Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem
"Liepājas metalurgs" svin vārtu guvumu aizvadītajā sezonā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f/64

Sportacentrs.com sazinājās ar "Liepājas metalurga" treneri Viktoru Dobrecovu, vēloties noskaidrot kluba transfēru plānus.

Kā zināms, pēc sezonas beigām par jauno "Liepājas metalurgu" kļuva Jānis Intenbergs, bet viņa asistents būs Viktors Dobrecovs. Pagājušajā sezonā šis tandēms vadīja "Liepājas metalurgu-2", kas pārliecoši triumfēja 1. līgas turnīrā. Sportacentrs.com sazinājās ar Dobrecovu, lai noskaidrotu, kādi ir "Metalurga" transfēru plāni.

Dobrecovs: "Visdrīzāk nevienu ārzemnieku vairs neņemsim. Paliks tikai Askerovs [Azerbaidžānas futbolists - aut.piez.], kurš arī jau ir gandrīz kā savējais. Neviens no lietuviešiem nepaliks - ne Tamošausks, ne Leliūga [par šiem abiem spēlētājiem tas bija zināms jau iepriekš - aut.piez.], ne Bagužis, ne Kohanausks. Kā jau kluba prezidents reiz sacīja, 2-3 gadu laikā gribam izveidot tādu pašu modeli kā "Athletic Bilbao" - tur spēlē gandrīz tikai baski, mēs savukārt gribam, lai "Metalurgā" spēlētu praktiski tikai liepājnieki."

Jau ilgāku laiku Latvijas futbola sabiedrībā virmo baumas, ka "Metalurgā" varētu atgriezties Māris Verpakovskis, kurš nepaliks "Baku". Dobrecovs izteicās, ka brīnās par šādām runām un vismaz pagaidām ar Verpakovski nekādu pārrunu nav bijis. Jautāts, vai, atskaitot Ingu Šlampi un Antonu Jemeļinu, vēl kāds jau ir pievienojies "Metalurgam", Dobrecovs atklāja, ka, ja neierēķina "Metalurga" jaunos futbolistus un Andreju Prohorenkovu (sezonu pabeidza "Metalurgā-2"), jaunpienācēju nav.

1 2 70 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2013-01-09 15:46, pirms 11 gadiem
Kāpēc tad uzreiz nelīdzināties Atletico Bilbao-kur tiešām spēlē tikai baski!

 +12 [+] [-]

, 2013-01-09 15:53, pirms 11 gadiem
Prespect rakstīja: Kāpēc tad uzreiz nelīdzināties Atletico Bilbao-kur tiešām spēlē tikai baski!
un kas tad mums spelees ja nebus legionaru? senie pruushi?

     [+] [-]

, 2013-01-09 16:01, pirms 11 gadiem
Barcelona tak katalāņi spēlē

  +6 [+] [-]

, 2013-01-09 16:04, pirms 11 gadiem
baski dzīvo Spānijas ZA un mazliet Francijā? Barselonā wtf?

  +9 [+] [-]

, 2013-01-09 16:06, pirms 11 gadiem
Vynilz rakstīja: Barcelona tak katalāņi spēlē
katalāņi? ja gribeji teikt kataloņi arī tad būtu nepareizi... pietiks jau vien ar Mesi piemēru kurš nu notiekti nav ne Spānis ne Kataloietis vēl jo vairāk.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-09 16:09, pirms 11 gadiem
It kā būtu labi ja balstās uz saviem kadriem, perspektīvas ir , jo uzvarēja 1.līgā, bet vai no tā iegūs Latvijas futbols. Jā, jo audzinās savus kadrus un cerams arī izlases. Nē jo bez leģionāriem būs grūti būt konkurētspējīgai cīņā par medaļām un no tā zaudēs Latvijas čempionāts, kurš patiešām iepriecināja iepriekšējā sezonā. Mums ir 4 labas komandas, bija cerībā uz piekto, bet ar tādu leģionāru "mētāšanos" atstāja mazliet nenopietnas komandas iespaidu(nenopietnas lai cīņītos par TOP-3.
Vēlme ir Latvijas čempī būtu vairākas spēcīgas komandas. Pagaidām bažas māc par Ilūksti-vai tā vispār būs konkurētspējīga ar vājākajām komandām.

