Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Video: Kļaviņš: "Latkovskis pēc Indriksona un Mežecka norādēm gatavo augsni"

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam fragmentu no diskusijas starp Latvijas Futbola federācijas prezidenta amata kandidātu Krišjāni Kļaviņu un biedrības "Latvijas Futbola virslīga" izpilddirektoru Emīlu Latkovski. Atbildot uz Latkovska sacīto, Kļaviņš noliedza jebkādu saistību ar skandalozo Anti Šapinu un izteica pieņēmumu, ka Latkovskis federācijas augstāko amatpersonu uzdevumā sagatavo augsni turpmākiem notikumiem, kas, iespējams, varētu beigties ar Kļaviņa kandidatūras anulēšanu.

Pilnu diskusiju Sportacentrs.com TV kanālā būs iespēja vērot šovakar, 23. februārī, plkst. 23:00, kā arī rīt, 24. februārī, plkst. 9:00.
Vērtējums: +7

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 14:58, pirms 8 gadiem
Šitais ir tik labs ! Tam pieslīpētajam čalītim ir "oficiāla" infa, kuru TIEŠI tikko nejausi saņēmusi Tad kur ir reālas apsūdzības, vai kādēļ kautvai nav pratināts Klaviņš saistībā ar šo lietu

  -3 [+] [-]

, 2016-02-23 15:00, pirms 8 gadiem
kopsavilkums.

1.Ir pierādījumu - nav apsūdzību, pat ne kā liecinieks, ja jau to čali ielika 2x cietumā, tad es domāju visus iesaistītos pasauktu uz liecību sniegšanu.
2.UEFA ir atsūtījusi info, par notikumiem 2005 gadā, tiesi pirms vēlēšanām
3.Čali nav vecāki audzinājuši kā nākas, tik vāras un vāras, tad priekškam
Klaviņu aicināt uz debatem, ja viens neaudzināts čalis vnk vāras visu laiku

Un galu galā, ja man būtu infa par sarunātu spēli - NU UN ?! Es neko neorganizēju, tas čalis tur saorganizē kaut ko un pasaka man kurš vinēs, nu kādēļ to neizmantot (nesaku, ka tas tika izmantots). Tagad atzīstas, kurš no jums neizmantotu šādu iespēju.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:01, pirms 8 gadiem
Kļaviņš uzķēries haha

  +9 [+] [-]

, 2016-02-23 15:03, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Kļaviņš uzķēries haha
Nu hzhz, atnāca viens neaudzināts čalis un sāka vnk bārstīt kaut kādu informāciju, tā var jebkuru apmelot

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:10, pirms 8 gadiem
Tā studija izskatās pēc telpas, kur filmē Ugunsgrēku (policija, slimnīca, nolaupīšanas vieta utt)

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 15:10, pirms 8 gadiem
LFF turpinās pūt vēl daudzus gadus.

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:23, pirms 8 gadiem
Diezgan interesanti... noskatiijos gan sho, gan to par Debrecenu galbalinju... Kas man patreiz, kameer neesmu redzeejis visu diskusiju, liekas smiekliigi ir, ka biem diviem ir informaacija, ka abiem diviem ir kaads kko teicis, bet neviens negrib atklaat, kas teica, no kurienes info, kas ir tie cilveeti utt... Patreiz tas viss kopaa izklausaas diezgan smiekliigi.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 15:31, pirms 8 gadiem
LFF ir mafija, kas gatava novākt no ceļa ikvienu kas viņiem sagādā problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:43, pirms 8 gadiem
Jā. Skumīgi. Dēliņš melo. Kā vienmēr. Fakti? IR!!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:43, pirms 8 gadiem
Optimists1 rakstīja: Diezgan interesanti... noskatiijos gan sho, gan to par Debrecenu galbalinju... Kas man patreiz, kameer neesmu redzeejis visu diskusiju, liekas smiekliigi ir, ka biem diviem ir informaacija, ka abiem diviem ir kaads kko teicis, bet neviens negrib atklaat, kas teica, no kurienes info, kas ir tie cilveeti utt... Patreiz tas viss kopaa izklausaas diezgan smiekliigi.
Piekrītu tas ir smieklīgi, var saprast abus. Klaviņs nedrīkst atklāt tos vārdus, jo tad viņu paņems pie dziesmas par "apmelošanu", otrs nevar atklāt, jo tur notiek izmeklēšana. Vienīgais, kas liekas vnk amizanti, ka pēkšni UEFA atsūta info par 2005 gada lietu ! Kurā, kā jau minēts, Klaviņs noteikti būtu pratināts. TAd sanāk tā, ka bija info ka Klaviņš bija iesaistīts, bet visi pa slinku nopratināt

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 15:45, pirms 8 gadiem
Un kam kalpo KK? Tā tīri teorētiski?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:46, pirms 8 gadiem
zidans rakstīja: Un kam kalpo KK? Tā tīri teorētiski?
Es domāju, ka sev. Viņam nauda ir Ja arī ir iesaistīts kaut kamī, diezvai kāds kaut ko var pierādīt un diezvai organizēja pats, kas būtu sodāmi

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 15:46, pirms 8 gadiem
tā arī domāju! Kļaviņš - balamute! Nekādu faktu.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:48, pirms 8 gadiem
man vienalga kas bijis,bet pietiks jau ar Indriksonu,laiks tev pazust!
dod iespēju Kļaviņam pacelt LV futbolu nebijušā līmenī.Ticu ka viņš to izdarīs!

