Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas futbola izlasei ir maziņš… stadions

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvijas futbola izlasei ir maziņš… stadions
Skonto stadions
Foto: www.lff.lv

Latvijas futbola izlase nesekmīgi sākusi PK2014 atlases ciklu, toties, savā „Skonto” stadionā uzņemot Grieķijas izlasi, nebija tālu no tā, lai tribīnes būtu pārpildītas. „Skonto” stadions nav liels, bet tuvākajā nākotnē visdrīzāk varētu tikt sperts solis vēl vairāk atpakaļ.

Latvijas izlase „Skonto” stadionā spēlē kopš 2000. gada, līdz tam spēlējot „Daugavas” stadionā. „Skonto” stadionā ir 9 500 vietu – vai tas ir daudz vai maz? Manuprāt, tīri labi atbildi uz šo jautājumu var sniegt, ja papētīsim, kā Latvijas izlasei līdz šim veicies ar līdzjutēju piesaisti (un attiecīgi stadiona piepildījumu). Mazāk vārdu vairāk faktu: lūk, Latvijas izlases spēļu apmeklētība kopš minētā 2000. gada oficiālajās spēlēs (EČ un PK kvalifikācijas turnīru spēles):

GadsSpēleRezultātsSkatītāji
2000.Latvija – Skotija0:19 500
2000.Latvija – Beļģija0:47 311
2001.Latvija – Sanmarīno1:14 000
2001.Latvija – Horvātija0:14 000
2002.Latvija – Zviedrija0:08 500
2003.Latvija – Sanmarīno3:07 500
2003.Latvija – Polija0:27 500
2003.Latvija – Ungārija3:16 000
2003.Latvija – Turcija1:010 000
2004.Latvija – Portugāle0:29 500
2004.Latvija – Igaunija2:28 500
2005.Latvija – Luksemburga4:08 203
2005.Latvija – Lihtenšteina1:08 000
2005.Latvija – Krievija1:110 000
2005.Latvija – Slovākija1:18 800
2006.Latvija – Zviedrija0:17 500
2006.Latvija – Islande4:07 500
2007.Latvija – Spānija0:210 000
2007.Latvija – Dānija0:27 500
2007.Latvija – Ziemeļīrija1:07 500
2007.Latvija – Lihtenšteina4:14 800
2008.Latvija – Grieķija0:28 600
2008.Latvija – Izraēla1:17 100
2009.Latvija – Luksemburga2:06 700
2009.Latvija – Šveice2:28 600
2009.Latvija – Moldova3:23 800
2010.Latvija – Horvātija0:37 600
2010.Latvija – Gruzija1:14 330
2011.Latvija – Izraēla1:26 147
2011.Latvija – Grieķija1:15 415
2011.Latvija – Malta2:04 315
2012.Latvija – Grieķija1:27 956

Piezīme: 10 000 tika sasniegti, tirgojot arī stāvvietas.

Kā redzams, kopskaitā „Skonto” stadionā izspēlētas 32 oficiālas spēles un tikai piecās (15.6%) stadions bija pārpildīts, pie tam pēdējo reizi tas notika pirms pieciem gadiem, kad 2007. gadā spēlējām ar topošo Eiropas un pasaules čempioni Spāniju. Tai pašā laikā daudz maz cienīgā 7 000 skatītāju atzīme pārsniegta 22 reizes (68.8%). Ar nožēlu gan jāsecina, ka visskumjāk ar apmeklētību gājis tieši pēdējā atlases ciklā… Un tomēr, izejot no apmeklētības vēstures, izskatās, ka 7 000 Latvijas situācijai varētu būt zemākie pieļaujamie griesti.

Diemžēl drīzumā šie griesti, visticamāk, netiks ievēroti. „Skonto” stadions nu ir kreditoru rokās, un viņi acīmredzot neliks šķēršļus vēl tikai šajā PK2014 ciklā. Pēc tam Latvijas Futbola federācijai izlasei būs jānodrošina cita vieta, un, kā izskatās šobrīd, jaunais stadions atradīsies šī brīža LU stadiona vietā un tā ietilpība būs… 5 000! Vismaz līdz brīdim, kamēr netiek uzbūvēts krietni lielāks stadions (ir tādi plāni). Kā skaidrojis Aleksandrs Starkovs, šādi rīkoties piespiež dzīve: „Neesam bagāti un nevaram uzcelt piecus stadionus, lai gan sen jau būtu bijis laiks. „Daugavas” stadionu, tik vēsturisku vietu, futbola federācijai nedeva ne pirms desmit, ne pieciem gadiem. Tagad saviem spēkiem un ar UEFA palīdzību uzcelsim maziņu, taču brīnumainu stadionu, kas izkrāšņos pilsētu. Redzēju projektus – tas būs lielisks stadions. Lielākam stadionam tur nav vietas.” Sīkāk par situāciju ar stadioniem Sportacentrs.com nesenajā intervijā klāstījis arī LFF prezidents Guntis Indriksons (lasīt šeit).

Protams, 5 000 noteikti ir nepietiekami nacionālajai izlasei. Lai pesimisms iegūtu vēl spēcīgākas nokrāsas, lūk, kādos stadionos (vismaz cikla sākumā; ja izmantoti dažādi stadioni, tad tabulā iekļauts lielākais) spēlēs Eiropas izlases:

VIzlaseStadiona nosaukumsVietas
1AnglijaWembley Stadium90000
2FrancijaStade de France81338
3ItālijaStadio Giuseppe Meazza80018
4KrievijaLuzhniki Stadium78360
5VācijaOlympic Stadium77166
6UkrainaOlympic Stadium64640
7PolijaNational Stadium56070
8GruzijaBoris Paichadze National Stadium56000
9RumānijaArena Națională55600
10SerbijaRed Star Stadium55538
11SpānijaVicente Calderón Stadium54960
12ArmēnijaHrazdan Stadium53849
13NīderlandeAmsterdam Arena52342
14SkotijaHampden Park52063
15ĪrijaAviva Stadium51700
16TurcijaŞükrü Saracoğlu Stadium50509
17PortugāleEstádio do Dragão50399
18ZviedrijaFriends Arena50000
19AustrijaErnst-Happel-Stadion50000
20BeļģijaKing Baudouin Stadium45200
21BulgārijaVasil Levski National Stadium43230
22IzraēlaRamat Gan Stadium41583
23SomijaOlympic Stadium40600
24BaltkrievijaDynama Stadium40000
25UngārijaPuskás Ferenc Stadion39111
26HorvātijaStadion Maksimir38079
27DānijaParken Stadium38065
28MaķedonijaPhilip II Arena33460
29GrieķijaKaraiskakis Stadium32115
30ŠveiceStade de Suisse32000
31AzerbaidžānaTofiq Bahramov Republican Stadium31200
32KazahstānaAstana Arena30000
33VelsaCardiff City Stadium26828
34NorvēģijaUllevaal Stadion25572
35ČehijaGenerali Arena20854
36AlbānijaQemal Stafa National Stadium19 700
37MaltaTa' Qali National Stadium17797
38SlovēnijaStožice Stadium16038
39Bosnija un HercegovinaStadion Bilino polje15292
40SlovākijaPasienky13000
41ZiemeļīrijaWindsor Park12950
42MelnkalneStadion pod Goricom12000
43KipraAntonis Papadopoulos Stadium11930
44MoldovaZimbru Stadium10400
45IslandeLaugardalsvöllur9800
46IgaunijaA. Le Coq Arena9692
47LatvijaSkonto Stadium9500
48LuksemburgaStade Josy Barthel8000
49LihtenšteinaRheinpark Stadion6127
50Fēru salasTórsvøllur6040
51LietuvaLFF Stadium5500
52SanmarīnoStadio Olimpico5115
53AndoraEstadi Comunal1259

Uzskatāmi, ka stadiona ziņā esam iedzinēji pat uz vairāku mazo valstiņu, „nefutbola” valstiņu fona. Vēl trakāk kļūs, ja nolaidīsimies līdz 5 000 skatītāju vietu atzīmei. Var sevi vienīgi mierināt, ka tepat Lietuvā nav labāk. Par situāciju ar stadioniem Lietuvā speciāli Sportacentrs.com pastāstīja šīs valsts futbola žurnālists Pauļus Jaķelis: „Jāsāk laikam ar bēdīgām lietām - pirms aptuveni trim gadiem par nacionāla mēroga svarīguma objektu atzītais nacionālais stadions Viļņā kļuva par vienu no visu laiku lielākajām afērām mūsu valstī. Pazuda vairāk nekā 100 miljoni litu [~20 miljoni latu], bet nekas vairāk par pamatiem netika uzbūvēts. Tagad stadions stāv kā skelets un par tā apsardzi vien tiek tērēti 350 000 litu [71 tūkstotis latu] katru gadu. Kopumā „skeleta” ekspluatācija gadā pārsniedz vairāk nekā miljons litus [204 tūkstoši latu], bet plānos stadiona darbu turpināšana nemaz neeksistē. Bija plānots, ka stadions būs īpaši moderns un tajā varēs ietilpt 30 000 fanu.

Tagad Viļņā tiek runāts un plānots mazāks stadions, ap 10 000 vietām, iespējams, vecā „Žalgira” stadiona vietā, bet līdz konkrētiem darbiem nekas nav nonācis. Izlase šajā atlases ciklā [Lietuva un Latvija ir vienā grupā] atgriezīsies Viļņā, kur Lietuvas futbola federācija ir izpirkusi no bankas bijušās bankrotējušās FC „Vētra” stadionu. Stadionā uzklāts mākslīgais segums, blakus ir treniņlaukums, spēles varēs vērot aptuveni 5 000 cilvēku. Turpat tiks ierīkota arī futbola federācijas galvenā ēka.

Lielākais stadions mums joprojām ir Kauņā, kur izlase visbiežāk spēlēja līdz šim – „Dariaus ir Gireno”. Ietilpst 8 000 skatītāju, bet stadions ir vecs - jāmaina apgaismošanas stabi, kas var nogāzties un kam vajag 250 000 litu [50 tūkstoši latu]. Kādu laiku to bija pat aizliegts vispār ekspluatēt.

Ja runājam par labajām lietām, tad pēdējo gadu laikā ir uzbūvēti vai atjaunoti vairāki stadioni: labs, jauns stadions ar 5 000 vietām ir Alītā, kur spēle „Dainava”. Jauns stadions ir Tauragē („Tauras”), tur ap 3 500 vietu. Jauns stadions ir arī Marijampolē (uzbūvēts 2008. gadā). Tagad tiek būvēts un gada laikā tiks pabeigts stadions Telsu pilsētā. Ir jauns stadions ar 1 000 vietām Pakruojī („Kruoja”). Klaipēdā ir liels, bet ļoti vecs stadions (sākotnējā 15 tūkstošu ietilpība samazinājusies līdz pieciem). Normāls stadions ir Šauļos, kur ir ap 4 000 vietu.

Vai piekrīti, ka katras nacionālās izlases stadions zināmā mērā vienlaikus ir arī valsts atspulgs?

  • 385

  • 37


  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 09:19, pirms 12 gadiem
Daudzas izlases spele dazados sava valsts stadionos.
Tapat bus jarisina problema ko stadions daris parejo laiku kamer tur izlase nespeles, ja buves tikai delj futbola tad nauda vejaa ir jasaprot kad sa vai ta bus kadai komandai majvieta i nebrinisos kad tas bus skonto kas par kapeikam iegus sev jaunu majvietu.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 09:27, pirms 12 gadiem
Vai LU vietā paredzēts futbola stadions vai ar skrejceļiem apkārt ?

  +5 [+] [-]

, 2012-09-20 09:36, pirms 12 gadiem
No LFF: Metu projektu konkurss :
''Iesniegtos projektus izvērtēs LFF komisija, kura līdz augusta beigām izvēlēsies izvirzītajām prasībām un kritērijiem atbilstošāko projektu.''

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 09:40, pirms 12 gadiem
spēlmanis rakstīja: Vai LU vietā paredzēts futbola stadions vai ar skrejceļiem apkārt ?
Spriežot pēc projekta variantiem, bez skrejceļiem.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-20 09:58, pirms 12 gadiem
Maz cerību sagaidīt no Latvijas, ka varētu uzcelt stadionu, kas derētu gan futbolam, gan vieglatlētikai. Tas būtu tikai loģiski! Bet ne jau banānu republikā!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-20 10:12, pirms 12 gadiem
Nekādā gadījumā nedrīkst apvienot vieglatlētikas un futbola stadionus! Tikai un vienīgi atsevišķi! Atsevišķi futbola stadions, kur viņi var darīt ko vien grib, vienu stadionu jau futbolistiem atdeva un ko viņi izdarīja? Tagat "Dinamo" stadions ir uz visiem laikiem zudis, bet šajā stadionā tika uzstādīti trīs pasaules rekordi vieglatlētikā! Daugavas stadionā tikai un vienīgi vieglatlētikas stadionu, iesildīšanās un mešanu stadionu vieglatlētiem, standarta vieglatlētikas manēžu blakus stadionam, nelielas apjumtas tribīnes un apkārt atstāt laukumu saliekamo tribīņu uzstādīšanai! Šajā gadījumā varēs trenēties un rīkot sacensības gan vieglatlēti, gan futbolisti! Un nevajag sapņu pilis būvēt, kuras maksā milzu naudu un netiek izmantotas!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 10:25, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Spriežot pēc projekta variantiem, bez skrejceļiem.
Paldies, paskatījos . 2. variants vislabāk patīk .
Piekrītu augstāk rakstītajam , ka nevajag apvienot ar vieglatlētiku . "Tīrajā" futbola stadionā tomēr cita spēles skatīšanās .

  +4 [+] [-]

, 2012-09-20 10:47, pirms 12 gadiem
spēlmanis rakstīja: Paldies, paskatījos . 2. variants vislabāk patīk .
Piekrītu augstāk rakstītajam , ka nevajag apvienot ar vieglatlētiku . "Tīrajā" futbola stadionā tomēr cita spēles skatīšanās .
Piekrītu. Kolizeja forma ir vissimpātiskākā. Tas no ārpuses, bet iekšpusē?? Diez vai tribīnes ir visapkārt. Šajā gadījumā kolizejs būtu pārāk neefektīvi. Ja jāsaliek 5000 pa apli, diez ko augstas tribīnes nesanāktu.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-20 11:14, pirms 12 gadiem
Lai arī kā mēs runātu par Andrejevu kā treneri,nav bijis mazāk par 7`500 skatītāju uz sešiem pašmāju mačiem ,kad šis ir bijis galvenais treneris!

  +5 [+] [-]

, 2012-09-20 11:18, pirms 12 gadiem
kasha rakstīja: Daudzas izlases spele dazados sava valsts stadionos.
Tapat bus jarisina problema ko stadions daris parejo laiku kamer tur izlase nespeles, ja buves tikai delj futbola tad nauda vejaa ir jasaprot kad sa vai ta bus kadai komandai majvieta i nebrinisos kad tas bus skonto kas par kapeikam iegus sev jaunu majvietu.
Protams tā būs skontas mājvieta!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 11:23, pirms 12 gadiem
nu 5000 tiešām ir par mazu.....

  +8 [+] [-]

, 2012-09-20 11:48, pirms 12 gadiem
5000 skatītāju vietas(kaut kur lasīju ka pat 4500 vietas varētu būt),mākslīgais segums, brīnumains stadions kurš izkrāšņos Rīgu .
Uz Valsts izlases mačiem,biezo un čekistu kontingents resnās vietas stadionā būs aizsituši+savs % pretinieku līdzjutējiem,melnais biļešu tirgus ap stadionu plauks...............
------------------
Ne pa velti iepriekš pieminēju Andrejevu kur nav bijuši mazāk kā 7`500,kur lielākais grands bija Krievija,un lidzjutēji nāca.... arī pret pundurvalstiņām.
Tagad apskatīsimies Starkovu:
Pēdējās 12 spēlēs pie Starkova tikais 4 reizes skatītāji bijuši vairāk kā 7`500.Redzams ka stariks ir tas kas aizbaida skatītājus ar savu antifutbolu!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 11:54, pirms 12 gadiem
protams katrai normālai valstij nepieciešams Nacionālais stadions!

izlase, iznomā klubam, rokkoncerti, deju svētki. līdz šim mirušajā Daugavas stadionā ik pēc pāris gadiem uz sakārtošanu Deju svētkiem regulāri izgrūž pa pāris miljoniem - jauna stadiona variantā šī problēma uz gadiem 30 atkristu un cik naudas ietaupītos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-20 12:14, pirms 12 gadiem
football-mag rakstīja: Varu derēt, ka celtniecība atkal izmaksās divas vai trīs reizes vairāk, nekā tas reāli maksātu. Vācieši par 60 miljoniem eiro māk uzbūvēt jaunus un modernus stadionus ar 30 000 vietām. Mūsu ģeniālie vadoņi gan jau uztaisīs konkursu, sapirks zelta arkas stadionam un mazais 5000 vietīgais stadions, izmaksās tikpat cik 30 000 vietīgais vācu stadions...
Ja afērists (guņa) ķersies pie plāna(celtniecības) izpildes,tad tā arī būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-09-20 12:46, pirms 12 gadiem
Nu uzskatu ka 10k stadionu vajag (mēs nēesam sliktāki (pat labāki) par Islandi, Igauniju, Moldovu), uz jaunu, labiekārtotu stadionu ies vairāk cilvēku un ņems līdzi arī bērnus, jo tagad es savu puiku nēesmu vedis uz futbolu, jo negribas sabojāt iespaidu ar slikto infrastruktūru. Ar šādām futbolam vajadzīgām lietām kā sakārtota infrastruktūra (sakārtoti, skaisti stadioni, treniņnometņu vietas u.tt.) var veidoties laba futbola nākotne mūsu valstī, jo futbolu veido ne tikai spēlētāji un treneri, bet arī fani, mums ir ļoti labs piemērs- hokejs, kura galvenais spēks ir fani, jo tieši fani sūta savus bērnus nodarboties ar sportu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 13:21, pirms 12 gadiem
No "Dienas" raksta augusta sākumā: "Vaicāts par
iespējamām kompleksa izmaksām, LFF prezidents Guntis
Indriksons atbild, ka tās nevar pārsniegt astoņus miljonus latu,
kurus izdošoties savākt no sponsoriem."

  -2 [+] [-]

, 2012-09-20 13:33, pirms 12 gadiem
Pienāks tādi laiki,kad Latvijai būs jāspēlē Viļņā.
Steidzami vajag jaunu stadionu,savulaik Guntis bija gatavs ar investoriem ieguldīt 50milj eiro ,Jaunam stadionam.
Bet kā vienmēr valdība+Rīgas dome bremzēja,nesagaidījis atbalstu.
Pietam dome nedeva zemi,prasīja milzu līdzekļus par īri.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 13:42, pirms 12 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Pienāks tādi laiki,kad Latvijai būs jāspēlē Viļņā.
Steidzami vajag jaunu stadionu,savulaik Guntis bija gatavs ar investoriem ieguldīt 50milj eiro ,Jaunam stadionam.
Bet kā vienmēr valdība+Rīgas dome bremzēja,nesagaidījis atbalstu.
Pietam dome nedeva zemi,prasīja milzu līdzekļus par īri.
Cilvēks sapīpējies un murgo publiskā telpā

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 13:53, pirms 12 gadiem
Jautājums SC lietotājiem.
Kurš 1999.gadā nojauca "Daugavas" stadiona(konkurenta) tribīnes? Kāda motivācija dotajam kungam bija nojaukt tribīnes? Starp citu, "Daugavas" stadiona ietilpība bija 15000 skatītāji. Gaidu atbildi.

     [+] [-]

, 2012-09-20 13:58, pirms 12 gadiem
to teica guņa kandidējot kārtējo reizi par LFF prezidentu
Jaunam stadionam jābūt divu līdz trīs gadu laikā
«Šajā jautājumā mana nostāja nav mainījusies. Man vienkārši nav citas izvēles, jo iesāktais ir jāpabeidz,» izteicās Indriksons. «Visupirms tas attiecas uz jauna stadiona būvniecību nacionālās izlases vajadzībām, jo «Skonto» stadions, kurā izlase spēlē pašlaik, neatbilst nekādām prasībām. »

---------------------
tad kad es izlasīju šo tekstu pirmo reizi,sapratu ka guņa blefo,ka tie ir kārtējie solījumi un nekas vairāk,jo runa ir par stadionu nacionālās izlases vajadzībām!
Nebiju kļūdījies!..................

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 14:09, pirms 12 gadiem
Futbola funkcionari pashi rok sev bedri, kamer basketbols un hokejs attistaas.
Ir aizdomas, ka futbols driz bus 4-vietaa, ari aiz volejbola, ja izlase tiks uz EČ.

Basketbolaa noticis U-19 PČ, esam bijushi medaļniekos junioros.
Hokejaa noticis PČ, visas izlases elites grupaas.
Volejbolaa - tagad jau OS medala, zaales izlases speletaji- veiksmigi spelee arzemees.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 14:15, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: 5000 skatītāju vietas(kaut kur lasīju ka pat 4500 vietas varētu būt),mākslīgais segums, brīnumains stadions kurš izkrāšņos Rīgu .
Uz Valsts izlases mačiem,biezo un čekistu kontingents resnās vietas stadionā būs aizsituši+savs % pretinieku līdzjutējiem,melnais biļešu tirgus ap stadionu plauks...............
------------------
Ne pa velti iepriekš pieminēju Andrejevu kur nav bijuši mazāk kā 7`500,kur lielākais grands bija Krievija,un lidzjutēji nāca.... arī pret pundurvalstiņām.
Tagad apskatīsimies Starkovu:
Pēdējās 12 spēlēs pie Starkova tikais 4 reizes skatītāji bijuši vairāk kā 7`500.Redzams ka stariks ir tas kas aizbaida skatītājus ar savu antifutbolu!
Naaca, jo bija eiforija peec Euro 2004.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-20 14:44, pirms 12 gadiem
Labāk ir spēlēt pie maza, bet pilna, ne kā pie 50 tkst. vietīga, bet tukša un salīdzinot, izskatās, ka pilnie stadioni ir bijuši pārsvarā pie zaudētām vai neizšķirtām spēlēm. Tātad ir jāizdara secinājumi. Vai nu zaudē komandām, kuru fani ierodas LV lielā skaitā un aizpilda stadionu, vai arī pasīvi futbola skatītāji LV?
Slēpts komentārs: agry

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 15:30, pirms 12 gadiem
wtf 5000 vietas? kas jūs smejaties?

stabili vaig vismaz kur 10000 vietas, smukāk arī izskatīsies, nevis kautkāds mazs stadions ar 5k

tur tak varētu vel rīkot kādus koncertus un vēl visskautko!!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 15:35, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Jautājums SC lietotājiem.
Kurš 1999.gadā nojauca "Daugavas" stadiona(konkurenta) tribīnes? Kāda motivācija dotajam kungam bija nojaukt tribīnes? Starp citu, "Daugavas" stadiona ietilpība bija 15000 skatītāji. Gaidu atbildi.
savā ziņā interesanti jo:
1) ja tolaik tās tribīnes tika definātas kā avārijas stāvoklī, kādas tās izskatītos šodien (kad tālaika labās trībīnes nav vairs diez ko spožas)
2) kas toreiz apsaimniekoja Daugavas stadionu, ja jau Indriksonam tika ļauts nojaukt tribīnes, bet tālākos finansu plānus izvērst neļāva?

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 15:48, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Naaca, jo bija eiforija peec Euro 2004.
Cik ilgi tā eiforija mēdz būt?(tiesa citiem vēl šobrīd ir )
Es tev citu skatījumu uz šiem cipariem pateikšu:

pie Andrejeva
2005,kopš pirmās spēles līdzjutēju skaita ziņā nav krituma
2006 tas pats(neskatoties ka otrā spēle jau pret zema līmeņa komandu)

Pie starika
2007 augstākā laktiņa = 1 spēle,tālāk līdzjutēju skaits sarūk
2008-tas pats
2010 tas pats
2011 tas pats
2012 paredzu to pašu
izņēmums 2009 g.kur aiz Luksemburgas nāca Šveice,tātad likumsakarīgi ka uz otro maču bija vairāk skatītaju
----------------------
secinājums:
Andrejevs gada laikā līdzjutēju skaitu valsts izlases mačos spēja saglabāt
Starkovs zaudē ar katru savu spēli līdzjutējus!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 16:02, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: savā ziņā interesanti jo:
1) ja tolaik tās tribīnes tika definātas kā avārijas stāvoklī, kādas tās izskatītos šodien (kad tālaika labās trībīnes nav vairs diez ko spožas)
2) kas toreiz apsaimniekoja Daugavas stadionu, ja jau Indriksonam tika ļauts nojaukt tribīnes, bet tālākos finansu plānus izvērst neļāva?
Tajā laikā Indriksona kungam finansu plāns ibija par "Dinamo" stadionu, kuru viņam valsts uzdāvināja. Tikai pēc vairākiem gadiem šamais sagribēja, lai viņam uzdāvina vēl arī "Daugavas" stadionu. Nu būtu viņam vēl uzdāvinākuši "Daugavu", tad šodien jau būtu 2(divi !) ieķīlāti stadioni ! Starp citu, viņam uzdāvināja arī Saulesdārzu, kur bija "Vagonbūvētāja" stadions. Kas tagad ir"Vagonbūvētāja" stadiona vietā ? Nezināju, ka bijušo valsts īpašumu izsaimniekošana ir FINANSU PLĀNS. Bet Latvijā jau tas laikam ir BIZNESS

     [+] [-]

, 2012-09-20 16:11, pirms 12 gadiem
Kad sāks celt jauno stadionu?

  +6 [+] [-]

, 2012-09-20 17:06, pirms 12 gadiem
Nav ko satraukties!
Pirmkārt: Manliekas, ka kreditori nav īpaši priecīgi par tāda mēsla (bet man tur ļoti patīk skatīties futbolu) iegūšanu savās rokās! Ko ta viņi darīs? Tirdzniecības centru cels? Neticu!

Otrkārt: Pēc statistikas rādītājiem parādās, ka ar 5000 nepietiek, 7500 ir minimums, optimālais ir 10000! To redz un zini visi!
Galu galā kādam nāksies sēsties pie viena galda un runāt, jo 5000 stadions tagad pēkšņi? Tur pat vistai jāsmejas!

Bet no otras puses jauns stadions ar izdomu būtu lieliski, bet vismaz 10000 vietas, var taču uzbūvēt stāvās tribīnes, divus stāvus, kaut ko taču var izdomāt lai sanāk 10 000 vietu! Skatītājiem arī patiktu jauns stadions, nevis vecs kur salst pakaļa un jebkurš arhitekts ir noņirdzies par Skonto projektu!

Bet pats galvenais: Nedrīkst Vieglatlētiku laist kopā ar futbolu! Murgs tas ir!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-20 17:42, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Tajā laikā Indriksona kungam finansu plāns ibija par "Dinamo" stadionu, kuru viņam valsts uzdāvināja. Tikai pēc vairākiem gadiem šamais sagribēja, lai viņam uzdāvina vēl arī "Daugavas" stadionu. Nu būtu viņam vēl uzdāvinākuši "Daugavu", tad šodien jau būtu 2(divi !) ieķīlāti stadioni ! Starp citu, viņam uzdāvināja arī Saulesdārzu, kur bija "Vagonbūvētāja" stadions. Kas tagad ir"Vagonbūvētāja" stadiona vietā ? Nezināju, ka bijušo valsts īpašumu izsaimniekošana ir FINANSU PLĀNS. Bet Latvijā jau tas laikam ir BIZNESS
Nu stāsts par prihvatizāciju ir.
Bet man joprojām nav skaidrs, bija tās Daugavas stadiona nojauktās tribīnes tīri labas un vai Indriksons ir jaucis tribīnes svešā teritorijā?

  -1 [+] [-]

, 2012-09-20 17:48, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Cik ilgi tā eiforija mēdz būt?(tiesa citiem vēl šobrīd ir )
Es tev citu skatījumu uz šiem cipariem pateikšu:

pie Andrejeva
2005,kopš pirmās spēles līdzjutēju skaita ziņā nav krituma
2006 tas pats(neskatoties ka otrā spēle jau pret zema līmeņa komandu)

Pie starika
2007 augstākā laktiņa = 1 spēle,tālāk līdzjutēju skaits sarūk
2008-tas pats
2010 tas pats
2011 tas pats
2012 paredzu to pašu
izņēmums 2009 g.kur aiz Luksemburgas nāca Šveice,tātad likumsakarīgi ka uz otro maču bija vairāk skatītaju
----------------------
secinājums:
Andrejevs gada laikā līdzjutēju skaitu valsts izlases mačos spēja saglabāt
Starkovs zaudē ar katru savu spēli līdzjutējus!
Andrejevs labais, vai ne! Ieliekam viņu un atkal augs apmeklējums

Tikai Rīga, tikai Dinamo efekts spēlē apmeklējumam savu lomu!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 18:11, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Andrejevs labais, vai ne! Ieliekam viņu un atkal augs apmeklējums

Tikai Rīga, tikai Dinamo efekts spēlē apmeklējumam savu lomu!
salīdzinājums tikais!Andrejevs nav vienigais treneris uz pasaules!
Līdzjutējiem ir noriebies šis starika antifutbols,par to ir runa!Ko domāji ar šo dinamo saukli?

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 18:42, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Nu stāsts par prihvatizāciju ir.
Bet man joprojām nav skaidrs, bija tās Daugavas stadiona nojauktās tribīnes tīri labas un vai Indriksons ir jaucis tribīnes svešā teritorijā?
Laikam jau bija labas, ja nojauca. Par lielajām tribīnēm Indriksons teica, ka nekam neder un dabūja labu kāpostu no valsts par Eirovīziju un Dziesmusvētkiem. Bet vēlāk speciālisti uztaisīja "Daugavas" tribīņu ekspertīzi un atzina par labu esam, un dziesmusvētku organizatori uzskatīja,ka Indriksons maldinājis visus par patieso stāvokli, lai dotie pasākumi notiktu "Skonto" stadionā( ne jau par paldies). Tāpēc man nekāda pamata nedomāt, ka dotais kungs nojauca tribīnes, lai turpmāk visi pasākumi un LV izlašu spēles notiktu viņa privātajā stadionā, nevis "Daugavā". Bet dotā kunga patriotiem to negribas saprast un viņi atkārto to pašu, ko viņu idejas tēvs vai naudas devējs runā, un uzsver to kā patiesību. Bet ne visi cilvēki ir muļķi un gadu gaitā saprot dotā kunga patiesos nodomus ar objektiem, kur ir jūtama lielas naudas smaka!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 19:07, pirms 12 gadiem
es nez , Latvijas valsts laikam nesaprot ,ko nozīmē stadions . Tas ir pirmais uz ko skatās futbola fani , eksperti utt , no citām valstīm , pirms katras spēles tiek pateikti pāris teikumi par stadionu , kurā notiek spēle. Stadions ir tas pats , kas , es nezinu , piemēram piramīdas ēģiptē , visi taču zin romas kolizeju .cilvēki , piemēram , Spānijā redz , nu jā kautkāds novecojis , mazs , skonto stadions , lielākais valstī , skaidrs , valsts ir nabadzīga , maza , futbols ir zema līmeņa, rodas visādi negatīvi iespaidi . Arī faniem nepatīk iet uz mazu vai vecu stadionu , nav nedz atmosfēras , nedz ērtību.

     [+] [-]

, 2012-09-20 23:54, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Jautājums SC lietotājiem.
Kurš 1999.gadā nojauca "Daugavas" stadiona(konkurenta) tribīnes? Kāda motivācija dotajam kungam bija nojaukt tribīnes? Starp citu, "Daugavas" stadiona ietilpība bija 15000 skatītāji. Gaidu atbildi.
Tās tribīnes bija avārijas stavoklī.. un tās 15000 vietas bija tādas interesantas... esi sēdējis aiz vārtiem pirmajās rindās??? tur bija ļoti sūdīga redzamība, ņemot vērā, ka bija skrejceļš..

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 09:12, pirms 12 gadiem
Andris5 ar savu klonu MrShift uztur šeit "diskusiju" par kuru pašiem nav ne mazākas sajēgas.Tāpēc,ka skarts rakstā viņu darba lauciņš-Indriksons un LFF

     [+] [-]

, 2012-09-21 10:07, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Andris5 ar savu klonu MrShift uztur šeit "diskusiju" par kuru pašiem nav ne mazākas sajēgas.Tāpēc,ka skarts rakstā viņu darba lauciņš-Indriksons un LFF
Algun šeit tu aplauzies!
Es nekad nerakstu par lietām par ko nejēdzu.
Nevari pārdzīvot ka tavam draugam čekistam kegumam muti aizbāza?Ja keguma oponents būtu peldējis,tad tā diskusija būtu baigi gara(to es zinu), kegums zinātu kā šo ievilkt tīklos,bet kā redzams kegums pameta kaujas lauku,tas nozīmē pārāk spēcīgs(zinošs) pretinieks izrādījās?
Mr.Shit ļoti labi citēja par tādiem kā tu:
Bet dotā kunga patriotiem to negribas saprast un viņi atkārto to pašu, ko viņu idejas tēvs vai naudas devējs runā, un uzsver to kā patiesību.
------------------
Pensionār šeit bija tēma,ļoti labs blogs,bet tu šeit kārtējo reizi komentus komentē,nožēlojami!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 11:06, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Algun šeit tu aplauzies!
Es nekad nerakstu par lietām par ko nejēdzu.
Nevari pārdzīvot ka tavam draugam čekistam kegumam muti aizbāza?Ja keguma oponents būtu peldējis,tad tā diskusija būtu baigi gara(to es zinu), kegums zinātu kā šo ievilkt tīklos,bet kā redzams kegums pameta kaujas lauku,tas nozīmē pārāk spēcīgs(zinošs) pretinieks izrādījās?
Mr.Shit ļoti labi citēja par tādiem kā tu:
Bet dotā kunga patriotiem to negribas saprast un viņi atkārto to pašu, ko viņu idejas tēvs vai naudas devējs runā, un uzsver to kā patiesību.
------------------
Pensionār šeit bija tēma,ļoti labs blogs,bet tu šeit kārtējo reizi komentus komentē,nožēlojami!
Dažs te uzskata diskusiju par kaujas lauku
(kāda jēga diskutēt ar personu, kurš nezin par tālaika nojaukto tribīņu stāvokli, bet visu laiku maļ par desmitgadi vēlāk esošiem notikumiem)
Un paldies par komplimentiem!

Ak jā, uzdevi jautājumu par saukli. Es saredzu labi sponsorētu sistēmu, kas aizņem Latvijas līdzjutēju dzīvē noteiktu dienas daļu.
Piemēram: vai daudz būs tādi sporta līdzjutēji - RD abonomentu īpašnieki, kas starp vienā vakarā esošu Dinamo un futbola izlasi izvēlēsies otro?

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 11:58, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Dažs te uzskata diskusiju par kaujas lauku
(kāda jēga diskutēt ar personu, kurš nezin par tālaika nojaukto tribīņu stāvokli, bet visu laiku maļ par desmitgadi vēlāk esošiem notikumiem)
Un paldies par komplimentiem!

Ak jā, uzdevi jautājumu par saukli. Es saredzu labi sponsorētu sistēmu, kas aizņem Latvijas līdzjutēju dzīvē noteiktu dienas daļu.
Piemēram: vai daudz būs tādi sporta līdzjutēji - RD abonomentu īpašnieki, kas starp vienā vakarā esošu Dinamo un futbola izlasi izvēlēsies otro?
Beidz murgot čekist!
Tas ka es rakstīju,ka es nekad nerakstu par lietām ko nejēdzu,nenozīmē,ka es neko neesmu
dzirdējis klausījies redzējis sapratis!Vienkārši es neesmu tik spēcīgs, lai par to rakstītu ,diskutētu un savu viedokli aizstāvētu!
-------------
ko jauci kaut kādu dinamo ar Valsts izlasi futbolā!
Ja aiztrieksim starkovu,un Valsts futbols atgūsies un kāps uz augšu,tad nekādu sponsorētu sistēmu nevajadzēs, lai pārsistu visus RD rekordus pieprasīto bilešu skaita ziņā!Man pašam RD īpaši neinteresē,tikais prieks ka ir čaļiem kur uzspēlēt pietiekami labā līmenī!Un pēc gadiem to ļoti labi jutīsim!Vēl jau ir visādi MHL,BAČ......par tiem čempjiem neinteresējos ,bet arī tas nes savu labumu,ja paši savā sulā vārītos, hokejs nomirtu.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 12:07, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas ka es rakstīju,ka es nekad nerakstu par lietām ko nejēdzu,nenozīmē,ka es neko neesmu
dzirdējis klausījies redzējis sapratis!Vienkārši es neesmu tik spēcīgs, lai par to rakstītu ,diskutētu un savu viedokli aizstāvētu!
Dienas citāts, daudziem patiks

     [+] [-]

, 2012-09-21 12:23, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Es nekad nerakstu par lietām par ko nejēdzu.
To tu ik nedēļu dari jau piecus gadus. Bet par neatlaidību un kursa noturēšanu varu tev uzsist uz pleca - ja dzīvotu nacistiskajā Vācijā, karjeras iespējas tev būtu fantastiskas. Žēl, ka šobrīd atrodies nepareizajā vietā un laikā, tāpēc jāņemas ar tik provinciālistiska rakstura intrigām.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 12:28, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Dienas citāts, daudziem patiks
Es zinu tavu mērķi šeit,bet diskutēt par šo lietu netaisos,kas saistīts ar Dziesmu svētkiem,tribīnēm......... tavs guņa ļoti,ļoti sen pa radio bija devis interviju,diezgan pagara toreiz bija,visu sapratu,ko šis vēlējās,ko pieprasīja u.t.t.Toreiz bija runa ka dziesmusvētki varētu pajukt,jo nav kur............
Tev ir vajadzīgs cilvēks ko nokost,vakar tu padevi federi pret Mr.Shit,šodien gribi atgūt zaudēto pret mani,bet es neesmu spēcīgs šai jautajumā,nezinu nianses,bet gan dzirdējis gan daudz ko sapratis, esmu!
Paņem kādu savu profilu un apstrādā to!

     [+] [-]

, 2012-09-21 12:30, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: To tu ik nedēļu dari jau piecus gadus. Bet par neatlaidību un kursa noturēšanu varu tev uzsist uz pleca - ja dzīvotu nacistiskajā Vācijā, karjeras iespējas tev būtu fantastiskas. Žēl, ka šobrīd atrodies nepareizajā vietā un laikā, tāpēc jāņemas ar tik provinciālistiska rakstura intrigām.
kegums=suvass
viss skaidrs profili sāk līst laukā!
Likšu jums mieru,bet pasekošu šo viena cilvēka profilu darbībām!
Veiksmīgu dienu!

     [+] [-]

, 2012-09-21 12:40, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: kegums=suvass
viss skaidrs profili sāk līst laukā!
Likšu jums mieru,bet pasekošu šo viena cilvēka profilu darbībām!
Veiksmīgu dienu!
Man savas rakstu zīmes vari netērēt, sen vairs neiespaido. Labāk domā tekstus tiem, kurus vēl sanāk izprovocēt
Tev arī veiksmīgu, Andri! Dambreti vēl sanāk uzspēlēt vai pārāk daudz laika pavadi, plānojot Indriksona stratēģijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 14:04, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Man savas rakstu zīmes vari netērēt, sen vairs neiespaido. Labāk domā tekstus tiem, kurus vēl sanāk izprovocēt
Tev arī veiksmīgu, Andri! Dambreti vēl sanāk uzspēlēt vai pārāk daudz laika pavadi, plānojot Indriksona stratēģijas?
Kāds sakars šeit ar guņas stratēgijas plānošanu?Es rakstu SAVU viedokli par šādu te parodiju stadionu kurš taisās tapt,par kuru nebūs apmierināts NEVIENS Latvijas futbola līdzjutējs.
Vienu provacēšanas piemēru no manīm lūdzu!
Kas izprovacēja uz šorīta diskusiju ?tas bija pensionārs alguns!
Kāds šeit sakars ar kaut kādu dambreti?Apskaidro!Maz ko es brīvā laikā spēlēju,gan fiziski gan garīgi!Ne tev to zināt un saprast!
Pret guņu es nekad un neko neplānoju,bet to ka šis bendē LV futbolu ,uz to es nespēju mierīgi noskatīties!
Nesanāca tavs vairākprofilu uzbrukums man!Par kegumu=suvass es nekļūdos,ne pirmoreizi nosaucu!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 14:05, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Liepājā stadions atbilst un ir gatavs izlašu cīņām
mājīgākais stadions Latvijā joprojām
Pārāk mazs laukuma izmērs izlašu cīņām.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 14:58, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja:
Nemāni tautu, tu neraksti savu viedokli, bet gan raksti to, kas ir izdevīgs tavai pozīcijai. Tad dambretei tomēr nesanāk tik daudz laika? Žēl. Bet jauku tev dienu, ceru, ka Liepājas apkārtnē laiks ir tikpat skaists, cik manā pusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 16:35, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Nemāni tautu, tu neraksti savu viedokli, bet gan raksti to, kas ir izdevīgs tavai pozīcijai. Tad dambretei tomēr nesanāk tik daudz laika? Žēl. Bet jauku tev dienu, ceru, ka Liepājas apkārtnē laiks ir tikpat skaists, cik manā pusē.
Kurš te ko čalīt māna?Profilu pavēlniek!Es rakstu viedokli,un tie šeit ir salasāmi,kur ir suvasa viedoklis,kur ir tavs zem nāves_ēnā viedoklis!
Andris5 viedoklis Jūs kaitina!Tas šeit gan ir redzams!
Tagad atbildi
Kas tevī saista guņā?
izskats?
runas veids?
frizūra?
to ko viņš darījis(runājis) futbola labā?
smaržas kādas lieto?
Varbūt kas cits?..............
Atbildi ..... arī uz iepriekšējo jautājumu neesi atbildējis!Gaidu joprojām!Atrunas tikais dzirdu!
Bet sarunājuši tikais to,ja atbildi tad ar vienu profilu turpmāk,ja zem diviem palikšu dusmīgs!Esi vīrs,nevis bāba kurš šeit šorīt jau 3 profilus izvilcis pret mani!Puņķoties jebkurš zīdainis spēj,pierādi ka esi vīrs un vari par sevīm pastāvēt!
---------------
suvass profils pēdējo gadu laikā nebija manu komentu klients,tiesa gadus 2-4 atpakaļ pirmo vijoli mana profila apstrādāšanā spēlēja,sapratu jau ka svarīgs profils,tāpēc jau tik bailīgi uzvedies pēdējā laikā,nu pienāca šī tava neapdomīgā diena,kad gribot labu,bet sanāca kā ar citiem taviem profiliem
-------------
Strādā profesionālāk! Es paviršības nepieļauju.Turpmākais kas šeit ir salasāms pēc suvasa pirmā komenta ir lai novērstu domas ka arī šis profils ir iesaistīts daudzprofilu sistēmā!

     [+] [-]

, 2012-09-21 16:50, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Andri , biji apvainojis Novicki , tagad Suveizdu? Nebiji maajaas , kad Dievs pratinu daavaajis?
Ko piemini Novicki?Bija tava uzvara tai dienā,bet tas bija kad?Baigi baigi sen!Savus profilus centies aizstāvēt?Un kāds šeit sakars ar Suveizdu?Par to es gribētu gan dzirdēt(par Suveizdu)!Tu gribi teikt ka suvass=Suveizda? Nē suvass esi tu pats!Manā dūrē ir tavi profili sažņaugti!Kājeles spirinās,tas redzams ,bet ne uz ko vairak šie sažņaugtie profili nav spējīgi!
kegums....suvass.... nāves_ēnā..... kurš nākamais tavs profils parādīsies?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:05, pirms 12 gadiem
suvass
nāves_ēnā
kegums
----------------------
Nezinu uz kuru profilu rakstīt lai sagaidītu atbildi!Kas psihologi tagad rukā pie atbilžu sagatavošanas?
Atslodzei:
suvass savulaik bija viens no posmiem šo profilu uzbrukumiem konkrētam profilam,precīzāk aizsācējs,tālāk bija viss pārējais,vienlaicīgi pat 10-15 profilu varēja uzbrukt konkrētam profilam!Provējiet aizstāvēt savu viedokli tādā telpā pie tādiem uzbrukumiem!Zem šo daudzprofilu sistēmas nesēž viens cilvēks bet gan grupa kuru mērķis ir nevis komentēt(kur ir suvass,kegums,alguns,nāves_ēnā komenti par doto tēmu?).bet gan mērķis ir konkrēti profili,konkrēti komenti,tas šeit ir redzams,kegums kāpēc vakar pārtrauca šo saraksti pret Mr.Shit?(pameta kaujas lauku kā gļēvulis),tāpēc ka saruna sāka ievirzīties nevēlamajās sliedēs............tiesa pats kegums saka:
(kāda jēga diskutēt ar personu, kurš nezin par tālaika nojaukto tribīņu stāvokli, bet visu laiku maļ par desmitgadi vēlāk esošiem notikumiem)
tad kur ir keguma zinošie komenti?Nav viņu!Tas ir viss ko viņš varēja savai aizstāvībai teikt!
p.s. suvass,kegums,nāves_ēnā-šoreiz tā ir viena persona!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:11, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja:
Tu taču vēl neesi atbildējis uz manējo. Vai tomēr tas bija jāsaprot tikpat tieši, ka tu maz (tātad - ne daudz) spēlē?

Maz ko es brīvā laikā spēlēju,gan fiziski gan garīgi!Ne tev to zināt un saprast! /Andris5/

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:19, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Tu taču vēl neesi atbildējis uz manējo. Vai tomēr tas bija jāsaprot tikpat tieši, ka tu maz (tātad - ne daudz) spēlē?

Maz ko es brīvā laikā spēlēju,gan fiziski gan garīgi!Ne tev to zināt un saprast! /Andris5/
atbildi vēlreiz nav saprotams!tu esi pret manīm ko spēlējis?Kā tu vispar vari zināt ar ko nodarbojos?Atbildi!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:39, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: atbildi vēlreiz nav saprotams!tu esi pret manīm ko spēlējis?Kā tu vispar vari zināt ar ko nodarbojos?Atbildi!
Vispirms beidzot sāc atbildēt uz savējiem. Varētu pameklēt arī vairāku gadu vecās sarakstes, jo tu regulāri izvairījies no atbildēm, bet tik daudz brīvā laika gan man nav.

Mainījies gan tu tomēr esi šo gadu laikā - agrāk tik ātri parasti neaizsvilies, mūsdienās jau pietiek ar dažiem komentāriem. Nekas, arī labākajiem mēdz būt krīzes periodi.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:54, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Vispirms beidzot sāc atbildēt uz savējiem. Varētu pameklēt arī vairāku gadu vecās sarakstes, jo tu regulāri izvairījies no atbildēm, bet tik daudz brīvā laika gan man nav.

Mainījies gan tu tomēr esi šo gadu laikā - agrāk tik ātri parasti neaizsvilies, mūsdienās jau pietiek ar dažiem komentāriem. Nekas, arī labākajiem mēdz būt krīzes periodi.
nekad neesmu izvairījies no atbildēm!Tiesa tu šoreiz to dari!Joprojām gaidu atbildi!
Neesmu mainījies!Aizsvilos es vienmēr!šoreiz pa brīnumu vēl aizsvilies neesmu!Bet kā tu zini kad aizsvilos,kad nē?Un par dambreti atbildi!

     [+] [-]

, 2012-09-21 22:05, pirms 12 gadiem
Vai tas spoks māk spēlēt dambreti? Tur jau nedaudz prātiņu vajag.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 22:05, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: nekad neesmu izvairījies no atbildēm!Tiesa tu šoreiz to dari!Joprojām gaidu atbildi!
Neesmu mainījies!Aizsvilos es vienmēr!šoreiz pa brīnumu vēl aizsvilies neesmu!Bet kā tu zini kad aizsvilos,kad nē?Un par dambreti atbildi!
Par dambreti Guņa man pateica, viņš man sēž blakus un tikko ielogojās keguma profilā.
Interesanti, tu saki, ka nekad neesi izvairījies no atbildēm, bet jau gandrīz 8,5h neatbildi uz manu jautājumu.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 22:21, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Vai tas spoks māk spēlēt dambreti? Tur jau nedaudz prātiņu vajag.
pensionār ar tevīm šeit neviens nerunā!tā kā pievaldi mēli!

     [+] [-]

, 2012-09-21 22:24, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Par dambreti Guņa man pateica, viņš man sēž blakus un tikko ielogojās keguma profilā.
Interesanti, tu saki, ka nekad neesi izvairījies no atbildēm, bet jau gandrīz 8,5h neatbildi uz manu jautājumu.
Par dambreti atkārto!gribas dzirdēt!jeb rit ārdīšos,to es apsolos!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 22:34, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Par dambreti atkārto!gribas dzirdēt!jeb rit ārdīšos,to es apsolos!
Tomēr neatbildēsi? Žēl, tad diskusija ar tevi atkal laikam nesanāks.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 22:39, pirms 12 gadiem
Komandēt tu vari savu sievu,ja tāda tev ir? Laikam divas bija,abas pametaKo gribu to rakstu.

     [+] [-]

, 2012-09-21 23:04, pirms 12 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2012-09-22 06:59, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Komandēt tu vari savu sievu,ja tāda tev ir? Laikam divas bija,abas pametaKo gribu to rakstu.
pensionar tev nav neviens mācījis ,ka ja divi cilvēki sarunājas tad iejaukties sarunā ir nepieklājīgi?

     [+] [-]

, 2012-09-22 07:04, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Tomēr neatbildēsi? Žēl, tad diskusija ar tevi atkal laikam nesanāks.
tu paceli jautājumu tad ir arī tava kārta likt visu galdā,jeb tikais muldēt mākam?

     [+] [-]

, 2012-09-22 10:44, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: tu paceli jautājumu tad ir arī tava kārta likt visu galdā,jeb tikais muldēt mākam?
Pēc tavas loģikas sanāk, ka uz jautājumu jāatbild ir tam, kurš to uzdod - skaisti. Esmu vēl vairāk vīlies tevī nekā pēc iepriekšējās reizes, kad sapratu, ka bezjēdzīgi ar tevi sarunāties. Cerams, ka vismaz dambreti tu spēlē labāk.

     [+] [-]

, 2012-09-22 12:53, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Pēc tavas loģikas sanāk, ka uz jautājumu jāatbild ir tam, kurš to uzdod - skaisti. Esmu vēl vairāk vīlies tevī nekā pēc iepriekšējās reizes, kad sapratu, ka bezjēdzīgi ar tevi sarunāties. Cerams, ka vismaz dambreti tu spēlē labāk.
Man nekāda sakara nav ar dambreti,tāpēc es tev uzdevu jautājumu no kurienes tev var ienākt galvā ka es šo veidu spēlēju?
Tu manī esi vīlies jau no pirmā mana komenta ko es šeit ierakstīju,nedomāju ka vari kopš vakardienas vilties vēl vairāk nekā līdz šim!
Es pret šo profilu suvass(arī kegums)esmu sarakstījies ilglaicīgi(viedokļu cīņa),un sapratu to ka pret tevīm sarakstīties ir bezjēdzīgi,jo ja jūti ka briest mēsli,tad tu krasi maini tēmu,un pattiesībā tieku ievilkts situācijā kur man ir jāsāk attaisnoties!Esmu mācījies no šīm situācijām,un tev vairs nesanāk piečakarēt mani,un tas nozīmē pēc taviem vārdiem, kā redzams - bezjēdzīgi!Pateikšu savu viedokli:
man patik aprunāties,pastrīdēties par futbolu,savu viedikli aizstāvēt,bet sarakstīties un strīdēties pret tevīm ir bezjēdzīgi,jo tu neievēro godīga principa noteikumus.Un es vairs neesmu tas kas 2-3 gadus atpakaļ,ko varēji pavazāt,tagad vazāju es tevi!Kaspars_biedrins(profils) arī esi tu!Esmu pats lasījis ka tavs oponents (viedokļu cīnā)lieto vārdu bezjēdzīgi adresētu šim profilam.Tā kā tu esi tas pret ko ir bezjēdzīgi vest sarunu!Tāpēc Andris5 tagad ir savādāks,nevari vairs piečakarēt,un tas tev nepatīk,un tādā gadījumā notiek vilšanās manī !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-24 13:16, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: SKO zālājs tak vēl mazāks
Izmērus neesmu skatījies,bet pa TV un netu diezgam pamazs laukums izskatās salīdzinot ar citu valstu laukumiem kur spēlē izlases.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 13:46, pirms 12 gadiem
Jaunajam stadionam jāatbilst UEFA 3. kategorijai.

3. kategorijas prasības:

*Field of play 105 m long, 68 m wide
*Minimum size of referee's dressing room 20 m2
*Minimum floodlighting to suit broadcaster 1400 lux, to fixed cameras
*VIP parking 100
*Spectator standing allowed no
*Minimum Seated capacity 4,500
*Minimum total VIP seats 250
*VIP seats for visiting team 50
*VIP hospitality area n/a
*Minimum media working area 100 m2 for 50 people
*Minimum number of photographers 15
*Minimum space for main camera platform 6 m2 for 2 cameras
*Minimum number of seats in the press box 50, 25 with desks
*Minimum number of commentary positions 5
*Minimum number of TV studios 2
*Minimum post-match interview positions n/a
*Minimum outside broadcast van area 200 m2
*Minimum number of seats in press conference room 50

     [+] [-]

, 2012-10-08 17:33, pirms 12 gadiem
esmu bijis stadionos ANGLIJAA -tad nu tiešaaam LR stadioni izskataaas.................ļoti baali, kaa mazattistiittas zemees.... pat vel sliktaak

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:42, pirms 12 gadiem
Vislielakais stadions ir Spanija, Camp Nou
99,354 sed vietas
FC Barcelona majas arena....