Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Igauņiem pamatīga sagrāve un cerības uz finālturnīru zudušas

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Igauņiem pamatīga sagrāve un cerības uz finālturnīru zudušas
Foto: AP/Scanpix

Šovakar "EURO 2012" kvalifikācijas "play-off" spēlē Tallinā Igaunijas izlase, mača gaitā paliekot deviņu futbolistu sastāvā, ar 0:4 cieta sagrāvi pret Īriju. Līdz ar to reāli zudušas Igaunijas cerības uz iekļūšanu finālturnīrā. Īru labā divi vārti Robija Kīna kontā.

Uzsākot cīņu par vietu "EURO 2012", pirmās minūtes igauņi pavadīja gandrīz tikai aizsargājoties – Īrija izdarīja vienu sitienu, tomēr vārtsargs Pareiko bez īpašām problēmām bumbu ķēra. Pārvarējuši sākuma nervozitāti, mājinieki aktīvi devās uz priekšu, aktīvs bija Kruglovs, un Igaunijai bija pāris cerīgi uzbrukumi, arī stūra sitiens. Tiesa, 13. minūtē pirmo bīstamo uzbrukumu realizēja īri – 13. minūtē pēc Makgīdija centrējuma visaugstāk uzleca Kīts Endrjūss, ar galvu raidot bumbu Pareiko vārtu apakšējā stūrī.

Igauņi metās atspēlēties un jau visai drīz bija tuvu tam, kad pēc Vasiļeva tālsitiena bumba lidoja vien nedaudz garām vārtu stūrim. Vēl pirms tam viesi varēja panākt 2:0, kad bumbu soda laukuma vidū saņēma Volterss, taču raidīja to pāri vārtiem. Voltersam vēlāk bija vēl viena iespēja, bet 35. minūtē īru situācija uzlabojās vēl vairāk – Stepanovs nogāza Kīnu un norāva bīstamu viesu pretuzbrukumu, tiekot pie otrā brīdinājuma un atstājot igauņus mazākumā. Mājinieki arī 10 vīru sastāvā nespēlēja slikti, tomēr līdz puslaika beigām pie momentiem netika un noslēdza to ar minimālu deficītu.

Ari otrās 45 minūtes labāk uzsāka īri. Vairākas reizes spēlē nācās iesaistīties Pareiko, gan ķerot bumbu pēc sitiena, gan izsitot to ārpus soda laukuma. Igaunijai atkal izdevās atgūties un visai drīz tikt pie bīstama soda sitiena tikai nedaudz aiz īru soda laukuma līnijas. Vasiļeva sitiens gan tik bloķēts un līdz vārtiem netika, tāpat taisnstūrī netrāpīja uz maiņu iznākušais Voskoboiņikovs. Veiksme nebija igauņu pusē un puslaika vidū 2:0 – Pareiko atvairīja Makgīdija sitienu, taču bumba atleca pie Kīna, kurš to nogādāja pie tālā vārtu staba Voltersam. Uzbrucējs ar galvu sita bumbu pāri vārtu līnijai, dubultojot viesu pārsvaru.

Tālāk igauņu situācija kļuva tikai sliktāka – Endrjūsa sitienu Pareiko izdevās atsist, tomēr pie bumbas pirmais tika Kīns, panākot jau 3:0. Nedaudz vēlāk Pīroja, cīnoties ar Kīnu, nospēlēja ar roku, un tiesnesis lēma par otro dzelteno kartīti vēl vienam igauņu futbolistam, atstājot mājiniekus deviņu spēlētāju sastāvā. Beigās pēc Purjes pārkāpuma Īrija tika pie iespējas sist arī 11 metru soda sitienu ( visai strīdīgs tiesneša lēmums), un Kīns pielika mačam punktu – 4:0, ļoti sāpīga neveiksme mūsu kaimiņiem. Lai triumfētu divu spēļu summā, igauņiem atbildes mačā būtu jāuzvar ar, piemēram, 5:1...

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Igaunija – Īrija0:4 (0:1)Endrjūss 13'; Volterss 67'; Kīns 71' 88'(11m)

 +17 [+] [-]

, 2011-11-11 23:41, pirms 12 gadiem
Var teikt liktenis atdeva parādu par Anrī roku.
Žēl igauņus bet pelnīta zaude- paši muļķīgas kļūdas uztaisīja. Tik svarīgā spēlē tā nedrīkst.
Beigās tiesnesis ar paspīdēja demoralizējot nabaga eestus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-11 23:42, pirms 12 gadiem
Šaisēēēēēēēēē, bet nu jāsaka, ka Irija arī ir pelnījusi tur būt!

  +7 [+] [-]

, 2011-11-11 23:42, pirms 12 gadiem
It kā nebija atklāta notiesāšana, bet tiesnesis pret Estiem bija ļoti bargs. Žēl, protams, kaimiņus..

  +5 [+] [-]

, 2011-11-11 23:43, pirms 12 gadiem
Tiesnesis?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 23:43, pirms 12 gadiem
Tiesnesis ziepe:S

žēl Kaimiņu turās

 +26 [+] [-]

, 2011-11-11 23:43, pirms 12 gadiem
Arlabunakti Tallina, diemžēl sapnis ir beidzies

     [+] [-]

, 2011-11-11 23:43, pirms 12 gadiem
Tā vien šķiet, ka ja pārspēlēs piedalās īri, tad bez debīliem tiesnešiem neiztikt.
P.S. Ja ir alus, tad varianti ir vienmēr !
Šoreiz, diemžēl - alus ir beidzies, paliek tikai viena spēle.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-11 23:43, pirms 12 gadiem
njaaa, žēl Igauņu....

  +5 [+] [-]

, 2011-11-11 23:44, pirms 12 gadiem
Skarbs rezultāts. Uz kaut ko tādu nebiju cerējis.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-11 23:44, pirms 12 gadiem
nu godīgi, negribēju lai tiek, beidziet te uti puti esti super

  -1 [+] [-]

, 2011-11-11 23:45, pirms 12 gadiem
No bijushajām PSRS uz eiro tikaushi ir tikau RU un LV

  -3 [+] [-]

, 2011-11-11 23:46, pirms 12 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Tā vien šķiet, ka ja pārspēlēs piedalās īri, tad bez debīliem tiesnešiem neiztikt.
P.S. Ja ir alus, tad varianti ir vienmēr !
Šoreiz, diemžēl - alus ir beidzies, paliek tikai viena spēle.
tev tas alu acimredzot ir par daudz bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-11 23:47, pirms 12 gadiem
www.tuset.lv rakstīja: No bijushajām PSRS uz eiro tikaushi ir tikau RU un LV
Čempis ir Ukrainā, tā kā Ukraina arī spēlēs )
Bet spēle, tiešām bezzobaina
Pareiko tomēr nav Vaņins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-11 23:47, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: tev tas alu acimredzot ir par daudz bijis
kubinieks nekad nevar būt par daudz --> sk bildi

  +3 [+] [-]

, 2011-11-11 23:47, pirms 12 gadiem
www.tuset.lv rakstīja: No bijushajām PSRS uz eiro tikaushi ir tikau RU un LV
Būs arī Ukraina.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-11 23:48, pirms 12 gadiem
hahaha...tiešām tie igauņi domāja, ka tiks finālturnīrā?

Viņiem jau nav tik izcils stratēģis kā mums bija Starkovs pie izlases stūres!

Un tik dzelžaina aizsardzība ar Blagonadeždinu un Saeimas deputātu Zemļinski priekšgalā!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-11 23:49, pirms 12 gadiem
www.tuset.lv rakstīja: No bijushajām PSRS uz eiro tikaushi ir tikau RU un LV
Ja nemaldos Ukraina arii ir speleejusi!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-11 23:51, pirms 12 gadiem
chubaki rakstīja: Ja nemaldos Ukraina arii ir speleejusi!
Ukraina spēlēja 2006. gada PK

  +4 [+] [-]

, 2011-11-11 23:52, pirms 12 gadiem
Patriotiskajās Lāčplēša dienas noskaņās nebija laika futbolam, neredzēju, bija jābūt krastmalā. Bet par spēli.
Nu nešaubījos, ka 2 spēļu summā Īri paņems. Šāda iespēja pēc tās francijas ccūcības... Likās gan, ka esti būs cietāks rieksts savā laukumā un spēle varētu beigties kāds 0:0, 1:1 vai minimāla Īrijas uzvara, bet šitāda sagrāve... nokārtoja īri visu jau pirmajā mačā. Dublinā tik un tā estiem nebūtu variantu.
Visu cieņu un cepuri nost Igaunijas priekšā, tomēr augstāk par savu d... neuzlēksi. Tā jau augstu uzleca. Pēdējam cēlienam pietrūka spēka, meistarības, veiksmes.
Nebūs korekti, bet sveikšu jau īrus, beidzot tiek uz čempi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-11 23:53, pirms 12 gadiem
brīnumi tik bieži nenotiek....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-11 23:55, pirms 12 gadiem
es ļoti mīlu igauņus, bet žēl ka viņi netiek---- aa asaras pa visu ekrānu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-11 23:58, pirms 12 gadiem
swimpis2 rakstīja: Praktiski visi spēlētāji ir no EPL - kāds no Championšipa+Kīns Galaxy USA un viens no Krievijas, kādā makarā lai īri nebūtu diezgan izteikti favorīti, ja igauņi aptuveni +/- Latvijas stipruma komanda???
tāpēc jau saku ka brīnums izpalika...viens te izteicās ka līdzvērtīgas komandas....nepiekrītu tam galīgi Īri šai pārī ir izteikti favorīti,pat grūti iedomāties citui pāri kur vēl ir tik liela atšķirība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 00:02, pirms 12 gadiem
nu jāsaka kā ir - jau no pirmajām minūtēm ļoti sūdīgi igauņi nospēlēja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 00:03, pirms 12 gadiem
swimpis2 rakstīja: Latvijai tas bija kā mūzikā - One hit wonder - igauņiem nekas tāds nesanāca....
tāpēc jau iepriekš minēju par koificentu pārāk liels tas bij priekš Īru uzvaru...

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 00:03, pirms 12 gadiem
Kam zheel Igonjus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 00:04, pirms 12 gadiem
es vispār nesaprotu par kādu želumu jūs runājat. Tas bija skaidrs, ka igauņiem nu nebūs cerību. Igauņi var būt patiesi laimīgi, ka vispār viņiem tāda uzmanība ir pievērsta. Grupu turnīrs ir viens un playofi jau ir pavisam kas cits. Dublinā būs vēl sūrāk. Divu spēļu summā kāds 7:0 jau būs

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 00:05, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nepiekrītu - īri kā komanda vāji spēlēja un arī bez lielas sirds
divcīņās biežāk zaudēja
viņi labi uzlasīja estu kļūdas un tas bija viss īru spēks
paši maz ko rādīja
kas estiem lika kļūdīties???? tas ka Īri to māk izmantot un galvenais pārvērst to pa vārtu guvumiem tev neko tas neliecina??? nu ir atšķirīgs līmenis par to nemaz nešaubos un netaisos diskutēt

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 00:10, pirms 12 gadiem
Pārāk lēni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 00:11, pirms 12 gadiem
Man patika igauņu centība, pārsteidza pietiekoši labā saspēle, tikai pietrūka ,kas beigu daļā nospēlē tā kā mums to Verpakovskis izdarīja ar TUR. Aizsardzībā gan pāris reižu baigi tizli nospēlēja, ko īri nekavējoties arī izmantoja. Tiesneša respekts pret īriem bija jau nojaušams pirms spēles, tā kā nekāds pārsteigums, Īrija gan manā skatījumā nospēlēja viduvēji, jo kaut arī līdz šim Igaunijas spēles sevišķi daudz nebiju redzējis, man likās ka īru pārsvaram laukumā vajadzēja būt daudz lielākam, taču bija gandrīz otrādi.
P.S. ESTI MALAČI mani šī spēle līdz pašām beigām neatstāja vienaldzīgu. Novēlu uzvaru atbildes spēlē, jo man šķiet jūs to esat pelnījuši.

     [+] [-]

, 2011-11-12 00:13, pirms 12 gadiem
swimpis2 rakstīja: Tas ir tāpat, kā ar LV izlasi, brīžiem jau nemaz tik slikti nespēlē, bet visu izšķir precizitāte, resp.- meistarība - viena kļūda piespēlē labi veidotā uzbrukumā un viss- kārtējā no retajām iespējām cūkām - ar to arī izceļas meistari, ka viņi lielākajā gadījumu spēlē precīzi un gūst vārtus vai atdod precīzu piespēli...
+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 00:20, pirms 12 gadiem
Un tomēr- pārāk lēni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 00:27, pirms 12 gadiem
eh, skjiet lielakai daljai te skauzh un skaustu ja eesti peksnji atkartotu Latvijas triumfu novembri pirms 8 gadiem. Kapeec??? tapec ka tada ir letinju daba. Varu saderet ka ierindas eiropietim Latvijas triumfs paar Turciju bija tik pat negaidits cik tas tagad butu ja igaunjiem veiktos.. patiesi zhel ka igaunji paseeja sho iespeju. nepaveicaas. Lai ari Iri teoretiksi ir specigaki, tomer 2 spelju summa vareja but tads pats brinums kaa pirms 8 gadiem mums.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 00:29, pirms 12 gadiem
sandza rakstīja: eh, skjiet lielakai daljai te skauzh un skaustu ja eesti peksnji atkartotu Latvijas triumfu novembri pirms 8 gadiem. Kapeec??? tapec ka tada ir letinju daba. Varu saderet ka ierindas eiropietim Latvijas triumfs paar Turciju bija tik pat negaidits cik tas tagad butu ja igaunjiem veiktos.. patiesi zhel ka igaunji paseeja sho iespeju. nepaveicaas. Lai ari Iri teoretiksi ir specigaki, tomer 2 spelju summa vareja but tads pats brinums kaa pirms 8 gadiem mums.
Ne gluži, uz to brīdi LV izlasē bija labākais uzbrucējs Eiropā un arī ļoti labi pussargi, kā arī labākais vārtsargs Eiropā, tā ir atšķirība.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-12 00:32, pirms 12 gadiem
ieradija vietu =] nav ko lekt augstak par savu galvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 00:35, pirms 12 gadiem
Franču roka darīja savu. Jebkurā gadījumā.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-12 01:12, pirms 12 gadiem
Cilveeki!!!! peec pirmas speeles visi teica, ka mees LV arii padirsisim Turkiem,un mees pat bijam zaudetaaju lomaa (0:2)...bet visi atceras- briinumi notiek!Un es arii ticu,ka Igauni tomeer var sataisiit kaarteejo Baltijas briinumu!

     [+] [-]

, 2011-11-12 01:20, pirms 12 gadiem
Kapeec visi jau noraksta kaiminus, prieksaa veel speele Dublina, Iri bus atslabinaajushies, Igauni to varees izmantot ,tagad viniem vairs nav ko!

Ja nemaldos , Igauni savulaik ne tik sen, bija sasitushi Serbus, ar 4-1 viesos, taakaa nevajag sasteigt

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 01:52, pirms 12 gadiem
Ja spēle būtu iegrozījusies savādāk, izredzes igauņiem bija, un ne jau 10%, bet ap 40%. Bet ātri zaudēti vārti, mazākums... Pirmajā puslaikā arī sakarīgi uzbrukumi bija. Īrus finālturnīrā nekas labs negaida, nav viņi tāda līmeņa komanda. Bet varbūt vēl brīnums un otrā spēle 2:6 igauņu labā?

     [+] [-]

, 2011-11-12 02:18, pirms 12 gadiem
Andi rakstīja: Ja spēle būtu iegrozījusies savādāk, izredzes igauņiem bija, un ne jau 10%, bet ap 40%. Bet ātri zaudēti vārti, mazākums... Pirmajā puslaikā arī sakarīgi uzbrukumi bija. Īrus finālturnīrā nekas labs negaida, nav viņi tāda līmeņa komanda. Bet varbūt vēl brīnums un otrā spēle 2:6 igauņu labā?
Protams, tik Spāniju, Nīderlandi un Vāciju finālturnīrā gaida kaut kas labs. Tev tipiska latvieša domāšana.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 02:23, pirms 12 gadiem
swimpis2 rakstīja: Pļā, jebkura igauņiem līdzīga komanda spēlētu ar maksimālu atdevi - balva tomēr ir EČ! Tikai atšķirība tā, ka EPL nevienu neņem komandās par skaistām acīm - ir Championship, ir 1. un 2. līga utt. un ja praktiski visa Īrijas izlase ir no EPL, tas tomēr par kaut kādu kvalitāti liecina - atšķirībā no EST, kuras spēlētāji spēlē pavājos Eiropas līgu klubos, ar atsevišķiem izņēmumiem, un nebūt nespēlē tās pirmās vijoles...
Tad jau estiņiem vispār uz laukuma nebij jāiet, jo uz papīra viņiem pat pārspēlēs nebija nekādas cerības iekļūt un mums ar turkiem ja salīdzina jau pirms spēles vajadzēja pakārties. Taču tas ir sports un kā Kreipāns saka- uz laukuma spēlē dzīvi cilvēki un sportā nekad nevar neko līdz finālsvilpei īsti zināt. Paldies dievam tādu piemēru ir daudz.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-12 02:30, pirms 12 gadiem
Marius rakstīja: ja kas mani te pārsteidz tad tas ir lielais rezultāts. nedomāju ka igauņi varētu ielaist 4 vārtus paši negūstot nevienu. Protams ka te jau viss ir izšķirts
Šī bija tā reize kad rezultāts neatspoguļo spēles gaitu. Ja tā godīgi īriem bija kādas 2-3 reālas izdevības gūt vārtu, ko viņi paši izveidoja, no kurām arī 2 realizēja, vēl 2 viņiem izveidoja paši esti. Nebūtu īriem Kīna, iespējams paliktu uz nullēm, taču meistars paliek meistars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 05:54, pirms 12 gadiem
Normāli,vispirms cieņa Eiropas futenes leģendai Robijam Kīnam...

     [+] [-]

, 2011-11-12 08:33, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Nežēlīgs rezultāts Tādu jau nu noteikti nebija pelnījuši.
P.S. Pat 9 cilvēku sastāvā igauņi izskatījās labāki nekā pēdējo gadu Latvijas izlase.
Noskatijos visu speeli-sorry, nu neizskatijaas EESTI labaaki par LR....varbuut dažu brid, kad rez. vel bija 0 -1, vidējā līnijā, BET kopumā škiet, ka ja LR butu jaspele pret ĪRIJU,īpaši rudenii, mes nospēlētu daudz labāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 09:00, pirms 12 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Arlabunakti Tallina, diemžēl sapnis ir beidzies
Būtu lielisks avīzes vitsraksts, asprātīgi un precīzi, ja protams pats izdomāji

  +6 [+] [-]

, 2011-11-12 09:26, pirms 12 gadiem
Protams žēl ,ka katru Igauņu paviršību īri izmantoja.Bet pati Igauņu spēle man ļoti patika,ļoti laba saspēle laukuma centrā ,uzbrūkoš futbols,salīdzinot ar Latvijas spēles stilu ,tas ir diena pret nakti.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 09:28, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: igauņiem bija grūtāks uzdevums nekā mums. LAT varēja spēlēt kā stabils 2. nr., bet igauņi tomēr ir spēkā līdzīgāki īriem un tas apgrūtināja situāciju. viņiem bija jaspēlē arī pašiem. viltīgais Traps jau arī mācēja dažas lamatas izveidot. skaidrs, ka tiesneši atdeva anrī parādu arī. beigās jau cūciski notiesāja igauņus.
visairāk žēl igauņu tautas. nu tas prieks viņiem bija tik īss. igauņu komandai tomēr kaut kur pieredze šķita mazāka, salīdzinot ar mūsu līniju aizsardzībā pirms 8 gadiem
lai laba spēle padodas Dublinā
Ha, ha šitas labs
2002. gadā jeb mazliet vairāk kā gadu iepriekš Turcija palika 3.vietā PČ aiz BRA un GER tā bija lieliska komanda, tur ar Īriju vispār nav ko salīdzināt. Tas Turcijas izlases modelis no desmit spelēm deviņās vakardienas Īrijas izlasi apspēlētu bez īpašas piepūles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 10:16, pirms 12 gadiem
динамо кепка rakstīja: ne nu tie tavi teksti ir vienkarsi perles
labakais uzbrucejs un vartsargs eiropa
viss kas mus bija - izcila aizsardziba un veiksmigi pretuzbrukumi, cinijamies ka viens vesels. un liela, liela veiksmes piegarsa.
bet tu esi labs, cepuri nost par tavam perlem. var normali ierekt
Tad jau Kipras līga ir Eiropas top līga...

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 11:32, pirms 12 gadiem
Nu sen jau īri bija to pelnījuši. Prieks par Trapatoni, vecajam vīram pulveris vēl sauss

     [+] [-]

, 2011-11-12 12:10, pirms 12 gadiem
hahaha, es esmu laimīgs

     [+] [-]

, 2011-11-12 12:31, pirms 12 gadiem
smilchs2 rakstīja: It kā nebija atklāta notiesāšana, bet tiesnesis pret Estiem bija ļoti bargs. Žēl, protams, kaimiņus..
Nu ar to jārēķinās, atceries kā mūs tiesāja - mazām valstīm tāds liktenis. Es te pārskatu LAT-GER maču Euro 2004, PENDELE UN ČETRAS DZELTANĀS friči bija pelnījuši

     [+] [-]

, 2011-11-12 12:54, pirms 12 gadiem
Par daudz sacerejas Igauni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 14:15, pirms 12 gadiem
godīgi sakot, žēl man estiņi

     [+] [-]

, 2011-11-12 15:26, pirms 12 gadiem
Jā, igauņi visu izdarīja, lai zaudētu. Visas kartītes un 11. pilnīgi pelnīti. Paši vainīgi.
Tā nevar spēlēt izšķirošajos mačos - bumba jau 3m tālumā vēl taisa izklupienu kājās, spēle ar roku, un pēdējais nah vajag brūsties virsū spēlētājam soda laukumā - skrien blakus, neļauj sist, ne mēģina spēka paņēmienu kā hokejā, totally fail.
Apsveicu īrus ar iekļūšanu finālturnīrā.

     [+] [-]

, 2011-11-12 18:09, pirms 12 gadiem
Ja godīgi es kaut ko tādu arī gaidiju!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:51, pirms 12 gadiem
aigi_nr1 rakstīja: Jā, igauņi visu izdarīja, lai zaudētu. Visas kartītes un 11. pilnīgi pelnīti. Paši vainīgi.
Tā nevar spēlēt izšķirošajos mačos - bumba jau 3m tālumā vēl taisa izklupienu kājās, spēle ar roku, un pēdējais nah vajag brūsties virsū spēlētājam soda laukumā - skrien blakus, neļauj sist, ne mēģina spēka paņēmienu kā hokejā, totally fail.
Apsveicu īrus ar iekļūšanu finālturnīrā.
aigi_nr1

sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 2 gadiem, 2009. gada 9. decembrī.
Atstājis 1 komentāru.
------------------------

Tik ilgi bija jāgaida lai uzrakstītu savu pirmo komentu SC?
Tiesnesis principiāls bija pret Igauņiem!Par simulāciju no īru puses nozīmē 11m!
Pirmā dzeltenā igaunim arī bija kur īrs simulēja!Kur kāda kartiņa īriem par simulāciju???Kad parādīja otro sarkano(par otru dzelteno) mača beigās(spēle ar roku),par tādām epizodēm dzelteno visbiežāk nedod!Vēl jo vairāk komandu jau sakautu, atstāt 9 vīru sastāvā!Tad īrs šai epizodē izprasīja šo kartiņu,kur tiesneša darbība pret šo īru???
Tiesnesis bija ieprogrammēts maita!

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:52, pirms 12 gadiem
aigi_nr1

P.s. (piemērs)
Mačā Red Bull-LM 0-0
Austrietis nospēlēja ar roku,ko tiesnesis nefiksēja(kaut redzēja epizodi),LM futbolists norādīja uz šo epizodi par ko tika brīdināts!Profesionāla un pareiza tiesnešu darbība!
Tā bija jārīkojas arī šim ungāram pie otrās sarkanās!