Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Landmarks debitē ar vārtiem, ''Dinamo'' zaudē Kazaņā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Landmarks debitē ar vārtiem, ''Dinamo'' zaudē Kazaņā
Neskatoties uz vārtu guvumu, arī Mārtiņam Karsumam sezona sākusies ar vilšanos
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Ceturto Kontinentālās hokeja līgas sezonu ar zaudējumu sākusi Rīgas ''Dinamo'', kas viesos ielaida piecus vārtus un ar 2:5 piekāpās divkārtējās Gagarina kausa ieguvējas Kazaņas ''Ak Bars'' ar uzbrucēju Lauri Dārziņu ierindā priekšā. Vārtus rīdzinieku labā guva Džeimijs Landmarks un Mārtiņš Karsums.

Sezonas pirmajā spēlē pret divas reizes Gagarina kausu ieguvušo Kazaņas ''Ak Bars'' vietu Rīgas ''Dinamo'' vārtos ieņēma gaidāmais stabilais pirmais numurs šosezon Kriss Holts. Aizsardzības virknējumos lielu pārsteigumu nebija, ierindā arī kapteinis Sandis Ozoliņš. Laukumā devās arī pārbaudes spēlēs savainojumu ieguvušais centra uzbrucējs Jānis Sprukts. Savukārt traumētā Aleksandra Ņiživija vietu pirmajā maiņā ieņēma ''Dinamo'' jaunieguvums kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Landmarks.

Spēles ievads mūsējiem bija pagalam šokējošs - jau 37. sekundē ''Ak Bars'' izvirzījās vadībā. Lielisku piespēli no savas aizvārtes izdarīja labākais kazaņiešu aizsargs Iļja Ņikuļins, un ''Ak Bars'' kapteinim Aleksejam Morozovam nebija problēmu atklāt spēles rezultātu izgājienā vienatnē pret Holtu - 1:0. Jāatzīmē, ka rupji kļūdījās mūsējo pirmais aizsargu pāris ar Ozoliņu priekšgalā. Arī turpinājumā ''Dinamo'' lielākās problēmas sagādāja sāncenšu pirmais virknējums, bet situāciju sliktāku padarīja Kristapa Sotnieka noraidījums - aizsargs par sitienu ar celi saņēma 5+20 soda minūtes un devās uz ģērbtuvēm.

Sekojošajā vairākumā ar aktīvām darbībām izcēlās arī Lauris Dārziņš, tomēr nedz pašam, nedz partneriem neizdevās dubultot ''Ak Bars'' pārsvaru. Toties to paveica uzbrucējs Nikolajs Ļemtjugovs, kurš pēc filigrānas un acīgas Jevgēņija Medvedeva piespēles pēc Gunta Galviņa kļūdas raidīja ripu Holta sargātā cietokšņa augšējā stūrī - diemžēl 2:0. Trešdaļas izskaņā pie skaitliskā vairākuma tika arī rīdzinieki, taču bija tikai Ozoliņa uzmetiens no distances, kas problēmas nesagādāja. Tādējādi pēc 20 minūtēm 2:0. Par nospiedošo Kazaņas kluba pārsvaru vēstīja arī metienu attiecība – 17 pret sešiem.

Otrās trešdaļas ievadā Rīgas ''Dinamo'' atkal uzspēlēja mazākumā, šoreiz izturot. Diemžēl pēc tā beigām pozicionālu Galviņa kļūdu izmantoja ''Ak Bars'' jaunpienācējs Kirils Petrovs, veikli izrēķinoties ar Holtu un panākot 3:0. Tomēr tūdaļ mūsējiem bija lieliska izdevība samazināt deficītu, bet Sprukts no vārtu priekšas aizmeta garām. Rīdzinieki turpināja uzbrukumā spēlēt aktīvi, taču aizsardzība kliboja. Paveicās, ka izglāba Holts.

Tomēr arī viņš bija bezspēcīgs pēc ilgstošas spēles mazākumā un Petrova metiena no pašas vārtu priekšas - 0:4. Tiesa, soģi vārtu guvumu atzina tikai pēc atkārtojuma noskatīšanās. ''Dinamo'' sausā nevēlējās palikt, un vislabāk to saprata Landmarks, kurš pēc individuāliem centieniem no neērtā tvēriena raidīja ripu starp ''Ak Bars'' vārtsarga Petri Vehanena kājsargiem, gūdams debijas vārtus un panākdams 1:4. Turpinājumā mūsējie neizmantoja pretuzbrukumu, un rezultāts vairs nemainījās.

Noslēdzošās trešdaļas ievadā pēc pārkāpuma pret Landmarku Rīgas ''Dinamo'' ieguva iespēju spēlēt lielajā skaitliskajā vairākumā. Mārtiņam Karsumam vajadzēja tikai 13 sekundes, lai to izmantotu un panāktu 2:4. Par šādu iznākumu viņš varēja pateikties zviedru darba zirgam Fredrikam Varjam, kurš nebaidījās un aizveda ripu līdz sāncenšu vārtu priekšai. Sajutuši lielo iespēju, rīdzinieki uzbrukumos devās arvien aktīvāk, bet ar iespēju izmantošanu nesekmējās.

Tostarp tika aizmirsts par saviem vārtiem. Tomēr Daniss Zaripovs brīnumainā kartā neprata izmantot pretuzbrukumu divatā ar partneri pret Holtu, jo ripa slīdēja vārtiem secen. 50 sekundes pirms mača beigu sirēnas ''Dinamo'' ieguva vairākumu, sekoja Pekas Rautakallio pieprasītais pusminūtes pārtraukums un Holta nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju. Tomēr viss beidzās nepatīkami - aizsargs Medvedevs no centra raidīja ripu tukšajos rīdzinieku vārtos, noteikdams mača gala rezultātu, - 5:2 ''Ak Bars'' labā.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Arvīds Reķis – Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš(2) – Kristaps Sotnieks(25), Jānis Andersons; Džeimijs Landmarks – Fredriks Varjs – Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Ģirts Ankipāns(2), Bjerns Melīns(2) – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš(2) – Andris Džeriņš – Gints Meija(2)

KHL regulārā sezona, 13. septembris, Kazaņa

Kazaņas ''Ak Bars'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:2 (2:0, 2:1, 1:1)

Vārti: 0:37 Morozovs (Ņikuļins) 1:0, 11:08 Ļemtjugovs (Medvedevs, vair.) 2:0, 24:06 Petrovs (Paņins, Obuhovs) 3:0, 31:57 Petrovs (Paņins, Obuhovs, vair.) 4:0, 33:18 Landmarks (Ozoliņš, Cibuļskis) 4:1, 42:22 Karsums (Ozoliņš, Varjs, vair.) 4:2, 59:36 Medvedevs (maz., tukšos vārtos) 5:2
Soda minūtes: 12:37
Metieni: 43:34
Iemetieni: 30:34
Vārtsargi: Petri Vehanens - Kriss Holts

Slēpts komentārs: The Latvian Locomotive
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-09-13 20:10, pirms 13 gadiem
Redzēju spēli no otrās trešdaļas beigu daļas - ļoti patika, ātra ripas kustība, protams, bez tehniskajiem brāķiem neiztiksi , bet nu .. visu cieņu, spēle pret AK Bars , ļoti laba! Un 3 trešdaļā daudz labu iespēju, daudz! Malači !
Neredzēju pirmo pusi - kā Dārziņš izskatījās?

Un izbraukuma formas - lieliskas!
Slēpts komentārs: Harington

  +9 [+] [-]

, 2011-09-13 20:11, pirms 13 gadiem
3.periodā tikai normāli sākām spēlēt,bet izskatās ,ka viss būs labi un protams Karsumam turpināt rezultativitātes sēriju!
P.S Formas vienkārši lieliskas!

 +18 [+] [-]

, 2011-09-13 20:11, pirms 13 gadiem
Trešā trešdaļa jau bija laba Rautakalio jādzien mūsējiem galvās tā psiholoģija ka sākumā arī jau ir jāspēlē...

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:11, pirms 13 gadiem
normala spele tikai musejie nav iespelejusies

 +26 [+] [-]

, 2011-09-13 20:11, pirms 13 gadiem
nebija jau slikti...3periods...Ozo arr labi iesācis.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-13 20:11, pirms 13 gadiem
da nekas būs labi. neliels disciplīnas vājuma brīdis 2. periodā un muļķīga kļūda spēles pirmajās sekundēs. kopumā bija ok, jāņem vērā ka pirmā spēlē

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:12, pirms 13 gadiem
Būs labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:12, pirms 13 gadiem
Visu cieņu, bet atkal savu vārtu priekšā spēlē, kā mīkstpēdiņi. Lielākā Latvijas hokeja sāpe, liekās piespēles un sliktā momentu realizācija. Nu, nemākam iemest tēmēti ripu vārtos. Par 3. periodu, paldies.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:12, pirms 13 gadiem
Bus Labi, ieskriesimies!!! Ar katru nakoso speli bus labak!!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:12, pirms 13 gadiem
laba spēle,bet vajag daudz biežāk izmantot momentus.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:12, pirms 13 gadiem
3. periods ļoti labs! Formas labas! Kopumā 7/10, jo pārāk daudz tika izliets spēles sākumā!

  -3 [+] [-]

, 2011-09-13 20:12, pirms 13 gadiem
Pekka varēja pakonsultēties ar Šupleru vai ir vērts ņemt nost vārtsargu.
Katrā ziņā šai spēlē viss bija skaidrs jau pēc 4 vārtiem, un tas ir tikai normāli,ka komanda,kas uzvar ar tādu rezultātu pārstāj spēlēt aktīvu uzbrukuma hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:13, pirms 13 gadiem
Trešā trešdaļa bija zvērīgi, spēcīga no RDinamo puses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-09-13 20:14, pirms 13 gadiem
Karsumam vārti Jāsaka, ka Pekka ir atvēris ĪSTO mežoni. Ceru uz labu turpinājumu.
Slēpts komentārs: AlusPardevejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:15, pirms 13 gadiem
Nav nekāda vaina priekš pirmās spēles Pekam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-09-13 20:15, pirms 13 gadiem
Formas tiešām izcilas!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:15, pirms 13 gadiem
ar katru speeli buus labaak.
Slēpts komentārs: kaamiiii

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:16, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Karsumam vārti Jāsaka, ka Pekka ir atvēris ĪSTO mežoni. Ceru uz labu turpinājumu.
Ja viņš būtu tas "īstais" mežonis,tad citi spēlētāji ap bortiem zobus lasītu,doma man tāda,ka vajag vairāk spēka paņēmienus pielietot,protams iemest vārtus - pašsaprotami!
Slēpts komentārs: misters-bins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:17, pirms 13 gadiem
loti patika jaunās, baltās formas! spēle arī skatāma, dinamiesi vēl ieskriesies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-09-13 20:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pekka varēja pakonsultēties ar Šupleru vai ir vērts ņemt nost vārtsargu.
Katrā ziņā šai spēlē viss bija skaidrs jau pēc 4 vārtiem, un tas ir tikai normāli,ka komanda,kas uzvar ar tādu rezultātu pārstāj spēlēt aktīvu uzbrukuma hokeju.
Piekrītu, bet šo atceries tad kad tas pats notiek uz otru pusi

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:17, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Laviņš pārgājis uz 37 numuru.
...tāpat kā visa pārējā komanda? kur Tu to ņēmi?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:17, pirms 13 gadiem
Ir ok. Pēc pārbaudes spēlēm redzētā- labi. Nebūsim spicē, bet cīnīsimies godam. Vismaz tā izskatās.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:18, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Jasaka,ka ar Rautakalio stasanos pie stures ir pazudis cinas spars un velesanas aizkerties spele. Legionari bija labakie, parejie maximums varetu MHL kapat. 3 goli pret Ak bars ir cienijams rezultats, musu limenis ir Amur, Sibirj un Vitjaz. Patika ari Bruno
Pazudis cīņas spars??? Nerdezēji, ka rīdzinieki presingoja?

  -4 [+] [-]

, 2011-09-13 20:18, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Piekrītu, bet šo atceries tad kad tas pats notiek uz otru pusi
Sapratu mājienu.

  -4 [+] [-]

, 2011-09-13 20:18, pirms 13 gadiem
plikadīda rakstīja: Dārziņš izskatījās ļoti smuki.
Aizsardzībā joprojām krimināls. Diemžēl RD to nespēja izmantot.

Pekka atkal runās par good things un bad things.... kā to darīs pirmo sezonas daļu. Manuprāt, viņa spēles stils nav piemērots RD esošajiem spēlētājiem.
Slēpts komentārs: pinokio

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:19, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Ja viņš būtu tas "īstais" mežonis,tad citi spēlētāji ap bortiem zobus lasītu,doma man tāda,ka vajag vairāk spēka paņēmienus pielietot,protams iemest vārtus - pašsaprotami!
Pie Pekkas ar laiku būs arī vairāk spēka paņēmienu, protams, ja ir ielikta laba fiziskā bāze.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:20, pirms 13 gadiem
misters-bins rakstīja: Ka Jums Saku- Shogad Out Of Play-Off. Pieminat Manus Vaardus Miinusu Liceeji! Patiik Man Dinamo Un LJOTI,Bet Kaut Kas Nesasaista Vairs Kads Atnaaca Soms. Un Tas Nav Tikai Tapeec,Ka Zaudeeta Pirmaa Sezonas Speele.
Laikam tiešām tev daudzas reizes ar bumbu pa galvu trāpīts bērnībā, tāpat kā tavā avatarā. es saku. ka Dinamo tiks play-offā
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:21, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Aizsardzībā joprojām krimināls. Diemžēl RD to nespēja izmantot.

Pekka atkal runās par good things un bad things.... kā to darīs pirmo sezonas daļu. Manuprāt, viņa spēles stils nav piemērots RD esošajiem spēlētājiem.
Tiem kas kapājuši z-amerikā (Karsums,Sprukts un vel dažiem) tas nav nekas jauns, bet tiem RD spēlētājiem,kas tikai pa Eiropu ir ņēmušies, būs ļoti grūta sezona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:21, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Aizsardzībā joprojām krimināls. Diemžēl RD to nespēja izmantot.

Pekka atkal runās par good things un bad things.... kā to darīs pirmo sezonas daļu. Manuprāt, viņa spēles stils nav piemērots RD esošajiem spēlētājiem.
Kā tad tavuprāt ir jāspēlē pret daudz tehniskākām komandām, ja ne aktīvi dauzot tās jau viņu zonā?

  -3 [+] [-]

, 2011-09-13 20:21, pirms 13 gadiem
vetal7 rakstīja: un ja netiks?
Hmm...labs jautājums, bet nu ļoti ceru ka tas nenotiks

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:22, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Aizsardzībā joprojām krimināls. Diemžēl RD to nespēja izmantot.

Pekka atkal runās par good things un bad things.... kā to darīs pirmo sezonas daļu. Manuprāt, viņa spēles stils nav piemērots RD esošajiem spēlētājiem.
Tas jau bija skaidrs jau pirmajās pārbaudes spēlēs, ka šis stils daudziem nav piemērots. Ir vajadzīgas 2-3 sezonas lai komanda rādītu īsto spēli, tāpēc ļoti iespējams šī sezona nebūs tik laba kā iepriekšējās 3.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:22, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sapratu mājienu.
Bet tāpat pie 0:4 ir jaspēj savākties, un savā ziņā ir pat grūtāk spiest kad šie bik atkāpjas un vaktē tavas osečkas, redzēju epizodiski, tapēc neko daudz neteikšu, bet cik redzēju - par beigām puikām paldies.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:22, pirms 13 gadiem
Trešais periods jau bija tīri ok, bet nu te atkal var sākt runāt, vai nu mēs bijām tik labi, vai arī Barsi vairāk uz pilnu klapi nespēlēja. Kopumā jau tīri ok, kā jau Puče pareizi uzsvērā, pirmā spēlē, jauns treneris, vēl iespēlēsies.

Dāržiņs, gan Barsos izskatās pabāli, ka tik nedomā atkal iesākt sezonu ar 14 bezvārtu spēlēm, Barsos tāds gājiens neies cauri.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:22, pirms 13 gadiem
sotniekam Lielus žagarus kā arī pārējiem par noraidījumiem, ja to būs mazāk , būs labi!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:23, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Laikam tiešām tev daudzas reizes ar bumbu pa galvu trāpīts bērnībā, tāpat kā tavā avatarā. es saku. ka Dinamo tiks play-offā
Cik tipiski Cilvēkam atšķiras domas,tāpēc uzreiz jāsāk nolikt

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:23, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Kā tad tavuprāt ir jāspēlē pret daudz tehniskākām komandām, ja ne aktīvi dauzot tās jau viņu zonā?
Slazds viduszonā. Jājautā Šupleram, viņš to sekmīgi pieprata.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:24, pirms 13 gadiem
formas ahujeni labas !! pedeja tresdala izcila spiedam vinus zona!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:24, pirms 13 gadiem
sākums jau nebija daudzsološs

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:25, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Tas jau bija skaidrs jau pirmajās pārbaudes spēlēs, ka šis stils daudziem nav piemērots. Ir vajadzīgas 2-3 sezonas lai komanda rādītu īsto spēli, tāpēc ļoti iespējams šī sezona nebūs tik laba kā iepriekšējās 3.
A pasaki man muļķim, kapēc ne Ābols ar Šuplera shēmām un savu redzējumu, bet nepārliecinošais Rautakalio?

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:25, pirms 13 gadiem
Kazanka nākošreiz dabūs... Vienīgā škrobe par pirmajiem zaudētajiem vārtiem - tie bija sāpīgi...

  +6 [+] [-]

, 2011-09-13 20:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pekka varēja pakonsultēties ar Šupleru vai ir vērts ņemt nost vārtsargu.
Katrā ziņā šai spēlē viss bija skaidrs jau pēc 4 vārtiem, un tas ir tikai normāli,ka komanda,kas uzvar ar tādu rezultātu pārstāj spēlēt aktīvu uzbrukuma hokeju.
Cik pirmā puse spēles bija sūdīga, tik pat otrā puse laba! Spēles temps un ātrums bija ļoti labs, man patika! Disciplīnas trūkums spēles sākumā liedz mūsējiem pacīnīties par uzvaru šajā mačā. Paņemot nost Ozo unvai Cibuļska ķlūdu aizsardzībā, pieliekot klāt Holta veiksmīgāku spēli vārtos, dažas tiesnešu svilpes ar bija, teiksim tā- diskutējamas!
Ņemot visu iepriekšminēto kopā neizskatās nemaz tik slikti, tas ka AK Bars nepiedos kļūdas un paviršības, tas jau ir skaidrs sen! Būs labi!

  +3 [+] [-]

, 2011-09-13 20:26, pirms 13 gadiem
Bet kopumā feini, nav pat specu komenti jalasa, te var uzzināt kāda "nekāda" šosezon ir komanda, jo kaut kādam Akbarsam pamanījās pakāst

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:26, pirms 13 gadiem
laurinsh rakstīja: sākums jau nebija daudzsološs
Kam? Laurim?

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:27, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Cik tipiski Cilvēkam atšķiras domas,tāpēc uzreiz jāsāk nolikt
A kā lai savādāk cīnīties ar troļļiem?

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:27, pirms 13 gadiem
Nekas labs nāk ar gaidīšanu! Krikunova skābais ģīmis parādīja,ka mums arī kaut kas sanāca.Pirmajās divās trešdaļās pietrūka spēka asums,bet nekas būs labāk-somam ir pieredze darbā ar šādām mazbudžeta komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:27, pirms 13 gadiem
formas gan smukas

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:28, pirms 13 gadiem
imantsbg rakstīja: Nekas labs nāk ar gaidīšanu! Krikunova skābais ģīmis parādīja,ka mums arī kaut kas sanāca.Pirmajās divās trešdaļās pietrūka spēka asums,bet nekas būs labāk-somam ir pieredze darbā ar šādām komandām.
Skābais ģīmis bija Dārziņam vērsts.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:29, pirms 13 gadiem
2 haļavas vairāk un nez kā šī spēle būtu beigusies. ka vienmēr sprukts savu neizmanto-rokas ātras bet ne tik- puče.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:29, pirms 13 gadiem
Ozoliņam kā labajos NHL gados, pirmā spēle un jau 0+2 Malacs!
Un vispār, nebija jau tik slikti.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:29, pirms 13 gadiem
Paldies par cīņassparu ,pirms spēles domāju,ka nespēšu īpaši priecāties par hokeju kādu laiku zināmu iemeslu dēļ...
Bet uz beigām manī atmodās degsme just līdzi paldies un turās,ceram uz izaugsmi un esam pacietīgi!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:29, pirms 13 gadiem
imantsbg rakstīja: somam ir pieredze darbā ar šādām mazbudžeta komandām.
Bet panākumu nav, turklāt, salīdzinot ar Šupleru viņš ir ļoti nepieredzējis.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:31, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Ozoliņam kā labajos NHL gados, pirmā spēle un jau 0+2 Malacs!
Un vispār, nebija jau tik slikti.
Statistikā skatoties jā, bet uz laukumu skumji skatīties, muguras trauma šajā vecumā smagi atsaukusies uz formu.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:31, pirms 13 gadiem
Esmu pozitivi parsteigts par pozitivo gaisotni komentaros,parasti labaak nelasu nebojaju nervus jo pesimisti vien..PAr speli ko lai saka, formas patikas, arzemnieki arii labi, jaiespelejas...Gaidu 4dienas speli...

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:32, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skābais ģīmis bija Dārziņam vērsts.
Tu esi ļauns

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:33, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu esi ļauns
Bet 'Dārziņš ir saglabājis vecās tendences aizardzībā. Kādi 3 pretuzbrukumi izveidojās pateicoties viņa stulbām piespēlēm atpakaļ.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:33, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: A pasaki man muļķim, kapēc ne Ābols ar Šuplera shēmām un savu redzējumu, bet nepārliecinošais Rautakalio?
Tu to domā kapēc Ābols nav galvenais? Vienkārši vadība viņam līdz galam neuzticās, jo viņš nav bijis galvenais nevienā komandā. Iespējams viņi (valde) vēlējās kādu ārzemju treneri ar savādāku spēles koncepciju, ja tā tad Pekka tiešām bija īstais.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:34, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Slazds viduszonā. Jājautā Šupleram, viņš to sekmīgi pieprata.
Šuplers tieši pilnībā atdeva vidusszonu vairumā spēļu. Patiesībā kā, jau teicu šī ir tikai pirmā spēlē un pret ļoti spēcīgu komandu. Jebkurā gadījumā man viss nelikās tik melns, jāuzlabo disciplīna, jo tas kas darījās 2. periodā nebija normāli.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:34, pirms 13 gadiem
Tā bija liela kļūda noņemt vārtsargu pirms esam nostājušies zonā (Šūpis prata labāk), bet tā ka sāka spēlēt uz pilniem apgriezieniem man patika, būs ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-09-13 20:35, pirms 13 gadiem
Diemžēl, zaudēja pilnīgi pelnīti un apkaunojoši. Izgāzās gan spēlētāji, gan treneri ar savu plānu gan komentatori.

Bet es palieku ar R.Dinamo un joprojām ticu Pekam (Toļiku gan labāk nedzirdētu. Bet tas tā. Gaidu nākamo spēli un ceru uz uzvaru.

  -4 [+] [-]

, 2011-09-13 20:35, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: viņi (valde) vēlējās kādu ārzemju treneri ar savādāku spēles koncepciju, ja tā tad Pekka tiešām bija īstais.
Īstais jo...? Viņš ir viduvējs treneris ar skaļu spēlētāja uzvārdu.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:35, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: diezgan stabils sākums, jāsaka kā ir, RD ir cerības uz 10 vietu!
Savā konferencē?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:36, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet 'Dārziņš ir saglabājis vecās tendences aizardzībā. Kādi 3 pretuzbrukumi izveidojās pateicoties viņa stulbām piespēlēm atpakaļ.
Ja spēlētājs līdz 16 gadu vecumam spēlē tikai no centra līdz pretinieku vārtiem tad ir grūti turpmāk sākt spēlēt aizsardzībā un ja vēl pie tā netiek īpaši piestrādāts...

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:37, pirms 13 gadiem
No stress Šogad ir jūtams niknums, kura iepriekš nebija. Vecais soms ir labs Lai arī mazliet pārgalvīgs, bet skaists hokejs mūsējo izpildījumā trešajā periodā
...un pie pakaļas, ka tika zaudēti piektie vārti !

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:37, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Savā konferencē?
Savas troļļu sarunas varat vest arī privāti.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:37, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Kamēr vēl ieskriesies, bet nospēlēja samērā labi, īpaši spēles otro pusi! Landmarka vārti skaisti, tā būs firmas zīme viņam, ar neerto pusi.
Prieks, ka sezona sākusies
Laviņš pārgājis uz 37 numuru.
Visai komandai uz maiku priekšpuses bija rakstījs 37! Tas, laikam, par piemiņu mūsu Kārlim!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:37, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Cipulis dominē jau11 spēli pēc kārtas - 0+0 pts vidēji spēlē
Vari likt Cipu mierā??Man liekas ka visvairāk jāsāk domāt šim kolēģim Bjerns Melīns kā nekā leģionārs bet spēle vājāka par letiņiem,tad kāda mārrutka pēc bleķot viņam vispār kādu piķi,nu bet tiešām tikai sākums,bet vasi tas ir mierinājums???

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:38, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Bet es palieku ar R.Dinamo un joprojām ticu Pekam (Toļiku gan labāk nedzirdētu. Bet tas tā. Gaidu nākamo spēli un ceru uz uzvaru.
Ak ta Tu arī ateicies no laba piedāvājuma Vācijā?

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:38, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Īstais jo...? Viņš ir viduvējs treneris ar skaļu spēlētāja uzvārdu.
Es nebūt neesmu viņa atbalstītājs, pareizāk sakot vēlējos lai Šuplers paliek, bet tomēr ceru, ka arī somam būs panākumi, bet kā jau teicu iespējams šī sezona var tikt norakstīta, ja RD valde rēķinās ar viņu ilgtermiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:39, pirms 13 gadiem
Kling Klang rakstīja: No stress Šogad ir jūtams niknums, kura iepriekš nebija. Vecais soms ir labs
Značit, Nazarovs ir labākais treneris pasaulē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:39, pirms 13 gadiem
vetal7 rakstīja: nekas tur labs nebija
Laikam pirmo reizi, bet pilnīgi piekrītu. Zaudēt ar lielāko rezultāta starpību šo komandu tikšanās vēsturē, gadā, kad AK Bars ir visvājākais gads... Komentārus tur vairāk nevajag.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:39, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Diemžēl, zaudēja pilnīgi pelnīti un apkaunojoši. Izgāzās gan spēlētāji, gan treneri ar savu plānu gan komentatori.

Bet es palieku ar R.Dinamo un joprojām ticu Pekam (Toļiku gan labāk nedzirdētu. Bet tas tā. Gaidu nākamo spēli un ceru uz uzvaru.
Labi gan, ka zināms zaudējuma iemesls

  +5 [+] [-]

, 2011-09-13 20:39, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Diemžēl, zaudēja pilnīgi pelnīti un apkaunojoši. Izgāzās gan spēlētāji, gan treneri ar savu plānu gan komentatori.
Un ko domā par apkalpojošo personālu un karsējmeitenēm ? Ar izgāzās vai plus/mīnus ok?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:40, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu ja, kā tad savādāk. ieteiktu turpmāk uzrakstīt kādam no SA+ pavadoņiem tēmu, kurai nosaukumu dotu- " Jau sezonas sākumā zināms, ka Gagarins RD ir tālāk, nekā zemei līdz mēnesim!"
Gagarins jau tālāk par Mēnesi arī nemaz netika.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:40, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet 'Dārziņš ir saglabājis vecās tendences aizardzībā. Kādi 3 pretuzbrukumi izveidojās pateicoties viņa stulbām piespēlēm atpakaļ.
Tā ir sāpe, moš mužiks pa sezonu bik noliks uz īstajām sliedēm

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:40, pirms 13 gadiem
ske4erss rakstīja: Visai komandai uz maiku priekšpuses bija rakstījs 37! Tas, laikam, par piemiņu mūsu Kārlim!
Tev gan ātri pielec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:41, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Un ko domā par apkalpojošo personālu un karsējmeitenēm ? Ar izgāzās vai plus/mīnus ok?
Vai es tos pieminēju, šmurguli.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:41, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Ak ta Tu arī ateicies no laba piedāvājuma Vācijā?
Tik visi tādi, tik lielākais fanāts Harļiks aiztesās zāli pīpēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-13 20:41, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Laikam pirmo reizi, bet pilnīgi piekrītu. Zaudēt ar lielāko rezultāta starpību šo komandu tikšanās vēsturē, gadā, kad AK Bars ir visvājākais gads... Komentārus tur vairāk nevajag.


Pērle pēc pērles, "apkaunojoši zaudēja", "AK Bars ir visvājākais gads".

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:42, pirms 13 gadiem
Savu spēli un sajūtas droši vien noķersim uzsākot mājas spēļu sēriju, bet kaut kā pietrūkst... Pārāk maz momenti pie pretinieku vārtiem, kad pierāvos kājās un sašutumā korekti nolamājos. Šis sastāva modelis man neradīja sajūtas, ka tas ir mans Dinamo, komanda man kļuvusi svešāka, bet kad pieradīšu pie jaunajām personālijām, tad gan jau atgriezīsies lielā fanošana. Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:42, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tā ir sāpe, moš mužiks pa sezonu bik noliks uz īstajām sliedēm
Vai arī noņems no sliedēm, nešaubos, ka Ak Bars ir ko vietā likt.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:42, pirms 13 gadiem
Skaidrs ir tas, ka AK Bars pie Krikunova vairs nav tas AK Bars, kas bija pie Biļaļetdinova, un tāpēc šobrīd šodienas spēle nevar īsti kalpot par mērauklu RD varējumam uz šo brīdi.
Jāpagaida kas notiks spēlēs pret tādām komandām kā Spartak vai tas pats MnD,kas ir RD līmeņa komandas.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:43, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Ozoliņam kā labajos NHL gados, pirmā spēle un jau 0+2 Malacs!
Un vispār, nebija jau tik slikti.
Tāda sajūta,ka Tu spēli neesi skatījies-un cik rupju kļūdu-pie kam 1.minūtē jau zaudētie vārti un kronis visam 2 pretinieku izgājiens pret Holtu un Ozoliņa nespēja atgriezties aizsardzībā...
Loģiski,ka pie 4:0 AK Bars sāka spēlēt mierīgāk un tāpēc jau 3.trešdaļa jau mums izskatījās cerīgāka.Ja 1.un 2.maiņa vēl kaut ko veidoja,4.arī sitās -tad ko laukumā dara 3.maiņa ar 2 leģionāriem???Galīgi nulles.Visvājākā no visām 1.sezonas spēlēm-pat Rīgā pret Ufu aizpagājušajā sezonā cienīgi līdz spēles vidum turējāmies.Pozitīvā ziņa-Lundmarks būs labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:43, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja:

Pērle pēc pērles, "apkaunojoši zaudēja", "AK Bars ir visvājākais gads".
Uz soliņa noteikti visvājākais gads.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:44, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Vai es tos pieminēju, šmurguli.
Vai tad es teicu ka Tu pieminēji? ja būtu pieminējis tad man nebūtu jajautā. Necepies, loģiku ieslēdz. Un pasmaidi

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:44, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Vai arī noņems no sliedēm, nešaubos, ka Ak Bars ir ko vietā likt.
Domāsim pozitīvi

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skaidrs ir tas, ka AK Bars pie Krikunova vairs nav tas AK Bars, kas bija pie Biļaļetdinova, un tāpēc šobrīd šodienas spēle nevar īsti kalpot par mērauklu RD varējumam uz šo brīdi.
Jāpagaida kas notiks spēlēs pret tādām komandām kā Spartak vai tas pats MnD,kas ir RD līmeņa komandas.
MnD skatījies? šogad ir vērts dēļ viņiem laiku tērēt?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:45, pirms 13 gadiem
Landmarks bija ok, neskatoties uz komentāros esošo skepsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:46, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu Tev ideja vēl tālāk nekā man sanāca, diez gan labi, Krok!
Paturpinot ideju, gan jau ka viss būs labi, diemžēl konkurence šogad rietumos vairs nebūs tik pilnīga kāda tā varēja būt, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tā ir sāpe, moš mužiks pa sezonu bik noliks uz īstajām sliedēm
Par Toļiku.

Viņa biedrs saka (otrā perioda beigas, mums skaitliskais mazākums): "Mūsējiem derētu izturēt un iemest kādus vārtus."

Toļiks: "Nē, lai iztur mazākumu, vārtus nevajag, vēl ir viens periods."

Man liekas visi zina, cik nozīmīgs ir "gol v razdevalku" un uzsākt 3.periodu ar 2:4 būti labak nekā 1:4. Vai es kļūdos?

Par treneriem. Nezin, kad ņemt taimaitu un nezina, kad vērts nemt vārtsargu8 no vārtiem un kad nav vērts... Treneri...

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: MnD skatījies? šogad ir vērts dēļ viņiem laiku tērēt?
Jā,vakar MnD Avangar trešās trešadaļā vienkārši saplosija. Es gan redzēju tikai trešo periodu, bet iespaids palika labs.
Jāskatās kā šiem ies turpinājumā.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
saturīga spēle visā visumā. Bet noraidījumi, noraidījumi...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Īstais jo...? Viņš ir viduvējs treneris ar skaļu spēlētāja uzvārdu.
Ieteiktu nesteigties ar pārgalvīgiem apgalvojumiem! Sezona parādīs kurš ir vairāk pieredzējis, kurš viduvējs utt! Mēs šodien spēlējām pret reāliem pretendentiem uz Gagarina kausu, pie tam vēl izgāzām spēles sākumu, kamēr Šuplers knapi tika galā ar Jugru! Tas protams ir gaumes jautājums, taču man personīgi Rautakalio spēles filozofija patīk daudz labāk nekā Šuplera!

  +4 [+] [-]

, 2011-09-13 20:48, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Par Toļiku.

Viņa biedrs saka (otrā perioda beigas, mums skaitliskais mazākums): "Mūsējiem derētu izturēt un iemest kādus vārtus."

Toļiks: "Nē, lai iztur mazākumu, vārtus nevajag, vēl ir viens periods."

Man liekas visi zina, cik nozīmīgs ir "gol v razdevalku" un uzsākt 3.periodu ar 2:4 būti labak nekā 1:4. Vai es kļūdos?

Par treneriem. Nezin, kad ņemt taimaitu un nezina, kad vērts nemt vārtsargu8 no vārtiem un kad nav vērts... Treneri...
Protams. Es esmu iemanījies skatīties ka Toļika balss skan, bet es viņu nedzirdu

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,vakar MnD Avangar trešās trešadaļā vienkārši saplosija. Es gan redzēju tikai trešo periodu, bet iespaids palika labs.
Jāskatās kā šiem ies turpinājumā.
Man viņi interesēja tad kad bija kaut cik savējo, kad sākās tā "rotācija" tik palasīju, bet īpaši neskatījos. šis gads varētu būt tas kad ir vērts skatīties, nez kapēc tā liekas.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:49, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja:

Pērle pēc pērles, "apkaunojoši zaudēja", "AK Bars ir visvājākais gads".
Tev smadzenes nestrādā vai. Nemāki 2+2 saskaitīt. Jā šis ir apkaunojošs zaudējums, jo AK Bars pēc līdz šim parādītā snieguma ir vājāka nekšā iepriekšejos trīs gadus, kur tev kaut kas nesaprotams? Un neskatoties uz toi mēs zaudējām smagāk nekā jebkad (šai komandai (un ne tikai pēc rezultāta))

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:50, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Man viņi interesēja tad kad bija kaut cik savējo, kad sākās tā "rotācija" tik palasīju, bet īpaši neskatījos. šis gads varētu būt tas kad ir vērts skatīties, nez kapēc tā liekas.
Kas skaitās savējie?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:50, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Ieteiktu nesteigties ar pārgalvīgiem apgalvojumiem! Sezona parādīs kurš ir vairāk pieredzējis, kurš viduvējs utt! Mēs šodien spēlējām pret reāliem pretendentiem uz Gagarina kausu, pie tam vēl izgāzām spēles sākumu, kamēr Šuplers knapi tika galā ar Jugru! Tas protams ir gaumes jautājums, taču man personīgi Rautakalio spēles filozofija patīk daudz labāk nekā Šuplera!
Nu beidz Krikunovam vilkt līdz Biļaļetdinova slavas laikus.
Pats Zinatula izteicās, ka jau pirmssezonas spēles redzot pamatīgas izmaiņas AK Bars spēles stilā. Būdams taktisks pret savu kolēģi Krikunovu nepateica uz kuru pusi.Labo vai slikto.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:52, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Vai tad es teicu ka Tu pieminēji? ja būtu pieminējis tad man nebūtu jajautā. Necepies, loģiku ieslēdz. Un pasmaidi
+1 no manis, esmu impulsīvs bet pāriet. (+ jau pieliku)

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:52, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas skaitās savējie?
Vienubrīd bija diezgan daudz belaru, gribējās redzēt kā šiem klāsies KHL. Līdzīgi kā nezināmie KHL kontekstā bija mūsējie paša sākumā, atceries, nebija nekādas poņas ko šie varēs...tik minējumi

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:53, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Ieteiktu nesteigties ar pārgalvīgiem apgalvojumiem! Sezona parādīs kurš ir vairāk pieredzējis, kurš viduvējs utt! Mēs šodien spēlējām pret reāliem pretendentiem uz Gagarina kausu, pie tam vēl izgāzām spēles sākumu, kamēr Šuplers knapi tika galā ar Jugru! Tas protams ir gaumes jautājums, taču man personīgi Rautakalio spēles filozofija patīk daudz labāk nekā Šuplera!
Rautakalio filozofija pagaidām ir tikai viņa preses konferencēs, nevis uz laukuma. Tad, kad mūsējie spēlēja to, ko viņi patiešām prot un saprot, kaut kas sāka veidoties. Pārējais bija bezsakarīga skraidelēšana.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:53, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: +1 no manis, esmu impulsīvs bet pāriet. (+ jau pieliku)
Paldies

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:54, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tev smadzenes nestrādā vai. Nemāki 2+2 saskaitīt. Jā šis ir apkaunojošs zaudējums, jo AK Bars pēc līdz šim parādītā snieguma ir vājāka nekšā iepriekšejos trīs gadus, kur tev kaut kas nesaprotams? Un neskatoties uz toi mēs zaudējām smagāk nekā jebkad (šai komandai (un ne tikai pēc rezultāta))
Ak dievs...

Tad jau tev pagajušā RD sezona bija kārtīgs aplauziens, ne? Jo nu, pēc iepriekš parādītā snieguma (kuru mūsējie rādija pārbaudes spēlēs) mūsējiem kā minimums bija Gagarina kausa finālā jāspēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu beidz Krikunovam vilkt līdz Biļaļetdinova slavas laikus.
Pats Zinatula izteicās, ka jau pirmssezonas spēles redzot pamatīgas izmaiņas AK Bars spēles stilā. Būdams taktisks pret savu kolēģi Krikunovu nepateica uz kuru pusi.Labo vai slikto.
Pričom te Zinetulas slavas laiki? Šis tas ir pamainījies, taču kodols ir tas pats vecais! Tas kā Krikunovs to izmantos ir cits jautājums, bet pat ar visu to AK Bars tāpat ir spēcīga blice, katrā ziņā pietiekoši lai reāli cīnītos par GC!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:56, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Ak dievs...

Tad jau tev pagajušā RD sezona bija kārtīgs aplauziens, ne? Jo nu, pēc iepriekš parādītā snieguma (kuru mūsējie rādija pārbaudes spēlēs) mūsējiem kā minimums bija Gagarina kausa finālā jāspēlē...
Nu, un kas tad bija tai sezonas sākumā?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
=Jāatzīmē, ka rupji kļūdījās mūsējo pirmais aizsargu pāris ar Ozoliņu priekšgalā=

=''Ak Bars'' ar uzbrucēju Lauri Dārziņu ierindā priekšā=

parunasim par "rupji kludijas" ?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Vienubrīd bija diezgan daudz belaru, gribējās redzēt kā šiem klāsies KHL. Līdzīgi kā nezināmie KHL kontekstā bija mūsējie paša sākumā, atceries, nebija nekādas poņas ko šie varēs...tik minējumi
Vakar mazliet parunājos ar vienu no Ņeman treneriem,un speciāli uzprasiju ko viņš domā par to ka MnD nokomplektēts ar tādu lērumu leģionāru.
Viņa atbilde bija īsa, ja reiz MnD spēles pērn bija apmeklētākās KHL, tad viss ir normāli, bet tie kas neseko KHL var doties uz BAČ spēlēm. Cilvēkiem ir izvēles iespējas.
Un viņi necer,ka MnD būs īstā BLR izlases kadru kalve.
Tas joprojām ir BAČ komandu rokās. Ja katru sezonu izdodās izaudzināt BAČ komandās 3-5 BLR izlases kandidātus, tad esot grēks žēloties. Un pēc katras BAČ sezonas kāds belaru spēlētājs aizceļo uz kādu no KHL komandām.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, un kas tad bija tai sezonas sākumā?
Nu mēs pārbaudes spēlēs gandrīz vai visas spēles uzvarējām.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Rautakalio filozofija pagaidām ir tikai viņa preses konferencēs, nevis uz laukuma. Tad, kad mūsējie spēlēja to, ko viņi patiešām prot un saprot, kaut kas sāka veidoties. Pārējais bija bezsakarīga skraidelēšana.
Man acīmredzami ir tas, ka spēle ir kļuvusi ātrāka, spēlētāji mobilāki, kustīgāki! Nevar apgalvot, ka izmaiņu nav! Par bezsakarīgu skraidelēšanu arī nepiekrītu, tieši pateicoties tam tika norauti daudzi AK Bars uzbrukumi, kad mūsējie skrēja šamiem virsū neļaujot uzsākt uzbrukumu tā kā viņi to vēlas!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:00, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Laikam pirmo reizi, bet pilnīgi piekrītu. Zaudēt ar lielāko rezultāta starpību šo komandu tikšanās vēsturē, gadā, kad AK Bars ir visvājākais gads... Komentārus tur vairāk nevajag.
tu ar to rezultāta starpību nomierināsies?
Šis saka ka bijis stulbi ņemt nost vārtsargu,jo 4:2 ir cien;ig;ak par 5:2

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:01, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Pričom te Zinetulas slavas laiki? Šis tas ir pamainījies, taču kodols ir tas pats vecais! Tas kā Krikunovs to izmantos ir cits jautājums, bet pat ar visu to AK Bars tāpat ir spēcīga blice, katrā ziņā pietiekoši lai reāli cīnītos par GC!
Nu tad jau Tu nevilšus atzīsti,ka Rautikalio atnākšana uz RD arī neko radikāli nemainīs,jo pamatā spēlētāji ir tie paši.
Daļēji piekrītu.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar mazliet parunājos ar vienu no Ņeman treneriem,un speciāli uzprasiju ko viņš domā par to ka MnD nokomplektēts ar tādu lērumu leģionāru.
Viņa atbilde bija īsa, ja reiz MnD spēles pērn bija apmeklētākās KHL, tad viss ir normāli, bet tie kas neseko KHL var doties uz BAČ spēlēm. Cilvēkiem ir izvēles iespējas.
Un viņi necer,ka MnD būs īstā BLR izlases kadru kalve.
Tas joprojām ir BAČ komandu rokās. Ja katru sezonu izdodās izaudzināt BAČ komandās 3-5 BLR izlases kandidātus, tad esot grēks žēloties. Un pēc katras BAČ sezonas kāds belaru spēlētājs aizceļo uz kādu no KHL komandām.
Tāda ir viņu situācija, mums ir mūsējā. Zini kas no BAČa aizceļoja?

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:04, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, un kas tad bija tai sezonas sākumā?
Kāds sakars te ar sezonas sākumu?

Es te cenšos, cienītajam ieskaidrot, ka tas ir nepareizi izdarīt secinājumus par komandas spēli, tikai no pārbaudes spēlēm (kuras, vairumu, šams nemaz nav redzējis).

Protams, "AK Bars" vairāk nav tas "AK Bars", kāds tas bija iepriekšējās sezonas, bet tik kategoriski komandai pārvilkt svītru, kā te dažš to mēgina izdarīt, manuprāt nav pareizi, sezona tak vēl nemaz tā kārtīgi nav sākusies.

Un vispār, interesnati, iepriekšējās sezonas, kad Barsi iesākā sūdīgi, visi teica:" Nu tas jau Zinetulas stils, galvenais tikt PO, tur jau īstie Barsi ies laukumā", bet tagad (piekritīsim uz laiku kritizētājiem ), pieņemsim ka Barsi arī izskatās sūdīgi, tādas runas neparādās.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu tad jau Tu nevilšus atzīsti,ka Rautikalio atnākšana uz RD arī neko radikāli nemainīs,jo pamatā spēlētāji ir tie paši.
Daļēji piekrītu.
Kas ir radikālas izmaiņas? Protams, ka daudzi spēlētāji ir tie paši, un tikai no trenera ir atkarīgs, vai izdosies iedzīt galvās viņiem savādāku spēles stilu! Taču mēģinājumi ir, un arī redzamas izmaiņas var novērot jau tagad!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 21:06, pirms 13 gadiem
Tiesam ko Cipulis dara laukuma? Vins ir ka neredzamais cilveks un nedomaju, ka uzbrucejam ta ir laba zime....Es skatoties speli redzeju vienu Kazanas fanu vairak, neka Cipuli hokeja laukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:07, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Man acīmredzami ir tas, ka spēle ir kļuvusi ātrāka, spēlētāji mobilāki, kustīgāki! Nevar apgalvot, ka izmaiņu nav! Par bezsakarīgu skraidelēšanu arī nepiekrītu, tieši pateicoties tam tika norauti daudzi AK Bars uzbrukumi, kad mūsējie skrēja šamiem virsū neļaujot uzsākt uzbrukumu tā kā viņi to vēlas!
Jā, to RD darīja arī iepriekšējās 2 sezonas, neļāva pretiniekiem spēlēt tā, kā tie gribētu. Un?

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:08, pirms 13 gadiem
Mikelis jau viens neko nevar , ja jaspele ar diviem stabiem viena maina...ja vinam butu divi labi partneri tadi kadi bija Darzins un Troters, tad gan butu briniskigi.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:09, pirms 13 gadiem
mes ticam tev DINAMO! labs ieskrejiens,jo ipasi 3.per.vis bus labi! KARSUMS atkal ZVERS!!! Legionariem ari vel jaieskrienas,bet kopejo fonu neizbojaja nevien speletajs! Esmu apmierinats ar redzeto,un ja nakamo speli nospelesim ka sodienas 3.per.uzvara bus rokas!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:10, pirms 13 gadiem
kur var jaunās formas redzēt???

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:11, pirms 13 gadiem
varbūt YOU TUBE jāpameklē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:12, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Kāds sakars te ar sezonas sākumu?

Es te cenšos, cienītajam ieskaidrot, ka tas ir nepareizi izdarīt secinājumus par komandas spēli, tikai no pārbaudes spēlēm (kuras, vairumu, šams nemaz nav redzējis).

Protams, "AK Bars" vairāk nav tas "AK Bars", kāds tas bija iepriekšējās sezonas, bet tik kategoriski komandai pārvilkt svītru, kā te dažš to mēgina izdarīt, manuprāt nav pareizi, sezona tak vēl nemaz tā kārtīgi nav sākusies.

Un vispār, interesnati, iepriekšējās sezonas, kad Barsi iesākā sūdīgi, visi teica:" Nu tas jau Zinetulas stils, galvenais tikt PO, tur jau īstie Barsi ies laukumā", bet tagad (piekritīsim uz laiku kritizētājiem ), pieņemsim ka Barsi arī izskatās sūdīgi, tādas runas neparādās.
Sakars ar sākumu ir tāds, ka nez no kurienes ir izaudzis mīts, ka pārbaudes spēlēs pagājšgad visus vinnējām, bet sezonas sākums šausmīgi slikts. Pag.sez. sākums- pirmajās 10sp. 5 uzvaras.

Un Barsi arī tagad izskatās sūdīgi. Tā ka par panākumu šo 2:5 nevar uzskatīt.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-13 21:14, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jā, to RD darīja arī iepriekšējās 2 sezonas, neļāva pretiniekiem spēlēt tā, kā tie gribētu. Un?
Bet ir taču atšķirība kā tas tiek darīts! Šuplers spēles pēdējo trešdaļas pusi trieca pa laukumu divarpus, trīs maiņas, kamēr Peka izmanto visas! Aizsardzībā vairs nav novērojams tas bezkustīgums kā pie Šuplera! Tik daudz spēlēt mazākumā pret AK Bars un ielaist tikai divus vārtus! Kopumā arī pati spēle, tās temps, mūsējo izpildījumā ir kļuvis ātrāks!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:15, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tāda ir viņu situācija, mums ir mūsējā. Zini kas no BAČa aizceļoja?
Neatceros uzvārdus, bet bija vairāki spēlētāji,kas aizceļoja uz KHL komandu lejas galu.Viens,ja nemaldos,uz Amur un vel kādi no BAČ ceļoja pa RU arēm.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:16, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Kas ir radikālas izmaiņas? Protams, ka daudzi spēlētāji ir tie paši, un tikai no trenera ir atkarīgs, vai izdosies iedzīt galvās viņiem savādāku spēles stilu! Taču mēģinājumi ir, un arī redzamas izmaiņas var novērot jau tagad!
Nu,pag.
RD gadijumā Tu atzīsti ka trenerim ir liela loma komandas spēles stilā, bet AK Bars gadijumā nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:17, pirms 13 gadiem
Tatāru nometne jau bazūnē par kristapa pārkāpumu-vajag sankcijas utt.,smiekls nak-būtu par ko!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 21:23, pirms 13 gadiem
Nekas tur nav kļuvis ne ātrāks, ne lēnāks. Te jau bija pēc 1. perioda komentāri - oi, baigi ātrais hokejs... Smieklīgi. Krievu komentētājs tai pašā laikā saka- Dinamo vispār nespēlē, stāv uz vietas. Ja jau spēles sākums bija ātrs, kas tad notika 3. periodā? Kosmiskie ātrumi ieslēdzās, vai? Normāli RD nospēlēja 3.periodu, kad Barsi nespēja vairs izkļūt no nelielā atslābuma pēc 4:0, arī tad daudz netrūka, lai vēl pāris ripas nokļūtu aiz Holta muguras.

Ja nu kaut kas mainīsies tajā stilā, ko te vietā un nevietā daudzi piesauc, tad labākajā gadījumā pussezonā, ne jau tagad.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:27, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,pag.
RD gadijumā Tu atzīsti ka trenerim ir liela loma komandas spēles stilā, bet AK Bars gadijumā nē.
Es nekur neesmu teicis, ka Krikunovam būtu mazāka loma spēles stila veidošanā! Teicu to pašu ko par Rautakalio - tikai no viņiem pašiem būs atkarīgs kā viņi spēs izmantot savā rīcībā esošos spēlētājus! Mūsu gadījumā, kā Pekka spēs iedzīt spēlētāju galvās savu spēles filozofiju, Krikunova gadījumā, kā spēs izmantot tādus meistarus kādi ir AK Bars komandā!

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 21:28, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nekas tur nav kļuvis ne ātrāks, ne lēnāks. Te jau bija pēc 1. perioda komentāri - oi, baigi ātrais hokejs... Smieklīgi. Krievu komentētājs tai pašā laikā saka- Dinamo vispār nespēlē, stāv uz vietas. Ja jau spēles sākums bija ātrs, kas tad notika 3. periodā? Kosmiskie ātrumi ieslēdzās, vai? Normāli RD nospēlēja 3.periodu, kad Barsi nespēja vairs izkļūt no nelielā atslābuma pēc 4:0, arī tad daudz netrūka, lai vēl pāris ripas nokļūtu aiz Holta muguras.

Ja nu kaut kas mainīsies tajā stilā, ko te vietā un nevietā daudzi piesauc, tad labākajā gadījumā pussezonā, ne jau tagad.
Perfekti pateikts.
Es piemēram neredzēju lielas izmaiņas starp to hokeju ko RD rādija šovakar un spēlē pret Ņefķehimik LDz kausā.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 21:29, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Es nekur neesmu teicis, ka Krikunovam būtu mazāka loma spēles stila veidošanā! Teicu to pašu ko par Rautakalio - tikai no viņiem pašiem būs atkarīgs kā viņi spēs izmantot savā rīcībā esošos spēlētājus! Mūsu gadījumā, kā Pekka spēs iedzīt spēlētāju galvās savu spēles filozofiju, Krikunova gadījumā, kā spēs izmantot tādus meistarus kādi ir AK Bars komandā!
Krikunovs jau paguvis sastrīdēties ar ne vienu vien zvaigzni sava trenera karjērā.
Arī tagad pēc vienas no pirmsezonas pārbaudes spēlēm viņš paguva publiski pateikt,ka Morozovam un Zaripovam vecums jau dara savu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:34, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krikunovs jau paguvis sastrīdēties ar ne vienu vien zvaigzni sava trenera karjērā.
Arī tagad pēc vienas no pirmsezonas pārbaudes spēlēm viņš paguva publiski pateikt,ka Morozovam un Zaripovam vecums jau dara savu.
Godīgi pateikšu, ka nezinu kāds Krikunovs ir, tā teikt, pēc rakstura! Ja jau šitāds mutes bajārs, tad tas gan nav labi!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 21:36, pirms 13 gadiem
bū būs iespēlēsiesun nā, nā, nā visu ņems priekšā!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:38, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Sakars ar sākumu ir tāds, ka nez no kurienes ir izaudzis mīts, ka pārbaudes spēlēs pagājšgad visus vinnējām, bet sezonas sākums šausmīgi slikts. Pag.sez. sākums- pirmajās 10sp. 5 uzvaras.

Un Barsi arī tagad izskatās sūdīgi. Tā ka par panākumu šo 2:5 nevar uzskatīt.
Vēlreiz... Es nerunāju par nekādu sezonas sākuma, bet par visu sezonu kopumā, kā tā izskatīsies konkrētam klubam.

P.S Varētu arī kādu argumentiņu uzmest, apgalvojumam, ka Barsi izskatās sūdīgi.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:47, pirms 13 gadiem
varbūt kāds domā vai redz savādāk, bet domāju ka Landmarkam saprašanās samērā laba būtu ar Hartiganu, jo abi nāk no vienas puses....

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:50, pirms 13 gadiem
Visiem emocijas pa gaisu, kamēr nesaliec pieturzīmes, nav skaidrs, uzslavē vai noliek

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:53, pirms 13 gadiem
Nūsu koijoti..
smukas formas..

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 22:08, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: P.S Varētu arī kādu argumentiņu uzmest, apgalvojumam, ka Barsi izskatās sūdīgi.
Kādi nu tur argumenti. Tāpat pīdamies spēlē kā mūsējie, tikai kopumā klase augstāka.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 22:08, pirms 13 gadiem
Laikam šosezon nesanāks,kaut uz īsu brīdi pagozēties pa tabulas augšgalu, kā pagaišajā sezonā

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 22:13, pirms 13 gadiem
mitins rakstīja: sena tautas gudriba ka sezonu saksi ta..............
Sezonu RD jau vienmēr beidz ar kāsienu, neskatoties uz sezonas sākumu

     [+] [-]

, 2011-09-13 22:16, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Kamēr vēl ieskriesies, bet nospēlēja samērā labi, īpaši spēles otro pusi! Landmarka vārti skaisti, tā būs firmas zīme viņam, ar neerto pusi.
Prieks, ka sezona sākusies
Laviņš pārgājis uz 37 numuru.
duriks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 22:29, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Cik tipiski Cilvēkam atšķiras domas,tāpēc uzreiz jāsāk nolikt
eu, Puče teica, ka Lundmarks ir 2x labāks par Trotteru, vai man vnk. nekorekts informators?
Slēpts komentārs: sapniz!

  +3 [+] [-]

, 2011-09-13 22:58, pirms 13 gadiem
Marcela81 rakstīja: eu, Puče teica, ka Lundmarks ir 2x labāks par Trotteru, vai man vnk. nekorekts informators?
Puče pērn ap šo laiku rakstīja, ka Trotters ir 2x labāks par Trotteru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 23:33, pirms 13 gadiem
ir ok pirmaa speele nav nekas traks + vēl tas, ka 4aliem gariigais sapists deelj paairs lietaam! BET kopumaa man patika!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 23:51, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Kamēr vēl ieskriesies, bet nospēlēja samērā labi, īpaši spēles otro pusi! Landmarka vārti skaisti, tā būs firmas zīme viņam, ar neerto pusi.
Prieks, ka sezona sākusies
Laviņš pārgājis uz 37 numuru.
Akls,stulbs vai idiots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-14 08:53, pirms 13 gadiem
ja runājam vispārīgi, tad pilnīgi pofigs kāds rezultāts spēlē pret ak bars, pag. sezon abas reizes ierāvām no viņiem, tā kā muļķīgi bija gaidīt spēli vienos(ak bars) vārtos, rezultāts nav diez ko smuks bet 0 pt dod arī par sagrāvēm vai 1 vārtu zaudēm.

spēles sākums bija nekāds, bet te ir tīra psiholoģija, RD neatgāja no traģēdijas, sliktāk tika galā ar piespiedu bezspēļu pauzi un izskatās ka daļa jau ir domās 16. septembrī rīgā, tikai spēles beigās atmeta liekās domas un sāka spēlēt hoķi.

vai ak bars palaidās? protams, bet ne jau tik daudz lai mūsējie pēkšņi pilnīõbā pārņemtu iniciatīvu, mūsējie vienkārši sāka hoķi spēlēt nevis skatīties uz pretinieku.

ļoooti nepatika tiesneši, pirmajos 2os periodos ļoti nekonsekventi tiesāja, bulanovs ir sūds uz slidām, tikai 3ā periodā kad soģiem likās ka spēle galā saka daudz maz vienādi tiesāt un uzreiz panesās...

pēc ļoti bīstamiem momentiem rezultāts varētu būt ap 10-9 ak bars labā, tad nu domājiet paši vai ak bars bija galvas tiesu pārāks, tikai to realizācija bija ak barsam 50% kaēr mums ap 20%, kas arī izšķīra spēli, bet nevaram mēs prasīt lai mūsu simtnieki izpilda uz laukuma miljonāru stilā, līz miljonam jāpaaugas

lauris pazudis ak barsā, nez vai laba doma bija tur iet, finansiāli jā, bet no spēles laika un lomas komandā šis gads izskatās būs ar - zīmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-14 09:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neatceros uzvārdus, bet bija vairāki spēlētāji,kas aizceļoja uz KHL komandu lejas galu.Viens,ja nemaldos,uz Amur un vel kādi no BAČ ceļoja pa RU arēm.
Nu, beidz, jau vairākus gadus baltkrievu leģions KHL ir praktiski nemainīgs - pieci, seši. Turklāt lielākā daļa no viņiem trīsdesmitgadnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-14 12:46, pirms 13 gadiem
ļoti blāva spēle

     [+] [-]

, 2011-09-14 13:27, pirms 13 gadiem
iesākām pret vieniem no kausa galvenajiem pretendentiem ļoti bikli, manuprāt ne tā kā Rautakalio bija iecerējis un nu tiesneši ar otrajā periodā laikam svilpi bija norijuši,ka tik deva un deva mums noraidījumus,Ankipānu tur pie borta,šis raujas vaļā un nejauši norauj ķiveri pretiniekam vai Melinam pie mūsu vārtiem,bet mūsējiem par cīņassparu cepums.P.S.kā ņirdzu top7 laikā,kad rādīja kā Dārziņš iemet izšķirošo ripu pret Dinamo un Laviņš grib uzlekt viņam pičpaunā, bet aizšauj garām