Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Pateicām - paldies, komandu savākt acīmredzot nevarat..."

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Savickis: "Pateicām - paldies, komandu savākt acīmredzot nevarat..."
Juris Savickis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pēc trim zaudējumiem pēc kārtas atlaida galveno treneri Kari Heikili un viņa palīgu Raimo Helminenu. "Domāju, tas viņiem nebija pārsteigums - viņi juta un zināja, ka tā varētu notikt. Varbūt šķita, ka varētu pastrādāt un paskatīties, kas tagad notiks, tomēr mūsu pacietības mērs bija galā," sarunā ar portālu Sportacentrs.com pieņemtos lēmumus komentēja kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" 13. decembrī izgāza pirmo trešdaļu un svarīgā spēlē par sešiem punktiem zaudēja Minskas "Dinamo" ar 3:5. Panākums ļautu atgriezties cīņā par izslēgšanas spēlēm. Sekoja deviņas dienas ilgs pārtraukums, pēc kura rīdzinieki izbraukumā ar 3:0 sakāva citu tiešo konkurentu Zagrebas "Medveščak", taču tas arī bija viss - mājās bezzobains 1:4 pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo", 1:2 pēcspēles metienos pret Bratislavas "Slovan" un 2:5 pret "Medveščak".

"Abas pēdējās spēles bija sešu punktu vērtē. Šaubas radās jau pirms tam, taču devām treneriem iespēju līdz gada nogalei pieņemt mērus un uzlabot komandas sniegumus. Viņiem tas neizdevās, tādēļ pacietības mērs ir pilns. Pateicām paldies par darbu, taču komandu acīmredzot nevarat savākt," galvenā trenera Kari Heikiles un viņa tautieša Raimo Helminena atlaišanu portālam Sportacentrs.com komentēja Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

Par galvenā trenera vietas izpildītāju iecelts ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs, un Savickis par tālākajiem lēmumiem nevēlējās izteikties, piebilstot, ka sarunas notiek, bet reizēm ceļā parādās negaidīti šķēršļi, kas procesu apstādina vai nobremzē.

"Pirms tam asus gājienus neveicām, lai gan komanda atradās uz kritiskās robežas - izpildīs minimālo uzdevumu, kas ir iekļūšana izslēgšanas spēlēs, vai ne. Redzam, ka pašreizējam treneru sastāvam tas neizdodas," turpināja Savickis, kurš apstiprināja, ka mērķis nav mainījies - komandai jābūt starp astoņām labākajām Rietumu konferencē, lai gan 16 spēles līdz čempionāta noslēgumam atstatums ir 16 punkti. "Nekas nav zaudēts. Ja komanda savāksies un spēlēs, vēl varam tikt iekšā. Jāsavāc 50 - 60 procenti punktu."

Aizkulisēs pirms pēdējām divām spēlēm izskanēja informācija: ja nebūs divas uzvaras, Heikiles dienas ir skaitītas. Savickis informāciju neapstiprināja, bet atzīmēja, ka sarunas un diskusijas noritējušas ilgāku laiku: "Decembra sākumā bija nopietnas sarunas. Izšķīrāmies, ka dosim iespēju līdz gada beigām, paskatīsimies, kas notiek. Ja līdz gada beigām sniegums būtu uzlabojies - bet tas nenotika -, rastos iespējas turpināt darbu. Pēdējā spēle pavisam neapmierināja. Redzējām, ka viņiem neizdodas savākt komandu. Sekojam treniņu procesam. Nav arī tā, ka nezinām, kas notiek komandas iekšienē."

"Izskatījās, ka viņi nespēja savākt komandu. Viņiem tas vienkārši neizdevās. Negribu iedziļināties sīkās detaļās, bet beigās šķita, ka viņi paši bija zaudējuši cerības un ticību saviem spēkiem. Viņi paši strādāja pesimistiskā režīmā un juta, ka neizdodas. Bija zaudējuši pārliecību, ka varētu savākt komandu," atklāja Savickis. "Heikilem un Helminenam pieņemtais lēmums nebija pārsteigums - viņi juta un zināja, ka tā varētu notikt. Varbūt šķita, ka varētu pastrādāt un paskatities, kas tagad notiks, tomēr mūsu pacietības mērs bija galā."

Rīgas "Dinamo" rīt tiksies ar Podoļskas "Vityaz", svētdien duelis ar Maskavas "Dynamo", kam sekos septiņu mājas spēļu sērija. Pirmais mačs trešdien pret Austrumu konferences spēcīgāko komandu Omskas "Avangard".

 +16 [+] [-]

, 2016-01-07 16:29, pirms 8 gadiem
atlaist Savicki!! Ists ļurkatājs

  +7 [+] [-]

, 2016-01-07 16:36, pirms 8 gadiem
Vairākums pieci pret trīs, visi pietur ripiņu, braukā turpu, šurpu, izdara piespēli partnerim, kurš slidinās drošā attālumā no vārtiem (lai pretinieka aizsargi nenāk un negrūstās), tas parāda, ka metīs, uztaisa pirueti un atspēlē aiz vārtiem, tur ripiņu pietur, vēl viena piespēle, vēl viena, pauze, metiens augstu pāri vārtiem... Šķiet, ka uz laukuma pieci Aleksandri Kerči seniori vislabākajos gados (pāri četrdesmit pieciem)! Kas vainīgs? Treneris!

Triecienmaiņa. Lai man piedod Bērziņš, Toluzakovs un Zabis, bet tādas vairākuma brigādes liek atcerēties Podziņu, Luseniusu un Šindelu ar labu vārdu.

  +8 [+] [-]

, 2016-01-07 16:37, pirms 8 gadiem
reali lai dinamo meginatu ieklut PO jauzvar visas atlikusas speles! tada iespeja ir 1 no 1 000000000000000 000000000000000 000000000000000 00!!!!

 +18 [+] [-]

, 2016-01-07 16:39, pirms 8 gadiem
Ar naudu sabojātās vietējās zvaigznes atlaist,labāk pa krievijas augstāko līgu salasīt toluzākovus un rezultāts būs daudz labāks...

  +3 [+] [-]

, 2016-01-07 16:40, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Vairākums pieci pret trīs, visi pietur ripiņu, braukā turpu, šurpu, izdara piespēli partnerim, kurš slidinās drošā attālumā no vārtiem (lai pretinieka aizsargi nenāk un negrūstās), tas parāda, ka metīs, uztaisa pirueti un atspēlē aiz vārtiem, tur ripiņu pietur, vēl viena piespēle, vēl viena, pauze, metiens augstu pāri vārtiem... Šķiet, ka uz laukuma pieci Aleksandri Kerči seniori vislabākajos gados (pāri četrdesmit pieciem)! Kas vainīgs? Treneris!

Triecienmaiņa. Lai man piedod Bērziņš, Toluzakovs un Zabis, bet tādas vairākuma brigādes liek atcerēties Podziņu, Luseniusu un Šindelu ar labu vārdu.
pareizi saprati. Neticēsi, bet treneris izdomā kā komanda spēlēs vairākumā. Ja nav talanta tad jāstumj ar gaļu tā teikt. Un to nu Heikilem vajadzēja pamanīt.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 16:43, pirms 8 gadiem
Smarcha rakstīja: pareizi saprati. Neticēsi, bet treneris izdomā kā komanda spēlēs vairākumā. Ja nav talanta tad jāstumj ar gaļu tā teikt. Un to nu Heikilem vajadzēja pamanīt.
Tā jau ir. Bet kur tad tā gaļa ir? Atliek Sestito savainoties, un komandai vairs nav neviena uzbrucēja, kas varētu pacīnīties un kaut ko iestumt. Ar vieglo kavalēriju var mēģināt Pekkas forčekkingu, bet Pekkam atklājās, ka latvieši neprot un nesaprot hokeja spēles pamatus. Kā saņemt ripiņu un uzšaut ar to pa vārtiem. Un tad ir vienalga, kā tu spēlē - ja gūto vārtu ailītē ir droša un apaļa nulle, pie uzvarām netikt.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-07 16:45, pirms 8 gadiem
Ko treneris var iesākt, ja visi Rizaņu spēlētāji ir neaizskaramo statusā?
Ja tu esi izlases spēlētājs tu drīksti vnk atslidot sezonu! Tāpat neviens neatlaidīs tevi, jo esi letiņš! Ar leģiem protams savādāk!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 16:46, pirms 8 gadiem
Savicki, ja tu komandas līderis sūti uz farmu, tad kā, lai komanda uzticas vadībai?
Slēpts komentārs: inter hok
Slēpts komentārs: Hei!

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:48, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Tā jau ir. Bet kur tad tā gaļa ir? Atliek Sestito savainoties, un komandai vairs nav neviena uzbrucēja, kas varētu pacīnīties un kaut ko iestumt. Ar vieglo kavalēriju var mēģināt Pekkas forčekkingu, bet Pekkam atklājās, ka latvieši neprot un nesaprot hokeja spēles pamatus. Kā saņemt ripiņu un uzšaut ar to pa vārtiem.
Atceros Zanroka laikus izlasē, kad pat Dārziņš lika pretiniekus apmalē... Manuprāt Heikile nespēja izmantot to resursu, kas viņam bija. Kundrāteks, tam ir ļoti spilgts pierādījums. Anyway gan izlasei gan Dinamo pie esošā spēlētāju resursa vajag super-labu treneri. Tas protams ja mēs tikt kaut kur augstāk par vietu kur esam tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 16:50, pirms 8 gadiem
Īstenība bija tā:

Savickis lauzītā somu mēlē : Kari kā tev nav kauna ? Man abi ceļgali bija asinīs lūdzoties naudu komandai. A rezultāta nav (( Heikile pasmaidīja un atbildēja : "Pats tiec galā ar saviem keponiem !" Es braucu mājā ))

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 16:50, pirms 8 gadiem
Būtu labāk patriecis Dārziņu, Rēdlihus un gan jau vēl kādu (šosezon to daiļslidošanu pamaz esmu skatījies, tāpēc tikai šie purni tā pamatīgi ar savu impotenci ir ielekuši acīs)!

Bet globāli skatoties, jo ātrāk tā Dinaburga noies pa burbuli, jo labāk Latvijas hokejam!

  +6 [+] [-]

, 2016-01-07 16:54, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Vairākums pieci pret trīs, visi pietur ripiņu, braukā turpu, šurpu, izdara piespēli partnerim, kurš slidinās drošā attālumā no vārtiem (lai pretinieka aizsargi nenāk un negrūstās), tas parāda, ka metīs, uztaisa pirueti un atspēlē aiz vārtiem, tur ripiņu pietur, vēl viena piespēle, vēl viena, pauze, metiens augstu pāri vārtiem... Šķiet, ka uz laukuma pieci Aleksandri Kerči seniori vislabākajos gados (pāri četrdesmit pieciem)! Kas vainīgs? Treneris!

Triecienmaiņa. Lai man piedod Bērziņš, Toluzakovs un Zabis, bet tādas vairākuma brigādes liek atcerēties Podziņu, Luseniusu un Šindelu ar labu vārdu.
Vakardienas 1.perioda beigas - tikko dabūts vairākums, laikam bija kādas 45 sekundes līdz beigām, pirmais iegājiens neizdodas, ripa vidus zonā, pagājušas kādas 20 sekundes, bet tā vietā, lai dotos atpakaļ Medveščaka zonā, mūsējie lēēēēni aizslido mainīties. Tiešām tajās 20 sekundēs tā pārgura, ka nevarēja periodu viena maiņa līdz beigām nospēlēt?
Ā, un Toluzakovs vismaz pirmajās spēlēs atstāj labu iespaidu, vismaz puika cenšas, atšķirībā, teiksim, no Meijas - ja nebūtu iemetis to golu un vienreiz pirms tam kamerā parādits uz soliņa, vispār nebūtu pamanījis, ka viņs vakar spēlē.

 +28 [+] [-]

, 2016-01-07 16:54, pirms 8 gadiem
Pa nopietno. Sliktā spēle ir ne tikai trenera vaina. Mūsu stāri ir riktīgi biezi palikuši. Villas,Maibahi,Merši )) Nav vairs uguntiņas acīs. Arī KHL klubi paliek stiprāki. A mūsu Dārziņš,Rēdlihs un co ir saguruši . Un nejau no hokeja ))) Zin,ka var tepat klaknēt Dinamo un saņemt algu. Krievija lielākā daļa aptirsas un saprot,ka jāpaliek vien mājas pie mammām un tētiem. Tagad gaidīšu PČ. Gribēšu redzēt jaunās atmazkas - kuram atkal sieva dzemdēs,nogurums,motivācijas trūkumi un citas vēsmas ))

  +4 [+] [-]

, 2016-01-07 16:57, pirms 8 gadiem
Uz to gāja....
Tas ir likumsakarīgi;-(
Murgs, piedoddiiet, vakar ne spēle...
Labi, ka skatījos pa TV maču, jo te nu token būtu jāiet prasīt naudu atpakaļ par ticketiem..
es nesaprotu, kurš būs tas muļķa skatītājs, kas tagad uz DINAMO majas spleeem pirks biletes....
PAR tik bālu speeli butu ieeja par 3 eiro jātaisa

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:04, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Savicki, ja tu komandas līderis sūti uz farmu, tad kā, lai komanda uzticas vadībai?
Tu gribēji teikt lūzerus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:13, pirms 8 gadiem
Divus trenerus atlaida ,ietaupīs naudu nākamās sezonas trenerim līdz janvārim.Vissliktākais ,ka dinamo spēlē slikti sezonā ,kad vairums khl klubu ir vājāki kā iepriekšējā sezonā.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:19, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Pa nopietno. Sliktā spēle ir ne tikai trenera vaina. Mūsu stāri ir riktīgi biezi palikuši. Villas,Maibahi,Merši )) Nav vairs uguntiņas acīs. Arī KHL klubi paliek stiprāki. A mūsu Dārziņš,Rēdlihs un co ir saguruši . Un nejau no hokeja ))) Zin,ka var tepat klaknēt Dinamo un saņemt algu. Krievija lielākā daļa aptirsas un saprot,ka jāpaliek vien mājas pie mammām un tētiem. Tagad gaidīšu PČ. Gribēšu redzēt jaunās atmazkas - kuram atkal sieva dzemdēs,nogurums,motivācijas trūkumi un citas vēsmas ))
Kadi 4-5 bus ar atrunaam,tas ir tocna,uz cempi skrien tikai nespejnieki,pedejos gados,dinamo blice! Jaskatas ko karsiks,bartulis teiks! Tie tadi kas sen nav spelejusi!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:32, pirms 8 gadiem
Krievija brūk un arī dināmu ir uz bankrota , 150% pēdêjā sezona

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:33, pirms 8 gadiem
Ja pagājušā gada beigās vienubrīd vēl likās, ka tā kā iet uz labo pusi (pāris labi izbraukumi), tad pēdējās 5 spēles parādīja, ka jau iesēdušies pamatīgā purvā un grimst tikai dziļāk. Un šoferis neko nejēdz. Vakardienas murgs bija spilgts punkts uz i. Cerams, ka Sējējs vismaz kādu impulsu spēs dot, lai komanda atjēgtos no stagnācijas un saprastu, ka par velti nekas nebūs, neviens nav neaizstājams. It sevišķi, runājot par nākamo sezonu. Lai cik kuram panākumu bijis un kur kurš spēlējis.

 +19 [+] [-]

, 2016-01-07 17:41, pirms 8 gadiem
Šīs sezonas iznākums (ir jānotiek brīnumam, lai iznākums būtu cits, kā pašlaik paredzētais) ir, galvenokārt, komandas vadības un menedžmenta vaina. Komanda NEBIJA gatava KHL sezonai komplektācijas ziņā. Treneris strādā ar to, kas viņam ir.

Kad par komandas līderiem mēģina pataisīt spēlētājus, kuri vidēji sezonā gūst pa 30 punktiem. Pašlaik starp visu komandu rezultatīvākajiem spēlētājiem Dinamo līderis ir beigu galā. Un, ja nu kas, nevar teikt, ka viņš spēlē slikti, jo savus 30 punktus vai tuvu tam tāpat savāks.

Jautājums - uz ko cerēja komandas vadība? Uz to, ka Dārziņš 30 gados par supersnaiperi kļūs? Vai ko?

Līdz ar to, daudziem liekas, ka vietējie spēlētāji laiž luni, jo rezultāta nav, lai gan viņi spēlē tieši tāpat kā līdz šim. Tikai ar to starpību, ka tagad nav tāda Ozoliņa, Hosas, Elisona, Hartigana vai vēl kāda. Viņi bija tie, kas "pavilka" komandu.

Šogad komandai nav naudas, nav leģionāru, kuri uzbrukumā ir produktīvi, līdz ar to nav rezultāta. Un nebūtu pie jebkura trenera, jo nav jau kam spēlēt.

Tāpēc šādas mini-izrādes ir ļoti interesantas. Ja cienītie kungi tiešām uzskatīja, ka ar šādu komandu var būt kāds cits rezultāts pašlaik esošajam, tad būs vien viņus jālūdz izdot sava pasaku grāmata.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:44, pirms 8 gadiem
Aha Savicki, Komanda ir mēsls un tu vēl prasi rezultātu, ieliec no savas kabatas naudu budzetā un tad sāc domāt par Play-off

  +9 [+] [-]

, 2016-01-07 17:48, pirms 8 gadiem
Savickim ar matemātiku ir diezgan vāji. Viņš cer ka iegūstot atlikušās spēlēs 50-60% iekļūst PO. Paskaitām kaut vai 60% no potenciālajiem 48 punktiem ir 29 punkti (noapaļojot). 54 +29 = 83 punkti. Uz doto brīdi Slovan 8 vietā ar 70 punktiem un vēl 12 spēles. Tātad Slovan jāpaņem tikai 12 punkti 12 spēlēs. Un vēl jau ir pārējās komandas (Minska, Spartak) kurām jāņem mazāk par 50%.
Savickim nepieciešami kursi elementārajā matemātikā.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-07 17:51, pirms 8 gadiem
Lieku kasti ar bairīšiem, ka jau tuvākajā laikā Dinamo pievienosies Vītoliņš un Ignatjevs...

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:51, pirms 8 gadiem
Laipni lūgts mājās Hari Vītoliņ

  -3 [+] [-]

, 2016-01-07 17:51, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šīs sezonas iznākums (ir jānotiek brīnumam, lai iznākums būtu cits, kā pašlaik paredzētais) ir, galvenokārt, komandas vadības un menedžmenta vaina. Komanda NEBIJA gatava KHL sezonai komplektācijas ziņā. Treneris strādā ar to, kas viņam ir.

Kad par komandas līderiem mēģina pataisīt spēlētājus, kuri vidēji sezonā gūst pa 30 punktiem. Pašlaik starp visu komandu rezultatīvākajiem spēlētājiem Dinamo līderis ir beigu galā. Un, ja nu kas, nevar teikt, ka viņš spēlē slikti, jo savus 30 punktus vai tuvu tam tāpat savāks.

Jautājums - uz ko cerēja komandas vadība? Uz to, ka Dārziņš 30 gados par supersnaiperi kļūs? Vai ko?

Līdz ar to, daudziem liekas, ka vietējie spēlētāji laiž luni, jo rezultāta nav, lai gan viņi spēlē tieši tāpat kā līdz šim. Tikai ar to starpību, ka tagad nav tāda Ozoliņa, Hosas, Elisona, Hartigana vai vēl kāda. Viņi bija tie, kas "pavilka" komandu.

Šogad komandai nav naudas, nav leģionāru, kuri uzbrukumā ir produktīvi, līdz ar to nav rezultāta. Un nebūtu pie jebkura trenera, jo nav jau kam spēlēt.

Tāpēc šādas mini-izrādes ir ļoti interesantas. Ja cienītie kungi tiešām uzskatīja, ka ar šādu komandu var būt kāds cits rezultāts pašlaik esošajam, tad būs vien viņus jālūdz izdot sava pasaku grāmata.
Šīs sezonas komanda no visām 8 varētu būt potenciāli vislabāk nokomplektēta (vai viena no labāk nokomplektētām 8 sezonu laikā). Tas arī ņemot vērā ka KHL komandas kopumā šogad ir palikušas vājākas komplektācijas ziņā. Šī ir vienīgā sezona kad sastāvs sezonas sākumā patiešām reāli atbilda PO komandai. Pie tam stabilai PO komandai.
Dārziņš . Nē nebūs supersnaiperis, bet sezonā savi 15 goli vismaz jāgūst 60 spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 17:53, pirms 8 gadiem
Samaksā latviešu puišiem,,,, Karsumam,Daugaviņam,,,Ābolam.... no naudas ko savāc no LATVIJAI nozagtās Inčukalna gāzes glabātuves... un būs hokejs....

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:53, pirms 8 gadiem
Un lai to saprastu vajadzeja 40+ spēles... Nu moins... Citās komandās aizsargiem ir vairāk punktu nekā mūsu 1 maiņas uzbrucējiem...trenneris hu***va
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2016-01-07 17:53, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Šīs sezonas komanda no visām 8 varētu būt potenciāli vislabāk nokomplektēta (vai viena no labāk nokomplektētām 8 sezonu laikā). Tas arī ņemot vērā ka KHL komandas kopumā šogad ir palikušas vājākas komplektācijas ziņā. Šī ir vienīgā sezona kad sastāvs sezonas sākumā patiešām reāli atbilda PO komandai. Pie tam stabilai PO komandai.
Dārziņš . Nē nebūs supersnaiperis, bet sezonā savi 15 goli vismaz jāgūst 60 spēlēs.
iepriekš es tiku lasījis tikai nostāstus par FUNS Dinamo-māniju, bet tagad arī esmu pārliecinājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 17:55, pirms 8 gadiem
Dzoniy rakstīja: Acīmredzot Sējējs ar čekas Juri no hokeja neko nesaprot. Nav Tev doma pieteikties viņu vietā?
Nē, nav. Ir vakance?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:01, pirms 8 gadiem
jonsons rakstīja: atlaist Savicki!! Ists ļurkatājs
Kā var atlaist Savicki? Dinamo tikai dēļ viņa pastāv (precīzāk, dēļ viņa krievu gāzes draugiem)

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:01, pirms 8 gadiem
vajadzēja atlaist pie reizes arī 4 maiņas un vārtsargus

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:02, pirms 8 gadiem
goriks rakstīja: reali lai dinamo meginatu ieklut PO jauzvar visas atlikusas speles! tada iespeja ir 1 no 1 000000000000000 000000000000000 000000000000000 00!!!!
bet tomer iespeja ir hahaha

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:05, pirms 8 gadiem
inter hok rakstīja: Kad beidzot aizvērs to Krievijas projektu,jo pats galvenais uzdevums nav izpildīts-izlase no tā tikai cieš
Ar ko izpaužas izlases ciešanas? Dinamo sezona tik gara ka knapi paspēj uz PČ?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:05, pirms 8 gadiem
Kāds pamatojums bija vispār papildināties ar Toluzakovu? OK, skaidrs, baltais karogs bij izkārts, kad atlaida Kundrateku nu ok, tad ari nomauc sezonu līdz beigām ar tiem kas, kāda velna hrena pēc tādu Toluzakovu ņemt?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:06, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: iepriekš es tiku lasījis tikai nostāstus par FUNS Dinamo-māniju, bet tagad arī esmu pārliecinājies.
Iepriekšējās 7 sezonas rakstīju ka DR sastāvs nav atbilstošs PO komandai. Vai tas arī ir saistīts ar dinamo māniju.
Šī ir pirmā sezona no 8 kad sezonas sākumā prognozēju DR vietu PO. Iepriekšējās 7 sezonas prognozēju ka netiksim.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:07, pirms 8 gadiem
ziemeļi rakstīja: Ar naudu sabojātās vietējās zvaigznes atlaist,labāk pa krievijas augstāko līgu salasīt toluzākovus un rezultāts būs daudz labāks...
Uz sezonas beigām varēja izsaukt kādus jaunākus ,dot iespēju kam vēl tā nav dota,vairāk pamainīt sastāvu ,gatavoties nākamajai ,ja jau ši sezona tik ļoti izgāzta.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:10, pirms 8 gadiem
Pārbūvēt visu komandu, ieskaitot hokeja ekspertu Savicki.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Iepriekšējās 7 sezonas rakstīju ka DR sastāvs nav atbilstošs PO komandai. Vai tas arī ir saistīts ar dinamo māniju.
Šī ir pirmā sezona no 8 kad sezonas sākumā prognozēju DR vietu PO. Iepriekšējās 7 sezonas prognozēju ka netiksim.
Moška Tu zini, kāpēc Toluzakovu paņēma? Tiešām gribas saprast, kads bija tam pamatojums. ķipa kā trūkstošo sviru cīņai par PO, maksā Sējējam vai vienkarši tur visi mauc bez jebkādas sajēgas?

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:16, pirms 8 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tu ilgi to murgu, par vislabāk komplektēto komandu TRTD pastāvēšanas vēsturē, dzīsi?
Vislabāk nokomplektētā sezonas sākumā.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:18, pirms 8 gadiem
beckham9 rakstīja: Pārbūvēt visu komandu, ieskaitot hokeja ekspertu Savicki.
Ipasnieku kaut ari vins marionete atlaist nevar, vel Sejeja skalpu var prasit kaut gan vins rigojas ka finanses atlauj, godigi sakot pat neslikti, jo pietiekosi daudz vidusmera arzemniekus un dazus vietejos ir izvilcis saulite.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:18, pirms 8 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Moška Tu zini, kāpēc Toluzakovu paņēma? Tiešām gribas saprast, kads bija tam pamatojums. ķipa kā trūkstošo sviru cīņai par PO, maksā Sējējam vai vienkarši tur visi mauc bez jebkādas sajēgas?
Toluzakovs ļoti lēti maksā jeb var teikt arī nebija par viņu jāmaksā. Izdevīgs barters. Daudzi raksta ka vietējos tur jo nav konkurence, tagad paņem krievu atkal slikti. Ir viens konkurents vietējiem arī nav labi.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Toluzakovs ļoti lēti maksā jeb var teikt arī nebija par viņu jāmaksā. Izdevīgs barters. Daudzi raksta ka vietējos tur jo nav konkurence, tagad paņem krievu atkal slikti. Ir viens konkurents vietējiem arī nav labi.
Kādā ziņā izdevīgs? Komanda tapat vairs neparko necīnās, glābējs nebūs, kam vins izdevīgs?

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:26, pirms 8 gadiem
Svēta jura teāters ar Mika sūtīšanu uz Ļepaju beidzās ar to ka Miks ir pavisam kā apjucis, apmaldījies. Hokeja eksperts hrenovs

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:29, pirms 8 gadiem
tak na*uy to rd, kāds vēl vsp skatās RD ?

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:29, pirms 8 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Kādā ziņā izdevīgs? Komanda tapat vairs neparko necīnās, glābējs nebūs, kam vins izdevīgs?
Te pat neiet runa par izdevīgumu, iemainīja pret drafta tiesībām KHL, kuras vispār neko nenozīmē. Un kāpēc neņemt ??

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:31, pirms 8 gadiem
xvalchax rakstīja: Te pat neiet runa par izdevīgumu, iemainīja pret drafta tiesībām KHL, kuras vispār neko nenozīmē. Un kāpēc neņemt ??
Viņš tak par velti nespēlē, kaut kāda alga viņam jāmaksā. vai viņam algu ar maksā ar tām KHL drafta tiesībām

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:34, pirms 8 gadiem
Ir jāizmanto katra spēlētāja stiprās puses. Kāds ir labs Dārziņš , Miķelis , iespējams arī Miks (ja neslinkos) redzēsim PČ. Ceram uz labu treneri izlasei.
Peka un Heikile abi uzspiež savu spēles stilu VISIEM spēlētājiem. Diezgan bieži dzirdu ka labi treneri uzsver ka ir pareizi izmantot katra spēlētāja stiprās puses. Pāris reizes sanāca DR komandas vērtējumu dzirdēt no neitrāliem KHL kanāla komentētājiem. Viarākas reizes dzirdēju ka šosezon mūsu komandā labi spēles veidotāji, lasītāji, improvizētāji ir Dārziņš, Miķelis, Indrašis, Leino. Sesisto ir cita stila hokejists-tieši tāds kādus visus vēlētos Heikile. Leino atlaiž, Indrašis sāk slinkot, Miķelis un Dārziņš sezonas laikā ļoti daudz dara laukumā to ko neprot tik labi teneris liek).
Jau daudzas sezonas DR no neitrāliem līdzjutējiem tiek vēr'teta kā darba komanda, kura uz laukuma daudz "strādā" , grauž ledu, cīnās. Tādā veidā kompensē meistarības trūkumu komandā kopumā.
Nosaucu 4 uzbrucējus improvizatorus plus vēl labi bija Šucs, es arī Bukartu uzskatu par pietiekošo labu pie pareizā trenera,plus Sesisto. Kopā sanāk jau 6- 7 labi uzbrucēji un vienmēr ir cerības ka sezonas laikā kāds jauns labs parādīsies. Neapmierināja šosezon Meija, Džeriņš, Bičevskis neprogresē. Pārējos nodzenāja Heikile ar savu taktiku. Ko nozīmē viņa teiciens sezonas sākumā ka ja iespējams katru cīņu labāk pabeigt ar spēka paņēmienu, presingot pa visu laukumu, spēlēt agresīvi. Lielākā daļa uzbrucēj to godīgi darīja,jo Rābe uzdzinis labu fizisko, bet šis presings beiži pārvērtās par joņošanu bez jēgas. Gudrs uzbrucējs izlems kad vajag , kad nevajag presingot, kad vajag spēka paņēmienu.
Cenšoties spēlēt kā treneris liek atdevām ļoti daudz spēkus, bet efktivitāte no tā maza. 60 spēlēs ir jāmāk sadalīt spēkus un spēlēt ar galvu. Arī 60 minūtes ir jāspēlē ar galvu un joņot vienmēr un visur pa laukumu ne vienmēr ir nepieciešams.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:35, pirms 8 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Viņš tak par velti nespēlē, kaut kāda alga viņam jāmaksā.
Te ir dažādas versijas izskanējušas ieskaitot to, ka algu viņam maksājot krievi, bet nu cik noprotu, ja arī kaut ko maksā, tad tās ir kapeikas.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 18:36, pirms 8 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Kādā ziņā izdevīgs? Komanda tapat vairs neparko necīnās, glābējs nebūs, kam vins izdevīgs?

Ja netiek PO tad vairs necīnās. Kas tā par attieksmi. Es ceru ka mūsējie tiks konferencē desmitniekā un līgā divdesmitniekā.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:38, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja netiek PO tad vairs necīnās. Kas tā par attieksmi. Es ceru ka mūsējie tiks konferencē desmitniekā un līgā divdesmitniekā.
Skaidrs. Tad jāsecina, ka Tu, noteikti, biji arī liels Nadježda Cup atbalstītājs.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:51, pirms 8 gadiem
Treneris jau strādā ar to kas IR . Un to vietaa kas IR, viņs laukumaa neies . greizas rokas par taisnam aciim nepataisiis un kauchuku vartos nemetiis. bet tos kas IR tos ne jau treneris vaac un komandu komplektee... taa ka Ta gudri japadomaa kas ir jaaatlaizh!!!

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:56, pirms 8 gadiem
Beidzot!!!!!! Bet Dinamo ta pat neeklus play-off!!! Viss jau pazaudets!! Paskataties kad ir ripu bilanse!! Heikile un Svetlovs lideri starp treneriem,kurus atbrivoja no amata.

     [+] [-]

, 2016-01-07 18:56, pirms 8 gadiem
vērtējot tikai šo vienu DR vadības lēmumu - protams pareizs. jo vēl pirms šīm mājas spēlēm teorētiski bija iespējas labi pacelties - ja beidzot sāktu rādīt raksturu un stabilu spēli. bet Heikile nespēja panākt ne mazāko progresu. Heikile lielākā vilšanās no visiem DR treneriem.

sastāvs ir pietiekoši labs, lai reāli pretendētu uz 8.vietu. cīnīties pat varētu Soču līmenī. un noteikti sastāva un naudas iespēju ziņā DR nav sliktāka par Slovan vai Zagrebu.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 19:29, pirms 8 gadiem
Savickis saka-ka mērķis nav mainījies - komandai jābūt starp astoņām labākajām Rietumu konferencē, lai gan 16 spēles līdz čempionāta noslēgumam atstatums ir 16 punkti. "Nekas nav zaudēts. Ja komanda savāksies un spēlēs, vēl varam tikt iekšā. Jāsavāc 50 - 60 procenti punktu."

Un ko te brīnīties,ja kaut ko tādu atļaujās pateikt vīrs,kurš vada klubu.
Tāpēc jau ir Rīgas Dinamo tur,kur viņi šobrīd atrodās."Labs čekists" vēl nenozīmē labs hokeja kluba vadītājs.Lūk, kurš būtu pirmais jāaizdzen ar sūdainu koku.Nodarbojās ar vienu vienīgu demagoģiju.Beidziet biedri Savicki bāzt cilvēkiem batonus ausīs!
PS. Šoreiz 100% piekrītu Jura Miņina vērtējumam par Rīgas Dinamo.

     [+] [-]

, 2016-01-07 19:58, pirms 8 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Skaidrs. Tad jāsecina, ka Tu, noteikti, biji arī liels Nadježda Cup atbalstītājs.
Atbalstu visas sacensības. Ja esi 112.vietā tad jātiek 111. vietā. Kad pats kaut kur piedlaījos vienalga kādās sacensībās, domāju kā tikt vienu vietu augstāk..un tā visu laiku. Katram sportistam ir jādomā kā tikt augstāk neatkarīgi kurā vietā tu esi. arī tabulās nesekoju tikai pirmām vietām. Sekoju līdzi Anglijas premjerlīgai futbolā un skatos pilnīgi visu komandu vietas un rezultātus. Tagad arī sekoju līdzi vai Aston Villa izķepurosies , vai komanda kura ir 10, 15 vietā piemēram tiks augstāk utt.
kopš sevi atceros visu laiku interesē katra vieta nevis tikai galvenās -PO, Eirokausi, kas izkrīt, bet visu komandu cīņas par vietām.
Biatlonā sekoju līdzi arī mūsu lēnajiem sportitiem kuri kuļās par 90-100 tajām vietām un sekoju līdzi ar interesi, jūtu līdzi ja esi 90 tā vietā, ceru ka pakāpsies par dažām vietām utt.
Tas ir sports , cīņa par jebkuru vietu. Netiki PO , bija Cerību kauss, ja esi profesionāls , tad atrodi sevī spēkus, motivāciju un cīnies par to nevis gļēvi skaidro, tas nav nekas, par to necīnīšos.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 20:15, pirms 8 gadiem
jonsons rakstīja: atlaist Savicki!! Ists ļurkatājs
Oho, maizes "devēju" jau gribam dzīt prom?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 20:15, pirms 8 gadiem
jonsons rakstīja: atlaist Savicki!! Ists ļurkatājs
Oho, maizes "devēju" jau gribam dzīt prom?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-07 20:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Šīs sezonas komanda no visām 8 varētu būt potenciāli vislabāk nokomplektēta (vai viena no labāk nokomplektētām 8 sezonu laikā). Tas arī ņemot vērā ka KHL komandas kopumā šogad ir palikušas vājākas komplektācijas ziņā. Šī ir vienīgā sezona kad sastāvs sezonas sākumā patiešām reāli atbilda PO komandai. Pie tam stabilai PO komandai.
Dārziņš . Nē nebūs supersnaiperis, bet sezonā savi 15 goli vismaz jāgūst 60 spēlēs.
Tu taču esi āksts-labākā komplektācija no 8 sezonām?Tu vispār atceries-kāds sastāvs bija piemēram 1.gadā?1.maiņa-Elisons-Hosa-Hartigans-Novaks- Vestkots-tur bija prieks skatīties kā vairākumus izspēlēja.Tie bija patiesi labi leģionāri un man ir klusa pārliecība,ka viņus atrada Koziols,jo Sējējs vēlāk uz komandu atnāca.Vai tiešām Tev nepielec,ka ne Džeriņš ,ne Meija,ne Bičevskis,ne Pavlovs,ne Skvorcovs nav pirmo maiņu spēlētāji.Viņi pie normālas sastāva komplektācijas var cīnīties labākajā gadījumā par vietu 3.-4.maiņā- ne augstāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 21:15, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Tu taču esi āksts-labākā komplektācija no 8 sezonām?Tu vispār atceries-kāds sastāvs bija piemēram 1.gadā?1.maiņa-Elisons-Hosa-Hartigans-Novaks- Vestkots-tur bija prieks skatīties kā vairākumus izspēlēja.Tie bija patiesi labi leģionāri un man ir klusa pārliecība,ka viņus atrada Koziols,jo Sējējs vēlāk uz komandu atnāca.Vai tiešām Tev nepielec,ka ne Džeriņš ,ne Meija,ne Bičevskis,ne Pavlovs,ne Skvorcovs nav pirmo maiņu spēlētāji.Viņi pie normālas sastāva komplektācijas var cīnīties labākajā gadījumā par vietu 3.-4.maiņā- ne augstāk.
Sezonas sākumu atceries. Tad daudzi teica (tad jau viņi visi ir āksti) ka komplektācija ir ļoti laba. Sezonas sākumā nebija Pavlovs un 1-2 maiņā bija 3 leģionāri paredzēti plus Miķelis, Lauris, Miks. Es cerēju uz Meiju, ka progresēs, bet viņam sezona pilnīgi nekāda. Arī vairāki hokeja eksperti teica ka viss kopumā ir ļoti labi.
1 sezonas leģionārus atceros ļoti labi, bet viņi faktiski bija vienīgie, kuri vilka komandu (uzbrucēji, jo 1 sezonas aizsargi ar daudziem vārtu guvumiem neizcēlās). . Pirmās sezonas sākumā par PO pat nesapņoju, jo apzinājos KHL kā līgas spēku.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 21:39, pirms 8 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Kadi 4-5 bus ar atrunaam,tas ir tocna,uz cempi skrien tikai nespejnieki,pedejos gados,dinamo blice! Jaskatas ko karsiks,bartulis teiks! Tie tadi kas sen nav spelejusi!
Ha, va ta Karsums un Bārtulis spēlē Dinamkā? Viņi kapā savos klubos, un uz nebēdu. Un neapbižojies, ja viņi atteiks spēlēt izlasē ar atslidotājiem dārziem, indrašiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-07 22:42, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Savickis saka-ka mērķis nav mainījies - komandai jābūt starp astoņām labākajām Rietumu konferencē, lai gan 16 spēles līdz čempionāta noslēgumam atstatums ir 16 punkti. "Nekas nav zaudēts. Ja komanda savāksies un spēlēs, vēl varam tikt iekšā. Jāsavāc 50 - 60 procenti punktu."

Un ko te brīnīties,ja kaut ko tādu atļaujās pateikt vīrs,kurš vada klubu.
Tāpēc jau ir Rīgas Dinamo tur,kur viņi šobrīd atrodās."Labs čekists" vēl nenozīmē labs hokeja kluba vadītājs.Lūk, kurš būtu pirmais jāaizdzen ar sūdainu koku.Nodarbojās ar vienu vienīgu demagoģiju.Beidziet biedri Savicki bāzt cilvēkiem batonus ausīs!
PS. Šoreiz 100% piekrītu Jura Miņina vērtējumam par Rīgas Dinamo.

Man vienmēr nāk smiekli, kad lasu,ka lai uzlabotu Ģinamas situāciju, tad ir jāpadzen Savickis.
Cik jābūt stulbam jābūt, lai nesaprastu, ka Ģinama vispār eksistē pateicoties Savicka sakariem ar vecajiem čomiem no KGB laikiem. Nebūtu to,tad Ģinama jau sen būtu nogājusi pa burbuli.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 22:44, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Atbalstu visas sacensības. Ja esi 112.vietā tad jātiek 111. vietā. Kad pats kaut kur piedlaījos vienalga kādās sacensībās, domāju kā tikt vienu vietu augstāk..un tā visu laiku. Katram sportistam ir jādomā kā tikt augstāk neatkarīgi kurā vietā tu esi. arī tabulās nesekoju tikai pirmām vietām. Sekoju līdzi Anglijas premjerlīgai futbolā un skatos pilnīgi visu komandu vietas un rezultātus. Tagad arī sekoju līdzi vai Aston Villa izķepurosies , vai komanda kura ir 10, 15 vietā piemēram tiks augstāk utt.
kopš sevi atceros visu laiku interesē katra vieta nevis tikai galvenās -PO, Eirokausi, kas izkrīt, bet visu komandu cīņas par vietām.
Biatlonā sekoju līdzi arī mūsu lēnajiem sportitiem kuri kuļās par 90-100 tajām vietām un sekoju līdzi ar interesi, jūtu līdzi ja esi 90 tā vietā, ceru ka pakāpsies par dažām vietām utt.
Tas ir sports , cīņa par jebkuru vietu. Netiki PO , bija Cerību kauss, ja esi profesionāls , tad atrodi sevī spēkus, motivāciju un cīnies par to nevis gļēvi skaidro, tas nav nekas, par to necīnīšos.
Atkal piļī savu lūzera psiholoģiju?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 22:47, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sezonas sākumu atceries. Tad daudzi teica (tad jau viņi visi ir āksti) ka komplektācija ir ļoti laba. Sezonas sākumā nebija Pavlovs un 1-2 maiņā bija 3 leģionāri paredzēti plus Miķelis, Lauris, Miks. Es cerēju uz Meiju, ka progresēs, bet viņam sezona pilnīgi nekāda. Arī vairāki hokeja eksperti teica ka viss kopumā ir ļoti labi.
1 sezonas leģionārus atceros ļoti labi, bet viņi faktiski bija vienīgie, kuri vilka komandu (uzbrucēji, jo 1 sezonas aizsargi ar daudziem vārtu guvumiem neizcēlās). . Pirmās sezonas sākumā par PO pat nesapņoju, jo apzinājos KHL kā līgas spēku.
Kas ir tie daudzie, kas to teica?
SC komentārus rakstošie?
Es gan vairāk lasīju to, daudzi teica, ka ar Heikili nekas labs nebūs, un arī pats tā domāju.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 23:22, pirms 8 gadiem
RD beidzās ar Ivanāna atlaišanu!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-07 23:59, pirms 8 gadiem
Tikai nevajag tagad visiem aplikt kluba vadību. ja būtu pāris spēles uzvarētas, tad noteikti visi tagad teiktu - jā, pareizi rīkojās, utt. Ne velti ir teiciens - pēc kautiņa ar kulakiem nevicinās.

Nevar visu iepriekš paredzēt. Un es vairāk piekrītu tam viedoklim, ka vajadzētu uz nākamo sezonu diezgan rūpīgi padomāt par dažu pašmāju hokejistu lietderīgumu. Nu nav pie visa vainojams treneris. šobrīd dažbrīd ir sajūta, ka vai nu spēlētājiem galīgi nav vēlmes vai arī ir pamatīgi krities līmenis. lai nu kā, bet attieksme laukumā nepārliecina.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-08 00:34, pirms 8 gadiem
"Nekas nav zaudēts. Ja komanda savāksies un spēlēs, vēl varam tikt iekšā. Jāsavāc 50 - 60 procenti punktu."
---------
apmēram šādi murgoja arī Gorbijs 1991.g., ka var vēl saglābt cccp.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-08 00:53, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vislabāk nokomplektētā sezonas sākumā.
Kādi ir /bija kritēriji , kuri par TO liecina/-āja ?
Leino? kurš NHLā jau bija absolūti nekāds?
Kaut viens no pērējiem leģionāriem, par kuru kaut vidējais hokeja līdzjutējs bija ko skanīgu dzirdējis pirms tam?
tas pats A. Bērziņš - centrs, par kura atkārtoto iekļaušanu un prof. varēšanu kahaela līmenī jau sen ir skaidrs pat halles apkopējai ?
....čupa ar pašmāju "mūžam jaunajiem un talantīgajiem" ( vecumā zem 30) , kuri, pēkšņi, pēc burvju mājiena tieši šajā sezonā pārlektu savam skillu līmenim jaunā kvalitātē ( no kurienes tāds optimisms?) ....pagājušais PČ tak skaidri nodemonstrēja , ka meistarīgi izlasē ( labs atskaites punkts - katalizātors) VAR NOSPĒLĒT tikai 2 laukumā un 1 vārtos, no kuriem tikai 1 šogad pārstāv DR.
Pārējie - "pārbarots" balasts . Gan šejienes klubā, gan arī pēc tam izlasē.
Skarbi , bet reāli.
viņiem viss ir .
Nekā netrūkst.
dzīve ir izdevusies.
konkurences uz vietas nav. ..."kas var būt labāks par šo" (c)
kāda tur vēl "vēl vislabāk nokomplektētā sezonas sākumā"(c) FUNS.
Parodija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-08 07:42, pirms 8 gadiem
>>>Namejs 9999
Tu vispārībā iedziļinājies komentāra būtībā?Savickis vēl joprojām murgo par playoffiem,kas norāda tikai vienu.No situācijas objektīvās izvērtēšanas viņš ir ļoti tālu.
Tikpat labi,runājot taviem vārdiem,cik jābūt stulbam jābūt, lai nesaprastu,ka Savickis ir tikai Maskavas ieliktenis šeit un ne jau viņš ir tas ,kurš lems un gādās naudu Rīgas Dinamo.Ja kremļa gaiteņos nolems,ka viņiem vairs nav vajadzīgs RD,tad nekādi Savicka sakari šeit nelīdzēs.Savu personīgo naudu viņš šajā projektā taču neieguldīs.

     [+] [-]

, 2016-01-08 08:41, pirms 8 gadiem
Haha, smiekli nāk par tiem keponiem, kuri raksta - atlaist savicki utt.

Šis ir pareizs lēmums, soms neizpildīja uzdevumu, kāpēc vēl maksāt par pārējiem mēnešiem?

     [+] [-]

, 2016-01-08 10:10, pirms 8 gadiem
Smarcha rakstīja: pareizi saprati. Neticēsi, bet treneris izdomā kā komanda spēlēs vairākumā. Ja nav talanta tad jāstumj ar gaļu tā teikt. Un to nu Heikilem vajadzēja pamanīt.
Pat sliecos tev piekrist. Dārziņiem redlihiem minimālo algu. Un paņemt no ahl leģus kam būs motivacija un riskēt parakstīt ilgtermiņa līgumus. Ja nederēs tāpat var atlaist un ja būs ļoti labi pēc tam varēs pārdod un nopelnīt. Un paņemt citus atkal

  +1 [+] [-]

, 2016-01-08 14:59, pirms 8 gadiem
>>> alguns
Tas, ka Savickim ar matemātiku ir vāji, zināms jau sen un pierādījās atkal pēc pēdējiem teicieniem, ka vajag 50-60% punktu, lai tiktu PO no šībrīža situācijas.
Taču nebrauc auzās ar savu kremļa rokas visurmeklēšanu. Dinamo pirmkārt ir vajadzīgs Latvijas hokejam, arī līdzjutējiem, arī pašam Savickim. Tas, ka viņš dabū naudu no krieviem Dinamo uzturēšanai, nav nekāds noziegums. Jo viņš taču nepārdod Latvijas zemi, drošību utt. Protams, mēs visi zinām par Krievijas centieniem palielināt savu ietekmi pasaulē, "maigās varas" projektiem utt., bet nevajag pārspīlēt, it sevišķi KHL ziņā. Galu galā tajā spēlē daudzu valstu klubi.
Vajag DOMĀT un izmantot to, ko mums ir iespējas iegūt, nevis bļaustīties, ka te visur apkārt čekisti, kremļa projekti un vieni vienīgi ienaidnieki. Krievija ir un būs mums kaimiņos, no tā mums neizbēgt, bet mums jābūt gudriem un jāmāk izmantot iespējas, ko no šādas līdzāspastāvēšanas varam iegūt. Un tas nepavisam nenozīmē kaut kādu klanīšanos kaut kā priekšā, kas dažiem lielākajiem SC bļāvējiem laikam tik ļoti asinīs, ka neko citu viņi nespēj saskatīt.