Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Baltkrievija piedāvā Latvijai, Lietuvai un Ukrainai atjaunot Austrumeiropas hokeja līgu

Andrejs Siliņš

Baltkrievija piedāvā Latvijai, Lietuvai un Ukrainai atjaunot Austrumeiropas hokeja līgu
LHF prezidents Aigars Kalvītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Baltkrievijas hokeja federācijas vadība pavēstījusi, ka tā labprāt redzētu uz hokeja kartes atgriežamies Austrumeiropas līgu, kas varētu apvienot klubus no Baltkrievijas, Latvijas, Ukrainas un Lietuvas.

Ukrainas kluba "Donbass" īpašnieks Boriss Koļesņikovs šādu ideju nosaucis par atbalstāmu, tomēr saredz daudz grūtību tās realizācijā. Galvenokārt runa ir par finansēm: "Izdevumi šo valstu klubiem pieaugs ievērojami. Lai realizētu šādu ideju, nepieciešams savākt sponsorus, kas būtu gatavi nosegt televīzijas izdevumus, jo tas vajadzīgs, lai līgu komercializētu. Protams, pieaugtu arī ceļošanas un uzturēšanas izdevumi."

Austrumeiropas hokeja līga eksistēja no 1995. līdz 2004. gadam, un tajā piedalījās komandas no Ukrainas, Baltkrievijas, Latvijas, Lietuvas, Polijas un Krievijas. 1997. gadā par čempioni kļuva "Juniors Rīga" (pēc piektās vietas regulārajā turnīrā tika līdz finālsērijai, kurā ar 3-2 pieveica "Sokol"), bet 2002. gadā triumfēja "Liepājas metalurgs", finālā pieveicot "Rīgu 2000" (sērijā 3-2).

AEHL kausa izcīņa risinājās trīs reizes un 2001. gadā "Rīga 2000" spēlēja tās finālā, taču zaudēja Kijevas "Berkut".

Pēdējā līgas sezonā Latviju tajā pārstāvēja "Rīga 2000", "Liepājas metalurgs", "ASK/Ogre" un "Rīga 85", bet par pēdējo divu gadu čempioni kļuva Minskas "Keramin", kas nu jau vairs nepastāv, jo 2010. gadā finansiālu problēmu dēļ beidza darbību. Pēc AEHL izjukšanas daļa klubu, tai skaitā Latvijas, pievienojās Baltkrievijas atklātajam čempionātam.

Latvijas klubu panākumi AEHL

GadsKlubsVieta
1996Juniors RīgaSudrabs
1997Juniors RīgaZelts
1998Juniors Essamika4. vieta
Rīga10. vieta
1999Liepājas metalurgs6. vieta
2000Liepājas metalurgsBronza
2001Liepājas metalurgs5. vieta
Rīga 20007. vieta
2002Liepājas metalurgsZelts
Rīga 2000Sudrabs
Prizma13. vieta
2003Rīga 20004. vieta
Liepājas metalurgs5. vieta
2004Liepājas metalurgs6. vieta
Rīga 20008. vieta
ASK/Ogre9. vieta
Rīga 8514. vieta

Izmantotie resursi:
XSPORT.ua: новости спорта, видео, онлайн...
Хоккей на портале "Хоккейные Архивы" - сайт о...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 19:14, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Varjagi =vikingi?

Tad es gribētu zināt kur tu tādas muļķības izrāvi? Neviens viņus tur neaicināja, bet gan šie ieradās Krievzemē un sagrāba varu. Pēc tava sanāk, ka tad franči un briti un citi viņus arī aicinājuši
Iesaku iepazīties ar vikingu laikmetu, būs interesanti tev palasīt

Piekrītu, ka arābiem ir daudz slēpto radikāļu, kas zināmos apstākļos var kļūt par tādiem. Tāpat visās citās tautās, tai skaitā latviešiem arī ir tādi cilvēki.
Bet nevajag radīt tādas situācijas un viss būs labi. Daudzi no viņiem ir ļoti miermīlīgi un labi cilvēki.

