Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Apsūdzības Neimāra lietā piespiež no amata atkāpties "Barcelona" prezidentu

Rolands Eliņš

Apsūdzības Neimāra lietā piespiež no amata atkāpties "Barcelona" prezidentu
Pagājušā gada vasarā Sandro Rosels sveica Neimāru komandā. Vismaz vienam no viņiem tas beidzies bēdīgi
Foto:AFP/Scanpix

Spānijas futbola kluba „Barcelona” nu jau bijušais prezidents Sandro Rosels atklājis savus nodomus pamest savu amatu. Gan viņš, gan „Barcelona” atrodas tiesas darbu priekšā par brazīliešu futbolista Neimāra nelikumīgi veikto transfēru, kas arī ir kļuvis par Rosela atkāpšanās galveno iemeslu.

49 gadus vecā Rosela pilnvaru termiņš būtu iztecējis 2016. gada vasarā, un līdz tam laikam kluba vadību pārņems pašreizējais viceprezidents Žuzeps Marija Bartomeu.

Rosels „Barcelona” valdē iekļuva jau 2003. gadā, un daudzi tieši viņu uzskata par galveno iemeslu, kādēļ klubam savulaik pievienojās brazīliešu futbolists Ronaldinju. 2010. gadā Rosels tika ievēlēts par kluba prezidentu, taču pēdējā laikā par viņa galvu savilkušies pavisam tumši mākoņi, jo cita valdes locekļa Hordi Sasesa prasība izskatīt pagājušās sezonas Neimāra transfēru tikusi apstiprināta Spānijas Augstākajā tiesā.

Gadījumā, ja Rosels tiks atzīts par vainīgu kluba finanšu resursu nelegālā izlietošanā, proti, Neimāra iegādē, kurā joprojām nav detalizētas skaidrības par to, cik lielu naudu kurš ir saņēmis, tad Roselam var draudēt līdz pat astoņu gadu ilgs cietumsods.

Rosels nedēļas sākumā preses konferencē atkārtoja ”Barcelona” notikumu versiju par Neimāra transfēru, uzsverot, ka viss noticis atļautajās robežās, taču apsūdzības uzturētājus viņam pārliecināt nav izdevies, un vakar lieta tika nodota izskatīšanai Augstākajā tiesā.

Lēmumu par atkāpšanos Rosels pieņēmis pēc apspriedes ar kluba valdes pārstāvjiem. Iepriekš viņš bija paziņojis par saviem plāniem kandidēt arī uz otru pilnvaru termiņu, bet nedēļas pirmajā pusē atklātībā tika pausti plāni par „Camp Nou” stadiona rekonstrukciju, kura izmaksātu 600 miljonus eiro.

Roselu aizstāvējis bijušais „Barca” prezidents Žuans Gaspars, kurš vēl pirms bija saņemtas ziņas par Rosela atkāpšanos apgalvoja, ka Roselam būtu jāstājas tiesas priekšā kā „Barcelona” vadītājām: „Vēl nav nekādu pierādījumu, neviens vēl nav atzīts par vainīgu. Mums jāļauj tiesai darboties, un tikai tādēļ vien Roselam nevajadzētu atkāpties.”

Izmantotie resursi:
Barcelona president Sandro Rosell set to resign...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-01-23 20:06, pirms 10 gadiem
frutto1 rakstīja: a kāda kuram starpība,cik un kas ko saņēma? Vai tad pirka no valsts līdzekļiem?
Nodokļi draugs, nodokļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-01-23 20:27, pirms 10 gadiem
Var tikai pasmīkņāt par to kā dažs labs Barsas fanbojs pie viena no iepriekšējiem šai tēmai veltītajiem rakstiem čīkstēja un aplika raksta autoru par to, ka vecas ziņas, viss šajā lietā atrisināts, tiesa vairs neko neizmeklē un izmantoti drausmīgi avoti. Bet nu komentētājiem jau te vienmēr ir taisnība, jo te tikai "neatkarīgie eksperti" nolasījušies

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 20:40, pirms 10 gadiem
Wilsons86 rakstīja: Nodokļi draugs, nodokļi!
Lielākais klupšanas akmens tajā lietā bija tas, ka DIS (viens no investoriem), kuriem piedērēja 40% tiesību uz Neimāru un, kuriem būtu jāpienākas 22M, oficiāli ir saņēmuši tikai ~10M, jeb 40% no 17M, kurus samaksāja Santosam, nevis 40% no kopējās darījuma summas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:29, pirms 10 gadiem
lai jau izmeklee,neticu,ka Rossels kaut ko taadu dariitu nu paaraak liels risks tik lielaa klubaa,kuru visi meediji caur lupu peeta 24/7,bet nu brashs solis no Rossela puses,tas jaatdziist,lai gan jau sen sapnjoju,ka vinjsh aiztiisies

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 21:33, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Var tikai pasmīkņāt par to kā dažs labs Barsas fanbojs pie viena no iepriekšējiem šai tēmai veltītajiem rakstiem čīkstēja un aplika raksta autoru par to, ka vecas ziņas, viss šajā lietā atrisināts, tiesa vairs neko neizmeklē un izmantoti drausmīgi avoti. Bet nu komentētājiem jau te vienmēr ir taisnība, jo te tikai "neatkarīgie eksperti" nolasījušies
Starp tiesas procesu un atziits par vainiigu juuti atshkjiriibu? Shis raksts kaarteejo reizi ir ar nepatiesu apgalvojumu - "nelikumiigi veiktu transfeeru". Pareizi buutu rakstiit pieljaavuma formaa - iespeejams, nelikumiigi veiktu transfeeru.
Un atkaapjas vinsh nevis ir vainiigs, bet eetisku apsveerumu deelj - lai nonjemtu spiedienu no kluba, kaut gan, protams, kriize vadiibas liimenii klubam par labu nenaaks un juus jau varat prieciigi berzeet rokas.
Tiem, kas njem sho par pilnu, atgaadinaashu, ka, ja ticeetu dzeltenajiem SC autoriem, Messi tagad sistu hettrikus madrides cietuma komandaa, bet peress jauktu nost baazi un paardotu chempionu kausus izsolee, lai uzbuuveetu jaunu.

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:47, pirms 10 gadiem
Vecais bleedis,nu tagad buus suudi!!!

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:50, pirms 10 gadiem
Cik sapratu sliktaakais kas var buut,aizliegs 2 gadus eirokausos piedaliities un atnems punktus vieteejaa cempii,ja taisniiba protams!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:50, pirms 10 gadiem
555 rakstīja: Starp tiesas procesu un atziits par vainiigu juuti atshkjiriibu? Shis raksts kaarteejo reizi ir ar nepatiesu apgalvojumu - "nelikumiigi veiktu transfeeru". Pareizi buutu rakstiit pieljaavuma formaa - iespeejams, nelikumiigi veiktu transfeeru.
Un atkaapjas vinsh nevis ir vainiigs, bet eetisku apsveerumu deelj - lai nonjemtu spiedienu no kluba, kaut gan, protams, kriize vadiibas liimenii klubam par labu nenaaks un juus jau varat prieciigi berzeet rokas.
Tiem, kas njem sho par pilnu, atgaadinaashu, ka, ja ticeetu dzeltenajiem SC autoriem, Messi tagad sistu hettrikus madrides cietuma komandaa, bet peress jauktu nost baazi un paardotu chempionu kausus izsolee, lai uzbuuveetu jaunu.
Nu nezinu, tas droši vien atkarīgs no katra individuāli kā to uztver, bet es neuztveru, ka SC būtu atzinuši kādu jau par vainīgu, ko pierāda kaut vai citāts "Gadījumā, ja Rosels tiks atzīts par vainīgu kluba finanšu resursu nelegālā izlietošanā". Tāpat arī es nenorādīju, ka kāds būtu vainīgs, neviens te necenšas apbižot Roselu, Neimāru vai kur nu vēl Messi, bet gan norādīju uz to, ka atsevišķas personas (pats labi zini kuras) iepriekš apgalvoja, ka lieta jau ir slēgta un neviens neko vairs neizmeklē, pamanoties vēl uzbraukt virsū citiem, cenšoties pierādīt savu taisnību. Un tas tev varbūt būs pārsteigums, bet visi RM fani nav līdzīgi tev un nenoliek Messi vai Barsu pie pirmās izdevības, tāpēc nav man iemesla berzēt rokas, Barsu neatbalstu un neatbalstīšu, bet nekad neesmu ienīdis, turklāt kā futbola fans nesaskatu neko pozitīvu, ja tā izrādītos taisnība un Barsa saņemtu nopietnas soda sankcijas kā izslēgšanu no ČL.

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:51, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Var tikai pasmīkņāt par to kā dažs labs Barsas fanbojs pie viena no iepriekšējiem šai tēmai veltītajiem rakstiem čīkstēja un aplika raksta autoru par to, ka vecas ziņas, viss šajā lietā atrisināts, tiesa vairs neko neizmeklē un izmantoti drausmīgi avoti. Bet nu komentētājiem jau te vienmēr ir taisnība, jo te tikai "neatkarīgie eksperti" nolasījušies
ja kas,Spaanijas prokuratuura jau ruupiigi apskata arii Beila transfeeru

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 21:56, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Nu nezinu, tas droši vien atkarīgs no katra individuāli kā to uztver, bet es neuztveru, ka SC būtu atzinuši kādu jau par vainīgu, ko pierāda kaut vai citāts "Gadījumā, ja Rosels tiks atzīts par vainīgu kluba finanšu resursu nelegālā izlietošanā". Tāpat arī es nenorādīju, ka kāds būtu vainīgs, neviens te necenšas apbižot Roselu, Neimāru vai kur nu vēl Messi, bet gan norādīju uz to, ka atsevišķas personas (pats labi zini kuras) iepriekš apgalvoja, ka lieta jau ir slēgta un neviens neko vairs neizmeklē, pamanoties vēl uzbraukt virsū citiem, cenšoties pierādīt savu taisnību. Un tas tev varbūt būs pārsteigums, bet visi RM fani nav līdzīgi tev un nenoliek Messi vai Barsu pie pirmās izdevības, tāpēc nav man iemesla berzēt rokas, Barsu neatbalstu un neatbalstīšu, bet nekad neesmu ienīdis, turklāt kā futbola fans nesaskatu neko pozitīvu, ja tā izrādītos taisnība un Barsa saņemtu nopietnas soda sankcijas kā izslēgšana no ČL.
Izlasi shii raksta virsrakstu un tekstu.
Spānijas tiesa atklāj, ka Neimāra līgums,...
Totaala nesakritiiba. Apsuudziibas virziitaajs NAV tiesa. Un izlasi amnu komentaaru ar linku, ka tiesa sho lietu sleegs. Nu tad tagad taa tiesa beidzot saaksies un redzeesim.
Shis konkreetais autors raksta nekvalitatiivi un ir nekompetents. Varu to tikai atkaartot.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:02, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas,Spaanijas prokuratuura jau ruupiigi apskata arii Beila transfeeru
Lai jau skata, esmu pat 100% pārliecināts, ka ne Reals, ne Barsa nav "tīri", it īpaši ar valsts atbalstu Reala gadījumā, tāpēc īpaši viņu politikai necenšos sekot līdzi un skatos futbolu, bet pierādījumu gadījumā, būtu jāsoda abi.

Un, 555, tava loģika jau nu arī iespārda - "Kaartejaid debiilais SC indigo autoru raksts. Atsauce uz... Goal.com. Izcili. Naakamreiz uz Sun atsaucaties.
El Confidencial: суд закроет дело о трансфере..." - jo krievu avoti tak vienmēr ir MEEEEEGA uzticami un viņi nu NEKAD nepārpublicē ziņas no tiem pašiem Goal... Lai arī nevar noliegt, ka autori bieži vien pārcenšas ar virsrakstiem un apgalvojumiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:07, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Lai jau skata, esmu pat 100% pārliecināts, ka ne Reals, ne Barsa nav "tīri", it īpaši ar valsts atbalstu Reala gadījumā, tāpēc īpaši viņu politikai necenšos sekot līdzi un skatos futbolu, bet pierādījumu gadījumā, būtu jāsoda abi.

Un, 555, tava loģika jau nu arī iespārda - "Kaartejaid debiilais SC indigo autoru raksts. Atsauce uz... Goal.com. Izcili. Naakamreiz uz Sun atsaucaties.
El Confidencial: суд закроет дело о трансфере..." - jo krievu avoti tak vienmēr ir MEEEEEGA uzticami un viņi nu NEKAD nepārpublicē ziņas no tiem pašiem Goal...
El confidencial ir uzticams spaanju avots ar lielu ticamiibas pakaapi. Sports.ru ir diezgan liela briiviiba un autori-lietotaaji tieshaam reizeem publicee arii no goal.com un the sun, BET peedeejos 3-4 ne-spaanju SC autoru rakstos ir pilns komplekts - no meliem (ka ES nodoklju lietaa var tieshaa veidaa ciest klubi) liidz nekorektai info pasniegshanai, kaa shii autora gadiijumaa. Es saprotu, ka SC ir jaunie censonji vai neizdevushies zhurnaalisti, bet kaapeec Sveizda vai kaa vinju sauc neraksta, bet ljauj shitiem?
Riit vinsh par RM un beilu uzrakstiis kaut ko stilaa, ka peress jau seezh cietumaa. Buusi prieciigs un neliidiisi aizstaaveet savu klubu? Buusi lupata?

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:09, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Lai jau skata, esmu pat 100% pārliecināts, ka ne Reals, ne Barsa nav "tīri", it īpaši ar valsts atbalstu Reala gadījumā, tāpēc īpaši viņu politikai necenšos sekot līdzi un skatos futbolu, bet pierādījumu gadījumā, būtu jāsoda abi.

Un, 555, tava loģika jau nu arī iespārda - "Kaartejaid debiilais SC indigo autoru raksts. Atsauce uz... Goal.com. Izcili. Naakamreiz uz Sun atsaucaties.
El Confidencial: суд закроет дело о трансфере..." - jo krievu avoti tak vienmēr ir MEEEEEGA uzticami un viņi nu NEKAD nepārpublicē ziņas no tiem pašiem Goal... Lai arī nevar noliegt, ka autori bieži vien pārcenšas ar virsrakstiem un apgalvojumiem.
man visaa shajaa lietaa visjociigaakais liekas fakts,ka pats Rossels prasiija tiesu izsaukt vinju uz nopratinaashanu,bet tiesa noleema,ka tas nav nepiecieshams(neizsaukt nopratinaat galveno aizdomaas turamo!!!????), bet Neimaaru gan izsauks,lai gan ko vinjsh vareetu zinaat,jo transfeeru nosleedza agjenti,vinjsh tikai pateica,ka no visiem klubiem izveelaas tieshi Barcu

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:21, pirms 10 gadiem
555 rakstīja: El confidencial ir uzticams spaanju avots ar lielu ticamiibas pakaapi. Sports.ru ir diezgan liela briiviiba un autori-lietotaaji tieshaam reizeem publicee arii no goal.com un the sun, BET peedeejos 3-4 ne-spaanju SC autoru rakstos ir pilns komplekts - no meliem (ka ES nodoklju lietaa var tieshaa veidaa ciest klubi) liidz nekorektai info pasniegshanai, kaa shii autora gadiijumaa. Es saprotu, ka SC ir jaunie censonji vai neizdevushies zhurnaalisti, bet kaapeec Sveizda vai kaa vinju sauc neraksta, bet ljauj shitiem?
Riit vinsh par RM un beilu uzrakstiis kaut ko stilaa, ka peress jau seezh cietumaa. Buusi prieciigs un neliidiisi aizstaaveet savu klubu? Buusi lupata?
Ja te rakstītu tikai Suveizda, tad rakstu apjoms būtu apmēram 10% no tā, kāds tas ir šobrīd. Viena lieta ir sākt ārdīties par to, ka autors nav ielicis pāris vārdus pieļāvuma formā, bet pavisam kas cits, ja izdomātu pilnīgas muļķības, ka kāds jau ir cietumā Un vispār, kāpēc man Peress būtu par kaut ko jāizstāv, ja būtu pierādījumi, tad lūdzu, ņemiet ciet Peresu, es pat acis nepamirkšķinātu. Tādi Peresi nāks un ies, galvenais vienmēr būs klubs, smagākais būtu sankcijas, bet arī tam ar laiku visi tiktu pāri. Turklāt var jau aizstāvēt neiebraucot pilnīgās auzās.

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:27, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Ja te rakstītu tikai Suveizda, tad rakstu apjoms būtu apmēram 10% no tā, kāds tas ir šobrīd. Viena lieta ir sākt ārdīties par to, ka autors nav ielicis pāris vārdus pieļāvuma formā, bet pavisam kas cits, ja izdomātu pilnīgas muļķības, ka kāds jau ir cietumā Un vispār, kāpēc man Peress būtu par kaut ko jāizstāv, ja būtu pierādījumi, tad lūdzu, ņemiet ciet Peresu, es pat acis nepamirkšķinātu. Tādi Peresi nāks un ies, galvenais vienmēr būs klubs, smagākais būtu sankcijas, bet arī tam ar laiku visi tiktu pāri. Turklāt var jau aizstāvēt neiebraucot pilnīgās auzās.
Ak tad peresam tomeer vajag pieraadiijumus, bet par Roselu var rakstiit, ka vinsh ir noziedznieks. Ok

P.S. Tagad patieshaam ir atkaapies, liidz 2016 Bartomeu, bet, ja buus kriize sportiskajos rezultaatos, gan jau piespiediis aarkaartas veeleeshanas riikot

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:41, pirms 10 gadiem
555 rakstīja: Ak tad peresam tomeer vajag pieraadiijumus, bet par Roselu var rakstiit, ka vinsh ir noziedznieks. Ok

P.S. Tagad patieshaam ir atkaapies, liidz 2016 Bartomeu, bet, ja buus kriize sportiskajos rezultaatos, gan jau piespiediis aarkaartas veeleeshanas riikot
Nu te atkal jau tas ko rakstīju, ka tu laikam jebko negatīvu saistībā ar Barsu uztver pārlieku saasināti. Personīgi es pēc neviena raksta izlasīšanas neesmu padomājis, ka viņš ir noziedzinieks. Tas, ka varēja atsevišķās vietās izvēlēties pareizāku rakstības veidu, tur es tev piekrītu, bet kopumā tu pats bur drāmu ne no kā.

Sportiskajos rezultātos krīze var sākties tad, ja viņš transfēros būs tik pat vājš kā Rosels.

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:52, pirms 10 gadiem
blah rakstīja: Nu te atkal jau tas ko rakstīju, ka tu laikam jebko negatīvu saistībā ar Barsu uztver pārlieku saasināti. Personīgi es pēc neviena raksta izlasīšanas neesmu padomājis, ka viņš ir noziedzinieks. Tas, ka varēja atsevišķās vietās izvēlēties pareizāku rakstības veidu, tur es tev piekrītu, bet kopumā tu pats bur drāmu ne no kā.

Sportiskajos rezultātos krīze var sākties tad, ja viņš transfēros būs tik pat vājš kā Rosels.
Vinsh ir no Rosela komandas, buus kaa vinja ieliktenis (visticamaak), un tas padara situaaciju veel kompliceetaaku.

     [+] [-]

, 2014-01-24 09:08, pirms 10 gadiem
Neimāra gadījums tiešām varētu kļūt par labu precedentu, lai Blaters izbīdītu cauri savu ideju, ka turpmāk nekādus procentus no spēlētāja neviens iegādāties nevarēs. Vai nu pieder 100% vai nepieder nemaz. Ja grib investēt jauno zvaigžņu attīstībā, tad lai slēdz individuālos līgumus pa taisno ar spēlētāju un neiesaista klubus.

     [+] [-]

, 2014-01-24 15:17, pirms 10 gadiem
Carloz rakstīja: Neimāra gadījums tiešām varētu kļūt par labu precedentu, lai Blaters izbīdītu cauri savu ideju, ka turpmāk nekādus procentus no spēlētāja neviens iegādāties nevarēs. Vai nu pieder 100% vai nepieder nemaz. Ja grib investēt jauno zvaigžņu attīstībā, tad lai slēdz individuālos līgumus pa taisno ar spēlētāju un neiesaista klubus.
Jā, šī ir galvenā sirdssāpe ar D-Amerikas špīleriem, kas būtībā ir absurda situācija, kā vispār var pārdot savas tiesības uz spēlēšanu? Tam pēc būtības vienmēr būtu jāpaliek attiecībā spēlētājs-klubs, nevis kaut kāds investors, kas nolīdzis skautus, lai atrastu perspektīvus spēlētājus un investētu viņu popularitātē, par to saņemot procentus no transfēra. Reāli sanāk, ka spēlētājs zaudē izvēles brīvību par savu nākotnes klubu.
Piemēram Atletico no Falkao transfēra, kā ziņots, saņēma tika 20M, kaut vai transfēra summa bija ap 60M.