Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Krosbijs izveido trīs vārtus, Kanāda atspēlējas un pieveic krievus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Krosbijs izveido trīs vārtus, Kanāda atspēlējas un pieveic krievus
Kanādas izlase un Sidnijs Krosbijs
Foto: AP/Scanpix

Par 2016. gada Pasaules kausa pirmo finālisti kļuvusi mājiniece Kanāda, kas, neskatoties uz nonākšanu iedzinējos, nospieda uz ceļiem Krievijas izlasi – trīs vārti pēc kārtas trešajā trešdaļā un uzvara ar 5:3. Breds Maršāns guva divus vārtus.

Krievijas izlasei ķermeņa apakšdaļas savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Pāvels Dacjuks un netika pieteikts Vadims Šipačovs, tāpēc Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš izvēlējās neierastu risinājumu – starp četriem malējo uzbrucēju duetiem tika rotēti trīs centri: Jevgeņijs Malkins, Jevgeņijs Kuzņecovs un Artjoms Aņisimovs.

Krievi izveidoja pirmo momentu, otrajā minūtē no kreisās puses bīstami metot Ņikitam Kučerovam, un nopelnīja pirmo vairākumu. Tomēr divas minūtes nāca par labu kanādiešiem, kuri mazākumā izdarīja vairāk metienu nekā sāncenši, pārņēma iniciatīvu un, atgriezušies pilnā sastāvā, izvirzījās vadībā.

Astotajā minūtē laukuma saimnieku kapteinis Sidnijs Krosbijs apzaga pretinieku aizsargu Dmitriju Kuļikovu, palika vienatnē pret Krievijas izlases vārtsargu Sergeju Bobrovski, izpildīja māņu kustību simfoniju un no neērtā satvēriena meta tukšos vārtos – 1:0 Kanādas valstsvienības labā.

Pēc nonākšanas iedzinējos Krievija vēlreiz tika pie vairākuma, bet klājās vēl sliktāk nekā iepriekš – vienatnē pret Bobrovski izgāja gan Logans Kutūrs, gan aizsargs Šī Vēbers, tomēr iespējas palika neizmantotas. Vārtsargs glāba krievus arī pēc diviem Korija Perija metieniem un Stīvena Stemkosa momenta no vārtu priekšas.

Komandas biedri Bobrovski par centību atalgoja ar šokējošu izvirzīšanos vadībā. Vispirms pretuzbrukumu divi pret vienu izmantoja aizvadītās sezonas Stenlija kausa labākais snaiperis Kučerovs, kurš izvēlējās mest pats, notēmēja un ar tālā stabiņa palīdzību panāca izlīdzinājumu. Bet 2:1 37. minūtē panāca Kuzņecovs.

Jevgeņijs Dadonovs no aizvārtes nogādāja ripu līdz Ivanam Teleginam, kuram nolūza metiens, taču pēc divu Kontinentālās hokeja līgas uzbrucēju saspēles īstajā laikā un īstajā vietā bija Kuzņecovs, kurš vārtsarga laukumā trāpīja gaisā esošajai ripai un izvirzīja Krievijas izlasi vadībā.

Tomēr prieki bija īsi – pēc minūtes un 12 sekundēm kanādieši rezultātu izlīdzināja. Atkal neatlaidīgs bija Krosbijs, kurš izlauzās no aizvārtes, pazaudēja un atguva ripu, līdz atdeva piespēli Bredam Maršānam, kuram atlika metiens tukšos vārtos – 2:2 pēc divām trešdaļām, lai gan otrās beigās pa stabu trāpīja krievu aizsargs Dmitrijs Orlovs.

Kanādieši bija izdarījuši divreiz vairāk metienu nekā pretinieki, un mājinieku spiediens nerimās arī noslēdzošajā trešdaļā. Pēc Patrīsa Beržerona piespēles no vārtu priekšas meta Maršāns, bet viņu neticamā stilā aplaupīja Bobrovskis. Iespējams, pie vainas bija fakts, ka izspēlē nepiedalījas Krosbijs.

Nākamajā uzbrukumā Kanādas kapteinis Krosbijs ielauzās krievu zonā un atstāja ripu Maršānam, kurš sagatavoja plaukstas metienu no distances un trāpīja tālajā stūrī, ļaujot mājiniekiem atgriezties vadībā – 3:2.