Krievi...nezinu, kas pie vainas, bet kur krievi tur nepatikšanas. Mācījos profenē, kur kursā bija daudz krievi. Kāds brīnums, ka tieši viņi bija tie huligāni. Tāpat manā rajonā te apkārt vazājas bandītiska/urliska paskata personas, kas runā krievu valodā.
Un Krievijas krievi - kladzina tikai savu, ka viņu piekoptā ārpolitika ir laba, un ka visa pasaule sazvērinājusies pret viņiem.
Es nesaku, ka visi, bet lielākā daļa grib valdīt par citām tautām un valstīm.

Atceros video sižetu no Gruzijas kara. Žurnālisti jautā Krievijas kareivjiem kur viņi dabūjuši zelta/sudraba karotes (spraucās laukā no kabatas). Ko šie? Sāk šaut gaisā un gribēja kameru atņemt.
Ko pēc šī gadījuma var spriest? Viņi ir prasti zagļi un slepkavas!

Un nesenie notikumi Ukrainā...iebrukt savā kaimiņu valstī + vel rēķinot, ka tās ir brāļu tautas...
Zināt, kas ir trakākais? Spīdzināšanas! Viņu kareivji civilistus šausmīgi spīdzināja un izkropļoja iebrukuma sākumā (tika vēlāk līķi atrasti).

Ak jā, Sīrijā viņi šauj pa civilistu mērķiem.

Vel ja paskatās uz pašu Krieviju. Savu paša tautu slepkavo un met cietumā par pretēju viedokli...

Te varētu gari sarakstīt un neko neuzrakstīt, kas notiekas Krievijā un krievu prātos, bet viens ir skaidrs. Latvijai un latviešiem jāturas pa gabalu no Krievijas un nelojāliem krieviem.
Tāpat latviešiem nav ko līst arābu valstu problēmās, lai to dara lielvaras.
Tu aizej Anglijas un Francijas ghetto rajonos paris nedelas padzivo. Ja paliksi dzivs tad ta bus bijusi laba dzives skola. Sapratisi kada serga tie mussulmani ir. Tava tehnikuma skolasbiedri ne tuvu klat nestaavees.
Un paskaties ka musulmanu bralu tautas muzigi viena pret otru karo.
Kas attiecas uz Putina bombardesanu tad Ukrainas aktus visus nosodu, tacu Sirijaa lai drosi mochii taalaak

  +2 [+] [-]

, 2016-12-09 19:20, pirms 7 gadiem
Un Elf! Velos vel papildinat. Pielauju ka so video esi redzejis jau. Velos atgadinat ka etnisko krievu skaits nemitiigi samazinaas, tacu mussulmani katastrofaalaa tempaa aug. Un leenaa garaa paarnem Eiropu. Ir jasaprot ka Eiropas vienigais drauds vairs nav tikai austrumi...

https://www.youtube.com/watch?v=6-3...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 19:48, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Atkal raudošie R2000 fani izlīda no pagultes
Vai tad jau toreiz nepietika ar bezmērķīgu naudas trallināšanu?
Cita saka, ka Lipmans tāds un šitāds, PČ atvešanu pieskaita pie sasniegumiem, bet es atceros vienu gadu, kad šams pateica : "Izlieciet sastavu LČ un tad jūs varat spēlet kur jūs gribat" Pec tam gan viņs to pozīciju mīkstināja, bet tas bija skaisti, kad visi šitie R2000 u.c. fantastii tika nolikti pie ratiem.
Tev vajadzetu arī atcereties, ka visi šodienas spicie špīleri(toreiz - jaunieši) sastavos netika un spēleja velns viņ zin kādos otros sastāvos, jo tur jau priekša gozejās visādas Hlubnas, Razgali utml. zvēri.
Patīk man šitas LAČ trollis! Redzi tāds AEHL tirgus būtu krietni lielāks nekā lokālais LV un arī klubiem tikt pie naudas(sponsoriem) būtu vieglāk nekā tagad, kad ir tikai pliks LHV ar ~2M tirgu, tad potenciālais tirgus un arī auditorija būtu krietni lielāka= arī sponsoru interese būtu lielāka nekā tagad un klubi varētu piesaistīt arī kādu tagadējo joberlīgu skrējēju + vēl patreiz mums AEHL (BAČ, joberlīgu skrējēju līmeņa kadru) pietiek kādām komandām 3-4, kuras arī tad varētu tagad spēlēt AEHL, jo daudzi čali tagad vai nu pēc junioriem beidz spēlēt pro līmenī vai arī bakstās pa joberlīgām! Tad ar AEHL viņiem būtu iespēja gan vēl palikt pro hoķī, gan arī spēlēt mājās un ka' zi' ar laiku no viņiem arī vēl pa kādam jaunam meijam vai sočam parādītos, jo šitie kadri pa lielam ir LAČ/ BAČ produkti.

