Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Itālieti atrada tīmeklī, zviedrs gribēja dzīvot mājās, ukraini svītroja krievu valodas dēļ

Agris Suveizda

Itālieti atrada tīmeklī, zviedrs gribēja dzīvot mājās, ukraini svītroja krievu valodas dēļ
Paolo Nikolato un Masimo Paganins. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas valdes sēde, kurā prezidents Vadims Ļašenko piedāvāja galīgo kandidātu un uz kuru klātienē ieradās arī pats kandidāts Paolo Nikolato ar savu svītu, sākās ap 11.00 rītā, žurnālisti tika aicināti pulcēties provizoriski ap 16.00, taču par spīti valdes, pēc Ļašenko vārdiem, vienbalsīgajam atbalstam un pušu konceptuālas vienošanās panākšanai līgums tika noslēgts vien pēc deviņiem vakarā. Tik ilgas bija pēdējās stīvēšanās un rīvēšanās par detaļām – kamēr treneris ar savu asistentu-tulku, kurus šajā dienā pavadīja izlases menedžeris Roberts Mežeckis, launaga laikā bija izgājuši paēst, bet vakarpusē federācijas telpas pameta pat uz 100 minūtēm, galvenie pārrunu raundi notika ar trenera aģentu. Nikolato federācijā atgriezās ap plkst. 20.20, un pēc stundas process beidzot bija galā.

Pieci kandidāti
Kamēr jaunais treneris pēc līguma parakstīšanas veltīja tikai ievadvārdus un viņa pirmā preses konference varētu notikt marta sākumā, procesa gaitu izklāstīja Ļašenko: "Treneru atlase ilga pusotru mēnesi, un treneri tika iedalīti trīs grupās: 1) ar izlašu pieredzi, 2) strādājuši Latvijas tirgū, 3) ar panākumiem Eiropā." Saraksts pēc analīzes saruka līdz pieciem cilvēkiem, no kuriem piektais bija Brēmenes "Werder", "Riga" un dažādus Ukrainas klubus trenējušais ukrainis Viktors Skripņiks, kurš decembrī pārņēma Harkivas "Metalist 1925". "Ar viņu bija ilga diskusija, viņam bija liela vēlme, taču viņa pamatvaloda ir krievu un ar spēlētājiem laukuma malā, ģērbtuvē būtu runājis krieviski – šajos laikos tas nebūtu pareizi, tādēļ vienojāmies, ka ar viņu sarunas neturpināsim."

"Ar pārējiem četriem kandidātiem bija privātas tikšanās, lidoju pie viņiem ciemos, un daži no kandidātiem ļoti pārsteidza ar savām zināšanām un piedāvājumiem, kā spēlēt Latvijas izlasei un kā komplektēt sastāvu. Valds Dambrausks (47) un Mareks Papšuns (49) ir jaunāki treneri, kuriem šobrīd prioritāte ir klubu karjera, tādēļ palika divi kandidāti – Janne Andešons (61) un Paolo Nikolato (57), kuriem ir izlašu pieredze. Līdz pēdējam vērtējām, un lēmums tika pieņemts tikai iepriekšējā dienā, paldies Nikolato, ka ļoti operatīvi atlidoja," teica Ļašenko, kurš pārdomu procesā vaicājis padomu arī spēlētājiem, daudziem citiem cilvēkiem un arī iepriekšējam galvenajam trenerim Dainim Kazakevičam, kurš izlašu specifikas dēļ ieteicis lūkoties izlases trenējušo speciālistu virzienā. Ļašenko piebilda, ka visi četri pamatkandidāti finansiālajā ziņā būtu izmaksājuši līdzīgu summu un ka Nikolato atalgojums iekļaujas valdes sākotnēji noteiktajā izmaksu budžetā. "Konkrētas summas neizpaudīšu, taču varu teikt, ka tādas algas Latvijas izlases treneriem vēl nav bijis."