 +11 [+] [-]

, 2016-02-23 15:48, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tā arī domāju! Kļaviņš - balamute! Nekādu faktu.
tam otram ir kādi fakti ?!

  +7 [+] [-]

, 2016-02-23 15:50, pirms 8 gadiem
diezgan spēcīgi tas, ka KK tik labi zin sportu un visu, kas notiks, ja var toto uzlikt 30k un 100k . kaut kāds shēmotājs viņš ir 100%, tikai cik reāli ir to pierādīt un apsūdzēt, tas ir cits jautājums. Tādam resnam kāmim vispār neko nedrīkst uzticēt !!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:52, pirms 8 gadiem
Jāsāk lietot Indriksona un Latkovska vārds visos toto kantoros. Tad jāpublisko info presē. Cik tā darba, tik jāpasaka, ka Latkovskis un GI kaut ko kaut kur liek. Labs metiens.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 15:53, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: diezgan spēcīgi tas, ka KK tik labi zin sportu un visu, kas notiks, ja var toto uzlikt 30k un 100k . kaut kāds shēmotājs viņš ir 100%, tikai cik reāli ir to pierādīt un apsūdzēt, tas ir cits jautājums. Tādam resnam kāmim vispār neko nedrīkst uzticēt !!
Ar ko Tu esi labāks, ja tukši muldi un slēpies aiz nika?

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:53, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Jāsāk lietot Indriksona un Latkovska vārds visos toto kantoros. Tad jāpublisko info presē. Labs metiens.
nav dūmu bez uguns. ja KK vārds tur figurē, tad figurē un kaut kāda jau saistība tur ir. ja tiešām Latkovskim to saka UEFA un FIFA, tad es domāju, ka maza iespēja, kas tur kkas ir par KK safabricēts.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:53, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: diezgan spēcīgi tas, ka KK tik labi zin sportu un visu, kas notiks, ja var toto uzlikt 30k un 100k . kaut kāds shēmotājs viņš ir 100%, tikai cik reāli ir to pierādīt un apsūdzēt, tas ir cits jautājums. Tādam resnam kāmim vispār neko nedrīkst uzticēt !!
Es nedomāju, ka shēmotājs. Iespējams, zināja, kam samaksāt lai dabūtu vajadzīgo info. Es arī tā rīkotos, nejau viņs gāja un kaut ko pats ietekmeja.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 15:55, pirms 8 gadiem
Spirtacentram netīk Kļaviņš!
Nu tik montēs izgriezumus ar viņa izteikumiem? Un kapēc Latkovskis? Kāds bija šīs diskusijas mērķis? Sist KK? Viņu nevar nogāzt, viņš pat ne reizi vēl netika nogāzts ar šādiem fufeliem.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:55, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: nav dūmu bez uguns. ja KK vārds tur figurē, tad figurē un kaut kāda jau saistība tur ir. ja tiešām Latkovskim to saka UEFA un FIFA, tad es domāju, ka maza iespēja, kas tur kkas ir par KK safabricēts.
Papīru redzēji, vai vispār saka un ko saka? Varbūt saka, ka Kļaviņš ir lielākais likmju licējs no Latvijas, bet tas nav aizliegts.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:55, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ar ko Tu esi labāks, ja tukši muldi un slēpies aiz nika?
bļin, kāa vispār kā faktu vidusmēra Latvietis var akceptēt to, ka uz LFF prezidenta amatu kandidē cilvēks, kur ir kaut piereģistrējies TOTO un licis uz spēlē . kāa ?!?!?! tur nav variantu, tāda kandidatūra ir jāsvītro ārā !! vienalga - 1 eiro , 100k eiro, pirms gada vai 10, tas ir norakstīts ! it īpaši , ja vēl kkādi skandāli par to. nu wtf, mostaties cilvēki !!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 15:56, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Papīru redzēji, vai vispār saka un ko saka? Varbūt saka, ka Kļaviņš ir lielākais likmju licējs no Latvijas, bet tas nav aizliegts.
aizliegts nav , bet kā tādam cilvēkam var uzticēt futbola preidenta amatu ?!?! kā ?!

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:56, pirms 8 gadiem
Pilnu diskusiju nevar te ielikt, nevis fragmentus? Negribu es pa tv naktī lūrēt

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:57, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: bļin, kāa vispār kā faktu vidusmēra Latvietis var akceptēt to, ka uz LFF prezidenta amatu kandidē cilvēks, kur ir kaut piereģistrējies TOTO un licis uz spēlē . kāa ?!?!?! tur nav variantu, tāda kandidatūra ir jāsvītro ārā !! vienalga - 1 eiro , 100k eiro, pirms gada vai 10, tas ir norakstīts ! it īpaši , ja vēl kkādi skandāli par to. nu wtf, mostaties cilvēki !!
Kas tieši Tev nepatīk, to ka Kļaviņš pa savu naudu spēlē toto? A to, ka Gunča I. jau 20 gadus nosaka toni un degradē Latvijas futbolu, tas ir normāli?

