Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzvaru sērijas turpinājuma ceļā neērtais "Slovan"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" uzvaru sērijas turpinājuma ceļā neērtais "Slovan"
Jakubs Sedlāčeks
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Trešo no novembrī paredzētajām septiņām mājas spēlēm šovakar aizvadīs Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas pulksten 19:30 uzņems par pieciem punktiem vairāk nopelnījušo Bratislavas "Slovan", kam pirmajā tikšanās reizē ļāva gūt divus vārtus deviņās sekundēs, bet savā laukumā zaudēja ar 1:4. Tiešraide kanālā TV6 un m.lmt.lv.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas laika posmā no 29. oktobra līdz 9. novembrim piedzīvoja piecus zaudējumus pēc kārtas, turklāt gūstot vien astoņus vārtus, atgriešanās savā laukumā pēc 22 dienu pārtraukuma izrādījusies veiksmīga: piektdien izdevās ar 4:1 otro reizi sezonā pārspēt Minskas "Dinamo", bet svētdien 3:1 un otrais panākums tikpat mačos pret vienu no līgas labākajām komandām Maskavas "Dynamo", kuru pārstāv Latvijas izlases uzbrucēji Kaspars Daugaviņš un Mārtiņš Karsums, bet trenē Harijs Vītoliņš un Viktors Ignatjevs.

Abos mačos izcēlās zviedru uzbrucējs Linuss Videls, kurš joprojām kopā ar Lauri Dārziņu un Miķeli Rēdlihu veidos Rīgas "Dinamo" pirmo virknējumu, savukārt čehu vārtsargs Jakubs Sedlāčeks tika galā ar 19 un 22 metieniem, ar 91,9% atvairīto sāncenšu raidījumu atgriežoties Kontinentālās hokeja līgas labāko divdesmitniekā. Tomēr otrdienas vakarā "Dinamo" papildināja 30 gadus vecais kanādiešu vārtsargs Džefs Delorjē, kurš Edmontonas "Oilers" un Anaheimas "Ducks" rindās piedalījies 62 mačos Nacionālajā hokeja līgā, bet pagājušo sezonu pavadīja fārmklubos.

Līdz debijai Rīgas "Dinamo" rindās būs jāpagaida, jo pret Bratislavas "Slovan" sesto spēli pēc kārtas sāks Sedlāčeks, kurš komandas vārtus sargājis deviņos no pēdējiem desmit mačiem. Sagaidāms, ka Delorjē būs rezerves vārtsargs, kamēr Edgars Masaļskis maču vēros no tribīnēm, lai gan "Dinamo" noliedz plānus šķirties no vārtsarga.

Sedlāčeks sargājis Rīgas "Dinamo" vārtus abos dueļos pret Bratislavas "Slovan", kas ar 28 spēlēs sakrātajiem 37 punktiem ieņem desmito pozīciju Rietumu konferencē, rīdziniekus apsteidzot par piecu punktu tiesu. 1. oktobrī čehs izturēja tikai pirmo trešdaļu, kuras laikā ielaida četrus vārtus, tostarp ar deviņu sekunžu intervālu, bet nedēļu vēlāk Sedlāčeks kapitulēja četras reizes 60 minūšu laikā. Abās spēlēs "Dinamo" guva tikai vienus vārtus un zaudēja ar 1:5 un 1:4.

Bratislavas "Slovan", kas otrdien izbraukumā ar 2:1 pārspēja Mitišču "Atlant" un pārtrauca četru zaudējumu sēriju, uzbrukuma līderis ir Ladislavs Naģs, kurš 24 mačos sāncenšu vārtsargus pārspējis 14 reizes un sakrājis 24 punktus. Tiesa, sešos pasaules čempionātos Slovākijas izlasi pārstāvējušajam spēlētājam pēdējie pieci mači vairs nav bijuši tik veiksmīgi - tikai viens punkts -, tāpēc vēl jo iespaidīgāks ir 11 punktu pārsvars pār otrajā vietā esošo Milanu Bartoviču.

13 punkti ir arī slovēņa Žigas Jegliča, kurš pirmo ripu Kontinentālās hokeja līgas ietvaros iemeta tieši Rīgas "Dinamo" vārtos, kontā, kamēr četri vārti un 12 punkti ir Bratislavas "Slovan" rezultatīvākajam aizsargam Mihalam Sersenam. Viņš 2006. gadā Kvebekas Junioru līgā 63 spēlēs sakrāja 79 punktus, aizsargu kopvērtējumā piekāpjoties tikai kanādietim Kītam Jendlam, kurš pēdējās divas sezonas bija Arizonas "Coyotes" rezultatīvākais spēlētājs.

Par Bratislavas "Slovan" vārtu drošību gādā zviedrs Junass Beklunds, kurš 18 spēlēs izcīnījis septiņas uzvaras, atvairījis tikai 89,6% sāncenšu metienu un vidēji mača ielaidis 2,52 ripas, un slovāks Jaroslavs Januss, kurš 13 spēlēs uzrādījis labākus rādītājus: 90,9% un 2,41. 25 gadus vecais Januss pēdējās divas sezonas bija "Slovan" pārliecinošs pirmais numurs, aizvadot 47 un 41 spēli, kamēr vienu spēli Filadelfijas "Flyers" rindās aizvadījušais Beklunds uz Kontinentālo hokeja līgu pārcēlās tikai pagājušajā gadā, vienojoties ar Podoļskas "Vityaz".

Vai Rīgas "Dinamo" izdosies pirmo reizi sezonā pārspēt Bratislavas "Slovan" un otro reizi sasniegt trīs pēc kārtas uzvarēto maču atzīmi? Sākums 19:30, tiešraide kanālā TV6.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-11-20 09:49, pirms 9 gadiem
на этот раз должны уложить на лопатки клован
Slēpts komentārs: Poish
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-11-20 09:58, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Nesapriecājies! Garā divu uzvaru "sērija" beigsies, brīvdienas arī, un būs atkal 3500!
Brīvdienās, ja neesi aizmirsis, spēle ir pret SKA, un tur pie jebkāda sezonas veiksmju vai neveiksmju scenārija ar garantiju arēna būs pilna vai tuvu tam, tāpat, kā tas ir pret Maskavas DInamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-11-20 10:27, pirms 9 gadiem
Ja Slovan spēlētāji atradīs motivāciju, kad tiem nemaksā algas, tad Rižskajai Ģinamai var visādi klāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-20 10:29, pirms 9 gadiem
tornberg rakstīja: на этот раз должны уложить на лопатки клован
Raksti valsts valodā, šeit nav un nebūs divvalodības

  -3 [+] [-]

, 2014-11-20 10:29, pirms 9 gadiem
Cau visiem. Nopirku 2 biletes pa 17 eur bet nav iespejas aiziet, varu atdot pa 10 eur (Sektors:310). Zvaniet 27006335

     [+] [-]

, 2014-11-20 10:30, pirms 9 gadiem
Sermulītis rakstīja: Ko Masalu marinēt !? Jāsūta uz HKL! Lai spēlē ! No KHL uz HKL !
Visi runā par Masalu, bet ja pēkšņi Sedlāčeks iet prom? Varbūt apnika spēlēt par solījumiem? Ja tā, ko tad darīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 10:34, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Viņiem ir raksturs atšķirībā no ģinamas lūzeriem
Tas gan! Dinaburga ir švaka komanda, kurā nav neviena, kas varētu kaut vai izkauties. Visā līgā ir zināms, ka dinamo komandu var sist un grūstīt, var mierīgi uzbrukt viņu vārtsargam. Seku nekādu nebūs! Spēlētāji slidināsies apkārt un bezspēcīgi noskatīsies.

     [+] [-]

, 2014-11-20 10:34, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Viņiem ir raksturs atšķirībā no ģinamas lūzeriem
Skatoties kā Slovan ir klājies pēdējās 10 spēlēs, tad es to tā neapgalvotu. Arī nekas spožs tiem nav.

     [+] [-]

, 2014-11-20 10:37, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Domā kāds duraks viņas pirks?

Ā pareizi, pilsēta pilna ar pamuļķiem. Uzraksti privāti tādiem pokemoniem kā: arhivs_x vai FUNS domāju ka viņiem ir interese
Ansi, dzirdēju, ka dinamo fanu rindās esot procentuāli liels homoseksuāļu skaits! Kā tu domā, tas tā varētu būt, jeb tās ir skauģu un nelabēļu baumas?

     [+] [-]

, 2014-11-20 10:40, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Ansi, dzirdēju, ka dinamo fanu rindās esot procentuāli liels homoseksuāļu skaits! Kā tu domā, tas tā varētu būt, jeb tās ir skauģu un nelabēļu baumas?
Beidz dzīt duļķi.
Te jau pietiek ar vienu sexuāli norūpējušos ļonju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 10:53, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Esmu pārliecināts ka tā varētu būt.
To var manīt gan dzīvē redzot ģinamas fanātus spriest pēc uzvedības, kā arī šajā portālā vakar ģinamas fanāts, pedagogs FUNS aizstāvēja Rinkeviču kad es apgalvoju ka viņš ir psihiski slims cilvēks jo homoseksualitāte ir slimība. To slimību var izārstēt vai nu psihenē, vai arī rajons/ielu dzīve var tādu homoseksuālu izmācīt!

arhivs_x izvairīgi min savus iemeslus, kādēļ pārvācies uz dzīvi zviedrijā. Izrādās tur no 2009 gada legalizētas pediņu laulības. Tāpēc tādi arhīvi no Latvijas uz turieni vācās
Lūdzu nocitē vietu ,kur es aizstāvēju Rinkēviču jeb Tu esi kā Namejs un pārējie - uzdod vēlamo par esošo un nespēj argumentēt savu viedokli. Nevajag sagrozīt faktus.
Gaidu citātu un argumentus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2014-11-20 10:58, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Tas gan! Dinaburga ir švaka komanda, kurā nav neviena, kas varētu kaut vai izkauties. Visā līgā ir zināms, ka dinamo komandu var sist un grūstīt, var mierīgi uzbrukt viņu vārtsargam. Seku nekādu nebūs! Spēlētāji slidināsies apkārt un bezspēcīgi noskatīsies.
Ko Tu te anonīmi ņemies? Ja esi vecis, aizej šovakar pie arēnas un beidzot visu kas tev sakrājies pasaki faniem un izsaki savu nicinājumu hokejistiem. Nevari? Esi mīzals?
Sludini nez kādus principus, bet dēļ viņiem pat baidies pa muti dabūt? Tad kas būs ja Latvijai kaut kas draudēs, Tu ar saviem grabošajiem troļļiem pirmie bikses pieliksiet!
Tā tas vienmēr un visur ir bijis, tā ir sena patiesība kas sevi pierādijusi gadu desmitos, tie kas daudz muld, nav darītāji, tā ir plātīga koplkeksaina padibene.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-20 11:01, pirms 9 gadiem
Tu taks esi nekamneserigs luzers
gudrais_totoansis rakstīja: TOTOPADOMS

Visi zinām ka Slovans ģinamai nav ērts pretinieks.
Lūzerģinama pret Maskavu un Ska prot spēlēt, tos viņi pārsteigt var.
Bet pret Slovanu ta bezspēcīgi..

Zinu ka pēdējo reiz sniedzot totopadomu, kļūdījos. Tomēr virs 80% no sniegtajiem padomiem arī piepildījās. Tā kā spriežam paši.

Liekam droši uz Slovan, nelielu handikapu varam arī likt lai koefs palielinātos.
Slēpts komentārs: Poish

  +6 [+] [-]

, 2014-11-20 11:05, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Piekrītu! Čekas komandas динамо Рига fani - tie ir īstie darītāji! Cieti!
Ko tagad izlocies? Kāds sakars tavam viedoklim ar dinamo faniem? Tev ir pozīcija, kuru Tu regulāri šeit raksti, bet kapēc nav darbu? Kapēc neej piketēt, protestēt, izlamāt fanus un hokejistus? Mīzals esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 11:24, pirms 9 gadiem
visi normāli cilvēki pazuduši, palikuši vien Don Kihoti un nulles

  +3 [+] [-]

, 2014-11-20 11:29, pirms 9 gadiem
checkers rakstīja: Tev ir pozīcija, kuru Tu regulāri šeit raksti, bet kapēc nav darbu?
Šodien taisni izlasīju jauku prātulu:
Vislielākais bez vēsts pazudušo cilvēku skaits novērots pie pārejas no vārdiem uz darbiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 11:38, pirms 9 gadiem
Ir jāuzvar,lai tur lūst vai plīst,jo play-off zona vēl patālu!

     [+] [-]

, 2014-11-20 11:40, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: TOTOPADOMS

Visi zinām ka Slovans ģinamai nav ērts pretinieks.
Lūzerģinama pret Maskavu un Ska prot spēlēt, tos viņi pārsteigt var.
Bet pret Slovanu ta bezspēcīgi..

Zinu ka pēdējo reiz sniedzot totopadomu, kļūdījos. Tomēr virs 80% no sniegtajiem padomiem arī piepildījās. Tā kā spriežam paši.

Liekam droši uz Slovan, nelielu handikapu varam arī likt lai koefs palielinātos.
nu vot i vari likt uz slovan cik gribi bet iegaume ka dinamo uzvares un del tevim visi pazaudes naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 11:42, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Tas gan! Dinaburga ir švaka komanda, kurā nav neviena, kas varētu kaut vai izkauties. Visā līgā ir zināms, ka dinamo komandu var sist un grūstīt, var mierīgi uzbrukt viņu vārtsargam. Seku nekādu nebūs! Spēlētāji slidināsies apkārt un bezspēcīgi noskatīsies.
ko tu te lecii mums ir jurcina kas var aiztavet galigs lobzis esi

  +3 [+] [-]

, 2014-11-20 11:45, pirms 9 gadiem
Lūdzu pievērst uzmanību TOTOANŠA komentāriem. Tie ir vērsti uz NAIDA KURINĀŠANU un ir RASISTISKI. Ceru, ka sportacentra vadība ziņos attiecīgām iestādēm. Komentāriem jau ir krimināls piesitiens.

     [+] [-]

, 2014-11-20 11:57, pirms 9 gadiem
Interesanta intervija (arī par Ģinamu) ar HKL treneri A.Cicurski:
A. Cicurskis: "Kurbads ir laba un...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 12:19, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Kā jurists varu teikt, ka totanša komentos nekas krimināls nav.

p..s. vienīgi dīvaini, ka viņš apvaino Dinamo, klubu, kas spēlē hokeju tās valsts līgā, kur ir aizliegts homoseksuālisms

Domāju, ka totoansim vajadzētu atbalstīt Dinamo, jo tas spēlē normālas valsts līgā.
Naidīgie viņa komentāri tika ātri izdzēsti. Tie bija vērsti pret melnās rases pārstāvjiem.

     [+] [-]

, 2014-11-20 12:21, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Kā jurists varu teikt, ka totanša komentos nekas krimināls nav.

p..s. vienīgi dīvaini, ka viņš apvaino Dinamo, klubu, kas spēlē hokeju tās valsts līgā, kur ir aizliegts homoseksuālisms

Domāju, ka totoansim vajadzētu atbalstīt Dinamo, jo tas spēlē normālas valsts līgā.
Tas Ansis man tāds pamuļķis liekas, kas te komentē tikai lai pakaitinātu tautu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 12:40, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Parādi lielvalsti, kas neokupē citas valstis.
Austrālija, Kanāda,Brazīlija (lielvalstis teritorijas ziņā).

     [+] [-]

, 2014-11-20 12:55, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Konkrētus likumpantus lūdzu ieraksti un argumentē, kas un kāpēc komentāros ir krimināls?
Par tādu lietu kā vārdu brīvību, brīviem uzskatiem un demokrātiju mūsu vēstures pedagogs kurš skolēniem pasniedz propagandu nav dzirdējis?
P.s. joprojām daudzās Latvijas skolās pasniedzēji brīvi lieto vārdu nēģeris kurai ir nozīme - melnādains cilvēks.
Un bioloģijā par homoseksualitāti kā slimību runā aizvien.

Mosties lūdzu
Šis ir privāts portāls, īpaši apdāvinātiem laikam jāpaskaidro, tas ir bizness un viņi vadās no biznesa viedokļa, nevis vārda brīvības principiem. Gribēs, vispār slēgs to komentāru rakstīšanu un ja kas, tad Tu un citi kas grib troļļot, piekritāt ievērot noteikumus.
Man arī ir bijuši gadijumi kad dzēš komentārus, jeb tieku brīdināts, reizēm tas man izsauc neizpratni, bet es apzinos, ja viņiem nepatīk ko es rakstu, sc.com mani drīkst kaut vai izbanot, tas ir viņu īpašums nevis mans.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-20 12:55, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Pirmās divas veic uzlidojumus Irākai šobrīd. Normāli tas nav. Kā arī piedalās Afganistānas okupācijā.
Tu esi slims cilvēks, kur ir Afganistāna okupēta? Nu nav viņa okupēta

     [+] [-]

, 2014-11-20 12:57, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šis ir privāts portāls, īpaši apdāvinātiem laikam jāpaskaidro, tas ir bizness un viņi vadās no biznesa viedokļa, nevis vārda brīvības principiem. Gribēs, vispār slēgs to komentāru rakstīšanu un ja kas, tad Tu un citi kas grib troļļot, piekritāt ievērot noteikumus.
Man arī ir bijuši gadijumi kad dzēš komentārus, jeb tieku brīdināts, reizēm tas man izsauc neizpratni, bet es apzinos, ja viņiem nepatīk ko es rakstu, sc.com mani drīkst kaut vai izbanot, tas ir viņu īpašums nevis mans.
Šoreiz varu tikai Agrim piekrist un pateikt vēl to, ka pastāv tādas ētikas normas, kuras nedrīkst pārkāpt!! Tas ir elementārākās cieņas jautājums....Ne visi cilvēku aizvainojoši komentāri pārkāpj krimināllikuma pantu vai ko tādu, bet tieši ir neētiski un izskaužami, jo tomēr šeit ir visa vecuma auditorija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:00, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Šoreiz varu tikai Agrim piekrist un pateikt vēl to, ka pastāv tādas ētikas normas, kuras nedrīkst pārkāpt!! Tas ir elementārākās cieņas jautājums....Ne visi cilvēku aizvainojoši komentāri pārkāpj krimināllikuma pantu vai ko tādu, bet tieši ir neētiski un izskaužami, jo tomēr šeit ir visa vecuma auditorija
Tieši tā, mēs jau te kādreiz apspriedām, likumos visu nav iespējams sarakstīt.

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:04, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: kāds tur bizness, ja 90% lietotāju ir addblock
Kaut kur jau viņi to naudu dabon un tie neesam mēs kas viņu maksājam.
Vecrīgas krogos bomžus arī nelaiž pasildīties, kaut gan viņi neko nepārkāpj, vienkārši sēdētu un visu dienu tēju dzertu, bet redz, neļauj.

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:06, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Man ja godīgi vienalga ko ASV ar tiem musulmaņiem un visām tām Irānām dara, tāpat tur miera nekad nebūs.

Es dzīvoju Latvijā un man interesē Latvijas neatkarība, ASV to neapdraud, tieši otrādi, ASV un NATO paīdzība ir vienīgā Latvijas cerība ja kkas notiks.
Esi bijis musulmaņu valstīs? Irānā dzīvo persieši. Par savu valsti lepni un neizsakāmi laipni cilvēki.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-20 13:10, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Esi bijis musulmaņu valstīs? Irānā dzīvo persieši. Par savu valsti lepni un neizsakāmi laipni cilvēki.
Ej satiec ISIS, šaubos vai tev vēl galva pēc tam būs, burtiski.....

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:12, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ej satiec ISIS, šaubos vai tev vēl galva pēc tam būs, burtiski.....
Pa Purčiku un Ķengaragu es arī bez kļuškas nevazātos! Vakarā.

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:13, pirms 9 gadiem
Par kuru spēli tekstā ir rakstīts šis: "savukārt čehu vārtsargs Jakubs Sedlāčeks tika galā ar 19 un 22 metieniem, ar 91,9% atvairīto sāncenšu raidījumu atgriežoties Kontinentālās hokeja līgas labāko divdesmitniekā."
Pret Minsku 19 no 20, savukārt pret Maskavu 22 no 23.

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:16, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Pa Purčiku un Ķengaragu es arī bez kļuškas nevazātos! Vakarā.
Bet nu tas nav normāli, ko ISIS veic, pat tie, kuri spēj sazināties ar ārpasauli ir šausmās.....iesaku parakties pa netu, redzēsi.....Sliktā lieta ir tā, ka ISIS nav tāda lokāla kustība, bet ja to neapkaros, tad būs apmēram tas pats, kas vēzis, viņi jau nešķiro ne tautību neko, tikai izpilda nāvessodus, vienkāršus cilvēkus nogalina, viņi ir slepkavas, kuri jāsoda ar nāvessodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:19, pirms 9 gadiem
Neiet kopa chekas/krievijas fani ar homoseksualismu, viniem butu jabut pret to, jo krievi ir lieli homofobi. Ansim logika bik nestrada.

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:20, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: ejiet spama topikā
DR-Slovan 3:4

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:23, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Un bioloģijā par homoseksualitāti kā slimību runā aizvien.
Kur ? Krievu pseidozinatnieki ? Vai religiozie ?

  -2 [+] [-]

, 2014-11-20 13:30, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Konkrētus likumpantus lūdzu ieraksti un argumentē, kas un kāpēc komentāros ir krimināls?
Par tādu lietu kā vārdu brīvību, brīviem uzskatiem un demokrātiju mūsu vēstures pedagogs kurš skolēniem pasniedz propagandu nav dzirdējis?
P.s. joprojām daudzās Latvijas skolās pasniedzēji brīvi lieto vārdu nēģeris kurai ir nozīme - melnādains cilvēks.
Un bioloģijā par homoseksualitāti kā slimību runā aizvien.

Mosties lūdzu
Man iedeva brīdinājumu par to, ka vienā teikumā bija divi tabu vārdi - "nēģeris" un "banāns"! Izrādās, ka abus kopā lietot nedrīkst, tas uzreiz skaitās rasisms. Teikuma konteksts, ja kas, nebija nekādā mērā aizskarošs.
Tādā sabiedrībā, diemžēl, dzīvojam, kurā ir trīs cilvēku kategorijas, par kurām labāk kritiski neizteikties (nēģeri, žīdi un homoseksuāļi).

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:35, pirms 9 gadiem
Kas interesanti, par čigāniem gan atļauts gānīties internetā cik uziet. Atceros, kad Jass tika paņemts uz izlases nometni, no 100 komentāriem 50 bija par to, ka no ģērbtuvēm sāks pazust mantas, ka laukumā pēkšņi pazudīs ripas utt. Interesanti, kādēļ tā? Kādēļ par vienu cilvēku kategoriju nedrīkst teikt neko sliktu, bet par otru var brīvi gānīties?

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:36, pirms 9 gadiem
Krievu policija izcēlusies. Ja nezina tradīciju, var taču kaut vai nedaudz pakustināt pelēku masu un paši iedomāties, nemeta jau uz laukuma visādus mēslus.
Tikmēr Krievijā... Pēc hokejista «hat-trick»...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:38, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Kas interesanti, par čigāniem gan atļauts gānīties internetā cik uziet. Atceros, kad Jass tika paņemts uz izlases nometni, no 100 komentāriem 50 bija par to, ka no ģērbtuvēm sāks pazust mantas, ka laukumā pēkšņi pazudīs ripas utt. Interesanti, kādēļ tā? Kādēļ par vienu cilvēku kategoriju nedrīkst teikt neko sliktu, bet par otru brīvi gānīties?
Tapec ,ka ciganiem nav sava lobija. Ari ASV no kurienes shis politkorektums ir sacies neuzskata ciganus par 'nozimigu' minoritati, tapec ari pie mums par ciganiem var smieties.

     [+] [-]

, 2014-11-20 13:39, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Kas interesanti, par čigāniem gan atļauts gānīties internetā cik uziet. Atceros, kad Jass tika paņemts uz izlases nometni, no 100 komentāriem 50 bija par to, ka no ģērbtuvēm sāks pazust mantas, ka laukumā pēkšņi pazudīs ripas utt. Interesanti, kādēļ tā? Kādēļ par vienu cilvēku kategoriju nedrīkst teikt neko sliktu, bet par otru brīvi gānīties?
Atceros to gadijumu, nekādi 50 no 100 tur nebija. Viens vai divi uzrakstija, uzreiz dabuja no Abraga un citiem pa kaklu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 13:54, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Man iedeva brīdinājumu par to, ka vienā teikumā bija divi tabu vārdi - "nēģeris" un "banāns"! Izrādās, ka abus kopā lietot nedrīkst, tas uzreiz skaitās rasisms. Teikuma konteksts, ja kas, nebija nekādā mērā aizskarošs.
Tādā sabiedrībā, diemžēl, dzīvojam, kurā ir trīs cilvēku kategorijas, par kurām labāk kritiski neizteikties (nēģeri, žīdi un homoseksuāļi).
Pieklājīgs cilvēks rakstītu afroamerikāņi un ebreji, bet ja grib kādu par katru cenu aizvainot, tad raksta tā kā tu. Tieši šeit arī parādās katra cilvēka ētika, pieklājība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:00, pirms 9 gadiem
lonja rakstīja: Nepiekrītu Tev!Mums vēl skolā bija nēģeri!Un židi arī ir židi,kurus tikai pēc 2.p.k sāka saukt par ebrejiem.Nekādu aizvainojumu nesaskatu,tas ir bezjēdzīgs politkorektums...Tad jau leišus drīz arī tikai par lietuviešiem varēs saukt.
Laiks iet un ja viņi paši negrib ka tā viņus sauc, tad vajag respektēt viņu vēlmes. Vācieši arī mūs kādreiz apsaukāja, bet tas jau nenozīmē ka jāsaglabājas vēsturiskajām palamām.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-20 14:01, pirms 9 gadiem
Kā man pietrūka šīs degradējošās diskusijas par gejiem, melnajiem un ebrejiem utt

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:03, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Laiks iet un ja viņi paši negrib ka tā viņus sauc, tad vajag respektēt viņu vēlmes. Vācieši arī mūs kādreiz apsaukāja, bet tas jau nenozīmē ka jāsaglabājas vēsturiskajām palamām.
Tad jau mēs neesam Latvieši, bet kalpi, zemnieki un padibenes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:14, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pieklājīgs cilvēks rakstītu afroamerikāņi un ebreji, bet ja grib kādu par katru cenu aizvainot, tad raksta tā kā tu. Tieši šeit arī parādās katra cilvēka ētika, pieklājība.
"Afroamerikānis" ir melnādains amerikānis. Cilvēks, par kuru es rakstiju, ir Čehijas pilsonis, kuram ar Ameriku nav nekāda sakara. Vārds "žīds" ir normāls latviešu valodas vārds, kuru latvieši lieto simtiem gadu. Tevis piesauktais "ebrejs" ir mākslīgi ieviests atvasinājums no krievu valodas.
Kas tu par pedagogu, ja nezini šādas primitīvas lietas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:26, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: "Afroamerikānis" ir melnādains amerikānis. Cilvēks, par kuru es rakstiju, ir Čehijas pilsonis, kuram ar Ameriku nav nekāda sakara. Vārds "žīds" ir normāls latviešu valodas vārds, kuru latvieši lieto simtiem gadu. Tevis piesauktais "ebrejs" ir mākslīgi ieviests atvasinājums no krievu valodas.
Kas tu par pedagogu, ja nezini šādas primitīvas lietas?
Pats labi zini, ka tavs lietotais vārds attiecībā uz ebreju tautu ir aizvainojošs. Kādreiz žurnālam "Kapitāls" šī vārda lietošanas dēļ bija nopietnas problēmas. Es nelietoju vārdus attiecībā uz citiem , ja tas kādu aizvaino. Kāpēc melnādainiem nepatīk, tas kā tu viņus sauci, ceru ka tu to zini. Vari lietot vārdu melnādainais.

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:29, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: "Afroamerikānis" ir melnādains amerikānis. Cilvēks, par kuru es rakstiju, ir Čehijas pilsonis, kuram ar Ameriku nav nekāda sakara. Vārds "žīds" ir normāls latviešu valodas vārds, kuru latvieši lieto simtiem gadu. Tevis piesauktais "ebrejs" ir mākslīgi ieviests atvasinājums no krievu valodas.
Kas tu par pedagogu, ja nezini šādas primitīvas lietas?
Beidz dzīt tuftu. Man ir trīs ebreju TV kanāli, viens tiek veidots ASV, viens Ukrainā un viens Izraēlā. Nekad viņos neesmu dzirdējis vārdu žīds!!! Skatoties viņus jāsaka nu baigie piarščiki tie ebreji, brīžiem jau krīt uz nerviem, vārds Jewish izskan vismaz reizi minūtē, bet Jude laikam vienureizi kā uzrasktu redzēju, tas bija kad stāstija par holokaustu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 14:35, pirms 9 gadiem
Nu, žīds bija literārs vārds latviešu valodā tieši līdz holokaustam. Literatūrā joprojām, sevišķi klasikā, plaši izplatīts, Blaumanis utt. Bet jāsaprot, ka laiki mainās un valoda līdz ar tiem. Kādreiz angļu valodā arī fu.ck bija normāls vārds.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-20 14:40, pirms 9 gadiem
Nu vīri saņemas! Jāņem 3 pt pret tiešajiem konkurentiem par iekļūšanu PO.

Neesiet ka babas daiļslidošanaa bet uzkapajiet kārtīgu viru hokeju!
Par Dinamo!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 14:46, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: "Afroamerikānis" ir melnādains amerikānis. Cilvēks, par kuru es rakstiju, ir Čehijas pilsonis, kuram ar Ameriku nav nekāda sakara. Vārds "žīds" ir normāls latviešu valodas vārds, kuru latvieši lieto simtiem gadu. Tevis piesauktais "ebrejs" ir mākslīgi ieviests atvasinājums no krievu valodas.
Kas tu par pedagogu, ja nezini šādas primitīvas lietas?
Agrāk ar vārdu urla mēs sapratām ka runa ir par krievu, bet tagad tam ir mainijusies nozīme, tas ir cilvēks kas neprot uzvesties, neatkarīgi no tautības. Palasiju komentārus tad redzam ka šeit ir krievu urlas un latviešu, kurus pārstāvi tu ar Totoansi. Ieskaties pats, tavi, anša un lonjas izteikumi ir identiski, viens padibenes līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 14:48, pirms 9 gadiem
Ilgi domāju, ko rakstīt. Un nekas nenāk prātā. Es lasu Nameja, toto_anša un jo īpašu Poisha komentārus, un godīgi atzīstu - man jau sāk sāpēt sirds par šiem cilvēkiem.

Kādam naidam jābūt šādos cilvēkos, kādām rētām, lai viņi nāktu nu pilnīgi katru dienu, zem pilnīgi katra raksta raudāt par to cik viss ir slikti, un cik ļoti viņus apbižo admini, cik ļoti viņi ir literāri gudri, vai par to cik labi viņi visu zin un visu paredz par DINAMO.

Es nezinu ko teikt šādiem cilvēkiem. Es nevaru vnk ignorēt, un nelasīt Esmu atvērts cilvēks arī negatīviem komentāriem. Bet tas, kas nāk ārā no šiem cilvēkiem vairāku nu jau gadu garumā, katru dienu - nu piedodiet, ja kāds domā ka ironizēju, bet šie cilvēki ir SLIMI.

Ir kautkādā rēta morāla viņos. Citu izskaidrojumu neredzu. Es beidzot bloķēšu Poishu noteikti. Iesaku arī citiem. Jo šis cilvēks ir sabojāts tik dziļi, ka šaubos vai viņš jebkad spēs būt normāla būtne.

Poish vecīt - tu esi cūka. Liela resna cūka. Un tavi vārdi ir kas vairāk, kā tikai pretīgi. Nezinu, kādu baudu tu gūsti no tā, ko tu te katru dienu dari. Tiešām nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 14:50, pirms 9 gadiem
Tak beidzat kasīties! Sadodamies rokās un visi kopā: "Tikai Rīga, tikai Dinamo!"

  +2 [+] [-]

, 2014-11-20 15:03, pirms 9 gadiem
Prikshaans rakstīja: Ilgi domāju, ko rakstīt. Un nekas nenāk prātā. Es lasu Nameja, toto_anša un jo īpašu Poisha komentārus, un godīgi atzīstu - man jau sāk sāpēt sirds par šiem cilvēkiem.

Kādam naidam jābūt šādos cilvēkos, kādām rētām, lai viņi nāktu nu pilnīgi katru dienu, zem pilnīgi katra raksta raudāt par to cik viss ir slikti, un cik ļoti viņus apbižo admini, cik ļoti viņi ir literāri gudri, vai par to cik labi viņi visu zin un visu paredz par DINAMO.

Es nezinu ko teikt šādiem cilvēkiem. Es nevaru vnk ignorēt, un nelasīt Esmu atvērts cilvēks arī negatīviem komentāriem. Bet tas, kas nāk ārā no šiem cilvēkiem vairāku nu jau gadu garumā, katru dienu - nu piedodiet, ja kāds domā ka ironizēju, bet šie cilvēki ir SLIMI.

Ir kautkādā rēta morāla viņos. Citu izskaidrojumu neredzu. Es beidzot bloķēšu Poishu noteikti. Iesaku arī citiem. Jo šis cilvēks ir sabojāts tik dziļi, ka šaubos vai viņš jebkad spēs būt normāla būtne.

Poish vecīt - tu esi cūka. Liela resna cūka. Un tavi vārdi ir kas vairāk, kā tikai pretīgi. Nezinu, kādu baudu tu gūsti no tā, ko tu te katru dienu dari. Tiešām nezinu.
Bija tāds krievu rakstnieks, disidents Dovlatovs, viņam pieder dažas filozofiskas atziņas par dzīvi, vienu no viņām ieteiktu Tevis pieminētajiem personāžiem ik rītu pirms pasmirdēt, sev atgādināt.

Человек привык себя спрашивать: кто я? Там ученый, американец, шофер, еврей, иммигрант... А надо бы все время себя спрашивать: не говно ли я?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 15:05, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Bija tāds krievu rakstnieks, disidents Dovlatovs, viņam pieder dažas filozofiskas atziņas par dzīvi, vienu no viņām ieteiktu Tevis pieminētajiem personāžiem ik rītu pirms pasmirdēt, sev atgādināt.

Человек привык себя спрашивать: кто я? Там ученый, американец, шофер, еврей, иммигрант... А надо бы все время себя спрашивать: не говно ли я?
Tulit tev pateiks ,ka tas visas ir mulkibas, jo tas bijis krievs, kas to pateicis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 15:10, pirms 9 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tulit tev pateiks ,ka tas visas ir mulkibas, jo tas bijis krievs, kas to pateicis...
Ja nemaldos tad māte viņam bija krieviete, tēvs ebrejs, varbūt otrādi. Ja pameklētu gan jau noskaidrotu, bet slinkums, labāk iešu pastrādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 15:57, pirms 9 gadiem
lonja rakstīja: Re kur skatos Nameja cīņubiedri ir pagriezuži muguru savam vadonimPoišs un Totoansis iestājas pret pederastiju?????Kas tad nu?Namejs zaudē kontroli pār saviem aktīvistiemToties Nameisim nekādi nedod mieru Lonja-kā kas,tā es tieku pieminēts!Prieks par to,Namej!Nešac nu tik pieminēt tīras un godīgas Latvijas celšanuAtceries-zinu,kāds tu tīrs un godīgs cēlājs!Prieks Namej,ka pūstošās ģinamas farmam iet labi LČ.Tomēr Putina nauda iedvesmo
Tevi atkal izlaiduši no psihenes?
Uzvedies labi, jo savādāk ātri atkal tur atgriezīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:03, pirms 9 gadiem
lonja rakstīja: Es tiešām esmu pavilcies uz šitiem namejiem poišiem utt!Un zini kāpēc-apriebās viņu žulti un cūcības lasīt!tas ir vienīgais iemesls,jo sapratu,ka argumentu viņiem nav,viņi spēj tikai žulti vemt1Nu un tāpēc līdz viņu līmenim arī nolaidos!Jebkuram,kurš raksta normāli,arī atbildu normāli!
Tev kā urlam nekur nav jānolaiž, jo tu ir tāds esi kāds esi jau no dzimšanas.
Tu nēsā ''adidas'' trenuškas ar trim svītrām sānos? Ja tā, tad Tu neesi vienkārši urla, bet gana augstāka kasta šai sabiedrībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:06, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tevi atkal izlaiduši no psihenes?
Uzvedies labi, jo savādāk ātri atkal tur atgriezīsies.
Tādu pašu jautājumu varētu arī tev uzdot.
Kontrolē tekstus zem Dinamo rakstiem, tomēr Savickis tev maizi uz galda liek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tak beidzat kasīties! Sadodamies rokās un visi kopā: "Tikai Rīga, tikai Dinamo!"

Pareizi, audzinātāj! Tavas grupiņas bērni galīgi te izlaidušies.
Vai Juronkulis Jums jau atnesa ielūgumus uz šī vakara spēli?

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:23, pirms 9 gadiem
lonja rakstīja: Mosties Namej,sauc cīņā savus pakalpiņus!citādi tie galīgi noklīdušija zaudēsi modrību,drīz atkal viens pats pajolītis paliksi!Kā tas bija pirms apvērsuma UkraināTev tā kā Vienotības deputātiem tas apvērsums deva iespēju izrauties no sūdiem,pacelt galvu...bet skatos,Tu esi aizsnaudies uz lauriemizdomā kaut ko jaunu,Ukraina pagaidām zaudē savu aktualitāti!
Pieļauju, ka tev psihenē nav devuši pareizās zāles, jo veselības stāvokļa uzlabošanās patreiz nav novērojama.

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:32, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Žīds tik tiešām nav aizvainojošs vārds, tas ir vienkārši sinonīms vārdiem ebrejs/izraēlietis

tāpat kā latvietim sinonīmi vārdi - letiņš, latvis
Jā.
Un ganss, labuss... šprote. Arī sinonīmi latviešiem, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 16:37, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pats labi zini, ka tavs lietotais vārds attiecībā uz ebreju tautu ir aizvainojošs. Kādreiz žurnālam "Kapitāls" šī vārda lietošanas dēļ bija nopietnas problēmas. Es nelietoju vārdus attiecībā uz citiem , ja tas kādu aizvaino. Kāpēc melnādainiem nepatīk, tas kā tu viņus sauci, ceru ka tu to zini. Vari lietot vārdu melnādainais.
Tās ir tavas asociācijas, vārds nav aizvainojošs. Daudzi cilvēki lieto vārdu "žīds", tas nav nekas aizskarošs. Es, piemēram, žīdus cienu - viņi ir izveidojuši veiksmīgu valsti, uzvarējuši vairākos karos ar arābiem, māk pastāvēt par sevi. Cik man ir paziņas žīdi, vairums ir ļoti gudri un veiksmīgi cilvēki. Personīgi man nav saprotama cepšanās par šo tēmu.
P.S. Ja kas, šī portāla lielais priekšnieks (Puče) arī lieto vārdu "žīds"!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 16:39, pirms 9 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā.
Un ganss, labuss... šprote. Arī sinonīmi latviešiem, vai ne?
Nav ne vainas. Arī "zirgagalvām". Aizvainojošs varētu būt tikai "ganss", pārējie pofig, jāuztver ar humoru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:40, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pareizi, audzinātāj! Tavas grupiņas bērni galīgi te izlaidušies.
Vai Juronkulis Jums jau atnesa ielūgumus uz šī vakara spēli?
Juronkuls ir p.auts, svētdien biļeti pirku par savu naudu.

     [+] [-]

, 2014-11-20 16:40, pirms 9 gadiem
Mnja. Troļļi prasmīgi veic savu uzdevumu - ātri vien novirzīt sarunas nost no sporta.
Vai citās tēmās iepīt kaut kur RD un noteikti pagānīties.

Nenoliedzami, tas izdodas.

Es labāk palasīšu, ko Klimovičs runā.
ir - Karš Ukrainā - saķeršanās uz dzīvību un nāvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 17:09, pirms 9 gadiem
Esmu diezgan dross par uzvaru,jo izdzeru jau 4 alenus+Slovan nevinnes 2. speli pec kartas izbraukuma.

     [+] [-]

, 2014-11-20 17:12, pirms 9 gadiem
Interesanti kas šodien būs vārtos???

     [+] [-]

, 2014-11-20 17:13, pirms 9 gadiem
FIFALatvia rakstīja: Interesanti kas šodien būs vārtos???
Sedlaceks,neredzu variantus Masalskim pec ieprieksejam 2 spelem.

     [+] [-]

, 2014-11-20 17:16, pirms 9 gadiem
Artis4000 rakstīja: Sedlaceks,neredzu variantus Masalskim pec ieprieksejam 2 spelem.
Vakar Brože rakstīja, ka Sedlāčeks. Un kanādietis kā otrais.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 17:26, pirms 9 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Vakar Brože rakstīja, ka Sedlāčeks. Un kanādietis kā otrais.
Nice,zel Masalska,ja doma par izlasi vinam jaspele,bet gribetos redzet ari Delorje tuvakaja laika.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 17:26, pirms 9 gadiem
Ehh izskatās, ka arēna šodien dikti tukša būs.
Bet nu neko. Par uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-20 17:27, pirms 9 gadiem
Artis4000 rakstīja: Nice,zel Masalska,ja doma par izlasi vinam jaspele,bet gribetos redzet ari Delorje tuvakaja laika.
Labāk ceri, lai Sedlāčeks arī nākamajā spēlē stāv vārtos. If you know, what i mean.

     [+] [-]

, 2014-11-20 17:28, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Labāk ceri, lai Sedlāčeks arī nākamajā spēlē stāv vārtos. If you know, what i mean.
Ja sodien uzvaresim,tad noteikti staves,a kas Sauliesa vieta bus 4. maina-Cipulis?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 17:30, pirms 9 gadiem
Prikshaans rakstīja: Ilgi domāju, ko rakstīt. Un nekas nenāk prātā. Es lasu Nameja, toto_anša un jo īpašu Poisha komentārus, un godīgi atzīstu - man jau sāk sāpēt sirds par šiem cilvēkiem.

Kādam naidam jābūt šādos cilvēkos, kādām rētām, lai viņi nāktu nu pilnīgi katru dienu, zem pilnīgi katra raksta raudāt par to cik viss ir slikti, un cik ļoti viņus apbižo admini, cik ļoti viņi ir literāri gudri, vai par to cik labi viņi visu zin un visu paredz par DINAMO.

Es nezinu ko teikt šādiem cilvēkiem. Es nevaru vnk ignorēt, un nelasīt Esmu atvērts cilvēks arī negatīviem komentāriem. Bet tas, kas nāk ārā no šiem cilvēkiem vairāku nu jau gadu garumā, katru dienu - nu piedodiet, ja kāds domā ka ironizēju, bet šie cilvēki ir SLIMI.

Ir kautkādā rēta morāla viņos. Citu izskaidrojumu neredzu. Es beidzot bloķēšu Poishu noteikti. Iesaku arī citiem. Jo šis cilvēks ir sabojāts tik dziļi, ka šaubos vai viņš jebkad spēs būt normāla būtne.

Poish vecīt - tu esi cūka. Liela resna cūka. Un tavi vārdi ir kas vairāk, kā tikai pretīgi. Nezinu, kādu baudu tu gūsti no tā, ko tu te katru dienu dari. Tiešām nezinu.
Tu vēl neesi sapratis?
To sauc par uzmanības trūkumu.
Kur vēl viņi sev var piesaistīt uzmanību, ja ne netā, precīzāk - sc.com?
Man nekas cits nenāk prātā par cilvēkiem kuri stāsta, ka Dinamo neinteresē utt, kaut gan pie šiem rakstiem izpirž 100x vairāk komentu nekā es, kuram šī komanda nozīmē daudz.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-20 17:41, pirms 9 gadiem
Mūsu Dinamieši ir uzņēmuši kursu un šodien saraustīs slovākus bez variantiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 17:44, pirms 9 gadiem
Kristaps09 rakstīja: Dinaburga sāks jaunu ierijienu sēriju!!!
Laikam pats jau šodien ieriji vienu dziļo rīkli no Rinkēviča...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 17:55, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: Tās ir tavas asociācijas, vārds nav aizvainojošs. Daudzi cilvēki lieto vārdu "žīds", tas nav nekas aizskarošs. Es, piemēram, žīdus cienu - viņi ir izveidojuši veiksmīgu valsti, uzvarējuši vairākos karos ar arābiem, māk pastāvēt par sevi. Cik man ir paziņas žīdi, vairums ir ļoti gudri un veiksmīgi cilvēki. Personīgi man nav saprotama cepšanās par šo tēmu.
P.S. Ja kas, šī portāla lielais priekšnieks (Puče) arī lieto vārdu "žīds"!
Ko Tu prātuļo, ne jau mēs nosakām ir vai nav aizvainojšs vārds žīds. Ja viņi saka ka nepatīk, lūdz tā nesaukt, tad mums jāizlemj attiecībā no savas izpratnes kas ielikta bērnībā, jāpieņem lēmums kā turpmāk runāt.
Normāli cilvēki cienīs cilvēku vēlmi un turpmāk viņus sauks par ebrejiem. Tev tas nav obligāti, ja tavā ofisā ņirgājas par cilvēku kas ieradies RD keponā un tu ar lepnumu par to stāsti, tad skaidrs ar tevi.
Ja Tev nav skaidrs, ebrejs vai žīds, tad pajautā pats viņiem, ko te strīdēties.
Protams nekāds krimināls vārdā žīds nav, tāpat kā ja mūs saukās par šprotēm, tikai vai mums tas patiks!

     [+] [-]

, 2014-11-20 18:09, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu vēl neesi sapratis?
To sauc par uzmanības trūkumu.
Kur vēl viņi sev var piesaistīt uzmanību, ja ne netā, precīzāk - sc.com?
Man nekas cits nenāk prātā par cilvēkiem kuri stāsta, ka Dinamo neinteresē utt, kaut gan pie šiem rakstiem izpirž 100x vairāk komentu nekā es, kuram šī komanda nozīmē daudz.
Protams, ka saprotu visu to, ko tu saki. Bet es nevaru vnk izturēt un klusēt. Savādāk viņi iedomāsies ka tas ir normāli, bet tā nav. Viņi grib uzmanību, tad viņi to saņems.

Piekrītu, ka DINAMO vairāk nav jāaizstāv. Argumenti kuri ir vērsti pret komandu ir tik absurdi, ka tos pat apspriest nav jēgas. Mana skatījumā komanda ir tīra no pārmetumiem. Esam vairāk kārtīgi pierādījuši, ka troļļi šobrīd spēj tikai melot, izdomāt pasakas, lai pazemotu Dinamo.

Tagad es ar viņiem runāju par viņu problēmām. Un es nevaru klusēt - man sāp sirds, ka viņi paši nesaprot savu rīcību. negribu, lai tāds Poish ieiet komforta zonā un sāk domāt, ka ja nevien neko nesaka, tad jau piekrīt viņa teiktajiem murgiem. Bet tā nav.

Tāpat ar saviem komentāriem es cenšos arī paaziņot pārējiem normālajiem komentētājiem, lai no tādiem Poishiem, Namejiem izvairās.

Diezgan neloģisks viss šis koments, bet tie kas nav agresori sapratīs pamatdomu.

Par labu spēli šodien. Un nepadodamies tie, kas aizstāv Dinamo. Līdzsvaram jābūt

     [+] [-]

, 2014-11-20 18:32, pirms 9 gadiem
Poish rakstīja: "Afroamerikānis" ir melnādains amerikānis. Cilvēks, par kuru es rakstiju, ir Čehijas pilsonis, kuram ar Ameriku nav nekāda sakara. Vārds "žīds" ir normāls latviešu valodas vārds, kuru latvieši lieto simtiem gadu. Tevis piesauktais "ebrejs" ir mākslīgi ieviests atvasinājums no krievu valodas.
Kas tu par pedagogu, ja nezini šādas primitīvas lietas?
Ir jau muģilu ieviestie jauvārdi, latvānis, Latvānija. Nodevēji teiks ka tā mūs nākotnē sauks. Tev tas patiks? Ņirgājies par citiem, bet pašam nenormāli grūta galva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 18:42, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: būtu dīvaini, ja ārzemju kanālos lietotu latviešu valodas vārdu, vai vācu valodas vārdu Juden
Visi manis minētie kanāli raida vairākās valodās, (angļu, krievu, ukraiņu), atkārtošos, visur un vienmēr tiek lietots tautības apzīmējums-ebrejs. Poisham jau atbildēju, ja nav skaidrs, pajautā viņiem pašiem, ne jau mēs to noteiksim.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 18:45, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: salīdzināt tautības nosaukumu ar ēdienu(šprotes), tur vajag īpašu gudrību

man likās ka agris ir gudrāks
Pričom tur es? Ir gadijies dzirdēt, lasīt ka tā mūs saukā un nekādu prieku tas man neizsauc.

     [+] [-]

, 2014-11-20 18:53, pirms 9 gadiem
Bērnībā tīri labi spēlēju vienu galda spēli, visa federācijas augša sastāvēja no ebrejiem (Vigmans, Levins.....). Neslēpšu, tajā laikā mēs viņus tā nesaucām, viņi pa kluso visādas rebes muķija, tad tie vārdi ko veltijām bija ļoti skarbi, pamatā jo.... ž....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-20 19:02, pirms 9 gadiem
Prikshaans rakstīja: Protams, ka saprotu visu to, ko tu saki. Bet es nevaru vnk izturēt un klusēt. Savādāk viņi iedomāsies ka tas ir normāli, bet tā nav. Viņi grib uzmanību, tad viņi to saņems.

Piekrītu, ka DINAMO vairāk nav jāaizstāv. Argumenti kuri ir vērsti pret komandu ir tik absurdi, ka tos pat apspriest nav jēgas. Mana skatījumā komanda ir tīra no pārmetumiem. Esam vairāk kārtīgi pierādījuši, ka troļļi šobrīd spēj tikai melot, izdomāt pasakas, lai pazemotu Dinamo.

Tagad es ar viņiem runāju par viņu problēmām. Un es nevaru klusēt - man sāp sirds, ka viņi paši nesaprot savu rīcību. negribu, lai tāds Poish ieiet komforta zonā un sāk domāt, ka ja nevien neko nesaka, tad jau piekrīt viņa teiktajiem murgiem. Bet tā nav.

Tāpat ar saviem komentāriem es cenšos arī paaziņot pārējiem normālajiem komentētājiem, lai no tādiem Poishiem, Namejiem izvairās.

Diezgan neloģisks viss šis koments, bet tie kas nav agresori sapratīs pamatdomu.

Par labu spēli šodien. Un nepadodamies tie, kas aizstāv Dinamo. Līdzsvaram jābūt
Iesaku mazāk pievērst uzmanību viņiem.
Jo mazāk kāds par viņiem satrauksies, jo ātrāk viņi aizvērsies, jo kāda gan jēga būtu te tupēt, ja nevienu viņi nerausta?
Padomā pats. Es par viņiem tikai pasmejos.

Un man ir dziļi vienalga, ko viņi gudro par Dinamo.
Un Dinamo fans būšu jebkurā situācijā - uzvar vai zaudē!
Žēl tik, ka reti kurš te tā iemet sakarīgus tekstus pēc spēles, nav īsti ar ko diskutēt. Tāpēc pēc spēlēm ienāku šeit ļoti reti, jo scenārijs jau paredzams. Jānotiek ir milzigam brinumam, lai tas mettalluznis Ivars un pārējie te pēc spēles nebūtu!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-20 19:03, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: tie kas pirms kara te dzīvoja, paši sevi sauca par žīdiem un tas nebija nekāds apvainojums
Personīgi man būtu ērtāk viņus tā arī saukt, vienmēr kad saku ebrejs, manī ir kaut kāda aizture, tas nenāk dabiski.
Neteikšu ka viņus es viņus baigi cienu, pret viņu valsti man ir ļoti daudz pretenziju, bet holokausts ir pietiekošs iemesls, lai es viņus sauktu vārdā, kādā viņi mani palūdz.

     [+] [-]

, 2014-11-20 19:09, pirms 9 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: TOTOPADOMS

Visi zinām ka Slovans ģinamai nav ērts pretinieks.
Lūzerģinama pret Maskavu un Ska prot spēlēt, tos viņi pārsteigt var.
Bet pret Slovanu ta bezspēcīgi..

Zinu ka pēdējo reiz sniedzot totopadomu, kļūdījos. Tomēr virs 80% no sniegtajiem padomiem arī piepildījās. Tā kā spriežam paši.

Liekam droši uz Slovan, nelielu handikapu varam arī likt lai koefs palielinātos.
Es uzliku uz Rigas Dinamo 20 redzesim kurs tad savu naudu padirsis ,pedejas 4dienas neesu kludijies

     [+] [-]

, 2014-11-20 19:10, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: salīdzināt tautības nosaukumu ar ēdienu(šprotes), tur vajag īpašu gudrību

man likās ka agris ir gudrāks
Tā ir ierasta lieta (cik ētiski, tas ir cits jautājums, krievi un vodka, francūži un gliemeži, itāļi un makaroni, meksikāņi un tekila.

     [+] [-]

, 2014-11-20 19:14, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Iesaku mazāk pievērst uzmanību viņiem.
Jo mazāk kāds par viņiem satrauksies, jo ātrāk viņi aizvērsies, jo kāda gan jēga būtu te tupēt, ja nevienu viņi nerausta?
Padomā pats. Es par viņiem tikai pasmejos.

Un man ir dziļi vienalga, ko viņi gudro par Dinamo.
Un Dinamo fans būšu jebkurā situācijā - uzvar vai zaudē!
Žēl tik, ka reti kurš te tā iemet sakarīgus tekstus pēc spēles, nav īsti ar ko diskutēt. Tāpēc pēc spēlēm ienāku šeit ļoti reti, jo scenārijs jau paredzams. Jānotiek ir milzigam brinumam, lai tas mettalluznis Ivars un pārējie te pēc spēles nebūtu!
Taisnība.
Runājot par komentēšanu. Es tiešām neatceros, kas tā bija par spēli. Bet bija diskusija, tiešraides rakstā. Un bija gandŗiz beigusies spēle, kad uzrakstīju rakstā - lai citi paskatās. Visas spēles garumā nebija neviens heiteris ielīdis. Tas bija fantastisks vakars. Dinamo arī uzvarēja. Tas bija mēnesi atpakaļ, ja nemaldos.

Bet pēcspēles rakstā protams, viss pa vecam.

     [+] [-]

, 2014-11-20 19:22, pirms 9 gadiem
Ja kādu interesē kopējā tāfele, tad Loko 2:0, Vitjaz pagaidām 0:0.

     [+] [-]

, 2014-11-20 19:56, pirms 9 gadiem
Īsts aunu bars!Sējējam jāpaņem vēl viens vārtsargs,konkurencei!Varbūt jāliek uzbrukumā,vārtsargs.Jo no šitiem bāleliņiem,Lauri,Džeri ,labuma nekāda,uz Liepāju jums ,TIKAI!