Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:125, Did:0, useCase: 3

''Barcelona'' panākusi vienošanos ar ''PSV'' par Afelaja pāreju

''Barcelona'' panākusi vienošanos ar ''PSV'' par Afelaja pāreju
Ibrahims Afelajs
Foto: AFP/Scanpix

Nīderlandes klubs ''PSV'' apstiprinājis, ka esot panākta vienošanās ar spāņu klubu ''Barcelona'' par Nīderlandes izlases pussarga un Eindhovenas komandas kapteiņa Ibrahima Afelaja pārdošanu Barselonas vienībai.

Izskatās, ka beidzot būs beigusies sāga par un ap 24 gadus veco Nīderlandes izlases (30 mačos divi gūti vārti) pussargu, Nīderlandes kluba Eindhovenas ''PSV'' komandas kapteini Ibrahimu Afelaju. Jau iepriekš vairākkārt esam vēstījuši, ka līgums ar ''PSV'' talantīgajam futbolistam ir spēkā līdz 2011. gada jūnijam, tātad līdz šīs sezonas beigām, un pats spēlētājs jau agrāk paziņoja, ka negrasās to pagarināt. Pagājušajā mēnesī šo faktu apstiprināja arī ''PSV'' kluba tehniskais menedžeris Marsels Brands, piebilstot, ka janvārī spēlētājs tiks pārdots. Uzreiz gan jāatzīmē, ka pirms tam vēl nebija īsti skaidrs, vai spēlētājs pametīs komandu jau janvārī vai vienkārši tiks pārdots, bet sezonu pabeigs ''PSV'' rindās.

Ņemot vērā šādu pavērsienu, protams, kļuva aktuāls jautājums, kur perspektīvais uzbrūkošā tipa pussargs izlems turpināt savu karjeru. Piedāvājumu un intereses netrūka – pēc spēlētāja lūko (-ja) tādi klubi kā ''Juventus'', Milānas ''Inter'', ''Arsenal'', ''Everton'', ''Liverpool'', ''Manchester United'', ''Barcelona'', Madrides ''Atletico'', ''Valencia'', ''Hamburger SV'' un Sanktpēterburgas ''Zenit''.

Lai nu kā, šodien kļuvis zināms, ka šajā klubu maratonā uzvarējusi pēdējo divu gadu Spānijas čempione ''Barcelona''. Afelaja aģents Robs Jansens paziņojis, ka Barselonas kluba vadība esot panākusi vienošanos ar ''PSV'' vadību, un spāņu klubam atlicis vairs tikai vienoties par līguma nosacījumiem ar pašu spēlētāju. Tiek lēsts, ka Afelajs, kurš visu karjeru (kopš 2003. g.) spēlējis tikai ''PSV'', ''Barsas'' rindās varētu ierasties jau janvārī.

''Vienošanās par personīgā līguma nosacījumiem noteikti aizņems kādu laiku. Pagaidām nekas vēl līdz galam nav nokārtots. Taču tiklīdz tas notiks, mēs sniegsim paziņojumu presei un līdzjutējiem mūsu mājaslapā,'' tā Afelaja aģents.

Izmantotie resursi:
www.skysports.com

  +8 [+] [-]

, 2010-11-15 23:59, pirms 13 gadiem
kā vietā tad viņu liks?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-16 00:02, pirms 13 gadiem
Es to domāju, ka ar šo gājienu Ibrahims pieļāva lielu kļūdu!
Barcelonā ir pilns ar uzbrūkošiem pusargiem....

  -1 [+] [-]

, 2010-11-16 00:03, pirms 13 gadiem
labs papildinājums un domāju ar laiku obligāti tiks sākumsastāvā, ja ne pat uzreiz jo centrs izņemot Injestu un Ksavī nepārliecina!

     [+] [-]

, 2010-11-16 00:06, pirms 13 gadiem
The one and the only rakstīja: kā vietā tad viņu liks?
kāpēc vispār jāliek kāda vietā?Sezonas laikā jau nav padsmit spēļu,tādam klubam kā Barcelona sanāk ap 60 un apskatot sastāvu sanāk tas nedaudz par īsu,ja nedo Dievs traumas vai kādas neplānotas diskvalifikācijas

  +5 [+] [-]

, 2010-11-16 00:07, pirms 13 gadiem
Nez vai pats labākais variants, tā tomēr ir Barca, kā tur būs ar to spēļu praksi.. ka tikai nenosēžas uz soliņa. Laikam visvairāk ar Pedro konkurēs, lai Injestam nav jāspēlē gan midā, gan LW..

  +2 [+] [-]

, 2010-11-16 00:09, pirms 13 gadiem
Eminger rakstīja: Es to domāju, ka ar šo gājienu Ibrahims pieļāva lielu kļūdu!
Barcelonā ir pilns ar uzbrūkošiem pusargiem....
nu man jau vairāk liekas ka viņu ņem ar mērķi uz trešā uzbrucēja vietu,parasti spēlē Messi,Villa,Pedro,rezervē Bojans,kas ja godīgi ir centra uzbrucējs,bet ja vajag malējo tad uz priekšu iet Iniesta,tagad būs Afelajs

     [+] [-]

, 2010-11-16 00:12, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu man jau vairāk liekas ka viņu ņem ar mērķi uz trešā uzbrucēja vietu,parasti spēlē Messi,Villa,Pedro,rezervē Bojans,kas ja godīgi ir centra uzbrucējs,bet ja vajag malējo tad uz priekšu iet Iniesta,tagad būs Afelajs
Viņš arī izlasē spēlē kā LW, kad nav Robena (un viņa traumu dēļ bieži nav), tā kā visdrīzāk varētu būt Pedro konkurents uz vietu LW.
Slēpts komentārs: Converse87

 +11 [+] [-]

, 2010-11-16 00:19, pirms 13 gadiem
Converse87 rakstīja: Nu tak protams, kas tur nenopirkt jau gatavu produkciju paši neko neaudzina
ceru ka tas bija slikts joks,jo lai nu par ko tā teikt,tad nu nejau par Barcu,papēti kaut sastāvu!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-16 00:38, pirms 13 gadiem
"Barca" domā par rotācijas iespējām un nākotni, tas, protams, ir pozitīvi.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-16 00:45, pirms 13 gadiem
Converse87 rakstīja: Nu tak protams, kas tur nenopirkt jau gatavu produkciju paši neko neaudzina
Valdess, Pikē, Pujols, Čavi, Injesta, Bojans, Buskets, Pedro un tas vēl nav viss.
Nākamreiz, pirms izzīst kaut ko no pirksta, labāk pārbaudi savas nojautas, lai nesanāk izgāzties kā vecai sētai

     [+] [-]

, 2010-11-16 00:48, pirms 13 gadiem
Čalis laikam grib soliņu padeldēt, bet nu, pats jau pēc tam sapratīs, gan jau.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-16 01:29, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Čalis laikam grib soliņu padeldēt, bet nu, pats jau pēc tam sapratīs, gan jau.
tu gadījumā topašu nerakstīji arī par Khediru un Ozilu Real sakarā??

  -1 [+] [-]

, 2010-11-16 02:21, pirms 13 gadiem
+vēl pārdotie
Fabregas, Arteta, Gio dos Santos,

     [+] [-]

, 2010-11-16 02:23, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tu gadījumā topašu nerakstīji arī par Khediru un Ozilu Real sakarā??
Lai kā man riebtos Glorhuntdils, tomēr, arī es par Kediru un Ezilu domāju tāpat. Reti, kurš nedomāja, ka viņi nesēdēs uz soliņa. Afelajs ir labs spēlētājs, bet Barcelona viņš nav nepieciešams.

