Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Zagrebas "Dinamo" veic sarunas ar "Liepāju" par J.Ikaunieka iegādi

Rolands Eliņš

Zagrebas "Dinamo" veic sarunas ar "Liepāju" par J.Ikaunieka iegādi
Jānis Ikaunieks
Foto:Mārtiņš Sīlis, FK Liepāja

Laikrakstā "Kurzemes Vārds" vēstīts, ka Virslīgas kluba "Liepāja" spēlētājs un viens no sezonas labākajiem vārtu guvējiem Jānis Ikaunieks bija devies uz pārbaudi Horvātijas spēcīgākajā klubā Zagrebas "Dinamo" un šobrīd noris sarunas par viņa pievienošanos šai komandai.

Jānis Ikaunieks nepiedalījās iepriekšējā "Liepājas" spēlē ar "Jūrmalu", jo tajā laikā bija devies uz pārbaudi Zagrebas "Dinamo" sastāvā. Viņš aizvadīja pārbaudes spēli ar "Dinamo" otro komandu, kurā tika svinēta uzvara ar 1:0 pār horvārtu pirmās līgas komandu "Segesta".

"Liepājas" prezidents Māris Verpakovskis norādījis, ka pagaidām gan vēl pāragri teikt ko konkrēti, jo turpinās sarunas, turklāt atšķiras klubu vēlmes - "Liepāja" futbolistu vēlas pārdot, "Dinamo", kura par Ikaunieku interesējusies jau ilgāku laiku, labprātāk veiktu īres darījumu.

"Kopumā Jānis atstāja ļoti labu iespaidu, trenerim patika. Tagad skatīsimies, vai spēsim kaut ko sarunāt vai ne, bet nākamajai spēlei viņš gatavosies mūsu sastāvā, un noteikti, ka pagaidām vēl spēlēs te. Tik ātri mēs to neatrisināsim," apstākļus skaidro Verpakovskis, kurš savulaik pārstāvējis "Dinamo" sīvāko pretinieci vietējā līgā "Hajduk Split" (2007./08. gada sezonā, kad viņu izīrēja Kijevas "Dinamo").

"Dinamo" B komanda, kurā pārbaudes spēli aizvadīja Ikaunieks, spēlē valsts trešajā līgā. Jāpiemin, ka šī bija arī debijas spēle "Dinamo" rindās nesen no "Barcelona" pārnākušajam jauneklim Dani Olmo. Ikaunieks spēli sāka sākumsastāvā, taču gūtajos vārtos (realizēts 11 metru soda sitiens) nepiedalījās.

19 gadus vecais pussargs Jānis Ikaunieks šosezon jaunizveidotās "Liepājas" sastāvā guvis 14 vārtus un kļuvis par vienu no sezonas atklājumiem. Labāko vārtu guvēju sarakstā viņš ieņem dalītu otro vietu, atpaliekot vien no "Skonto" uzbrucēja Vladislava Gutkovska. Uzaicinājumu uz Latvijas izlasi viņš vēl nav sagaidījis, taču izlases treneris Marians Pahars ļoti augstu novērtējis viņa spējas, taču izteicies, ka ļoti svarīgi, lai jaunais futbolists šobrīd "nepārdeg".

Zagrebas "Dinamo" ir 15 reizes triumfējis Horvātijas čempionātā un šobrīd tās galvenais treneris ir kluba ilggadējais spēlētājs Zorans Mamičs. Jauno sezonu "Dinamo" sākusi ar trim uzvarām trīs spēlēs (vārtu attiecība 13:3), bet šovakar aizvadīs atbildes spēli Čempionu līgas kvalifikācijas trešajā kārtā pret Dānijas "Aalborg". Pirmajā mačā tika uzvarēts ar 1:0, bet otrajā kārtā divu spēļu summā ar 4:0 pārspēts Lietuvas "Žalgiris".

Izmantotie resursi:
Zagrebā atstāj labu iespaidu :: liepajniekiem.lv
Dinamo B svladao Segestu, debitirao Dani Olmo -...

Slēpts komentārs: Ambrē

 +17 [+] [-]

, 2014-08-06 10:21, pirms 10 gadiem
Vot super! Verpakovska pirksts.

