Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ērikam Strausam

Kristaps Zālītis

Uzdod savu jautājumu "Sporta Avīze" galvenajam redaktoram Ērikam Strausam.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 98

  • 91


     [+] [-]

, 2011-02-27 17:52, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Tāds variants vairāk ticams izklausās tikai gadījumā, ja krēsls ir nestabils. Kur vēl labāka reklāma kluba prezidenta padomniekam, kā gūtas uzvaras un tituli, pareizi ieteikts treneris, utt.? Nez, vai Lembergs pie ilglaicīgi veiksmīgas "BK Ventspils" spēles izdomātu, ka viņam padomnieku (Krauliņu) nevajag.
Ne viss loģiskais šajā dzīvē arī ir loģiskais... Redz, kā ir. Žurnālisti parasti zina daudz vairāk, nekā atļaujas uzrakstīt un šis ir tas gadījums. Pietiek ar to, kas jau ir pateikts un pateiktajam ir 99% taisnība.

     [+] [-]

, 2011-03-01 21:21, pirms 13 gadiem
Kas ir Ralfs Bukarts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-18 17:54, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Jā pec Tava teiktā kka jocigi sanāk.. jūs parasti intervējot sportistus sakat viņam "nu davai vecais izstasti kas un kaa, vissu kaa ir.."

a paši daudz zinat bet klusējat.. kapēc tad prasat lai sportists runā par to ko citi nedrikst zinaat ja paši daudz par ko nerunājat un klusējat?
Tam, ka žurnālisti visu nestāsta, gan piekrītu, bet tas ir normāli, sportists stāsta, cik grib/var/cik no viņa var izvilkt, bet ja žurnālistam jāapraksta katrs savs solis, katra aizkulises nianse, ko viņš uzzina, tad vispār... Manuprāt, parasti no tā visa izveido kaut kādu skatījumu, tad runā, vai arī piemin, kad tas ir aktuāli.
Un otrs - šausi visu vaļā nepiemērotā brīdī, kontaktus nenoturēsi/neiegūsi un tāds info vairs neplūdīs. Bet, ja neplūdīs, paliks mazāk nianšu, no kuriem izdarīt secinājumus un veidot materiālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-21 12:09, pirms 13 gadiem
Cik liela ir iespēja, ka Andris Biedriņš atgūsies no traumas un varēs palīdzet Latvijas izlasei Eiropas čempī?

     [+] [-]

, 2011-03-21 16:24, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: Cik liela ir iespēja, ka Andris Biedriņš atgūsies no traumas un varēs palīdzet Latvijas izlasei Eiropas čempī?
Par Andra iespējamo izveseļošanos vislabāk zinās pateikt "Warriors" ārsti, kuru aprūpē viņš ir. Ja Andrim pašam būs liela vēlēšanās spēlēt izlasē, tad potītes savainojums nav nekāds pasaules gals. Pats esmu vairākkārt mežģījis potītes un zinu, ka pēc mēneša atkal esmu lietojams. Nezinu, cik nopietni Andrim ir savainota kāja, bet izlasē darbs sākas tikai vasarā un līdz tam laikam var paspēt izdakterēties no visiem sezonas laikā sakrātajiem zilumiem. Redzot, kā Biedriņam klājas šajā sezonā un zinot, ka NBA briest lokauts, viņam būtu pat ieteicams spēlēt izlasē. Ja ir lokauts, būs jāmeklē darbs Eiropā, bet gribētāju būs ļooooti daudz.

     [+] [-]

, 2011-03-22 18:33, pirms 13 gadiem
Kāpēc SA pārtrauca Andre Agasi grāmatas publicēšanu? Nav nekas pret Staģi, bet ja jau iesākāt, tad varējāt pabeigt, jo lasāmviela patiešām saistoša un liek aizdomāties - kā despotiski tēvi caur bērniem cenšas piepildīt savu nerealizēto sapni, pat neiedomādamies, ka bērns to varbūt negrib. Vērtīga grāmata.

     [+] [-]

, 2011-03-23 16:02, pirms 13 gadiem
sermulis rakstīja: Kāpēc SA pārtrauca Andre Agasi grāmatas publicēšanu? Nav nekas pret Staģi, bet ja jau iesākāt, tad varējāt pabeigt, jo lasāmviela patiešām saistoša un liek aizdomāties - kā despotiski tēvi caur bērniem cenšas piepildīt savu nerealizēto sapni, pat neiedomādamies, ka bērns to varbūt negrib. Vērtīga grāmata.
Varu nomierināt - Agasi nekur nav pazudis... Vienkārši šoreiz sanāca tā, kā sanāca... Agasi atgriezīsies jau nākamajā numurā un tiks nopublicēts pilnībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-23 21:42, pirms 13 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Kāda joda pēc Sportacentrā ir pokera sadaļa? Pokers nav sports! Tik pat labi var krievu ruletes sadaļu vēl uztaisīt
Kāda joda pēc šis jautājums tiek uzdots man?

     [+] [-]

, 2011-03-23 22:26, pirms 13 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Kāda joda pēc Sportacentrā ir pokera sadaļa? Pokers nav sports! Tik pat labi var krievu ruletes sadaļu vēl uztaisīt
No kura laika pokers nav sports? Tad jau arī šahs un dambrete nav sports.

     [+] [-]

, 2011-03-23 23:21, pirms 13 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Kāda joda pēc Sportacentrā ir pokera sadaļa? Pokers nav sports! Tik pat labi var krievu ruletes sadaļu vēl uztaisīt
Man patīk pokers, bet varbūt vajadzētu zolītes sadaļu?

     [+] [-]

, 2011-03-23 23:26, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: nu paga.. ja Tu pats daudzas lietas noklusē, tad kapēc Tu prasi lai citi par tām runā? Žurnālisti tā dara.. paši klusē par daudz ko, bet citiem uzbāžas lai par to runā.. divkosīgi ne?
Ja pateiks, kas ir domāti tie citi, tad droši vien tavu domu sapratīšu.

     [+] [-]

, 2011-03-23 23:28, pirms 13 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Par Andra iespējamo izveseļošanos vislabāk zinās pateikt "Warriors" ārsti, kuru aprūpē viņš ir. Ja Andrim pašam būs liela vēlēšanās spēlēt izlasē, tad potītes savainojums nav nekāds pasaules gals. Pats esmu vairākkārt mežģījis potītes un zinu, ka pēc mēneša atkal esmu lietojams. Nezinu, cik nopietni Andrim ir savainota kāja, bet izlasē darbs sākas tikai vasarā un līdz tam laikam var paspēt izdakterēties no visiem sezonas laikā sakrātajiem zilumiem. Redzot, kā Biedriņam klājas šajā sezonā un zinot, ka NBA briest lokauts, viņam būtu pat ieteicams spēlēt izlasē. Ja ir lokauts, būs jāmeklē darbs Eiropā, bet gribētāju būs ļooooti daudz.
Šajā sakarībā - ko nozīme "lietojams"? Zini, ir diezgan pretīgi...

     [+] [-]

, 2011-03-26 16:01, pirms 13 gadiem
Vai LBL vēsturē daudz spēļu, kurās tika izspēlēti divi vai trīs pagarinājumi?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-26 19:44, pirms 13 gadiem
1 rakstīja: Vai LBL vēsturē daudz spēļu, kurās tika izspēlēti divi vai trīs pagarinājumi?
Daudz šādu spēļu nav bijis, taču uz sitienu nepateikšu... Kad būšu darbā, saskaitīšu...

     [+] [-]

, 2011-03-27 14:01, pirms 13 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Daudz šādu spēļu nav bijis, taču uz sitienu nepateikšu... Kad būšu darbā, saskaitīšu...
Pagājušajā sezonā Ventspils ar Baronu spēlēja 3 OT, spēlējot Ventspilī. Uzvarēja Barons.

     [+] [-]

, 2011-03-28 18:07, pirms 13 gadiem
Kad Zaķis būs ierindā?

     [+] [-]

, 2011-03-28 21:09, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Kad Zaķis būs ierindā?
Tad, kad būs izveseļojies. Visticamāk, ka šajā sezonā tas nenotiks...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-28 22:22, pirms 13 gadiem
Labvakar!
Vai Sportacentrā būs papildus pokeram
arī zolītes sadaļa, jo mani no pokera lapas
izbanoja (IP nobloķēja ), jo mēģināju
divus profilus izveidot.

Kad tuvākajā laikā varētu no groziem gatavi āboli krist???
Tērvetē jau esot krituši āboli..

     [+] [-]

, 2011-03-31 10:35, pirms 13 gadiem
1. Ko domājat par Ventspils vājo spēli un izkrišanu no Eurochallenge?
2. Vai treneris tik tiešām nesaprot, ka šie "izcilie" melnie regulāri norok spēles, atrodoties vienlaicīgi uz laukuma?
Kāpēc maz spēlē Strēlnieks, manuprāt labākais saspēlnieks Latvijā un viens no labākajiem Baltijā, bet tiek laists melnais, kurš ne piespēli atdod spēj, ne trāpīt?
Kas vispār ir jāmaina, lai sniegums uzlabotos un tādi kaunpilni zaudējumi nenotiktu (lūdzu tikai bez tā, ka līmeņi dažādi, resursi, iespējas)?
un vēl, atceros laikus (gadi 7-8 atpakaļ), kad Ventspili zināja visā Eiropā un respektēja spēlējot Ulebā, tagad par to var tikai sapņot

     [+] [-]

, 2011-03-31 11:50, pirms 13 gadiem
zidlers rakstīja: 1. Ko domājat par Ventspils vājo spēli un izkrišanu no Eurochallenge?
2. Vai treneris tik tiešām nesaprot, ka šie "izcilie" melnie regulāri norok spēles, atrodoties vienlaicīgi uz laukuma?
Kāpēc maz spēlē Strēlnieks, manuprāt labākais saspēlnieks Latvijā un viens no labākajiem Baltijā, bet tiek laists melnais, kurš ne piespēli atdod spēj, ne trāpīt?
Kas vispār ir jāmaina, lai sniegums uzlabotos un tādi kaunpilni zaudējumi nenotiktu (lūdzu tikai bez tā, ka līmeņi dažādi, resursi, iespējas)?
un vēl, atceros laikus (gadi 7-8 atpakaļ), kad Ventspili zināja visā Eiropā un respektēja spēlējot Ulebā, tagad par to var tikai sapņot
1. Izkrišana bija prognozējama, tāpēc atkārtots zaudējums beļģiem nepārsteidz.
2. Kāpēc Strēlniekam tik mazs spēles laiks vislabāk pratīs atbildēt galvenais treneris Guntis Endzelis.
Kas jāmaina? Klubam beidzot ir jāsaprot, ko viņi vēlas, nevis mainīt vienu treneri pēc otra un mainīt tikai mainīšanas pēc. Tāpēc nevajadzētu brīnīties, ja rīt no Ventspils puses pienāks ziņa, ka Endzelis ir brīvs...
Arī es atceros tos labos ULEB laikus, kad patiešām bija prieks skatīties ventiņu spēles. Toreiz komandā bija stabilitāte, trenerus neatbrīvoja pēc pirmajām zaudēm un, beigu beigās, tajos laikos ar komandu strādāja, manuprāt, labākais treneru tandēms.

     [+] [-]

, 2011-03-31 13:20, pirms 13 gadiem
Bet vai Jums neliekas, ka Endzelam nesokas ar spēles vadīšanu, individuāla spēle bez kombinācijām. Manuprāt, it sevišķi leģionāri spēlē kā vēlas, vrb nav pietiekams respekts pret treneri? Pagaidām BKV spēlē galīgi nav jūtams trenera rokraksts. Un lai kā visiem patiktu nolikt VEFu, pašlaik VEF izskatās pēc komandas un ar laba līmeņa treneri, pie kura nevar būt tāds bardaks laukumā kā ventspilnieku rindās. Ja Ventspils nesāks spēlēt kolektīvu spēli, nekas labs, manuprāt, sezonas finišā nebūs un treneriem beidzot jāizdomā, kā atrisināt šo problēmu. Gribas vēl piebilst, ka J. Strēlniekam pirms šīs sezonas vajadzēja braukt prom...

     [+] [-]

, 2011-03-31 13:59, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet vai Jums neliekas, ka Endzelam nesokas ar spēles vadīšanu, individuāla spēle bez kombinācijām. Manuprāt, it sevišķi leģionāri spēlē kā vēlas, vrb nav pietiekams respekts pret treneri? Pagaidām BKV spēlē galīgi nav jūtams trenera rokraksts. Un lai kā visiem patiktu nolikt VEFu, pašlaik VEF izskatās pēc komandas un ar laba līmeņa treneri, pie kura nevar būt tāds bardaks laukumā kā ventspilnieku rindās. Ja Ventspils nesāks spēlēt kolektīvu spēli, nekas labs, manuprāt, sezonas finišā nebūs un treneriem beidzot jāizdomā, kā atrisināt šo problēmu. Gribas vēl piebilst, ka J. Strēlniekam pirms šīs sezonas vajadzēja braukt prom...
Piekrītu... Personīgi man šķiet, ka Endzeļa īstais darba lauks ir jaunatnes basketbols... Tas nav apvainojums viņam, vienkārši katram ir savs... Arī par VEF piekrītu, ka vismaz šobrīd viņi izskatās cerīgāk...
Redzot, kā attīstās notikumi Ventspilī, atkal nekas cits neatliek, kā piekrist - Strēlniekam bija jāaizbrauc, bet klubam gribas uz viņu nopelnīt lieku eiro....

     [+] [-]

, 2011-04-08 16:18, pirms 13 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Piekrītu... Personīgi man šķiet, ka Endzeļa īstais darba lauks ir jaunatnes basketbols... Tas nav apvainojums viņam, vienkārši katram ir savs... Arī par VEF piekrītu, ka vismaz šobrīd viņi izskatās cerīgāk...
Redzot, kā attīstās notikumi Ventspilī, atkal nekas cits neatliek, kā piekrist - Strēlniekam bija jāaizbrauc, bet klubam gribas uz viņu nopelnīt lieku eiro....
Strēlniekam negribot, ir uzradies zinošs "basketbola eksperts" - Boitmanis

     [+] [-]

, 2011-04-10 21:56, pirms 13 gadiem
Beidzot tas ir noticis: LV klubs tika BBL finālā. Manuprāt, VEF ļoti labi šo Final 4 aizvadīja, spēlēja kā komanda (šeit pilnīgi vietā ir Janičenoka teiciens pēc pusfināla par musketieriem, emocijas uz komandas soliņa utt.), varēja redzēt, ka treneris vada komandas spēli, komanda bija ļoti nopietni un labi sagatavojusies šiem svarīgajiem mačiem. Vai nešķita, ka VEFam pietrūka vēl kāds garais (4., 5. nr.), lai varētu uzvarēt finālā? Vai VEF Jūs kaut kādā ziņā pārsteidza?
Un ja runājam par Ventspili, Jūsu prognoze - Endzels netiks padzīts, jo nebūtu jau pārsteigums, ja kko tādu uzrīkotu Lembergs? Jums neliekas, ka pārāk maz spēles laiks tiek uzticēts tādiem spēlētājiem kā A. Strēlniekam (tādi cīnītāji un labi spēlētāji aizsardzībā šāda tipa spēlēs ir ļoti vajadzīgi), Blauam, Kuzminskam (kurš sezonas pirmajā pusē bija viens no līderiem, tagad viņam neuzticās un viņš, kad uznāk laukumā, ir nemanāms)? Ja Ventspils neuzlabos spēli, viņi var pat netikt finālā, manuprāt, jo, piemēram, tas pats Barons var likt pretī komandas spēli pret Ventspils individuālo speli. Pareizi te viens rakstīja, ka Ventspils ir nevis komanda, bet 12 atsevišķi spēlētāji. Jums tā nešķiet?

     [+] [-]

, 2011-04-11 14:07, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beidzot tas ir noticis: LV klubs tika BBL finālā. Manuprāt, VEF ļoti labi šo Final 4 aizvadīja, spēlēja kā komanda (šeit pilnīgi vietā ir Janičenoka teiciens pēc pusfināla par musketieriem, emocijas uz komandas soliņa utt.), varēja redzēt, ka treneris vada komandas spēli, komanda bija ļoti nopietni un labi sagatavojusies šiem svarīgajiem mačiem. Vai nešķita, ka VEFam pietrūka vēl kāds garais (4., 5. nr.), lai varētu uzvarēt finālā? Vai VEF Jūs kaut kādā ziņā pārsteidza?
Un ja runājam par Ventspili, Jūsu prognoze - Endzels netiks padzīts, jo nebūtu jau pārsteigums, ja kko tādu uzrīkotu Lembergs? Jums neliekas, ka pārāk maz spēles laiks tiek uzticēts tādiem spēlētājiem kā A. Strēlniekam (tādi cīnītāji un labi spēlētāji aizsardzībā šāda tipa spēlēs ir ļoti vajadzīgi), Blauam, Kuzminskam (kurš sezonas pirmajā pusē bija viens no līderiem, tagad viņam neuzticās un viņš, kad uznāk laukumā, ir nemanāms)? Ja Ventspils neuzlabos spēli, viņi var pat netikt finālā, manuprāt, jo, piemēram, tas pats Barons var likt pretī komandas spēli pret Ventspils individuālo speli. Pareizi te viens rakstīja, ka Ventspils ir nevis komanda, bet 12 atsevišķi spēlētāji. Jums tā nešķiet?
Tiešām, beidzot tas ir noticis, bet... Nenirsim iekšā dziļā eiforijā un neteiksmi, ka basketbols ir atdzimis u.t.t. Protams, ir baigais prieks, ka beidzot ir izjaukts ierastais BBL fināls, taču īstam priekam iemesls būs tad, ja to pašu izdarīsim pēc gada. Ar vienu panākumu ir par maz, lai apgalvotu, ka esam uzkāpuši baltā zirag mugurā un tagad tikai būs... Uzvara pār LR ir tikai viena uzvara, par kuru pēc iespējas ātrāk ir jāaizmirst... Par garajiem... Ja paņemtu vēl kādu garo, tad vajadzētu atsēdināt kādu īso... Tāpat viņu VEF'ā ir pietiekamā daudzumā... Pārsteidza ar to, ka uzvarēja un cik man bija iespēja uzmest aci pašām spēlēm, tad arī saturs ir kļuvis taustāms, spēle kļuvusi skatāmāka, nav vairs tā nosacītā haosa...
Par Ventspili... Jebkas, kas notiek ar šo komandu, mani vairs nepārsteidz... patiesībā, pārsteidza gan. Pārsteidza tas, ka vakar pret LR tomēr prata savākt pēdējos spēkus un paglābties no briestošās sagrāves. Tas bija vienīgais patīkamais ventspilnieku izpildījumā... Par Endzeli... Loģiski būtu, ka viņu no mainītu, bet tikpat loģiski viņam ir jāpaliek savā vietā... Laikam jau nav prāta darbs pirms "play off" mainīt trenerus... Kaut gan, leiši to ir izdarījuši un kāpēc gan Ventspils nevarētu izdarīt to pašu. Kā jau teicu, pēdējo trīs gadu laikā šajā komandā nesaskatu neko loģisku vai arī tā ir ļoti maz...