     [+] [-]

, 2013-01-09 16:10, pirms 11 gadiem
NANI27 rakstīja: katalāņi? ja gribeji teikt kataloņi arī tad būtu nepareizi... pietiks jau vien ar Mesi piemēru kurš nu notiekti nav ne Spānis ne Kataloietis vēl jo vairāk.
Nu labi katalonieši.Bet raxtā tak minēts-Kā jau kluba prezidents reiz sacīja, 2-3 gadu laikā gribam izveidot tādu pašu modeli kā "Barcelona" - tur spēlē gandrīz tikai baski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-01-09 16:54, pirms 11 gadiem
Nu nezinu, nezinu. Liepājnieku audzēkņi tas ir plašs jēdziens. Ja ņemam no vienas puses, tad savācot visus Liepājas futbola skolas audzēkņus tiešam var izveidot konkurētspējīgu komandu, no otras puses, ja Dobrecovs ir domājis par LM jaunatni, tad tur Intenbergam nāksies stipri pasvīst lai sakristu visu pušu vēlmes. Var arī iznākt ka pēc 2-3 gadiem, ja vīzija neaiziet, nokrītam vienā grozā ar Mettu. Koks ar diviem galiem. Redzu tikai vienu, ka treneru korpusam būs jānostrādā par visiem 200%, lai sakristu kluba īpašnieku un līdzjutēju vēlmes. Būs grūti ar tādu politiku, bet var arī izdoties.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-09 16:59, pirms 11 gadiem
Vynilz rakstīja: Nu labi katalonieši.Bet raxtā tak minēts-Kā jau kluba prezidents reiz sacīja, 2-3 gadu laikā gribam izveidot tādu pašu modeli kā "Barcelona" - tur spēlē gandrīz tikai baski
rakstā ne vārda neredzēju par vai gar barselonu/

  +9 [+] [-]

, 2013-01-09 17:11, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: bez leģionāriem būs grūti būt konkurētspējīgai cīņā par medaļām un no tā zaudēs Latvijas čempionāts, kurš patiešām iepriecināja iepriekšējā sezonā.
Kāpēc?
Piem. kad LM 2009 gadā piesmēja skontu ar 6-1 pamatsastāvā nāca 5 liepājnieki + Zirnis, Rakels(abi Liepājā arī savu karjeru aizsāka),tikais viens leģionārs bija sākuma sastāvā,un tai gadā LM paņēma čempi!Tai gadā vēl komandu sezonas vidū pameta Ivanovs,Soloņicins,Karlsons,savainots bija Surņins (visi četri pirms tam bija pamatsastāva veči).Tā kā ar pašu čaļiem ir iespējas novinnēt čempi!Lai ar leģionāriem sitās tie kuri paši nespēj futbolistus izaudzināt!Tā kā piekrītu!Lai pašu čaļi spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-01-09 17:22, pirms 11 gadiem
Pilnīgi piekrītu Metalurga kluba taktikai. Tiešām ir jābalstās uz saviem spēlētājiem, jo jaunatnes sistēma Metalurgam ir tiešām laba. Esam vienādā līmenī ar Barcelona un United jaunatnes sistēmu. Ja piesaista tad maximums 2 leģionārus. Bet uzbrucēja pozīcijā, tiešām noderētu Māris atpakaļ, lai noslēdz savu karjeru tur kur sāka. Būs gan pašam, gan līdzjutējiem patīkami.

  +8 [+] [-]

, 2013-01-09 17:23, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Es arī neredzu problēmu.
Resurss ir pietiekams.
Ja gribēs, tad 2/3v būs
Par zeltu - kā sanāks.
Ja muļļāsies un treneri nezinās, ko darīt, tad būs 4nieks atkal.

Man kā skatītājam ir lielāka bauda no komandas, kas pilna vietējo čaļu un kaut vai sīvā cīņā paliek 4tie, nevis kā FKV, kas ar 1-2 ventiņiem izmoka 3.v.
Pilnīgi tev piekrītu. Ja ir vietēji čali, tad ir patīkami ja komanda izcīna medaļas, nav tā kā Daugavpilī, kur paņem 10 leģionārus, un pēc tam priecājas.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-09 17:38, pirms 11 gadiem
Pareizi! Lai kapā.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-09 17:38, pirms 11 gadiem
simeks2 rakstīja: koka medaļas jau var priekšlaikus izsniegt LM...klubs naudu nopelnīs uz savu spēlētāju pārdošanu
Tipisks pokemona komentārs!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-09 18:14, pirms 11 gadiem
the return of the punkts 2013-01-09
Maris pashlaik atrodas dzimtaja Liepaja un iespejams tur ari uzsaks sezonu

Верпаковскис остался в Баку
Первая тренировка Бакы в 2013 году (ФОТОРЕПОРТАЖ)
';

  +4 [+] [-]

, 2013-01-09 18:16, pirms 11 gadiem
Busim jau nu godigi..par lokalpatriotismu un savejo audzinasanu parasti atceras,kad ar finansem klust pasvakak..kad paradas lieks latins,paradas ambicijas..un nejausi ari interese par legionariem..

     [+] [-]

, 2013-01-09 18:20, pirms 11 gadiem
Zirnis sāka Rīgā (sen nebūtībā aizgājušajā ""Pārdaugavā""), Rakels -- Jēkabpilī (Virslīgā gan, protams, LM).
Liepājā šobrīd ir tik labi jaunieši, ka, bez šaubām, būtu grēks aizņemt viņu potenciālo vietu Virslīgā ar leģionāriem. Medaļām vajadzētu sanākt, uz zeltu gan grūti cerēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:24, pirms 11 gadiem
Vismaz pagaidām Māris tur ir. Izskatās, ka Ivanovs arī (pēc bildēm).

     [+] [-]

, 2013-01-09 18:30, pirms 11 gadiem
Agrilsonam taisnība, taču, kā teikts vācu parunā, nepieciešamība jāpārvērš par tikumu -- un labi vien būs.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:31, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Zirnis sāka Rīgā (sen nebūtībā aizgājušajā ""Pārdaugavā""), Rakels -- Jēkabpilī (Virslīgā gan, protams, LM).
Liepājā šobrīd ir tik labi jaunieši, ka, bez šaubām, būtu grēks aizņemt viņu potenciālo vietu Virslīgā ar leģionāriem. Medaļām vajadzētu sanākt, uz zeltu gan grūti cerēt.
Zirnis jau 15 gadus spēlē Liepājā,un kas viņš bija 1996 gadā?Tā kā savu spožo karjeru viņš aizsāka Liepājā(arī starkova nepamatoti ignorēts futbolists bija savulaik,izlases sakarā)!Rakels arī Liepājā savu karjeru aizsāka(kaut ir jēkabpilietis),kā jau rakstīju!..........
Par pārējo piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:36, pirms 11 gadiem
attaisnojums- iegansts naudas neesamībai un teorijaaizsapnojās līdz Athletic Bilbao, pietrūkst tikai atbalsta vienība ETA

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 18:47, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Busim jau nu godigi..par lokalpatriotismu un savejo audzinasanu parasti atceras,kad ar finansem klust pasvakak..kad paradas lieks latins,paradas ambicijas..un nejausi ari interese par legionariem..
Apskaties pēdējos pāris gadus LM sastāvu ,cik liepājnieku spēlē,cik vēl liepājā karjeru aizsākušu futbolistu spēlē,tad cik leģionāru tiek pie šprices,kādu lomu viņi(leģionāri) komandā spēlē,un cik futbolistu tiek komandā pie spelēsanas no citām LV pilsētām,tad vēl paseko cik liepajnieku pārstāv citas LV komandu krāsas(un ir pat to komandu līderi),nemaz nerunājot arī par liepajniekiem legionāriem!
--------------------
Lieta ir cita!Kāpēc iepirkt kādus no malas,ja reiz pašiem ir futbolisti,kuri nav sliktāki par leģionāriem?Vai pat citas LV pilsētas futbolistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 19:51, pirms 11 gadiem
simeks2 rakstīja: LM pārvērtīsies laika gaitā par Mettanr2,
tas būs guņas triumfa moments virslīgā,kad niknākais sāncensis vārtīsies pa turnīra lejas galu
Tevi kaut kas aizkaitina?Tieši otrādi,kāda vella pēc Bagužis atrodas komandā,ja Spartakā spēlē krietni vien spēcīgāks futbolists Jemeļins!
Metta šogad būtu nogrimusi uz 1. līgu,kā ūdenī iemests cirvis!
Glāba Mettu dažas aizdomīgas uzvaras + tiesnešu darbība pret galvenajiem konkurentiem,Daugavu(R) , Gulbeni(šīs abas komandas tika gremdētas,bet Metta mākslīgi uzturēta palikšanai,tagad varam noprast ,kāpēc ........) !
Šeit jautājumu drīzak varētu pacelt: kurš būtu spēcīgāks, Metta vai LM-2?

  -2 [+] [-]

, 2013-01-09 20:28, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Šeit jautājumu drīzak varētu pacelt: kurš būtu spēcīgāks, Metta vai LM-2?
nezinu, kas būtu spēcīgāks starp mettu un LM2, nu gan jau metta,

bet kas bija spēcīgāks starp LM un metta, to gan rezulti pērn labi parādīja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-09 20:34, pirms 11 gadiem
Kādas aplamības, Andri5, par Mettu? Debijas sezonā, spēlējot tikai ar studentiem un bez leģionāriem, noturēties līgā un neizkrist, pāris reizes vēl piesmejot niknākus sāncenšus, ieskaitot kaut vai to pašu LM. Tas tīrākajā veidā pierāda, ka komanda ir pietiekami spēcīga. Dullas muļķības to noniecināt, es tos puišus apbrīnoju, kā viņi cīnījās.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-09 20:37, pirms 11 gadiem
Neslikta politika LM. Principā jau arī Latvijas futbolam tas var nākt par labu, jo būs jaunie talanti, kas tiks pie spēles laika, bet bez leģionāriem un pieredzējušiem spēlētājiem tikt garām vismaz Daugavai un FKV būs ļoti grūti. Šīs sezonas leģionāri Kohanausks un Bagužis tik tiešām bija lieki, bet Leliūga sevi labi parādīja. Giršāvičs pako mantas vai ir kāds cits iemesls nogriezt lietuviešu piesaistīšanas politiku. Tādi spēlētāji kā Činiks, Valskis un Kavaļausks jau vēl pirms pāris sezonām bija tiešām atzīstami leģionāri.
1 2 70 komentāri