     [+] [-]

, 2016-12-09 20:02, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un Elf! Velos vel papildinat. Pielauju ka so video esi redzejis jau. Velos atgadinat ka etnisko krievu skaits nemitiigi samazinaas, tacu mussulmani katastrofaalaa tempaa aug. Un leenaa garaa paarnem Eiropu. Ir jasaprot ka Eiropas vienigais drauds vairs nav tikai austrumi...

https://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
Joprojām ir atklāts jautājums, kurš pie mums pēc gadiem 40-50 būs vairākumā-ķīnieši vai arābi (musulmaņi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-09 20:28, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tu pats nesaproti, ka izplati pasaciņas par kkādu pro. hokeju. Kads pro hokejs, ja interese par LAČu vienmēr būs lielāka un izdevumi vienmēr mazāki. Tu lkm arī neatceries, ka vienas sezonas vidū Sējējs, Koziols ta bija noskaitušies par tiem pro hokejistiem, ka gandrīz visiem piedāvāja būtisku algas samazinājumu vai partrauca atiecības.
Pagaidām priekš Latvijas hokeja tas ir labākais, kas ir noticis - visu šito braukataju komandu bankroti, jo ūdens vienkārši nevar tecēt pret kalnu. Visu so klubu pastāvēšana nebija pamatota un grāva ilgspējīgas Latvijas hokeja sistēmas atīštību.

p.s. es jau saku domāt, ka visi šitie fantazetāji un R2000 raudosie fani būs izmiruši, bet laikam vēl nē. Jāaizlaiž vēl ar oligarhu Koļesņiku paspēkoties
Izdevumi mazāki, jā, bet interese par LČ lielāka? Nu nesmīdini! Uz AEHL (pēdējos gados) un BAČ vēl daudzmaz tā tauta nāca gan Liepājā, gan arī Piņķos! Kamēr tagad uz LČ regularku piestaigā apmēram tik pat cik savā laikā vēl 90. beigās un early nultajos "spirta" pilī, kad uz Junioru vai R 2000 tur dažas dienas bijām es da mans korišs + vēl fonā "spirta" pils Vovāns paņēmās, bet kopumā "ķiš da gļaģ", ka pat spēlētājiem no zāles norādijumus varēja dot pat īpaši balsi nepaceļot un viņi arī tevi labi varēja dzirdēt.... tagad LČ nav diez ko labāk tik manis un koriša vietā esi Tu ar zzk vai kolēgu huy un vēl kāds neadekvātais dažreiz fonā pabrēc...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 20:38, pirms 7 gadiem
p.s. uz LHV tauta sāk kaut cik nāk uz ploviem un finālu. Nepārproti es arī gribu, lai LV čempis kā suga paliek, bet nedomāju ka AEHL tur ko diži mainīs vai maisīs, ja labākās(un naudīgākās) 3-4 komandas uzspēlēs AEHL. Tieši tad LČ plovi un fināls varētu būt vēl interesantāks un skatāmāk, jo komandas būtu vēl spēcīgākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-09 20:58, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Izdevumi mazāki, jā, bet interese par LČ lielāka? Nu nesmīdini! Uz AEHL (pēdējos gados) un BAČ vēl daudzmaz tā tauta nāca gan Liepājā, gan arī Piņķos! Kamēr tagad uz LČ regularku piestaigā apmēram tik pat cik savā laikā vēl 90. beigās un early nultajos "spirta" pilī, kad uz Junioru vai R 2000 tur dažas dienas bijām es da mans korišs + vēl fonā "spirta" pils Vovāns paņēmās, bet kopumā "ķiš da gļaģ", ka pat spēlētājiem no zāles norādijumus varēja dot pat īpaši balsi nepaceļot un viņi arī tevi labi varēja dzirdēt.... tagad LČ nav diez ko labāk tik manis un koriša vietā esi Tu ar zzk vai kolēgu huy un vēl kāds neadekvātais dažreiz fonā pabrēc...
ar pliku interesi rēķinus neapmaksāsi.
Cik LV klubi šobrīd būtu gatavi radikāli palielināt savus budžetus? Un, teiksim, ja tomēr 1 klubs (piemēram, RD fārma statusā) kaut ko vairāk sagrabinātu un pārietu uz AEHL (BAČ) - ko LHV un Latvijas hokejs kopumā no tā iegūtu?

