Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Baltkrievija piedāvā Latvijai, Lietuvai un Ukrainai atjaunot Austrumeiropas hokeja līgu

Andrejs Siliņš

Baltkrievija piedāvā Latvijai, Lietuvai un Ukrainai atjaunot Austrumeiropas hokeja līgu
LHF prezidents Aigars Kalvītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Baltkrievijas hokeja federācijas vadība pavēstījusi, ka tā labprāt redzētu uz hokeja kartes atgriežamies Austrumeiropas līgu, kas varētu apvienot klubus no Baltkrievijas, Latvijas, Ukrainas un Lietuvas.

Ukrainas kluba "Donbass" īpašnieks Boriss Koļesņikovs šādu ideju nosaucis par atbalstāmu, tomēr saredz daudz grūtību tās realizācijā. Galvenokārt runa ir par finansēm: "Izdevumi šo valstu klubiem pieaugs ievērojami. Lai realizētu šādu ideju, nepieciešams savākt sponsorus, kas būtu gatavi nosegt televīzijas izdevumus, jo tas vajadzīgs, lai līgu komercializētu. Protams, pieaugtu arī ceļošanas un uzturēšanas izdevumi."

Austrumeiropas hokeja līga eksistēja no 1995. līdz 2004. gadam, un tajā piedalījās komandas no Ukrainas, Baltkrievijas, Latvijas, Lietuvas, Polijas un Krievijas. 1997. gadā par čempioni kļuva "Juniors Rīga" (pēc piektās vietas regulārajā turnīrā tika līdz finālsērijai, kurā ar 3-2 pieveica "Sokol"), bet 2002. gadā triumfēja "Liepājas metalurgs", finālā pieveicot "Rīgu 2000" (sērijā 3-2).

AEHL kausa izcīņa risinājās trīs reizes un 2001. gadā "Rīga 2000" spēlēja tās finālā, taču zaudēja Kijevas "Berkut".

Pēdējā līgas sezonā Latviju tajā pārstāvēja "Rīga 2000", "Liepājas metalurgs", "ASK/Ogre" un "Rīga 85", bet par pēdējo divu gadu čempioni kļuva Minskas "Keramin", kas nu jau vairs nepastāv, jo 2010. gadā finansiālu problēmu dēļ beidza darbību. Pēc AEHL izjukšanas daļa klubu, tai skaitā Latvijas, pievienojās Baltkrievijas atklātajam čempionātam.

Latvijas klubu panākumi AEHL

GadsKlubsVieta
1996Juniors RīgaSudrabs
1997Juniors RīgaZelts
1998Juniors Essamika4. vieta
Rīga10. vieta
1999Liepājas metalurgs6. vieta
2000Liepājas metalurgsBronza
2001Liepājas metalurgs5. vieta
Rīga 20007. vieta
2002Liepājas metalurgsZelts
Rīga 2000Sudrabs
Prizma13. vieta
2003Rīga 20004. vieta
Liepājas metalurgs5. vieta
2004Liepājas metalurgs6. vieta
Rīga 20008. vieta
ASK/Ogre9. vieta
Rīga 8514. vieta

Izmantotie resursi:
XSPORT.ua: новости спорта, видео, онлайн...
Хоккей на портале "Хоккейные Архивы" - сайт о...

     [+] [-]

, 2016-12-09 15:40, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Cik jums gadi? Skolā esat gājuši? Ja esat, tad ko jūs tur darījāt?

Latvija nav Austrumeiropas valsts! Latvija ir Ziemeļeiropas. To jums būtu skolas laikā jāiemācās. Ja to neesat izdarījuši, izdariet tagad un pameklējiet informāciju google vai grāmatās.

Latvijai vienīgā saikne ar Austrumeiropu ir tā, ka mūs daudzi pieskaita šai grupai ja skatos ekonomisko aspektu. Bet pateicoties Putinam mēs sākam attālināties no šīs grupas un kļūt par Ziemeļeiropas valsti arī ekonomiskā ziņā. Ne velti tās Austrumeiropas valstis lielākā daļa ir nabadzīgākas par mums.

https://lv.wikipedia.org/wiki/Austr...

''Reizēm Austrumeiropu identificē ar bijušo Austrumu militāro bloku, kas beidza eksistēt 1989. gadā, iekļaujot arī Baltijas valstis, tas nav gluži korekti, jo pēc ANO un ES klasifikācijas Baltijas valstis ir Ziemeļeiropas valstis.''

