Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Jaunā stadiona celtniecība var izmaksāt līdz pat 14,9 miljoniem

Agris Suveizda

Jaunā stadiona celtniecība var izmaksāt līdz pat 14,9 miljoniem
Foto: LFF.lv

Latvijas Futbola federācija savā mājaslapā publicējusi jaunāko informāciju saistībā ar Krišjāņa Barona ielā plānotā futbola stadiona un papildus paredzēto projektu celtniecību. Iepriekš tika ziņots, ka būvdarbi varētu maksāt aptuveni desmit miljonus eiro, no kuriem 8,5 miljoni nāktu no UEFA dotācijām, tomēr nu tiek lēsts, ka izmaksas varētu būt no 12,2 līdz 14,9 miljoniem eiro. Piedāvājam LFF ziņojumu pilnā apmērā.

"Tuvojas laiks pirmajiem celtniecības darbiem Kr. Barona ielā 116A, kur Latvijas Futbola federācija (LFF) realizēs sporta kompleksa rekonstrukciju ar mērķi tajā līdz 2017. gada 31. maijam atklāt Latvijas nacionālās futbola izlases un citu Latvijas izlašu spēļu, kā arī Latvijas futbola klubu un citu LFF pasākumu organizēšanas vajadzībām atbilstošu stadionu. LFF nostāja visa pārbūves procesa gaitā ir lēmumu un darbību caurspīdīgums, tāpēc gaidāmo darbu sākšanos iezīmējam ar apkopotu informāciju kā atbildi vienam no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem – cik jaunais stadions izmaksās un kā tas taps?

Kad 2012. gadā tika uzsākts sporta kompleksa rekonstrukcijas projekts, tā attīstībā līdz šai dienai bijuši vairāki atskaites punkti, pamatojoties uz kuriem veikti provizorisko izmaksu aprēķini – meta konkurss un FIFA pasūtīta ekonomiskā pamatojuma analīze, detalizēta meta saskaņošana, skiču projekta saskaņošana un tehniskā projekta saskaņošana. Provizorisko būvniecības izmaksu aprēķinus allaž ir veikuši sertificēti tāmētāji, par pamatu ņemot tā brīža darbaspēka un celtniecības materiālu izmaksas, kā arī tobrīd pieejamo tehnisko informāciju.

Pagājušā gada februārī LFF noslēdza līgumu ar meta konkursā uzvarējušo SIA "REMM" arhitektu biroju par sporta kompleksa tehniskā projekta izstrādāšanu. Pirmais zīmīgais solis ceļā uz to bija jūlijā Rīgas pilsētas būvvaldē saskaņotais detalizētais meta projekts, kas ar setificēta tāmētāja aprēķiniem ļāva apjaust provizoriskās rekonstrukcijas būvizmaksas. Šie aprēķini nemainījās arī tā paša gada septembrī, kad Rīgas pilsētas būvvaldē tika saskaņots SIA "REMM" izstrādātais skiču projekts, bet nākamais zīmīgais solis ceļā uz celtniecības darbiem sporta kompleksa teritorijā bija 2015. gada decembris, kad Rīgas pilsētas būvvaldē tika saskaņots SIA "REMM" izstrādātais tehniskais projekts, un tas jau pavēra iespēju uz konkrētāku potenciālo izmaksu apzināšanu.

LFF vēlas izcelt, ka sporta kompleksa ģenerālbūvnieks SIA "Arčers" paralēli projektēšanas gaitai kopīgi ar LFF darba grupu meklēja iespējamos risinājumus būvniecības izmaksu optimizācijai, kā rezultātā provizoriskā summa vairākās pozīcijās ir samazinājusies. Neviens no izskatītajiem optimizācijas risinājumiem neatsauksies uz skatītāju un stadiona darbinieku drošību. Panāktie risinājumi ir rezultāts kopīgam LFF, SIA "Arčers" un SIA "REMM" darbam, kas turpināsies arī būvniecības laikā. To vidū ir 2015. gada jūnijā LFF noslēgtais ģenerālbūvnieka līgumu ar SIA "Arčers" pēc "atvērtās grāmatas" principa. Šāda veida līgums nosaka, ka līguma slēgšanas brīdī nav zināma gala līguma cena, bet tiek fiksēts ģenerālbūvnieka peļņas procents no kopējām būvniecības izmaksām. LFF, sadarbojoties ar SIA "Arčers", ir iespēja par katru būvdarbu un materiālu pozīciju rīkot cenu aptauju un izvēlēties lētāko/izdevīgāko piedāvājumu.

Vadoties pēc tehniskā projekta, sporta kompleksa ģenerālbūvnieka SIA "Arčers", LFF darba grupas sporta kompleksa rekonstrukcijas jautājumā un sertificēta tāmētāja aprēķiniem, šī brīža sporta kompleksa provizoriskās būvizmaksas ir 13,5 miljonu eiro apmērā. Šī summa ietver visu nepieciešamo futbola spēļu aizvadīšanai, bet neietver aprīkojumu, mēbeles, interjeru un citas vienības komercplatībām. Vadoties pēc tendencēm, ir pamatotas cerības, ka būvniecības izmaksas varētu samazināties, taču drošības dēļ LFF paredz abus iespējamos scenārijus, tai skaitā arī cenu palielinājumu. Šādu viedokli paudusi arī LFF Iepirkumu komisija, kas pēc vispārējās būvniecības prakses rekomendē paredzēt dažādus izmaksu scenārijus. Izmaksu diapazonam nebūtu pamats svārstīties vairāk par 10% vienā vai otrā virzienā, līdz ar to diapazons celtniecības darbu izmaksām varētu svārstīties no 12,204 miljoniem eiro līdz 14,916 miljoniem eiro.

Kopš projekta uzsākšanas provizoriskās rekonstrukcijas izmaksas ir pārsniegušas 2012. gadā veiktajos aprēķinos prognozētos 6,4 miljonus eiro. Būtiskākie faktori, kas ietekmējuši plānotās izmaksas, ir stadiona stāvu platību palielinājums no 4600 m2 līdz 11190 m2, gala tribīņu ieviešana (1526 m2 platības palielinājums), galvenās tribīnes 3083 m2 palielinājums, kas ietver sporta infrastruktūras uzlabojumus, "Hospitality" zonas palielinājumu ar mērķi nodrošināt UEFA prasību izpildi un stadiona daudzpusīgāku pielietojumu, mediju darba telpu uzlabojumus, komercplatību palielinājumu un LFF biroja palielinājumu, ņemot vērā nākotnes attīstības perspektīvas, kā arī Ērgļu ielas tribīnes palielinājumu par 1971 m2, ietverot LFF vajadzībām nepieciešamās noliktavas un potenciālās šautuves izvietošanu.

SPORTA KOMPLEKSA SALĪDZINOŠIE RĀDĪTĀJI

SPORTA KOMPLEKSA SALĪDZINOŠIE RĀDĪTĀJI

SPORTA KOMPLEKSA SALĪDZINOŠIE RĀDĪTĀJI

Tāpat projekta attīstības gaitā fiksētie papildu sadārdzinājumi skar 2015. gada jūnijā pieņemto MK noteikumu Nr. 312, LBN 016-15 Būvakustika, kas nosaka nepieciešamību paredzēt ievērojamākus prettrokšņa pasākumus. Projektā bija nepieciešams paredzēt ievērojamus trokšņu absorbcijas pasākumus – stadiona stūru noslēgšanu, gala tribīņu sienu izbūvi, akustisko materiālu pielietojumu jumta konstrukcijā un citus akustiskos risinājumus. Augstākminētais darīts, respektējot iedzīvotāju viedokli, jo tieši iespējamie trokšņi bija lielākās bažas, kuras izteica apkārtējo māju iedzīvotāji. Ar šo LFF vēlas apkārtējo māju iedzīvotājus nomierināt, jo esam darījuši visu iespējamo, lai samazinātu trokšņu ietekmi uz apkārtējām mājām. Sakārtotā vide būs kā kompensācija par pāris dienām gadā, kurās, iespējams, nāksies sajust kādas neērtības, kas saistītas ar trokšņiem.

Papildus paredzēta arī futbola laukuma apsilde, kā arī ieviestas visas nepieciešamās regulas, lai stadions atbilstu UEFA ceturtās jeb otrās augstākās infrastruktūras kategorijas prasībām. Līdztekus tam ņemtas vērā un plānojumā ieviestas atbilstības Rīgas pilsētas būvvaldes, Valsts kultūrpieminekļu aizsardzības inspekcijas un Rīgas Vēsturiskā centra saglabāšanas un attīstības padomes izvirzītajām prasībām un rekomendācijām.

Viss augstākminētais nodrošina, ka sporta kompleksā ietilpstošais futbola stadions atbildīs UEFA ceturtās kategorijas stadiona ietilpībai (izņemot faktisko sēdvietu skaitu). Šī kategorija, kuras prasību atbilstība ļauj stadionā aizvadīt nacionālo izlašu spēles, pieprasa kā minimums 4500 skatītāju vietas (stadionā būs nedaudz zem 5700 skatītāju vietām). UEFA reglaments nosaka, ka nacionālo izlašu spēlēm jānorisinās trešās vai ceturtās kategorijas stadionos. Stadiona ietilpības jautājums vairākkārt pārspriests arī ar UEFA un FIFA atbildīgajām amatpersonām, un esošais risinājums no viņu puses uzskatāms par optimālu. Futbola laukuma izmērs būs UEFA trešajai un ceturtajai kategorijai standartizētie 105x68 metri.

Stadiona plānojumā būtiski ņemti vērā LFF pasūtītās līdzjutēju aptaujas rezultāti, kurā futbola līdzjutēji paši noteica savas prioritātes, apmeklējot futbola spēli klātienē. Zemāk redzams, ka līdzjutēju būtiskākā nepieciešamība ir laba redzamība un komforts, kas jaunajā stadionā tiks pilnībā nodrošināts. Tāpat ņemtas vērā virkne līdzjutēju vēlmju, kas saistītas ar stadiona sastāvošajām komponentēm.

LĪDZJUTĒJU APTAUJAS REZULTĀTI

LĪDZJUTĒJU APTAUJAS REZULTĀTI

Lai arī nokļūšanu stadionā ar personīgo transportu kā vēlamo veidu norāda 37 % aptaujas respondentu, tomēr absolūtais vairākums norāda, ka stadionā labprāt ierastos, izmantojot citus nokļūšanas veidus. Šajā kontekstā ir jāapsveic Rīgas domes iniciatīva sakārtot Kr. Barona ielu, kur līdztekus jau tā labajam sabiedriskā transporta nodrošinājumam uzlabosies arī iespēja stadionā nokļūt ar velosipēdu. Lai arī stadionā šobrīd paredzētas ap 40 velonovietnes, palielinoties nepieciešamībai, stadionā velonovietņu skaits tiks palielināts. Zemāk redzami aptaujas rezultāti, kas skar līdzjutēju nokļūšanu stadionā, kā arī shematiskajā attēlojumā redzama sabiedriskā transporta un autostāvvietu pieejamība stadiona apkārtnē. Papildus tam plānots meklēt risinājumus ar "Rīgas satiksmi", lai līdzīgi kā citur pasaulē futbola spēles biļete kalpotu kā sabiedriskā transporta biļete nokļūšanai uz un no stadiona.

LĪDZJUTĒJU APTAUJAS REZULTĀTI

SABIEDRISKĀ TRANSPORTA PIEEJAMĪBA

Kā jau iepriekš skaidrots, liela daļa finansējuma, kas nepieciešams projekta realizēšanai, nāks no UEFA piešķirtajiem futbola infrastruktūras programmas līdzekļiem, kas ir apvienoti konkrēti šī projekta realizēšanai, tomēr tie veido tikai daļu no kopējā nepieciešamā projekta budžeta. LFF nav spējīga tik lielu projektu realizēt ar tikai saviem un UEFA piešķirtajiem līdzekļiem, turklāt LFF kategoriski nav ieinteresēta būtiski negatīvi iespaidot arī citu futbola infrastruktūras projektu realizāciju Latvijā. Pašlaik LFF izstrādā rekonstrukcijas projekta finansējuma piesaistes modeli, kas tiks prezentēts LFF Valdei tās februāra tikšanās reizē, kā arī veic pārrunas ar Rīgas domi un valsti, kuru atbalsts tik liela projekta veiksmīgai realizēšanai ir ļoti būtisks.

Vēršam uzmanību uz to, ka stadiona projekta izstrāde bija paredzēta LFF infrastruktūras attīstības programmā, kas tika izstrādāta jau 2010. gadā, bet bez UEFA un FIFA atbalsta un lēmuma par tā nepieciešamību stadiona būvniecība nebūtu iespējama. Lai arī infrastruktūras atbalsta programmu izlietojums ir katras federācijas kompetencē, šāda apmēra ieguldījumus UEFA izvērtē atsevišķi, tam dodot savu atzinumu. UEFA un LFF vairākkārt ir uzsvērusi, ka šādas infrastruktūras izbūve būtu klubu, pašvaldības vai valsts funkcija, taču, apzinoties Latvijas futbola klubu rocību un to, ka pastāv risks, ka līdz ar "Skonto" stadiona nojaukšanu UEFA būtu spiesta lemt par Latvijas izlases mājas spēļu aizvadīšanu ārpus valsts robežām, no UEFA puses tika pieņemts lēmums pilnā mērā atbalstīt stadiona projektu.

LFF ir pateicīga Rīgas domei par līdzšinējo sadarbību, nodrošinot iespēju plānot stadionu zemes īpašumā, taču, ņemot vērā, ka teritorija arī turpmāk paliks pašvaldības īpašumā, LFF cer, ka Rīgas dome ar savu ieguldījumu iesaistīsies projekta realizācijā. Tāpat izteikti būtisks pašlaik ir arī valsts atbalsts, lai, veicot šāda apjoma ieguldījumus jaunajā futbola stadionā, būtiski neciestu citas futbola infrastruktūras attīstīšana. Jau 2014. gadā LFF vērsās pie valsts institūcijām ar lūgumu izskatīt iespēju atbalstīt futbola infrastruktūras attīstības programmas turpināšanu, kuru veiksmīgi uzsāka LFF, laika periodā no 2009. līdz 2014. gadam kopā ar pašvaldībām sporta infrastruktūras attīstībā ieguldot vairāk nekā 14 miljonus eiro un izbūvējot 60 "minipitch" laukumus, 15 pilna izmēra sporta laukumus, kā arī desmit skolu sporta laukumus, kur pašvaldības rekonstruēja arī skrejceļus, ģērbtuves, ielu vingrošanas rīkus utt. Ir svarīgi šo infrastruktūras attīstības programmu turpināt, tāpēc Izglītības un zinātnes ministrijai, ņemot vērā LFF iesniegumu, ir uzdots darba grupā izstrādāt kopējo sporta infrastruktūras attīstības koncepciju. LFF tuvākajā laikā papildinās savu iepriekšējo piedāvājumu ar jauniem priekšlikumiem.

Pirmie darbi teritorijā būs būvlaukuma sagatavošana, kas nozīmē teritorijā esošās vecās tribīnes nojaukšanu un liekās grunts izvešanu, un LFF vēlas pēc iespējas ātrāku darbu uzsākšanu. Līdz ar pirmo būvdarbu sākšanos visa aktuālā informācija par sporta kompleksu būs atrodama mājaslapā Futbola Mājas | LFF jaunais futbola stadions, kas pašlaik atrodas savas jaunās versijas izstrādē.

Sporta kompleksā ietilps futbola stadions ar visu nepieciešamo infrastruktūru, tostarp paredzēts arī Latvijas futbola muzejs, rehabilitācijas centrs, kafejnīca, sporta laukums apkārtējām skolām, autostāvvieta, LFF birojs. Sporta komplekss pēc tā rekonstrukcijas kļūs par Latvijas futbola mājām."

Izmantotie resursi:

 +19 [+] [-]

, 2016-02-01 12:18, pirms 8 gadiem
Jagaida Klavinja kunga komentaars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-02-01 12:20, pirms 8 gadiem
Diez cik ieripos kādam kabatā?

  +5 [+] [-]

, 2016-02-01 12:21, pirms 8 gadiem
ņifigasebe sadārdzinājums. nu labi, ir neliela inflācija, bet ne jau tik...

 +19 [+] [-]

, 2016-02-01 12:23, pirms 8 gadiem
njā gandrīz 2x dargāk par švaku praktiski nekam nederīgu stadionu. Ka tik beigās nesanāk i 20miljoni

 +22 [+] [-]

, 2016-02-01 12:23, pirms 8 gadiem
es nemaz šo rakstu nelasīšu, lai iekomentētu, ka tas ir neprāts bet nekas, līdz Dienvidu tiltam vēl ir kur augt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-02-01 12:33, pirms 8 gadiem
piejoda rakstīja: Diez cik ieripos kādam kabatā?
nevis kaadam, bet cik ieripos Indriksonam kabataa!?

  +9 [+] [-]

, 2016-02-01 12:33, pirms 8 gadiem
Šis projekts ir Latvijas KAUNS, nekā savādāk nevar nosaukt. Par labu šo projektu atzīt var tikai federācijā laikam.

  +7 [+] [-]

, 2016-02-01 12:36, pirms 8 gadiem
No twitter :

'' "Latvijas nacionālās futbola izlases vajadzībām atbilstošu stadionu"??
Minimālajām prasībām atbilstošu, būsim godīgi!!!''

NEVAR NEPIEKRIST!

  +8 [+] [-]

, 2016-02-01 12:36, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš jau ceturtdien teica, ka tuvāko trīs mēnešu laikā parādīsies ziņas, ka stadions izmaksās 15 miljonus.
Pēc viņa aplēsēm, beigu summa būs aptuveni 22 miljoni

 +20 [+] [-]

, 2016-02-01 12:36, pirms 8 gadiem
ārprāts!!!! Kurš slēdz līgumu ar "ģenerāli" pēc "atvērtās grāmatas principa"??? Kas tas par sviestu! Vai Indriksons , mežeckis vai kāds cits FF darbonis slēgtu šādu līgumu , teiksim, par savas privātmājas būvniecību? Neviens privātuzņēmējs neko tādu pat ļaunākajos murgos neredz! Ir kontroltāme, pieci piedāvājumi, izvēlas labāko, fiksē cenu, termiņus, un -uz priekšu!!! Kāda grāmata? Kāda inflācija? Tas viss parasti ir iekļauts tāmē kopā ar peļnu un neparedzētajiem izdevumiem. Jebkurš igauņu vai leišu būvnieks šādu mazu stadionu uzblieztu par 8...9 M EUR! Skaidrs, ka mūsu būvnieki strādā savai un draugu kabatai.... Vispār, esmu šokēts par šādu atklātu korupciju. Nu jau nevienam nav ne kauna, ne baiļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-02-01 12:37, pirms 8 gadiem
Nafig izmaksas pēkšņi varētu paaugstināties par 5M??????????????????????????????????????

  +4 [+] [-]

, 2016-02-01 12:39, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: ārprāts!!!! Kurš slēdz līgumu ar "ģenerāli" pēc "atvērtās grāmatas principa"??? Kas tas par sviestu! Vai Indriksons , mežeckis vai kāds cits FF darbonis slēgtu šādu līgumu , teiksim, par savas privātmājas būvniecību? Neviens privātuzņēmējs neko tādu pat ļaunākajos murgos neredz! Ir kontroltāme, pieci piedāvājumi, izvēlas labāko, fiksē cenu, termiņus, un -uz priekšu!!! Kāda grāmata? Kāda inflācija? Tas viss parasti ir iekļauts tāmē kopā ar peļnu un neparedzētajiem izdevumiem. Jebkurš igauņu vai leišu būvnieks šādu mazu stadionu uzblieztu par 8...9 M EUR! Skaidrs, ka mūsu būvnieki strādā savai un draugu kabatai.... Vispār, esmu šokēts par šādu atklātu korupciju. Nu jau nevienam nav ne kauna, ne baiļu.
Velkom tu Latvija!

 +13 [+] [-]

, 2016-02-01 12:39, pirms 8 gadiem
KP6unCR7Fan rakstīja: Kas vainas projektam?
Indrikson ??? Tas tu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 12:41, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: No twitter :

'' "Latvijas nacionālās futbola izlases vajadzībām atbilstošu stadionu"??
Minimālajām prasībām atbilstošu, būsim godīgi!!!''

NEVAR NEPIEKRIST!
Atbilde no LFF: Visas prasības, izņemot ietilpību, atbilst UEFA otrās augstākās kategorijas prasībām.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 12:43, pirms 8 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Atbilde no LFF: Visas prasības, izņemot ietilpību, atbilst UEFA otrās augstākās kategorijas prasībām.
Manuprat ta ir galvena atbilstiba, un tieši tā nav. Kā arī mākslīgais segums ir liela švakuma pazīme, ja izlasei jāspēlē uz tā, cik tādas valstis ir?

  +8 [+] [-]

, 2016-02-01 12:44, pirms 8 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Atbilde no LFF: Visas prasības, izņemot ietilpību, atbilst UEFA otrās augstākās kategorijas prasībām.
''izņemot ietilpību''
+ bumba būs jāspārda uz plastmasa laukuma!
KAUNS!
Te konkrēti par to ir arī runa!

 +22 [+] [-]

, 2016-02-01 12:46, pirms 8 gadiem
''Atbilde no LFF: Visas prasības, izņemot ietilpību, atbilst UEFA otrās augstākās kategorijas prasībām.''

ZNAČIT : Stadions nav UEFA II kategorijas stadions!

Šķūņa ietilpība
Sintētiskais laukums

IZMAKSAS : 20M


Tas ir pizģets kā mēs te tiekam čakarēti

 +10 [+] [-]

, 2016-02-01 12:48, pirms 8 gadiem
5700 vietas?? Kas ta par fig..u? Galvenais FUTBOLA stadions, kura ietilpība būs drusku lielāka, nekā Liepājas stadionam. Un tas pie tā, ka izlases spēles bieži savāc vairāk par 6-7 000... Drausmas. Nafig tad vispār nav. Noslēdz līgumu ar Igaunijas A le coq un tur spēlē!!! Pakoriģē laikus, lai nesakrīt ar Igaunijas spēlēm, un viss!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 12:50, pirms 8 gadiem
fake/ironija rakstīja: Manuprat ta ir galvena atbilstiba, un tieši tā nav. Kā arī mākslīgais segums ir liela švakuma pazīme, ja izlasei jāspēlē uz tā, cik tādas valstis ir?
Kazahstānā, ja nemaldos, spēlējām uz mākslīgā.
Bet tikuntā - projekts ir milzīga afēra, nacionālajai izlasei nevajadzētu spēlēt uz mākslīgā seguma. Turklāt, ja beigu summa patiešām būs 22 miljoni un projektā nebūs nomainīts vismaz seguma tips, nerunājot par ietilpību, tad Latvijas futbola līdzjūtēji, tostarp arī es būs ļooti noskaitušies.

 +33 [+] [-]

, 2016-02-01 12:51, pirms 8 gadiem
Par to, ka Barona stadiona afēras patiesās izmaksas ir palielinātas līdz 15 miljoniem eiro - jau ziņoju pirms vairāk nekā nedēļas - tagad tas ir oficiāli. Pieļauju, ka šī nav gala cena. Tāpat ir skaidrs, ka šobrīd jau iztērēti vismaz 3 miljoni eiro no līdzekļiem, lai arī nekas vairāk par daļēju būvlaukuma sagatavošanu nav paveikts.

Šis projekts - ir jāaptur pēc iespējas ātrāk, kamēr nav radīts neatgriezenisks kaitējums Latvijas futbolam vairāku gadu griezumā.

Kur ir problēma Barona ielas stadiona rekonstrukcijas projektā? Stadiona ietilpība (5700 sēdvietu) un laukuma segums (mākslīgais laukums) neatbilst Latvijas izlases pašreizējām prasībām un uzdevumiem. Tomēr to vēl varētu akceptēt, ja Latvijas Futbola federācijai pašai nebūtu jāmaksā par stadiona celtniecību. LFF šie 15 miljoni ir milzīgi līdzekļi - tajos tiktu akumulēti viss infrastruktūrai paredzētais naudas daudzums vairāku gadu griezumā. LFF, atšķirībā no Latvijas Basketbola savienības un Latvijas Hokeja federācijas, ir iespēja celt futbola treniņu laukumus par starptautisko futbola organizāciju (FIFA un UEFA) piešķirto naudu. Pēc pašreizējā LFF plāna ilgu turpmāko gadu līdzekļi tiks apvienoti vienā projektā - Barona ielas stadiona rekonstrukcijā. Tas nozīmē - nekur Latvijā netiks uzklāti jauni mākslīgā seguma laukumi tuvāko gadu laikā.
Tā kā stadiona projekts ir nepiemērots Latvijas apstākļiem, uzskatu, ka ir noziedzīgi visu naudu akumulēt vienam projektam, kura realizācijā jau tagad redzams nesaimnieciskums, meli un krāpšana.

Pieprasu LFF nekavējoties publiskot visu jau iztērētās naudas tāmi ar sīku skaidrojumu par katru pozīciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-01 12:53, pirms 8 gadiem
valtcis rakstīja: Kazahstānā, ja nemaldos, spēlējām uz mākslīgā.
Bet tikuntā - projekts ir milzīga afēra, nacionālajai izlasei nevajadzētu spēlēt uz mākslīgā seguma. Turklāt, ja beigu summa patiešām būs 22 miljoni un projektā nebūs nomainīts vismaz seguma tips, nerunājot par ietilpību, tad Latvijas futbola līdzjūtēji, tostarp arī es būs ļooti noskaitušies.
Nu tur ta lietas, tad būsim arī Kazahstāna, tikai starpība tāda, ka mēs no dabīgā pārejam uz makslīgo... Un ar 5k vietām, drausmas.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-01 12:54, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Par to, ka Barona stadiona afēras patiesās izmaksas ir palielinātas līdz 15 miljoniem eiro - jau ziņoju pirms vairāk nekā nedēļas - tagad tas ir oficiāli. Pieļauju, ka šī nav gala cena. Tāpat ir skaidrs, ka šobrīd jau iztērēti vismaz 3 miljoni eiro no līdzekļiem, lai arī nekas vairāk par daļēju būvlaukuma sagatavošanu nav paveikts.

Šis projekts - ir jāaptur pēc iespējas ātrāk, kamēr nav radīts neatgriezenisks kaitējums Latvijas futbolam vairāku gadu griezumā.

Kur ir problēma Barona ielas stadiona rekonstrukcijas projektā? Stadiona ietilpība (5700 sēdvietu) un laukuma segums (mākslīgais laukums) neatbilst Latvijas izlases pašreizējām prasībām un uzdevumiem. Tomēr to vēl varētu akceptēt, ja Latvijas Futbola federācijai pašai nebūtu jāmaksā par stadiona celtniecību. LFF šie 15 miljoni ir milzīgi līdzekļi - tajos tiktu akumulēti viss infrastruktūrai paredzētais naudas daudzums vairāku gadu griezumā. LFF, atšķirībā no Latvijas Basketbola savienības un Latvijas Hokeja federācijas, ir iespēja celt futbola treniņu laukumus par starptautisko futbola organizāciju (FIFA un UEFA) piešķirto naudu. Pēc pašreizējā LFF plāna ilgu turpmāko gadu līdzekļi tiks apvienoti vienā projektā - Barona ielas stadiona rekonstrukcijā. Tas nozīmē - nekur Latvijā netiks uzklāti jauni mākslīgā seguma laukumi tuvāko gadu laikā.
Tā kā stadiona projekts ir nepiemērots Latvijas apstākļiem, uzskatu, ka ir noziedzīgi visu naudu akumulēt vienam projektam, kura realizācijā jau tagad redzams nesaimnieciskums, meli un krāpšana.

Pieprasu LFF nekavējoties publiskot visu jau iztērētās naudas tāmi ar sīku skaidrojumu par katru pozīciju.
Pilnīgi Tev piekrītu. Par šo naudu labāk slēgtos jumta laukumus katrā vēsturiskajā novadā, un līdz 2020. gadam nacionālās izlases spēles aizvadīt Liepājā, nevis uzcelt stadionu, kurš vispār nekam un nevienam neder.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-01 12:57, pirms 8 gadiem
fake/ironija rakstīja: Nu tur ta lietas, tad būsim arī Kazahstāna, tikai starpība tāda, ka mēs no dabīgā pārejam uz makslīgo... Un ar 5k vietām, drausmas.
Tieši tā! Latvijā(ne tikai futbolā) viss sākas no di**as. Visiem ka tik iebāzt naudu savā portfelī. Neviens par attīstību ilgtermiņā nespēj iedomāties.

     [+] [-]

, 2016-02-01 12:57, pirms 8 gadiem
Kaut kaada aizdoma, ka jaunais stadions nebuus gatavs liidz paredzeetaa terminja beigaam

 +17 [+] [-]

, 2016-02-01 12:57, pirms 8 gadiem
Nupat izlasīju PILNĪBĀ visu rakstu!

Es emu vienīgais kurš neatrada nekur info par patieso līdzekļu izmantošanu?????

Lasītājiem sabāztas pilnas ausis ar tuftu un kaut kādām APTAUJĀM!

DRAUSMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-02-01 12:58, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaut kaada aizdoma, ka jaunais stadions nebuus gatavs liidz paredzeetaa terminja beigaam
Beigu beigās vispār nebūs gatavs, bet nauda jau būs iztērēta.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 12:58, pirms 8 gadiem
valtcis rakstīja: Beigu beigās vispār nebūs gatavs, bet nauda jau būs iztērēta.
D-Tilta scenārijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 12:59, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: D-Tilta scenārijs
Kaut kas uz to pusi.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-01 13:01, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Kameer mirstiigie menesi smagi stradaa lai nopelnitu 500EUR, tikmeer LFF mafija ar paaris klikshku palidzibu noraksta 500k un dziivo trekni
Kādi 500k! Tur kaut kur sazin kur aizies vairāk kā 3-4 miljoni EURO!

Drausmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 13:03, pirms 8 gadiem
Bet nu mēs jau esam klusētāju tauta!
Visticamākais viss ritēs savu gaitu, stadions tiks uzcelts, nauda tiks piesavināta un beigu beigās nekas netiks darīts!

     [+] [-]

, 2016-02-01 13:03, pirms 8 gadiem
KP6unCR7Fan rakstīja: Stadions izskataat normaals. Atceramie Eiropas cemiona kvalifikaciju muusu mazaaja stadionaa mums vispaar negaaj
KO????????????????????

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 13:03, pirms 8 gadiem
neljaava Indriksonam uzvaariities ar Daugavas stadionu, tagad sanjemiet, uzvaariisies dubultaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 13:05, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Latvijaaa kaut kas ieveribas cieniigs ir pedejos 20 gados uzcelts BEZ aizdomaam par mahinaacijaam un BEZ liidzeklu izshkeerdeshanas???

Vienigais kas skiet gludi un aatri celas ir deputaatu un visu kraapnieku iipashumi!!! Tie top zibeniigos tempos pa letaam summam!!
nu pats labākais šķiet bija/ir mūsu bijušā prezidenta A.Bērziņa ATPŪTAS MĀJA!

Uztaisīja projektu, iesniedza Eiropas Savienības fondiem !
Par ES naudu uztaisīja VIESU NAMU!
Viesu nams ķipa bankrotēja - un pats tur tagad dzīvo!

Es arī vēlētos uztaisīt māju par ES līdzekļiem
Jo kādēļ gan ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-01 13:07, pirms 8 gadiem
15 miljoni? Kā var būt tā, ka iepriekšējie 'gala' aprēķini sastādīja summu, kas bija gandrīz 2x mazāka par šībrīža prognozēto?

Jebkurā gadījumā neredzu jēgu no tik mazas ietilpības stadiona un vēl par tādu cenu. 10tk vietām būtu jābūt kā minimums. 5700 vietas ir izsmiekls.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-01 13:08, pirms 8 gadiem
uefa stadium categories | Project Gutenberg...

Kāds varētu paskaidrot :
KĀDĒĻ MUMS BŪS I KATEGORIJAS STADIONS?
respektīvi : Liepājas stadionu par 1-2M varētu pārvērst par I vai II kategorias stadionu + DABIGAIS SEGUMS!

     [+] [-]

, 2016-02-01 13:10, pirms 8 gadiem


Pašas minimālākās prasības priekš Uefa Kategorijas I stadiona
un par 20M!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-01 13:24, pirms 8 gadiem
Lai nosponsorē Aldaris tāpat kā to darīja ar Arēnu Rīga. Ieliek kaut kādu procentu kabatā un nākamos X gadus varēs pelnīt futenī tikai ar savu alu un saviem produktiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 13:47, pirms 8 gadiem
Ja jau vel būtu dabīgā zālīte.... Kad to stadionu uzcels,viņš varētu derēt kā mājvieta Rīgas Futbola skolai,RIGA FC, Skonto Riga

  -2 [+] [-]

, 2016-02-01 13:48, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: uefa stadium categories | Project Gutenberg...



Kāds varētu paskaidrot :
KĀDĒĻ MUMS BŪS I KATEGORIJAS STADIONS?
respektīvi : Liepājas stadionu par 1-2M varētu pārvērst par I vai II kategorias stadionu + DABIGAIS SEGUMS!
Šis ir tas jautājums, kas arī mani interesē Liepājā ar nelielām investīcijām varētu konfekti no tā stadiona uztaisīt. Barona ielā ar nelielām investīcijām var uztaisīt normālu virslīgai atbilstošu sporta bāzi un tiek ietaupīti vismaz 10 miljoni.
Pie tam neaizmirstam, ka par ES līdzekļiem tiks rekonstruēts Daugavas stadions.

     [+] [-]

, 2016-02-01 13:53, pirms 8 gadiem
Anonymous187 rakstīja: LFF preses relīzē taču ir skaidri norādīts, ka par citiem infrastruktūras projektiem nekādā ziņā nav aizmirsts un šī stadiona projektam UEFA izdala atsevišķu finansējumu.

Vispirms iepazīsties ar LFF infrastruktūras projektu plānu un tikai tad, kad tev būs konkrēti pierādījumi, ka kāds no projektiem nav realizēts tādēļ, ka šim projektam paredzētie finanšu līdzekļi ir izmantoti Barona ielas stadiona būvniecībai, tad vari publiski uzstāties ar kaut kādiem paziņojumiem. Ik pa laikam tev nekaitētu noņemt klapes no acīm un paskatīties uz lietām vispusīgi, nevis kārtējo reizi apliecināt to, ka viss tevis sacītais ir personīga nepatika pret atsevišķiem futbola cilvēkiem, nevis objektīvs skatījums uz Latvijas futbola plusiem, mīnusiem un lietām, kuras jāuzlabo.

Tāpat publiski vairākkārt minēji, ka LFF budžets ir 10 miljoni eiro, lai gan lai noskaidrotu patieso skaitli, atliek veikt 3 peles klikšķus un saprast, ka tie nav nekādi 10, bet gan 6-7 miljoni. Kā cilvēks, kurš nezin LFF budžetu (kļūdās ar 3-4 miljoniem) vispār var kaut ko spriest par to, kas tiek lietderīgi vai nelietderīgi tērēts. Cilvēkiem, kas kaut cik saprot patieso situāciju (un šeit es nedomāju SC komentētājus), Tava līdzšinējā prezidenta kampaņa šķiet viena liela izgāšanās.
Lūdzu informējiet, vai šis komentārs ir rakstīts no LFF telpām? Kaut kā jau baigi "neitrāls" neizskatās.

     [+] [-]

, 2016-02-01 14:06, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Lai nosponsorē Aldaris tāpat kā to darīja ar Arēnu Rīga. Ieliek kaut kādu procentu kabatā un nākamos X gadus varēs pelnīt futenī tikai ar savu alu un saviem produktiem.
Barona ielas stadiona pelmeņi

     [+] [-]

, 2016-02-01 14:12, pirms 8 gadiem
Vēl visiem par ''prieku'',pašu būvēšanu varētu uzticēt ''RE&RE''...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 14:13, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Es taa piemeram... protams pashizmaksa buus vismaz 5 limaki uz leju, bet shie vairakus gadus slauks un barosies!!! Un protams peec nakamaa termina visi chekisti un kraapnieki ar pilnaam kabataam nopeldees klusitinaam

Tracina sitaada naudas graabshana, pietam taados apmeeros!!! Tie kas nonaak pie lielaam federaacij un valsts/pashvaldiibu sileem - vini jau negraabj no limaka piemeram 10k, shie graab cik var - protams kameer neietupina
Lemberga gadījumā ir runāts par tā saucamo "5% kasi"

Nekas jau nav mainījies arī citos gadījumos un, bieži vien, tie tas "5%" arī ir tas, kas tiek sadārdzināts. Optimizēts uz augšu ja drīkst to tā nosaukt.

Dienvidu tilts. Izmaksas: 1.kārta 256,71 miljons + otrā kārta 313,43 miljoni = 570,14 miljoni.
VK atzinums - pārtērēti 27 miljoni.
27/570,14 = 4,7%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 14:23, pirms 8 gadiem
lmperiona preses sekretārs rakstīja: Indriksons ir LFF vadītājs. Tev ir šaubas par to, kurš būs būvnieks?
Ja domā Skonto,tad Indriksonam vairāk ar to nav nekāds sakars(protams ja nav kaut kāda aisberga neredzamā daļa),un Skonto grupa jau kādu laiku ir lielās finansiālas grūtībās,protams ja arī tā ir taisnība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 14:26, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Lūdzu informējiet, vai šis komentārs ir rakstīts no LFF telpām? Kaut kā jau baigi "neitrāls" neizskatās.
Jā,no LFF labierīcibām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 14:27, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Nekas, dabuus uz cela shito projekteli un Skonto tiks reanimeets
Nu man ir principā tādas pašas aizdomas...ir atrasta kārtējā ''slaucamā govs''! Un kādi tur konkursi...tie ir priekš parastiem mirstīgajiem...''dievi'' konkursus rīko pirtīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 14:31, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Lūdzu informējiet, vai šis komentārs ir rakstīts no LFF telpām? Kaut kā jau baigi "neitrāls" neizskatās.
Nav rakstīts, vienkārši normālā pasaulē pieņemts izdarīt secinājumus pēc apstiprinātas informācijas.

     [+] [-]

, 2016-02-01 14:32, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Vēl visiem par ''prieku'',pašu būvēšanu varētu uzticēt ''RE&RE''...
Šitā jau būs būvniecības klasika. RE&RE uzvar, sakārto papīrus un savāc piķi, paņem apakšuzņēmumus, kas visu pa kripatām taisīs.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 14:36, pirms 8 gadiem
"Papildus paredzēta arī futbola laukuma apsilde"

beidzot kāds pamanījis, ka LV oktobrī un novembrī gaisa temperatūra mēdz samazināties līdz -5 ... +5,
un pavasarī nepieciešams ātrāk novadīt lieko mitrumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-01 14:37, pirms 8 gadiem
Ir kādam info par citu Eiropas stadionu izmaksām?

  +7 [+] [-]

, 2016-02-01 14:38, pirms 8 gadiem
AFC Flyde stadionu ar 6000 capacity būvēs/būvē par 18 000 000 mārciņu
Edmontonā vesels stratēģisko izmaksu projekts stadioniem ar 5000 capacity - $19 600 000
edmonton.ca
Husky Stadium - $13 000 000 , 5000 capacity
Varsity Stadium - $61 700 000??? Neidziļinājos par infrastruktūru, kas tur apkārt.

Nezinu, uz ātro kaut ko atrodot, trends šāda stadiona tirgus cenai man arī iznāks kaut kur uz 18 000 000 EUR, droši vien.
Atņemam to, ka mākslīgais segums, utt. Nu jā, labi... lai būtu tie 14 000 000 - 15 000 000.

Tā godīgi ņemot, nu nebūs mums nekas lētāks par to, par kādām cenām šādi stadioni tiek vidēji celti.
Tad, pēc manām domām, tā arī iznāks, ka kādi padsmit miljoni reālās izmaksas, no kurām kādi 5% norakstīti pa labi, pa kreisi.

Nu nav mums Latvijā verdzība, neuzcelsim stadionu lētāk, kā to ceļ citur. Un nevajag man te par darba spēka izmaksām runāt.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-01 14:38, pirms 8 gadiem
Почему результаты опросов на английском ? Где вопли возмущения ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-01 14:42, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: AFC Flyde stadionu ar 6000 capacity būvēs/būvē par 18 000 000 mārciņu
Edmontonā vesels stratēģisko izmaksu projekts stadioniem ar 5000 capacity - $19 600 000
edmonton.ca
Husky Stadium - $13 000 000 , 5000 capacity
Varsity Stadium - $61 700 000??? Neidziļinājos par infrastruktūru, kas tur apkārt.

Nezinu, uz ātro kaut ko atrodot, trends šāda stadiona tirgus cenai man arī iznāks kaut kur uz 18 000 000 EUR, droši vien.
Atņemam to, ka mākslīgais segums, utt. Nu jā, labi... lai būtu tie 14 000 000 - 15 000 000.

Tā godīgi ņemot, nu nebūs mums nekas lētāks par to, par kādām cenām šādi stadioni tiek vidēji celti.
Tad, pēc manām domām, tā arī iznāks, ka kādi padsmit miljoni reālās izmaksas, no kurām kādi 5% norakstīti pa labi, pa kreisi.

Nu nav mums Latvijā verdzība, neuzcelsim stadionu lētāk, kā to ceļ citur. Un nevajag man te par darba spēka izmaksām runāt.
SC komentētājs ar reāliem datiem un statistiku? :O Tas ir kaut kas jauns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 14:47, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Tev skiet ka izmaksas galvenokaart neveido darba speeka un materiaalu izmaksas??? Salidzinam sakumaa to, un tad runajam par kaut ko!!!

Bez tam tur stadioni ietilpigaki un ar dabigo segumu
Tev liekas, ka materiālus ražo Latvijā? Neviens nepirks materiālus Depo vai Kuršos.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 14:49, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Damarcus - tev liekas ka ir jeega salidzinat ar taam valstim kur videjaa alga ir 4x lielaka un kur tie pashi materiaali un arii darbiniekiem ir jamaksaa nevis 500EUR piemeram bet 2000GBP???

Tad jau tikpat labi mes varam salidzinat ka 2003. gadaa es ar 370EUR vareetu dzivot kaa biezais, kamer tagad ar to pat dziivokli ziemaa nevar nomaksaat!!!
Materiālu ziņā mēs vairs neesam atrauti no pārējās pasaules.
Sen jau vairs neesam.

Produktos, kuri zemo izmaksu preces ar vidēju pievienoto vērtību, piemēram, padomāsim, mēbeles, Latvijas uzņēmumi konkurē ar Ķīnas uzņēmumiem dēļ tā, ka var piedāvāt pietiekami zemas atalgojuma izmaksas dēļ tā, ka ražošana tomēr efektīvāka kā Ķīnā, apvienojumā ar to, ka Ķīnas uzņēmumiem pie Pašizmaksas nāk klāt maksājums par konteineru.

Materiāli... tur nekāds ietaupījums nepastāv.
Gribēsi ražot ar augstu pievienoto vērtību, pirksi bieži vien materiālus par tādu pašu cenu kā tie paši vācieši, kuriem pat būs lētāk, jo pirks lielāku apjomu, Respektīvi, atkal būsim zaudētāji tīri uz robežizmaksām.
Realitāte.

Tā nu mums ir. Praktiski, gandrīz jebkurā nozarē.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-01 14:49, pirms 8 gadiem
Gaismas pils izmaksas 135,2 miljoni Ls. 15 miljoni eiro tāds sīkums vien ir Žēl tik, ka 5 k vietu :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 14:50, pirms 8 gadiem
https://en.wikipedia.org/wiki/MDCC-...

Ja, arena celta pirms 10 gadiem, bet tapat 30M par x5 lielaku arenu ar tikai x2 lielakam izmaksam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 14:55, pirms 8 gadiem
Tāpēc jau tās preces par kurām es runāju kā par "precēm, kuru vērtība, tām ieliktām konteinerā, ir ekvivalenta tādam pat konteineram, pilnam ar banāniem", nekad mums nekādu attīstību tā īsti nedos.

Piekrāmē pilnu konteineru ar eiropaletēm, uz kurām prece par kādiem 1000 EUR uz katra. Vienalga kādā modelējumā.
Ekvadorieši banānus par tādām pat izmaksām atved

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 14:55, pirms 8 gadiem
Uz konteineru rēķinot, protams

  +6 [+] [-]

, 2016-02-01 15:03, pirms 8 gadiem
Tas, ko daudzi neņem bieži vien vērā attiecībā uz tām pašām darba spēka izmaksām, arī būvniecībā un ceļu būvē piemēram.
Efektivitāte un cilvēku resursu un mašīnspēka attiecība.
Pats esmu redzējis, ka Zviedrijā, ceļu būvējot, kaut kāds aparāts pa ceļu iet un pāris džeki tikai līdzi pastaigā. Vabūt kāds, kurš bijis Skandināvijā, zinās par ko runāju. Nemāku sīkāk nodefinēt. Tāpat, turpat Skandināvijā... ceļa caurtekas, uztaisītas tā, ka to nomaiņa elementāra... to vnk var izvilkt ārā un vietā ielikt citu.
Kā ir Latvijā? Abos šajos, manis minētajos darbos, padsmit džeki veselu nedēļu ņemsies.
Tad, kas tur galā iznāk? Tie Skandināvi tur kaut 10X vairāk lai pelna, uz konkrēto darbu izmaksas tāpat būs, iespējams, pat zemākas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 15:07, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Piemeram ja LV darba vajadziba 10 buldozeri izmaksaas X summu, tad UK tas pats jau maksaas 3X. Par darba izmaksaam un atalgojumu tas pats. Tapec runaat par vienadam summas ir bezsakars, vel jo vairaak ka taa ir nauda kas iedota no UEFA un darba procesa laikaa nav jaatstrada. Tas ir tas pats kas tev iedos 10k un pateiks brauc kur gribi - aizbrauksi uz UK nodzivosi varbut pus gadu, aizbrauksi uz Kongo dzivosi 3 gadus bez problemam!!!

Jasaprot ka pie tik krasas IKP atskiribas nevar runaat par vienadam izmaksaam!!!
Darba izmaksas strādniekam, ilgtermiņā, vienmēr tāpat būs augstākas, nekā modernizācijas izmaksas, tās sadalot tādā pašā laika posmā

Anglijā būs buldozers. Kaut vai 3X dārgāks kā pie mums. Nu labi.
Tikmēr mums tas buldozers nemaz nebūs, jo 10 dzēki ar lāpstām ņemsies. Tur jau tā lieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 15:11, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Valstiim ar tik milziigu IKP atskiribu uz 1 iedz runaat par taada milziga projekta lidzigam izmaksam ir bezjedzgi jebkuraa gadijumaa Tapat tur taa tehnika domaa cik izmaksas??? Ne velti musu razhotaaji un zemnieki daudzi bankrotee jo to kruto tehniku atlauties nevar. Kaut vai taadu verki iziret izmaksas vairaak nekaa 5 baliniem samaksaat kuri to ar rokaam izdariis.

Galvenais raditajs ir IKP uz 1iedz!!! Tas arii rakturo galvenaas izmaksu atskiribas!!!
Ko Tu visu laiku par to IKP

Paskaidrošu, kāpēc IKP ir viena, melnā puse, kāpēc par šo rādītāju dažeiz var arī pasmieties.
Nu tad tā.
Valsts A. Visi dzīvo kā kārtīgi zemnieki. Izaudzē savu tomātu, gurķi, savu Kazu, kuru pēc tam nokauj un apēd. Dzīvo labu, pārtikušu dzīvi.
Ģimenē ir 1 mašīna. Kad noplīst, paši salabo. Nekad nav bijuši CSNg.
Valsts A IKP - drastiski zems. Iznāk, ka švaka valsts

Valsts B. Visi pilsētnieki. Visu pērk veikalā, paši neko neaudzē. Ģimenē 2 mašīnas, abas nesen kā CSNg iekļuva. Apdrošinātājs, samaksāja kompensāciju un serviss tās salaboja. IKP - sky high

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 15:13, pirms 8 gadiem
Tas, tā, man raksturīgais "nekas nav tikai balts, vai tikai melns"

Pat IKP ir pretrunīgs pašā savā būtībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 15:14, pirms 8 gadiem
Labi, šodienai pietiks.
Jauku dienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 15:18, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Pag mes tev runajam par kkadu Indoneeziju un Grenlandi ka shaads salidzinajums ir janem veraa??? Sho tu vari stastit 3 klases skolniekiem lai vini domu uztver, bet ne jau par 2 Eiropas valstiim runajot. Bez tam mees pat vairs neesam PSRS, mums ir arii tas pashas tehnikas, bet tanii pashaa UK viss kas saistits ar mashinam un darbaspeeku - tur visi insurance taa uzsit cenu ka bail pat iedomaties!!!

UK mashiina izmaksaa tas pats kas iret maaju!!!
IKP sevī iekļauj visu rezidentu un nerezidentu iztērēto līdzekļu apjomu.

Kāpēc IKP ņemsim kā galveno salīdzināšanas mērauklu, runājot par konkrētu projektu ar konkrētām, aprēķināmām izmaksām.

IKP šeit ietekmēs tikai atalgojuma sadaļu. Nu neietekmēs tas no ārzemēm pirkto materiālu izmaksas Un pat tā atalgojuma sadaļa... nu dēļ zemākas efektivitātes, pat tās nebūs aprēķināmas, kaut kādas mistiskas IKP uz vienu iedzīvotāju salīdzinot un izvelkot attiecību.

Komplicētāk taču jārēķina finanses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 15:31, pirms 8 gadiem
Nav tā, ka lai salīdzinātu izmaksas dažādās valstīs, paskatamies uz IKP per capita, salīdzinām ar savējo, un darīts.

Nu nav tā. Komplicētāk, draugi mīļie.
To ietekmē tirgus lielums, darba kultūra un efektivitāte, pievienotā vērtība, ar kādu mēs vispār kaut ko darām, utt.

Būvniecība ne ar ko nav atrauta no pārējo nozaru ekonomiskajiem principiem - elementāra piedāvājuma un pieprasījuma, tirgus lieluma, "ekonomijas uz apjoma rēķina", utt.

Galu galā, pabeidzot, atgriezīšos pie tā paša, ko sākumā teicu... droši vien, paņemam to LFF ciparu, atņemam kādus 5-10% un tur arī būs tas cipars, par kādu būtu jāuzceļ.

Ja neizdarību dēļ, vai arī kādam nolažojot ar iepirkuma līgumsummu nākotnes izmaksu iesaldēšanas līgumiem, atkal kaut kas tiks sadārdzināts, tā jau ir cita lieta.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 15:32, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: IKP sevī iekļauj visu rezidentu un nerezidentu iztērēto līdzekļu apjomu.

Kāpēc IKP ņemsim kā galveno salīdzināšanas mērauklu, runājot par konkrētu projektu ar konkrētām, aprēķināmām izmaksām.

IKP šeit ietekmēs tikai atalgojuma sadaļu. Nu neietekmēs tas no ārzemēm pirkto materiālu izmaksas Un pat tā atalgojuma sadaļa... nu dēļ zemākas efektivitātes, pat tās nebūs aprēķināmas, kaut kādas mistiskas IKP uz vienu iedzīvotāju salīdzinot un izvelkot attiecību.

Komplicētāk taču jārēķina finanses
Ir gan jāatzīst ka izmaksas UK nekādi nevar salīdzināt ar LV. Viss 3x dargaks izmaksās, ja ne vairāk. materiāli ari tiek iepirkiti no dažādām vietām, zinot LV veidu iepirks relativi letakos, samaksas tamee ie*isis , ka riktigi dargus, pec tam buvmaterialu piegadatajs pec tam iedos davanu paris kungiem, projekta istenotajiem. Ja visi šancētu godprātīgi, tad uzceltu par 10 mil. mierigi, bet ta noteikti nebus. Nav ko spriesti cik, jau labi zinams ka 3 dalja bus outcuts. IKP starpcitu var wikipediaa redzet, nav ko jaunu psauli izdomat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 15:46, pirms 8 gadiem
Ja, pagaidām, nesaprotam, kādēļ poļu ievestam burkānam pašizmaksa (neņemsim nekādus veikalu uzcenojumus, bet gan PI) zemāka par šeit uz vietas izaudzēto burkānu, pat ar visu loģistiku, tad no sākuma par to ir jāizfunktierē, nevis par lielu projektu izmaksu veidošanos ar mani uzreiz jāstrīdas ))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-01 15:53, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Par to, ka Barona stadiona afēras patiesās izmaksas ir palielinātas līdz 15 miljoniem eiro - jau ziņoju pirms vairāk nekā nedēļas - tagad tas ir oficiāli. Pieļauju, ka šī nav gala cena. Tāpat ir skaidrs, ka šobrīd jau iztērēti vismaz 3 miljoni eiro no līdzekļiem, lai arī nekas vairāk par daļēju būvlaukuma sagatavošanu nav paveikts.

Šis projekts - ir jāaptur pēc iespējas ātrāk, kamēr nav radīts neatgriezenisks kaitējums Latvijas futbolam vairāku gadu griezumā.

Kur ir problēma Barona ielas stadiona rekonstrukcijas projektā? Stadiona ietilpība (5700 sēdvietu) un laukuma segums (mākslīgais laukums) neatbilst Latvijas izlases pašreizējām prasībām un uzdevumiem. Tomēr to vēl varētu akceptēt, ja Latvijas Futbola federācijai pašai nebūtu jāmaksā par stadiona celtniecību. LFF šie 15 miljoni ir milzīgi līdzekļi - tajos tiktu akumulēti viss infrastruktūrai paredzētais naudas daudzums vairāku gadu griezumā. LFF, atšķirībā no Latvijas Basketbola savienības un Latvijas Hokeja federācijas, ir iespēja celt futbola treniņu laukumus par starptautisko futbola organizāciju (FIFA un UEFA) piešķirto naudu. Pēc pašreizējā LFF plāna ilgu turpmāko gadu līdzekļi tiks apvienoti vienā projektā - Barona ielas stadiona rekonstrukcijā. Tas nozīmē - nekur Latvijā netiks uzklāti jauni mākslīgā seguma laukumi tuvāko gadu laikā.
Tā kā stadiona projekts ir nepiemērots Latvijas apstākļiem, uzskatu, ka ir noziedzīgi visu naudu akumulēt vienam projektam, kura realizācijā jau tagad redzams nesaimnieciskums, meli un krāpšana.

Pieprasu LFF nekavējoties publiskot visu jau iztērētās naudas tāmi ar sīku skaidrojumu par katru pozīciju.
Igaunijā A le Coq stadionam VALSTS iedeva +/- 11 miljonus, lai to rekonstruētu un Tallinā iespējams jau drīz redzēsim Barcelonu spēlējam UEFA Supercup !!!! Mūsu valdība gadsimtiem nejēdz atjaunot Daugavas stadionu, Vieglatlēti trenējās miskastē.... kopumā nauda sportam ir drausmīgā līmenī.

Šim projektam neviens nedod neko. UEFA / FIFA šo naudu nekam citam NEPAREDZ!!!
Kopumā man patīk, ka komentāros katrs otrais ir finanšu eksperts augstākajā līmenī pat mācoties 9. klasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 16:00, pirms 8 gadiem
Daņilo Fox rakstīja: Latvijas izlasei bus mazakais stadions nacionalajai izlasei eiropā ? paši jau sevi nostadam par hļupikiem
Latvija vienīgā valsts pasaulē, kur valdībai ir pajāt par sportu. Sports visiem patīk tad, kad ir panākumi, sēž pirmajās rindās, zīmējās televīzijā, dala prēmijas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-02-01 16:02, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: AFC Flyde stadionu ar 6000 capacity būvēs/būvē par 18 000 000 mārciņu
Edmontonā vesels stratēģisko izmaksu projekts stadioniem ar 5000 capacity - $19 600 000
edmonton.ca
Husky Stadium - $13 000 000 , 5000 capacity
Varsity Stadium - $61 700 000??? Neidziļinājos par infrastruktūru, kas tur apkārt.

Nezinu, uz ātro kaut ko atrodot, trends šāda stadiona tirgus cenai man arī iznāks kaut kur uz 18 000 000 EUR, droši vien.
Atņemam to, ka mākslīgais segums, utt. Nu jā, labi... lai būtu tie 14 000 000 - 15 000 000.

Tā godīgi ņemot, nu nebūs mums nekas lētāks par to, par kādām cenām šādi stadioni tiek vidēji celti.
Tad, pēc manām domām, tā arī iznāks, ka kādi padsmit miljoni reālās izmaksas, no kurām kādi 5% norakstīti pa labi, pa kreisi.

Nu nav mums Latvijā verdzība, neuzcelsim stadionu lētāk, kā to ceļ citur. Un nevajag man te par darba spēka izmaksām runāt.
nu bet ko darīt, ja Krišjānis ļoti grib reģionos halles būvēt un valsts neatbalsta. Ja valsts atbalstītu vismaz 5 miljoni eiro šo projektu, tad LFF izmaksas būtu smieklīgas. Šobrīd ir tā, kā ir, ka drīz nebūs kur spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 16:55, pirms 8 gadiem
Ņemot vērā piesmietās un izpārdotās Latvijas pēdējo 20+ gadu pieredzi, neizbrīnīšos, ja Latvijas futbola "varoņi" ar saviem kompanjoniem ir izdomājuši kā iešņaukt nāsīs savus "likumīgos" dažus miljonus

  +7 [+] [-]

, 2016-02-01 17:02, pirms 8 gadiem
Uzcelt futbola stadionu izlasei par 15 miljoni ar 5000 vietām ir ņirgāšanās par Latvijas tautu.. kurā valstī futbola izlase spēles aizvada pie tādas ietilpības stadiona? Kā minimums 10000 vietas, kaut vai tās tiek piepildītas retu reizi, šo projektu es laprāt apmīstu un apkakātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 17:14, pirms 8 gadiem
Arēnā nevar iebāz futbollaukumu? Kaut kā to pastiept garumā, jumtu pārveidot kabrio versijā un saglabaāt vismaz 9000 vietu? Būtu vieta gan hoķim, gan izlases futenei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-01 17:28, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tas, tā, man raksturīgais "nekas nav tikai balts, vai tikai melns"

Pat IKP ir pretrunīgs pašā savā būtībā
Loģiski,ka pretrunīgs,jo visam pāri stāv ēnu ekonomika(un postpadomijas valstīs tā ir īpaši augsta),tāpēc runāt par kaut kādu IKP aprēķināšanu valstī ir vairāk kā apsurdi! Tak Latvijā vismaz kādi 50% viss iet ''pa kreiso'',aplokšņu darba samaksu ieskaitot,uzņēmumi nemaksā daļu nodokļus...principā tā ir ilgtermiņa ''vāvere ritenī''! Un nav ko pielīdzināt rietumu valstis,pašiem vien ar to būs jātiek galā,bet...kur tad tiks,ja pa lielam daļa valsts glābēji ''aiz labas dzīves'' laižās uz valstīm kur IKP ir augsts!

     [+] [-]

, 2016-02-01 17:40, pirms 8 gadiem
valtcis rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu. Par šo naudu labāk slēgtos jumta laukumus katrā vēsturiskajā novadā, un līdz 2020. gadam nacionālās izlases spēles aizvadīt Liepājā, nevis uzcelt stadionu, kurš vispār nekam un nevienam neder.
nesaprotu priekš kam Rīgas centrā stadionu, un vēl tik dārgu.. WTF? Vai tiešām vairs neprot zagt, ka tik atklāti? Mārupe u.c. pierīgas rajoni būtu priecīgi tur redzēt stadionu un daudz labāku, par lētākām naudām un daudz kvalitātīvāku...

  +4 [+] [-]

, 2016-02-01 17:55, pirms 8 gadiem
intp rakstīja: Ir svarīgi, kur tu strādā: Ja strādā uzņēmumos, kuri pietuvināti pašvaldībai, tad alga būs laba, ja strādā skandināvu uzņēmumos, tad saņemsi minimālo vai tuvu minimālajai! Es te runāju par fizisku darbu!
Paturpinot...tad vērā ir jāņem nacionālais kopprodukts (NKP-Tas sastāv no IKP un starptautiskā norēķinu saldo par darbaspēka un kapitāla izmantošanu. Valsts rezidentu uzņēmumu peļņa ārzemēs un tur strādājošo darbs tiek ieskaitīts NKP, tajā pašā laikā ārzemju kompāniju peļņa, kas gūta valsts teritorijā, NKP netiek ieskaitīta.),un nevienam nav noslēpums,ka Latvija ir pārdevusies ar visām ''iekšām'',skandināvu mega uzņēmumi,pilns ar ofšoriem,pat leišu MAXIMA pelnās pie mums,un šitais vispār ir kronis visam-izzāģējam savus mežus,par kapeikām eksportējam kokmateriālus uz Skandināviju,bet nedaudz vēlāk par lielām naudiņām pērkam savu koku atpakaļ Yuskos un IKEĀS...blin par kādu IKP vispār var būt runa!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 18:01, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: intp rakstīja: Ir svarīgi, kur tu strādā: Ja strādā uzņēmumos, kuri pietuvināti pašvaldībai, tad alga būs laba, ja strādā skandināvu uzņēmumos, tad saņemsi minimālo vai tuvu minimālajai! Es te runāju par fizisku darbu!
Paturpinot...tad vērā ir jāņem nacionālais kopprodukts (NKP-Tas sastāv no IKP un starptautiskā norēķinu saldo par darbaspēka un kapitāla izmantošanu. Valsts rezidentu uzņēmumu peļņa ārzemēs un tur strādājošo darbs tiek ieskaitīts NKP, tajā pašā laikā ārzemju kompāniju peļņa, kas gūta valsts teritorijā, NKP netiek ieskaitīta.),un nevienam nav noslēpums,ka Latvija ir pārdevusies ar visām ''iekšām'',skandināvu mega uzņēmumi,pilns ar ofšoriem,pat leišu MAXIMA pelnās pie mums,un šitais vispār ir kronis visam-izzāģējam savus mežus,par kapeikām eksportējam kokmateriālus uz Skandināviju,bet nedaudz vēlāk par lielām naudiņām pērkam savu koku atpakaļ Yuskos un IKEĀS...blin par kādu IKP vispār var būt runa!
Nesen tieši pirku gultu, gribēju melnu ar visām pārējām mēbelēm, bet protams Latvijā ražotu melnu gultu nevar dabūt. Vai nu ņem poļu via zviedru.

     [+] [-]

, 2016-02-01 18:02, pirms 8 gadiem
Latvijas ierēdni un funkcionāru labot var tikai kaps. Basketbola halles lieluma, futbola laukums ar mākslīgu segumu, par neadekvātu cenu. Ārprāc!

  +6 [+] [-]

, 2016-02-01 18:03, pirms 8 gadiem
Kā teiktu Bonifācijs Paulāns:"Zagļi, zagļi, zagļi!" Nekā personīga žurnālisti varētu papētīt un paraustīt čekistu Indriksonu aiz ūsām. Viņi abi ar Mežecki priekšgalā ir gadiem vadījuši savu korumpēto LFF bandu un sabāzuši ķepiņās gan valsts, gan UEFA naudu, bet Latvijas futbola infrastruktūra ir drausmīgā stāvoklī, tāpat kā virslīga, kur klubu vadības vairāk domā par to kā pa**šot kādam zviedru vidusmēra klubam ar 9 : 1 iesūkt kāpostu no totalizatoru afērām. Absolūti nekā! Nekas nedarbojās, ne mārketings, nekas. Kurš latvietis grib savu puiku sūtīt trenēties futbolā, zinot kāda miskaste ir visa Latvijas futbola saimniecība? Cik populārs ir vietējais futbols Latvijā. Ir cilvēki, kas visā šajā Latvijas futbola purgā cenšas strādāt godīgi un darīt labas lietas, bet ko var izdarīt, ja visu piķi kontrolē Mežecka un Indriksona - troļļu un minjonu banda!? Tas futbola stadions Barona ielā ar saviem 5 tūkstošiem beņķu ir, pirmkārt - izsmiekls, otrkārt - necieņa pret Latvijas izlases līdzjutējiem, jo stadionā vnk nepietiek vietas un pierādījums tam ir jau aizvadīto spēļu skatītāju skaits Skonto stadionā, un, treškārt - tā ir kārtējā Indriksona shēma, kas ir saistīta ar noziedzīgām finanšu darbībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 18:06, pirms 8 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nesen tieši pirku gultu, gribēju melnu ar visām pārējām mēbelēm, bet protams Latvijā ražotu melnu gultu nevar dabūt. Vai nu ņem poļu via zviedru.
Un zini kas vēl ir smieklīgi,proti to pašu skandināvu gultu,vai galdu,vai krēslu,ko tu pērc te,ar lielu iespējamību Skandināvijā ir taisījis mūsu pašu bāleliņš,tikai par sviestmaizi ar plānu desu,pēc viņu mērauklas!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 18:33, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: ārprāts!!!! Kurš slēdz līgumu ar "ģenerāli" pēc "atvērtās grāmatas principa"??? Kas tas par sviestu! Vai Indriksons , mežeckis vai kāds cits FF darbonis slēgtu šādu līgumu , teiksim, par savas privātmājas būvniecību? Neviens privātuzņēmējs neko tādu pat ļaunākajos murgos neredz! Ir kontroltāme, pieci piedāvājumi, izvēlas labāko, fiksē cenu, termiņus, un -uz priekšu!!! Kāda grāmata? Kāda inflācija? Tas viss parasti ir iekļauts tāmē kopā ar peļnu un neparedzētajiem izdevumiem. Jebkurš igauņu vai leišu būvnieks šādu mazu stadionu uzblieztu par 8...9 M EUR! Skaidrs, ka mūsu būvnieki strādā savai un draugu kabatai.... Vispār, esmu šokēts par šādu atklātu korupciju. Nu jau nevienam nav ne kauna, ne baiļu.
var redzēt,ka esi no būvniecības gaisma gada attālumā. Atvērtās grāmatas princips ir visizdevīgākais, kas Pasūtītājam var būt. Viņš var komandēt parādi un noteikt par cik,un kuru darbu veicēju izvēlēties. Un jo Pasūtītājs vairāk pats strādā un sarūpē lētākus atsevišķo darbu veicējus, jo mazāka summa aiziet Ģenerāluzņēmējam, jo tam ir fiksēts % no tām darbu izmaksām,ko Pasūtītājs akceptē.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 18:44, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja, pagaidām, nesaprotam, kādēļ poļu ievestam burkānam pašizmaksa (neņemsim nekādus veikalu uzcenojumus, bet gan PI) zemāka par šeit uz vietas izaudzēto burkānu, pat ar visu loģistiku, tad no sākuma par to ir jāizfunktierē, nevis par lielu projektu izmaksu veidošanos ar mani uzreiz jāstrīdas ))))
Starp citu, arī darbaspēka izmaksas grandiozi neatšķirsies, projektos strādnieki saņem robežā starp 1000 - 2000Eiro.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-01 18:53, pirms 8 gadiem
Madis rakstīja: Kā teiktu Bonifācijs Paulāns:"Zagļi, zagļi, zagļi!" Nekā personīga žurnālisti varētu papētīt un paraustīt čekistu Indriksonu aiz ūsām. Viņi abi ar Mežecki priekšgalā ir gadiem vadījuši savu korumpēto LFF bandu un sabāzuši ķepiņās gan valsts, gan UEFA naudu, bet Latvijas futbola infrastruktūra ir drausmīgā stāvoklī, tāpat kā virslīga, kur klubu vadības vairāk domā par to kā pa**šot kādam zviedru vidusmēra klubam ar 9 : 1 iesūkt kāpostu no totalizatoru afērām. Absolūti nekā! Nekas nedarbojās, ne mārketings, nekas. Kurš latvietis grib savu puiku sūtīt trenēties futbolā, zinot kāda miskaste ir visa Latvijas futbola saimniecība? Cik populārs ir vietējais futbols Latvijā. Ir cilvēki, kas visā šajā Latvijas futbola purgā cenšas strādāt godīgi un darīt labas lietas, bet ko var izdarīt, ja visu piķi kontrolē Mežecka un Indriksona - troļļu un minjonu banda!? Tas futbola stadions Barona ielā ar saviem 5 tūkstošiem beņķu ir, pirmkārt - izsmiekls, otrkārt - necieņa pret Latvijas izlases līdzjutējiem, jo stadionā vnk nepietiek vietas un pierādījums tam ir jau aizvadīto spēļu skatītāju skaits Skonto stadionā, un, treškārt - tā ir kārtējā Indriksona shēma, kas ir saistīta ar noziedzīgām finanšu darbībām.
Apsēdies.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-01 19:32, pirms 8 gadiem
Achtung! FC Sion uz vārtiem ņem no Spartaka krievu A.Mitrjoškinu!

  -4 [+] [-]

, 2016-02-01 19:53, pirms 8 gadiem
Kārtējo reizi SC universālie "eksperti" sarosījušies. Lielākā daļa nespēj izrēķināt kosmētiskā izmaksas vienistabas dzīvoklim, toties precīzi zina cik izmaksā tāda būve kā futbola stadions. Vēl vairāk, zina cik kurš iebāzīs kabatā. Malači, vietnes komentētāju "augstais" līmenis tiek godam turēts!

  +5 [+] [-]

, 2016-02-01 20:01, pirms 8 gadiem
standartā stadionu cenas var salīdzināt skatoties vienas sēdvietas izmaksas. te sanāk apm 2680 eiro par vietu (15 mlj / 5600). tas ir normāls cipars, vienīgi jāskatās ērtību līmenis.

piem var skatīt linku:
Stadium of the Year: How much did a stadium...

tad es drīzāk teiktu, ka sākotnējais cipars bija nereāls, lai vinnētu konkursu ..

cita lieta, ka šāds mini stadions ar mākslīgo segumu kā valsts galvenais stadions ir apkaunojums, Eiropā tikai pāris pundurvalstiņām ir mazāki. sakārtot graustu un kādam klubam būtu ok, bet ne jau par LFF turpmāko gadu budžetu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MachimoI

  -3 [+] [-]

, 2016-02-01 20:21, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es, atklāti sakot, nesaprotu, kādēļ te daudziem ir piemetusies epilepsijas lēkme.

Jums tiek būvēts moderns, sakarīgs stadions ar gandrīz 6000 vietām par UEFA naudu, bet vēl nav labi.

Cik spēlēm pēdējo 5 gadu laikā ir bijis apmeklējums virs 6 tūkstošiem? Ir vēl kādas citas pretenzijas?
Tici man, lai kādi cipari arī nefigurētu šajā rakstā, žults izgāšana šeit ir goda lieta. Pats saproti "gudri ..... nav malku cirst".

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 20:26, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es, atklāti sakot, nesaprotu, kādēļ te daudziem ir piemetusies epilepsijas lēkme.

Jums tiek būvēts moderns, sakarīgs stadions ar gandrīz 6000 vietām par UEFA naudu, bet vēl nav labi.

Cik spēlēm pēdējo 5 gadu laikā ir bijis apmeklējums virs 6 tūkstošiem? Ir vēl kādas citas pretenzijas?
Ja tu ar vārdu stadions domā tikai futbolu,tad tālāk ar tevi nav ko runāt...tavai zināšanai stadionos tiek rīkoti arī citi vērienīgi pasākumi,un tajos ar 5tk,plus vēl aptuveni 5 uz laukuma=10tk,un tas ir stipri par maz...precīzi neatceros,bet cik tur Mežaparka estrādē Prāta vētra savāca skatītājus,a ne kādi 45tk??? Tad nu bik nopietnāku par 5tk gan vajadzētu,vai ne?

  -3 [+] [-]

, 2016-02-01 20:31, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: Ja tu ar vārdu stadions domā tikai futbolu,tad tālāk ar tevi nav ko runāt...tavai zināšanai stadionos tiek rīkoti arī citi vērienīgi pasākumi,un tajos ar 5tk,plus vēl aptuveni 5 uz laukuma=10tk,un tas ir stipri par maz...precīzi neatceros,bet cik tur Mežaparka estrādē Prāta vētra savāca skatītājus,a ne kādi 45tk??? Tad nu bik nopietnāku par 5tk gan vajadzētu,vai ne?
Kāds LFF un UEFA sakars ar tavu vēlmi klausīties mūziku?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 20:35, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāds LFF un UEFA sakars ar tavu vēlmi klausīties mūziku?
tu izliecies par m...,vai kā??? Domā stadionu var uzturēt tikai uz futbola rēķina??? Nesmīdini mani Multi-funkcionāla infrastruktūra stadionos ir parasta prakse,ko pielieto visā pasaulē. UEFA tak nestrādā idioti ko? Tipa mēs dodam naudu,ar noteikumu,ka stadionā tikai futbols...tālāk jūsu problēmas!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 20:39, pirms 8 gadiem
Projektēšana, spriežot pēc tekstā minētās informācijas, sākās pagājušajā gadā.
"Pagājušā gada februārī LFF noslēdza līgumu ar meta konkursā uzvarējušo SIA "REMM" arhitektu biroju par sporta kompleksa tehniskā projekta izstrādāšanu."
Tālāk minēts, ka:
"Pirmais zīmīgais solis ceļā uz to bija jūlijā Rīgas pilsētas būvvaldē saskaņotais detalizētais meta projekts"
Teksta autoram gribu atgādināt, ka no 01.10.2014 spēkā stājās Būvniecības likums un tam pakārtotie Ministru kabineta noteikumi. Vai nu šis projekts tika iesākts pirms 01.10.2014., vai nu autors kaut ko ir sajaucis ar datumiem. Ja 2015. gada februārī tika slēgts līgums par projektēšanu, tad vairs nav jāpiesauc meta projekti, skiču projekti.
Ja projektēšana ir sākusies ātrāk, tad to arī šajā tekstā vajadzēja minēt.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-01 20:42, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es, atklāti sakot, nesaprotu, kādēļ te daudziem ir piemetusies epilepsijas lēkme.

Jums tiek būvēts moderns, sakarīgs stadions ar gandrīz 6000 vietām par UEFA naudu, bet vēl nav labi.

Cik spēlēm pēdējo 5 gadu laikā ir bijis apmeklējums virs 6 tūkstošiem? Ir vēl kādas citas pretenzijas?
Igauņiem uz mazāku iedzīvotāju skaitu ir 10 000 stadions...

     [+] [-]

, 2016-02-01 21:13, pirms 8 gadiem
Trapss rakstīja: Kārtējo reizi SC universālie "eksperti" sarosījušies. Lielākā daļa nespēj izrēķināt kosmētiskā izmaksas vienistabas dzīvoklim, toties precīzi zina cik izmaksā tāda būve kā futbola stadions. Vēl vairāk, zina cik kurš iebāzīs kabatā. Malači, vietnes komentētāju "augstais" līmenis tiek godam turēts!
absolūts naivums,piecu klašu izglītība,anonimitāte un latviski pāķiskā skaudība parasti rada tādus domas gigantus,pret kuru jebkurš veselais saprāts ir pilnīgi bezspēcīgs....

     [+] [-]

, 2016-02-01 21:14, pirms 8 gadiem
ingars31 rakstīja: tu izliecies par m...,vai kā??? Domā stadionu var uzturēt tikai uz futbola rēķina??? Nesmīdini mani Multi-funkcionāla infrastruktūra stadionos ir parasta prakse,ko pielieto visā pasaulē. UEFA tak nestrādā idioti ko? Tipa mēs dodam naudu,ar noteikumu,ka stadionā tikai futbols...tālāk jūsu problēmas!
Tad sanāk, ka tu pats piekrīti, ka pat šādu stadionu nevar uzturēt uz futbola rēķina, bet vienlaicīgi uzstāj uz krietni lielāku stadionu. Interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-01 21:31, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Igauņiem uz mazāku iedzīvotāju skaitu ir 10 000 stadions...
Ja viņiem būtu 20 tūkstoši, mums būtu 25 tūkstošvietīgs jāceļ?

     [+] [-]

, 2016-02-01 21:43, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja viņiem būtu 20 tūkstoši, mums būtu 25 tūkstošvietīgs jāceļ?
Nu, tad ejam tālāk, ja jau Igaunijas piemērs likās tik nepārliecinošs...
Bļāviens, Lihtenšteinas, Maltas un Luksemburgas izlasēm ir lielāki stadioni! Sausiņ, padomā uz mirkli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 22:05, pirms 8 gadiem
Futbola mafija perfekti nostrādājusi.

     [+] [-]

, 2016-02-01 22:12, pirms 8 gadiem
kkas taads iespeejams tikai Latvijaa!!!kameer shie tur klinkji nenoliks, tikmeer nevienam savu vietu neatdos!!beediiga situaacija LV futbolaa!INDRIKSONS UN MEZECKIS LV MAFIA FUTBOLAA!!TIK RAUJ NAASIIS EIRIKUS!!!!KAA JUMS NAV KAUNA??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 22:25, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad sanāk, ka tu pats piekrīti, ka pat šādu stadionu nevar uzturēt uz futbola rēķina, bet vienlaicīgi uzstāj uz krietni lielāku stadionu. Interesanti.
Parādi tos superpiemērus, kur stadionus uztur tīri no futbola? Tāpēc pārsvarā visur klāt ir komerctelpas, kas pelna naudu un peļņa aiziet futbolam. Un cik mlj valsts izmet katru reizi lai pielāpītu Daugavu paŗis deju uzvedumiem?

     [+] [-]

, 2016-02-01 22:29, pirms 8 gadiem
Kāds man var paskaidrot - kam tie 60x MiniPitch laukumi vajadzīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-01 22:59, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, tad ejam tālāk, ja jau Igaunijas piemērs likās tik nepārliecinošs...
Bļāviens, Lihtenšteinas, Maltas un Luksemburgas izlasēm ir lielāki stadioni! Sausiņ, padomā uz mirkli!
Lihtenšteinai ir Šveices Superlīgas futbola klubs, kuru vidēji spēlē apmeklē 3757 skatītāji. Luksemburgā futbols ir krietni populārāks nekā Latvijā un vietējās futbola līgas apmeklētība ir nedaudz augstāka kā Virslīgai, turklāt pēc sēdvietu skaita tas stadions ir ļoti līdzīgs Rīgā ieplānotajam.

Maltas stadions pieder valstij un tiek smagi dotēts no valsts budžeta. Tik liels stadions viņiem nav vajadzīgs, tas nav rentabls pasākums.

Tieši tas pats ir ar Lietuvu, Azerbaidžānu, utml. Tas ir austrumeiropeisks nacionālisms un kaut kāds neracionāls lepnums, uzceļot spīdīgu, milzīgu būvi, kas tikai rada zaudējumus.

UEFA prasībām atbilstošam stadionam ir jābūt, lai valstsvienība varētu normāli spēlēt mačus Rīgā, jā, taču šis kritērijs jau ir izpildīts. Ja būtu ekonomiski pamatoti un super izdevīgi Latvijā būvēt stadionu ar 10 tūkstošiem vai vairāk vietu, tad to jau sen būtu izdarījis kāds privātais uzņēmējs, nevis tiktu ubagota nauda no starptautiskajām federācijām, valsts un pašvaldībām.

     [+] [-]

, 2016-02-01 23:01, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Parādi tos superpiemērus, kur stadionus uztur tīri no futbola? Tāpēc pārsvarā visur klāt ir komerctelpas, kas pelna naudu un peļņa aiziet futbolam. Un cik mlj valsts izmet katru reizi lai pielāpītu Daugavu paŗis deju uzvedumiem?
Lūdzu, ņem aizdevumu bankā un iesniedz savu projektu.

     [+] [-]

, 2016-02-01 23:03, pirms 8 gadiem
rozens rakstīja: ehh tu sķibacainais memļak no ''Ogres'', pietiek spamot uz feikus profilus taisīt, un luni dzīt , lai vairāk komentāru, svžbezdā
Feikus profilus? Man šis konts ir 11 gadus. Ogrē, šķiet, ir būts vienu reizi.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-01 23:08, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Lihtenšteinai ir Šveices Superlīgas futbola klubs, kuru vidēji spēlē apmeklē 3757 skatītāji. Luksemburgā futbols ir krietni populārāks nekā Latvijā un vietējās futbola līgas apmeklētība ir nedaudz augstāka kā Virslīgai, turklāt pēc sēdvietu skaita tas stadions ir ļoti līdzīgs Rīgā ieplānotajam.

Maltas stadions pieder valstij un tiek smagi dotēts no valsts budžeta. Tik liels stadions viņiem nav vajadzīgs, tas nav rentabls pasākums.

Tieši tas pats ir ar Lietuvu, Azerbaidžānu, utml. Tas ir austrumeiropeisks nacionālisms un kaut kāds neracionāls lepnums, uzceļot spīdīgu, milzīgu būvi, kas tikai rada zaudējumus.

UEFA prasībām atbilstošam stadionam ir jābūt, lai valstsvienība varētu normāli spēlēt mačus Rīgā, jā, taču šis kritērijs jau ir izpildīts. Ja būtu ekonomiski pamatoti un super izdevīgi Latvijā būvēt stadionu ar 10 tūkstošiem vai vairāk vietu, tad to jau sen būtu izdarījis kāds privātais uzņēmējs, nevis tiktu ubagota nauda no starptautiskajām federācijām, valsts un pašvaldībām.
Tas ir prestiža jautājums, ofisa plankton un ciparu nāpsli, ja reiz nav saprotams. Kam vēl ir mazāks stadions? Andorai? iedomājies situāciju, ja Arēnas Rīgas vietā hokeja izlase sāktu spēlēt tādā drusku lielākā Piņķu hallē. Starp citu, hokeja izlases spēles nebūt nav apmeklētākas par futbola izlasi!

P.S.

Luksemburgas stadionā ir gandrīz 2x vietu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-01 23:09, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Lūdzu, ņem aizdevumu bankā un iesniedz savu projektu.
Ko tu tā aizstāvi šo mēslprojektu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-01 23:57, pirms 8 gadiem
Kas tas par mini stadionu par tādām nenormālām cenām? Kad vienreiz šī visa shēmošana izbeigsies? Tas iedragās Latvijas sportu.Ledus halles ir lielākas,kā šis superpuper dārgais stadiona palielinājums.
Vai tik tur nevajag veikt izmeklēšanu un vienreiz samest būros tos gremdētājus?!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-02 00:00, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es, atklāti sakot, nesaprotu, kādēļ te daudziem ir piemetusies epilepsijas lēkme.

Jums tiek būvēts moderns, sakarīgs stadions ar gandrīz 6000 vietām par UEFA naudu, bet vēl nav labi.

Cik spēlēm pēdējo 5 gadu laikā ir bijis apmeklējums virs 6 tūkstošiem? Ir vēl kādas citas pretenzijas?
Nu, bet paskaties tak to pēdējo 5 gadu apmeklējumu

     [+] [-]

, 2016-02-02 01:14, pirms 8 gadiem
Tiesi ta, salidziniet... Nevis kliedziet... Tatad cik maksa stadions arzemju analogos? Bez 2500 EUR par sedvietu var nerekjinat... Te jau kads bija piemetis lidzigu stadionu izmaksas...
bahmatova rakstīja: Tas ,ka aprēķinus veikuši ,, sertificēti,, tāmētāji , vēl neko nenozīmē. Blēdis bija un būs blēdis ,lai arī kādu sev goda nosaukumu neizvēlētos.Salīdziniet izmaksu starpību ar ārzemju analogiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-02 01:20, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas ir prestiža jautājums, ofisa plankton un ciparu nāpsli, ja reiz nav saprotams. Kam vēl ir mazāks stadions? Andorai? iedomājies situāciju, ja Arēnas Rīgas vietā hokeja izlase sāktu spēlēt tādā drusku lielākā Piņķu hallē. Starp citu, hokeja izlases spēles nebūt nav apmeklētākas par futbola izlasi!

P.S.

Luksemburgas stadionā ir gandrīz 2x vietu.


Kāds šeit sakars izlasēm? Cik reizes izlases gadā aizvada spēles Rīgā? 6? Jautājums ir par noslogotību gada garumā un ekonomisko izdevīgumu. Izlašu kontekstā svarīgi ir UEFA kritēriji.

Es no savas nodokļu maksātāja naudas nevēlos apmaksāt lumpenproletariāta "prestižus". Tie vietu tūkstoši nekrīt no gaisa un kādam par to visu ir jāmaksā. Mums jaundzimušiem bērniem valstī mirstība ir viena no augstākajām attīstītajā pasaulē, slimnīcām nav nauda, bet tu gribi būvēt kaut kādus milzu stadionus. Tāda atpalikušu arābu līmeņa domāšana.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-02 01:23, pirms 8 gadiem
Savukārt, runājot par hokeju, arēna ir privāta uzņēmēja īpašumā. To nestutē ne IIHF, ne LHF, ne valsts.

Ja hokejs būtu tikpat nepopulārs kā futbols, tad nāktos vien spēlēt Piņķu hallē.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-02 01:45, pirms 8 gadiem
Nu šis piemērs ir pilnīgi absurds...
Tad patin atpakalj, cik tev ka nodoklu maksatajam izmaksaja Arena Riga... Visu skanstes kvartala zemi!!! un tur nav jautajums par paris miljoniem bet man toch nav zhel vismaz ir vieta gan hokejam gan pasakumiem, ja nebutu aferas, visi kliedzeji uz pasakumiem ietu tikai uz kjipsalu un hokeju skatitos tevis pieminetaja Pinku halle.
Diezgan nesalidzinami jedzieni ta popularitate - ja hokeja popularitati mera Rigas dinamo popularitate... Tad neuzskatu to isti par vietejo hokeju... Tachu vietejam hokejam lielaku halli par Pinkjiem nevajag.
Tad vel par to halles piepildijumu... Uz hokeju (neskaitot RD speles un tas ari pedeja laika reti pilnas) nespeju atmineties kad pedejo reizi bijusi pilna halle...
MachimoI rakstīja: Savukārt, runājot par hokeju, arēna ir privāta uzņēmēja īpašumā. To nestutē ne IIHF, ne LHF, ne valsts.

Ja hokejs būtu tikpat nepopulārs kā futbols, tad nāktos vien spēlēt Piņķu hallē.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-02 09:29, pirms 8 gadiem
Pretīgi no domas vien, ka valsts izlases stadions ar mākslīgo segumu un ietilpība ar fascinē...

     [+] [-]

, 2016-02-02 10:23, pirms 8 gadiem
A ka tad palika ar Daugavas stadiona rekosntrukciju? Presē minēts ka pat finanses tur iedalītas kas jāapsaimnieko un stadiona ietilpība pēc rekonstrukciajs būtu pat kārotie 10k (sur tur pavīd visis 20k). apkārt būvētu itkā arī infrastruktūru utt. Kur problēma lai šis stadions nebūtu valsts izlases mājvieta?
Manuprāt arī atrašanās vieta daugavas stadionam ir nedaudz labāka.

     [+] [-]

, 2016-02-02 12:17, pirms 8 gadiem
Latvija ir ģeniāla valsts!
Kā var iedomāties celt, vai rekonstruēt stadionu pilsētas centrā ?
1. nebūs kur novietot auto,
2. kādi sastrēgumi būs pēc pasākumiem ?

Es saprotu ka uz futbolu tā pat šobrīd neviens neiet un tapēc netiek domāts par to kas darīsies pirms, pēc spēlēm Rīgas centrā . Bet ar laiku jau situācija var mainīties.

     [+] [-]

, 2016-02-02 12:23, pirms 8 gadiem
tommy`gun rakstīja: Latvija ir ģeniāla valsts!
Kā var iedomāties celt, vai rekonstruēt stadionu pilsētas centrā ?
1. nebūs kur novietot auto,
2. kādi sastrēgumi būs pēc pasākumiem ?

Es saprotu ka uz futbolu tā pat šobrīd neviens neiet un tapēc netiek domāts par to kas darīsies pirms, pēc spēlēm Rīgas centrā . Bet ar laiku jau situācija var mainīties.
Ja runa ir par izlases spēlēm, tad iet jau nu gan. Labākais piemērs, ir aizvadītais septembris, kad vienlaicīgi Arēna bija Eirobasketa mačs ar Lietuvu un Skonto stadionā futbola izlase uzņēma Čehiju - pilnas bija abas ārēnas!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-02 13:07, pirms 8 gadiem
5k un sintetika ir protams splaviens seja gan futbolistiem gan lidzjutejiem. Leisos cel stadionu uz 25.000. Ka ar 5k stadionu var kultivet futbola popularitati?

     [+] [-]

, 2016-02-02 13:13, pirms 8 gadiem
Izejam uz feru salu limeni

  -1 [+] [-]

, 2016-02-02 13:56, pirms 8 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ja runa ir par izlases spēlēm, tad iet jau nu gan. Labākais piemērs, ir aizvadītais septembris, kad vienlaicīgi Arēna bija Eirobasketa mačs ar Lietuvu un Skonto stadionā futbola izlase uzņēma Čehiju - pilnas bija abas ārēnas!
nav objketivs piemers.. tas laiks vispaar bija arpuskartas lai vilktu kopsauceeju.. pirmkart arena tuvu pusei bija leishi ne letinji, stadionaa visai ticami bija daudz cehi jo uz vietas bija ari basketbila ilase un fani noteikti bija gana daudz sabraukusi pie reizes pakera ari futeni.... tiesaam bija pirlsn stadions?- visi 8.5-9k ?

Busim realisti uz lv futbola izlases spelem videji nenak vairak pa 5.6k skatitaju. - videjais raditajs - neskaitam te tiaki grandu atbrauksanu uz Rigu bet VISAS izlases ar kuram spelee ....

     [+] [-]

, 2016-02-02 14:01, pirms 8 gadiem
nav praktiski un ekonomiski buvet un uztureet stadionu uz 10 vai 15k vietaam ja so stadionu vismaz futbols aizpildis labi ja 2-3x gadaa. vienigais pasakums ko varu iedomaties kas tocna vienmer aizpildis stadionu ir dziesmu svetki bet tie notiek tik ik parus gadus un ja parekina pasakumu skaitu videji uz gadu.. ari tur bus 2-3 pasakumi pa gadu videji... ok kads muzikas grands bet ari tas vel labs ajutajums kur tas uztasies - mezaparks (iapsi ja bus rekonstruets), arena ....bet ari sie grandi cik tad mums pa gadu ir.. 2-3?... nu neredzu kopsumaa vairak pa kadiem max 10 pasakumiem kopaa pa gadu kas aizpilditu 10-15k stadionu pilnibaa... pretii bus desmitiem pasakumi kur pilniba pietiktu ar 5,6k vietaam

     [+] [-]

, 2016-02-02 19:08, pirms 8 gadiem
Tas protams ir tizli kam tev tada domasana. Pilseta ar ap 700.000 futbols jakultive ta lai 15k uz izlasi butu ka likti. Infrastrukturai ir ari nozime. Kad gaju uz izlasi uz eurobasket qualification arenas stavlaukuma prasija 5 eiro. Tatad cilveks samaksa par bileti vel teres ieka arena un vel par parkingu jamaksa? Parkingam jabut ertam un bezmaksas. Kultivet futbola popularitati butu grutak, bet ja ne likt iemilet so sportu tad izreklamet to iespeju netrukst. Pie pareizas pieejas 15k stadions ir pilnigi reali piepildams

     [+] [-]

, 2016-02-02 19:10, pirms 8 gadiem
Vilna ar 550.000 tukstosiem aizpildis jauno 25.000 nacionalo stadionu ne vienu vien reizi. Jo tur cilvekiem nacionala izlase ir pirmaja vieta nevis ka pie mums pilns ar D R uringalvam

     [+] [-]

, 2016-02-02 19:32, pirms 8 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Vilna ar 550.000 tukstosiem aizpildis jauno 25.000 nacionalo stadionu ne vienu vien reizi. Jo tur cilvekiem nacionala izlase ir pirmaja vieta nevis ka pie mums pilns ar D R uringalvam
Viņiem nav hoķis, bet ir tikai bimbambols hoķa vietā . Tāpēc uz futeni iet visi tie, kam riebjas bimbambols.

     [+] [-]

, 2016-02-02 19:36, pirms 8 gadiem
mikins2 rakstīja: A ka tad palika ar Daugavas stadiona rekosntrukciju? Presē minēts ka pat finanses tur iedalītas kas jāapsaimnieko un stadiona ietilpība pēc rekonstrukciajs būtu pat kārotie 10k (sur tur pavīd visis 20k). apkārt būvētu itkā arī infrastruktūru utt. Kur problēma lai šis stadions nebūtu valsts izlases mājvieta?
Manuprāt arī atrašanās vieta daugavas stadionam ir nedaudz labāka.
Padomā par otkatiem un zagšanām. Tur jau pie siles nav guņas banda. Šiem tāpēc nav vajadzīga daugava. Kāpēc guņa nojauca 1999. gadā Daugavas tribīnes? Lai novāktu konkurentu un izlase vai eirovīzijas notiktu viņa stadionā un visu piķi varētu iegrābt sev! Domāt vajag, domāt!!!

     [+] [-]

, 2016-02-02 22:31, pirms 8 gadiem
TU par kuru Lietuviešu stadionu ? Šo?

Lithuania's National Stadium cost per seat...

Ka vienmer visur ir labak, ka pie mums

pieņemsim ka stadiona izmaksas būtu normālas 2000+ EUR par sēdvietu, tas nozīmē, ka papildus 5000 vietas izmaksātu vienus apalus 10 mio EUR, un krug to spēs segt?

Stadiona sēdvieta nav tikai krēsls, bet papildus tulaletes, edinasanas vietas, pamati, betona konstrukcijas, jumta konstrukcijas utt...

un atbraucot grandam nepietiks ari ar 10 K, tad kada jega no 10 K?

britiw_h-side rakstīja: 5k un sintetika ir protams splaviens seja gan futbolistiem gan lidzjutejiem. Leisos cel stadionu uz 25.000. Ka ar 5k stadionu var kultivet futbola popularitati?

     [+] [-]

, 2016-02-02 22:32, pirms 8 gadiem
Via tad nav standarta laukums?
KP6unCR7Fan rakstīja: Ceru ka mums kadrais buus normaals eiropas standarta lielais futbola laukums.