Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Līgas kausa otrais finālists tiks noskaidrots šovakar

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Līgas kausa otrais finālists tiks noskaidrots šovakar
Veins Rūnijs cīņā ar "City" aizsargiem
Foto: AP/Scanpix

Šovakar Anglijas Līgas kausa pusfināla atbildes spēli "Old Trafford" stadionā aizvadīs abi Mančesteras klubi "United" un "City". Pirmajā spēlē ar 2:1 uzvarēja "City".

Pirms nedēļas notikušajā pirmajā mačā, kas notika "City" laukumā, mājnieki, nonākuši zaudētājos ar 0:1, spēja atspēlēties un uzvarēt. Abus vārtus guva bijušais "United" spēlētājs Karloss Tevezs, kurš pēc mača asi kritizēja pretinieku aizsargu Gariju Nevilu par futbolista neizprotamo uzvedību laukumā. Vai asumi starp abiem spēlētājiem turpināsies arī šovakar, rādīs laiks.

Ir skaidrs, ka "United" būs vajadzīga uzvara, jo jebkurš cits iznākums vietu finālā dos pretiniekam. Panākums ar divu vai vairāk vārtu starpību nodrošinās "United" vietu finālā, bet ja starpība būs vieni vārti, tad varianti ir dažādi. Pie rezultātiem 1:0 vai 2:1 vai jebkura cita tamlīdzīga iznākuma(3:2, 4:3, utt.) tiks spēlēts papildlaiks un ja arī tas beigsies neizšķirti, tad tiks ņemti vērā izbraukumā gūtie vārti, kas pie 1:0 dos priekšrocību "United", bet pie 3:2 un vairāk - "City".

Mačs sāksies 22:00 pēc Latvijas laika. Šī pāra uzvarētājs kausa izcīņas finālā, kas 28. februārī notiks Vemblija stadionā, tiksies ar Birmingemas "Aston Villa", kas pusfinālā pieveica "Blackburn".

1 2 3 4 5 141 komentārs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 11:42, pirms 14 gadiem
22.00... čorts, laikam nokavēšu. Jacer uz otro pusi tikt.
Glory United!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-01-27 11:43, pirms 14 gadiem
Cerams būs interesanta spēle.

  +8 [+] [-]

, 2010-01-27 11:53, pirms 14 gadiem
Par united vienozīmīgi

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 11:54, pirms 14 gadiem
Mančestera vinnēs...

 +15 [+] [-]

, 2010-01-27 11:59, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: Mančestera vinnēs...
Par to neviens nešaubās - tikai kura?
Slēpts komentārs: Gatis

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 12:13, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: šajā spēlē pastāv jau arī neizšķirts....
ko tu muldi uzvaretajs tiks noskaidots ta vai taa

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 12:22, pirms 14 gadiem
aNnounced rakstīja: ko tu muldi uzvaretajs tiks noskaidots ta vai taa
ja šī spēle beigsies 2:2 būs pagarinājums? un tad pendeles?

  +4 [+] [-]

, 2010-01-27 12:46, pirms 14 gadiem
Taa tik bus speele ! Par United !!
Slēpts komentārs: rxp1115

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 12:47, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: ja šī spēle beigsies 2:2 būs pagarinājums? un tad pendeles?
Ne, ja si speele beidzas neizskirti, tad talak tiek City ....

  +6 [+] [-]

, 2010-01-27 12:48, pirms 14 gadiem
ehh. žēl, ka būs gandrīz vienā laikā ar Chelsea spēli.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 12:51, pirms 14 gadiem
Awesome rakstīja: Ne, ja si speele beidzas neizskirti, tad talak tiek City ....
nu a par ko tad ir runa? es saku ka kāds no Menčesteras klubiem uzvarēs... šodien neizšķirts nebūs.

  -4 [+] [-]

, 2010-01-27 12:52, pirms 14 gadiem
rxp1115 rakstīja: city tad vinees.urla
tātad, ja spēle beigsies 2:2, mača uzvarētājs būs M.City?

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 12:57, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: tātad, ja spēle beigsies 2:2, mača uzvarētājs būs M.City?
ja mu šodien uzvar ar 1:0, tad summā ir 2:2 un tiek spēlēts papildlaiks, bet ja papildlaiks arī noslēdzas ar šādu pašu rezultātu, tad tālāk tiek tas klubs, kurš ir guvis vairāk vārtu izbraukumā. Šajā gadijumā tas būtu mu!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 13:02, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: ja mu šodien uzvar ar 1:0, tad summā ir 2:2 un tiek spēlēts papildlaiks, bet ja papildlaiks arī noslēdzas ar šādu pašu rezultātu, tad tālāk tiek tas klubs, kurš ir guvis vairāk vārtu izbraukumā. Šajā gadijumā tas būtu mu!
es tam visam pilnīgi piekrītu, es tikai saku to, ka šisdienas mačā uzvarētājs tiks noskaidrots, ka neizšķirts nebūs viena vai otram Mančesteras komanda uzvarēs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 13:44, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: es tam visam pilnīgi piekrītu, es tikai saku to, ka šisdienas mačā uzvarētājs tiks noskaidrots, ka neizšķirts nebūs viena vai otram Mančesteras komanda uzvarēs
Captain Obvious strikes again

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 13:48, pirms 14 gadiem
Cerams ManU vinees! Par labu speeli!!! 1 speele bija lieliska!
Tagt taadu pashu - vai labaaku!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 13:53, pirms 14 gadiem
Par City. tikai un vieniigi

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 14:04, pirms 14 gadiem
Par labu futbolu!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-27 14:06, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: ja mu šodien uzvar ar 1:0, tad summā ir 2:2 un tiek spēlēts papildlaiks, bet ja papildlaiks arī noslēdzas ar šādu pašu rezultātu, tad tālāk tiek tas klubs, kurš ir guvis vairāk vārtu izbraukumā. Šajā gadijumā tas būtu mu!
Ja MU uzvar ar 1:0, tad MU tiek tālāk pateicoties viesiem iesistajiem vārtiem vispār. Papildlaiks būs tikai tad, ja pamatlaiks noslēgsies 2:1 MU labā.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 14:10, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Ja MU uzvar ar 1:0, tad MU tiek tālāk pateicoties viesiem iesistajiem vārtiem vispār. Papildlaiks būs tikai tad, ja pamatlaiks noslēgsies 2:1 MU labā.
Gadījumā Līgas kauss nav viens no retajiem turnīriem, kur netiek ņemti vērā pretinieku laukumā gūtie vārti? ja 2 spēļu sumā ir neizšķirts, tad seko pagarinājums?!?!?!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 14:11, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: Gadījumā Līgas kauss nav viens no retajiem turnīriem, kur netiek ņemti vērā pretinieku laukumā gūtie vārti? ja 2 spēļu sumā ir neizšķirts, tad seko pagarinājums?!?!?!
ja nemaldos tad tieši tā arī ir.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 14:33, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: ehh. žēl, ka būs gandrīz vienā laikā ar Chelsea spēli.
un Arsenal spēli!

nu bet katrā ziņā esmu par Man City

     [+] [-]

, 2010-01-27 14:45, pirms 14 gadiem
Gatis rakstīja: Gadījumā Līgas kauss nav viens no retajiem turnīriem, kur netiek ņemti vērā pretinieku laukumā gūtie vārti? ja 2 spēļu sumā ir neizšķirts, tad seko pagarinājums?!?!?!
The ties are played over two matches (one at each club's stadium), with the aggregate score being used to determine the winners. If the aggregate scores are level at the end of the 90 minutes, extra time is played. If the scores are still level at the end of extra time, the team which has scored more away goals goes through. If the number of away goals is still level, a penalty shootout is used to decide the winners.

Tātad, ja rezultāts ir 1:0 United labā - tiek spēlēts pagarinājums, tomēr, ja pagarinājuma laikā netiek gūti vārti, tālāk tiek United. Ja reziltāts ir 3:2 United labā - tiek spēlēts pagarinājums, ja tā laikā vārti netiek gūti, tālāk tiek City.

     [+] [-]

, 2010-01-27 15:15, pirms 14 gadiem
Inpetto rakstīja: un Arsenal spēli!

nu bet katrā ziņā esmu par Man City
drīzāk tu esi pret united izskatās

  -4 [+] [-]

, 2010-01-27 15:22, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Ja MU uzvar ar 1:0, tad MU tiek tālāk pateicoties viesiem iesistajiem vārtiem vispār. Papildlaiks būs tikai tad, ja pamatlaiks noslēgsies 2:1 MU labā.
ko tu tur muldi!! Tu vispār saproti Carling Cup izspēli??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-27 16:13, pirms 14 gadiem
Izspēle ir tieši tāda kā Kocers rakstīja. Arī autoram darētu palabot tekstu.
Domāju ka United uzvarēs. Ja Rūnijs turpinās ārdīties tad United jābūt uzvarai. Šo spēli arī noteikti spēlēs Rio, varbūt arī Vidičs būs atpakaļ. Ceru arī Nani redzēt, jo pret Hull viņš nospēlēja izcili. United vinēs, es gan nebūtu pretī arī pendelēm...tas būtu interesanti!
Vēl interesē kā Tevezu sagaidīs Old Trafford pēc visiem viņa gājieniem.
P.S.
Abus vārtus guva bijušais "United" spēlētājs Karloss Tevezs, kurš pēc mača asi kritizēja pretinieku aizsargu Gariju Nevilu par futbolista neizprotamo uzvedību laukumā.
Nevils tajā spēlē nebija laukumā!

     [+] [-]

, 2010-01-27 16:28, pirms 14 gadiem
grosis7,
Ar Nani neko nevar saprast, beidzot būs sācis ciešami spēlēt?
Te tomēr ir 1 "bet" - City nav Hull, lai arī ir viņiem problēmas aizsardzībā, izskatās, nav tikuši galā, tomēr individuāli spēcīgāki spēlētāji viņiem ir viennozīmīgi.

     [+] [-]

, 2010-01-27 16:46, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: grosis7,
Ar Nani neko nevar saprast, beidzot būs sācis ciešami spēlēt?
Te tomēr ir 1 "bet" - City nav Hull, lai arī ir viņiem problēmas aizsardzībā, izskatās, nav tikuši galā, tomēr individuāli spēcīgāki spēlētāji viņiem ir viennozīmīgi.
Nu iepriekšējā spēlē, ja pareizi atceros, tad Valencia tur krietni vazāja City labo malu! Tākā domāju ka Nani ir vēl tehniskāks kā Valencia, tāpēc domāju, ka arī šodien Fergusonam vajadzētu dot iespēju Nani! Kaut vai pa kreiso malu. Tie tik būtu reaktīvi flangi - kreisajā Evra ar Nani, bet labajā Valencia ar Rafaelu! nu ceru ka tieši tā arī būs!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 17:42, pirms 14 gadiem
Valensija manuprāt ir galvastiesu pārāks par Nani, vienmēr gatavs ar savu ātrumu veikt izrāvienus, vienkārši noskriet pretinieku. Bieži ar to arī izveido momentus.
Nani pārākums tehniskā ziņā viņam var nedot nekādu priekšrocību, ko līdz tas pārākums, ja visu laiku pieņem nepareizos lēmumus, ar ko - tieši pretēji - pazaudē bumbu un komandai uzbrukuma iespēju.
Enivei, pēdējās spēles ir nospēlējis sakarīgi, varbūt tomēr beigās ar viņu nemaz tik traki nav. Tad jau redzēs.
It kā labajā malā City (teorētiski) var ielikt Ričardsu, viņš vismaz ātrumā neatpaliks. Ar kreiso es nezinu, kas City būs, laikam Garido. Bēdīgi bija skatīties, kā spēlē pret Spurs Lenons vnk atstāj pensionāru Silvinjo sev aiz muguras kā stāvošu Bet pilnīgas infas man par sastāviem nav, mayb Ričardss būs centrā, tad redzēs.

     [+] [-]

, 2010-01-27 17:46, pirms 14 gadiem
Tak nebūs Nani šodien laukumā! Tāda man ir pārliecība Un manuprāt tas ir ļoti labi! No viņa nekad nevar zināt, kā nospēlēs. Labi, pret Hull bija diezgan laba spēle, nu labi, priekš Nani ļoti laba. Bet nu salīdzināt Nani un Valensiju ir maigi sakot nekorekti! Savukārt kreisajā malā spēlēs Giggs un tad, atkarībā no spēles gaitas vai citiem apstākļiem varbūt ka Nani iznāk uz maiņu. Tas gan ir ļoti ticami! Cerams ka kļūdos un Nani beidzot kaut kad sāks spēlēt tā, kā no viņa gaida, bet es jau esmu zaudējis gan pacietību, gan ticību tādam brīnumam... Atdodam kreiso malu Obertānam ar Giggsu - epizodiski un miers mājā

     [+] [-]

, 2010-01-27 18:11, pirms 14 gadiem
Man Nani patīk dēļ tā ka viņš ir vairāk tendēts uz vārtiem. Līdzīgi kā Ronaldo. Viņš nebaidās uzsist. Valensija bieži vien apvada aizsargu, bet ļoti reti pieņem lēmumu apvadīt vēlvienu, vai vienkārši paraut uz vidu un uzsist, biežāk viņš atdod piespēli, bet manuprāt malējam pussargam un jābūt spontānam, ir arī kādu reizi jāsit! Pašlaik Valencia, protams, ir pārāks pār Nani, bet to arī var skaidrot ar to ka Nani bija trauma un spēles laiks šajā sezonā viņam ir bijis ļoti mazs (arī saistībā ar to, ka palaida muti par Fergusona komandas vadīšanas principiem).
Sen Obertāns nav redzēts laukumā. kas tad nu noticis? Fergusons vairs nedos viņam iespējas? Tas taču ir Līgas kauss!
Negribu šodien laukumā redzēt Parku (pēdējās spēles galīgi nepārliecina, vispār šosezon ļoti slikti spēlē) un Nevillu (varētu arī noraut sarkano, lecoties ar Tevezu + Bellamiju viņam savu mūžu nenoķert!)
P.S Tosičs līdz sezonas beigām ir izīrēts Ķelnei. Tas viņam nāks par labu. nākamsezon varbūt jau būs sastāvā United.

March ieminējies par Lenonu. Es vispār uzskatu viņu par vienu no labākajiem malējiem pussargiem pasaulē! Reti kurš aizsargs viņam var turēt līdz. Tikai tagad laikam atkal guvis nelielu savainojumu. Galvenais lai būtu vesels uz PČ, tur viņš būs liels spēks Anglijas sastāvā!

     [+] [-]

, 2010-01-27 18:28, pirms 14 gadiem
Viss jau būtu labi, ja vien Nani vienreiz tiktu galā ar savu galvu! Viss pārējais jau viņam ir, gan ātrums, gan tehnika, sitiens un piespēle. Tikai no sava milzīgā arsenāla viņš parasti izvēlas nepareizo variantu, apmēram kad jāsit, dod piespēli, kad jādod piespēle cenšas vadīties utt. Savukārt no Valensija jau nekas cits netiek prasīts, kā būt aktīvam savā malā, regulāri būt gatavam saņemt piespēli un tad atkarībā no situācijas vai nu apvest aizsargu un tad dot tālāk piespēli, vai saspēlēties ar savas malas aizsargu, vai centrēt. Un patiesībā savu darbu viņš izdara izcili, protams ar retiem izņēmumiem, bet lēmumi tiek pieņemti ātri un pareizi! Un arī vārtus Valensija prot gūt, par ko esam jau pārliecinājušies ne vienu vien reizi.

Ar Obertānu viss ir kārtībā. Mani jau vairs neizbrīna šādi gājieni no SAF puses un tam noteikti ir kāds pamats. Tā pat bija ar Gibsonu, tāpat ar Makedu. Nevienam nav šaubu, ka šie ir MU nākotnes spēlētāji, bet iespējams kaut kāda nepārforsēšana vai kaut kas vēl ir par iemeslu tam, ka šobrīd viņi (Makeda gan traumēts skaitās) netiek pamatsastāvā. Un SAF jau noteikti ka treniņos redz kurš uz doto brīdi ir labākā kondīcijā!
1 2 3 4 5 141 komentārs