Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

"Diena" publicē Kūlena un Lipmana parakstītā dokumenta kopiju

Agris Suveizda

"Diena" publicē Kūlena un Lipmana parakstītā dokumenta kopiju
Toms Kūlens
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Laikraksts "Diena" šā rīta izdevumā publicējis Latvijas Hokeja federācijas prezidenta Kirova Lipmana un bijušā izlases galvenā trenera amata kandidāta Toma Kūlena parakstītā dokumenta kopiju.

Pēdējās nedēļās tika piedzīvota kulminācija riņķa dancim ap Latvijas izlases galvenā trenera krēslu. Šajā amatā nu jau oficiāli ir Leonīds Beresņevs, taču diezgan tuvu tam bija arī Toms Kūlens. Sašutis par to, ka finiša taisnē ticis noņemts no trases, kanādietis pats uzmeklējis "Dienas" žurnālistu Māri Zembergu un atklājis, ka janvāra beigās parakstījis dokumentu par izlases vadīšanu.

Kirovs Lipmans to kategoriski noraidīja, sarunā ar Sportacentrs.com sakot, ka parakstīta bijusi tikai vienošanās, ne līgums. "Parakstījām tikai divu rindiņu garu dokumentu, tas taču nav līgums. Lūk, ar Leonīdu Beresņevu esam parakstījuši līgumu uz četrām lapaspusēm," portālam Sportacentrs.com atklāja Lipmans. "Redziet, vārdu agreement no angļu valodas var saprast dažādi – gan kā līgumu, gan parastu vienošanos, apspriešanos. Tās ir pilnīgas muļķības, ka bijām parakstījuši līgumu."

"Dienas" sporta redaktors Zembergs turēja vārdu un šā rīta laikrakstā publicēja parakstītā dokumenta kopiju, lai lasītāji paši varētu izlemt, kurai no pusēm tad ir taisnība. Dokumentu parakstījis gan Lipmans, gan Kūlens, tajā ir federācijas zīmogs, un dokuments datēts šā gada 26. janvārī.

Dokumenta pamattekstā norādītie vienošanās nosacījumi jau iepriekš ir atklāti masu medijos. Pirmkārt, tas ir atalgojums 35 un 25 tūkstošu eiro apmērā par izlases vadīšanu attiecīgi pasaules čempionātā un olimpiskajā kvalifikācijā. Otrkārt, ja izlase saglabātu vietu augstākajā divīzijā, sadarbība automātiski tiktu pagarināta uz olimpisko kvalifikāciju. Un, treškārt, ja izlasei izdotos iekļūt olimpiskajās spēlēs, tad tiktu parakstīts jauns līgums.

Taču šajā skandālā būtiskākais ir pamatteksta sākums: "Latvijas Hokeja federācija ir gatava parakstīt līgumu ar sekojošiem nosacījumiem." Ar pilnu dokumenta kopiju varat iepazīties laikrakstā "Diena".

Izmantotie resursi:
Laikraksta "Diena" 2016. gada 15. februāra izdevums

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-15 10:16, pirms 8 gadiem
Beidzot būs noņemts noslēpumainības plīvurs

 +16 [+] [-]

, 2016-02-15 10:16, pirms 8 gadiem
davai kāds ieskenējiet, fiksi uz kiosku

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 10:19, pirms 8 gadiem
Ja Suveizda pareizi ir iztulkojis dokumentu, tad Kiram ir taisnība

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 10:19, pirms 8 gadiem
Kāpēc mani tas neparsteidz?
Slēpts komentārs: sandis444444

  +5 [+] [-]

, 2016-02-15 10:21, pirms 8 gadiem
mrPO rakstīja: davai kāds ieskenējiet, fiksi uz kiosku
Nu davai skrien un skenē!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-15 10:23, pirms 8 gadiem
tad ir tikai 2 rindinas vai vairaak teksta tajaa, ko parakstija Kulens ar Lipmanu?

  +9 [+] [-]

, 2016-02-15 10:25, pirms 8 gadiem
Lai kā tur būtu. skaidrs ir tas, ka līguma parakstīšanai bija tuvu un tad pēc tam publiski nolikt...

 +14 [+] [-]

, 2016-02-15 10:27, pirms 8 gadiem
Kirovs savā elementā.. Drīz jau pat amatieru treneri nenāks pat ne tuvu LHF.

 +19 [+] [-]

, 2016-02-15 10:29, pirms 8 gadiem
Uzkarsētā atmosfērā :: Diena.lv
tur ir tas dokuments!

 +23 [+] [-]

, 2016-02-15 10:30, pirms 8 gadiem
Ļoti nesmuki no Kirova puses! Un nejau tas, ka atteica Kūlenam, bet veids, kādā to izdarīja...

  +6 [+] [-]

, 2016-02-15 10:34, pirms 8 gadiem
Kindest regards,
Kirovs Lipmans

Cik es tur saprotu, tad šo par īstu līgumu nenosaukt, vairāk izskatās pēc kaut kādas priekšlikuma (ofertes) un akcepta. Normālā situācijā sekotu tas 4 lapu līgums, bet Kiram sava taktika.
Vispār bail ko sliktu komentēt, ka neiesūdz tiesā.

     [+] [-]

, 2016-02-15 10:34, pirms 8 gadiem
goriks rakstīja: Uzkarsētā atmosfērā :: Diena.lv
tur ir tas dokuments!
Tas taču nav pat agreement, tas ir nevis darījumu, bet lietvedības dokuments - parasta vēstule. Un 26.01.2016. ir vēstules izsūtīšanas datums, nevis līguma slēgšanas datums. Kūlens cirku sarīkojis.

 +17 [+] [-]

, 2016-02-15 10:35, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas taču nav pat agreement, tas ir nevis darījumu, bet lietvedības dokuments - parasta vēstule. Un 26.01.2016. ir vēstules izsūtīšanas datums, nevis līguma slēgšanas datums. Kūlens cirku sarīkojis.
Cirku vispār sarīkoja Lipmans, bet Kūlens apjuka un kļuva par daļu no tā.

  +6 [+] [-]

, 2016-02-15 10:39, pirms 8 gadiem
Berežņevs ??? Nopietni ? Vai šis ir kārtējais supertulkojums ???

 +15 [+] [-]

, 2016-02-15 10:40, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas taču nav pat agreement, tas ir nevis darījumu, bet lietvedības dokuments - parasta vēstule. Un 26.01.2016. ir vēstules izsūtīšanas datums, nevis līguma slēgšanas datums. Kūlens cirku sarīkojis.
Bet šo diezgan loģiski var uztvert kā apliecinājumu jeb solījumu, ka LHF ir gatava noslēgt līgumu. Tātad, Kirovs un LHF bija atzinusi, ka Kūlens der trenera amatam. Bet kas notiek tālāk... Kirovs saņem vienu mistisku zvanu no Z-Amerikas un pēkšņi Kūlens vairs pat neesot treneris, vispār neko nesaprot no trenēšanas, esot tikai sporta skolotājs Tīrākais cirks. Tad atliek vien nodomāt, ko saprot Kirovs un LHF, ja bez mistiska zvana palīdzības paši nespēj izvērtēt trenera atbilstību.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-15 10:41, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas taču nav pat agreement, tas ir nevis darījumu, bet lietvedības dokuments - parasta vēstule. Un 26.01.2016. ir vēstules izsūtīšanas datums, nevis līguma slēgšanas datums. Kūlens cirku sarīkojis.
vēl brīnos vispār par Zembergu, šim ar angleni slikti un parastu vēstuli neatšķir no līguma

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 10:43, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Bet šo diezgan loģiski var uztvert kā apliecinājumu jeb solījumu, ka LHF ir gatava noslēgt līgumu. Tātad, Kirovs un LHF bija atzinusi, ka Kūlens der trenera amatam. Bet kas notiek tālāk... Kirovs saņem vienu mistisku zvanu no Z-Amerikas un pēkšņi Kūlens vairs pat neesot treneris, vispār neko nesaprot no trenēšanas, esot tikai sporta skolotājs Tīrākais cirks. Tad atliek vien nodomāt, ko saprot Kirovs un LHF, ja bez mistiska zvana palīdzības paši nespēj izvērtēt trenera atbilstību.
Kirovs jau pirms tam reizes piecas bija Kūlenu pasludinājis par netreneri, aģentu, Nolana draugu.

  +7 [+] [-]

, 2016-02-15 10:45, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kirovs jau pirms tam reizes piecas bija Kūlenu pasludinājis par netreneri, aģentu, Nolana draugu.
Jā, un tieši tāpēc tas ir vēl neloģiskāk, ka viņš vispār sūtīja kaut kādu piedāvājumu Kūlenam. Un ilgu laiku stāstīja, ka treneris būs no Z-Amerikas (ticu, ka viņš runāja par Kūlenu..)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-02-15 10:48, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Jā, un tieši tāpēc tas ir vēl neloģiskāk, ka viņš vispār sūtīja kaut kādu piedāvājumu Kūlenam. Un ilgu laiku stāstīja, ka treneris būs no Z-Amerikas (ticu, ka viņš runāja par Kūlenu..)
Tikpat neloģiski ir meklēt loģiku Kirova darbībās un izteicienos.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-15 10:50, pirms 8 gadiem
Tas būtībā ir nodomu protokols. Var runāt par morālo pusi, bet juridiski - Lipmanim šoreiz taisnība - tas nav nekāds līgums un nekādas juridiskas saistības neuzliek.

 +33 [+] [-]

, 2016-02-15 10:50, pirms 8 gadiem
Mans domu lidojums par notikumiem...gan jau Kira bij savā prātiņā izskaitļojis, ka Beresņevu pa sviestmaizi paņems. Viss uz to veiksmīgi virzījās, Bera pacēla ar U izlasi utt. Tik kiram negaidīti Beresņevs paprasīja normālu ciparu. Kiram kā kārtīgam naudas skaitītājam uzreiz smaids no sejas pazuda. Nācās lūkoties citos virzienos...Tā kā par kuras piedāvāto atalgojumu gribētāju rindas neveidojas, nācās uzplīties Kūlenam. Kūlenam, tas viennozīmīgi būtu trenera karjeras augstākais punkts, tā kā loģiski, ka šamais ieinteresēts un dēļ ieraksta CV gatavs arī nolaist algu līdz Kirovu apmierinošas līmenim. Ok, kiram vaigs tāds pašķidrs vienalga...bet nu kko dabūjis ir un pats galvenais, ka nauda palikuši makā. Tiktāl viss it kā ok...tik tad vai Kirovam ienāk prātā paduļķot dīķi pēc vienošanās ar Kūlenu patirdījot Beresņevu, vai Beresņevs pats uzpeld ar domu, kā varētu nomest ciparu, bet fakts paliek fakts....situācija - ir vienošanās ar Kūlenu un ir blakus Beresņevs ar izdevīgāku variantu. Nu a ko kiram ilgi domāt? Uzmet jeņķi un paraksta Beresņevu...nolamā presi un ar padarīta darba sajūtu dodas mājās.

     [+] [-]

, 2016-02-15 10:51, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Bet šo diezgan loģiski var uztvert kā apliecinājumu jeb solījumu, ka LHF ir gatava noslēgt līgumu. Tātad, Kirovs un LHF bija atzinusi, ka Kūlens der trenera amatam. Bet kas notiek tālāk... Kirovs saņem vienu mistisku zvanu no Z-Amerikas un pēkšņi Kūlens vairs pat neesot treneris, vispār neko nesaprot no trenēšanas, esot tikai sporta skolotājs Tīrākais cirks. Tad atliek vien nodomāt, ko saprot Kirovs un LHF, ja bez mistiska zvana palīdzības paši nespēj izvērtēt trenera atbilstību.
Protams, te var runāt varbūt vienīgi par darba stilu un to, ka Kūlens pie šāda darba stila nav radis. Taču juridiski tas ir apmēram tā - Tu ieej Maximā nopirkt Optima līnijas alu, paņem to rokās, nes uz kasi, bet, pirms kasiere noskenē svītru kodu, Tu pārdomā un to nenopēr, aizej uz RIMI un nopērc Pilzenes alu.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-15 10:53, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Mans domu lidojums par notikumiem...gan jau Kira bij savā prātiņā izskaitļojis, ka Beresņevu pa sviestmaizi paņems. Viss uz to veiksmīgi virzījās, Bera pacēla ar U izlasi utt. Tik kiram negaidīti Beresņevs paprasīja normālu ciparu. Kiram kā kārtīgam naudas skaitītājam uzreiz smaids no sejas pazuda. Nācās lūkoties citos virzienos...Tā kā par kuras piedāvāto atalgojumu gribētāju rindas neveidojas, nācās uzplīties Kūlenam. Kūlenam, tas viennozīmīgi būtu trenera karjeras augstākais punkts, tā kā loģiski, ka šamais ieinteresēts un dēļ ieraksta CV gatavs arī nolaist algu līdz Kirovu apmierinošas līmenim. Ok, kiram vaigs tāds pašķidrs vienalga...bet nu kko dabūjis ir un pats galvenais, ka nauda palikuši makā. Tiktāl viss it kā ok...tik tad vai Kirovam ienāk prātā paduļķot dīķi pēc vienošanās ar Kūlenu patirdījot Beresņevu, vai Beresņevs pats uzpeld ar domu, kā varētu nomest ciparu, bet fakts paliek fakts....situācija - ir vienošanās ar Kūlenu un ir blakus Beresņevs ar izdevīgāku variantu. Nu a ko kiram ilgi domāt? Uzmet jeņķi un paraksta Beresņevu...nolamā presi un ar padarīta darba sajūtu dodas mājās.
Šis varētu būt ļoti tuvu patiesībai

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 10:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kirovs jau pirms tam reizes piecas bija Kūlenu pasludinājis par netreneri, aģentu, Nolana draugu.
dokumentā nemaz nav norādīts amats jeb nav teikts nekas par galveno treneri vai kādu citu treneri
varbūt par aģentu jeb netreneri bija domāts

 +10 [+] [-]

, 2016-02-15 10:54, pirms 8 gadiem
nu Kira nesmuki rikojas. Tas ir taa. Pec darba intervijas Jus sanemat zvanu no darba deveja, pasakot ka Jus nems darbaa, atnaciet pirmdien, parakstisim ligumu un varesiet sakt stradat. Bet naktii uz pirmdienu Jums pazvana, ka Jums darbu nedos un vietaa bus cits. Shii jezga ar Kulenu ir tikai slikta reputacija celshana pasham Kiram un LHF. Nu kurshs normals arzemju treneris pec shada vel gribetu naakt uz LV izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-15 10:56, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas taču nav pat agreement, tas ir nevis darījumu, bet lietvedības dokuments - parasta vēstule. Un 26.01.2016. ir vēstules izsūtīšanas datums, nevis līguma slēgšanas datums. Kūlens cirku sarīkojis.
paga, kādā sakarā Kūlens kko sarīkojis ?! kapēc Kira teica, ka nekad mūžā nepiedāvātu Kūlenam vadīt izlasi, ja reku skaidri un gaiši dokumentā rakstīts.. vienalga vēstule,piedāvājums,līgums,darījums, da jebkas, bet piedāvāts tika ! Runas bija ! kāda atšķirība, līgums uz divām lappusēm vai divos teikumos ?! arī divi teikumi parakstīti no abām pusēm ir līgums vai nezinu kas, bet nevajag teikt, ka nekad nekas netika ar Kūlenu runāts !!

     [+] [-]

, 2016-02-15 10:56, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Mans domu lidojums par notikumiem...gan jau Kira bij savā prātiņā izskaitļojis, ka Beresņevu pa sviestmaizi paņems. Viss uz to veiksmīgi virzījās, Bera pacēla ar U izlasi utt. Tik kiram negaidīti Beresņevs paprasīja normālu ciparu. Kiram kā kārtīgam naudas skaitītājam uzreiz smaids no sejas pazuda. Nācās lūkoties citos virzienos...Tā kā par kuras piedāvāto atalgojumu gribētāju rindas neveidojas, nācās uzplīties Kūlenam. Kūlenam, tas viennozīmīgi būtu trenera karjeras augstākais punkts, tā kā loģiski, ka šamais ieinteresēts un dēļ ieraksta CV gatavs arī nolaist algu līdz Kirovu apmierinošas līmenim. Ok, kiram vaigs tāds pašķidrs vienalga...bet nu kko dabūjis ir un pats galvenais, ka nauda palikuši makā. Tiktāl viss it kā ok...tik tad vai Kirovam ienāk prātā paduļķot dīķi pēc vienošanās ar Kūlenu patirdījot Beresņevu, vai Beresņevs pats uzpeld ar domu, kā varētu nomest ciparu, bet fakts paliek fakts....situācija - ir vienošanās ar Kūlenu un ir blakus Beresņevs ar izdevīgāku variantu. Nu a ko kiram ilgi domāt? Uzmet jeņķi un paraksta Beresņevu...nolamā presi un ar padarīta darba sajūtu dodas mājās.
Tur pa vidu bija Ābola tirdīšana, saruna ar mistisko skandināvu un kas tik vēl ne.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-15 10:59, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu davai skrien un skenē!
man nav kāju idiot

  +7 [+] [-]

, 2016-02-15 11:00, pirms 8 gadiem
Kirovam ir taisnība, tas nav līgums, bet cilvēcīgi tas, protams, ir nesmuki.
Noteikti Kūlens, kā normāls cilvēks, sapratis, ka šī ir jau vienošanās un tālākais ir formalitāte.
Laikam nezina Kirovu tik labi.

Visvairāk jau man smiekli nāk par to, ka Kirovs bija soļa attālumā, lai paņemtu Kūlenu par galveno treneri, bet pēc brīža jau klaigā: kas tas par treneri? Neko nejēdz! Aģents! utt.

Nu, kurš te izskatās pēc idiota (atkal)?

  +5 [+] [-]

, 2016-02-15 11:00, pirms 8 gadiem
shumo rakstīja: nu Kira nesmuki rikojas. Tas ir taa. Pec darba intervijas Jus sanemat zvanu no darba deveja, pasakot ka Jus nems darbaa, atnaciet pirmdien, parakstisim ligumu un varesiet sakt stradat. Bet naktii uz pirmdienu Jums pazvana, ka Jums darbu nedos un vietaa bus cits. Shii jezga ar Kulenu ir tikai slikta reputacija celshana pasham Kiram un LHF. Nu kurshs normals arzemju treneris pec shada vel gribetu naakt uz LV izlasi.
Te jau tas joks, ka naktī uz pirmdienu pat nepiezvanīja. Pirmdien no rīta, ejot uz līguma parakstīšanu, avīzē (SC.com) izlasi, ka cits tev priekšā.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 11:01, pirms 8 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Kirovam ir taisnība, tas nav līgums, bet cilvēcīgi tas, protams, ir nesmuki.
Noteikti Kūlens, kā normāls cilvēks, sapratis, ka šī ir jau vienošanās un tālākais ir formalitāte.
Laikam nezina Kirovu tik labi.

Visvairāk jau man smiekli nāk par to, ka Kirovs bija soļa attālumā, lai paņemtu Kūlenu par galveno treneri, bet pēc brīža jau klaigā: kas tas par treneri? Neko nejēdz! Aģents! utt.

Nu, kurš te izskatās pēc idiota (atkal)?
un šādi arī juridiski veidojas tas, ka "Kira nekad nav kļūdījies. NEKAD!!!"

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 11:01, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Mans domu lidojums par notikumiem...gan jau Kira bij savā prātiņā izskaitļojis, ka Beresņevu pa sviestmaizi paņems. Viss uz to veiksmīgi virzījās, Bera pacēla ar U izlasi utt. Tik kiram negaidīti Beresņevs paprasīja normālu ciparu. Kiram kā kārtīgam naudas skaitītājam uzreiz smaids no sejas pazuda. Nācās lūkoties citos virzienos...Tā kā par kuras piedāvāto atalgojumu gribētāju rindas neveidojas, nācās uzplīties Kūlenam. Kūlenam, tas viennozīmīgi būtu trenera karjeras augstākais punkts, tā kā loģiski, ka šamais ieinteresēts un dēļ ieraksta CV gatavs arī nolaist algu līdz Kirovu apmierinošas līmenim. Ok, kiram vaigs tāds pašķidrs vienalga...bet nu kko dabūjis ir un pats galvenais, ka nauda palikuši makā. Tiktāl viss it kā ok...tik tad vai Kirovam ienāk prātā paduļķot dīķi pēc vienošanās ar Kūlenu patirdījot Beresņevu, vai Beresņevs pats uzpeld ar domu, kā varētu nomest ciparu, bet fakts paliek fakts....situācija - ir vienošanās ar Kūlenu un ir blakus Beresņevs ar izdevīgāku variantu. Nu a ko kiram ilgi domāt? Uzmet jeņķi un paraksta Beresņevu...nolamā presi un ar padarīta darba sajūtu dodas mājās.
Aizrmisi vēl pievienot Ābolu, un vēl kādu "Pasaules čempionu"..

  +7 [+] [-]

, 2016-02-15 11:08, pirms 8 gadiem
Bla ko var te muldet??? Nu visi meskludamies,un beidz stastit ka pats nenopelna naudu...un Kulens ir trenejis komandas,varbut ne izlasi,bet komandas gan daudzun dikti...Beresnevs jau ieliktenis...un pat latviesu valodu iemacities johaidi ja tu te dzivo 20 gadus...
karoci 17 minute tuksa runasana un viss...Lipmans godigi vareja pateikt ka paraksta ligumu ar Kulenu,bet beigas tomer pardomaja,tad saprastu,bet te tuksi muldet...nezinu,tautas manisana...

  +3 [+] [-]

, 2016-02-15 11:08, pirms 8 gadiem
man nav kāju idiot

Kā ta viņš to varēja zināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-02-15 11:14, pirms 8 gadiem
man liekas, ka Puče šajā visā sakarā pateica vislabāk - noturēties elitē mēs varam arī bez trenera. Būtībā diezgan patiesi, bet vairāk domāts par to, ka Kira neko augstāk netēmē. Kārtējo gadu noturēties elitē, lai nākamgad varētu teikt, ka jau 21 gadu neesmu izdarījis nevienu kļūdu. Bet vajag kko vairāk.. čalis vienkārši ir biznesa cilvēks un nevēlas lieki maksāt trenerim par darbu jau no oktobra, bet gan paņem tieši pirms pč, lai pasēž uz soliņa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-15 11:17, pirms 8 gadiem
Nu jau arī i-netā ir publicēts t.s. "līgums". Bik smiekli tomēr nāk par abām pusēm..
Hokeja izlases trenera izvēle uzkarsētā...

     [+] [-]

, 2016-02-15 11:17, pirms 8 gadiem
Eu, bet varbūt Kira gribēja vienoties ar Kūlenu 35k apmērā par to, ka šis pildīs dvieļu/ūdens puikas pienākumus ?! Pilnīgi reāli. Tas jau tomēr arī svarīgs faktors izlases vadīšanā..

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 11:19, pirms 8 gadiem
Kirov, atkāpies !!

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 11:21, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: Kirov, atkāpies !!
Kamēr Kirovs būs dzīvs, nekur neatkāpsies!
Slava Kirovam!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-15 11:22, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kamēr Kirovs būs dzīvs, nekur neatkāpsies!
Slava Kirovam!
par šito cietumā neliek ?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 11:24, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas taču nav pat agreement, tas ir nevis darījumu, bet lietvedības dokuments - parasta vēstule. Un 26.01.2016. ir vēstules izsūtīšanas datums, nevis līguma slēgšanas datums. Kūlens cirku sarīkojis.
Šoreiz jāpiekrīt Kirovam. Tas nav nekāds līgums, parasta vēstule ar piedāvājumu.

     [+] [-]

, 2016-02-15 11:25, pirms 8 gadiem
Pareizi ir ka publicejai, lai kirovs padoma, vrb beigt tomer to cirku.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-15 11:32, pirms 8 gadiem
Lasīju, ka taisās slēgt Rīgas cirku. Kur tādā gadījumā liksies visi šie hokeja darboņi?

  -2 [+] [-]

, 2016-02-15 11:38, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Lasīju, ka taisās slēgt Rīgas cirku. Kur tādā gadījumā liksies visi šie hokeja darboņi?
tev pašam liekas šitais jau nedēļu apmuļļātais joks smieklīgs?!

     [+] [-]

, 2016-02-15 11:39, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Šoreiz jāpiekrīt Kirovam. Tas nav nekāds līgums, parasta vēstule ar piedāvājumu.
nu bļin, juridiski jāa, bet vestules tekstā viņš gan pats ar sevi iet pretrunā sakot, ka nekad nepiedāvātu darbu par izlases vadītāju cilvēkam, kas nekad nav nevienu komandu vadījis..

     [+] [-]

, 2016-02-15 11:40, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: nu bļin, juridiski jāa, bet vestules tekstā viņš gan pats ar sevi iet pretrunā sakot, ka nekad nepiedāvātu darbu par izlases vadītāju cilvēkam, kas nekad nav nevienu komandu vadījis..
vēstulē nav nekas norādīts par amatu un ka viņam piedāvāts galvenā trenera amats...

  +6 [+] [-]

, 2016-02-15 11:57, pirms 8 gadiem
Lipmana kunga džungurs (500 stabi) nupat dubultojās, skat, jau miljoniņš Tas, Strausa kontekstā.

Acīmredzami, Kirovs, neradis vest biznesu ar likumpaklausīgo Rietumu pasauli, smagi aplauzās, cerēdams, ka gan jau arī šis gājiens (uzmetiens) paliks bez sekām. Nekā nebija, še tev...un visas tavas svētās asaras par dzimtenes mīlestību noskalojas atejas podā.

Lūk LHF prezidents, 20 gadus bez kļūdām strādājušais pēkšņi pieļauj šādu fufeli. Ilgi gan noturējās Gribētos gan domāt, ka šāds ir viņa darba stils no dzimšanas, visur kur viņš ielīdis.

Atkāpies!

     [+] [-]

, 2016-02-15 12:02, pirms 8 gadiem
Kirovs izspēlēja kārtis kā pašam izdevīgāk - lai nolaistu cenu lika sprast, ka jāpiekrīt skaitlim, ko viņš nosauc un kaulēties nevar... Es domāju ar to vēstuli ar kaut kādiem skaistiem parakstiem pietika, lai panāktu savu.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-15 12:05, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Šoreiz jāpiekrīt Kirovam. Tas nav nekāds līgums, parasta vēstule ar piedāvājumu.

Un kur paliek "vīrs un vārds" jēdziens biznesā?

  -4 [+] [-]

, 2016-02-15 12:08, pirms 8 gadiem
Lai tas Kanādas banāns iet ieskrieties, Ļjoņka normāls vecis,lai cīnās .

  +2 [+] [-]

, 2016-02-15 12:11, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: vēstulē nav nekas norādīts par amatu un ka viņam piedāvāts galvenā trenera amats...
Bet par kaut kādu amatu viņš taču ar Kūlenu ir runājis?

     [+] [-]

, 2016-02-15 12:14, pirms 8 gadiem
mrPO rakstīja: davai kāds ieskenējiet, fiksi uz kiosku
Hokeja izlases trenera izvēle uzkarsētā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-15 12:28, pirms 8 gadiem
Tajā pašā laikā vārds "agreement" nevienā vietā neparādās, taču divās vietās ir vārds "contract". "LHF is ready to sign a contract.", "If ...., new contract will be signed." Nu, skaidrs, ka tas neizskatās pēc nopietna līguma, jo nav atrunātas copy-paste līgumu lietas, taču galvenais (alga) ir minēts. To gan jājautā juristiem, ko tāds papīrs ir vērts, taču man tas izskatās pēc līguma ar minētām saistībām. "Contract" diez vai var saprast kā vienošanos, apspriesanos.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 12:33, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2016-02-15 12:34, pirms 8 gadiem
Man tas izskatās pēc pirmslīguma (priekšlīguma), kas civillikumā ir aprakstīts apskatieties Civillikuma Saistību tiesības otro apakšnodaļu (Līdzēju vienošanās) links: Civillikums. CETURTĀ DAĻA. Saistību tiesības

Pantā 1541 ir definēts priekšlīgums. Vēl varētu pastrīdēties par līguma būtiskajām sastāvdaļām (līguma priekšmets arī cena, ja nemaldos) Bet varbūt kāds juridskās skolas 1. kursa audzēknis varētu precīzāk paskaidrot...

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 12:36, pirms 8 gadiem
Reti pretīgs tipiņš tas Lipmans

  +5 [+] [-]

, 2016-02-15 12:41, pirms 8 gadiem
Tas nav līgums... bet praksē šādus dokumentus, kas izdoti uz oficiālas veidlapas ar īstiem parakstiem un zīmogiem mēdz saukt par vienošanās dokumentiem, lai sāktu vispār to līgumu veidot, lai būtu vērts iesaistīt juristus.
Sauc kā gribi, vienošanās, oficiāls piedāvājums, garantija...
Katrā gadījumā, LHF neko parādā jeņķim nav, jo juridiski tas nav līgums ar kaut kādiem nosacījumiem... Bet teikt, ka tas ir baigi feinais žests... Nu točna ne... kira pēc labākiem žīda paraugiem...

  +9 [+] [-]

, 2016-02-15 12:58, pirms 8 gadiem
Tas ir tā saucamais LOI (Letter of Intent).
Puses ir gatavas parakstīt līgumu. Bet nu tiešām kontrakts tas nav.

Bet piekrītu Matulim, Lipmans ir SADIRSIS visu to processu.
Kāpēc jāsaka presē, ka Kūlens gribēja 500,000 Eur?
Kāpeēc jāčakarē viņam smadzenes? cilvēkam ir darbs no kura viņš jau atprasījās...

Kauns Kirov, kauns. viss nāks atpakaļ, varbūt jau čempionāta beigās!

Kas tu par prezidentu, ja tā apejies ar cilvēkiem?!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 13:14, pirms 8 gadiem
varētu domāt te salasijušies visi juristi un visi tik balti un pūkaini un paši nekad neesat mainijuši spēles noteikumus,vai mainijuši savas domas pēdējā brīdī un latvieši ir tie paraugcilvēki kuri nevienu neuzmet,kurš tad to valsti te čakarē 25 gadus vai tikai viens Kirovs?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-15 13:16, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: varētu domāt te salasijušies visi juristi un visi tik balti un pūkaini un paši nekad neesat mainijuši spēles noteikumus,vai mainijuši savas domas pēdējā brīdī un latvieši ir tie paraugcilvēki kuri nevienu neuzmet,kurš tad to valsti te čakarē 25 gadus vai tikai viens Kirovs?
runa nav par faktu, runa ir par klaju melošanu, no kā mēs secinām, ka Kirovs melo visiem, no kā savukārt izriet fakts, ka mēs patiesībā nezinām, ko īsti viņš vēlas panākt un kādas ir Lipmana patiesās intereses. Tas viss rada daudz jautājumu, un tā ir īstā čakarēšana... ne jau šis dokuments

  -2 [+] [-]

, 2016-02-15 13:23, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: runa nav par faktu, runa ir par klaju melošanu, no kā mēs secinām, ka Kirovs melo visiem, no kā savukārt izriet fakts, ka mēs patiesībā nezinām, ko īsti viņš vēlas panākt un kādas ir Lipmana patiesās intereses. Tas viss rada daudz jautājumu, un tā ir īstā čakarēšana... ne jau šis dokuments
lai arī ko vēlas panākt Kirovs ,gan viņs ,gan īstie hokeja fani labi saprot,ka vienīgais uz ko varam cerēt šajā PČ ir galvenais noturēties elitē,es pilnīgi apzinos ,ka neviens pat izcils treneris pa dažiem mēnešiem vairs neko neiemācis mūsu vidusmēra spēlētājiem,jo laba līmeņa es uzskatu ir tikai daži,vienīgias ko var treneris ir noskaņot komandu cīņai un izvēlēties pareizo taktiku pret komandu pretinieci..galvenais lai pašiem spēlētājiem būtu motivācija spēlēt izlasē,ja tās nebūs arī Kinens neko nespētu..

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 13:26, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: lai arī ko vēlas panākt Kirovs ,gan viņs ,gan īstie hokeja fani labi saprot,ka vienīgais uz ko varam cerēt šajā PČ ir galvenais noturēties elitē,es pilnīgi apzinos ,ka neviens pat izcils treneris pa dažiem mēnešiem vairs neko neiemācis mūsu vidusmēra spēlētājiem,jo laba līmeņa es uzskatu ir tikai daži,vienīgias ko var treneris ir noskaņot komandu cīņai un izvēlēties pareizo taktiku pret komandu pretinieci..galvenais lai pašiem spēlētājiem būtu motivācija spēlēt izlasē,ja tās nebūs arī Kinens neko nespētu..
Es nepiekrītu!
Mans jautājums tgd, kuri spēlētāji nevēlēsies spēlēt pie Beresņeva!?
Spēlētāju labu pietiek! var nokomplektēt labu komandu.
Jautājums ir, vai komanda gribēs spēlēt pie Ļoņas?!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 13:40, pirms 8 gadiem
vienmēr mani ir sajūsminājis ,pozitīvā nozīmē, Kirovs un Aivars, vienmēr nokrīt uz kājām un parāda saviem nelabvēļiem, ka ir aiznākamā līmeņa personības

     [+] [-]

, 2016-02-15 13:42, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Mans domu lidojums par notikumiem...gan jau Kira bij savā prātiņā izskaitļojis, ka Beresņevu pa sviestmaizi paņems. Viss uz to veiksmīgi virzījās, Bera pacēla ar U izlasi utt. Tik kiram negaidīti Beresņevs paprasīja normālu ciparu. Kiram kā kārtīgam naudas skaitītājam uzreiz smaids no sejas pazuda. Nācās lūkoties citos virzienos...Tā kā par kuras piedāvāto atalgojumu gribētāju rindas neveidojas, nācās uzplīties Kūlenam. Kūlenam, tas viennozīmīgi būtu trenera karjeras augstākais punkts, tā kā loģiski, ka šamais ieinteresēts un dēļ ieraksta CV gatavs arī nolaist algu līdz Kirovu apmierinošas līmenim. Ok, kiram vaigs tāds pašķidrs vienalga...bet nu kko dabūjis ir un pats galvenais, ka nauda palikuši makā. Tiktāl viss it kā ok...tik tad vai Kirovam ienāk prātā paduļķot dīķi pēc vienošanās ar Kūlenu patirdījot Beresņevu, vai Beresņevs pats uzpeld ar domu, kā varētu nomest ciparu, bet fakts paliek fakts....situācija - ir vienošanās ar Kūlenu un ir blakus Beresņevs ar izdevīgāku variantu. Nu a ko kiram ilgi domāt? Uzmet jeņķi un paraksta Beresņevu...nolamā presi un ar padarīta darba sajūtu dodas mājās.
Skaisti un eleganti)))

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 14:25, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Es nepiekrītu!
Mans jautājums tgd, kuri spēlētāji nevēlēsies spēlēt pie Beresņeva!?
Spēlētāju labu pietiek! var nokomplektēt labu komandu.
Jautājums ir, vai komanda gribēs spēlēt pie Ļoņas?!
Manuprāt, nav runa par tiem, kuri negribēs spēlēt pie Beresņeva, bet par tiem, kuri negribēs spēlēt Latvijas izlasē pasaules čempionātā, tie kuri negribēs būt starp spēcīgākajiem planētas hokejistiem.
Pie Beresņeva nespēlējošie jau ir beiguši spēlētāja gaitas izlasē. Pie tam Beresņevs trenē jauno paaudzi.
Mans jautājums, vairāk ir, kā Beresņevs adaptēsies mūsdienu top līmeņa hokejam, jo, pirmkārt, kopējais konkurentu līmenis ir audzis, otrkārt, Latvijas izlase ir stipri savādāka.
Lipmans? Apskatieties cik viņam gadu! Priekš sava vecuma viņš ir pat ļoti adekvāts. Ja Latvijai nav citu mecenātu, tad jādejo pēc viņa stabules.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 14:41, pirms 8 gadiem
ja Lipmans izēda Kaziolu no hokeja, tad nebrīnīšos, ka arī dažiem žurnālistiem, pēc kāda laika, pilnīgi nesaistīti ar šo notikumu, palūgs aiziet no redakcijas

  +2 [+] [-]

, 2016-02-15 15:30, pirms 8 gadiem
Kirovs saka ka viņam neviens nemaksā par darbu un paldies pat nepasaka, ka viņš to darot tikai aiz patriotisma pret Latvijas hokeju.

Ja viņš tiešām ir Latvijas hokeja patriots, tad tagad atkāpsies beidzot, jo viņš tam nodara vairāk ļauna kā laba.

     [+] [-]

, 2016-02-15 15:33, pirms 8 gadiem
pringles rakstīja: par šito cietumā neliek ?
Par ko tieši?
Domā, par manu komentu? Neko nepareizi nepateicu. Bez tam, uz šo brīdi viņam nav neviena konkurenta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 15:54, pirms 8 gadiem
liened rakstīja: ja Lipmans izēda Kaziolu no hokeja, tad nebrīnīšos, ka arī dažiem žurnālistiem, pēc kāda laika, pilnīgi nesaistīti ar šo notikumu, palūgs aiziet no redakcijas
Koziolu no hokeja jau izēda Savickis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 16:01, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Manuprāt, nav runa par tiem, kuri negribēs spēlēt pie Beresņeva, bet par tiem, kuri negribēs spēlēt Latvijas izlasē pasaules čempionātā, tie kuri negribēs būt starp spēcīgākajiem planētas hokejistiem.
Pie Beresņeva nespēlējošie jau ir beiguši spēlētāja gaitas izlasē. Pie tam Beresņevs trenē jauno paaudzi.
Mans jautājums, vairāk ir, kā Beresņevs adaptēsies mūsdienu top līmeņa hokejam, jo, pirmkārt, kopējais konkurentu līmenis ir audzis, otrkārt, Latvijas izlase ir stipri savādāka.
Lipmans? Apskatieties cik viņam gadu! Priekš sava vecuma viņš ir pat ļoti adekvāts. Ja Latvijai nav citu mecenātu, tad jādejo pēc viņa stabules.
pareizi saki.
Beresņevam pēdējā profeisonalā hokeja komanda, ko viņš trenēja, bija "Jamaļskije Stjerhi" no Nojabrskas, kas spēlēja RHL (RUS līga vienu pakāpi zemāk par VHL). Pirms tam, Kazahstāna, Igaunija, BAČ... Pēdējais Berjas nopietnā līmeņa (domāju, atbilstoši Elites līmenim PČ) darba vieta bija Latvijas izlase Turīnas OS...

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 16:06, pirms 8 gadiem
Neviens neceptos, ja Kirovs godīgi būtu pateicis - "Ok, kļūdījos ar Kūlena kandidatūru, būs cits treneris", bet šis tagad cenšas to pagriezt tā, itkā Kūlens un žurnālisti visu būtu izfantazējuši un viņš ir kā vienmēr tas cietējs, labais tēls. Bet pareizi, Kirovs taču ne reizi 20 gados neesot kļūdījies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 16:14, pirms 8 gadiem
Vislabākais treneris bija Nolans un toreiz uz brīdi likās, ka VARBŪT ar hokeja izlasi viss būs beidzot kārtībā. Šobrīd ir sajūta, ka Kira sačakarēs da jebko, kam vispār ir kāda jēga, vērtība Latvijas izlases sakarā un man tā ir
apriebies, kā viņš visu sa@#&$ un tie teksti, ko viņš pēc katra sava izgājiena medijos izbļauj... Nereāls besis no viņa jau. Kad būs BEIDZOT LHF JAUNS UN SAKARĪGS PREZIDENTS?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:27, pirms 8 gadiem
mrPO rakstīja: man nav kāju idiot
kas tad nu?

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:36, pirms 8 gadiem
ghettostar rakstīja: Nu jau arī i-netā ir publicēts t.s. "līgums". Bik smiekli tomēr nāk par abām pusēm..
http://www.diena.lv/sports/hokejs/hokeja-izlases-trenera-izvele-uzkarseta-atmosfera-14130016
Gribu redzet to ligumu,kads aksts ir Lipmans

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:36, pirms 8 gadiem
ghettostar rakstīja: Nu jau arī i-netā ir publicēts t.s. "līgums". Bik smiekli tomēr nāk par abām pusēm..
http://www.diena.lv/sports/hokejs/hokeja-izlases-trenera-izvele-uzkarseta-atmosfera-14130016
Gribu redzet to ligumu,kads aksts ir Lipmans

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 16:37, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Ko tu pīpē jaunais cilvēk?
Nolans ir bijis labākais? Ha ha, gardi smejos! Manuprāt tieši pats sliktākais kas bijis Latvijas hokejā, jā mēs izcīnījam augstas vietas turnīros ar Nolanu pie stūres. Bet atceries kā mēs izcīnījām?
Gan OS gan PČ var teikt katru spēli vilka Vārtusargi, pret to pašu Šveici OS, spēle gandrīz bija uz vieniem vārtiem, komandā spēlēja tikai Masaļskis, pret Kanādu vispār nerunāsim, metienu attiecība 50 pret 10, spēli pēc rezultāta nozīmes cienīgu aizvadīja Gudļevskis, un tieši par viņu pasaule jūsmināja nevis par visu izlasi!
Un ja runājam par daudz maz pozitīvo PČ 2014.gadā, tad piedodiet atvainojiet, tas bija Olimpiskais gads, daudz maz sakarīgs sastāvs bija tikai krieviem, pārējās izlases visas bija ņemamas, jo krievi tad pārgāja visiem pāri kā ar rulli, pierādīja ka KHL uz eiropas līgu fona ir pati spēcīgākā līga, bet ne par to iet stāsts.
Tas ka uzvarējām novājināto Somu izlasi 2014.gadā kura ja nekļūdos pat tika finālā, kur pret krieviem vienkārši bija impotenti!

P.s Nav jau nozīmes tik daudz trenerim, ka vispār visai komandai, visas komandas kodolam!

Bet lielākai daļai sportacentrs.com to nesaprast, laikam problēma ir tomēr vecumā! Atceros sevi 20-25 gadu vecumam, muļķis vien biju, jaunieša vecums vien ir, dzīvo savā iedomu pasaulīte!
Wow! Izlasot manu viedokli, ir skaidrs verdikts par "sapīpējušos jauno cilvēku" ... nu, nu... esat pārliecināts?! Ja nedomāju kā Jūs, tātad - domāju nepareizi? It kā par hokeja lietām var izteikties veči ar sirmām bārdām, kas hokeju skatās no tiem laikiem, kad vārtsargi spēlēja bez aizsargmaskām un laukums bija aizsalis dīķis...

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:38, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Alosha, tu kojaas dzivo??
Nē, man Garkalnē ir villa.

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:39, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Manuprāt tieši pats sliktākais kas bijis Latvijas hokejā, jā mēs izcīnījam augstas vietas turnīros ar Nolanu pie stūres.
ko tad mēs tur izcīnījām? augstākā vieta bija 7. pie Beresņeva. Nolans nav ne par centu labāks. Vienīgi atšķiras spēles stils, pats Berja jau runā par piesardzīgu aizsardzības hokeju
Jaunais Latvijas hokeja izlases treneris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:43, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: Tu tak bez darba, par kaadiem lidzekliem tu dziivo??? Mamma dod nedelas naudu?
Tak kojās dzīvoju.
Loģiski ka vecāki pabalsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-15 16:44, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: ko tad mēs tur izcīnījām? augstākā vieta bija 7. pie Beresņeva. Nolans nav ne par centu labāks. Vienīgi atšķiras spēles stils, pats Berja jau runā par piesardzīgu aizsardzības hokeju
http://www.delfi.lv/sports/news/hockey/news/jaunais-latvijas-hokeja-izlases-treneris-beresnevs-bus-kolektivs-bus-spele.d?id=47058277
pie Nolana augstākā vieta ir 8. Sočos.
Pasaules čempionāti tomēr īsti nav salīdzināmi ar OS.

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:45, pirms 8 gadiem
EsMesijaunEksperts rakstīja: A cik maksaa par kojaam?
A vot neteikšu.
Kapec prasi?

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:45, pirms 8 gadiem
Dokumenta saturs attēlā pa labi: Hokeja izlases trenera izvēle uzkarsētā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-15 16:49, pirms 8 gadiem
arhivs X rakstīja: Uzmanies! Soli pa solim un huulijs jau mēģinās izvilināt informāciju par tavu bankas konta numuru u.t.t
Jā,no krāpniekiem jauzmanās.
Man gan tur nepilns eiro, nav ko zagt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 16:51, pirms 8 gadiem
Tomam un Leonīdam jāiziet ringā, lai uzvar stiprākais, bet Kirovs parādīja un pierādīja, ka viņš kā amatpersona vais nav savienojamas lietas- paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 17:00, pirms 8 gadiem
Tas, ka tas nav līgums ir skaidrs kā diena. Bet piedāvājums tas ir pilnīgi noteikti un uz tā IR Kirova paraksts. Tas nozīmē, ka Kira bija gatavs parakstīt līgumu ar Kūlēnu. Bet pats viņš bļauj, ka nekad neko nav piedāvājis utt. Cirka galvenais klauns viennozīmīgi.
Tāpat arī par Beresņevu - neesot derīgs, esot nobijies. Interesanti, Berešnevam kāds pateica, ko Kira par viņu ir teicis? Gan jau bija tā, ka piedāvāja Beresņevam, bet tas gribēja pa daudz, pēc tam Kūlenim, un tā cipars bija bija labāks par Beresņeva. Beigās Beresņevs tomēr piekrita par sviestmaizi, jo tas tāpat ir vairāk, kā viņš saņem citur.

Lipmana izteikumus par to, ka hokeja viņš tikai grūž iekšā neko neņemot atpakaļ - nespēju izturēt. Katram muļķim ir skaidrs, ka tās ir kārtējās Lipmana muļķības.

     [+] [-]

, 2016-02-15 17:04, pirms 8 gadiem
Kira uz vecumu jūk prātā...

     [+] [-]

, 2016-02-15 17:08, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: pie Nolana augstākā vieta ir 8. Sočos.
Pasaules čempionāti tomēr īsti nav salīdzināmi ar OS.
pie OS izspēles sistēmas, kad pietiek vinnēt vienu spēli 8 ir labi,bet ne izcili, arī sastāvs bija max labākais, tiesa, visiem. nu a čempji un os , protams, dažādas raudzes turnīri. domāju, ka ja čempī, sevišķi pēcolimpiskajā, mums būtu labākais sastāvs, pakāptos augstāk, jo citas izlases liek virsū tam čempim. diemžēl, labākie mūsējie arī. jāspēlē ar tiem, kas atbrauc.

     [+] [-]

, 2016-02-15 17:10, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: pie OS izspēles sistēmas, kad pietiek vinnēt vienu spēli 8 ir labi,bet ne izcili, arī sastāvs bija max labākais, tiesa, visiem. nu a čempji un os , protams, dažādas raudzes turnīri. domāju, ka ja čempī, sevišķi pēcolimpiskajā, mums būtu labākais sastāvs, pakāptos augstāk, jo citas izlases liek virsū tam čempim. diemžēl, labākie mūsējie arī. jāspēlē ar tiem, kas atbrauc.
redzi, Tu jau meklē atrunas
es jau tikai par faktiem

     [+] [-]

, 2016-02-15 17:12, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, Tu jau meklē atrunas
es jau tikai par faktiem
man šķiet, ka mēs diskusijās viena pč laikā jau klasiificējām Nolanu kā treneri. nekas izcils. motivators.bet bija n-tās sausās spēles utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-15 17:23, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Ko tu pīpē jaunais cilvēk?
Nolans ir bijis labākais? Ha ha, gardi smejos! Manuprāt tieši pats sliktākais kas bijis Latvijas hokejā, jā mēs izcīnījam augstas vietas turnīros ar Nolanu pie stūres. Bet atceries kā mēs izcīnījām?
Gan OS gan PČ var teikt katru spēli vilka Vārtusargi, pret to pašu Šveici OS, spēle gandrīz bija uz vieniem vārtiem, komandā spēlēja tikai Masaļskis, pret Kanādu vispār nerunāsim, metienu attiecība 50 pret 10, spēli pēc rezultāta nozīmes cienīgu aizvadīja Gudļevskis, un tieši par viņu pasaule jūsmināja nevis par visu izlasi!
Un ja runājam par daudz maz pozitīvo PČ 2014.gadā, tad piedodiet atvainojiet, tas bija Olimpiskais gads, daudz maz sakarīgs sastāvs bija tikai krieviem, pārējās izlases visas bija ņemamas, jo krievi tad pārgāja visiem pāri kā ar rulli, pierādīja ka KHL uz eiropas līgu fona ir pati spēcīgākā līga, bet ne par to iet stāsts.
Tas ka uzvarējām novājināto Somu izlasi 2014.gadā kura ja nekļūdos pat tika finālā, kur pret krieviem vienkārši bija impotenti!

P.s Nav jau nozīmes tik daudz trenerim, ka vispār visai komandai, visas komandas kodolam!

Bet lielākai daļai sportacentrs.com to nesaprast, laikam problēma ir tomēr vecumā! Atceros sevi 20-25 gadu vecumam, muļķis vien biju, jaunieša vecums vien ir, dzīvo savā iedomu pasaulīte!
haha, arturika jaunā identitāte - pusmūža vecis, vecmeistars? arturiiks ne arturiks, bet diezgan oriģināli, pat pasmaidīju.
Protams, līniju ieturi visās frontēs. KHL. °Rietumu demokrātija. geiropa. NHL - diez, kas nav protams, sagadīšanās pēc arī Nolans gadījies "tavuprāt, sliktākais, kāds bijis LV hokejā"

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 18:11, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ja Suveizda pareizi ir iztulkojis dokumentu, tad Kiram ir taisnība
Tieši tā! Kurš vainīgs, ka vārdu "agreement" Kira saprot kā nodomu, pagaidu vienošnanos, bet Kūlenis iztulko jau kā paraksītu līgumu! Es tik nesaprotu ko tur vēl Zembis par muļķi uztaisās un kaut ko baigi visiem grib pierādīt! Arī 500K eiriku ir lieki?

p.s. "gatava paraksīt" ir nākotnes (vēlamā) forma! Ja vien tur nekur nav teikts LHF PARAKSTA, tad gan Kūlenis, gan Zembis paliks ar ēzeļa ausīm un iespējams vēl ar patukšotu maku!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 18:31, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Kurš vainīgs, ka vārdu "agreement" Kira saprot kā nodomu, pagaidu vienošnanos, bet Kūlenis iztulko jau kā paraksītu līgumu! Es tik nesaprotu ko tur vēl Zembis par muļķi uztaisās un kaut ko baigi visiem grib pierādīt! Arī 500K eiriku ir lieki?

p.s. "gatava paraksīt" ir nākotnes (vēlamā) forma! Ja vien tur nekur nav teikts LHF PARAKSTA, tad gan Kūlenis, gan Zembis paliks ar ēzeļa ausīm un iespējams vēl ar patukšotu maku!
Tajā papīrā vispār nav vārds agreement.. Arī grūti saprast, kādēļ Kūlens tur ko parakstīja, jo tā ir parastākā vēstule, kurai Kira uzlicis paraksut.
Vēl jau nav zināms, vai Latvijas ''žurnālisti'' Kūlena teikto ir iztulkojuši pareizi.
Un TAS nav līgums. Izskatās pēc ieskanētas vēstules..Nedomāju, ka Kūlens pats izdomāja, ka tur jāliek paraksts, jo šaubos vai viņš ir muļķis. Nezinot pārējos apstākļus grūti spriest - iespējams, Kira blēdis aizsūtija Kūlenim šo teikdams, ka tas ir līgums. Jo sarakstīts viņš ir tā, ka var izprast kā vēlas, atkarībā no situācijas. Bet, protams, nekāda juridiska spēka tam nav.

     [+] [-]

, 2016-02-15 18:33, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Kurš vainīgs, ka vārdu "agreement" Kira saprot kā nodomu, pagaidu vienošnanos, bet Kūlenis iztulko jau kā paraksītu līgumu! Es tik nesaprotu ko tur vēl Zembis par muļķi uztaisās un kaut ko baigi visiem grib pierādīt! Arī 500K eiriku ir lieki?

p.s. "gatava paraksīt" ir nākotnes (vēlamā) forma! Ja vien tur nekur nav teikts LHF PARAKSTA, tad gan Kūlenis, gan Zembis paliks ar ēzeļa ausīm un iespējams vēl ar patukšotu maku!
Uz kā pamata ar patukšotu maku?

     [+] [-]

, 2016-02-15 19:25, pirms 8 gadiem
skaidrs ja sakas šitas tracis tad laikam draud izkrisana uz 1.ligu...

  -1 [+] [-]

, 2016-02-15 19:38, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Uz kā pamata ar patukšotu maku?
"Kirinatora" preses konferenci neskatijies? Ne jau tikai Strauss, tad Kiru pa presi izvazā ne ar to labāko vārdu... tur Kira strausam piedraudēja ar tiesu darbiem (cik atceros)! Zembis arī tagad riskē uzrauties uz kādu finansiālu prasību no Kiras puses.... par "neslavas celšanu"!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-15 20:26, pirms 8 gadiem
O faaak... Bet kurš teica, ka šis ir līgums? Lipmans pats teica, ka Kūlens ir nosaucis šo par agreement - vienošanos (kas by the way arī ir juridisks dokuments ar abu pušu atbildību). Kāpēc gan Kūlenam nebūtu kā minimums ētiskas dabas iebildumi pret to, ka šāda vienošanās vairs nav spēkā? Vai tad LHF sazinājās ar Kūlenu un atsauca šo vienošanos? Tā vietā Kirovs paziņoja, ka Kūlens vispār nav nekāds treneris un prasījis pusmiljonu. Var jau būt lielai daļai šāda pieredze ir ikdiena, bet man jau šķiet, ka esam auguši gana tālu, lai cienītu sevi un citus. Ja mūsu hokeja saimniecību vada cilvēks, kas nav radis biznesa ētiku un cienīgu attieksmi, tad kaut kas īsti nav riktīgi. Es katrā ziņā ar šādu cilvēku nekad negribētu iesaistīties darījumos.
Pat Porziņģim, kurš reiz kļūdījās, bija dūša atvainoties un ir atsvēris vienu neapdomīgu situāciju ar gana daudz labā ziņā mūsu Valsts piesaukšanu otrpus dīķim.
Bet, ja jau visiem ir tik milzīga vēlēšanās turēties pie domas, ka Lipmans ir vienīgā mesija mūsu hokejam, lūdzu. Es, godīgi sakot, vēlētos redzēt, cik tad īsti Kirovs Lipmans ir ieguldījis no personīgās kabatas hokejam. Domāju, no deklarēšanas viedokļa tas būtu interesanti. Ja tā ir Grindex nauda, tad viss ir godīgi, reklāma griežas ar uzviju un Grindex akcionāru pulkā ir ne vien Lipmani, bet arī Swedbank, kas nemaz tik ļoti neraujas piesaukt sevi par mecenātiem un Latvijas hokeja glābējiem.

     [+] [-]

, 2016-02-15 20:46, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Kurš vainīgs, ka vārdu "agreement" Kira saprot kā nodomu, pagaidu vienošnanos, bet Kūlenis iztulko jau kā paraksītu līgumu! Es tik nesaprotu ko tur vēl Zembis par muļķi uztaisās un kaut ko baigi visiem grib pierādīt! Arī 500K eiriku ir lieki?

p.s. "gatava paraksīt" ir nākotnes (vēlamā) forma! Ja vien tur nekur nav teikts LHF PARAKSTA, tad gan Kūlenis, gan Zembis paliks ar ēzeļa ausīm un iespējams vēl ar patukšotu maku!
ja kas tad driizaak Kira val palikt ar patukshotu maku.. ok, tas nav līgums, bet gan darba piedāvājums, uz kuru pamatojoties otra puse (Kūlens) var veikt darbības kā darba uzteikšana iepriekšējam darba devējam u.t.t., bez šaubām tas ir juridisks dokuments un kira ir cūka!!!

     [+] [-]

, 2016-02-15 21:49, pirms 8 gadiem
Ja tas nav līgums bet tas ir dokuments kurš stājas spēkā ja kulens piekrīt nosacījumiem. Ticiet man ārzemēs šitādiem papīriem ir ļoti liels spēks. Pats zinu no pieredzes kad viena rindinja uz balta papīra kuru paraksta ir dokuments.vai pīlēns gribēs tiesāties? Jo pēc tam atpakaļ ceļā nebūs pie lv izlases stūres..

     [+] [-]

, 2016-02-15 23:05, pirms 8 gadiem
kasha rakstīja: Ja tas nav līgums bet tas ir dokuments kurš stājas spēkā ja kulens piekrīt nosacījumiem. Ticiet man ārzemēs šitādiem papīriem ir ļoti liels spēks. Pats zinu no pieredzes kad viena rindinja uz balta papīra kuru paraksta ir dokuments.vai pīlēns gribēs tiesāties? Jo pēc tam atpakaļ ceļā nebūs pie lv izlases stūres..
kāds sakars ar ārzemēm? Ja pareizi saprotu, tad šo apstrīdēt var tikai Latvijas tiesās... Un tur laikam Kirovam problēmu nebūs...

     [+] [-]

, 2016-02-16 00:18, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kāds sakars ar ārzemēm? Ja pareizi saprotu, tad šo apstrīdēt var tikai Latvijas tiesās... Un tur laikam Kirovam problēmu nebūs...
Nu ta jau gluzi nav.. Neviens ar kirovu netiesasies, bet ar LHF un tur jau var izdarit spiedienu no IIHF.
Katra zina ta nerikojas profesionali!

     [+] [-]

, 2016-02-16 00:37, pirms 8 gadiem
kasha rakstīja: Ja tas nav līgums bet tas ir dokuments kurš stājas spēkā ja kulens piekrīt nosacījumiem. Ticiet man ārzemēs šitādiem papīriem ir ļoti liels spēks. Pats zinu no pieredzes kad viena rindinja uz balta papīra kuru paraksta ir dokuments.vai pīlēns gribēs tiesāties? Jo pēc tam atpakaļ ceļā nebūs pie lv izlases stūres..
Tā ir parastākā vēstule KURĀ tiek IZTEIKTS darba piedāvājums. Paskaties kā izskatās formāla vēstule, domāju pamanīsi līdzības. Tur pat Kūlena parakstam NAV paredzēta vieta. Gribi teikt, ka ja es tev aizsūtīšu līdzīgu vēstuli, tad tu mani varēsi sūdzēt tiesā, ja nedošu tev vēstulē piedāvāto darbu? Muļķības.

     [+] [-]

, 2016-02-16 00:40, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: Man tas izskatās pēc pirmslīguma (priekšlīguma), kas civillikumā ir aprakstīts apskatieties Civillikuma Saistību tiesības otro apakšnodaļu (Līdzēju vienošanās) links: Civillikums. CETURTĀ DAĻA. Saistību tiesības

Pantā 1541 ir definēts priekšlīgums. Vēl varētu pastrīdēties par līguma būtiskajām sastāvdaļām (līguma priekšmets arī cena, ja nemaldos) Bet varbūt kāds juridskās skolas 1. kursa audzēknis varētu precīzāk paskaidrot...
Tiesības prasīt zaudējums Kūlenim i

     [+] [-]

, 2016-02-16 16:47, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tā ir parastākā vēstule KURĀ tiek IZTEIKTS darba piedāvājums. Paskaties kā izskatās formāla vēstule, domāju pamanīsi līdzības. Tur pat Kūlena parakstam NAV paredzēta vieta. Gribi teikt, ka ja es tev aizsūtīšu līdzīgu vēstuli, tad tu mani varēsi sūdzēt tiesā, ja nedošu tev vēstulē piedāvāto darbu? Muļķības.
nav viss mulkiibas, tas ir abām pusēm juridiski saistošs darba piedāvājums, normāla starptautiska prakse. pēc šādas vēstules Kūlenem, ja viņš piekrīt nosacījumiem, ir pamats pārkārtot savu darba un privāto dzīvi, par ko viņš viņš tagad arī var iesūdzēt kiru tiesā.

Lipmans kā mantru maļ kaut kādu mistisko zvanu no štatiem ka Kūlens nav treneris, jo tas laikam ir viņa vienīgais "force majore" kas attaisno to ka līgums netika sagatavots un parakstīts.
Līdzīgi kā iepriekš Irbi uzmeta par kaut kāda mistiska trenera sertifikāta trūkumu... '
bet derētu ka tas mērglis vienreiz atraujas tiesā par cilvēku čakarēšanu..