Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:123, Did:0, useCase: 3

Rudņevam divi vārti pret Bundeslīgas čempioni Dortmundi

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Rudņevam divi vārti pret Bundeslīgas čempioni Dortmundi
Artjoms Rudņevs
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar divus vārtus Vācijas futbola Bundeslīgā guva Artjoms Rudņevs. 21. kārtas mačā viņa "Hamburger SV" ar 4:1 izbraukumā sagrāva līgas čempioni Dortmundes "Borussia", lai arī 17. minūtē nonāca zaudētājas lomā. Rudņevs izcēlās 19. un 62. minūtē, attiecīgi panākot 1:1 un 3:1. Divus vārtus šajā aizraujošajā mačā guva arī Hinmins Sons.

"Hamburger SV" un Artjoms Rudņevs izbraukumā tikās ar Bundeslīgas čempioni Dortmundes "Borussia". Pirmajā aplī HSV izdevās uzvarēt Dortmundi ar 3:2, pārtraucot "Borussia" 31 nezaudēta mača sēriju. Artjoms Rudņevs, kā jau ierasts, laukumā devās pamatsastāvā. Maču aktīvāk uzsāka viesi, taču pirmā patiešām reālā iespēja gūt vārtus radās Dortmundei – Gece, ticis pie bumbas pēc Roisa centrējuma, izskrēja cauri HSV aizsardzībai, taču nespēja noslēgt uzbrukumu ar precīzu sitienu, bumba lidoja nedaudz garām.

Jau pēc pāris minūtēm "Borussia" savu tomēr panāca. Pēc nepārliecinošas Vestermana spēles aizsardzībā Levandovskis izskrēja viens pret Adleru un, gūstot savus 14. vārtus sezonā, panāca 1:0. Šāds rezultāts saglabājās vien divas minūtes, jo mirkli vēlāk otrā laukuma galā pēc Aogo piespēles vārtu priekšā Rudņevs no tuva attāluma atjaunoja līdzsvaru. Artjomam šie bija devītie vārti sezonā, kā arī trešie četros mačos kopš sezonas atsākšanās.

Drīz pēc tam Sons izgājienā pret Veidenfelleru varēja jau izvirzīt vadībā Hamburgu, taču, apspēlējot vārtsargu, nonāca pārāk asā leņķī un nespēja izdarīt kārtīgu sitienu. 26. minūtē korejietis reabilitējās, ar lielisku sitienu no aptuveni 18 metriem raidot bumbu "Borussia" vārtu augšējā stūrī – 2:1. Jau tā aizraujošajā spēlē neiztika arī bez konfliktiem, kuri sākās pēc asa Levandovska pārkāpuma. Uzreiz pēc tam polis iesaistījās asumos ar van der Vārtu, pēc kuriem saņēma sarkano kartīti, atstājot Dortmundi mazākumā. Mājinieki vēl pirmajā puslaikā arī mazākumā spēja izlīdzināt rezultātu, taču vārti netika ieskaitīti aizmugures dēļ.

Otrā puslaika sākumā HSV iespēju izniekoja Aogo, savukārt Dortmunde varēja izcelties pat vairakkārt – divreiz bīstami sita Hummelss, pa brīvsitienam neizmantoja Roiss un Šahins. Otrais no abiem soda sitieniem tika nopelnīts 59. minūtē, kad Bruma ar pēdējas cerības pārkāpumu apturēja Roisu – sarkanā kartīte, un HSV pazaudēja vairākumu. Tiesa, tieši 10 vīru sastāvā viesi spēja pārsvaru nostiprināt. Pēc van der Vārta centrējuma Rudņevs, par spīti divu aizsargu pretestībai, spēja ar galvu gūt savus otros vārtus mačā un panākt 3:1. Kopumā viņam šie bija jau 10. vārti sezonā.

"Borussia" centās samazināt starpību, visiem spēkiem aktīvi dodoties uz priekšu, taču tā arī neizdevās realizēt nevienu no momentiem. Tikmēr HSV pašās beigās panāca arī 4:1, kad pēc Jansena piespēles Sons raidīja bumbu jau tukšos vārtos – arī korejietim šovakar divi vārti. Iespaidīga Hamburgas uzvara pret čempioni. Tabulā HSV ir jau piektajā pozīcijā.

Vācijas Bundeslīga, 21. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
09.02.2013.16:30Hannover 96 - 1899 Hoffenheim1:0 (1:0)Diufs 8'
09.02.2013.16:30Borussia Dortmund - Hamburger SV1:4 (1:2)Levandovskis 17' – Rudņevs 19' 62'; Sons 26' 89'
09.02.2013.16:30M'gladbach - Bayer 04 Leverkusen3:3 (1:0)Štranzls 44'; Jongs 58'; Hermans 86' – Sems 52'; Kīslings 60'; Širle 64'
09.02.2013.16:30SpVgg Greuther Fürth - VfL Wolfsburg0:1 (0:1)Dosts 23'
09.02.2013.16:30VfB Stuttgart - SV Werder Bremen1:4 (0:1)Traorē 50' – Ekidži 34' 74'; Hants 61'; de Braune 90'
09.02.2013.16:30Eintracht Frankfurt - 1. FC Nürnberg0:0
09.02.2013.19:30FC Bayern München - FC Schalke 04
10.02.2013.16:30FC Augsburg - 1. FSV Mainz 05
10.02.2013.18:30Sport-Club Freiburg - Fortuna Düsseldorf

Turnīra tabula

VKlubsSUNZVārtiP
1.Bayern München20163151:751
2.Borussia Dortmund21116447:2639
3.Bayer Leverkusen21115541:2938
4.Eintracht Frankfurt21114638:3137
5.Hamburger SV2194826:2731
6.FSV Mainz2093827:2430
7.Borussia M'Gladbach2179531:3230
8.Schalke 042085733:3129
9.Hannover21921039:3929
10.Werder Bremen2184936:3828
11.SC Freiburg2077625:2028
12.VfL Wolfsburg2175922:3026
13.FC Nürnberg2167820:2725
14.VfB Stuttgart21741023:3925
15.Fortuna Düsseldorf2066826:2824
16.Hoffenheim21441326:4516
17.FC Augsburg20281016:3214
18.Greuther Fürth21261313:3512

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSkaits
1.Mario MandžukičsBayern München14
Štefans KīslingsBayer Leverkusen14
Roberts LevandovskisBorussia Dortmund14
4.Aleksanders MaiersEintracht Frankfurt12
5.Adams SalaiFSV Mainz11
Tomass MillersBayern München11
7.Vedads IbisevičsVfB Stuttgart10
Artjoms RudņevsHamburger SV10
9.Nils PētersensWerder Bremen9
10.Mame DiufsHannover9
Jakubs BlaščikovskisBorussia Dortmund9
Hinmins SonsHamburger SV9
13.Marko RoissBorussia Dortmund8
Bass DostsVfL Wolfsburg8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +52 [+] [-]

, 2013-02-09 18:26, pirms 11 gadiem
Heiteri var tunci sūkāt...
Apsveicu, Rudņevu ar 10 vārtiem sezonā!

  +9 [+] [-]

, 2013-02-09 18:26, pirms 11 gadiem
Burvīgi!!!

  +8 [+] [-]

, 2013-02-09 18:27, pirms 11 gadiem
Malacis!! Tā turpināt!

 +32 [+] [-]

, 2013-02-09 18:27, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Referendumu par 09.feb kā sarkano datumu.
Za Rasiju!!
Tu esi pilniigs analfabeets!
Piedod, bet taa ir!
Malacis Ruudis!

 +29 [+] [-]

, 2013-02-09 18:27, pirms 11 gadiem
Latviešu Messi. Malacis!
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +7 [+] [-]

, 2013-02-09 18:27, pirms 11 gadiem
tā tik turēt!

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:27, pirms 11 gadiem
Hamburgers ar Rudņevu pa vidu. I'm taste it!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-02-09 18:28, pirms 11 gadiem
Rudņevs šodien labs, bet Son pirmie vārti vienkārši konfekte.

 +10 [+] [-]

, 2013-02-09 18:28, pirms 11 gadiem
Krasava Rudis sodien nodeva ar Sonu,rekords kritis .

