Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš: "Manus puikas šodien neaiztieciet!"

Ozoliņš: "Manus puikas šodien neaiztieciet!"
Sandis Ozoliņš un Edgars Masaļskis
Foto: AP/Scanpix

Pēc otrā zaudējuma olimpiskā kvalifikācijas turnīra apakšgrupā Latvijas izlases hokejisti izteicās, ka laukumā atstātas visas spēka un enerģijas rezerves. Pieļautas kļūdas, taču kopumā – novērtēta arī Čehijas izlases pieredzējušo spēlētāju meistarība un prasmes.

“Šodien nevienu no maniem puišiem neaiztieciet! Mani varat kritizēt – nav problēmu, uz priekšu. Bet puikas neaiztieciet,” tāpat kā pēc pirmās spēles, arī pēc otrās ar paziņojumu sāka Sandis Ozoliņš. “Cīnījāmies, kapājām. Bija momenti, kad viņus pārāk daudz respektējām. Tas, par ko nav šaubu – viņu meistarība ir liela, ļoti daudz spēlētāju ar labu un dažādu pieredzi NHL, taču tas netraucēja mums cīnīties. Spēlējām līdz galam, taču mums šodien pietrūka laika. Tas bija tas, kā bija par maz – laika...” Kādus vārdus komandai pateica pirms izšķirošās trešdaļas, Sandis nebija noskaņots atklāt. “Būtu tu ģērbtuvē, tad zinātu...”

Latvijas izlases pirmo vārtu autors Soču olimpiskajās spēlēs Jānis Sprukts atzina, ka nav pamanījis, ka ripa šķērsojusi līniju. “Patiesību sakot, man likās, ka ripu aizķēra vārtsargs – jo tā izlēca laukā, neskarot tīkliņu. Tobrīd vienkārši vajadzēja spēlēt līdz galam – jo, ja izvilka, tad jāturpina un jāmēģina iemest atkal,” epizodi, kurā nenoorientējās arī tiesneši, vārtu guvumu konstatējot tikai pēc vēl 15 spēlētām sekundēm, atcerējās uzbrucējs. “Spēles sākums bija pagrūts – par daudz metāmies pretkustībā un viņi vienkārši ar ātrumu mums gāja garām. Momentus nerealizēja, taču bija grūti. Pēc tam jau labāk iegājām spēlē. Vajadzēja efektīvāk pieskatīt viņu spēlētājus, kas ieslidojās ātrumā. Mēģinājām ripu pārtvert, kas nebija pareizi – tas noveda pie tā, ka viņi saņēma ripu ātrāk un nāca virsū. Pretkustībā un ātrumā – tur jau vairs neko nevari izdarīt.”

Čehu nospiedošo pārsvaru metienos pa vārtiem Sprukts neuzskata par nozīmīgu faktoru – drīzāk par normālu parādību Latvijas izlases rokrakstā. “Mums pašiem bija jāiemet vairāk. Sākumā sanāca, pēc tam vēl bija varianti, kad to varējām izdarīt. Nekad jau nav bijis tā, ka pretiniekus nomētājam. Ir bijuši treneri, kas nākuši un teikuši, lai metam no jebkurām pozīcijām, bet es domāju, ka mums hokejs jāspēlē tā, kā paši to jūtam. Pārkombinēties nevajag, taču nekam neder arī tikai sausi metieni no zilās līnijas.” Rīt spēle ar grupas favorīti Zviedriju, taču par to Jānis vēl nebija gatavs domāt, un izvairījās vērtēt komandas kopējo līkni – vai tā uzlabojas, pamazām tuvojoties turnīra izšķirošajam ceturtajam mačam. “Mūsu prātos ir tikai katra nākamā spēle, mēs neskatāmies uz to ceturto, kas vēl tikai nāks. Bija svarīga spēle pret čehiem – jā, mēs to zaudējām, taču atstājām laukumā visus simts procentus, lai to vinnētu. Rīt runāsim par zviedriem.”

Savukārt uzbrucējam Kasparam Daugaviņam tika vaicāts, vai savas pēdas prātā neatstāja nelaimīgi zaudētā pirmā spēle. “Jā, varbūt arī tas iedzina kādu nagliņu, taču tā zaudējuma dēļ šodien nedrīkstējām spēlēt sliktāk un tā arī nebija – sākām labi, aktīvi, visu laiku metām uz vārtiem. Protams, nebija tā, ka vazājām viņus šurpu turpu, taču cīnījāmies, līdām uz vārtiem, spēlējām drusciņ netīrāk. Viņi drusciņ iespieda, kaut kur parādījās dažas mazas kļūdiņas, un uzreiz dabūjām iekšā trešo un ceturto. Varbūt varējām vēl kādu iemest vairākumā, taču kopumā ņemot – spēlējām diezgan labi. Varbūt otrā trešdaļa sanāca tā vairāk uz mūsu vārtiem, taču principā turējāmies labi, nospēlējām aizsardzībā un izskatījāmies diezgan solīdi,” uzskata Kaspars.

- Spēles disciplīna nedaudz nepievīla?
- Protams, vienmēr var izvairīties no kādiem noraidījumiem, taču tā ir spēles daļa, un tur neko nevar izdarīt. Kopumā mazākums turējās, un visi noraidījumi šodien bija pa lietu. Protams, mazliet nūja aizgāja pa brīvu, trāpīja pa ķiveri, vēl asinis kaut kur – rezultātā četras minūtes un tur dabūjām iekšā vārtus.

- Kāds vispār bija spēles plāns? Zinot čehu vecumu, varbūt prasījās nedaudz straujāks temps.
- Pret tādām komandām grūti spēlēt, jo viņi kontrolē ripu. Īsti uzskriet arī nevar, jo viņiem tā taktika tāda – ar diviem aizsargiem un centru turēt to ripu savā zonā, kontrolēt, bet tajā pašā laikā abi pārējie ganās augšā. Aizmet tālo piespēli un tad savukārt tie trīs nāk ar otro vilni ātrumā. Grūti tam atrast kādas pretzāles. Mēģinājām cieši spēlēt vidējo zonu un it kā sanāca ļoti labi – šodien nebija tādu 2:1 vai 2:0 situāciju, kad Edža paliktu viens pats. Taktiski spēlējām diezgan disciplinēti un tas bija tas, ko no mums arī prasīja. Pirms trešās trešdaļas runājām par to, ka jāatrod veids, kā skriet virsū un spēlēt agresīvāk, tiešām arī nopelnījām divus vairākumus. Bija tur pāris šances iemest vēl kādu, bet nepaveicās.

- Viņi divreiz vairāk meta pa vārtiem un divreiz vairāk arī iemeta. Par šo Sandis pēc Šveices mača teica – jāuzlabo!
- Viņi meta vairāk, jo viņiem bija lielāka ripas kontrole un diezgan labi izspēlēti vairākumi – dabūja daudz mest no augšas. Domāju, nevaram mēs kaut ko baigi sūdzēties, tā tomēr ir pasaules klases komanda. Grūti likt kaut ko pretī. Mēs tomēr ikdienā spēlējam dažādās līgās, dažādos klubos, viņi – var teikt, ka vienā līgā.

- Uz šodienas spēli tika pamainītas maiņas, arī tev viens partneris nomainījās – kā tas palīdzēja?
- Neko daudz neizdarījām... Bija labi, aizsardzībā nospēlējām labi, taču uzbrukumā pietrūka.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:15, pirms 10 gadiem
Kas attiecas uz Nolanu, viņš nekad nav zīmējis nekādas shēmas spēles laikā. Uz komandtiltiņa vienmēr ir cits treneris/palīgs, kas to dara. Arī Bufalo.

Un ir tikai normāli, ka spēlētāji izmanto tāfelīti, lai viens otram paskaidrotu lietas.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:15, pirms 10 gadiem
katrs pats gan jau zinb kur nolaida lažu...
Arī Miķelis sēdot uz sola tās 2+2 saprata, ka tā nu gan nevajag darīt.
izlase nav svētā avs, kuru nu nevar arī biki pakritizēt un šodien es pakritizēšu Miķeli.
nav par ko kritizēt pret Šveici, bet šodien ir gan šis tas, kas protams neizslēdz kopējo viedokli par izlases startiem.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:16, pirms 10 gadiem
Kas ar ralfu freibergu,nākamā spēlē būs ?????

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:16, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Savā līmenī nospēlējām. Laimes māte mums šodien blakus nestāvēja, čehi arī nospēlēja savā līmenī. Masaļskis brīnumus nerādīja.

Bez veiksmes palīdzības pret top6 komandām uzvarēt ir ļoti sarežģīti, domāju, ka to katrs saprot.

Tagad jāstrādā pret Zviedriju (vārtu starpība ir svarīga) un jācer, ka ceturtajā spēlē pretī nenāks ASV/somi/čehi, bet kāds pavājāks pretinieks.
ASV un Somija domājami nenāks pretī, jo tad viņiem savā apakšgrupā jaieņem trešā vieta. Visticamāk būs Slovākija,Šveice, Austrija/Norvēģija. Protams, ar nosacījumu, ja esam 10.vietā pēc priekšsacīkstēm.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:17, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: katrs pats gan jau zinb kur nolaida lažu...
Arī Miķelis sēdot uz sola tās 2+2 saprata, ka tā nu gan nevajag darīt.
izlase nav svētā avs, kuru nu nevar arī biki pakritizēt un šodien es pakritizēšu Miķeli.
nav par ko kritizēt pret Šveici, bet šodien ir gan šis tas.
Jā, starp citu. Nav tā, ka Miķelis krīt ārā no izlases, taču pirmajā maiņā viņš īsti neiederas šobrīd.

Nolana vietā pret zviedriem varētu nedaudz noriskēt un pacelt Daugaviņu vai Indraši uz 1.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:19, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: ASV un Somija domājami nenāks pretī, jo tad viņiem savā apakšgrupā jaieņem trešā vieta. Visticamāk būs Slovākija,Šveice, Austrija/Norvēģija. Protams, ar nosacījumu, ja esam 10.vietā pēc priekšsacīkstēm.
Tas ir tāds liels nosacījums. Austrija-Norvēģija būs līdzīga spēle. Iespēja, ka Austrija norauj kādu punktu ir pat ļoti reāla. Tas pats arī Slovākija-Slovēnija. Arī visdrīzāk nebūs nekādas sagrāves.

Mierīgi varam palikt 11. vietā, piemēram.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:24, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Pārkombinēties nevajag, taču nekam neder arī tikai sausi metieni no zilās līnijas.”

Nu majn šķiet, ka mēs pārāk daudz kombinējām un, Jānīt, ja gribam iemest vārtus vairāk nekā pretinieki, tad ir jāmet no zilās līnijas un jārada spiediens vārtu priekšā. Mēs gribam reizēm spēlēt pārāk ilgi, līdz ar to pusminūtes laikā no vairākuma izdaram vienu metienu par vārtiem.
Tādi lūk mēs esam latvieši- visi mākam visu. Sākot no veikalu būvēšanas, kuri brūk kopā,beidzot ar sporta ekspertiem vienā personā. Nezin gan kāpēc, ja reiz esi tik gudrs, mēs Latvijas izlases formas kreklā uz laukuma neredzam kaut kādu sandri? Tev to tekstu rakstot bija laiks līdz ausīm, bet uz laukuma tās ir dažas sekundes, un lēmums ir jāpieņem ātri, ļoti ātri! Padomā par to

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir tāds liels nosacījums. Austrija-Norvēģija būs līdzīga spēle. Iespēja, ka Austrija norauj kādu punktu ir pat ļoti reāla. Tas pats arī Slovākija-Slovēnija. Arī visdrīzāk nebūs nekādas sagrāves.

Mierīgi varam palikt 11. vietā, piemēram.
Domāju pēc Slovākijas sagrāves pret ASV. Slovākiem vajadzētu uzvarēt Slovēniju. Austrija pret Norvēģiju - pilnīgi piekrītu. Austrija jau nodemonstrēja pret Somiju, ka uzbrukumā savas iespējas prot izmantot, taču vajākais ķēdes posms ir tieši aizsardzība. Loģiski, jo ne velti šobrīd NHL spēlē trīs austriešu uzbrucēji, taču aizsargi pēdējos astoņos gados neviens nav bijis. Tātad, austrieši paņems norvēģus vai izcīnīs kādu punktu, ja spēs aizsardzību sakārtot un izmantot savas izdevības (kā lidz šim).

P.S. Viss ir atkarīgs patiesība no mums, jācenšās zaudēt zviedriem pēc iespējas mazāku pārsvaru, lai saglabātu 10.vietu.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:29, pirms 10 gadiem
aigars076 rakstīja: Nesāc te uzstādīt diagnozes. Es Tev vienreiz pateikšu atklāti - visai d.iršanai ir robeža. Vari savu žulti izvemt uz dažādiem komercprojektiem, bet IZLASI liec mierā. Es domāju, ka labi apzinies - tu neesi Ozo mazā pirkstiņa vērts.
Lasi uzmanīgi ko es uzrakstīju mazliet zemāk otrajā komentārā.
Ja viņš Tev ir liela autoritāte, tad lai jau tā būtu, man tas gluži vienalga.
Tikai nevajag tā galīgi bez iemesla uzvilkties.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:32, pirms 10 gadiem
jeEpSSS rakstīja: Tādi lūk mēs esam latvieši- visi mākam visu. Sākot no veikalu būvēšanas, kuri brūk kopā,beidzot ar sporta ekspertiem vienā personā. Nezin gan kāpēc, ja reiz esi tik gudrs, mēs Latvijas izlases formas kreklā uz laukuma neredzam kaut kādu sandri? Tev to tekstu rakstot bija laiks līdz ausīm, bet uz laukuma tās ir dažas sekundes, un lēmums ir jāpieņem ātri, ļoti ātri! Padomā par to
Nu bet par ko iet runa? Paskaties uz skaitlisko vairākumu. Kā mes viņā darbojamies. Es nepārmetu mūsu puišiem par cīņu un pašatdevi,. bet runāju par vairākumu un metieniem uz vārtiem. Ja jau tu saki, ka ātri, tad jau loģiski, ka vairākumā cenšās izdarīt pēc iespējas vairākus metienus, lai radītu vārtu gūšanas momentus. Es neizplūdīšu šeit gari, ja seko līdzi, tad saproti par ko es runāju.

P.S. Nesaku, ka mēs slikti spēlējam, ja to darītu nekad mēs Sočos nespēlētu, bet par šo spēles komponentu tieši runāju, kas ir neatsverama sastāvdaļā, lai pacīnītos par kaut ko vairāk.

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:33, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Domāju pēc Slovākijas sagrāves pret ASV. Slovākiem vajadzētu uzvarēt Slovēniju. Austrija pret Norvēģiju - pilnīgi piekrītu. Austrija jau nodemonstrēja pret Somiju, ka uzbrukumā savas iespējas prot izmantot, taču vajākais ķēdes posms ir tieši aizsardzība. Loģiski, jo ne velti šobrīd NHL spēlē trīs austriešu uzbrucēji, taču aizsargi pēdējos astoņos gados neviens nav bijis. Tātad, austrieši paņems norvēģus vai izcīnīs kādu punktu, ja spēs aizsardzību sakārtot un izmantot savas izdevības (kā lidz šim).

P.S. Viss ir atkarīgs patiesība no mums, jācenšās zaudēt zviedriem pēc iespējas mazāku pārsvaru, lai saglabātu 10.vietu.
Zviedriem , savukārt, vajag uzvarēt ar lielāku starpību, lai būtu augstāk trijniekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:43, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Zviedriem , savukārt, vajag uzvarēt ar lielāku starpību, lai būtu augstāk trijniekā.
Kāpēc?Viņiem priekšsacikstēs der vienkārša uzvara par Latvijua, ja šovakar uzveic Šveici.Tas tāpat viņiem garantēs vietu jau ceturtdaļfinālā, bet mums, lai dabūtu labāku pretinieku ceturtdaļfinālā ir svarīgi nezaudēt ar lielu vārtu starpību, jo nevar zināt, kādu pirti sakurinās slovēņi un austrieši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 14:47, pirms 10 gadiem
Nu man liekas , ka indianis nolazhoja pie liela vairakuma vajadzeja Masalu nemt nost un meginat 6 pret 3.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 14:51, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Kāpēc?Viņiem priekšsacikstēs der vienkārša uzvara par Latvijua, ja šovakar uzveic Šveici.Tas tāpat viņiem garantēs vietu jau ceturtdaļfinālā, bet mums, lai dabūtu labāku pretinieku ceturtdaļfinālā ir svarīgi nezaudēt ar lielu vārtu starpību, jo nevar zināt, kādu pirti sakurinās slovēņi un austrieši.
nē. ieņemtajai vietai ir liela nozīme, savukārt ieņemto vietu nosaka vārtu starpība. Pirmajai vietai ir vieglāks pretinieks1/4
Information - Olympic - International Ice...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 14:57, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Rīt Gudi vārtos un iespēlēties uz kvali visai komandai.
Gudi vajadzēja šodien likt, jo skaidrs bija, ka Čehi ar NHL spēlētājiem nomētās, bet Masaļskis pret tādu spēka hokeju ir ļoti vājš. Jā, viņš var izvilkt izspēles uz tukšiem vārtiem, attiecīgi KHL, Somiju, Čehiju, bet ne NHL tipa apšaudi. Kaut gan es jau zināju, ka tā būs. Vārtsargu trenerim šiška par šito

     [+] [-]

, 2014-02-14 14:59, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir tāds liels nosacījums. Austrija-Norvēģija būs līdzīga spēle. Iespēja, ka Austrija norauj kādu punktu ir pat ļoti reāla. Tas pats arī Slovākija-Slovēnija. Arī visdrīzāk nebūs nekādas sagrāves.

Mierīgi varam palikt 11. vietā, piemēram.
Slovākija būtu īsta medusmaize, vismaz tā šobrīd šķiet

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:01, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Slovākija būtu īsta medusmaize, vismaz tā šobrīd šķiet
Man Austrija labāk patiktu...

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ozoliņam nav mazliet sakāpis galvā?
Ja žurnālisti nav kaut ko kārtējo reizi sajaukuši,tad par to var aizdomāties.
a kapec vinjam jastasta ko vins gerbtuve teica?

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:13, pirms 10 gadiem
kiksons88 rakstīja: Nu man liekas , ka indianis nolazhoja pie liela vairakuma vajadzeja Masalu nemt nost un meginat 6 pret 3.
Es, starp citu, arī to iedomājos Ne gluži nopietni, protams

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:14, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: ko tu vispār te raksti? ko skaties hokeju? ko lien katrā rakstā kas ir rakstīts par mūsējiem ? eksperts hrenovijs atradies... latvietis ar minimālo algu kuram viss ir sūdīgi... pēc visiem taviem rakstiem var nospriest,ka tev ir kāda šizofrēmija jo normāli cilvēki nenoliktu un nerakstītu tādas muļķības un tas ir visiem KRITIZĒJIEM,NOLĪCĒJIEM U.TT.. ES CERU JŪS VISI AIZRĪSATIES UN JUMS NEKAS DZĪVĒ NEIZDOSIES JŪS NO MALAS VNK PRETĪGI IZKATATIES,nosprāgstiet visi,man kauns par tādu Tautu un tādiem eksemplāriem
Tev jāapmeklē ārsts.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:21, pirms 10 gadiem
pretī negribētos velreiz čehus .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:31, pirms 10 gadiem
gebels rakstīja: Ozolins pec runas makas varetu but ari aktieris !
Zel , ka Ozolins pepavadija so laiku nevis KHL , bet NHL , vinu pat atceras CNN , kas radija sizetu par Ozolinu Svieces speles laikaa!
Tu gan nevarētu "pēc runas mākas būt aktieris'', jo navar saprast ko pie velna esi uzrakstījis! Ceru, ka tev latviešu valoda nav dzimtā, jo ja ir, tad man tevis ir ļoti žēl.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:32, pirms 10 gadiem
Nevienu kritizēt negribu, nav tiesību! Vienīgi uzskatu, ka manuprāt kļūda bija tajā, ka pielāgojāmies lēnajam čehu spēles stilam, un viņi, kā lieli meistari būdami, diezgan loģiski mūs arī apspēlēja. Ja būtu skrējuši kā ar Šveici varbūt būtu savādāk, bet vai uzvarētu, to neviens nezin! Kā teikt, ja tantei būtu riteņi, viņa būtu automobīlis! Bet tā, čaļi malači, cīnijās, ne mirkli neizskatijās, ka kāds būtu nolaidis rokas, tā turpināt, un uzvara būs!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 15:42, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev jāapmeklē ārsts.
Daudziem patreiz iet ciet, jo pilnīgi bez kāda pamata bija sasapņojušies ka nu tik būs. Tagad tas viss nāk ārā neadekvātā veidā.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:45, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Paldies Ozoliņam un Komandai par cīņas sparu!!
Nebija tur nekads cinjas spars iznemot Sandi un vel dažus =] Ar Sveici bija krietni labak

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:46, pirms 10 gadiem
Tu varbūt nepamanīji, bet arī čehu vārtsargs vilka un tāds ir viņu uzdevums vilkt
karlosm rakstīja: Nebūtu masala vilcis daudzās epizodēs sanāktu kā Slovākiem pret jeņķiem! Bet vienalga cepuri nost par kvalitatīvu hoķi!

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:46, pirms 10 gadiem
darel.bah rakstīja: a kapec vinjam jastasta ko vins gerbtuve teica?
Ne jau par to ir stāsts.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-14 15:50, pirms 10 gadiem
tas ir veltīts visiem tiem kas mūžīgi pēc RD SPĒLĒM VAI PIRMS RD SPĒLĒM VAI ČEMPIONA LAIKĀ nomelno,noliek un apsaukā mūsu izlasi... jus neesat normaali un mans kauns,ka ir jaadzivo ar taadu tautu

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:51, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: tas ir veltīts visiem tiem kas mūžīgi pēc RD SPĒLĒM VAI PIRMS RD SPĒLĒM VAI ČEMPIONA LAIKĀ nomelno,noliek un apsaukā mūsu izlasi... jus neesat normaali un mans kauns,ka ir jaadzivo ar taadu tautu
Ja neesi pamanījis, ir tāda iespēja ignorēt.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:53, pirms 10 gadiem
to es arī visu laiku esmu darījis ... visus gadus,bet es vairs nespēēju
M8archa rakstīja: Ja neesi pamanījis, ir tāda iespēja ignorēt.

     [+] [-]

, 2014-02-14 15:59, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā teiktu Mariss Andersons : "Bet es gribētu uzteikt Leonīdu Beresņevu par to, ka noņēma vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju! Jāriskē, jāriskē, kas cits mums atliek !"
Toreiz izvilkām brīnumainu uzvaru pret belariem. Tiešām šādos brīžos ir jāriskē. Divas šaibas ir divas šaibas un laika vairs nepaliktu tik daudz, ja arī iemestu 5:3. Protams, ja būtu 2:3, tad tas gan būtu absolūti stulbi. Bet stulbākais, ka vārtsargs vispār netika ņemts nost. Jo kāda diži starpība, vieni vārti vairāk, vai mazāk.
Starpība ir liela. Es tieši no tā baidījos, ka tik nenoņem vārtsargu.
Visticamākais scenārijs. Pēc 3 spēlēm 3 komandām ir 3 zaudējumi LAT, AUT, SLO. Visas šīs 3 komandas zaudē arī ceturto spēli un tad skaitīs vārtu starpību. Pagaidām mums ir mīnus 3. Tāpēc arī rīt ja zaudējam , tad labāk ar mazāku starpību.
Vēlos no Latvijas izlases vismaz 10 vietu olimpiādē.