Mēs esam starptautiski atzīta Ziemeļeiropas valsts!

Tā kā beidziet izplatīt stulbības par to, ka esam autrumeiropieši!
Paga, paga, pateicoties Putinam, tu saki? Tad pēc daudz loģikas sanāk tā, ka Krievija nemaz nav tiesīga saukties par Eiropas sastāvdaļu, bet tādā gadījumā, kā var Latvija nebūt A-Eiropa?

     [+] [-]

, 2016-12-09 15:46, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Vienmēr esam bijuši, āmur. Pat tīri mentāli.
Ar slāviem mums nav nekā kopīga, izņemot to, ka spiestā kārtā esam bijuši pievienoti. Bet priekš viņiem Baltija vienmēr bijusi Eiropa un civilizācija, pat padomju laikos
Kā tad, ar Slāviem mums nav nekā kopīga, bravo Sword, bravo! Tas nekas, ka gandrīz pusei Lettiņu uzvārdu galotnes beidzas ar -IS-, -OVS-, -INS-, -ENKO- un t.t. ?
No kurienes tad viss tas radās, ja ne no Slāviem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 15:51, pirms 7 gadiem
Cik man vai paziņām nav bijušas darīšanas ar lietuviešiem, tad tie noteikti ir a-eiropieši visā krāšņumu, kur nu skandināvi. Letiņi, domāju, pēc savu pauru satura, vairākums ir austrumbloķieši. Diemžēl. Bet varbūt kļūdos, kas zin.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-09 16:02, pirms 7 gadiem
Īsts ģeogrāfu pulciņš šeit sanācis.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 16:03, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Cik man vai paziņām nav bijušas darīšanas ar lietuviešiem, tad tie noteikti ir a-eiropieši visā krāšņumu, kur nu skandināvi. Letiņi, domāju, pēc savu pauru satura, vairākums ir austrumbloķieši. Diemžēl. Bet varbūt kļūdos, kas zin.
Nekļudies, tā arī ir, bet kas attiecas uz Lettiņiem, domāju, neviens neapstrīdēs, ka tie tomēr ir daudz tuvāki Leišiem, nekā Skandināviem, Fričiem vai vēl kādiem Sworda lolotajiem etnosiem

     [+] [-]

, 2016-12-09 16:05, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nekļudies, tā arī ir, bet kas attiecas uz Lettiņiem, domāju, neviens neapstrīdēs, ka tie tomēr ir daudz tuvāki Leišiem, nekā Skandināviem, Fričiem vai vēl kādiem Sworda lolotajiem etnosiem
Bet tuvāk fričiem un skandināviem nekā leiši. Igauņus gan uzskatu par ziemeļniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 16:08, pirms 7 gadiem
Mēs laika gaitā esam pārslāvojušies, savukārt R-Eiropieši straujiem tempiem pārafrikanizējas, to bābām masveidā drāžoties ar pērtiķveidīgiem, kas ir labāk?
Man domāt pirmais variants viennozīmīgi!

  -2 [+] [-]

, 2016-12-09 16:08, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet tuvāk fričiem un skandināviem nekā leiši. Igauņus gan uzskatu par ziemeļniekiem.
Pareiza seciba, igauni no baltiesiem ir viss ziemelnieciskaakie, tad seko lettini bet leisi tie ir tiri poljveidigi eiropas kiniesi, lettinus aizvainos tas kurs lettinus pielidzinas pie leisiem un teiks ka mes pilnigi identiskas nacijas esot

  +2 [+] [-]

, 2016-12-09 16:09, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet tuvāk fričiem un skandināviem nekā leiši. Igauņus gan uzskatu par ziemeļniekiem.
Tas būtu apmēram tas pats, ja jautātu, kurš ir tuvāk zvaigznēm, tas kurš tup bēniņos vai pagrabā?

  -2 [+] [-]

, 2016-12-09 16:10, pirms 7 gadiem
Kopīgums ar slāviem, skandināviem un vēl sazin ko ir tik liels, cik katrs individuāli to pozicionē. Kamēr vien būs tādi, kuri ar nostaļģiju atceras sojuza laikus, kamēr būs tādi, kuri austrumu kaimiņā redz sazin kādu miera nesēju un mūsu glābiņu, mēs nevaram gaidīt, ka civilizētā Eiropas daļa mūs sāk uzskatīt par līdzvērtīgu Eiropas valsti. Tāpat kā nevar gaidīt, ka parašā mūs pārstāj uzskatīt par savu noklīdušo provinci.
Ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir viens, cilvēku domāšana, kas cits. Tāpēc uzskatu, ka šāds projekts nav pat jāizskata kā variants. Jāspiež uz LHV attīstību, var paņemt kādus nāburgus klāt, bet nekādas līšanas uz austrumu pusi. Ir jau vairāki piemēri pie kā tas noved.

     [+] [-]

, 2016-12-09 16:15, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tas būtu apmēram tas pats, ja jautātu, kurš ir tuvāk zvaigznēm, tas kurš tup bēniņos vai pagrabā?
Nepārspílēsim. Vēl 70.g- 80g zviedru kino un literatūrā esmu sastapis psihotipus, domāšanu, uzvedības modeļus, kas man savus vecākus atgādināja. Blakus dzīvokļa krievu famīlija kaut kā atšķīrās . Mans sencis ar to otru papiņu pa laikam virtuvē lska šņabi, bet nebija viņi vienas sugas

     [+] [-]

, 2016-12-09 16:16, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kopīgums ar slāviem, skandināviem un vēl sazin ko ir tik liels, cik katrs individuāli to pozicionē. Kamēr vien būs tādi, kuri ar nostaļģiju atceras sojuza laikus, kamēr būs tādi, kuri austrumu kaimiņā redz sazin kādu miera nesēju un mūsu glābiņu, mēs nevaram gaidīt, ka civilizētā Eiropas daļa mūs sāk uzskatīt par līdzvērtīgu Eiropas valsti. Tāpat kā nevar gaidīt, ka parašā mūs pārstāj uzskatīt par savu noklīdušo provinci.
Ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir viens, cilvēku domāšana, kas cits. Tāpēc uzskatu, ka šāds projekts nav pat jāizskata kā variants. Jāspiež uz LHV attīstību, var paņemt kādus nāburgus klāt, bet nekādas līšanas uz austrumu pusi. Ir jau vairāki piemēri pie kā tas noved.
Rietumeiropa tās pašreizējā izskatā pārstās pastāvēt tuvākā pusgadsimta laikā, savukārt Balto Eiropeisko identitāti un attiecīgi arī mentalitāti ir spējīga saglabāt tikai A-Eiropa un Krievija Ar nosacījumu, ja neiesim iznīcinošu liberastijas, politkorektisma un multikulturalisma ceļu, kuru savā pēdējā bēru gaitā iet Rietumeiropa

     [+] [-]

, 2016-12-09 16:18, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kopīgums ar slāviem, skandināviem un vēl sazin ko ir tik liels, cik katrs individuāli to pozicionē. Kamēr vien būs tādi, kuri ar nostaļģiju atceras sojuza laikus, kamēr būs tādi, kuri austrumu kaimiņā redz sazin kādu miera nesēju un mūsu glābiņu, mēs nevaram gaidīt, ka civilizētā Eiropas daļa mūs sāk uzskatīt par līdzvērtīgu Eiropas valsti. Tāpat kā nevar gaidīt, ka parašā mūs pārstāj uzskatīt par savu noklīdušo provinci.
Ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir viens, cilvēku domāšana, kas cits. Tāpēc uzskatu, ka šāds projekts nav pat jāizskata kā variants. Jāspiež uz LHV attīstību, var paņemt kādus nāburgus klāt, bet nekādas līšanas uz austrumu pusi. Ir jau vairāki piemēri pie kā tas noved.
Es ar nostalgiju soclaikus neatceresos bet uzskatu ka ta saucamai ''civilizetajai eiropai'' Latvijai nav jaaliidzinaas, redzot no malas ka visa tava civilizeetaa Eiropa iet uz grunti.. Pilns ar pitarassiem visadiem muhamediem kuri spridzina visvisadi feministi un citi lidzigi kuriem sen ciet aizgajis

  -2 [+] [-]

, 2016-12-09 16:23, pirms 7 gadiem
Krievija? Tu mani sasmīdināji Tu tak zini, ka krievi lielākā daļa ir ar aziātu piejaukumu? Tam pašam Putinam var to redzēt.
Austrumeiropieši ir tie ''baltie''? Tajā galā dzīvo diezgan tumsnēji

Tu esi nolāpīts prokrievs. Ar to domājams viss pateikts! Brauc uz savu dzimteni un nesmirdini te gaisu!

     [+] [-]

, 2016-12-09 16:32, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Krievija? Tu mani sasmīdināji Tu tak zini, ka krievi lielākā daļa ir ar aziātu piejaukumu? Tam pašam Putinam var to redzēt.
Austrumeiropieši ir tie ''baltie''? Tajā galā dzīvo diezgan tumsnēji

Tu esi nolāpīts prokrievs. Ar to domājams viss pateikts! Brauc uz savu dzimteni un nesmirdini te gaisu!
Tu droši vien esi no tiem idiņiem, kuri vēl aizvien sapņo par "latvisku Latviju" nākotnē Samierinies ar domu, ka TĀDĀS LATVIJAS NEBŪS VAIRS NEKAD!!! Latvija būs vai nu slāviska, vai arī afomuhamedāniska, izvēlies pieņemamāko variantu!

     [+] [-]

, 2016-12-09 16:35, pirms 7 gadiem
Laba primārā ideja. Tā kas rakstā.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 16:37, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tu droši vien esi no tiem idiņiem, kuri vēl aizvien sapņo par "latvisku Latviju" nākotnē Samierinies ar domu, ka TĀDĀS LATVIJAS NEBŪS VAIRS NEKAD!!! Latvija būs vai nu slāviska, vai arī afomuhamedāniska, izvēlies pieņemamāko variantu!
Te es tomer nepiekritisu, pats ticu un esmu parliecinats ka Latvija bus latviska
Pilsonibas jautajums jau lielaa meeraa ir atrisinats, tagad galvenais stradat pie ta lai visi iedzivotaji iemacitos latviesu valodu. Jabut pacietigiem, iespejams tam bus vel nepieciesamas 2 vai 3 paaudzes, bet ticu ka bus.
Galvenais stradat pie valodas lai visi iedzivotaji vinu iemacitos un runatu ikdienaa un nekada gadijuma nelaist visvisadus muhamedanus ko ES tagad liek darit un tici man, bus latviska Latvija un visiem lettiniem bus loti labi

  -2 [+] [-]

, 2016-12-09 16:42, pirms 7 gadiem
1) Latvijai latviskai būt!
2) Zini otrs variants pievilcīgāks. Vismaz viņi ir kulturālāki cilvēki (un nemaz nesāc, ja tu zinātu vēsturi tad zinātu, ka arābi ir ļoti gudri) nevis stulbi lopi, kā tavējie, kas pilna iela un Krievija staigā treniņtērpos un jēdz tikai lamāties. Pretīga suga!
3) Un samierinies to, ka Latvijā tavējie ar katru gadu % paliek mazāk un mazāk...manā dzīves laikā tas nenotiks, bet nākotnē pienāks brīdis, kad krievu īpatsvars Latvijā atgriezīsies vēsturiskajos %. Galu galā lielākā daļa šī brīža krievu ir vecie + tie, kas izbrauc vairākums ir krievi
4) Krievijā katru gadu gan samazinās krievu īpatsvars Palielinās strauji ar ķīniešiem, vjetnamiešiem, āfrikāņiem, arābiem un austrumeiropiešiem
5) Tā kā Latvija kļūs par latvisku Latviju! Un viņa jau ir tāda šobrīd. par tiem suņiem, kas nerunā valsts valodā smej pat lojālie krievi

Tā kā vien brauc uz savu dzimteni!

  -3 [+] [-]

, 2016-12-09 16:53, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par arabiem un citiem tamlidzigiem citu dziesmu dziedasi kad pats vai kads tavs tuvinieks del viniem piedzivos nelaimi.
Citi redz no malas kadas sausmas del viniem notiek un izdara sledzienus, citi saprot tad kad pasi piedzivo nelaimi. Vot kad izvaros kads churka tavu sievu vai kads tuvinieks nonaks zem kada terorakta tad varbut aizdomasies
Vidējais arābs ir miermīlīgāks un patīkamāks cilvēks par vidējo krievu! Ja arābiem viņu vadoņi potē slikto iekšā, tad krieviem jau ir tas asinīs. Kā mana vēstures skolotāja reiz teica : krieviem ir imperiālistiska domāšana.

Kā es minēju es esmu par latvisku Latviju. Bet ja būtu jāizvēlas no diviem ļaunumiem, tad labāk arābi nevis krievi.
Kāpēc? Atver vēstures grāmatas lappuses vai palasi ziņas par Krieviju un krieviem. Asinis un ciešanas. Okupācijas un slaktiņus šī valsts un tauta nes!
Tev nepatīk arābi dēļ daļas viņu izdarībām? Kā tad tev var patikt krievi? Ja arābi latviešiem neko nav nodarījuši, tad krievi ir darījuši visas tās lietas ko tu uzskaitīji un vel vairāk!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 16:55, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Vidējais arābs ir miermīlīgāks un patīkamāks cilvēks par vidējo krievu! Ja arābiem viņu vadoņi potē slikto iekšā, tad krieviem jau ir tas asinīs. Kā mana vēstures skolotāja reiz teica : krieviem ir imperiālistiska domāšana.

Kā es minēju es esmu par latvisku Latviju. Bet ja būtu jāizvēlas no diviem ļaunumiem, tad labāk arābi nevis krievi.
Kāpēc? Atver vēstures grāmatas lappuses vai palasi ziņas par Krieviju un krieviem. Asinis un ciešanas. Okupācijas un slaktiņus šī valsts un tauta nes!
Tev nepatīk arābi dēļ daļas viņu izdarībām? Kā tad tev var patikt krievi? Ja arābi latviešiem neko nav nodarījuši, tad krievi ir darījuši visas tās lietas ko tu uzskaitīji un vel vairāk!
Komentars uz kuru atbildeji to netisam izdzesu, doma bija mazliet vinu rediget bet netisam sanaca izdzest. Tas ta lai nebrinitos kapec pazudis.
Tiesam doma ka ja blakus mums butu arabi nevis krievi tad nebutu ne asinis ne ciesanas?
Krievi ir tomer balti un kristiesi, atskiriba no vieniem otriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-12-09 17:10, pirms 7 gadiem
1) Es vēlreiz uzsveru, ka esmu par latvisku Latviju. Esmu nacionālpatriots, bet nejaukt ar radikāļiem. Esmu par mieru pasaulē.
2) Arābi līdz šim latviešiem un Latvijai neko nav sliktu izdarījuši. Atšķirībā no Krievijas un krieviem.
3) Tu esi rasists! Es nešķiroju cilvēkus pēc ādas krāsas. Un tu pamatīgi izblamējies arābi arī ir baltie, pat baltāki par lielu daļu kuriem pasē rakstīts krievs
4) Es neesmu kristietis. Nepiederu ne pie vienas reliģijas, bet neesmu arī ateists.
5) Ticību nevar uzspiest ar varu - latviešiem kristietība tika uzspiesta.
6) Interesanti... gan vēsturē, gan mūsdienās ticība tikusi izmantota varas un ietekmes dalīšanā. Tā kā teroristi to dara...un Kremlis Krievijā. Kā zināms Krievijā reliģija tiek izmantota kā ietekmes līdzeklis.
7) Tu saki, ka viņi ir kristieši...es nepiederu pie šīs ticības, bet zinu tos baušļus. Kristietis nekad nedarīs to, ko dara krievi ar Putinu priekšgalā.
Ak jā, Krievijā ir pareizticīgie nevis katoļi vai luterāņi, kas ir vispopulārākās konfesijas starp latviešiem. Un starp šīm konfesijām ir lielas atšķirības...gandrīz kā cita reliģija.
8) Un ja vel tu nezināji tad Islams un Kristietības ir Jūdaisma atsavinājums. Jēzus Kristus bija ebrejs. Reāli kristieši un islama piekritēji pielūdz ebreju dievu. Atšķiras vienīgi pravieši.
Bībelē un Korānā pamatideja ir diezgan līdzīga. Tas tā.

     [+] [-]

, 2016-12-09 17:54, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Vidējais arābs ir miermīlīgāks un patīkamāks cilvēks par vidējo krievu! Ja arābiem viņu vadoņi potē slikto iekšā, tad krieviem jau ir tas asinīs. Kā mana vēstures skolotāja reiz teica : krieviem ir imperiālistiska domāšana.

Kā es minēju es esmu par latvisku Latviju. Bet ja būtu jāizvēlas no diviem ļaunumiem, tad labāk arābi nevis krievi.
Kāpēc? Atver vēstures grāmatas lappuses vai palasi ziņas par Krieviju un krieviem. Asinis un ciešanas. Okupācijas un slaktiņus šī valsts un tauta nes!
Tev nepatīk arābi dēļ daļas viņu izdarībām? Kā tad tev var patikt krievi? Ja arābi latviešiem neko nav nodarījuši, tad krievi ir darījuši visas tās lietas ko tu uzskaitīji un vel vairāk!
Diemžēl, bet starp arābiem ir ļoti augsts slēpto radikāļu procents. kuri pie noteiktiem apstākļiem var radikalizēties.
Par krieviem ir cits stāsts Viņi ne tik daudz ir ar imperiālistisku domāšanu cik tie vēlas, lai tos vada stingra roka. Ne par velti savulaik tie par saviem valdniekiem uzaicināja varjagus.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-09 17:56, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: 1) Es vēlreiz uzsveru, ka esmu par latvisku Latviju. Esmu nacionālpatriots, bet nejaukt ar radikāļiem. Esmu par mieru pasaulē.
2) Arābi līdz šim latviešiem un Latvijai neko nav sliktu izdarījuši. Atšķirībā no Krievijas un krieviem.
3) Tu esi rasists! Es nešķiroju cilvēkus pēc ādas krāsas. Un tu pamatīgi izblamējies arābi arī ir baltie, pat baltāki par lielu daļu kuriem pasē rakstīts krievs
4) Es neesmu kristietis. Nepiederu ne pie vienas reliģijas, bet neesmu arī ateists.
5) Ticību nevar uzspiest ar varu - latviešiem kristietība tika uzspiesta.
6) Interesanti... gan vēsturē, gan mūsdienās ticība tikusi izmantota varas un ietekmes dalīšanā. Tā kā teroristi to dara...un Kremlis Krievijā. Kā zināms Krievijā reliģija tiek izmantota kā ietekmes līdzeklis.
7) Tu saki, ka viņi ir kristieši...es nepiederu pie šīs ticības, bet zinu tos baušļus. Kristietis nekad nedarīs to, ko dara krievi ar Putinu priekšgalā.
Ak jā, Krievijā ir pareizticīgie nevis katoļi vai luterāņi, kas ir vispopulārākās konfesijas starp latviešiem. Un starp šīm konfesijām ir lielas atšķirības...gandrīz kā cita reliģija.
8) Un ja vel tu nezināji tad Islams un Kristietības ir Jūdaisma atsavinājums. Jēzus Kristus bija ebrejs. Reāli kristieši un islama piekritēji pielūdz ebreju dievu. Atšķiras vienīgi pravieši.
Bībelē un Korānā pamatideja ir diezgan līdzīga. Tas tā.
Ko Tu tam pērtiķim stāsti tik smalkas lietas? Zemē nomests laiks.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 18:02, pirms 7 gadiem
Izrādās, ka dažs labs sportacentrs trollis, kā piemēram svordman ir dzīvojis jau pirms kara, vismaz tā viņš apgalvo vērtējot to gadu situāciju.

     [+] [-]

, 2016-12-09 18:13, pirms 7 gadiem
Man aš pat asara nobira! Kalvītis "maita" atkal uzsit atmiņas iz skaitās jaunības, kad patukšajā (lai netektu tukšajā) "spirta" pilī ar pacanu gājām skatīties uz Junioru un R2000 ... bet kopumā es būtu tikai par AEHL atjaunošanu, ja no tā neciestu(paliktu teiksim 6 komandu izskatā) arī vietējais čempis! Jaunajiem (HK Rīgu) pāraugušajiem kadriem arī būtu kur tālāk progresēt un varbūt uzreiz nepazust pēc junioru vecuma, jo ģinamka nav īpaši "draudzīga" pret pašmāju jaunajam kadriem un arī nav zināms kas ar to ģinamku vispār nākamsezon vēl būs... tapēc, manuprāt, doma laba un atbalstāma! No Latvijas varētu būt 3-4 blices, kas dabību tur varētu iegūt teiksim pēc vietējā čempja rezultātiem!

  -2 [+] [-]

, 2016-12-09 18:16, pirms 7 gadiem
Varjagi =vikingi?

Tad es gribētu zināt kur tu tādas muļķības izrāvi? Neviens viņus tur neaicināja, bet gan šie ieradās Krievzemē un sagrāba varu. Pēc tava sanāk, ka tad franči un briti un citi viņus arī aicinājuši
Iesaku iepazīties ar vikingu laikmetu, būs interesanti tev palasīt

Piekrītu, ka arābiem ir daudz slēpto radikāļu, kas zināmos apstākļos var kļūt par tādiem. Tāpat visās citās tautās, tai skaitā latviešiem arī ir tādi cilvēki.
Bet nevajag radīt tādas situācijas un viss būs labi. Daudzi no viņiem ir ļoti miermīlīgi un labi cilvēki.

Krievi...nezinu, kas pie vainas, bet kur krievi tur nepatikšanas. Mācījos profenē, kur kursā bija daudz krievi. Kāds brīnums, ka tieši viņi bija tie huligāni. Tāpat manā rajonā te apkārt vazājas bandītiska/urliska paskata personas, kas runā krievu valodā.
Un Krievijas krievi - kladzina tikai savu, ka viņu piekoptā ārpolitika ir laba, un ka visa pasaule sazvērinājusies pret viņiem.
Es nesaku, ka visi, bet lielākā daļa grib valdīt par citām tautām un valstīm.

Atceros video sižetu no Gruzijas kara. Žurnālisti jautā Krievijas kareivjiem kur viņi dabūjuši zelta/sudraba karotes (spraucās laukā no kabatas). Ko šie? Sāk šaut gaisā un gribēja kameru atņemt.
Ko pēc šī gadījuma var spriest? Viņi ir prasti zagļi un slepkavas!

Un nesenie notikumi Ukrainā...iebrukt savā kaimiņu valstī + vel rēķinot, ka tās ir brāļu tautas...
Zināt, kas ir trakākais? Spīdzināšanas! Viņu kareivji civilistus šausmīgi spīdzināja un izkropļoja iebrukuma sākumā (tika vēlāk līķi atrasti).

Ak jā, Sīrijā viņi šauj pa civilistu mērķiem.

Vel ja paskatās uz pašu Krieviju. Savu paša tautu slepkavo un met cietumā par pretēju viedokli...

Te varētu gari sarakstīt un neko neuzrakstīt, kas notiekas Krievijā un krievu prātos, bet viens ir skaidrs. Latvijai un latviešiem jāturas pa gabalu no Krievijas un nelojāliem krieviem.
Tāpat latviešiem nav ko līst arābu valstu problēmās, lai to dara lielvaras.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-09 18:37, pirms 7 gadiem
elfs rakstīja: Varjagi =vikingi?

Tad es gribētu zināt kur tu tādas muļķības izrāvi? Neviens viņus tur neaicināja, bet gan šie ieradās Krievzemē un sagrāba varu. Pēc tava sanāk, ka tad franči un briti un citi viņus arī aicinājuši
Iesaku iepazīties ar vikingu laikmetu, būs interesanti tev palasīt

Piekrītu, ka arābiem ir daudz slēpto radikāļu, kas zināmos apstākļos var kļūt par tādiem. Tāpat visās citās tautās, tai skaitā latviešiem arī ir tādi cilvēki.
Bet nevajag radīt tādas situācijas un viss būs labi. Daudzi no viņiem ir ļoti miermīlīgi un labi cilvēki.

Krievi...nezinu, kas pie vainas, bet kur krievi tur nepatikšanas. Mācījos profenē, kur kursā bija daudz krievi. Kāds brīnums, ka tieši viņi bija tie huligāni. Tāpat manā rajonā te apkārt vazājas bandītiska/urliska paskata personas, kas runā krievu valodā.
Un Krievijas krievi - kladzina tikai savu, ka viņu piekoptā ārpolitika ir laba, un ka visa pasaule sazvērinājusies pret viņiem.
Es nesaku, ka visi, bet lielākā daļa grib valdīt par citām tautām un valstīm.

Atceros video sižetu no Gruzijas kara. Žurnālisti jautā Krievijas kareivjiem kur viņi dabūjuši zelta/sudraba karotes (spraucās laukā no kabatas). Ko šie? Sāk šaut gaisā un gribēja kameru atņemt.
Ko pēc šī gadījuma var spriest? Viņi ir prasti zagļi un slepkavas!

Un nesenie notikumi Ukrainā...iebrukt savā kaimiņu valstī + vel rēķinot, ka tās ir brāļu tautas...
Zināt, kas ir trakākais? Spīdzināšanas! Viņu kareivji civilistus šausmīgi spīdzināja un izkropļoja iebrukuma sākumā (tika vēlāk līķi atrasti).

Ak jā, Sīrijā viņi šauj pa civilistu mērķiem.

Vel ja paskatās uz pašu Krieviju. Savu paša tautu slepkavo un met cietumā par pretēju viedokli...

Te varētu gari sarakstīt un neko neuzrakstīt, kas notiekas Krievijā un krievu prātos, bet viens ir skaidrs. Latvijai un latviešiem jāturas pa gabalu no Krievijas un nelojāliem krieviem.
Tāpat latviešiem nav ko līst arābu valstu problēmās, lai to dara lielvaras.
Nav taisnība, jo krievi tiešām uzaicināja varjagus ( vikingus), jo Vladimirs Svjatoslavičs 980. gadā ar varjagu palīdzību atgriezās Krievzemē, padzina Jaropolka vietvaldi no Novgorodas, un ieņēma Polocku. Itkā valdīja Vladimirs, bet faktiski to darīja varjagi.

Diemžēl, bet musulmaņu radikalizācijai nav par iemeslu kā uzvedās sabiedrība, kurā tie dzīvo. Tur ir daudz būtiskāki iemesli. Piemēram, kādu informāciju tie saņem svētceļojuma laikā uz Meku. Atgriežoties no turienes viņi ļoti bieži ir radikalizējušies.

Attiecībā uz krieviem es nebūšu tik kategorisks, jo arī starp viņiem ir normāli un progresīvi cilvēki. Diemžēl, bet viņi paliek šo ārišķīgo plātīzeru uzvedības ēnā, jo ir tradicionāli, ka negatīvais ir pamanāmāks nekā negatīvais.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 18:44, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Savulaik bija tādas sezonas, kad Latvijas klubu savstarpējās spēles AEHL/BAČ paralēli skaitīja arī LČ ieskaitē.
Tagad, domāju, kā reiz tāpat varētu darīt, ja AEHL atjaunotu!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-09 18:47, pirms 7 gadiem
H3lp^ rakstīja: tāpat visa eiropa mūs uzskata par A-eiropu
Ja viņi ir muļķi, tad lai uzskata! Mēs neesam Austrumeiropa ne ģeogrāfiski, ne mentāli (vismaz letiņi ne, par te savoku laikos savestajiem un sabraukušajiem ruskojazičņikiem ir cita runa). Bet tas jau neliedz mums spēlēt hoķi ar Austrumeiropas tautām!

     [+] [-]

, 2016-12-09 18:55, pirms 7 gadiem
Ja ir sponsors, tad doma nav slikta, varētu vēl poļus paķert un laba Eiropas līmeņa līga sanāktu.

     [+] [-]

, 2016-12-09 18:59, pirms 7 gadiem
Šāds variants būtu ļoti laba iespēja veikt Latvijas hokeja sistēmas restartu un atdzimšanas sākumu. Dinamo viens nav karotājs, LČ nav spējīgs talantus radīt un, savā sulā vāroties, kaut cik normālu hokeja līmenī uzturēt. AEHL spēlējošie klubi varētu kļūt par iztrūkstošo posmu Latvijas hokeja piramīdā. Ieguvēji būtu visi - no mazajiem puikām līdz izlasē un labākajās līgās spēlējošajiem. Cerams, ka atradīsies sponsori, kas būs gatavi atbalstīt klubus, lai tie varētu izveidot normālu, konkurētspējīgu sastāvu - vispirms jau no dažādās 2. līmeņa Eiropas līgās spēlējošajiem latviešiem, kuri ir meistarībā pārauguši LČ līmeni, bet nevelk līdz KHL vai citām spēcīgākajām Eiropas līgām (Šveice, Zviedrija, Somija, Čehija). Tas būtu lielisks stimuls hokeja attīstībai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja