Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš: "Manus puikas šodien neaiztieciet!"

Ozoliņš: "Manus puikas šodien neaiztieciet!"
Sandis Ozoliņš un Edgars Masaļskis
Foto: AP/Scanpix

Pēc otrā zaudējuma olimpiskā kvalifikācijas turnīra apakšgrupā Latvijas izlases hokejisti izteicās, ka laukumā atstātas visas spēka un enerģijas rezerves. Pieļautas kļūdas, taču kopumā – novērtēta arī Čehijas izlases pieredzējušo spēlētāju meistarība un prasmes.

“Šodien nevienu no maniem puišiem neaiztieciet! Mani varat kritizēt – nav problēmu, uz priekšu. Bet puikas neaiztieciet,” tāpat kā pēc pirmās spēles, arī pēc otrās ar paziņojumu sāka Sandis Ozoliņš. “Cīnījāmies, kapājām. Bija momenti, kad viņus pārāk daudz respektējām. Tas, par ko nav šaubu – viņu meistarība ir liela, ļoti daudz spēlētāju ar labu un dažādu pieredzi NHL, taču tas netraucēja mums cīnīties. Spēlējām līdz galam, taču mums šodien pietrūka laika. Tas bija tas, kā bija par maz – laika...” Kādus vārdus komandai pateica pirms izšķirošās trešdaļas, Sandis nebija noskaņots atklāt. “Būtu tu ģērbtuvē, tad zinātu...”

Latvijas izlases pirmo vārtu autors Soču olimpiskajās spēlēs Jānis Sprukts atzina, ka nav pamanījis, ka ripa šķērsojusi līniju. “Patiesību sakot, man likās, ka ripu aizķēra vārtsargs – jo tā izlēca laukā, neskarot tīkliņu. Tobrīd vienkārši vajadzēja spēlēt līdz galam – jo, ja izvilka, tad jāturpina un jāmēģina iemest atkal,” epizodi, kurā nenoorientējās arī tiesneši, vārtu guvumu konstatējot tikai pēc vēl 15 spēlētām sekundēm, atcerējās uzbrucējs. “Spēles sākums bija pagrūts – par daudz metāmies pretkustībā un viņi vienkārši ar ātrumu mums gāja garām. Momentus nerealizēja, taču bija grūti. Pēc tam jau labāk iegājām spēlē. Vajadzēja efektīvāk pieskatīt viņu spēlētājus, kas ieslidojās ātrumā. Mēģinājām ripu pārtvert, kas nebija pareizi – tas noveda pie tā, ka viņi saņēma ripu ātrāk un nāca virsū. Pretkustībā un ātrumā – tur jau vairs neko nevari izdarīt.”

Čehu nospiedošo pārsvaru metienos pa vārtiem Sprukts neuzskata par nozīmīgu faktoru – drīzāk par normālu parādību Latvijas izlases rokrakstā. “Mums pašiem bija jāiemet vairāk. Sākumā sanāca, pēc tam vēl bija varianti, kad to varējām izdarīt. Nekad jau nav bijis tā, ka pretiniekus nomētājam. Ir bijuši treneri, kas nākuši un teikuši, lai metam no jebkurām pozīcijām, bet es domāju, ka mums hokejs jāspēlē tā, kā paši to jūtam. Pārkombinēties nevajag, taču nekam neder arī tikai sausi metieni no zilās līnijas.” Rīt spēle ar grupas favorīti Zviedriju, taču par to Jānis vēl nebija gatavs domāt, un izvairījās vērtēt komandas kopējo līkni – vai tā uzlabojas, pamazām tuvojoties turnīra izšķirošajam ceturtajam mačam. “Mūsu prātos ir tikai katra nākamā spēle, mēs neskatāmies uz to ceturto, kas vēl tikai nāks. Bija svarīga spēle pret čehiem – jā, mēs to zaudējām, taču atstājām laukumā visus simts procentus, lai to vinnētu. Rīt runāsim par zviedriem.”

Savukārt uzbrucējam Kasparam Daugaviņam tika vaicāts, vai savas pēdas prātā neatstāja nelaimīgi zaudētā pirmā spēle. “Jā, varbūt arī tas iedzina kādu nagliņu, taču tā zaudējuma dēļ šodien nedrīkstējām spēlēt sliktāk un tā arī nebija – sākām labi, aktīvi, visu laiku metām uz vārtiem. Protams, nebija tā, ka vazājām viņus šurpu turpu, taču cīnījāmies, līdām uz vārtiem, spēlējām drusciņ netīrāk. Viņi drusciņ iespieda, kaut kur parādījās dažas mazas kļūdiņas, un uzreiz dabūjām iekšā trešo un ceturto. Varbūt varējām vēl kādu iemest vairākumā, taču kopumā ņemot – spēlējām diezgan labi. Varbūt otrā trešdaļa sanāca tā vairāk uz mūsu vārtiem, taču principā turējāmies labi, nospēlējām aizsardzībā un izskatījāmies diezgan solīdi,” uzskata Kaspars.

- Spēles disciplīna nedaudz nepievīla?
- Protams, vienmēr var izvairīties no kādiem noraidījumiem, taču tā ir spēles daļa, un tur neko nevar izdarīt. Kopumā mazākums turējās, un visi noraidījumi šodien bija pa lietu. Protams, mazliet nūja aizgāja pa brīvu, trāpīja pa ķiveri, vēl asinis kaut kur – rezultātā četras minūtes un tur dabūjām iekšā vārtus.

- Kāds vispār bija spēles plāns? Zinot čehu vecumu, varbūt prasījās nedaudz straujāks temps.
- Pret tādām komandām grūti spēlēt, jo viņi kontrolē ripu. Īsti uzskriet arī nevar, jo viņiem tā taktika tāda – ar diviem aizsargiem un centru turēt to ripu savā zonā, kontrolēt, bet tajā pašā laikā abi pārējie ganās augšā. Aizmet tālo piespēli un tad savukārt tie trīs nāk ar otro vilni ātrumā. Grūti tam atrast kādas pretzāles. Mēģinājām cieši spēlēt vidējo zonu un it kā sanāca ļoti labi – šodien nebija tādu 2:1 vai 2:0 situāciju, kad Edža paliktu viens pats. Taktiski spēlējām diezgan disciplinēti un tas bija tas, ko no mums arī prasīja. Pirms trešās trešdaļas runājām par to, ka jāatrod veids, kā skriet virsū un spēlēt agresīvāk, tiešām arī nopelnījām divus vairākumus. Bija tur pāris šances iemest vēl kādu, bet nepaveicās.

- Viņi divreiz vairāk meta pa vārtiem un divreiz vairāk arī iemeta. Par šo Sandis pēc Šveices mača teica – jāuzlabo!
- Viņi meta vairāk, jo viņiem bija lielāka ripas kontrole un diezgan labi izspēlēti vairākumi – dabūja daudz mest no augšas. Domāju, nevaram mēs kaut ko baigi sūdzēties, tā tomēr ir pasaules klases komanda. Grūti likt kaut ko pretī. Mēs tomēr ikdienā spēlējam dažādās līgās, dažādos klubos, viņi – var teikt, ka vienā līgā.

- Uz šodienas spēli tika pamainītas maiņas, arī tev viens partneris nomainījās – kā tas palīdzēja?
- Neko daudz neizdarījām... Bija labi, aizsardzībā nospēlējām labi, taču uzbrukumā pietrūka.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-02-14 13:32, pirms 10 gadiem
2:1 bija kādas 2 reizes noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-02-14 13:34, pirms 10 gadiem
visas pretenzijas pie lipmanja kunga

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 13:35, pirms 10 gadiem
Ozolins pec runas makas varetu but ari aktieris !
Zel , ka Ozolins pepavadija so laiku nevis KHL , bet NHL , vinu pat atceras CNN , kas radija sizetu par Ozolinu Svieces speles laikaa!

 +15 [+] [-]

, 2014-02-14 13:35, pirms 10 gadiem
Veči, vēl nekas nav zaudēts! Viss ir tikai sācies!
Vēl ir divas spēles - pirmā, lai saprastu, ko varam vēl labāk izdarīt un otrā - lai cīnītos cik spēka, atdod sevi par visiem 100%

Par LATVIJU!

 +11 [+] [-]

, 2014-02-14 13:35, pirms 10 gadiem
puiki malači

 +41 [+] [-]

, 2014-02-14 13:36, pirms 10 gadiem
Paldies Ozoliņam un Komandai par cīņas sparu!!
Slēpts komentārs: gebels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Darkmen

  +5 [+] [-]

, 2014-02-14 13:42, pirms 10 gadiem
Nebūtu masala vilcis daudzās epizodēs sanāktu kā Slovākiem pret jeņķiem! Bet vienalga cepuri nost par kvalitatīvu hoķi!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 13:43, pirms 10 gadiem
Komentetajs Krepans nav isti kompetents ne tikai par biatlonu , bet ari par sleposanu , biezi min Northugu ka favoritu , ja vins butu ieprieks skatijies kadus sleposanas posmus , tad Northugs ilgi slimoja un ne tuvu nav favorits
Kreipans ir aizmirsis , kad vairs nedzivojam padomju savieniba un turpina slavinat un just lidzi krieviem , kadaa biatlona parraide saka saukt milvardinos krievus ka Dasa uz prieksu utt , man nav vajadzigas Kreipana ilgas vizitkartes un stasti par krievu biatlonistiem , taja pasa bridi nepieminot ipasi musejos, laikam Kreipans ir parkomentejies nash kanala TV 5 Dzianama Riga

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 13:45, pirms 10 gadiem
Darkmen rakstīja: Starkovu Nolana vietā!
Vaitad Znaroks bija labāks par Nolanu? nekad jums nav labi

 +26 [+] [-]

, 2014-02-14 13:46, pirms 10 gadiem
Nu cīnās jau atzīstami, tikai pietrūkst kaut kā, it īpaši spēlē pret Šveici! man patīk šis LV hokejs. Atceroties ar kādiem rezultātiem zaudējām Turīnā un Vankūverā, progress ir jūtams pamatīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 13:47, pirms 10 gadiem
Laba spele ,bet nepaveicas
.Cehija bij labaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 13:53, pirms 10 gadiem
gebels rakstīja: ej disrt
kad vienreiz mainīs reģistrācijas formu lai visādi šitādi te beidz taisīt sevi pa muļķiem

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 13:53, pirms 10 gadiem
Ozoliņam jau arī nav ko pārmest..Varēja redzēt ka centās kko mainīt ,bet nesanāca..Visi malači ļoti patika Girgensona un Ķēniņa spēka spēle gandrīz katru epizodi pabeidza ar spēka paņemienu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 13:58, pirms 10 gadiem
Pārkombinēties nevajag, taču nekam neder arī tikai sausi metieni no zilās līnijas.”

Nu majn šķiet, ka mēs pārāk daudz kombinējām un, Jānīt, ja gribam iemest vārtus vairāk nekā pretinieki, tad ir jāmet no zilās līnijas un jārada spiediens vārtu priekšā. Mēs gribam reizēm spēlēt pārāk ilgi, līdz ar to pusminūtes laikā no vairākuma izdaram vienu metienu par vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 14:00, pirms 10 gadiem
fruttto rakstīja: Nu nejau Nameji kritizēs Sandi
Es viņu nekritizēju.
Vienkārši virsraksts un teksts šajā rakstā liek mazliet aizdomāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:02, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Pārkombinēties nevajag, taču nekam neder arī tikai sausi metieni no zilās līnijas.”

Nu majn šķiet, ka mēs pārāk daudz kombinējām un, Jānīt, ja gribam iemest vārtus vairāk nekā pretinieki, tad ir jāmet no zilās līnijas un jārada spiediens vārtu priekšā. Mēs gribam reizēm spēlēt pārāk ilgi, līdz ar to pusminūtes laikā no vairākuma izdaram vienu metienu par vārtiem.
Jā tas arī nedaudz kaitināja vajag izdarīt vairāk metienus pa vārtiem nevis mēģināt apvadīt vai gaidīt kko labāku kā rezultātā zaudējam ripu

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 14:04, pirms 10 gadiem
Manuprāt čehi,vienkārši fiziski ir spēcīgāki,viņi ir masīvāki un tehniskāki ! Netiekam viņiem līdzi....
Čehi neļāva mums noķert "vilni" .....
Mūsējie dabūja daudz strādāt un spēki nepietika.....
Negribās nemaz domāt par spēli pret zviedriem....
Ja zviedri vēlēsies uzspēlēt pa īstam - mums klāsies ļoti bēdīgi....
Bet kopumā man patīk mūsu komanda un komandas spēle ! Vienkārši - pretinieki arī šajos gados ir ļooooti auguši kadros un meistarībā !
Un Olimpiāde 'švako' vairs nav.....
Jā,un tā shēmošana bez Nolana visai amizanta izskatījās !

 +12 [+] [-]

, 2014-02-14 14:04, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ozoliņam nav mazliet sakāpis galvā?
Ja žurnālisti nav kaut ko kārtējo reizi sajaukuši,tad par to var aizdomāties.
Nesāc te uzstādīt diagnozes. Es Tev vienreiz pateikšu atklāti - visai d.iršanai ir robeža. Vari savu žulti izvemt uz dažādiem komercprojektiem, bet IZLASI liec mierā. Es domāju, ka labi apzinies - tu neesi Ozo mazā pirkstiņa vērts.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-14 14:06, pirms 10 gadiem
Augstāk par savu pēcpusi neuzlēksi,tas ir jāsaprot.Puikām nav ko pārmest,visi cīnās cik var.Cerams,ka arī pret zviedriem spēsim parādīt kaut ko līdzīgu,tad iespējams paliksim pēc vārtu starpības 10 vietā un pretī nāks labāka 3.vieta.Varbūt ,ka tā nebūs TOP komanda un vienā spēlē varēsim izšaut.Tā kā viss vēl priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:12, pirms 10 gadiem
Puishi ciiniijaas, taa ka shoreiz patieshaam nav , ko paarmest. Varbuut tempu patieshaam vajadzeeja kurinaat maksimaalu, lai chehi hogurst.

Bet cik nu taas meistariibas ir, tik ir.
Ozo raavaas kaa zveers. Shoreiz uzvareeja stipraakais.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:13, pirms 10 gadiem
soreiz vnk nav ko citu vainot un uzreiz visi uz nolanu saak...
aunu bars! :d

  +8 [+] [-]

, 2014-02-14 14:14, pirms 10 gadiem
Savā līmenī nospēlējām. Laimes māte mums šodien blakus nestāvēja, čehi arī nospēlēja savā līmenī. Masaļskis brīnumus nerādīja.

Bez veiksmes palīdzības pret top6 komandām uzvarēt ir ļoti sarežģīti, domāju, ka to katrs saprot.

Tagad jāstrādā pret Zviedriju (vārtu starpība ir svarīga) un jācer, ka ceturtajā spēlē pretī nenāks ASV/somi/čehi, bet kāds pavājāks pretinieks.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 14:14, pirms 10 gadiem
Ovechkinfan rakstīja: Jā tas arī nedaudz kaitināja vajag izdarīt vairāk metienus pa vārtiem nevis mēģināt apvadīt vai gaidīt kko labāku kā rezultātā zaudējam ripu
Tieši tā. Lai gan čehiem bija viennozīmīgs pārsvars, taču mums arī bija iespējas mest, nevis vienādos sastāvos censties izveidot kādas kombinācijas. Neesam tik augstas klases komanda, lai kaut ko kombinētu līdz skaistam metienam. Mums ir daudz labu spēlētāju, kas var ieiet pretinieku zonā un izdarīt labus metienus. Tieši tādu, kādu izdarīja Vasiļjevs saņēma ripu un uzreiz meta.Tieši tādu aktivitāti gaidu uzbrukumā - vairāk metienus par vārtiem.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:15, pirms 10 gadiem
Tieši domāt ir tass ko tev nevajadzeetu dariit
NAMEJS 9999 rakstīja: Es viņu nekritizēju.
Vienkārši virsraksts un teksts šajā rakstā liek mazliet aizdomāties.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:15, pirms 10 gadiem
Kas attiecas uz Nolanu, viņš nekad nav zīmējis nekādas shēmas spēles laikā. Uz komandtiltiņa vienmēr ir cits treneris/palīgs, kas to dara. Arī Bufalo.

Un ir tikai normāli, ka spēlētāji izmanto tāfelīti, lai viens otram paskaidrotu lietas.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:15, pirms 10 gadiem
katrs pats gan jau zinb kur nolaida lažu...
Arī Miķelis sēdot uz sola tās 2+2 saprata, ka tā nu gan nevajag darīt.
izlase nav svētā avs, kuru nu nevar arī biki pakritizēt un šodien es pakritizēšu Miķeli.
nav par ko kritizēt pret Šveici, bet šodien ir gan šis tas, kas protams neizslēdz kopējo viedokli par izlases startiem.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:16, pirms 10 gadiem
Kas ar ralfu freibergu,nākamā spēlē būs ?????

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:16, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Savā līmenī nospēlējām. Laimes māte mums šodien blakus nestāvēja, čehi arī nospēlēja savā līmenī. Masaļskis brīnumus nerādīja.

Bez veiksmes palīdzības pret top6 komandām uzvarēt ir ļoti sarežģīti, domāju, ka to katrs saprot.

Tagad jāstrādā pret Zviedriju (vārtu starpība ir svarīga) un jācer, ka ceturtajā spēlē pretī nenāks ASV/somi/čehi, bet kāds pavājāks pretinieks.
ASV un Somija domājami nenāks pretī, jo tad viņiem savā apakšgrupā jaieņem trešā vieta. Visticamāk būs Slovākija,Šveice, Austrija/Norvēģija. Protams, ar nosacījumu, ja esam 10.vietā pēc priekšsacīkstēm.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:17, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: katrs pats gan jau zinb kur nolaida lažu...
Arī Miķelis sēdot uz sola tās 2+2 saprata, ka tā nu gan nevajag darīt.
izlase nav svētā avs, kuru nu nevar arī biki pakritizēt un šodien es pakritizēšu Miķeli.
nav par ko kritizēt pret Šveici, bet šodien ir gan šis tas.
Jā, starp citu. Nav tā, ka Miķelis krīt ārā no izlases, taču pirmajā maiņā viņš īsti neiederas šobrīd.

Nolana vietā pret zviedriem varētu nedaudz noriskēt un pacelt Daugaviņu vai Indraši uz 1.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:19, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: ASV un Somija domājami nenāks pretī, jo tad viņiem savā apakšgrupā jaieņem trešā vieta. Visticamāk būs Slovākija,Šveice, Austrija/Norvēģija. Protams, ar nosacījumu, ja esam 10.vietā pēc priekšsacīkstēm.
Tas ir tāds liels nosacījums. Austrija-Norvēģija būs līdzīga spēle. Iespēja, ka Austrija norauj kādu punktu ir pat ļoti reāla. Tas pats arī Slovākija-Slovēnija. Arī visdrīzāk nebūs nekādas sagrāves.

Mierīgi varam palikt 11. vietā, piemēram.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:24, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Pārkombinēties nevajag, taču nekam neder arī tikai sausi metieni no zilās līnijas.”

Nu majn šķiet, ka mēs pārāk daudz kombinējām un, Jānīt, ja gribam iemest vārtus vairāk nekā pretinieki, tad ir jāmet no zilās līnijas un jārada spiediens vārtu priekšā. Mēs gribam reizēm spēlēt pārāk ilgi, līdz ar to pusminūtes laikā no vairākuma izdaram vienu metienu par vārtiem.
Tādi lūk mēs esam latvieši- visi mākam visu. Sākot no veikalu būvēšanas, kuri brūk kopā,beidzot ar sporta ekspertiem vienā personā. Nezin gan kāpēc, ja reiz esi tik gudrs, mēs Latvijas izlases formas kreklā uz laukuma neredzam kaut kādu sandri? Tev to tekstu rakstot bija laiks līdz ausīm, bet uz laukuma tās ir dažas sekundes, un lēmums ir jāpieņem ātri, ļoti ātri! Padomā par to

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir tāds liels nosacījums. Austrija-Norvēģija būs līdzīga spēle. Iespēja, ka Austrija norauj kādu punktu ir pat ļoti reāla. Tas pats arī Slovākija-Slovēnija. Arī visdrīzāk nebūs nekādas sagrāves.

Mierīgi varam palikt 11. vietā, piemēram.
Domāju pēc Slovākijas sagrāves pret ASV. Slovākiem vajadzētu uzvarēt Slovēniju. Austrija pret Norvēģiju - pilnīgi piekrītu. Austrija jau nodemonstrēja pret Somiju, ka uzbrukumā savas iespējas prot izmantot, taču vajākais ķēdes posms ir tieši aizsardzība. Loģiski, jo ne velti šobrīd NHL spēlē trīs austriešu uzbrucēji, taču aizsargi pēdējos astoņos gados neviens nav bijis. Tātad, austrieši paņems norvēģus vai izcīnīs kādu punktu, ja spēs aizsardzību sakārtot un izmantot savas izdevības (kā lidz šim).

P.S. Viss ir atkarīgs patiesība no mums, jācenšās zaudēt zviedriem pēc iespējas mazāku pārsvaru, lai saglabātu 10.vietu.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:29, pirms 10 gadiem
aigars076 rakstīja: Nesāc te uzstādīt diagnozes. Es Tev vienreiz pateikšu atklāti - visai d.iršanai ir robeža. Vari savu žulti izvemt uz dažādiem komercprojektiem, bet IZLASI liec mierā. Es domāju, ka labi apzinies - tu neesi Ozo mazā pirkstiņa vērts.
Lasi uzmanīgi ko es uzrakstīju mazliet zemāk otrajā komentārā.
Ja viņš Tev ir liela autoritāte, tad lai jau tā būtu, man tas gluži vienalga.
Tikai nevajag tā galīgi bez iemesla uzvilkties.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:32, pirms 10 gadiem
jeEpSSS rakstīja: Tādi lūk mēs esam latvieši- visi mākam visu. Sākot no veikalu būvēšanas, kuri brūk kopā,beidzot ar sporta ekspertiem vienā personā. Nezin gan kāpēc, ja reiz esi tik gudrs, mēs Latvijas izlases formas kreklā uz laukuma neredzam kaut kādu sandri? Tev to tekstu rakstot bija laiks līdz ausīm, bet uz laukuma tās ir dažas sekundes, un lēmums ir jāpieņem ātri, ļoti ātri! Padomā par to
Nu bet par ko iet runa? Paskaties uz skaitlisko vairākumu. Kā mes viņā darbojamies. Es nepārmetu mūsu puišiem par cīņu un pašatdevi,. bet runāju par vairākumu un metieniem uz vārtiem. Ja jau tu saki, ka ātri, tad jau loģiski, ka vairākumā cenšās izdarīt pēc iespējas vairākus metienus, lai radītu vārtu gūšanas momentus. Es neizplūdīšu šeit gari, ja seko līdzi, tad saproti par ko es runāju.

P.S. Nesaku, ka mēs slikti spēlējam, ja to darītu nekad mēs Sočos nespēlētu, bet par šo spēles komponentu tieši runāju, kas ir neatsverama sastāvdaļā, lai pacīnītos par kaut ko vairāk.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:33, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Domāju pēc Slovākijas sagrāves pret ASV. Slovākiem vajadzētu uzvarēt Slovēniju. Austrija pret Norvēģiju - pilnīgi piekrītu. Austrija jau nodemonstrēja pret Somiju, ka uzbrukumā savas iespējas prot izmantot, taču vajākais ķēdes posms ir tieši aizsardzība. Loģiski, jo ne velti šobrīd NHL spēlē trīs austriešu uzbrucēji, taču aizsargi pēdējos astoņos gados neviens nav bijis. Tātad, austrieši paņems norvēģus vai izcīnīs kādu punktu, ja spēs aizsardzību sakārtot un izmantot savas izdevības (kā lidz šim).

P.S. Viss ir atkarīgs patiesība no mums, jācenšās zaudēt zviedriem pēc iespējas mazāku pārsvaru, lai saglabātu 10.vietu.
Zviedriem , savukārt, vajag uzvarēt ar lielāku starpību, lai būtu augstāk trijniekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:43, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Zviedriem , savukārt, vajag uzvarēt ar lielāku starpību, lai būtu augstāk trijniekā.
Kāpēc?Viņiem priekšsacikstēs der vienkārša uzvara par Latvijua, ja šovakar uzveic Šveici.Tas tāpat viņiem garantēs vietu jau ceturtdaļfinālā, bet mums, lai dabūtu labāku pretinieku ceturtdaļfinālā ir svarīgi nezaudēt ar lielu vārtu starpību, jo nevar zināt, kādu pirti sakurinās slovēņi un austrieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 14:47, pirms 10 gadiem
Nu man liekas , ka indianis nolazhoja pie liela vairakuma vajadzeja Masalu nemt nost un meginat 6 pret 3.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 14:51, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Kāpēc?Viņiem priekšsacikstēs der vienkārša uzvara par Latvijua, ja šovakar uzveic Šveici.Tas tāpat viņiem garantēs vietu jau ceturtdaļfinālā, bet mums, lai dabūtu labāku pretinieku ceturtdaļfinālā ir svarīgi nezaudēt ar lielu vārtu starpību, jo nevar zināt, kādu pirti sakurinās slovēņi un austrieši.
nē. ieņemtajai vietai ir liela nozīme, savukārt ieņemto vietu nosaka vārtu starpība. Pirmajai vietai ir vieglāks pretinieks1/4
Information - Olympic - International Ice...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:57, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Rīt Gudi vārtos un iespēlēties uz kvali visai komandai.
Gudi vajadzēja šodien likt, jo skaidrs bija, ka Čehi ar NHL spēlētājiem nomētās, bet Masaļskis pret tādu spēka hokeju ir ļoti vājš. Jā, viņš var izvilkt izspēles uz tukšiem vārtiem, attiecīgi KHL, Somiju, Čehiju, bet ne NHL tipa apšaudi. Kaut gan es jau zināju, ka tā būs. Vārtsargu trenerim šiška par šito

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:59, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir tāds liels nosacījums. Austrija-Norvēģija būs līdzīga spēle. Iespēja, ka Austrija norauj kādu punktu ir pat ļoti reāla. Tas pats arī Slovākija-Slovēnija. Arī visdrīzāk nebūs nekādas sagrāves.

Mierīgi varam palikt 11. vietā, piemēram.
Slovākija būtu īsta medusmaize, vismaz tā šobrīd šķiet

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:01, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Slovākija būtu īsta medusmaize, vismaz tā šobrīd šķiet
Man Austrija labāk patiktu...

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ozoliņam nav mazliet sakāpis galvā?
Ja žurnālisti nav kaut ko kārtējo reizi sajaukuši,tad par to var aizdomāties.
a kapec vinjam jastasta ko vins gerbtuve teica?

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:13, pirms 10 gadiem
kiksons88 rakstīja: Nu man liekas , ka indianis nolazhoja pie liela vairakuma vajadzeja Masalu nemt nost un meginat 6 pret 3.
Es, starp citu, arī to iedomājos Ne gluži nopietni, protams

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:14, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: ko tu vispār te raksti? ko skaties hokeju? ko lien katrā rakstā kas ir rakstīts par mūsējiem ? eksperts hrenovijs atradies... latvietis ar minimālo algu kuram viss ir sūdīgi... pēc visiem taviem rakstiem var nospriest,ka tev ir kāda šizofrēmija jo normāli cilvēki nenoliktu un nerakstītu tādas muļķības un tas ir visiem KRITIZĒJIEM,NOLĪCĒJIEM U.TT.. ES CERU JŪS VISI AIZRĪSATIES UN JUMS NEKAS DZĪVĒ NEIZDOSIES JŪS NO MALAS VNK PRETĪGI IZKATATIES,nosprāgstiet visi,man kauns par tādu Tautu un tādiem eksemplāriem
Tev jāapmeklē ārsts.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:21, pirms 10 gadiem
pretī negribētos velreiz čehus .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:31, pirms 10 gadiem
gebels rakstīja: Ozolins pec runas makas varetu but ari aktieris !
Zel , ka Ozolins pepavadija so laiku nevis KHL , bet NHL , vinu pat atceras CNN , kas radija sizetu par Ozolinu Svieces speles laikaa!
Tu gan nevarētu "pēc runas mākas būt aktieris'', jo navar saprast ko pie velna esi uzrakstījis! Ceru, ka tev latviešu valoda nav dzimtā, jo ja ir, tad man tevis ir ļoti žēl.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:32, pirms 10 gadiem
Nevienu kritizēt negribu, nav tiesību! Vienīgi uzskatu, ka manuprāt kļūda bija tajā, ka pielāgojāmies lēnajam čehu spēles stilam, un viņi, kā lieli meistari būdami, diezgan loģiski mūs arī apspēlēja. Ja būtu skrējuši kā ar Šveici varbūt būtu savādāk, bet vai uzvarētu, to neviens nezin! Kā teikt, ja tantei būtu riteņi, viņa būtu automobīlis! Bet tā, čaļi malači, cīnijās, ne mirkli neizskatijās, ka kāds būtu nolaidis rokas, tā turpināt, un uzvara būs!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:42, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev jāapmeklē ārsts.
Daudziem patreiz iet ciet, jo pilnīgi bez kāda pamata bija sasapņojušies ka nu tik būs. Tagad tas viss nāk ārā neadekvātā veidā.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:45, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Paldies Ozoliņam un Komandai par cīņas sparu!!
Nebija tur nekads cinjas spars iznemot Sandi un vel dažus =] Ar Sveici bija krietni labak

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:46, pirms 10 gadiem
Tu varbūt nepamanīji, bet arī čehu vārtsargs vilka un tāds ir viņu uzdevums vilkt
karlosm rakstīja: Nebūtu masala vilcis daudzās epizodēs sanāktu kā Slovākiem pret jeņķiem! Bet vienalga cepuri nost par kvalitatīvu hoķi!

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:46, pirms 10 gadiem
darel.bah rakstīja: a kapec vinjam jastasta ko vins gerbtuve teica?
Ne jau par to ir stāsts.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:50, pirms 10 gadiem
tas ir veltīts visiem tiem kas mūžīgi pēc RD SPĒLĒM VAI PIRMS RD SPĒLĒM VAI ČEMPIONA LAIKĀ nomelno,noliek un apsaukā mūsu izlasi... jus neesat normaali un mans kauns,ka ir jaadzivo ar taadu tautu

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:51, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: tas ir veltīts visiem tiem kas mūžīgi pēc RD SPĒLĒM VAI PIRMS RD SPĒLĒM VAI ČEMPIONA LAIKĀ nomelno,noliek un apsaukā mūsu izlasi... jus neesat normaali un mans kauns,ka ir jaadzivo ar taadu tautu
Ja neesi pamanījis, ir tāda iespēja ignorēt.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:53, pirms 10 gadiem
to es arī visu laiku esmu darījis ... visus gadus,bet es vairs nespēēju
M8archa rakstīja: Ja neesi pamanījis, ir tāda iespēja ignorēt.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:59, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā teiktu Mariss Andersons : "Bet es gribētu uzteikt Leonīdu Beresņevu par to, ka noņēma vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju! Jāriskē, jāriskē, kas cits mums atliek !"
Toreiz izvilkām brīnumainu uzvaru pret belariem. Tiešām šādos brīžos ir jāriskē. Divas šaibas ir divas šaibas un laika vairs nepaliktu tik daudz, ja arī iemestu 5:3. Protams, ja būtu 2:3, tad tas gan būtu absolūti stulbi. Bet stulbākais, ka vārtsargs vispār netika ņemts nost. Jo kāda diži starpība, vieni vārti vairāk, vai mazāk.
Starpība ir liela. Es tieši no tā baidījos, ka tik nenoņem vārtsargu.
Visticamākais scenārijs. Pēc 3 spēlēm 3 komandām ir 3 zaudējumi LAT, AUT, SLO. Visas šīs 3 komandas zaudē arī ceturto spēli un tad skaitīs vārtu starpību. Pagaidām mums ir mīnus 3. Tāpēc arī rīt ja zaudējam , tad labāk ar mazāku starpību.
Vēlos no Latvijas izlases vismaz 10 vietu olimpiādē.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 16:00, pirms 10 gadiem
Ozoliņš malacis, īsts kapteinis. Izlase dara savu darbu un nemaz tik slikti tas nesanāk, zaudēt izlasēm, kas rangā un hokeja "industrijas" ziņā ir tālu priekšā nenozīmē, ka izlase nekam neder. Būsim reāli, ar to sastāvu, kāds mums ir uz papīra, mēs darām divreiz vairāk nekā uz tā papīra vajadzētu iznākt.

Dažkārt komentētāji te tādas frāzes mētā, ka liktos, ka Latvijas izlasē tik vien Malkina un Ovečkina kalibra spēlētāji spēlē un zeltu mums visās sacīkstēs pēc kārtas vajadzētu dabūt un lūk zaudējam tad esam ēzeļi pēdējie, jo tak vajadzēja pretiniekus uz vienas kājas apspēlēt. Ar to līdzekļu mazumu, kas tiek ieguldīts mūsu izlase dara brīnumus.

Man prieks par īstajiem faniem, kas izlasi atbalsta un skatās reāli uz situāciju.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:01, pirms 10 gadiem
Izbrīna ka Namejs paliek pat bezkaunīgs ar saviem rakstiem arī Latvijas izlases spēlēs. Bet ir cilvēki, kuri ir neārstējami...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Starpība ir liela. Es tieši no tā baidījos, ka tik nenoņem vārtsargu.
Visticamākais scenārijs. Pēc 3 spēlēm 3 komandām ir 3 zaudējumi LAT, AUT, SLO. Visas šīs 3 komandas zaudē arī ceturto spēli un tad skaitīs vārtu starpību. Pagaidām mums ir mīnus 3. Tāpēc arī rīt ja zaudējam , tad labāk ar mazāku starpību.
Vēlos no Latvijas izlases vismaz 10 vietu olimpiādē.
būtībā nav tik liela starpība 10. vai 12. vieta. Katrā ziņā, tas nu nav tas mērķis pēc kā tiekties.

Bez tam austriešus pret norvēģiem vērtēju 50:50 (tomēr būtu patīkamāk apsteigt tieši austriešus)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Izbrīna ka Namejs paliek pat bezkaunīgs ar saviem rakstiem arī Latvijas izlases spēlēs. Bet ir cilvēki, kuri ir neārstējami...
Vairākkārt esmu teicis, ka RD heiteri (ar vienu izņēmumu abraga personā) pie pirmās izdevības apņirdz arī izlasi. Turklāt tieši tādiem pašiem vārdiem un tādiem pašiem argumentiem.

Starpība tikai tāda, ka PČ vai olimpiāde ir pāris nedēļas - bet RD sezona ilgst septiņus mēnešus. Ir, kur izvērsties.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:07, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: būtībā nav tik liela starpība 10. vai 12. vieta. Katrā ziņā, tas nu nav tas mērķis pēc kā tiekties.

Bez tam austriešus pret norvēģiem vērtēju 50:50 (tomēr būtu patīkamāk apsteigt tieši austriešus)
Ir tāda lieta kā izlases reitings. Man vienmēr ir svarīga vieta. jau esmu minējis, ka sekoju līdzi mūsu slēpotājiem, kalnu slēpotājiem online un par katru iegūto vai zaudēto vietu jūtu līdzi.
Hokejā vēl jo vairāk tas ir svarīgi. Nu neesam taču mēs medaļu pretendenti. Cerība ir katrā spēlē protams...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:09, pirms 10 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Īsti nav saprotams Nolana gudrais hokejs. Čehi spēlēja gudri Īpaši 3.periodā. Prieks bija skatīties kā Čehi kontrolē ripu, un dod piespēles. Daudz kas viņiem negāja cauri, bet tā ir jāspelē.
Latvija pagaidām bez apdomas skrien, nu nav te mazie laukumi, kur tas ietu cauri.
Skrien tāpēc, ka tā mums ir vienīgā iespēja dabūt ripu zonā , ar piespēlēm tas vispār neizdotos. Čehi ļoti cieši spēlēja. Vienīgais par ko es beidzot Nolanam mestu ir tas, ka viņš pilnīgi neķer peles ar 30 sek. pārtraukumiem, tas pats bija spēlē ar Šveici. Īstenībā arī Sabres šosezon jau ir kādi 2-3 zāģi pēdējās sekundēs.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:11, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Vairākkārt esmu teicis, ka RD heiteri (ar vienu izņēmumu abraga personā) pie pirmās izdevības apņirdz arī izlasi. Turklāt tieši tādiem pašiem vārdiem un tādiem pašiem argumentiem.

Starpība tikai tāda, ka PČ vai olimpiāde ir pāris nedēļas - bet RD sezona ilgst septiņus mēnešus. Ir, kur izvērsties.
Pilnībā piekrītu. Un atkārtoju jau kuro reizi. Man nav nekādu pretenziju ka cilvēkam nepatīk DR, ka viņš nevēlas redzēt šo komandu utt. Ir cilvēki, kuri uzvedas kā bērni vai slimnieki... ir te viens zemgaļu virsaitis un gluma zivs šajā līmenī

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ir tāda lieta kā izlases reitings. Man vienmēr ir svarīga vieta. jau esmu minējis, ka sekoju līdzi mūsu slēpotājiem, kalnu slēpotājiem online un par katru iegūto vai zaudēto vietu jūtu līdzi.
Hokejā vēl jo vairāk tas ir svarīgi. Nu neesam taču mēs medaļu pretendenti. Cerība ir katrā spēlē protams...
attiecībā uz reitingu pluss ir tas, ka OS turnīrā mēs jebkurā gadījumā būsim augstāk par Vāciju, Baltkrieviju, Dāniju, Franciju. Savukārt, Slovēnija un Austrija mūs nekrata, jo viņi spēlēs PČ 1. divīzijā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:15, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz reitingu pluss ir tas, ka OS turnīrā mēs jebkurā gadījumā būsim augstāk par Vāciju, Baltkrieviju, Dāniju, Franciju. Savukārt, Slovēnija un Austrija mūs nekrata, jo viņi spēlēs PČ 1. divīzijā.
Par to jau priecājos , bet vēl papildus punkti noderētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:24, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Par to jau priecājos , bet vēl papildus punkti noderētu
ja nebūsim priekšā Norvēģijai, tas pilnīgi neko nedos...

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:28, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Zviedriem , savukārt, vajag uzvarēt ar lielāku starpību, lai būtu augstāk trijniekā.
Skaidrs, kaut ko biju garām palaidis, bet domāju, ka zviedriem galvenais ir nodrošināt vietu ceturtdaļfinālā.Šaubos, ka viņi izies spēlē pret Latviju - nu tulīt maisam gals būs vaļā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 16:33, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ja nebūsim priekšā Norvēģijai, tas pilnīgi neko nedos...
Reitingā skaita punktus par pēdējiem 4 gadiem kopā ( vecākiem gadiem tiek lietots koeficients, 0,75; 0,5; 0,25). Katrs punkts var noderēt un reitinga vieta ir prestiža jautājums.

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:38, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Reitingā skaita punktus par pēdējiem 4 gadiem kopā ( vecākiem gadiem tiek lietots koeficients, 0,75; 0,5; 0,25). Katrs punkts var noderēt un reitinga vieta ir prestiža jautājums.
es to visu ļoti labi zinu!

     [+] [-]

, 2014-02-14 16:41, pirms 10 gadiem
Nolanu nevajag mainīt,gribu redzēt vēl Nolanu priekšgalā.

Spēle pret Šveici,Edgars bija mūriss un komanda cīnijās,pilnīgi biju pārsteigsts,nebiju tādu Latvijas izlasi sen redzējis,prieks skatīties.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:04, pirms 10 gadiem
Zer0LV rakstīja: Ozoliņš malacis, īsts kapteinis. Izlase dara savu darbu un nemaz tik slikti tas nesanāk, zaudēt izlasēm, kas rangā un hokeja "industrijas" ziņā ir tālu priekšā nenozīmē, ka izlase nekam neder. Būsim reāli, ar to sastāvu, kāds mums ir uz papīra, mēs darām divreiz vairāk nekā uz tā papīra vajadzētu iznākt.

Dažkārt komentētāji te tādas frāzes mētā, ka liktos, ka Latvijas izlasē tik vien Malkina un Ovečkina kalibra spēlētāji spēlē un zeltu mums visās sacīkstēs pēc kārtas vajadzētu dabūt un lūk zaudējam tad esam ēzeļi pēdējie, jo tak vajadzēja pretiniekus uz vienas kājas apspēlēt. Ar to līdzekļu mazumu, kas tiek ieguldīts mūsu izlase dara brīnumus.

Man prieks par īstajiem faniem, kas izlasi atbalsta un skatās reāli uz situāciju.
Un Tu domā ,ka mēs ar šādu spēli, vinnētu slovēņus ,norvēģus,jo uz papīra taču mēs esam labāki.? Šaubos.

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:09, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: katrs pats gan jau zinb kur nolaida lažu...
Arī Miķelis sēdot uz sola tās 2+2 saprata, ka tā nu gan nevajag darīt.
izlase nav svētā avs, kuru nu nevar arī biki pakritizēt un šodien es pakritizēšu Miķeli.
nav par ko kritizēt pret Šveici, bet šodien ir gan šis tas, kas protams neizslēdz kopējo viedokli par izlases startiem.
tas 2+2 izskatījās bik izzīšts no pirksta.protams trāpīja pa seju čeham,bet čehs jau arī noliecies ar galvu miķelim ceļa augstumā..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:12, pirms 10 gadiem
kiksons88 rakstīja: Nu man liekas , ka indianis nolazhoja pie liela vairakuma vajadzeja Masalu nemt nost un meginat 6 pret 3.
Beresņeva variants pret belariem 2005.gada kvalenē? eh man ar tādas pašas domas bija- vairakums 5 min līdz beigām...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:25, pirms 10 gadiem
Īsts godavīrs.prieks klausīties šādos pēcspēles komentāros!

     [+] [-]

, 2014-02-14 17:25, pirms 10 gadiem
[quote vitamins69]
Nevienu kritizēt negribu, nav tiesību! Vienīgi uzskatu, ka manuprāt kļūda bija tajā, ka pielāgojāmies lēnajam čehu spēles stilam, un viņi, kā lieli meistari būdami, diezgan loģiski mūs arī apspēlēja. Ja būtu skrējuši kā ar Šveici varbūt būtu savādāk, bet vai uzvarētu, to neviens nezin! Kā teikt, ja tantei būtu riteņi, viņa būtu automobīlis! Bet tā, čaļi malači, cīnijās, ne mirkli neizskatijās, ka kāds būtu nolaidis rokas, tā turpināt, un uzvara būs!
Tieši otrādi tā turpināt nedrīks, vajag savu spēli spēlēt, nevis slidināties līdzi onkulim Jāgram un skatīties ko nu viņš darīs

  -3 [+] [-]

, 2014-02-14 17:37, pirms 10 gadiem
Šoreiz jāpiekrīt Namejam.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 17:52, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Nu cīnās jau atzīstami, tikai pietrūkst kaut kā, it īpaši spēlē pret Šveici! man patīk šis LV hokejs. Atceroties ar kādiem rezultātiem zaudējām Turīnā un Vankūverā, progress ir jūtams pamatīgs!
Par to progresu varētu strīdēties. Tevis pieminētajā laikā, čehi bija daudz labāki, kaut vai tāpēc , ka viņu līderi bija jaunāki un bija vēl zvaigznes kuras tagad vairs nespēlē, bet jaunas vietā nav. Ko vērts bija Hašeks. Tajā laikā neviens nešaubījās par mūsu uzvaru pār Norvēģiem, bet ar tādu spēli kā šodien , es šaubos vai mēs viņus vinnētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 17:58, pirms 10 gadiem
nav iemesla nevienam pārmest. izlase cīnījās godam un augstāk par savu pēcpusi taču neuzlēksi. mūsu iespējas ir tādas kādas tās ir, tāpēc paldies puišiem par cīņassparu. jā, varēja arī šur tur veikties vairāk bet kopumā aina nav slikta. no Masaļska negaidīju tik labu sniegumu, pirms olimpiādes domāju ka pirmais varočiks būs Gudļevskis, bet še tev...

     [+] [-]

, 2014-02-14 18:27, pirms 10 gadiem
Čehi bišku iesmēja pēcspēles intervijā pa mūsu cīņassparu.http://www.diena.lv/sports/soci-2014/cehijas-hokejists-erats-laikam-latviesi-domaja-ka-joprojam-ir-1990-gads-14044221

     [+] [-]

, 2014-02-14 19:55, pirms 10 gadiem
parak respekteja pretinieku musejie,darija ko gribeja gan saviem gan pie musu vartiem un tur ari izskiras speles liktenis,klopei bija jabut,tad viss savadak aizietu

     [+] [-]

, 2014-02-14 20:34, pirms 10 gadiem
puikas neaiztieku, bet viņi mani absolūti (skatījos tiešraidi) nepārliecināja atšķirībā no 1.spēles, vrb arī pareizi spēlēja pret meistarīgiem čehiem..

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:05, pirms 10 gadiem
kaut kur var redzēt arī spilgtākos momentus?

     [+] [-]

, 2014-02-15 01:46, pirms 10 gadiem
Nedomaju ka daudzi uzskatija ka mes pec grupu turnira jau busim 1/4
Sis speles mums vairak ir lai palidzetu pierast pie tada kalibra speletajiem un lai varam 1/8
izsaut
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 08:05, pirms 10 gadiem
A-BURTS-ANTI-MULTI-KULTI rakstīja: plus ir tas,ka izcinot 10.vietu,piemeram,mes pieplusosim vairak papildus punktus kopeja reitinga,neka izcinot 12.to tevis minetas komandas punktus nevac,jo vienkarsi NEPIEDALAS,bet mes taks gan tos krajam un jo augstaka vieta,jo to ir vairak
punktus minētas izlases vāc gan - tās (kuras piedalījās kval. turnīros) OS reitingā tiks kvalificētas no 13. vietas uz leju.

     [+] [-]

, 2014-02-15 09:25, pirms 10 gadiem
Malacis OZO,bet nav jau arī par ko jūs kritizēt.....,ja nu vienīgi ,ka neizmantojat 100% sev dotās iespējas!!!
Bet kurš gan tās spēj!?
galvenais ,lai pašiem nenosēžas "bačenes",TAD JAU VISS BŪS KULĒ!!!

     [+] [-]

, 2014-02-15 11:16, pirms 10 gadiem
Veiksmi! Izturību! Uzvaru! Tas tik daudzu cilvēku sirdis sildīs.