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:58, pirms 8 gadiem
bebitis rakstīja: Pilnu diskusiju nevar te ielikt, nevis fragmentus? Negribu es pa tv naktī lūrēt
Te pilna: Diskusija: E.Latkovskis pret K.Kļaviņu

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 15:58, pirms 8 gadiem
Latkovskis stabili atbalsta Indriksonu tāpēc šādi uzbāžas ar šādiem faktiem!!
Nožēlojami

     [+] [-]

, 2016-02-23 15:59, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas tieši Tev nepatīk, to ka Kļaviņš pa savu naudu spēlē toto? A to, ka Gunča I. jau 20 gadus nosaka toni un degradē Latvijas futbolu, tas ir normāli?
kurā pakaļā es tev saku, ka tas ir normāli, ka viņš tur 20 gadus sēž ?! protams, nav normāli, tik pat nenormāli kā tas, ka KK būtu prezidents ar tādu toto pagātni. tas pēc principa ir traģiski uzticēt tādam cilvēkam futbolu. Droši vien pirmā valts pasaulē būsim, kura uzticēs futbola federācijas vadīšanu cilvēkam, kas ir UEFA un FIFA melnajos sarakstos..

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:01, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: kurā pakaļā es tev saku, ka tas ir normāli, ka viņš tur 20 gadus sēž ?! protams, nav normāli, tik pat nenormāli kā tas, ka KK būtu prezidents ar tādu toto pagātni. tas pēc principa ir traģiski uzticēt tādam cilvēkam futbolu. Droši vien pirmā valts pasaulē būsim, kura uzticēs futbola federācijas vadīšanu cilvēkam, kas ir UEFA un FIFA melnajos sarakstos..
Šobrīd ir 2 ļaunumi! Kurš lielāks? Kurš Tev teica, ka KK ir melnajos sarakstos? Būt kaut kādos sarakstos nenozīmē - melnajos!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:02, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Es domāju, ka sev. Viņam nauda ir Ja arī ir iesaistīts kaut kamī, diezvai kāds kaut ko var pierādīt un diezvai organizēja pats, kas būtu sodāmi
Neticu, ka aiz KK neviena nav.Ta jau sanāk kā Dons Kihots.Velkot paralēles ar krievu kinofilmu, LV katrs ir kādam draugs caur 2 rokasspiedieniem.Kas ir KK draugi?

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:03, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Šobrīd ir 2 ļaunumi! Kurš lielāks?
da vienalga kurš. vienkārši vajadzēja trešo kandidātu - neitrālu, bet sabiedrībā zināmu cilvēku, kuram ir lielāka sajēga ir par futbolu, nevis toto. ja kādam kantorim vajag kādu bukmeikeru, tad droši KK var savu CV sutīt, viņš tajās lietās ir specss, nevis futbolā. Piedod, bet es neticu,ka Latkovskis melos pieminētu UEFA un FIFA, kas esot apstiprinājuši to, ka KK ir saistība ar to lielo toto skandālu..

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:04, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Es nedomāju, ka shēmotājs. Iespējams, zināja, kam samaksāt lai dabūtu vajadzīgo info. Es arī tā rīkotos, nejau viņs gāja un kaut ko pats ietekmeja.
Piekrītu.Info ir stiprāka par naudu.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:05, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: da vienalga kurš. vienkārši vajadzēja trešo kandidātu - neitrālu, bet sabiedrībā zināmu cilvēku, kuram ir lielāka sajēga ir par futbolu, nevis toto. ja kādam kantorim vajag kādu bukmeikeru, tad droši KK var savu CV sutīt, viņš tajās lietās ir specss, nevis futbolā.
Tu takš dzirdēji ko teica Gunča I., ka par prezi var būt tikai "futbola cilvēks"! WTF, kas tas tāds par ibīli?

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 16:06, pirms 8 gadiem
Redzot tikai šo video un neko nezinot par aizkulisēm, varu pateikt vienu lietu par visiem 100 procentiem. Kļaviņam NAV uzvarētāja mentalitātes! Viņam piedāvā upura lomu un viņš to labprāt uzņemas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:07, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Es nedomāju, ka shēmotājs. Iespējams, zināja, kam samaksāt lai dabūtu vajadzīgo info. Es arī tā rīkotos, nejau viņs gāja un kaut ko pats ietekmeja.
Un ko tas pierāda ?! to, ka FUTBOLA FEDERĀCIJAS PREZIDENTA AMATA KANDIDĀTS iegrāba naudu dabūjot info no sarunātajām spēlēm ?! ļoti atbilstoši amatam..

  +6 [+] [-]

, 2016-02-23 16:08, pirms 8 gadiem
zidans rakstīja: Neticu, ka aiz KK neviena nav.Ta jau sanāk kā Dons Kihots.Velkot paralēles ar krievu kinofilmu, LV katrs ir kādam draugs caur 2 rokasspiedieniem.Kas ir KK draugi?
Es neesmu - zvēru. Bet es nāku no tā paša gala, kura Klaviņš, un viņš Cēsīs ir rīkojis turnīrus par savu naudu no gada uz gadu, kaut kāda mīlestība pret futbolu ir un noteikti lielāka kā Indriksonam

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 16:08, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: da vienalga kurš. vienkārši vajadzēja trešo kandidātu - neitrālu, bet sabiedrībā zināmu cilvēku, kuram ir lielāka sajēga ir par futbolu, nevis toto. ja kādam kantorim vajag kādu bukmeikeru, tad droši KK var savu CV sutīt, viņš tajās lietās ir specss, nevis futbolā.
Kādu trešo kandidātu? Godmani?
Visi pārējie futbola speci sēž asti kājstarpē un gaida vai mazais KK gāzīs Indriksonu. Es jau teicu! Ja KK uzvarēs, tad 2020. gadā kandidāti būs kā mušas. Jo nedomāju ka G.Indriksons kandidēs tad.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:08, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Un ko tas pierāda ?! to, ka FUTBOLA FEDERĀCIJAS PREZIDENTA AMATA KANDIDĀTS iegrāba naudu dabūjot info no sarunātajām spēlēm ?! ļoti atbilstoši amatam..
Paskaties plastmasa stadiona izmaksas...tur ir tīri nozagta nauda, tas ir ļoti atbilstoši esošajam prezidentam

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:09, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Kādu trešo kandidātu? Godmani?
Visi pārējie futbola speci sēž asti kājstarpē un gaida vai mazais KK gāzīs Indriksonu. Es jau teicu! Ja KK uzvarēs, tad 2020. gadā kandidāti būs kā mušas. Jo nedomāju ka G.Indriksons kandidēs tad.
nav ko domāt, Indriksons tak jau sen pateica, ka jau tagad nebūtu gandidējis, ja nepieteiktos tāds TOTO MASTER kā KK

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:10, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Un ko tas pierāda ?! to, ka FUTBOLA FEDERĀCIJAS PREZIDENTA AMATA KANDIDĀTS iegrāba naudu dabūjot info no sarunātajām spēlēm ?! ļoti atbilstoši amatam..
Ja Tu tik pārliecinoši tagad runā, tad liec pierādījumu galdā, nevis baumo par baumām!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:11, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: nav ko domāt, Indriksons tak jau sen pateica, ka jau tagad nebūtu gandidējis, ja nepieteiktos tāds TOTO MASTER kā KK
Atrunas vienmēr atradīsies, nākošreiz arī kaut ko oriģinālu izdomās!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:11, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: nav ko domāt, Indriksons tak jau sen pateica, ka jau tagad nebūtu gandidējis, ja nepieteiktos tāds TOTO MASTER kā KK
Jā! Protams!
Šķūni atstāt nedrīkst, jāpielasa vēl kabatas kamēr var.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:11, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Paskaties plastmasa stadiona izmaksas...tur ir tīri nozagta nauda, tas ir ļoti atbilstoši esošajam prezidentam
un ?! tur jau nav tikai stadions.. tur apkārt ir normāla infrastruktūra domāta. beidzot telpas LFF, kas noteikti esam pēdējie pasaulē, kur futbola federācija īrē telpas.. par stadionu es arī pastrīdētos. jēga uzcelt 10k ietilpības stadionu, ja pilnu savāktu reizi gadsimtā, kad pretī tiktu kāda top komanda, kurai zaudē 0-6..

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:12, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ja Tu tik pārliecinoši tagad runā, tad liec pierādījumu galdā, nevis baumo par baumām!
tak viņš pats video pateica, ka viņam tika sūtīti 30k un 100k, nejau viņš pats tur izfantazēja un kurām tieši spēlēm tādu summu likt..

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:13, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: un ?! tur jau nav tikai stadions.. tur apkārt ir normāla infrastruktūra domāta. beidzot telpas LFF, kas noteikti esam pēdējie pasaulē, kur futbola federācija īrē telpas.. par stadionu es arī pastrīdētos. jēga uzcelt 10k ietilpības stadionu, ja pilnu savāktu reizi gadsimtā, kad pretī tiktu kāda top komanda, kurai zaudē 0-6..
Kur normāla infrastruktūra? Protams, uzbliezt kārtējo mājas stadionu Skonto! Tas ir pieļaujams. Nieki vien.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:13, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: tak viņš pats video pateica, ka viņam tika sūtīti 30k un 100k, nejau viņš pats tur izfantazēja un kurām tieši spēlēm tādu summu likt..
Kur Tu redzi problēmu?

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:14, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kur Tu redzi problēmu?
tajā, ka cilvēks, kas tik ļoti mīl futbolu, ka grib kļut par federācijas prezidentu, nekad neliktu tik lielas summas uz sarunātām spēlēm !!

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:15, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: tajā, ka cilvēks, kas tik ļoti mīl futbolu, ka grib kļut par federācijas prezidentu, nekad neliktu tik lielas summas uz sarunātām spēlēm !!
Kas Tev teica, ka tās ir sarunātas?

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:16, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas Tev teica, ka tās ir sarunātas?
tu dotu kādam spečukam 100k , lai tas uzliek uz spēli, ja iespēja vinnēt būtu tie 55-60 %, kas ir diezgan labiem bukmeikeriem..

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:18, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kas Tev teica, ka tās ir sarunātas?
es vienkārši saku, ka man personīgi tas nav pieņemams, ka cilvēks, kurš kandidē uz futbola federācijas prezidenta amatu, kaut reizi ir licis uz kādām spēlē, kas , visticamāk, bija sarunātas (jā, pierādījumu man nav) un vēl tik lielas summas. piedod, bet tīri ētiski tas man nav pieņemams.. varbūt citiem ir, kas ir tuvāk stāvoši toto kantoriem..

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:20, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: tu dotu kādam spečukam 100k , lai tas uzliek uz spēli, ja iespēja vinnēt būtu tie 55-60 %, kas ir diezgan labiem bukmeikeriem..
Es principiāli toto nespēlēju un Tev ar neiesaku, citādi nošmulēsies un neatmazgāsies, kaut būsi godīgāks par godīgi. Un ja Gunčam I. vajadzēs, lai Tu būtu melns un netīrs, tad tāds Tu arī būsi.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:20, pirms 8 gadiem
Es esmu par pārmaiņām LFF un Kļaviņu, bet izskatās, ka Kļaviņa teiktais par apsūdzībām pirms vēlēšanām ir reāli pamatots.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:21, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: es vienkārši saku, ka man personīgi tas nav pieņemams, ka cilvēks, kurš kandidē uz futbola federācijas prezidenta amatu, kaut reizi ir licis uz kādām spēlē, kas , visticamāk, bija sarunātas (jā, pierādījumu man nav) un vēl tik lielas summas. piedod, bet tīri ētiski tas man nav pieņemams.. varbūt citiem ir, kas ir tuvāk stāvoši toto kantoriem..
A to, ka cilvēks izmanto savu dienesta stāvokli un par UEFA naudu būvē savam klubam mājas stadionu, tas Tev liekās pareizi?