 +16 [+] [-]

, 2014-08-06 10:28, pirms 10 gadiem
Lai jau veicās! Pirma FKL pelņa. Vismaz Māris zinās ko ar naudu darīt, nevis ka Skonto, kas visu naudu izshēmo

 +14 [+] [-]

, 2014-08-06 10:32, pirms 10 gadiem
casiljas rakstīja: Vot super! Verpakovska pirksts.
Noteikti! Māris spēlejot Ukrainā, Spānijā, Horvātijā un Grieķijā ir noteikti dabūjis kontaktus.
Slēpts komentārs: Tas ir labais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-08-06 10:46, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Ātri gan uz daudz maz labāku klubu.
Uz daudzmaz labāku? Man liekas te nav pat jautājumu, ka Zagreba nepārprotami ir labāks klubs.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-06 10:50, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Nebūtu slikti, ja FK Liepāja dabūtu vismaz 50 000 par J.Ikaunieku - vismaz vairāk nauda parādītos klubam!!!
Ja piedāvājums ir zem 400k Eiro, nav pat vērts izskatīt tādus piedāvājumus.

 +12 [+] [-]

, 2014-08-06 11:00, pirms 10 gadiem
nu nez, nez. Pats Verpakovskis labi zina, ko nozīmē vienreiz spilgti izšaut un tad drīz vien krist nežēlastībā, jo slotas kāts vairs negrib šaut. Maris gan to darīja citā līmenī. Protams, novēlu spēlētājam, lai izdodas kāpt pa karjeras kāpnēm kā to darījis Cauņa, Rudņevs un vēl daži, bet šoreiz šķiet tā kā pāragri. Dažus mēnešus čalis kko sācis trāpīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-06 11:07, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kad es rakstīju, ka FK Liepāja pie primās izdveības tirgos labākos spēlētājus, jo vajag naudu, daži labi man te ar putām uz lūpām oponēja, ka tā nenotikšot un sastāvs tiks saglabāts uz nākamo sezonu.
Neilgi pirms sezonas Mārītis klāstīja pa TV, ka no kādiem 800 – 900 tūkstošiem EUR ir savākta 1/3, šaubos vai rūķis uz sudraba paplātes atnesa pārējos 600 000 EUR, zinot situāciju Liepājā un valstī. Tā ka jātirgo būs ārā labākie, gribi, negribi, citādi FKL būs nākamā Skonto...
Nedaudz nepareizi jau pirms sezonas tika izstrādāts kluba attīstības biznesa plāns uz topošo sezonu, proti, pārāk daudz tika likts uz eirokausiem. Un kas tur notika, to visi redzējām, "piešņāca" Liepāju visās nozīmēs. Kad šeit oponēju pirms LK pusfināla par topošās spēles norises vietu, tad man mēģināja "ieborēt", ka abas komandas ir vienādos apstākļos, citi vispār aplēja ar samazgām un teica, ka žēlojos kā sieviete. Tagad rezultāts, finanšu līdzekļu piesaistē un esamībā ir kā uz delnas. Kas atliek? Spēlēt ar virtuālo naudu, vai arī gribot negribot kāds ir jāpārdod, jo pretējā gadījumā, pat uz liepājniekiem iet skatīties vairs nebūs kur. Bet kā saka, piedosim, pirmie kaķēni, jāslīcina. Nākotnē biznesa plāns ir jābūvē uz esošiem finansu līdzekļiem, nevis paļauties uz virtuālo naudu, kuru vēl ir jānopelna.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-06 11:12, pirms 10 gadiem
Piedodiet bet mēs Ikaunieku nedosim nevienam

  +4 [+] [-]

, 2014-08-06 11:13, pirms 10 gadiem
Tikai ne to! Par ātru pamest Liepāju, par ātru!

