Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija Lāčplēša dienā pret FIFA ranga pēdējo vietu

Agris Suveizda

Latvija Lāčplēša dienā pret FIFA ranga pēdējo vietu
Foto: LFF

Ar sesto mēģinājumu pirmo uzvaru Daiņa Kazakeviča vadībā mēģinās izcīnīt Latvijas futbola izlase, kas pirms diviem UEFA Nāciju līgas mačiem aizvadīs pārbaudes spēli Sanmarīno. Tās sākums paredzēts plkst. 19:00 pēc Latvijas laika, bet tiešraidi varēsiet vērot televīzijas kanālos TV6 un "TV3 Sport".

Latvijas valstsvienība jaunā galvenā trenera Kazakeviča vadībā sāka ar četriem neizšķirtiem pēc kārtas, taču oktobra nometni noslēdza ar rūgtu zaudējumu mājas spēles pašā izskaņā pret Maltu (0:1). FIFA rangā Latvija ir noslīdējusi uz 142. vietu, tomēr Eiropas konkurencē starp 55 izlasēm saglabā 49. vietu un decembrī gaidāmajā kvalifikācijas izlozē acīmredzot izvairīsies no pēdējā groza. Zemāk par Latviju Eiropā ir sešas izlases – Andora, Moldova, Malta, Lihtenšteina, Gibraltārs un Sanmarīno -, un iepriekšējo divarpus gadu laikā Latvija nav uzvarējusi nevienā no sešiem mačiem pret šīm komandām – zaudējums Gibraltārā (0:1), trīs bezvārtu neizšķirti pret Andoru un divi klupieni pret Maltu (1:1, 0:1).

Jau gadiem mēdzam teikt, ka zemāk vairs nav, kur krist, taču allaž esam atskārtuši – ir gan. Šovakar tiks sniegta galīgā atbilde par to, vai izlases brīvais kritiens beidzot tiks apturēts vai spersim arī šo pēdējo pakāpienu kaunpilnajā ceļojumā. Latvijai pretī stāsies Sanmarīno. Platības ziņā tā ir trešā mazākā suverēnā valsts Eiropā (apsteidzot Monako un Vatikānu), iedzīvotāju ziņā – otrā mazākā aiz Vatikāna (aptuveni 34 tūkstoši iedzīvotāju, mūsu nesenajām pretiniecēm Fēru salām un Andorai ir attiecīgi ir ap 49 un 77 tūkstošiem), bet FIFA rangā Sanmarīno ir noslīdējusi uz 210. – pēdējo! - vietu. Tā kā Sanmarīno ikdienā nespēlē pret Šrilanku, ASV Virdžīnām, Britu Virdžīnām un Angilju, objektīvi nevaram apgalvot, ka Sanmarīno ir vājākā izlase pasaulē, taču par Eiropas klubu un izlašu futbolu gan to varam sacīt diezgan droši.

Sanmarīno spēlē Nāciju līgas D divīzijas otrā apakšgrupā, kurā piedalās tikai trīs izlases, un septembrī Sanmarīno zaudēja gan Gibraltārā (0:2), gan savā nosacītajā mājas spēlē pret Lihtenšteinu (0:2), kas Adrijas jūras krastos notika Rimini pilsētā, kas atrodas 26 kilometrus no Sanmarīno un kurā ir dzimis Sanmarīno itāliešu galvenais treneris Franko Varrella. Savukārt oktobrī Sanmarīno pārbaudes spēlē ar 0:4 piekāpās Slovēnijā, bet Vaducā tika pie reta punkta – 0:0 pret Lihtenšteinu, pārtraucot 40 zaudējumu sēriju (vārti 4:180) un nezaudējot pirmoreiz kopš 2014. gada novembra, kad mājās tika nosargāts 0:0 pret Igauniju. Turklāt Sanmarīno Vaducā bija ļoti laba statistika – sitieni 17:6, mērķī 4:2, stūra sitieni 2:1, bumbas kontrole 43%.

Kopš 1990. gada novembra, kad Sanmarīno aizvadīja savu debijas spēli, tā vairāk nekā 160 mačos tikai sešreiz nav zaudējusi un ir izcīnījusi tikai vienu uzvaru. Par lielāko panākumu uzskatāms 0:0 mājās Pasaules kausa kvalifikācijā pret Turciju (1994. gada), bet ērtākā pretiniece bijusi tieši Lihtenšteina, pret kuru gūta vienīgā uzvara (1:0 mājās pārbaudes spēlē 2004. gadā) un vēl divreiz nopelnīts neizšķirts. Ļoti ērtas bijušas arī Baltijas valstis – abi pārējie neizšķirti ir pret Latviju un Igauniju, bet pirms pieciem gadiem punkts gandrīz tika iegūts arī Lietuvā, kas uzvaru izrāva tikai otrā puslaika kompensācijas laikā. 11 spēlēs pret Baltijas izlasēm Sanmarīno bilance ir 0-2-9 (vārti 1:18) un tikai trīs reizes zaudēts ar vairāk nekā vienu vārtu starpību.

Latvija pret Sanmarīno līdz šim spēlējusi četras reizes un bieži vien pamatīgi mocījusies – pat ar visām mūsu futbola leģendām ierindā. Abās izbraukuma spēlēs uzvarēts ar 1:0 – pirms 20 gadiem 9. minūtē uzvaru nokārtoja Aleksandrs Jeļisejevs, bet vēsturiskais "Euro 2004" sapnis varēja nekļūt par īstenību, ja 89. minūtē mājinieki pēc Andreja Rubina sitiena paši nebūtu brīnumainā kārtā iesituši savos vārtos. Arī mājās nebūt negāja gludi, jo 2001. gada aprīlī par spīti Mariana Pahara vārtiem jau 1. minūtē tika piedzīvots kaunpilns neizšķirts 1:1, kas maksāja darbu angļu trenerim Gerijam Džonsonam. Šīs spēles pamatsastāvā bija septiņi leģionāri, ieskaitot sešus angļu klubu pārstāvjus, kā arī trīs skontieši un viens ventspilnieks. Un vienīgi 2003. gada aprīlī Latvija mājās uzvarēja pārliecinoši – agri vārti Andrejam Prohorenkovam un Imantam Bleidelim, kurš otrajā puslaikā panāca arī 3:0.

Pirms dažiem mēnešiem mocības mājās bija arī Latvijas un Sanmarīno čempionu duelī, kurā "Riga" divu dienu spēlē tikai otrajā puslaikā ieņēma "Tre Fiori" cietoksni (1:0). Sanmarīno klubos gan spēlē ļoti daudz ārzemnieku, īpaši no Itālijas, un izņēmums nebija arī "Tre Fiori", kā sākumsastāvā bija tikai trīs Sanmarīno futbolisti, no kuriem uz izlasi izsaukti vienīgi Sanmarīno kapteinis Davide Simončīni. Sanmarīno izlasi lielākoties pārstāv vietējo klubu spēlētāji vai Itālijas zemāko līgu pārstāvji, bet pamatvārtsargs Elija Benedetīni ir bez kluba. No leģionāriem augstākajā līmenī spēlē 20 gadus vecais Nikola Nanni, kurš šosezon sešreiz izgājis uz maiņu Itālijas 3. līgas klubā "Cesena" (šajā līgā spēlē arī Aleksejs Saveļjevs) un iepriekš arī 15 reizes bijis rezervē B sērijas klubā "Crotone", un 23 gadus vecais Filipo Berardi, kurš šosezon trīsreiz gājis 3. līgas kluba "Vibonese" sākumsastāvā un karjerā vienreiz bijis arī A sērijas spēles pieteikumā ("Torino").

Ārpus Latvijas Republikas teritorijas Latvijas futbola izlase nav uzvarējusi kopš 2016. gada septembra viesošanās Andorā (1:0). Kopš tās reizes Latvija aizvadījusi jau 22 spēles, piedzīvojot 14 zaudējumus (0-8-14, vārti 13:33). Savukārt vairāk par vieniem vārtiem jebkurā lokācijā – savā, neitrālā vai pretinieces laukumā – Latvija nav guvusi jau 27 mačos pēc kārtas, iepriekšējoreiz to paveicot pirms trim gadiem Kosovā (3:4). Tikmēr Sanmarīno savā laukumā, ieskaitot arī mājas spēli Itālijā, ir piedzīvojusi 18 zaudējumus pēc kārtas, vienīgos vārtus gūstot pret Kazahstānu (1:3), taču tikai deviņi no astoņpadsmit zaudējumiem ir ar vairāk nekā divu vārtu starpību.

Latvijas izlasei pozitīvu Covid-19 analīžu dēļ šajā nometnē būs jāiztiek bez pussargiem Kristera Tobera, Eduarda Emša un Gļeba Kļuškina, bet savainojumu turpina ārstēt pamatvārtsargs un pašreizējais kapteinis Pāvels Šteinbors. Pandēmijā arvien ārpus kandidātiem ir arī aizsargs Vitālijs Maksimenko, kura futbola dzīve rit Japānā. Šovakar neredzēsim arī Artūru Zjuzinu, kurš ir atgriezies pēc savainojuma un pirmos izlases treniņus aizvadīja ar nepilnu slodzi, tāpat Kazakevičs stipri apšaubīja "Liepājas" spēlētāju Raivja Jurkovska, Mārtiņa Ķigura un Eduarda Tīdenberga dalību šā vakara cīņā, jo svētdien viņi aizvadīja 120 minūtes Latvijas kausa finālā. Pēc Kazakeviča sacītā preses konferencē noprotams, ka šovakar valstsvienība diezin vai būs kaujas sastāvā un virkni iespējamo līderu varētu pietaupīt sestdienas spēlei pret Fēru salām, toties iespēja varētu tikt dota tiem, kuri Kazakeviča vadībā vēl nav spēlējuši. Spēli sākt paredzēts ar ierasto izvietojumu 4-2-3-1, bet Kazakevičs neizslēdza shēmas maiņu spēles laikā - milzīgie iztrūkumi balsta zonā varētu likt pārkvalificēt kādu no esošajiem citas pozīcijas spēlētājiem vai arī mainīt izvietojumu.

Covid-19 analīžu dēļ sarucis arī treneru štābs – pirmās pārbaudes pēc izlases sanākšanas pozitīvas bija Kazakeviča asistentam Paharam, drošības dēļ izolēti vēl divi asistenti, kuri vecuma ziņā atrodas riska grupā, bet vēl vienam asistentam jau iepriekš bija neviennozīmīgi pārbaužu rezultāti. LFF no sīkākiem komentāriem gan atteicās, nedz apstiprinot, nedz noliedzot, vai runa ir par Jāni Intenbergu, Vladimiru Serbinu un Iļju Ščaņicinu.

Sanmarīno bija paredzēts viesoties jau martā, tādējādi gatavojoties Nāciju līgas rudens spēlēm, tomēr pandēmijas dēl marta izlašu logs tika atcelts un centralizētās pārbaudes spēles obligātā kārtā tika pārceltas uz oktobri un novembri. Šomēnes Latvija aizvadīs vēl divas spēles – sestdien plkst. 19:00 tiks uzņemtas Fēru salas, bet otrdien izlase plkst. 21:45 pēc Latvijas laika viesosies Andorā, pabeidzot Nāciju līgas otro sezonu.

Latvijas spēles ārpus Latvijas un Sanmarīno mājas spēles

LatvijaRezSanmarīnoRez
Fēru salas1:1Lihtenšteina0:2*
Melnkalne1:1Krievija0:5
Malta1:1Kazahstāna1:3
Slovēnija0:1Kipra0:4
Izraēla1:3Beļģija0:4
Austrija0:6Skotija0:2
Polija0:2Baltkrievija0:2
Ziemeļmaķedonija1:3Moldova0:1
Andora0:0Luksemburga0:3
Kazahstāna1:1Norvēģija0:8
Gruzija0:1Ziemeļīrija0:3
Lietuva1:1Čehija0:6
Gibraltārs0:1Moldova0:2
Fēru salas1:1*Andora0:2
Dienvidkoreja0:1*Vācija0:8
Kosova3:4Azerbaidžāna0:1
Saūda Arābija0:2*Slovēnija0:2
Fēru salas0:0Anglija0:6
Ungārija1:3Igaunija0:0
Gruzija0:5Šveice0:4
Šveice0:1Lietuva0:2
Portugāle1:4Albānija0:3
Andora1:0Ukraina0:8

*Neitrālā laukumā

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargiKaspars Ikstens32RFS2
Roberts Ozols25Riga1
Dāvis Ošs25Spartaks
AizsargiKaspars Dubra29Oleksandriya (Ukraina)39/2
Ritvars Rugins30Riga37
Igors Tarasovs31KuPS (Somija)36/2
Roberts Savaļnieks27RFS24
Mārcis Ošs29Lugano (Šveice)14/1
Raivis Andris Jurkovskis23Liepāja11
Antonijs Černomordijs24Riga6
Krišs Kārkliņš24Valmiera4
Elvis Stuglis27Riga2
Vladislavs Sorokins23RFS
PussargiArtūrs Zjuzins29RFS41/7
Jānis Ikaunieks25RFS30/4
Vladimirs Kamešs32Riga24/2
Andrejs Cigaņiks23Zorya (Ukraina)13
Vladislavs Fjodorovs24Riga7/1
Mārtiņš Ķigurs23Liepāja7
Alvis Jaunzems21Valmiera4
Daniels Ontužāns20Bayern II (Vācija-3)2
Eduards Tīdenbergs25Liepāja1
Ingars Sarmis Stuglis24Liepāja1
Aleksejs Saveļjevs21Mantova (Itālija-3)
UzbrucējiDāvis Ikaunieks26Mlada Boleslav (Čehija)26/4
Vladislavs Gutkovskis25Rakow (Polija)20
Roberts Uldriķis22Sion (Šveice)18/1
Raimonds Krollis19Metta3

Vai Latvija uzvarēs Sanmarīno?

  • 155

  • 274


  +8 [+] [-]

, 2020-11-11 09:45, pirms 4 gadiem
Grandu cīņa ir klāt!

  -4 [+] [-]

, 2020-11-11 09:45, pirms 4 gadiem
šodien ar mokām uzvarēs, turpmāk tāpat tiks valcēti no Fērām u.t.t.

daiņelu prom, 11 ņegrus sastāvā!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 09:46, pirms 4 gadiem
Mani apmierinās tikai augšupejošs vektors un neizšķirts.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-11 09:54, pirms 4 gadiem
Varbūt labāk nevajadzēja. Vai tad mums pietrūkst apkaunojumu?

  +4 [+] [-]

, 2020-11-11 09:56, pirms 4 gadiem
HitMix* rakstīja: Grandu cīņa ir klāt!
Grandu sadursme..ar pilnīgi neprognozējamu iznākumu

  +6 [+] [-]

, 2020-11-11 10:00, pirms 4 gadiem
Vai Sanmarīno spēs gūt uzvaru pēc 16 gadiem, kad 2004. gadā ar 1:0 pārspēja Lihtenšteinas izlasi?