 +42 [+] [-]

, 2013-02-09 18:28, pirms 11 gadiem
kad beidzot no sportacentra.com izmetīs to Mr.Eksperts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-09 18:28, pirms 11 gadiem
Vienkārši ignorē tādus interneta onānistus.

andruki007 rakstīja: Tu esi pilniigs analfabeets!
Piedod, bet taa ir!
Malacis Ruudis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-02-09 18:28, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Krieva 2 vārti ir svarīgāki par latviešu komandas spēli vai uzvaru hokejā?
kāds sakars? un tad kad ņiživijs iemet tad jā tas ir krutais latvietis

 +11 [+] [-]

, 2013-02-09 18:29, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Krieva 2 vārti ir svarīgāki par latviešu komandas spēli vai uzvaru hokejā?
Nu , futbols Eiropā ir kulta sporta veids un Rudņevs ir pašreiz viens no karstākajiem Eiropas uzbrucējiem, laikam ir svarīgāk.

  +8 [+] [-]

, 2013-02-09 18:29, pirms 11 gadiem
Juris no Ludzas rakstīja: kad beidzot no sportacentra.com izmetīs to Mr.Eksperts
uzspied ignoret un miers

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 18:29, pirms 11 gadiem
2. gols bija tik skaists ar galvu

 +16 [+] [-]

, 2013-02-09 18:30, pirms 11 gadiem
Neatbildiet tiem KRETIINIEM, kas te piesaarnjo gaisu!!!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-09 18:30, pirms 11 gadiem
otrie Rudi vārti pilnībā demoralizēja Dortmundi,spieda,spieda,palika ar vienādos sastāvos,nu tik būs,bet Rudi pie tālā staba pārlec uzreiz divus

 +19 [+] [-]

, 2013-02-09 18:30, pirms 11 gadiem
Rudņevs ar tehniku neizceļas bet ņjuhs uz golu gan viņjam ir labs...
Patīkami skatīties kā Latvietis sit iekšā un ir rezultatīvākais spēlētājs vienā no populārākajiem klubiem Vācijā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:31, pirms 11 gadiem
Šito bija vērtīgi redzēt

  +9 [+] [-]

, 2013-02-09 18:31, pirms 11 gadiem
Rudņevs sistu iekšā šādā stilā arī izlasē, bet nav, kas rada situācijas un piespēlē tik labi.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-09 18:31, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Krieva 2 vārti ir svarīgāki par latviešu komandas spēli vai uzvaru hokejā?
Nevis krieva, bet krievvalodīgā latvieša 2 vārti. A kāds sakars ar svarīgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-09 18:31, pirms 11 gadiem
Rudnevs > Lewandovskis
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +3 [+] [-]

, 2013-02-09 18:32, pirms 11 gadiem
Cik tur truka lidz HAT TRICK 91. minute SHTANGA

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:32, pirms 11 gadiem
Varbūt Levandovskis būtu vairāk pelnījis dzelteno nekā sarkano kartīti, bet tas neizšķīra rezultātu. HSV šodien bija labāki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-09 18:32, pirms 11 gadiem
Malacis! Kā komentētājs teica - Rudņevam ir satriecoša spēja paredzēt situācijas gaitu un atrasties īstajā vietā īstajā brīdī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:33, pirms 11 gadiem
Ja Sons nebūtu arī divus ielicis, tad Rudņevs būtu mača zvaigzne.

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:33, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kāds karstākais? Beidz pīpēt. Latvijā futbols reāli ir 4./5.
Es Eiropas kontekstā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:34, pirms 11 gadiem
Juris no Ludzas rakstīja: Latviešu Messi. Malacis!
Pilnīgi nav līdzīgs. Varētu būt vel kkas no Berbatova vai Anelkas.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-09 18:34, pirms 11 gadiem
duriks rakstīja: Rudņevs ar tehniku neizceļas bet ņjuhs uz golu gan viņjam ir labs...
Patīkami skatīties kā Latvietis sit iekšā un ir rezultatīvākais spēlētājs vienā no populārākajiem klubiem Vācijā...
šodien ar kājām jau vairāk strādāja, centās muģīties caur trijiem dortmundiešiem, un gandrīz arī sanāca
Ar katru spēli var redzēt, ka tehniski viņš paliek labāks un labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:34, pirms 11 gadiem
Onka12:49
Vispār jau abstrahējoties no visām gācijām un negācijām ar Rudņevu - šodien Dortmundē Hamburgas klubs dabūs kārtīgi pa mizu - vienīgā intriga ir vai spēs iesist vienu golu vai nē.
Smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:35, pirms 11 gadiem
lai abiem uzbrucejiem nepazustu vartu gusanu momentu un lai dievs pasarga no traumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:35, pirms 11 gadiem
rudnevs ir ists latvietis. malacis

  +4 [+] [-]

, 2013-02-09 18:36, pirms 11 gadiem
ak tu jeezin 4-1 RUDNEVS VNK LABAAKAIS

  +3 [+] [-]

, 2013-02-09 18:36, pirms 11 gadiem
un 80 000 dziedātāju vietā lielāko spēles daļu bija dzirdams salīdzinoši mazais koris no Hamburgas.
Neizsakāms prieks par Artjomu. Visas sliktās un pat labās prognozes par sevi Bundeslīgā sen jau apgāzis. Tā turēt!!!!!

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:36, pirms 11 gadiem
Superīgs futbols, emocijas un latvietis galvenās lomās! Prieks skatīties tādas spēles. Izskatās, ka Hamburga šogad tālu tiks.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:38, pirms 11 gadiem
Rudņevs on fire! Fantastico!
Slēpts komentārs: No Saturna Vērotājs

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:39, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ar nepilsoņa pasi kabatā
Nepilsoņi vai tad var spēlēt izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:41, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: rudnevs ir ists latvietis. malacis
Nav viņš latvietis un nekad nebūs, lai cik skaļi pamuļķi kā tu to klaigātu

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:41, pirms 11 gadiem
aūū..ja AB nostāv 10min.pa spēli,tad ātri ir video.....

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 18:41, pirms 11 gadiem
Malacis, Skaistulis...bez komentāriem!

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:43, pirms 11 gadiem
Juris no Ludzas rakstīja: Latviešu Messi. Malacis!
Krievu messi, kas māk 4 valodas, izņemot to, kuras izlasē spēlē !!!
Par tādiem zūd jebkāda intrese !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-09 18:44, pirms 11 gadiem
Ieteikums SC - turpmāk raksties par visiem krievu futbolistiem Bundeslīgā.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-09 18:45, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ieteikums SC - turpmāk raksties par visiem krievu futbolistiem Bundeslīgā.
Tu uzmanīgāk, šitie, kapeikas pelnot ,arī tā darīs.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:45, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Krievu messi, kas māk 4 valodas, izņemot to, kuras izlasē spēlē !!!
Par tādiem zūd jebkāda intrese !
ja nav intrese,ko tad tirinies te???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 9999999999

  +4 [+] [-]

, 2013-02-09 18:47, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kāds karstākais? Beidz pīpēt. Latvijā futbols reāli ir 4./5.
Pie reizes domam ko lasi, nebutu slikti iemacities arii lasiit, ko citi uzraksta. Pridurak

     [+] [-]

, 2013-02-09 18:48, pirms 11 gadiem
Rudnjev labaakais, visi juus te neko nesaprotiet no futbola!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-09 18:48, pirms 11 gadiem
Tak neatbildiet un ignorējiet tos dažus gudros SC sasperjodus. Ir teiciens- sūdu neaiztiksi, mazāk smirdēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-09 18:53, pirms 11 gadiem
Bez Rudņev citu krievu Bundeslīgā prakstiski nav - tikai Timoščuks (viņš ir krievs, ukrainiski praktiski nerunā), citi uz sitienu vispar nenāk pratā.
Bija Pogrebņjaks un agrāk Ņurņos spēlēja Sajenko, KSC bija Kirjakovs.

