Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Slovākijai zaudēts ar sauso 0:6

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Slovākijai zaudēts ar sauso 0:6
Ripa Latvijas izlases vārtos
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Vankūveras olimpiskajās spēlēs pēdējo grupu turnīra spēli aizvadījusi Latvijas hokeja izlase. Šoreiz ar sauso 0:6 tika zaudēts Slovākijas valstsvienībai.

Pirmajās divās spēlēs Latvijas izlase piedzīvoja zaudējumus pret Krieviju (2:8) un Čehiju (2:5), taču joprojām varēja izvairīties no pēdējās vietas grupā un spēcīga pretinieka "play-off" cīņā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā - lai tas izdotos, jau pamatlaikā bija jāuzvar zvaigžņoto Slovākijas izlasi. Kur nu...

Tāpat kā pirmajos divos mačos arī trešajā mūsu komanda ielaida ātrus vārtus. Šoreiz pretinieki 1:0 sev par labu panāca 3. minūtē, kad Miķeļa Rēdliha noraidījumu vairākumā izmantoja aizsargs Ļubomirs Višņovskis. Turpinājumā brīžiem bija vērojama ļoti atklāta spēle - notika skriešana no vieniem vārtiem uz otriem, tiesa, daudz pamatīgāk jāsvīst bija mūsu vārtsargam... Kādu laiku Masaļskis glāba, taču perioda vidū arī viņš nespēja tikt galā ar Riharda Zednika spēcīgu raidījumu - 0:2. Arī pie šī rezultāta nekas nemainījās, bīstamāk uzbruka Slovākijas vienība un atkārtojās mūsu iepriekšējās divās spēlēs (un, starp citu, arī Rīgas "Dinamo" cīņās) redzētais scenārijs, kad 1. periods tiek zaudēts ar 0:3. 18. minūtē slovāku labā trešos vārtus guva Jozefs Štumpels...

Ar cerību stariņu sākās 2. periods, kad, spēlējot mazākumā, uzbrukumā prasmīgi rāvās Mārtiņš Karsums, taču šis stariņš ātri vien izdzisa, kad pretējā laukuma galā slovāki viena vīra pārsvaru izmantoja, vārtus gūstot Marianam Hosam. Burtiski vēl pēc minūtes tablo rādīja jau 0:5... Muļķīgi savu vārtu tuvumā kļūdījās Aleksejs Širokovs, un tāds meistars kā Mihals Handzušs šādu dāvanu izmantoja ar lielu prieku. Neilgi pēc tam tuvu saviem otrajiem vārtiem bija Štumpels, taču mums palīdzēja vārtu stabiņš. Vēlāk mazākumā no stabiņa stafeti pārņēma Masaļskis, kurš arīdzan glāba un glāba. Pēc pusspēles latviešu izpildījumā - nieka seši metieni... Vismaz spēka spēlē mūsējie rādīja raksturu - Karsums vien izmētāja pa laukumu vienu slovāku pēc otra. Savukārt vārtu apdraudēšanas ziņā latvieši aktivizējās tikai 2. trešdaļas 2. pusē, galvenokārt izcēlās mūsu 3. maiņa, īpaši Kaspars Daugaviņš. Tikai pēc spēlētām 35 minūtēm Latvijas izlase ieguva pirmo(!) vairākumu. Pirms pēdējām 20 minūtēm - sausais 0:5.

3. periods aizritēja nepiespiestā gaisotnē, abām komandām apzinoties gala iznākumu. Vienīgais jautājums bija, vai mūsējie nepaliks uz nulles. Vairākumā divas teicamas iespējas bija Laurim Dārziņam - vienreiz trāpīja pa stabiņu, otrreiz pa vārtsargu Jaroslavu Halāku. Vienubrīd šķita, ka kopš 23. minūtes Slovākijas vārtiem rezultāts tā arī vairs nemainīsies, taču divarpus minūtes pirms mača beigām slovāki, konkrēti Ivans Baranka, mūs vēl vairāk apbēdināja, panākot 6:0. Ar tik nepatīkamu rezultātu spēle arī noslēdzās.

Latvijas izlases zaudējums par 99.9% (Baltkrievijai vai Vācijai jāmet savos vārtos, lai noorganizētu sev vēl sliktāku vārtu attiecību nekā Latvijai) nozīmē, ka pēc grupu turnīra mūsu komandas rādītāji būs vissliktākie un 23. februārī "play-off" mačā par iekļūšanu ceturtdaļfinālā spēlēsim ar 5. rādītāja īpašnieci jeb otru labāko no trim 2. vietas ieguvējām.

Olimpiskais hokeja turnīrs

Latvija – Slovākija 0:6 (0:3, 0:2, 0:1)
Vārti: 02:44 Višņovskis (Štumpels, Zedniks, vair.) 0:1, 09:11 Zedniks (Handzušs, Bartečko) 0:2, 17:08 Štumpels (Palfijs) 0:3, 21:07 Marians Hosa (Štumpels, vair.) 0:4, 22:20 Handzušs 0:5, 57:20 Baranka (Handzušs) 0:6.
Vārtsargi: Masaļskis - Halāks.
Metieni: 21:37 (5:13, 10:15, 6:9)

B apakšgrupas tabula

VIzlaseSP
1.Čehija26
2.Slovākija35
3.Krievija24
4.Latvija30

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 11:51, pirms 14 gadiem
латвияа хокейс ир мирис , вецаакие хокейисти спеелее тадаа лиимени ка у20 , каунс скатиитиес спеели бия : (
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 11:56, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas Begemots ir ļoti izdevīgs hokejam, jo velk sev līdzi nopietnus sponsorus, kuru nebūtu, ja federāciju vadītu kāds cits.
Pilnīgi nepiekrītu! Kas ir tie nopietnie sponsori? Aldaris? LMT? Swedbank? Tie ir nopietni sponsori tikai Latvijas mērogā ar Latvijas mēroga summām. Un jājautā, kas tie ir par sponsoriem un cik liels ir viņu devums, ja ik pa brīdim ir dzirdamas runas par ekipējuma problēmām vai citām neizdarībām....Es esmu pārliecināts, ka ļoti labs menedžeris ar attiecīgiem speciālistiem varētu paveikt daudz vairāk un piesaistīt ari daudz lielākas naudas summas.

Un ir vēl viens faktors - kad Begemots ir atklāti atzinis savas kļūdas vai neizdarību? Nekad! Vienmēr ir bijuši vainīgi citi, bet pats viņš ir saspraudis pie krūtežas ordeņus par visām - arī citu, bet ne savām, - izdarītajām lietām. Kas tas par nožēlojamu vadītāju!?

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:56, pirms 14 gadiem
1. Znaroks ir labs treneris. Paskatieties kura vita HK "MVD" bija pagajusha gadu un kur vini ir tagad.
2. Latvija pad**sa tris speles, bet par to var azmirst, jo vissvarigaka spele ir vel prieksha. Tapec TIKAI pec play-off speles var secinat par treneri un sasniegtajiem rezultatiem.

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:59, pirms 14 gadiem
Sportivnijs rakstīja: 1. Znaroks ir labs treneris. Paskatieties kura vita HK "MVD" bija pagajusha gadu un kur vini ir tagad.
2. Latvija pad**sa tris speles, bet par to var azmirst, jo vissvarigaka spele ir vel prieksha. Tapec TIKAI pec play-off speles var secinat par treneri un sasniegtajiem rezultatiem.
Nevajag jaukt klubu ar izlasi - var būt labs klubu treneris, bet izlasei tomēr par vāju! Kāds ir Znaroka trenera stāžs!? Reāli var ļoti labi redzēt, ka viņš ir spējīgs vadīt izlasi tādā turnīrā kā PČ, kur nav savāktas visas TOP līmeņa zvaigznes, bet OČ viņš vēl ir par "zaļu" gan ar savu taktiku, gan psiholoģisko gatavību!

     [+] [-]

, 2010-02-21 11:59, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Kas ir tie nopietnie sponsori? Aldaris? LMT? Swedbank? Tie ir nopietni sponsori tikai Latvijas mērogā ar Latvijas mēroga summām. Un jājautā, kas tie ir par sponsoriem un cik liels ir viņu devums, ja ik pa brīdim ir dzirdamas runas par ekipējuma problēmām vai citām neizdarībām....Es esmu pārliecināts, ka ļoti labs menedžeris ar attiecīgiem speciālistiem varētu paveikt daudz vairāk un piesaistīt ari daudz lielākas naudas summas.

Un ir vēl viens faktors - kad Begemots ir atklāti atzinis savas kļūdas vai neizdarību? Nekad! Vienmēr ir bijuši vainīgi citi, bet pats viņš ir saspraudis pie krūtežas ordeņus par visām - arī citu, bet ne savām, - izdarītajām lietām. Kas tas par nožēlojamu vadītāju!?
Nu tad nosauc reālu pretendentu uz federācijas vadītāja amatu?
Piemēram, par Grindex esi kaut ko dzirdējis? Ja nemaldos, lielākais vai otrais lielākais federācijas sponsors. Ja ne Kiras, tad tāda noteikti nebūtu.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 12:02, pirms 14 gadiem
Sportivnijs rakstīja: 1. Znaroks ir labs treneris. Paskatieties kura vita HK "MVD" bija pagajusha gadu un kur vini ir tagad.
2. Latvija pad**sa tris speles, bet par to var azmirst, jo vissvarigaka spele ir vel prieksha. Tapec TIKAI pec play-off speles var secinat par treneri un sasniegtajiem rezultatiem.
Kāds viņš labs treneris ja izlasi komplektē uz čomiskuma principa , personīgām simpātijām .Spēles stratēģija O .

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 12:02, pirms 14 gadiem
Esam tur kur esam -musu rēālā vieta VANKUVERĀ 10-12 .vieta .Tagad varam redzeet,kapec PASAULES ČEMPIONĀTOS,KUR MES ienemam mazliet augstakas vietas musm iet labaak.:0Tas tapec ,ka izlašu sastāvos spelee no NHL Stenlija kausa caurkritušo komandu hokejisiti.
Esam tur kur esam.
JĀpiekrīt gan ,ka labakaajos gados KERČS,TAMBIJEVS,Cipruss,Semjonovs,Beļavskis,Pantelejevs un CO bija labaaki par visādien sprukstiem,berziniem,cipulim un co ....

     [+] [-]

, 2010-02-21 12:06, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu tad nosauc reālu pretendentu uz federācijas vadītāja amatu?
Piemēram, par Grindex esi kaut ko dzirdējis? Ja nemaldos, lielākais vai otrais lielākais federācijas sponsors. Ja ne Kiras, tad tāda noteikti nebūtu.
Jā es esmu dzirdējis par Grindex un es arī zinu, ka begemots ļoti labi uzvārās uz šī uzņēmuma akcijām, bet es jau teicu, ka profesionāls menedžeris ar profesionālu komandu varētu piesaistīt daudz lielāku finansējumu - arī starptautisku!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:09, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Jā es esmu dzirdējis par Grindex un es arī zinu, ka begemots ļoti labi uzvārās uz šī uzņēmuma akcijām, bet es jau teicu, ka profesionāls menedžeris ar profesionālu komandu varētu piesaistīt daudz lielāku finansējumu - arī starptautisku!
Tas jau ir pasaku veida scenārija, atnāks glābējs baltā zirgā un piesaistīts starptautisku finansējumu. Pat Dinamo, kam it kā esot baigi labais menedžments neko daudz vairāk par Savicka gāzes naudu nevar piesaistīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:11, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Nevajag jaukt klubu ar izlasi - var būt labs klubu treneris, bet izlasei tomēr par vāju! Kāds ir Znaroka trenera stāžs!? Reāli var ļoti labi redzēt, ka viņš ir spējīgs vadīt izlasi tādā turnīrā kā PČ, kur nav savāktas visas TOP līmeņa zvaigznes, bet OČ viņš vēl ir par "zaļu" gan ar savu taktiku, gan psiholoģisko gatavību!
1)Un ko tad Tu ieteiktu likt Znaroka vietā uz tādu spēcīgu turnīru kāds ir OS? Vai varbūt nomainīt Znaroku tikai uz OS laiku...?
2) Spēlējot pie cita trenera mūsu spēlētājiem tā meistarība nez no kurienes pēkšņi paceltos?
3) Spēlējot no tipiskas aizsardzības (nevis kā tagad presingojot jau arī pretinieku zonā) mēs ta visdrīzākais arī vispār no tās mūsu zonas neizlīstu un rezultāti varētu būt vēl graujošāki....

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 12:12, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Jā es esmu dzirdējis par Grindex un es arī zinu, ka begemots ļoti labi uzvārās uz šī uzņēmuma akcijām, bet es jau teicu, ka profesionāls menedžeris ar profesionālu komandu varētu piesaistīt daudz lielāku finansējumu - arī starptautisku!
Kāds sakars naudai te ar Latvijas izlases startu olimpiādē ? Ja nav meisterība spēlētājiem tad arī pirms olimpiādes nenopirksi to .Vienīgi treneri varētu dabūt labāku.

     [+] [-]

, 2010-02-21 12:16, pirms 14 gadiem
Jā , nav ko piebilst, jēga celties naktī toč nebija.
Domāju ,ka ir trīs problēmas. Pirmkārt, komandai trūkst kapteiņa kas viņus uz ledus savāktu kopā* mūsējie KHLieši noteikti pieraduši pie Ozoliņa stingrās rokas, tagad nesaprot ,kas viņiem jādara, un arī Skrasiņš jāsaka šogad tā vienaldzīgi, nereizi neiet kasīties vai aizstāvēt komandu pie tiesnešiem , ka to visu laiku darīja Ozoliņš) Otrkārt, Znarokam manuprāt trūkst motivācijas, viņam ir MVD kur viņam labi piķo un labi iet ,kāpēc lai čakarēt nervus ar latviešiem. Un treškārt ,mūsējie itkā mainījuši taktiku , arasti spēlēja no aizsardzības a tagad briesmīgi cenšās spēlēt pretinieku zonā un tad arī pretinieki ar ātriem pretuzbrukumiem iesit. Agrāk spēlēja nu tā, lai būtu rezultāts 2:1 1:0 , a tagad salaiž 4:0 un cenšās atspēlēties, varēja vienkārši iesēsties aizsardzībā un spēlēt uz pretuzbrukumiem. Nu tas tā , bet cerēsim ,ka nākošājā spēlē iesitīs vismaz 3 golus pārmaiņas pēc( par uzvaru atkal nav ko runāt) . Vienīgi jāpiemin ,ka Sotnieks tiešām labi spēlē, arī Ankipāns un Rēdlihi(abi) un arī Ņiživijs ir aktīvs , bet tomēr bieži kļūdās(kopš iizsita tos zobus treniņā janvārī).

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:16, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123, 09:45, pirms 2 stundām, citēt
Atcelt Ziņot
Lūk arī parādās lielo fanu mīlestība un uzticība savai izlasei. Hokeja izpratne vienkārši 90 % šeit komentējošo ir pilnīga nulle.
Patīk daudzu murgi par KHL un NHL. Daudzi fani gaidīja brīnumu pēc divām aizvadītām sezonād KHL. Atšķirība jāmeklē nevis KHL starp NHL,bet LV hokeja attīstībai ar Top valstvienību hokeja attīstību.
Bija jābūt galīgi dullam,lai pilnā nopietnībā cerēt uz izredzēm šādā grupā. Sprukts,Karsums pirms sezonas bija NHL līmeņa nākotnes cerības,talantīgākie un ........... , nedod dievs bija pateikt,ka viņi nearko neatšķirās savā līmenī no Dārziņiem,Rēdlihiem un .......... .

Pirms OS cilvēkus kas nebļāva un neprognozēja šausmīgos panākumus,sauca par pesimistiem un kā tik nesauca
Ko tad jūs dārgie optimisti tagad darāt nolikdami savus spēlētājus un LV izlases līmeni ?! Jūsos tagad virmo makten lielāks pesimisms ! Plus necienīga attieksme pret pašu izlases spēlētājiem.Ejiet nokaunieties.

Kharlamov! Cepuri nost šim tavam komentam.Lai man sportā nav lielāka prieka,kā krievu zaudējumi,tomēr atzīstu ,ka visu esi uzrakstījis 100% pareizi.Daudzi nu nekādi negrib saprast to,ka neesam hokeja lielvalsts un tieši olimpiāde,kur spēlē visi stiprākie
savu valstu spēlētāji,ierāda mums mūsu vietu.Un pat pieļaujot iespēju,ka varam arī sensacionāli uzvarēt nākošo spēli un iekļūt astotniekā,tas nenozīmē ,ka tā būs mūsu ĪSTĀ vieta.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:16, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas jau ir pasaku veida scenārija, atnāks glābējs baltā zirgā un piesaistīts starptautisku finansējumu. Pat Dinamo, kam it kā esot baigi labais menedžments neko daudz vairāk par Savicka gāzes naudu nevar piesaistīt.
Nē tas nav pasaku scenārijs, bet realitāte, kā strādā pasaulē respektējami klubi un izlases. Un es neredzu nevienu iemeslu, lai arī Latvijas izlase būtu pasaulē respektējama izlase, ja vien tās vadībā būtu tālredzīgi cilvēki, kas veidotu attīstības politiku vairākiem gadiem uz priekšu. Par Dinamo ir vienkārši - komanda spēlē Krievijas līgā bez izejas uz rietumiem, tādēļ vienīgais ko tur var piesaistīt ir vai nu pašu krievu nauda (ko viņi līdz šim ari ir darījuši) vai arī Latvijas sponsoru ieguldītais, kas pašreiz nevar būt tādos apmēros kā krieviem. Ja izdosies piesaistīt Rietumu klubus vai arī nodrošināt regulāru apraidi Rietumos, tad arī iespējas piesaistīt citus - Rietumu sponsorus parādīsies!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 12:18, pirms 14 gadiem
Pie 3:0 slēdzu TV kasti laukā un gāju gulēt.
Nu no vienas puses tā varētu būt tāda, kā taktika, ja jau neuzvarējām krievus, tad nu nav cerību pa taisno tikt ceturtdaļfinālos, tad labāk pret čehiem un slovākiem labāk pataupīties un gatavoties ceturtajai spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:19, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Kharlamovs123, 09:45, pirms 2 stundām, citēt
Atcelt Ziņot
Lūk arī parādās lielo fanu mīlestība un uzticība savai izlasei. Hokeja izpratne vienkārši 90 % šeit komentējošo ir pilnīga nulle.
Patīk daudzu murgi par KHL un NHL. Daudzi fani gaidīja brīnumu pēc divām aizvadītām sezonād KHL. Atšķirība jāmeklē nevis KHL starp NHL,bet LV hokeja attīstībai ar Top valstvienību hokeja attīstību.
Bija jābūt galīgi dullam,lai pilnā nopietnībā cerēt uz izredzēm šādā grupā. Sprukts,Karsums pirms sezonas bija NHL līmeņa nākotnes cerības,talantīgākie un ........... , nedod dievs bija pateikt,ka viņi nearko neatšķirās savā līmenī no Dārziņiem,Rēdlihiem un .......... .

Pirms OS cilvēkus kas nebļāva un neprognozēja šausmīgos panākumus,sauca par pesimistiem un kā tik nesauca
Ko tad jūs dārgie optimisti tagad darāt nolikdami savus spēlētājus un LV izlases līmeni ?! Jūsos tagad virmo makten lielāks pesimisms ! Plus necienīga attieksme pret pašu izlases spēlētājiem.Ejiet nokaunieties.


Kharlamov! Cepuri nost šim tavam komentam.Lai man sportā nav lielāka prieka,kā krievu zaudējumi,tomēr atzīstu ,ka visu esi uzrakstījis 100% pareizi.Daudzi nu nekādi negrib saprast to,ka neesam hokeja lielvalsts un tieši olimpiāde,kur spēlē visi stiprākie
savu valstu spēlētāji,ierāda mums mūsu vietu.Un pat pieļaujot iespēju,ka varam arī sensacionāli uzvarēt nākošo spēli un iekļūt astotniekā,tas nenozīmē ,ka tā būs mūsu ĪSTĀ vieta.
Pilnīgi TEV piekŗitu !!!

     [+] [-]

, 2010-02-21 12:19, pirms 14 gadiem
Sūdīgi sūdīgi!
Bet Karsums labi speleja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:36, pirms 14 gadiem
Nesen kkur sportacentra komenāros izpaudās diskusija, par to, ka NHL piekoptais hokeja stils ļoti nepatīk Niživijam!!! šajās spēlēs to ļoti labi varēja redzēt, nopauzē vienu, domā ko darīt, un otrs jau klāt un nones Sašu. Niživijs varētu mazāk domāt biežāk mest pa vārtiem.
ļoti patika kā šonakt izskatījās Daugaviņs kopā ar Dārziņu un Rēdlihu. nedaudz žēl vienīgi par spēles sākumu, kur itkā mēģinot spēlēt aktīvi no paša spēles sākuma Miķelis pretinieka zonā pārkāpa noteikumus, mazākums, kas arī aizsāka vārtu birumu mūsu vārtos. patika arī Miķelīša spēka paņēmiens pretinieka zonā, ka pat neiztur borta konstrukcija.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:39, pirms 14 gadiem
pirmo reizi hokeja laikaa aizmigu !!! ar to arii apsveicu musu izlasi

     [+] [-]

, 2010-02-21 12:41, pirms 14 gadiem
Izskatās pēc U20 varianta.
Šīs zaudēšanas ar 0:3,0:4 jau pašā sākumā ož pēc Dinamo gājieniem, ņemot vērā, ka kodols nāk no DR, skaidrs, kas notiek. Ar steigu Šupleru prom no Latvijas, viņš ir reāli sad***** mūsu spēlētājus - psiholiģiski. Pašiem hokejistiem līmenis ir pietiekošs, lai cīnītos ar šīm mūsu grupas komandām. Es pat īsti nevainotu Znaroku. Viņam tāda "traumēta smadzenēs" komanda ir iedota, pa pāris dienām viņš tās rokrakstu izmainīt vienkārši nav spējīgs.
Kā komentētājs teica, steidzīgi lielāko daļu spēlētāju jāsūta pie psihologa. Šī komanda šogad nav lietojama, 4-tā spēle būs tieši tāda pati!!!! Labāk nebojāt savu veselību un kārtīgi izgulēties. Un komanda, lai neiedzīvotos traumās, labāk lai atzīst tehnisko zuadējumu un brauc mājās. Žēl ka tā.
Bezjēdzīga skaidīšana pa laukumu, nekādas aizsardzības, pat pirmo piespēli nevaram iedot precīzi......
Un ja es nekļūdos, Slovākijas izlase arī līdz tik zemam līmenim(visi iepriekšējie gadi) tika nolaista pateicoties Šupleram. Šobrīd jauns treneris, cita aršana. Kāpēc mūsu federācija kaut reizi nevar izdarīt kaut ko pareizi, dabūt kārtīgu treneri ar labu pagātni, no kā tiešām kaut ko pozitīvu var sagaidīt.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-21 12:43, pirms 14 gadiem
labi kad necelos

  +2 [+] [-]

, 2010-02-21 12:55, pirms 14 gadiem
Značoks tāpat pametīs IZLASI,nu neņems viņš Latvijas Pilsonību! Arī Kirovam derētu pārcelties uz Apsolīto Zemi! Tās nesaskaņas jau PIERIEBUŠĀS! Hokejistu atdeve -10%. Reti, kuru varētu UZSLAVĒT!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 12:59, pirms 14 gadiem
Sakuma es neatbalstiju so izspeles sistemu,bet tagad vienkarsi super,mums 3 bezcerigi zaudejumi pret superkomandam,tagad bus jaspele pret tadiem pasiem(otra labaka 2.vieta),bet var paveikties,var tiesnesi normali notiesat(butu pedejais laiks,lai nenoraida jau 1. vai 2. minute)un ar vienu uzvaru 4 speles esam ceturtdalfinala

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 13:02, pirms 14 gadiem
Nu vajadzēja nomainit vartsargu Edža nebija spējīks

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 13:03, pirms 14 gadiem
Es uzskatu, ka ļoti liela vaina par visiem zaudējumiem ir jāuzņemas mūsu Znarokam.`
Izskatās, ka viņam ir pilnīgi pie vienas vietas tas, kā mēs spēlējam, un viņš negrib lai mēs uzvarētu.
Ir tāda sajūta, ka jau pirms spēles, viņš zina, ka mēs zaudēsim un tikai kko čaļiem pasaka, lai novilktu tās 60min.
viņš viņus nemotivē, saka, ka mēs fiziski un emocionāli neesam gatavi utt.
Tad kādu rezultātu var gaidīt, ja jau pats trenneris netic saviem komandas spēlētājiem?
Atceros, ka kādreiz Znaroks tā bļāva uz mūsējiem pat tad, kad uzvarējām, kur nu vēl tad, kad zaudējām, bet tagad šim pofig par visu. vnk sēž un bezmaz vai priecājas. :/
Vnk man nav ko teikt, mums vajag citu trenneri.
_
Nevajag braukt mūsējiem virsū. Mums tiešām stipri pretinieki gadījās.
Bet vismaz spēlējam līdz spēles beigām un nepadodamies. :]
_
Mēs Jums visu piedodam un aizmirstam, un nedusmojamies! :]
Vēlam veiksmi.!
;]]
Gaidam 1mo uzvaru! ;]

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:04, pirms 14 gadiem
danone rakstīja: Nu vajadzēja nomainit vartsargu Edža nebija spējīks
nav jau,ko zaudet,ja nu Naumovs jau var teikt uz karjeras beigam nospele muza speli pret ASV vai Somiju...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-21 13:06, pirms 14 gadiem
Čaļi, tas nekas, viss būs labi. :]
Mēs esam kopā ar Jums un atbalstam, darīsim to vienmēr.
Visi tie, kas pārgriež kažoku uz otru pusi un saka sliktas lietas par jums, tie lai iet no kurienes nākuši.

Jūs esat labākie! :]
Galvu aukšā, Jums viss izdosies. ;*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:12, pirms 14 gadiem
Vismaz ir zināmas komandas, kas rangā ieņem 8-12 vietu:
8. Šveice
9. Baltkrievija
10. Norvēģija
11. Vācija
12. Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-21 13:23, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kauns skatīties uz Latvijas izlases spēli !!! Nenoliedzami apakšgrupa mums ir graujoša, bet ar to nevar izskaidrot : nevajadzīgos noraidījumus pretinieka zonā; mēģinājumus izspēlēt ripu pretinieka zonā, nevis metienus pa vārtiem; fantastisko piespēļu neprecizitāti; Masaļska spēli, kas ir stipri zem viņa līmeņa; šausmīgo spēli aizsardzībā; nespēju izmantot pat 100% iespējas pie pretinieka vārtiem ! Būtībā izskatās, kā pusaudžu komanda, kas pārpratuma pēc ir tikusi pieaugušo čempionātā.Ņiživijs, Galviņš, Laviņš, Reķis izskatās pēc pārpratuma. Priecē Sotnieks, Daugaviņš, un ,protams Skrastiņš. Sajūsmina mūsu izlases SPĒJA ZAUDET VĀRTUS NO JEBKURAS (PAT NO VINEVAINĪGĀKĀS) SITUĀCIJAS !!! Nav negods zaudēt čehiem, krieviem vai slovākiem, ir negods TĀ zaudēt !!! Un tagad, dižie virtuves speciālisti, varat klupt man virsū, bet lietas būtību tas nemainīs- esam atrāvušies kā vēl nekad! Un pelnīti...
Pareizi teikts, pilniba piekritu. Nizivijs vispar ir nekads un vel mani parsteidz Karsums, tomer itka calis izkapajies pa mazajiem laukumiem AHL ari NHL, bet nu tikai 0+2, un savus momentus nemak realizet, vispar vaja spele, te mes redzam kapec Ligthing no vina ateicas, jo vins ir slikts speletajs.

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:27, pirms 14 gadiem
Žēl, bet pilnīga izgāšanās...

     [+] [-]

, 2010-02-21 13:39, pirms 14 gadiem
ā un redz kad uzvārdiem ir nozīme nejau par velti 'viņi spēlē pasaulē stiprākajā līgā, tas tā tiem , kas te skandēja ka uzvārdiem nesot nozīmes , un amerikāņi daudzko saprot no hokeja , tas tiem , kas neticēja asv žurnālistiem , kas lv ierindoja pēdējā vietā