Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Horvātija sadauza katastrofas tuvumā nonākušo Argentīnu

Rolands Eliņš

Horvātija sadauza katastrofas tuvumā nonākušo Argentīnu
Bez komentāriem
Foto: Reuters/Scanpix

Pasaules vicečempione Argentīna Pasaules kausā futbolā ar 0:3 piedzīvoja zaudējumu pret Horvātiju savā D grupas otrajā mačā. Horvāti līdz ar to jau iesoļojuši astotdaļfinālā, kamēr tikai vienu punktu guvušajai Argentīnai ne tikai būs obligāti jāuzvar Nigērija, bet arī jācer uz sev derīgiem rezultātiem citās spēlēs.

Kamēr Horvātijas izlase savā pirmajā mačā bija pieveikusi Nigēriju, Argentīna no PK debitantes Islandes prata paņemt tikai punktu. Pēc šīs nosacītās neveiksmes Argentīnas izlases sākumsastāvā bija trīs izmaiņas – uz soliņu bija nosūtīti Anhels di Marija, Markoss Roho un Lukass Biglija, kamēr Horvātijai vienīgā izmaiņa sākumsastāvā bija, visticamāk, taktisku apsvērumu dēļ, proti, uzbrucēja Andreja Kramariča vietā laukumā devās pussargs Marselo Brozovičs.

Argentīnai arī šajā mačā klājās grūti ar bumbas nogādāšanu savam izcilajam uzbrukumam ar Lionelu Mesi un Serhio Agvero priekšgalā. Argentīna gan nedaudz vairāk kontrolēja bumbu, taču pāris reizes arī pieļāva kļūdas aizsardzību, pati sev sarūpējot problēmas. Puslaika vidū Argentīnai radās pirmā patiešām nopietnā vārtu gūšanas iespēja, kad Enco Peresam bumba nokrita tieši pie kājām soda laukuma vidū, bet Horvātijas vārtsargs Subašics vēl nebija piecēlies no iepriekšējā sitiena atvairīšanas. Taču Peress netrāpīja vārtos... Pēc pāris minūtēm gan šajā ziņā tika panākts līdzsvars – izcilu iespēju Horvātijai neizmantoja Mario Mandžukičs.

Neizšķirts 0:0 jau tā nebūtu rezultāts, ar ko Argentīna varētu justies droša par tikšanu ārā no grupas, bet 53. minūtē trauksmes zvans zvanīja jau pilnā skaļumā. Šķietami nevainīgā situācijā nepārliecinoši nospēlēja Argentīnas vārtsargs Kavaljero, kurš, šķiet, mēģināja izdarīt piespēli pāri horvātu uzbrucējam, bet kļūdījās, un “Eintracht” spēlējošais Ante Rebičs pārtvēra bumbu un no gaisa to trieca vārtos.

Uzreiz pēc tam Argentīna nomainīja Agvero ar Gonsalo Igvainu, vēlāk laukumā tika sūtīts arī Igvaina partneris “Juventus” sastāvā Paulo Divala, taču Horvātijas aizsardzība savā soda laukumā turējās visai pārliecinoši, novēršot arī Mesi individuālos centienus panākt neizšķirtu. 66. minūtē Mandžukičs varēja pretuzbrukumā panākt arī 2:0, bet divcīņā ar aizsargu tomēr trāpīja vārtu tīklā no otras puses.

75. minūtē horvāti ļoti emocionāli protestēja par Argentīnas izlases uzbrukumu, kad pretinieki izvēlējās neizsist bumbu autā, kad uz zālāja bija nokritis un necēlās Ivans Rakitičs. Emociju gan netrūka arī Argentīnai, kas uzbruka arvien paniskāk, taču līdz ar to – arī arvien haotiskāk. Un Horvātijas izlasē par to sodīt bija gatavs Luka Modričs, kurš 80. minūtē pusātrājā uzbrukumā prasmīgi “izvazāja” Otamendi pie pretinieku soda laukuma un ar sitienu no 20 metriem perfekti iegrieza bumbu tieši gar vārtu stabu, panākot jau 2:0.

Argentīna nokļuva šoka stāvoklī, un aizsargs Nikolass Otamendi reaģēja veidā, kas viņa komandai nekādi nepalīdzēja – kad viņa priekšā tika nogāzts Rakitičs, Otamendi no metra viņam kārtīgi uzšāva ar bumbu pa galvu. Otamendi tika “pažēlots” ar tikai dzelteno kartīti, bet Rakitičs sekojošajā brīvsitienā trāpīja pa vārtu pārliktni. Taču Argentīna jau bija morāli sakauta, un 90. minūtē tas spilgti bija redzams, kad argentīniešu aizsargi pēc sava vārtsarga atvairītā sitiena nevis centās piesegt pretspēlētājus, bet māja tiesnesim par aizmugures situāciju. Aizmugures nebija, un trīs(!) horvāti Argentīnas vārtu priekšā brīvi izspēlēja līdz Rakitiča vārtu guvumam un sagrāvei ar 3:0.

Horvātija līdz ar to jau var sākt domāt par astotdaļfinālu, tiesa, tā vēl nav pilnībā droša par pirmo vietu grupā. Savukārt Argentīnai ne tikai būs jāuzvar nākamajā spēlē pret Nigēriju, bet arī jācer uz pretinieku palīdzību. Ja Islande rīt uzvarēs Nigēriju un pēc tam iegūs kaut punktu pret horvātiem, tad Argentīna paliks aiz borta, neskatoties uz tās pēdējās spēles iznākumu, turklāt arī gadījumā, ja vairākām izlasēm būs vienāds punktu skaits, Argentīnai pēc šodienas sakāves varētu būt ļoti grūti iegūt pozitīvu gūto un zaudēto vārtu starpību. Argentīnas izlase kopš 1974. gada tikai vienreiz nav spējusi tikt ārā no grupas – tas notika 2002. gadā.

Argentīna-Horvātija 0:3 (0:0)

Vārti: Rebičs 53`, Modričs 80`, Rakitičs 90`
Brīdinājumi: Merkado, Otamendi, Akunja – Rebičs, Vrsaļjo
Argentīna: Kavaljero, Mačerano, Merkado, Otamendi, Taljafiko, Peress (Divala 68`), Salvio (Pavons 56`), Meza, Mesi, Agvero (Igvains 54`), Akunja.
Horvātija: Subašičs, Vida, Striničs, Lovrens, Vrsaļjko, Modričs, Rakitičs, Perišičs (Kovačičs 82`), Brozovičs, Mandžukičs (Čorluha 90+2`), Rebičs (Kramaričs 57`).
Galvenais tiesnesis: Ravšans Irmatovs (Uzbekistāna)

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Horvātija22005:06
2.Islande10101:11
3.Argentīna20111:41
4.Nigērija10010:20

Spēļu kalendārs

DatumsPilsētaSpēleLaiks (LV)
16.06MaskavaArgentīna - Islande1:1
16.06KaļiņingradaHorvātija - Nigērija2:0
21.06ŅižņijnovgorodaArgentīna - Horvātija0:3
22.06VolgogradaNigērija - Islande18:00
26.06SanktpēterburgaNigērija - Argentīna21:00
26.06Rostova pie DonasIslande - Horvātija21:00
Slēpts komentārs: Mr.Eksperts1

 +17 [+] [-]

, 2018-06-21 22:53, pirms 6 gadiem
Luuk kapec Ronaldo ir labaaaks par Messi😅💪

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:53, pirms 6 gadiem
Pilnīgi likumsakarīgs iznākums.
Komanda, kas visai brīnumainā kārtā izlauzās uz PČ.
Komanda, kuras sastāvā ir Ķīnas līgas pārstāvji.
Nevar būt lieli cīnītāji.
Horvāti nospēlēja maģiski. Kaut nu saglabātu šo špukti vēl 3 nedēļas.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-21 22:53, pirms 6 gadiem
Apsveicu visus kam uzvārdi beidzas ar -ič

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Kaa tie murkški pa TV raudaja pa Argentiinu, abi safanojushies pa Messi, vai ta nejuut savu nekompitenci
Kaa jau no riita rakstiiju jaliek uz Horvatiju.
Aij, nu beidz!!!
Jurģis Kalns jau nu gan ir objektīvs un priecājās par HOR.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
Paldies toto un Horvātiem par kārtīgu Jāņu nosvinesanu. Argentiina gan pretīga komanda.

 +14 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
Tāds disciplīnas tūkums Argentīnai, nespēj savaldīties. Horvātiem gan skaista spēle, tikai jācer, ka nebūs līdzīgi kā EČ, kad arī grupā spīdēja un tad playoffos pakāpeniski nodzisa. Pašlaik izskatās ļoti solīdi

  -3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
atceros kad pats vel netrenejos karate un dariju uz ielam tadas netiribas ka argentiniesi pret horvatiem, tad izaugu uztrenejos morali un fiziski un vairs nespardiju gulosos

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
Argentīna pilnīgi nabagi sākot ar vārtsargu un aizsargiem, beidzot ar uzbrukumu

  -3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Kaa tie murkški pa TV raudaja pa Argentiinu, abi safanojushies pa Messi, vai ta nejuut savu nekompitenci
Kaa jau no riita rakstiiju jaliek uz Horvatiju.
tad man atkal -5?

 +12 [+] [-]

, 2018-06-21 22:54, pirms 6 gadiem
Nervozais lisijs savu glupo seju Argentīnā var nerādīt. Trenera vaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2018-06-21 22:55, pirms 6 gadiem
Kur viņi tādu treneri un vārtsargu izrakuši
Slēpts komentārs: H3lp^

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 22:55, pirms 6 gadiem
Tas, ko Argentīna beigās demonstrēja bija vairāk kā pretīgi. Nemāk samierināties ar zaudējumu. Diezgan interesants moments, kad Messi komandas biedrs no Barcelonas guļ uz zemes, un bija skaidrs, ka tā nebija tēlošana, neveiksmīgs sitiens pa ribām, bet Messi neapstājās...
Man īstenībā prieks par horvātiem - parādīja raksturu un parāda argentīšiem KĀ jāspēlē !

  -4 [+] [-]

, 2018-06-21 22:55, pirms 6 gadiem
Mesī nenožēlo, ka nepaņēma SPA pilsonību?!

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:55, pirms 6 gadiem
Krievi ar savu haļavu un veiksmi arī Messi apbēdinātu Joks.. Bet jā - Portugālē uz papīra nav tādas zvaigznes un Ronaldo ar to spēlē ļoti saturīgāk nekā Argentīna, kurai ir uz papīra nereāli spēlētāji

  +9 [+] [-]

, 2018-06-21 22:56, pirms 6 gadiem
Horvāti iznīcināja Argentīnu. Messi nav līderis kā Ronaldo... viņam vēl pāris gaismas gadi līdz tam līmenim...

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:56, pirms 6 gadiem
Ja Islande uzvarēs Nigēriešus , tad diezgan droši var teikt ,ka ARG brauks mājās .

  +6 [+] [-]

, 2018-06-21 22:56, pirms 6 gadiem
Horvātus pelnīti ar uzvaru

Argentīnai jāiemācās zaudēt
Slēpts komentārs: chemist_dk

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 22:56, pirms 6 gadiem
Argentīnā 😂😂😂

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:56, pirms 6 gadiem
Nu līdz Messi pat bumba īsti nenonāca. Cik nācies viņu redzēt, neiederas viņš tur īsti tajā komandā. Argentīna tik līda pa kreiso malu otrajā puslaikā.

  +7 [+] [-]

, 2018-06-21 22:56, pirms 6 gadiem
Argentīnieši tiešām ir tādi i.dioti, ka atklāti padevās jau pie 0-2, lai gan vārtu starpība te var ļoti lielu lomu vēl nospēlēt, ja Islande rīt uzvar.
Maskerano trešajā golā stāv kā lunis un rokas cilā lol.
Slēpts komentārs: ups77

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:57, pirms 6 gadiem
"Don't cry for me, Argentina... . "©

  +7 [+] [-]

, 2018-06-21 22:57, pirms 6 gadiem
Gadu laikā Mesi izlasē daudzi ir atkoduši, un vienkārši sūta baru ar spēlētājiem, jo zin, ka pārējā komanda ir ateja. Treneris arī ne tas spožākais prāts, ko jau var saprast ar konstanto skriešanu ārpus sava laukuma un Messi ielikšanu dziļi spēlējoša pussarga pozīcijā. Izlasi Argentīnas laikraksti apēdīs bez sāls, un diezgan pelnīti. Nu ko, Islande uzvar Nigēriju, nospēlē pa nullēm ar Horvātiju un iet ārā no grupas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DainixDT

  -3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:57, pirms 6 gadiem
Bomži ne komanda. Ar visu besii prieksgalā. Horvāti malači. Skaists futbols. Žēl ka pārliknis pamaisīja 4-0

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:57, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nervozais lisijs savu glupo seju Argentīnā var nerādīt. Trenera vaina.
tiesnesis nosvipa svilpi un viņŠ momentāli aizmuka no laukuma

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 22:57, pirms 6 gadiem
Kā ar rīksti pa muguru! Gan jau Hosjē kaifoja dīvānā skatoties šo 18+ spēli
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
Messi nekustoties grib kaut ko izdariit ?

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: kad CR ierija ar 0:4 Vācijai un netika no grupas, kamēr Argentīna tika finālā tad kepkas pa krūmiem bija
Sastāvus tomēr muļķīgi salīdzināt..Iedot Portugālei kaut vienu no viņu uzbrucējiem

  -4 [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
sūda punduris tik Barsaa ir liels, te- pilnīgs sūda gabals. Lai nemaz nedzirdēt, ka kip sīkā žog vā'ver labāka par Ronaldu.

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
Šodien es ieraudzīju kāpēc Ronaldo ir labāks! Sakiet ko gribat, katrs paliks pie sava, bet Ronaldo ir īsts līderis, viņš ir pamanāms un veido momentus, šo gan nevar pateikt par Messi, lai arī cik labs futbolists viņš nebūtu

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
Modričs šodien bija pārliecinoši labākais LM10 laukumā.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Luuk kapec Ronaldo ir labaaaks par Messi😅💪
Messi vajag kvalitatīvus palīgus nevis ķēmu baru. Ronaldu daudz pats var izdarīt, arī sapurināt komandu, ko Messi nespēj

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vēl jau par agru norakstīt Argentīnu Ja rīt Islande ar nigeriem nobumbojas ničā (ko gan es negribētu, vēlos Islandiešu uzvaru), tad atliek pašiem pieveikt nigerus un cerēt uz Islandes klupienu pret Horvātiem
Nigērijas Īslandes niča taisni būtu slikta argentum, jo tad HOR varētu pret ISL slidināties un ARG rokas būs pa īsu, pat uzvarot NIG.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
Ronaldu varētu salīdzināt ar James Cavs. Abi leģendas

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:58, pirms 6 gadiem
Skaties argentīna pat nigēriešus neuzvarēs...

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 22:59, pirms 6 gadiem
Argentīnai nacionālā trağēdija. HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA!

  +6 [+] [-]

, 2018-06-21 22:59, pirms 6 gadiem
Vienmēr ir riebusies Argentīna, ļoti liels prieks par viņu zāģi. Pie tam tik rupji spēlēt un nemācēt zaudēt ir jāmāk. Es Rakitiča vietā tam čalim taisno iedotu, vienalga arī ja diskābeli iedotu, nesaprotu kāpēc sarkano neiedeva

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 22:59, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Šodien es ieraudzīju kāpēc Ronaldo ir labāks! Sakiet ko gribat, katrs paliks pie sava, bet Ronaldo ir īsts līderis, viņš ir pamanāms un veido momentus, šo gan nevar pateikt par Messi, lai arī cik labs futbolists viņš nebūtu
Un lielākā āršama bija ar Čavi un Injestu pie sāniem.

     [+] [-]

, 2018-06-21 22:59, pirms 6 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kā ar rīksti pa muguru! Gan jau Hosjē kaifoja dīvānā skatoties šo 18+ spēli
Protams, ka horvātu spēlē var radīt tikai un vienīgi sajūsmu, kuru pilnībā noplacināja argentīniešu cūcības. Šī ir visu laiku sliktākā argentīniešu paaudze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 22:59, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: kurš ieveda Argentīnu finālā pirms 4 gadiem?

CR līdz PK kausam kā cūkai līdz mēnesim
Nu un? Tāpat papisa, Portugāle pat bez Ronaldo uzvarēja EČ, Messi līdz kādam lielajam titulam ar izlasi kā līdz Mēnesim rāpus ar mietu pakaļā

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:00, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Ja Islande uzvarēs Nigēriešus , tad diezgan droši var teikt ,ka ARG brauks mājās .
un jāatcerās, ka pēdējā spēlē CRO īpaši nevajadzēs. pret Islandi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:01, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: kurš ieveda Argentīnu finālā pirms 4 gadiem?

CR līdz PK kausam kā cūkai līdz mēnesim
Tu skaties kas tagad notiek, nevis dzīvo pagātnē

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:01, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Sastāvus tomēr muļķīgi salīdzināt..Iedot Portugālei kaut vienu no viņu uzbrucējiem
to pašu var teikt , ja Argentīnai iedot kaut vienu Portugāles pussargu , jo nu ARG vispār tādu nav

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:01, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka horvātu spēlē var radīt tikai un vienīgi sajūsmu, kuru pilnībā noplacināja argentīniešu cūcības. Šī ir visu laiku sliktākā argentīniešu paaudze.
Tiešām....pat Messi?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:01, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Sastāvus tomēr muļķīgi salīdzināt..Iedot Portugālei kaut vienu no viņu uzbrucējiem
Portugālei ir gan fantastiska KOMANDA, gan ierasti arī treneris. Savukārt pat Meksikai bija labāks argentīniešu treneris savulaik, nekā Argentīnas treneris.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:02, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Ja Islande uzvarēs Nigēriešus , tad diezgan droši var teikt ,ka ARG brauks mājās .
Man šķiet otrādi, ja būs rīt niča, tad HOR mierīgi uzdāvinās ISL spēli pret rezervistiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:02, pirms 6 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Luuk kapec Ronaldo ir labaaaks par Messi😅💪
Mazgadīga arguments. Tas ka dde geja ielaida luni ieksa nenozīmē ka CR varonis.
Tu sava akluma neņem vēra to ka spēlē komanda, un Portugale visi ka komanda spēlē labi, ja ta nebūtu, tad Tavs CR nekko neizdarītu. A labakais viņs ir tikai:

1. Daivošanā (te pat dicaprio nobal)
2. Aizvaiga ņemšanā.

Kopuma kauns par argentīnu - treneris sliktaks nekā starkovs, pret Horvātiem spēlēt ar 3-4-3 ... zinot vinu pusargu un uzbrucēju līmeni un pāreju uzbrukumā no aizsardzības. Redzams, ka nav neviens shēmas un visi mazie moenti i to Messi nopelns, kauns komandai, vārtsargs rupji kļūdijās un argentīna sabruka kā kārsu namiņš.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:02, pirms 6 gadiem
General Franc0 rakstīja: Messi ir visu laiku sliktakais?
Tādi kā Mesi dzimst reizi 50 gados, bet paaudze ir vienkārši briesmīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2018-06-21 23:02, pirms 6 gadiem
Maradonam pat acis saaka asarot, tik nez Vai no zaudeeja vai koks pa jaudiigu😅

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:02, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šoreiz biju neitrāls vērotājs, lai gan ierasti esmu pret Argentīnu. Neredzu jēgu pieskaitīt šo izlasi favorītiem, ja tajā nav komandas pazīmju. Un varu apgalvot, ka šī ir nesportiskākā izlase visā turnīrā. Kauns!
Argentīna nesportiskākā vari jau ienīst argentīnu dēļ messi, bet kamooon, Horvāti spēlēja krietni rupjāk reizes divas trīs beidz nu gan mūldēt šoreiz

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:03, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Argentīna nesportiskākā vari jau ienīst argentīnu dēļ messi, bet kamooon, Horvāti spēlēja krietni rupjāk reizes divas trīs beidz nu gan mūldēt šoreiz
Netroļļo, čalīt! Ja nesaproti, ko runā, tad paklusē!

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:03, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Šodien es ieraudzīju kāpēc Ronaldo ir labāks! Sakiet ko gribat, katrs paliks pie sava, bet Ronaldo ir īsts līderis, viņš ir pamanāms un veido momentus, šo gan nevar pateikt par Messi, lai arī cik labs futbolists viņš nebūtu
Davai beidz d... ja portugale spēlētu tik slikti kā argentīna fig tas CR kko izdarītu.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:04, pirms 6 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Maradonam pat acis saaka asarot, tik nez Vai no zaudeeja vai koks pa jaudiigu😅
Tas no nīgrā kokosa...

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:04, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: to pašu var teikt , ja Argentīnai iedot kaut vienu Portugāles pussargu , jo nu ARG vispār tādu nav
Skatoties vakardienas spēli,tad Argentīna varēja uzreiz visus paņemt

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:04, pirms 6 gadiem
cerams Otamendi kāju salauzīs.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:04, pirms 6 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: sūda punduris tik Barsaa ir liels, te- pilnīgs sūda gabals. Lai nemaz nedzirdēt, ka kip sīkā žog vā'ver labāka par Ronaldu.
Davai [parādi kāds tad esi tu tavs super apvainojums [punduris] ... stāsti ko tad Tu esi šajā dzīvē sasniedzis mēsliņ =]?

  -4 [+] [-]

, 2018-06-21 23:04, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Davai beidz d... ja portugale spēlētu tik slikti kā argentīna fig tas CR kko izdarītu.
Kāpēc par to vēl ir jādiskutē? Portugāle taču pacēla EČ finālu arī bez CR, tad par ko mēs vēl runājam? Tur diskusija ir slēgta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:06, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Vienmēr ir riebusies Argentīna, ļoti liels prieks par viņu zāģi. Pie tam tik rupji spēlēt un nemācēt zaudēt ir jāmāk. Es Rakitiča vietā tam čalim taisno iedotu, vienalga arī ja diskābeli iedotu, nesaprotu kāpēc sarkano neiedeva
Idiņ paskaties kad sāka argentīna atbildēt rupji. Ja vajag noskaties spēli vēl 100 reizes.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:06, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Mazgadīga arguments. Tas ka dde geja ielaida luni ieksa nenozīmē ka CR varonis.
Tu sava akluma neņem vēra to ka spēlē komanda, un Portugale visi ka komanda spēlē labi, ja ta nebūtu, tad Tavs CR nekko neizdarītu. A labakais viņs ir tikai:

1. Daivošanā (te pat dicaprio nobal)
2. Aizvaiga ņemšanā.

Kopuma kauns par argentīnu - treneris sliktaks nekā starkovs, pret Horvātiem spēlēt ar 3-4-3 ... zinot vinu pusargu un uzbrucēju līmeni un pāreju uzbrukumā no aizsardzības. Redzams, ka nav neviens shēmas un visi mazie moenti i to Messi nopelns, kauns komandai, vārtsargs rupji kļūdijās un argentīna sabruka kā kārsu namiņš.
Jā, Starkovs vismaz spēli nepamestu steigā pēc 0:3 zaudējuma

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:07, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man šķiet otrādi, ja būs rīt niča, tad HOR mierīgi uzdāvinās ISL spēli pret rezervistiem.
slāvu tautas nemēdz kādam atdot spēles

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:07, pirms 6 gadiem
General Franc0 rakstīja: kados 50 gados...!? tads ka ir messi nav bijis neviena paaudze... vienkarshi bez fcb vinsh principa nav nekas... nav sevi pieradijis citur, citas ligas utt...
Pareizi, pareizi, Toti arī ir pēdīgais pabira, jo nav staigājis pa klubiem. Lebrons, tas gan ir karalis

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:07, pirms 6 gadiem
Kili - ko tu raudi ? Ej guleet un sakrusto pirkstus un ceri lai nakamo speli tavs messi sanjemas ar savu komandu ;D un nepiemin kaut kadus vestures faktus labak samierinies ar šo kas tikko notika ;D ka argentina palika uz pakaļas cik tur truka ka pundurs saaktu raudaat 😂

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:08, pirms 6 gadiem
---> Kill,pie kajas ko kas saka! Galvenais ko tu parādi laukuma! CR pēdējos trīs gadus cela CL,kur bija labakais vārtu guvējs,CR pacēla EC,tieshi vinsh aizvilka izlasi līdz finalam! + ka viņš komandēja komandu no laukuma malas!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:08, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Netroļļo, čalīt! Ja nesaproti, ko runā, tad paklusē!
Turi muti, "čalīt". Tad kad Tu kko jēdžīgu uzrakstīsi un zinošu, tad sprēgā, a pagaidam ej pie mamītes un pazīd cici

  -3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:08, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: + ka viņš komandēja komandu no laukuma malas!
Par šito es vēl ilgi smiešos. Visi mazie faneļi biksēs slapināja par to vicināšanos

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:09, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc par to vēl ir jādiskutē? Portugāle taču pacēla EČ finālu arī bez CR, tad par ko mēs vēl runājam? Tur diskusija ir slēgta.
Un, pacēla un? Komanda ir 11 spēlētāji uz laukuma CR bez tiem 10 viens ierītu līko

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:09, pirms 6 gadiem
Argentīna ne pa tēmu sastresojas. Būtu zaudējusi ar vienien vārtiem, tapat easy tikt uz 1/8. Tagad jau sudigak izskatas. Jacer rīt uz nicu vai nigeriem.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:10, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Turi muti, "čalīt". Tad kad Tu kko jēdžīgu uzrakstīsi un zinošu, tad sprēgā, a pagaidam ej pie mamītes un pazīd cici
Asi, nenozīmē nesportiski, bet argentīnieši vismaz 4-5 epizodēs nospēlēja atklāti NESPORTISKI. Ja tev atmiņa klibo, tad noskaties spēli vēlreiz, bet netraucē citus ar savām fantāzijām!

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:10, pirms 6 gadiem
Artudito rakstīja: Jā, Starkovs vismaz spēli nepamestu steigā pēc 0:3 zaudējuma
Kvai tas. Arī pēc pirmā taima, izmaiņu nebija, tā ir trenera vaina. Var nolikt atsevisķi spēlētajus, taču jāsaka kā ir, nav komandas spēles.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:10, pirms 6 gadiem
Argentīnai vidū nav kas nospēlē, līdz ar to, rezultāts nekāds.. vēl jau šanse ir .

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:11, pirms 6 gadiem
Paldies horvātiem par saturīgo sniegumu un faktiski pat futbola baudīšanu laukumā. Parādīja un pierādīja, ka te nav atbraukuši tāpat vien. Labnaktič!

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:11, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Un, pacēla un? Komanda ir 11 spēlētāji uz laukuma CR bez tiem 10 viens ierītu līko
Tieši par to jau es runāju, ka Portugāle uzvarēja kā komanda, nevis tāpēc, ka CR viens vilka. Ne CR, ne Mesi nav Maradona, kurš viens varēja aizvilkt komandu līdz kausam.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:11, pirms 6 gadiem
Varu iedomaties kas tagad notiek tā pajola fire galviņa! Iespejams komentarus raksta ar asarām acīs 😂😂😂

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:11, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Asi, nenozīmē nesportiski, bet argentīnieši vismaz 4-5 epizodēs nospēlēja atklāti NESPORTISKI. Ja tev atmiņa klibo, tad noskaties spēli vēlreiz, bet netraucē citus ar savām fantāzijām!
Pagaidām te tikai Tu citus traucē. Rupjumi, bija pēc Horvātu atklāti rupjās spēles. Jā nesmuki, taču tā bija atbilde. Līdz tam Argentīna nebija rupja.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:12, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Varu iedomaties kas tagad notiek tā pajola fire galviņa! Iespejams komentarus raksta ar asarām acīs 😂😂😂
Es nekad neesmu sapratis, kas notiek tavā galvā. Pieļauju, ka pēc atklāšanas mača asarām vairs Krievijas izlases spēles vispār neskaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:13, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Kvai tas. Arī pēc pirmā taima, izmaiņu nebija, tā ir trenera vaina. Var nolikt atsevisķi spēlētajus, taču jāsaka kā ir, nav komandas spēles.
Piekrītu, treneris būtu labāk nevis skraidījis un kasījies ar 4. tiesnesi, bet savus aizsargus izlamājis. Speles sākumā jau caurstaigājamā sēta. Bet nu arī Argentīnas spēlētaji paši vainīgi - nospēlēja, kā bariņš iedomīgu puišeļu nevis komanda.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:14, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Pagaidām te tikai Tu citus traucē. Rupjumi, bija pēc Horvātu atklāti rupjās spēles. Jā nesmuki, taču tā bija atbilde. Līdz tam Argentīna nebija rupja.
Argentīnieši sapsihojās - nesita bumbu laukā, kad pretinieks gulēja uz zālāja, spēlēja asi un beigās vēl speciāli uztriecās vārtsargam (tiesnesis pasaudzēja, neiedodams 100% sarkano).

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:14, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši par to jau es runāju, ka Portugāle uzvarēja kā komanda, nevis tāpēc, ka CR viens vilka. Ne CR, ne Mesi nav Maradona, kurš viens varēja aizvilkt komandu līdz kausam.
Tie bija citi laiki, un esu skatījies ta laika spēles, tas bija cits futbols, un arī komanda tur spēlēja labi, bet ir sacerētas leģendas kāds bija maradona- pat ja tagad tā laika maradonu palaistu te laukumā, viņš neko nepanāktu.

Neesu argentīnas fans, bet viņiem nav ne zīmējuma spēlei, ne dzirkstis acīs, ka sizpaudās arī 2 un 3 golā. Varbūt skaļi teikšu, bet "komandas spēle" ne labāka kā Latvijas izlasei :/

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:14, pirms 6 gadiem
General Franc0 rakstīja: tieshi ta, labak ir ieruset viena kluba, darba vieta un nekad dzive nepameginat ko citu... un vecumu dienas tu varesi teikt saviem berniem, mazberniem ka tu biji baigais rukatajs lai gan citur tu butu nulle...
Pareizi, es tak visu laiku saku, ka cieņa, uzticība un mīlestība ir pārvērtētas lietas. 21.gadsimtā tam visam nav vērtības

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:15, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Varu iedomaties kas tagad notiek tā pajola fire galviņa! Iespejams komentarus raksta ar asarām acīs 😂😂😂
Par sevi spried =]? Neraudi gan Tavs zilais draugs Tevi nomierinās

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:15, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Tie bija citi laiki, un esu skatījies ta laika spēles, tas bija cits futbols, un arī komanda tur spēlēja labi, bet ir sacerētas leģendas kāds bija maradona- pat ja tagad tā laika maradonu palaistu te laukumā, viņš neko nepanāktu.

Neesu argentīnas fans, bet viņiem nav ne zīmējuma spēlei, ne dzirkstis acīs, ka sizpaudās arī 2 un 3 golā. Varbūt skaļi teikšu, bet "komandas spēle" ne labāka kā Latvijas izlasei :/
Tu gan esi īsts brālis Grimms

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:15, pirms 6 gadiem
fire izskatas tas pats kas kili kas raud vislaik pa argentinu un nespej samierinaties un bez asaram aiziet guleet 😂

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:16, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pareizi, es tak visu laiku saku, ka cieņa, uzticība un mīlestība ir pārvērtētas lietas. 21.gadsimtā tam visam nav vērtības
Vērtas tās Hosē ir, cita runa, ka daudzi to nenovērtē. Tas ir ne tikai sportā, bet vispār.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:17, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Tie bija citi laiki, un esu skatījies ta laika spēles, tas bija cits futbols, un arī komanda tur spēlēja labi, bet ir sacerētas leģendas kāds bija maradona- pat ja tagad tā laika maradonu palaistu te laukumā, viņš neko nepanāktu.

Neesu argentīnas fans, bet viņiem nav ne zīmējuma spēlei, ne dzirkstis acīs, ka sizpaudās arī 2 un 3 golā. Varbūt skaļi teikšu, bet "komandas spēle" ne labāka kā Latvijas izlasei :/
Maradonam bija normāli partneri, nevis ķēmi

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:17, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Argentīnieši sapsihojās - nesita bumbu laukā, kad pretinieks gulēja uz zālāja, spēlēja asi un beigās vēl speciāli uztriecās vārtsargam (tiesnesis pasaudzēja, neiedodams 100% sarkano).
Sarkanā? Nu nevajag pārspīlēt! Neitrāls skatītājs esot, bet komentāros pamatīgi parspilejot nod.rs Argentīnas izlasi.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:17, pirms 6 gadiem
nikhcevo8 rakstīja: fire izskatas tas pats kas kili kas raud vislaik pa argentinu un nespej samierinaties un bez asaram aiziet guleet 😂
Kili un fire, protams, ir viena un tā pati persona, tā pat kā Narkomāns Jānis. Tas ir Carnikavas vai kāds tur iemītnieks, kuram ir uzmanības trūkuma sindroms jau visu mūžu. Vienīgais, kas vieno visus šos profilus, ir mīlestība pret Putinu

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:17, pirms 6 gadiem
General Franc0 rakstīja: tieshi ta, labak ir ieruset viena kluba, darba vieta un nekad dzive nepameginat ko citu... un vecumu dienas tu varesi teikt saviem berniem, mazberniem ka tu biji baigais rukatajs lai gan citur tu butu nulle...
Sportā tas, tomēr, ir bišķiņ savādāk. Ja tu spēj nospēlēt visu karjeru vai vismaz absolūti lielāko daļu tās vienā klubā visu karjeru un tur arī gūt panākumus - tevi cienīs vairāk kā to, kas savācis 5 titulus vazājoties pa dažādiem klubiem. Izņēmums, ja pēdējo sezonu nospēlē kaut kādā karjeras paša sākuma klubā utt. Tas ir rādītājs, ka tu 10 - 15 un pat vairāk gadus esi derējis tam klubam un bijis tur svarīga figūra. Sakumā ka potenciālā zvaigzne un līderis, pēcāk kā komandas atslēgas figūra un pēc tam jau kā veterāns, kas dod ar pieredzi un pamāca jaunos.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:18, pirms 6 gadiem
nikhcevo8 rakstīja: fire izskatas tas pats kas kili kas raud vislaik pa argentinu un nespej samierinaties un bez asaram aiziet guleet 😂
Ou kāds oriģināls uzbrauciens Tu esi ģeniāls!

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:18, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kili un fire, protams, ir viena un tā pati persona, tā pat kā Narkomāns Jānis. Tas ir Carnikavas vai kāds tur iemītnieks, kuram ir uzmanības trūkuma sindroms jau visu mūžu. Vienīgais, kas vieno visus šos profilus, ir mīlestība pret Putinu
Žigli ātros sauc, šizofrēniķi-dzērāj!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:18, pirms 6 gadiem
Black_Knights rakstīja: Sarkanā? Nu nevajag pārspīlēt! Neitrāls skatītājs esot, bet komentāros pamatīgi parspilejot nod.rs Argentīnas izlasi.
Tā bija tīša rupjība. Tur tiešām pažēloja. Man nebūtu bijis nekas pretī pret Argentīnas atspēlēšanos, bet tā vietā vienkārši sāka psihot. Tāds futbols nevienam nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:19, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši par to jau es runāju, ka Portugāle uzvarēja kā komanda, nevis tāpēc, ka CR viens vilka. Ne CR, ne Mesi nav Maradona, kurš viens varēja aizvilkt komandu līdz kausam.
tajā laikā otra tāda nebija, kā Marodona. Tagad visi ir top līmenī sagatavoti. Lielākā daļa.. Gan fiziski, gan taktiski. Tie kuri redzējuši Argentīnu ar Maradonu, tie sapratīs kā viņš izcēlās un darīja visu laukumā. Par portugāli, viņiem visās līnijās ir līderi. Pārliecība un pieredze.. Nopietni nostrādāta taktika, visi zin ko kurš darīs. Argentīnai ir nedrošas vietas, līdz ar to , komanda nepavelkas.. mož aizietu kādas epizodes vidū, labi sitieni, apspēlēšanas pasi.. pavilktos visa komanda .. bet nekā ..

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:19, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Argentīnieši sapsihojās - nesita bumbu laukā, kad pretinieks gulēja uz zālāja, spēlēja asi un beigās vēl speciāli uztriecās vārtsargam (tiesnesis pasaudzēja, neiedodams 100% sarkano).
Nu Horvātam arī pažēloja otru dzelteno neiedeva... Kā jau teicu sapsihojās, bet rupja spēle sākumā ilgi bija tieši no Horvātu puses. Vai bija pareizi tas spēriens guļošajam, protams, NĒ. Bet nu dabūja par iepriekšējiem 4 momentiem. Bez šaubām nesportiski.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:20, pirms 6 gadiem
Komentētāji jau atkal pierāda, ka ir totāli auni. Pēc krievu 2. Uzvaras saka, ka tie esot spēruši platu soli pretī 1/8. Finālam, lai gan 100% jau bija iekļuvuši. Šodien 70min. Stāsta, ka Argentīna jau praktiski netiek 1/8. Finālā, lai gan zaudējums samazina izredzes tikai par dažiem procentiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:20, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: pat leģenda Ronaldinjo saka, ka CR ir līmeni zemāks par Messi, a te visādi bandwagoni tik kepko un muļķības raksta

http://www.goal.com/en-gb/news/ronaldinho-messis-better-than-ronaldo-id-love-to-play-with/tikh8m9lbqtx1540nv80iqr5r
Būtu dīvaini, ja bijušais Barselonas spēlētājs savādāk teiktu.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:20, pirms 6 gadiem
lauvas_sirds_dinamo_102265443997461 rakstīja: tajā laikā otra tāda nebija, kā Marodona. Tagad visi ir top līmenī sagatavoti. Lielākā daļa.. Gan fiziski, gan taktiski. Tie kuri redzējuši Argentīnu ar Maradonu, tie sapratīs kā viņš izcēlās un darīja visu laukumā. Par portugāli, viņiem visās līnijās ir līderi. Pārliecība un pieredze.. Nopietni nostrādāta taktika, visi zin ko kurš darīs. Argentīnai ir nedrošas vietas, līdz ar to , komanda nepavelkas.. mož aizietu kādas epizodes vidū, labi sitieni, apspēlēšanas pasi.. pavilktos visa komanda .. bet nekā ..
Nevaru nepiekrist. Tieši manas domas.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:22, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā bija tīša rupjība. Tur tiešām pažēloja. Man nebūtu bijis nekas pretī pret Argentīnas atspēlēšanos, bet tā vietā vienkārši sāka psihot. Tāds futbols nevienam nav vajadzīgs.
Par tīšu rupjību jau uzreiz nedod sarkano. Ja būtu tā normāli ienesies vārtsarga, tad jā. Bet tā jau knapi pieskārās. Vienīgais ko tiešām nesapratu ir kāpēc argentīniešu tik ļoti stresoja. Tagad tiešām pie apstākļu sakritības var netikt. Tikai dēļ vārtu starpības.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:22, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu Horvātam arī pažēloja otru dzelteno neiedeva... Kā jau teicu sapsihojās, bet rupja spēle sākumā ilgi bija tieši no Horvātu puses. Vai bija pareizi tas spēriens guļošajam, protams, NĒ. Bet nu dabūja par iepriekšējiem 4 momentiem. Bez šaubām nesportiski.
Spēles sākumā horvāti spēlēja asāk/rupjāk, bet argentīnieši jau nu arī reizēm lidoja tā itkā tur viņus nestu nost ar hokeja cienīgiem paņēmieniem. Un ja tu tā sapsihojies, ka ja pretinieks spēlē rupji, tad spēlēsi vēl rupjāk, tas neliecina par augstu meistarību un psiholoģisko noturību.

  -3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:23, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu Horvātam arī pažēloja otru dzelteno neiedeva... Kā jau teicu sapsihojās, bet rupja spēle sākumā ilgi bija tieši no Horvātu puses. Vai bija pareizi tas spēriens guļošajam, protams, NĒ. Bet nu dabūja par iepriekšējiem 4 momentiem. Bez šaubām nesportiski.
Horvātijai ir savs spēles stils, kuru viņi nemainīs, bet tas vairs nav dienvidslāvu stils. Pārkāpumu ir daudz, bet tie reti ir rupji, ko nevarētu teikt par argentīniešu cūcībām kopš neizsistās bumbas.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:23, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kili un fire, protams, ir viena un tā pati persona, tā pat kā Narkomāns Jānis. Tas ir Carnikavas vai kāds tur iemītnieks, kuram ir uzmanības trūkuma sindroms jau visu mūžu. Vienīgais, kas vieno visus šos profilus, ir mīlestība pret Putinu
Sāksim ar to kas ir kili
BET ka jau parasti Tu iebraucis esi auzās , kas pierāda, ka esi slikts novērotajs. Profils man vecs un viens, nefanoju ne par putinu, ne par trampu =]. Izlases ko atbalstu PČ ir trīs Islande, Spānija un Brazīļi =]

Tā kā šerlok holms uzpriekšu meklē vel pierādījumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:23, pirms 6 gadiem
Es vairāk par horvatim, bet ceru, ka Argentīna arī tiks no grupas ārā. Kā tam ari vajadzētu notikt

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:25, pirms 6 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es vairāk par horvatim, bet ceru, ka Argentīna arī tiks no grupas ārā. Kā tam ari vajadzētu notikt
Nē, tā nenotiks, kaut gan niģērieši noteikt atrausies. Ja šovakar padzīs treneri argentīnieši

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:25, pirms 6 gadiem
Black_Knights rakstīja: Par tīšu rupjību jau uzreiz nedod sarkano. Ja būtu tā normāli ienesies vārtsarga, tad jā. Bet tā jau knapi pieskārās. Vienīgais ko tiešām nesapratu ir kāpēc argentīniešu tik ļoti stresoja. Tagad tiešām pie apstākļu sakritības var netikt. Tikai dēļ vārtu starpības.
Esmu citās domās par konkrēto epizodi. Vadoties pēc veselā saprāta, taču bija skaidrs, ka tā bija apzināta rupjība, tādēļ varēja arī iedot sarkano, jo vārtsargu tik pat labi varēja satraumēt, jo viņš taču negaida, ka pretinieks nospēlēs kā cūka.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:25, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: Messi vienmēr būs labāks par CR aka penaldo un tap in meistars

pats nemāk golu uztaisīt, tik gaida ka piespēlēs uz viņu, vai komandas biedri nopelnīs pendeli
Aizveries. Abi ir ļoti labi futbolisti, tikai katram savādākas īpašības

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:26, pirms 6 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es vairāk par horvatim, bet ceru, ka Argentīna arī tiks no grupas ārā. Kā tam ari vajadzētu notikt
Es par Islandi.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:26, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Spēles sākumā horvāti spēlēja asāk/rupjāk, bet argentīnieši jau nu arī reizēm lidoja tā itkā tur viņus nestu nost ar hokeja cienīgiem paņēmieniem. Un ja tu tā sapsihojies, ka ja pretinieks spēlē rupji, tad spēlēsi vēl rupjāk, tas neliecina par augstu meistarību un psiholoģisko noturību.
Piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:26, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Aizveries. Abi ir ļoti labi futbolisti, tikai katram savādākas īpašības
Vienam īpaši izturīga matu želeja. Tas arī dod izšķirošo pārsvaru.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:27, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Horvātijai ir savs spēles stils, kuru viņi nemainīs, bet tas vairs nav dienvidslāvu stils. Pārkāpumu ir daudz, bet tie reti ir rupji, ko nevarētu teikt par argentīniešu cūcībām kopš neizsistās bumbas.
Neesi īsti objektīvs, rupjums bija par daudz no Horvātiem . Abas komandas galā bija rupjas, taču ja vieni tādi bija paši, tad otri uzvilkās.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:27, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Sāksim ar to kas ir kili
BET ka jau parasti Tu iebraucis esi auzās , kas pierāda, ka esi slikts novērotajs. Profils man vecs un viens, nefanoju ne par putinu, ne par trampu =]. Izlases ko atbalstu PČ ir trīs Islande, Spānija un Brazīļi =]

Tā kā šerlok holms uzpriekšu meklē vel pierādījumus
Profila vecumam nav nozīmes, ja spriedelē tik pat infantili kā Carnikava

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:28, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: slāvu tautas nemēdz kādam atdot spēles
Nevajag jau atdot - pietiek atpūtināt 6-7 līderus un ĪSL paņems.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:28, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienam īpaši izturīga matu želeja. Tas arī dod izšķirošo pārsvaru.
Viņš vismaz matos to smērē, nevis kā tu, pēcpusē.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:28, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Neesi īsti objektīvs, rupjums bija par daudz no Horvātiem . Abas komandas galā bija rupjas, taču ja vieni tādi bija paši, tad otri uzvilkās.
Es runāju par to, ko redzēju, bet par tavām novērošanas spējām gan būtu jāšaubās.

  -3 [+] [-]

, 2018-06-21 23:29, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Viņš vismaz matos to smērē, nevis kā tu, pēcpusē.
Carnikava, valdies!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:29, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Profila vecumam nav nozīmes, ja spriedelē tik pat infantili kā Carnikava
Vienalga man ko dara Carnikava. Taču Tevi neobjektīvismā pārspēt grūti

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:30, pirms 6 gadiem
Par slavu tautām arī labprāt oponētu, jo krievi mentāli ir vairāk aziāti, nekā slāvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:30, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es runāju par to, ko redzēju, bet par tavām novērošanas spējām gan būtu jāšaubās.
Ha lai nu tā būtu

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:30, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Vienalga man ko dara Carnikava. Taču Tevi neobjektīvismā pārspēt grūti
Viņš ir vienkārši debils. D.E.B.I.L.S

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:31, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Vienalga man ko dara Carnikava. Taču Tevi neobjektīvismā pārspēt grūti
Kad uzrakstīsi kaut ko sakarīgu, tad arī parunāsim par neobjektīvismu, bet nesportiski uzvedās tikai viena komanda.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:31, pirms 6 gadiem
Pēcmača notikumi ģērbtuvē.

https://twitter.com/FootballVines/s...

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:32, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Viņš ir vienkārši debils. D.E.B.I.L.S
Carnikava, būdā!

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:32, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par slavu tautām arī labprāt oponētu, jo krievi mentāli ir vairāk aziāti, nekā slāvi.
Kas krievu mentalitātē kopīgs ar japāņiem, korejiešiem, ķīniešiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:32, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Viņš ir vienkārši debils. D.E.B.I.L.S
Nuuuu Tu gan dod, neobjektīvs, nezinošs, JĀ, De...ls skarbi teikts.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:33, pirms 6 gadiem
Nezinu kā citi, es par Islandi!

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:33, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kad uzrakstīsi kaut ko sakarīgu, tad arī parunāsim par neobjektīvismu, bet nesportiski uzvedās tikai viena komanda.
Nu ja nu ja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:33, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nuuuu Tu gan dod, neobjektīvs, nezinošs, JĀ, De...ls skarbi teikts.
Tu viņas saki ka neesi no carnikavas, es to saku jau 10*. Nesaprot. Vīns galvā, suņa olas palaizītas pēc vakara pastaigas. Viss ok?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:34, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kas krievu mentalitātē kopīgs ar japāņiem, korejiešiem, ķīniešiem?
Atvainojos, ar mongoļu-tatāru ordu, protams. Ar pārējām cienījamām Āzijas tautām nekā kopīga, protams.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:35, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ja Islandei būs trīs ničas, tad Argentīnai pietiks ar 1:0 pret Nigēriju
Islande ir baltie, es pat teiktu- ārieši

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:35, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu ja nu ja
Es jau teicu, lai noskaties atkārtojumu, tad arī sapratīsi, par ko es runāju, citādi tavi vārdu plūdi izklausās pēc troļļošanas.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:36, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tu viņas saki ka neesi no carnikavas, es to saku jau 10*. Nesaprot. Vīns galvā, suņa olas palaizītas pēc vakara pastaigas. Viss ok?
Ta, lai tā būtu , lai tak fantazē! Saproti, čivlis izdomaja, kko sasapņojās, safantazējās, lūk arī murgo, iespējams, kāds viņam oponēja strīdējās ar viņu, kops ta laika viņš nepieļauj, ka tādi, kuriem viņa viedoklis liekās dumšs ir daudz, līdz ar to viņam visur rādās viena persona. Lai tak rādās vai Tev žēl ?

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:36, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atvainojos, ar mongoļu-tatāru ordu, protams. Ar pārējām cienījamām Āzijas tautām nekā kopīga, protams.
Ir viena lieta, ko var aizrādīt visiem, kas mīl pazākāt kādu tautu, šajā gadījumā krievus. Tādi kā tu ir tieši tādi paši kā paši krievi, precīzāk tieši tie krievi, kurus jūs zākājat, jo viņi tieši tāpat kā jūs zākājat viņus, zākā latviešus un citas tautas, līdz ar to ne ar ko viens no otra neatšķiraties.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:37, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau teicu, lai noskaties atkārtojumu, tad arī sapratīsi, par ko es runāju, citādi tavi vārdu plūdi izklausās pēc troļļošanas.
Proootams, visiem kas redz realitāti tie ir troļļi utt kā gan savādak mūsu pravieti

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:38, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nevajag jau atdot - pietiek atpūtināt 6-7 līderus un ĪSL paņems.
Ja viņiem pēdējā spēlē neko vairs nevajadzēs, skaidrs, ka atpūtinās līderus.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:38, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Ta, lai tā būtu , lai tak fantazē! Saproti, čivlis izdomaja, kko sasapņojās, safantazējās, lūk arī murgo, iespējams, kāds viņam oponēja strīdējās ar viņu, kops ta laika viņš nepieļauj, ka tādi, kuriem viņa viedoklis liekās dumšs ir daudz, līdz ar to viņam visur rādās viena persona. Lai tak rādās vai Tev žēl ?
Nē, nav žēl. Gribas palīdzēt, tāpēc jāizsauc ātrie, lai aizved uz tvaika ielu. Tikai nezinu kur saukt

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:39, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kāpēc nevajadzēs? Horvāti vēl nav garantējuši sev pirmo vietu grupā
Vēl nav! Rīt Islande ar Nigēriju viņiem to var garanēt ar niču. Un tad pēdējā spēlē uzlaiž pret ISL rezervistus un ātā ARG.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:39, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir viena lieta, ko var aizrādīt visiem, kas mīl pazākāt kādu tautu, šajā gadījumā krievus. Tādi kā tu ir tieši tādi paši kā paši krievi, precīzāk tieši tie krievi, kurus jūs zākājat, jo viņi tieši tāpat kā jūs zākājat viņus, zākā latviešus un citas tautas, līdz ar to ne ar ko viens no otra neatšķiraties.
Sēdies pieci, labi pateici!!! Tur tā sāls. Tas ir kā viena partija, lai gan paši zog un balso...pret LV, lai gan nes vairogu rokās, mēs par LV

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:39, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir viena lieta, ko var aizrādīt visiem, kas mīl pazākāt kādu tautu, šajā gadījumā krievus. Tādi kā tu ir tieši tādi paši kā paši krievi, precīzāk tieši tie krievi, kurus jūs zākājat, jo viņi tieši tāpat kā jūs zākājat viņus, zākā latviešus un citas tautas, līdz ar to ne ar ko viens no otra neatšķiraties.
Zākāt ir viena lieta, un to darīt, protams, ir neinteliģenti un absurdi, bet pavisam cita lieta ir analizēt Krievijas vēsturi un tās ideoloģiju. Tur ar "aziātismu" (kam nav sakara ar tām tautām, kuras minēji) ir vistiešākais sakars. Tur pat nav jābūt kaut kādai negatīvai nokrāsai, jo tā ir realitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:40, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nē, nav žēl. Gribas palīdzēt, tāpēc jāizsauc ātrie, lai aizved uz tvaika ielu. Tikai nezinu kur saukt
Es skatos tāds humāns cilvēks esi . Domāju sis ir bezcerīgs gadījums

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:41, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Proootams, visiem kas redz realitāti tie ir troļļi utt kā gan savādak mūsu pravieti
Ja vēlies, vari piedāvāt atsauces uz konkrētām epizodēm tieši pirms argentīniešu "atbildes". Tad tā nebūs plika troļļošana

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:41, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Vēl nav! Rīt Islande ar Nigēriju viņiem to var garanēt ar niču. Un tad pēdējā spēlē uzlaiž pret ISL rezervistus un ātā ARG.
domā ka HOR rezervistiem nav pa spēkam mierīgi uzvilkt uz desas Islandi ???

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:43, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja vēlies, vari piedāvāt atsauces uz konkrētām epizodēm tieši pirms argentīniešu "atbildes". Tad tā nebūs plika troļļošana
Easy, ej neta, ieslēdz spēli, skaties. Kur , problēma?

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:43, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Islande ir baltie, es pat teiktu- ārieši
Āriešu ETALONS !!!

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:43, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Mongoļu-tatāru ordas vairs nav diezgan sen! Viss, kas palicis pāri, ir pieticīga Tatarstānas republika Krievijas Federācijas sastāvā, pie tam vēl krietni atšķaidīta ar Slāviem Starp citu, atšķirībā no Kaukāza, Tatarstānā un Bašķīrijā tā saucamās jauktās laulībās dominē vīriešu Slāvu un sieviešu neSlāvu attiecības, nekas tāds, piemēram, Dagestānā vai Čečēnijā nebūtu iedomājams!
Ģenētiski un mentāli nekas nekur nav pazudis. Būtu muļķīgi noliegt acīmredzamas lietas. Krievijas pārvaldē kopš boļševiku nākšanas pie varas nav praktiski ne miņas no eiropeiskuma, viens vienīgs "aizātisms".

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:43, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir viena lieta, ko var aizrādīt visiem, kas mīl pazākāt kādu tautu, šajā gadījumā krievus. Tādi kā tu ir tieši tādi paši kā paši krievi, precīzāk tieši tie krievi, kurus jūs zākājat, jo viņi tieši tāpat kā jūs zākājat viņus, zākā latviešus un citas tautas, līdz ar to ne ar ko viens no otra neatšķiraties.
kāda problēma zākāt kaut kādas mongoļu pabiras?

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:43, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: domā ka HOR rezervistiem nav pa spēkam mierīgi uzvilkt uz desas Islandi ???
Islandieši kvalifikācija 4 punktus paņēma no Horvātiem

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:44, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Mongoļu-tatāru ordas vairs nav diezgan sen! Viss, kas palicis pāri, ir pieticīga Tatarstānas republika Krievijas Federācijas sastāvā, pie tam vēl krietni atšķaidīta ar Slāviem Starp citu, atšķirībā no Kaukāza, Tatarstānā un Bašķīrijā tā saucamās jauktās laulībās dominē vīriešu Slāvu un sieviešu neSlāvu attiecības, nekas tāds, piemēram, Dagestānā vai Čečēnijā nebūtu iedomājams!
un kas tad Mongolijā tagad dzīvo ?! :O

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:44, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Easy, ej neta, ieslēdz spēli, skaties. Kur , problēma?
Es tev varu nosaukt konkrētas epizodes argentīniešu izpildījumā, jautājums ir, vai tu vari atbildēt par saviem vārdiem

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:45, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es tev varu nosaukt konkrētas epizodes argentīniešu izpildījumā, jautājums ir, vai tu vari atbildēt par saviem vārdiem
Tu tagad tēlo muļķīti ?

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:45, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Mongoļu-tatāru ordas vairs nav diezgan sen! Viss, kas palicis pāri, ir pieticīga Tatarstānas republika Krievijas Federācijas sastāvā, pie tam vēl krietni atšķaidīta ar Slāviem Starp citu, atšķirībā no Kaukāza, Tatarstānā un Bašķīrijā tā saucamās jauktās laulībās dominē vīriešu Slāvu un sieviešu neSlāvu attiecības, nekas tāds, piemēram, Dagestānā vai Čečēnijā nebūtu iedomājams!
Eu Tu par HOR fano? Viņi piederas pie tiem izredzētajiem baltslāviem? Jeb tu rītā par Nigēriju?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:45, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: un kas tad Mongolijā tagad dzīvo ?! :O
Pēc a-burta teiktā, sanāk īstenie ārieši

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:46, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Tu tagad tēlo muļķīti ?
Nē, es tieši beidzu muļķoties, jo tu to sāki darīt.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:46, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Tu tagad tēlo muļķīti ?
Kā jau teicu, viņš netēlo, tāds viņš ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:46, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Zākāt ir viena lieta, un to darīt, protams, ir neinteliģenti un absurdi, bet pavisam cita lieta ir analizēt Krievijas vēsturi un tās ideoloģiju. Tur ar "aziātismu" (kam nav sakara ar tām tautām, kuras minēji) ir vistiešākais sakars. Tur pat nav jābūt kaut kādai negatīvai nokrāsai, jo tā ir realitāte.
Pēc Pētera I laikiem diez vai tur diži no "mongoloīdisma"diži, kas palika. Ja nu vienīgi atgriežoties mūsdienās, kad PSRS laikos un arī tagad tur ir sabraukuši viesi no Armēnijas un citām zemēm. Tad jau būtu jābūt jautājumam, kāda ir latvieša mentalitāte, ja pēdējo 800 gadu laikā esam bijuši brīvi mazliet virs 50 gadiem. Vismaz vācu aprakstītā latviešu mentalitāte 18. un 19. gs latviešus glaimo vēl mazāk nekā tev krieviem pieliktā mongoļu-tatāru mentalitāte. Ir jāskatās uz mūsdienu mentalitāti nevis to, kāda ta bija pirms 100 un vairāk gadiem un mūsdienās vidējais krievs stipri no vidējā eiropieša nemaz neatšķirās. Tāpat sērfo netā, brīvā laikā iedzer, fano par mūziku, kino, sportu, aiziet uz kādu fast food. Politika - tā ir cita lieta.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:46, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Islandieši kvalifikācija 4 punktus paņēma no Horvātiem
kvalifikācija ir viena lieta bet PČ jau cita štelle pa visam ... vēl jo vairāk kāds b us emocionālais lādiņs pēc ARG sagrāves ! ļoti daudzi eksperti (es tai skaitā...) nolika un smagi kritizēja Latvijas hokeja izlasi pēc parbaudes spēles vēsturiski katastrofālāka murga kāds jel kad ir bijis .. bet kā beigas izvērtās pats čempis ...

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:46, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es tieši beidzu muļķoties, jo tu to sāki darīt.
A, bet protams

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:47, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ka bija Bolševiki un kad bija Orda? Vairāku gadsimtu šķirba vēsturē Gan vieni, gan otri aizies (aizgāja) nebūtībā, Slāvu gēni Krieviem laika gaitā atjaunosies un saglabāsies mūžīgi!
Kā? Sajaucoties ar tatāriem, mongoļiem, ķīniešiem, armēņiem utt?

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:48, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: A, bet protams
Tad vari nosaukt konkrētas epizodēs, kurās horvāti nospēlēja rupji, tādējādi izraisot argentīniešos tik nesportisku atbildes reakciju? Vari, vai nevari? Iesākumam vari atbildēt ar "jā" vai "nē".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-21 23:49, pirms 6 gadiem
chemist_dk rakstīja: kāda problēma zākāt kaut kādas mongoļu pabiras?
Ar to, ka tu šīs "pabiras"zākājot, padari sevi par tādu paši kā viņi.

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:49, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc Pētera I laikiem diez vai tur diži no "mongoloīdisma"diži, kas palika. Ja nu vienīgi atgriežoties mūsdienās, kad PSRS laikos un arī tagad tur ir sabraukuši viesi no Armēnijas un citām zemēm. Tad jau būtu jābūt jautājumam, kāda ir latvieša mentalitāte, ja pēdējo 800 gadu laikā esam bijuši brīvi mazliet virs 50 gadiem. Vismaz vācu aprakstītā latviešu mentalitāte 18. un 19. gs latviešus glaimo vēl mazāk nekā tev krieviem pieliktā mongoļu-tatāru mentalitāte. Ir jāskatās uz mūsdienu mentalitāti nevis to, kāda ta bija pirms 100 un vairāk gadiem un mūsdienās vidējais krievs stipri no vidējā eiropieša nemaz neatšķirās. Tāpat sērfo netā, brīvā laikā iedzer, fano par mūziku, kino, sportu, aiziet uz kādu fast food. Politika - tā ir cita lieta.
Prieks redzēt gudru un izglītotus cilvēkus

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:51, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad vari nosaukt konkrētas epizodēs, kurās horvāti nospēlēja rupji, tādējādi izraisot argentīniešos tik nesportisku atbildes reakciju? Vari, vai nevari? Iesākumam vari atbildēt ar "jā" vai "nē".
Nu sāksim ar to, ka neesi tajā lomā, lai man kko noteiktu jā vai nē. Turpināsim ar to, ka man nav Tev ar pirkstu jabaksta un ar karotīti prāta jalej un uz zelta paplātes atnest, to Tu prasi saviem vecakiem un pasniedzējām-ne man. Visi normali cilvēki visu redzēja, tikai Tu viens kko sit ar kaju pie zemes, šņuksti un niķojies! Aizdomajies!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:52, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad vari nosaukt konkrētas epizodēs, kurās horvāti nospēlēja rupji, tādējādi izraisot argentīniešos tik nesportisku atbildes reakciju? Vari, vai nevari? Iesākumam vari atbildēt ar "jā" vai "nē".
nu vispār , ja godīgi, tad tam horvatu nekaunigam bullim Rebičam bij jādod sarkanā kartīte jau pirmajā puslaikā ! un tad diez vai šis būtu iesitis golu otrajā ... konspirāciju teoriju piekritējiem var pieliet treknu eļļu bendžu iekšā, jo krievu komentētāji teice ka TIEŠI ŠiS PAT Sitenesis 4 gadus atpakaļ tiesājot HOR spēļi ir IEDEVIS sarkano tieši Rebičam ! Nezinu gan precīzi par ko, bet vērojot viņu nekaunīgi pohujistiko spēli tur daudz iespējas izdomai nepaliek ...

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:53, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc Pētera I laikiem diez vai tur diži no "mongoloīdisma"diži, kas palika. Ja nu vienīgi atgriežoties mūsdienās, kad PSRS laikos un arī tagad tur ir sabraukuši viesi no Armēnijas un citām zemēm. Tad jau būtu jābūt jautājumam, kāda ir latvieša mentalitāte, ja pēdējo 800 gadu laikā esam bijuši brīvi mazliet virs 50 gadiem. Vismaz vācu aprakstītā latviešu mentalitāte 18. un 19. gs latviešus glaimo vēl mazāk nekā tev krieviem pieliktā mongoļu-tatāru mentalitāte. Ir jāskatās uz mūsdienu mentalitāti nevis to, kāda ta bija pirms 100 un vairāk gadiem un mūsdienās vidējais krievs stipri no vidējā eiropieša nemaz neatšķirās. Tāpat sērfo netā, brīvā laikā iedzer, fano par mūziku, kino, sportu, aiziet uz kādu fast food. Politika - tā ir cita lieta.
Tiešām vēlies par to diskutēt? Man nav žēl. Iesākumam, mēs varētu vienoties, ka nevilksim ārā tos mītus par latviešiem kā par vergu tautu un apspiesto tautu, tai skaitā Merķeli, jo šo jautājumu skatot tik virspusīgi un sagramstot kaut ko kaut kad dzirdētu, mēs nevaram izteikt objektīvus apgalvojumus par latviešu mentalitāti un vēstures gaitu.
Bet es tagad nerunāju par latviešiem, bet gan par milzīgo Krieviju un tās iedzīvotājiem un pārvaldi. "Aziatčina" ir pastāvējusi vienmēr, un Pētera I mainīto krusu boļševiki atgrieza "aziatčinas" virzienā. Es jau teicu, ka tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakta konstatācija.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:54, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu sāksim ar to, ka neesi tajā lomā, lai man kko noteiktu jā vai nē. Turpināsim ar to, ka man nav Tev ar pirkstu jabaksta un ar karotīti prāta jalej un uz zelta paplātes atnest, to Tu prasi saviem vecakiem un pasniedzējām-ne man. Visi normali cilvēki visu redzēja, tikai Tu viens kko sit ar kaju pie zemes, šņuksti un niķojies! Aizdomajies!
Tātad nevari. Ar to arī mani jautājumi tev beidzas. Paldies par diskusiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:55, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tātad nevari. Ar to arī mani jautājumi tev beidzas. Paldies par diskusiju!
Nevaru un nevēlēšanos ar Tevi auklēties ka mazgadīgu skuķi ir divas dažādas lietas. Gan pēc gadiem 20-30 sapratīsi ko ar to domāju.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:57, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nevaru un nevēlēšanos ar Tevi auklēties ka mazgadīgu skuķi ir divas dažādas lietas. Gan pēc gadiem 20-30 sapratīsi ko ar to domāju.
Nu, katram ir savs izpratnes līmenis un argumentācijas spējas. Es tikai konstatēju faktus, neko vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:57, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tiešām vēlies par to diskutēt? Man nav žēl. Iesākumam, mēs varētu vienoties, ka nevilksim ārā tos mītus par latviešiem kā par vergu tautu un apspiesto tautu, tai skaitā Merķeli, jo šo jautājumu skatot tik virspusīgi un sagramstot kaut ko kaut kad dzirdētu, mēs nevaram izteikt objektīvus apgalvojumus par latviešu mentalitāti un vēstures gaitu.
Bet es tagad nerunāju par latviešiem, bet gan par milzīgo Krieviju un tās iedzīvotājiem un pārvaldi. "Aziatčina" ir pastāvējusi vienmēr, un Pētera I mainīto krusu boļševiki atgrieza "aziatčinas" virzienā. Es jau teicu, ka tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakta konstatācija.
Elementārs jautājums - kas radīja boļševismu un vai katastrofāls caruisma politkas profanisms un tizlums zaudējot karus un tizlojoties ārlietas un trāgiski vadot valstiu iekšlietās - vai9 tas nebija galvenais iemsls kamdēļ vispār varēja veiksmīgi notikt tas kas notikās ?! un vācu specdienestu sponsrētais Ļeņins beigās nonāca pie stūres un tur noturējās tikai pateicoties tam ka pa personīgajiem miesassargiem tiem n-tos gadus strādāja bataljons ar latviešu sarkanajiem streļķiem ?! Jo saparata ka parastie krievi viņi ātri atkostu un nolaistu no kātiem agri vai vēlu ???

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:59, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Elementārs jautājums - kas radīja boļševismu un vai katastrofāls caruisma politkas profanisms un tizlums zaudējot karus un tizlojoties ārlietas un trāgiski vadot valstiu iekšlietās - vai9 tas nebija galvenais iemsls kamdēļ vispār varēja veiksmīgi notikt tas kas notikās ?! un vēcu specdienestu sponsrētais Ļeņins beigās nonāca pie stūre sun tur noturējās tikai pateicoties tam ka pa personīgajie miesassargiem tiem n-tos gadus strādāja bataljons ar latviešu sarkanajiem streļķiem ?! Ja o saparata ka parastie krievi viņi ātri atkostu un nolaistu no kātiem agri vai vēlu ???
Ej gulēt!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:59, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tiešām vēlies par to diskutēt? Man nav žēl. Iesākumam, mēs varētu vienoties, ka nevilksim ārā tos mītus par latviešiem kā par vergu tautu un apspiesto tautu, tai skaitā Merķeli, jo šo jautājumu skatot tik virspusīgi un sagramstot kaut ko kaut kad dzirdētu, mēs nevaram izteikt objektīvus apgalvojumus par latviešu mentalitāti un vēstures gaitu.
Bet es tagad nerunāju par latviešiem, bet gan par milzīgo Krieviju un tās iedzīvotājiem un pārvaldi. "Aziatčina" ir pastāvējusi vienmēr, un Pētera I mainīto krusu boļševiki atgrieza "aziatčinas" virzienā. Es jau teicu, ka tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakta konstatācija.
Mentalitāte nav pārvalde. Savukārt, ja tu uzskati, ka ir - tad šāda mentalitāte ir arī tajā pašā Latvijā, jo mūsu reakcija uz valdības lēmumiem ir tāda pat kā Krievijā. Es zinu, ka teiksi, ka tur vaina 50 gadiem PSRS, bet reakcija diži neatšķirās arī tiem, kas jau ir pēc Padomju "produkti"Mentalitāte ir cilvēka uzskati, dzīvesveids. VIdējais krievs būs līdzīgāks vidējam eiropietim nevis mongolim no stepes. Protams, būs arī tarakāni, kas atgādinās tādu, taču tie ar katru paaudzi mazinās un noslāņojās + pie mūsdienu globalizācijas, šādas te mentalitātes vispār noslāņojas un vēl vairāk mazinās kādas noteiktas tautas izteiktas īpašības, jo visi paliek līdzīgāki.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:02, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Elementārs jautājums - kas radīja boļševismu un vai katastrofāls caruisma politkas profanisms un tizlums zaudējot karus un tizlojoties ārlietas un trāgiski vadot valstiu iekšlietās - vai9 tas nebija galvenais iemsls kamdēļ vispār varēja veiksmīgi notikt tas kas notikās ?! un vācu specdienestu sponsrētais Ļeņins beigās nonāca pie stūres un tur noturējās tikai pateicoties tam ka pa personīgajiem miesassargiem tiem n-tos gadus strādāja bataljons ar latviešu sarkanajiem streļķiem ?! Jo saparata ka parastie krievi viņi ātri atkostu un nolaistu no kātiem agri vai vēlu ???
Svarīgākas jautājums ir nevis "kas radīja boļšivismu", bet gan "kā tas transformējās par tādu "aziatčinas" iemiesojumu, par kādu to padarīja Staļins (kurš pēc tautības, protams, nebija krievs)".

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:04, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viennozīmīgi par Horvātiju un Islandi! Baltslāviem, savukārt, ir sakars tikai un vienīgi ar Baltijas valstīm Tie ir vai nu jaukti Balti ar Slāviem (ļoti liels procents, it sevišķi Lietuvā Leiši ar Poļiem, Latvijā tādu arī ir krietni daudz, vairāk gan ar Kieviem, Ukraiņiem, Baltkrieviem ), vai arī vienkārši Slāvi, kuri ilgstoši dzīvo Baltijas valstu teritorijā P.S. Rīgā Atmodas laikā bija Baltslāvu biedrība (Балто-Славянское общество), kura, atšķirībā no Interfrontes, bija visnotaļ lojāla Latvijas neatkarības idejām
Ā skaidrs! Neesmu baigi iedziļinājies tavos brīnumstāstos. Likās, ka galvenais ir būt baltam slāvam.
A nebija gadījumā vieni no jugiem tev baigi sliktie pret kuriem jāanttifano?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:09, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Patiesībā Krieviem tā sajaukšanās nebija un arī tagad nav tik masveidīga, lai varētu runāt par kaut kādu tur gēnu bojāšanu Daudz briesmīgāka situācija šajā ziņā ir musdienu Rietumeiropā, tur gan ir jāierubī trauksmes zvans, pie tam vēl AR STEIGU!
Piekrītu par Rietumeiropu. Liberālisms tur visu ir novedis līdz pilnīgai anarhijai, it sevišķi lielpilsētās. Arī Krievijas

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:09, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mentalitāte nav pārvalde. Savukārt, ja tu uzskati, ka ir - tad šāda mentalitāte ir arī tajā pašā Latvijā, jo mūsu reakcija uz valdības lēmumiem ir tāda pat kā Krievijā. Es zinu, ka teiksi, ka tur vaina 50 gadiem PSRS, bet reakcija diži neatšķirās arī tiem, kas jau ir pēc Padomju "produkti"Mentalitāte ir cilvēka uzskati, dzīvesveids. VIdējais krievs būs līdzīgāks vidējam eiropietim nevis mongolim no stepes. Protams, būs arī tarakāni, kas atgādinās tādu, taču tie ar katru paaudzi mazinās un noslāņojās + pie mūsdienu globalizācijas, šādas te mentalitātes vispār noslāņojas un vēl vairāk mazinās kādas noteiktas tautas izteiktas īpašības, jo visi paliek līdzīgāki.
Galīgi garām ! Es arī ta domāju pāris gadus atpakaļ līdz nesaku sekot vadošojiem Krievijas opozicināru blogiem YOUTOUBE ! Tur vienkārši nav nekādas runas par interpretācijām un sagrozīanām ... pateicoties mūsdienu tehgnoloģijam un mob telefonu filmēšanas iespējām tur katru dienu ir iespējams iepazīties ar tādu faktu treģiski katastrofālu faktu gūzmu kur pat nezin ko domāt - vai tur pašam iet nošauties vai iet kādu(s) likvidēt kas vispār pieļavuši situāciju ka kaut kas tāds eksistē ! Ļoti daudziem šeit ir ilūzijas part Krieviju kāvalsit un krieviem kā nāciju, bet es ar desmitiem atlasītu viiedo liecību palīdzību šīs ilūzijas par 99% iznīcinatu pat stingros fanātos (ja tiemn kaut necik obejktivitātes sajūta vēl ir saglabājusies!) Protams man var argumentēt ka katrā valstī var sakstīt negatīvo un visut kaut kur tendencioz kaut ko negatīvu var izclelt un es tam peikrītu un daudz ko par LAtviju esmu pats redzējis, bet nutas kas ir redzēts par Kriviju - tas pārspēj visas necilvēcības un neidomājamās robežas un jau krīt zemāk par dzīvnieciskumu un nekad neko tamlīdzīgu zemiski pretīgi necilveciski nežēlīgu man nav nācies redzēt ...

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:09, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mentalitāte nav pārvalde. Savukārt, ja tu uzskati, ka ir - tad šāda mentalitāte ir arī tajā pašā Latvijā, jo mūsu reakcija uz valdības lēmumiem ir tāda pat kā Krievijā. Es zinu, ka teiksi, ka tur vaina 50 gadiem PSRS, bet reakcija diži neatšķirās arī tiem, kas jau ir pēc Padomju "produkti"Mentalitāte ir cilvēka uzskati, dzīvesveids. VIdējais krievs būs līdzīgāks vidējam eiropietim nevis mongolim no stepes. Protams, būs arī tarakāni, kas atgādinās tādu, taču tie ar katru paaudzi mazinās un noslāņojās + pie mūsdienu globalizācijas, šādas te mentalitātes vispār noslāņojas un vēl vairāk mazinās kādas noteiktas tautas izteiktas īpašības, jo visi paliek līdzīgāki.
Pozitīvais faktors, protams, ir krievu jaunākās paaudzes transformācija par rietumu pasaules produktu un vērtību patērētājiem, bet tas nekādi nemaina pārējo paaudžu nostaļģiju un vēlmi dzīvot pēc tiem pašiem "aziatčinas" principiem. Krievijas elite atļaujas tikai to, ko tiem ļauj tauta, bet daudz vairāk nekā Latvijas politiskā elite. Mūs no krieviem atšķir īpaši jau latviskā dzīvesziņa.
Lai saprastu, par ko es runāju, vispirms tev būtu jāsaprot "aziatčinas" jēdziens, tātad jāiepazīstas ar to. Jo latviešiem ar šo pasaules izpratni nav nekā kopīga, pat ja varētu atrast kādas mikroskopiskas paralēles.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:11, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Patiesībā Krieviem tā sajaukšanās nebija un arī tagad nav tik masveidīga, lai varētu runāt par kaut kādu tur gēnu bojāšanu Daudz briesmīgāka situācija šajā ziņā ir musdienu Rietumeiropā, tur gan ir jāierubī trauksmes zvans, pie tam vēl AR STEIGU!
Kaut kad pirms 5 gadi biju Maskavā. Sen nebiju tik daudz čurku redzējis.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-22 00:13, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Piekrītu par Rietumeiropu. Liberālisms tur visu ir novedis līdz pilnīgai anarhijai, it sevišķi lielpilsētās. Arī Krievijas
Varu derēt, ka tev nav ne mazākās izpratnes par jēdzienu "liberālisms". Tu šobrīd zem šī jēdziena noteikti pabāz visu, ko vien vari iedomāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:15, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Svarīgākas jautājums ir nevis "kas radīja boļšivismu", bet gan "kā tas transformējās par tādu "aziatčinas" iemiesojumu, par kādu to padarīja Staļins (kurš pēc tautības, protams, nebija krievs)".
Jā, labs jautājums, lai gan tas vairtāk par sekām u nnevis par cēloņiem ! un neviens no krievmīļiem tā arī nav devis sakarīgu atbildi, kamdēļ Ļeņins, kad zinaams un sajuzdams ka nāksies 'nolikt karoti' drīz, savā galvenajā testamentā Politbirojam vēstulē rakstīja - darat ko gribat, vēlat ko gribat - bet galvenais mans IETIEKUMS - darat VISU IESPĒJAMO lai Satļins nenonāktu pie varas ruļļiem ! un kā tas tomēr beigās izvērās ... un kas pie tā tad ir vainīgs -vai friču sponsorētais žīdiskais Ļeņins ??

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 00:17, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varu derēt, ka tev nav ne mazākās izpratnes par jēdzienu "liberālisms". Tu šobrīd zem šī jēdziena noteikti pabāz visu, ko vien vari iedomāties.
Ir izpratne, neuztraucies.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:17, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Jā, labs jautājums, lai gan tas vairtāk par sekām u nnevis par cēloņiem ! un neviens no krievmīļiem tā arī nav devis sakarīgu atbildi, kamdēļ Ļeņins, kad zinaams un sajuzdams ka nāksies 'nolikt karoti'frīz, savā galvenajā testamentā Politbirojam vēstulē rakstīja - darat ko gribat, vēlat ko gribat - bar galvenais mans IETIEKUMS - darat VISU IESPĒJAMO lai Satļins nenonāktu pie varas ruļļiem ! un kā tas tomēr beigās izvērās ... un kas pie tā tad ir vainīgs -vai friču sponsorētais žīdiskais Ļeņins ??
Protams, ka Vladimirs Iļjičs beigās saprata, kas par monstru ir Staļins, tāpēc arī tā rakstīja. Staļinam nebija vajadzīgi inteliģenti padomnieki, tāpēc viņš radīja padomju nomenklatūras darboņa tēlu, kurš sastopas arī mūsdienās, arī mūsu mīļajā Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 00:18, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ir izpratne, neuztraucies.
Zinu, ka nav, tāpēc arī nesatraucos

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:21, pirms 6 gadiem
Principā par politiku un vēsturi šovakar vairs nerunāšu, bet ja ir vēlēšanās izprast manu viedokli, tad droši variet noskatīties šo burvīgo pārraidi:
https://www.youtube.com/watch?v=PMb...
Ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:24, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka Vladimirs Iļjičs beigās saprata, kas par monstru ir Staļins, tāpēc arī tā rakstīja. Staļinam nebija vajadzīgi inteliģenti padomnieki, tāpēc viņš radīja padomju nomenklatūras darboņa tēlu, kurš sastopas arī mūsdienās, arī mūsu mīļajā Latvijā.
Abi viņi bija vienlīdz lieli psihopāti, kuri tika pie varas un cītīgi slaktēja krievu tautas inteliģento daļu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:31, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Abi viņi bija vienlīdz lieli psihopāti, kuri tika pie varas un cītīgi slaktēja krievu tautas inteliģento daļu.
Ar starpību ka pie Ļeņina visi uzticīgie letiņu miesasargi tika atalogoti ar vdošajiem amatiem represīvajās struktūrās un armija un pateicoties viņu talantam un iedvesmai šie orgāni un armija tika pacelti kaut kādā normālā līmenī, tad žīdgruzīna marazmātiķa sarīkotajās represijās 1930tajos gados viņi visi tika veiksmīgi apslaktēti un varbūt ta arī bija veiksmīga un taisnīga karmiskā atriebība viņiem par to ka bija Ļeņinu izauklējuši ...

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:32, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu sāksim ar to, ka neesi tajā lomā, lai man kko noteiktu jā vai nē. Turpināsim ar to, ka man nav Tev ar pirkstu jabaksta un ar karotīti prāta jalej un uz zelta paplātes atnest, to Tu prasi saviem vecakiem un pasniedzējām-ne man. Visi normali cilvēki visu redzēja, tikai Tu viens kko sit ar kaju pie zemes, šņuksti un niķojies! Aizdomajies!
oi oi, neviena pretargumenta - tagad vēl atliek tikai sažņaugt dūrītes un spiegt ka ienīsti.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:48, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: kvalifikācija ir viena lieta bet PČ jau cita štelle pa visam ... vēl jo vairāk kāds b us emocionālais lādiņs pēc ARG sagrāves ! ļoti daudzi eksperti (es tai skaitā...) nolika un smagi kritizēja Latvijas hokeja izlasi pēc parbaudes spēles vēsturiski katastrofālāka murga kāds jel kad ir bijis .. bet kā beigas izvērtās pats čempis ...
Salīdzināt LV hokeja izlases pārbaudes spēļu nozīmi ar Eiropas vai Pasaules kvalifikācijām futbolā var tikai pilnīgi neeksperti.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 01:04, pirms 6 gadiem
Skatos vīri normāli iztirzājuši mongoļu jautājumu. Spēli kāds vismaz redzēja?

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:23, pirms 6 gadiem
Vienk neveiksmīgs turnīrs Argentīnai un Mesi. Tāds var gadīties jebkurai izlasei. Nav nekāda sakara ar bērnudārznieku mūžigo tēmu "kurš labāks, CR vai Mesi"😁

     [+] [-]

, 2018-06-22 07:59, pirms 6 gadiem
Black_Knights rakstīja: Komentētāji jau atkal pierāda, ka ir totāli auni. Pēc krievu 2. Uzvaras saka, ka tie esot spēruši platu soli pretī 1/8. Finālam, lai gan 100% jau bija iekļuvuši. Šodien 70min. Stāsta, ka Argentīna jau praktiski netiek 1/8. Finālā, lai gan zaudējums samazina izredzes tikai par dažiem procentiem.
Nu, tad, kad Krievi uzvarēja, manuprāt, viņi vēl nebija 100% tikuši, tur varēja kkādas super trakas kombinācijas to izjaukt, pēc tam, kad Urugvaja arābus uzvarēja gan krievi jau tikuši.
Un Argentīnai izredzes ir samazinājušās krietni +vārtu starpība pabojāta krietni (ar savu slinkošanu beigās). Tagad jācer, ka Islande neuzvarēs Nigēriju, citādi vai nu Islandei jādabūn punkts pret Horvātiju vai pašiem jāsagrauj Nigērija. Protams, uzvara pret Nigēriju ir nepieciešama jebkurā gadījumā.

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:18, pirms 6 gadiem
Godīgi sakot, jau paskatoties vien uz horvātiem, bija skaidrs, ka viņi vinnēs... Veči kā ozoli, cīnās līdz pēdējam, netaupa ne sevi, ne citus. Nav nekādi želejgalvas. Tālu var tikt, ļoti tālu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:20, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ir izpratne, neuztraucies.
Neizskatās. Liberālisms tiek piesaukts vietā, nevietā, lai gan tā nozīme faktiski aprobežojas ar valsts minimalu iejaukšanos pilsoņu dzīvē, ko varu tikai apsveikt un cienīt.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 08:40, pirms 6 gadiem
Te var redzēt iemeslu kāpēc Argentīna knapi no DA iekļuva pasaules kausā. Visi zvaigznes, bet komandas spēle 0. Lai gan tas Argentīnai tā regulāri gadās PK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 09:59, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Mūsdienu liberālismā viss notiek gluži otrādi, valsts nerēķinoties ar tautas interesēm, masveidā iepludina Eiropas valstīs afromuhamedu pērtiķus, rīko gejpraidus, propogandē rau,dzimumu,seksuālo orientāciju vienlīdzību, kaut gan liela daļa cilvēku par vienādiem būt vienkārši negrib Uzskrūvē cenas, palielina nodoķļus, dušī nost mazos privātuzņēmējus par labu lielo korporāciju interesēm, praktiski visās nozarēs darbojas vadošo banķieru klanu interesēs, tas ir vēl drausmīgāk, nekā "iejaukšanās pilsoņu dzīvē " Daudzas lietas mūsu tā saucamajās liberālajās valstīs notiek piespiedu kārtā, ko cilvēks parastais mainīt nav spējīgs
Nu, teiksim atklāti, kāds gan normālam, veselīgam liberālismam ir ar to sakars? Tāpat kā komunisms CCCP... vispār bija tāds? Jāšaubās. Izkropļota, sajāta versija?

No otras puses, ar to visu, ko tu nosauci, neaizmirsti, ka tieši lamātie Rietumi ir vieta, uz kuru tiecas un sapņo 80-90% pasaules...

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:01, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Mūsdienu liberālismā viss notiek gluži otrādi, valsts nerēķinoties ar tautas interesēm, masveidā iepludina Eiropas valstīs afromuhamedu pērtiķus, rīko gejpraidus, propogandē rau,dzimumu,seksuālo orientāciju vienlīdzību, kaut gan liela daļa cilvēku par vienādiem būt vienkārši negrib Uzskrūvē cenas, palielina nodoķļus, dušī nost mazos privātuzņēmējus par labu lielo korporāciju interesēm, praktiski visās nozarēs darbojas vadošo banķieru klanu interesēs, tas ir vēl drausmīgāk, nekā "iejaukšanās pilsoņu dzīvē " Daudzas lietas mūsu tā saucamajās liberālajās valstīs notiek piespiedu kārtā, ko cilvēks parastais mainīt nav spējīgs
Ehhh, es laikam sapuvušos Rietumus nemainītu pret PSRS 2.0 jebkurā diennakts laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:43, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Rietumi VĒL nav sapuvuši, jo daudzu gadsimtu laikā, pie traicionālās Eiropas ar tradicionālām vērtībām, agrāk ielitkais fundaments ir gana ciets un vēl ilgi turēsies, taču ne mūžīgi Vismaz manam mūžam noteikti pietiks, tāpēc arī esmu šeit Taču tālāk, pēc vairākām dekādēm, jau tuvāk 21. gadsimta beigām, nekas spīdošs nav gaidāms
Te valdīs haoss, jo ar tādu afromuhamedu nekontrolējamu dzimstību (te es nerunāju par migrāciju, pilnībā pietiek ar tiem, kuri te jau ir iesakņojušies vairākās paaudzēs) plus vēl tieksmi neko nedarīt, sēdēt uz pabalstiem, tirgot hašišu un zagtt, ne par kādu ekonomisku paradīzi nākotnē nevar būt ne runas
Tas tak normāli. Uzplauka, izlaidās un palika vāji, atnāca barbari un visu nonesa. Tas ir sākums jaunajam uzplaukumam. Protams ja mongoļu hans neizdomās ar kodolpogu paspēlēties, tad vairs nekā nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:58, pirms 6 gadiem
Virsraksts pilnīgi precīzs! Un jāteic, ka argentīnieši neprata zaudēt, uzvedās laukumā vienkārši pretīgi... Par to spērienu pa bumbu, apzināti tēmējot mokritušajam horvātam galvā, vajadzēja sarkano kartīti bez variantiem plus vēl diskābeli un vairākām spēlēm! Tādus kretīnus tikai tā var mācīt!

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:01, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ar muhamediem, pērtiķiem un citiem čortiem nekāds uzplaukums nav iespējams
Viņi elementāras lieta nesaprot, ka bezgalīgi vairoties, laižot pasaulē pa 8-10 pērtiķēniem, NEDRĪKST!!! Māte-Zeme nav no gumijas! Eiropā VISOS LAIKOS tika saglabāta vajadzīgā cilvēku resursu bilanse un Eiropa visos laikos ir bijusi MAZAPDZĪVOTA, jo labklājībai nav vajadzīgs pūlis un bars! Labklājība nav iespējama pie mūžīgiem telpu, skaņu, vizuāliem un cita veida diskomfortiem, kurus rada afromuhamedi jau ar savu klātbūtni vien, nemaz nerunājot par to, ka viņi kādam ir jābaro un plus vēl tie pastāvīgi vāra sūdus
Tak cilvēku politikā viss plūst un mainās ar vai bez čortiem. Tad pie varas vieni, tad otri, tad vērtības šādas, tad atkal tādas. Tu par kkādu etalonu esi paņēmis vienas teritorijas pārsimts gadus, bet kas tas vispār ir uz cilvēces fona un vēl jo vairāk uz tevis regulāri pieminētās mātes dabas fona? Tas ir tik margināli uz kopējās bildes, ka pat smieklīgi pieminēt. Protams, ja runājam par te un tagad, tad ir saprotams, kāpēc par to cepjamies, jo tā ir mūsu šā brīža realitāte un mums dabīgi vissvarīgākā, bet ir arī diezgan naivi domāt, ka dabīgo lietu plūdumā mēs diži ko varam ietekmēt. Kā nevari ietekmēt paisuma un bēguma cikliskumu, tā nevarēsi ietekmēt arī dažādu tautu staigāšanu un maisīšanos, veselu tautu un impēriju izzušanu un jaunu rašanos to vietā, ragulāru karu un slimību uzplūdumus, klimata sasilšanu un atdzišanu un neskaitāmu sugu izzušanu ik mirkli. Sēdi un baudi izrādi un beidz varot Caps lock pogu uz klaviatūras
Un futbols vakar bija tāds stipri haotisks un stresains, sākumā no abām komandām, vēlāk tikai no Argentīnas, bet kopumā gana aizraujošs, pat sagaidīju spēles beigas neaizmiegot. Par Islandes iekļūšanu izslēgšanas spēlēs.

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:06, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ar muhamediem, pērtiķiem un citiem čortiem nekāds uzplaukums nav iespējams
Viņi elementāras lieta nesaprot, ka bezgalīgi vairoties, laižot pasaulē pa 8-10 pērtiķēniem, NEDRĪKST!!! Māte-Zeme nav no gumijas! Eiropā VISOS LAIKOS tika saglabāta vajadzīgā cilvēku resursu bilanse un Eiropa visos laikos ir bijusi MAZAPDZĪVOTA, jo labklājībai nav vajadzīgs pūlis un bars! Labklājība nav iespējama pie mūžīgiem telpu, skaņu, vizuāliem un cita veida diskomfortiem, kurus rada afromuhamedi jau ar savu klātbūtni vien, nemaz nerunājot par to, ka viņi kādam ir jābaro un plus vēl tie pastāvīgi vāra sūdus
Savulaik bija pamatīgs arābu psaules uzplaukums un tieši no viņiem tika pārņemtas daudzas zināšanas kuras izmanto vēl mūsdienās, viņiem bija palielas teritorijas Eiropā un tas nebūt nebija kaut kāds tumsonības periods. Protams tagad viņi paši praktiski šo savu senču mantojumu ir zaudējuši, bet kā rāda vēsture arī viņi var.

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:08, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tak cilvēku politikā viss plūst un mainās ar vai bez čortiem. Tad pie varas vieni, tad otri, tad vērtības šādas, tad atkal tādas. Tu par kkādu etalonu esi paņēmis vienas teritorijas pārsimts gadus, bet kas tas vispār ir uz cilvēces fona un vēl jo vairāk uz tevis regulāri pieminētās mātes dabas fona? Tas ir tik margināli uz kopējās bildes, ka pat smieklīgi pieminēt. Protams, ja runājam par te un tagad, tad ir saprotams, kāpēc par to cepjamies, jo tā ir mūsu šā brīža realitāte un mums dabīgi vissvarīgākā, bet ir arī diezgan naivi domāt, ka dabīgo lietu plūdumā mēs diži ko varam ietekmēt. Kā nevari ietekmēt paisuma un bēguma cikliskumu, tā nevarēsi ietekmēt arī dažādu tautu staigāšanu un maisīšanos, veselu tautu un impēriju izzušanu un jaunu rašanos to vietā, ragulāru karu un slimību uzplūdumus, klimata sasilšanu un atdzišanu un neskaitāmu sugu izzušanu ik mirkli. Sēdi un baudi izrādi un beidz varot Caps lock pogu uz klaviatūras
Un futbols vakar bija tāds stipri haotisks un stresains, sākumā no abām komandām, vēlāk tikai no Argentīnas, bet kopumā gana aizraujošs, pat sagaidīju spēles beigas neaizmiegot. Par Islandes iekļūšanu izslēgšanas spēlēs.
Labdien! Es Islandei īpaši neticu, bet kaut kā viņiem pie kājas mana ticēšana vai nē un šie tik turpina savu vareno klipklapa gājienu, kas zin, beigās vēl toč izspruks no grupas

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Labdien! Es Islandei īpaši neticu, bet kaut kā viņiem pie kājas mana ticēšana vai nē un šie tik turpina savu vareno klipklapa gājienu, kas zin, beigās vēl toč izspruks no grupas
Es tik pēdējās pāris dienas pa kādai spēlei esmu redzējusi, pamazām tik sāku saprast kas vispār ar ko vienā grupā spēlē un kam pēc teorijas būtu jābūt favorītiem. Islandes stāsts vnk fascinējošs, tādam grūti līdz nejust.

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:40, pirms 6 gadiem
Argentīna galīgi blāva,bet ja paveiksies un tiks tālāk visādi var notikt!Horvāti super tā turēt,ja nenobuksēs tiks tālu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 13:40, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Proootams, visiem kas redz realitāti tie ir troļļi utt kā gan savādak mūsu pravieti
Realitāte ir tāda, ka tavai šaurajai pierītei nav jēgas izklāstīt argumentus, kāpēc CR7> , jo no tevis es redzu tikai apsaukāšanos un tupu muldēšanu.
Vārdu sakot- vēlējos pateikt, ka esi top3 spirtacentra rīklērijējs!!!

     [+] [-]

, 2018-06-22 13:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Muhameds ar savu islamu iznīcināja toreizējo Arābu kultūru un zinātni, pāri no Arābu progresīvās civilizācijas palika tikai atsaldētie izdzimteņi margināli, mūžīgie tuksneša stihiju vergi Neko viņi NEVAR, tikai karot un aŗī to ne pa īstam, barā uz vienu vai ar armatūru uz neapbruņotu, spīdzināt un bendēt gūstekņus,uzbrūkot no muguras un t.t. Klasiskajā pozicionālajā karā viņi ir nejēgas, tāpēc arī mēģina iekarot Eiropu no iekšienes, savādāk džihads cauri neiet
Nu ja, tagadējie tam nav gatavi, bet nu redz ka vispār var ja grib. Bet tavs viņu apraksts ir praktiski identisks moskavijas mongoļu kultūrai

     [+] [-]

, 2018-06-22 14:19, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par dabas stihijām piekrītu, taču visu to, kas ir saistīts ar cilvēkiem un pseidocilvēkiem, var gan mainīt, gan ietekmēt, gan regulēt vajadzīgajā virzienā, vajag tikai gribēt!
Proti, pie varas ir jātiek tam, kas GRIB, kuram pakļautībā būtu tie, kas VAR un lieta darīta!
Konkrēti šajā gadījumā ir jāsamazina vai arī pilnībā jāpārtrauc atsevišķu rasu/nāciju anormālā dzimstība, to, manuprāt, varētu paveikt visi vadošie pasaules specdienesti sadarbībā ar visiem vadošiem zinātniekiem, kā jau rakstīju, vajag tik, lai parādītoss kāds, kas šādu komandu iedotu attiecīgām pakļautībā un stingrā kontrolē esošām struktūrām!
Ne tu pirmais, ne pēdējais, kas sapņo par genocīdu un ir arī pietiekami piemēru vēsture, kur tas ir realizēts kā sekmīgi, tā nesekmīgi. Un realitāte ir tāda, ka lielajā bildē tie tāpat neko būtisku nemaina, viss tā pat turpina plūst un mainīties un diezgan cikliski atkārtoties, neatkarīgi no tā, ko tur gribi vai negribi un ko kāds var vai nevar..

     [+] [-]

, 2018-06-22 14:32, pirms 6 gadiem
Varbūt mums paveiksies un mēs sagaidīsim krasu civilizācijas nomaiņu ar tā Kunga svētību..
Vienīgi.. Lai dzīvo futbols!