Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Vengers: "Ja nepietrūktu spēka, iesistu vēl"

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Vengers: "Ja nepietrūktu spēka, iesistu vēl"
Londonas "Arsenal" galvenais treneris Arsēns Vengers
Foto: AFP/Scanpix

Tuvu brīnumam vakar bija Londonas "Arsenal", kas astotdaļfināla atbildes spēlē pret "Milan" gandrīz atspēlēja četru vārtu deficītu. Komandas galvenais treneris Arsēns Vengers izteicies, ka sasniegt kāroto mērķi traucējis spēku izsīkums. Vengers arī kritizējis mača tiesnešus, kuri esot tiesājuši par labu "Milan".

Londonas "Arsenal" pirmajā mačā viesos piekāpās pretiniekam ar 0:4, bet atbildes mačā jau pirmajā puslaikā guva trīs bezatbildes vārtus. Lieliskas iespējas izcelties bija arī otrajā spēles pusē, bet tās netika izmantotas. Labākā no tām bija Robinam van Pērsijam.

"Van Pērsijs mēģināja pārmest bumbu pāri vārtsargam, jo tas atradās uz zemes, taču Abjati ļoti ātri piecēlās, tādēļ neizdevās iesist," šo epizodi atcerējās "Arsenal" galvenais treneris Arsēns Vengers. Kopumā viņš palika apmierināts ar komandas sniegumu, taču nekautrējās arī pakritizēt tiesnešus un laukumu Milānā:

"Pateicu spēlētājiem, ka viņi var būt lepni par savu sniegumu. Mums uz rezervistu soliņa pietrūka pussargu, kuri varētu doties laukumā, lai atdzīvinātu spēli, kad pamatspēlētāji pagura. Ja mēs nebūtu tik paguruši, esmu drošs, ka gūtu vēl 2-3 vārtus. Esam atguvuši godu pēc iepriekšējās spēles. Gribētos uzslavēt komandas aizsargus, kuri bija lieliski. Žēl, ka pēdējās 10-15 minūtēs neizdevās neko izveidot pie pretinieku vārtiem, bet tas viss saistīts ar spēka trūkumu.

Es neesmu apmierināts ar spēles tiesnesi, kurš piešķīra pārāk daudz pārkāpumu laukuma vidusdaļā. "Milan" futbolisti to prasmīgi izmantoja.

Joprojām uzskatu, ka UEFA kaut kas būtu jāmaina, jo nav normāli, ka komandām ir jāspēlē uz tāda laukuma, kāds bija Milānā."

"Milan" galvenais treneris Masimiljāno Alegri: "Mums ir jāanalizē šis zaudējums. Savainojumu dēļ šodien bijām spiesti spēlēt ar trīs uzbrucējiem, kas lika mums ciest aizsardzībā. Esam sarūgtināti par zaudējumu, bet galvenais, ka tikām tālāk. Otrajā puslaikā bija iespējas iesist, bet tās nerealizējām. Pārāk bieži kļūdījāmies saspēlē, pie tam spēlējām maigi. Mums bija vairāk jācenšas uzbrukt, kā mēs to darījām otrajā puslaikā.

Sanktpēterburgas "Zenit" vakar neprata noturēt mājās iegūto vienu vārtu pārsvaru, divu spēļu summā ar 3:4 piekāpjoties "Benfica". Krievu komandas galvenais treneris Lučāno Spaleti atzina, ka zaudējums bija pelnīts: "Otrajā puslaikā bija iespējas iesist, bet kopumā "Benfica" bija labāka. Lai nu kā, uzskatu, ka tikšana astotdaļfinālā mūsu komandai ir labs sasniegums. Vairākos mačos nospēlējām ļoti veiksmīgi, no tālākās cīņas izslēdzām "Porto". Analizēsim komandas stiprās un vājās puses, lai nākamgad nostartētu veiksmīgāk.".

"Benfica" galvenais treneris Žorže Žezušs: "Šodien uz laukuma bija divas lieliskas komandas. "Zenit" rindās ir pieci izlases futbolisti, bet tomēr uzvarējām mēs. Pirmie guvām vārtus, pēc kā atdevām iniciatīvu, bet lieliski darbojāmies pretuzbrukumos, tādēļ arī guvām otros vārtus. Tikšana ceturtdaļfinālā ir lielisks sasniegums, jo to vienība paveikusi tikai otro reizi pēdējos 20 gados.

Izmantotie resursi:
Sky Sports | Sport News
The official website for European football –...

 +24 [+] [-]

, 2012-03-07 10:46, pirms 12 gadiem
No virsraksta var saprast, ka Vengers ar kādu kāvies
Slēpts komentārs: Hossa43

  +1 [+] [-]

, 2012-03-07 11:39, pirms 12 gadiem
Hossa43 rakstīja: Ko arsenal gribeja?pirms svarigam spelem atlizot Arsavinu,luk trukstosais pussargs
Redzēji viņa debijas spēli "Zenit" sastāvā?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-07 11:54, pirms 12 gadiem
Zenit sastava neviens neizcelas ar kreativam darbibam.. Nebija neviena,kas liktu normali pasvist Benfica aizsardzibai!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 11:59, pirms 12 gadiem
Žēl es biju par Arsenal

  -1 [+] [-]

, 2012-03-07 12:45, pirms 12 gadiem
Jocīga spēle - pirmajā puslaikā Milāna izgāja uz laukuma ar domu vispār nespēlēt futbolu, Arsenal darīja ko gribēja, otrajā puslaikā Arsenal vairs neko nevarēja izdarīt - nebij pat neviena bīstama momenta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-07 14:59, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: Jocīga spēle - pirmajā puslaikā Milāna izgāja uz laukuma ar domu vispār nespēlēt futbolu, Arsenal darīja ko gribēja, otrajā puslaikā Arsenal vairs neko nevarēja izdarīt - nebij pat neviena bīstama momenta
Kā tad ka nebija - tas ka RvP sita no 2 metru attāluma pa vārtiem, kur priekšā ir tikai guļošs vārtsargs (kas pirms tam izvilcis Džervinjo sitienu pēc rikošeta, kas tad tas pa momentu.
Un vispār ja realizētas tiktu cik necik visi momenti - rezultāts būtu kādi 6:4 Arsenal labā. vakar itāļi bija pilnīgi impotenti aizsardzībā bet arī tādi paši aizsardzībā - ko vien bija vērts moments ,kad Ščestinjs uzripina bumbu uz kājas Ibram, kas pamanās aizsist garām pustukšiem vārtiem. Spēles vidū vispār abas komandas vairāk par 2 precīzām piespēlēm izpildīt nevarēja....

 +25 [+] [-]

, 2012-03-07 16:19, pirms 12 gadiem
Onka rakstīja: Un vispār ja realizētas tiktu cik necik visi momenti - rezultāts būtu kādi 6:4 Arsenal labā. vakar itāļi bija pilnīgi impotenti aizsardzībā bet arī tādi paši aizsardzībā - ko vien bija vērts moments ,kad Ščestinjs uzripina bumbu uz kājas Ibram, kas pamanās aizsist garām pustukšiem vārtiem. Spēles vidū vispār abas komandas vairāk par 2 precīzām piespēlēm izpildīt nevarēja....
Taisnība tev ir gan par zemo saspēles kvalitāti, īpaši no itāļu puses, gan par milāniešu nespēju parādīt sakarīgu sniegumu aizsardzībā, kā arī uzbrukumā.

Nepiekrītu par to 6:4. Ja domā vakardienas spēli, tad nezinu, no kurienes Milāna varēja ņemt 4 golus (3 labus momentus saskaitīju - Ibrahimovičs, Nocerino, El Shaarawy). Ja biji to attiecinājis uz rezultātu 2 kārtu summā, tad arī nesaprotu kādā veidā tu to saskaitīji - ja vakardien Arsenal varēja spēli pabeigt ar 6:2 vai 6:3, tad tikpat labi es varu apgalvot, ka Milāna varēja pabeigt 1. kārtu ar 7:1 vai 8:1.

Lai arī milānieši vakar parādīja katastrofālu sniegumu, uzskatu, ka tālāk tika pelnīti, jo jāvērtē abu kārtu mači. Vakar Milāna nebija tā komanda, kas uzvarēja 1. kārtu ar 4:0, tieši tāpat kā Arsenal 3 nedēļas atpakaļ San Siro nebija tā komanda, kas uzvarēja šo kārtu ar 3:0 - domāju, ka tā īsti arī neizdevās izvērtēt komandu patiesos spēkus, taču cilvēki kādu brīdi atcerēsies tikai pēdējo rezultātu...

     [+] [-]

, 2012-03-07 16:19, pirms 12 gadiem
nu jaa: kas butu, ja butu. Vengers kaut kaa pedejai laika izcelas ar cikstosiem komentariem.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-07 16:44, pirms 12 gadiem
keisx_89 rakstīja: Taisnība tev ir gan par zemo saspēles kvalitāti, īpaši no itāļu puses, gan par milāniešu nespēju parādīt sakarīgu sniegumu aizsardzībā, kā arī uzbrukumā.

Nepiekrītu par to 6:4. Ja domā vakardienas spēli, tad nezinu, no kurienes Milāna varēja ņemt 4 golus (3 labus momentus saskaitīju - Ibrahimovičs, Nocerino, El Shaarawy). Ja biji to attiecinājis uz rezultātu 2 kārtu summā, tad arī nesaprotu kādā veidā tu to saskaitīji - ja vakardien Arsenal varēja spēli pabeigt ar 6:2 vai 6:3, tad tikpat labi es varu apgalvot, ka Milāna varēja pabeigt 1. kārtu ar 7:1 vai 8:1.

Lai arī milānieši vakar parādīja katastrofālu sniegumu, uzskatu, ka tālāk tika pelnīti, jo jāvērtē abu kārtu mači. Vakar Milāna nebija tā komanda, kas uzvarēja 1. kārtu ar 4:0, tieši tāpat kā Arsenal 3 nedēļas atpakaļ San Siro nebija tā komanda, kas uzvarēja šo kārtu ar 3:0 - domāju, ka tā īsti arī neizdevās izvērtēt komandu patiesos spēkus, taču cilvēki kādu brīdi atcerēsies tikai pēdējo rezultātu...
kāda starpība vai pēc momentiem būtu 6:4 vai 5:3 vai 7:5 (gadījumā ja viss būtu gājis vārtos). Abas komandas spēlēja vakar vienkārši slikti - un tomēr Arsenal gandrīz izlīda caur adatas aci.
Un kāds tam sakars tika tālāk pelnīt vai nē - tālāk tika komanda kas bija labāka 2 spēļu summā un punkts. Kāda starpība kā spēlēja vakar - ja pietika ar šo rezultātu (4:0) tad tas bija viss kas vajadzīgs.
p.s. un neapnīk to riekstu dēļ sev plusus likt?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-07 17:10, pirms 12 gadiem
Onka rakstīja: kāda starpība vai pēc momentiem būtu 6:4 vai 5:3 vai 7:5 (gadījumā ja viss būtu gājis vārtos). Abas komandas spēlēja vakar vienkārši slikti - un tomēr Arsenal gandrīz izlīda caur adatas aci.
Un kāds tam sakars tika tālāk pelnīt vai nē - tālāk tika komanda kas bija labāka 2 spēļu summā un punkts. Kāda starpība kā spēlēja vakar - ja pietika ar šo rezultātu (4:0) tad tas bija viss kas vajadzīgs.
p.s. un neapnīk to riekstu dēļ sev plusus likt?
"Kāda starpība, kāds sakars, kāda starpība?" - tā arī neko nepateici savā komentārā. Tu man stāsti par rezultātu - es tev atbildu par rezultātu, apšaubot tavas skaitļošanas spējas vai spēles izpratni - nezinu kas darās tavā galvā, un ar ko tu tagad esi tik neapmierināts. Pelnīti - tātad 2 kārtu summā milānieši izskatījās labāki - iespējamais rezultāts, kuru pafantazējot var paskaitīt, ir tikai vēl viens faktors, kas apstiprina, ka arī spēles ziņā labāki. Daži uzskata, ka pēc vakardienas spēles Arsenal bija jātiek tālāk, aizmirstot spēli Itālijā, un ja tavā 1. komentārā bija cita doma, tad nesaprotu ar ko esi neapmierināts?

Nepiekrītu, ka Arsenal vakar spēlēja slikti - acīmredzot, maču noskatījies 5min ilgā klipā.
Tikai tāpēc, ka tev ir savādāks viedoklis, nenozīmē, ka citiem jāskrien tieši tev līdzi...