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:21, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Es principiāli toto nespēlēju un Tev ar neiesaku, citādi nošmulēsies un neatmazgāsies, kaut būsi godīgāks par godīgi. Un ja Gunčam I. vajadzēs, lai Tu būtu melns un netīrs, tad tāds Tu arī būsi.
ja cilvēks ir spēlējis toto par 100 k, tad es viņam vairs tīri fiziski nevaru uzticēties, neiet runa par kkādu viena otra šmulēšanu..

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:22, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: ja cilvēks ir spēlējis toto par 100 k, tad es viņam vairs tīri fiziski nevaru uzticēties, neiet runa par kkādu viena otra šmulēšanu..
Klau, bērnībā Tu kakāji biksēs, tāpēc tevi par apdi...seni neviens nesauc un sniedz Tev roku sveicienam?

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:24, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: A to, ka cilvēks izmanto savu dienesta stāvokli un par UEFA naudu būvē savam klubam mājas stadionu, tas Tev liekās pareizi?
pasaki kam tajā stadionā būtu jābūt savādākam, lai Tu tā neteiktu ? tas jau vienalga, ka tāpat lielākā daļa fianasējuma iet no UEFA un FIFA, bet nē, latvietim jau nekad nebūs labi, labāk spēlēt Skonto stadionā.. ā, nē, tur tak nevar spēlēt..

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:26, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Klau, bērnībā Tu kakāji biksēs, tāpēc tevi par apdi...seni neviens nesauc un sniedz Tev roku sveicienam?
beidzās argumenti un jāsāk apvainot vienam otru ? te jau, vecais, tu esi tas, kas nolaižas līdz maza bērna līmenim. skumji.. laikam visi ir tādi KK fani.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:27, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: pasaki kam tajā stadionā būtu jābūt savādākam, lai Tu tā neteiktu ? tas jau vienalga, ka tāpat lielākā daļa fianasējuma iet no UEFA un FIFA, bet nē, latvietim jau nekad nebūs labi, labāk spēlēt Skonto stadionā.. ā, nē, tur tak nevar spēlēt..
A kāpēc n-tos gadus LFF marinēja Daugavas stadiona projektu, tur šobrīd nāks iekšā ES naudas (50 milj. eiro) degradētās vides sakopšanai? Būtu kārtīgs stadions, nevis kaut kāds plastmasas izsmiekls!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:29, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: tam otram ir kādi fakti ?!
tas otrs nevienu neapvaino!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:30, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: beidzās argumenti un jāsāk apvainot vienam otru ? te jau, vecais, tu esi tas, kas nolaižas līdz maza bērna līmenim. skumji.. laikam visi ir tādi KK fani.
Es salīdzinu faktoloģiju. Tu bērnībā biksēs liki? Liki. KK toto spēlēja? Spēlēja. Kurš saka, ka biksēs likšana bērnībā ir "melno" sarakstu lieta? Neviens. Tad kāpēc KK ir vainīgs, ja nevienu spēli nav sarunājis, policija nav šamējo apsūdzējusi,, utt.? Es domāju, ka arī nevajadzētu viņam neko pārmest.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:34, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Es salīdzinu faktoloģiju. Tu bērnībā biksēs liki? Liki. KK toto spēlēja? Spēlēja. Kurš saka, ka biksēs likšana bērnībā ir "melno" sarakstu lieta? Neviens. Tad kāpēc KK ir vainīgs, ja nevienu spēli nav sarunājis, policija nav šamējo apsūdzējusi,, utt.? Es domāju, ka arī nevajadzētu viņam neko pārmest.
es Tev kā Latvijas patriotam gribētu jautāt, vai Tu spētu uzticēt LFF vadību cilvēkam, kurš ir licis uz futbola spēlēm tik daudz, cik tu savas dzīves laikā diez vai nopelnīsi. kā var tādam kko uzticēt ?! nu tu paskaidro. kāda atšķirība, kad viņš to darīja, pirms gada vai 20, tāpat bija pie pilnas sajēgas un lika, visdrīzāk, uz sarunātām spēlē, kaut gan ,protams, uz papīra jau neviens to nepierādīs, bet kaut kādai "sovestj" ir jābūt..

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:35, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: pasaki kam tajā stadionā būtu jābūt savādākam, lai Tu tā neteiktu ? tas jau vienalga, ka tāpat lielākā daļa fianasējuma iet no UEFA un FIFA, bet nē, latvietim jau nekad nebūs labi, labāk spēlēt Skonto stadionā.. ā, nē, tur tak nevar spēlēt..
Es nav latvietis, esmu žīds! Jautāšu Tev vēlreiz, kāpēc 10 gadus LFF marinēja Daugavas stadiona rekonstrukciju? Kopā sanākot LFF, vieglatlētiem, hokejam, Kultūras ministr. un citām ieinteresētajām struktūrām un personām, sen varēja šo lietu risināt. Bet nē, latviešiem (kā Tu uzsver) visur jāmeklē personīgā ieinteresētība, sabiedrībai par velti neko nedrīkst dot!

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:35, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tas otrs nevienu neapvaino!
Tas otrs ir ieliktenis!
KK gan nebaidās ne viena un liek mīksto uz tagadējo futbola sistēmu. Malacis.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:37, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: es Tev kā Latvijas patriotam gribētu jautāt, vai Tu spētu uzticēt LFF vadību cilvēkam, kurš ir licis uz futbola spēlēm tik daudz, cik tu savas dzīves laikā diez vai nopelnīsi. kā var tādam kko uzticēt ?! nu tu paskaidro. kāda atšķirība, kad viņš to darīja, pirms gada vai 20, tāpat bija pie pilnas sajēgas un lika, visdrīzāk, uz sarunātām spēlē, kaut gan ,protams, uz papīra jau neviens to nepierādīs, bet kaut kādai "sovestj" ir jābūt..
Ja man jāizvēlas starp Gunču un KK, es viennozīmīgi izvēlos KK. Zaglis un gebists ir sliktākais salikums, kas vien var būt! Spēlmanis, nav labi, bet pēc 4 gadiem šo var nomest, bet Gunču - DIEZVAI! Tas ir kā Kira, tikai ar kājām pa priekšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:37, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tas otrs nevienu neapvaino!
Starp citu KK skatās ar pozitīvu aci uz Daugavpili. Tev vajadzētu priecāties.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:37, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Es nav latvietis, esmu žīds! Jautāšu Tev vēlreiz, kāpēc 10 gadus LFF marinēja Daugavas stadiona rekonstrukciju? Kopā sanākot LFF, vieglatlētiem, hokejam, Kultūras ministr. un citām ieinteresētajām struktūrām un personām, sen varēja šo lietu risināt. Bet nē, latviešiem (kā Tu uzsver) visur jāmeklē personīgā ieinteresētība, sabiedrībai par velti neko nedrīkst dot!
Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu - ne tur LFF kaut kas piederēja, ne kā. jēga LFF būtu ieguldīt tiklielu naudu kopā ar kkādiem citiem sporta veidiem, ja par tādu pašu naudu(no kuras tāpat lielāko daļu sedz UEFA un FIFA) uzcelt sev mājīgu stadionu , kas pieder tikai LFF.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:38, pirms 8 gadiem
Gudri d*rst, nav malku cirst. Kā jau daži minēja, trūkst faktu un pamatotu argumentu.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:39, pirms 8 gadiem
karlis1993 rakstīja: Gudri d*rst, nav malku cirst. Kā jau daži minēja, trūkst faktu un pamatotu argumentu.
KK vispār tādu nav.. ne UEFA, ne kas nav neko teicis par Debrecen spēli, bet šis mierīgi izmet - aj man tu Šaka no 3. stāva dzīvokļa pateica, ka esot sarunāta spēle, laikam ticēšu viņam.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:39, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu - ne tur LFF kaut kas piederēja, ne kā. jēga LFF būtu ieguldīt tiklielu naudu kopā ar kkādiem citiem sporta veidiem, ja par tādu pašu naudu(no kuras tāpat lielāko daļu sedz UEFA un FIFA) uzcelt sev mājīgu stadionu , kas pieder tikai LFF.
Klau, viens piemērs ar Ķeizarmežu vien ir ko vērts, lai Gunčam neticētu!!! A Tu, pieder - nepieder, beidz muļķoties. Esi reāls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:41, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu - ne tur LFF kaut kas piederēja, ne kā. jēga LFF būtu ieguldīt tiklielu naudu kopā ar kkādiem citiem sporta veidiem, ja par tādu pašu naudu(no kuras tāpat lielāko daļu sedz UEFA un FIFA) uzcelt sev mājīgu stadionu , kas pieder tikai LFF.
Nevis LFF, bet Skonto futbola klubam!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:41, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Klau, viens piemērs ar Ķeizarmežu vien ir ko vērts, lai Gunčam neticētu!!! A Tu, pieder - nepieder, beidz muļķoties. Esi reāls!
Nu Tu jau protams Gunčas vietā iztērētu naudu uz Daugavas stadiona un sapratu, ka tev tur nekā nav. Normāli uzbliezīs sev mājīgu stadionu, kur viss savs un vēl var kā cilvēki dzīvot LFF. Jebkurš normāls cilvēks saprastu, ka ar LFF līdzekļiem tur nepietiks atjaunot Daugavas stadionu, bet tev jau noteikti kā gembleru cienītājam patīk riskēt..

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:43, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Nu Tu jau protams Gunčas vietā iztērētu naudu uz Daugavas stadiona un sapratu, ka tev tur nekā nav. Normāli uzbliezīs sev mājīgu stadionu, kur viss savs un vēl var kā cilvēki dzīvot LFF
Klau, Tu esi glupš kā teļa pups! Jaunais stadions nepiederēs LFF, tas pieder un pēc pārbūves piederēs Rīgas domei!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:44, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Klau, Tu esi glupš kā teļa pups! Jaunais stadions nepiederēs LFF, tas pieder un pēc pārbūves piederēs Rīgas domei!!!
un kam tad bļed pieder Daugavas stadions ?! Putinam ?! jēga viņā LFF būtu ieguldīt ?!? ne tur finansējums no UEFA ietu nekā, lohs tu.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:44, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: un kam tad bļed pieder Daugavas stadions ?! Putinam ?! jēga viņā LFF būtu ieguldīt ?!? ne tur finansējums no UEFA ietu nekā, lohs tu.
Latvijas valstij!!!

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:46, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Latvijas valstij!!!
tad lai arī ''Latvijas valsts", kā tu saki, arī remontē Daugavas stadionu !

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:48, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: tad lai arī ''Latvijas valsts", kā tu saki, arī remontē Daugavas stadionu !
To šobrīd tūdaliņ-tāgadiņ-pastalnieki arī darīs, bet futeni tādā parodijā nevarēs spēlēt! Un Tev laikam no tā būs orgasms! Kā īstens latvietis, savam kaimiņam govi noindēsi, nevis sev otru klāt piepirksi!

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:49, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: To šobrīd tūdaliņ-tāgadiņ-pastalnieki arī darīs, bet futeni tādā parodijā nevarēs spēlēt! Un Tev laikam no tā būs orgasms! Kā īstens latvietis, savam kaimiņam govi noindēsi, nevis sev otru klāt piepirksi!
Tu vispār saproti par ko runā ?! kāda h.uja pēc LFF ieguldīt savu naudu tajā gadsimtus vecajā stadionā, kur tāpat viņiem nekas nepiederēs. Jebkurš loģiski domājošs cilvēks ņemtu no UEFA un FIFA naudu un celtu savu stadionu.. lai pastalnieki un vieglatlēti domā par savu Daugavas stadionu, futbolam vajag savas mājas !

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:51, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Tu vispār saproti par ko runā ?! kāda h.uja pēc LFF ieguldīt savu naudu tajā gadsimtus vecajā stadionā, kur tāpat viņiem nekas nepiederēs. Jebkurš loģiski domājošs cilvēks ņemtu no UEFA un FIFA naudu un celtu savu stadionu.. lai pastalnieki un vieglatlēti domā par savu Daugavas stadionu, futbolam vajag savas mājas !
Klau, cik reizes Tev var atkārtot, viņiem arī jaunajā nekas nepiederēs! Stadions piederēs Rīgas domei!

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 16:52, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Starp citu KK skatās ar pozitīvu aci uz Daugavpili. Tev vajadzētu priecāties.
tas , ka KK aizstāv Gavrilovu un ir viņa labs ''paziņa'' mani biedē , jo pats personīgi ļoti labi zinu , kas notika Daugavā

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:52, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Klau, cik reizes Tev var atkārtot, viņiem arī jaunajā nekas nepiederēs! Stadions piederēs Rīgas domei!
uz papīra , loģiski, ka Rīgas domei, bet tāpat visa LFF tur dzīvos un izlases spēles notiks.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:54, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: uz papīra , loģiski, ka Rīgas domei, bet tāpat visa LFF tur dzīvos un izlases spēles notiks.
Tad kāda starpība, ASK (Rīgas domei) vai Daugavas (Latvijas valstij) stadions kam pieder uz papīra un, kur spēlēt un dzīvot? Cik garš, tik plats! Skaidrs ir viens, Skonto ievajadzējās jaunu stadionu, tāpēc arī tāda SHĒMA!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 17:00, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tas , ka KK aizstāv Gavrilovu un ir viņa labs ''paziņa'' mani biedē , jo pats personīgi ļoti labi zinu , kas notika Daugavā
Es ne par Gavrilovu! Viņš tak solīja stadiona būvniecību Daugavpilī vienā no intervijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 17:01, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: bļin, kāa vispār kā faktu vidusmēra Latvietis var akceptēt to, ka uz LFF prezidenta amatu kandidē cilvēks, kur ir kaut piereģistrējies TOTO un licis uz spēlē . kāa ?!?!?! tur nav variantu, tāda kandidatūra ir jāsvītro ārā !! vienalga - 1 eiro , 100k eiro, pirms gada vai 10, tas ir norakstīts ! it īpaši , ja vēl kkādi skandāli par to. nu wtf, mostaties cilvēki !!
čekisti arī automātiski jāsvītro un, ja var ieķīlāt stadionu un par to jāmaksā nodokļu maksātājiem, tad Guņa ir lielāks shēmists nekā KK ar Toto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 17:08, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Es ne par Gavrilovu! Viņš tak solīja stadiona būvniecību Daugavpilī vienā no intervijām.
Kam viņš būs vajadzīgs , ja dome to drīzumā uzcels? Kļaviņš nav informēts par daudzām lietām Latvijas futbolā. Viņš tikai apvaino un sola. Neesmu Indriksona fans , bet Kļaviņš nav tas labākais variants.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 17:20, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Kam viņš būs vajadzīgs , ja dome to drīzumā uzcels? Kļaviņš nav informēts par daudzām lietām Latvijas futbolā. Viņš tikai apvaino un sola. Neesmu Indriksona fans , bet Kļaviņš nav tas labākais variants.
Tad jau cita lieta! Nezināju par to!

     [+] [-]

, 2016-02-23 18:16, pirms 8 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 18:23, pirms 8 gadiem
KoNuKo rakstīja: Klau, cik reizes Tev var atkārtot, viņiem arī jaunajā nekas nepiederēs! Stadions piederēs Rīgas domei!
No ko tu vari muldēt. Zeme tiek nodota uz 10 gadiem lietošanā LFF. Stadions nepiederēs RD, galīgs cirvis. Palasi, kā tādas lietas pasaulē notiek. Neviena pašvaldība, nevienai biedrībai NEDĀVINA zemi, jo tā ir biedrība, kā jebkura cita organizācija. Ja būtu 100 miljoni, tad varētu nopirkt zemi, bet pat tad nepirktu!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 18:39, pirms 8 gadiem
Kopsavilkums !
1. E.L ir reāli glumais !
2. KK IR jākļūst par LFF vadītāju !
3. Viss izskatās pa īstam netīri, lai neteiktu vairāk, tomēr, ļoti vajag, lai kaut kas mainītos ! Neba nu pārējie sporta veidi ir "tīri" ! Tas pats LOK artī neizraisa milzīgu uzticību, jo arī tur n-tos gadus tie paši "vēži" turās pie siles !
4. Kas zina - varbūt šis kļūs par precendentu un arī politikā notiks k-kas tamlīdzīgs...
5. Tiem, kuri gudri muld par toto spelēšanu un laimēšanu tajos - ieskau pasiem pamēģināt un tad spriest ! Par rok-zvaigzni ir kļūt vieglak, starp citu !
6. Kur tad Gunčas "iznāciens" ?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:50, pirms 8 gadiem
KoNuko komentaarus varat nelasiit ,tur chalis vispaar bezjeegaa mauc

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 22:14, pirms 8 gadiem
Nu jebkuram saprātīgi domājoša indivīdam domāju ir skaidrs, ka KK jau nu gluži tīrā veidā, tā teikt sākot ar piecīti 2 gadu laikā līdz miljoniem nav ticis. Bet nu cilvēks ir pietiekami gudrs, apņēmīgs un izveicīgs, lai atstātu visus galus ūdenī. Ja tas būtu pilnīgi nevainīgs, legāls rūpals, tad kāpēc pēc 2 gadiem no tā it kā pilnīgi norobežoties? Tiesiski, protams, kamēr vaina nav pierādīta - nevainīgs. Praktiski neba jau nu mēs domājam, ka Šķēle tulpes tirgojot par miljonāru kļuva un visus savus sakarus ieguva...te tas pats variants.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 23:00, pirms 8 gadiem
Iespējams, ka Krišjānis pats visu to lietu vēljoprojām bīda, tādēļ uzvārdus nesauc... Agrāk taču līdzīgi jau darbojās..

  +4 [+] [-]

, 2016-02-24 00:46, pirms 8 gadiem
Nolaizitais atstrada savus rublus un megina maldinat tautu,teiksu ta-ja Klavina kungu nonems no trases, tad ta bus cuciba augstakaja pakape!Man sitie vadamie pajolini ar konkretiem lff uzdevumiem izraisa

  +3 [+] [-]

, 2016-02-24 11:06, pirms 8 gadiem
Saprotu, ka Kļaviņš savulaik jau nu noteikti ir bijis kkur nosmērējies ar totalizatoriem, bet, atvainojos, ja tas ir noticis kkādā 2001. vai kurā tur vēl gadā, tādam vairs nevar būt atpakaļceļš un jaunas ambīcijas? Pēc šī sižeta spriežot, Latkovskis ar savu čutne pagājušās tūkstošgades info darbojas pēc principa "ja nekā cita aktuālāka nav, tad nu koč šito iebāzīšu acīs". Neredzu šeit īpaši konstruktīvu diskusiju. Galvenais, ka Indriksons visos laikos bijis balts un pūkains.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-24 13:56, pirms 8 gadiem
tada sajuta,ja latkovskim piedavatu atsukat,tas no priekiem to ari daritu.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-24 14:49, pirms 8 gadiem
yankeezulu rakstīja: Saprotu, ka Kļaviņš savulaik jau nu noteikti ir bijis kkur nosmērējies ar totalizatoriem, bet, atvainojos, ja tas ir noticis kkādā 2001. vai kurā tur vēl gadā, tādam vairs nevar būt atpakaļceļš un jaunas ambīcijas? Pēc šī sižeta spriežot, Latkovskis ar savu čutne pagājušās tūkstošgades info darbojas pēc principa "ja nekā cita aktuālāka nav, tad nu koč šito iebāzīšu acīs". Neredzu šeit īpaši konstruktīvu diskusiju. Galvenais, ka Indriksons visos laikos bijis balts un pūkains.
Guņa jau ir pateicis ar savu rīcību, par Ķeizarmežu un Skonto stadionu, tagad par šiem objektiem maksājam mēs, nodokļu maksātāji.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-24 16:19, pirms 8 gadiem
sešinieks

     [+] [-]

, 2016-02-25 20:53, pirms 8 gadiem
mytila rakstīja: Nu hzhz, atnāca viens neaudzināts čalis un sāka vnk bārstīt kaut kādu informāciju, tā var jebkuru apmelot
Ja reiz tas ir ziņojums no UEFA, tad diez vai tā var jebkuru apmelot. Vismaz beidzot kāds papīrs un kādi fakti, kas ir jau 10x vairāk par tukšo runāšanu un avotiem, kurus Kļaviņš negrib (nevar?) atklāt.

Ja šis dokuments būtu viltots, domājat LFF, kas jau droši vien nav tas tīrākais kantoris, riskētu likt uz tā UEFA vārdu un parakstus? Nedomāju viss.

     [+] [-]

, 2016-02-25 20:54, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Guņa jau ir pateicis ar savu rīcību, par Ķeizarmežu un Skonto stadionu, tagad par šiem objektiem maksājam mēs, nodokļu maksātāji.
Kādi vēl nodokļu maksātāji? Tavuprāt, objekti pieder valstij?