     [+] [-]

, 2010-11-16 02:44, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Lai kā man riebtos Glorhuntdils, tomēr, arī es par Kediru un Ezilu domāju tāpat. Reti, kurš nedomāja, ka viņi nesēdēs uz soliņa. Afelajs ir labs spēlētājs, bet Barcelona viņš nav nepieciešams.
Es vecīt gan ar šitādiem vārdiem nemētātos.. Ja viņš nebūtu mums nepieciešams, tad viņš netiktu paņemts... Tur neviens tāpat vien ar naudu pa gaisu nesvaidās... Tā ka nevajag gudrēties, ja pats neesi vismaz kāda vidusmēra kluba menedžeris, kurš var izdarīt sekojošus secinājumus...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-16 02:57, pirms 13 gadiem
Waldini rakstīja: Es vecīt gan ar šitādiem vārdiem nemētātos.. Ja viņš nebūtu mums nepieciešams, tad viņš netiktu paņemts... Tur neviens tāpat vien ar naudu pa gaisu nesvaidās... Tā ka nevajag gudrēties, ja pats neesi vismaz kāda vidusmēra kluba menedžeris, kurš var izdarīt sekojošus secinājumus...
Es pēc Čigrinska transfēra padomātu divreiz, pirms ko tādu rakstītu.
Nopirka par 25 mio, lai pēc gada pārdotu par 15..
Un kāpēc vispār kādam būtu jābūt kluba menedžerim, lai komentētu internetā...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-16 03:17, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Lai kā man riebtos Glorhuntdils, tomēr, arī es par Kediru un Ezilu domāju tāpat. Reti, kurš nedomāja, ka viņi nesēdēs uz soliņa. Afelajs ir labs spēlētājs, bet Barcelona viņš nav nepieciešams.
Par Ezilu Bundeslīgas faniem ir savs viedoklis. Mourinju vāciešus ņēma ar nodomu. Ne jau par velti viņi bija starp PK spožākajām zvaigznēm. "Real" problēma vienmēr bijusi tā, ka viņi daudzus talantus nav pratuši pareizi izmantot. Ar Mourinju pie stūres ir pavisam cita aršana.
Kas attiecas uz Afelaju, ir pārliecība, ka viņš ļoti labi iekļausies "Barcas" rotācijā, bez kuras klubam, kurš spēlē ČL, neiztikt.

     [+] [-]

, 2010-11-16 03:18, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es pēc Čigrinska transfēra padomātu divreiz, pirms ko tādu rakstītu.
Nopirka par 25 mio, lai pēc gada pārdotu par 15..
Kādreiz jau jebkuram var gadīties pa kādam "flopam", tomēr tas vēl nepierāda likumsakarību.

     [+] [-]

, 2010-11-16 03:56, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es pēc Čigrinska transfēra padomātu divreiz, pirms ko tādu rakstītu.
Nopirka par 25 mio, lai pēc gada pārdotu par 15..
Un kāpēc vispār kādam būtu jābūt kluba menedžerim, lai komentētu internetā...
Vecīt, kļūdīties ir cilvēcīgi un es vairāk par Ibru tomēr biju neapmierināts... Bet Barca gadiem ilgi ir pierādījusi, ka viņa iegādājas (ar pāris neveiksmīgiem izņēmumiem) tos spēlētājus, kas patiesi pastiprina sastāvu, nevis kā mūsu ienīstākie ienaidnieki, ņem visus dārgākos spelētājus pēc kārtas un tad mēģina kaut ko salipināt....

Un par komentāriem.. komentēt jau var, bet drusku izraisa daži bērnišķīgi, truli un vienkārši stulbi komentāri... tā ka sorry...

     [+] [-]

, 2010-11-16 06:51, pirms 13 gadiem
Super zina!!!!Paldies dievam ka nopirka,tagad viniem Fabrigas nau vajadziigs,miers maajaa!

     [+] [-]

, 2010-11-16 07:21, pirms 13 gadiem
Waldini rakstīja: Vecīt, kļūdīties ir cilvēcīgi un es vairāk par Ibru tomēr biju neapmierināts... Bet Barca gadiem ilgi ir pierādījusi, ka viņa iegādājas (ar pāris neveiksmīgiem izņēmumiem) tos spēlētājus, kas patiesi pastiprina sastāvu, nevis kā mūsu ienīstākie ienaidnieki, ņem visus dārgākos spelētājus pēc kārtas un tad mēģina kaut ko salipināt....

Un par komentāriem.. komentēt jau var, bet drusku izraisa daži bērnišķīgi, truli un vienkārši stulbi komentāri... tā ka sorry...
Barcas un Real transfērus protams nevar salīdzināt, bet ir tāds iespaids, ka Pepa lielie transfēri līdz šim nav īpaši izdevušies - pirmkārt Ibra, ko jau pieminēji, Čigrinskis, vasarā vēl Mašerano par lielu naudu, it kā viens no labākajiem DM pasaulē, bet šo statusu argentīnietis ieguva, vēl spēlējot EPL, kur varēja brīvi izpausties cīņā ar atlētiskām komandām, bet nonākot Barcā, ir problēmas iejusties kombinacionālajā spēles stilā, jo viņa piespēļu kultūra, kā izrādās, atpaliek no Barcas prasībām.
Par Afelaju gan var redzēt, ka domā par rotāciju, lai mazāk noslogotu spēlētājus, jo Čavi un Injestam jau tā ir liela slodze midā, lai Injestam vēl liktu flangā spēlēt, tā kā ja transfērs notiks, tad protams, būs vien jānovēl spēļu prakse, sekmīga iejušanās un pietiekami daudz vārtu

  +1 [+] [-]

, 2010-11-16 08:36, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Lai kā man riebtos Glorhuntdils, tomēr, arī es par Kediru un Ezilu domāju tāpat. Reti, kurš nedomāja, ka viņi nesēdēs uz soliņa. Afelajs ir labs spēlētājs, bet Barcelona viņš nav nepieciešams.
Ezils taču tika pirkts tādēļ, ka Kakā dabūja smagu savainojumu. Tas, ka Ezils šobrīd spēlē, nenozīmē, ka spēlēs arī vēlāk (te gan drīzāk jārunā par nākamo sezonu, jo neticu, ka Kakā pēc savainojuma spēs šosezon demonstrēt augstas klases sniegumu). Tiesa, ja Mesuts turpinās spēlēt tikpat labi, tad gan drīzāk, ka liekais būs Kakā.

     [+] [-]

, 2010-11-16 08:46, pirms 13 gadiem
tomats rakstīja: labs papildinājums un domāju ar laiku obligāti tiks sākumsastāvā, ja ne pat uzreiz jo centrs izņemot Injestu un Ksavī nepārliecina!
centrs un neparliecina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-16 09:47, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Barca man sak riebties arvien vairak
Un ko tai būtu jādara, lai Tev neriebtos?

     [+] [-]

, 2010-11-16 10:10, pirms 13 gadiem
pieljauju, ka tiek njemts Zhefreena vietaa, kas vairaak aarstee traumas nekaa speelee.
sanaaks tieshais konkurents Pedro, kuram shii sezona saprotamu iemeslu deelj pagaidaam nav tik izcila kaa peedeejaas divas.
un veel viens konkurents priekshaa Bojanam rotaacijaa. laikam naakamais pusgads buus vinja peedeejaa iespeeja sevi pieraadiit.

     [+] [-]

, 2010-11-16 10:11, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Barcas un Real transfērus protams nevar salīdzināt, bet ir tāds iespaids, ka Pepa lielie transfēri līdz šim nav īpaši izdevušies - pirmkārt Ibra, ko jau pieminēji, Čigrinskis, vasarā vēl Mašerano par lielu naudu, it kā viens no labākajiem DM pasaulē, bet šo statusu argentīnietis ieguva, vēl spēlējot EPL, kur varēja brīvi izpausties cīņā ar atlētiskām komandām, bet nonākot Barcā, ir problēmas iejusties kombinacionālajā spēles stilā, jo viņa piespēļu kultūra, kā izrādās, atpaliek no Barcas prasībām.
Par Afelaju gan var redzēt, ka domā par rotāciju, lai mazāk noslogotu spēlētājus, jo Čavi un Injestam jau tā ir liela slodze midā, lai Injestam vēl liktu flangā spēlēt, tā kā ja transfērs notiks, tad protams, būs vien jānovēl spēļu prakse, sekmīga iejušanās un pietiekami daudz vārtu
Nu lielā mērā Tev ir taisnība, taču es uzskatu ka Pepe & Co ir ģeniāli un tapēc neapšaubu Afelaja iegādes vajadzību.

Bet par Maskerano gan negribētos Tev gluži piekrist... Jo manā skatījumā viņš tika paņemts ar ļoti konkrētu nolūku... Respektīvi viņš ir tāds riktīgs "Tought Guy" pussargs, kā mēs labi zinām, bet Barsā tādu nav... Tapēc domāju, ka te tā doma ar Maskerano bija uz mačeim ar konkrētiem pretiniekiem, piemēram ČL, ja pretī stāsies Angļi vai Itāļi, kā arī, es pat nebrīnīšos, ja viņš parādīsies arī mūsu svarīgākajā spēlē šoseon, lai 29. ierādītu vietu dažiem "vipendrožiem"... Lūk tādas ir manas domas un es pat domāju, ka Maskerano ejot uz Barcu to ļoti labi zināja, jo šķiet, ka jebkuram ir skaidrs, ka Barsas standarta uzbrūkošajā modelī tāds spēlētājs vienmēr paliks aiz strīpas, Buskets un Keita tomēr ir more creative spēlētāji...

  -2 [+] [-]

, 2010-11-16 10:14, pirms 13 gadiem
Žēl, cerēju ieraudzīt Londonā pie cita nīderlandieša. Starp citu šosezon ļoti progresējis tieši pozicionālajā spēlē un bumbas atņemšanā, no viņa varētu sanākt neslikts deep lying playmaker, bet primārā pozīcija laikam jau vairāk uz uzbrukumu tendēta.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-16 14:17, pirms 13 gadiem
Waldini rakstīja: Nu lielā mērā Tev ir taisnība, taču es uzskatu ka Pepe & Co ir ģeniāli un tapēc neapšaubu Afelaja iegādes vajadzību.

Bet par Maskerano gan negribētos Tev gluži piekrist... Jo manā skatījumā viņš tika paņemts ar ļoti konkrētu nolūku... Respektīvi viņš ir tāds riktīgs "Tought Guy" pussargs, kā mēs labi zinām, bet Barsā tādu nav... Tapēc domāju, ka te tā doma ar Maskerano bija uz mačeim ar konkrētiem pretiniekiem, piemēram ČL, ja pretī stāsies Angļi vai Itāļi, kā arī, es pat nebrīnīšos, ja viņš parādīsies arī mūsu svarīgākajā spēlē šoseon, lai 29. ierādītu vietu dažiem "vipendrožiem"... Lūk tādas ir manas domas un es pat domāju, ka Maskerano ejot uz Barcu to ļoti labi zināja, jo šķiet, ka jebkuram ir skaidrs, ka Barsas standarta uzbrūkošajā modelī tāds spēlētājs vienmēr paliks aiz strīpas, Buskets un Keita tomēr ir more creative spēlētāji...
Peps ir lielisks treneris, bet viņa transfēri ir cita lieta.
Plus izskatās, ka ar nefavorītiem (Eto'O, Jaja, Ibra) īpaši neceremonējas, bet patriec.
IMO hard man speciāli priekš ČL izslēgšanas spēlēm un El Clasico padārgi sanāk, bet bagāts jau dara kā grib. Barca ar savu intensīvo presingu man šķiet vispār spēj iztikt bez tāda spēlētāja, un iepriekšējās sezonās Keita šīs funkcijas arī ir neslikti uzņēmies, nu tur kādu drusku agresīvāk pasegt un tā.
Man izskatās, ka Peps pēc atteikšanās no Jajas aizstājēja iegādē ir ietekmējies no Mašerano reputācijas, bet laukumā izrādās, ka pat neskatoties uz to, kombinacionālajam futbolam Masch īsti piemērots nav, kamēr tas pats Buskets pozicionālajā spēlē un darbībā ar bumbu ir ļoti progresējis. 22 M par rotācijas DM mayb ir bik padārgi, tā vien nāk atmiņā Čigrinska variants, ka tikai Masch tāpat kā viņš vēl netiek ar zaudējumiem pārdots. Kaut gan ja viņu apmierina soliņš un Mesi kompānija komandā, varbūt arī, ka paliks, bet tā var vietu izlasē pazaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-16 14:57, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Peps ir lielisks treneris, bet viņa transfēri ir cita lieta.
Plus izskatās, ka ar nefavorītiem (Eto'O, Jaja, Ibra) īpaši neceremonējas, bet patriec.
IMO hard man speciāli priekš ČL izslēgšanas spēlēm un El Clasico padārgi sanāk, bet bagāts jau dara kā grib. Barca ar savu intensīvo presingu man šķiet vispār spēj iztikt bez tāda spēlētāja, un iepriekšējās sezonās Keita šīs funkcijas arī ir neslikti uzņēmies, nu tur kādu drusku agresīvāk pasegt un tā.
Man izskatās, ka Peps pēc atteikšanās no Jajas aizstājēja iegādē ir ietekmējies no Mašerano reputācijas, bet laukumā izrādās, ka pat neskatoties uz to, kombinacionālajam futbolam Masch īsti piemērots nav, kamēr tas pats Buskets pozicionālajā spēlē un darbībā ar bumbu ir ļoti progresējis. 22 M par rotācijas DM mayb ir bik padārgi, tā vien nāk atmiņā Čigrinska variants, ka tikai Masch tāpat kā viņš vēl netiek ar zaudējumiem pārdots. Kaut gan ja viņu apmierina soliņš un Mesi kompānija komandā, varbūt arī, ka paliks, bet tā var vietu izlasē pazaudēt.
Pirmkārt atzīmēšu, ka patīkami vest dialogu ar vienu no retajiem cilvēkiem šajā mājas lapa kurs nevis tukši muld, bet runā par lietu, lai arī mūsu uzskati nedaudz atšķirās.

Keitu gan ar Maskerano es nelīdzinātu, Barsā nav neviena tāda spēlētāja, kā maskerano, kurš katrā tackle ieliekās ar pilnu atdevi, tā lai vairs nevienam prātā nenāk atkārtot kādu "gudrību" viņa priekšā, tas gan bieži tiek vērtēts arī ar plāksteri, it sevišķi jau mūsu mīļajā La Liga.. . Un ņemot vērā šo visu, vēlreiz atkārtošos, ka manuprāt Maskerano ļoti labi apzinājās, ka daudz spēles laika viņam netiks dots. Un līdz ar to, manuprāt no Maskerano puses viss notika mērķtiecīgi, kaut gan, varbūt, nedaudz arī neloģiski....
Lai arī kā es personīgi nemīlu asu futbolu un līdz ar to arī Haviera stila spēlētājus, ļoti labi apzinos, ka mūsdienās tādi čaļi brīžiem ir vajadzīgi... Atceries kaut vai dažu gadus atpakaļ, kad mums bija playoff spēles ar to pašu Liverpool... mums tieši trūka tāda spēlētāja centrā...

     [+] [-]

, 2010-11-16 19:05, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Žēl, cerēju ieraudzīt Londonā pie cita nīderlandieša. Starp citu šosezon ļoti progresējis tieši pozicionālajā spēlē un bumbas atņemšanā, no viņa varētu sanākt neslikts deep lying playmaker, bet primārā pozīcija laikam jau vairāk uz uzbrukumu tendēta.
Kauns būtu turēt sveci zem pūra, tāpēc labāk jau lai spēlē uzbrūkoši, jo tas holandietim vislabāk padodas.
Tikai nesapratu par to "nīderlandieti". Tu biji domājis "Spurs"?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-16 19:38, pirms 13 gadiem
Ļoti labs papildinājums Barcai. Es gan cerēju, ka viņu iegūs United, bet nu katālāņiem tas tiešām ir spilgts ieguvums. Pats par sevi ļoti ātrs un tehnisks spēlētājs, vēl ļoti jauns, bet jau ar savu vārdu Eiropā. Man varbūt tas, ka iet uz Barcu ir mazliet negaidīti, bet nu katrā ziņā prieks, ka beidzot arī Barca, nevis tikai Real vai City. Lai veicas Ibrahimam. PSV un Eiredivisie līmeni bija jau pāraudzis pagājušajā sezonā.

     [+] [-]

, 2010-11-16 22:42, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai nesapratu par to "nīderlandieti". Tu biji domājis "Spurs"?
Drīzāk Arsenal un RVP, ar kuru viņam jau izlasē izveidojās laba sapratne.