  +5 [+] [-]

, 2020-11-11 10:03, pirms 4 gadiem
Vot, šitais gan ar interesi jānoskatās. Kādreiz zviedri, grieķi, turki, ungāri, tagad jāmēģina Sanmariniešiem aizlikt kāju priekšā.
Ceru uz precīziem sitieniem! Ja sitīs neprecīzi, tad no tā Sanmarīno kalna bumba var aizlidot līdz Rimini

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 10:10, pirms 4 gadiem
2010. gadā šī būtu easy spēle ar 5:0 uzvaru

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 10:11, pirms 4 gadiem
...bet kā saka, tagad futbolu māk spēlēt visi

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 10:14, pirms 4 gadiem
Būšu optimists kompensācijas laikā izrausim uzvaru..

  +3 [+] [-]

, 2020-11-11 10:36, pirms 4 gadiem
Nelabvēlīga rezultāta gadījumā,Kazakevičam būs savs attaisnojums.Covid negatīvā ietekme uz futbolistu psihologisko gatavību.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 10:42, pirms 4 gadiem
Speciāli iegāju palasīt komentārus. Laba smieklu deva dienai

  -3 [+] [-]

, 2020-11-11 10:51, pirms 4 gadiem
Var visādi būt!
Pārsteidz gan komentāri, kur runā tā, it kā kādreiz Latvija būtu kāda vismaz Eiropas vidusmēra komanda. Ar šo pašu Sanmarīno un citiem lūzeriem ir Latvija mocījusies arī labākos laikos, kad spēlēja Pahars, Verakovskis, Rubīns un citi meistari. Tieši pēc neizšķirta ar Sanmarīno 2001.g. atkāpās treneris Džonsons.
Kāpēc tagad tāda brēka, vai tādēļ, ka komandā par maz krievu?

  -3 [+] [-]

, 2020-11-11 11:11, pirms 4 gadiem
Ļaujiet Dainim strādāt. Pierast pie tiem Liepājas nejēgām (c)Namejs ir nepieciešams laiks

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 11:12, pirms 4 gadiem
Neiespējamā misija ar lābākā gadijumā 1-1 iznākumu.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 11:17, pirms 4 gadiem
Vektors uzņem ātrumu (no Rīgas lidostas) un aiziet gaisā,pēc tam atkal vektors maigi nolaižas.Sanmarino futbolisti mācās matemātiku kas ir vektors,sinos ,kosinos un ttt.Šovakar pēc spēles vektors aizies dziļā tumsā.......,bet pēc izcilā zinātnieka vārdiem tā tam jābūt jo vektors ir tāds lielums,mazums ar ko var piesegties un pūst pīlītes.Zinātnieki kabinetos(trīs burti) tam tic un cer ka vektors kādreiz ies uz augšu.Bet ir tāds teiciens---Cerība ir muļķu mierinājums.

     [+] [-]

, 2020-11-11 11:19, pirms 4 gadiem
Ceru uz Sanmarīno!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 11:22, pirms 4 gadiem
Sanmarīno šovakar ir jauzvar lai 11 vilkus var apstiprināt par sliktāko futbola nāciju Eiropā.
Par lielo Sanmarīno

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 11:25, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Ļaujiet Dainim strādāt. Pierast pie tiem Liepājas nejēgām (c)Namejs ir nepieciešams laiks
Patiesībā es Kazakeviču cienu par to vien, ka viņš neparakstās tam spiedienam, kuru publiskā telpā izdara tie, kas ne par ko neatbild LV futbola kontekstā, bet gribās baigi kompetentos un gudros patēlot.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-11 11:30, pirms 4 gadiem
Mūsu priekšrocība šovakar būs tā, ka Sanmarīno futbolisti pa dienu pamatdarbā jau būs paguruši.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 11:32, pirms 4 gadiem
Mūsu priekšrocība būs tad, ja spēli atcels covid karantīnas dēļ, ja vēl kāds būs aplipinājies no Pahara.. Citu iespēju izbēgt no zaudējuma neredzu!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 11:37, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Var visādi būt!
Pārsteidz gan komentāri, kur runā tā, it kā kādreiz Latvija būtu kāda vismaz Eiropas vidusmēra komanda. Ar šo pašu Sanmarīno un citiem lūzeriem ir Latvija mocījusies arī labākos laikos, kad spēlēja Pahars, Verakovskis, Rubīns un citi meistari. Tieši pēc neizšķirta ar Sanmarīno 2001.g. atkāpās treneris Džonsons.
Kāpēc tagad tāda brēka, vai tādēļ, ka komandā par maz krievu?
Tāpēc, ka tad tie sliktie mači ar punduriem bija izņēmums. Toties laiku pa laikam uzvarēja un spēlēja neizšķirti ar top valstīm... Šobrīd mokas ar punduriem ir ikdiena.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 11:48, pirms 4 gadiem
Daini neņem galvā rējējus! Turpini iesākto komandas veidošanu un cerams, ka mums izveidosies tiešām nacionālā valstsvienība kam just līdzi gan labākos laikos, gan neveiksmēs!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 11:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā es Kazakeviču cienu par to vien, ka viņš neparakstās tam spiedienam, kuru publiskā telpā izdara tie, kas ne par ko neatbild LV futbola kontekstā, bet gribās baigi kompetentos un gudros patēlot.
Viens ir ka nepadodas spiedienam tādēļ, ka ir pārliecība un plāns, kā tikt ārā no bedres. Otrs (Daiņa gadījums, manuprāt), ka neko citu viņš vienkārši nav spējīgs - turēšos pie šī amata, kamēr mani izmetīs citi
Būtu interesanti paskatīties to 3 gadu plānu (var bez finansu skaitļiem), ko šis prezentēja federācijai un ko federācija atzina par labu - tad arī redzēs, vai ir Dainis vai daiņels It kā jau šī brīža izlases spēlētāji ir gana jauni, lai vēl varētu progresēt, bet man tādas īstas pārliecības par to nav

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 11:51, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tāpēc, ka tad tie sliktie mači ar punduriem bija izņēmums. Toties laiku pa laikam uzvarēja un spēlēja neizšķirti ar top valstīm... Šobrīd mokas ar punduriem ir ikdiena.
Runājot par punduriem, tādi bez jautājumiem ir Sanmarīno un Andora . Savukārt par Maltu vēl varētu diskutēt, pēc iedzīvotāju skaita tā apsteidz Islandi un salīdzināma, piemēram, ar Melnkalni.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-11 11:54, pirms 4 gadiem
elements rakstīja: Runājot par punduriem, šajā turnīrā tādi bez jautājumiem ir Sanmarīno un Andora . Savukārt par Maltu vēl varētu diskutēt, pēc iedzīvotāju skaita tā apsteidz Islandi un salīdzināma, piemēram, ar Melnkalni.
Un kā tad Fēras? 50 tūkstoši iedzīvotāju nav punduris?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 11:55, pirms 4 gadiem
emilino rakstīja: Vai Sanmarīno spēs gūt uzvaru pēc 16 gadiem, kad 2004. gadā ar 1:0 pārspēja Lihtenšteinas izlasi?
Piebildīšu, ka tā bija pārbaudes spēle un Sanmarino vienīgā uzvara pastāvēšanas vēsturē. Jautājums vai Latvija pasniegs otru?

     [+] [-]

, 2020-11-11 11:57, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kā tad Fēras? 50 tūkstoši iedzīvotāju nav punduris?
Nu ir, ir Fēras. Un Gibraltārs, un Lihteinštena (ar pēdējo kaut kā baigi sen nav spēlēts ) ...

     [+] [-]

, 2020-11-11 12:00, pirms 4 gadiem
Kaut arī Dainis dara visu, lai izlase nespētu gūt vārtus, tomēr ceru uz uzvaru un labu garastāvokli visiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 12:01, pirms 4 gadiem
Man vienīgajam slikta nojausma?

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 12:03, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Viens ir ka nepadodas spiedienam tādēļ, ka ir pārliecība un plāns, kā tikt ārā no bedres. Otrs (Daiņa gadījums, manuprāt), ka neko citu viņš vienkārši nav spējīgs - turēšos pie šī amata, kamēr mani izmetīs citi
Būtu interesanti paskatīties to 3 gadu plānu (var bez finansu skaitļiem), ko šis prezentēja federācijai un ko federācija atzina par labu - tad arī redzēs, vai ir Dainis vai daiņels It kā jau šī brīža izlases spēlētāji ir gana jauni, lai vēl varētu progresēt, bet man tādas īstas pārliecības par to nav
Tu un tev līdzīgie nezin ir vai nav tāda plāna, bet tas taču jūs nekavē brukt viņam virsū.
Viss tāpat ir skaidrs, jo šeit ir kārtējais stāsts par to kurš simpatizē vai nesimpatizē. Ja būtu treneris kurš simpatizē, tad brauktu virsū spēlētājiem, bet ja nesimpatizē treneris, tad brauc virsū trenerim. Nav pat jāiespringst, lai saprastu kas ir kas.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 12:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kā tad Fēras? 50 tūkstoši iedzīvotāju nav punduris?
Nedomāju, ka šeit vietā ir stāsts par to kāds ir cilvēku resurss valstī, bet gan par šī cilvēka resursa mentalitāti.
Ja mēs vadāmies tikai pēc cilvēku resursa, tad tādām valstīm kā Ķīna un Indija visos sporta veidos būtu jābūt priekšā ar milzu atrāvienu visām pārējām pasaules valstīm.
Nevienam nav noslēpums, ka futbolā mentāli labāki Eiropā ir šī kontinenta dienvidu valstu iedzīvotāji.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 12:09, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Daini neņem galvā rējējus! Turpini iesākto komandas veidošanu un cerams, ka mums izveidosies tiešām nacionālā valstsvienība kam just līdzi gan labākos laikos, gan neveiksmēs!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-11 12:18, pirms 4 gadiem
Diemžēl esam nonākuši līdz līmenim, kad iekšēji nav pārliecība, ka varētu uzvarēt Sanmarīno izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 12:25, pirms 4 gadiem
2 viarianti:
0-0 vai Sanmarīno gūs vārtus.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-11 12:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu un tev līdzīgie nezin ir vai nav tāda plāna, bet tas taču jūs nekavē brukt viņam virsū.
Viss tāpat ir skaidrs, jo šeit ir kārtējais stāsts par to kurš simpatizē vai nesimpatizē. Ja būtu treneris kurš simpatizē, tad brauktu virsū spēlētājiem, bet ja nesimpatizē treneris, tad brauc virsū trenerim. Nav pat jāiespringst, lai saprastu kas ir kas.
Redz, publiskām personām ir jāmāk arī publiski uzstāties un komunicēt ar sabiedrību. Ja es slikti komunicēju, tad es varu būt kaut superīgākais speciālists, tik un tā mani uzskatīs par muļķi (sevišķi, ja nav rezultātu). Un otrādi - muļķis var sevi spīdoši pierādīt publiski, bet izdarīt neko nevar
Šobrīd Dainim ir 5 ļoti, ļoti vājas spēles un plāns kā to vērst par labu. Izlasei šis periods ir vēl garāks (ar pāris izņēmumiem), tā kā, ja ir plāns, tad būtu pēdējais brīdis to publicēt - tipa pacietieties vēl gadu/ 3 gadus un tad būs rezultāts, jo mēs darīsim to, to un vēl to
Plus futbola sabiedrība varēs sekot līdzi, kā tas plāns tiek ievērots - izlases trenerim ir daudz lielāka atbildība par darbu. Tagad ir papizģeļi un razašļis It kā plāns ir, bet rezultātu nav. Kā te citi komentāros saka - jau no 2001. gada viss iet uz leju

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 12:35, pirms 4 gadiem
1-0 labākajā gadījumā

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 12:39, pirms 4 gadiem
Arī labākos laikos Sanmarino nebija nekāda dāvana.

https://www.youtube.com/watch?v=Kr1...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 12:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu un tev līdzīgie nezin ir vai nav tāda plāna, bet tas taču jūs nekavē brukt viņam virsū.
Viss tāpat ir skaidrs, jo šeit ir kārtējais stāsts par to kurš simpatizē vai nesimpatizē. Ja būtu treneris kurš simpatizē, tad brauktu virsū spēlētājiem, bet ja nesimpatizē treneris, tad brauc virsū trenerim. Nav pat jāiespringst, lai saprastu kas ir kas.
Nu gan Tu nodevi! It kā funtbols būtu skaistumkonkurss, kur "simpatizē - nesimpatizē" nosaka rezultātu.

Futbolā par rezultātu atbild treneris. Punkts!

Spēlētāju nespēja tomēr nav arguments - klubos spēlē itin normāli, par to jau runājām.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 12:47, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Redz, publiskām personām ir jāmāk arī publiski uzstāties un komunicēt ar sabiedrību. Ja es slikti komunicēju, tad es varu būt kaut superīgākais speciālists, tik un tā mani uzskatīs par muļķi (sevišķi, ja nav rezultātu). Un otrādi - muļķis var sevi spīdoši pierādīt publiski, bet izdarīt neko nevar
Šobrīd Dainim ir 5 ļoti, ļoti vājas spēles un plāns kā to vērst par labu. Izlasei šis periods ir vēl garāks (ar pāris izņēmumiem), tā kā, ja ir plāns, tad būtu pēdējais brīdis to publicēt - tipa pacietieties vēl gadu/ 3 gadus un tad būs rezultāts, jo mēs darīsim to, to un vēl to
Plus futbola sabiedrība varēs sekot līdzi, kā tas plāns tiek ievērots - izlases trenerim ir daudz lielāka atbildība par darbu. Tagad ir papizģeļi un razašļis It kā plāns ir, bet rezultātu nav. Kā te citi komentāros saka - jau no 2001. gada viss iet uz leju
Godīgi sakot, es neteiktu, ka Kazekevičs neprastu komunicēt ar sabiedrību. Jautājums ir tikai un vienīgi tajā, vai sabiedrība grib viņu dzirdēt, un vai viņam ir par visām varem jāmēģina pārliecināt to sabiedrības daļu, kura jau sākotnēji bija pret viņu negatīvi noskaņota, un ko dos tas, ja arī kādu daļu no tiem izdosies pārliecināt?
Es saprotu, ka LV sabiedrībai ir grūti pieņemt, ka mūsu futbols pēc tāda pacēluma 2000-šo sākuma gados ir tik zemu kritis, bet ir ļoti maz tādu, kuri ir veikuši reālu analīzi kāpēc tas tā ir noticis, un kā secīgi šī situācija ir veidojusies līdz šim brīdim. Nekas nenotiek tāpat, un visam apakšā ir loģiski izskaidrojumi.
Un tagad pasludināt, ka valsts galvenās izlases treneris būs tas, kurš glābs situāciju, kurai saknes stiepjas daudz, daudz dziļāk, nav nopietni.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 12:50, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Nu gan Tu nodevi! It kā funtbols būtu skaistumkonkurss, kur "simpatizē - nesimpatizē" nosaka rezultātu.

Futbolā par rezultātu atbild treneris. Punkts!

Spēlētāju nespēja tomēr nav arguments - klubos spēlē itin normāli, par to jau runājām.
Jā, tā tas tiešām ir nonsens, bet tā sabiedrībā notiek, kad norej to, kurš mazāk simpatizē.
Slavišam kopā ņemot rezultāti pie izlases stūres bija daudz graujošāk slikti, ja pretinieki arī bija cita kalibra, bet pret viņu kopumā izturējās saudzējošāki.

Kurš no mūsu izlases kandidātiem (ārzemju) klubā spēlē vismaz labi? Vietējo čempionātu nav vērts ņemt vērā, jo tāpat skaidrs, ka tā līmenis ir ļoti zems.

     [+] [-]

, 2020-11-11 12:51, pirms 4 gadiem
Šī būs cīņa asiņaina. Likme super augsta : pēdējā vieta FIFA !

     [+] [-]

, 2020-11-11 12:53, pirms 4 gadiem
ooo, koeficients tāds, ka varētu pat izspiest kkādu 1:0

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 13:23, pirms 4 gadiem
Nav jau tik būtiski kāds šodien būs rezultāts, kāds būs rezultāts ar Fērām, ar Maltu.
Latvijas futbols jau sen ir bedrē.
Dainis veido jaunu komandu, kuru beidzot var saukt par nacionālo izlasi, kādu mums nekad nav bijusi. Varbūt pirms kara?
Vērtēt varēsim ātrākais pēc gada- diviem, vai būs kāds progress!
Spēles stils ir kļuvis simpātiskāks, nav autobuss aizsardzībā un cerība uz kādu dullo golu pretuzbrukumā.
Jā uzbrukuma noslēguma fāzē nav bijusi veiksme, pareizāk būtu teikt pietrūcis meistarības!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 13:29, pirms 4 gadiem
No visas sirds novēlu padi***t arī SanMarino, jo tad beidzot būs visiem skaidrs, ka LFF un LV futbols ir vai nu būvējams pilnīgi no nulles, atlaižot visu un visus un aizmirstot esošos "futbolistus" un koncentrējoties uz nākotni, vai arī LV futbols kā sports ir likvidējams.

Ir nesaprotams, kā futbolisti, kuriem reāli dzīvē nav cita mērķa kā spārdīt kaut kādu gumijas pūsli, b**ģ un par to naudu saņemt, nespēj izspiest no sevis pat puslīdz precīzus pasus.
Tipa - tik grūti ir secināt savas kļūdas un tās labot?
Cik desmitgades jāskatās ka divi nepeisegti futbolisti nespēj viens otram pasu iedot? Cik ilgi jāskatās, ka vārtsargs vienkārši aizsper bumbu bez jebkāda mēŗka, un tad visi tupī aizsardzībā, cerot ka pretinieki (Spāņi, Portugāļi utt. ) pēkšņi kļudīsies un viens kas "ātri huj*rī" vienītī apspēlēs visu pretinieku aizsardzību.

Vienk tas futbols ir tāds kauns, ka labāk tā nebūtu.
90% LAtvijas profesionālie futbolisti ir vienkārši totāli salašņas

     [+] [-]

, 2020-11-11 13:30, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Vērtēt varēsim ātrākais pēc gada- diviem, vai būs kāds progress!
HA HA HA
Nu tu esi optimists.
Gandrīz vai - šogad LV ir ekonomiskā krīze, bet nu Kariņš tagad jau veic reformas, un plānojam nākamgad vai maksimums pēc diviem gadiem sasniegt Šveices līmeni
vot tā tu izklausies.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-11 13:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā tas tiešām ir nonsens, bet tā sabiedrībā notiek, kad norej to, kurš mazāk simpatizē.
Slavišam kopā ņemot rezultāti pie izlases stūres bija daudz graujošāk slikti, ja pretinieki arī bija cita kalibra, bet pret viņu kopumā izturējās saudzējošāki.

Kurš no mūsu izlases kandidātiem (ārzemju) klubā spēlē vismaz labi? Vietējo čempionātu nav vērts ņemt vērā, jo tāpat skaidrs, ka tā līmenis ir ļoti zems.
Labi spēlē tas Kašmiš vai kā viņu tur sauca, kas Polijā ir rezervē. pārējie nekur nespēlē Viņiem Smiltenē pirmajā maiņā vieta.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 13:47, pirms 4 gadiem
Kaut kā gan šķiet, ka svarīgākā un iespējams, izšķirošā spēle ir tieši šodien.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:03, pirms 4 gadiem
Nu vismaz kāds punkts ir jāņem un kāds gols arī derētu. Fifa rangs arī subjektīvs, jo dažas Okeānijas "izlases'" ir ļoti vājas.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 14:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā tas tiešām ir nonsens, bet tā sabiedrībā notiek, kad norej to, kurš mazāk simpatizē.
Slavišam kopā ņemot rezultāti pie izlases stūres bija daudz graujošāk slikti, ja pretinieki arī bija cita kalibra, bet pret viņu kopumā izturējās saudzējošāki.

Kurš no mūsu izlases kandidātiem (ārzemju) klubā spēlē vismaz labi? Vietējo čempionātu nav vērts ņemt vērā, jo tāpat skaidrs, ka tā līmenis ir ļoti zems.
Par to tak mēs jau runājām! Uldriķis, Gutkovkis spēlēja/spēlē daudz maz normāli. Ošs arī. Tad paliek jautājums, kāpēc viņi izlasē ir nekādi ...

Par Slavišas saudzēšanu - manuprāt, futbola sabiedrība bija pieņēmusi (vismaz es noteikti!), ka tiek būvēts jauns izlases modelis, balstīts uz jaunas mentalitātes veidošanu. Tas prasa laiku, un tāpēc zaudējumus toreiz bija vieglāk norīt (pretiniekos nebija grandi, tomēr no augstākas raudzes kā te Nāciju līgā). Vismaz man tur nav nekāda sakara ar simpatizēšanu Slavišam.

Var jau teikt, ka Kazakevičs arī būvē jaunu komandu, taču 1) kāpēc vajadzēja raut nost Slavišu, nedodot viņam pēc ļoti cerīgās pēdējās spēles, kad, iespējams, kādi nebūt darba augļi beidzot parādījās, paturpināt vēl 2-3 spēles, un lēmumu pieņemt pēc tam? 2) Kazakeviča iebīdīšana ir klaja savējo stumšana siles arodos; 3) Kazakevičs kā treneris neko ievērīgas cienīgu nav sasniedzis ne klubu līmenī (LV kauss? Tas nav nopietni!), ne jauniešu izlaši līmenī. Simpātisks un patīkams kā cilvēks (starp citu, jā!), taču treneris nulle bez autoritātes, harizmas un respekta. Pilnīgi nespējīgs izveidot uzvarētāju kolektīvo apziņu. Tajā pašā laikā būtu ļoti labs funkcionārs. Jā, Kazakevičs man pat simpatizē, taču, kā jau te sacīja Alguns, labs cilvēks nav profesija!

Arī par to jau runājām!
Bet nu neko, pavērosim nākamās trīs spēles un paskatīsimies, kas notiks uz laukuma un rezultātu tablo.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:09, pirms 4 gadiem
15-64 years: 68% (male 8,992)
Viņiem mazāk darbspējīgo kā Latvijā vispār futbolistu

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:25, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Par to tak mēs jau runājām! Uldriķis, Gutkovkis spēlēja/spēlē daudz maz normāli. Ošs arī. Tad paliek jautājums, kāpēc viņi izlasē ir nekādi ...

Par Slavišas saudzēšanu - manuprāt, futbola sabiedrība bija pieņēmusi (vismaz es noteikti!), ka tiek būvēts jauns izlases modelis, balstīts uz jaunas mentalitātes veidošanu. Tas prasa laiku, un tāpēc zaudējumus toreiz bija vieglāk norīt (pretiniekos nebija grandi, tomēr no augstākas raudzes kā te Nāciju līgā). Vismaz man tur nav nekāda sakara ar simpatizēšanu Slavišam.

Var jau teikt, ka Kazakevičs arī būvē jaunu komandu, taču 1) kāpēc vajadzēja raut nost Slavišu, nedodot viņam pēc ļoti cerīgās pēdējās spēles, kad, iespējams, kādi nebūt darba augļi beidzot parādījās, paturpināt vēl 2-3 spēles, un lēmumu pieņemt pēc tam? 2) Kazakeviča iebīdīšana ir klaja savējo stumšana siles arodos; 3) Kazakevičs kā treneris neko ievērīgas cienīgu nav sasniedzis ne klubu līmenī (LV kauss? Tas nav nopietni!), ne jauniešu izlaši līmenī. Simpātisks un patīkams kā cilvēks (starp citu, jā!), taču treneris nulle bez autoritātes, harizmas un respekta. Pilnīgi nespējīgs izveidot uzvarētāju kolektīvo apziņu. Tajā pašā laikā būtu ļoti labs funkcionārs. Jā, Kazakevičs man pat simpatizē, taču, kā jau te sacīja Alguns, labs cilvēks nav profesija!

Arī par to jau runājām!
Bet nu neko, pavērosim nākamās trīs spēles un paskatīsimies, kas notiks uz laukuma un rezultātu tablo.
Godīgi sakot, nesekoju tevis nosaukto futbolistu gaitām, bet tik daudz es zinu, ka neviens no viņiem nav savu komandu līderi, un salīdzinoši reti aizvada pilnas spēles.

Slavišam rezultāti ar izlasi uzlabojās, ka EČ kvalifikācijas grupā viss bija jau skaidrs. Tā pati Austrija pret LV zaudētajā spēlē spēlēja bez līderiem ar kuriem tā grāva LV izlasi ar 0:6.

Nekad nepiekritīšu stāstam, ka pro spēlētājiem izlasē ir iespējams radikāli mainīt viņu mentalitāti. Tas ir jādara bērnu, jauniešu un junioru līmenī, un nevis tad, kad spēlētājs jau noformējies kā personība.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-11 14:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad nepiekritīšu stāstam, ka pro spēlētājiem izlasē ir iespējams radikāli mainīt viņu mentalitāti. Tas ir jādara bērnu, jauniešu un junioru līmenī, un nevis tad, kad spēlētājs jau noformējies kā personība.
Mentalitāti var mainīt jebkurā laikā! Vajag tikai pareizos cilvēkus blakus!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:40, pirms 4 gadiem
Iemet kādu Latvijas futbolistu EPL un pēc gada būs pavisam cits cilvēks

     [+] [-]

, 2020-11-11 14:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad nepiekritīšu stāstam, ka pro spēlētājiem izlasē ir iespējams radikāli mainīt viņu mentalitāti. Tas ir jādara bērnu, jauniešu un junioru līmenī, un nevis tad, kad spēlētājs jau noformējies kā personība.
Sorry, vecais!
Nemainās tikai miroņi!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekad nepiekritīšu stāstam, ka pro spēlētājiem izlasē ir iespējams radikāli mainīt viņu mentalitāti. Tas ir jādara bērnu, jauniešu un junioru līmenī, un nevis tad, kad spēlētājs jau noformējies kā personība.
Kādas muļķības? Tikai bezģeļņiks var negribēt mainīties, tupēt pie tv kastes un uzskatīt ka es kā personība esmu visu sasniedzis

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Mentalitāti var mainīt jebkurā laikā! Vajag tikai pareizos cilvēkus blakus!
Muļķības!
Vienīgi kurš var izmainīt noformējušos personību ir viņš pats, un pie tam tas notiek daudzu gadu garumā, kad personība formējas attiecībā pret dzīves pieredzi un ķermeņa fizisko stāvokli.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 14:53, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Sorry, vecais!
Nemainās tikai miroņi!
Jā, bet tikai katrs dara to pats.
Es šeit runāju par normāliem cilvēkiem, un nevis tiem, kuri liecas uz to pusi uz kuru pūš vējš.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 15:00, pirms 4 gadiem
Tā kā abās komandās ir pa 11 spēlētāji un šodien ir 11.mēneša 11.datums, tad arī rezultātā būs skaitlis 11, respektīvi 1:1.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-11 15:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet tikai katrs dara to pats.
Es šeit runāju par normāliem cilvēkiem, un nevis tiem, kuri liecas uz to pusi uz kuru pūš vējš.
Protams, ka katrs to dara pats.
Taču ne jau bez iemesla.
To liek darīt dzīves situācijas. Un arī skolotāji, tai skaitā treneri!

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:11, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Protams, ka katrs to dara pats.
Taču ne jau bez iemesla.
To liek darīt dzīves situācijas. Un arī skolotāji, tai skaitā treneri!
Nē, to dara katra cilvēka dzīves pieredze, jo ne par velti saka, ka cilvēks mainās ik pēc septiņiem gadiem. Un nevajag jaukt zināšanu iedošanu, ar cilvēka mentālo pārveidi.
Sen jau ir zinātniski pierādīts fakts, ka cilvēku pēc temperamenta flegmātiķis nevar padarīt par sangviniķi, vai pat holēriķi, un tāpēc par to nav pat vērts diskutēt.
Tiesa, treneriem ir iespēja prast izveidot zināmu ''ķīmiju'' starp šiem temperamentā atšķirīgajiem cilvēkiem, vai savā komandā sapulcēt pēc temperamentiem tuviem spēlētājiem, bet tas nav labs risinājums, jo grūti būs vadīt komandu, kurā, piemēram visi ir holēriķi pēc sava temperamenta.

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:21, pirms 4 gadiem
0-1. Vārtus ar galvu, pēc stūra sitiena izpildes, gūs Filippo Berardi. Viņa kontā arī 3 vārti Itālijas C sērijā

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, to dara katra cilvēka dzīves pieredze, jo ne par velti saka, ka cilvēks mainās ik pēc septiņiem gadiem. Un nevajag jaukt zināšanu iedošanu, ar cilvēka mentālo pārveidi.
Sen jau ir zinātniski pierādīts fakts, ka cilvēku pēc temperamenta flegmātiķis nevar padarīt par sangviniķi, vai pat holēriķi, un tāpēc par to nav pat vērts diskutēt.
Tiesa, treneriem ir iespēja prast izveidot zināmu ''ķīmiju'' starp šiem temperamentā atšķirīgajiem cilvēkiem, vai savā komandā sapulcēt pēc temperamentiem tuviem spēlētājiem, bet tas nav labs risinājums, jo grūti būs vadīt komandu, kurā, piemēram visi ir holēriķi pēc sava temperamenta.
Var kaut kur avotu tam zinātniskajam pētījumam? Ja pareizi atceros no skolā mācītā, tad 1) tādu 100% holēriķu vai sangvīniķu nemaz nav, un 2) dzīves laikā šī mentalitāte var mainīties (ārēju vai iekšēju pārdzīvojumu rezultātā).
Bet tā mentalitāte, kas ir jāmaina ir cita. Tā, kur cilvēks paliek nekaunīgāks, agresīvāks, aktīvāks, drošāks, atbildīgāks utmldz, kas noder futbolā. Pieļauju, ka jau klubos to mēģina ietekmēt, bet izlases treneris arī var savu pirkstu tur pielikt..

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:27, pirms 4 gadiem
Vienreiz Gibraltāram zaudējuši esam, te arī būs smaga spēle pret Sanmarīno, neizšķirts te labākajā gadījumā.

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:38, pirms 4 gadiem
Par Latvijas izlasi! PAR LATVIJU!
Un tiem, kas te apdir...š izlasi, spēlētājus, trenerus - lai labi iziet vēders.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, to dara katra cilvēka dzīves pieredze, jo ne par velti saka, ka cilvēks mainās ik pēc septiņiem gadiem. Un nevajag jaukt zināšanu iedošanu, ar cilvēka mentālo pārveidi.
Sen jau ir zinātniski pierādīts fakts, ka cilvēku pēc temperamenta flegmātiķis nevar padarīt par sangviniķi, vai pat holēriķi, un tāpēc par to nav pat vērts diskutēt.
Tiesa, treneriem ir iespēja prast izveidot zināmu ''ķīmiju'' starp šiem temperamentā atšķirīgajiem cilvēkiem, vai savā komandā sapulcēt pēc temperamentiem tuviem spēlētājiem, bet tas nav labs risinājums, jo grūti būs vadīt komandu, kurā, piemēram visi ir holēriķi pēc sava temperamenta.
Sagaidīšu septiņus treknos gadus un kļūšu trekns

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:40, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Var kaut kur avotu tam zinātniskajam pētījumam? Ja pareizi atceros no skolā mācītā, tad 1) tādu 100% holēriķu vai sangvīniķu nemaz nav, un 2) dzīves laikā šī mentalitāte var mainīties (ārēju vai iekšēju pārdzīvojumu rezultātā).
Bet tā mentalitāte, kas ir jāmaina ir cita. Tā, kur cilvēks paliek nekaunīgāks, agresīvāks, aktīvāks, drošāks, atbildīgāks utmldz, kas noder futbolā. Pieļauju, ka jau klubos to mēģina ietekmēt, bet izlases treneris arī var savu pirkstu tur pielikt..
Ja patiešām vēlies atrast kādu zinātnisku rakstu par šo tēmu, tad uzklikšķini mātē Googlē, un tev būs n-tie raksti par šo tēmu. Īpaši angļu valodā.
Jā nenoliedzami, ka visi melanholiķi, flegmātiķi, sangviniķi un holēriķi vel dalās divās grupās kā introverti un ekstraverti cilvēki, bet arī tas nedod iespēju apgalvot, ka šos cilvēkus var stipri mainīt, jo cilvēka temperaments viņā ir iedzimts, un tas nemainās visu viņa dzīves laiku. Tieši tāpēc mēs esam tik ļoti atšķirīgi, un tieši uz to balstās visa mūsu domāšana un uzvedība.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Sagaidīšu septiņus treknos gadus un kļūšu trekns
Ja izvēlēsies tādu savas dzīves modeli nākošajiem septiņiem gadiem, tad tā arī būs.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:43, pirms 4 gadiem
Šitās teorijas ir labas, bet teorijas+ viedierīces jau ir pavisam cita teorija, kas neiet kopā ar vecajām teorijām

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:45, pirms 4 gadiem
Piemēram agrāk visas teorijas rakstīja, saglabāja papīros, grāmatās bet tagad visas teorijas jau ir automatizētas datubāzēs!
Atveru savu search un piekļūstu dažu sekunžu laikā ko esmu rakstījis pirms gadiem!

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja patiešām vēlies atrast kādu zinātnisku rakstu par šo tēmu, tad uzklikšķini mātē Googlē, un tev būs n-tie raksti par šo tēmu. Īpaši angļu valodā.
Jā nenoliedzami, ka visi melanholiķi, flegmātiķi, sangviniķi un holēriķi vel dalās divās grupās kā introverti un ekstraverti cilvēki, bet arī tas nedod iespēju apgalvot, ka šos cilvēkus var stipri mainīt, jo cilvēka temperaments viņā ir iedzimts, un tas nemainās visu viņa dzīves laiku. Tieši tāpēc mēs esam tik ļoti atšķirīgi, un tieši uz to balstās visa mūsu domāšana un uzvedība.
Piedod, bet Tevi tak nevar uztvert nopietni. Es neesmu redzējis intravertu holēriķi. Tb esmu redzējis, bet viņu sauc par melanholiķi
Var jau būt, ka Tavi holēriķi ir pavisam citi nekā mani holēriķi. Bet nu tad vajadzētu vienoties par terminoloģiju

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:48, pirms 4 gadiem
Igauņiem bijis klupiens pret Sanmarino. Šo kaut kā biju palaidis garām.

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:49, pirms 4 gadiem
Piemēram agrāk visas teorijas rakstīja, saglabāja papīros, grāmatās bet tagad visas teorijas jau ir automatizētas datubāzēs!
Atveru savu search un piekļūstu dažu sekunžu laikā ko esmu rakstījis pirms gadiem!

Pārāk daudz mainīgo, kas mainās, lai pilnīgi visu balstītu uz 20-50g veciem pētījumiem!
Myers Briggs pētījumi ir interesanti, kas daudz atklāj kā domā konkrēts cilvēks! Šim visvairāk piekrītu!
Jungs Myers Briggs ir tiešam kas labs, bet nevajag ieciklēties!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Šitās teorijas ir labas, bet teorijas+ viedierīces jau ir pavisam cita teorija, kas neiet kopā ar vecajām teorijām
Tieši tā!
Un tieši tāpēc jau cilvēkiem ar bagātu dzīves pieredzi ir daudz sarežģītāk pārslēgties uz jaunajiem risinājumiem, nekā tas ir salīdzinoši jauniem cilvēkiem, jo viņiem jau ir noformējušās dzīves vērtības, un tās lauzt ir grūti un sarežģīti.

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, to dara katra cilvēka dzīves pieredze, jo ne par velti saka, ka cilvēks mainās ik pēc septiņiem gadiem. Un nevajag jaukt zināšanu iedošanu, ar cilvēka mentālo pārveidi.
Sen jau ir zinātniski pierādīts fakts, ka cilvēku pēc temperamenta flegmātiķis nevar padarīt par sangviniķi, vai pat holēriķi, un tāpēc par to nav pat vērts diskutēt.
Tiesa, treneriem ir iespēja prast izveidot zināmu ''ķīmiju'' starp šiem temperamentā atšķirīgajiem cilvēkiem, vai savā komandā sapulcēt pēc temperamentiem tuviem spēlētājiem, bet tas nav labs risinājums, jo grūti būs vadīt komandu, kurā, piemēram visi ir holēriķi pēc sava temperamenta.
Ja Tu 30 gadus seko Štatu vēlēšanām, tad šī nu ir tēma, kur man ir 30+ gadu pieredze.
Protams, manis pēc paliec pie saviem uzskatiem.

Kas attiecas uz komandas veidošanu pēc tempermentu tipiem - tā būtu varen liela muļķība sapulcināt viena tempermenta spēlētājus. Ķīmija veidojas, saliekot kopā dažādību.
Taču temperments nav noteicošais faktors uzvarētāju mentalitātes veidošanā. Izskatās, ka par kolektīvo apziņu un tās lomu dažādos procesos neko daudz nezini.

OK. Vērosim nākamās spēles.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:51, pirms 4 gadiem
Interesanti, ņemot vērā, kādā fiziskajā formā pēdējā laikā ir Tīdenbergs, Kazakēvičam nešķiet, ka Eduarda vektors ļauj viņu uzlaist laukumā, nevis marinēt uz soliņa? Un vēl nesaprotu, ja šobrīd Liepāja rāda vissaturīgāko futbolu Virslīgā, kāpēc gan nesalikt laukumā pusi no Liepājas pamatsastāva, lai mauc, piemest klāt vēl ex-liepājniekus Ikaunieku, Toberu, kas labi sapratīsies, un miers. Bet nē, jo lielāki asorti, jo laikam lielāks ieguvums pēc Kazakēviča domām.

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:53, pirms 4 gadiem
Wow- 20 gadi vajadzīgi, lai ko tādu radītu!
Briggs Myers implemented the ideas of Carl Jung and added her own insights. She then created a paper survey which would eventually become the MBTI. The test was to assess personality type and was fully developed after 20 years of research by Briggs Myers with her mother and thousands of others

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:56, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Piedod, bet Tevi tak nevar uztvert nopietni. Es neesmu redzējis intravertu holēriķi. Tb esmu redzējis, bet viņu sauc par melanholiķi
Var jau būt, ka Tavi holēriķi ir pavisam citi nekā mani holēriķi. Bet nu tad vajadzētu vienoties par terminoloģiju
Arī holēriķi mēdz būt vērsti uz sevi, un tikai pie noteiktiem apstākļiem tie var būt vērsti uz āru. Tikai tas nekādā mērā nemaina faktu, ka viņš savā kopējā temperamentā ir un paliek holēriķis. Par to liecina viņa rakstura īpašības kā savā reakcijas ātrumā. Viņi mēdz pielietot spēku, rīkojas impulsīvi. Viņiem parasti ir raksturīga varaskāre, uzstājība, arī agresivitāte un haotisms. Šī tipa cilvēkiem patīk fiziska slodze, aktivitātes; viņi ir ļoti enerģiski un ar daudzpusīgām interesēm.

     [+] [-]

, 2020-11-11 15:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā!
Un tieši tāpēc jau cilvēkiem ar bagātu dzīves pieredzi ir daudz sarežģītāk pārslēgties uz jaunajiem risinājumiem, nekā tas ir salīdzinoši jauniem cilvēkiem, jo viņiem jau ir noformējušās dzīves vērtības, un tās lauzt ir grūti un sarežģīti.
Esmu secinājis, ka cilvēkiem kas ir nemitīgā kustībā ir vieglāk to visu iemācīt.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 15:58, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Ja Tu 30 gadus seko Štatu vēlēšanām, tad šī nu ir tēma, kur man ir 30+ gadu pieredze.
Protams, manis pēc paliec pie saviem uzskatiem.

Kas attiecas uz komandas veidošanu pēc tempermentu tipiem - tā būtu varen liela muļķība sapulcināt viena tempermenta spēlētājus. Ķīmija veidojas, saliekot kopā dažādību.
Taču temperments nav noteicošais faktors uzvarētāju mentalitātes veidošanā. Izskatās, ka par kolektīvo apziņu un tās lomu dažādos procesos neko daudz nezini.

OK. Vērosim nākamās spēles.
Protams šī tēma nav izdiskutējama ar īsiem komentāriem, un ir daudz plašāka.
Ok! Lai mūsējiem šovakar laba spēle.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-11 16:01, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Esmu secinājis, ka cilvēkiem kas ir nemitīgā kustībā ir vieglāk to visu iemācīt.
Tā varētu būt, jo cilvēki kuri ir kustībā, kā likums ir arī mērķtiecīgāki un zinātkārāki.

     [+] [-]

, 2020-11-11 16:03, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Esmu secinājis, ka cilvēkiem kas ir nemitīgā kustībā ir vieglāk to visu iemācīt.
Noteicošais faktors ir cilvēka prāta atvērtība (un, jā, prāta atvērtība korelē ar cilvēka būšanu kustībā).
Tādi uzskatī, kā - es zinu! tas viedoklis ir muļķības! utt - liecina par taisnvirziena domāšanu.

     [+] [-]

, 2020-11-11 16:08, pirms 4 gadiem
Uzbrucējiem dotu spēlēt katram 45min(jo domāju visi ir spēkā un meistarībā diezgan līdzīgi)

     [+] [-]

, 2020-11-11 16:08, pirms 4 gadiem
Sanmarino ir pasaules vājākā izlase, tāpēc jebkuram reālistam skaidrs, ka Latvija vinnēs pārliecinoši, vismaz 5-0

     [+] [-]

, 2020-11-11 16:21, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tā kā abās komandās ir pa 11 spēlētāji un šodien ir 11.mēneša 11.datums, tad arī rezultātā būs skaitlis 11, respektīvi 1:1.
Izklausās pat ļoti reāli!

Bet šodien runāju ar Daini Katkēviču (nejaukt ar kazakēviču), viņš pieticīgi prognozē 3-0 Latvijas uzvaru

     [+] [-]

, 2020-11-11 16:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Piemēram agrāk visas teorijas rakstīja, saglabāja papīros, grāmatās bet tagad visas teorijas jau ir automatizētas datubāzēs!
Atveru savu search un piekļūstu dažu sekunžu laikā ko esmu rakstījis pirms gadiem!

Pārāk daudz mainīgo, kas mainās, lai pilnīgi visu balstītu uz 20-50g veciem pētījumiem!
Myers Briggs pētījumi ir interesanti, kas daudz atklāj kā domā konkrēts cilvēks! Šim visvairāk piekrītu!
Jungs Myers Briggs ir tiešam kas labs, bet nevajag ieciklēties!
Tu par savām teorijām?

     [+] [-]

, 2020-11-11 17:21, pirms 4 gadiem
Kaut kad jau maisam gals atnāks vaļā. Ticu, ka šovakar vairāk par vienu iebakstīsim.

     [+] [-]

, 2020-11-11 17:47, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Daini neņem galvā rējējus! Turpini iesākto komandas veidošanu un cerams, ka mums izveidosies tiešām nacionālā valstsvienība kam just līdzi gan labākos laikos, gan neveiksmēs!
Jutīsim līdzi tikai neveiksmēm.

     [+] [-]

, 2020-11-11 18:34, pirms 4 gadiem
Cik dzirdēts, tad Ļašenko pusstundu šodien lasījis lekciju Dainim par latviešu uzvaru pār Bermonta karaspēku un uzsvēris, cik būtiski būtu tieši šodien, Lāčplēša dienā, sakaut Sanmarīno izlasi!

Dainis esot ieklausījies !

Latvija vinnēs 5-0

     [+] [-]

, 2020-11-11 19:04, pirms 4 gadiem
par šo ir jāmaksā,lai redzētu????? Nopietni????

  +1 [+] [-]

, 2020-11-11 19:14, pirms 4 gadiem
Alfonso77 rakstīja: par šo ir jāmaksā,lai redzētu????? Nopietni????
https://latvijastv.xyz/tv6-tiesraide/

     [+] [-]

, 2020-11-11 19:16, pirms 4 gadiem
paldies

     [+] [-]

, 2020-11-11 20:41, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: https://latvijastv.xyz/tv6-tiesraide/
paldies par linku
3:0 mūsējiem par labu