Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "Kādas ir pretenzijas? Konkrētus jautājumus nedzirdu – arī no preses ne"

Agris Suveizda

Kazakevičs: "Kādas ir pretenzijas? Konkrētus jautājumus nedzirdu – arī no preses ne"
Dainis Kazakevičs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs pēc "Euro 2024" atlases cikla beigām viesojies "William Hill TV", sniedzot interviju Latvijas basketbola leģendai Valdim Valteram.

"Labprāt esmu gatavs satikties un runāt arī ar fanu līderiem, bet esmu gatavs atbildēt uz konkrētiem jautājumiem. Kas tad ir tā pretenzija – konkrēti? Komanda necīnās, nav pašatdeves, slikta taktika, izvēlēti neatbilstoši spēlētāji – kas konkrēti ir pretenzija? Ja pretenzija ir "tu mums nepatīc!", ko tad es tur varu izdarīt?! Es taču nevaru un arī negribu iepatikties pilnīgi visiem, man nav tāda dzīves mērķa. Es un čaļi darbu darām pēc labākās sirdsapziņas, meistarība varbūt neatbilst gaidām, bet, veči, es uz to nekādu atbildi nevaru sniegt. Varu atbildēt uz konkrētiem jautājumiem, bet es tos nedzirdu – arī ne no preses. Visi runā, cik slikts cikls, bet mēs 12 gadu laikā līdz Armēnijas spēlei ranga pirmā simtnieka komandu bijām uzvarējuši tikai vienu reizi – nevis divdesmitnieka, bet simtnieka!" sacīja Kazakevičs.


Runājot par aizvadīto ciklu, Kazakevičs vēlreiz atzina, ka būtu vēlējies nedaudz vairāk punktu, īpaši izlaistajās galotnēs pret turkiem un armēņiem, tomēr cikla rezultāts, viņaprāt, bijis diezgan tuvu maksimumam – ņemot vērā, ka grupā nebija sestā groza komandas. Runājot par paša pieļautajām kļūdām un kopumā vēlo maiņu tendenci, Kazakevičs akcentēja spēli Erevānā (1:2), kurā kļūdījies ar uzmainītajiem un nomainītajiem spēlētājiem un maiņu veikšanu kā tādu, kā arī mājas spēli pret Turciju (2:3), kurā maiņas sākotnēji devušas pozitīvu efektu, bet pēc tam spēlēja lielu lomu ielaistajos trešajos vārtos. Tāpat Kazakevičs sacīja, ka viņš ar treneru štābu netrāpīja ar taktiku gada sliktākajā spēlē Horvātijā (0:5), izvēloties pārāk piesardzīgu spēles manieri un ļaujot horvātiem ar bumbu izrīkoties bez spiediena.

Runājot par savu atbildību kā ilggadējam sporta direktoram, Kazakevičs piebilda, ka viņa laikā jaunatnes izlašu rezultāti tieši ir uzlabojušies, taču viņš galveno problēmu redz šo spēlētāju pārejā uz profesionālo futbolu pēc 17-18 gadu vecuma un Virslīgas vadošo klubu kūtrajā jauniešu iespēlēšanā, kaut cilvēcīgi saprot treneru atbildību un nevēlēšanos riskēt ar zaudētiem punktiem titulcīņā.

Šodien notiek LFF valdes sēde, kurā atskaites par gadu jāsniedz visu izlašu galvenajiem treneriem, un vakarpusē gaidāma federācijas preses konference par valdes sēdes lēmumiem. Portāls Delfi ziņo, ka valde ir nolēmusi šķirties no Kazakeviča.

  +7 [+] [-]

, 2023-12-07 13:36, pirms pusgada
Super, vismaz viens perfekts cilvēks izlasē mums ir! Kaut kā jāsakasa vēl 11

  +9 [+] [-]

, 2023-12-07 13:52, pirms pusgada
Dainis tāds lecīgs, arī viņam ir jūtas!!
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 14:01, pirms pusgada
no 8 cikla spēlēm pats piekrīt savām kļūdām trijās spēlēs. Tātad, gandrīz pusē spēļu galvenais treneris ir kļūdījies!!!! Tieši kas pārsteidz, ka gan fani, gan žurnālisti, gan federācija ir neapmierināta ar treneru štāba darbu??? Gan jau, ka speciālisti atrastu kļūdas spēļu vadīšanā arī atlikušajās 5 spēlēs. Tas, ka komanda cīnās, vēl negarantē panākumus! Ir vajadzīgs rezultāts! Un ir treneri, kuri prot to sasniegt arī ar vājākām komandām nekā LV futbola izlase! Paldies un un paliec sveiks Daini! Un pieticība grezno, esi paškritiskāks!

  +9 [+] [-]

, 2023-12-07 14:01, pirms pusgada
Nu re, viss izlemts! Dainim jauns 7 gadu līgums. Uzd*rst uz Ļašenko, Dainis ir Sporta Direktors un galvenā trenera darbu novērtē izcili - pretenziju nav.
Slēpts komentārs: 55555555

 +16 [+] [-]

, 2023-12-07 14:06, pirms pusgada
Tak sen jau pretenzijas bijušas izklāstītas gan no žurnālistu puses, gan komentētāju-fanu puses kaut vai arī sportacentra rakstos - par neatbilstošām taktikām pret attiecīgajiem pretiniekiem, par Uldriķi kā vienīgo izvirzīto, par to, ka nespēlē labākajā formā esošie, par maiņu veikšanu tikai tad, kad faktiski ir traumēti spēlētāji utt utt. Cik var malt vienu un to pašu.

 +12 [+] [-]

, 2023-12-07 14:07, pirms pusgada
Absolūti neadekvāts personāžs-Tvaika ielas klients,kuram nav nekādas sapratnes par realitāti!

  +9 [+] [-]

, 2023-12-07 14:10, pirms pusgada
Jānis Derums rakstīja: Kritika ir vajadzīga, bet konkrēti neviens neko nesaka, nejautā. . . . tikai slikti, slikti, Dainis, Dainis. . .
Izlases 'treneru korpusā ir arī bijušie izlases spēlētāji slavenais Pahars, Pučinsks. Pahars taču kaut ko no futbola saprot, arī pats izmēģināja trenera maizi.
Futbola popularitāti latviešu puikās pieaug, arī skatītāji pamazām atgriežas tribīnēs. Gan ar laiku izaugs jauna paaudze un parādīsies kāds talants.
Bet tuvākos pāris gados nav nekāda pamata cerēt uz brīnumu, ka Latvija kā līdzīga spēlēs ar vismaz pirmā simtnieka otru pusi. Kādā spēlē var aizķerties, bet ne vairāk!
Muļķības! Es bieži Tev piekrītu, Jāni, bet bieži Tu izklausies kā tas pats Valters. Dainim regulāri jautā par maiņām, par 'melno blociņu', par krēsla drošību, par sastāva izvēli, bet katru reizi saņemam to pašu klasisko 'mediju-treniņa' atbildi. Daiņa izteikums, ka 'viņam nav krēsla' bija kronis visam. Viņš ir iedomīgs gailis, kurš neatbild par bazaru un pēc tam cenšas iestāstīt tādiem kā tev un Valteram, ka viņam jau neko neprasa un nekādu konstruktīvu kritiku neizsaka. Tas, kā viņš izturas pret, piemēram, Koscinkēviču, kuram asinīs nav nekas cits kā LV futbols, ir vienkārši pretīgi.

  +6 [+] [-]

, 2023-12-07 14:25, pirms pusgada
Idars pastulbais vācies tā labi patālu no futbola.

  -4 [+] [-]

, 2023-12-07 14:28, pirms pusgada
skotijs rakstīja: Tak sen jau pretenzijas bijušas izklāstītas gan no žurnālistu puses, gan komentētāju-fanu puses kaut vai arī sportacentra rakstos - par neatbilstošām taktikām pret attiecīgajiem pretiniekiem, par Uldriķi kā vienīgo izvirzīto, par to, ka nespēlē labākajā formā esošie, par maiņu veikšanu tikai tad, kad faktiski ir traumēti spēlētāji utt utt. Cik var malt vienu un to pašu.
Maiņas maz un ļoti vēlu veica arī Starkovs izlases ziedu laikos,jo nebija lāga ,kas piemēram pussargu līnijā varēja nomainīt Rubīnu Bleideli,vai Laizānu.Arī pašlaik nav praktiski kvalitātīvu spēlētāju,kuri var nomainīt sākumsastāva spēlētājus,kur tad ir tie uzbrucēji ,kuri labāki par Uldriķi.Ja no traumas atgūsies Gutkovskis ,tad vēl viens būs,bet piemēram Regža ir vājāks.

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 14:36, pirms pusgada
LV futbolā vajadzētu ārzemju treneri un arī jauniešiem jāpieaicina kādi ārvalstu treneri. Mēs neesam nolemti būt mūžīgi simtie, ja ir labi treneri, var sakārtot un izaudzināt labus talantus, jo mums ir labas darba spēja, meistarību var pietrenēt, ir iekštelpu zāles
Slēpts komentārs: coffijs

  +7 [+] [-]

, 2023-12-07 14:47, pirms pusgada
Kas tur nav skaidrs, viņš pats iedomājies baigo treneri, bet realitātē viņa līmenis pat neatbilst 1.līgas klubam, kur nu vēl LV izlasei. "Iedomāts" treneris, kurš pats sevi iecēla amatā, lai paliktu vēstures grāmatās kā izlases treneris..

 +10 [+] [-]

, 2023-12-07 14:48, pirms pusgada
coffijs rakstīja: Daiņa nīdēji var sākt priecāties ,jo Delfi raksta ,ka pēc abpusējās vienošanās Dainis amatu pametīs.Noteikti ar jauno treneri mēs visādas Rumānijas Bulgārijas Luksemburgas mierīgi uzvarēsim ,bet Armēnijas sagrausim,ja netiksim uz nākamo finālturnīru ,tad fanu sektors varēs veikt kārtējo protesta akciju.
nav jau arī nekādi baigie nīdēji un izlase nav jau nekāda personīgā smilšukaste..

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 15:19, pirms pusgada
Nopietni? Kādas pretenzijas? Par parādīto spēli laukumā, par bumbas kontroli 30-70 gandrīz pret jebkuru pretinieku, par vietu Pasaules rangā. Vēl kādu iemeslu vajag?

  +6 [+] [-]

, 2023-12-07 15:23, pirms pusgada
Dain, eij māja !
Lai Eilands un īstie fani var nākt atpakaļ uz stadionu!

  +4 [+] [-]

, 2023-12-07 15:27, pirms pusgada
Jautājumus nevajag, jo atbildes ir matemātikā - ģeometrijā vai algebrā kaut vai
Slēpts komentārs: n20

  +2 [+] [-]

, 2023-12-07 15:39, pirms pusgada
St.ul.bs vai izliecies?

  +6 [+] [-]

, 2023-12-07 15:50, pirms pusgada
n20 rakstīja: Lieciet mūsu izlases vadībā kaut trīs pasaules klases trenerus kopā,nekas labāks nebūs. Ja spēlētājiem nav meistarības, rezultāta nebūs.No miroņa pirdienu negaidiet.Nevienā Eiropas top līmeņa komandā nav neviena mūsu fudbolista.Nespēj vai neprot vairs mūsu treneri sagatatavot Pahara,Verpakovska līmeņa spēlētājus.Vai nespēj atrast potencionālus talantus.Ja tavi fizioloģiskie griesti 100 metros ir 11 sek,Boltu nekad nevinnēt - trenējies kaut līdz baltajām pelītēm.
Bet nonespējniekiem īzlases trenerim ir jāmāk izspiest visu tad, kad tas ir vajadzīgs. Ar savu harizmu, motivāciju...Te mums ir 0.Taktika 0

  +2 [+] [-]

, 2023-12-07 16:17, pirms pusgada
Ko tur komentēt vairāk, diagnoze..

  +8 [+] [-]

, 2023-12-07 16:25, pirms pusgada
n20 rakstīja: Lieciet mūsu izlases vadībā kaut trīs pasaules klases trenerus kopā,nekas labāks nebūs. Ja spēlētājiem nav meistarības, rezultāta nebūs.No miroņa pirdienu negaidiet.Nevienā Eiropas top līmeņa komandā nav neviena mūsu fudbolista.Nespēj vai neprot vairs mūsu treneri sagatatavot Pahara,Verpakovska līmeņa spēlētājus.Vai nespēj atrast potencionālus talantus.Ja tavi fizioloģiskie griesti 100 metros ir 11 sek,Boltu nekad nevinnēt - trenējies kaut līdz baltajām pelītēm.
Neviens neprasa gāzt kalnus, tas sen jau izrunāts, nezinu, ko kurienes izlīdi un vēl domā, ka tas ir galvenais iemesls #DainisOut virzienam. Šajā pašā intervijā VV pacēla galveno iemeslu, kādēļ ir kā ir un tā ir komunikācija ar futbola sabiedrību. Pats Dainis arī šeit apstiprināja, ka viņam nav nekādas vēlmes komunikāciju uzlabot un nekas nemainītos arī ja viņš darbu turpinātu pie izlases stūres. Ļašenko bija jāpaceļ pakaļa un jālaiž Dainis vaļā, ar visu to, ka tuvojas LFF prezidenta vēlēšanas, citādāk neapmierinātība tikai augtu un vēl vairāk kristu uz viņa pleciem, pazemintātu viņa izredzes tikt ievēlētam atkārtoti.

  -4 [+] [-]

, 2023-12-07 16:39, pirms pusgada
Man patika Daiņa vadītā komanda, spēlēja skatāmu, jautru futbolu, nemēģināja noturēt 0:0.

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 16:42, pirms pusgada
coffijs rakstīja: Maiņas maz un ļoti vēlu veica arī Starkovs izlases ziedu laikos,jo nebija lāga ,kas piemēram pussargu līnijā varēja nomainīt Rubīnu Bleideli,vai Laizānu.Arī pašlaik nav praktiski kvalitātīvu spēlētāju,kuri var nomainīt sākumsastāva spēlētājus,kur tad ir tie uzbrucēji ,kuri labāki par Uldriķi.Ja no traumas atgūsies Gutkovskis ,tad vēl viens būs,bet piemēram Regža ir vājāks.
Muļķības, meli un nepatiesības...

Gutkovskis = Uldriķis = Krollis = Regža = pa lielam visi, diemžēl, sētas līmenis (uz Eiropas skatuves..). Nepārspīlēsim viņu (ne)varējumu, tur līmeņa starpība ir tik minimāla, ka būtu ar lupu jāmeklē.

Emsis ir aizvadījis 30 vairāk spēļu kā nepieciešams, tur puse virslīgas varētu viņu nomainīt tādā pašā līmenī ar daudz lielākām nākotnes perspektīvām. Tie paši Mettas Vientiesis un Vapne to mierīgi izdarītu un pieredzi uzkrātu.

Dašķevičs (ne)laimes gadījuma dēļ tik sastāvā uz nopietnām minūtēm un reāli parādīja ka nav sliktāks par citiem malējiem. Tur lielākajai daļai jauno nav iespējas tik uz laukuma pat pārbaudes spēlēs lai parādītu ko viņi var. Nu nav nopietni pa 5min nākt laukumā spēles beigās.

  +3 [+] [-]

, 2023-12-07 16:50, pirms pusgada
chau! ataa rakstīja: Man patika Daiņa vadītā komanda, spēlēja skatāmu, jautru futbolu, nemēģināja noturēt 0:0.
un vienmēr jau pēc 20 min varēja slēgt tv ārā, jo viss bija skaidrs

  -4 [+] [-]

, 2023-12-07 16:50, pirms pusgada
DainisKazačoks rakstīja: Nopietni? Kādas pretenzijas? Par parādīto spēli laukumā, par bumbas kontroli 30-70 gandrīz pret jebkuru pretinieku, par vietu Pasaules rangā. Vēl kādu iemeslu vajag?
Mums ir spēlētāji lai pret grupas bijušajiem pretiniekiem bumbu kontrolētu vairāk kā 30-40% jāsaka smieklīgs arguments ,jo tā bijis vienmēr.Jo vienīgais kā gūt kādu punktu mūsu variantā ir totāls autobuss ar vienu uzbrucēju smailē,bet mums diemžēl pat labu aizsargu nav arī pussargi aizsardzībā vāji.

  +8 [+] [-]

, 2023-12-07 16:54, pirms pusgada
coffijs rakstīja: Daiņa nīdēji var sākt priecāties ,jo Delfi raksta ,ka pēc abpusējās vienošanās Dainis amatu pametīs.Noteikti ar jauno treneri mēs visādas Rumānijas Bulgārijas Luksemburgas mierīgi uzvarēsim ,bet Armēnijas sagrausim,ja netiksim uz nākamo finālturnīru ,tad fanu sektors varēs veikt kārtējo protesta akciju.
daiņa nīdēji ir Latvijas futboal fani, bet daiņa aizstāvji ir Latvijas futbola ienaidnieki.
bet tu nesatraucies, ieliktenim tāpat atradīsies kāds trekns amats iekš LFF

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 16:54, pirms pusgada
Šitā turēties pie trenera krēsla! Atgādina mūsu politiķus. Tātad Daiņukam laikam laba nauda nāk.

 +11 [+] [-]

, 2023-12-07 17:03, pirms pusgada
Īsti nesaprotu te dažus Daiņonkuļa aizstāvjus.. jā, ar citu treneri iespējams arī nekas labāks nebūs...

..bet rezultāta neesamība šajā ciklā + pretīgā un augstprātīgā uzvedība/komunikācija nekādus citus variantus, manuprāt, neatstāj kā tikai viņa atlaišanu...

     [+] [-]

, 2023-12-07 17:05, pirms pusgada
BenSimmonsBall rakstīja: Neviens neprasa gāzt kalnus, tas sen jau izrunāts, nezinu, ko kurienes izlīdi un vēl domā, ka tas ir galvenais iemesls #DainisOut virzienam. Šajā pašā intervijā VV pacēla galveno iemeslu, kādēļ ir kā ir un tā ir komunikācija ar futbola sabiedrību. Pats Dainis arī šeit apstiprināja, ka viņam nav nekādas vēlmes komunikāciju uzlabot un nekas nemainītos arī ja viņš darbu turpinātu pie izlases stūres. Ļašenko bija jāpaceļ pakaļa un jālaiž Dainis vaļā, ar visu to, ka tuvojas LFF prezidenta vēlēšanas, citādāk neapmierinātība tikai augtu un vēl vairāk kristu uz viņa pleciem, pazemintātu viņa izredzes tikt ievēlētam atkārtoti.
Palabošu - #DainisOut vektors, nevis virziens.

  +4 [+] [-]

, 2023-12-07 17:08, pirms pusgada
chau! ataa rakstīja: Man patika Daiņa vadītā komanda, spēlēja skatāmu, jautru futbolu, nemēģināja noturēt 0:0.
Pilnigi pareizi, meginaja noturet 0-2 vai 0-3!

  +3 [+] [-]

, 2023-12-07 17:17, pirms pusgada
aloizs rakstīja: Īsti nesaprotu te dažus Daiņonkuļa aizstāvjus.. jā, ar citu treneri iespējams arī nekas labāks nebūs...

..bet rezultāta neesamība šajā ciklā + pretīgā un augstprātīgā uzvedība/komunikācija nekādus citus variantus, manuprāt, neatstāj kā tikai viņa atlaišanu...
Viedi vārdi, aloiz

     [+] [-]

, 2023-12-07 17:26, pirms pusgada
Kur ir ziņas par Kazaķeviča atlaišanu?
Izlases treneri atlaida. Ciklā, kur Rumānija un Albanija tika pirmajā vietā. Izlases Luksemburga ieņēma 3.vietu ar 17 punktiem. Kur ir raksti? Vai par šo nav jārākstā. hallooooo,ceļamies!
Sportacentrs guļ??

  -1 [+] [-]

, 2023-12-07 17:32, pirms pusgada
Viens b*ed raksts. kur statistika?

  +4 [+] [-]

, 2023-12-07 17:36, pirms pusgada
Nu gan iedomīgs

  +4 [+] [-]

, 2023-12-07 17:38, pirms pusgada
Eintracht rakstīja: Kur ir ziņas par Kazaķeviča atlaišanu?
Izlases treneri atlaida. Ciklā, kur Rumānija un Albanija tika pirmajā vietā. Izlases Luksemburga ieņēma 3.vietu ar 17 punktiem. Kur ir raksti? Vai par šo nav jārākstā. hallooooo,ceļamies!
Sportacentrs guļ??
Moldovai ciklā 10 punkti

  +3 [+] [-]

, 2023-12-07 17:43, pirms pusgada
bassline rakstīja: Moldovai ciklā 10 punkti
par to jau ir runa! Kur skatās LFF prezidents. Skaidrs, ka visur blakām viņiem paziņas. no vienas kabatiņas uz otru, bet pašiem šis teatris ir jāskatās, un katru reizi. Nu, var būt šodien uzvarēsim o_O? Murgs..

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 17:47, pirms pusgada
55555555 rakstīja: Galvenais nestresot,bet mierigi turpinat darīt savu darbu.
Ar par tiem faniem-tak ākstu bars.gadu atpakaļ te visi ar samazgām nolēja Vējoni un Vītoliņu.a tagad pekšņi tie abi ir kļuvuši gandrīz vai par varoņiem🤣
Tads ir trenera un funkcionāra darbs-izspiedi rezultatu-klaunu un alkašu acīs kļūsti par varoni.nesanāca-tevi uzreiz aplej ar samazgām.
Lielāka daļa fanu nespej dzimtaja valodā saliktu pakartotu teikumu izveidot..ko no tadiem var prasīt.
Ta ka Daini-ja Tevi atstas amatā tad veiksmi nākamajā ciklā.
Ja neatstas-cerams ka vietā paņems vismaz Mourinju🤣
Un vēl piemērs no austrumu kaimiņa ikdienas-viņiem ar szvi treneri bij sūdīgi.ņēma holandiešus itāļus..un?tāpat,ja nav spelētāju,tad nevien mourinju neko izspiest nevarēs.
stambulas konvencija ļauj tev bildināt Daini, gan zābaku

 +10 [+] [-]

, 2023-12-07 17:49, pirms pusgada
Vienīgais ko papildus varu pateikt cerams, ka žurnālisti kuriem patiesi rūp lv futbols atradīs pautus un par kaut ko iestāsies nevis pasīvi noskatīsies kā šīs melojošais gliemis turpina savu ego braucienu.
Slēpts komentārs: ingaa

  +3 [+] [-]

, 2023-12-07 18:14, pirms pusgada
Dainim tāpat kā Kariņam ir pie vienas vietas, ko domā sabiedrība.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-07 18:16, pirms pusgada
ingaa rakstīja: Cik tupam jābūt, lai domātu, ka ar pašreizējiem futbolistiem, no kuriem labākais periodiski spēlē tikai 7.stiprākā līgā Eiropā, citam trenerim būtu labāki rezultāti kā Dainim.
Vot šitais ir 10/10, cepuri nost

     [+] [-]

, 2023-12-07 18:32, pirms pusgada
bassline rakstīja: Super, vismaz viens perfekts cilvēks izlasē mums ir! Kaut kā jāsakasa vēl 11
Super Sportacentrs, lieku šim mīnusu, bet pieliekas +, kā tā, vektors maksā?

  +4 [+] [-]

, 2023-12-07 18:38, pirms pusgada
rediss77 rakstīja: Pilnigi pareizi, meginaja noturet 0-2 vai 0-3!
Horvātijā mēģināja noturēt 0:5. Pēc spēles pats atzina, ka neveica maiņas, jo negribēja dabūt 0:10

  +2 [+] [-]

, 2023-12-07 18:41, pirms pusgada
ingaa rakstīja: Cik tupam jābūt, lai domātu, ka ar pašreizējiem futbolistiem, no kuriem labākais periodiski spēlē tikai 7.stiprākā līgā Eiropā, citam trenerim būtu labāki rezultāti kā Dainim.
Kurā pēc spēka līgā Dainis ir trenējis un ar kādiem panākumiem?

  +3 [+] [-]

, 2023-12-07 18:41, pirms pusgada
ingaa rakstīja: Palasot komentus, smiekli nāk, ka Dainis visur vainīgs, it kā no viņa būtu atkarīgs, ka spēlētāji ir fiziski vāji, nav tehniski, jo piespēles nevar iedot un uzbrucēji netrāpa par bumbu u.t.t.
Cik tupam jābūt, lai domātu, ka ar pašreizējiem futbolistiem, no kuriem labākais periodiski spēlē tikai 7.stiprākā līgā Eiropā, citam trenerim būtu labāki rezultāti kā Dainim.
Dainis vismaz latviskoja izlasi un izmeta alkašus
smiekli nāk par attieksmi, ka situācijā kad rezultātu nav, nekas nav jāmaina un jāļauj šim trenerim turpināt .. pie tam, ja trenera attieksme ir - es izspiedu tuvu maksimumam, objektīvi no manis neko vairāk prasīt nedrīkst

     [+] [-]

, 2023-12-07 18:42, pirms pusgada
huy rakstīja: daiņa nīdēji ir Latvijas futboal fani, bet daiņa aizstāvji ir Latvijas futbola ienaidnieki.
bet tu nesatraucies, ieliktenim tāpat atradīsies kāds trekns amats iekš LFF
Ea par viņu vispār neuztraucos,bet uzskatu ,grupas rezultāts būtu tāds pat ,ja izlasi vadītu dainis ,vai pēteris ,džonis ,vai karloss.

  +2 [+] [-]

, 2023-12-07 18:45, pirms pusgada
PZD āksti! Kas par muļķiem federācijā? BL, pēdējā vieta, neviens no uzdevumiem nav izpildīts, maiņas kā ākstam...šis vektors ar sū*ainu koku jādzen prom, un LFF vadība arī...

