Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Rīga 2000" atstāj vairāki vadošie hokejisti

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Rīga 2000" atstāj vairāki vadošie hokejisti
Edgars Brancis
Foto: Mārtiņš Jankovskis, eSports.lv

Latvijas hokeja vicečempionus "Rīga 2000" finansiālu problēmu dēļ pametuši vairāki vadošie spēlētāji, aģentūrai LETA apstiprināja komandas menedžeris Dainis Āriņš.

Komandu ir pametuši vārtsargs Edgars Lūsiņš un uzbrucēji Mārtiņš Skuška, Vladislavs Vodolažskis, Gatis Gricinskis, Edgars Brancis un Raimonds Daniličs. Komandas menedžeris informēja, ka finansiālu apsvērumu dēļ komandu gatavi pamest vēl vairāki spēlētāji.

"Rīga 2000" pašlaik pievienojušies vairāki LSPA/"Rīga" spēlētāji - Miks Indrašis, Nauris Enkuzēns, Vladislavs Balakuns, Kārlis Rožkalns, Vladislavs Borovkovs un Aldis Popēns.

Kā aģentūrai LETA norādīja "Rīga 2000" viens no līderiem Elvis Želubovskis, komandā tomēr paliks vairāki spēcīgi hokejisti, kuri cer iekļūt Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" sastāvā - Sergejs Pečura, Toms Hartmanis, Juris Štāls un Viktors Bļinovs.

"Rīga 2000" startē Baltkrievijas atklātajā čempionātā (BAČ), bet LSPA/"Rīga" cīnās Latvijas atklātajā hokeja čempionātā.

BAČ kopvērtējumā "Rīga 2000" ar 37 izcīnītiem punktiem 35 spēlēs ieņem desmito pozīciju 14 komandu konkurencē, bet LSPA/"Rīga" valsts čempionātā 17 spēlēs ieguvusi 37 punktus un atrodas otrajā vietā astoņu komandu vidū.

Izmantotie resursi:
LETA

  +6 [+] [-]

, 2008-12-31 10:51, pirms 15 gadiem
A,kam tagad viegli...

 +62 [+] [-]

, 2008-12-31 10:53, pirms 15 gadiem
hmm ja rigas dinamo farmklubam nav naudas, tas neko labu neliecina...

 +15 [+] [-]

, 2008-12-31 10:55, pirms 15 gadiem
tas nav uz labu

 +16 [+] [-]

, 2008-12-31 10:56, pirms 15 gadiem
Ja džeki ir tik pārliecināti, ka citur viņus gaida ar naudas maisu, lai jau tā dara....

 +42 [+] [-]

, 2008-12-31 10:56, pirms 15 gadiem
Sergejs Pečura, Toms Hartmanis, Juris Štāls un Viktors Bļinovs- šitiem jau algu maksā RD, tāpēc arī viņi paliek.

  +6 [+] [-]

, 2008-12-31 10:57, pirms 15 gadiem
Šī krīze pārņem visu...diemžēl

 +17 [+] [-]

, 2008-12-31 10:57, pirms 15 gadiem
Domājams ka ilgi nebūs jāgaida , kad arī par citiem Latvijas klubiem būs tieši šādi raksti!!! Ko lai dara, tāda dzīve! Tikai nez kur viņi cer spēlēt??? Vai ies uz bezdarbniekiem , pārkvalificēties par apsargiem vai veikala darboņiem!!!

 +21 [+] [-]

, 2008-12-31 10:57, pirms 15 gadiem
žeel.cerams ,ka komandu vairs neviens nepametīs ,citādi tas vairs nav nopietni..
Slēpts komentārs: Pizonis

 +10 [+] [-]

, 2008-12-31 10:59, pirms 15 gadiem
Ar entuziasmu un tukšu vēderu hokeju nepaspēlēsi.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 11:00, pirms 15 gadiem
RD var palikt bez farmkluba

 +44 [+] [-]

, 2008-12-31 11:03, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Paldies, Godmani & Co...
paldies Kalvītim par treknajiem gadiem,Šleserim par gāzi grīdā...

 +52 [+] [-]

, 2008-12-31 11:04, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Paldies, Godmani & Co...
pričom te godmanis... kurš solīja treknos gadus???? tas arī salaida visu dir**aaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-12-31 11:07, pirms 15 gadiem
SĀKĀS !!!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-31 11:07, pirms 15 gadiem
da_neshau rakstīja: pričom te godmanis... kurš solīja treknos gadus???? tas arī salaida visu dir**aaa
viens saka laist, otrs turpina...

  +5 [+] [-]

, 2008-12-31 11:07, pirms 15 gadiem
da_neshau rakstīja: pričom te godmanis... kurš solīja treknos gadus???? tas arī salaida visu dir**aaa
Kalvitis !!!
Slēpts komentārs: garais_999

  +5 [+] [-]

, 2008-12-31 11:12, pirms 15 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Es domāju ka RD ar visiem zobiem turēs sev fārmklubu, Jo 1 maiņū rezervē notiekti vajag... bet tagad... hmm. Protams žēl
RD varēs pirkt tagad spēlētājus,ja būs nepieciešams,no LM!
Slēpts komentārs: Ivars77

 +21 [+] [-]

, 2008-12-31 11:13, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Paldies, Godmani & Co...
Godmanis te tiešām ņe pričom! Kas liedza Kalvītim četros gados veidot valstī jel kādus naudas iekrājumus??? Davai, ilgu laiku strādājam bez ekonomikas ministra... Tas tāds sīkums... Davai, nedomājam par ekonomiku, bet tikai cīnamies ar KNAB un grozām drošības iestāžu likumus, jo Kalvītis taču par visiem gudrāks...
Te nu ir rezultāts! Godmanis nav zelta gabaliņš, viņš ir tikai iepriekšējās valdības mēslu strēbējs...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:13, pirms 15 gadiem
Ivars77, 11:12, pirms dažām sekundēm, citēt

Riharcs69 rakstīja: Es domāju ka RD ar visiem zobiem turēs sev fārmklubu, Jo 1 maiņū rezervē notiekti vajag... bet tagad... hmm. Protams žēl
RD varēs pirkt tagad spēlētājus,ja būs nepieciešams,no LM!
--------------------------------
pilnīgi pareizi, Liepājā ar piķi un algām itkā viss esot kārtībā

  +6 [+] [-]

, 2008-12-31 11:14, pirms 15 gadiem
Bet interesanti ka Enkuzens pievienojies, varetu kadu speli ielaist Dinamo vartos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 11:16, pirms 15 gadiem
garais_999 rakstīja: Ivars77, 11:12, pirms dažām sekundēm, citēt

Riharcs69 rakstīja: Es domāju ka RD ar visiem zobiem turēs sev fārmklubu, Jo 1 maiņū rezervē notiekti vajag... bet tagad... hmm. Protams žēl
RD varēs pirkt tagad spēlētājus,ja būs nepieciešams,no LM!
--------------------------------
pilnīgi pareizi, Liepājā ar piķi un algām itkā viss esot kārtībā
KHL nolikums prasa, lai komandai būtu fārmklubs. Likvidēt to nevar!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:17, pirms 15 gadiem
Veel viena kruta zinja vecgada vakaraa pec Ask informacijas. jautajums kurs bus nakamais ?

