Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Horvātija sadauza katastrofas tuvumā nonākušo Argentīnu

Rolands Eliņš

Horvātija sadauza katastrofas tuvumā nonākušo Argentīnu
Bez komentāriem
Foto: Reuters/Scanpix

Pasaules vicečempione Argentīna Pasaules kausā futbolā ar 0:3 piedzīvoja zaudējumu pret Horvātiju savā D grupas otrajā mačā. Horvāti līdz ar to jau iesoļojuši astotdaļfinālā, kamēr tikai vienu punktu guvušajai Argentīnai ne tikai būs obligāti jāuzvar Nigērija, bet arī jācer uz sev derīgiem rezultātiem citās spēlēs.

Kamēr Horvātijas izlase savā pirmajā mačā bija pieveikusi Nigēriju, Argentīna no PK debitantes Islandes prata paņemt tikai punktu. Pēc šīs nosacītās neveiksmes Argentīnas izlases sākumsastāvā bija trīs izmaiņas – uz soliņu bija nosūtīti Anhels di Marija, Markoss Roho un Lukass Biglija, kamēr Horvātijai vienīgā izmaiņa sākumsastāvā bija, visticamāk, taktisku apsvērumu dēļ, proti, uzbrucēja Andreja Kramariča vietā laukumā devās pussargs Marselo Brozovičs.

Argentīnai arī šajā mačā klājās grūti ar bumbas nogādāšanu savam izcilajam uzbrukumam ar Lionelu Mesi un Serhio Agvero priekšgalā. Argentīna gan nedaudz vairāk kontrolēja bumbu, taču pāris reizes arī pieļāva kļūdas aizsardzību, pati sev sarūpējot problēmas. Puslaika vidū Argentīnai radās pirmā patiešām nopietnā vārtu gūšanas iespēja, kad Enco Peresam bumba nokrita tieši pie kājām soda laukuma vidū, bet Horvātijas vārtsargs Subašics vēl nebija piecēlies no iepriekšējā sitiena atvairīšanas. Taču Peress netrāpīja vārtos... Pēc pāris minūtēm gan šajā ziņā tika panākts līdzsvars – izcilu iespēju Horvātijai neizmantoja Mario Mandžukičs.

Neizšķirts 0:0 jau tā nebūtu rezultāts, ar ko Argentīna varētu justies droša par tikšanu ārā no grupas, bet 53. minūtē trauksmes zvans zvanīja jau pilnā skaļumā. Šķietami nevainīgā situācijā nepārliecinoši nospēlēja Argentīnas vārtsargs Kavaljero, kurš, šķiet, mēģināja izdarīt piespēli pāri horvātu uzbrucējam, bet kļūdījās, un “Eintracht” spēlējošais Ante Rebičs pārtvēra bumbu un no gaisa to trieca vārtos.

Uzreiz pēc tam Argentīna nomainīja Agvero ar Gonsalo Igvainu, vēlāk laukumā tika sūtīts arī Igvaina partneris “Juventus” sastāvā Paulo Divala, taču Horvātijas aizsardzība savā soda laukumā turējās visai pārliecinoši, novēršot arī Mesi individuālos centienus panākt neizšķirtu. 66. minūtē Mandžukičs varēja pretuzbrukumā panākt arī 2:0, bet divcīņā ar aizsargu tomēr trāpīja vārtu tīklā no otras puses.

75. minūtē horvāti ļoti emocionāli protestēja par Argentīnas izlases uzbrukumu, kad pretinieki izvēlējās neizsist bumbu autā, kad uz zālāja bija nokritis un necēlās Ivans Rakitičs. Emociju gan netrūka arī Argentīnai, kas uzbruka arvien paniskāk, taču līdz ar to – arī arvien haotiskāk. Un Horvātijas izlasē par to sodīt bija gatavs Luka Modričs, kurš 80. minūtē pusātrājā uzbrukumā prasmīgi “izvazāja” Otamendi pie pretinieku soda laukuma un ar sitienu no 20 metriem perfekti iegrieza bumbu tieši gar vārtu stabu, panākot jau 2:0.

Argentīna nokļuva šoka stāvoklī, un aizsargs Nikolass Otamendi reaģēja veidā, kas viņa komandai nekādi nepalīdzēja – kad viņa priekšā tika nogāzts Rakitičs, Otamendi no metra viņam kārtīgi uzšāva ar bumbu pa galvu. Otamendi tika “pažēlots” ar tikai dzelteno kartīti, bet Rakitičs sekojošajā brīvsitienā trāpīja pa vārtu pārliktni. Taču Argentīna jau bija morāli sakauta, un 90. minūtē tas spilgti bija redzams, kad argentīniešu aizsargi pēc sava vārtsarga atvairītā sitiena nevis centās piesegt pretspēlētājus, bet māja tiesnesim par aizmugures situāciju. Aizmugures nebija, un trīs(!) horvāti Argentīnas vārtu priekšā brīvi izspēlēja līdz Rakitiča vārtu guvumam un sagrāvei ar 3:0.

Horvātija līdz ar to jau var sākt domāt par astotdaļfinālu, tiesa, tā vēl nav pilnībā droša par pirmo vietu grupā. Savukārt Argentīnai ne tikai būs jāuzvar nākamajā spēlē pret Nigēriju, bet arī jācer uz pretinieku palīdzību. Ja Islande rīt uzvarēs Nigēriju un pēc tam iegūs kaut punktu pret horvātiem, tad Argentīna paliks aiz borta, neskatoties uz tās pēdējās spēles iznākumu, turklāt arī gadījumā, ja vairākām izlasēm būs vienāds punktu skaits, Argentīnai pēc šodienas sakāves varētu būt ļoti grūti iegūt pozitīvu gūto un zaudēto vārtu starpību. Argentīnas izlase kopš 1974. gada tikai vienreiz nav spējusi tikt ārā no grupas – tas notika 2002. gadā.

Argentīna-Horvātija 0:3 (0:0)

Vārti: Rebičs 53`, Modričs 80`, Rakitičs 90`
Brīdinājumi: Merkado, Otamendi, Akunja – Rebičs, Vrsaļjo
Argentīna: Kavaljero, Mačerano, Merkado, Otamendi, Taljafiko, Peress (Divala 68`), Salvio (Pavons 56`), Meza, Mesi, Agvero (Igvains 54`), Akunja.
Horvātija: Subašičs, Vida, Striničs, Lovrens, Vrsaļjko, Modričs, Rakitičs, Perišičs (Kovačičs 82`), Brozovičs, Mandžukičs (Čorluha 90+2`), Rebičs (Kramaričs 57`).
Galvenais tiesnesis: Ravšans Irmatovs (Uzbekistāna)

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Horvātija22005:06
2.Islande10101:11
3.Argentīna20111:41
4.Nigērija10010:20

Spēļu kalendārs

DatumsPilsētaSpēleLaiks (LV)
16.06MaskavaArgentīna - Islande1:1
16.06KaļiņingradaHorvātija - Nigērija2:0
21.06ŅižņijnovgorodaArgentīna - Horvātija0:3
22.06VolgogradaNigērija - Islande18:00
26.06SanktpēterburgaNigērija - Argentīna21:00
26.06Rostova pie DonasIslande - Horvātija21:00

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:49, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc Pētera I laikiem diez vai tur diži no "mongoloīdisma"diži, kas palika. Ja nu vienīgi atgriežoties mūsdienās, kad PSRS laikos un arī tagad tur ir sabraukuši viesi no Armēnijas un citām zemēm. Tad jau būtu jābūt jautājumam, kāda ir latvieša mentalitāte, ja pēdējo 800 gadu laikā esam bijuši brīvi mazliet virs 50 gadiem. Vismaz vācu aprakstītā latviešu mentalitāte 18. un 19. gs latviešus glaimo vēl mazāk nekā tev krieviem pieliktā mongoļu-tatāru mentalitāte. Ir jāskatās uz mūsdienu mentalitāti nevis to, kāda ta bija pirms 100 un vairāk gadiem un mūsdienās vidējais krievs stipri no vidējā eiropieša nemaz neatšķirās. Tāpat sērfo netā, brīvā laikā iedzer, fano par mūziku, kino, sportu, aiziet uz kādu fast food. Politika - tā ir cita lieta.
Prieks redzēt gudru un izglītotus cilvēkus

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:51, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad vari nosaukt konkrētas epizodēs, kurās horvāti nospēlēja rupji, tādējādi izraisot argentīniešos tik nesportisku atbildes reakciju? Vari, vai nevari? Iesākumam vari atbildēt ar "jā" vai "nē".
Nu sāksim ar to, ka neesi tajā lomā, lai man kko noteiktu jā vai nē. Turpināsim ar to, ka man nav Tev ar pirkstu jabaksta un ar karotīti prāta jalej un uz zelta paplātes atnest, to Tu prasi saviem vecakiem un pasniedzējām-ne man. Visi normali cilvēki visu redzēja, tikai Tu viens kko sit ar kaju pie zemes, šņuksti un niķojies! Aizdomajies!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:52, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad vari nosaukt konkrētas epizodēs, kurās horvāti nospēlēja rupji, tādējādi izraisot argentīniešos tik nesportisku atbildes reakciju? Vari, vai nevari? Iesākumam vari atbildēt ar "jā" vai "nē".
nu vispār , ja godīgi, tad tam horvatu nekaunigam bullim Rebičam bij jādod sarkanā kartīte jau pirmajā puslaikā ! un tad diez vai šis būtu iesitis golu otrajā ... konspirāciju teoriju piekritējiem var pieliet treknu eļļu bendžu iekšā, jo krievu komentētāji teice ka TIEŠI ŠiS PAT Sitenesis 4 gadus atpakaļ tiesājot HOR spēļi ir IEDEVIS sarkano tieši Rebičam ! Nezinu gan precīzi par ko, bet vērojot viņu nekaunīgi pohujistiko spēli tur daudz iespējas izdomai nepaliek ...

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:53, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc Pētera I laikiem diez vai tur diži no "mongoloīdisma"diži, kas palika. Ja nu vienīgi atgriežoties mūsdienās, kad PSRS laikos un arī tagad tur ir sabraukuši viesi no Armēnijas un citām zemēm. Tad jau būtu jābūt jautājumam, kāda ir latvieša mentalitāte, ja pēdējo 800 gadu laikā esam bijuši brīvi mazliet virs 50 gadiem. Vismaz vācu aprakstītā latviešu mentalitāte 18. un 19. gs latviešus glaimo vēl mazāk nekā tev krieviem pieliktā mongoļu-tatāru mentalitāte. Ir jāskatās uz mūsdienu mentalitāti nevis to, kāda ta bija pirms 100 un vairāk gadiem un mūsdienās vidējais krievs stipri no vidējā eiropieša nemaz neatšķirās. Tāpat sērfo netā, brīvā laikā iedzer, fano par mūziku, kino, sportu, aiziet uz kādu fast food. Politika - tā ir cita lieta.
Tiešām vēlies par to diskutēt? Man nav žēl. Iesākumam, mēs varētu vienoties, ka nevilksim ārā tos mītus par latviešiem kā par vergu tautu un apspiesto tautu, tai skaitā Merķeli, jo šo jautājumu skatot tik virspusīgi un sagramstot kaut ko kaut kad dzirdētu, mēs nevaram izteikt objektīvus apgalvojumus par latviešu mentalitāti un vēstures gaitu.
Bet es tagad nerunāju par latviešiem, bet gan par milzīgo Krieviju un tās iedzīvotājiem un pārvaldi. "Aziatčina" ir pastāvējusi vienmēr, un Pētera I mainīto krusu boļševiki atgrieza "aziatčinas" virzienā. Es jau teicu, ka tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakta konstatācija.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:54, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu sāksim ar to, ka neesi tajā lomā, lai man kko noteiktu jā vai nē. Turpināsim ar to, ka man nav Tev ar pirkstu jabaksta un ar karotīti prāta jalej un uz zelta paplātes atnest, to Tu prasi saviem vecakiem un pasniedzējām-ne man. Visi normali cilvēki visu redzēja, tikai Tu viens kko sit ar kaju pie zemes, šņuksti un niķojies! Aizdomajies!
Tātad nevari. Ar to arī mani jautājumi tev beidzas. Paldies par diskusiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:55, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tātad nevari. Ar to arī mani jautājumi tev beidzas. Paldies par diskusiju!
Nevaru un nevēlēšanos ar Tevi auklēties ka mazgadīgu skuķi ir divas dažādas lietas. Gan pēc gadiem 20-30 sapratīsi ko ar to domāju.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:57, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nevaru un nevēlēšanos ar Tevi auklēties ka mazgadīgu skuķi ir divas dažādas lietas. Gan pēc gadiem 20-30 sapratīsi ko ar to domāju.
Nu, katram ir savs izpratnes līmenis un argumentācijas spējas. Es tikai konstatēju faktus, neko vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:57, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tiešām vēlies par to diskutēt? Man nav žēl. Iesākumam, mēs varētu vienoties, ka nevilksim ārā tos mītus par latviešiem kā par vergu tautu un apspiesto tautu, tai skaitā Merķeli, jo šo jautājumu skatot tik virspusīgi un sagramstot kaut ko kaut kad dzirdētu, mēs nevaram izteikt objektīvus apgalvojumus par latviešu mentalitāti un vēstures gaitu.
Bet es tagad nerunāju par latviešiem, bet gan par milzīgo Krieviju un tās iedzīvotājiem un pārvaldi. "Aziatčina" ir pastāvējusi vienmēr, un Pētera I mainīto krusu boļševiki atgrieza "aziatčinas" virzienā. Es jau teicu, ka tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakta konstatācija.
Elementārs jautājums - kas radīja boļševismu un vai katastrofāls caruisma politkas profanisms un tizlums zaudējot karus un tizlojoties ārlietas un trāgiski vadot valstiu iekšlietās - vai9 tas nebija galvenais iemsls kamdēļ vispār varēja veiksmīgi notikt tas kas notikās ?! un vācu specdienestu sponsrētais Ļeņins beigās nonāca pie stūres un tur noturējās tikai pateicoties tam ka pa personīgajiem miesassargiem tiem n-tos gadus strādāja bataljons ar latviešu sarkanajiem streļķiem ?! Jo saparata ka parastie krievi viņi ātri atkostu un nolaistu no kātiem agri vai vēlu ???

     [+] [-]

, 2018-06-21 23:59, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Elementārs jautājums - kas radīja boļševismu un vai katastrofāls caruisma politkas profanisms un tizlums zaudējot karus un tizlojoties ārlietas un trāgiski vadot valstiu iekšlietās - vai9 tas nebija galvenais iemsls kamdēļ vispār varēja veiksmīgi notikt tas kas notikās ?! un vēcu specdienestu sponsrētais Ļeņins beigās nonāca pie stūre sun tur noturējās tikai pateicoties tam ka pa personīgajie miesassargiem tiem n-tos gadus strādāja bataljons ar latviešu sarkanajiem streļķiem ?! Ja o saparata ka parastie krievi viņi ātri atkostu un nolaistu no kātiem agri vai vēlu ???
Ej gulēt!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-21 23:59, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tiešām vēlies par to diskutēt? Man nav žēl. Iesākumam, mēs varētu vienoties, ka nevilksim ārā tos mītus par latviešiem kā par vergu tautu un apspiesto tautu, tai skaitā Merķeli, jo šo jautājumu skatot tik virspusīgi un sagramstot kaut ko kaut kad dzirdētu, mēs nevaram izteikt objektīvus apgalvojumus par latviešu mentalitāti un vēstures gaitu.
Bet es tagad nerunāju par latviešiem, bet gan par milzīgo Krieviju un tās iedzīvotājiem un pārvaldi. "Aziatčina" ir pastāvējusi vienmēr, un Pētera I mainīto krusu boļševiki atgrieza "aziatčinas" virzienā. Es jau teicu, ka tas nav nekāds uzbrauciens, bet fakta konstatācija.
Mentalitāte nav pārvalde. Savukārt, ja tu uzskati, ka ir - tad šāda mentalitāte ir arī tajā pašā Latvijā, jo mūsu reakcija uz valdības lēmumiem ir tāda pat kā Krievijā. Es zinu, ka teiksi, ka tur vaina 50 gadiem PSRS, bet reakcija diži neatšķirās arī tiem, kas jau ir pēc Padomju "produkti"Mentalitāte ir cilvēka uzskati, dzīvesveids. VIdējais krievs būs līdzīgāks vidējam eiropietim nevis mongolim no stepes. Protams, būs arī tarakāni, kas atgādinās tādu, taču tie ar katru paaudzi mazinās un noslāņojās + pie mūsdienu globalizācijas, šādas te mentalitātes vispār noslāņojas un vēl vairāk mazinās kādas noteiktas tautas izteiktas īpašības, jo visi paliek līdzīgāki.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:02, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Elementārs jautājums - kas radīja boļševismu un vai katastrofāls caruisma politkas profanisms un tizlums zaudējot karus un tizlojoties ārlietas un trāgiski vadot valstiu iekšlietās - vai9 tas nebija galvenais iemsls kamdēļ vispār varēja veiksmīgi notikt tas kas notikās ?! un vācu specdienestu sponsrētais Ļeņins beigās nonāca pie stūres un tur noturējās tikai pateicoties tam ka pa personīgajiem miesassargiem tiem n-tos gadus strādāja bataljons ar latviešu sarkanajiem streļķiem ?! Jo saparata ka parastie krievi viņi ātri atkostu un nolaistu no kātiem agri vai vēlu ???
Svarīgākas jautājums ir nevis "kas radīja boļšivismu", bet gan "kā tas transformējās par tādu "aziatčinas" iemiesojumu, par kādu to padarīja Staļins (kurš pēc tautības, protams, nebija krievs)".

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:04, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viennozīmīgi par Horvātiju un Islandi! Baltslāviem, savukārt, ir sakars tikai un vienīgi ar Baltijas valstīm Tie ir vai nu jaukti Balti ar Slāviem (ļoti liels procents, it sevišķi Lietuvā Leiši ar Poļiem, Latvijā tādu arī ir krietni daudz, vairāk gan ar Kieviem, Ukraiņiem, Baltkrieviem ), vai arī vienkārši Slāvi, kuri ilgstoši dzīvo Baltijas valstu teritorijā P.S. Rīgā Atmodas laikā bija Baltslāvu biedrība (Балто-Славянское общество), kura, atšķirībā no Interfrontes, bija visnotaļ lojāla Latvijas neatkarības idejām
Ā skaidrs! Neesmu baigi iedziļinājies tavos brīnumstāstos. Likās, ka galvenais ir būt baltam slāvam.
A nebija gadījumā vieni no jugiem tev baigi sliktie pret kuriem jāanttifano?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:09, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Patiesībā Krieviem tā sajaukšanās nebija un arī tagad nav tik masveidīga, lai varētu runāt par kaut kādu tur gēnu bojāšanu Daudz briesmīgāka situācija šajā ziņā ir musdienu Rietumeiropā, tur gan ir jāierubī trauksmes zvans, pie tam vēl AR STEIGU!
Piekrītu par Rietumeiropu. Liberālisms tur visu ir novedis līdz pilnīgai anarhijai, it sevišķi lielpilsētās. Arī Krievijas

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:09, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mentalitāte nav pārvalde. Savukārt, ja tu uzskati, ka ir - tad šāda mentalitāte ir arī tajā pašā Latvijā, jo mūsu reakcija uz valdības lēmumiem ir tāda pat kā Krievijā. Es zinu, ka teiksi, ka tur vaina 50 gadiem PSRS, bet reakcija diži neatšķirās arī tiem, kas jau ir pēc Padomju "produkti"Mentalitāte ir cilvēka uzskati, dzīvesveids. VIdējais krievs būs līdzīgāks vidējam eiropietim nevis mongolim no stepes. Protams, būs arī tarakāni, kas atgādinās tādu, taču tie ar katru paaudzi mazinās un noslāņojās + pie mūsdienu globalizācijas, šādas te mentalitātes vispār noslāņojas un vēl vairāk mazinās kādas noteiktas tautas izteiktas īpašības, jo visi paliek līdzīgāki.
Galīgi garām ! Es arī ta domāju pāris gadus atpakaļ līdz nesaku sekot vadošojiem Krievijas opozicināru blogiem YOUTOUBE ! Tur vienkārši nav nekādas runas par interpretācijām un sagrozīanām ... pateicoties mūsdienu tehgnoloģijam un mob telefonu filmēšanas iespējām tur katru dienu ir iespējams iepazīties ar tādu faktu treģiski katastrofālu faktu gūzmu kur pat nezin ko domāt - vai tur pašam iet nošauties vai iet kādu(s) likvidēt kas vispār pieļavuši situāciju ka kaut kas tāds eksistē ! Ļoti daudziem šeit ir ilūzijas part Krieviju kāvalsit un krieviem kā nāciju, bet es ar desmitiem atlasītu viiedo liecību palīdzību šīs ilūzijas par 99% iznīcinatu pat stingros fanātos (ja tiemn kaut necik obejktivitātes sajūta vēl ir saglabājusies!) Protams man var argumentēt ka katrā valstī var sakstīt negatīvo un visut kaut kur tendencioz kaut ko negatīvu var izclelt un es tam peikrītu un daudz ko par LAtviju esmu pats redzējis, bet nutas kas ir redzēts par Kriviju - tas pārspēj visas necilvēcības un neidomājamās robežas un jau krīt zemāk par dzīvnieciskumu un nekad neko tamlīdzīgu zemiski pretīgi necilveciski nežēlīgu man nav nācies redzēt ...

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:09, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mentalitāte nav pārvalde. Savukārt, ja tu uzskati, ka ir - tad šāda mentalitāte ir arī tajā pašā Latvijā, jo mūsu reakcija uz valdības lēmumiem ir tāda pat kā Krievijā. Es zinu, ka teiksi, ka tur vaina 50 gadiem PSRS, bet reakcija diži neatšķirās arī tiem, kas jau ir pēc Padomju "produkti"Mentalitāte ir cilvēka uzskati, dzīvesveids. VIdējais krievs būs līdzīgāks vidējam eiropietim nevis mongolim no stepes. Protams, būs arī tarakāni, kas atgādinās tādu, taču tie ar katru paaudzi mazinās un noslāņojās + pie mūsdienu globalizācijas, šādas te mentalitātes vispār noslāņojas un vēl vairāk mazinās kādas noteiktas tautas izteiktas īpašības, jo visi paliek līdzīgāki.
Pozitīvais faktors, protams, ir krievu jaunākās paaudzes transformācija par rietumu pasaules produktu un vērtību patērētājiem, bet tas nekādi nemaina pārējo paaudžu nostaļģiju un vēlmi dzīvot pēc tiem pašiem "aziatčinas" principiem. Krievijas elite atļaujas tikai to, ko tiem ļauj tauta, bet daudz vairāk nekā Latvijas politiskā elite. Mūs no krieviem atšķir īpaši jau latviskā dzīvesziņa.
Lai saprastu, par ko es runāju, vispirms tev būtu jāsaprot "aziatčinas" jēdziens, tātad jāiepazīstas ar to. Jo latviešiem ar šo pasaules izpratni nav nekā kopīga, pat ja varētu atrast kādas mikroskopiskas paralēles.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:11, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Patiesībā Krieviem tā sajaukšanās nebija un arī tagad nav tik masveidīga, lai varētu runāt par kaut kādu tur gēnu bojāšanu Daudz briesmīgāka situācija šajā ziņā ir musdienu Rietumeiropā, tur gan ir jāierubī trauksmes zvans, pie tam vēl AR STEIGU!
Kaut kad pirms 5 gadi biju Maskavā. Sen nebiju tik daudz čurku redzējis.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-22 00:13, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Piekrītu par Rietumeiropu. Liberālisms tur visu ir novedis līdz pilnīgai anarhijai, it sevišķi lielpilsētās. Arī Krievijas
Varu derēt, ka tev nav ne mazākās izpratnes par jēdzienu "liberālisms". Tu šobrīd zem šī jēdziena noteikti pabāz visu, ko vien vari iedomāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:15, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Svarīgākas jautājums ir nevis "kas radīja boļšivismu", bet gan "kā tas transformējās par tādu "aziatčinas" iemiesojumu, par kādu to padarīja Staļins (kurš pēc tautības, protams, nebija krievs)".
Jā, labs jautājums, lai gan tas vairtāk par sekām u nnevis par cēloņiem ! un neviens no krievmīļiem tā arī nav devis sakarīgu atbildi, kamdēļ Ļeņins, kad zinaams un sajuzdams ka nāksies 'nolikt karoti' drīz, savā galvenajā testamentā Politbirojam vēstulē rakstīja - darat ko gribat, vēlat ko gribat - bet galvenais mans IETIEKUMS - darat VISU IESPĒJAMO lai Satļins nenonāktu pie varas ruļļiem ! un kā tas tomēr beigās izvērās ... un kas pie tā tad ir vainīgs -vai friču sponsorētais žīdiskais Ļeņins ??

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 00:17, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varu derēt, ka tev nav ne mazākās izpratnes par jēdzienu "liberālisms". Tu šobrīd zem šī jēdziena noteikti pabāz visu, ko vien vari iedomāties.
Ir izpratne, neuztraucies.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:17, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Jā, labs jautājums, lai gan tas vairtāk par sekām u nnevis par cēloņiem ! un neviens no krievmīļiem tā arī nav devis sakarīgu atbildi, kamdēļ Ļeņins, kad zinaams un sajuzdams ka nāksies 'nolikt karoti'frīz, savā galvenajā testamentā Politbirojam vēstulē rakstīja - darat ko gribat, vēlat ko gribat - bar galvenais mans IETIEKUMS - darat VISU IESPĒJAMO lai Satļins nenonāktu pie varas ruļļiem ! un kā tas tomēr beigās izvērās ... un kas pie tā tad ir vainīgs -vai friču sponsorētais žīdiskais Ļeņins ??
Protams, ka Vladimirs Iļjičs beigās saprata, kas par monstru ir Staļins, tāpēc arī tā rakstīja. Staļinam nebija vajadzīgi inteliģenti padomnieki, tāpēc viņš radīja padomju nomenklatūras darboņa tēlu, kurš sastopas arī mūsdienās, arī mūsu mīļajā Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 00:18, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ir izpratne, neuztraucies.
Zinu, ka nav, tāpēc arī nesatraucos

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:21, pirms 6 gadiem
Principā par politiku un vēsturi šovakar vairs nerunāšu, bet ja ir vēlēšanās izprast manu viedokli, tad droši variet noskatīties šo burvīgo pārraidi:
https://www.youtube.com/watch?v=PMb...
Ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:24, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka Vladimirs Iļjičs beigās saprata, kas par monstru ir Staļins, tāpēc arī tā rakstīja. Staļinam nebija vajadzīgi inteliģenti padomnieki, tāpēc viņš radīja padomju nomenklatūras darboņa tēlu, kurš sastopas arī mūsdienās, arī mūsu mīļajā Latvijā.
Abi viņi bija vienlīdz lieli psihopāti, kuri tika pie varas un cītīgi slaktēja krievu tautas inteliģento daļu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:31, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Abi viņi bija vienlīdz lieli psihopāti, kuri tika pie varas un cītīgi slaktēja krievu tautas inteliģento daļu.
Ar starpību ka pie Ļeņina visi uzticīgie letiņu miesasargi tika atalogoti ar vdošajiem amatiem represīvajās struktūrās un armija un pateicoties viņu talantam un iedvesmai šie orgāni un armija tika pacelti kaut kādā normālā līmenī, tad žīdgruzīna marazmātiķa sarīkotajās represijās 1930tajos gados viņi visi tika veiksmīgi apslaktēti un varbūt ta arī bija veiksmīga un taisnīga karmiskā atriebība viņiem par to ka bija Ļeņinu izauklējuši ...

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:32, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Nu sāksim ar to, ka neesi tajā lomā, lai man kko noteiktu jā vai nē. Turpināsim ar to, ka man nav Tev ar pirkstu jabaksta un ar karotīti prāta jalej un uz zelta paplātes atnest, to Tu prasi saviem vecakiem un pasniedzējām-ne man. Visi normali cilvēki visu redzēja, tikai Tu viens kko sit ar kaju pie zemes, šņuksti un niķojies! Aizdomajies!
oi oi, neviena pretargumenta - tagad vēl atliek tikai sažņaugt dūrītes un spiegt ka ienīsti.

     [+] [-]

, 2018-06-22 00:48, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: kvalifikācija ir viena lieta bet PČ jau cita štelle pa visam ... vēl jo vairāk kāds b us emocionālais lādiņs pēc ARG sagrāves ! ļoti daudzi eksperti (es tai skaitā...) nolika un smagi kritizēja Latvijas hokeja izlasi pēc parbaudes spēles vēsturiski katastrofālāka murga kāds jel kad ir bijis .. bet kā beigas izvērtās pats čempis ...
Salīdzināt LV hokeja izlases pārbaudes spēļu nozīmi ar Eiropas vai Pasaules kvalifikācijām futbolā var tikai pilnīgi neeksperti.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 01:04, pirms 6 gadiem
Skatos vīri normāli iztirzājuši mongoļu jautājumu. Spēli kāds vismaz redzēja?

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:23, pirms 6 gadiem
Vienk neveiksmīgs turnīrs Argentīnai un Mesi. Tāds var gadīties jebkurai izlasei. Nav nekāda sakara ar bērnudārznieku mūžigo tēmu "kurš labāks, CR vai Mesi"😁

     [+] [-]

, 2018-06-22 07:59, pirms 6 gadiem
Black_Knights rakstīja: Komentētāji jau atkal pierāda, ka ir totāli auni. Pēc krievu 2. Uzvaras saka, ka tie esot spēruši platu soli pretī 1/8. Finālam, lai gan 100% jau bija iekļuvuši. Šodien 70min. Stāsta, ka Argentīna jau praktiski netiek 1/8. Finālā, lai gan zaudējums samazina izredzes tikai par dažiem procentiem.
Nu, tad, kad Krievi uzvarēja, manuprāt, viņi vēl nebija 100% tikuši, tur varēja kkādas super trakas kombinācijas to izjaukt, pēc tam, kad Urugvaja arābus uzvarēja gan krievi jau tikuši.
Un Argentīnai izredzes ir samazinājušās krietni +vārtu starpība pabojāta krietni (ar savu slinkošanu beigās). Tagad jācer, ka Islande neuzvarēs Nigēriju, citādi vai nu Islandei jādabūn punkts pret Horvātiju vai pašiem jāsagrauj Nigērija. Protams, uzvara pret Nigēriju ir nepieciešama jebkurā gadījumā.

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:18, pirms 6 gadiem
Godīgi sakot, jau paskatoties vien uz horvātiem, bija skaidrs, ka viņi vinnēs... Veči kā ozoli, cīnās līdz pēdējam, netaupa ne sevi, ne citus. Nav nekādi želejgalvas. Tālu var tikt, ļoti tālu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:20, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ir izpratne, neuztraucies.
Neizskatās. Liberālisms tiek piesaukts vietā, nevietā, lai gan tā nozīme faktiski aprobežojas ar valsts minimalu iejaukšanos pilsoņu dzīvē, ko varu tikai apsveikt un cienīt.