Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Rīga 2000" atstāj vairāki vadošie hokejisti

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Rīga 2000" atstāj vairāki vadošie hokejisti
Edgars Brancis
Foto: Mārtiņš Jankovskis, eSports.lv

Latvijas hokeja vicečempionus "Rīga 2000" finansiālu problēmu dēļ pametuši vairāki vadošie spēlētāji, aģentūrai LETA apstiprināja komandas menedžeris Dainis Āriņš.

Komandu ir pametuši vārtsargs Edgars Lūsiņš un uzbrucēji Mārtiņš Skuška, Vladislavs Vodolažskis, Gatis Gricinskis, Edgars Brancis un Raimonds Daniličs. Komandas menedžeris informēja, ka finansiālu apsvērumu dēļ komandu gatavi pamest vēl vairāki spēlētāji.

"Rīga 2000" pašlaik pievienojušies vairāki LSPA/"Rīga" spēlētāji - Miks Indrašis, Nauris Enkuzēns, Vladislavs Balakuns, Kārlis Rožkalns, Vladislavs Borovkovs un Aldis Popēns.

Kā aģentūrai LETA norādīja "Rīga 2000" viens no līderiem Elvis Želubovskis, komandā tomēr paliks vairāki spēcīgi hokejisti, kuri cer iekļūt Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" sastāvā - Sergejs Pečura, Toms Hartmanis, Juris Štāls un Viktors Bļinovs.

"Rīga 2000" startē Baltkrievijas atklātajā čempionātā (BAČ), bet LSPA/"Rīga" cīnās Latvijas atklātajā hokeja čempionātā.

BAČ kopvērtējumā "Rīga 2000" ar 37 izcīnītiem punktiem 35 spēlēs ieņem desmito pozīciju 14 komandu konkurencē, bet LSPA/"Rīga" valsts čempionātā 17 spēlēs ieguvusi 37 punktus un atrodas otrajā vietā astoņu komandu vidū.

Izmantotie resursi:
LETA

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:27, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...
Vai vari nosaukt kādu piemēru,kur tā jau ir noticis???

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:27, pirms 15 gadiem
vai tiešām tādi, piemēram, Gricinskis un Skuška, R2000 saņēma tādus tūkstošus, ka vairs nevar pavilkt, bet Indrašis tagad par 200 latiem spēlēs?

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:30, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai vari nosaukt kādu piemēru,kur tā jau ir noticis???
ir iespēja būt pirmajiem

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:34, pirms 15 gadiem
Ivars
Pirmā kritīs FK Daugava, jo viņiem sponsori nāk no austrumiem, Dinaburgai ir pārsvarā ir vietējie sponsori.
Es jau nesaku, ka basis un hoķis viens otram ir atņēmis sponsorus, bet līdzjutējus RD gan ir diezgan pamatīgi basim atņēmis.
Un sezonas sākumā man viens RD ļoti tuvu stāvošs cilvēks stāstīja, ka jau tobrīd viņi esot runājuši ar potenciālajiem sponsoriem par nākamo sezonu un daudzi basketbola sponsori taisoties pārmesties sponsorēt RD, bet nu tas tā - tikai parasts pozitīvisms bez nekādām garantijām.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:37, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Kad es jums saku- pagaidiet pāris sezonas un Latvijb būs tikai viens profesionāls hokeja klubs un tas būs LM. Sezonas sākumā es teicu to pašu, bet tad man neviens neticēja.
cerams ka tavas prognozes nepiepildīsies

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:37, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...
Un it kā jau izdevīgi būtu visiem! Mūsu (piemēram) "piecīši", kas ir nakamie reālākie RD kandidāti ta spēlētu nesliktā līmenī, somiem atkal būtu puslīdz neslikti legionāri, kas, domāju, komandu arī biški pastiprinātu.... bet ja reāli, tad pagaidām tās ir tik "fantāzijas par doto tēmu" un domāju R 2000 kā suga paliks....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:38, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Iedomājies Tev ir Klubs,kurš Somijas pirmajā līgā ir kāds astotais,tad kādu dienu tev izsaka piedāvājumu noslēgt sadarbības līgumu par to ka tavā klubā spēles tie daži letiņu pleijeri kā arī algu maksās DINAMO...

es piekristu,jo šie spēlētāji tik pastiprinātu klubu pie tam ne pa manu naudu...
Somijā ir leģionāru ierobežojumi, turklāt - es nedomāju, ka tie mūsējie, kuri netiek RD, īsti atbilstu Somijas Metis līgai, bet Somijas 1.līga jau nu galīgi vairs nav tā vieta, kur augt meistarībā

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:43, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Somijā ir leģionāru ierobežojumi, turklāt - es nedomāju, ka tie mūsējie, kuri netiek RD, īsti atbilstu Somijas Metis līgai, bet Somijas 1.līga jau nu galīgi vairs nav tā vieta, kur augt meistarībā
Metis???Tā ir pēc spēka otrā ja jā,tad to es biju domājis.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-31 12:43, pirms 15 gadiem
Idins, Domā dēļ godmaņa klubam "Rīga 2000" nav naudas, a moš tur sēž kāds kas sūc $ , godmani nejebjot tas riga2000

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 12:48, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Viss nav tik vienkārši kā pirmā brīdī liekas!
Hokejs šobrīd nav basketbolam atņēmuši nevienu sponsoru,un arī otrādi nē! Cita lieta,ka pie mums LV lielākoties komandu sporta veidi tiek stutēti pateicoties privātai iniciatīvai jeb pareizāk sakot vienādi domājošiem cilvēkiem! Ja Koziolam&Co interesē hoķis un kas saistīts ar to,tad tas pavisam nenozīmē,ka visus sponsorus arī tas interesē!
Kas attiecās uz Rīgas pašvaldības dalības sporta projektos,tad tur nav ne smakas no lielas mīlestības uz sportu,bet gan tīrās savtīgās finansu intereses,kas tiek vāji maskētas zem atbalsta sportam. Šobrīd Rīgas Domei nav izdevīgi atbalstīt sportu,jo pirmkārt nav tādi līdzekļi un otrkārt atklājušies daudzi nesmukumi Rīgas Domes sporta komitejā!
Kas attiecās uz FK Jūrmala bankrotu,tad par to jau visu sezonas otru pusi runāja un tas nav nekāds pārsteigums! Pieļauju,ka pavisam drīz sekos sliktas ziņas no D-pils par tās abu futbola komandu finansiālo stāvokli!
Njā... daudz Tu par Rīgas domi un Rīgas pilsētas budžetu zini.... Rīgas dome (uz valsts fona) galīgi nav nekadi nabagi un ir šogad strādājuši ar peļņu ("Situācija pašvaldības budžetā atšķirībā no valsts šobrīd vērtējama kā laba, un, kā pēdējā preses konferencē atzīmēja Birks, ieņēmumi pildās labi un pilsēta gadu beigs ar budžeta pārpalikumu." info: tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā cita lieta (un izskatās), ka sports RD (Rīgas Domei) dotajā momentā nav pirmajā vietā.... svarīgākas ir prēmijas....

     [+] [-]

, 2008-12-31 12:54, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Njā... daudz Tu par Rīgas domi un Rīgas pilsētas budžetu zini.... Rīgas dome (uz valsts fona) galīgi nav nekadi nabagi un ir šogad strādājuši ar peļņu ("Situācija pašvaldības budžetā atšķirībā no valsts šobrīd vērtējama kā laba, un, kā pēdējā preses konferencē atzīmēja Birks, ieņēmumi pildās labi un pilsēta gadu beigs ar budžeta pārpalikumu." info: tvnet.lv: TVNET Ziņas : Latvijā cita lieta (un izskatās), ka sports RD (Rīgas Domei) dotajā momentā nav pirmajā vietā.... svarīgākas ir prēmijas....
Es jau nesaku,ka pārzinu Rīgas Domes budžetu!
Es teicu,ka Rīgas Dome ar tiem budžeta līdzekļiem,kas domāts sportam (pateicoties Vileruša k-gam),ne vienmēr ir izlietoti sporta attīstībai,bet drīzāk sava personiskā labuma gūšanai!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-31 12:58, pirms 15 gadiem
ir Villerusa kungs redzets ar sportu saistitos pasakumos konkreta kunga prataa. Kaut vai to pasu KK finalu Ungarija kur nebija spejigs piecelties un izskirosajam spelem. Tuseja ar minkam no LV.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-31 13:05, pirms 15 gadiem
Suņi rej , karavāna dodas tālāk ! Ja Rīga 2000 sāks uzvarēt un demonstrēt ko skatāmu, arī līdzjutēji uz spēlēm saradīsies vairāk.
Man , piemēram , ir slinkums bieži aizbraukt līdz Liepājai , paskatīties hoķi, bet līdz Pinķiem un Ograi dažreiz esmu ticis . Un , ieraugot to V...I ar stīvām kājām uz ledus , vai ...vārtos , nekāds entuziasms braukt uz katru spēli mani nepārņem . Labi , ka dodas prom ... Tikai , izlasot ar ko tiks papildināta Rīga 2000 , mani pārņem šausmas...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-31 13:10, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Paldies, Godmani & Co...
nejau godmanis to visu savarija, tas pateicoties kalvitim un godmanim ta jastrebj laukaa

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:16, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: vai tiešām tādi, piemēram, Gricinskis un Skuška, R2000 saņēma tādus tūkstošus, ka vairs nevar pavilkt, bet Indrašis tagad par 200 latiem spēlēs?
Tu traapi preciizi. Jaunie speelees apmeeram pa 200Ls, kameer tie , kas aizgaaja sanjeema paari pa shtukai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:28, pirms 15 gadiem
liidjuuteejs rakstīja: Tu traapi preciizi. Jaunie speelees apmeeram pa 200Ls, kameer tie , kas aizgaaja sanjeema paari pa shtukai....
Bet pie manīm ne jau Straupe,Jekimovs un vēl daži,bet gan tā gada gājuma otrais ešalons spēlētu par 250 Ls mēnesī un spēlētu četrus gadus par tādu summu... augstākā izglītība + stipendija = Lv hokeja nākotne

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:39, pirms 15 gadiem
Neko dariit, bet vismaz paraadiijusies iespeeja dazhiem no LSPA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 13:51, pirms 15 gadiem
Nu,bet vai tas ir stils to paziņot nedēļu pirms tam ,kad Eiropā pārēju logi taisās ciet-ja nemaldos-5.janvārī,kad neko jau vairs atrast tie čaļi nepaspēs...Un vai tad tikai 6 spēlētāji aizies?Un interesanti,kas notiks,ja tfu,tfu tfu kāds no Dinamo uzbrucējiem notraumēsies un būs jāsauc palīgā Štāls,Bļinovs,Pečura vai Hartmanis-kas tad spēlēs BAČ ,Latvijas play-off?Jo Dinam ir tikai 12 uzbrucēji ?Vai tad Šuplers tagad visu laiku aizsargus liks uzbrukumā?

     [+] [-]

, 2008-12-31 14:19, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: pričom te godmanis? pasaki paldies sporta industrijai kas daļēji ir vainiga pie pasaules krīzes ar savām mega monstr algām!!!!!
Piekrītu, tās aslgas toč biš pa monstrīgām....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 14:20, pirms 15 gadiem
Rīgas Dome sev 170 štukas prēmijās izmaksā,būtu labāk sportam iedevuši.
Par sitajiem nu nebalsošu.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 14:27, pirms 15 gadiem
A ja Koziolam nav naudas prieks Riigas 2000, tad driiz izraadiisies, ka RD arii nav

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 14:29, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: Nesaredzu vispār Klubiem Rīgā jēgu būtu piemēram R2000 ar esošo finansējumu pārtapusi par TUKUMU pie pilnām tribīnēm spēlētu vismaz vēl kāda naudiņa kasē ienāktu...

tāpat LSPA maini nosaukumu uz JUGLA pastrādā ar skatītājiem un to mazo halli aizpildīs...

Hanza/Prizma/Rīga kas tas pa zvēru būtu IMANTA uz reiz jautrāk...


protams plus aktīvs darbs ar skatītājiem... nevis tākā tagad...
Šitā ir laba ideja! Atceros kad sīks dzīvoju Smiltenē. Tur atklātais laukums. Tur bija tāda blice Smiltenes Vanagi(tajā laikā spēleja 1.līgā). Kad izjuka LATERNA(virslīga), atnāca spēlēt M.Saukāns(dakārists) ar čomiem. Ļoti daudz cilvēki nāca skatīties, pat -20 grādos vis pilns, kad iemeta golu laukumam gandrīz bortus noplēsa....

     [+] [-]

, 2008-12-31 14:33, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ivars
Pirmā kritīs FK Daugava, jo viņiem sponsori nāk no austrumiem, Dinaburgai ir pārsvarā ir vietējie sponsori.
Es jau nesaku, ka basis un hoķis viens otram ir atņēmis sponsorus, bet līdzjutējus RD gan ir diezgan pamatīgi basim atņēmis.
Un sezonas sākumā man viens RD ļoti tuvu stāvošs cilvēks stāstīja, ka jau tobrīd viņi esot runājuši ar potenciālajiem sponsoriem par nākamo sezonu un daudzi basketbola sponsori taisoties pārmesties sponsorēt RD, bet nu tas tā - tikai parasts pozitīvisms bez nekādām garantijām.
tas ir pashsaprotami, jo hokejs liidzjuteeju aciis ir sports Nr.1 Latvijaa, un sponsori arii nav mulki. Reklaamas iespeejas ir daudz lielaakas. To, ka hokejs ir nr.1 pieraadija pagaajushais pavasaris, kad vienlaiciigi pa tv gaaja Latvijas basketbola finaala izskirosaas speeles un PC hokejaa. Peec statistikas basi skaiijaas 3000, bet hokeju 400000 - 500000.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 16:07, pirms 15 gadiem
LATPA rakstīja: Godmanis te tiešām ņe pričom! Kas liedza Kalvītim četros gados veidot valstī jel kādus naudas iekrājumus??? Davai, ilgu laiku strādājam bez ekonomikas ministra... Tas tāds sīkums... Davai, nedomājam par ekonomiku, bet tikai cīnamies ar KNAB un grozām drošības iestāžu likumus, jo Kalvītis taču par visiem gudrāks...
Te nu ir rezultāts! Godmanis nav zelta gabaliņš, viņš ir tikai iepriekšējās valdības mēslu strēbējs...
jaa turklat tas kalviitis to knabu biksta lai pats savu pakalu pasargatu, nebuutu padzinis loskutovu, sen buutu atravies par visu smuci!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-31 16:19, pirms 15 gadiem
Es no raksta tā arī nesapratu, kāda ir situācija:
1) Viņiem, kāds cits klubs sola vairāk;
2) R2K piedāvāja turpināt sezonu pa mazaku algu, viņi atteicās
3) R2K vienkārši pateica, ka viņi ir brīvi?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 16:32, pirms 15 gadiem
Burts rakstīja: Es no raksta tā arī nesapratu, kāda ir situācija:
1) Viņiem, kāds cits klubs sola vairāk;
2) R2K piedāvāja turpināt sezonu pa mazaku algu, viņi atteicās
3) R2K vienkārši pateica, ka viņi ir brīvi?
Gan jau 2 un 3 apakšpunkts

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 16:40, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Piekrītu, tās aslgas toč biš pa monstrīgām....
Cik procentu no cilveekiem ir pro sportisti? Peec teksta, ka vinji ir vainiigi pie kriizes, tad man saak likties, ka vismaz 20%. Tad jau aktieri, muuziki arii vainiigi pie kriizes. Vieniigie nevainiigie ir menti, celtnieki un skolotaaji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:18, pirms 15 gadiem
atradās arī all-star,kas nespēlēs par maziem līgumiem

lai jau bubina, lai jau vicinās

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:20, pirms 15 gadiem
GAN BUS OK

  +2 [+] [-]

, 2008-12-31 17:21, pirms 15 gadiem
Reksis rakstīja: Rīgas Dome sev 170 štukas prēmijās izmaksā,būtu labāk sportam iedevuši.
Par sitajiem nu nebalsošu.
TA IR ATIEKSME PRET VALSTI

  +1 [+] [-]

, 2008-12-31 17:28, pirms 15 gadiem
paņēma spēlētājus no LSPA un sadirsa abus klubus, nevis tikai vienu.

Rīga 2000 kritīs vēl zemāk un sev līdzi paķers arī LSPA, kuriem tagad nebūs galvenā vilcējspēka... nah tas vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2008-12-31 17:37, pirms 15 gadiem
m.e.t.h.o.d. man rakstīja: atradās arī all-star,kas nespēlēs par maziem līgumiem

lai jau bubina, lai jau vicinās
Vai tad viņiem tie līgumi bija tik lieli?