Dzīvos Latvijā
"Kā tikām līdz pieciem uzvārdiem? Brīvos trenerus, kā jau teicu, sadalījām trijās grupās. Nikolato pats pēkšņi atradu TransferMarkt portālā, ka viņš bija U21 izlases treneris un nesen ir beidzies līgums. Pēc tam caur vienu kolēģi atradu viņa telefona numuru, pa tiešo ar viņu sazinājos un uzaicināju uz Latviju. Ar zviedru treneri sazinājos caur bijušo Zviedrijas federācijas prezidentu, kurš padalījās ar kontaktiem, arī ar Skripņiku sazinājos caur federāciju. Valdu es pats ļoti labi pazīstu, bet Mareka kontaktus iedeva Gutkovskis," teica Ļašenko.

Prezidents uzsvēra, ka viens no Nikolato lielākajiem plusiem pret Andešonu bija tas, ka itālietis ir gatavs bāzēties Latvijā, kamēr zviedrs vēlējās nedaudz vairāk kā pusi gada pavadīt mājās. "Viņš ir gatavs visu laiku dzīvot šeit un strādāt ne tikai izlases labā, bet iedot savu pieredzi un zināšanas visai futbola sistēmai. Par viņu bija ļoti labas atsauksmes no Itālijas federācijas un kolēģiem, kuri ar viņu strādājuši. Arī viņa vēlme un ambīcijas sevi pierādīt varētu būt augstākas, jo viņam kļūšana par pieaugušo izlases galveno treneri būs solis uz augšu, bet zviedram tas varētu būt bijis solis uz leju."

"Nikolato lielākais trumpis ir taktika – kā jau raksturīgi itāļu treneriem. Viņš ir labs motivētājs un salīdzinājumā ar iepriekšējiem treneriem – arī labs komunikators, atklāts cilvēks," bilda Ļašenko. Vēl viens faktors, kas tika ņemts vērā, ir lērums latviešu jauno spēlētāju, kuri mēģina izsisties tieši Itālijā, un Nikolato iespējas komunicēt ar Itālijas klubiem un pozitīvi ietekmēt kāda spēlētāja karjeru. "Tā ir kļuvusi par mūsu visvairāk pārstāvēto valsti ārzemēs, gājām cauri aptuveni 15 Itālijā spēlējošo futbolistu sarakstam, Krolli un Šitu viņš, protams, jau zina. Nikolato jau bija Latvijā, apmeklējām vietējos stadionus, bijām Mežaparkā, LNK Sporta parkā, hallēs, arī Piņķu bāzē, kur trenējas izlase, taču tur tobrīd diemžēl bija sniegs. Vismaz kaut kāds priekšstats viņam ir."

Angļu valoda
Lai gan tika izceltas Nikolato komunikācijas prasmes, tieši komunikācija tiek uzskatīta arī par vienu no viņa būtiskākajiem mīnusiem ārzemju izlases vadīšanā. Kā jau nereti Eiropas dienvidu vai Latīņamerikas zemēs, Nikolato angļu valodas zināšanas nav optimālas. Arī uzrunā žurnālistiem viņš no angļu valodas pārslēdzās uz dzimto valodu, no kuras viņa sacīto tulkoja Masimo Paganins – kādreizējais Milānas "Inter" aizsargs, kurš 1994. gada UEFA kausu izcīnīja kopā ar brāli Antonio. 53 gadus vecais Masimo, kurš televīzijā strādāja par komentētāju, būs Nikolato palīgs un acīmredzot arī tulks valstsvienībā. Starp citu, Masimo atvainojās ne vien par trenera nerunāšanu latviešu un angļu, bet arī krievu valodā…

"Kad sākām pārrunas, ar viņu runājām angļu valodā. Viņš pagaidām kautrējas, bet man ir pārliecība, ka 3-4 mēnešu laikā viņš runās perfekti. Pat tagad ar viņu runājām angliski, bet viņš nevēlas izskatīties neprofesionāli, tādēļ pagaidām labprātāk runā savā valodā ar sava palīga līdzdalību, kurš angliski runā perfekti," mierināja Ļašenko. Pārējie Nikolato asistenti izlasē būs vietējie speciālisti. "Jau šajā nedēļā būs pārrunas ar iespējamajiem latviešu asistentiem – kopā ar sporta direktoru [Andreju Gluščuku] sagatavosim sarakstu, būs privātas tikšanās, tad viņi paši arī izvēlēsies. Tas [par latviešu palīgiem] ir mūsu uzstādījums."

