Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Tiesnesis neieskaita "Southampton" vārtus, MU triumfē EFL kausā

Tiesnesis neieskaita "Southampton" vārtus, MU triumfē EFL kausā
Zlatans Ibrahīmovičs spēles izskaņā izrāva uzvaru
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika izspēlēta pēdējā spēle Anglijas Līgas kausā, finālā sacenšoties Mančestras ''United'' un ''Southampton''. Tiesneši spēles sākumā neieskaitīja godīgu ''Southampton'' vārtu guvumu, bet Zlatans Ibrahīmovičs spēles izskaņā izrāva uzvaru 3:2.

Mančestras ''United'' līdz šim Anglijas Līgas kausa (English Football League) finālos bija spēlējusi deviņas reizes, uzvarot četros no tiem (1992., 2006., 2009., 2010.). ''Southampton'' savukārt šis bija otrais fināls kluba pastāvēšanas vēsturē (pirmais - 1979. gadā).

Mančestras ''United'' šovakar nevarēja palīdzēt savainotie Henrihs Mhitarjans un Fils Džounss. ''Southampton'' situācija bija daudz bēdīgāka, jo spēlei netika pieteikti seši savainotie spēlētāji.

Mančestras ''United'': De Hejs – Roho, Smolings, Beilijs, Valensija – Pogbā, Errera – Marsiāls (Fellaini 90'), Lingārds (Rešfords 77'), Mata (Keriks 46') – Ibrahīmovičs

''Southampton'': Forsters – Bertrands, Jošida, Stefenss, Sedriks – Redmonds, Deiviss (Rodrigess 90'), Romeu, Vords-Prauss – Tadičs (Boufals 77'), Gabiadini (Longs 83')

''Southampton'' 10. minūtē vadībā izvirzīja komandas uzbrukuma līderis Manolo Gabiadini, taču spēles galvenais arbitrs Andrē Marinērs vārtu guvumu kļūdaini neieskaitīja. Gabiadini guva godīgus vārtus, atrodoties vienā līnijā ar Markosu Roho, tomēr tiesneši, nespēdami izsekot notikumiem, fiksēja aizmuguri.

Nedaudz vēlāk Mančestra tika pie iespējas izpildīt brivsitienu no visai tālas distances. Pie bumbas stājās Zlatans Ibrahīmovičs, kurš guva skaistus vārtus, iegriežot bumbu tuvajā stūrī – 1:0. ''Southampton'' pirmajās 30 minūtēs gan vairāk kontrolēja bumbu, gan radīja labākus momentus pie pretinieku vārtiem.

''United'' spēlēja kā pārliecinošs otrais numurs, meklējot iespējas pretuzbrukumos. ''Southampton'' bija laba izdevība panākt neizšķirtu, tomēr bīstamu Džeimsa Vorda-Prausa sitienu fantastiski atvairīja Davids De Hejs. Nedaudz vēlāk Mančestra izspēlēja labu kombināciju un Džese Lingārds precīzi sita tālajā stūrī – 2:0.

Puslaika izskaņā rezultāta starpību minimāli sadeldēja Gabiadini, kurš pēc zema centrējuma no tuvas distances pārspēja De Heju un panāca 2:1. Otrā puslaika sākumā ''Southampton'' vēlreiz nodemonstrēja savu jaudu. Kārtējā komandas uzbrukumā Gabiadini atradās ar muguru pret vārtiem, taču pamanījās saņemt bumbu un izpildīt ļoti neērtu sitienu, taču bumba ielidoja vārtos – 2:2.

Puslaika turpinājumā pēc stūra sitiena Oriols Romeu sita ar galvu, taču trāpīja pa vārtu stabu, pamatīgi satraucot Mančestras komandu un līdzjutējus. Spēle bija līdzīga un bija grūti prognozēt, kura komanda izraus uzvaru. ''Southampton'' līderis Gabiadini tika nomainīts, un viņa vietā nāca Šeins Longs.

Šāda maiņa nenesa panākumus. ''Southampton'' spēles izskaņā pienācīgi nepiesedza bīstamo Ibrahīmoviču, kurš pēc centrējuma guva vārtus ar galvu un izrāva Mančestrai piekto uzvaru deviņos EFL finālos - 3:2!