  +2 [+] [-]

, 2023-12-07 18:52, pirms pusgada
viņš vēl ilgi federācijā "jauks ūdeni"...

     [+] [-]

, 2023-12-07 18:53, pirms pusgada
Vispār laba bilde ar mikrofonu ar uzrakstu respect!
Tādu vajadzēja arī šeit ar jautājumu vai respektē Daini Kazakeviču kā futbola treneri(Jā/Nē)

     [+] [-]

, 2023-12-07 18:53, pirms pusgada
Bronsons rakstīja: viņš vēl ilgi federācijā "jauks ūdeni"...
LFF turpina?

     [+] [-]

, 2023-12-07 18:59, pirms pusgada
Jānis Derums rakstīja: Kritika ir vajadzīga, bet konkrēti neviens neko nesaka, nejautā. . . . tikai slikti, slikti, Dainis, Dainis. . .
Izlases 'treneru korpusā ir arī bijušie izlases spēlētāji slavenais Pahars, Pučinsks. Pahars taču kaut ko no futbola saprot, arī pats izmēģināja trenera maizi.
Futbola popularitāti latviešu puikās pieaug, arī skatītāji pamazām atgriežas tribīnēs. Gan ar laiku izaugs jauna paaudze un parādīsies kāds talants.
Bet tuvākos pāris gados nav nekāda pamata cerēt uz brīnumu, ka Latvija kā līdzīga spēlēs ar vismaz pirmā simtnieka otru pusi. Kādā spēlē var aizķerties, bet ne vairāk!
..nu ir gan atklājums ,ka no jauno paaudzi parādīsies kāds talants...protams ka būs...tik kāds tolks no tā ja futbola atbīldīgajiem tas būs pie tirsas kā līdz šim....talantīgi jaunieši ir bijuši vienmēr ,tik kam tas intresējis...futbola varenie nekad nedomās par viņu attīstīšanu kamēr paši no tā negūs kādu labumiņu...tādi sporta direktoriņi kā kazakēviči neko tai LFF negrib mainīt

  +5 [+] [-]

, 2023-12-07 19:13, pirms pusgada
1. Izlases trenera vienīgais uzdevums ir dabūt punktus. Ja nav - uz redzēšanos, neveiksmju iemesli nav svarīgi
2. Dainis paziņoja, ka ārzemju treneris būs nepieciešams tad, kad spēlētāju līmenis pāraugs vietējā trenera (tobiš Daiņa) līmeni. Uz kāda pamata viņš uzskata, ka viņa kā trenera līmenis ir vienlīdzīgs vai augstāks par šībrīža spēlētājiem? Ko un ar kādiem panākumiem viņš ir trenējis? Vai tiešām Serie A, Eredivisie, Ekstraklasē utt, ko pārstāv vai pirms gada ir pārstāvējuši mūsu spēlētāji? Nu kaut vai Virslīgas vadošā klubā?
3. Visa tā demagoģija par objektīvi zemo spēlētāju līmeni vienkārši riebjas. Uzdevums ir panākt rezultātu no pieejamiem resursiem. Punkts. Tā kā to šajā ciklā izdarīja Albānija un Rumānija (uzvaras grupā), Luksemburga (17 punkti, trešā vieta grupā), Kosova (11 punkti, niča abās spēlēs pret Šveici, niča pret to pašu Rumāniju, uzvara pret Izraēlu ..), Moldova (5 komandu grupā 10 punkti, uzvara un niča pret Poliju, ničas pret Čehiju, Albāniju), Ziemeļmaķedonijai, Gruzijai, Armēnijai 5 komandu grupās 8 punkti utt utt

     [+] [-]

, 2023-12-07 19:18, pirms pusgada
Opaps rakstīja: 1. Izlases trenera vienīgais uzdevums ir dabūt punktus. Ja nav - uz redzēšanos, neveiksmju iemesli nav svarīgi
2. Dainis paziņoja, ka ārzemju treneris būs nepieciešams tad, kad spēlētāju līmenis pāraugs vietējā trenera (tobiš Daiņa) līmeni. Uz kāda pamata viņš uzskata, ka viņa kā trenera līmenis ir vienlīdzīgs vai augstāks par šībrīža spēlētājiem? Ko un ar kādiem panākumiem viņš ir trenējis? Vai tiešām Serie A, Eredivisie, Ekstraklasē utt, ko pārstāv vai pirms gada ir pārstāvējuši mūsu spēlētāji? Nu kaut vai Virslīgas vadošā klubā?
3. Visa tā demagoģija par objektīvi zemo spēlētāju līmeni vienkārši riebjas. Uzdevums ir panākt rezultātu no pieejamiem resursiem. Punkts. Tā kā to šajā ciklā izdarīja Albānija un Rumānija (uzvaras grupā), Luksemburga (17 punkti, trešā vieta grupā), Kosova (11 punkti, niča abās spēlēs pret Šveici, niča pret to pašu Rumāniju, uzvara pret Izraēlu ..), Moldova (5 komandu grupā 10 punkti, uzvara un niča pret Poliju, ničas pret Čehiju, Albāniju), Ziemeļmaķedonijai, Gruzijai, Armēnijai 5 komandu grupās 8 punkti utt utt
Moldova pat palika aiz mums D līgā, viņiem pa šo gadu radās supertalanti? Protams, ne, tā izlase 40 kvalifikācijas spēles pirms tam izcīnīja 1 uzvaru un 5 neizšķirtus. Tagad 10 punkti.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-07 19:18, pirms pusgada
Mēs esam neapmierināti ar izvēlēto spēles sistēmu, kas noved pie tā, ka mūsu vārtos bumba nonāk ļoti sekmīgi, bet pretinieku vārtos - ne. Mums vajadzīgs tāds treneris, kurš var piedzemdēt un izaudzināt futbola superzvaigznes un izveidot tādu izlasi, kas beidzot iegūs pasaules kausu. Vai, pats mazākais, tiks ceturtdaļfinālā kā oranžā pūšļa mētātāji.

Un, vēl, nepieciešams noorganizēt supersēriju, kurā piedalītos Somālija, Gibraltārs, Sanmarino un Latvija, kur beidzot varēs noskaidrot, kas ir kas!

     [+] [-]

, 2023-12-07 19:22, pirms pusgada
Nekaunības un iedomības kalngals Kazakēviča izpildījumā. Vecvagars trennējās trennera darbam basketbola izlasē. Kazakēvičš - futbola izlasē. Vai tiešām valsts izlašu komandas ir vietas kur audzēt galvenos trennerus?

     [+] [-]

, 2023-12-07 19:26, pirms pusgada
Opaps rakstīja: 1. Izlases trenera vienīgais uzdevums ir dabūt punktus. Ja nav - uz redzēšanos, neveiksmju iemesli nav svarīgi
2. Dainis paziņoja, ka ārzemju treneris būs nepieciešams tad, kad spēlētāju līmenis pāraugs vietējā trenera (tobiš Daiņa) līmeni. Uz kāda pamata viņš uzskata, ka viņa kā trenera līmenis ir vienlīdzīgs vai augstāks par šībrīža spēlētājiem? Ko un ar kādiem panākumiem viņš ir trenējis? Vai tiešām Serie A, Eredivisie, Ekstraklasē utt, ko pārstāv vai pirms gada ir pārstāvējuši mūsu spēlētāji? Nu kaut vai Virslīgas vadošā klubā?
3. Visa tā demagoģija par objektīvi zemo spēlētāju līmeni vienkārši riebjas. Uzdevums ir panākt rezultātu no pieejamiem resursiem. Punkts. Tā kā to šajā ciklā izdarīja Albānija un Rumānija (uzvaras grupā), Luksemburga (17 punkti, trešā vieta grupā), Kosova (11 punkti, niča abās spēlēs pret Šveici, niča pret to pašu Rumāniju, uzvara pret Izraēlu ..), Moldova (5 komandu grupā 10 punkti, uzvara un niča pret Poliju, ničas pret Čehiju, Albāniju), Ziemeļmaķedonijai, Gruzijai, Armēnijai 5 komandu grupās 8 punkti utt utt
Ļoti labi teikts, piekrītu katram Tevis rakstītajam vārdam.

     [+] [-]

, 2023-12-07 19:30, pirms pusgada
Pats jau pastastija pretenzijas, nepareizi izvēlēta taktika,nepareizi izvēlēti spēlētāji, nepareizas maiņas,meistarības trūkums,vēl var piebilst ka pašatdeve laukumā arī nebija visās spēlēs.Daini,vai tad patiešām tev ir grūti saprast vienkāršu lietu,jā gadiem ejot rezultāti tikai pasliktinās, tad ir jāiet prom no izlases,ļaujot citām izmēģināt savus spēkus.