Minimālais mērķis ir neizkrist no C līgas
Līgums ar Nikolato noslēgts uz gandrīz diviem gadiem (līdz 2025. gada 30. novembrim, kad būs noslēdzies 2026. gada Pasaules kausa kvalifikācijas grupu turnīrs, kas arī bija viena no pārrunu niansēm – vai vienošanos parakstīt līdz novembrim vai decembrim), un tajā nav iestrādātas automātiskas pagarināšanas iespējas. Pēc marta pārbaudes spēlēm un jūnija Baltijas kausa pirmais lielais izaicinājums būs debija Nāciju līgas C līgā. "Uzdevumi ir divi: minimālais – saglabāt vietu C līgā, maksimālais – pirmā vieta. Pasaules kausa kvalifikācijā mērķi pagaidām nav vēl izvirzīti, jo daudz ko ietekmēs grupa," teica Ļašenko. "Mums ar jauno treneri ir dažādas mentalitātes, bet skatupunkts un virziens, kādā gribam uzlabot Latvijas futbolu, ir viens."

Līdz debijas spēlei ir pusotrs mēnesis, līdz pirmā nozīmīgā turnīra sākumam ir astoņi mēneši, taču Ļašenko jau iepriekš bija paudis, ka jauno treneri vēlas atrast līdz Nāciju līgas izlozei. Tā ceturtdien notiks Parīzē, bet Ļašenko reiss uz Francijas galvaspilsētu bija paredzēts jau šodienas (otrdienas) rītā, tādēļ arī viņam bijis būtiski, lai līgumu izdotos parakstīt jau pirmdienas vakarā. Arī trenerim paredzēts doties līdzi uz izlozi. Nāciju līgā nevarēsim būt vienā grupā ar Baltkrieviju, jo abas izlases pēc sportiskiem kritērijiem atrodas vienā grozā, taču futbols ir viens no retajiem sporta veidiem, kam tuvā nākotnē var kļūt aktuāls jaunais aizliegums spēlēt pret Krievijas un Baltkrievijas izlasēm. Ļašenko sacīja, ka UEFA jau ir informēta par Latvijas Sporta likuma grozījumiem, un viņš cer, ka UEFA to ņems vērā un Latviju un Baltkrieviju atdalīs visa vecuma izlašu izlozēs.

Runājot par jaunatnes izlasēm, valdē jau esot konceptuāli nolemts atbalstīt kādu pagaidām vēl publiski nepaziņotu kandidātu, bet U17 izlasē arī pēc vairāk nekā 200 pieteikumu izskatīšanas joprojām ir milzīgs pretendentu loks – 12 latviešu un 35 ārzemju treneri.

Slēpts komentārs: otins

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 16:09, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tev neienāk prātā kāpēc futbolisti aizstāvēja Daini? Varbūt tāpēc, ka viens otrs pie cita trenera varētu aizmirst par tādu izlasi kā sugu?
Kuri tad bija tie Kazakeviča mīluļi, kuriem izlasē nebija jābūt? Spēlētāji aizstāvēja treneri tāpēc, ka viņš bija izveidojis labu komandu ar labu mikroklimatu, kas rādīja skatāmu futbolu un cīnījās. Konkrēti Ikaunieks viņu aizstāvēja. Tavuprāt viņam nav jābūt izlasē?

  -1 [+] [-]

, 2024-02-06 16:14, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Mums tādus amatierus un juniorus
Mums šķiet nevienam vārtsargam nav bijušas 4 uzvaras top līgā un nemaz nerunājot par 4 pēc kārtas
Koļinko un Vaņinam nebija?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 16:26, pirms 3 mēnešiem
otins rakstīja: Kuri tad bija tie Kazakeviča mīluļi, kuriem izlasē nebija jābūt? Spēlētāji aizstāvēja treneri tāpēc, ka viņš bija izveidojis labu komandu ar labu mikroklimatu, kas rādīja skatāmu futbolu un cīnījās. Konkrēti Ikaunieks viņu aizstāvēja. Tavuprāt viņam nav jābūt izlasē?
Kāds pārsteigums. Otins aizstāv Vecvagaru un Daini. Par Vecvagaru - tas, ka viņam vispār deva iespēju - ar junioriem katastrofa. Arī viņa tālākā karjera pierāda - treneris 0. Un maksimumu izspieda? Nesmīdini. Kāpēc tad lielākoties tie paši džeki tika uz PK?
Kas attiecas uz viduvējībām, kas tika pie Daiņa - tas pats Emsis, kas spēlē norvēģu otrajā līgā. Tas pats Ošs. Un vēl vairāki. Sēž rezervē VL, bet uz izlasi ņem. Un - nē Ikaunieks uz mūsu fona nav viduvējība. Bet šādas intervijas es vērā neņemu. Elementāra iemesla dēļ. Labi ja 1% atļausies publiski esošo vai tikko atlaisto treneri zākāt.
Kolektīvs esot bijis labs, skatāma spēle? Nu nezinu, kur tev bija skatāma spēle pret tiem pašiem armēņiem zaudētajā spēlē. Un, kas liecina par labu kolektīvu? Tas, ka 1 vai 2 džeki to pateica intervijā? Cik bieži tu intervijās dzirdi, ka atklāti pasaki - kolektīvs ir pakaļā, mikroklimata nav. Ļoti reti. Un pie mums īpaši reti. 1 džeks hoķī pirms 2 gadiem atļāvās attāli uz to pusi ko pateikt, tagad viņu zākā pie katras iespējas, SC asprāši. Spēle laukumā nemaz par tik lielisku kolektīvu neliecināja. Arī viss Šteinbora un Zjuzina skandāls - lielisks kolektīvs šādus tirliņus paši savāktu, lai nav kauns par pārējiem un tas neizplūst ārā.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 16:28, pirms 3 mēnešiem
otins rakstīja: Koļinko un Vaņinam nebija?
Es runāju par top līgām!(Premjerlīga, Serie A, Bundesliga, La Liga, Ligue 1 var pievilkt, bet īsti neiederas), pārējās tomēr atpaliek krietni!

Abi vārtsargi gan īzcīnīja daudzas uzvaras un sausās spēles savās līgās, bet karjeras virsotnes sasniedza pie 28-30, 30+ vecumā un tajā vecumā ir tiešām grūti tikt tieši minētajās top5 līgās(pamatsastāvā, ne rezervē), ja iepriekš nav izrādīta interese!

     [+] [-]

, 2024-02-06 16:47, pirms 3 mēnešiem
otins rakstīja: Kuri tad bija tie Kazakeviča mīluļi, kuriem izlasē nebija jābūt? Spēlētāji aizstāvēja treneri tāpēc, ka viņš bija izveidojis labu komandu ar labu mikroklimatu, kas rādīja skatāmu futbolu un cīnījās. Konkrēti Ikaunieks viņu aizstāvēja. Tavuprāt viņam nav jābūt izlasē?
Nu ko tu izliecies? Emsis, Sorokins, Dāvis Ikaunieks, dažādos posmos arī Dubra/Ošs, kuri reāli netika laukumā klubā utt. Nekas traks, ja trenerim ir savi mīļuļi un nesauc tādu Jagodinski, bet nu tad arī rezultātam ir jābūt.

  +4 [+] [-]

, 2024-02-06 17:00, pirms 3 mēnešiem
Valodniekam Agrim derētu paskatīties, kā ir pareizi. Itālietis vai itālis. Es paskatījos 😉. Un protams valodnieks Agris kļūdās.

     [+] [-]

, 2024-02-06 17:50, pirms 3 mēnešiem
Viss raksts būs atreferēts no šīs intervijas, ja kādam papildus intresē.
https://m.youtube.com/watch?v=dmKj7...

  +5 [+] [-]

, 2024-02-06 18:11, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds pārsteigums. Otins aizstāv Vecvagaru un Daini. Par Vecvagaru - tas, ka viņam vispār deva iespēju - ar junioriem katastrofa. Arī viņa tālākā karjera pierāda - treneris 0. Un maksimumu izspieda? Nesmīdini. Kāpēc tad lielākoties tie paši džeki tika uz PK?
Kas attiecas uz viduvējībām, kas tika pie Daiņa - tas pats Emsis, kas spēlē norvēģu otrajā līgā. Tas pats Ošs. Un vēl vairāki. Sēž rezervē VL, bet uz izlasi ņem. Un - nē Ikaunieks uz mūsu fona nav viduvējība. Bet šādas intervijas es vērā neņemu. Elementāra iemesla dēļ. Labi ja 1% atļausies publiski esošo vai tikko atlaisto treneri zākāt.
Kolektīvs esot bijis labs, skatāma spēle? Nu nezinu, kur tev bija skatāma spēle pret tiem pašiem armēņiem zaudētajā spēlē. Un, kas liecina par labu kolektīvu? Tas, ka 1 vai 2 džeki to pateica intervijā? Cik bieži tu intervijās dzirdi, ka atklāti pasaki - kolektīvs ir pakaļā, mikroklimata nav. Ļoti reti. Un pie mums īpaši reti. 1 džeks hoķī pirms 2 gadiem atļāvās attāli uz to pusi ko pateikt, tagad viņu zākā pie katras iespējas, SC asprāši. Spēle laukumā nemaz par tik lielisku kolektīvu neliecināja. Arī viss Šteinbora un Zjuzina skandāls - lielisks kolektīvs šādus tirliņus paši savāktu, lai nav kauns par pārējiem un tas neizplūst ārā.
Nu labi, labi, Tu jau nedaudz sniedzies. Es arī uzskatu, ka Daiņa sastāvi bieži vien bija 'interesanti', bet Ošs ir stabili top2 centra aizsargs kāds mums šobrīd ir. Žēl, ka ķermenis no stikla, bet citādi viņš ir ļoti noderīgs ierocis ar spēcīgiem fundamentāļiem. Plus, viņa sāna iemetieni ir pasaules līmenī un viņš ir ierocis standartsituācijās, kas ir mūsu vienīgais trumpis. Arī kvalifikācijā viņš bija mūsu labākais aizsargs, ja neskaita varbūt Černomordiju, kuram tam pašam bieži vien kājas trīc un jāarstē kaut kāda kaite. Balodis, ar visu to, ka jaunāks un 'perspektīvāks', var Mārcim bučus aizsiet. Ne velti Šveicē, kas ir stipri spēcīgāka līga nekā sportacentram liekās, viņu mīlēja un uzticējās. Ja būs fiziskā forma un kaut kāda spēļu prakse, tad esmu diezgan pārliecināts, ka zem Nikolato viņš startēs katru spēli kreisajā CB spotā.

Par Emsi diži labāku opciju 6/8 numurā, mums, diemžēl, nav. Piekrītu, ka Dainis varēja biežāk paeksperimentēt (ar Samoilovu vai to pašu Saveļjevu), bet tas nebija nekāds pārsteigums, ka viņš bija komandas kodolā.

Baigi sūdīgus piemērus iedevi. Vot Toņiševs, Sorokins, D. Ikaunieks un bl*g Nils Puriņš ir cits stāsts...

  +1 [+] [-]

, 2024-02-06 18:48, pirms 3 mēnešiem
A futbola federācija nav muļķi - itālis pacēla Latvijas basketbola izlasi, tad gan jau arī varēs to pašu izdarīt ar futbola izlasi

  +5 [+] [-]

, 2024-02-06 18:59, pirms 3 mēnešiem
Suveizda. Speciāli Tev
https://www.valodaskonsultacijas.lv...

     [+] [-]

, 2024-02-07 02:34, pirms 3 mēnešiem
Ļoti labi, lai iekārto dažus itālijā plus paņem priekšā izlases sālstabus. Es domāju labākais variants.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 03:51, pirms 3 mēnešiem
cerams iemācīs uldriķim spert vārtu virzienā 1x1 izgājienos, nevis 3 stāvu mājas augstumā. ir spēlētāji izlasē ar kuriem var strādāt un censties rādīt kaut cik sakarīgu uzbrūkošu futbolu, vismaz, pret mūsu līmeņa komandām, pat, ja spēlēs klasisko itāļu catenaccio

  +2 [+] [-]

, 2024-02-07 07:57, pirms 3 mēnešiem
otins rakstīja: Tad jau arī ukrainim varēja nodrošināt tulku, kas tulkotu no krievu uz latviešu. Alga gan jau būtu mazāka nekā itālim.
Pie tam itāli tulkošot uz angļu valodu (tā vismaz Novickis raksta), bet ukraini tulkotu uz latviešu (kaut arī zinot LV futbola sabiedrību un trenerus bērnu un jaunatnes līmenī pat maz ticams, ka kāds nesaprastu trenera norādijumus arī bez tulka)

     [+] [-]

, 2024-02-07 08:03, pirms 3 mēnešiem
Ļašenko sacīja, ka UEFA jau ir informēta par Latvijas Sporta likuma grozījumiem, un viņš cer, ka UEFA to ņems vērā un Latviju un Baltkrieviju atdalīs visa vecuma izlašu izlozēs.….

Vai tad krievi un baltkrievi piedalās uefa turnīros ???😳

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 09:50, pirms 3 mēnešiem
gircc rakstīja: Vienu nepaņēma, jo runā krieviski……otru paņēma jo runā itāliski😂….smird pēc diskriminācijas👍
Tas ir PIPEC, es ar šito nesaprotu Kādā politiskā marasma laikā mēs visi dzīvojam! Vienalga kurā mēlē, tikai lai tā nebūtu Krievu! Turklāt pats treneris ir Ukrainis

     [+] [-]

, 2024-02-07 09:53, pirms 3 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā krievu, tā itāļu valoda, ir tikai un vienīgi saziņas līdzeklis, un valoda ne pie kā nav vainīga.
Vienīgā atšķirība, ka krievi savu valodu ir padarījuši par ieroci, lai vērstos pret citām tautām un valodām. Un tas ir ļoti būtiski.
Ukrainis ar Krievu mēles palīdzību cīnīsies pret Latvijas tautu un Latviešu valodu?

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 10:00, pirms 3 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vāciski. Latvijas izlasē arī ir futbolisti, kuri prot vāciski, bet ne tik daudz.
Kāpēc lai tādā gadījumā darba valoda nevarētu būt Krievu? Domāju, izlasē nav tādu kadru, kuri to nesaprastu vismaz daļēji Lielākā daļa noteikti to pārvalda perfekti
Kas par politikāniskiem aizspriedumiem, ibio, rio!?

  -2 [+] [-]

, 2024-02-07 10:04, pirms 3 mēnešiem
Rūjienas Stiprais rakstīja: Pie tam itāli tulkošot uz angļu valodu (tā vismaz Novickis raksta), bet ukraini tulkotu uz latviešu (kaut arī zinot LV futbola sabiedrību un trenerus bērnu un jaunatnes līmenī pat maz ticams, ka kāds nesaprastu trenera norādijumus arī bez tulka)
Nākošo galveno treneri lai ņem Francūzi, es labprāt par tulku pieteiktos!

  -2 [+] [-]

, 2024-02-07 10:18, pirms 3 mēnešiem
JurisT rakstīja: ???Tiešām Ļašenko teica: Janne Andešons
Visticamāk, tas ir Spirtacentra skribentu labojums

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 10:19, pirms 3 mēnešiem
Prātuļoju, ka neesmu vēl redzējis vai lasījis nevienu interviju ar jauno treneri. Tiešām mūsu medijiem tik grūti to noorganizēt. Domāju, ka arī pats itālis par to ir pārsteigts.

     [+] [-]

, 2024-02-07 10:24, pirms 3 mēnešiem
Naturban rakstīja: Žēl, ka Skripņiks netika iecelts par izlases treneri. Īsts Ukrainas patriots. Ukrainas izlasē viņš spēlēja 9 gadus. Skripņiks Bremen Werder spēlēja 8 gadus. Vācijas čempions un kausa ieguvējs. 20 gadus nodzīvoja Vācijā. Viņš divus gadus strādāja par galveno treneri Bundeslīgā. 2018. gadā Skripņiks strādāja Rīgas futbola klubā. Uzvara Latvijas čempionātā un Latvijas kausa izcīņā.
Gada treneris Latvijā: 2018
No 2019. gada līdz mūsdienām viņš strādā Ukrainas Premjerlīgā.
Ukrainas Premjerlīgas sezonas labākais treneris: 2019/2020
Ukrainas čempionāta bronzas medaļnieks: 2019/20, 2020/21
Augstas klases speciālists un ļoti labs, pieticīgs cilvēks.
Problēma esot Krievu mēlē Harkovas mērs runa Krieviski, Nikolajevas mērs runā Krieviski, visi mani Ukrainas radi runā Krieviski, Rīgā lielākā daļa iedzīvotāju arī runā Krieviski, bet redz, Latvijas Futbola izlasē tas ir nepieņemami

  +2 [+] [-]

, 2024-02-07 10:26, pirms 3 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Tas ir PIPEC, es ar šito nesaprotu Kādā politiskā marasma laikā mēs visi dzīvojam! Vienalga kurā mēlē, tikai lai tā nebūtu Krievu! Turklāt pats treneris ir Ukrainis
Tipisks Burts. Vates sāktais karš viņam nav marasms, bet reakcija, redziet, esot. Dari, ko gribi, krievs vienmēr sevi kā cietēju nostādīs

Ja tieši tāpat kancelētu kaut kādu arābu valodu, vot tad tu pats būtu abām rokām par. Bet vati aiztikt viņam marasms esot

  +2 [+] [-]

, 2024-02-07 10:27, pirms 3 mēnešiem
Protams, uz šo gadījumu gan to būtu smieklīgi attiecināt, ne jau Ļašenko no sirds kancelēja krievu val. Par itāli jau sen bija izlemts, kā šeit stāsta zinātāji, tas krievu valodas iemesls vnk piespēlēts publikai.

     [+] [-]

, 2024-02-07 10:34, pirms 3 mēnešiem
otins rakstīja: Tad jau arī ukrainim varēja nodrošināt tulku, kas tulkotu no krievu uz latviešu. Alga gan jau būtu mazāka nekā itālim.
Kuram konkrēti LV izlases kadram būtu nepieciešams tulks no Krievu uz Latviešu mēli? Tādu kadru es nespēju iedomāties Hokejā jā, tur bija situācija, kad Ronalds Ķēniņš, ni bē, ni mē Znaroka darba valodā, kaut kā risinājumu atrada, bet Futbolā kaut ko tādu iedomāties ir grūti

     [+] [-]

, 2024-02-07 10:36, pirms 3 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Protams, uz šo gadījumu gan to būtu smieklīgi attiecināt, ne jau Ļašenko no sirds kancelēja krievu val. Par itāli jau sen bija izlemts, kā šeit stāsta zinātāji, tas krievu valodas iemesls vnk piespēlēts publikai.
Tā varētu būt, ka piespēlēts publikai, tikai tādā gadījumā es neredzu iemeslu atteikt Skripņikam
Tieši Latvijas izlases kontekstā viņš no visiem pieciem kandidātiem iederētos visvairāk

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 10:38, pirms 3 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Tipisks Burts. Vates sāktais karš viņam nav marasms, bet reakcija, redziet, esot. Dari, ko gribi, krievs vienmēr sevi kā cietēju nostādīs

Ja tieši tāpat kancelētu kaut kādu arābu valodu, vot tad tu pats būtu abām rokām par. Bet vati aiztikt viņam marasms esot
Kāds valodai sakars ir ar karu? Daudzi Ukraiņi, kuri tagad karo par Ukrainu, pārzin tikai vienu valodu, trīs reiz mini, kuru?

  +3 [+] [-]

, 2024-02-07 11:59, pirms 3 mēnešiem
nu beidziet, futbols nav tikai "plika meistarība", lai gan arī jautājums, kas ar to tiek saprasts, tālāk ir arī fiziskā sagatavotība, taktika, psiholoģiskā noturība utt. jā, meistarības un spēļu prakses līmeņa ziņā mūsu izlases džeki neapšaubāmi atpaliek, bet ar pārējām komponentēm to var kompensēt tīri labi. lai izdodas!

     [+] [-]

, 2024-02-07 13:32, pirms 3 mēnešiem
skotijs rakstīja: nu beidziet, futbols nav tikai "plika meistarība", lai gan arī jautājums, kas ar to tiek saprasts, tālāk ir arī fiziskā sagatavotība, taktika, psiholoģiskā noturība utt. jā, meistarības un spēļu prakses līmeņa ziņā mūsu izlases džeki neapšaubāmi atpaliek, bet ar pārējām komponentēm to var kompensēt tīri labi. lai izdodas!
Tieši tādēļ arī tika nahrenizēts un izpederēts Vektoru Daiņels, ka bija problēmas tieši ar pārējām komponentēm
Piekrītu, to var kompensēt, vismaz daļēji

  +2 [+] [-]

, 2024-02-07 16:04, pirms 3 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Prātuļoju, ka neesmu vēl redzējis vai lasījis nevienu interviju ar jauno treneri. Tiešām mūsu medijiem tik grūti to noorganizēt. Domāju, ka arī pats itālis par to ir pārsteigts.
Es ar to pašu nodomāju... Jauns, interesants treneris, bet neviena oficiāla konference/intervija vai kaut vai uzruna nav bijusi

     [+] [-]

, 2024-02-07 17:19, pirms 3 mēnešiem
bando777 rakstīja: Es ar to pašu nodomāju... Jauns, interesants treneris, bet neviena oficiāla konference/intervija vai kaut vai uzruna nav bijusi
Jā, akmens jāmet gan federācijas virzienā, kas šo nav noorganizējusi ar tulka palīdzību, un arī mediju virzienā, jo arī tie tulku atrastu. Gandrīz vai pat kauns trenera priekšā, domāju, ka mediju intereses neesamība ir viņa pirmais kultūršoks.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 17:47, pirms 3 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Jā, akmens jāmet gan federācijas virzienā, kas šo nav noorganizējusi ar tulka palīdzību, un arī mediju virzienā, jo arī tie tulku atrastu. Gandrīz vai pat kauns trenera priekšā, domāju, ka mediju intereses neesamība ir viņa pirmais kultūršoks.
Jā, viņam bija tāds kultūršoks, ka preses konferencē pēc līguma parakstīšanas pats lūdza jautājumus vēl neuzdot. Viņa pirmā preses konference plānojas marta sākumā.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-07 18:54, pirms 3 mēnešiem
Agris Suveizda rakstīja: Jā, viņam bija tāds kultūršoks, ka preses konferencē pēc līguma parakstīšanas pats lūdza jautājumus vēl neuzdot. Viņa pirmā preses konference plānojas marta sākumā.
Kaut kā nenopietni, ka lūdz neuzdot jautājumus, algu taču jau saņem.

  -1 [+] [-]

, 2024-02-07 19:26, pirms 3 mēnešiem
Kāda nekaunība!
Atteikt ukrainim!!!

     [+] [-]

, 2024-02-08 14:31, pirms 3 mēnešiem
Nav skaidrs kas tur bus , ta ka Andersons nevareja Stokholma dzivot , cik tur talu , kaut gan zviedri ir Latviju savulaik okupejusi , ar italiem laikam ir ipasa saikne Latvijai , Bjanki , Siev izlasei italis volejbola, Ciao jeb cau ari radies 60 gados skolnieku sarunas laika izplatijas , ko pat okupanti nevareja izskaaust , Laiks radis , bet junioru izlase un pieaug ir pavisam cits sports.