Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Auguma un svara nozīme hokejā

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Auguma un svara nozīme hokejā
Aigars Cipruss
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vēl Latvijas U-18 izlase nav aizbraukusi uz Baltkrieviju, bet hokejam ''tuvu stāvoši cilvēki'' internetā diskutē, ka Leonīds Tambijevs izlases kandidātus meklējis kādā distrofiķu skolā. Ka ar šādiem mikimaušu augumiem un cāļa svariem mūsu puikām Minskā nav ko meklēt. Ja nu vienīgi gribot pasmīdināt publiku...

Apgalvojumam, ka augums un svars ir noteicošais, lai labi spēlētu hokeju, ir pamats, taču tas nav pats galvenais. Galvenais ir: vai tu proti spēlēt hokeju! Skaidrs, ka smagam, bet labāk gan fiziski attīstītam, un garam, ir priekšrocības, bet! Ja Tambijevs spēlētājus atlasītu pēc šī kritērija, tad viņam būtu jātrenē vai nu basketbolisti vai sumisti. Un lielākā daļa to Latvijas izlases puišu, kas mūs A grupā priecē jau no 1997. gada, kā nederīgi būtu jānoraksta ne tikai 17 gadu vecumā, bet arī 2000. gada pasaules čempionātā, kad šie ''mazuļi'' uzvarēja krievus.

Lūk, ''nederīgo'' saraksts

(svars un augums pēc pieteikuma IIHF)

SpēlētājsAugums/svars
Cipruss1.75 m/78 kg
Panteļejevs1.75 m/83 kg
Opuļskis1.76 m/80 kg
Kerčs1.76 m/83 kg
Tambijevs1.77 m/80 kg
Seņins1.78 m/77 kg
Fanduļs1.79 m/79 kg
Bondarevs1.79 m/80 kg
Semjonovs1.79 m/80 kg
Laviņš1.80 m/80 kg
Vasiļjevs1.80 m/82 kg
Beļavskis1.80 m/83 kg
Maticins1.80 m/85 kg

Un Vankūverā Kanādai būtu jāiztiek bez Ričarda (1,81/89), Boila (1,81/87), Krosbija (1,81/91), Morova (1,83/93) un varbūt pat bez komandas kapteiņa Nīdermaijera (1,85/91)
Bet krieviem vajadzētu atteikties no Zinovjeva (1,80/79), Korņejeva (1,80/82), Dacjuka (1,82/88), Afinogenova (1,83/88), Markova (1,83/90), Zaripova (1,84/79)...

Skaidrs, ka labāk ir, ja ir tādi veči kā Ovečkins un Kovaļčuks (abiem 1,88/99), taču nevar gribēt, lai mūsu 17 gadus veciem puikām būtu tāda fiziskā kondīcija. Tāda tā nav pat visiem Krievijas un Kanādas izlasēs spēlējušajiem. Skaidrs, ka nonsenss ir tad, ja U-18 izlases kandidāts (!) nevar pacelt 40 kg smagu svara stieni, bet tas jau ir cits stāsts.

Starp citu, ja rēķinām tikai pēc auguma un svara, kā to viens otrs piedāvā, tad no hokeja prom bija jādzen arī tikai 1,82 m garais Helmuts Balderis.

Latvijas U-18 izlase

SpēlētājsAugums/svars
Koļesņikovs1.93 m/93 kg
Kļaviņš1.90 m/90 kg
Gudļevskis1.90 m/ 85 kg
Mežulis1.85 m/74 kg
Girgensons1.84 m/78 kg
Nīmanis1.83 m/84 kg
Rautenšilds1.83 m/83kg
Freibergs1.82 m/80 kg
Upenieks1.82 m/77 kg
Dudins1.80 m/85 kg
Salija1.80 m/82 kg
Pelšs1.80 m/81 kg
Smirnovs1.80 m/80 kg
Lipsbergs1.80 m/76 kg
Ziemiņš1.80 m/75 kg
Begovs1.80 m/64 kg
Diļevka1.79 m/80 kg
Tambijevs1.79 m/72 kg
Kuzmenkovs1.79 m/72 kg
Dašutins1.79 m/70 kg
Miščuks1.78 m/84 kg
Kurmis1.77 m/65 kg
Straupe1.70 m/67 kg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-09 22:48, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Krievijas U18 kandidāti, arī diezgan lieli un smagi

4 ANTIPIN Viktor 1.74 86
14 APALKOV Daniil 1.81 80
28 ARKHIPOV Dmitri 1.89 87
26 ARZAMASTSEV Zakhar 1.83 81
22 BARBASHEV Sergei 1.82 74
9 BERDNIKOV Roman 1.80 80
29 EREMIN Petr GK L 1.92 83
19 GALIEV Stanislav 1.82 75
27 GALIMOV Emil 1.86 75
18 GRIGORENKO Evgeni 1.80 77
7 GURKIN Efim 1.83 75
11 KARTAYEV Vladislav 1.87 70
10 KHOKHLACHEV Alexander 1.80 79
1 KOSTENKO Sergei 1.81 77
13 LYUBIMOV Roman 1.88 88
8 NAMESTNIKOV Vladislav 1.82 72
6 NESTEROV Nikita 1.83 83
16 POTEKHIN Bogdan 1.77 80
5 RUKAVISHNIKOV Roman 1.87 84
15 SHALUNOV Maxim 1.90 84
2 STEPANOV Stefan 1.84 77
24 TELEGIN Ivan 1.90 83
3 VASILEVSKI Alexei 1.79 89
30 VASILEVSKI Andrei 1.88 83
20 YARULLIN Albert 1.80 84
12 ZHELDAKOV Grigori 1.84 87
21 ZOTOV Vitali 1.84 74
23 ZYRYANOV Gleb 1.92 84

Tad sanāk, ka visās vadošās izlasēs svaram un augumam ir nozīme, bet Latvijas izlasē nav?
1. Tu neredzi, ka ari muusu izlasee ir diezgan daudz garu un smagu puishu

2. Tu labaak apskaties cik junioru speletaaju ir Latvijai, cik tavaam mineetajaaam valstiim.

     [+] [-]

, 2010-04-09 22:53, pirms 14 gadiem
Amm.. mums nav tik daudz to spēlētāju no kuriem izvēlēties kā tādai Kanādai vai Krievijai. Jāpriecājas par to kas ir

     [+] [-]

, 2010-04-09 22:53, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Krievijas U18 kandidāti, arī diezgan lieli un smagi

4 ANTIPIN Viktor 1.74 86
14 APALKOV Daniil 1.81 80
28 ARKHIPOV Dmitri 1.89 87
26 ARZAMASTSEV Zakhar 1.83 81
22 BARBASHEV Sergei 1.82 74
9 BERDNIKOV Roman 1.80 80
29 EREMIN Petr GK L 1.92 83
19 GALIEV Stanislav 1.82 75
27 GALIMOV Emil 1.86 75
18 GRIGORENKO Evgeni 1.80 77
7 GURKIN Efim 1.83 75
11 KARTAYEV Vladislav 1.87 70
10 KHOKHLACHEV Alexander 1.80 79
1 KOSTENKO Sergei 1.81 77
13 LYUBIMOV Roman 1.88 88
8 NAMESTNIKOV Vladislav 1.82 72
6 NESTEROV Nikita 1.83 83
16 POTEKHIN Bogdan 1.77 80
5 RUKAVISHNIKOV Roman 1.87 84
15 SHALUNOV Maxim 1.90 84
2 STEPANOV Stefan 1.84 77
24 TELEGIN Ivan 1.90 83
3 VASILEVSKI Alexei 1.79 89
30 VASILEVSKI Andrei 1.88 83
20 YARULLIN Albert 1.80 84
12 ZHELDAKOV Grigori 1.84 87
21 ZOTOV Vitali 1.84 74
23 ZYRYANOV Gleb 1.92 84

Tad sanāk, ka visās vadošās izlasēs svaram un augumam ir nozīme, bet Latvijas izlasē nav?
pareizi, Latvija ir visgudrakie treneri... un labakais hokeja federacijas prezidents, pec U-20 spelem Canada viss ir OK ...Minska bus jauni rekordi, Baltkrievi jau sodien iesildijas prieks rekordiem 2-13 pret USA...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-09 23:16, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: 1. Tu neredzi, ka ari muusu izlasee ir diezgan daudz garu un smagu puishu

2. Tu labaak apskaties cik junioru speletaaju ir Latvijai, cik tavaam mineetajaaam valstiim.
1. Latvijas izlasē ir 4 cilvēki ar augumu 1.85 un vairāk. Kanādai tādu ir 12, bet krieviem un zviedriem pa 11. Tikpat apmēram arī čehiem, somiem un slovākiem.

2. Es neko nesaku par Latvijas iespējām, bet par to, ka Matulis apgalvo, ka svaram un augumam nav tik liela nozīme. Ja tā būtu, tad lielajās izlasēs nebūtu tādi buļļi.

     [+] [-]

, 2010-04-09 23:47, pirms 14 gadiem
Piekrītu visam sarakstam. Bet rodas viens bet... Tie pirmajā sarakstā pieminētie, sevi jau ir pierādījuši (un ja nemaldos, pats Matulis reiz sūdzējās par mūsējo augumiem, par spīti tam, ka šie māk spēlēt).

Protams, var jau tagad šos pieminēt citā kontekstā. Jebkurā gadījumā, tad jau redzēsim, no kuriem čaļiem izaugs lietas koks. Un nenosodu nevienu čali, kas spēlē bērnos un jauniešos.

P.S. Par tiem, kas izsitušies... vispār prieks.

     [+] [-]

, 2010-04-10 00:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tādam ir jābūt parasta Cilvēka normālam svaram 1:1 , bet hokeja spēlētājiem vēl + 5-10 kg, tad tas ir optimāli.
Pameklē internetā ĶMI (Ķermeņa Masas Indekss) un sapratīsi, ka runā pilnīgas muļķības. +/- varu piekrist vienīgi par 5-10 kg (minimums) klāt normālam hokejistam.
Reāli vienīgais no sastāva, kuram ir problēmas ar svaru ir Budenkovs, pārējie ir pamazi, bet mums letiņiem tas ir normāli - mēs nobriestam vēlāk.
Turklāt ko gan tādam Budenkovam darīt - kārties, ka tik mazs svars ??? Es pēc savas pieredzes zinu, ka svaru uzdzīt tas nav vienkārši. Var jau ēst cik lien un trenēties, kā neprātīgs, bet rezultāts cilvēkiem, kuriem ir ļoti ātra vielmaiņa nāk ļoti, ļoti lēnām. Un ir tāda lieta, kā maksimālā robeža konkrētā vecumā.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 03:33, pirms 14 gadiem
Cienītais autors varētu pateikt cik mums ir bijuši hokejistu ar augumu ap 180 un svaru ap 90 kg? Vai arī uzbrucēji ar augumu 190 un svaru ap 100kg (es ar to domāju kaujas svaru)?
Un varbūt vēl autors varētu paskatīties kāds augums un kāds svars ir bijis mūsu pēdējiem 5-10 draftētajiem. Tas būtu objektīvs atskaites punkts nevis no konteksta izraut pāris spēlētājus un pateikt ka viss ir ok.

     [+] [-]

, 2010-04-10 03:38, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Pameklē internetā ĶMI (Ķermeņa Masas Indekss) un sapratīsi, ka runā pilnīgas muļķības. +/- varu piekrist vienīgi par 5-10 kg (minimums) klāt normālam hokejistam.
Reāli vienīgais no sastāva, kuram ir problēmas ar svaru ir Budenkovs, pārējie ir pamazi, bet mums letiņiem tas ir normāli - mēs nobriestam vēlāk.
Turklāt ko gan tādam Budenkovam darīt - kārties, ka tik mazs svars ??? Es pēc savas pieredzes zinu, ka svaru uzdzīt tas nav vienkārši. Var jau ēst cik lien un trenēties, kā neprātīgs, bet rezultāts cilvēkiem, kuriem ir ļoti ātra vielmaiņa nāk ļoti, ļoti lēnām. Un ir tāda lieta, kā maksimālā robeža konkrētā vecumā.
Atļaušos nepirkrist, ja pārtiek no hotdogiem čipsiem un picas tad tā tiešām ir. Ja ēdienkartē ir pārsimts grami biezpiena dienā, vista, zivis, pupiņas u.t.t. tad svaru var uzdzīt 99% pat neaizraujoties ar proteīna kokteiļiem. Cita lieta, ka es neesmu redzējis nevienu LV jauno sportistu kam būtu treneris savlaicīgi izskaidrojis kādu viņam pārtiku vajadzētu lietot. Tapēc jau mums ir tik daudz traumēto jauniešu vecumā kuriem karjera traumu dēļ beidzas īsti vēl nesākusies, jo kauli un saites netur slodzi, jo netiek uzņemta pilnvērtīga pārtika...

     [+] [-]

, 2010-04-10 07:18, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Krievijas U18 kandidāti, arī diezgan lieli un smagi

4 ANTIPIN Viktor 1.74 86
14 APALKOV Daniil 1.81 80
28 ARKHIPOV Dmitri 1.89 87
26 ARZAMASTSEV Zakhar 1.83 81
22 BARBASHEV Sergei 1.82 74
9 BERDNIKOV Roman 1.80 80
29 EREMIN Petr GK L 1.92 83
19 GALIEV Stanislav 1.82 75
27 GALIMOV Emil 1.86 75
18 GRIGORENKO Evgeni 1.80 77
7 GURKIN Efim 1.83 75
11 KARTAYEV Vladislav 1.87 70
10 KHOKHLACHEV Alexander 1.80 79
1 KOSTENKO Sergei 1.81 77
13 LYUBIMOV Roman 1.88 88
8 NAMESTNIKOV Vladislav 1.82 72
6 NESTEROV Nikita 1.83 83
16 POTEKHIN Bogdan 1.77 80
5 RUKAVISHNIKOV Roman 1.87 84
15 SHALUNOV Maxim 1.90 84
2 STEPANOV Stefan 1.84 77
24 TELEGIN Ivan 1.90 83
3 VASILEVSKI Alexei 1.79 89
30 VASILEVSKI Andrei 1.88 83
20 YARULLIN Albert 1.80 84
12 ZHELDAKOV Grigori 1.84 87
21 ZOTOV Vitali 1.84 74
23 ZYRYANOV Gleb 1.92 84

Tad sanāk, ka visās vadošās izlasēs svaram un augumam ir nozīme, bet Latvijas izlasē nav?
sakārto to sarakstu pēc secības un redzēsi, ka aina nav nemaz tik briesmīga kā tu te dziedi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-10 10:40, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Krievijas U18 kandidāti, arī diezgan lieli un smagi

4 ANTIPIN Viktor 1.74 86
14 APALKOV Daniil 1.81 80
28 ARKHIPOV Dmitri 1.89 87
26 ARZAMASTSEV Zakhar 1.83 81
22 BARBASHEV Sergei 1.82 74
9 BERDNIKOV Roman 1.80 80
29 EREMIN Petr GK L 1.92 83
19 GALIEV Stanislav 1.82 75
27 GALIMOV Emil 1.86 75
18 GRIGORENKO Evgeni 1.80 77
7 GURKIN Efim 1.83 75
11 KARTAYEV Vladislav 1.87 70
10 KHOKHLACHEV Alexander 1.80 79
1 KOSTENKO Sergei 1.81 77
13 LYUBIMOV Roman 1.88 88
8 NAMESTNIKOV Vladislav 1.82 72
6 NESTEROV Nikita 1.83 83
16 POTEKHIN Bogdan 1.77 80
5 RUKAVISHNIKOV Roman 1.87 84
15 SHALUNOV Maxim 1.90 84
2 STEPANOV Stefan 1.84 77
24 TELEGIN Ivan 1.90 83
3 VASILEVSKI Alexei 1.79 89
30 VASILEVSKI Andrei 1.88 83
20 YARULLIN Albert 1.80 84
12 ZHELDAKOV Grigori 1.84 87
21 ZOTOV Vitali 1.84 74
23 ZYRYANOV Gleb 1.92 84

Tad sanāk, ka visās vadošās izlasēs svaram un augumam ir nozīme, bet Latvijas izlasē nav?
Kādas atlases iespējas ir tur un šeit. Mosties, ūsaini Wendel!

     [+] [-]

, 2010-04-10 11:53, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Tad sanāk, ka visās vadošās izlasēs svaram un augumam ir nozīme, bet Latvijas izlasē nav?
Domāju, ka tā ir tieši pašu hokejistu un arī treneru rūpala, lai hokejists būtu arī fiziski spēcīgs.... arī 1,70 vai 1,75 metrīgam čalim var uzdzīt masu vai tīri muskuļu spēku (pa kādiem 5-10 kg)... kapēc tā nenotiek.....? Tas būtu labs jautājums gan pašam hokejistam gan viņa trenerim, jo izskatās, ka tieši pie fiziskā mūsu jaunajiem tiek maz stādāts..... visi ir baigie ķehnari, bet ar pliku tehniku mūsdienu hokejā (arī Eiropā) vien nepietiek! Vajag arī fizisko spēku un arī massu, lai nepaliktu par novelceni uz kāda borta!
Kā attaisnojošu iemeslu kapēc ir tie kas ir... var minēt mūsu ierobežotās iespējas.... t.i. spēlētāju ir tik cik ir un tādi kādi ir un no tiem, tad arī atlasa! Mēs neesam hokeja lielvalsts tapēc ar hokeja lielvalstīm vēl ilgi nevarēsim sacensties..... viņiem tā izvēle ir krietni lielāka un viņi arī, tad atlasa gan labākos gan arī pēc parametiem atbilstošākos kadrus.... tāpat iespējams, ka viņiem arī tā fiziskās sagatavošanas bāze ir labāka... un tad tur arī ir tā atšķirība, kapēc viņiem čaļi ar 1,80 ir pie 80- 85 kg, bet mums dzeks ar 1,77m sver 65 kg....

     [+] [-]

, 2010-04-10 12:03, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Nu jā, tieši tāpēc es nesaprotu, kapēc Matulis viņu vispār piemin šajā sakarā, jo viņam jau nu ar svaru nav problēmas
Es tieshi nesapratu, kaapeec tu vinu piemineeji - vai lai labotu (bet Matulis nekljuudaas - peec oficiaalajiem datiem Krosbijam ir 200 maarcinjas, kas tieshaam ir 91 kg), vai arii lai atziimeetu, kaa smagu kanaadieti? Matulis vinju piemineeja pie "mazajiem", jo nav diez ko garsh.

     [+] [-]

, 2010-04-10 12:07, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Pameklē internetā ĶMI (Ķermeņa Masas Indekss) un sapratīsi, ka runā pilnīgas muļķības. +/- varu piekrist vienīgi par 5-10 kg (minimums) klāt normālam hokejistam.
Reāli vienīgais no sastāva, kuram ir problēmas ar svaru ir Budenkovs, pārējie ir pamazi, bet mums letiņiem tas ir normāli - mēs nobriestam vēlāk.
Turklāt ko gan tādam Budenkovam darīt - kārties, ka tik mazs svars ??? Es pēc savas pieredzes zinu, ka svaru uzdzīt tas nav vienkārši. Var jau ēst cik lien un trenēties, kā neprātīgs, bet rezultāts cilvēkiem, kuriem ir ļoti ātra vielmaiņa nāk ļoti, ļoti lēnām. Un ir tāda lieta, kā maksimālā robeža konkrētā vecumā.
Par to, ka dazhkaart gruuti uzdziit, piekriitu, bet par KMI runaajot, tas gan shkjiet stipri individuaali, turklaat tie indeksi ar visaam apreekjinaashanas metodeem diezgan atshkjiras.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 13:48, pirms 14 gadiem
i-neta diskusiju "speicālisti" vairumā gadījumu U-18 izlases puišus darbībā nav redzējuši, taču par kaut ko jāspriež ir. tad nu "dod virsū" par auguma un svara attiecībām.
parunāsim 23. aprīlī - pēc čempja.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 14:18, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Domāju, ka tā ir tieši pašu hokejistu un arī treneru rūpala, lai hokejists būtu arī fiziski spēcīgs.... arī 1,70 vai 1,75 metrīgam čalim var uzdzīt masu vai tīri muskuļu spēku (pa kādiem 5-10 kg)... kapēc tā nenotiek.....? Tas būtu labs jautājums gan pašam hokejistam gan viņa trenerim, jo izskatās, ka tieši pie fiziskā mūsu jaunajiem tiek maz stādāts..... visi ir baigie ķehnari, bet ar pliku tehniku mūsdienu hokejā (arī Eiropā) vien nepietiek! Vajag arī fizisko spēku un arī massu, lai nepaliktu par novelceni uz kāda borta!
Kā attaisnojošu iemeslu kapēc ir tie kas ir... var minēt mūsu ierobežotās iespējas.... t.i. spēlētāju ir tik cik ir un tādi kādi ir un no tiem, tad arī atlasa! Mēs neesam hokeja lielvalsts tapēc ar hokeja lielvalstīm vēl ilgi nevarēsim sacensties..... viņiem tā izvēle ir krietni lielāka un viņi arī, tad atlasa gan labākos gan arī pēc parametiem atbilstošākos kadrus.... tāpat iespējams, ka viņiem arī tā fiziskās sagatavošanas bāze ir labāka... un tad tur arī ir tā atšķirība, kapēc viņiem čaļi ar 1,80 ir pie 80- 85 kg, bet mums dzeks ar 1,77m sver 65 kg....
Varu tikai piekrist, manuprāt, ir liela problēma ar hokejistu fiziskās sagatavošanas sistēmu. Tas arī bija labi redzams U20 čempī, nerunājot pat kanādiešiem, pat šveicieši mūsējos brīžiem izmētāja diezgan spēcīgi. Es nezinu kas tam ir par iemeslu, pašu sportistu negribēšana vai treneru un zināšanu trūkums, bet rezultāts ir diezgan vājš. Un 'ķehnaru' kults Latvijas hokejā patiešām aizvien vēl ir spēcīgs, kamēr pat Eiropā jau sen spēlē spēka hokeju
Protams, mēs neesam hokeja lielvalsts, bet vai Tambijevs, piemēŗam, kā treneis zin kādus vingrinājumus un cik daudz ir jāizpilda jaunajiem hokejistiem, kas jāēd utt, vai vispār kādam mūsu hokejā ir zināšanas par šo? Tas it kā būtu LHF darbs piegādāt jauniešu treneriem šādu informāciju, bet Kirovs jau laikam ar tādiem sīkumiem nenodarbojas.

     [+] [-]

, 2010-04-10 14:21, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Es tieshi nesapratu, kaapeec tu vinu piemineeji - vai lai labotu (bet Matulis nekljuudaas - peec oficiaalajiem datiem Krosbijam ir 200 maarcinjas, kas tieshaam ir 91 kg), vai arii lai atziimeetu, kaa smagu kanaadieti? Matulis vinju piemineeja pie "mazajiem", jo nav diez ko garsh.
Es viņu minēju tāpēc, ka iekļaut viņu pie mazajiem ir garām. Mazais viņš būtu, ja pie 180 viņš svērtu 80 kg. Tāpat Morovu un Nīdermaieru pie 'mazajiem' iekļaut ir absurdi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-10 14:22, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: i-neta diskusiju "speicālisti" vairumā gadījumu U-18 izlases puišus darbībā nav redzējuši, taču par kaut ko jāspriež ir. tad nu "dod virsū" par auguma un svara attiecībām.
parunāsim 23. aprīlī - pēc čempja.
Baltkrievi un Šveice ir apmēram mūsu līmenis, arī pēc parametriem. Tā kā palikt A grupā ir reāli, bet problēmu jau tas nemazina

     [+] [-]

, 2010-04-10 16:39, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Protams, mēs neesam hokeja lielvalsts, bet vai Tambijevs, piemēŗam, kā treneis zin kādus vingrinājumus un cik daudz ir jāizpilda jaunajiem hokejistiem, kas jāēd utt, vai vispār kādam mūsu hokejā ir zināšanas par šo?
Labs jautājums gan Tambulambu, gan Kiram bet pirmajam tagad nav laika par to domāt (par to vajadzēja domāt iepriekš) - tūlīt sākies U-18 čemis..... un otrajam tagad protams arī ir citas "svarīgākas lietas" kā piem. lekšanās ar izlases treneriem kaut, domāju, no PO sākuma (vai pat janvāra - februāra) jau varēja diezgan droši prognozēt, ka MVD pleyoffos tiks gana tālu ar tādu spēli kādu viņi rāda šosezon....

     [+] [-]

, 2010-04-10 17:11, pirms 14 gadiem
galvenais, ka pats tambijevs miesās nebija pārāk padevies!
piekrītu, nav labi, ja lielākā daļa komandas ir tādi pamazi. tomēr jābūt sabalansētam sastāvam, gan mazajiem, gan lielajiem, lai komandas spēles stils būtu daudzveidīgāx.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 20:31, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Es viņu minēju tāpēc, ka iekļaut viņu pie mazajiem ir garām. Mazais viņš būtu, ja pie 180 viņš svērtu 80 kg. Tāpat Morovu un Nīdermaieru pie 'mazajiem' iekļaut ir absurdi.
Tev jaapiekriit, ka vinjsh saliidzinoshi nav garsh.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 00:22, pirms 14 gadiem
Wendel Clark rakstīja: Baltkrievi un Šveice ir apmēram mūsu līmenis, arī pēc parametriem. Tā kā palikt A grupā ir reāli, bet problēmu jau tas nemazina
šveice U18 līmenī šobrīd drīzāk ir čehu, somu, slovāku līmenis nekā "mūsu līmenis"... tāda nu ir tā realitāte

     [+] [-]

, 2010-04-12 19:59, pirms 14 gadiem
ko te vispār strīdēties? Katra spēlētāja gadijumā ir jāskatās individuāli, piemēram tas pats Karsums - diezgan maza auguma,bet spēka cīņās neatpaliek no garākiem un smagākiem spēlētājiem! Nevar visus spēlētājus salīdzināt pēc kaut kādiem mītiskiem kritērijem, galvenais ir paša spēlētāja cīņasspars,pašatdeve,tehnika . Mazu augumu un nelielu svaru var ļoti labi kompensēt, vajag tikai mācēt izmantot savas priekšrocības. Protams ja tev augums ir 1.50 un svars 40kg 18 gados - nav ko domāt par hokeju, ir jābūt kādām noteiktām robežām , bet nu netik traki!