Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Landmarks debitē ar vārtiem, ''Dinamo'' zaudē Kazaņā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Landmarks debitē ar vārtiem, ''Dinamo'' zaudē Kazaņā
Neskatoties uz vārtu guvumu, arī Mārtiņam Karsumam sezona sākusies ar vilšanos
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Ceturto Kontinentālās hokeja līgas sezonu ar zaudējumu sākusi Rīgas ''Dinamo'', kas viesos ielaida piecus vārtus un ar 2:5 piekāpās divkārtējās Gagarina kausa ieguvējas Kazaņas ''Ak Bars'' ar uzbrucēju Lauri Dārziņu ierindā priekšā. Vārtus rīdzinieku labā guva Džeimijs Landmarks un Mārtiņš Karsums.

Sezonas pirmajā spēlē pret divas reizes Gagarina kausu ieguvušo Kazaņas ''Ak Bars'' vietu Rīgas ''Dinamo'' vārtos ieņēma gaidāmais stabilais pirmais numurs šosezon Kriss Holts. Aizsardzības virknējumos lielu pārsteigumu nebija, ierindā arī kapteinis Sandis Ozoliņš. Laukumā devās arī pārbaudes spēlēs savainojumu ieguvušais centra uzbrucējs Jānis Sprukts. Savukārt traumētā Aleksandra Ņiživija vietu pirmajā maiņā ieņēma ''Dinamo'' jaunieguvums kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Landmarks.

Spēles ievads mūsējiem bija pagalam šokējošs - jau 37. sekundē ''Ak Bars'' izvirzījās vadībā. Lielisku piespēli no savas aizvārtes izdarīja labākais kazaņiešu aizsargs Iļja Ņikuļins, un ''Ak Bars'' kapteinim Aleksejam Morozovam nebija problēmu atklāt spēles rezultātu izgājienā vienatnē pret Holtu - 1:0. Jāatzīmē, ka rupji kļūdījās mūsējo pirmais aizsargu pāris ar Ozoliņu priekšgalā. Arī turpinājumā ''Dinamo'' lielākās problēmas sagādāja sāncenšu pirmais virknējums, bet situāciju sliktāku padarīja Kristapa Sotnieka noraidījums - aizsargs par sitienu ar celi saņēma 5+20 soda minūtes un devās uz ģērbtuvēm.

Sekojošajā vairākumā ar aktīvām darbībām izcēlās arī Lauris Dārziņš, tomēr nedz pašam, nedz partneriem neizdevās dubultot ''Ak Bars'' pārsvaru. Toties to paveica uzbrucējs Nikolajs Ļemtjugovs, kurš pēc filigrānas un acīgas Jevgēņija Medvedeva piespēles pēc Gunta Galviņa kļūdas raidīja ripu Holta sargātā cietokšņa augšējā stūrī - diemžēl 2:0. Trešdaļas izskaņā pie skaitliskā vairākuma tika arī rīdzinieki, taču bija tikai Ozoliņa uzmetiens no distances, kas problēmas nesagādāja. Tādējādi pēc 20 minūtēm 2:0. Par nospiedošo Kazaņas kluba pārsvaru vēstīja arī metienu attiecība – 17 pret sešiem.

Otrās trešdaļas ievadā Rīgas ''Dinamo'' atkal uzspēlēja mazākumā, šoreiz izturot. Diemžēl pēc tā beigām pozicionālu Galviņa kļūdu izmantoja ''Ak Bars'' jaunpienācējs Kirils Petrovs, veikli izrēķinoties ar Holtu un panākot 3:0. Tomēr tūdaļ mūsējiem bija lieliska izdevība samazināt deficītu, bet Sprukts no vārtu priekšas aizmeta garām. Rīdzinieki turpināja uzbrukumā spēlēt aktīvi, taču aizsardzība kliboja. Paveicās, ka izglāba Holts.

Tomēr arī viņš bija bezspēcīgs pēc ilgstošas spēles mazākumā un Petrova metiena no pašas vārtu priekšas - 0:4. Tiesa, soģi vārtu guvumu atzina tikai pēc atkārtojuma noskatīšanās. ''Dinamo'' sausā nevēlējās palikt, un vislabāk to saprata Landmarks, kurš pēc individuāliem centieniem no neērtā tvēriena raidīja ripu starp ''Ak Bars'' vārtsarga Petri Vehanena kājsargiem, gūdams debijas vārtus un panākdams 1:4. Turpinājumā mūsējie neizmantoja pretuzbrukumu, un rezultāts vairs nemainījās.

Noslēdzošās trešdaļas ievadā pēc pārkāpuma pret Landmarku Rīgas ''Dinamo'' ieguva iespēju spēlēt lielajā skaitliskajā vairākumā. Mārtiņam Karsumam vajadzēja tikai 13 sekundes, lai to izmantotu un panāktu 2:4. Par šādu iznākumu viņš varēja pateikties zviedru darba zirgam Fredrikam Varjam, kurš nebaidījās un aizveda ripu līdz sāncenšu vārtu priekšai. Sajutuši lielo iespēju, rīdzinieki uzbrukumos devās arvien aktīvāk, bet ar iespēju izmantošanu nesekmējās.

Tostarp tika aizmirsts par saviem vārtiem. Tomēr Daniss Zaripovs brīnumainā kartā neprata izmantot pretuzbrukumu divatā ar partneri pret Holtu, jo ripa slīdēja vārtiem secen. 50 sekundes pirms mača beigu sirēnas ''Dinamo'' ieguva vairākumu, sekoja Pekas Rautakallio pieprasītais pusminūtes pārtraukums un Holta nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju. Tomēr viss beidzās nepatīkami - aizsargs Medvedevs no centra raidīja ripu tukšajos rīdzinieku vārtos, noteikdams mača gala rezultātu, - 5:2 ''Ak Bars'' labā.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Arvīds Reķis – Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš(2) – Kristaps Sotnieks(25), Jānis Andersons; Džeimijs Landmarks – Fredriks Varjs – Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Ģirts Ankipāns(2), Bjerns Melīns(2) – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš(2) – Andris Džeriņš – Gints Meija(2)

KHL regulārā sezona, 13. septembris, Kazaņa

Kazaņas ''Ak Bars'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:2 (2:0, 2:1, 1:1)

Vārti: 0:37 Morozovs (Ņikuļins) 1:0, 11:08 Ļemtjugovs (Medvedevs, vair.) 2:0, 24:06 Petrovs (Paņins, Obuhovs) 3:0, 31:57 Petrovs (Paņins, Obuhovs, vair.) 4:0, 33:18 Landmarks (Ozoliņš, Cibuļskis) 4:1, 42:22 Karsums (Ozoliņš, Varjs, vair.) 4:2, 59:36 Medvedevs (maz., tukšos vārtos) 5:2
Soda minūtes: 12:37
Metieni: 43:34
Iemetieni: 30:34
Vārtsargi: Petri Vehanens - Kriss Holts

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:01, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Pričom te Zinetulas slavas laiki? Šis tas ir pamainījies, taču kodols ir tas pats vecais! Tas kā Krikunovs to izmantos ir cits jautājums, bet pat ar visu to AK Bars tāpat ir spēcīga blice, katrā ziņā pietiekoši lai reāli cīnītos par GC!
Nu tad jau Tu nevilšus atzīsti,ka Rautikalio atnākšana uz RD arī neko radikāli nemainīs,jo pamatā spēlētāji ir tie paši.
Daļēji piekrītu.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar mazliet parunājos ar vienu no Ņeman treneriem,un speciāli uzprasiju ko viņš domā par to ka MnD nokomplektēts ar tādu lērumu leģionāru.
Viņa atbilde bija īsa, ja reiz MnD spēles pērn bija apmeklētākās KHL, tad viss ir normāli, bet tie kas neseko KHL var doties uz BAČ spēlēm. Cilvēkiem ir izvēles iespējas.
Un viņi necer,ka MnD būs īstā BLR izlases kadru kalve.
Tas joprojām ir BAČ komandu rokās. Ja katru sezonu izdodās izaudzināt BAČ komandās 3-5 BLR izlases kandidātus, tad esot grēks žēloties. Un pēc katras BAČ sezonas kāds belaru spēlētājs aizceļo uz kādu no KHL komandām.
Tāda ir viņu situācija, mums ir mūsējā. Zini kas no BAČa aizceļoja?

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:04, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, un kas tad bija tai sezonas sākumā?
Kāds sakars te ar sezonas sākumu?

Es te cenšos, cienītajam ieskaidrot, ka tas ir nepareizi izdarīt secinājumus par komandas spēli, tikai no pārbaudes spēlēm (kuras, vairumu, šams nemaz nav redzējis).

Protams, "AK Bars" vairāk nav tas "AK Bars", kāds tas bija iepriekšējās sezonas, bet tik kategoriski komandai pārvilkt svītru, kā te dažš to mēgina izdarīt, manuprāt nav pareizi, sezona tak vēl nemaz tā kārtīgi nav sākusies.

Un vispār, interesnati, iepriekšējās sezonas, kad Barsi iesākā sūdīgi, visi teica:" Nu tas jau Zinetulas stils, galvenais tikt PO, tur jau īstie Barsi ies laukumā", bet tagad (piekritīsim uz laiku kritizētājiem ), pieņemsim ka Barsi arī izskatās sūdīgi, tādas runas neparādās.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu tad jau Tu nevilšus atzīsti,ka Rautikalio atnākšana uz RD arī neko radikāli nemainīs,jo pamatā spēlētāji ir tie paši.
Daļēji piekrītu.
Kas ir radikālas izmaiņas? Protams, ka daudzi spēlētāji ir tie paši, un tikai no trenera ir atkarīgs, vai izdosies iedzīt galvās viņiem savādāku spēles stilu! Taču mēģinājumi ir, un arī redzamas izmaiņas var novērot jau tagad!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 21:06, pirms 13 gadiem
Tiesam ko Cipulis dara laukuma? Vins ir ka neredzamais cilveks un nedomaju, ka uzbrucejam ta ir laba zime....Es skatoties speli redzeju vienu Kazanas fanu vairak, neka Cipuli hokeja laukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:07, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Man acīmredzami ir tas, ka spēle ir kļuvusi ātrāka, spēlētāji mobilāki, kustīgāki! Nevar apgalvot, ka izmaiņu nav! Par bezsakarīgu skraidelēšanu arī nepiekrītu, tieši pateicoties tam tika norauti daudzi AK Bars uzbrukumi, kad mūsējie skrēja šamiem virsū neļaujot uzsākt uzbrukumu tā kā viņi to vēlas!
Jā, to RD darīja arī iepriekšējās 2 sezonas, neļāva pretiniekiem spēlēt tā, kā tie gribētu. Un?

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:08, pirms 13 gadiem
Mikelis jau viens neko nevar , ja jaspele ar diviem stabiem viena maina...ja vinam butu divi labi partneri tadi kadi bija Darzins un Troters, tad gan butu briniskigi.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:09, pirms 13 gadiem
mes ticam tev DINAMO! labs ieskrejiens,jo ipasi 3.per.vis bus labi! KARSUMS atkal ZVERS!!! Legionariem ari vel jaieskrienas,bet kopejo fonu neizbojaja nevien speletajs! Esmu apmierinats ar redzeto,un ja nakamo speli nospelesim ka sodienas 3.per.uzvara bus rokas!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:10, pirms 13 gadiem
kur var jaunās formas redzēt???

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:11, pirms 13 gadiem
varbūt YOU TUBE jāpameklē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:12, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Kāds sakars te ar sezonas sākumu?

Es te cenšos, cienītajam ieskaidrot, ka tas ir nepareizi izdarīt secinājumus par komandas spēli, tikai no pārbaudes spēlēm (kuras, vairumu, šams nemaz nav redzējis).

Protams, "AK Bars" vairāk nav tas "AK Bars", kāds tas bija iepriekšējās sezonas, bet tik kategoriski komandai pārvilkt svītru, kā te dažš to mēgina izdarīt, manuprāt nav pareizi, sezona tak vēl nemaz tā kārtīgi nav sākusies.

Un vispār, interesnati, iepriekšējās sezonas, kad Barsi iesākā sūdīgi, visi teica:" Nu tas jau Zinetulas stils, galvenais tikt PO, tur jau īstie Barsi ies laukumā", bet tagad (piekritīsim uz laiku kritizētājiem ), pieņemsim ka Barsi arī izskatās sūdīgi, tādas runas neparādās.
Sakars ar sākumu ir tāds, ka nez no kurienes ir izaudzis mīts, ka pārbaudes spēlēs pagājšgad visus vinnējām, bet sezonas sākums šausmīgi slikts. Pag.sez. sākums- pirmajās 10sp. 5 uzvaras.

Un Barsi arī tagad izskatās sūdīgi. Tā ka par panākumu šo 2:5 nevar uzskatīt.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-13 21:14, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jā, to RD darīja arī iepriekšējās 2 sezonas, neļāva pretiniekiem spēlēt tā, kā tie gribētu. Un?
Bet ir taču atšķirība kā tas tiek darīts! Šuplers spēles pēdējo trešdaļas pusi trieca pa laukumu divarpus, trīs maiņas, kamēr Peka izmanto visas! Aizsardzībā vairs nav novērojams tas bezkustīgums kā pie Šuplera! Tik daudz spēlēt mazākumā pret AK Bars un ielaist tikai divus vārtus! Kopumā arī pati spēle, tās temps, mūsējo izpildījumā ir kļuvis ātrāks!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:15, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tāda ir viņu situācija, mums ir mūsējā. Zini kas no BAČa aizceļoja?
Neatceros uzvārdus, bet bija vairāki spēlētāji,kas aizceļoja uz KHL komandu lejas galu.Viens,ja nemaldos,uz Amur un vel kādi no BAČ ceļoja pa RU arēm.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:16, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Kas ir radikālas izmaiņas? Protams, ka daudzi spēlētāji ir tie paši, un tikai no trenera ir atkarīgs, vai izdosies iedzīt galvās viņiem savādāku spēles stilu! Taču mēģinājumi ir, un arī redzamas izmaiņas var novērot jau tagad!
Nu,pag.
RD gadijumā Tu atzīsti ka trenerim ir liela loma komandas spēles stilā, bet AK Bars gadijumā nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:17, pirms 13 gadiem
Tatāru nometne jau bazūnē par kristapa pārkāpumu-vajag sankcijas utt.,smiekls nak-būtu par ko!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 21:23, pirms 13 gadiem
Nekas tur nav kļuvis ne ātrāks, ne lēnāks. Te jau bija pēc 1. perioda komentāri - oi, baigi ātrais hokejs... Smieklīgi. Krievu komentētājs tai pašā laikā saka- Dinamo vispār nespēlē, stāv uz vietas. Ja jau spēles sākums bija ātrs, kas tad notika 3. periodā? Kosmiskie ātrumi ieslēdzās, vai? Normāli RD nospēlēja 3.periodu, kad Barsi nespēja vairs izkļūt no nelielā atslābuma pēc 4:0, arī tad daudz netrūka, lai vēl pāris ripas nokļūtu aiz Holta muguras.

Ja nu kaut kas mainīsies tajā stilā, ko te vietā un nevietā daudzi piesauc, tad labākajā gadījumā pussezonā, ne jau tagad.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:27, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,pag.
RD gadijumā Tu atzīsti ka trenerim ir liela loma komandas spēles stilā, bet AK Bars gadijumā nē.
Es nekur neesmu teicis, ka Krikunovam būtu mazāka loma spēles stila veidošanā! Teicu to pašu ko par Rautakalio - tikai no viņiem pašiem būs atkarīgs kā viņi spēs izmantot savā rīcībā esošos spēlētājus! Mūsu gadījumā, kā Pekka spēs iedzīt spēlētāju galvās savu spēles filozofiju, Krikunova gadījumā, kā spēs izmantot tādus meistarus kādi ir AK Bars komandā!

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 21:28, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nekas tur nav kļuvis ne ātrāks, ne lēnāks. Te jau bija pēc 1. perioda komentāri - oi, baigi ātrais hokejs... Smieklīgi. Krievu komentētājs tai pašā laikā saka- Dinamo vispār nespēlē, stāv uz vietas. Ja jau spēles sākums bija ātrs, kas tad notika 3. periodā? Kosmiskie ātrumi ieslēdzās, vai? Normāli RD nospēlēja 3.periodu, kad Barsi nespēja vairs izkļūt no nelielā atslābuma pēc 4:0, arī tad daudz netrūka, lai vēl pāris ripas nokļūtu aiz Holta muguras.

Ja nu kaut kas mainīsies tajā stilā, ko te vietā un nevietā daudzi piesauc, tad labākajā gadījumā pussezonā, ne jau tagad.
Perfekti pateikts.
Es piemēram neredzēju lielas izmaiņas starp to hokeju ko RD rādija šovakar un spēlē pret Ņefķehimik LDz kausā.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 21:29, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Es nekur neesmu teicis, ka Krikunovam būtu mazāka loma spēles stila veidošanā! Teicu to pašu ko par Rautakalio - tikai no viņiem pašiem būs atkarīgs kā viņi spēs izmantot savā rīcībā esošos spēlētājus! Mūsu gadījumā, kā Pekka spēs iedzīt spēlētāju galvās savu spēles filozofiju, Krikunova gadījumā, kā spēs izmantot tādus meistarus kādi ir AK Bars komandā!
Krikunovs jau paguvis sastrīdēties ar ne vienu vien zvaigzni sava trenera karjērā.
Arī tagad pēc vienas no pirmsezonas pārbaudes spēlēm viņš paguva publiski pateikt,ka Morozovam un Zaripovam vecums jau dara savu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:34, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krikunovs jau paguvis sastrīdēties ar ne vienu vien zvaigzni sava trenera karjērā.
Arī tagad pēc vienas no pirmsezonas pārbaudes spēlēm viņš paguva publiski pateikt,ka Morozovam un Zaripovam vecums jau dara savu.
Godīgi pateikšu, ka nezinu kāds Krikunovs ir, tā teikt, pēc rakstura! Ja jau šitāds mutes bajārs, tad tas gan nav labi!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 21:36, pirms 13 gadiem
bū būs iespēlēsiesun nā, nā, nā visu ņems priekšā!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:38, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Sakars ar sākumu ir tāds, ka nez no kurienes ir izaudzis mīts, ka pārbaudes spēlēs pagājšgad visus vinnējām, bet sezonas sākums šausmīgi slikts. Pag.sez. sākums- pirmajās 10sp. 5 uzvaras.

Un Barsi arī tagad izskatās sūdīgi. Tā ka par panākumu šo 2:5 nevar uzskatīt.
Vēlreiz... Es nerunāju par nekādu sezonas sākuma, bet par visu sezonu kopumā, kā tā izskatīsies konkrētam klubam.

P.S Varētu arī kādu argumentiņu uzmest, apgalvojumam, ka Barsi izskatās sūdīgi.

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:47, pirms 13 gadiem
varbūt kāds domā vai redz savādāk, bet domāju ka Landmarkam saprašanās samērā laba būtu ar Hartiganu, jo abi nāk no vienas puses....

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:50, pirms 13 gadiem
Visiem emocijas pa gaisu, kamēr nesaliec pieturzīmes, nav skaidrs, uzslavē vai noliek

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:53, pirms 13 gadiem
Nūsu koijoti..
smukas formas..

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 22:08, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: P.S Varētu arī kādu argumentiņu uzmest, apgalvojumam, ka Barsi izskatās sūdīgi.
Kādi nu tur argumenti. Tāpat pīdamies spēlē kā mūsējie, tikai kopumā klase augstāka.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 22:08, pirms 13 gadiem
Laikam šosezon nesanāks,kaut uz īsu brīdi pagozēties pa tabulas augšgalu, kā pagaišajā sezonā

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 22:13, pirms 13 gadiem
mitins rakstīja: sena tautas gudriba ka sezonu saksi ta..............
Sezonu RD jau vienmēr beidz ar kāsienu, neskatoties uz sezonas sākumu

     [+] [-]

, 2011-09-13 22:16, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Kamēr vēl ieskriesies, bet nospēlēja samērā labi, īpaši spēles otro pusi! Landmarka vārti skaisti, tā būs firmas zīme viņam, ar neerto pusi.
Prieks, ka sezona sākusies
Laviņš pārgājis uz 37 numuru.
duriks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 22:29, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Cik tipiski Cilvēkam atšķiras domas,tāpēc uzreiz jāsāk nolikt
eu, Puče teica, ka Lundmarks ir 2x labāks par Trotteru, vai man vnk. nekorekts informators?