Sajutuši asins garšu, kanādieši nepilnās četrās minūtēs palielināja pārsvaru līdz trim vārtiem. Pēc metiena no distances pirmais pie atlēkušās ripas bija Perijs, bet 5:2 panāca Džons Tavaress. Kanāda uzvarēja iemetienu aizsardzības zonā, Tavaress uzņēma ātrumu pa kreiso malu, skaisti iepauzēja, pavilka ripu zem sevis un ideāli iešāva devītniekā.

Krievi pēdējās divas minūtes aizvadīja ar sešiem laukuma spēlētājiem, bet atspēlēja tikai vienu ripu, kad no pusotra metra izcēlās Artēmijs Panarins. Mirkli iepriekš Maršāns palaida garām iespēju izcelties ar hat-trick. Tādējādi Kanāda ņēma virsroku ar 5:3 un iekļuva finālā.

Divus vārtus guva Maršāns, divus punktus sakrāja Beržerons un aizsargs Marks Eduārs Vlasičs, savukārt Krosbija kontā trīs rezultativitātes punkti. Pretinieku nometnē pazudis bija Aleksandrs Ovečkins, kurš pirmo metienu izdarīja vien piecas minūtes līdz noslēgumam un maču pabeidza ar negatīvu lietderības koeficientu -2.

Otra pusfināliste tiks noskaidrota pulksten 20:00 pēc Latvijas laika, kad nūjas krustos krievus un somus apspēlējusī Zviedrijas izlase un pārsteigumu sagādājusī Eiropas komanda, kurai izdevās pieveikt amerikāņus un čehus, bet vienīgais zaudējums piedzīvots pret kanādiešiem.

2016. gada Pasaules kausa fināls norisināsies līdz vienas komandas divām uzvarām. Mači tiks aizvadīti 28. un 30. septembrī, kā arī, ja būs nepieciešams, 2. oktobrī pulksten 3:00 pēc Latvijas laika.

Kanāda – Krievija 5:3 (1:0, 1:2, 3:1)

Vārti: 7:40 Krosbijs 1:0, 28:47 Kučerovs (Zaicevs, Malkins) 1:1, 36:24 Kuzņecovs (Telegins, Dadonovs) 1:2, 37:36 Maršāns (Krosbijs, Beržerons) 2:2, 41:16 Maršāns (Krosbijs, Beržerons) 3:2, 45:48 Perijs (Kutūrs, Vlasičs) 4:2, 49:22 Tavaress (Geclafs, Vlasičs) 5:2, 59:53 Panarins (Kuļomins, Kučerovs) 5:3
Soda minūtes: 6:6
Metieni: 47:34
Vārtsargi: Kerijs Praiss – Sergejs Bobrovskis

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:19, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Problēmas ar kritisko domāšanu! Neteiks, ka alkoholiķis ir alkoholiķis, bet teiks, ka citur ir vairāk alkoholiķu vai kāds piespiedis lietot alkoholu! Normāla intervija bija ar Slucki, kurš noraksturoja Krievijas futbolu!
Salīdzināja nesalīdzināmo. Rus futbolu ar hokeju.Rus futbola nekad nav bijis. Un tas kas bija,piederēja Ukraiņiem.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:21, pirms 8 gadiem
style9 rakstīja: Keievijā ir rusofīļi un slāvfīļi, (tas nav viens un tas pats) tikai nav tāda jēdziena - slāvfobija.
Tur bez variantiem - ir tikai un vienīgi objektīvie un to piezīmes. Objektīvās piezīmes,bet ja kāds iebilst,kļūst pat tiem fīļiem

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk,tas jau ir PZD!
Pēc gandrīz trīs gadiem paziņot, ka Biļiļedinova pirksts vel joprojām jūtams pie RU izlases spēles stila. Tad kāpēc ne Bikova? Vairums no RU izlases vadošajiem spēlētājiem spēlēja arī pie viņa.
Var patikt, vai nepatikt, bet Dons Čerijs viskonkrētāk pasaka visu par RU izlases treneru kolektīvu. Var jau viņu lamāt, bet no hokeja viņš saprot daudz vairāk nekā 99,9% SC lietotāji.
http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/626463-dons_cerijs_krievijas_hokeja_izlasei_ir_drankigi_treneri
Nevar vecajam krabim Čerijam nepiekrist un neko jau nepareizu viņš nepateica, lai arī onka pats protams arī ir riktīgs "color" komentators (pēc sugas)! Uz šāda līmeņa fona krieviem ir švaki treneri! Tas Kolhozā viņi var tur kaut ko parādīt, bet ne uz NHL vaļu fona, ko Znars ne jau tikai tagad apliecināja, bet arī izgāžoties jau OS Sočos tas bija mājiens ar mietu Tretjakam, ka ar štiem treneriem nekas labs tādā līmenī nebūs ne tagad ne pēc 4 vai 10 gadiem!

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:22, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja par piemēru ņem vienu JPČ,tad jā. Bet ja kopumā,tad Can un Rus ir visregulārāk medaļās.

Pēdējos 6 JPČ rus 1 zelts,3 sudrabi,2 bronzas
Visos JPČ medaļās.
Man jau šķiet, ka visai tai junioru lietai vajag pieiet diezgan piesardzīgi, jo ne visi,kuri spīd junioru vecumā, to dara arī pieaugušo hokejā. Protams, ka RU,CAN utt. šis procents ir stipri augstāks nekā,piemēram,LV junioriem, bet vienalga viss nav tik vienkārši.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:24, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau šķiet, ka visai tai junioru lietai vajag pieiet diezgan piesardzīgi, jo ne visi,kuri spīd junioru vecumā, to dara arī pieaugušo hokejā. Protams, ka RU,CAN utt. šis procents ir stipri augstāks nekā,piemēram,LV junioriem, bet vienalga viss nav tik vienkārši.
Tas ir vistīrākais rādītājs to izlašu nākotnei un drošībai par to. Pat ja ne visi,to tāpat ir vairāk kā citiem. Un attiecīgajā vecumā tie ir labākie uz visu fona.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-25 13:24, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Salīdzināja nesalīdzināmo. Rus futbolu ar hokeju.Rus futbola nekad nav bijis. Un tas kas bija,piederēja Ukraiņiem.
Nav bijis vai neko nav sasnieguši?

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:25, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Salīdzināja nesalīdzināmo. Rus futbolu ar hokeju.Rus futbola nekad nav bijis. Un tas kas bija,piederēja Ukraiņiem.
Vispār jau viņš runāja par kritisko domāšanu. Futbolu viņš pievilka kā piemēru, ka RU izlases treneris tieši par to peļ šīs valsts futbola sistēmu, bet par to var runāt visas RU sporta sistēmas kopumu.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:25, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Salīdzināja nesalīdzināmo. Rus futbolu ar hokeju.Rus futbola nekad nav bijis. Un tas kas bija,piederēja Ukraiņiem.
Cik tu vari muldēt, Dievs stāvi klāt. Futbols Krievijai ir bijis augstā līmenī jau kopš pirmskara laikiem. Turklāt stabili populārākais sporta veids.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:26, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav bijis vai neko nav sasnieguši?
Pēc kā tad vērtē,ja ne pēc sasniegtā. Tagad jau vispār naudu grūž vagoniem tai futbolā - tik atdeve tam 0
Par krieviem futbolā arī tikai mazohisti fano Kuriem savu nervu un laika nav žēl.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:30, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas ir vistīrākais rādītājs to izlašu nākotnei un drošībai par to. Pat ja ne visi,to tāpat ir vairāk kā citiem. Un attiecīgajā vecumā tie ir labākie uz visu fona.
Piekrītu, bet ļoti atkarīgs kādas ir šo jauno spēlētāju gaitas pieaugušo hokejā.
Kaut kur pirms dažiem gadiem bija publicēti dati par to cik no NHL augsti draftētiem pilnībā sevi ir realizējuši arī pieaugušo hokejā. Pat ļoti daudzi tajā gaļasmašīnā, kāds ir NHL, jaunie talanti ir pazuduši.
Kaut vai tas pats Ņičuškins, kurš tagad atgriežas KHL. Ja Kvartaļnovs viņam dos iespēju atdzimt, tad viss būs, bet ja nē, tad kārtējais noraktais krievu jaunais talants.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-25 13:31, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Cik tu vari muldēt, Dievs stāvi klāt. Futbols Krievijai ir bijis augstā līmenī jau kopš pirmskara laikiem. Turklāt stabili populārākais sporta veids.
Ko tu strīdies ar vińu? Tāpat ir tikai harlamova taisnība un viss. Ari garšo vovkas sēkla

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:32, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau viņš runāja par kritisko domāšanu. Futbolu viņš pievilka kā piemēru, ka RU izlases treneris tieši par to peļ šīs valsts futbola sistēmu, bet par to var runāt visas RU sporta sistēmas kopumu.
Par ko būtu jāpeļ Rus hokejs ? Tikai par to,ja vien pieturas tai imperiālistiskai domāšanai. Jo ja domā normāli,tad skaidri redzams,ka nekādas dižās bēdas notiekošajā nav.
Bet ja nu savādāk,tad var arī kādu uz Sibīriju izsūtīt,profilaksei utt.
Tu to pats minēji kā problēmu,bet pats domā + - tai kategorijā.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, bet ļoti atkarīgs kādas ir šo jauno spēlētāju gaitas pieaugušo hokejā.
Kaut kur pirms dažiem gadiem bija publicēti dati par to cik no NHL augsti draftētiem pilnībā sevi ir realizējuši arī pieaugušo hokejā. Pat ļoti daudzi tajā gaļasmašīnā, kāds ir NHL, jaunie talanti ir pazuduši.
Kaut vai tas pats Ņičuškins, kurš tagad atgriežas KHL. Ja Kvartaļnovs viņam dos iespēju atdzimt, tad viss būs, bet ja nē, tad kārtējais noraktais krievu jaunais talants.
Nu ja skatās, ka pieaugušo izlasē spēlē teiksim no 23 līdz 33 gadu vecumam, tad lai savāktu kauasspēīgu izlasi pietiek, ja no katra gada u20 izlases 2 gaali tā teikt izsitās. Tā kā tur, ka dazi talanti nogrimst problēmu neredzu. Atbirums ir visiem.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:35, pirms 8 gadiem
Salīdzinoši Latvijai- EČ 2004, OS hokejā tikuši, basketbolā- 2x top8 ar saviem spēlētājiem, ir tenisisti, OS medaļas!

Labākais piemērs- Slovēnija, kuri visur sportā ko sasniedz(futbols, basketbols,hokejs, volejbols, handbols, teniss, OS medaļas) un arī ekonomikā jau garām daudzām valstīm!(Slovākijai, Horvātijai, Baltijas valstīm u.c.)

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:35, pirms 8 gadiem
Kurš no jums man liek periodiski mīnusus, neatkarīgi no uzraksītā? Mājiens?
Labi jau labi, tāpat drīz taisos prom

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:37, pirms 8 gadiem
style9 rakstīja: Kurš no jums man liek periodiski mīnusus, neatkarīgi no uzraksītā? Mājiens?
Labi jau labi, tāpat drīz taisos prom
Kam tu to ņem galvā ?.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:37, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav bijis vai neko nav sasnieguši?
Krievu futbols ir vislabākais piemērs uz krievu kritisko domāšanu, jo kamēr izlasi vadīja ārzemju speciālists Hidings tikmēr bija panākumi, jo viņš negāja RU tradīciju pavadā.
Diks Advokāts un Fabio Kapello nebija ar tik stipru mugurkaulu, un līdz ar to viņiem neizdevās ieviest izlasē kārtību.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:38, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja skatās, ka pieaugušo izlasē spēlē teiksim no 23 līdz 33 gadu vecumam, tad lai savāktu kauasspēīgu izlasi pietiek, ja no katra gada u20 izlases 2 gaali tā teikt izsitās. Tā kā tur, ka dazi talanti nogrimst problēmu neredzu. Atbirums ir visiem.
Arī taisnība!

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:39, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Par ko būtu jāpeļ Rus hokejs ? Tikai par to,ja vien pieturas tai imperiālistiskai domāšanai. Jo ja domā normāli,tad skaidri redzams,ka nekādas dižās bēdas notiekošajā nav.
Bet ja nu savādāk,tad var arī kādu uz Sibīriju izsūtīt,profilaksei utt.
Tu to pats minēji kā problēmu,bet pats domā + - tai kategorijā.
Krievijas problēma, ka grib uzvarēt, bet nesaprot, ka ar 100 tūkstošiem ir par maz, lai varētu uzvarēt Kanādu! Cita lieta, ka viņi regulāri vairs nevar uzvarēt Somiju, Zviedriju- ko agrāk varēja izdarīt!

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krievu futbols ir vislabākais piemērs uz krievu kritisko domāšanu, jo kamēr izlasi vadīja ārzemju speciālists Hidings tikmēr bija panākumi, jo viņš negāja RU tradīciju pavadā.
Diks Advokāts un Fabio Kapello nebija ar tik stipru mugurkaulu, un līdz ar to viņiem neizdevās ieviest izlasē kārtību.
Tu traks vēl Rus futbola tēmu aizskart
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:42, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krievu futbols ir vislabākais piemērs uz krievu kritisko domāšanu, jo kamēr izlasi vadīja ārzemju speciālists Hidings tikmēr bija panākumi, jo viņš negāja RU tradīciju pavadā.
Diks Advokāts un Fabio Kapello nebija ar tik stipru mugurkaulu, un līdz ar to viņiem neizdevās ieviest izlasē kārtību.
Man liekas Hidinga panākums ar krieviju bij slotas kāts izšauj, lai gan kā treneris īstermiņā viņš ir izcils. Tomēr tas bija viens turnīrs un viss.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:45, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Krievijas problēma, ka grib uzvarēt, bet nesaprot, ka ar 100 tūkstošiem ir par maz, lai varētu uzvarēt Kanādu! Cita lieta, ka viņi regulāri vairs nevar uzvarēt Somiju, Zviedriju- ko agrāk varēja izdarīt!
Kā te jau minēja,tā dominance ir laika un visai relatīvs jēdziens.
Arī Can dominēšana pasaules arēnā kādu dienu izbeigsies un to kausu pacels kāda cita izlase,tas ir laika jautājums.
Nekur pasaulē nav tādas talantu štancēšanas mašīnas,kura nodrošinātu ar spožākajiem talantiem nepārtraukti.
Jau tā Can tai tronī ir aizsēdējušies. Un PK vēl nav beidzies,ja kas.
Vēl Can var gaisu no riepām izlaist.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:46, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Man liekas Hidinga panākums ar krieviju bij slotas kāts izšauj, lai gan kā treneris īstermiņā viņš ir izcils. Tomēr tas bija viens turnīrs un viss.
Gribēju to pašu uzrakstīt,bet neuzrakstīju,jo negribēju palagus te par nevajadzīgo rus futbolu vīstīt.
Tajā EČ Rus visi hokeja dievi stāvēja klāt.Es vēl tagad nesaprotu kā viņi NL apspēlēja. Aršavinam laikam kādu jauno dopingu ielaida.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:48, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Gribēju to pašu uzrakstīt,bet neuzrakstīju,jo negribēju palagus te par nevajadzīgo rus futbolu vīstīt.
Tajā EČ Rus visi hokeja dievi stāvēja klāt.Es vēl tagad nesaprotu kā viņi NL apspēlēja.
Pret NED 1/4 finālā bija pilnīgi pelnīta uzvara.

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:50, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pret NED 1/4 finālā bija pilnīgi pelnīta uzvara.
Neloģiska,bet pelnīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:51, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG7 rakstīja: Alaaks ar kalmara kaaju kupinatu
Ko tu???
Barankas ar tēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:52, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Gribēju to pašu uzrakstīt,bet neuzrakstīju,jo negribēju palagus te par nevajadzīgo rus futbolu vīstīt.
Tajā EČ Rus visi hokeja dievi stāvēja klāt.Es vēl tagad nesaprotu kā viņi NL apspēlēja. Aršavinam laikam kādu jauno dopingu ielaida.
Nu tā dažreiz vienkārši notiek. Visas kārtis sakrita. Tā pati Grieķia - 2004. Kur viņa ir tagad? Kur nākošajā Euro būs Islande, Velsa? Utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-25 13:54, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tā dažreiz vienkārši notiek. Visas kārtis sakrita. Tā pati Grieķia - 2004. Kur viņa ir tagad? Kur nākošajā Euro būs Islande, Velsa? Utt..
Nu Grieķija tas vispār kaut kas neizskaidrojums. Otto brīnums.
Laikam vēl Dāņi ko līdzīgu bija sastrādājuši savulaik. Tie pat nedaudz šerpāk,jo vēl uz turnīru tika uz cūceni.