Domu_Lasītājs rakstīja: Tu uzmanīgāk, šitie, kapeikas pelnot ,arī tā darīs.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:54, pirms 11 gadiem
Praha rakstīja: Ja gribi noblatot, tad raksti ar garumzīmēm un izmanto pareizi interpunkcijas zīmes.
Nekaadaa gadiijumaa neblatoju!
Piedod bet pielaushu arii ortograafijas kljuudas, jo manam datoram nav garumziimju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:56, pirms 11 gadiem
No Saturna Vērotājs rakstīja: Bez Rudņev citu krievu Bundeslīgā prakstiski nav - tikai Timoščuks (viņš ir krievs, ukrainiski praktiski nerunā), citi uz sitienu vispar nenāk pratā.
Bija Pogrebņjaks un agrāk Ņurņos spēlēja Sajenko, KSC bija Kirjakovs.
Zini, kas ir ironija? ieguglē to ar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 18:58, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: visi, kas dzimuši un auguši Latvijā ir latvieši, to sauc par pilsonisko nacionālismu
Ja mans tēvs ir dzimis un audzis Krievijā,māte Latvijā,bet es dzimis Krievijā,bet audzis Latvijā,tad kas es esmu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 19:01, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: Ja mans tēvs ir dzimis un audzis Krievijā,māte Latvijā,bet es dzimis Krievijā,bet audzis Latvijā,tad kas es esmu?
Mr.Eksperts

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:02, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: visi, kas dzimuši un auguši Latvijā ir latvieši, to sauc par pilsonisko nacionālismu
Nez ko par savu nacionālo piederību teiktu Latvijā dzimušais "Rudnev"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-09 19:11, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: Ja mans tēvs ir dzimis un audzis Krievijā,māte Latvijā,bet es dzimis Krievijā,bet audzis Latvijā,tad kas es esmu?
Tu to vari uzzināt ļoti vienkārši atbildi uz šiem diviem jautājumiem
1. Vai Padomju Savienība okupēja Baltijas valstis ?
2. Vai 9. maijs tev ir svētku diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:12, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: pēc tautības krievs, pēc pilsonības latvietis, tās ir divas dažādas lietas
To es arī centos pateikt, ka latvietis viņš nav un nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:13, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Krievu messi, kas māk 4 valodas, izņemot to, kuras izlasē spēlē !!!
Par tādiem zūd jebkāda intrese !
tev jau arī interese zūd (jeb esi ar visām savām četrām kājelēm pret) par otru latviskāko klubu Latvijā(guņas līgā)!
-----------------
Neviltots prieks par Rudņevu! Tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-09 19:18, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Tu to vari uzzināt ļoti vienkārši atbildi uz šiem diviem jautājumiem
1. Vai Padomju Savienība okupēja Baltijas valstis ?
2. Vai 9. maijs tev ir svētku diena
doma ja krievs atbildes ka bija okupacija un 9 maijs nav svetku diena tad vi'n's k'lus par latvieti? vins ta pat paliks krievs, ta pat ka cigans vai zids nekad nebus latvietis

  +3 [+] [-]

, 2013-02-09 19:19, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: Ja mans tēvs ir dzimis un audzis Krievijā,māte Latvijā,bet es dzimis Krievijā,bet audzis Latvijā,tad kas es esmu?
Baltslavs! tads pats ka es nav tas sudigakais variants,galvenais ka BALTAIS CILVEKS!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-09 19:19, pirms 11 gadiem
vnk debīli par kārtējiem Rudņeva panākumiem vienmēr >90% komentu lasīt par viņa tautību un valodu. cik paši Jūs ikdienā ap.iršat savu valsti, valdību (tai skaitā sevi, mazohisti mazie) un cik darāt tās labā (Mr.Expert u.tml.)
Rudņevs malacis, visa komanda labi noplosījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:23, pirms 11 gadiem
Es lepojos,ka viņš ir Latvijas izlases spēlētājs!

     [+] [-]

, 2013-02-09 19:25, pirms 11 gadiem
"Mājinieki vēl pirmajā puslaikā arī mazākumā spēja izlīdzināt rezultātu, taču vārti netika ieskaitīti aizmugures dēļ."
Diez autors pats izlasīju, ko uzrakstīja?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:25, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Referendumu par 09.feb kā sarkano datumu.
Za Rasiju!!
Klasisks piemērs esi. Kā duraks piedzimi,tā ar uzaudz

     [+] [-]

, 2013-02-09 19:27, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: bet ir latvietis
Klausies tu nonāc pretrunās pats ar sevi un tāpat tevi nepārstrīdēt

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:29, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Tu to vari uzzināt ļoti vienkārši atbildi uz šiem diviem jautājumiem
1. Vai Padomju Savienība okupēja Baltijas valstis ?
2. Vai 9. maijs tev ir svētku diena
ja busim lidz galam godigi un lietosim politologiskos terminus korekti,tad Padomju Savieniba nevis OKUPEJA Latviju,bet gan ANEKSEJA! sikak var paskatities Gugla vai Vikipedija,ko nozime OKUPACIJA un ANEKSIJA tapat neprecizi un vesturiski nepareizi ir apzimet Hitlerisko Vaciju par FASISTISKU! ta bija NACIONALSOCIALISTISKA nevis FASISTISKA valsts iekarta FASISMS varda istaja nozime bija Italija Mussolini diktaturas laika par 9.maiju runajot,protams tie NAV UN NEVAR BUT NEKADI SVETKI Latvija! RIGA un Latvija ir vismazak piesaistitaka teritorija uz kuru attiecas so svinesana,kaut gan dazi HOMO-SOVIETICUS atliekas it seviski Riga tos svin ar tadu razmahu,it ka tani diena tiktu ienemta Riga,nevis Berline!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:29, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: doma ja krievs atbildes ka bija okupacija un 9 maijs nav svetku diena tad vi'n's k'lus par latvieti? vins ta pat paliks krievs, ta pat ka cigans vai zids nekad nebus latvietis
Nevis atbildēs, bet arī tā domās

     [+] [-]

, 2013-02-09 19:37, pirms 11 gadiem
Super!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:44, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Nevis atbildēs, bet arī tā domās
ka vins var palikt par latvieti ja vins ir krievs? doma ja cafrikanis domas ka latviesi tad vins parvertisies par latvieti?

     [+] [-]

, 2013-02-09 19:46, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: ja busim lidz galam godigi un lietosim politologiskos terminus korekti,tad Padomju Savieniba nevis OKUPEJA Latviju,bet gan ANEKSEJA! sikak var paskatities Gugla vai Vikipedija,ko nozime OKUPACIJA un ANEKSIJA tapat neprecizi un vesturiski nepareizi ir apzimet Hitlerisko Vaciju par FASISTISKU! ta bija NACIONALSOCIALISTISKA nevis FASISTISKA valsts iekarta FASISMS varda istaja nozime bija Italija Mussolini diktaturas laika par 9.maiju runajot,protams tie NAV UN NEVAR BUT NEKADI SVETKI Latvija! RIGA un Latvija ir vismazak piesaistitaka teritorija uz kuru attiecas so svinesana,kaut gan dazi HOMO-SOVIETICUS atliekas it seviski Riga tos svin ar tadu razmahu,it ka tani diena tiktu ienemta Riga,nevis Berline!
lv.wikipedia.org
lv.wikipedia.org
Lai katrs spriež pats un sauc kādā svešvārdā grib, bet viens ir nenoliedzams simtiem tūkstošu latviešu dzīves tika iznīcinātas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:55, pirms 11 gadiem
riktīgi priecē kā fani izsakās par Rudi
nepārdodams, lielākais cīnītājs HSV vēsturē utt..
Taču visvairāk visi no prieka laiž biksēs no tā, ka Rudņevs pēc gola ''bučo'' komandas logo uz krekla.. Tagad viņš ir pieskaitāms pie HSV īstajiem večiem