     [+] [-]

, 2011-04-11 14:54, pirms 13 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Tiešām, beidzot tas ir noticis, bet... Nenirsim iekšā dziļā eiforijā un neteiksmi, ka basketbols ir atdzimis u.t.t. Protams, ir baigais prieks, ka beidzot ir izjaukts ierastais BBL fināls, taču īstam priekam iemesls būs tad, ja to pašu izdarīsim pēc gada. Ar vienu panākumu ir par maz, lai apgalvotu, ka esam uzkāpuši baltā zirag mugurā un tagad tikai būs... Uzvara pār LR ir tikai viena uzvara, par kuru pēc iespējas ātrāk ir jāaizmirst... Par garajiem... Ja paņemtu vēl kādu garo, tad vajadzētu atsēdināt kādu īso... Tāpat viņu VEF'ā ir pietiekamā daudzumā... Pārsteidza ar to, ka uzvarēja un cik man bija iespēja uzmest aci pašām spēlēm, tad arī saturs ir kļuvis taustāms, spēle kļuvusi skatāmāka, nav vairs tā nosacītā haosa...
Par Ventspili... Jebkas, kas notiek ar šo komandu, mani vairs nepārsteidz... patiesībā, pārsteidza gan. Pārsteidza tas, ka vakar pret LR tomēr prata savākt pēdējos spēkus un paglābties no briestošās sagrāves. Tas bija vienīgais patīkamais ventspilnieku izpildījumā... Par Endzeli... Loģiski būtu, ka viņu no mainītu, bet tikpat loģiski viņam ir jāpaliek savā vietā... Laikam jau nav prāta darbs pirms "play off" mainīt trenerus... Kaut gan, leiši to ir izdarījuši un kāpēc gan Ventspils nevarētu izdarīt to pašu. Kā jau teicu, pēdējo trīs gadu laikā šajā komandā nesaskatu neko loģisku vai arī tā ir ļoti maz...
Protams, eiforijā iekrist nevajag, bet tomēr ir jānovērtē šis panākums. Cerams, ka basketbols būs atguvis kaut daļiņu līdzjutēju, kuri novērsās no basīša pēc Baigās vasaras. Lai pilnība atgūtos, gan vēl tāls ceļš ejams, bet, manuprāt, pirmais solītis ir izdarīts. Vismaz beidzot par basketu tiek runats pozitīvā noskaņojumā.
Man ir tāds jautājums, vai ir pieejams visu laiku labāko punktu guvēju saraksts LBL Play-ofos un finālsērijās? Būtu ļoti interesanta tāda statistika, manuprāt

     [+] [-]

, 2011-04-11 15:25, pirms 13 gadiem
Būs jāsarūgtina - neesmu atsevišķi izdalījis "play off" no regulārā čempionāta... Vajadzētu, bet nav tik daudz brīvā laika, lai to visu apkopotu... Tas ir tā saucamais martiškina darbs

     [+] [-]

, 2011-04-22 20:37, pirms 13 gadiem
Kurā datumā iznāks SA speciālizlaidums hokeja PČ?

     [+] [-]

, 2011-04-24 09:16, pirms 13 gadiem
kalvis00 rakstīja: Kurā datumā iznāks SA speciālizlaidums hokeja PČ?
Speciāla SA pielikuma par PČ nebūs, taču būs biezāks kārtējais SA numurs (92. lpp), kurš iznāks otrdien (26. aprīlī)...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-08 20:54, pirms 13 gadiem
Kur Uldriķis aizrotējis?