     [+] [-]

, 2016-12-09 21:03, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Protams, ka lielāka. Es kad sāku drukat par LAČ(tad kad aizgāja nebūtībā tās visas braukatāju komandas), tad stāvoklis bija vienkārši briesmīgs. Spēle notika sestdien, bet spēļu protokolu onalinā ielika tikai pirmdien. Nu un nerunāsim nemaz par visiem citiem masu mēdijiem. Tagad no to puses ir interese un līdz ar to arī līdzjutējiem tā ir.
Ka var sekot kkam, ja tu pat īsti nezini, kā nospēlēja citos mačos, ko tu neredzi.
Nu un par tiem sponsoriem tu atkal turpini sapņot. Kādi sponsori Baltkrievijā!!!? Tas ir tīrākais kolhozs, KHL samazināta kopija. Lukašs tak pats saka, ka valsts nodrosinās tikai minimumu, ka klubiem jāsāk pelnīt. Vai ir kāds jau sācis?
Vienīgā ieinteresēta puse ir Koļesņiks, kam pieder TV kanāls(Xsport) un kas vēlas līdz ar savas komandas stutēšanu nopelnīt kādu naudiņu.
Es tikai kko reālu saskatu, ja komandas savācas kā Karjala, Izvestia kausu izspēles formātā - 5 sp Rīgā, 5 Kijevā, 5 Misnkā. Tad jau tas izklausās kaut cik sapratīgi.
Starp citu, tādās sabraukuma sesijās savulaik mūsu U20,18 komandas trenējās kopa ar Ukraiņiem un Baltkrieviem. Toreiz, laikam, vienā vecumā bija pa 2 LV komandam un 2 ukraiņu, bet belari spēja novākt tikai vienu.
... Es tikai kko reālu saskatu, ja komandas savācas kā Karjala, Izvestia kausu izspēles formātā - 5 sp Rīgā, 5 Kijevā, 5 Misnkā. Tad jau tas izklausās kaut cik sapratīgi. ... - skan drusku slimi... kā Tu iedomājies, cik intereses vērta būtu kaut kāda "Hrenbas" un "Buļbašjor" spēle pie tukšām tribīnēm, teiksim, Liepājā vai Piņķos?

     [+] [-]

, 2016-12-09 21:13, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Cik LV klubi šobrīd būtu gatavi radikāli palielināt savus budžetus? Un, teiksim, ja tomēr 1 klubs (piemēram, RD fārma statusā) kaut ko vairāk sagrabinātu un pārietu uz AEHL (BAČ) - ko LHV un Latvijas hokejs kopumā no tā iegūtu?
Patreiz vāroties tikai LV necik! Bet, ja viņi mētātos pa Baltrkrieviju, Ukrainu, tad pieļauju, ka gan jau kādu papildus sponsoru vēl varētu piesaistīt! Vai tas atmaksātos (nosegtu braukāšanas izdevumus) hvz... vienam klubam tur toč nebūtu ko darīt arī pat TRTDiņu farma statusā un no tā LV hoķis neko neiegūtu! Kaut kāda jēga no tā visa pasākumā varētu būt, ja tur piedalītos vismaz 3-4 klubi. Bet vai tagad LV būtu 3-4 klubi, kas gribētu (un galvenais) varētu ko tādu pavilkt... hvz. Par to, lai Kalvis, Kozis ar klubiem domā vai ko tādu mums te atkal vajag vai nevajag! Es katrā ziņā tādam pasākumam pasekotu līdz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 21:36, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Vidējais arābs ir miermīlīgāks un patīkamāks cilvēks par vidējo krievu! Ja arābiem viņu vadoņi potē slikto iekšā, tad krieviem jau ir tas asinīs. Kā mana vēstures skolotāja reiz teica : krieviem ir imperiālistiska domāšana.

Kā es minēju es esmu par latvisku Latviju. Bet ja būtu jāizvēlas no diviem ļaunumiem, tad labāk arābi nevis krievi.
Kāpēc? Atver vēstures grāmatas lappuses vai palasi ziņas par Krieviju un krieviem. Asinis un ciešanas. Okupācijas un slaktiņus šī valsts un tauta nes!
Tev nepatīk arābi dēļ daļas viņu izdarībām? Kā tad tev var patikt krievi? Ja arābi latviešiem neko nav nodarījuši, tad krievi ir darījuši visas tās lietas ko tu uzskaitīji un vel vairāk!
Pipec pilnīgs, bez komentāriem!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 21:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām ir atklāts jautājums, kurš pie mums pēc gadiem 40-50 būs vairākumā-ķīnieši vai arābi (musulmaņi).
Labāk lai būtu Slāvi un ne jau obligāti Krievi Latviešiem, lai kā tautai izdzīvotu, ir JĀSAJAUCAS, tikai atklāts jautājums paliek AR KO? ( Retorisks jautājums, cik uz doto brīdi bērnu ir Koivam, Bansam, Bīskapam, Birojam, Zutim, Neputnei, Melissei?... Tā lūk... Latviska Latvija, ibio! ) Valoda šajā gadījumā paliek sekundāra, iespējams tā arī saglabāsies, tikai kādi tipi pa Latvju zemi staigās, vai līdzigi Aminatei vai Rudņevam? Otrais variants ir neapšaubāmi pieņemamāks par pirmo, tas normālam Baltam cilvēkam pat nevar būt apspriežams!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 22:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām ir atklāts jautājums, kurš pie mums pēc gadiem 40-50 būs vairākumā-ķīnieši vai arābi (musulmaņi).
Kiniesi butu mazaks launums. Bet ja, sausmas kas mums prieksaa vel bus...

  +3 [+] [-]

, 2016-12-09 22:03, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Labāk lai būtu Slāvi un ne jau obligāti Krievi Latviešiem, lai kā tautai izdzīvotu, ir JĀSAJAUCAS, tikai atklāts jautājums paliek AR KO? ( Retorisks jautājums, cik uz doto brīdi bērnu ir Koivam, Bansam, Bīskapam, Birojam, Zutim, Neputnei, Melissei?... Tā lūk... Latviska Latvija, ibio! ) Valoda šajā gadījumā paliek sekundāra, iespējams tā arī saglabāsies, tikai kādi tipi pa Latvju zemi staigās, vai līdzigi Aminatei vai Rudņevam? Otrais variants ir neapšaubāmi pieņemamāks par pirmo, tas normālam Baltam cilvēkam pat nevar būt apspriežams!!!
Protams ka lettiniem jamiksejaas ar baltajiem un ari manis pec var mikseties ar slaviem. Rezultata bus balts cilveks. Galvenais tikai lai miksesanaas rezultaataa berns tiek uzaudzinats ka latvietis

     [+] [-]

, 2016-12-09 22:14, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Protams ka lettiniem jamiksejaas ar baltajiem un ari manis pec var mikseties ar slaviem. Rezultata bus balts cilveks. Galvenais tikai lai miksesanaas rezultaataa berns tiek uzaudzinats ka latvietis
Piekrītu, bet redzi, kas par problēmu, liela daļa Lettiņu, tādi kā Swords, Elfs, kā arī praktiski visi pērtiķbola sadaļas pacienti, ir gatavi atdoties pašam čortam, lai tik Krievam ieriebtu un lai Latvijā nebūtu "utaino mongoļu vatņiku urlas"

  +2 [+] [-]

, 2016-12-09 22:18, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Piekrītu, bet redzi, kas par problēmu, liela daļa Lettiņu, tādi kā Swords, Elfs, kā arī praktiski visi pērtiķbola sadaļas pacienti, ir gatavi atdoties pašam čortam, lai tik Krievam ieriebtu un lai Latvijā nebūtu "utaino mongoļu vatņiku urlas"
Ta ir rases nodeviba! Par to butu jasoda! Nerakstisu kaa jo savadak mani banos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 22:21, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Bet varbūt viņi mixejoties grib kadu ekstru neviss vienkarši vatņiku.
Ekstrapērtiķi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-09 22:24, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: jā, kāpēc gan ne?
Tad lai savlaicīgi būvē ekstragetto, ekstracietumus vai, vēl labāk, ekstrazoodārzus

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 22:27, pirms 7 gadiem
Pietiek vazāties pa postpadomju projektiem!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 22:31, pirms 7 gadiem
Western rakstīja: Pietiek vazāties pa postpadomju projektiem!
Kur tad lai vazājas? Starp citu, Vecīt, tavai zināšanai, Svastikas, kuras ir tavā avatārā, ir Slāvu! Paskaties šo te video https://www.youtube.com/watch?v=NVH...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-09 22:40, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: lasīju RU blogosfērā, ka RU vestnieks/vestniecibas darbinieks Mongolijā ar kajam atskaldījis vienu mongoļu dziedataju, kas sava apģerba, koncerta izmantojis stilizetas svastikas, kas ir budistu(mongoļu) simbols.
Stāstot, ka tur arī esot jauniešiem mode uz nacistu atdarīšanu, ārismu utml. Tev vajag mesties ar šiem uz vienu roku un to vatņiku atskaldīt
Volk, vairāk pa triperiem klaiņo, ne tādu vien dzelteno informatīvo tuftu atradīsi

     [+] [-]

, 2016-12-09 23:32, pirms 7 gadiem
Western rakstīja: Pietiek vazāties pa postpadomju projektiem!
Padomju laiki jau tāpēc neatgriezīsies, ja mēs ar kaimiņiem hokeju uzspēlēsim.
Mums jādzīvo tur, kur esam, un ar tādiem kaimiņiem, kādi ir. Jābūt gudriem un jāizmanto iespējas (ja esam tam gatavi, ja varam pavilkt), nevis demonstratīvi jāuzgriež mugura labiem piedāvājumiem. Tā var rīkoties tikai galīgi neaptēsts dunduks.
Un tiem, kas Latviju pieskaita Ziemeļiem, gribētu atgādināt, ka uzskatīt mēs sevi varam kaut vai par pasaules nabu, visu nosaka citu attieksme un tas, kā viņi vērtē mūs. Nezin kāpēc ziemeļu zemes nesteidz uzņemt mūs savā saimē, un hokeja saimniecība viņiem ir labi sakārtota, pašpietiekama, viņiem mūsu klātbūtne nav vajadzīga...

     [+] [-]

, 2016-12-10 00:00, pirms 7 gadiem
Re kur labs video, Krievu naciki pret Kaukāziešiem https://www.facebook.com/OfficialBr...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 10:24, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Re kur labs video, Krievu naciki pret Kaukāziešiem https://www.facebook.com/OfficialBritainFirst/videos/1082095405269053/?pnref=story
Kāds Tu tomēr lašara esi! Tās tak ir krievu futbola urlu (ultras) "razborklas"! Tie nav nekādi "musulmaņi pret krieviem"! Britu pajoļi arī uzrāvās šo video noturot to par "krievu un muslimu" rubaku! Divatā vienu klapēt... nu nezinu, godu tas nedara...

     [+] [-]

, 2016-12-10 16:34, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Kāds Tu tomēr lašara esi! Tās tak ir krievu futbola urlu (ultras) "razborklas"! Tie nav nekādi "musulmaņi pret krieviem"! Britu pajoļi arī uzrāvās šo video noturot to par "krievu un muslimu" rubaku! Divatā vienu klapēt... nu nezinu, godu tas nedara...
Pats tu lošara! Es, atšķirībā no tādiem tirliņiem, kā tu, spēju atšķirt Slāvus no čurbāniem, pat ja tie ir futbola fanāti Vai arī tu gribi teikt, ka Krievu premjerlīgā trūkst izteiktu čurku klubu? Tu esi tikpat tups, cik tie Briti, jeb arī pērtiķi ar Britu pasēm, kuri salikuši laikus komentāros par to, ka tur nav musļiku