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:56, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: http://thepiratebay.se/torrent/6617506/Tilde_2008
Kāpēc jāvelk Tilde, ja legāli var dabūt šo Apostrofs (laacz)
un jautājums atrisināts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 19:59, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: ja busim lidz galam godigi un lietosim politologiskos terminus korekti,tad Padomju Savieniba nevis OKUPEJA Latviju,bet gan ANEKSEJA! sikak var paskatities Gugla vai Vikipedija,ko nozime OKUPACIJA un ANEKSIJA tapat neprecizi un vesturiski nepareizi ir apzimet Hitlerisko Vaciju par FASISTISKU! ta bija NACIONALSOCIALISTISKA nevis FASISTISKA valsts iekarta FASISMS varda istaja nozime bija Italija Mussolini diktaturas laika par 9.maiju runajot,protams tie NAV UN NEVAR BUT NEKADI SVETKI Latvija! RIGA un Latvija ir vismazak piesaistitaka teritorija uz kuru attiecas so svinesana,kaut gan dazi HOMO-SOVIETICUS atliekas it seviski Riga tos svin ar tadu razmahu,it ka tani diena tiktu ienemta Riga,nevis Berline!
ja jau Tev patīk vēsture, izlasi šo:
Rīgas Laiks
protams, arī pārējiem

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 20:00, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nelecies! Ne par to ir stāsts un salīdzināt Rudņevu un Ozoliņu, turklāt sportiskos sasniegumus, var tikai subjektīvs mazohists.
Pareizi, nevar salīdzināt abus sporta veidus!
Jo Stenlija kauss, kas tomēr Sandim ir bijis rokās un.....nav ar ko salīdzināt!

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:01, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kāpēc jāvelk Tilde, ja legāli var dabūt šo Apostrofs (laacz)
un jautājums atrisināts!
atrisinats? atbrauc pie manis,pamegini so sudu man kompi uzinstalet un iedarbinat! cik reizes centos to darit,bija pat tuvu tam,ka kompis lidotu ara pa logu,mani nervi to netur,ko darit,ja diletants esmu kompja lietas?

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:01, pirms 11 gadiem
ko te daži var ņemties par to krievu.utt nu blin vinjs ir top uzbrucejs un ta sir tik forsi

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:02, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Tu to vari uzzināt ļoti vienkārši atbildi uz šiem diviem jautājumiem
1. Vai Padomju Savienība okupēja Baltijas valstis ?
2. Vai 9. maijs tev ir svētku diena
tas bij hipotētiski .Es tomēr uzskatu,ka cilvēka tautību nosaka tas kādā valodā ir viņa domas

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:03, pirms 11 gadiem
exsports rakstīja: ja jau Tev patīk vēsture, izlasi šo:
Rīgas Laiks
protams, arī pārējiem
Mjā!
Fascinēs šis teksts-
Vācieši 1944. gadā Varšavā nošāva pāri par simt tūkstošiem civiliedzīvotāju pēc tam, kad sovjeti bija pamudinājuši vietējos sacelties, bet tad atteicās viņus atbalstīt.
Un, diemz''el, tas notiek šobrīd un daudzās vietās!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:04, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: atrisinats? atbrauc pie manis,pamegini so sudu man kompi uzinstalet un iedarbinat! cik reizes centos to darit,bija pat tuvu tam,ka kompis lidotu ara pa logu,mani nervi to netur,ko darit,ja diletants esmu kompja lietas?
Nav jābrauc uzliec teamviewer, palaid un nosūti man abus kodus, pieslēgšos un uzlikšu!
Ne tu amn pirmais, ne pēdējais, kam attalīnāti palīdzu!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 20:05, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: tas bij hipotētiski .Es tomēr uzskatu,ka cilvēka tautību nosaka tas kādā valodā ir viņa domas
Mūsējie dzīvo Īrijā, tad viņi ir sliktie Latvieši????

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:08, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nelecies! Ne par to ir stāsts un salīdzināt Rudņevu ar Ozoliņu, turklāt sportiskos sasniegumus, var tikai subjektīvs mazohists.
Ozo ir līderis,bet Rudņevs tāds vismaz pagaidām nav

  -3 [+] [-]

, 2013-02-09 20:08, pirms 11 gadiem
Man patīk, uzreiz kā Rudņevs sasit bankas tā pat latvieši sākuši šamo mīlēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:09, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nelecies! Ne par to ir stāsts un salīdzināt Rudņevu ar Ozoliņu, turklāt sportiskos sasniegumus, var tikai subjektīvs mazohists.
Kā tu tā vispār vari pateikt, apskaties šo.

Eliteprospects.com - Sandis Ozolins

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:11, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: tas bij hipotētiski .Es tomēr uzskatu,ka cilvēka tautību nosaka tas kādā valodā ir viņa domas
nekada gadijuma! visu nosaka genetiskie ASINS ENERGONI! tie energoni VISIEM BALTIEM CILVEKIEM ir vienadi,tapec nav nekads liaunums,ka tiek samaisiti Slavi ar Baltiem,Vaciesi ar Skandinaviem, Anglosaksi ar Slaviem unt.t. kur lielaks genetisksk liaunums ir tad,kad BALTAS ASINIS tiek jauktas ar afrikaniem,arabiem,kiniesiem,indusiem... luk video Krievu valoda,tur viss tiek siki un detalizeti paskaidrots,kas mes esam,no kurienes nakam un kur ejam talak Disk 05 6 Философия урок 3 Структура...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:14, pirms 11 gadiem
un ko tgd nīdēji teiks!?
Ir čalim pulveris bučās!!!

  -3 [+] [-]

, 2013-02-09 20:16, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: tas bij hipotētiski .Es tomēr uzskatu,ka cilvēka tautību nosaka tas kādā valodā ir viņa domas
aizbrauksi tu piemeram uz angliju, saksi tur runat un domat ka anglis un tad tu klusi par angli? ka tad. latvietis tu biji un paliksi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:28, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Mūsējie dzīvo Īrijā, tad viņi ir sliktie Latvieši????
ko nozīmē sliktie-labie, piem. ja cilvēks skatoties to pašu futeni savā galvā fano,dod padomus,lamājas utt.vnk domā latviski tad viņš ir latvietis vai labs vai slikts tas ir cits jautājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:39, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: ko nozīmē sliktie-labie, piem. ja cilvēks skatoties to pašu futeni savā galvā fano,dod padomus,lamājas utt.vnk domā latviski tad viņš ir latvietis vai labs vai slikts tas ir cits jautājums
Tātad viss ir galvā???
Zinu cilvēkus, kas to dara, kaut pasē rakstīts KRIEVS un mentāli viņš ir krievs, bet domā un dara latviski!
Tātad viš jau ir latvietis???

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:39, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: kas ir Stenlija kauss salīdzinājumā ar 2 goliem visas Vācijas priekšā pret čempioniem? nekas
Protams
Mazā Amerika pret LIELO Vāciju

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:41, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: kas ir Stenlija kauss salīdzinājumā ar 2 goliem visas Vācijas priekšā pret čempioniem? nekas
Jau lasu visas Vācijas,kur nu Eirāzijas ziņu portālu svarīgākā ziņa: Latvietis Rudņevs iznīcina gripas novārdzināto Vācijas čempioni bundeslīgas kādastur kārtas spēlē ,Messi tavs līgums briesmās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:47, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: salīdzini auditoriju NHL un Bundeslīgai un nesmīdini mani
nhl pari okeanam svarigs ir tikai kanadiesiem, pat amerika tas nav top sports. eiropa to vispar skatas kadi 1000 kepkas jo tas pasakums notiek velu nakti. skaidrs ka futbols un bundasliga seit ir daudz svarigaks un popularaks pasakums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 20:52, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tātad viss ir galvā???
Zinu cilvēkus, kas to dara, kaut pasē rakstīts KRIEVS un mentāli viņš ir krievs, bet domā un dara latviski!
Tātad viš jau ir latvietis???
protams . Mentalitāte ir cits jautājums un patriotisms vēl cita,bet pasē var ierakstīt jebko,papīrs panes visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:56, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: pret Dortmundi 80k skatītāju priekšā viņu pašu mājās, protams tas nenotika PK vai čempionu līgā bet tik un tā izcils sasniegums, par viņu runās visā Vācijā, arī par Sonu, par Stenlija kausu vai tā ieguvējiem neviens gan diemžēl nerunā
Tu ko pīpē???
Tad analoģija- Amerikā lielākā daļa pat nezin "Dortmund" un "HSV"!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 20:58, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: piekrītu Tev, piemēram Vācijas kausu klātienē Berlīnē vēroja 80k skatītāju + vismaz 100 miljoni pie TV ekrāniem , Stenlija kausu klātienē vēroja 18k + daži miljoni pie TV ekrāniem
latvija piemeram visi zin kas ir nhl jo hokeju seit spele un tas ir populars, bet te pat balkus lietuva tas ir viens no nepopularakajiem sportaveidiem. nhl viniem spele zubrs bet vini ta pat neko nezin ne par nhl ne stenlija kausu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 21:02, pirms 11 gadiem
Tad beidzot kāds atkal Latvijas vārdu nes sporta pasaulē, ne tik ļoti,kā Verpis&co 2004., bet nu tomēr. Bija jau pēdējais brīdis,tik ilgs laiks pagājis.

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:04, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: piekrītu Tev, piemēram Vācijas kausu klātienē Berlīnē vēroja 80k skatītāju + vismaz 100 miljoni pie TV ekrāniem , Stenlija kausu klātienē vēroja 18k + daži miljoni pie TV ekrāniem
tiešām iespaidīgi,tikai cik no šiem miljoniem atcerās šī futbolista vārdu,es pat korejieša vārdu neatceros,arī šajos komentos viņš tika pieminēts šķiet reizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 21:08, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Amerika nav visa pasaule, lai kā tev gribētos, bet tikai 300 miljoni, Eiropā,Āzijā,Āfrikā,Dienvidamerikā kur futbols ir reliģija dzīvo vairāki miljardi un tur zina, ne tikai Barcelona vai Manchester United, bet arī vācu klubus
Tu esi veicis Gabonā vai Mongolijā aptauju, ka tik pārliecināti stāsti????

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 21:15, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: pret Dortmundi 80k skatītāju priekšā viņu pašu mājās, protams tas nenotika PK vai čempionu līgā bet tik un tā izcils sasniegums, par viņu runās visā Vācijā, arī par Sonu, par Stenlija kausu vai tā ieguvējiem neviens gan diemžēl nerunā
moš tomēr vajadzētu tik skaidrībā par ko kašķis-vai par popularitāti,atpazīstamību vai par to,ko cilvēks dzīvē sasniedzis,man svarīgāks šķiet otrais un tur ar Ozo Rudņevam grūti sacensties

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:17, pirms 11 gadiem
cik no jums ieraugot šo rakstu uztaisīja trollface
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:21, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: viņi pat nezina,kas ir Zubrus tur basīts ir numer uno
var salidzinat kadus sportaveidus valstu galvenie mediji atspogulo lietuva un latvija. latvija svarigas sportazina zinu sadalas sakas ar - dinamo, basketbols, hokejs, futbols. bet lietuva - basketbols, futbols, f1 , autosports, tenniss. bet nav neviena zina par stenlija kausiem un nhl toties pie futbola zinam ir si pati spele un komenti ari par latvieti rudnevu

Sportas - Sporto naujienos ir rungtynių...
Sports - DELFI

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:21, pirms 11 gadiem
kā vinmēr , tik par Rudiju raksts uzreiz heiteri pirmie!!! Labi , ka Artjoms ir tāds cilvēks , kurš vispār nepievērš uzmanību tādiem idiotiem! Apsveicu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:31, pirms 11 gadiem
ari igauniem hokejs ir loti mazsvarigs Delfi Sport - Värsked spordiuudised Eestist ja...

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:37, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: ja par sasniegumiem, tad konkurentu nav Dukuram, ja par Latvijas vārda nešanu pasaulē - Rudņevam, pajautā jeņķim, kas ir Latvija, viņš atbildēs, ka varbūt sala Indijas okeānā vai atkritumu izvācēju firma, pajautā vācietim, kas ir Latvija - Lettland? Rudnevs Hamburg spieler, 2 gols Dortmund
Pag, pag...tu takš par visu pasauli stāstīji tagad...tik Vācija!
Zini, palūdzu čomam (dzīvo Vācijā), kas par sportu neinteresējas, lai draugiem uzjautā. kas ir Rudņevs! Hmmm....neviens nezināja, lai arī no Hamburgas 100km (nedaudz aiz Dālenburgas)!

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:39, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: viss kašķis sākās no tā ,ka kādam itkā skauž,ka Rudņevs dzīvē vairāk sasniedzis nekā Ozoliņš,bet aizgāja tiktāl-kas svarīgāks stenlijs vai kāds cits kauss
Pamato, kā Rudņevs ir apsteidzis, pārsteidzis Ozo!

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:39, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: ja par sasniegumiem, tad konkurentu nav Dukuram, ja par Latvijas vārda nešanu pasaulē - Rudņevam, pajautā jeņķim, kas ir Latvija, viņš atbildēs, ka varbūt sala Indijas okeānā vai atkritumu izvācēju firma, pajautā vācietim, kas ir Latvija - Lettland? Rudnevs Hamburg spieler, 2 gols Dortmund
zini,2004.gadā,esot Minhenē,man bij,gandrīz neiespējami iestāstīt,kas ir Latvija,un tas bij tikai 4 mēn. pēc neizšķirta EČ finālturnīrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 21:42, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Pamato, kā Rudņevs ir apsteidzis, pārsteidzis Ozo!
kur es to esmu teicis izskalo acis un pārlasi vēlreiz visu no sākuma

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:42, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: zini,2004.gadā,esot Minhenē,man bij,gandrīz neiespējami iestāstīt,kas ir Latvija,un tas bij tikai 4 mēn. pēc neizšķirta EČ finālturnīrā
Aizbrauc tagad uz Minheni, tur zinās Dukuru, Rudņevu, melbārdi, bet tie, kas interesējas par sportu! Un viņi zina kur ir Latvija (arī emigrantu nopelns)!

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:42, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: kur es to esmu teicis izskalo acis un pārlasi vēlreiz visu no sākuma
Atvainojos, ja pārpratu tavu tekstu
"viss kašķis sākās no tā ,ka kādam itkā skauž,ka Rudņevs dzīvē vairāk sasniedzis nekā Ozoliņš,bet aizgāja tiktāl-kas svarīgāks stenlijs vai kāds cits kauss"

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 21:45, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Aizbrauc tagad uz Minheni, tur zinās Dukuru, Rudņevu, melbārdi, bet tie, kas interesējas par sportu! Un viņi zina kur ir Latvija (arī emigrantu nopelns)!
aizbrauc uz Denveru,tur arī tie,kas neinteresējas par sportu zin Latviju un Ozoliņu

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:46, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: par pasauli futbola kā sporta sakarā, par Vāciju un Eiropu Latvijas vārda sakarā
Bet Mali tāpat nezina ne HSV, ne Bundeslīgu
beidz filozofēt, tāpat bundeslīga ir un paliks Bundeslīga, svarīga paaris simts milijoniem!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 21:47, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: aizbrauc uz Denveru,tur arī tie,kas neinteresējas par sportu zin Latviju un Ozoliņu
Par to es arī teicu!
Viņiem hokejs ir jau "asinīs"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 21:56, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet Mali tāpat nezina ne HSV, ne Bundeslīgu
beidz filozofēt, tāpat bundeslīga ir un paliks Bundeslīga, svarīga paaris simts milijoniem!
eiropa bundesliga ta pat ir popularaka par stenlija kupu un nhl. dienvidu gala kur italija un griekija vispar nezina kas ir hokejs

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 22:02, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: tavs vienīgais arguments ir Stenlija kauss un kad Rudņevs pacels Bundeslīgas kausu tad viņi būs kviti?bet šosezon Rudņevs ir iemočījis vairāk golus nekā ozoliņš un tas futbolā un mazāk spēlēs

aaa nē, viņš kļuva par poļu Ekstraklass rezultatīvāko spēlētāju, līdz ar to ieguva titulu, līdz ar to viņi jau tagad ir kviti
jau paliec smieklīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 22:05, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Bet ziemeļu galā kur Zviedrija, Somija zin!
dažs tāpat nesapratīs, ka nevar salīdzināt nesalīdināmo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:12, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Bet ziemeļu galā kur Zviedrija, Somija zin!
tas valstis kur zina kas ir nhl var uzskait'it uz pirkstiem - latvija, zviedrija, somija, krievija, cehija, slovakija, sveice. kharlamovs pat iereca ka vacija kur ir varena del, ari tur gandriz neviens neko nezin par hokeju. visa pareja eiropa tas ir pie pakalas. es vel konkreti pat iedevu piemeru ka pat kaiminvalstis hokejs ir loti nepopulars. pienem faktu un samierinies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:32, pirms 11 gadiem
Palasot komentārus, liekas ka katrs otrais komentētājs ir pajolis!
Pirmkārt, OZO un Rudņevu nevar salīdzināt, katrs no viņiem ir labs sava sporta veidā! Otkārt Futbols ir populārākais sporta veids pasaulē, pēc fanu skaita, ,un hokejs nav pat desmitniekā, tāpēc nav jēgas domāt kur zin kas ir NHL, atbilde ir vienkārša, tur kur hokejs ir augstā līmenī!
Treškārt, var redzēt ka daudziem nepatīk ka Rudņevam veicas un ir iespēja kaut ko sasniegt, jo teikšu godīgi izņemot Paharu un Verpakovski, Latvijai nav bijis neviens tik labs spēlētājs, kurš par sevi ir licis runāt visā Eiropā

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:33, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nu ja, kharlamovs tev kā Dievs! Un uzskaitījums rullē!
Es jau nenoliedzu,ka futbols Eiropā ir populārāks par hokeju tikai tā attiecība katrā valstī savādāka,jo ir valstis kur futbols vairāk dominē un ir valstis kur hokejs dominē vairāk un vēl ir basketbols. Bet tavai šaurai pierītei to nesaprast,ka tik paļurināt.
es tikai saku ka tas valstis kur domine hokejs attieciba pret futbolu pasaule, ir loti un loti niecigi maz, tas var saskaitit pat uz taviem pirkstiem. nesi saurpierite, pienem faktu un samierinies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:39, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vai nu tu tēlo vai esi da*nis? Kur es apgalvoju pretējo? Drīzāk piekrītu tev, bet ja runā individuāli par spēlētāju,tad diezin vai pagaidām Rudņevs ir pielīdzināms Ozoliņam.
tevi sagruzija dinamo dzeks un tagad ari es, tev vairs nav argumentu tikai uzbraucieni, vari iet pacucet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:43, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: HOKEJĀ varbūt augstākā virsotne, lai gan manuprāt augstākā hokejā ir olimpisko spēļu zelta medaļa un PČ zelta medaļa un tikai tad kaut kāds gredzens aizdīķī

futbolā nav All-star spēļu, bet ir nedēļas vai mēneša TOP 11 un Rudņevs tajos ir bijis bieži kā uzbrucējs ielikts, arī pēc spēles ar Hoffenheim viņš bija Bundeslīgas labākais nedēļas uzbrucējs un te atkal Rudņevs aiziet priekšā Ozoliņam
un tomēr klubu hokeja virsotne ir stenlija kauss kāds tur bij analogs futbolā? Runājot par olimpiskajām spēlēm-Rudnevam līdz tām kā līdz mēnesim,bet Ozo tur jau ir bijis un būs vēl

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 22:48, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: un tomēr klubu hokeja virsotne ir stenlija kauss kāds tur bij analogs futbolā? Runājot par olimpiskajām spēlēm-Rudnevam līdz tām kā līdz mēnesim,bet Ozo tur jau ir bijis un būs vēl
olimpiskajas speles futbols ir miskastes turnirs kur finala parasti spele nigerija. tas daudz ko izsaka

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:50, pirms 11 gadiem
gurgucis rakstīja: ko te daži var ņemties par to krievu.utt nu blin vinjs ir top uzbrucejs un ta sir tik forsi
Tikai mēs viņu saucam par krievu, jo redz viņš nerunā latviski, Ungārijā ,Polijā un Vācija viņu sauc par latvieti.

     [+] [-]

, 2013-02-09 22:52, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: un tomēr klubu hokeja virsotne ir stenlija kauss kāds tur bij analogs futbolā? Runājot par olimpiskajām spēlēm-Rudnevam līdz tām kā līdz mēnesim,bet Ozo tur jau ir bijis un būs vēl
kas attiecas par pasaules cempionatu futbola tad konkurence ir milziga nevis 15 valstinas ka hoki. tapec nesalidzinasim latvijas sansus tur tikt

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 22:57, pirms 11 gadiem
the_mucha rakstīja: Tikai mēs viņu saucam par krievu, jo redz viņš nerunā latviski, Ungārijā ,Polijā un Vācija viņu sauc par latvieti.
nav jau strīds par tautību,bet par to,kas ir prestižāk spēlēt futbolu vai hokeju

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 23:03, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: nav jau strīds par tautību,bet par to,kas ir prestižāk spēlēt futbolu vai hokeju
Katrs dara to ko prot vislabāk. Nevar taču futbolists iet spēlēt hokeju augstākajā līmenī un otrādi?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 23:03, pirms 11 gadiem
Super! Malacis mūsu Rudņevs!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 23:07, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 23:10, pirms 11 gadiem
the_mucha rakstīja: Katrs dara to ko prot vislabāk. Nevar taču futbolists iet spēlēt hokeju augstākajā līmenī un otrādi?
protams ,bet daži saka ,ka sasniegumi populārākā sporta veidā ir augstāk vērtējami nekā panākumi mazākpopulārākā sporta veidā pasaulē

     [+] [-]

, 2013-02-09 23:16, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: protams ,bet daži saka ,ka sasniegumi populārākā sporta veidā ir augstāk vērtējami nekā panākumi mazākpopulārākā sporta veidā pasaulē
nevar salīdzināt panākumus divos dažādos sporta veidos, vienkārši nevar. Tik pat labi salīdzināsim Federeru ar Gretski. Protams pēc tituliem mēs zināsim kurš ir labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 23:33, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: argumenti aptrūkās tā jau domāju,Rudņevs ir viens no Bundeslīgas TOP uzbrucējiem, bet kas ir vai bija Ozoliņš? kaut kāda NHL 3 gadus TOP aizsargs, bet pašlaik kaut kāda KHL pat nezinu, kas viņš ir tagad, ja to var vispār saukt par līmeni kādā viņš spēlē

p.s. hokejs ir populārākais tikai Somijā un Latvijā, pat Zviedrijā futbols sit pušu hokeju.
Tu tacu esi pilnigs cirvis,ja doma ka Ozolins NHL bija tikai 3 gadus top aizsargs

  +1 [+] [-]

, 2013-02-09 23:43, pirms 11 gadiem
ko var njemties un saliidzinaat pirkstus ar kraaniem. Pashiem kauns nav par savu spriedeleejumu bezjeedziibu?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-09 23:45, pirms 11 gadiem
Bethovens ir labāks komponists par rakstnieku Džeku Londonu, jo mūzika ir populāraka par grāmatām.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-09 23:47, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Bethovens ir labāks komponists par rakstnieku Džeku Londonu, jo mūzika ir populāraka par grāmatām.
Nedaudz savaadaak vajadzeeja:
Bethovens ir labāks komponists nekā Džeks Londons ir rakstnieks, jo mūzika ir populāraka par grāmatām.

Apmeeram šādi plānprātiņiem te spriedelējumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-09 23:53, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Hokejā ir 1,5 miljoni spēlētāju
Futbolā ir 265 miljoni spēlētāju

Rudņevs spējot tikt Bundeslīgas kluba sākumsastāvā un būt TOP uzbrucējs ir pierādījis, ka noteikti ir labāks par daudziem, jo daudziem citiem futbolistiem jeb noteikti labāks par 260 miljoniem citu spēlētāju, kas spēlē zemākās līgās, vājākās līgās.

Līdz ar to matemātiski Rudņevs ir labāks par Ozoliņu 250 reizes.
zini cik cilvēki pasaulē orientējas pa krūmiem,cik makšķerē,bet tur mums ir pasaules čempions un medaļnieki un orientēšanās pirms dažiem gadiem Latvijā bij populārākais sportaveids un nepinies pretrunās-itkā piekrīti,ka nevar salīdzināt,bet visu laiku salīdzini un vēl -olimpiskās spēles popularitātes ziņā pārsit jebkādu bundeslīgu,pie kam hokejs ir otrs visskatītākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-09 23:59, pirms 11 gadiem
Vienkārši futbolā ir vairākas līgas kur spēlētāji vēlas nokļūt - Anglija, Vācija, Spānija, Itālija. Hokejā ir tikai viena - NHL, ja paskaita cik futbolā katrā līgā kuras es nosaucu ir komandu, tas ir reizes četras, piecas pat varbūt vairāk nekā NHL. Līdz ar to ir bezjēdzīgi salīdzināt!

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:04, pirms 11 gadiem
tiem kas saprot angliski - Guest Blog: Comparing Soccer and Hockey, by...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 00:07, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: varbūt Sasuke Kitadžima ir labāks frisbija spēlētājs nekā Gasparovs šahists, nez nez.
bet nu fakts ir tāds, ka futbolā ir daudz, daudz lielāka konkurence starp spēlētājiem visā pasaulē, lai tiktu TOP līgu klubu sastāvā un līdz ar to Rudņevs ir labāks par Ozoliņu, jo ir pārspējis 260 miljonus citu sāncenšu, kamēr ozoliņš tikai 1,5 miljonus.
kepkas nevar samierinaties, bet futbols ir 20 reizu prestizaks sportaveids par hokeju, bet konkurence ir 50 reizu lielaka par hoki un tapec objektivi rudnevs ir sasniedzis vairak ka ozolins jo ir spejis ielausties un labi apliecinat sevi top 3 futbola liga pasaule. rudnevs ka sportissts ir sasniedzis vairak par ozolinu. ja butu jadot nominacija par labako sportistu starp siem abiem tad rudnevs to butu pelnijis vairak.

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:17, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: vasaras spēles jā, ziemas spēles nē
pēc tv reitingiem arī ziemas vecīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:26, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Tieši tā: 1.Prestižs,2.Popularitāte,3.Konkurence.
varbūt Juris no Aizkraukles, uzvarot CS čempionātā būs titulētāks par Ozoliņu un tā arī būs, jo cs spēlē vairāk nekā hokeju.
Kad Chelsea uzvarēja ČL tad euronews sporta ziņās bija 10 min reportāža par to, bet kad LA Kings izcīnīja Stenlija kausu, tad par to pat neziņoja sporta ziņās, tad ko šie hokeja fani grib, jāsamierinās ar realitāti -vieta pie parašas
PAr LA Kings visu 2012 gada Drafta pirmo kārtu runāja! Vienkārši Eiropā to nerādija!

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:26, pirms 11 gadiem
kukberns rakstīja: Nedaudz savaadaak vajadzeeja:
Bethovens ir labāks komponists nekā Džeks Londons ir rakstnieks, jo mūzika ir populāraka par grāmatām.

Apmeeram šādi plānprātiņiem te spriedelējumi
nav jau runa par to,kurš labāks,to tiešām nevar salīdzināt vienkārši kāds lec no biksēm ārā,lai pierādītu,ka 25 gadīgs džeks dzīvē daudz vairāk sasniedzis par pieredzējušu 40gadnieku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 00:39, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Tieši tā: 1.Prestižs,2.Popularitāte,3.Konkurence.
varbūt Juris no Aizkraukles, uzvarot CS čempionātā būs titulētāks par Ozoliņu un tā arī būs, jo cs spēlē vairāk nekā hokeju.
Kad Chelsea uzvarēja ČL tad euronews sporta ziņās bija 10 min reportāža par to, bet kad LA Kings izcīnīja Stenlija kausu, tad par to pat neziņoja sporta ziņās, tad ko šie hokeja fani grib, jāsamierinās ar realitāti -vieta pie parašas
filtrē bazaru,džekiņ varam protams čolēt visas tv ziņas,cerot izdzirdēt pazīstamu uzvārdu,bet pilnā arēna rīga pret pustukšo ja ne tukšo skonto stadionu izslēdz jebkādus jautājumus,es dzīvoju Latvijā un mani maz interesē citu valstu ikdiena patriotisms ir 1.v
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:43, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Ozo ir sasniedzis vairāk jo viņam ir 40 gadi? tas ir dumpshit arguments, tad jau 42 gadīgais bomzis Vaļa ir sasniedzis vairāk par Ozoliņu jo viņam ir 42 gadi
iedomājies,tpu,tpu,tpu,ka jaunajam futbolistam gadās kas tāds,kā dēļ viņš nekad vairs nevarēs spēlēt futbolu un tad salīdzini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:45, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: pastāstīsi kāds sakars arēnai rīga ar futbolu pasaulē, tā prestižu,popularitāti un konkurenci tajā?
izlasi līdz galam,cilvēkam,kas draudzējas ar smadzenēm vajadzētu saprast

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:48, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: godīgi sakot es vairs nesaprotu ko tu raksti un kāds sakars "argumentam" par vecumu ar kaut kādu notikšanu, vecīt tu ej sviestā
tak pakustini smadzenes

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:55, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: pastāstīsi kāds sakars arēnai rīga ar futbolu pasaulē, tā prestižu,popularitāti un konkurenci tajā?
Tātad tu gribi teikt NHL tiek visi bez konkurences?

     [+] [-]

, 2013-02-10 00:59, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: OFICIĀLI: Rudņevs ir pārspējis Sandi Ozoliņu arī sasniegumu ziņā!

Latvijas kauss 2008
Ungārijas kauss sudraba medaļa 2010
Polijas kausa sudraba medaļa 2011
Labākais spēlētājs Polijas Ekstraklasē 2011.gadā
Ekstraklase labākais vārtu guvējs 2012
Gada uzlēcošā zvaigzne 2011

Sorry vecīt, ar Stenlija kausu par maz.
Ozoliņš ir izcīnijis sava sporta veida visvērtīgāko trofeju. Rudņevs diezin vai to kādreiz izdarīs. (izlases neskaitot)
Ozo ir iekļauts simboliskajā sešiniekā pasaules stiprākajā līgā. Tātad viņš tajā gadā bija starp pasaules 6 labākajiem spēlētājiem. All star komanda.
Ja Rudņevs kādreiz tiks čempionu līgas all star 11niekā, tad būs līdzīgi.

     [+] [-]

, 2013-02-10 01:19, pirms 11 gadiem
Dinamo džeks rakstīja: Hokejā ir 1,5 miljoni spēlētāju
Futbolā ir 265 miljoni spēlētāju

Rudņevs spējot tikt Bundeslīgas kluba sākumsastāvā un būt TOP uzbrucējs ir pierādījis, ka noteikti ir labāks par daudziem, jo daudziem citiem futbolistiem jeb noteikti labāks par 260 miljoniem citu spēlētāju, kas spēlē zemākās līgās, vājākās līgās.

Līdz ar to matemātiski Rudņevs ir labāks par Ozoliņu 250 reizes.
un pēdējais-cik reižu Rudņevs ir labāks vai tomēr vairāk sasniedzis par brāļiem Dukuriem?cik tur tūkstoši nodarbojas ar skeletonu

     [+] [-]

, 2013-02-10 01:24, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Ozoliņš ir izcīnijis sava sporta veida visvērtīgāko trofeju. Rudņevs diezin vai to kādreiz izdarīs. (izlases neskaitot)
Ozo ir iekļauts simboliskajā sešiniekā pasaules stiprākajā līgā. Tātad viņš tajā gadā bija starp pasaules 6 labākajiem spēlētājiem. All star komanda.
Ja Rudņevs kādreiz tiks čempionu līgas all star 11niekā, tad būs līdzīgi.
Tu laikam troļļo, jo tas ir PĀRĀK stulbi,lai būtu nopietni
Tikpat labi vēl pateiksi,ka ķiršu kauliņu spļaušanas čempions ir līdzvērtīgs Messi.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 01:28, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: un pēdējais-cik reižu Rudņevs ir labāks vai tomēr vairāk sasniedzis par brāļiem Dukuriem?cik tur tūkstoši nodarbojas ar skeletonu
Dukurs = Injesta, abi ir pasaules čempioni

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 01:31, pirms 11 gadiem
Ai,nē, muldu. Martins Dukurs ir daudz krutāks par Injestu, jo Martins esot divkārtējs pasaules un 4kārtējs eiropas čempions. un 3 kārtējs pasaules kausa uzvarētājs(līdzvērtīgi varētu būt čempionu līgai futbolā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-10 01:43, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Futbola izrauties ir grutak neka hokeja
Gan vienā, gan otrā, lai izrautos ir nepieciešams talants un liels darbs, jo nekas pats klāt nenāk.

     [+] [-]

, 2013-02-10 01:49, pirms 11 gadiem
Sport for all rakstīja: Hamburgers ar Rudņevu pa vidu. I'm taste it!
Sorry, bet pamācies sākumā angļu valodu pirms to izmanto..
paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 03:37, pirms 11 gadiem
Kā man patīk apskatīties uz tiem, kas pirms sezonas rakstīja, ka sū*s tur vien būs. Nu nav jau tikai mūsu komentāru lapās jāskatās. Lūk, ko pēc šīs spēles rakstīja viens no HSV komandas lielākajiem aprakstniekiem-blogeriem "Sein bereits neuntes Saisontor, das ist der Wahnsinn! Herzlichen Glückwunsch, Herr Arnesen, und herzliche Glückwünsche erneut an alle HSV-Fans, die von Beginn an an den Letten geglaubt haben." Īsais tulkojums - viņš čurā karstu no Rudņeva rezultativitātes.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 07:11, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Beidzat šeit muļķoties, skaidrs ka futbols Eiropā ir populārāks par hokeju un basketbolu, bet popularitātes attiecība katrā valstī ir savādāka. Toties nevar salīdzināt un apgalvot,ka viens no daudzajiem un tādu būs vēl,kurš iesitis divus golus kādas valsts nacionālajā čempionātā,ir pielīdzināms sportistam kurš ir saniedzis virsotnes augstāko punktu Stenlija kausu un bijis vairāku All Star Game dalībnieks.
Rudņevam vēl kur augt,diemžēl.Cerams kaut vienu spēli nospēlēs ČL.
par kadu "virsotnes augstako punktu" hokeja tu runa? kas tev devis tiesibas apgalvot,ka tiesi Stenlija Dzelzis hokeja ir "virsotnes punkts? mana skatijuma virsotne ir Olimpiskais zelts! USA un KANADA vel nav viss hokejs! ne visi kas spele NHL ir tie labakie,un ne visi labakie spele NHL! pec sadas te pseidoteorijas sanak ,ka Daugava ir labaks par Lauri un Mikeli tikai tapec ka sis atrodas"meka" kaut vai sez uz solinia jeb spele pa 4-5 minutem patiesiba Daugava ir +- Stala,Berzinia,Ankipana limeni,pat Cipuli,Dzeriniu un Meiju es liktu augstak

     [+] [-]

, 2013-02-10 07:26, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Bethovens ir labāks komponists par rakstnieku Džeku Londonu, jo mūzika ir populāraka par grāmatām.
tad jau Kirkorovs ir labaks par to pasu Bethovenu,jo tautu masas ir popularaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 09:52, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Vispār Ozo ir piedalījies 5 all star spēlēs pēc kārtas un savos 40 gados spēj spēlēt augstā līmenī un ir pieprasīts hokejists vēl arvien. Artjomam nepārspēt viņu.
kpc jus salidzinat futbolistu un hokejistu??vinus nevar salidzinat pa cik vini ir katrs sava sporta veida tak nomierinaties vienreiz ar to kurs vairak sasniedzis

     [+] [-]

, 2013-02-10 10:16, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: par kadu "virsotnes augstako punktu" hokeja tu runa? kas tev devis tiesibas apgalvot,ka tiesi Stenlija Dzelzis hokeja ir "virsotnes punkts? mana skatijuma virsotne ir Olimpiskais zelts! USA un KANADA vel nav viss hokejs! ne visi kas spele NHL ir tie labakie,un ne visi labakie spele NHL! pec sadas te pseidoteorijas sanak ,ka Daugava ir labaks par Lauri un Mikeli tikai tapec ka sis atrodas"meka" kaut vai sez uz solinia jeb spele pa 4-5 minutem patiesiba Daugava ir +- Stala,Berzinia,Ankipana limeni,pat Cipuli,Dzeriniu un Meiju es liktu augstak
tiesi ta, nhl patiesiba ir tikai amerikas un kanadas liga, tada pati liga ka jebkura cita. piemeram kad runa ir par khl tad visi parasti uzsver ka ta ir krievu liga un kauss tur nav svarigs, bet kad runa par amerikas/kanadas cempi tad lieto magisko nhl itka tas butu kautkas cits nevis parasta liga, bet stenlija kups tur nozime visuma hokeja kups. jenku liga vienkarsi parpirkusi no krieviem, cehiem utt. labakos speletajus uzcinijusi labu sovu un taisa biznesu. bet tapec nenozime ka tas vinu ligs kups ir visuma kups.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 11:02, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, par ko peersanaas - katram savas intereses, man patiik hokejs un badmintons, un pajaat uz Mesi vai Cempionu liigu, un nevienam nekas nav jaapieraada

     [+] [-]

, 2013-02-10 11:18, pirms 11 gadiem
Nagzzz rakstīja: mēsls. nesaprotu kāpēc viņu sc.com vsp piemin... kkāds nevajadzīgs krievs
un tu esi seit tas visvajadzigakais?

     [+] [-]

, 2013-02-10 11:50, pirms 11 gadiem
Galvenais. ka Artjomam uz jūsu komentiem nošpļauties. Viņš pārstāv Latviju, un viss. Ar piešūtām galvām grūti dzīvot?

     [+] [-]

, 2013-02-10 12:09, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Ozoliņš ir izcīnijis sava sporta veida visvērtīgāko trofeju. Rudņevs diezin vai to kādreiz izdarīs. (izlases neskaitot)
Ozo ir iekļauts simboliskajā sešiniekā pasaules stiprākajā līgā. Tātad viņš tajā gadā bija starp pasaules 6 labākajiem spēlētājiem. All star komanda.
Ja Rudņevs kādreiz tiks čempionu līgas all star 11niekā, tad būs līdzīgi.
Jums neapnīk mērīties ar citu krāniņiem t.i. panākumiem?
kāds Rudņevam sakars ar Ozoliņu un otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 12:43, pirms 11 gadiem
viņš tak ir traumēts.....

     [+] [-]

, 2013-02-10 12:45, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Vismaz prieks,ka Artjomam nav zvaigžnu slimības! Es pat godīgi sakot neesmu redzējis nevienu interviju ar viņu,Gauriks nedēļā sniedz 4-5 intervijas
gaUrks run latvju valodā....rudnevas - kreivu

  -1 [+] [-]

, 2013-02-10 13:21, pirms 11 gadiem
super, liels prieks par Artjomu

  +2 [+] [-]

, 2013-02-10 13:25, pirms 11 gadiem
To tikai jūs mākat, salīdzināt Ozo ar Rudņevu kāds vispār sakars...
bērnudārzs

     [+] [-]

, 2013-02-10 13:48, pirms 11 gadiem
Cik Aogo jau piespēles šosezon?

     [+] [-]

, 2013-02-10 14:00, pirms 11 gadiem
test

  +1 [+] [-]

, 2013-02-10 14:42, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: tad jau Kirkorovs ir labaks par to pasu Bethovenu,jo tautu masas ir popularaks
Kas tas par Kirkorovu!? Tak būtu savai domai vismaz jēdzīgāku piemēru izdomājis, nevis kaut kādu uzvārdu, kuru, esmu pārliecināts, pasaulē nav pat dzirdējuši, atšķirībā no Bethovena. Kam interesē,kas tur Krievijā populārs,ja Bethovenu zin visā pasaulē?

     [+] [-]

, 2013-02-10 16:17, pirms 11 gadiem
Borussia bundeslīgā galīgi švaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja