Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kamešam vārti, Latvijai vēlreiz neizšķirts pret Fēru salām

Rolands Eliņš

Kamešam vārti, Latvijai vēlreiz neizšķirts pret Fēru salām
Fēru salu futbolisti. Foto: Reuters/Scanpix

UEFA Nāciju līgas spēlē Latvijas futbola izlase Rīgā cīnījās neizšķirti 1:1 pret Fēru salu valstsvienību, atkārtojot abu komandu rezultātu iepriekšējā savstarpējā mačā. Identisks bija arī spēles scenārijs, Latvijai uzreiz pēc vadības iegūšanas to izlaida no rokām. Latvijas rindās vienīgos vārtus guva Vladimirs Kamešs, un šis neizšķirts nozīmē, ka Latvija joprojām Nāciju līgā nevienu uzvaru nav guvusi un D1 grupā augstāk par priekšpēdējo vietu vairs pat teorētiski nevar pakāpties, paliekot aiz Fēru salām un Maltas.

Teksta tiešraide

Latvijas izlasei divās Nāciju līgas sezonās, abās spēlējot tobrīd vājākajā līmenī, tā arī vēl ne reizi nav izdevies gūt uzvaru. Dainim Kazakevičam izdevās tikt pie savas pirmās uzvaras Latvijas izlases galvenā trenera amatā, pirms trim dienām pārspējot Sanmarīno, taču tā bija pārbaudes spēle. Tikmēr Nāciju līgā Latvijas bilance šosezon ir 0-4-1 un kopumā 0-6-3.

Šodienas mačā Latvijai bija nepieciešama uzvara, lai saglabātu cerības pakāpties uz otro vietu grupā (kas gan īsti neko daudz nedod), kamēr Fēru salas uzvaras gadījumā būtu garantējusi ceļazīmi uz C līgu. Abām komandām šos mērķus neizdevās piepildīt, un noslēdzošajā kārtā Fēru salām par uzvaru grupā būs jācīnās pret Maltu, kamēr cīņā par nepalikšanu pēdējā vietā Latvijai diemžēl būs jāsacenšas pret Andoru.

Šodienas spēle noritēja ar daudz gaisa divcīņām un komandu centieniem iegūt iniciatīvu vidējā līnijā. Pirmajā puslaikā kopumā tika fiksēti tikai divi sitieni vārtu rāmī, abi Fēru salu izpildījumā, tiesa, Latvijai bija pirmā puslaika labākais vārtu gūšanas moments, kad pēc Jāņa Ikaunieka izklupienā veiktas piespēles uz vārtu priekšu pie laba sitiena tika Raivis Jurkovskis. Viņš trāpīja pa vārtu stabu, bumba atsitās pa vārtsarga muguru un gandrīz ielidoja vārtos, taču pretinieku kapteinis Davidsens paspēja to izsist no vārtu līnijas.

Otrajā puslaikā, kad Latvija jau gatavojās spēlētāju maiņām, beidzot izdevās atklāt rezultātu. Šajā spēlē daudz biežāk standartsituācijas un centrējumus izpildīja viesi, bet 59. minūtē Latvijas tāls centrējums beidzās ar vārtu guvumu. Pēc centrējuma Gutkovskim izdevās pārvirzīt bumbu tālāk, kur pie tālā staba to saņēma Vladimirs Kamešs, kurš septembrī un oktobrī izlasē nespēlēja, un "Riga" spēlētājs sita precīzi.

Taču prieki bija īsi, tieši tāpat kā iepriekš izbraukuma spēlē pret Fēru salām, kad Latvija pēc izvirzīšanās vadībā ātri ielaida bumbu savos vārtos. Šoreiz notika tieši tāpat, un jau 61. minūtē Fēru salas panāca neizšķirtu 1:1. Neliels haoss Latvijas soda laukumā beidzās ar to Gunars Vatnhamers gaisa divcīņā pārspēja Dubru un raidīja ļoti veiksmīgu sitienu ar galvu, pārceļot bumbu pāri Robertam Ozolam, kurš bija pārāk tālu izgājis no vārtu līnijas.

Spēles atlikušajā pusstundā izlases rindās aktīvi iekļāvās Ontužāns, kurš nomainīja Kamešu, taču vairāk un bīstamāk uzbruka Fēru salas. Viens labs moments bija Gutkovskim, kad viņš veiksmīgi saņēma bumbu soda laukumā, bet sitienu no asa leņķa vārtsargs atvairīja. Spēles izskaņā Fēru salas turpināja daudz centrēt Latvijas soda laukumā, taču pie sava vārtu guvuma netika, mačam beidzoties ar 1:1.

Latvija - Fēru salas 1:1 (0:0)

Vārti:: Kamešs 59` - G. Vatnhamers 61`
Brīdinājumi: Ķigurs, Ontužāns - Davidsens
Latvija: Ozols, Savaļnieks, Černomordijs, Dubra, Jurkovskis, Kārkliņš, Rugins (Saveļjevs 61`), Kamešs (Ontužāns 61`), J. Ikaunieks (Jaunzems 90+1`), Cigaņiks (Ķigurs 71`), Gutkovskis.
Fēru salas: Gestsons, Rēlantsons, Natestāds, Fēro, Davidsens, Bjartalids, G. Vatnhamers, Baldvinsons (Jonsons 68`), S. Vatnhamers, K. Olsens, M. Olsens (Jakobsens 83`).
Tiesnesis: : Nikola Dabanovičs (Melnkalne)

D līga, 1. grupa

VIzlaseSUNZVārtiP
1.Fēru salas53208:411
2.Malta52217:58
3.Latvija50413:44
4.Andora50231:61

Latvijas izlases spēles 2020. gadā

DatumsSpēleRezultāts
3. septembrisLatvija - Andora0:0
6. septembrisMalta - Latvija1:1 (1:1)
7. oktobrisMelnkalne - Latvija1:1 (0:1)
10. oktobrisFēru salas - Latvija1:1 (1:1)
13. oktobrisLatvija - Malta0:1 (0:0)
11. novembrisSanmarīno - Latvija0:3 (0:1)
14. novembrisLatvija - Fēru salas1:1 (0:0)

  +6 [+] [-]

, 2020-11-14 20:51, pirms 3 gadiem
Kā tur ar to vektoru?

 +15 [+] [-]

, 2020-11-14 20:51, pirms 3 gadiem
Nožēlojami - 5 spēles un neviena uzvara D.līgā. Bomži LV izlase ar vadību un treneru štābu priekšgalā. Kauns un negods Latvijas tautai.

 +14 [+] [-]

, 2020-11-14 20:51, pirms 3 gadiem
Kazakevičs bomzis...tā arī nav neko iemācījies no iepriekšējām spēlēm..
Lūdzu atkāpies!

  +9 [+] [-]

, 2020-11-14 20:52, pirms 3 gadiem
Urā! Jau ceturtais neizšķirts 5 spēlēs! Esam lieli, stipri un vareni!

 +24 [+] [-]

, 2020-11-14 20:52, pirms 3 gadiem
Ar Gorkšu bija vismaz kkāda ideja, treneris, cieņa no spelētājiem. Visus mēs**s, kuri bija par Gorkša izmešanu un nomaiņu pret kaut kādu urālu mahinatoru uz mūžu no LV futbola prom, salašņas!

 +11 [+] [-]

, 2020-11-14 20:52, pirms 3 gadiem
Lieliski. Ar Andoru būs cīņa par godpilno 3. vietu grupā

  +7 [+] [-]

, 2020-11-14 20:53, pirms 3 gadiem
Godīgs neizšķirts pundurvalstu duelī!

  +5 [+] [-]

, 2020-11-14 20:53, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Lieliski. Ar Andoru būs cīņa par godpilno 3. vietu grupā
Tā tik būs cīņa 🤣

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
Atkal daudz brāķu ,tehniskais izpildījums drausmīgs . 6 grozs spīd pirms PK kvaļa izlozes

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
imils rakstīja: Kā tur ar to vektoru?
Kaut arī rezultāta nav, vektors pozitīvs, viss pēc plāna

 +15 [+] [-]

, 2020-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
KAKAKEVIČ EJ DIRSĀ AR SAVU VERTIKĀLO FUTBOLU

  +9 [+] [-]

, 2020-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
Īsumā. Vektora futbols ir pilnīgs bezsakars. Bumba tiek sista nekurienē, un ejam atpakaļ aizsardzībā. Ontužāns un Ķigurs vismaz no 21.gs futbola, kuri mēģina un sanāk 1vs1. Pārējie, nav ko teikt. Neko izcelt no šādas spēles nav.

 +12 [+] [-]

, 2020-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
Man liekas, ka Kamešam no aizmugures vārti. Vektors ir uz nulles. Kāpēc Ontužāns ar Ķiguru netiek pie vairāk spēlēšanas, var redzēt, ka saprot vairāk no tā, kā iet 1vs1 vai kā nomānīt pretspēlētāju. Kas jādara, lai Kreipānu dabūtu atpakaļ (viņš pēdējā laikā lažoja tāpat, bet sakarīgāks tā vai šā)..

  +7 [+] [-]

, 2020-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
Lai arī kārtējais neizšķirtais rezultāts, tomēr jāsaka, ka šī bija vissliktākā spēle LV izlases spēlētāju izpildījumā no visām. Ja pirmā puslaikā vel tā neko, tad otrā puslaikā tik daudz brāķis piespēlēs, un regulāri zaudētās divcīņas. Pilnīgi riebās skatīties.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Tagad vainos Ozolu zaudējumā? Latvija izcīna punktu pret Fēru salām, vārda tiešā nozīmē! Laikam būs jāsāk priecāties un pierast pie šī fakta, diemžēl, bet mēs esam pundurvalsts futbolā un ar to ir jāsamierinās! Vai arī tomēr vaina ir visā sistēmā un esam spējīgi uz ko vairāk kā neizšķirtu pret salām un pilsētvalstīm?

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
mytila rakstīja: Ar Gorkšu bija vismaz kkāda ideja, treneris, cieņa no spelētājiem. Visus mēs**s, kuri bija par Gorkša izmešanu un nomaiņu pret kaut kādu urālu mahinatoru uz mūžu no LV futbola prom, salašņas!
Namejs atnāks un izstāstīs, cik tagad labi LFF un izlase strādā

 +11 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Es gribētu redzēt ko mūsu 11 jenotsuņi liktu pretīm, teiksim, Beļģijai, Itālijai utt.. jo būs taču arī Pasaules kausa atlase.. tur būs jautri

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Varoņi. Prēmijas visiem.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Vēl lielāks prieks, ka izdevās ierādīt vietu Gibraltāram, kurš šovakar aplauza zobus pret sīksto Sanmarino aizsardzību (0:0). Saņemiet, gibraltārieši! Tagad varēsiet mācīties no letiņiem, kā jāsit goli pret Sanmarino.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Pirms spēles teicu 1:1, mācies profesorsk pēdējā mačā andorra izpederēs un paliks pēdējie, tā starp citu arī biju prognozējis jau pirms līgas-turnīra starta!

  +7 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Apsveicami - piecās D līgas spēlēs nevienas uzvaras Vektora arī nav

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 20:55, pirms 3 gadiem
Ja godīgi, izklausās pēc runātāju izlases.
Intervijās, sarunās stāsta, ka viss būs, vajag tik spēlēt, ka protam spēlēt, bet nekā izteikta laukumā nevar redzēt. Jēli centrējumi, brāķi piespēles, sitieni kosmosā nevis pa vārtiem. Saprastu, ja sistu vairāk uz vārtiem, bet tur vienīgajās reizēs līdz stadiona jumtam bumbas lido.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 20:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kārtējais neizšķirtais rezultāts, tomēr jāsaka, ka šī bija vissliktākā spēle LV izlases spēlētāju izpildījumā no visām. Ja pirmā puslaikā vel tā neko, tad otrā puslaikā tik daudz brāķis piespēlēs, un regulāri zaudētās divcīņas. Pilnīgi riebās skatīties.
Ar visiem tiem 7 vai cik tur liepājniekiem sastāvā, kurus baigi salielīji... Liepāja var?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 20:56, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Lieliski. Ar Andoru būs cīņa par godpilno 3. vietu grupā
Jānotur niču, un 3 vieta kabatā, ticu ka varam

     [+] [-]

, 2020-11-14 20:56, pirms 3 gadiem
Ļašenko, manai valdei ir pilnīga uzticība manam trenerim.... Es te tā domāju, kāda šķirba vai mums 1,8 miljoni un viņiem 50 tūkstoši - gan jau futbilstu ziņā tas pats vien ir, trenē viņus labāk, infrastruktūra gan jau labāka. Šaubos, ka daudzi no šodienas izlases tiktu kādā 2010 vai 2003 gada sastāvā...

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 20:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kārtējais neizšķirtais rezultāts, tomēr jāsaka, ka šī bija vissliktākā spēle LV izlases spēlētāju izpildījumā no visām. Ja pirmā puslaikā vel tā neko, tad otrā puslaikā tik daudz brāķis piespēlēs, un regulāri zaudētās divcīņas. Pilnīgi riebās skatīties.
Vai tad pret Andoru un Maltu bija savādāk? Viss tieši tas pats.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-14 20:56, pirms 3 gadiem
Dainis negrib uzvarēt vai vienkārši viņam pietrūkst veselā saprāta??? Kur ir Karašausks???

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Vai tad pret Andoru un Maltu bija savādāk? Viss tieši tas pats.
Ai pats takš nezin ko runā

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: KAKAKEVIČ EJ DIRSĀ AR SAVU VERTIKĀLO FUTBOLU
Jā par šo ierēcu, spēlētāji domā, labi visi nosēdušies blīvi, mēģināsim pa diognālēm izraustīt... Vektors bļauj, davai sistam uz priekšu - gala rezultātā tāda bumbošanās...

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
Spēle līdzīga, rezultāts taisnīgs. Škrobe, ka Latvijai nepaveicās.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
Ļašenko un Kazakeviču ārā no LV futbola uz mūžu! Jūs ko, nopietni? Amatierus nevar uzvarēt. Tinaties prom un neràdaties LV futbola tuvumā. Kauns par visu D līgu. Futbolistiem ieteiktu padomāt par savu kvalifikācijas līmeni. Ar šādām prasmēm un darba spējām, tiktu izmesti no jebkuras darba vietas. Amatieri no 2.līgas labāk šajā ciklā nospēlētu.

  +6 [+] [-]

, 2020-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
Daini, vācies!!

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Vai tad pret Andoru un Maltu bija savādāk? Viss tieši tas pats.
Tajās spēlēs vismaz tik drausmīgi nekrita acīs visas tās bērnišķīgās kļūdas.

  +6 [+] [-]

, 2020-11-14 20:58, pirms 3 gadiem
Nogaudoja Daugava, vēl meldiņš nebija cauri, kad arī vilku nokāca.. cik bijām vadībā - minūt, divas? Es gna Ozolu īsti negribētu vainot, tāda reāli nekāda situācija. Kapteiņa apsēju dotu kādam citam - Gutkovskim drīzāk, ja ne Dubram.. Černomordijs, neesmu no viņa nevienu interviju nekad dzirdējis..

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 20:58, pirms 3 gadiem
labs sniegums ņemot vērā, ka Latvijas izlasei nav trenera.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 20:59, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar visiem tiem 7 vai cik tur liepājniekiem sastāvā, kurus baigi salielīji... Liepāja var?
Liepājas futbola audzēkņiem nav jākaunas, ka citu futbola skolu audzēkņi vel sliktāki.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 20:59, pirms 3 gadiem
Kur ir Karašausks?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 20:59, pirms 3 gadiem
Kranči atkal neuzvar?
Labāk skatos tad, kā mūsu haotiskās basketbola meitenes tomēr ar visu haotismu ir +20 priekšā pret Horvātiju...

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:00, pirms 3 gadiem
Kāds vispār ir spēles plāns , manuprāt mēs spēlējam bez trenera, Daini atkāpies!

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:01, pirms 3 gadiem
kreesls rakstīja: Kur ir Karašausks?
Viņu neņem

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:01, pirms 3 gadiem
dzeko rakstīja: Kāds vispār ir spēles plāns , manuprāt mēs spēlējam bez trenera, Daini atkāpies!
Es arī nekādu taktiku neredzēju!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:01, pirms 3 gadiem
Artudito rakstīja: Ļašenko, manai valdei ir pilnīga uzticība manam trenerim.... Es te tā domāju, kāda šķirba vai mums 1,8 miljoni un viņiem 50 tūkstoši - gan jau futbilstu ziņā tas pats vien ir, trenē viņus labāk, infrastruktūra gan jau labāka. Šaubos, ka daudzi no šodienas izlases tiktu kādā 2010 vai 2003 gada sastāvā...
Kāds sakars izlases treneriem ar to, ka tā saucamie profesionālie futbolisti uzbrukumā nespēj vairāk par divām piespēlēm izdarīt, un regulāri zaudē divcīņās ar pretiniekiem. Viņiem jāstrādā ar to materiālu kas viņiem ir. Kaut arī tas ir galīgi sūdīgs.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:01, pirms 3 gadiem
Kazakevič.... aufvīderzein!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:02, pirms 3 gadiem
kreesls rakstīja: labs sniegums ņemot vērā, ka Latvijas izlasei nav trenera.
Nepiekrītu, ja LV izlase spēlētu bez Daina aicinājumiem spert strupi bumbu uz priekšu, varbūt pa malām paši kaut ko dabūtu.. at tā kliedz virsū, lai sper prom. Ēmm - tolks kāds, turv visi blīvi sasēdušies. Vismaz pavazā pa savu pusi saspēlē, lai šie panervozē bez bumbas, panāk ārā.. Mums šobrīd tāpat ir rezultāts, kurā negūstam daudz vārtus, tā varbūt vēl varētu uz tukšumiem cerēt un ieskriet. Nabaga Gutkovskis pēdējās bačas pa visu spēl iizlicis, lai tās gaisa bumbas ar gaļu izcīnītu, beigās iespēja aizskriet ātrajā pretuzbrukumā, izrāviens labs, apsteidz, bet vairs nepietiek spēka.. tas ir tas vektors, sit uz priekšu.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:02, pirms 3 gadiem
Cikos konference, gribu redzēt kurš vektors šoreiz bija pozitīvs

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāds sakars izlases treneriem ar to, ka tā saucamie profesionālie futbolisti uzbrukumā nespēj vairāk par divām piespēlēm izdarīt, un regulāri zaudē divcīņās ar pretiniekiem. Viņiem jāstrādā ar to materiālu kas viņiem ir. Kaut arī tas ir galīgi sūdīgs.
Bukmeikeri "lohi", ka liek par favorītiem Latviju?

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tajās spēlēs vismaz tik drausmīgi nekrita acīs visas tās bērnišķīgās kļūdas.
Njā, piekritīšu, ka gandrīz katrā epizodē bija vai nu nepareizs lēmums vai tehnisks brāķis. Briesmīgi.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:03, pirms 3 gadiem
nākošā spēlē zāģis Andoras kalnos un varēs Kazakeviču apsveikt ar pēdējo vietu bomāru līgā nevis uzvaru grupā un ceļazīmi uz C grupu!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:03, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Es arī nekādu taktiku neredzēju!
es ar nē

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:04, pirms 3 gadiem
bēdīgi noklausīties kā tas frukts kazakevičs,kas sevi dēvē par futbola speciālistu,laukuma malā izbļauj tādas frāzes ko var dzirdēt zēnu futbola festivālā Salacgrīvā no bērnu futbola treneriem...un tur 100% kāds ir vērtīgāks par šo āzi kazakēviču

  +9 [+] [-]

, 2020-11-14 21:04, pirms 3 gadiem
Nebijām mēs pelnījušu uzvaru. Kamešs iesita no aizmugures. Tāpēc arī uzreiz saņēmām atpakaļ

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:04, pirms 3 gadiem
lol, biju domājis, ka San Marino spēlē nāciju līgā. :d

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:04, pirms 3 gadiem
dzeko rakstīja: Kāds vispār ir spēles plāns , manuprāt mēs spēlējam bez trenera, Daini atkāpies!
Kādu spēles plānu Tu gribēji redzēt ar spēlētājiem, kuri nav spējīgi to realizēt? Ja pat bija kāds spēles plāns, tad tas jau pēc pirmajām 2-3 piespēlēm uzkārās.

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāds sakars izlases treneriem ar to, ka tā saucamie profesionālie futbolisti uzbrukumā nespēj vairāk par divām piespēlēm izdarīt, un regulāri zaudē divcīņās ar pretiniekiem. Viņiem jāstrādā ar to materiālu kas viņiem ir. Kaut arī tas ir galīgi sūdīgs.
Nepiekrītu - tass, ka 2 piespēles nav, jo jāsit ir pēc Daiņa aicinājumiem uz priekšu. Bet piekrtītu tam - cik daudz reizes mēs vispār bijām viņu sodu laukumā ar bumbu, kopā 3 minūtes sanāca pa spēli??

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādu spēles plānu Tu gribēji redzēt ar spēlētājiem, kuri nav spējīgi to realizēt? Ja pat bija kāds spēles plāns, tad tas jau pēc pirmajām 2-3 piespēlēm uzkārās.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:05, pirms 3 gadiem
4 5 1 tikai jopcik. 4 3 3 iebaaz! Tak uzliec Gutkiju, karasausku un rakeli prieksaa, aizmugure ontuzanu, ikaunieku, kiguru, vismaz pret sitiem. Sitie purni kaadu iesistu vairaak. Ja Rakels nav formaa ieliec uldriki un lai gutkovskis kaa maleejais. MĀCIES VIENREIZ VADĪT KOMANDU DAINI, ŠITĀ NEIET KRASTĀ !

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:06, pirms 3 gadiem
Izlaida uzvaru, kaut spēle pavāja, Farēras pieturas strikti pie sava stila, jā nepaveicās, ka ielaida uzreiz planieri, pēc tam Gutkovskis būtu trāpījis ne tieši virsū jau krītošam vārtsargam pa kātiem, bet jebkur citur vārtu rāmī, pat ne stūrī, bet pa gaisu, būtu otrais (būsim godīgi sitiens kā daudz kas šinī spēlē Gutkam norāvās). Kāpēc beigās nelaida Uldriķi spēcīgas šaubas radošs jautājums, baidījās varbūt zaudēt, vāji,- vājākajā kompānijā nulle uzvaru

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:06, pirms 3 gadiem
Fērās mums paveicās, ka neieskaitīja mājnieku labā 2. golu, bet te videoatkārtojums un kameras izvietojums man neļāva saprast, vai LV 1. gols nav no aizmugures stāvokļa. Kopumā vektors ir, virziens nav skaidrs. Ja neuzvarēs vareno Andorru, trenerīti- nahrenizēt kā galveno grēkāzi/ upurjēru

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:07, pirms 3 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Kranči atkal neuzvar?
Labāk skatos tad, kā mūsu haotiskās basketbola meitenes tomēr ar visu haotismu ir +20 priekšā pret Horvātiju...
+
Futene ar savu milzu budžetu nespēj sagatavot vidēja līmeņa sportistus.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:08, pirms 3 gadiem
Piedošanu, bet es tā arī neesmu sapratis treneru atlaišanu!
Latvia - Austria 1:0
20.40
7.59
1.16

4 no spēlēm Latvija ir vairāk favorīta statusā, bet uzvaru nav!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:09, pirms 3 gadiem
merseysider rakstīja: 4 5 1 tikai jopcik. 4 3 3 iebaaz! Tak uzliec Gutkiju, karasausku un rakeli prieksaa, aizmugure ontuzanu, ikaunieku, kiguru, vismaz pret sitiem. Sitie purni kaadu iesistu vairaak. Ja Rakels nav formaa ieliec uldriki un lai gutkovskis kaa maleejais. MĀCIES VIENREIZ VADĪT KOMANDU DAINI, ŠITĀ NEIET KRASTĀ !
Galvenais, Karašausku ielikt Visas problēmas atrisinās. Jau bija viņam dotas iespējas.

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:10, pirms 3 gadiem
Ko var gribēt ja nav labu spēlētāju tādi pusamatieri!? 😭

  -2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:10, pirms 3 gadiem
černomrdijs runā pietiekoši daudz, Eirokausos Īrijā, laikam, pāgājušogad, pats sižetu filmēja. Aizmugure nebija uzskrēja kā vajag.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:11, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Piedošanu, bet es tā arī neesmu sapratis treneru atlaišanu!
Latvia - Austria 1:0
20.40
7.59
1.16

4 no spēlēm Latvija ir vairāk favorīta statusā, bet uzvaru nav!
tiešām nesaproti kāpēc Stojakoviču atlaida? jeb troļļo

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:11, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Bukmeikeri "lohi", ka liek par favorītiem Latviju?
Nepētīju ko tur liek bukmeikeri, bet ja viņi liek uz LV, tad viņi laikam dzīvo citā realitātē, jo viss šis cikls pierāda to, ka mēs esam tieši tur kur esam.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:11, pirms 3 gadiem
IZLASEI VAJAG VERPAKOVSKI, PERTIU UN KARAŠAUSKI

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:12, pirms 3 gadiem
Preses konferencē tiešraidē būs?
Gribas parēkt par tiem suņa murgiem un atrunām.

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tiešām nesaproti kāpēc Stojakoviču atlaida? jeb troļļo
Es zinu, bet kā stulbi sanāca

  +6 [+] [-]

, 2020-11-14 21:13, pirms 3 gadiem
vissmieklīgākais būs , ja Kazakevičš paliks par galveno ar savu vektoru
D līga ir izgāšanās un viens solis no pilnīgas blamāžas tik esam vairs...

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:13, pirms 3 gadiem
Latvija saraus gabalos Andoru un būs visiem laime!

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:13, pirms 3 gadiem
Salacgrīva dzer 😂

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:14, pirms 3 gadiem
Černomrdijs runā pietiekoši daudz, Eirokausos Īrijā, laikam, pāgājušogad, pats sižetu filmēja. Aizmugure nebija uzskrēja kā vajag.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:15, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: vissmieklīgākais būs , ja Kazakevičš paliks par galveno ar savu vektoru
D līga ir izgāšanās un viens solis no pilnīgas blamāžas tik esam vairs...
Strādāsim tālāk
Tikai pie kā?

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:15, pirms 3 gadiem
Skaidrs ir tikai tas, ka Daini neatlaidīs - 3 gadi plāns un varbūt pat Ļašenko saprot, ka pāris gadu laikā atkal izmaksāt simts plus tūkstošus par trenera atlaišanu nav sakarīgi. Nākamo līgumu vietējam dodam uz max gadu, pierādi sevi, dabū vairāk.. kaut gan par financēm, kāda starpība, ka FIFA naudu var samaksāt atlaistiem treneriem, vai par draņķīgiem futbola stadioniem, kurus neuzceļ. Labi, ka neuzcēla, negribētu LV izlases mājas stadionu ar plastmasas zālienu..

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:16, pirms 3 gadiem
Latvijā ir 2.5 reizes vairāk iedzīvotāju nekā šajās 3 valstīs kopā.
5 spēlēs 3 gūti vārti. Virslīgā spēlē amatieri kuriem maksā naudu. : ) Fakti.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:16, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: bēdīgi noklausīties kā tas frukts kazakevičs,kas sevi dēvē par futbola speciālistu,laukuma malā izbļauj tādas frāzes ko var dzirdēt zēnu futbola festivālā Salacgrīvā no bērnu futbola treneriem...un tur 100% kāds ir vērtīgāks par šo āzi kazakēviču
Ļoti labi teikts 🤭

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:17, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Strādāsim tālāk
Tikai pie kā?
pat manis bieži kritizētais Pantalons iepriekšējā D līgā nebija tāda katastrofa uz Kazakeviča fona spēlētā futbola
Kazakevičam jau pautu nav, lai pats atkāptos!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:18, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ļoti labi teikts 🤭
Vienīgi - ka šoreiz latviešu valodā tas tiek izbļauts, atceros Andrejeva un ne tikai laikos, kad gan spēlētāji, kad treneris bļ** vārdiem bļaustījās pustukšās tribīnēs..

  +5 [+] [-]

, 2020-11-14 21:18, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pat manis bieži kritizētais Pantalons iepriekšējā D līgā nebija tāda katastrofa uz Kazakeviča fona spēlētā futbola
Šitais variants ir vēl sliktāks par pēdējo cēlienu ar Starkovu!

  -2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:18, pirms 3 gadiem
Artudito rakstīja: Nepiekrītu - tass, ka 2 piespēles nav, jo jāsit ir pēc Daiņa aicinājumiem uz priekšu. Bet piekrtītu tam - cik daudz reizes mēs vispār bijām viņu sodu laukumā ar bumbu, kopā 3 minūtes sanāca pa spēli??
Protams, ka treneris aicina komandu doties uz priekš, jo acīm redzami bija skaidrs, ka LV izlase šodien gribēja spēlēt kā Nr. 1. Tikai tas viss palika vēlmju līmenī, jo pretinieks spēlējot uz pretuzbrukumiem rādīja daudz kvalitatīvāku un aktīvāku futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:19, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Piedošanu, bet es tā arī neesmu sapratis treneru atlaišanu!
Latvia - Austria 1:0
20.40
7.59
1.16

4 no spēlēm Latvija ir vairāk favorīta statusā, bet uzvaru nav!
Naudiņu labāk paturēt savas brandžas vidū... kāds Stojanovičs. Tas tak nav savējais 🤦‍♂️😁

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:19, pirms 3 gadiem
Andorai der jeb kāda uzvara lai izrautu trešo vietu grupā?

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:20, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka treneris aicina komandu doties uz priekš, jo acīm redzami bija skaidrs, ka LV izlase šodien gribēja spēlēt kā Nr. 1. Tikai tas viss palika vēlmju līmenī, jo pretinieks spēlējot uz pretuzbrukumiem rādīja daudz kvalitatīvāku un aktīvāku futbolu.
Viņš aicināja nevis doties uz priekšu, bet sist uz priekšu - bet tas no manis stūrgalvīgs komentārs. Zīmējumu kaut kā izlasei nejūtu, tomēr, ja spēlējam ar vienu uzbrucēju un 2 balstiem, tad laikam nezaudētas 4 no 5 spēlēm ir ļoti ok.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:21, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: bēdīgi noklausīties kā tas frukts kazakevičs,kas sevi dēvē par futbola speciālistu,laukuma malā izbļauj tādas frāzes ko var dzirdēt zēnu futbola festivālā Salacgrīvā no bērnu futbola treneriem...un tur 100% kāds ir vērtīgāks par šo āzi kazakēviču
Un ko tu gribēji lai viņš bļauj, ja spēlētāji pat šo minimumu nevarēja izpildīt? Protams, varēja jau bļaut kādus krutos futbola terminus, bet tas nemaina lietas būtību.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:22, pirms 3 gadiem
comon88 rakstīja: Andorai der jeb kāda uzvara lai izrautu trešo vietu grupā?
gaidi hendžu, kad basketbols beigsies!

  +5 [+] [-]

, 2020-11-14 21:22, pirms 3 gadiem
Vektors ir pareizs - Kazakevičs
Esam pelnījuši uzvarēt - Stuglis

Ar šādu spēli jūs neko neesat pelnījuši. Nākamgad būs trakāk, jo no C līgas nāks spēcīgāka komanda iekšā.

Vektors? Kāds vektors? Kā var izveidoties vektors, ja treneris nemāk zīmēt vektorus (normālas shēmas)

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:23, pirms 3 gadiem
Galvenais branžai turēt federāciju un UEFA naudiņu dalīt...

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:23, pirms 3 gadiem
Vieglāk ir līdzjūtēju balsojumā izvēlēties treneri, jo viņi to neprot

  -3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:24, pirms 3 gadiem
Artudito rakstīja: Viņš aicināja nevis doties uz priekšu, bet sist uz priekšu - bet tas no manis stūrgalvīgs komentārs. Zīmējumu kaut kā izlasei nejūtu, tomēr, ja spēlējam ar vienu uzbrucēju un 2 balstiem, tad laikam nezaudētas 4 no 5 spēlēm ir ļoti ok.
Sist uz priekšu var arī ar īsām piespēlēm. Ja skaidri redzams, ka nevar izdarīt precīzu tālo piespēli no viena laukuma malas uz otru, tad priekš kam nepārtraukti tā jāizdara? Ar cerību, ka no 10 viena varbūt izdosies?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:25, pirms 3 gadiem
mytila rakstīja: Ar Gorkšu bija vismaz kkāda ideja, treneris, cieņa no spelētājiem. Visus mēs**s, kuri bija par Gorkša izmešanu un nomaiņu pret kaut kādu urālu mahinatoru uz mūžu no LV futbola prom, salašņas!
Kur tas urālu mahinators vispar ir pazudis?

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:25, pirms 3 gadiem
Nospēlējām savā līmenī, neredzu iemeslu sašutumam. Paveicās, ka Kamešam nesaskatīja aizmuguri. Pie fēriešu taurenīša ar pakausi atkal nepaveicās. Rezultāts taisnīgs.

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:26, pirms 3 gadiem
Artudito rakstīja: Viņš aicināja nevis doties uz priekšu, bet sist uz priekšu - bet tas no manis stūrgalvīgs komentārs. Zīmējumu kaut kā izlasei nejūtu, tomēr, ja spēlējam ar vienu uzbrucēju un 2 balstiem, tad laikam nezaudētas 4 no 5 spēlēm ir ļoti ok.
Nav jau 2 aizsardzības tipa balstu.
Mēs mēģinām piekopt to pašu, ko dara mūsdienās ikviens - viens no balstiem ir aizsardzības tipa, otrs - spēles veidotājs un atbalsts dziļumā. Tas pats jau 2000.gadu sākumā bija redzams arī 4-4-2 formātā ar centra pussargiem.
Mūsdienās tāds Rugins-Kārkliņš jau tas pats Kazemiru-Kross vai Žoržinju(Kantē)-Kovačičs vien ir

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:27, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Nospēlējām savā līmenī, neredzu iemeslu sašutumam. Paveicās, ka Kamešam nesaskatīja aizmuguri. Pie fēriešu taurenīša ar pakausi atkal nepaveicās. Rezultāts taisnīgs.
Nevis otiņš, bet Piekāpiņš

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:27, pirms 3 gadiem
Nebiju redzējis, tik avīzes lasīju, cik viss slikti. Isteniba diezgan normali, nav fizuhas, tapat kā citos sportos. Te tapat kā hokejā mammiņas stav laukuma māla un neļauj puisīšus pārak dzenāt kad viņiem 10-13 gadi? Bet vsmz var diezgan normāli piespēlēt. Un Fēras ir 50 vietas augstak rangā, ko te satraukties? Kas tas Ķigurs ir, baigais Maradona, ķehņars

  -4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:27, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vieglāk ir līdzjūtēju balsojumā izvēlēties treneri, jo viņi to neprot
Un pēc tam spēlētājus izlasei arī komplektēsim ar līdzjutēju balsojumu. Kuram lielāks radu, draugu, paziņu un līdzjutēju loks, tiem vieta izlasē garantēta.

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:28, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un pēc tam spēlētājus izlasei arī komplektēsim ar līdzjutēju balsojumu. Kuram lielāks radu, draugu, paziņu un līdzjutēju loks, tiem vieta izlasē garantēta.
San Marino arī ar "blatņikiem" sastāvā uzvarētu!

     [+] [-]

, 2020-11-14 21:29, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: San Marino arī ar "blatņikiem" sastāvā uzvarētu!
Drīzāk jau nospēlētu neizšķirti.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:30, pirms 3 gadiem
Par futbola izlases spēli komentārus vairs nerakstīšu kamēr treneris nulle šo kuģi turpina stūrēt uz nekurieni.
Nav jēgas atkārtot acīmredzamas lietas.

Visiem jauku vakaru!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, vajag mums treneri pie kura kāšam 0:6,0:5 un 0:3.
Ja spēlētu pret Poliju, Čehiju utt, tad ari būtu tādi rezultāti. Un treneris tāpat stāvetu laukuma malā un skatītos tukšuā ar savām tela acīm, ik pa brīdim izvemjot kādu neartikulētu skańu. Vieglāk būtu tabureti nolikt

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, vajag mums treneri pie kura kāšam 0:6,0:5 un 0:3.
Paskatīsimies, ar kādiem cipariem volxus izpederēs normālās izlases kad pienāks PČ kvalis.... kā būs, redzēsim... bet sajūta tāda, ka briest jauni antirekordi.. Miksu vadībā volxi tik sūdīgi kā patreiz d-grupā nespēlēja!

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:46, pirms 3 gadiem
Pie Stojanoviča bija vismaz vēlme spēlēt uz priekšu, bija cīņa, spēle, sitieni, atklāta spēle no mūsu puses. Tāpēc arī bija tādi rezultāti. Un paskaties, kāda izlases mums nāca pretī. Bija vismaz kaut kāda vīzija. A te, viena shēma, spēle pret Eiropas vājākajām komandām ar 1 uzbrucēju, vidēji 1 sitiens spēlē vārtu četrstūrī. Pilnīgs antifutbols un trenera izpratne par 21.gs futbolu pilnīgi nekāda.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:48, pirms 3 gadiem
Nedaudz pavēroju spēles beigas. Ļoti atgādināja vidusskolas vecāko klašu futbola turnīru (Latvijas izpildījumā) - maucam bumbu tik uz priekšu - pa pozitīvu vektoru - pretinieku vārtu virzienā. Ko un kuri LFF darboņi nez ir darījuši pēdējos 15 gadus pēc EURO 2004 ar futbolistu jauno paaudzi ? Ne tehnikas ,ne precīzu piespēļu , ne domāšanas. Skaidrs ir viens - ar Kazakeviču šitais ies ilgi ,kaut arī vektors visu laiku būs pozitīvs. Vai nevar no tiem federācijas 10 miljoniem ,ko par gadu saņem no fifas ,vienu miljonu sezonā noziedot tiešām augstas raudzes trenera apmaksai ,līdzīgi ,kā hokejā pieaicināja Hārtliju. Kāda bijusī "puszvaigzne",vai "pusleģendārs treneris", kam ,teiksim, lielākie panākumi aiz muguras ,bet kurš vēl negrib pavisam no futbola atvadīties. Lai iegroza mozgas puikām un semināros bērnu/jauniešu dīdītājiem. Hokeja federācijā redzi uztaisīja revolūciju un izdevās mironi reanimēt ,bet kas revolūciju taisīs šeit - ļoti viendabīgā masā ,kuriem pa druskai no fifas dālderiem atlec. Bet puikām nekādu pārmetumu - spēlē ,kā prot ,pašatdeve utt. Nu un vektors ,protamsr, pozitīvs.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-14 21:49, pirms 3 gadiem
Starkov atkāpies! Pahar atkāpies! Mixu atkāpies! Stojanovič atkāpies! Kazakēvič atkāpies!

  +7 [+] [-]

, 2020-11-14 21:52, pirms 3 gadiem
Kozladojevs kompensācijas laikā veic maiņu. Ļoti gribēja neizšķirtu nosargāt

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāds sakars izlases treneriem ar to, ka tā saucamie profesionālie futbolisti uzbrukumā nespēj vairāk par divām piespēlēm izdarīt, un regulāri zaudē divcīņās ar pretiniekiem. Viņiem jāstrādā ar to materiālu kas viņiem ir. Kaut arī tas ir galīgi sūdīgs.
Ja klubā bet teorētiski stiprākiem pretiniekiem viņi to var bet izlasē nevar tad vaina nav tikai spēlētājos - tad vaina ir treneros, kas neprot tos spēlētajus izmantot vai neprot spēlētājam ieskaidrot, ka uz izlasi jābrauc motivētam.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 21:52, pirms 3 gadiem
Ronaldi rakstīja: Starkov atkāpies! Pahar atkāpies! Mixu atkāpies! Stojanovič atkāpies! Kazakēvič atkāpies!
Pahara laikā bija ļoti ok, līdz Starkovu nepaņēma treneru korpusā - no tā aizsardzības futbola iekāpām uzbrukuma futbolā un pret stiprām futbola izlasēm bija pieklājīgi rezultāti un citreiz arī pie veiksmes varēja būt arī vairāk. Šodienas apstākļos, gan te ne Starkovs, ne Pahars, visdrīzāk nav vajadzīgi..

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 21:55, pirms 3 gadiem
Ko jūs te ņigājaties par Fēru izlasi? Normāla blice. Vismaz čaļiem ir darbs ārpus futbola laukuma.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 21:56, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, vajag mums treneri pie kura kāšam 0:6,0:5 un 0:3.
Tu garantē ka ar Kazakēviču tā nebūs? Nav vēl spēlējis ar kaut vai vidusmēra Eiropas izlasēm (ja vien par tādu neuzskata Melnkalni). Spēlējot ar pagrabu diezgan loģiski, ka nav tādu rezultātu. Ja D-līgā būtu tevis sauktie 0:5, 0:6, tad Kazakēviču būtu jākar Doma laukumā.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-14 22:03, pirms 3 gadiem
Artudito rakstīja: Man liekas, ka Kamešam no aizmugures vārti. Vektors ir uz nulles. Kāpēc Ontužāns ar Ķiguru netiek pie vairāk spēlēšanas, var redzēt, ka saprot vairāk no tā, kā iet 1vs1 vai kā nomānīt pretspēlētāju. Kas jādara, lai Kreipānu dabūtu atpakaļ (viņš pēdējā laikā lažoja tāpat, bet sakarīgāks tā vai šā)..
par Kreipānu 100% taisnība, tagad tikai kaut kāds nejedzīgs roksnis fonā

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:03, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Paskatīsimies, ar kādiem cipariem volxus izpederēs normālās izlases kad pienāks PČ kvalis.... kā būs, redzēsim... bet sajūta tāda, ka briest jauni antirekordi.. Miksu vadībā volxi tik sūdīgi kā patreiz d-grupā nespēlēja!
Ar minēšanu kas un kā būs, lai nodarbojas citi, bet tas man ir skaidrs, ka, lai arī kurš nebūtu LV izlases treneris, tas nespēs tās nedēļas laikā kad izlases kandidāti ir viņa rīcībā pirms spēlēm, iemācīt lietas, kuras iemāca bērnu un jauniešu vecumā.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-14 22:08, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja klubā bet teorētiski stiprākiem pretiniekiem viņi to var bet izlasē nevar tad vaina nav tikai spēlētājos - tad vaina ir treneros, kas neprot tos spēlētajus izmantot vai neprot spēlētājam ieskaidrot, ka uz izlasi jābrauc motivētam.
Kuros klubos viņi to var izpildīt? Vai tajos, kuros vadošās lomas spēlē pavisam citi spēlētāji. Kā likums leģionāri, ja stāsts ir par LFV. Kurš no izlases spēlētājiem ir izteikts savas komandas līderis?
Patīk, vai nepatīk, bet lielākā daļai mūsu izlases spēlētājiem savos ārzemju klubos ir stipri ierobežots spēles laiks. Un tas tā ir ne jau tāpēc, ka viņi ir ļoti labi spēlētāji, bet vienkārši treneri viņus neprot novērtēt.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar minēšanu kas un kā būs, lai nodarbojas citi, bet tas man ir skaidrs, ka, lai arī kurš nebūtu LV izlases treneris, tas nespēs tās nedēļas laikā kad izlases kandidāti ir viņa rīcībā pirms spēlēm, iemācīt lietas, kuras iemāca bērnu un jauniešu vecumā.
Nu bet to tak neviens neprasa! Klubos piespēlēt, paskriet un pat iesist var! Tikai ir viens idiots, kurš savu jobano shēmu grib uzspiest, 80% no uzbrukumiem beidzas ar idiotisku piespēlu uz 3 spēlētāju ielenktu Gutkovski.
Kāpēc Tev nekad nedalec?

Klubos pietiekami vērtīgas lomas spēlē lielākā daļa no šodienas pamatsastāva, nemaz nemuldi, ka ne

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 22:09, pirms 3 gadiem
tomer tie jaunie kas bijuši arpus latvijas vini kaut ka labaak spele ,ciganjiks,ontuzans ( kas ir pasaules specigaka kluba rindas)

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 22:11, pirms 3 gadiem
OILER1981 rakstīja: Latvija saraus gabalos Andoru un būs visiem laime!
Andora savā mazajā laukumiņā kurš atrodās 1 kilometru augstumā no jūras līmeņa uzliks autobusu, vārtīsies pa zemi, spēlēs rupji un dabūs savu 0:0

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:13, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar minēšanu kas un kā būs, lai nodarbojas citi, bet tas man ir skaidrs, ka, lai arī kurš nebūtu LV izlases treneris, tas nespēs tās nedēļas laikā kad izlases kandidāti ir viņa rīcībā pirms spēlēm, iemācīt lietas, kuras iemāca bērnu un jauniešu vecumā.
izlases treneris ir Hartlijs,cik saprotu . kazakevicham bija vairak ka menesis laika pie ta lai izstradatu shemu ka spelet pret feram, 1 puslaika reali apdisas

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 22:13, pirms 3 gadiem
comon88 rakstīja: Andorai der jeb kāda uzvara lai izrautu trešo vietu grupā?
SC kārtējo reizi nevar sakārtot pareizas turnīra tabulas - Andorai ir 2 punkti, nevis 1, tātad šiem derēs jebkāda uzvara, lai apsteigu Latviju.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 22:14, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: SC kārtējo reizi nevar sakārtot pareizas turnīra tabulas - Andorai ir 2 punkti, nevis 1, tātad šiem derēs jebkāda uzvara, lai apsteigu Latviju.
pipec. neviens pat nepamanīja no mums.
spirtacentrs ibio!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 22:17, pirms 3 gadiem
peterborough rakstīja: Kozladojevs kompensācijas laikā veic maiņu. Ļoti gribēja neizšķirtu nosargāt
Ja bez jokiem, tad pilnīgi iespējams, jo atšķirībā no spēles pret San-Marino, Kaza nebija teikusi ka mums derēs tikai uzvara.

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:18, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuros klubos viņi to var izpildīt? Vai tajos, kuros vadošās lomas spēlē pavisam citi spēlētāji. Kā likums leģionāri, ja stāsts ir par LFV. Kurš no izlases spēlētājiem ir izteikts savas komandas līderis?
Patīk, vai nepatīk, bet lielākā daļai mūsu izlases spēlētājiem savos ārzemju klubos ir stipri ierobežots spēles laiks. Un tas tā ir ne jau tāpēc, ka viņi ir ļoti labi spēlētāji, bet vienkārši treneri viņus neprot novērtēt.
Spriežot ko te rāda laukumā - jā, treneri klubos nemāk izmantot mūsu spēlētājus

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:20, pirms 3 gadiem
Ja Andorai būtu tkai 1 pts pirms iespējamās uzvaras pār LV, nezinu vai ņem vērā vārtu attiecību vai savstarpējās spēles. Novēlēšu saturīgu sniegumu varenai Andorrai pēdējā spēlē

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:23, pirms 3 gadiem
Kā lai uzvar komanda kurai nav treneris , bet daiļrunātājs , vektoru zīmētājs ?

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:24, pirms 3 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Andora savā mazajā laukumiņā kurš atrodās 1 kilometru augstumā no jūras līmeņa uzliks autobusu, vārtīsies pa zemi, spēlēs rupji un dabūs savu 0:0
andora velsa gandriz ar garetu belu atravas anglija u21 nichu nolaida, par ko tu sapņo,musejie maksimums nichu izcels

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:25, pirms 3 gadiem
Kur preses konference? ... būs?

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:27, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Ja Andorai būtu tkai 1 pts pirms iespējamās uzvaras pār LV, nezinu vai ņem vērā vārtu attiecību vai savstarpējās spēles. Novēlēšu saturīgu sniegumu varenai Andorrai pēdējā spēlē
UEFA rīkotajos turnīros vienmēr pirmais papildrādītājs ir savstarpējās spēles. Ja Andorai būtu 1 punkts, šiem tāpat derētu jebkāda uzvara, lai apsteigtu Latviju, jo pirmajā savstarpējā spēlē tika fiksēts neizšķirts.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 22:28, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Kur preses konference? ... būs?
https://lff.lv/zinas/12981/kazakevi...

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:30, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: SC kārtējo reizi nevar sakārtot pareizas turnīra tabulas - Andorai ir 2 punkti, nevis 1, tātad šiem derēs jebkāda uzvara, lai apsteigu Latviju.
Nu sportacentrs nolaida luni kārtīgu😂 skatijos tik punktu aiilē un pats ar nepamaniju Andora 2 neišķirti ar ir.
Tad tur situācija ir skaidra, bet , ja būtu 1 punkts tikai?

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:34, pirms 3 gadiem
comon88 rakstīja: Nu sportacentrs nolaida luni kārtīgu😂 skatijos tik punktu aiilē un pats ar nepamaniju Andora 2 neišķirti ar ir.
Tad tur situācija ir skaidra, bet , ja būtu 1 punkts tikai?
Nedaudz augstāk izlasi, ko uzrakstīju. Es vispār neiesaku futbola tabulas un rezultatīvāko sarakstus skatīties SC - katra otrā tabula neprecīza.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 22:37, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: UEFA rīkotajos turnīros vienmēr pirmais papildrādītājs ir savstarpējās spēles. Ja Andorai būtu 1 punkts, šiem tāpat derētu jebkāda uzvara, lai apsteigtu Latviju, jo pirmajā savstarpējā spēlē tika fiksēts neizšķirts.
Sanāk , ja šis būtu FIFAS turnīrs, Andorai nederētu jeb kāda uzvara? Holande netika uz PK jo vārtu attiecība bija sūdīgāka kā Zviedriem kait vai savstarpējās spēlēs punktus vairāk ieguva Holandieši

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:40, pirms 3 gadiem
comon88 rakstīja: Sanāk , ja šis būtu FIFAS turnīrs, Andorai nederētu jeb kāda uzvara? Holande netika uz PK jo vārtu attiecība bija sūdīgāka kā Zviedriem kait vai savstarpējās spēlēs punktus vairāk ieguva Holandieši
Tieši tā - FIFA rīkotajos turnīros pirmais papildrādītājs ir kopējā vārtu starpība/attiecība.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 22:42, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tieši tā - FIFA rīkotajos turnīros pirmais papildrādītājs ir kopējā vārtu starpība/attiecība.
diezgan interesanti , ka FIFA un UEFA turnīros ir atšķirības. kaut kā nemaz nebija piefiksēts. sporta veids tak viens.

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:43, pirms 3 gadiem
aizgāja radio režīmā

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:45, pirms 3 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Godīgs neizšķirts pundurvalstu duelī!
A ko Tu biji lunis baigi iedomajies, ka esam baigi augstak par sim izlasem???

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: diezgan interesanti , ka FIFA un UEFA turnīros ir atšķirības. kaut kā nemaz nebija piefiksēts. sporta veids tak viens.
Nacionālajos čempionātos jau tas pats, ka atšķiras. Piemēram, Anglijā, Vācijā, Francijā vārtu starpība, bet Spānijā un Itālijā - savstarpējās spēles.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 22:47, pirms 3 gadiem
Maikl30 rakstīja: A ko Tu biji lunis baigi iedomajies, ka esam baigi augstak par sim izlasem???
Un Neimārs joprojām spēlē Barcelona 🤦‍♂️😁

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:48, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nacionālajos čempionātos jau tas pats, ka atšķiras. Piemēram, Anglijā, Vācijā, Francijā vārtu starpība, bet Spānijā un Itālijā - savstarpējās spēles.
Basketbolā pat paši spēles noteikumi atšķīrās starp NBA un FIBA ilgi. Par pusapli zem groza, piemēram

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: https://lff.lv/zinas/12981/kazakevics-pietruka-koncentresanas-pec-gutajiem-vartiem/
Paldies.

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:50, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nacionālajos čempionātos jau tas pats, ka atšķiras. Piemēram, Anglijā, Vācijā, Francijā vārtu starpība, bet Spānijā un Itālijā - savstarpējās spēles.
čempjos ir redzētas atšķirības un ne tādas vien.
domāju oficālos izlašu turnīrus.

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:51, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Basketbolā pat paši spēles noteikumi atšķīrās starp NBA un FIBA ilgi. Par pusapli zem groza, piemēram
kāpēc jaukt līgu ar starptautisku federāciju? it kā NHL no IIHF neatšķiras.
NHL pat punktus skaita savādāk.
UEFA un FIFA ir tomēr vienveidīga organizācija.
kā būtu piemēram basketbolā uz EČ vieni noteikumi , bet PČ citi.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 22:51, pirms 3 gadiem
Rakstīju, ka daiļrunātājs.....Paklausījos konferenci un sapratu ,ka kļūdos. Nevis daiļrunātājs , bet daiļtirsējs. Tātad divus gadus viņš gatavojas līdzjutējus ignorēt un palikt. Tātad kamēr viņš būs amatā manis stadionā nebūs.

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:52, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Basketbolā pat paši spēles noteikumi atšķīrās starp NBA un FIBA ilgi. Par pusapli zem groza, piemēram
Tieši tā! Par spēles garumu nemaz nerunāsim.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:53, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tieši tā! Par spēles garumu nemaz nerunāsim.
kāpēc arī Tu gribi jaukt līgu ar federāciju?

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:55, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc arī Tu gribi jaukt līgu ar federāciju?
Ok, vairs nejaukšu. Es tikai pāsteigts, ka tik daudzi nemaz nezināja par šīm FIFA/UEFA atšķirībām reglamentā.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:57, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc jaukt līgu ar starptautisku federāciju? it kā NHL no IIHF neatšķiras.
NHL pat punktus skaita savādāk.
UEFA un FIFA ir tomēr vienveidīga organizācija.
kā būtu piemēram basketbolā uz EČ vieni noteikumi , bet PČ citi.
Piekrītu, ka jaukt nevajag.
Es tik tā... gribēju uzsvērt, ka starp dažādām, tā teikt, jurisdikcijām, pat spēles noteikumi var atšķirties (izmainot pašu sporta veidu), ne tikai niansītes kā punktu skaitīšanas sistēma/papildrādītāju prioritarizēšana.
Tā teikt... FIFA/UEFA atšķirības patiesībā tādas pupu mizas vien ir, patiesībā

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:02, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, vairs nejaukšu. Es tikai pāsteigts, ka tik daudzi nemaz nezināja par šīm FIFA/UEFA atšķirībām reglamentā.
biju iedomājies, ka UEFA un FIFA noteikumi ir vienādi izlašu turnīros.

tas, ka katra līgai savi noteikumi bija skaidrs.

hokejā piemēram vispār bardaks. katra līga mauc pa savam. diezvai atrastu vienādus noteikumus 2 līgām.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:06, pirms 3 gadiem
Veči Krievijā tak daudz brīvu treneru - Sjomins, Romancevs, Gazajevs (nu labi pēdējie divi teica, ka netrenēs vairs), Šaļimovs, Bišovecs, Mostovojs, (pat Malofejevs nu labi tas dz.1942.g., tas skaitam)- tie visi saka, ka gaida piedāvājumus, mūsu LFF labi iederētos, kā Jūs domājat? Labi jokoju, negribu lai atgrieztos mats un SSSR.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 23:12, pirms 3 gadiem
Pēdējā spēle uzvara vai ničs Pirineju kalnos spēlē pret Andori un esam trešajā vietā Nāciju līgas D. grupas 1. līgā. Gadsimta panākums Latvijas futbolam. Laba starta platforma, lai cīnītos par ceļazīmi uz citu pundurvalsti, proti, Kataru. Katrā gadījuma arī tā nav pat īsti Kurzemes lielumā.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 23:13, pirms 3 gadiem
Ilvars-Pakalns duets sāk nepatikt arvien vairāk. Izteikšu savu viedokli. Man būtu interesanti uzzināt arī ko interesantu par pretinieku izlasi, sastāvu, spēlētājiem, to klubiem, sasniegumiem utt. Par bijušo Fēru salu handbolistu vien pieminēja, droši izlasot Edmunda vai Suveizdas tvītus par šo tēmu. Es nesaku, ka jāstāsta par katru pretinieku spēlētāju no Andoras vai Fēru salu kluba, bet par līderiem gan var pastāstīt, noskaidrot, cik daudz spēlē savā klubā, cik spēcīgs tas utt. Šajā ziņā man patīk Kreipāns, kurš kaut ko būtu atradis. Jā, var teikt, ka visu var pats noskaidrot, bet man nevajag komentētājus tikai tam, lai dzirdētu pie kā bumba vai kurš izdarīja sitienu. Man radās sajūta, ka EPL un ČL viņi gatavojas daudz nopietnāk, jo tur gan par komandām pastāsta daudz vairāk. Jā, protams, tās komandas ir daudz spēcīgākas un vieglāk atrast info, bet tomēr arī te varēja pieminēt, ka, piemēram, Fērām uzbrukumā spēlē Fēru čempionāta labākais bombardieris (te es uz dullo - tikai kā piemēru). Saprotu, ka daudzi varētu man nepiekrist šajā jautājumā, bet tomēr gribējās uzrakstīt savu viedokli. Patika, kad agrāk izlases spēles komentēja Kreipis, tad abu izlašu sākumsastāvu pārstāvētos klubus nosauca. Tagad nosauc tikai plikus uzvādus...

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:15, pirms 3 gadiem
Toties brīvi ir Početino, Allegri, bet varbūt LFF nepietiktu tiem kāposta arī bez fenderēšanas... un rinda jau ir, pietiktu Valverdem, Emeri Unajam, Sampaoli, Žardimam, Pellegrini, bet tas...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:20, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Toties brīvi ir Početino, Allegri, bet varbūt LFF nepietiktu tiem kāposta arī bez fenderēšanas... un rinda jau ir, pietiktu Valverdem, Emeri Unajam, Sampaoli, Žardimam, Pellegrini, bet tas...
Emerijs trenē Villareal, Pelegrīni - Real Betis, Sampaoli - Atletico Mineiro.

P.S. Pēdējo gan atradu internetā, nezināju, ka šis Brazīlijā tagad trenē.

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:21, pirms 3 gadiem
Sarri varbūt pierunātu, tas nesen stāstīja cik daudz komandu pacēlis no zemākiem divizioniem, bet tas tikai sapņu līmenī, ja kāds nopietns piekristu, tas jau sen būtu Krievijā..

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:26, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuros klubos viņi to var izpildīt? Vai tajos, kuros vadošās lomas spēlē pavisam citi spēlētāji. Kā likums leģionāri, ja stāsts ir par LFV. Kurš no izlases spēlētājiem ir izteikts savas komandas līderis?
Patīk, vai nepatīk, bet lielākā daļai mūsu izlases spēlētājiem savos ārzemju klubos ir stipri ierobežots spēles laiks. Un tas tā ir ne jau tāpēc, ka viņi ir ļoti labi spēlētāji, bet vienkārši treneri viņus neprot novērtēt.
Tas pats Gutkovskis savā klubā ir viens no līderiem.
Ošs (kurš gan šodien nespēlēja) xamaxā bija pamata spēlētājs, ieskrienas arī Lugano.
Arī starp virslīgas spēlmaņiem nebūt ne visi ir otrās šķiras spēlētāji - ar Ikaunieku priekšgalā.

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:30, pirms 3 gadiem
Es nesaprotu to Kazakevicu.

Kāpēc viņš noņēma 2vus labākos Cigaņiku un Kameshu?

Un kādā sakarā to 0 Gutkovskis tur laukumā līdz 90taj minūtei???

Absudrs

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:31, pirms 3 gadiem
Noskatījos pēdējās 25min. Šķita, ka no kopējām 150 piespēlēm, 130 bija neprecīzas. Cīņā par bumbu vienādas komandas. Kurš vairāk dabon bumbu, tiem vajadzētu pielikt vienu golu!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 23:32, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ilvars-Pakalns duets sāk nepatikt arvien vairāk. Izteikšu savu viedokli. Man būtu interesanti uzzināt arī ko interesantu par pretinieku izlasi, sastāvu, spēlētājiem, to klubiem, sasniegumiem utt. Par bijušo Fēru salu handbolistu vien pieminēja, droši izlasot Edmunda vai Suveizdas tvītus par šo tēmu. Es nesaku, ka jāstāsta par katru pretinieku spēlētāju no Andoras vai Fēru salu kluba, bet par līderiem gan var pastāstīt, noskaidrot, cik daudz spēlē savā klubā, cik spēcīgs tas utt. Šajā ziņā man patīk Kreipāns, kurš kaut ko būtu atradis. Jā, var teikt, ka visu var pats noskaidrot, bet man nevajag komentētājus tikai tam, lai dzirdētu pie kā bumba vai kurš izdarīja sitienu. Man radās sajūta, ka EPL un ČL viņi gatavojas daudz nopietnāk, jo tur gan par komandām pastāsta daudz vairāk. Jā, protams, tās komandas ir daudz spēcīgākas un vieglāk atrast info, bet tomēr arī te varēja pieminēt, ka, piemēram, Fērām uzbrukumā spēlē Fēru čempionāta labākais bombardieris (te es uz dullo - tikai kā piemēru). Saprotu, ka daudzi varētu man nepiekrist šajā jautājumā, bet tomēr gribējās uzrakstīt savu viedokli. Patika, kad agrāk izlases spēles komentēja Kreipis, tad abu izlašu sākumsastāvu pārstāvētos klubus nosauca. Tagad nosauc tikai plikus uzvādus...
Te jāpiekrīt. Lai arī Tollijs pēdējā laikā bieži pinas trīs priedēs un mauc faktu kļūdas gandrīz, kā SC autori un reizēm neredz spēli ar viņu klausīties ir patīkamāk un interesantāk kā ar "jauno maiņu". Protams, tas ir gaumes jautājums - kādam vajag ZA profu līgu komentētājus, kas bieži vairāk joko kā stāsta par notiekošo laukumā (NBA jo īpaši), kādam vajag Tollijveidīgo, kādam tādu, kas tikai par laukumā esošo un neko citu..

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 23:39, pirms 3 gadiem
Ko mēs varam gribēt,ja valtsvienību vada trenerītis,kuram nav ne savas taktikas,ne stratēgijas.Visas spēles notiek pēc viena scenārija,ar nemitīgu, bezjēdzīgu skraidīšanu.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:39, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te jāpiekrīt. Lai arī Tollijs pēdējā laikā bieži pinas trīs priedēs un mauc faktu kļūdas gandrīz, kā SC autori un reizēm neredz spēli ar viņu klausīties ir patīkamāk un interesantāk kā ar "jauno maiņu". Protams, tas ir gaumes jautājums - kādam vajag ZA profu līgu komentētājus, kas bieži vairāk joko kā stāsta par notiekošo laukumā (NBA jo īpaši), kādam vajag Tollijveidīgo, kādam tādu, kas tikai par laukumā esošo un neko citu..
Protams, tāpēc jau rakstīju, ka tas tikai mans viedoklis. Ir pilnīgi normāli, ka ir cilvēki, kuriem patīk šis duets. Par Kreipānu piekrītu, ka arvien vairāk kļūdās. Laikā, kad ritēja NHL konferenču fināli, šis SWH pirmdienas raidījumā teica, ka finālā iekļuvusi komanda, kurai bija 3 uzvaras sērijā. Aizmirsu, par kuru no divām sērijām viņš tur muldēja. Tas šoreiz arī nav svarīgākais. Es tikai kā piemēru. Nesaprotu, kā varēja tādas glupības sarunāt.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:50, pirms 3 gadiem
Labi, ja Kreipāns ir tandēmā ar kādu, kas viņu nedaudz atšķaida- tad ir labi. Bet ja viņš 1 pats cīnās un dod viedās pamācības, ka ābolam nav kur nokrist vai spēle ilgs 90 min., tad es to vairāk uztveru kā informatīvu, bet arī psiholoģisku un humorraidījumu

  -3 [+] [-]

, 2020-11-14 23:51, pirms 3 gadiem
It kā līdz pirmajai vietai grupā kā līdz Mēnesim, bet principā visās spēlēs paši tizli atdeva pretiniekiem punktus. Visās spēlēs izskatīties labāk, bet neko nevinnēt ir ļoti sāpīgi.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:53, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Labi, ja Kreipāns ir tandēmā ar kādu, kas viņu nedaudz atšķaida- tad ir labi. Bet ja viņš 1 pats cīnās un dod viedās pamācības, ka ābolam nav kur nokrist vai spēle ilgs 90 min., tad es to vairāk uztveru kā informatīvu, bet arī psiholoģisku un humorraidījumu
Piekrītu, ka Tollijam vajag pārinieku.

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:54, pirms 3 gadiem
"paņemt bumbu zem kontroles" un vēl šis tas no Daiņa preses konferencē... izklausās kā - взять мяч под контроль... latviski tas būtu savākt bumbu zem kontroles kabīnes, kur kaut ko grib pārbaudīt...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 00:10, pirms 3 gadiem
Nu pa lielam mūsu .utbolam nekādu pozitīvu vektoru pie šīs LFF un izlases vadības neredzu...Tiešām skumji...

     [+] [-]

, 2020-11-15 00:23, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Gutkovskis savā klubā ir viens no līderiem.
Ošs (kurš gan šodien nespēlēja) xamaxā bija pamata spēlētājs, ieskrienas arī Lugano.
Arī starp virslīgas spēlmaņiem nebūt ne visi ir otrās šķiras spēlētāji - ar Ikaunieku priekšgalā.
Negribās dziļi rakņāties, bet viena pretruna tavam apgalvojumam ir uzreiz skaidra, jo J. Ikaunieks šosezon pat Norge čempionātā nespēja pierakstīties. Par LFV kvalitāti pat diskutēt nav vērts.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 01:51, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Lieliski. Ar Andoru būs cīņa par godpilno 3. vietu grupā
Cina nebut pedejiem Eiropa, jo San Marino apsteidz 4.vietu Latvijas grupa.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 01:59, pirms 3 gadiem
Būtu skaisti, ja mēs pēdējā spēlē zaudētu Andorai. Teiksim tā,kad izlasi vadīja Stajanovičs man parādījās cerība ,ka izlase atkal sāks rādīt labu futbolu. Austriju pat vinējām, lai cik tā bija nemotivēta, bet mēs viņus vinējām. Un tad mums pretiniekos nebija punduri. Ko Daiņonkulis ar izlasi darītu pret tādu Austriju nemaz nerunājot par top izlasēm. Daiņonkulim vispār nav nekāds redzējums futbolā. Viņam ir tikai vektors.

     [+] [-]

, 2020-11-15 02:06, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribās dziļi rakņāties, bet viena pretruna tavam apgalvojumam ir uzreiz skaidra, jo J. Ikaunieks šosezon pat Norge čempionātā nespēja pierakstīties. Par LFV kvalitāti pat diskutēt nav vērts.
Kuros klubos viņi to var izpildīt? Vai tajos, kuros vadošās lomas spēlē pavisam citi spēlētāji. Kā likums leģionāri, ja stāsts ir par LFV. Kurš no izlases spēlētājiem ir izteikts savas komandas līderis?
Patīk, vai nepatīk, bet lielākā daļai mūsu izlases spēlētājiem savos ārzemju klubos ir stipri ierobežots spēles laiks. Un tas tā ir ne jau tāpēc, ka viņi ir ļoti labi spēlētāji, bet vienkārši treneri viņus neprot novērtēt.

Atbilde bija uz šo komentāru - pats piemini LFV. Par to, ka LFV līderi ir leģionāri - tas pats Ikaunieks to apgāž. Un... ja salīdzinam ar tām valstīm, kurām 0:5, 0:6 zaudēja Stojanovičs - jā, LFV kāš, jo īpaši poļiem, austriešiem, grūti teikt par slovēņiem. Bet uz Fēru un citu pundurīsu ar ko spēlējam D līgā čempionātiem LFV nebūt nav vāja. Salīdzinoši - Uefa līgu rangā LFV no šo četru valstu vietējiem čempionātiem ir visaugstāk. Andoras līga vispār no augstākajām līgām tiek vērtēta kā otra vājākā.
Maltieši ar pāris izņēmumiem spēlē savā līgā, Andorieši savā līgā vai spāņu ļoti zemās līgās, un arī fērieši pamatā savā čempionātā. Tā kā šajā konkurencē LFV ir nozīmīgs spēks - spēcīgākā līga, no turienes nākušiem spēlētājiem potenciāli arī būtu jābūt spēcīgākiem. Vismaz savu klubu līderiem noteikti. Ikaunieks šādam statusam kvalificējas, Stuglis Rīgā arī pamatā ir starting 11 spēlētājs, Kārkliņš Valmierā, Krollis ir Mettas līderis utt. Būtībā - jā uzbrucēji reti kurā klubā LFV ir līderi, toties pussargi, aizsargi un vārtsargi bieži ir tieši vietējie - tie paši kuri pēc tam spēlē izlasē.
Un ārzemēs stabili spēlē jau pieminētie Ošs, Gutkovskis, Dubra ieskrienas Ukrainā, turpat Cigaņņiks nav līderis, bet tiek pie iespējām gan Ukrainā gan Eiropas līgā.
Uz papīra pat tikai no LFV vākatam sastāvam būtu jāuzvar D-līgu.

     [+] [-]

, 2020-11-15 02:32, pirms 3 gadiem
Man patik tas stulbs FIFA reitings, piemeram Moldova nospeleja pret Krieviju 0-0, vini ka bija 175 ta un paliek, Latvija apspeleja San Marino un neizskirts pret Feru + 5 vietas un jau 137 vieta.

     [+] [-]

, 2020-11-15 07:25, pirms 3 gadiem
Lieciet takš futbola guru Dainīti mierā, rezultāts ir
Pie Dainīša pēc padoma rindā stāvot tādi diletanti kā Klops, Mourinju un Peps xD

     [+] [-]

, 2020-11-15 08:27, pirms 3 gadiem
venter rakstīja: Es gribētu redzēt ko mūsu 11 jenotsuņi liktu pretīm, teiksim, Beļģijai, Itālijai utt.. jo būs taču arī Pasaules kausa atlase.. tur būs jautri
Tās pavisam savādākas spēles. Tur būs pašiem jāliek autobuss priekšā vārtiem un jāķer pretuzbrukumos. Tas ko mēs liekas vairāk pieprotam. Arī zelta laikos mēs tikai ar 1:0 uzvarējām Sanmarino - tāpat mocījāmies ar punduriem. Tur pilnīgs anti futbols kuram diemžēl pāri mēs ar šo izlases modeli netiekam.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 09:12, pirms 3 gadiem
neziniitis51 , 00:10, pirms 9 stundām , ignorēt , atbildēt
Nu pa lielam mūsu .futbolam nekādu pozitīvu vektoru pie šīs LFF un izlases vadības neredzu...Tiešām skumji...

LFF vadība ir nelaime nr.2,izlasei nelaime nr.1 ir ļoti godkārīgs, varaskārīgs , nekvalificēts treneris, kurš domā nevis par Latvijas futbolu , bet par savu kabatu

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 10:09, pirms 3 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nebijām mēs pelnījušu uzvaru. Kamešs iesita no aizmugures. Tāpēc arī uzreiz saņēmām atpakaļ
Man arī tā izskatījās,lai arī kamera nebija taisni pa līniju.Un tieši to es arī iedomājos,kad dabūjām golu atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-15 10:15, pirms 3 gadiem
keksss rakstīja: Nožēlojami - 5 spēles un neviena uzvara D.līgā. Bomži LV izlase ar vadību un treneru štābu priekšgalā. Kauns un negods Latvijas tautai.
Pierodiet, ka šī ir reāla Latvijas izlase varēšana un vieta .Pārējais ir pagātne un tuvākā nākotnē nekas daudz nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 10:46, pirms 3 gadiem
LV ir tikai viens futbolists kurš ir gatavs iet 1:1 uz apspēlēšanu, un kuram tas pret šāda līmeņa pretiniekiem tas arī izdotos. Diemžēl viņs nav izlasē.

     [+] [-]

, 2020-11-15 11:18, pirms 3 gadiem
Nekavejoties vajag naturalizet kadus arzemju puisus ,lai glabtu Lv izlasi no dzilakas bedres.

     [+] [-]

, 2020-11-15 11:53, pirms 3 gadiem
Jā, LV futbols ir pakaļā. Bet laikam jau nevar gribēt visu uzreiz. Mums šobrīd ir labs basketbols - to arī skatos un jūtu līdzi. Kad futbols kaut ko jēdzīgu izaudzinās, tad būs vērts arī tam ziedot savu laiku. Pagaidām - dāmu basketbola spēle (Latvija - Horvātija) viennozīmīgi bija labāks priekšnesums sestdienas vakaram.
...jopcik - ja mēs varētu futenē Horvātiju uzvarēt... pff, jābeidz sapņot.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 12:18, pirms 3 gadiem
Pagaidām treneris Kazakevičs ir labākais , kas Latvijas izlasei ir. Spēlētaji to līmeni vēl nevelk. Bet nu visu rādīs nakamais Baltijas kauss.

     [+] [-]

, 2020-11-15 12:33, pirms 3 gadiem
Lstvijā futbols nav tā stprā puse.

     [+] [-]

, 2020-11-15 14:13, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Toties brīvi ir Početino, Allegri, bet varbūt LFF nepietiktu tiem kāposta arī bez fenderēšanas... un rinda jau ir, pietiktu Valverdem, Emeri Unajam, Sampaoli, Žardimam, Pellegrini, bet tas...
Cik naivam gan jābūt cilvēkam, lai pēc nemitīgām treneru maiņām (5 treneri 4 gados) vēl domātu, ka kārtējā trenera maiņa kaut ko dos un izlases spēle krasi mainīsies uz labo pusi.

     [+] [-]

, 2020-11-15 20:40, pirms 3 gadiem
Par komandas pašatdevi var tikai uzteikt, bet nevar izmainīt spēlētāju prasmju līmeni ar burvju nūjiņas palīdzību. Malači, ka šoreiz cīnījās ar 110% atdevi visu spēles laiku un jācer, ka šāda laba tradīcija saglabāsies.
Rezultātus gaidīsim no jaunās paaudzes un priecāsimies, ja no esošajiem spēlētājiem redzēsim regulāri redzēto pašatdevi.

     [+] [-]

, 2020-11-15 22:51, pirms 3 gadiem
peterborough rakstīja: Kozladojevs kompensācijas laikā veic maiņu. Ļoti gribēja neizšķirtu nosargāt
Jaunzemam uefa franku vajadzēja.

     [+] [-]

, 2020-11-16 10:04, pirms 3 gadiem
Kazińa futbolā un kozjols hokejā