Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Dinamo. Leģionāri vai "bāzes klubs".

Dinamo. Leģionāri vai "bāzes klubs".
Miks Indrašis un Oskars Bārtulis. Foto: Raimonds Volonts, dinamoriga.lv

Noslēgusies kārtējā KHL sezona, un Rīgas "Dinamo" komanda nav spējusi iekļūt izslēgšanas spēlēs. Šī bija jau sestā sezona pēc kārtas, kad "Dinamo" paliek ārpus labāko astotnieka. Neskaitot 2018./19. gada sezonu, "Dinamo" šajās sezonās nebija pat pietuvojies izslēgšanas spēlēm, visās paliekot tuvu pēdējai vietai visā līgā. Iemesli? Kāds sūdzas par mazo budžetu, kāds sūdzas par Arti Ābolu, Raganu Jurčiku un Armandu Puči, kāds par trenera sistēmu un shēmu nesaprašanu. Bet te runa būs par ko citu. "Dinamo" sevi pozicionē kā izlases bāzes klubu. Bet vai vajag, lai "Dinamo" būtu izlases bāzes klubs?

Dinamo vadība vēl salīdzinoši nesen paziņoja, ka "Dinamo" ir izlases bāzes klubs. Par spīti tam, pēdējos gados tikai 5-6 Rīgas "Dinamo" vietējie spēlētāji rāda tādu sniegumu, lai galvenais treneris viņus iekļautu Latvijas izlases galīgajā sastāvā Pasaules čempionātos. Manuprāt, tas pat ir ļoti labi, ka tikai 5-6 "Dinamo" spēlētāji beigās tiek izlasē uz Pasaules čempionātu, jo tas nozīmē vienu - mums ir ļoti kvalitatīvi spēlētāji Ziemeļamerikā, Eiropas spēcīgākajos čempionātos un citos KHL klubos.

Ārzemēs, tomēr, jācīnās par vietu sastāvā, un tas vienmēr nāk par labu sportista personīgajai izaugsmei. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ mums pašlaik ir pietiekami spēcīga izlase, lai Pasaules čempionātos mūsu hokejisti cīnītos par ceturtdaļfinālu, nevis 12. vietu.

Bet tad sākas runas par pašu Rīgas "Dinamo". Šeit gan nebūs runa par patiku vai nepatiku pret Savicki, pašu klubu vai dalību KHL. Kāds pārmet, ka "Dinamo" ir pārāk daudz leģionāru. Kāds uzskata, ka vajadzētu vēl vairāk. Kāds pat uzskata, ka vajag visus latviešus no citiem Eiropas un KHL klubiem pārvilināt uz "Dinamo".

Nesen "tvnet" uzrāvos uz J. Matuļa rakstu par Dinamo, kurā viņš skaidro, ka nākotnē "Dinamo" domājot pāriet uz citu sastāva komplektēšanas veidu - "30%+30%+30%". Respektīvi, trešdaļa no sastāva būtu vietējie spēlētāji, trešdaļa VHL jaunie krievi, kuri pagaidām netiek savu lielo klubu sastāvos (Kā Biļalovs, Sļepets, Protapovičs, u.t.t.) un trešdaļa pārējo ārvalstnieku.

Savickis visu laiku teic: "Dinamo bija, ir un būs". Pieņemot, ka "Dinamo" komanda "būs" vienmēr, vai, vismaz, nākamās pāris sezonas, ir jautājums - kāds, Jūsuprāt, (dārgie "sportacentra" komentātāji, eksperti un troļļi), būtu labākais risinājums priekš Rīgas "Dinamo"?

1) "Bāzes klubs" - Salasīt visus labākos latviešu spēlētājus no citiem KHL un Eiropas līgu klubiem vienkopus, lai spēlē šeit, mājās, siltumā, parakstot vēl 5-6 spēcīgus leģionārus;

2) Pieņemt J. Matuļa rakstā minēto 30%+30%+30% sistēmu;

3) Atstāt visu, kā bija iepriekšējās sezonās - spēcīgi un ne tik spēcīgi vietējie, 7 līdz 10 leģionāri.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: klau padomju cirvi. ja neredzi tad tagad ir 2020. gads.
klau,Haris rakstīja par to,ar ko sākās masu aizraušanās ar hokeju!!!A tu savā tupumā visu laiku 2020 piesauc...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-06 20:22, pirms 4 gadiem
Halles Latvijā savukārt sabūvēja pēc 2000šo buma, sākot ar sagaidī;sanu pēc tā čempja, un Ķelnes 10 tk latvijas faniem.

Bet skaidrs, ka katrs bums ir turpinājums iepriekšējam bumam, ja nebūtu padomju bumi, tad attiecīgi nebūtu, ne es ne daudzi citi par hokeju vispār interesējušies.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:22, pirms 4 gadiem
haris rakstīja: tur jau nestandarta maziņš laukumiņš, tagad jau vrb bišku aptaisījuši, bet sākumā tāds pleķītis vien bija.
es zinu, es pats pa to pleķīti dzīvojos un tur strādājis - ne kā meistars, bet mēs puikas tur vislaik talkās gājām

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:23, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Vecus murgus atreferējis un nevis Matulis tos 30 reiz trīs izdomāja,bet pats čekas juris to vienā intervijā buldurēja.
Paste pirmais ierunājās par šo variantu un ieteica Savickim kā padomnieks

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Par Junioru zinu, bet Pārdaugava beidzas 94, tas ir tas brīdis kad nebija pro komandas
95/96 bija Juniors,96/97 Juniors essamika,97/98 essamika,98/99 jau LM..
95/96 sezonā Macijevskis laiakm tur bija...
bet varbūt ka tas 95/96 modelis toreiz netik uzskatīts par PRO komandu?

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:25, pirms 4 gadiem
Banss:
es zinu, es pats pa to pleķīti dzīvojos un tur strādājis - ne kā meistars, bet mēs puikas tur vislaik talkās gājām

-------------------------

Nu man ar bija iespēja tur spēlēt atklāšanas spēlē pret Talsu komandu

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:25, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: klau,Haris rakstīja par to,ar ko sākās masu aizraušanās ar hokeju!!!A tu savā tupumā visu laiku 2020 piesauc...
aizraušanās kā skatītājiem, bet vietējie hokeju atsāka spēlēt specklasēs, bez tām nebūtu kas spēlē, skatītos NHL un atcerētos 80tos "kad mums bija hokejs"

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:27, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: aizraušanās kā skatītājiem, bet vietējie hokeju atsāka spēlēt specklasēs, bez tām nebūtu kas spēlē, skatītos NHL un atcerētos 80tos "kad mums bija hokejs"
bet kurš tad to apstrīd?
tik nez kā būtu ar specklasēm,ja nebūtu šīs te masu aizraušanās ar hokeju?
un pat tad Siliņa specklases bija tipisks PSRS laiku produkts(cik nu esmu lasijis par to)
par to laikam tak Haris ari rakstija-par pēctecību...

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:27, pirms 4 gadiem
Leonīds:
95/96 bija Juniors,96/97 Juniors essamika,97/98 essamika,98/99 jau LM..
95/96 sezonā Macijevskis laiakm tur bija...
bet varbūt ka tas 95/96 modelis toreiz netik uzskatīts par PRO komandu?

--------------------------

Bet tais gados tak Latvijas čempī spēlēja visi vecie padomju laiku hokejisti, kas pat PSRS junioru izlasēs bija spēlējuši, bija labslīmenis, un Sāga spēlēja vienu gadu eirokausos, kā gāja viņiem, vot neatceros.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:30, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: 95/96 bija Juniors,96/97 Juniors essamika,97/98 essamika,98/99 jau LM..
95/96 sezonā Macijevskis laiakm tur bija...
bet varbūt ka tas 95/96 modelis toreiz netik uzskatīts par PRO komandu?
klau, man sliņķis rakties, bet tie avīžraksti man priekšā ka nebija pro komandas un ar Junioru atsākās, esmu gandrīz gatavs darēt ka vismaz vienu sezonu bija tā, ka neviena komanda netika uzskatīta par profesionālu. Bet kopumā saruna sākās par citu, ok, pat pieņemot ka no izlasēm hokeja bija viskrutākā, aiz tās bija arī pamatīga bedre infrastruktūrā, kamēr baskeā jau bija laba līga ar leģiem u.t.t.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:31, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es zinu, es pats pa to pleķīti dzīvojos un tur strādājis - ne kā meistars, bet mēs puikas tur vislaik talkās gājām
Tihans Tev palīdzēja?
pilnīgs murgs...
no cilvēka kas bija PSRS sistēmas cilvēks ar visām no izrietošajām sekām!
un jā Tihans Balderim zeltu paņemt OS 1976 vienpersoniski aizliedza.
tādam priduram nav nekādas vērtības un nekāda sakara ar Latvijas hokeju, ja neskaita ģinamo.
nu tip tas pats kas mūsdienās.....savickiju varat celt!

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:32, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: bet kurš tad to apstrīd?
tik nez kā būtu ar specklasēm,ja nebūtu šīs te masu aizraušanās ar hokeju?
un pat tad Siliņa specklases bija tipisks PSRS laiku produkts(cik nu esmu lasijis par to)
par to laikam tak Haris ari rakstija-par pēctecību...
Volejā arī bija lielais klubs un laba izlase, bet ja aiz tā neka nav, tad viņu piemērā redzam...
jūs vnk pretnostatāt sporta veida popularitāti un bāzi turpinājumam, hoķim nu nekas spīdošs nerādījās....

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:33, pirms 4 gadiem
haris rakstīja: Leonīds:
95/96 bija Juniors,96/97 Juniors essamika,97/98 essamika,98/99 jau LM..
95/96 sezonā Macijevskis laiakm tur bija...
bet varbūt ka tas 95/96 modelis toreiz netik uzskatīts par PRO komandu?

--------------------------

Bet tais gados tak Latvijas čempī spēlēja visi vecie padomju laiku hokejisti, kas pat PSRS junioru izlasēs bija spēlējuši, bija labslīmenis, un Sāga spēlēja vienu gadu eirokausos, kā gāja viņiem, vot neatceros.
jā,kaut ko par sāgu eirokausos ari atceros,ja tu saki
atceros vienu gadu pat uz PO atļāva pieteikt visus LV hokejistus no ārzemēm...tad tāda Alianse bija
bet tas,ko Banss saka varētu būt tā,ka tolaik pēc pārdaugavas gala tika uzskatīts,ka PRO hokeja LV vairs nav...un tas Juniors ,kaut ari spēlēja AEHL bija U20 bāzes klubs.95/96 gadā..nākamajā gadā viņi galīgi švaki iesāka AEHL,bet tad apauga ar essamiku un pat Seņins komandā spēlēja..

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:33, pirms 4 gadiem
Banss:
aizraušanās kā skatītājiem, bet vietējie hokeju atsāka spēlēt specklasēs, bez tām nebūtu kas spēlē, skatītos NHL un atcerētos 80tos "kad mums bija hokejs"

----------------------------

Nu bet no kā tad radīsies jaunie hokejisti tais specklasēs, ja tie vecāki parfanojušies nevedīs bērnus uz hokeju. Piemēram Irbes tēvs bija paranormāls fans, pazinu viņu labi, bieži kontaktējos 90tajos. Viņa teiciens bija ka Hokejs ir īsts latviešu sporta veids - zemnieku sporta veids.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:33, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Volejā arī bija lielais klubs un laba izlase, bet ja aiz tā neka nav, tad viņu piemērā redzam...
jūs vnk pretnostatāt sporta veida popularitāti un bāzi turpinājumam, hoķim nu nekas spīdošs nerādījās....
protams ka nerādījās...

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tihans Tev palīdzēja?
Jurzinovs bija 1x atbraucis Es viņam maijā Bratislavā to atgādināju

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Jurzinovs bija 1x atbraucis Es viņam maijā Bratislavā to atgādināju
vecais?
klau cik no Talsiem ir uzspēlējuši PČ?

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:35, pirms 4 gadiem
haris rakstīja: Nu bet no kā tad radīsies jaunie hokejisti tais specklasēs, ja tie vecāki parfanojušies nevedīs bērnus uz hokeju.
es runāju par to ka bija KUR vest. Varēja arī nebūt.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:35, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vecais?

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā
ok. es uzdevu jautājumu iepriekš?
cik No Talsiem ir bijuši izlasē'?
p.s. atbildi es zinu.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:37, pirms 4 gadiem
zaipis:
Tihans Tev palīdzēja?
pilnīgs murgs...
no cilvēka kas bija PSRS sistēmas cilvēks ar visām no izrietošajām sekām!
un jā Tihans Balderim zeltu paņemt OS 1976 vienpersoniski aizliedza.
tādam priduram nav nekādas vērtības un nekāda sakara ar Latvijas hokeju, ja neskaita ģinamo.
nu tip tas pats kas mūsdienās.....savickiju varat celt!

-----------------------------------

Nu beidz, uz tagadējo savickiju vairāk par 500 biļetēm neviens nepirka, ienīst viņu.
Un ne jau Tihonovs, kā tāds, bet tas ka viens bums nodod otru bumu un tā turpinas nodo paaudzēm.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:38, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vecais?
klau cik no Talsiem ir uzspēlējuši PČ?
Ziediņš, Galviņš, Raitums uz sitiena nāk prātā, tas pieaugušajiem,
čupa U18 un U20

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: klau, man sliņķis rakties, bet tie avīžraksti man priekšā ka nebija pro komandas un ar Junioru atsākās, esmu gandrīz gatavs darēt ka vismaz vienu sezonu bija tā, ka neviena komanda netika uzskatīta par profesionālu. Bet kopumā saruna sākās par citu, ok, pat pieņemot ka no izlasēm hokeja bija viskrutākā, aiz tās bija arī pamatīga bedre infrastruktūrā, kamēr baskeā jau bija laba līga ar leģiem u.t.t.
sauna sākās par PSRS mantojumu dažādos sporta veidos...LBL izveidoja jau pēc PSRS,precīzi gadu nepateikšu!zāles-nu beidz-basim bija tikai Daugavas CSN ar pārsimts skatītāju vietām..pārējie bija tuvāk šķūņiem.salīdzinājumā hokejistiem bija sporta pils ar 5000 vietām..
jā,piekrītu,ka nebija hokeja haļļu,bet tolaik vēl bija ziemas un pats atceros Smiltenes vanagus L'V virslīgā
skaids,ka basi varēja spēlēt visur,par to es pat nestrīdos..bet tomēr basketbola sabiedrība,manuprāt veiksmīgi attīstīja PSRS mantojumu!bet tik un tā uzskatu,ka hokeja izlase starptautiskā mērogā bija spēcīgaka par basketa..par futeni es pat neizteikšos,cik vāja bija izlase...pēc tam tik Indriķis viņu sakārtoja un izaudzināja 2004 paaudzi..

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:40, pirms 4 gadiem
zaipis:
ok. es uzdevu jautājumu iepriekš?
cik No Talsiem ir bijuši izlasē'?

------------------------

Nu tais laikos Ziediņš savu dēlu praktiski līdz galam izaudzināja Talsos. Vēlāki, kā Galviņš visi jau agri uz Rīgu pārvācās ap 13-14 gadi. Kas vēl uz sitienu neatceros.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Volejā arī bija lielais klubs un laba izlase, bet ja aiz tā neka nav, tad viņu piemērā redzam...
jūs vnk pretnostatāt sporta veida popularitāti un bāzi turpinājumam, hoķim nu nekas spīdošs nerādījās....
nebija runa par bāzēm,bet par saņemto mantojumu.jā,volejā nebija tik dziļu pamatu,kā trijos vaļos!tieši pamatu tautas masās,nevis spēlētāju meistarībā..aizgāja Radiotehniķa paaudze un aizgāja volejs..hoķim tomēr pretstat[a volejam bija milzīga popularitāte masās,varēja celt halles un bērnus uz tām veda,spēlēja amatieri uttja tā visa nebūtu,nez vai kāds halles celtu..

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:45, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: sauna sākās par PSRS mantojumu dažādos sporta veidos...LBL izveidoja jau pēc PSRS,precīzi gadu nepateikšu!zāles-nu beidz-basim bija tikai Daugavas CSN ar pārsimts skatītāju vietām..pārējie bija tuvāk šķūņiem.salīdzinājumā hokejistiem bija sporta pils ar 5000 vietām..
jā,piekrītu,ka nebija hokeja haļļu,bet tolaik vēl bija ziemas un pats atceros Smiltenes vanagus L'V virslīgā
skaids,ka basi varēja spēlēt visur,par to es pat nestrīdos..bet tomēr basketbola sabiedrība,manuprāt veiksmīgi attīstīja PSRS mantojumu!bet tik un tā uzskatu,ka hokeja izlase starptautiskā mērogā bija spēcīgaka par basketa..par futeni es pat neizteikšos,cik vāja bija izlase...pēc tam tik Indriķis viņu sakārtoja un izaudzināja 2004 paaudzi..
Ai nu mēs atkārtojamies....izlase ta izlase, bet sporta veida starta pozīcijas, resursi bija tēma, nevis sporta veida popularitāte un izlases spēks.
Smiltene virslīgā? Ja bija, tad vienu gadu un Tu tak saproti ka tas nebija nopietni, tad arī Talsi spēlēja, es atceros Latvijas zeltu ar Balderi, Samoilovu, Jemeļjaņenko...rezultāts kaut kāds 25:6 bija , tāpat rija no Brih un Pārdaugavas 76, Domāju Smiltenei negāja labāk, Talsi viņus sita, ok dažreiz kad bija izbraukums tad varēja noliet otrajā spēlē (brauca uz 2 spēlēm sestdien, svētdien), tur viens otrs pēc tāda izbraukuma neatcerējās kā pirmdien uz darbu aizgāja

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:45, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ziediņš, Galviņš, Raitums uz sitiena nāk prātā, tas pieaugušajiem,
čupa U18 un U20
hokeja placi Talsos izveidoja Tihans vai fanātiķis Ziediņš?
hokeja skolu Rīga izveidoja Tihans vai fanātīkis Siliņš?

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tihans Tev palīdzēja?
pilnīgs murgs...
no cilvēka kas bija PSRS sistēmas cilvēks ar visām no izrietošajām sekām!
un jā Tihans Balderim zeltu paņemt OS 1976 vienpersoniski aizliedza.
tādam priduram nav nekādas vērtības un nekāda sakara ar Latvijas hokeju, ja neskaita ģinamo.
nu tip tas pats kas mūsdienās.....savickiju varat celt!
nu tu toč parādiji,ka esi pilnīgi debils...

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:45, pirms 4 gadiem
Jā PSRS laikā bija ziemas un bija laukumi, gan Ogrē, gan Madonā, un gan jau vēl kur, laukumi bija arī Rīgā kur pa ziemu spēlēja, visu ziemu varēja spēlēt. Tagadējā Zōltoka halle tur bija laukums, pārdaugavā bija viens labs laukums, tā nebija mana dzimtā puse tāpēc neatceros kur tieši.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:46, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nebija runa par bāzēm,bet par saņemto mantojumu.jā,volejā nebija tik dziļu pamatu,kā trijos vaļos!tieši pamatu tautas masās,nevis spēlētāju meistarībā..aizgāja Radiotehniķa paaudze un aizgāja volejs..hoķim tomēr pretstat[a volejam bija milzīga popularitāte masās,varēja celt halles un bērnus uz tām veda,spēlēja amatieri uttja tā visa nebūtu,nez vai kāds halles celtu..
bāzes ir mantojums! skolas! sportisti! treneri! es zinu ka vajag popularitāti, bet tu izcel tikai to, Tu neskaties kopainu!

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: hokeja placi Talsos izveidoja Tihans vai fanātiķis Ziediņš?
hokeja skolu Rīga izveidoja Tihans vai fanātīkis Siliņš?
Tu zini ko es atbildēšu un zini ko es par to domāju

  +1 [+] [-]

, 2020-03-06 20:47, pirms 4 gadiem
zaipis:
hokeja placi Talsos izveidoja Tihans vai fanātiķis Ziediņš?
hokeja skolu Rīga izveidoja Tihans vai fanātīkis Siliņš?

-------------------------------

Kā zini, ka viņi neiedvesmojās no 70to gadu Tihonova Dinamo?
Vismaz es nekad neesmu dzirdējis, ka kāds no vecajiem fanātiķiem noliegtu PSRS hokeju Latvijā.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:48, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu tu toč parādiji,ka esi pilnīgi debils...
ok! man ta kas. tev ir cita info?
sevisķi par Balderi 1976. gadā, kad viņu Tihans pataisīja par alkoholiķi.
tas tak filmā par Balderi ir izrunāts.
neesi redzējis? nu noskaties cirvi....

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:49, pirms 4 gadiem
haris rakstīja: Kā zini, ka viņi neiedvesmojās no 70to gadu Tihonova Dinamo?
Vismaz es nekad neesmu dzirdējis, ka kāds no vecajiem fanātiķiem noliegtu PSRS hokeju Latvijā.
viņu iedvesmoja fanātiska mīlestība uz hokeju. viņs ir traks, tici man.

     [+] [-]

, 2020-03-06 20:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ai nu mēs atkārtojamies....izlase ta izlase, bet sporta veida starta pozīcijas, resursi bija tēma, nevis sporta veida popularitāte un izlases spēks.
Smiltene virslīgā? Ja bija, tad vienu gadu un Tu tak saproti ka tas nebija nopietni, tad arī Talsi spēlēja, es atceros Latvijas zeltu ar Balderi, Samoilovu, Jemeļjaņenko...rezultāts kaut kāds 25:6 bija , tāpat rija no Brih un Pārdaugavas 76, Domāju Smiltenei negāja labāk, Talsi viņus sita, ok dažreiz kad bija izbraukums tad varēja noliet otrajā spēlē (brauca uz 2 spēlēm sestdien, svētdien), tur viens otrs pēc tāda izbraukuma neatcerējās kā pirmdien uz darbu aizgāja
es ar tādos izbraukumos esmu bijitrīsdienniek-piekt,sestd,svētd
es runāju par to,ka ja nebūtu tās tautas hokeja mīlestības,netiktu nauda iepludināta hokejā,nebūtu haļļu-neviens biznesmenis necles halli sev mīnusā..a tautas mīlestība radās no vecā RD,no Tihonova,no Siliņa specklases puikām,kas pēcāk kaldināja izlases panākumus...
ja Tu par resursim uzskati tās 2 halles,tad nav ko piebilst-Tev taisnība,bet es ne tikai tās uzskatu par resursiem...un pilnīgi piekrītu Harim,ka LV šodienas hokeja sākas ar Tihonovu....