Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ērikam Strausam

Kristaps Zālītis

Uzdod savu jautājumu "Sporta Avīze" galvenajam redaktoram Ērikam Strausam.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 98

  • 91


     [+] [-]

, 2010-03-18 10:03, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: sveiks!

Kāpēc pēdējā SA Nr (11) ir tik daudz lpp atvēlētas autosportam, bet tik maz, piemēram, futbolam? šādas tendences agrāk nebija. šaubos, vai par autosportu interesējas kaut 10% no kopējā SA lasītāju skaita.........
Sveiks!
Pavisam vienkārši - Tu droši vien būsi pamanījis, ka sākusies F-1 sezona un tas ir tikai loģiski, ka uz kādu brīdi "motori" paņems vairāk vietas no SA lappusēm... Līdzīgi ir bijis arī iepriekšējos gadus, tikai nedaudz savādākā izskatā. Divus pavasarus pēc kārtas izdevām pat speciālu F-1 pielikumu, kurš bija ļoti labi pieprasīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-31 14:06, pirms 14 gadiem
Ērik!Kad no SA+ mēs sagaidīsim kādus konkursus?Šajā sadaļā.F 1 jau nokavēts bet priekšā PČ hokejā,PK futbolā .Kautko vajadzētu azartam.

     [+] [-]

, 2010-03-31 20:38, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Ērik!Kad no SA+ mēs sagaidīsim kādus konkursus?Šajā sadaļā.F 1 jau nokavēts bet priekšā PČ hokejā,PK futbolā .Kautko vajadzētu azartam.
Paldies par ierosinājumu.
Ja pavisam godīgi, tad neesam par to domājuši... Līdz pasaules čempionātam vēl drusciņ ir laiks un, kas zina, varbūt arī kaut ko sadomāsim... Bet, nekas netiek solīts...

     [+] [-]

, 2010-04-01 17:14, pirms 14 gadiem
Kur var dabūt status par LBL šīs sezonas apmeklējumu.Basket.lv šī info nav publicēta,varbut ir kas zināms?

     [+] [-]

, 2010-04-01 17:16, pirms 14 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: Ko varat pateikt par Haraldu Kārli? ir potenciāls? pagājušās sezonās gāja ārā uz spēles beigām, kad rezultāts bija izšķirts, bet šosezon neesmu uz laukuma pat redzējis.
Kārlis sezonu iesāka Rīdzenē,īpaši neizcēlās,ja nu vienīgi ar kļūdām.Pēdējās ziņas no Barona tādas ka esot devies studēt uz ASV.Pīternieks kautkur uz vidusjūras zemēm spēlēt.

     [+] [-]

, 2010-04-01 17:51, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Kur var dabūt status par LBL šīs sezonas apmeklējumu.Basket.lv šī info nav publicēta,varbut ir kas zināms?
Domāju, ka nekur... Neesmu piefiksējis, ka tehniskajos protokolos tiktu atzīmēts līdzjutēju skaits... Un tā no LBL pirmssākumiem. Varam tikai minēt un nojaust, cik apmeklētas ir LBL spēles.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 18:37, pirms 14 gadiem
Labdien! SA savos izdevumos ir publicējusi visu laiku punktu guvējus, atl. bumbu vacējus LBL. Vai SA nevarētu publicēt visus spēlētājus, kas spēlējuši LBL pa sezonām un, kādās komandās? es domāju tas būtu interesanti. Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 20:45, pirms 14 gadiem
acjl rakstīja: Labdien! SA savos izdevumos ir publicējusi visu laiku punktu guvējus, atl. bumbu vacējus LBL. Vai SA nevarētu publicēt visus spēlētājus, kas spēlējuši LBL pa sezonām un, kādās komandās? es domāju tas būtu interesanti. Paldies!
Labs vakars!
Savulaik tiešām SA publicēja šādus statistikas materiālus, taču pēdējos trīs vai pat četrus gadus lielās aizņemtības dēļ ciparu vākšana ir atstāta novārtā. Vienkārši fiziski nav iespējams apkopot visus ciparu kalnus. Pašam ir žēl, ka šis milzīgais darbs ir atstāts pusceļā, bet visu nevar paspēt... Jāgaida pensijas vecums, kad brīvā laika būs atliku likām...

     [+] [-]

, 2010-04-11 21:12, pirms 14 gadiem
Kur pazuda raksts "TTT cūcība", kas bija Jūsu garadarbs?????

     [+] [-]

, 2010-04-11 21:20, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Kārlis sezonu iesāka Rīdzenē,īpaši neizcēlās,ja nu vienīgi ar kļūdām.Pēdējās ziņas no Barona tādas ka esot devies studēt uz ASV.Pīternieks kautkur uz vidusjūras zemēm spēlēt.
kāds vēl ASV!!! Haralds Kārlis spēlē Spānijā...apmēram tajā pašā līgā jauniešu kur Aigars Šķēle!!!

     [+] [-]

, 2010-04-11 21:21, pirms 14 gadiem
Vai Sporta Avīzei būs kāds speciālizlaidums WC2010 South Africa???

     [+] [-]

, 2010-04-11 21:52, pirms 14 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Vai Sporta Avīzei būs kāds speciālizlaidums WC2010 South Africa???
Nevēlos neko solīt, bet ideju līmenī esam apsprieduši šāda pielikuma izdošanu...

     [+] [-]

, 2010-04-11 22:20, pirms 14 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Kur pazuda raksts "TTT cūcība", kas bija Jūsu garadarbs?????
Jau labu laiku atpakaļ ir atgriezies savā vietā. Papildināts ar TTT vadības viedokli...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 22:25, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Jau labu laiku atpakaļ ir atgriezies savā vietā. Papildināts ar TTT vadības viedokli...
paaaldies!!!
bet par to pielikuma izdošanu ar visu komandu sastāviem utt gan tā NOPIETNI padomājiet!!!

     [+] [-]

, 2010-04-15 16:17, pirms 14 gadiem
Vai arī šogad SA būs spciālizlaidums "Hokejs" uz PČ hokejā?

     [+] [-]

, 2010-04-17 16:07, pirms 14 gadiem
LABRĪT Mr. Strauss! varbūt piepūlēsit vienreiz savus pirkstus un galvu , lai atbildētu uz manu jautājumu?!? Ja šis speciālizlaidums iznāks vai tas būs pieejams bez maksas SA abonentiem vai būs jāpērk visiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-03 21:30, pirms 14 gadiem
Labvakar! Vai SA nevarētu uzskaitīt visus mūsu basketbolistus, kas spēlējuši ārzemju klubos, sākot ar 80-to gadu beigām? Paldies! Es domāju, ka būtu ļoti interesanti!

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:13, pirms 14 gadiem
kalvis00 rakstīja: LABRĪT Mr. Strauss! varbūt piepūlēsit vienreiz savus pirkstus un galvu , lai atbildētu uz manu jautājumu?!? Ja šis speciālizlaidums iznāks vai tas būs pieejams bez maksas SA abonentiem vai būs jāpērk visiem?
LABVAKAR Mr. kalvis00. Atvainojos, ka kavējos ar atbildi... Aizņemtības dēļ ne tik bieži ieskatījos šajā sadaļā, tāpēc arī tāda kavēšanās. Nē, šogad speciāla pielikuma nebūs un līdz ar to jautājuma otrā daļa nav aktuāla.

     [+] [-]

, 2010-05-04 19:15, pirms 14 gadiem
acjl rakstīja: Labvakar! Vai SA nevarētu uzskaitīt visus mūsu basketbolistus, kas spēlējuši ārzemju klubos, sākot ar 80-to gadu beigām? Paldies! Es domāju, ka būtu ļoti interesanti!
Sveiki!
Paldies par ierosinājumu. Teorētiski tas ir iespējams, bet ar ļoti lielu riska devu, ka kāds tiks piemirsts... Ja vēl tiek pieķerta klāt Amerika jeb NCAA, tad putra var sanākt diezgan liela.... Ja būs kāds brīvāks brīdis, varbūt arī pieķersimies pie šādas tēmas...

     [+] [-]

, 2010-05-10 22:04, pirms 14 gadiem
Ērik! jautājums tāds: Ja tu būtu Lat.galv. izl. treneris hokejā
, kāda būtu tava izlase?( visi veselie, gatavie spelējošie)!!!

     [+] [-]

, 2010-05-11 10:25, pirms 14 gadiem
acjl.
Uz Vāciju aizbraukuši visi, vai gandrīz visi, kuri spējīgi kustēties (ir veseli). Kaut arī uzbrukumā prasīties prasās pēc dažu spēlētāju atstāšanas mājās, taču ar ko viņus aizstāt? Nav jau ar ko... Ar aizsardzību tas pats, kaut mājās palika daudz reālu kandidātu, taču katram bija savs iemesls, kāpēc viņš šogad nespēlē čempionātā (Skrastiņš, K. Rēdlihs, Sorokins, varbūt Laviņš). Būtībā izvēle ir tik liela, cik tā ir un pat pie vislielākās gribas esošo sastāvu aizstāt ar kādu citu praktiski nav.

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:36, pirms 14 gadiem
Kur tad Ļoha Zorins pazudis no MVP sarakstiem,tāda neliela ņivjazačka.Protams ka viņš nebūs MVP,bet lietderība ir labāka par dažu labu bāleliņu,vai ne tā?

     [+] [-]

, 2010-05-26 18:36, pirms 14 gadiem
boss777 rakstīja: Kur tad Ļoha Zorins pazudis no MVP sarakstiem,tāda neliela ņivjazačka.Protams ka viņš nebūs MVP,bet lietderība ir labāka par dažu labu bāleliņu,vai ne tā?
Par dažu labu bāleliņu tiešām viņš ir labāks, bet uz MVP viņš nevelk... Lai Ļoņa Zorins par tādu tiktu atzīts, tad pēdējā spēlē viņam ir jāsamet 50 punkti, jāizcīna 50 bumbas, jāuzliek 50 bloki un tikpat daudz piespēļu jāatdod...

     [+] [-]

, 2010-05-28 15:50, pirms 14 gadiem
Strauss, tas, ka hokejā tu neesi eksperts, labi parādās tad, kad tu runā par Laviņu.. tu vnk neapzinies viņa vērtību.

     [+] [-]

, 2010-05-29 18:40, pirms 14 gadiem
Ā, un paldies par plaši atspoguļoto basketbola play off SA+ interneta vietnē!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-03 08:07, pirms 14 gadiem
Labdien! Pašlaik, esmu SA abonents, arī iepriekš vairākus gadus regulāri iegādājos šo izdevumu. Pēdējā laikā pārāk uzkrītoši daudz vietas Jūsu avīzē tiek atvēlēts statistikai. 01.06. izdevumā 12!!!! lapas aizņēma kaila LBL spēlētāju statistika + 3 lapas ierastā spēļu statistika (vēl fotogrāfijas pa puslapu un reklāmas, kas vēl būtu pieņemams). Jautājums - kā Jums šķiet, cik ilgi var kaut ko tādu pārdot???!

     [+] [-]

, 2010-06-03 08:54, pirms 14 gadiem
Sveiki!
Pretjautājums: kas skaitās pēdējā laikā? Iepriekšējais numurs? Vai desmit iepriekšējie numuri? Ja šās nedēļas numuru uzskata par "pēdējā laikā", tad jāpiekrīt Tavai laika izjūtai...

     [+] [-]

, 2010-06-03 09:31, pirms 14 gadiem
Tikai sievietes ir tiesīgas atbildēt uz jautājumu ar pretjautājumu!
Piekrītu, ka mans jautājums bija retorisks, bet man nav ne laika ne vēlēšanās pārlapot visas vecās SA (varat kādam uzdot to darīt, ja Jums liekas, ka tendence pārblīvēt SA ar pārrakstītu statistiku nepastāv ). Uztveriet to kā pircēja priekšlikumu nevis personīgu apvainojumu

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 17:31, pirms 14 gadiem
Lai gan varbūt patiešām statistika aizņēma ļoti daudz lapas, tādu nostaļģiju uzdzina, atceroties visus vecos leģionārus. Ērik, nezini vai patiešām LTV7 nevarētu tajos 14:00 darba dienās rādīt nevis vecus Daiļslidošanas ierakstus un ko tur vēl, bet kādas 90-to gadus LBL spēles? Manuprāt, ļoti daudz cilvēki gribētu redzēt un atcerēties vecos varoņus? SWH - Bonuss 7 spēļu fināls būtu ideāli.

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:13, pirms 14 gadiem
chiris rakstīja: Tikai sievietes ir tiesīgas atbildēt uz jautājumu ar pretjautājumu!
Piekrītu, ka mans jautājums bija retorisks, bet man nav ne laika ne vēlēšanās pārlapot visas vecās SA (varat kādam uzdot to darīt, ja Jums liekas, ka tendence pārblīvēt SA ar pārrakstītu statistiku nepastāv ). Uztveriet to kā pircēja priekšlikumu nevis personīgu apvainojumu
Latvijā šī prakse ir ierasta- tiklīdz atrasts viens grēkāzis (Laviņš hokejā, Šķēle basītī, Strauss- sporta žurnālistikā), tā norej un nokritizē par absolūti smieklīgām lietām. Neesmu SA rokās ņēmis vismaz 2 gadus, bet atceros, ka tepat nesen izskanēja vēlme pēc LBL statistikas (edit: šinī pašā lapā!!) + tā jau bija sena tradīcija. Kāpēc ne? Turklāt, šaubos, vai šīs 12 lpp aizņēma t.s. 'ierasto saturu'- drizak bija bonuss.
Reklāmas? Kur to nav? The Economist pa vidu vai sākumā parasti ir 6-7lpp ar darba piedāvājumiem Tā kā.. SA un Strausa kritizēšana ir topā, taču tas reti kad ir attaisnojami.
Ērik- neņem pierē!

     [+] [-]

, 2010-06-03 22:51, pirms 14 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Latvijā šī prakse ir ierasta- tiklīdz atrasts viens grēkāzis (Laviņš hokejā, Šķēle basītī, Strauss- sporta žurnālistikā), tā norej un nokritizē par absolūti smieklīgām lietām. Neesmu SA rokās ņēmis vismaz 2 gadus, bet atceros, ka tepat nesen izskanēja vēlme pēc LBL statistikas (edit: šinī pašā lapā!!) + tā jau bija sena tradīcija. Kāpēc ne? Turklāt, šaubos, vai šīs 12 lpp aizņēma t.s. 'ierasto saturu'- drizak bija bonuss.
Reklāmas? Kur to nav? The Economist pa vidu vai sākumā parasti ir 6-7lpp ar darba piedāvājumiem Tā kā.. SA un Strausa kritizēšana ir topā, taču tas reti kad ir attaisnojami.
Ērik- neņem pierē!
saproti, ka tajās 12lpp ir VISI punktu guvēji. Pat tāds, kas ir iemetis 2 punktus 93. gada sezonā un basketbolu vairāk nekad nav spēlējis. Ok, var uztaisīt lielu topu, bet ne jau TIK lielu.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 08:18, pirms 14 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Latvijā šī prakse ir ierasta- tiklīdz atrasts viens grēkāzis (Laviņš hokejā, Šķēle basītī, Strauss- sporta žurnālistikā), tā norej un nokritizē par absolūti smieklīgām lietām. Neesmu SA rokās ņēmis vismaz 2 gadus, bet atceros, ka tepat nesen izskanēja vēlme pēc LBL statistikas (edit: šinī pašā lapā!!) + tā jau bija sena tradīcija. Kāpēc ne? Turklāt, šaubos, vai šīs 12 lpp aizņēma t.s. 'ierasto saturu'- drizak bija bonuss.
Reklāmas? Kur to nav? The Economist pa vidu vai sākumā parasti ir 6-7lpp ar darba piedāvājumiem Tā kā.. SA un Strausa kritizēšana ir topā, taču tas reti kad ir attaisnojami.
Ērik- neņem pierē!
Ja SA pozicionē sevi kā analītisku sporta izdevumu, tad visam ir jābūt, bet normas robežās... man liekas, ka statistikas vietā uz 12 lapām varētu sanākt vietas gan nozīmīgākai statistikai, gan SA komentāram..
Par izskanējušo vēlmi pēc LBL statistikas.... nu un kas būs, ja es izteikšu vēlmi, piemēram, pēc visu laiku vīriešu daiļslidošanas rezultātu apkopojuma? ar bildēm un plakātiem.. publicēsiet?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-04 09:41, pirms 14 gadiem
Nav vairs tas vecums, lai uztrauktos par katru kritiku vai uzrējienu... Tāpat ir zināms, ka tie, kuri nekad nav strādājuši žurnālistikā, prot uztaisīt labāku žurnālu nekā tie, kuri šajā jomā strādā jau pārdesmit gadu...

Hipotenūza rakstīja: Latvijā šī prakse ir ierasta- tiklīdz atrasts viens grēkāzis (Laviņš hokejā, Šķēle basītī, Strauss- sporta žurnālistikā), tā norej un nokritizē par absolūti smieklīgām lietām. Neesmu SA rokās ņēmis vismaz 2 gadus, bet atceros, ka tepat nesen izskanēja vēlme pēc LBL statistikas (edit: šinī pašā lapā!!) + tā jau bija sena tradīcija. Kāpēc ne? Turklāt, šaubos, vai šīs 12 lpp aizņēma t.s. 'ierasto saturu'- drizak bija bonuss.
Reklāmas? Kur to nav? The Economist pa vidu vai sākumā parasti ir 6-7lpp ar darba piedāvājumiem Tā kā.. SA un Strausa kritizēšana ir topā, taču tas reti kad ir attaisnojami.
Ērik- neņem pierē!