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Manchester Utd – Southampton3:2 (2:1)Ibrahīmovičs 19' 87' Lingārds 38' – Gabiadini 46' 48'

EFL kausa pēdējo 10 gadu uzvarētāji

GadsUzvarētājaFinālisteRezultāts
2017.Manchester UnitedSouthampton3:2
2016.Manchester CityLiverpool1:1*
2015.ChelseaTottenham2:0
2014.Manchester CitySunderland3:1
2013.SwanseaBradford5:0
2012.LiverpoolCardiff2:2**
2011.BirminghamArsenal2:1
2010.Manchester UnitedAston Villa2:1
2009.Manchester UnitedTottenham0:0***
2008.TottenhamChelsea2:1

*Mančestras ''City'' uzvarēja 11 metru sitienu sērijā 3:1
**''Liverpool'' uzvarēja 11 metru sitienu sērijā 3:2
***Mančestras ''United'' uzvarēja 11 metru sitienu sērijā 4:1

  -3 [+] [-]

, 2017-02-26 20:30, pirms 7 gadiem
GOD ZLATAN!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:31, pirms 7 gadiem
Pēc basketbola terminiem - Zlatans ir riktīgs clutch!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:37, pirms 7 gadiem
Viss čikiniekā ManUTD!
Slēpts komentārs: Kommaer///

  -4 [+] [-]

, 2017-02-26 20:38, pirms 7 gadiem
Tikai ar rupju tiesnešu kļūdu MU izcīnīja rezerves spēlētāju(MICKEY MOUSE) kausu!!!

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:39, pirms 7 gadiem
Sezonas sākumā bija norakstīti, bet tagad iespēlējušies, spēlē daudz labāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:40, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kādēļ- kļūdaini? Tu noteikumus vispār zini? Redmonds vai kas tur bija aktīvajā aizmugurē un to varēja traktēt kā uzmanības novēršanu! PATS TU, KĻŪDA, NOVĀC DEB ILO VIRSRAKSTU!
Kā tā var būt 'aktīva aizmugure', ja Redmonds netika pie bumbas? 'Pasīvā' jā, bet ne 'aktīvā'.

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:41, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Sezonas sākumā bija norakstīti, bet tagad iespēlējušies, spēlē daudz labāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:41, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: Tikai ar rupju tiesnešu kļūdu MU izcīnīja rezerves spēlētāju(MICKEY MOUSE) kausu!!!
Mācies noteikumus, bērniņ.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:41, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kādēļ- kļūdaini? Tu noteikumus vispār zini? Redmonds vai kas tur bija aktīvajā aizmugurē un to varēja traktēt kā uzmanības novēršanu! PATS TU, KĻŪDA, NOVĀC DEB ILO VIRSRAKSTU!
Pats noteikumus iemācies. Lai to traktētu kā aizmuguri, bumbai bija jānonāk līdz Redmondam, citādāk - tīrs vārtu guvums. A tas, ka kādam likās, vai kaut kas tika novērsts, tie ir slima suņa murgi.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:42, pirms 7 gadiem
Sharps rakstīja: Kā tā var būt 'aktīva aizmugure', ja Redmonds netika pie bumbas? 'Pasīvā' jā, bet ne 'aktīvā'.
jo, piem, vārtsargs nezina, ka spēlētājs ir aizmugurē un gaida bumbu uz viņu. Tā ir aktīvā aizmugure.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:42, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Pats noteikumus iemācies. Lai to traktētu kā aizmuguri, bumbai bija jānonāk līdz Redmondam, citādāk - tīrs vārtu guvums. A tas, ka kādam likās, vai kaut kas tika novērsts, tie ir slima suņa murgi.
vēlviens idi doots
Slēpts komentārs: Kommaer///

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:44, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: vēlviens idi doots
Parādi man kur noteikumos ir rakstīts, ka "ja tiesnesim izskatās, ka kāds no spēlētajiem ir aizmugurē, tad obligāti jādod svilpes signāls, neskatoties vai bumba nonāk līdz konkrētajam spēlētājam vai nē" ???

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:45, pirms 7 gadiem
omg, es jums tiešām iesaku nopietnāk papētīt dažādākās situācijas, pirms gudri mēģināt kaut ko pārmest.
pastīties bik vairāk futbola par vienu spēli nedēļā.. moš, ar laiku aizies

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:45, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Mācies noteikumus, bērniņ.
Iesūkā puikiņ!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:46, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Parādi man kur noteikumos ir rakstīts, ka "ja tiesnesim izskatās, ka kāds no spēlētajiem ir aizmugurē, tad obligāti jādod svilpes signāls, neskatoties vai bumba nonāk līdz konkrētajam spēlētājam vai nē" ???
noteikumos ir tāds punkts: ja aizmugures spēlētājs ar savu kustību traucē vārtsargam, maldina to, tad tā ir aizmugure!!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:46, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: Iesūkā puikiņ!
iesūkāsi drīz tu ar savu čelsiju

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:48, pirms 7 gadiem
aiziešu pēc tējas un maizītēm! Ceru uz jautrību! =))))

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:48, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: iesūkāsi drīz tu ar savu čelsiju
13 martā Jūs Mudakus CHELSEA uzvilks pēc pilnas programmas....

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:48, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: noteikumos ir tāds punkts: ja aizmugures spēlētājs ar savu kustību traucē vārtsargam, tad tā ir aizmugure!!!!!!!!!!!!!
Nav tur tāda punkta. Pat ja būtu, tad tā būtu vienkārši vārtsarga bloķēšana nevis aizmugure

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:49, pirms 7 gadiem
Kas pie velna ir EFL?

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:50, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kas pie velna ir EFL?
English football league

  +2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:50, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Nav tur tāda punkta. Pat ja būtu, tad tā būtu vienkārši vārtsarga bloķēšana nevis aizmugure
Tas puikiņš tak tēlo visgudri....

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:51, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: English football league
mums ir visādi Kāšoni un Šeterberji, bet tagad ir EFL?

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:51, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kas pie velna ir EFL?
Anglijas florbola līga

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:52, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: mums ir visādi Kāšoni un Šeterberji, bet tagad ir EFL?
EFL vienmēr ir bijis

  +2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:52, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: Tikai ar rupju tiesnešu kļūdu MU izcīnīja rezerves spēlētāju(MICKEY MOUSE) kausu!!!
Vai vai...baigais nazis jūties kad beidzot Chelsea rāda sakarīgu spēli???Kad tie tavi favorīti vēl nesen buksēja pat tad viņiem nebij pa spēkam pret citu komandu "rezervistiem" kaut ko tādu sasniegt...

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:54, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Parādi man kur noteikumos ir rakstīts, ka "ja tiesnesim izskatās, ka kāds no spēlētajiem ir aizmugurē, tad obligāti jādod svilpes signāls, neskatoties vai bumba nonāk līdz konkrētajam spēlētājam vai nē" ???
https://www.myactivesg.com/sports/f...

Aptuveni šādas instrukcijas spēles vadīšanā un offside diagnosticēšanā izmanto arī FIFA tiesneši

  +2 [+] [-]

, 2017-02-26 20:54, pirms 7 gadiem
Nu jā, līnijtiesnesis nokļūdījās tajā situācijā. Protams vārti bija jāskaita, bet vai maz viņi tā kļūdās? Mariners daļēji atdeva parādu neiedodot noraidījumu. Southampton bija labi, bet kāds tur brīnums, kamēr viņi 15 dienas atpūtās un gatavojās finālam, MU šī bija 4. spēle 10 dienās. Tādēļ vēl jo patīkamāka uzvara, Ibra zvērs protams, savos gados šitā kapāt.
Un ja nemaldos, MU šī ir piektā uzvara deviņos Līgas kausa finālos, nevis kā autors apgalvo - 5 uzvaras 5 finālos.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-26 20:55, pirms 7 gadiem
Bronsons rakstīja: Vai vai...baigais nazis jūties kad beidzot Chelsea rāda sakarīgu spēli???Kad tie tavi favorīti vēl nesen buksēja pat tad viņiem nebij pa spēkam pret citu komandu "rezervistiem" kaut ko tādu sasniegt...
MU vēl jo projām buksē!
Vai tad Tu šī kausa izcīnīšanu uzskati par baigo panākumu....Southampton tas būtu panākums......

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
Gabbiadini - fantastisks pirkums izskatās Southampton!
5 vārti 3 spēlēs!!! Šajā sezonā Napoli rindās arī 5 goli, tikai 19 spēlēs..

  -3 [+] [-]

, 2017-02-26 20:56, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: https://www.myactivesg.com/sports/f...

Aptuveni šādas instrukcijas spēles vadīšanā un offside diagnosticēšanā izmanto arī FIFA tiesneši
As long as any part of the body, inclusive of head, shoulders or feet of the attacking player is behind the last defending player when the ball is played forward, it will be considered an offside. That is if the player is involved in active play through any of the following conditions.

Šajā gadījumā, neviens no punktiem netika pārkāpts

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 20:57, pirms 7 gadiem
Man likās, ka tamlīdzīgas situācijas, kad pasīvā aizmugure ietekmē momentu, ir atstātas tiesneša interpretācijai.

     [+] [-]

, 2017-02-26 20:57, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Nav tur tāda punkta. Pat ja būtu, tad tā būtu vienkārši vārtsarga bloķēšana nevis aizmugure
Un šeit arī oficiāli no FIFA:
https://www.google.lv/search?q=acti...

Pirmo dokumentu atver.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:00, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: MU vēl jo projām buksē!
Vai tad Tu šī kausa izcīnīšanu uzskati par baigo panākumu....Southampton tas būtu panākums......
Protams ka vēl buksē un neräda to ko gribētu līdzjutēji...nav pagaidām vēl tās stabilitātes bet gan jau...trofeja paliek trofeja un protams ka nav no tām vērtīgākajām bet lieta tāda ka lïdz ar tava komenta parādīšanos baigā ekstāzē jau te neviens nekrita..vai ne tā?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:00, pirms 7 gadiem
Interfering with play & Interfering with an opponent.

Ne jau tīrā aizmugure protams

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:00, pirms 7 gadiem
Bija intresnata spēle , nu tad veiksmi MU un tiekamies Londona

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:01, pirms 7 gadiem
OK guys. Seit noteikumi tiem kas nezina OFFSIDE noteikumus.

*******It is not an offence in itself to be offside. A player is only penalised for being offside if he is deemed to be involved in active play. So a player can only be called offside if he is:

-In the opposition’s half.
-Interfering with play (that is, he’s part of the attacking move).
-Interfering with an opponent (that is, he’s preventing the opponent from defending against the attacking move).
-Gaining any advantage by being in that position.

(ja nesaprotat angliski un vel aizvien domajat ka tad gols bija jaskaita, tad pasakiet partulkosu Latviski)

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:03, pirms 7 gadiem
ups neparkopeajas viss teksts. bet butiba jaskatas uz 2 - 4 punktu, un tur nav jabut saksarsmei ar bumbu lai butu offsaids

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:04, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un šeit arī oficiāli no FIFA:
https://www.google.lv/search?q=acti...

Pirmo dokumentu atver.
Omg, Damarkuss... es te jau gandrīz uzvārījos! karta tēja vēl piedevām, saproti..

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:06, pirms 7 gadiem
inis2 rakstīja: 13 martā Jūs Mudakus CHELSEA uzvilks pēc pilnas programmas....
=))) 50/50, vecais. United ir pielicis mugurkaulā diezgan ievērojami!

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:07, pirms 7 gadiem
Bet spriežot loģiski, neatkarīgi no noteikumiem- ja spēlētājs ganās gar pretinieka vārtiem, viņš epizodi ietekmē jebkurā gadījumā. Pat bez bumbas.

  -4 [+] [-]

, 2017-02-26 21:07, pirms 7 gadiem
Maredo rakstīja: OK guys. Seit noteikumi tiem kas nezina OFFSIDE noteikumus.

*******It is not an offence in itself to be offside. A player is only penalised for being offside if he is deemed to be involved in active play. So a player can only be called offside if he is:

-In the opposition’s half.
-Interfering with play (that is, he’s part of the attacking move).
-Interfering with an opponent (that is, he’s preventing the opponent from defending against the attacking move).
-Gaining any advantage by being in that position.

(ja nesaprotat angliski un vel aizvien domajat ka tad gols bija jaskaita, tad pasakiet partulkosu Latviski)
Pats angliski laikam nesaproti. Redmonds nekādā veidā nepiedalijās vārtu gūšanā, ne traucēja pretinieku spēlētājiem, ne vārtsargam. Ja viņš būtu turējis vai kavējis kādu aizsargu, tad gan, bet ne šajā gadījumā.

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:10, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Pats angliski laikam nesaproti. Redmonds nekādā veidā nepiedalijās vārtu gūšanā, ne traucēja pretinieku spēlētājiem, ne vārtsargam. Ja viņš būtu turējis vai kavējis kādu aizsargu, tad gan, bet ne šajā gadījumā.
ah ok. izskataas ka, lai vai ko tev liek preti (pat FIFA noteikumus) tev vienalga ir sava taisniba. Nu nekas, negribi saprast tad nesaproti ar.

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:12, pirms 7 gadiem
reku bildite ar piepeles bridi. skaidri un gaisi redzams .offside ';

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:12, pirms 7 gadiem
Maredo rakstīja: ah ok. izskataas ka, lai vai ko tev liek preti (pat FIFA noteikumus) tev vienalga ir sava taisniba. Nu nekas, negribi saprast tad nesaproti ar.
Visu es saprotu. Vienkārši parādi man, kā Redmonds piedalījās vārtu gūšanā un kā ietekmēja situāciju, kura notika 5 metrus pirms viņa

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:12, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Pats angliski laikam nesaproti. Redmonds nekādā veidā nepiedalijās vārtu gūšanā, ne traucēja pretinieku spēlētājiem, ne vārtsargam. Ja viņš būtu turējis vai kavējis kādu aizsargu, tad gan, bet ne šajā gadījumā.
De Hea pat neizlēca, bet uzreiz meklēja līnijnieku. Vai nu slikts vārtsargs, vai tomēr zin, kas ir kas VIŅA Laukumā.

Labi, labi... vārtsarga skata leņķa vai vārtsarga darbības spēju ierobežošana neskaitās un FIFA vispār ir muļķi. Piekrītu. Raksti jaunus noteikumus, jo pilnīgi 50 pret 50 moments. Ne vairāk ne mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:13, pirms 7 gadiem
https://www.google.co.uk/search?q=southampton+offside&biw=1600&bih=794&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRrePNu67SAhXlA8AKHekoBK0Q_AUIBygC#imgrc=3nIVrOB05sbMbM: ';

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:14, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Visu es saprotu. Vienkārši parādi man, kā Redmonds piedalījās vārtu gūšanā un kā ietekmēja situāciju, kura notika 5 metrus pirms viņa
Āk Dievs.... daži, pat uz lāpstiņām nolikti nepadodas un gaida kamēr šiem skābekli piegriezīs

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:14, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: De Hea pat neizlēca, bet uzreiz meklēja līnijnieku. Vai nu slikts vārtsargs, vai tomēr zin, kas ir kas VIŅA Laukumā.

Labi, labi... vārtsarga skata leņķa vai vārtsarga darbības spēju ierobežošana neskaitās un FIFA vispār ir muļķi. Piekrītu. Raksti jaunus noteikumus, jo pilnīgi 50 pret 50 moments. Ne vairāk ne mazāk.
Kāda skata ierobežošana, ja Redmonds atrodas aiz De Hea muguras?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:16, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Visu es saprotu. Vienkārši parādi man, kā Redmonds piedalījās vārtu gūšanā un kā ietekmēja situāciju, kura notika 5 metrus pirms viņa
Atkārtojumā var spriest visādi, bet dinamikā izskatījās tā, ka nosvilpa tiesnesis.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:18, pirms 7 gadiem
Labi, nav ko spriedelet par Offsiedu. Spele gala. un MU svin uzvaru. Apsveicu MU

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:18, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kāda skata ierobežošana, ja Redmonds atrodas aiz De Hea muguras?
Ar perifēro redzi redzēja viņu gan, un Redmonds ietekmēja viņa situācijas analīzi, kura bija jāveic zibenīgi.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:19, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Kāda skata ierobežošana, ja Redmonds atrodas aiz De Hea muguras?
tak vienalga Redmonds gāja uz bumbu nebija izslēdzies no epizodes. Tālāk jau De Gea varēja vien minēt, kurš sitīs pa vārtiem- aizmugures čalis vai otrs. Aizmugure!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:19, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ar perifēro redzi redzēja viņu gan, un Redmonds ietekmēja viņa situācijas analīzi, kura bija jāveic zibenīgi.
starp citu. paldies.

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:21, pirms 7 gadiem
Nu kāda tur aizmugure?!? Tā piespēle nemaz nebija adresēta Redmondam (pieņemsim). Viņš netraucēja vārtsargam, aizsargiem, - viņš vispār varēja tur visu spēli stāvēt pie MU vārtu staba, bet partneri tikmēr sist bumbu otrajā vārtu stūrī. Saprotams ka pasīvo aizmuguri fiksē ja spēlētājs atrodas bumbas trajektorijā kad tā lido vārtos un traucē vārtsargam, bet ne jau šādā situācijā...

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:21, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: starp citu. paldies.
Par ko tad? Šī pasīvā aizmugure mani ir besījusi jau ļoti sen.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:24, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: Nu kāda tur aizmugure?!? Tā piespēle nemaz nebija adresēta Redmondam (pieņemsim). Viņš netraucēja vārtsargam, aizsargiem, - viņš vispār varēja tur visu spēli stāvēt pie MU vārtu staba, bet partneri tikmēr sist bumbu otrajā vārtu stūrī. Saprotams ka pasīvo aizmuguri fiksē ja spēlētājs atrodas bumbas trajektorijā kad tā lido vārtos un traucē vārtsargam, bet ne jau šādā situācijā...
nu, ja vēl Tu nebūtu iekavās ielicis "pieņemsim", šis arguments būtu bijis ar savu jēgu! Tur jau tā lieta, ka viņš varēja būt kaut kur prom un viss būtu kārtībā, bet viņš atradās (kā mēs redzam attēlā augstāk) metru no epicentra! Aizmugure!!

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:25, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: Nu kāda tur aizmugure?!? Tā piespēle nemaz nebija adresēta Redmondam (pieņemsim). Viņš netraucēja vārtsargam, aizsargiem, - viņš vispār varēja tur visu spēli stāvēt pie MU vārtu staba, bet partneri tikmēr sist bumbu otrajā vārtu stūrī. Saprotams ka pasīvo aizmuguri fiksē ja spēlētājs atrodas bumbas trajektorijā kad tā lido vārtos un traucē vārtsargam, bet ne jau šādā situācijā...
Vismaz viens normāls cilvēks

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:26, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un šeit arī oficiāli no FIFA:
https://www.google.lv/search?q=acti...

Pirmo dokumentu atver.
Pastāsti, lūdzu, kurā lapā esošo punktu tieši pārkāpj? Vistuvākais tam ir 21. lapā, taču pat tas neiet kopā. Redmonds vienkārši skrēja vārtu virzienā un nevienam netraucēja.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:27, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Par ko tad? Šī pasīvā aizmugure mani ir besījusi jau ļoti sen.
par viedokli par "perifēro redzi"- galīgi nebūtu aizdomājies, bet fiška baigā!
kapēc besī? tā jau arī ir, ka vārtusargam nav jāzīlē aizmugure un nebūtu normāli, ja maldinošā aizmugures spēlētāja ietekmē tiek ieskaitīti vārti!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
esprets rakstīja: Pastāsti, lūdzu, kurā lapā esošo punktu tieši pārkāpj? Vistuvākais tam ir 21. lapā, taču pat tas neiet kopā. Redmonds vienkārši skrēja vārtu virzienā un nevienam netraucēja.
klausies. runa jau sākās par to, ka tāda punkta par "pasīvo aizmuguri"vispār neesot! Un- jā- viņš traucē aktīvi ar savu virzību uz vārtiem. par maz, par maz jums futbola- es Jums garantēju!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
esprets rakstīja: Pastāsti, lūdzu, kurā lapā esošo punktu tieši pārkāpj? Vistuvākais tam ir 21. lapā, taču pat tas neiet kopā. Redmonds vienkārši skrēja vārtu virzienā un nevienam netraucēja.
Tieši tā. Redmonds varēja kaut vai skriet gar laukuma gala līnīju vai stāvēt pie tālā stūra karodziņa

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: nu, ja vēl Tu nebūtu iekavās ielicis "pieņemsim", šis arguments būtu bijis ar savu jēgu! Tur jau tā lieta, ka viņš varēja būt kaut kur prom un viss būtu kārtībā, bet viņš atradās (kā mēs redzam attēlā augstāk) metru no epicentra! Aizmugure!!
Jā - VIŅAM ir aizmugure!!! Tam, pie kura bumba beigās nemaz nenonāk!!! Spēlētājs DRĪKST atrasties aizmugurē, tāpēc jau pārējiem komandas spēlētājiem nav jābeidz spēlēt. Neesi redzējis situācijas, kad piespēle it kā tiek adresēta spēlētājam kurš atrodas aizmugurē, šis to saprotot bumbu demonstratīvi neaiztiek, bet tikmēr partneris aizskrien no pareizas situācijas, savāc bumbu un spēle turpinās?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:32, pirms 7 gadiem
Nav jēga runāt ar šiem dažiem tipiem - vai nu troļļi, kas palīdz autoriem vākt komentārus, vai arī vienkārši cilvēki, kuriem dzīvē grūtāk klājies.

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:33, pirms 7 gadiem
esprets rakstīja: Pastāsti, lūdzu, kurā lapā esošo punktu tieši pārkāpj? Vistuvākais tam ir 21. lapā, taču pat tas neiet kopā. Redmonds vienkārši skrēja vārtu virzienā un nevienam netraucēja.
Tieši 21.lpp jā.
Un noskaties kur kurš bija brīdī, kad tika izdarīts sitiens pa vārtiem, nevis piespēles brīdi.

Vienkārši skrēja u vārtiem. Nu nu.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-26 21:34, pirms 7 gadiem
Kā saka Toļiks- noteikumi nav tikai jāsaprot, bet arī JĀIZPROT!
Paldies, Arlabunakti!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-26 21:35, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tieši 21.lpp jā.
Un noskaties kur kurš bija brīdī, kad tika izdarīts sitiens pa vārtiem, nevis piespēles brīdi.

Vienkārši skrēja u vārtiem. Nu nu.
Aizmuguri traktē no piespēles izdarīšanas brīža nevis no sitiena pa vārtiem izdarīšanas brīža

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:39, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: OMfG, nu.. vecīt.. man nav, ko piebilst... vnk -fail. es -piemēram- nelienu, kur nezinu. un iesaku arī Tev, jo šobrīd par tevi normāli ņirdz
Uz kāda pamata? Ja tev nav ko darīt, bet gan troļļot internetā, tad tās ir tavas problēmas.

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:39, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Uz kāda pamata? Ja tev nav ko darīt, bet gan troļļot internetā, tad tās ir tavas problēmas.
ok!!! mani, diemžēl, satrauc jaunatnes nākotne, un es cenšos izskaust atpalicību, kā nu vien spēju! Internets ir viens no instrumentiem! Bet tiešām- tikai viens no.. un.. Tu tiešām esi mana problēma, jo tev avatarā ir My Red Dewl Clb

  -2 [+] [-]

, 2017-02-26 21:42, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ok!!! mani, diemžēl, satrauc jaunatnes nākotne, un es cenšos izskaust atpalicību, kā nu vien spēju! Internets ir viens no instrumentiem! Bet tiešām- tikai viens no.. un..
Kā var izskaust atpalicību, ja pats esi atpalicis?

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:44, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: ē, šis to saprotot bumbu demonstratīvi neaiztiek, bet tikmēr partneris aizskrien no pareizas situācijas, savāc bumbu un spēle turpinās?
un tieši tādēļ, lai viņam nepiešķirtu aizmuguri- viņš demonstratīvi to neaizstiek! Pareizi Tu saki! Pats atbildi uz šo jautājumu! Tak padomā ar galvu nākamreiz! Tas nav uzbrauciens, bet gan novēlējums.

     [+] [-]

, 2017-02-26 21:48, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Aizmuguri traktē no piespēles izdarīšanas brīža nevis no sitiena pa vārtiem izdarīšanas brīža
Āk Dievs nu.

San4ito - ja pasīvās aizmugures spēlētājs aizsedz vārtsarga skatu, pofig, tā šā kā tā ir pasīvā.
DaMarcus - nav taisnība. Tā jau ir aizmugure.
San4ito - bet śajā epizodē neviens skatu nevienam neaizsedza.
DaMarcus - doooh. Mēs vispārināti, vai par konkrēto epizodi runājam.
esprets - Redmonds vnk tikai skrēja uz vārtiem, viņš aktīvi nepiedalījās.
DaMarcus - nav taisnība. Noskaties, ko viņš darīja sitiena brīdī (t.i., aktīvi vai neaktīvi (pastaigājās) darbojās vārtu guvumā)
San4ito - bet aizmuguri fiksē no piespēles brīža, nevis sitiena brīža (kas, starp citu,arī ne vienmēr ir taisnība - pie atlēkušajām bumbām)
DaMarcus pie sevis - (nu San4ito Tu ko... vispār esi bērns, drīz runāsim par to, ja jebkuram ķermenim ir 3 dimensijas, un pricjom te offside????)

Jauku vakaru. Aptuveni tāda saruna bija.

     [+] [-]

, 2017-02-26 22:02, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: un tieši tādēļ, lai viņam nepiešķirtu aizmuguri- viņš demonstratīvi to neaizstiek! Pareizi Tu saki! Pats atbildi uz šo jautājumu! Tak padomā ar galvu nākamreiz! Tas nav uzbrauciens, bet gan novēlējums.
Te nav nekādu jautājumu - ir fakta konstatācija! Vārtus guva spēlētājs, kurš atradās pareizā situācijā piespēles brīdī, bet tas kurš atradās aizmugurē, bumbai nepieskārās, nekādā veidā netraucēja pretinieku spēlētājiem un neradīja nekādas priekšrocības partnerim! Tā ka domāšanu ar galvu pāradresēju atpakaļ...

     [+] [-]

, 2017-02-26 22:04, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Āk Dievs nu.

San4ito - ja pasīvās aizmugures spēlētājs aizsedz vārtsarga skatu, pofig, tā šā kā tā ir pasīvā.
DaMarcus - nav taisnība. Tā jau ir aizmugure.
San4ito - bet śajā epizodē neviens skatu nevienam neaizsedza.
DaMarcus - doooh. Mēs vispārināti, vai par konkrēto epizodi runājam.
esprets - Redmonds vnk tikai skrēja uz vārtiem, viņš aktīvi nepiedalījās.
DaMarcus - nav taisnība. Noskaties, ko viņš darīja sitiena brīdī (t.i., aktīvi vai neaktīvi (pastaigājās) darbojās vārtu guvumā)
San4ito - bet aizmuguri fiksē no piespēles brīža, nevis sitiena brīža (kas, starp citu,arī ne vienmēr ir taisnība - pie atlēkušajām bumbām)
DaMarcus pie sevis - (nu San4ito Tu ko... vispār esi bērns, drīz runāsim par to, ja jebkuram ķermenim ir 3 dimensijas, un pricjom te offside????)

Jauku vakaru. Aptuveni tāda saruna bija.
Let's agree to disagree. Šādi daudzi vārti ir bijuši ieskaitīti, tiesa nav laika meklēt tagad, lai Tev speciāli kaut ko parādītu. Ja gribi, droši meklē pats.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-27 02:23, pirms 7 gadiem
Spēli neredzēju, žēl. Bet prieks par MU.

Noskatijos Highlights, ienācu SC un izlasot virsrakstu likās, ka nebija vēl kāds moments ielikts, bet tad sapratu par ko runa. Un tiešām noteikumus nerubijat? + vēl pārsmējos par komentāriem. Īpaši par to kurā teikts, ka pasīvo aizmuguri fiksē, ja traucē vārtsargam. kas tev hokējs galvā??? jo ja traucē vārtsargam, īpaši tajā mazajā vārtsargu laukumā, tad kāda tur pasīvā,aktīva vai hujkāda vēl aizmugure, tas ir noteikumu pārkāpums, par ko spēli uzreiz apturētu un vārtus neskaitītu pat ja no aizmugures ne smakas nebūtu. ok šis nav tas gadījums. Bet ko jūs vispār zināt par aizmuguri? ķipa līnijtiesnesim jāgaida pie kura spēlētāja beigās nonāks tā bumbaun tad jātin ''filma galvā atpakaļ'' un jāatceras kurā vietā tas spēlētājs bija piespēles brīdī.c'mon. Piespēles brīdī spēlētājs atradās aizmugurē. un te, laikam, ir daži tik akli, ka pat neredzēja to ka viņš atradās vietā uz kuriei tika dota piespēle. No jūsu komentārie jēga būtu tikai tad, ja piespēle sekotu uz labo pusi(no piespēlētāja) vai arī tas, kas atradās aizmugurē būtu bijis pa labi un neatrastos piespēles trajektorijas virzinienā, tad jā, šeit varētu diskutēt vai galvenaja tiesnesim bija jāpieņem aimugure, bet šeit vis tīri un skaidri bija redzems, ka spēlētājs piespēles brīdī atradās aizmugurē un piespēle sekoja viņa virzienā un līdz ar to atbilstoša līnijtiesneša un galvenā tiesneša darbība, nevelti ir šāds noteikumus, kas domāts tieši šādiem brīžiem. Var tiešām, tikai pasmieties par jums.

     [+] [-]

, 2017-02-27 02:38, pirms 7 gadiem
Es ar domaaju ka aizmugure... A kaa var buut 11m seerijaa skaits 4-1, tas tak. Nav iespeejams....

     [+] [-]

, 2017-02-27 08:15, pirms 7 gadiem
..tā kā.. jaunie.. saņemiet sevi rokās un paklausieties, ko Jums stāsta pieauguši, izglītoti cilvēki! Jo gudrība "no malas" ir kā dāvana- mēs Jūs izglītojam bez maksas! + jūs par vakardienu man esiet parādā rehabilitāciju!
(tas, ka jūs barā stulbi viens otru atkārtosiet, nekādi neietekmēs faktu patiesumu- tas tā.. uz priekšdienām- par jebkuru tēmu!)
Un- galu galā.. padomājiet, tak, vienreiz ar galvu!!!

     [+] [-]

, 2017-02-27 09:55, pirms 7 gadiem
MU kaut tāds mazs prieciņš

  -1 [+] [-]

, 2017-02-27 10:20, pirms 7 gadiem
Spēles momentu video - ”Southampton” neieskaita tīrus...

     [+] [-]

, 2017-02-27 10:37, pirms 7 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: MU kaut tāds mazs prieciņš
Prieki ir lieli! Par pašu komandas sniegumu. Varbūt, ne konkrēti šajā spēle, bet kopumā : ))

     [+] [-]

, 2017-02-27 10:48, pirms 7 gadiem
Paskaties uzmanīgāk: Redmonds signalizē, ka ir gatavs piespēlei! Kādas vēl diskusijas? Ar katru mirkli jūs izgāžaties tikai vairāk..

     [+] [-]

, 2017-02-27 13:16, pirms 7 gadiem
Tīrs gols, Redmonds varēja tur kaut uz vārtu līnijas masturbēt, izspēlē iesaistīts viņš nekādā veidā nebija. Ambāļu bars

     [+] [-]

, 2017-02-27 13:49, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-02-27 13:55, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-02-27 14:31, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Tīrs gols, Redmonds varēja tur kaut uz vārtu līnijas masturbēt, izspēlē iesaistīts viņš nekādā veidā nebija. Ambāļu bars
..ar to, ka viņš ar roku rādīja piespēles līniju- jau pietiek, lai viņš būtu "iesaistīts spēlē"+ viņš noreaģēja uz piespēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja