Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:539, Did:0, useCase: 3

Galvanovskis pēdējo spēli "Ventspilī" jau novadījis?

Galvanovskis pēdējo spēli "Ventspilī" jau novadījis?
"Ventspils" galvenais treneris Agris Galvanovskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

No „Ventspils” klubam tuvu stāvošiem avotiem Sporta Avīze+ šovakar uzzināja, ka zaudētā spēle Čehijā trenerim Agrim Galvanovskim, visticamāk, ir bijusi pēdējā kurzemnieku sastāvā.

Ventspils kluba vadība jau sezonas ievadā jūtīgi reaģēja uz katru basketbola komandas neveiksmi un baumas par iespējamo Galvanovska atstādināšanu uzvirmoja jau novembra sākumā. Pēc diviem piedzīvotiem zaudējumiem Eiropas kausa izcīņā „Ventspils” vadības pacietības mērs esot piesmēlies pilns un komandā paredzēta galvenā trenera nomaiņa. Klubā uzskatot, ka Galvanovskis vairs nav spējis kontrolēt un līdz ar to arī produktīvi vadīt šo sastāvu.

Ja scenārijs piepildīsies, tas norādīs arī uz nopietnu pavērsienu Ventspils kluba filozofijā. Līdz šim ventspilnieki bija pazīstami kā konservatīva darba stila piekritēji, bet ar šo soli kluba vadība ļauj manīt, ka nav gatava dot otrās un trešās iespējas.

Nav skaidrs, kurš varētu pārņemt galvenā trenera amatu Ventspilī, vien zināms, ka plānots uzrunāt Krievijā strādājošo latvieti Gundaru Vētru.

  -3 [+] [-]

, 2009-12-01 20:57, pirms 14 gadiem
Vētra?!?

 +40 [+] [-]

, 2009-12-01 20:58, pirms 14 gadiem
Kas Jūs smejaties?? Vētra tak neies uz kkādu Ventspili trenēr, kas nespēj samaksāt kaut pusi no tās summas, ko viņš saņem UGMK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-01 21:04, pirms 14 gadiem
Pamatotas baumas vismaz. Laiks pārmaiņām...

  +6 [+] [-]

, 2009-12-01 21:04, pirms 14 gadiem
nu kaut kā neticas gan... ja nu vienīgi Galvanovskis pats atkāpsies... Ja jau gribas lielas uzvaras uzreiz, tad kluba sastāvs ar būtu pilnīgi savādāks jākomplektē, nevis ņemt tikai vai nu jaunos vai nu lētos un tad prasīt tūlītēju rezultātu...

  +4 [+] [-]

, 2009-12-01 21:05, pirms 14 gadiem
Cerams galvenā trenera vietu atdos Krauliņam

  +4 [+] [-]

, 2009-12-01 21:10, pirms 14 gadiem
piekrītu, ja grib uzvaras, tad sastāvs ir savādāk jākomplektē!
tad jau sanāk, ka kluba vadība nonāk pretrunā pati ar sevi

  +6 [+] [-]

, 2009-12-01 21:14, pirms 14 gadiem
Pilnigas mulkjiibas...
Paskatieties tak saakumaa vinju sastaavu...bez Strēlnieka,Petveja,varbuut, Zakja...neviens cits tur nav nopietna liimenja speeleetaajs...
Taka tas buutu peedeejais stulbums kko taadu dariit...un meerkjis tak ir jauno audzinaassana,ne uzvaras visaas speelees....

  +5 [+] [-]

, 2009-12-01 21:15, pirms 14 gadiem
100% Vētra nenāks strādāt uz Ventiņiem. Domāju ka viņam Krievijā ir krietni lielāka alga ... Un arī prestižs ... Bet nu Galvanovski sen jau vajadzēja nomainīt ... Pilnīgi nekādu sadarbību un ja kaut ko mēģina izveidot, tad tā ir bezjēdzīga ... Un kāda jēga runāt par to ka Zaķis nav labs aizsardzībā, ja uzbrukumā kur viņš ir ļoti talantīgs viņš tiek izmantots lai maigāk pateiktu - MINIMĀli !!! Vāks ...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-01 21:16, pirms 14 gadiem
Izklausās diezgan neticami. Vismaz neloģiski noteikti. Nu var jau būt ka tiešām kaut kas komandas iekšienē nav kārtībā, nu un tad varbūt arī ka tas būtu pamatoti. Protams ka arī komandas rādītais basketbols šobrīd nav labs. Bet no otras puses apskatoties, BKV taču bija jāforsē forma uz Eirolīgas kvalifikācijas spēlēm, kur nospēlēja tīri tā neko, teiktu pat ļoti labi. Iespējams šobrīd spēlētājiem ir formas kritums, tapēc sasteigt ar trenera atlaišanu būtu muļķīgi. Turklāt kur tad ņemt ko labāku? Krauliņš? Nu i jēga kāda? Krauliņam vieta ir trenēt jaunos, ar savu pieredzi viņš ļoti daudz ko var iemācīt. Bet Krauliņa kungs taču kā treneris vairs neprogresēs!?!
Vētras kandidatūra vispār izklausās pēc fantastikas...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 21:24, pirms 14 gadiem
Jaa G.Veetras kandidatuura liekas nereaals variants..
Shaubos vai A.Galvanovskis tiks atlaists tas vareetu buut maajiens vinjam,lai vinsh sanjemtos,sapurinaat un uzlabot komandas sniegumu
Slēpts komentārs: normin

  +3 [+] [-]

, 2009-12-01 22:14, pirms 14 gadiem
ventiš rakstīja: nu kaut kā neticas gan... ja nu vienīgi Galvanovskis pats atkāpsies... Ja jau gribas lielas uzvaras uzreiz, tad kluba sastāvs ar būtu pilnīgi savādāks jākomplektē, nevis ņemt tikai vai nu jaunos vai nu lētos un tad prasīt tūlītēju rezultātu...
par to jauno lētumu VAlters ar reiz ieminējās. JA ne lielas uzvaras, tad vismaz gaidāmas uzvaras un ne lielus zaudējumus. Šīs divas spēles erokausos vienkārši izsmiekls bija, komanda tā reāli nekā nevar izdarīt. viena lieta ir zaudējums kur varētu teikt - nu jā, tur būtu nedaudz veiksmīgāk, tur būtu paveicies - to varētu saprast, bet ne jau pilnīgi bezcerīgi zaudējumi vācu un čehu klubiem. šodien pilnīgi bailes pārņēma, ja būtu iekļuvuši eirolīgā. sausā varbūt ar nepaliktu, bet arī tur nereti lielas komandas tiek atstātas uz 40 punktiem, tad mums tur vispār būtu par katru punktu salūts jāšauj.

     [+] [-]

, 2009-12-01 22:38, pirms 14 gadiem
Es domäju, ka SA+ raksti büs nedaudz nopietnäki par sho. Ja jau ir kkäda insider informäcija pieejama, tad vrb labäk vispirms vairäk piesträdät pie kädas zinjas, lai bütu nevis raksts raksta peec, bet vismaz ar augstveertiigäku saturu.

     [+] [-]

, 2009-12-01 22:39, pirms 14 gadiem
garais11 rakstīja: Pilnigas mulkjiibas...
Paskatieties tak saakumaa vinju sastaavu...bez Strēlnieka,Petveja,varbuut, Zakja...neviens cits tur nav nopietna liimenja speeleetaajs...
Taka tas buutu peedeejais stulbums kko taadu dariit...un meerkjis tak ir jauno audzinaassana,ne uzvaras visaas speelees....
bet kāpēc tad bija jāsačakarē bertāna an kalves karjera?

  -3 [+] [-]

, 2009-12-01 22:39, pirms 14 gadiem
p.s. piekrītu krauliņa kandidatūrai

  -1 [+] [-]

, 2009-12-02 00:12, pirms 14 gadiem
Jau pēc abiem zaudējumiem VEFam šādas runas paklīda, taču vēlāk gan nekas nebija dzirdams.

     [+] [-]

, 2009-12-02 00:25, pirms 14 gadiem
Dynamic rakstīja: da neatlaidīs Galvanovski sezonas vidū.. Un nedomāju, ka vispār kaut kāda jēga būtu atlaist.
labrit, kads tev sezonas vidus, tiks sezonas labs sakums...
Slēpts komentārs: ak tu neraža..

     [+] [-]

, 2009-12-02 01:31, pirms 14 gadiem
Tikai ar viduvēju prātiņu apveltītam skribelētājam var murgos parādīties Vētras kandidatūra! Drīzāk Skotijs Boumens šosezon trenēs RD, nekā Vētra BKV. Nākšana klajā ar šādiem paziņojumiem vairāk raksturīga VZ, bet nepārsteidz arī no SA- barojaties tak no viena pupa. Gaidu ''analītisku'' rakstu no Ērika par Ventspils sniegumu!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-02 01:43, pirms 14 gadiem
Nu sorry, bet pēc tādas spēles, kāda bija vakar, atkāpšanās būtu itin loģiska. Nav jau runa par komplektāciju, bet gan par spēles organizāciju! Laukumā nav redzamas kombinācijas...šajās pēdējās spēlēs. Spēlētājiem ir atmiņas traucējumi vai varbūt treneris nevar noskaņot?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-02 09:27, pirms 14 gadiem
Barca Nr.1 rakstīja: bet kāpēc tad bija jāsačakarē bertāna an kalves karjera?
kāda vēl karjera??? tak nolaidieties uz zemes vienreiz!!! dažās spēlēs džeki uzspīdēja un tas arī ir bijis viss! arī BKV sastāva dažās spēlēs šie divi konkrētie puiši uzspīdēja!!!
ja jau viņi ir tik labi, tad kas liedz viņiem tagad spēlēt labāk??? Bertānam izskatās, ka tagad ir sportiskā bedre! nekas, lai puikas trennējas un viss nāx ar laiku!!!
nav ko te mainīt trennerus! sviests kaut kāds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-02 13:42, pirms 14 gadiem
Tas kāds aprīļa joks?

     [+] [-]

, 2009-12-02 13:57, pirms 14 gadiem
Par trenera maiņu: neliekas loģiski no Ventspils uzstādījuma: audzināt savus bāleliņus un cīnīties par uzvaru katrā spēlē. No rezultāta viedokļa, savukārt, liekas loģiska trenera maiņa, jo ne tikai zaudējumi, bet kādā "bezzobainā spēlē" tie ir gūti. Par vienkāršo loģiku: prasīt rezultātu pret pieredzējušākiem, vecākiem un galvenais mentāli gatavākiem spēlētājiem (Brose Baskets, Nymburk, Šauļi) nevar, jo kā jau tas ir visiem sen zināms: ziemeļnieki (Latvija) attīstās daudz lēnāk un vēlāk nekā citu tautu pārstāvji. Sastāvs, jau arī piedodiet, uz LV fona šobrīd liekas gana labs un konkurētspējīgs, bet ar šādu Ventspils sastāvu pret BAronu, ASK aizpagājušgad, būtu vienos vārtos - bez variantiem. Tas, ka Ventspilī ir labākie LV jaunākie talanti - tas ir SUPER, bet būt pirmajam ciemā (LV) nav tas pats kas būt ne pēdējam pilsētā (Eiropā). Mieru, un tikai mieru! Nāks laiks, būs rezultāti. Galvanovskim jāpaliek!
Par Vētras iesaistīšanos: vienīgais pluss, kāpēc Vētra varētu piekrist: pēc vairāk kā 2 sezonu izlaišanas, ir gaidāma viņa atgriešanās pie VEČU basketbola (pie izlases stūres), tāpēc, kur nu vēl labāk, kā Ventspilī, ja tur tiešām jau spēlē 1/3 no nākamā izlases modeļa!

     [+] [-]

, 2009-12-02 15:03, pirms 14 gadiem
VV taču Galvanovski nosauca par vienu no diveim (otrs Bagatskis) kandidātiem uz LV izlases galvenā trenera amatu... Atkal būs pārsteidzies?

     [+] [-]

, 2009-12-02 18:22, pirms 14 gadiem
Un ko Zvirgzdiņš šobrīd dara?