 +11 [+] [-]

, 2008-12-31 11:19, pirms 15 gadiem
delpjero rakstīja: Veel viena kruta zinja vecgada vakaraa pec Ask informacijas. jautajums kurs bus nakamais ?
Barons

  +6 [+] [-]

, 2008-12-31 11:19, pirms 15 gadiem
LATPA rakstīja: KHL nolikums prasa, lai komandai būtu fārmklubs. Likvidēt to nevar!
var - fārmklubs kā obligāta prasība ir tikai Krievijas klubiem. pārējiem ir visādas atlaides. Tam pašam kazahu Baris fārmklubs ir vairāk formāli nekā reāli.
otrkārt, var jau par fārmklubu pārsaukt to pašu LSPA - neviens jau to nav aizliedzis.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:21, pirms 15 gadiem
nu visi te finansialas grutibas nonaak :/

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:21, pirms 15 gadiem
Ja citām komandām līdzīgi būs ar finansēm, tad spēlētāji saklīdīs pa dažādām komandām (cerams Latvijā) un veidosies interesanta Latvijas līga ar līdzvērtīgāku komandu spēku! Tas priekš skatītājiem būtu interesantāk! Tas tā ienāca prātā..

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 11:21, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Tas fārmklubs jau ir tikai formāls. Es nedomāju, ka RD tiešām ļoti fokusējās uz iespēju regulāri izsaukt spēlētājus no R2000
Vai tad laukuma spēlētāji vel no kaut kurienes nāca? Cik zinu,tad spēlētāju rotācija bija tikai starp RD un R2000! Tikai varočiki nāca no citurienes!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 11:21, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: var - fārmklubs kā obligāta prasība ir tikai Krievijas klubiem. pārējiem ir visādas atlaides. Tam pašam kazahu Baris fārmklubs ir vairāk formāli nekā reāli.
otrkārt, var jau par fārmklubu pārsaukt to pašu LSPA - neviens jau to nav aizliedzis.
Tad jau ņemam Elektrēnu "Energiju", tai šogad iet labāk!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 11:22, pirms 15 gadiem
LATPA rakstīja: Tad jau ņemam Elektrēnu "Energiju", tai šogad iet labāk!
teorētiski arī tas ir iespējams

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 11:24, pirms 15 gadiem
BayernM rakstīja: nu visi te finansialas grutibas nonaak :/
Man jau gan šobrīd liekas,ka Rīgas Domes darbu attiecībā pret sportu raksturo vakar netā nejauši atrastais komentārs:

.. Fizkultūra ārstē, profesionāls sports kropļo.Nešķiedīsim naudu topošajiem invalīdiem!''

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:25, pirms 15 gadiem
Kad es jums saku- pagaidiet pāris sezonas un Latvijb būs tikai viens profesionāls hokeja klubs un tas būs LM. Sezonas sākumā es teicu to pašu, bet tad man neviens neticēja.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 11:26, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: teorētiski arī tas ir iespējams
Hm,un Tu domā,ka arī Enerģijā RD nebūs jaiegulda nauda?? Lai nu kas,bet leiši pat no sūda māk taisīt naudu!

  +5 [+] [-]

, 2008-12-31 11:27, pirms 15 gadiem
Te mazliet objektīvāks viedoklis. Guntis Ulmanis:
"Šobrīd problēmās nekādi nevar vainot Godmani un viņa valdības ministrus. Problēma sākās vēl Māra Gaiļa valdības laikā, kad tika apstiprināta valsts pārvaldes reforma. Tad tika domāts par valdības ietvaru – cik politiskiem vai cik profesionāliem jābūt ministriem. Virsroku toreiz ņēma politiskais virziens. Profesionalitāte nav tik svarīga, ministrijā gan jau visu izdarīs valsts sekretārs.
Neprofesionalitātei klāt ir nācis arī populisms. Pēdējie desmit gadi ir pagājuši tādā vieglprātīgā labsajūtā. Nekādi treknie gadi vispār nav bijuši.
Mums te ir sabūvētas ministrijas un aģentūras; visas sabūvētas vienas uz otras, un tajās ir aizgājuši milzu līdzekļi. Valsts ir uzdzīvojusi uz nebēdu un tagad sēž pie tukšas siles. Un tam ir pielikuši roku visi – sākot ar premjeru Birkavu un beidzot ar Godmani. Man ir vienkārši kauns, ka mums no igauņiem jāaizņemas nauda! Šis ir viens pierādījums, ka igauņi ir bijuši daudz pragmatiskāki."

  +6 [+] [-]

, 2008-12-31 11:29, pirms 15 gadiem
Diez kas sogad speles LAC finala ? Varbut LM-Energija ?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:31, pirms 15 gadiem
Šie jau nav pēdējie kas pametīs R2000, vēl jau nav pieminēti aizsargi.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 11:31, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Paldies, Godmani & Co...
pričom te godmanis? pasaki paldies sporta industrijai kas daļēji ir vainiga pie pasaules krīzes ar savām mega monstr algām!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:32, pirms 15 gadiem
šajos laikos izdevīgāk piemēram noslēgt līgumu ar kaut kādu Somijas pirmās līgas klubu,kur var tie daži potenciālie DINAMO spēlētāji spēlēt un augt meistarībā. Protams algu ar viņiem maksātu DINAMO es domāju atrastos kam tas interesētu. Jautājums cik ir pieļaujamais leģionāru skaits... nepietiek ar vienu klubu sadarbojies ar vēl kādu.

     [+] [-]

, 2008-12-31 11:32, pirms 15 gadiem
Fārmklubs paliks, tikai kas viņā spēlēs, RD atskaitītie un studentiņi.
xxxxxx rakstīja: RD var palikt bez farmkluba

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:33, pirms 15 gadiem
mikans rakstīja: Šie jau nav pēdējie kas pametīs R2000, vēl jau nav pieminēti aizsargi.
Saviels un Valters ?! aa Bondarevs..

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:37, pirms 15 gadiem
mikans rakstīja: Fārmklubs paliks, tikai kas viņā spēlēs, RD atskaitītie un studentiņi.
Tur jau taa lieta, domaa ka RD ljoti buus vajadziigi skolniecini un taadi speeleetaaji kas ir peiradijushu ka KHL ir vinju liimenim par augstu?

     [+] [-]

, 2008-12-31 11:44, pirms 15 gadiem
Būs vismaz kur likt liekos un nevēlamos spēlētājus.
xxxxxx rakstīja: Tur jau taa lieta, domaa ka RD ljoti buus vajadziigi skolniecini un taadi speeleetaaji kas ir peiradijushu ka KHL ir vinju liimenim par augstu?

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 11:44, pirms 15 gadiem
Vācijā ir daudz līgas,kur viņi atradīs sev darbu...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 11:45, pirms 15 gadiem
dragon_D rakstīja: Ja citām komandām līdzīgi būs ar finansēm, tad spēlētāji saklīdīs pa dažādām komandām (cerams Latvijā) un veidosies interesanta Latvijas līga ar līdzvērtīgāku komandu spēku! Tas priekš skatītājiem būtu interesantāk! Tas tā ienāca prātā..
Un daudz to skatītāju nāk uz tādu "Latvijas līgu" (ja to saprotam ar LAČ)? Neliela saujiņa (pāris simti) nāk tik uz BAČ.... un interesantākais ka ne tikai Ogrē vai Piņķos (tomēr Rīgas un RD tuvumā), bet arī Liepājā un Daugavpilī.... vot Tev i visa vietējā hokeja popularitāte! Par RD ir atsevišķa runa... jo tur pie astoņām štukām tautas var savākt arī uz tādu autsaideri kā Himik....

     [+] [-]

, 2008-12-31 11:47, pirms 15 gadiem
mikans rakstīja: Būs vismaz kur likt liekos un nevēlamos spēlētājus.
Pareizi farmklubaa buus vairaak vietas

  -3 [+] [-]

, 2008-12-31 11:48, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un daudz to skatītāju nāk uz tādu "Latvijas līgu" (ja to saprotam ar LAČ)? Neliela saujiņa (pāris simti) nāk tik uz BAČ.... un interesantākais ka ne tikai Ogrē vai Piņķos (tomēr Rīgas un RD tuvumā), bet arī Liepājā un Daugavpilī.... vot Tev i visa vietējā hokeja popularitāte! Par RD ir atsevišķa runa... jo tur pie astoņām štukām tautas var savākt arī uz tādu autsaideri kā Himik....
un arī tie 8 tūkstoši nāk tikai tagad, kad ir uzvaras sērija, pirms tam arēna esot bijusi pustukša

     [+] [-]

, 2008-12-31 11:50, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: un arī tie 8 tūkstoši nāk tikai tagad, kad ir uzvaras sērija, pirms tam arēna esot bijusi pustukša
Mazāk par 5 štukām jau man liekas nav bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:54, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Vai BAČ.
tā jau labāk...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 11:57, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: šajos laikos izdevīgāk piemēram noslēgt līgumu ar kaut kādu Somijas pirmās līgas klubu,kur var tie daži potenciālie DINAMO spēlētāji spēlēt un augt meistarībā. Protams algu ar viņiem maksātu DINAMO es domāju atrastos kam tas interesētu. Jautājums cik ir pieļaujamais leģionāru skaits... nepietiek ar vienu klubu sadarbojies ar vēl kādu.
RD nav nekādu leģionāru ierobežojumu! Viņi mierīgi var paņemt (pie abpusējās vēlmes) kaut piem. tādu Vāsas Sport par farmklubu, jo krieviem būs dikti "pie kājas" vai mums farmā ir R 2000 vai Vāsas Sport un vai RD spēlē Bērziņi, Štāli, Enkuzeni vai kaut kādi Pekoneni, Hentuneni....

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 12:00, pirms 15 gadiem
Nesaredzu vispār Klubiem Rīgā jēgu būtu piemēram R2000 ar esošo finansējumu pārtapusi par TUKUMU pie pilnām tribīnēm spēlētu vismaz vēl kāda naudiņa kasē ienāktu...

tāpat LSPA maini nosaukumu uz JUGLA pastrādā ar skatītājiem un to mazo halli aizpildīs...

Hanza/Prizma/Rīga kas tas pa zvēru būtu IMANTA uz reiz jautrāk...

protams plus aktīvs darbs ar skatītājiem... nevis tākā tagad...

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:03, pirms 15 gadiem
Dziive nezeliga

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:04, pirms 15 gadiem
als rakstīja: RD nav nekādu leģionāru ierobežojumu! Viņi mierīgi var paņemt (pie abpusējās vēlmes) kaut piem. tādu Vāsas Sport par farmklubu, jo krieviem būs dikti "pie kājas" vai mums farmā ir R 2000 vai Vāsas Sport un vai RD spēlē Bērziņi, Štāli, Enkuzeni vai kaut kādi Pekoneni, Hentuneni....
tā paliek vēl interesantāk... es domāju cik letiņu varētu stažēties tai Somijas klubā...

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:05, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: Tur jau taa lieta, domaa ka RD ljoti buus vajadziigi skolniecini un taadi speeleetaaji kas ir peiradijushu ka KHL ir vinju liimenim par augstu?
RD būs (formāli) vajadzīgs farms no kura pasmelties pie vajadzības tos pašus Štālu, Bļinovu, Pečuru vai Muštukovu... pārējos tur kaut no LSPA var salikt.... Starp citu Indrašis liekas, ka R 2000 varētu būt drīzāk ieguvums! LAČā puika abi izskatijās un stati arī šim ir uz goda! Arī Enkuzenam (ja šis ne tikai soļiņu sildīs bet arī spēlēs) var R 2000 pa labu nākt! Man piem. pēdējā spelē (U-20 čempī) ar somiem šis patika vislabāk! Un pie normāla darba (savā attīstībā) šis var pa labu varotčiku izaugt!

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:06, pirms 15 gadiem
Davai MikiJ !

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:06, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: tā paliek vēl interesantāk... es domāju cik letiņu varētu stažēties tai Somijas klubā...
Kā ar somiem sarunātu..... Reāli jau uz RD no tagadējā R 2000 labi, ja tik viens nosacīts piecinieks varētu pretendēt (jau pieminētie Štāls, Blinovs, Pečura, Hartmanis + M. Širokovs)!

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:10, pirms 15 gadiem
als rakstīja: ....Enkuzenam (ja šis ne tikai soļiņu sildīs bet arī spēlēs) var R 2000 pa labu nākt! Man piem. pēdējā spelē (U-20 čempī) ar somiem šis patika vislabāk! Un pie normāla darba (savā attīstībā) šis var pa labu varotčiku izaugt!

man Viņa darbība vārtos pat daudz labāk patīk nekā Žabtinska un Masaļska tadā pašā vecumā...

Cerams ka nebūs kā ar Raitumu... lai gan Raitums,jau vienu brīdi bija otrs labākais no Latvijas varočikiem BAČā...

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:10, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: un arī tie 8 tūkstoši nāk tikai tagad, kad ir uzvaras sērija, pirms tam arēna esot bijusi pustukša
Liekas, ka mazāk par 5-6 štukām nav bijis arī "zāģu sērijā"!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:11, pirms 15 gadiem
Skumīgi,bet BEBRIEM ar laikam pēdējā sezona! Jo ja armija nogriež naudu,kas nāks vietā?! Tapēc vēl ejiet,un paskataties kā spēlē leģendas!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:13, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Nesaredzu vispār Klubiem Rīgā jēgu būtu piemēram R2000 ar esošo finansējumu pārtapusi par TUKUMU pie pilnām tribīnēm spēlētu vismaz vēl kāda naudiņa kasē ienāktu...
Jā, protams, būtu gan pilnas tribīnes he he.
Viss ir pavisam vienkārši - valstī naudas ir tik daudz, cik viņas ir, un, ja daļu no sponsoru naudas paņem kāds jauns klubs, tad tas nozīmē, ka kāds cits klubs to nedabūs. Latvijā nav tik daudz naudas, lai četri klubi spēlētu BAČ un vēl viens klubs spēlētu KHL. Tāpat Latvija nav tik liela valsts, lai nodrošinātu visiem šiiem klubiem pietiekamu skaitu līdzjutēju. Toties Rīga ir tik liela pilsēta, ka varētu viena pati atauties uzturēt vairākus ļoti laba līmeņa hokeja klubus, bet tas nenotiek, jo lielākos sponsorus pirmie paspēja pievākt basketbola kluba. Un arī baksetbola klubi nevar sadalīt līdzjutējus ar hokeju, jo pižoni tagad fano par RD, nevis BBL Viss ir vienkārši - drīz Latvijas sporta klubiem iestāsies iznīcība. Starp citu, tieši pirms Ziemassvētkiem maksātnespējas reģistrā ir reģistrēts FK Jūrmala, jo vienkārši nav naudas, un tā būs ar lielāko daļu

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 12:15, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: un arī tie 8 tūkstoši nāk tikai tagad, kad ir uzvaras sērija, pirms tam arēna esot bijusi pustukša
Tu labāk man apskaidro kapēc "labākā Latvijas kluba" fani Ogrē uz spēlēm pat līdz pusei halli nevar piepildīt un uz spēlēm galīgi nenāk?!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:20, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Skumīgi,bet BEBRIEM ar laikam pēdējā sezona! Jo ja armija nogriež naudu,kas nāks vietā?! Tapēc vēl ejiet,un paskataties kā spēlē leģendas!
Zelta vārdi! Bet domā kasagrande Tevi klausīs?! Kaut gan... šis jau varbūt arī klausīs, bet pārējie gan jums tur izskatās, ka ir tādi kūtri uz to halles apmeklējumu....

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:21, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kā ar somiem sarunātu..... Reāli jau uz RD no tagadējā R 2000 labi, ja tik viens nosacīts piecinieks varētu pretendēt (jau pieminētie Štāls, Blinovs, Pečura, Hartmanis + M. Širokovs)!
Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:25, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, protams, būtu gan pilnas tribīnes he he.
Viss ir pavisam vienkārši - valstī naudas ir tik daudz, cik viņas ir, un, ja daļu no sponsoru naudas paņem kāds jauns klubs, tad tas nozīmē, ka kāds cits klubs to nedabūs. Latvijā nav tik daudz naudas, lai četri klubi spēlētu BAČ un vēl viens klubs spēlētu KHL. Tāpat Latvija nav tik liela valsts, lai nodrošinātu visiem šiiem klubiem pietiekamu skaitu līdzjutēju. Toties Rīga ir tik liela pilsēta, ka varētu viena pati atauties uzturēt vairākus ļoti laba līmeņa hokeja klubus, bet tas nenotiek, jo lielākos sponsorus pirmie paspēja pievākt basketbola kluba. Un arī baksetbola klubi nevar sadalīt līdzjutējus ar hokeju, jo pižoni tagad fano par RD, nevis BBL Viss ir vienkārši - drīz Latvijas sporta klubiem iestāsies iznīcība. Starp citu, tieši pirms Ziemassvētkiem maksātnespējas reģistrā ir reģistrēts FK Jūrmala, jo vienkārši nav naudas, un tā būs ar lielāko daļu
Viss nav tik vienkārši kā pirmā brīdī liekas!
Hokejs šobrīd nav basketbolam atņēmuši nevienu sponsoru,un arī otrādi nē! Cita lieta,ka pie mums LV lielākoties komandu sporta veidi tiek stutēti pateicoties privātai iniciatīvai jeb pareizāk sakot vienādi domājošiem cilvēkiem! Ja Koziolam&Co interesē hoķis un kas saistīts ar to,tad tas pavisam nenozīmē,ka visus sponsorus arī tas interesē!
Kas attiecās uz Rīgas pašvaldības dalības sporta projektos,tad tur nav ne smakas no lielas mīlestības uz sportu,bet gan tīrās savtīgās finansu intereses,kas tiek vāji maskētas zem atbalsta sportam. Šobrīd Rīgas Domei nav izdevīgi atbalstīt sportu,jo pirmkārt nav tādi līdzekļi un otrkārt atklājušies daudzi nesmukumi Rīgas Domes sporta komitejā!
Kas attiecās uz FK Jūrmala bankrotu,tad par to jau visu sezonas otru pusi runāja un tas nav nekāds pārsteigums! Pieļauju,ka pavisam drīz sekos sliktas ziņas no D-pils par tās abu futbola komandu finansiālo stāvokli!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:27, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...
Vai vari nosaukt kādu piemēru,kur tā jau ir noticis???

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:27, pirms 15 gadiem
vai tiešām tādi, piemēram, Gricinskis un Skuška, R2000 saņēma tādus tūkstošus, ka vairs nevar pavilkt, bet Indrašis tagad par 200 latiem spēlēs?

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:30, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai vari nosaukt kādu piemēru,kur tā jau ir noticis???
ir iespēja būt pirmajiem

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:34, pirms 15 gadiem
Ivars
Pirmā kritīs FK Daugava, jo viņiem sponsori nāk no austrumiem, Dinaburgai ir pārsvarā ir vietējie sponsori.
Es jau nesaku, ka basis un hoķis viens otram ir atņēmis sponsorus, bet līdzjutējus RD gan ir diezgan pamatīgi basim atņēmis.
Un sezonas sākumā man viens RD ļoti tuvu stāvošs cilvēks stāstīja, ka jau tobrīd viņi esot runājuši ar potenciālajiem sponsoriem par nākamo sezonu un daudzi basketbola sponsori taisoties pārmesties sponsorēt RD, bet nu tas tā - tikai parasts pozitīvisms bez nekādām garantijām.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:37, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Kad es jums saku- pagaidiet pāris sezonas un Latvijb būs tikai viens profesionāls hokeja klubs un tas būs LM. Sezonas sākumā es teicu to pašu, bet tad man neviens neticēja.
cerams ka tavas prognozes nepiepildīsies

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:37, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...
Un it kā jau izdevīgi būtu visiem! Mūsu (piemēram) "piecīši", kas ir nakamie reālākie RD kandidāti ta spēlētu nesliktā līmenī, somiem atkal būtu puslīdz neslikti legionāri, kas, domāju, komandu arī biški pastiprinātu.... bet ja reāli, tad pagaidām tās ir tik "fantāzijas par doto tēmu" un domāju R 2000 kā suga paliks....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:38, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...
Somijā ir leģionāru ierobežojumi, turklāt - es nedomāju, ka tie mūsējie, kuri netiek RD, īsti atbilstu Somijas Metis līgai, bet Somijas 1.līga jau nu galīgi vairs nav tā vieta, kur augt meistarībā

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:43, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Somijā ir leģionāru ierobežojumi, turklāt - es nedomāju, ka tie mūsējie, kuri netiek RD, īsti atbilstu Somijas Metis līgai, bet Somijas 1.līga jau nu galīgi vairs nav tā vieta, kur augt meistarībā
Metis???Tā ir pēc spēka otrā ja jā,tad to es biju domājis.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:43, pirms 15 gadiem
Idins, Domā dēļ godmaņa klubam "Rīga 2000" nav naudas, a moš tur sēž kāds kas sūc $ , godmani nejebjot tas riga2000

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā pirmā brīdī liekas!
Hokejs šobrīd nav basketbolam atņēmuši nevienu sponsoru,un arī otrādi nē! Cita lieta,ka pie mums LV lielākoties komandu sporta veidi tiek stutēti pateicoties privātai iniciatīvai jeb pareizāk sakot vienādi domājošiem cilvēkiem! Ja Koziolam&Co interesē hoķis un kas saistīts ar to,tad tas pavisam nenozīmē,ka visus sponsorus arī tas interesē!
Kas attiecās uz Rīgas pašvaldības dalības sporta projektos,tad tur nav ne smakas no lielas mīlestības uz sportu,bet gan tīrās savtīgās finansu intereses,kas tiek vāji maskētas zem atbalsta sportam. Šobrīd Rīgas Domei nav izdevīgi atbalstīt sportu,jo pirmkārt nav tādi līdzekļi un otrkārt atklājušies daudzi nesmukumi Rīgas Domes sporta komitejā!
Kas attiecās uz FK Jūrmala bankrotu,tad par to jau visu sezonas otru pusi runāja un tas nav nekāds pārsteigums! Pieļauju,ka pavisam drīz sekos sliktas ziņas no D-pils par tās abu futbola komandu finansiālo stāvokli!
Njā... daudz Tu par Rīgas domi un Rīgas pilsētas budžetu zini.... Rīgas dome (uz valsts fona) galīgi nav nekadi nabagi un ir šogad strādājuši ar peļņu ("Situācija pašvaldības budžetā atšķirībā no valsts šobrīd vērtējama kā laba, un, kā pēdējā preses konferencē atzīmēja Birks, ieņēmumi pildās labi un pilsēta gadu beigs ar budžeta pārpalikumu." info: tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā cita lieta (un izskatās), ka sports RD (Rīgas Domei) dotajā momentā nav pirmajā vietā.... svarīgākas ir prēmijas....

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:54, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Njā... daudz Tu par Rīgas domi un Rīgas pilsētas budžetu zini.... Rīgas dome (uz valsts fona) galīgi nav nekadi nabagi un ir šogad strādājuši ar peļņu ("Situācija pašvaldības budžetā atšķirībā no valsts šobrīd vērtējama kā laba, un, kā pēdējā preses konferencē atzīmēja Birks, ieņēmumi pildās labi un pilsēta gadu beigs ar budžeta pārpalikumu." info: tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā cita lieta (un izskatās), ka sports RD (Rīgas Domei) dotajā momentā nav pirmajā vietā.... svarīgākas ir prēmijas....
Es jau nesaku,ka pārzinu Rīgas Domes budžetu!
Es teicu,ka Rīgas Dome ar tiem budžeta līdzekļiem,kas domāts sportam (pateicoties Vileruša k-gam),ne vienmēr ir izlietoti sporta attīstībai,bet drīzāk sava personiskā labuma gūšanai!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 12:58, pirms 15 gadiem
ir Villerusa kungs redzets ar sportu saistitos pasakumos konkreta kunga prataa. Kaut vai to pasu KK finalu Ungarija kur nebija spejigs piecelties un izskirosajam spelem. Tuseja ar minkam no LV.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 13:05, pirms 15 gadiem
Suņi rej , karavāna dodas tālāk ! Ja Rīga 2000 sāks uzvarēt un demonstrēt ko skatāmu, arī līdzjutēji uz spēlēm saradīsies vairāk.
Man , piemēram , ir slinkums bieži aizbraukt līdz Liepājai , paskatīties hoķi, bet līdz Pinķiem un Ograi dažreiz esmu ticis . Un , ieraugot to V...I ar stīvām kājām uz ledus , vai ...vārtos , nekāds entuziasms braukt uz katru spēli mani nepārņem . Labi , ka dodas prom ... Tikai , izlasot ar ko tiks papildināta Rīga 2000 , mani pārņem šausmas...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-31 13:10, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Paldies, Godmani & Co...
nejau godmanis to visu savarija, tas pateicoties kalvitim un godmanim ta jastrebj laukaa

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:16, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: vai tiešām tādi, piemēram, Gricinskis un Skuška, R2000 saņēma tādus tūkstošus, ka vairs nevar pavilkt, bet Indrašis tagad par 200 latiem spēlēs?
Tu traapi preciizi. Jaunie speelees apmeeram pa 200Ls, kameer tie , kas aizgaaja sanjeema paari pa shtukai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:28, pirms 15 gadiem
liidjuuteejs rakstīja: Tu traapi preciizi. Jaunie speelees apmeeram pa 200Ls, kameer tie , kas aizgaaja sanjeema paari pa shtukai....
Bet pie manīm ne jau Straupe,Jekimovs un vēl daži,bet gan tā gada gājuma otrais ešalons spēlētu par 250 Ls mēnesī un spēlētu četrus gadus par tādu summu... augstākā izglītība + stipendija = Lv hokeja nākotne

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:39, pirms 15 gadiem
Neko dariit, bet vismaz paraadiijusies iespeeja dazhiem no LSPA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:51, pirms 15 gadiem
Nu,bet vai tas ir stils to paziņot nedēļu pirms tam ,kad Eiropā pārēju logi taisās ciet-ja nemaldos-5.janvārī,kad neko jau vairs atrast tie čaļi nepaspēs...Un vai tad tikai 6 spēlētāji aizies?Un interesanti,kas notiks,ja tfu,tfu tfu kāds no Dinamo uzbrucējiem notraumēsies un būs jāsauc palīgā Štāls,Bļinovs,Pečura vai Hartmanis-kas tad spēlēs BAČ ,Latvijas play-off?Jo Dinam ir tikai 12 uzbrucēji ?Vai tad Šuplers tagad visu laiku aizsargus liks uzbrukumā?

     [+] [-]

, 2008-12-31 14:19, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: pričom te godmanis? pasaki paldies sporta industrijai kas daļēji ir vainiga pie pasaules krīzes ar savām mega monstr algām!!!!!
Piekrītu, tās aslgas toč biš pa monstrīgām....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 14:20, pirms 15 gadiem
Rīgas Dome sev 170 štukas prēmijās izmaksā,būtu labāk sportam iedevuši.
Par sitajiem nu nebalsošu.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 14:27, pirms 15 gadiem
A ja Koziolam nav naudas prieks Riigas 2000, tad driiz izraadiisies, ka RD arii nav

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 14:29, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Nesaredzu vispār Klubiem Rīgā jēgu būtu piemēram R2000 ar esošo finansējumu pārtapusi par TUKUMU pie pilnām tribīnēm spēlētu vismaz vēl kāda naudiņa kasē ienāktu...

tāpat LSPA maini nosaukumu uz JUGLA pastrādā ar skatītājiem un to mazo halli aizpildīs...

Hanza/Prizma/Rīga kas tas pa zvēru būtu IMANTA uz reiz jautrāk...


protams plus aktīvs darbs ar skatītājiem... nevis tākā tagad...
Šitā ir laba ideja! Atceros kad sīks dzīvoju Smiltenē. Tur atklātais laukums. Tur bija tāda blice Smiltenes Vanagi(tajā laikā spēleja 1.līgā). Kad izjuka LATERNA(virslīga), atnāca spēlēt M.Saukāns(dakārists) ar čomiem. Ļoti daudz cilvēki nāca skatīties, pat -20 grādos vis pilns, kad iemeta golu laukumam gandrīz bortus noplēsa....

     [+] [-]

, 2008-12-31 14:33, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ivars
Pirmā kritīs FK Daugava, jo viņiem sponsori nāk no austrumiem, Dinaburgai ir pārsvarā ir vietējie sponsori.
Es jau nesaku, ka basis un hoķis viens otram ir atņēmis sponsorus, bet līdzjutējus RD gan ir diezgan pamatīgi basim atņēmis.
Un sezonas sākumā man viens RD ļoti tuvu stāvošs cilvēks stāstīja, ka jau tobrīd viņi esot runājuši ar potenciālajiem sponsoriem par nākamo sezonu un daudzi basketbola sponsori taisoties pārmesties sponsorēt RD, bet nu tas tā - tikai parasts pozitīvisms bez nekādām garantijām.
tas ir pashsaprotami, jo hokejs liidzjuteeju aciis ir sports Nr.1 Latvijaa, un sponsori arii nav mulki. Reklaamas iespeejas ir daudz lielaakas. To, ka hokejs ir nr.1 pieraadija pagaajushais pavasaris, kad vienlaiciigi pa tv gaaja Latvijas basketbola finaala izskirosaas speeles un PC hokejaa. Peec statistikas basi skaiijaas 3000, bet hokeju 400000 - 500000.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 16:07, pirms 15 gadiem
LATPA rakstīja: Godmanis te tiešām ņe pričom! Kas liedza Kalvītim četros gados veidot valstī jel kādus naudas iekrājumus??? Davai, ilgu laiku strādājam bez ekonomikas ministra... Tas tāds sīkums... Davai, nedomājam par ekonomiku, bet tikai cīnamies ar KNAB un grozām drošības iestāžu likumus, jo Kalvītis taču par visiem gudrāks...
Te nu ir rezultāts! Godmanis nav zelta gabaliņš, viņš ir tikai iepriekšējās valdības mēslu strēbējs...
jaa turklat tas kalviitis to knabu biksta lai pats savu pakalu pasargatu, nebuutu padzinis loskutovu, sen buutu atravies par visu smuci!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 16:19, pirms 15 gadiem
Es no raksta tā arī nesapratu, kāda ir situācija:
1) Viņiem, kāds cits klubs sola vairāk;
2) R2K piedāvāja turpināt sezonu pa mazaku algu, viņi atteicās
3) R2K vienkārši pateica, ka viņi ir brīvi?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 16:32, pirms 15 gadiem
Burts rakstīja: Es no raksta tā arī nesapratu, kāda ir situācija:
1) Viņiem, kāds cits klubs sola vairāk;
2) R2K piedāvāja turpināt sezonu pa mazaku algu, viņi atteicās
3) R2K vienkārši pateica, ka viņi ir brīvi?
Gan jau 2 un 3 apakšpunkts

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 16:40, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Piekrītu, tās aslgas toč biš pa monstrīgām....
Cik procentu no cilveekiem ir pro sportisti? Peec teksta, ka vinji ir vainiigi pie kriizes, tad man saak likties, ka vismaz 20%. Tad jau aktieri, muuziki arii vainiigi pie kriizes. Vieniigie nevainiigie ir menti, celtnieki un skolotaaji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:18, pirms 15 gadiem
atradās arī all-star,kas nespēlēs par maziem līgumiem

lai jau bubina, lai jau vicinās

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:20, pirms 15 gadiem
GAN BUS OK

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 17:21, pirms 15 gadiem
Reksis rakstīja: Rīgas Dome sev 170 štukas prēmijās izmaksā,būtu labāk sportam iedevuši.
Par sitajiem nu nebalsošu.
TA IR ATIEKSME PRET VALSTI

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 17:28, pirms 15 gadiem
paņēma spēlētājus no LSPA un sadirsa abus klubus, nevis tikai vienu.

Rīga 2000 kritīs vēl zemāk un sev līdzi paķers arī LSPA, kuriem tagad nebūs galvenā vilcējspēka... nah tas vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:37, pirms 15 gadiem
m.e.t.h.o.d. man rakstīja: atradās arī all-star,kas nespēlēs par maziem līgumiem

lai jau bubina, lai jau vicinās
Vai tad viņiem tie līgumi bija tik lieli?

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:43, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Šitā ir laba ideja! Atceros kad sīks dzīvoju Smiltenē. Tur atklātais laukums. Tur bija tāda blice Smiltenes Vanagi(tajā laikā spēleja 1.līgā). Kad izjuka LATERNA(virslīga), atnāca spēlēt M.Saukāns(dakārists) ar čomiem. Ļoti daudz cilvēki nāca skatīties, pat -20 grādos vis pilns, kad iemeta golu laukumam gandrīz bortus noplēsa....
Vanagi vēl tagad ir, Serģis tur spēlē

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:48, pirms 15 gadiem
m.e.t.h.o.d. man rakstīja: atradās arī all-star,kas nespēlēs par maziem līgumiem

lai jau bubina, lai jau vicinās
Rakstiits, ka finasiaalu probleemu deelj, a ja nu algas laiciigi neizmaksaa? Tu straadaajot baigi priecaatos par taadu situaaciju?

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:54, pirms 15 gadiem
Vispaar situaacija mazliet liidziiga tam variantam, kursh SA hokeja pielikumaa tika mineets Miljuuna, Baldonieka un Banova sarunaa. Vieniigais, ka no kluba aizgaajushajiem hokejistiem vairaaki arii ir labi jaunie.

     [+] [-]

, 2008-12-31 18:01, pirms 15 gadiem
M9 rakstīja: Vieniigais, ka no kluba aizgaajushajiem hokejistiem vairaaki arii ir labi jaunie.
Kuru vietā būs tagad citi jauni hokejisti un moš kāds no šitiem jaunajiem (piem. Indrašis, Enkuzens) tieši vairāk un ātrāk progresēt varēs spēlējot tadā BAČ nekā spēlējot tik LAČ! Želubovskis jau sev siltu vietiņu ir atradis - uz Žlobinas "mečiem" dosies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 18:12, pirms 15 gadiem
Vanagi jau tad ir, bet Serģis spēlē Wendi (Cēsis)

     [+] [-]

, 2008-12-31 18:14, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kuru vietā būs tagad citi jauni hokejisti un moš kāds no šitiem jaunajiem (piem. Indrašis, Enkuzens) tieši vairāk un ātrāk progresēt varēs spēlējot tadā BAČ nekā spēlējot tik LAČ! Želubovskis jau sev siltu vietiņu ir atradis - uz Žlobinas "mečiem" dosies!
Par to jau tieshi runaaju, ja tiem prom aizgaajushajiem izdosies atrast labas darbavietas, tad jau viss kaartiibaa, jo tagad shiem vietaa atnaakushajiem buus laba iespeeja!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:28, pirms 15 gadiem
Daļa no šitiem "jaunajiem " rudenī jau rinķoja ap R-2000 un netika paņemti . Nedomāju ka viņu meistarība būs tādā līmenī pieaugusi , ka varēs "kalnus gāzt "Bačā . Ja jau Vilkoits neko nav no sevis R-2000 rindās parādījis un Cinks mocās , tad Indrašis , Borovkovs un Popēns būs tie glābēji ?? Ha ha . Vēl vajadzētu Dainegu , Upīti un LM 91 piesaistīt ...Pieļauju domu , ka Enkuzens un Kauss būs ieguvēji, ja dabūs spēles laiku . A ko tad , ja paliks Rīgā , vai spēlēs 4.maiņā , tiekot laukumā 4 min spēlē ? Kāda izaugsme būs gaidāma ? Tad jau būtu vērtīgāk palikt LSPA .

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:29, pirms 15 gadiem
Un Vasiļjevs ir nūģis... Ja komandai neiet , vainīgi ir visi citi , tikai ne viņš pats ...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:33, pirms 15 gadiem
Indrašis neko nerāda LSPA, ko viņam darīt R-2000? Sēdēs uz soliņa gan viņš , gan Popēns, gan Rozītis !! Trenneris tak jaunos nelaiž laukumā !

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:34, pirms 15 gadiem
Straupe jau iekļāvās labi R 2000 , kamēr U-20 interesēs viņam to roku samocija tiktāl , ka bija jāizlaiž zināms skaits Bača spēļu . Un tagad , U-20 viņš nevar normāli paņemt iemetienus un raustās bišķi no spēka cīņas, ne tā kā agrāk. Bet ar visu to viņš ir viens no labākajiem gan R-2000 , gan U-20 .

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:34, pirms 15 gadiem
Rozītis, vai tad viņš labāk nevarētu būt Latvijas čempions daiļslidošanā ?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:35, pirms 15 gadiem
Smuks puika, kā jau Agras dēls ...

     [+] [-]

, 2008-12-31 18:39, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: Daļa no šitiem "jaunajiem " rudenī jau rinķoja ap R-2000 un netika paņemti . Nedomāju ka viņu meistarība būs tādā līmenī pieaugusi , ka varēs "kalnus gāzt "Bačā . Ja jau Vilkoits neko nav no sevis R-2000 rindās parādījis un Cinks mocās , tad Indrašis , Borovkovs un Popēns būs tie glābēji ?? Ha ha . Vēl vajadzētu Dainegu , Upīti un LM 91 piesaistīt ...Pieļauju domu , ka Enkuzens un Kauss būs ieguvēji, ja dabūs spēles laiku . A ko tad , ja paliks Rīgā , vai spēlēs 4.maiņā , tiekot laukumā 4 min spēlē ? Kāda izaugsme būs gaidāma ? Tad jau būtu vērtīgāk palikt LSPA .
Ja Riiga2000 buus spiesta vinjus laist laukumaa, tad arii sho speeleetaaju izaugsme nekur nepazudiis.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 18:42, pirms 15 gadiem
Vasiļjevs ...spiests ? Ta viņš pats izskries laukumā , ne šitos laidīs

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 18:43, pirms 15 gadiem
Labi, jāsāk mest šņabis . Priecīgu Jums visiem jauno gadu !!

     [+] [-]

, 2008-12-31 18:49, pirms 15 gadiem
Par lielu Ogri ...

jāsāk strebt, jo drīz būs 2009 gads - vēsture to atcerēsies kā ''bargo'' gadu ...

     [+] [-]

, 2008-12-31 18:59, pirms 15 gadiem
chilli rakstīja: Par lielu Ogri ...

jāsāk strebt, jo drīz būs 2009 gads - vēsture to atcerēsies kā ''bargo'' gadu ...
Par lielu un varenu OGRI....prosit...

     [+] [-]

, 2008-12-31 19:02, pirms 15 gadiem
mikans rakstīja: Vanagi jau tad ir, bet Serģis spēlē Wendi (Cēsis)
NAHLā pie Vanagiem tais Wendos moš Vidzemes čempī

     [+] [-]

, 2008-12-31 22:36, pirms 15 gadiem
Rigas dome naudu piegrieza? Sen bija laiks!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 22:40, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man jau gan šobrīd liekas,ka Rīgas Domes darbu attiecībā pret sportu raksturo vakar netā nejauši atrastais komentārs:

.. Fizkultūra ārstē, profesionāls sports kropļo.Nešķiedīsim naudu topošajiem invalīdiem!''
Loti pareizi, starp citu... Vispar, valsts naudai porfesionalaja sporta nav jabut! Tur jabut privatam naudam, tad krizes iespaida, iespejasm, ne tik cietis klubi. Par valsts naudu jaatista valsti, nevis sportu!
Nogrieza dome lidzeklus un liela dala beg... Lidz shim uz musu kakla sedeja.

     [+] [-]

, 2009-01-01 07:43, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: A,kam tagad viegli...
Neiet runa viegli vai ne! Driz mes vispar bez labiem speletajiem paliksim!

     [+] [-]

, 2009-01-01 07:47, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Skumīgi,bet BEBRIEM ar laikam pēdējā sezona! Jo ja armija nogriež naudu,kas nāks vietā?! Tapēc vēl ejiet,un paskataties kā spēlē leģendas!
Var jau piekrist,jaiet kamer var uz ko paskatities! Savadak legendu vieta atnaks jaunie, kas pat nuju neprot turet rokas...

     [+] [-]

, 2009-01-01 12:40, pirms 15 gadiem
Kur un kad Bebriem ir nākošās 3 spēles , moš es uz kādu trāpu ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-01 22:05, pirms 15 gadiem
Ja jau naudas nav, varbūt sākt ar sporta kluba Rīga amatparsonām kā piemēram Māri Dombrovski, kas ir visus gadus bijis kā starpnieks, kas sadala tā sauktos atkatus, Villerušu utt, visi saņaem labas algas, kas ir RD un Valsts naudas. Nākamais solis zemākā līmeņa komandām kā LSPA. Tiem visiem 17 - 18 gadīgajiem dīgdieņiem, kas mācās gan privātskolās, vai pārsvarā to nedara vispār un nekad to nav darījušas. Visi viņi saņem algas 100-400 LS mēnesī + prēmijas par uzvaru, īsti nav saprotams par ko. Tas viss mīļie hokeja draugi no mūsu nodokļiem. Visus tos Upīšus, Indrašus, popēnus utt padzīt ar sūdainu koku, lai iet mācās un strādāt kā visi, nevis uz mūsu naudām sēdēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-01 22:12, pirms 15 gadiem
Raibais rakstīja: Ja jau naudas nav, varbūt sākt ar sporta kluba Rīga amatparsonām kā piemēram Māri Dombrovski, kas ir visus gadus bijis kā starpnieks, kas sadala tā sauktos atkatus, Villerušu utt, visi saņaem labas algas, kas ir RD un Valsts naudas. Nākamais solis zemākā līmeņa komandām kā LSPA. Tiem visiem 17 - 18 gadīgajiem dīgdieņiem, kas mācās gan privātskolās, vai pārsvarā to nedara vispār un nekad to nav darījušas. Visi viņi saņem algas 100-400 LS mēnesī + prēmijas par uzvaru, īsti nav saprotams par ko. Tas viss mīļie hokeja draugi no mūsu nodokļiem. Visus tos Upīšus, Indrašus, popēnus utt padzīt ar sūdainu koku, lai iet mācās un strādāt kā visi, nevis uz mūsu naudām sēdēs.
tev neviena skola nemacija ,ka hokejs ari ir darbs ??// atkal viens no laukiem............

     [+] [-]

, 2009-01-01 22:22, pirms 15 gadiem
Nav no laiukiem diemžēl, liels sporta funkcionārs un reizē arī sponsors. Tu laikam tas gudrais ar nebeigtām 9 klasēm un Zvaigzne, kas grib baigi pelnīt. Darbs tas ir, tikai ne par to cenu. Redzi, Zviedri un visi citi vispirms mācās un tikai tad trenējas, tas ir visos līmeņos, algu nesaņem, ja nu simboliski. Protams tur ir inventārs, mācības, dzīvošana utt. Laikam pats lauku puika esi, kas neko nezina. Uzprasi Jekimovam, Kuplajam u.c kas kaut kur ir spēlējuši. Šitiem mērgļiem drīz naudiņa nebūs, jau šomēnes, un tas labi

     [+] [-]

, 2009-01-01 22:33, pirms 15 gadiem
Raibais rakstīja: Nav no laiukiem diemžēl, liels sporta funkcionārs un reizē arī sponsors. Tu laikam tas gudrais ar nebeigtām 9 klasēm un Zvaigzne, kas grib baigi pelnīt. Darbs tas ir, tikai ne par to cenu. Redzi, Zviedri un visi citi vispirms mācās un tikai tad trenējas, tas ir visos līmeņos, algu nesaņem, ja nu simboliski. Protams tur ir inventārs, mācības, dzīvošana utt. Laikam pats lauku puika esi, kas neko nezina. Uzprasi Jekimovam, Kuplajam u.c kas kaut kur ir spēlējuši. Šitiem mērgļiem drīz naudiņa nebūs, jau šomēnes, un tas labi

     [+] [-]

, 2009-01-01 22:36, pirms 15 gadiem
tev zel tie nozelojamie grasi puikam,laikam esi tas fukcionars kas dala viniem naudu,laikam pasam maz paliek pari............un merglis esi tu pats.