  +7 [+] [-]

, 2014-08-06 11:25, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nedaudz nepareizi jau pirms sezonas tika izstrādāts kluba attīstības biznesa plāns uz topošo sezonu, proti, pārāk daudz tika likts uz eirokausiem. Un kas tur notika, to visi redzējām, "piešņāca" Liepāju visās nozīmēs. Kad šeit oponēju pirms LK pusfināla par topošās spēles norises vietu, tad man mēģināja "ieborēt", ka abas komandas ir vienādos apstākļos, citi vispār aplēja ar samazgām un teica, ka žēlojos kā sieviete. Tagad rezultāts, finanšu līdzekļu piesaistē un esamībā ir kā uz delnas. Kas atliek? Spēlēt ar virtuālo naudu, vai arī gribot negribot kāds ir jāpārdod, jo pretējā gadījumā, pat uz liepājniekiem iet skatīties vairs nebūs kur. Bet kā saka, piedosim, pirmie kaķēni, jāslīcina. Nākotnē biznesa plāns ir jābūvē uz esošiem finansu līdzekļiem, nevis paļauties uz virtuālo naudu, kuru vēl ir jānopelna.
Ha ha, sieviete atkal čīkst par zāģi kausā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-08-06 11:45, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, kāda jēga, Zagrebas līmeņa klubam, ņemt 19 gadīgu, progresējošu spēlētāju uz īri ? Es vēl saprastu nopirkt, lai varētu nopārdot tālāk.
Domāju, Ikauniekam jebkurā gadījumā, gan īre, gam izpirkums, nāktu par labu, līmenis tomēr augstāks nekā Latvijā.

     [+] [-]

, 2014-08-06 11:46, pirms 10 gadiem
yankeezulu rakstīja: nu nez, nez. Pats Verpakovskis labi zina, ko nozīmē vienreiz spilgti izšaut un tad drīz vien krist nežēlastībā, jo slotas kāts vairs negrib šaut. Maris gan to darīja citā līmenī. Protams, novēlu spēlētājam, lai izdodas kāpt pa karjeras kāpnēm kā to darījis Cauņa, Rudņevs un vēl daži, bet šoreiz šķiet tā kā pāragri. Dažus mēnešus čalis kko sācis trāpīt.
Čalis trāpījis pat solīdi daudz priekš pussarga, jo nomināli viņš ir pussargs, vnk FK Liepājai nav kārtīga uzbrucēja, tāpēc arī pussargi gūst vārtus. Verpakovskis jau vairs neskaitas,jo zinu, kā viņš varētu vēl spēlēt un kā viņš to dara šobrīd reizēm, uznākot uz maiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-08-06 12:02, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tikai ne to! Par ātru pamest Liepāju, par ātru!
Piekrītu!tas gan Jankas paša labā vajadzētu vēl uzšpīlēt Liepājā!
šeit ir skaidrs viens,ja būs izdevīgs darījums Fk Liepājai,tas tiks veikts,Fk Liepāja no savas spēles neko nezaudēs,Jankas vietu ieņems kāds cits jauniņais,bet vai Jankam tas nāktu par labu?

  -2 [+] [-]

, 2014-08-06 12:11, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Piekrītu!tas gan Jankas paša labā vajadzētu vēl uzšpīlēt Liepājā!
šeit ir skaidrs viens,ja būs izdevīgs darījums Fk Liepājai,tas tiks veikts,Fk Liepāja no savas spēles neko nezaudēs,Jankas vietu ieņems kāds cits jauniņais,bet vai Jankam tas nāktu par labu?
Man liekas, ka ja viņš spēlēs Zagrebas Dinamo otrajā komandā, kas spēlē 3.līgā pēc spēka,tad domāju, ka tas līmenis ir augstāks tomēr par LV Virslīgu un būs iespēja sevi parādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-08-06 12:12, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Piekrītu!tas gan Jankas paša labā vajadzētu vēl uzšpīlēt Liepājā!
šeit ir skaidrs viens,ja būs izdevīgs darījums Fk Liepājai,tas tiks veikts,Fk Liepāja no savas spēles neko nezaudēs,Jankas vietu ieņems kāds cits jauniņais,bet vai Jankam tas nāktu par labu?
Tur jau tā lieta, ka diez vai Jankam tas par labu nāks.

     [+] [-]

, 2014-08-06 12:15, pirms 10 gadiem
bronkx rakstīja: Man liekas, ka ja viņš spēlēs Zagrebas Dinamo otrajā komandā, kas spēlē 3.līgā pēc spēka,tad domāju, ka tas līmenis ir augstāks tomēr par LV Virslīgu un būs iespēja sevi parādīt.
Bet vai viņš tam līmenim ir gatavs?
Labāk pierādīt sevi kā stabilu Virslīgas spēlētāju un tad lekt soli augstāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 12:18, pirms 10 gadiem
Paldies par ieliktajiem mīnusiem
Tad nosauciet savu reālo summu Ikaunieka vērtībai - domāju, ka 400 k ir biki par sālītu, jo Brugge par Šabalu esot it kā samaksājusi gandrīz tādu pašu summu!!!
Nedomāju, ka Zagrebas Dinamo spētu pavilkt to pašu ko Brugge naudas ziņā.

  +4 [+] [-]

, 2014-08-06 12:19, pirms 10 gadiem
bronkx rakstīja: Man liekas, ka ja viņš spēlēs Zagrebas Dinamo otrajā komandā, kas spēlē 3.līgā pēc spēka,tad domāju, ka tas līmenis ir augstāks tomēr par LV Virslīgu un būs iespēja sevi parādīt.
Liepājai nākamsezon arī eiropas kausa mači varētu spīdēt,bet horvātu 3 līga?Piedod bet tas būs krietni vien zemāks līmenis nekā Fk Liepājai!

     [+] [-]

, 2014-08-06 12:28, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Liepājai nākamsezon arī eiropas kausa mači varētu spīdēt,bet horvātu 3 līga?Piedod bet tas būs krietni vien zemāks līmenis nekā Fk Liepājai!
Tu tā domā? Neesmu drošs! Ja godīgi, tad spēlētājiem, kas spēlē Virslīgā, nezinu kāpēc - kas vainas treniņu procesā, vai sezonas uzbūvē - bet fiziski nav gatavi citam futbolam. Pagājušā gada piemērs LM, spēlējot pret Fēru salu komandu,kurā spēlē amatieri,kuri apmeklē treniņus nedēļā, zaudēja...tāpēc domāju,ka ja Tev ir talants, tad ir jāvirzas uz mērķiem. Jānim tāds ir.

  +4 [+] [-]

, 2014-08-06 12:33, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Liepājai nākamsezon arī eiropas kausa mači varētu spīdēt,bet horvātu 3 līga?Piedod bet tas būs krietni vien zemāks līmenis nekā Fk Liepājai!
Tas pats piemērs - Rakels - ja viņam būtu pareiza, sportiska domāšana, viņš Polijā būtu pat ļoti labs, bet redz, puisim no laukiem parādījās naudiņa nedaudz vairāk un pazaudējās - notetovējies, notusējies...

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 12:41, pirms 10 gadiem
Ļoti patīkamas ziņas, tāpēc ceru, ka šis transfērs tiešām notiks. Neredzu iemeslu Liepājai Ikaunieku nepārdot, jo par viņu kā uzlēcošo zvaigzni pašmāju turnīrā ir iespēja tikt pie tīri solīdas summas, it sevišķi no tāda kluba kā Zagrebas Dinamo, kas ir pazīstamākais klubs Horvātijā un arī ar vārdu Eiropā. Pašam Ikauniekam tas būtu liels pakāpiens karjerā un teicamas izaugsmes iespējas. Tāpat sākumā noteikti arī spēlētu B komandā, tā kā par spēļu prakses trūkumu šajā gadījumā nebūtu jāuztraucas. Izlase domāju šobrīd vēl nav pašmērķis, bet, tiekot tādā klubā un tur spēlējot, izsaukums uz izlasi ir neizbēgams. (It sevišķi zinot to, ka pirmajos atlases mačos vēl visticamāk Gauračs nevarēs palīdzēt).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 12:52, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kas viņš ir uz Eiropas fona? Vai viņš sevi ir apliecinājis uz starptautiskās skatuves? Nedomāju vis. Rakels ar daudz vārtus sabēra īsa laika posmā. Kas viņš tagad ir? Ekstraklases rezervists. Nekas dižs un izlasei pat tuvumā vairs netiek.
Rakels - ja viņam būtu pareiza, sportiska domāšana, viņš Polijā būtu pat ļoti labs, bet redz, puisim no laukiem parādījās naudiņa nedaudz vairāk un pazaudējās - notetovējies, notusējies, tas viņam ir svarīgāk kā futbols...

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 12:56, pirms 10 gadiem
bronkx rakstīja: Tu tā domā? Neesmu drošs! Ja godīgi, tad spēlētājiem, kas spēlē Virslīgā, nezinu kāpēc - kas vainas treniņu procesā, vai sezonas uzbūvē - bet fiziski nav gatavi citam futbolam. Pagājušā gada piemērs LM, spēlējot pret Fēru salu komandu,kurā spēlē amatieri,kuri apmeklē treniņus nedēļā, zaudēja...tāpēc domāju,ka ja Tev ir talants, tad ir jāvirzas uz mērķiem. Jānim tāds ir.
LM nav zaudējusi farēru salām,un nejauci LM ar Fk Liepāja!
LM futbolistiem nebija nekādas vajadzības uzvaret velsiešus lai pēc tam ar busu jau nākamā kārtā kratīties uz horvātiju!
Bet par Janku es tik par,lai kapā un izkapā sev vietu kādā no eiropas klubiem,bet ka tik nesanāk tā ka pēc 2 gadiem atgriežas Liepājā atpakaļ!

  +6 [+] [-]

, 2014-08-06 13:05, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Rakels ar daudz vārtus sabēra īsa laika posmā.
Rakels vārtus bēra pretinieku vārtos pusotru gadu(kādam laikam tas ir īss laiks),2009 gadā otrajā pusē tai laika posmā kamēr Rakels spēlēja LM -1 ,viņš bija rezultatīvākais LM komandā,2010 gadā rezultatīvākais visā līgā!
Nu vairāk guņas čempī šis nav spēlējis!

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 13:06, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: LM nav zaudējusi farēru salām,un nejauci LM ar Fk Liepāja!
LM futbolistiem nebija nekādas vajadzības uzvaret velsiešus lai pēc tam ar busu jau nākamā kārtā kratīties uz horvātiju!
Bet par Janku es tik par,lai kapā un izkapā sev vietu kādā no eiropas klubiem,bet ka tik nesanāk tā ka pēc 2 gadiem atgriežas Liepājā atpakaļ!
Jā, piedod Tev taisnība Velsas amatierklubam LM zaudēja! Viss jau būs atkarīgs no Jāņa profesionalitātes. Rakels - ja viņam būtu pareiza, sportiska domāšana, viņš Polijā būtu pat ļoti labs, bet redz, puisim no laukiem parādījās naudiņa nedaudz vairāk un pazaudējās - notetovējies, notusējies, tas viņam ir svarīgāk kā futbols...Pasaulē jau skatās uz futbolistu ārpus laukuma, ģērbtuvē un laukumā un ja neesi arī profesionālis arī ārpus laukuma, kam Tu s##s būsi vajadzīgs...Latvijas virslīgai, jo te man liekas auklējas ar daudziem.

  +7 [+] [-]

, 2014-08-06 13:14, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Nesaprotu, kāda jēga, Zagrebas līmeņa klubam, ņemt 19 gadīgu, progresējošu spēlētāju uz īri ? Es vēl saprastu nopirkt, lai varētu nopārdot tālāk.
Domāju, Ikauniekam jebkurā gadījumā, gan īre, gam izpirkums, nāktu par labu, līmenis tomēr augstāks nekā Latvijā.
Zagreba grib īrēt, jo visdrīzāk nav pārliecināti, ka Ikaunieks spēs tādu sniegumu uzturēt ilgtermiņā. Attiecīgi paņem īrē uz pusgadu vai gadu, iepazīst treniņos visus mīnusus un tad izdomā, vai viņi vēlas iegādāties vai nē.

  +6 [+] [-]

, 2014-08-06 13:16, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Liepājai nākamsezon arī eiropas kausa mači varētu spīdēt,bet horvātu 3 līga?Piedod bet tas būs krietni vien zemāks līmenis nekā Fk Liepājai!
Itkā nevarētu atrunāt iespēju, izīrēt viņu atpakaļ Liepājai (ja viņu pērk), ja sastāvā netiek uzreiz. Nezinu kāds ir līmenis Horvātijas 3. līgā, bet nedomāju, ka tas ir baigi augsts.
Zagreba gan ir laba vieta, jauniem futbolistiem ar potenciālu, jo horvātiem vienmēr nāk ārā talanti,tātad ar treneriem, kas māk strādāt ar jaunajiem viss ir ok, tāpēc visi top līgu skauti noteikti vēro šo komandu un Horvātijas līgu kopumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 13:26, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jēkabpils ir lauki? Nu šā vai tā fakts ,ka viņš staigā notetovējies kā ķēms viņa meistarību uz laukuma nemaina.
Nu es to nedomāju,attiecinot uz pilsētu, bet par vidi, no kuras puisis nāk, tā teikt katram ir savs intelekta lielums, vērtības dzīvē.

P.S.Neņem ļaunā, Jēkabpili par laukiem neesmu uzskatījis.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 13:29, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Itkā nevarētu atrunāt iespēju, izīrēt viņu atpakaļ Liepājai (ja viņu pērk), ja sastāvā netiek uzreiz. Nezinu kāds ir līmenis Horvātijas 3. līgā, bet nedomāju, ka tas ir baigi augsts.
skonta 2012g nemaz tik traki neizskatījās pret Hajduk!Tā kā ja mēs runājām par 3 līgu ...

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 13:35, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: skonta 2012g nemaz tik traki neizskatījās pret Hajduk!Tā kā ja mēs runājām par 3 līgu ...
Kausu spēles jau ir citādas nekā vietējo čempionātu spēles, tīri psiholoģiskajā aspektā-vieniem nav ko zaudēt, jo ir jau tā tikuši tālu, otriem varbūt nav motivācijas tik lielas. Rezultāts jau var būt līdzvērtīgs, bet tai pat laikā, statistika drošvien parāda,ka vieni kontrolē bumbu 60% vismaz, izdara sitienu vārtu rāmi 5x vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 14:02, pirms 10 gadiem
Carloz rakstīja: Zagreba grib īrēt, jo visdrīzāk nav pārliecināti, ka Ikaunieks spēs tādu sniegumu uzturēt ilgtermiņā. Attiecīgi paņem īrē uz pusgadu vai gadu, iepazīst treniņos visus mīnusus un tad izdomā, vai viņi vēlas iegādāties vai nē.
Un kas tajā īres variantā Liepājai nepatīk, naudas laikam trūkst. Tā, parādot labu sniegumu, var arī citam naudīgākam klubam, pēc īres perioda nopārdoties! Lai tik brauc prom, tad viss būs paša rokās!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 14:06, pirms 10 gadiem
bronkx rakstīja: Kausu spēles jau ir citādas nekā vietējo čempionātu spēles, tīri psiholoģiskajā aspektā-vieniem nav ko zaudēt, jo ir jau tā tikuši tālu, otriem varbūt nav motivācijas tik lielas. Rezultāts jau var būt līdzvērtīgs, bet tai pat laikā, statistika drošvien parāda,ka vieni kontrolē bumbu 60% vismaz, izdara sitienu vārtu rāmi 5x vairāk.
Nu jā ,bet starpība starp vadošajiem Horvātu klubiem un 3 līgu vajadzētu būt diezgan lielai!
Bet ja horvāti mērķtiecīgi rukātu ar jaunajiem,kā šeit minēja assasinss` , tad jau arī šādā 3 līgā viss čaļa rokās būtu, lai savu karjeru sāktu būvēt!

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 14:12, pirms 10 gadiem
pēdējā laikā jau atrādīšanas LIE špīleriem ir panākums
ceram uz izdošanos

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 14:13, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Finansiāli FK Liepāja noteikti būtu ieguvēji. Vienīgi vienmēr paliek atklāts jautājums-vai šo spēlētāju vel kādu laiku pamarinējot FK Liepāja (un pēc iespējas arī LV Izlasē) šis finansiālais ieguvums nebūtu 2-3 reizes lielāks. Kā zināms, tad pacietība nav latviešu stiprā puse.
liepājnieku lietotājam sapņos rādās izlase?
Bet kā šeit biju rakstījis,ja janka būs prom,vieta tukša nepaliks,nākamais jau bus rindas kārtībā!
Un Liepājas futbolistus uztirgot tagad tik caur sakariem varētu,ar laiku caur kluba spēlēm eirokausos varētu piesiet acis kādiem....,par izlasi aizmirsti!

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 14:23, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Nebūtu slikti, ja FK Liepāja dabūtu vismaz 50 000 par J.Ikaunieku - vismaz vairāk nauda parādītos klubam!!!
būs vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-06 14:35, pirms 10 gadiem
Carloz rakstīja: Zagreba grib īrēt, jo visdrīzāk nav pārliecināti, ka Ikaunieks spēs tādu sniegumu uzturēt ilgtermiņā. Attiecīgi paņem īrē uz pusgadu vai gadu, iepazīst treniņos visus mīnusus un tad izdomā, vai viņi vēlas iegādāties vai nē.
FK Liepājas vietā es uz to neparakstītos, jo J.Ikaunieks ir svarīgs spēlētājs cīņā par Virslīgas top 3, vai šoreiz pat svarīgāk Top 4 (FC Skonto netiek pielaists pie eirokausiem neskatoties kurā vietā šogad būs turnīra tabulā).
Vai nu pērk, vai arī liekās mierā, jo nauda par ko FK Liepāja dabūs no kvalificēšanās Eirokausiem var izrādīties labāka un vēl klubā paliek Ikaunieks!!!

  +5 [+] [-]

, 2014-08-06 14:38, pirms 10 gadiem
Horvātijas trešā līga -- tas nu nekāds izcilais līmenis nav, par Virslīgu zemāks gan. Vienīgā jēga, ja, teiksim, pēc gada var iekļūt pirmajā komandā. Bet te nu atkal slieksnis stipri augsts, kaut vai tai pašā Haiduk jau būtu maķenīt vieglāk.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-06 15:10, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Finansiāli FK Liepāja noteikti būtu ieguvēji. Vienīgi vienmēr paliek atklāts jautājums-vai šo spēlētāju vel kādu laiku pamarinējot FK Liepāja (un pēc iespējas arī LV Izlasē) šis finansiālais ieguvums nebūtu 2-3 reizes lielāks. Kā zināms, tad pacietība nav latviešu stiprā puse.
Jāskatās, kad līgums beidzas. Uz pēdējo līguma darbības sezonu ir diezgan liels risks atstāt. Bet ja līgums Ikauniekam ir vēl uz 3-4 gadiem, tad protams, par ātru. Vēl jau nav zvanīts, varbūt tiešām Māris ir pārrēķinājies ar finansēm sezonas sākumā uz ašu roku būvēdams klubu, ka tagad ūdens mutē smeļas un jāsāk savilkt gali kopā. Šī pēdējā versija izklausās daudz ticamāka, jo cik zinu, tad pirms sezonas ļoti Ikauniekus lenca Pertija, kuri bija bez līgumiem, tā kā ļoti iespējams, ka uz papīra vēl gadus 3 viennozīmīgi būtu Liepājas komandā. Iespējams Māris cenšas glābt situāciju, pēc principa, lai kaza vesela un vilks paēdis.

  +4 [+] [-]

, 2014-08-06 15:55, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Un kas tajā īres variantā Liepājai nepatīk, naudas laikam trūkst. Tā, parādot labu sniegumu, var arī citam naudīgākam klubam, pēc īres perioda nopārdoties! Lai tik brauc prom, tad viss būs paša rokās!
iires varianti jau arii ir dazhaadi, bet domaaju, ka shajaa gadiijumaa tieshaam jautaajums ir par to, vai Liepaajai ir izdeviigi Ikaunieku atdot, pretii iisti neko nesanjemot. paardot ir izdeviigi, jo nauda noderees. patureet ir izdeviigi, jo var paciiniities par medaljaam. iziireet - zaudee abus iepriekshmineetos, bet paliidz attiistiities Ikauniekam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-06 18:17, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Nebūtu slikti, ja FK Liepāja dabūtu vismaz 50 000 par J.Ikaunieku - vismaz vairāk nauda parādītos klubam!!!
Būtu labi, ja tu kādreiz dzīvē nopelnītu 60 eiro. Vasrētu sev pats kedas nopirkt..

  +3 [+] [-]

, 2014-08-06 18:18, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Finansiāli FK Liepāja noteikti būtu ieguvēji. Vienīgi vienmēr paliek atklāts jautājums-vai šo spēlētāju vel kādu laiku pamarinējot FK Liepāja (un pēc iespējas arī LV Izlasē) šis finansiālais ieguvums nebūtu 2-3 reizes lielāks. Kā zināms, tad pacietība nav latviešu stiprā puse.
NEE!

     [+] [-]

, 2014-08-06 22:04, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: jo cik zinu, tad pirms sezonas ļoti Ikauniekus lenca Pertija, kuri bija bez līgumiem, tā kā ļoti iespējams,
Pag vai tad tas nebija tavs profils kas pirms sezonas apgalvoja ka abi bračkas DD pārbaudās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-06 22:14, pirms 10 gadiem
Nevajag!
Galīgi nodzersies!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 22:14, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Vēl jau nav zvanīts, varbūt tiešām Māris ir pārrēķinājies ar finansēm sezonas sākumā uz ašu roku būvēdams klubu, ka tagad ūdens mutē smeļas un jāsāk savilkt gali kopā.
ventspilniek zinu ka esi spēcīgs demagogs,bet šis tavs rakstītais nelīmējās nekādos rāmjos!Bik domā ar,lai būtu ar ticami tavi safabricējumi?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-06 22:31, pirms 10 gadiem
<Key Nr.23
ūdeņi smeļas mutē!
Neaizmirsti sesdien ieslēgt TV-6!
Jeb ventspilī TV-6 nevar uztvert?

  -1 [+] [-]

, 2014-08-07 05:56, pirms 10 gadiem
kn23m rakstīja: Kurš tad tas bija? Gadījumā ne piektais andrītis?
Tak šamo nevajag ņemt par pilnu - viņš dzīvo pats savā iedomu pasaulītē un ar skarbo dzīves realitāti ir uz Jūs!!
Kurš tad viņu ņem par pilnu?? Absolūti nepieskaitāms cilvēks. Šajā sadaļā vien ir izmantojis 3 profilus un ar sevi sarakstās, nemaz nerunāsim par to, ko viņš tur raksta. Es jau sen vairs viņam neko neatbildu. Lai viņš raksta ko grib, un liek šeit mīnusus cik grib. Mazāk viņam atbildēsi, vieglāk dzīvot. Nevajag nolaisties līdz viņa līmenim. Šeit ir sadaļa par futbolu, un par to arī spriedīsim un rakstīsim, nevis cīnīsimies ar vienu garīgi atpalikušu cilvēku.

     [+] [-]

, 2014-08-07 08:34, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kurš tad viņu ņem par pilnu?? Absolūti nepieskaitāms cilvēks. Šajā sadaļā vien ir izmantojis 3 profilus un ar sevi sarakstās, nemaz nerunāsim par to, ko viņš tur raksta.
Pats ar sevīm sāci jau sarakstīties?Bēdīgi!Nu ja neviens cits tā nedomā kā tu tad jau laikam vien sanāk šeit rakstīt to ko skaļi domā!
Nosauc tos 3 profilus,zem kuriem esmu šeit!Neslēpi lai citi ar zin kādi man tad ir vēl profili!

     [+] [-]

, 2014-08-07 08:53, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Es jau sen vairs viņam neko neatbildu. Lai viņš raksta ko grib, un liek šeit mīnusus cik grib. Mazāk viņam atbildēsi, vieglāk dzīvot. Nevajag nolaisties līdz viņa līmenim. Šeit ir sadaļa par futbolu, un par to arī spriedīsim un rakstīsim, nevis cīnīsimies ar vienu garīgi atpalikušu cilvēku.
Ar šo profilu jau kāds laiciņš ir pagājis (bet varbūt aizvakar samisējās un bija doma ar citu profilu atbildēt?)
Key Nr.23, 2014-08-05 06:19, aizvakar,
Dobrecovs: "Dāvim Ikauniekam ar baznīcu jau ir...
---------
bet ar citiem profiliem sarakste ar manīm iet uz vella parausanu!
p.s.
ja esmu kārtējo tavu demogoģiju un melus šeit atkodis,tad labāk paklusēt un neatbildēt,jo vieglāk jau nu tev nekļūs,drīzāk jau būs sāpīgāk,kā šoreiz!
Pats atrādi kas zem šā profila atrodas,ceru ka citi lietotāji to spēj sagremot ko es jau kādu pusotru gadu šeit skaidroju,kāds cilvēks sēž zerm šī profila!