Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Karagunis ieved grieķus 1/4 finālā, Krievija brauc mājās

Jānis Celmiņš

Karagunis ieved grieķus 1/4 finālā, Krievija brauc mājās
Giorgoss Karagunis
Foto: AP/Scanpix

"Euro 2012” A grupas trešās kārtas mačā Krievija šovakar piedzīvoja zaudējumu noslēdzošajā grupas spēlē pret Grieķiju un pateicoties čehu uzvarai (1:0) pār poļiem, Krievijas izlasei čempionāts ir beidzies, bet ceturtdaļfinālā iekļūst Čehija un Grieķija.

Pirms mača par izteiktu tā favorīti tika uzskatīta Krievijas izlase, taču grieķi saglabāja izredzes uz vietu turnīra ceturtdaļfinālā. Grieķijai pēc pirmajiem diviem mačiem bija tikai viens punkts, līdz ar to izredzes uz izkļūšanu no grupas nebija lielas – jāpaveic grūts uzdevums un šovakar jāuzvar. Teorētiski grieķi varēja pat ieņemt pirmo vietu grupā, ja uzvarēs ar vismaz trīs vārtu pārsvaru, savukārt čehi pret Poliju iegūs vienu punktu. Krievija pirms šīs spēles bija grupas līdere, tomēr pastāvēja varianti, kas viņus aizsūtītu mājās – zaudējuma ar sešu vārtu starpību gadījumā, kā arī jebkura zaudējuma gadījumā, ja Čehijas un Polijas cīņā tiek noskaidrots uzvarētājs. Grieķiem par sliktu runāja arī viens vēsturisks fakts – līdz šim apakšgrupu pēdējās spēlēs līdzīgos turnīros izlase nebija pratusi uzvarēt.

Mačs solīja intrigu, taču jau ar pirmajām minūtēm teritoriāls pārsvars piederēja Krievijai. Varēja šķist, ka grieķi ir atdevuši iniciatīvu pretiniekam, lai cerētu uz retajām iespējām pretuzbrukumos. Iespēju grieķiem pirmajā spēles puslaikā nebija daudz. Krievi pārliecinoši kontrolēja bumbu un spēles gaitu. Spēles 29. minūtē Andrejs Aršavins iegāja pretinieku soda laukumā un centās tālāk bumbu iespēlēt partnerim, taču precīzi aizsardzībā nospēlēja Avrāms Papadopuloss, novēršot draudus savas komandas vārtiem. Krievijas izlase turpināja spiest un vienā no epizodēm mača 38. minūtē grieķi savā soda laukumā kavēja Aleksandru Keržakovu. Sekoja pietiekami teatrāls kritiens, bet mača galvenais tiesnesis Jonass Eriksons uz to neuzķērās. Pēc brīža arī Jurija Žirkovs raidīja bumbu nedaudz pāri Grieķijas izlases vārtiem, bet vēlākos Aršavina un Romāna Širokova centienus gūt vārtus atšifrēja grieķu aizsardzība. Pirmā puslaika kompensācijas laika otrajā minūtē notika tas, ko gaidīja retais. Krievijas izlase kļūdījās izmetot sānu autu, bumbu pārtvēra Giorgoss Karagunis, ielauzās pretinieku soda laukumā, un tā vietā lai meklētu partneri sita pats. Vjačeslavs Malafejevs vēl centās glābt Krievijas izlasi, taču bumba ielidoja vārtu tīklā. Pēc pirmās spēles puses vienu vārtu pārsvars grieķiem – 1:0.

Otrais puslaiks solīja vēl aizraujošāku cīņu. Krievijas izlases treneri pēc pirmā puslaika malā sēdināja Keržakovu, laukumā sūtot Romānu Pavļučenko. Neskatoties uz to otro spēles daļu grieķi sāka nedaudz aktīvāk un devās uz priekšu. Krievi gan neatpalika un spēles 56. minūtē tikai nedaudz garām sita Igors Deņisovs. Pēc brīža neslikta iespēja arī grieķiem – Vasilis Torosidis apspēlēja savu pretspēlētāju, ielauzās pretinieku soda laukumā, centās tālāk iespēlēt, taču Krievijas izlases aizsardzība bija modra. Mača 61. minūtē „teātri uzspēlēt” izdomāja arī pirmo vārtu autors Karagunis. Teatrāls kritiens Krievijas izlases soda laukumā un tiesnesis Eriksons bija skaudrs, parādot grieķim dzelteno kartīti par simulēšanu… Grieķu aktivitātes turpinājās arī mača turpinājumā. 20 minūtes līdz mača finālsvilpei Krievijas izlases vārtu stabu norībināja Giorgoss Cavelass un grieķi ar katru minūti izskatījās arvien pārliecinošāk. Lai gan krievi bumbas kontrolē joprojām bija pārāki, rezultātu vērst par labu viņiem neizdevās. Vēl vairāk, paralēli notiekošajā mačā vārtus bija guvusi Čehija un tas nozīmēja, ka ja mačs noslēdzas šādi, tieši Krievijas izlase brauc mājās. Tuvojoties spēles beigām (84. minūte), lieliska izdevība izraut tik nepieciešamo neizšķirtu bija Alanam Dzagojevam, taču bumba lidoja pavisam nedaudz garām vārtiem. Atlikušajā spēles laikā krieviem neko vērst par labu neizdevās, kas nozīmēja, ka no A grupas 1/4 finālā iekļūst Grieķija un Čehija.

Grieķija – Krievija 1:0 (1:0)

Vārti: Karagunis 45+2’,
Brīdinājumi: Karagunis 61’, Aņukovs 61’, Žirkovs 69’, Dzagojevs 70’,
Grieķija: Sifakis, Maniatis, Papadopuloss, Torosidis, Cavelass, Maniatiss, Kacuranis , Karagunis (Makoss 67’), Salpingidis (Ninis 83'), Samarass, Gekass (Holebass 64’)
Krievija: Malafejevs, Aņukovs (Izmailovs 81'), Berezuckis, Iganaševicš, Žirkovs, Deņisovs, Širokovs, Glušakovs (Pogrebņaks 72’), Dzagojevs, Aršavins, Keržakovs (Pavļičenko 46’)
Tiesnesis: Jonass Eriksons

GrieķijaKrievija
Sitieni5(2)25(10)
Stūra sitieni512
Pārkāpumi10
Aizmugures814
Kontrole38%62%
VKomandaSUNZVārtiP
1.Čehija32014:56
2.Grieķija31113:34
3.Krievija31115:34
4.Polija30212:32

  +4 [+] [-]

, 2012-06-17 01:27, pirms 12 gadiem
asta rakstīja: un visu pārējo tu tā kā piemirsi un tas viss nav uzmanības cienīgs? pievienosim tam sarakstam vēl RadioTehniku =D
Jā, jo tas viss šeit PSRS laikā tika sabūvēts pilnīgi bez jebkāda normāla ekonomiskā pamata, un tāpēc nomira normāli dabiskā nāvē.
Piemēram,kad Liepājā uzcēla trikotāžas kombinātu ''LAUMA'', tad Latvijas pierobežā Krievijā tika radīts mākslīgs bezdarbs jaunām sievietēm, un sekoja piedāvājums viņām doties uz Liepāju. Tāpat notika, kad uzcēla Ogres trikotāžas un Olaines ķīmisko rūpnīcu.
Tie bija neatlaidīgi un prasmīgi centieni uz Latvijas rusofikāciju, kā sekas mēs jūtam vel tagad.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-17 01:29, pirms 12 gadiem
Par VEF. Turpina strādāt, tikai pārkvalificējušies uz piekabēm un sakabes āķiem. Un tādu piemēru ir daudz. Rūpniecība bija un ir. Cilvēkiem, kuriem pat ir slinkums izmantot internetu tad nu liekas, ka nekas vairs neesot. Uzņēmumi ir un peļņa arī. Mums ir daudz veiksmes stāstu. Katrā "Ir " izdevumā ir pa vienam tādam minēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-06-17 01:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jo tas viss šeit PSRS laikā tika sabūvēts pilnīgi bez jebkāda normāla ekonomiskā pamata, un tāpēc nomira normāli dabiskā nāvē.
Piemēram,kad Liepājā uzcēla trikotāžas kombinātu ''LAUMA'', tad Latvijas pierobežā Krievijā tika radīts mākslīgs bezdarbs jaunām sievietēm, un sekoja piedāvājums viņām doties uz Liepāju. Tāpat notika, kad uzcēla Ogres trikotāžas un Olaines ķīmisko rūpnīcu.
Tie bija neatlaidīgi un prasmīgi centieni uz Latvijas rusofikāciju, kā sekas mēs jūtam vel tagad.
uz Ogri brauca strādāt vjetnamietes...Vjetnama ar robežojas ar Latviju??

  -4 [+] [-]

, 2012-06-17 01:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jo tas viss šeit PSRS laikā tika sabūvēts pilnīgi bez jebkāda normāla ekonomiskā pamata, un tāpēc nomira normāli dabiskā nāvē.
Piemēram,kad Liepājā uzcēla trikotāžas kombinātu ''LAUMA'', tad Latvijas pierobežā Krievijā tika radīts mākslīgs bezdarbs jaunām sievietēm, un sekoja piedāvājums viņām doties uz Liepāju. Tāpat notika, kad uzcēla Ogres trikotāžas un Olaines ķīmisko rūpnīcu.
Tie bija neatlaidīgi un prasmīgi centieni uz Latvijas rusofikāciju, kā sekas mēs jūtam vel tagad.
ak dievs, te nav par ko runāt (facepalm)(facepalm)(facepalm) vot par šitādiem "patriotiem es reāli šokā esmu +DDDDDDD es ceru tu labi juties savos laukos

     [+] [-]

, 2012-06-17 01:32, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: uz Ogri brauca strādāt vjetnamietes...Vjetnaa ar robežojas ar Latviju??
Tas jau bija krietni vēlāk, un īslaicīgs PSRS un Vjetnamas kopprojekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-17 01:35, pirms 12 gadiem
asta rakstīja: ak dievs, te nav par ko runāt (facepalm)(facepalm)(facepalm) vot par šitādiem "patriotiem es reāli šokā esmu +DDDDDDD es ceru tu labi juties savos laukos
Ja,kas tad a/s „VEF Radiotehnika RRR” pirmsākumi meklējami 1927.gadā, kad tika nodibināta akciju sabiedrība „Foto – radio centrāle A.Leibovic”, kas par savu mērķi izvirzīja radiouztvērēju ražošanu.

Bet es saprotu Tevi, jo kad cilvēkam vairs nav argumentu, tad viņš sāk rakstīt visādus stulbumus. Tas tikai apliecina, ka cilvēks ir ar ļoti zemu IQ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bronsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-17 01:41, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Un tu pats baigi gurds jūties?
Pēc tava apmeklējuma Gūgles un Wikipēdijas serveriem būs jāpērk jauni dzesētāji
labāk pirms vērt vaļā muti pārbaudīt faktus, nevis runāt stulbības nonstopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-17 01:44, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: man kādu laiku atpakaļ sanāca parunāties ar vienu čehu uzņēmēju...viņš man bez aplinkiem pateica ka latvieši ir MULĶI....es šokā...kāpēc?? viņš...jums krievi atstāja tādu infrastrukturuka pa maz neliekas...bet ko mēs IDEĀLIE LATVIEŠI ar to izdarījām??? ļavām kādam nolikvidēt...un tagat vainoja krievus...SMIEKLĪGI
pilnīgi piekrītu....
piemērs no armijas krievi atstāja mums visu bruņtehniku mēs pateicām ka nevajag, tikai mēs lepni pateicām ka mums nevajag utt. pirms pāris gadiem paši no purviem vēl mēģinājām kaut kādu tanku izrakt lai būtu mums tāds...... Un tagad redzam kur mēs esam un kur mūsu brāļi igauņi un lietuvieši ir kuri visu to paturēja

     [+] [-]

, 2012-06-17 01:45, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: man kādu laiku atpakaļ sanāca parunāties ar vienu čehu uzņēmēju...viņš man bez aplinkiem pateica ka latvieši ir MULĶI....es šokā...kāpēc?? viņš...jums krievi atstāja tādu infrastrukturuka pa maz neliekas...bet ko mēs IDEĀLIE LATVIEŠI ar to izdarījām??? ļavām kādam nolikvidēt...un tagat vainoja krievus...SMIEKLĪGI
Ui,tikai ned..... čehi un slovāki paši daudz ko likvidēja no krievu davanām brālīgai ČSSR. Tāpat Polijā un Austrumvācijā tika likvidēti daudz visādi mistiskie uzņēmumi,kas balstījās uz krievu resursiem jeb izejvielām.

  -4 [+] [-]

, 2012-06-17 01:46, pirms 12 gadiem
chiekurs16 rakstīja: jā jā tev ielas bomzim bija tā iespēja parunāties ar čehu uzņēmēju
Izdomā ko nopietnāku
tavs teksts jau par tavu būtību pasaka visu....tev tādas lietas liekas kosmiskas...

  -3 [+] [-]

, 2012-06-17 01:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ui,tikai ned..... čehi un slovāki paši daudz ko likvidēja no krievu davanām brālīgai ČSSR. Tāpat Polijā un Austrumvācijā tika likvidēti daudz visādi mistiskie uzņēmumi,kas balstījās uz krievu resursiem jeb izejvielām.
nejauc p... u ar plaušām....daudz kas tika pārstrukturizēts...bet ne prihvatizēts jā čehie krievi nepatika un nepatīk jo projām...bet ne slovākiem

  -3 [+] [-]

, 2012-06-17 01:49, pirms 12 gadiem
chiekurs16 rakstīja: un to teic krievs...... cik objektīvi !!
To saka normaals cilveeks kursh nav retards atshkiriibaa no tevis.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-17 01:50, pirms 12 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: pilnīgi piekrītu....
piemērs no armijas krievi atstāja mums visu bruņtehniku mēs pateicām ka nevajag, tikai mēs lepni pateicām ka mums nevajag utt. pirms pāris gadiem paši no purviem vēl mēģinājām kaut kādu tanku izrakt lai būtu mums tāds...... Un tagad redzam kur mēs esam un kur mūsu brāļi igauņi un lietuvieši ir kuri visu to paturēja
Leiši nopirka no krieviem divus karakuģus, bet krievi vēlāk atteicās pārdot šiem kuģiem munīciju un rezerves daļas. Leiši dabūja šo munīciju un rezerves daļas meklēt pa visu pasauli. Labi ka Polijas kara flote pa lielam pastāv no PSRS laikos ražotiem kuģiem, un viņiem ir lieli krājumi.
Un par igauņiem nevajag dir......., jo igauņi visu kara tehniku pirka vai no somiem, vai arī zviedriem. Igauņi arī neko no krieviem nepaņēma.

     [+] [-]

, 2012-06-17 01:52, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: man kādu laiku atpakaļ sanāca parunāties ar vienu čehu uzņēmēju...viņš man bez aplinkiem pateica ka latvieši ir MULĶI....es šokā...kāpēc?? viņš...jums krievi atstāja tādu infrastrukturuka pa maz neliekas...bet ko mēs IDEĀLIE LATVIEŠI ar to izdarījām??? ļavām kādam nolikvidēt...un tagat vainojam krievus...SMIEKLĪGI
Un kura tauta mums ierādīja kā ir "pareizi" dzīvot? Tu nevari gribēt, lai homo soveticus pēkšņi pārvērstos par eiropieti

  +1 [+] [-]

, 2012-06-17 01:54, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: nejauc p... u ar plaušām....daudz kas tika pārstrukturizēts...bet ne prihvatizēts jā čehie krievi nepatika un nepatīk jo projām...bet ne slovākiem
Latvijā arī daudz kas ir pārstruktarizēts.
Kaut vai tā pati ''LAUMA'' vai stikla šķiedras rūpnīca Valmierā. Un vel virkne uzņēmumu. Likvidēti ir tikai tie,kuriem tiešām nav nekāda ekonomiskā pamata, jo tika celti specifiskiem mērķiem PSRS tirgum.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-17 01:54, pirms 12 gadiem
chiekurs16 rakstīja: nemuldi gan, ja tu būtu īsts latvietis tad tu šādas riebeklības nerunātu
Tu gribi teikt ka iisti latvieshi ir kkaadi debii** lo**, kam baigi patiik visiem dirs* virsuu, jo vinjiem vnk skauzh ka citi ir labaaki? Izaudz meiteniit, savos 12 gados tu veel neko no taa nerubii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-06-17 01:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Leiši nopirka no krieviem divus karakuģus, bet krievi vēlāk atteicās pārdot šiem kuģiem munīciju un rezerves daļas. Leiši dabūja šo munīciju un rezerves daļas meklēt pa visu pasauli. Labi ka Polijas kara flote pa lielam pastāv no PSRS laikos ražotiem kuģiem, un viņiem ir lieli krājumi.
Un par igauņiem nevajag dir......., jo igauņi visu kara tehniku pirka vai no somiem, vai arī zviedriem. Igauņi arī neko no krieviem nepaņēma.
Tgad vecīt paklusē esmu redzējis kas ir igauņiem un pamatā ir viss PSRS mantojumā, tas ka viņi arī no somiem pērk tas ir jau cits stāsts, bet ikdienā macībās 80% ir no PSRS laikiem tapēc nerunā ko nezini jo šo jomu es labi pārzinu

  -2 [+] [-]

, 2012-06-17 01:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijā arī daudz kas ir pārstruktarizēts.
Kaut vai tā pati ''LAUMA'' vai stikla šķiedras rūpnīca Valmierā. Un vel virkne uzņēmumu. Likvidēti ir tikai tie,kuriem tiešām nav nekāda ekonomiskā pamata, jo tika celti specifiskiem mērķiem PSRS tirgum.
vinnozīīgi ne tik daudz cik vēl varēja pārstrukturizēt....izsainiekots ir neaptveramā daudzumā,salīdzinot ar to kas veiksīgi turpina dzīvot

     [+] [-]

, 2012-06-17 01:58, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijā arī daudz kas ir pārstruktarizēts.
Kaut vai tā pati ''LAUMA'' vai stikla šķiedras rūpnīca Valmierā. Un vel virkne uzņēmumu. Likvidēti ir tikai tie,kuriem tiešām nav nekāda ekonomiskā pamata, jo tika celti specifiskiem mērķiem PSRS tirgum.
un manā dzimtajā pusē ir daudzas slēgtas tikai tādēļ ka mūsu valsts vīri pārdeva kaut kādiem vāciešiem un poļiem, kas paņēma visu to tehniku aizveda ....... beidz dzīvot svešā pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-06-17 02:02, pirms 12 gadiem
chiekurs16 rakstīja: es gribu pateikt to ka tu esi debīls suukātājs kuru izpirda pa pakaļu kuce, kuru tu sauc par savu māti.

un ja tev katkas nepatīk droši pari pisties atpakaļ uz savu rasiju pid@r
čiekurs tev ir tūplī ,āpsi....

  -1 [+] [-]

, 2012-06-17 02:02, pirms 12 gadiem
chiekurs16 rakstīja: es gribu pateikt to ka tu esi debīls suukātājs kuru izpirda pa pakaļu kuce, kuru tu sauc par savu māti.

un ja tev katkas nepatīk droši pari pisties atpakaļ uz savu rasiju pid@r
Nu jaa paraadi savu liimeni. Ar taadu attieksmi neko tu nesasniegsi LATVIETI.

     [+] [-]

, 2012-06-17 02:03, pirms 12 gadiem
nu varu mierīgi izbaudīt atlikušās čempionāta spēles. iepriekš to darīt mazliet traucējas iekšējas bažas, ka krievi varētu šajā čempī izcīnīt medaļas vai nedod dievs uzvarēt. tagad pilnīgs relaksss.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-17 02:03, pirms 12 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: Tgad vecīt paklusē esmu redzējis kas ir igauņiem un pamatā ir viss PSRS mantojumā, tas ka viņi arī no somiem pērk tas ir jau cits stāsts, bet ikdienā macībās 80% ir no PSRS laikiem tapēc nerunā ko nezini jo šo jomu es labi pārzinu
Vēlreiz saku nemuldi, igauņi paši pirmie pārgāja uz Izraēlas strēlnieku ieročiem. Kuperjanova bataljonā viņiem vel bija problēmas ar šiem ieročiem, jo nebija iepirkuši ziemas ieroču smērvielu.
Tāpat viņiem ir zviedru Karl Gustav raķešu iekārtas.
Vieglā bruņu tehnika igauņiem ir no somiem. Tāpat kā (pārsvarā) karakuģi. Tikai BALTRON štaba kuģis ''Admiral Pitka'' ir bijušā dāņu fregate. U.t.t.
Takā batonus vari bāzt kādam citam ausīs, bet ne man.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-17 02:04, pirms 12 gadiem
asta rakstīja: no tām pāri nekas nepalika tāpēc ka Latvijā nav pilnīgi nekādu resursu un pie varas, pēc neatkarības, tika zagļi, LOL +DDDDDD
Un nosauc kaut vienu no bijušajām CCCP republikām kur pie varas nenāca <tikai zagļi>
Tur jau pēc definīcijas nevarēja būt savādāk.

Tie zagļi un pašlabuma meklētāji ne jau no mēness nokrita, bet gan bija krietni skolojušies komunismu par ''vienlīdzību'' un skaidri jau zināja tādus terminus kā blats, obščaks utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja