Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kreditori atspēlē trīs vārtu deficītu un pietuvojas čempionu titulam

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Kreditori atspēlē trīs vārtu deficītu un pietuvojas čempionu titulam
"SMScredit.lv" jau parīt var izcīnīt savu pirmo Latvijas čempiones titulu
Foto: Vladislavs Proškins

Šovakar Piņķos otro Latvijas čempionāta hokejā finālsērijas spēli aizvadīja "SMScredit.lv" un HK "Juniors" hokejisti, uzvaru ar 6:4 izcīnot kreditoriem, kas nu sērijā panākuši jau 2-0, tādējādi nonākot soļa attālumā no Latvijas čempionu titula. Pa diviem vārtu guvumiem šovakar Elvija Biezā un Ronalda Cinka kontā.

Pēc vakardienas spēles, kurā zaudējumu ar 3:5 piedzīvoja HK "Juniors", šodien komandas rindas pastiprināja uzbrucēji Elvijs Biezais, Māris Bičevskis un Mārtiņš Porejs.

Spēles ievadā nedaudz aktīvāki bija "Juniors" hokejisti, perioda pirmajā pusē skaitliskajā vairākumā spēlējot uzreiz trīs reizes, vien trešajā no tām mača rezultātu atklājot Nikolajam Jeļisejevam. Tiesa, vien pāris minūtes vēlāk skaitliskajā vairākumā nonāca ar "SMScredit.lv" hokejisti, kuriem vajadzēja vien 20 sekundes, lai izspēlētu ripu līdz vārtu guvumam, 1:1 panākot Valērijam Fiļimonovam.

Perioda 14. minūtē juniorus vadībā atgrieza Georgs Golovkovs, kurš guva jau savus trešos vārtus finālsērijā. Lai gan kreditori sāka biežāk uzbrukt, trešdaļas izskaņā "Juniors" hokejisti nonāca lielajā skaitliskajā vairākumā, vien pēc astoņām sekundēm jau 3:1 panākot Elvijam Biezajam.

Otrās trešdaļas ievadā "Juniors" hokejisti nopelnīja divus noraidījumus, taču mazākumā uz Renāra Kazanova sargātajiem vārtiem izrāvās un jau savus otros vārtus spēlē guva Elvijs Biezais, tādējādi panākot 4:1. Perioda turpinājumā abas komandas apmainījās ar virkni noraidījumu. Perioda otrajā pusē Sorokina metienu pielaboja Ronalds Cinks, taču pašā trešdaļas izskaņā no vārtu priekšas jau 3:4 panāca Jānis Brakšs.

Trešā perioda sestajā sekundē kreditoriem izdevās panākt neizšķirtu, savus otros vārtus spēlē gūstot Ronaldam Cinkam. Abas komandas ilgstoši spēlēja visnotaļ piesardzīgi, līdz trešdaļas vidū lielajā skaitliskajā vairākumā spēlēja "Juniors", kuru gan vārtu guvumā pārvērst tiem neizdevās. Vien sešas minūtes pirms pamatlaika beigām izcilu Fiļimonova piespēli izmantoja Renārs Undelis, kreditoriem jau izvirzoties vadībā. "Juniors" vēl centās atspēlēties, taču otro dienu pēc kārtas atzina pretinieku pārākumu, sekundi pirms finālsvilpes ripu tukšos vārtos raidot Pečuram.

Finālsērijas trešo spēli abas komandas aizvadīs parīt, 25. martā, pulksten 19:30.

LČ finālsērija, 23. marts, Inbox.lv ledus halle

"SMScredit.lv” – HK „Juniors” 6:4 (1:3, 2:1, 3:0)
Vārti: 09:04 Jeļisejevs (Biezais, Porejs, vair.) 0:1, 10:49 Fiļimonovs (Undelis, Valters, vair.) 1:1, 13:13 Golovkovs (Maslovskis) 1:2, 16:43 Biezais (Bičevskis, Jeļisejevs, vair.x2) 1:3, 24:53 Biezais (Cimermanis, maz.) 1:4, 33:23 Cinks (Sorokins, Pečura) 2:4, 39:23 Brakšs (Fiļimonovs, Undelis) 3:4, 45:28 Cinks (Maslovskis, Brakšs) 4:4, 54:26 Undelis (Fiļimonovs, Kerčs) 5:4, 59:59 Pečura (tukšos vārtos) 6:4
Vārtsargi: Renārs Kazanovs - Rihards Cimermanis

  +3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:13, pirms 11 gadiem
ēsemeskas, ēsemeskas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2013-03-23 19:15, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Es pis, Dinamo jaunie talanti nejēdz amatierus uzvarēt
Tādi nu mums ir tie "talanti".... Jebkurā gadījumā esmu par SmsCredit, lai viņi parāda tiem junioriem, kur vēži ziemo Varbūt pēc zaudējuma sērijā spēs nolaisties uz zemes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:15, pirms 11 gadiem
nu,ja uz Junioriem neaizsutis piemeram kaut Jēkabu,tad viss lidz ar treso speli ari beigsies...pamatigi vecie buki uz pieredziti un nekaunibu jaunos nospiež

 +15 [+] [-]

, 2013-03-23 19:16, pirms 11 gadiem
nu ir jau arī SMS credit diezgan skanīgi uzvārdi. Un ne visi tur spēlē bez naudas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-23 19:18, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Es pis, Dinamo jaunie talanti nejēdz amatierus uzvarēt
Tādi ir mūsu jaunie hokejisti.
Hokeju jau tikai var spēlēt izlutinātie bērni no bagātām ģimenēm, kas nezin kas ir smags darbs.
Lūk arī rezultāts

  +6 [+] [-]

, 2013-03-23 19:19, pirms 11 gadiem
domiigais rakstīja: nu ir jau arī SMS credit diezgan skanīgi uzvārdi. Un ne visi tur spēlē bez naudas....
Ir atšķirība, trenējoties 3x nedēļā uzvilkt uz desas spēlētājus kuri trenējas 2x dienā!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:19, pirms 11 gadiem
Te jau sevi pierāda tie Dinamo spēlētāji!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-23 19:21, pirms 11 gadiem
Nu un vai līmenis ir tik slikts kā daudzi te stāsta?
Latvijas mērogiem ļoti normāls līmenis. SMS uz jauno puiku fona gana lēni, bet toties gana meistarīgi.
Kā jau minēju iepriekš, ja RD savus pāraugušos, kas nākamsezon netiks RD iedalītu kādai LAČ komandai, kaut vai tajai pašai Jelgavai, tad līmenis ar LM parādīšanos tur būtu gana neslikts. Mierīgi varētu izveidot čempionātu ar 4-5 spēkos līdzvērtīgām komandām.
Jo kā redzam, tad faktiski HKR sastāvam ir ļoti problemātiski spēlēt šajā līmenī. Ar mokām apspēlēja Monarhus un piedzīvojuši divus zaudējumus SMS.

  +7 [+] [-]

, 2013-03-23 19:24, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ir atšķirība, trenējoties 3x nedēļā uzvilkt uz desas spēlētājus kuri trenējas 2x dienā!!!
Protams! Un man, ja godīgi, ir prieks.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:24, pirms 11 gadiem
Zviedrītis - narciss! Jau kuro gadu šitais āksts grib būt galvenā persona ledus laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:26, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nu un vai līmenis ir tik slikts kā daudzi te stāsta?
Latvijas mērogiem ļoti normāls līmenis. SMS uz jauno puiku fona gana lēni, bet toties gana meistarīgi.
Kā jau minēju iepriekš, ja RD savus pāraugušos, kas nākamsezon netiks RD iedalītu kādai LAČ komandai, kaut vai tajai pašai Jelgavai, tad līmenis ar LM parādīšanos tur būtu gana neslikts. Mierīgi varētu izveidot čempionātu ar 4-5 spēkos līdzvērtīgām komandām.
Jo kā redzam, tad faktiski HKR sastāvam ir ļoti problemātiski spēlēt šajā līmenī. Ar mokām apspēlēja Monarhus un piedzīvojuši divus zaudējumus SMS.
Tikai ar vienu piebildi, šajos klubos ir jābūt pilnvērtīgam treniņprocesam, ar visu pirmssezonas sagatavošanos un regularitāti sezonas laikā!!!

 +11 [+] [-]

, 2013-03-23 19:26, pirms 11 gadiem
Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:27, pirms 11 gadiem
Virsnieks rakstīja: no komenteetaajiem dzirdeeju, ka sms credit vareetu naakamsezon BAC speeleet, tas ir nopietni ?
Viņiem gan jau ka pietiek profesionālos hokejistus LAČ uzvilkt

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:27, pirms 11 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Zviedrītis - narciss! Jau kuro gadu šitais āksts grib būt galvenā persona ledus laukumā!
neesi gadiena no smesnjikiem? normali tiesaja,nelava bardaku taisit,jo parak nekaunigi un parak biezi darbojas vecie buki

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:30, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Tu nelasi komentārus?
Hokejisti mūsdienās spēlē no bagātajām ģimenēm, kas nezina kā jāstrādā, lai iegūtu kaut ko.
Viņiem jau viss ir- slidas, nūjas, ekipējums, noteikti brendu, brends.
Nav motivācijas darbā, bet staigā jau apkārt kā NHL vecis

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:33, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Tieši tā. Pats spēlējot amatieros, esmu arī mazliet uzspēlējis ar tā sauktajiem jaunajiem talantiem. Jāsaka kā ir, galvā sakāpis nenormāli! Latvijā var te blatot, bet uz pasaules kopējā fonā, ir niecības... skumji, ka paši to nespēj apzināties. Ja grib kaut ko sasniegt, tad ir nepieciešama arī attiecīga attieksme un darbs!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:35, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tikai ar vienu piebildi, šajos klubos ir jābūt pilnvērtīgam treniņprocesam, ar visu pirmssezonas sagatavošanos un regularitāti sezonas laikā!!!
Nu kas tāds vismaz šobrīd noteikti nav iespējams.
Taču gana normāli var funkcionēt hokeja čempionāti arī pusamatieru līmenī. Kaut vai tā pati Norvēģija. Cik viņu čempionātā ir profesionālas komandas? Bet kur IIHF rangā ir Norvēģija un kur Latvija.
Daudz svarīgāk būtu sākumā izveidot vienmērīgu līmeni, ar blīviem rezultātiem turnīra tabulā. Tad jau azarta iespaidā komandas pašas sāktu meklēt risinājumus rezultātu veicināšanai.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:36, pirms 11 gadiem
Virsnieks rakstīja: no komenteetaajiem dzirdeeju, ka sms credit vareetu naakamsezon BAC speeleet, tas ir nopietni ?
Ja būs aptuveni 0,8 Mio. Ls budžets, infrastruktūra, tad varētu arī spēlēt. Protams, ja belari viņus ņems pretī. Nevajag iedomāties,ka BAČ ir caurstaigājamā sēta.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:38, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Kāda tur Latvijas izlases nākotne, HKR jau sen, kopš RDJ laikiem nav varējusi lepoties ar labu, talantīgu komandu.
Tādi atkriteņi vien jau tur spēlē.
Potenciāls varbūt Golovkovam, Maslovskim un Jeļisējevam. Pārējie ir topošie LAČ spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:40, pirms 11 gadiem
Virsnieks rakstīja: no komenteetaajiem dzirdeeju, ka sms credit vareetu naakamsezon BAC speeleet, tas ir nopietni ?
Es sapratu, ka viņi teica, ka šis SMS sastāvs VARĒTU spēlēt BAČ nevis, ka grasās tur spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:40, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
eksperts ta eksperts, bet paskaties kaut vai citas līgās/valstīs - gribi teikt ka jaunie krievi (apmēram tāda paša līmeņa) izkapās krievu "pensionārus" kas uztur sevi formā? maz ticams... un par to attieksmi arī nepiekrītu, tu, lai kam domā ka, piemēram, sorokins iet laukumā zaudēt? es domāju ka viņš iet ar dubultu motivāciju parādīt kapēc ir spēlējis LV izlasē, RD utt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:42, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nu kas tāds vismaz šobrīd noteikti nav iespējams.
Taču gana normāli var funkcionēt hokeja čempionāti arī pusamatieru līmenī. Kaut vai tā pati Norvēģija. Cik viņu čempionātā ir profesionālas komandas? Bet kur IIHF rangā ir Norvēģija un kur Latvija.
Daudz svarīgāk būtu sākumā izveidot vienmērīgu līmeni, ar blīviem rezultātiem turnīra tabulā. Tad jau azarta iespaidā komandas pašas sāktu meklēt risinājumus rezultātu veicināšanai.
Man jau vairāk liekas, ka būtu jāstrādā pie tā, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:43, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Kāda tur Latvijas izlases nākotne, HKR jau sen, kopš RDJ laikiem nav varējusi lepoties ar labu, talantīgu komandu.
Tādi atkriteņi vien jau tur spēlē.
Potenciāls varbūt Golovkovam, Maslovskim un Jeļisējevam. Pārējie ir topošie LAČ spēlētāji.
Latvijas hokejs nav tikai Latvijas izlase.

Pie tam, būsim godīgi, atskaitot dažus uzvārdus, "Kreditoru" sastāvā spēlē hokejisti, kas savulaik bija tieši tādi paši "atkriteņi", kā tev labpatīkas viņus saukt. Un šiem vecajiem "atkriteņiem", kuriem faktiski vispār nekādu ambīciju par PRO karjeru nav un laikam jau nevar būt samizo ~20 gadīgos, kuriem būtu no ādas jālien ārā, lai parādītu sevi un pretendētu uz ko vairāk kā LAČ (pretējā gadījumā - lai nemokās un iet mācīties/strādāt).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:44, pirms 11 gadiem
rockys rakstīja: eksperts ta eksperts, bet paskaties kaut vai citas līgās/valstīs - gribi teikt ka jaunie krievi (apmēram tāda paša līmeņa) izkapās krievu "pensionārus" kas uztur sevi formā? maz ticams... un par to attieksmi arī nepiekrītu, tu, lai kam domā ka, piemēram, sorokins iet laukumā zaudēt? es domāju ka viņš iet ar dubultu motivāciju parādīt kapēc ir spēlējis LV izlasē, RD utt.
vāvuļošana tēmas, kā būtu, ja būtu...

Konkrētāk, par kuriem krieviem Tu runā?? Krieviem ir tik daudz jauniešu kā arī veterānu komandu, ka variācijas ir iespējamas simts un viena...

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:48, pirms 11 gadiem
rockys rakstīja: eksperts ta eksperts, bet paskaties kaut vai citas līgās/valstīs - gribi teikt ka jaunie krievi (apmēram tāda paša līmeņa) izkapās krievu "pensionārus" kas uztur sevi formā? maz ticams... un par to attieksmi arī nepiekrītu, tu, lai kam domā ka, piemēram, sorokins iet laukumā zaudēt? es domāju ka viņš iet ar dubultu motivāciju parādīt kapēc ir spēlējis LV izlasē, RD utt.
Ko mēs uzskatam par līmeni - reālās spējas vai ierakstu CV. Ja krievijas nosacīti 2. U-20 izasei priekšā noliktu bijušos Krievijas izlases kandidātus, PČ dalībniekus, KHL spēlētājus tad - fig viņu zina kā būtu.

Savukārt, ja pretī noliktu hokejistus, kas malušies pa LAČ čempionātam līdzīgām līgām, zemākajiem ZAmerikas čempionātiem utml. (kas drīzāk atbilst patiesībai) un cīņa notiktu par sezonas galveno balvu - tad nedomāju, ka jaunie atļautos tādas vaļības.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:53, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man jau vairāk liekas, ka būtu jāstrādā pie tā, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos!!!
Nu tas jau būtu skaisti, bet tam vajadzīga attiecīgā augsne.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:54, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nu tas jau būtu skaisti, bet tam vajadzīga attiecīgā augsne.
Nosauc konkrēti, kas tam nepieciešams?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:58, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Latvijas hokejs nav tikai Latvijas izlase.

Pie tam, būsim godīgi, atskaitot dažus uzvārdus, "Kreditoru" sastāvā spēlē hokejisti, kas savulaik bija tieši tādi paši "atkriteņi", kā tev labpatīkas viņus saukt. Un šiem vecajiem "atkriteņiem", kuriem faktiski vispār nekādu ambīciju par PRO karjeru nav un laikam jau nevar būt samizo ~20 gadīgos, kuriem būtu no ādas jālien ārā, lai parādītu sevi un pretendētu uz ko vairāk kā LAČ (pretējā gadījumā - lai nemokās un iet mācīties/strādāt).
Jā, piekrītu, bet kas tev liek domāt, ka SMS spēlētājiem ir po... uz šo pasākumu ko sauc par LAČ finālu?
Domāju, ka viņiem krempt tas, ka viņi kļuva pa regulārās sezonas čempioniem, bet uz play off atnāk HKR un taisās paņemt kausu.
Beigu beigās viņi arī ir esošie vai bijušie, bet tomēr sportisti, kam nepatīk zaudēt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:02, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, piekrītu, bet kas tev liek domāt, ka SMS spēlētājiem ir po... uz šo pasākumu ko sauc par LAČ finālu?
Domāju, ka viņiem krempt tas, ka viņi kļuva pa regulārās sezonas čempioniem, bet uz play off atnāk HKR un taisās paņemt kausu.
Beigu beigās viņi arī ir esošie vai bijušie, bet tomēr sportisti, kam nepatīk zaudēt.
Es nesaku, ka viņiem ir PO (jo acīmredzami, ka nav), es drīzāk esmu zināmā mērā pārsteigts, ka (drīzāk) jaunajiem, kuriem šī varētu būt pirmā kaut cik nozīmīgā balva karjerā (pieaugušo hokejā - noteikti) ir PO un viņi nav gatavi sisties par LAČ galveno balvu.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:03, pirms 11 gadiem
Ja,SMS uzvarēs LČ, vai tad viņi rudenī spēlēs KK?
Par to tiešraidē runa negāja?

  +5 [+] [-]

, 2013-03-23 20:03, pirms 11 gadiem
Es nesaprotu par ko vispār tiek taisīts tāds tracis. SMS Credit ir normāla līmeņa komanda, katram, kas skatījās pagājušā gada finālsēriju LM- Ozolnieki bija redzams cik grūti ir +/- BAČ komandai pret LAČ uzvarētāju (kaut arī Liepāja vinnēja sēriju)...

Pie tam SMS Credit nav ne AMATIERI, ne arī VETERĀNI. Komandas vidējais vecums ir 28 ar kaut ko gadi (par gadu vecāks kā Rīgas Ģinamai KHL), pāri 40 gadu vecumam ir 0 spēlētāju...

Jā, tie nav kaut kādi ūberkrutie vārdi pārsvarā, bet arī HK Rīgā ūberkrutie vārdi ir kas? Šodien Biezais, Bičevskis un Porejs?? Ir daži pērspektīvi 95tie gadi (Golovkovs un Maslovskis), ir Jeļisējevs, ir U20 izlases 3. vārtsargs Cimmermanis, ir tādi fantastiski spēlētāji, kas U20 izlasē nemaz netika...

Golovkovs, Maslovskis, Jeļisējevs, Porejs, Biezais, Bičevskis - visi šodien atzīmējās ar kaut ko rez. tabulā, lūk visa daudz maz kāda perspektīva no šīs komandas... Ko jūs gribat sagaidīt no šī Juniora?? Lai viņi mizo večus, kam ir gan pieredze, gan kas +/- šo džeku līmenī ir spēlējuši kādreiz. Kas šobrīd ir labāks - Meija vai Girgensons. Uz šo jautājumu varētu būt grūti atbildēt, bet teikšu, ka uz lielā ledus šobrīd starpības nav. Un šajā Juniora sastāvā nākamo Girgensonu nav, ok Meiju SMSkā ar nav...

Un es nekad neesmu teicis, ka SMS ir švaks līmenis. Dievs dod visas komandas LAČ kā SMS, tad vismaz šo čempionātu kāds vairāk respektētu. Problēma nav ar augšgalu, bet ar tādām komēm kā R95, Prizma II, kam nav ko darīt LV virslīgā... Varbūt nākamgad kas mainās, ja Liepāja paliek tik LAČ un vēl kāda komanda nāk klāt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:04, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Es pis, Dinamo jaunie talanti nejēdz amatierus uzvarēt
acīmredzams,ka nav motivācijas,attieksme pret šo kausu kā pret Naģeždas mazo māšeli

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:09, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ir atšķirība, trenējoties 3x nedēļā uzvilkt uz desas spēlētājus kuri trenējas 2x dienā!!!
varbūt jaunie tieši tāpēc nevelk-MHL sezona ar visiem pārlidojumiem,treniņi 2x dienā,mācības...

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:12, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: acīmredzams,ka nav motivācijas,attieksme pret šo kausu kā pret Naģeždas mazo māšeli
Vispār jau viņi ir pārāk jauni, lai mocītos ar motivācijas trūkumu. Arī neko nopietnu kā spēlētāji nav sasnieguši, un tāpēc LČ tituls viņiem jau būtu liels sasniegums.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 20:13, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nosauc konkrēti, kas tam nepieciešams?
Pašā pamatā vairākas līdzvērtīgas komandas. Savulaik Samsung līgai bija labs līmenis, bet tas neradās vienā dienā. Bija trīs spēkos daudz maz līdzīgas komandas ASK, LM un R2000, kas savā starpā sitoties beigu beigās nonāca tik tālu, ka sāka pieaicināt gana nesliktus pat izlases līmeņa spēlētājus, lai tikai būtu solīti priekšā konkurentiem.
Viena kluba dominance nekad neveicinās progresu.
Tā pat arī interese par čempionātu kļuva visai liela (cik nu liela tā mazajā Latvijā var būt), arī komandu savstarpējās spēles radīja gana nesliktu ažiotāžu. Kurš kuram sados pa muti un vai Brahmanis iemetīs?
Spiežot uz sportisko garu var panākt gana labu progresu šajā jomā.
Tāpēc man patīk Zemgale, lai arī komanda nav no spēcīgākajām tomēr var redzēt, ka tā solīti pa solītim sper uz priekšu, komanda ik pa laikam piesaista nesliktus spēlētājus.
Nav jau tik svarīga izejas pozīcija, svarīgakais ir redzēt, ka notiek virzība uz priekšu.
Tā pat piekrītu, ka būtu jāaizliedz spēlēt MHL B grupā. Jēgas no tās nav, jo šīs komandas kas tur spēlē nav nekādi monstri arī te pat LAČ.
Būtu jāpalielina spēļu skaits.
Un Beigu beigās protams jātiek skaidrībā ar pēc spēles metieniem, tā ir parodija, kas notiek šobrīd. Pat grūti iedomāties kādi varētu būt tie apsvērumi šādas sistēmas ieviešanai.
Personīgi es pt īsti nebēdēju par lm atteikšanos no BAČ un MHL B, man šī doma par spēlēšanu citu valstu čempionātos nekad nav patikusi.
Varbūt ir jāsper solītis atpakaļ, lai pēc tam varētu spert divus uz priekšu. Ja nākamsezon SMS, LM, Monarhi būs spēkos līdzīgi, ja vēl varbūt Jelgava mazliet pieliks un spēcīga izrādīsies Volxa pieminētā jaunā komanda, tad tas Latvijas hokejam būs daudz svētīgāk kā LM spēlēšana BAČ. Ja ne tulīt, tad ilgtermiņā tas Latvijas hokejam nāks par labu. jo kā jau minēju, lai arī tas varbūt ir/būs pusamatieru līmenis, tomēr tie ir sportisti, kas vienmēr grib uzvarēt. Ja par uzvarām sitīsies vismaz 3 vai pat 4 komandas, tad agrāk vai vēlāk LAČ nonāks pie tā pie kā savu laik jau nonāca, pie spriedzes, naida un kautiņiem savā starpā.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau viņi ir pārāk jauni, lai mocītos ar motivācijas trūkumu. Arī neko nopietnu kā spēlētāji nav sasnieguši, un tāpēc LČ tituls viņiem jau būtu liels sasniegums.
HK Juniors galvenais treneris Nazarovs? Tas pats, kurš vadīs pēc 3 nedēļām Latvijas U18 PČ?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja būs aptuveni 0,8 Mio. Ls budžets, infrastruktūra, tad varētu arī spēlēt. Protams, ja belari viņus ņems pretī. Nevajag iedomāties,ka BAČ ir caurstaigājamā sēta.
Protams ka caurstaigājamā sēta, pats rakstiji ko viņi sasapņojušies tikai no vienas nieka vēstules, kuru hren viņu zin kas atrakstijis no Ukrainas. Tātad pofig, ka tikai kāds spēlē pie viņiem.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:15, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es nesaprotu par ko vispār tiek taisīts tāds tracis. SMS Credit ir normāla līmeņa komanda, katram, kas skatījās pagājušā gada finālsēriju LM- Ozolnieki bija redzams cik grūti ir +/- BAČ komandai pret LAČ uzvarētāju (kaut arī Liepāja vinnēja sēriju)...

Pie tam SMS Credit nav ne AMATIERI, ne arī VETERĀNI. Komandas vidējais vecums ir 28 ar kaut ko gadi (par gadu vecāks kā Rīgas Ģinamai KHL), pāri 40 gadu vecumam ir 0 spēlētāju...

Jā, tie nav kaut kādi ūberkrutie vārdi pārsvarā, bet arī HK Rīgā ūberkrutie vārdi ir kas? Šodien Biezais, Bičevskis un Porejs?? Ir daži pērspektīvi 95tie gadi (Golovkovs un Maslovskis), ir Jeļisējevs, ir U20 izlases 3. vārtsargs Cimmermanis, ir tādi fantastiski spēlētāji, kas U20 izlasē nemaz netika...

Golovkovs, Maslovskis, Jeļisējevs, Porejs, Biezais, Bičevskis - visi šodien atzīmējās ar kaut ko rez. tabulā, lūk visa daudz maz kāda perspektīva no šīs komandas... Ko jūs gribat sagaidīt no šī Juniora?? Lai viņi mizo večus, kam ir gan pieredze, gan kas +/- šo džeku līmenī ir spēlējuši kādreiz. Kas šobrīd ir labāks - Meija vai Girgensons. Uz šo jautājumu varētu būt grūti atbildēt, bet teikšu, ka uz lielā ledus šobrīd starpības nav. Un šajā Juniora sastāvā nākamo Girgensonu nav, ok Meiju SMSkā ar nav...

Un es nekad neesmu teicis, ka SMS ir švaks līmenis. Dievs dod visas komandas LAČ kā SMS, tad vismaz šo čempionātu kāds vairāk respektētu. Problēma nav ar augšgalu, bet ar tādām komēm kā R95, Prizma II, kam nav ko darīt LV virslīgā... Varbūt nākamgad kas mainās, ja Liepāja paliek tik LAČ un vēl kāda komanda nāk klāt.
Gluži manas domas.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 20:16, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es nesaku, ka viņiem ir PO (jo acīmredzami, ka nav), es drīzāk esmu zināmā mērā pārsteigts, ka (drīzāk) jaunajiem, kuriem šī varētu būt pirmā kaut cik nozīmīgā balva karjerā (pieaugušo hokejā - noteikti) ir PO un viņi nav gatavi sisties par LAČ galveno balvu.
Atkal jāsaka- ja mēs runātu par tādiem ''jaunajiem'' kā Lipsbergs, Bļugers, tas pats Kulda, Jevpalovs, Andersons, Girgensons, kaut vai Bukarts klāt, gan jau arī Tambijeva ''mīlulis'' Kļaviņš u.t.t., Gudļevskis, tad tā būtu viena lieta...

Bet mēs runājam par atšķaidītu HK Rīga (bez Gudļevska, Upīša, Bukarta, Lipsberga = gandrīz bez vērtības pat pašreizējā MHL kontekstā), kam piekabināti pāris Ģinamas kadri (Biezais, Bičevskis, Porejs), kam hvz kā ar motivāciju pēc KHL cīņām vēl sisties LAČ (Pie tam 2 tur ir ar ''naģeždas'' kausu jau un Porejs ar kaut cik piedalījās).

SMSCredit ar motivāciju viss ir pilnīgā kārtībā, kas zin varbūt jaunajiem Junioriem arī, bet tomēr nav gluži tā, ka SMS Credit spēlētu kaut kādu zema līmeņa hokeju. Ja neskaitām ''ģinamiešus'', tad Cinks, Undelis, Pečura, Fiļimonovs, kaut vai Kerčs Jr., Sorokins, Valters, Brakšs (ŠOGAD 8 spēles un piespēle VHL) ir spēlējuši tādā līmenī līdz kuram neviens ''juniors'' ticis vēl nav...

Paskatieties uz SMS Credit sastāvu- tā principā ir normāla kādreizējās Samsunglīgas komanda. Nesaprotu kāpēc te kaut kas tiek pasniegts kā milzīgs pārsteigums.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:19, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es nesaku, ka viņiem ir PO (jo acīmredzami, ka nav), es drīzāk esmu zināmā mērā pārsteigts, ka (drīzāk) jaunajiem, kuriem šī varētu būt pirmā kaut cik nozīmīgā balva karjerā (pieaugušo hokejā - noteikti) ir PO un viņi nav gatavi sisties par LAČ galveno balvu.
Patiesība noteikti ir kaut kur pa vadiu, bet piekrītu lkrnpk, ka nevajag domāt, ka HKR ir kaut kāds iemesls plēst gabalos SMS.
SMS ir laba(!!!) komanda. Nu un, ka viņi trenējas 3x nedēļā? Daži no viņiem vēl nesen spēlēja pasaules čempionātos. Daži citi no viņiem vēl nesen spēlēja labos ārzemju klubos.
HKR puikām tomēr hokeja gudrība vēl jāapgūst. Kājas ir ātras, bet meistarība vēl pieklibo.
Par to motivāciju, varbūt LAČ tituls nav kairinātājs?

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:19, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Pašā pamatā vairākas līdzvērtīgas komandas. Savulaik Samsung līgai bija labs līmenis, bet tas neradās vienā dienā. Bija trīs spēkos daudz maz līdzīgas komandas ASK, LM un R2000, kas savā starpā sitoties beigu beigās nonāca tik tālu, ka sāka pieaicināt gana nesliktus pat izlases līmeņa spēlētājus, lai tikai būtu solīti priekšā konkurentiem.
Viena kluba dominance nekad neveicinās progresu.
Tā pat arī interese par čempionātu kļuva visai liela (cik nu liela tā mazajā Latvijā var būt), arī komandu savstarpējās spēles radīja gana nesliktu ažiotāžu. Kurš kuram sados pa muti un vai Brahmanis iemetīs?
Spiežot uz sportisko garu var panākt gana labu progresu šajā jomā.
Tāpēc man patīk Zemgale, lai arī komanda nav no spēcīgākajām tomēr var redzēt, ka tā solīti pa solītim sper uz priekšu, komanda ik pa laikam piesaista nesliktus spēlētājus.
Nav jau tik svarīga izejas pozīcija, svarīgakais ir redzēt, ka notiek virzība uz priekšu.
Tā pat piekrītu, ka būtu jāaizliedz spēlēt MHL B grupā. Jēgas no tās nav, jo šīs komandas kas tur spēlē nav nekādi monstri arī te pat LAČ.
Būtu jāpalielina spēļu skaits.
Un Beigu beigās protams jātiek skaidrībā ar pēc spēles metieniem, tā ir parodija, kas notiek šobrīd. Pat grūti iedomāties kādi varētu būt tie apsvērumi šādas sistēmas ieviešanai.
Personīgi es pt īsti nebēdēju par lm atteikšanos no BAČ un MHL B, man šī doma par spēlēšanu citu valstu čempionātos nekad nav patikusi.
Varbūt ir jāsper solītis atpakaļ, lai pēc tam varētu spert divus uz priekšu. Ja nākamsezon SMS, LM, Monarhi būs spēkos līdzīgi, ja vēl varbūt Jelgava mazliet pieliks un spēcīga izrādīsies Volxa pieminētā jaunā komanda, tad tas Latvijas hokejam būs daudz svētīgāk kā LM spēlēšana BAČ. Ja ne tulīt, tad ilgtermiņā tas Latvijas hokejam nāks par labu. jo kā jau minēju, lai arī tas varbūt ir/būs pusamatieru līmenis, tomēr tie ir sportisti, kas vienmēr grib uzvarēt. Ja par uzvarām sitīsies vismaz 3 vai pat 4 komandas, tad agrāk vai vēlāk LAČ nonāks pie tā pie kā savu laik jau nonāca, pie spriedzes, naida un kautiņiem savā starpā.
Paldies, par Tavām domām LAČ sakarā, bet jautājums bija par konkrētām lietām, kādas nepieciešamas, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos?!?

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:22, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams ka caurstaigājamā sēta, pats rakstiji ko viņi sasapņojušies tikai no vienas nieka vēstules, kuru hren viņu zin kas atrakstijis no Ukrainas. Tātad pofig, ka tikai kāds spēlē pie viņiem.
par kādu vēstuli no Ukrainas ir runa?

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:22, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: HK Juniors galvenais treneris Nazarovs? Tas pats, kurš vadīs pēc 3 nedēļām Latvijas U18 PČ?
Jā,zinu, un palīgs viņam būšot LM -2 galvenais Kuļibaba.
Paskatīsimies kā viņu spēlētājiem čempī būs ar motivāciju.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:23, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Es pis, Dinamo jaunie talanti nejēdz amatierus uzvarēt
Es jau pagājušajā gadā teicu, ka nav ko zākāt vietējo čempi, jau tad lielajiem dinamo meistariem Ozolnieki iedeva brīvbiļeti.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:25, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paldies, par Tavām domām LAČ sakarā, bet jautājums bija par konkrētām lietām, kādas nepieciešamas, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos?!?
Šaubos vai jebkad tā būs, ka spēlētājs tikai LČ spēlējot 20-21 gada vecumā tiks elitsērijā, SM, vai KHL kur nu vēl top komandās. Jābūt reālam.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:25, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams ka caurstaigājamā sēta, pats rakstiji ko viņi sasapņojušies tikai no vienas nieka vēstules, kuru hren viņu zin kas atrakstijis no Ukrainas. Tātad pofig, ka tikai kāds spēlē pie viņiem.
Neko viņi nebija sasapņojušies. To Tu izzīdi no pirksta.
Viņi apsprieda šādu iespēju,ka ukraiņi un tuvāko RU apgabalu komandas varētu spēlēt BAČ, bet nekāds patoss tur nebija.
Tāpat nav uz ukraiņu un poļu iniciatīvu atjaunot Austrumeiropas hokeja līgu. izskatīts šāds variants tiek, bet nav zināms ar ko beigsies.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,zinu, un palīgs viņam būšot LM -2 galvenais Kuļibaba.
Paskatīsimies kā viņu spēlētājiem čempī būs ar motivāciju.
nu vismaz pārbaudes spēlēs (pēc statistikas) neredzēju motivācijas trūkumu. Līdz šim 5 spēles, 5 uzvaras pret dāņiem, belarie, norvēģiem

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:27, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par kādu vēstuli no Ukrainas ir runa?
Nezinu tieši kuru viņš domāja, bet ukraiņi un belari regulāri nāk klajā ar dažādām iniciatīvām savstarpējās hokeja sadarbības sakarā.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:28, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Šaubos vai jebkad tā būs, ka spēlētājs tikai LČ spēlējot 20-21 gada vecumā tiks elitsērijā, SM, vai KHL kur nu vēl top komandās. Jābūt reālam.
Rīgas Dinamo jā, citur - ļoti maz ticams.
Bet nu nevajag uzreiz lielās līgas, kaut lai uz Slovākiju var aizbraukt, somu Mestis, zviedru Allsvenskan.... Jo šobrīd no LAČ veiksmīgi var tikt tikai vai nu LM, HK Rīga vai arī franču zemākajās līgās (ar retiem izņēmumiem)

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:28, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nu vismaz pārbaudes spēlēs (pēc statistikas) neredzēju motivācijas trūkumu. Līdz šim 5 spēles, 5 uzvaras pret dāņiem, belarie, norvēģiem
Par cik šīs spēles neredzēju, tad man nav īsti ko teikt šai sakarā.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:28, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Šaubos vai jebkad tā būs, ka spēlētājs tikai LČ spēlējot 20-21 gada vecumā tiks elitsērijā, SM, vai KHL kur nu vēl top komandās. Jābūt reālam.
Tikai baidos, ka LAČ spēlētāji nebūs tie, kuri spētu izcīnīt vietu OS un spēlēt PČ vadošo grupā!

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko viņi nebija sasapņojušies. To Tu izzīdi no pirksta.
Viņi apsprieda šādu iespēju,ka ukraiņi un tuvāko RU apgabalu komandas varētu spēlēt BAČ, bet nekāds patoss tur nebija.
Tāpat nav uz ukraiņu un poļu iniciatīvu atjaunot Austrumeiropas hokeja līgu. izskatīts šāds variants tiek, bet nav zināms ar ko beigsies.
Beigsies ar to, ka poļi spēlēs Slovākijas čempī!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:31, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Rīgas Dinamo jā, citur - ļoti maz ticams.
Bet nu nevajag uzreiz lielās līgas, kaut lai uz Slovākiju var aizbraukt, somu Mestis, zviedru Allsvenskan.... Jo šobrīd no LAČ veiksmīgi var tikt tikai vai nu LM, HK Rīga vai arī franču zemākajās līgās (ar retiem izņēmumiem)
Tieši tā, šādi reāli mērķi būtu jāuzstāda, domāju ka LM spēlēšana tikai LČ un nespēlēšana MHL-b bet LČ un volxa pieminētā nerīgas komandas pievienošanās būtu jau kaut kāds solis LČ augšupejā.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau viņi ir pārāk jauni, lai mocītos ar motivācijas trūkumu. Arī neko nopietnu kā spēlētāji nav sasnieguši, un tāpēc LČ tituls viņiem jau būtu liels sasniegums.
pēc MHL PO un naģeždas izcīnīšanas? Man šķiet,ka šodienas jaunajai paaudzei(lielākai daļai) valsts čempionāts ir otršķirīgs turnīrs

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik šīs spēles neredzēju, tad man nav īsti ko teikt šai sakarā.
redzēt es, protams, ar neredzēju, bet ja Latvija tās komandas bez motivācijas var apspēlēt, tad laikam mums aug superšpīleri tajā gadā

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:32, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tikai baidos, ka LAČ spēlētāji nebūs tie, kuri spētu izcīnīt vietu OS un spēlēt PČ vadošo grupā!
Vai tā ir kaut kad bijis un būs?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:33, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Beigsies ar to, ka poļi spēlēs Slovākijas čempī!
vai slovāki poļu

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 20:34, pirms 11 gadiem
domiigais rakstīja: nu ir jau arī SMS credit diezgan skanīgi uzvārdi. Un ne visi tur spēlē bez naudas....
Tur reti kurš spēlē bez naudas

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:35, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es nesaprotu par ko vispār tiek taisīts tāds tracis. SMS Credit ir normāla līmeņa komanda, katram, kas skatījās pagājušā gada finālsēriju LM- Ozolnieki bija redzams cik grūti ir +/- BAČ komandai pret LAČ uzvarētāju (kaut arī Liepāja vinnēja sēriju)...

Pie tam SMS Credit nav ne AMATIERI, ne arī VETERĀNI. Komandas vidējais vecums ir 28 ar kaut ko gadi (par gadu vecāks kā Rīgas Ģinamai KHL), pāri 40 gadu vecumam ir 0 spēlētāju...

Jā, tie nav kaut kādi ūberkrutie vārdi pārsvarā, bet arī HK Rīgā ūberkrutie vārdi ir kas? Šodien Biezais, Bičevskis un Porejs?? Ir daži pērspektīvi 95tie gadi (Golovkovs un Maslovskis), ir Jeļisējevs, ir U20 izlases 3. vārtsargs Cimmermanis, ir tādi fantastiski spēlētāji, kas U20 izlasē nemaz netika...

Golovkovs, Maslovskis, Jeļisējevs, Porejs, Biezais, Bičevskis - visi šodien atzīmējās ar kaut ko rez. tabulā, lūk visa daudz maz kāda perspektīva no šīs komandas... Ko jūs gribat sagaidīt no šī Juniora?? Lai viņi mizo večus, kam ir gan pieredze, gan kas +/- šo džeku līmenī ir spēlējuši kādreiz. Kas šobrīd ir labāks - Meija vai Girgensons. Uz šo jautājumu varētu būt grūti atbildēt, bet teikšu, ka uz lielā ledus šobrīd starpības nav. Un šajā Juniora sastāvā nākamo Girgensonu nav, ok Meiju SMSkā ar nav...

Un es nekad neesmu teicis, ka SMS ir švaks līmenis. Dievs dod visas komandas LAČ kā SMS, tad vismaz šo čempionātu kāds vairāk respektētu. Problēma nav ar augšgalu, bet ar tādām komēm kā R95, Prizma II, kam nav ko darīt LV virslīgā... Varbūt nākamgad kas mainās, ja Liepāja paliek tik LAČ un vēl kāda komanda nāk klāt.
+1

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:36, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: vai slovāki poļu
Smejies vai nē, bet poļi reāli apsver domu spēlēt slovāku līgā!!!

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:39, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Vai tā ir kaut kad bijis un būs?
Tāpēc jau arī uzdodu jautājumu, kas būtu jādara, lai LV spēlētāji pāraugtu BAČ, LAČ un MHL līmeni un vismaz varētu spēlēt Zviedrijas un Somijas vadošajos klubos!

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:54, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: pēc MHL PO un naģeždas izcīnīšanas? Man šķiet,ka šodienas jaunajai paaudzei(lielākai daļai) valsts čempionāts ir otršķirīgs turnīrs
Cik no viņiem piedalījās Naģeždas izcīnīšanā, un MHL abu grupu PO pamatīgi atrāvās jau pirmajā kārtā. Takā runāt par baigiem sasniegumiem viņu sakarā nav pamata.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:56, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: redzēt es, protams, ar neredzēju, bet ja Latvija tās komandas bez motivācijas var apspēlēt, tad laikam mums aug superšpīleri tajā gadā
Pārbaudes spēlēs nereti komandām rezultāts ir otršķirīgs rādītājs, jo komandām mērķi tām var atšķirties.
Tāpēc nezinu vai tās vajadzētu ņemt par mērauklu.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:59, pirms 11 gadiem
Ui čaļi nu jums panesās tēma, svarīgi ir valstij vispirms noteikt prioritātes sportā. Vispār jau mazai valstij panest savu hokeja čempionātu, labāk ir virzīt 2 komandas ar savu fārmu un junioru komandu, tas būtu optimāli.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 21:01, pirms 11 gadiem
Uz vietas Piņķos bija jautri
To, ka Lavrenovs ir idiots, visi tāpat jau zināja, bet te vēl bija klāt arī Sorokins ar saviem klauna gājieniem. Nez, ir šosezon LAČ bijusi kāda spēle SMS komandai, kurā Sorokins nebūtu gājis strīdēties ar tiesnešiem pa vairākām reizēm? Pats personīgi esmu redzējis, ka viņš par to ir dabūjis 10 min., nez, viņam to vajag arī fināla laikā, kad katra spēle ir svarīga?

Jaunie pēc 1-4 laikam padomāja, ka viss jau ir izdarīts un tāpēc atrāvās. Vārtsargs arī viņiem tāds diezgan nepārliecinošs.

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik no viņiem piedalījās Naģeždas izcīnīšanā, un MHL abu grupu PO pamatīgi atrāvās jau pirmajā kārtā. Takā runāt par baigiem sasniegumiem viņu sakarā nav pamata.
kāda starpība,cik bija MHL PO,cik naģkā,runa ir par to,ka pēc šiem turnīriem jauno attieksme pret šo kausu ir vienaldzīga,gluži kā DR pretiniekiem naģeždas kausā

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:02, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ui čaļi nu jums panesās tēma, svarīgi ir valstij vispirms noteikt prioritātes sportā. Vispār jau mazai valstij panest savu hokeja čempionātu, labāk ir virzīt 2 komandas ar savu fārmu un junioru komandu, tas būtu optimāli.
Kapēc nesēdi izglītības un sporta departamentā??

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:04, pirms 11 gadiem
KaputHitler rakstīja: Kapēc nesēdi izglītības un kultūras ministrijā??
Tāpēc ka viņš nav draugos ar Ķīli, Ušakovu un Dombrovski!!!

Amatus Latvijā ieņem nevis pēc profesionalitātes kritērijiem, bet izejot no piederības vienam vai otram politiskajam spēkam!!!

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:06, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tāpēc ka viņš nav draugos ar Ķīli, Ušakovu un Dombrovski!!!
Draugs vai nedraugs, bet runāt jau varam

tad ejiet un mainiet Latvijas sporta sistēmu, rīkojat katru otro dienu piketus un viss notiksies
Nevis prioritātes runājat vārdu līmenī.
Bet latvietim jau laikam tikai viss runas līmenī

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:09, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tāpēc jau arī uzdodu jautājumu, kas būtu jādara, lai LV spēlētāji pāraugtu BAČ, LAČ un MHL līmeni un vismaz varētu spēlēt Zviedrijas un Somijas vadošajos klubos!
Zviedrijā un Somijā pārsvarā iziet uz savu spēlētāju resursiem, ārzemnieki ir tikai labākās raudzes -pārsvarā ar NHL pierakstu. Būsim reāli, no šī brīža Dinamo sastāva (latviešiem) Zviedrijas Elitserijā darbu varētu atrast vien retais. Tāpēc aizkļūt no LAČ - tas noteikti nebūs sistemātiski iespējams.

Šķiet, ka apsīcis ir arī vilnis braukt 14-16 gados uz Zviedriju, bet tam laikam ir pamats - izsities ir retais, tagad modē Austrija, laikam arī Šveice.

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:10, pirms 11 gadiem
Mums visiem sportacentrs.com aktīvistiem ir jāveido sava lielā komanda un jāpanāk valstī prioritātes!
Kā to dara Kiprieši, Grieķi, Spāņi!!!

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:12, pirms 11 gadiem
KaputHitler rakstīja: Draugs vai nedraugs, bet runāt jau varam

tad ejiet un mainiet Latvijas sporta sistēmu, rīkojat katru otro dienu piketus un viss notiksies
Nevis prioritātes runājat vārdu līmenī.
Bet latvietim jau laikam tikai viss runas līmenī
Savā laikā lielākoties krievu pensionāri pamēģināja cīnīties ar varu par savām tiesībām norobežojot K.Valdemāra ielu, tad atbrauca policija un labi viņus iekaustīja! Tā pie mums cīnās ar nevēlamajiem!

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:13, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tāpēc ka viņš nav draugos ar Ķīli, Ušakovu un Dombrovski!!!

Amatus Latvijā ieņem nevis pēc profesionalitātes kritērijiem, bet izejot no piederības vienam vai otram politiskajam spēkam!!!
Protams, ikvienā valstī liela nozīme ir politiskajai piederībai. Nevajag padarīt Latviju par savdabīgu unikumu, tā nav.

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:14, pirms 11 gadiem
mammal rakstīja: Zviedrijā un Somijā pārsvarā iziet uz savu spēlētāju resursiem, ārzemnieki ir tikai labākās raudzes -pārsvarā ar NHL pierakstu. Būsim reāli, no šī brīža Dinamo sastāva (latviešiem) Zviedrijas Elitserijā darbu varētu atrast vien retais. Tāpēc aizkļūt no LAČ - tas noteikti nebūs sistemātiski iespējams.

Šķiet, ka apsīcis ir arī vilnis braukt 14-16 gados uz Zviedriju, bet tam laikam ir pamats - izsities ir retais, tagad modē Austrija, laikam arī Šveice.
Redz, visi mēs varam atrast atrunas un daudz maz konstatēt situāciju hokejā, bet ko un kā darīt?! Tālāk [lieku daudzpunktu] ... !

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:16, pirms 11 gadiem
mammal rakstīja: Protams, ikvienā valstī liela nozīme ir politiskajai piederībai. Nevajag padarīt Latviju par savdabīgu unikumu, tā nav.
A kā tad ir, ja ZZS 15 gadu no vietas sēdēja IZM un visu ir nolaiduši uz grunti, bet mēs vēlētāji tik balsojam par šo partiju?!

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:20, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Savā laikā lielākoties krievu pensionāri pamēģināja cīnīties ar varu par savām tiesībām norobežojot K.Valdemāra ielu, tad atbrauca policija un labi viņus iekaustīja! Tā pie mums cīnās ar nevēlamajiem!
Es ceru,ka šeit kādreiz lasīs kāds jaunais varonis un būs mūsu Latvijas Napoleons Bonaparts.

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:27, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paldies, par Tavām domām LAČ sakarā, bet jautājums bija par konkrētām lietām, kādas nepieciešamas, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos?!?
Jāveicina konkurence, jāpalielina spēļu skaits un tad jau jāskatās, kurš līmeni pāraugs tas sev vietu kaut kur augstāk jau atradīs.
Ir mums gana labi piemēri, kad spēlētāji no LAČ izsitas uz augšu - Cibuļskis, G. Džeriņš u.c.

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:29, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Beigsies ar to, ka poļi spēlēs Slovākijas čempī!
Tas būtu interesanti, cik komandas viņi domā deliģēt?

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:34, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Jāveicina konkurence, jāpalielina spēļu skaits un tad jau jāskatās, kurš līmeni pāraugs tas sev vietu kaut kur augstāk jau atradīs.
Ir mums gana labi piemēri, kad spēlētāji no LAČ izsitas uz augšu - Cibuļskis, G. Džeriņš u.c.
u.c? man citus grūti izdomāt, nosacīt var pielikt Jekimovu un tos, kas spēlē KAZ, UKR, SOM4, GBR - bija daži, kas mēģināja tikt Slovākijā(Koreškovs, Vodalažkis) - nesanāca. Tā lielos vilcienos neviens jau baigi neizsitās.
-

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 21:37, pirms 11 gadiem
klitori

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:40, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Jāveicina konkurence, jāpalielina spēļu skaits un tad jau jāskatās, kurš līmeni pāraugs tas sev vietu kaut kur augstāk jau atradīs.
Ir mums gana labi piemēri, kad spēlētāji no LAČ izsitas uz augšu - Cibuļskis, G. Džeriņš u.c.
Ja nebūtu DR, vai Džeriņs un Cibuļskis būtu kaut kur augstāk izsitušies?

Kā šībrīža LAČ apstākļos var veicināt konkurenci?

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:41, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas būtu interesanti, cik komandas viņi domā deliģēt?
Viss atkarīgs no slovākiem!

Pa lielam visi Polijas klubi atrodas Slovākijas un Čehijas pierobežā!

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:41, pirms 11 gadiem
LTpirags rakstīja: kāda starpība,cik bija MHL PO,cik naģkā,runa ir par to,ka pēc šiem turnīriem jauno attieksme pret šo kausu ir vienaldzīga,gluži kā DR pretiniekiem naģeždas kausā
Nu, nu. Savickis dikti gribēja un panāca, ka komanda grib izcīnīt Naģezdu.
Tagad izskatās, ka Savickis ļoti grib arī LAČ kausu, jo uz šo play off tiek deliģēti nevis tie spēlētāji, kas spēlēja regulārajā čempionātā, bet MHL A un RD spēlētāji. Turklāt jo grūtāk iet, jo spēcīgāku sastāvu piesaka. Tātad no augšas nāk pavēle, ka kauss ir jādabū.

     [+] [-]

, 2013-03-23 21:45, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viss atkarīgs no slovākiem!

Pa lielam visi Polijas klubi atrodas Slovākijas un Čehijas pierobežā!
Bet doma jau nav slikta, ja 3-4 poļu klubi pievienotos Slovāku līgai, to reģionu tā kā derētu uzkačāt, varbūt kādu ukraiņu klubu paķertu līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 21:56, pirms 11 gadiem
mammal rakstīja: u.c? man citus grūti izdomāt, nosacīt var pielikt Jekimovu un tos, kas spēlē KAZ, UKR, SOM4, GBR - bija daži, kas mēģināja tikt Slovākijā(Koreškovs, Vodalažkis) - nesanāca. Tā lielos vilcienos neviens jau baigi neizsitās.
-
Nu tas pats tevis minētais Jekijs, Pečura savulaik no ASK izsitās līdz Latvijas izlasei. Širokovs no LAČ tika līdz tā laika Krievijas superlīgai. Ja padomātu, tad gan jau, ka vēl atrastos kādi piemēri.
Pujacs savulaik aizbrauca uz zviedru Alsvenskan (tiesa viņš LM spēlēja paralēli arī Baltkrievijā). Krišs Rēdlihs paralēli spēlējot LAČ un BLR aizbrauca uz AHL.

     [+] [-]

, 2013-03-23 22:02, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja nebūtu DR, vai Džeriņs un Cibuļskis būtu kaut kur augstāk izsitušies?

Kā šībrīža LAČ apstākļos var veicināt konkurenci?
Nejauc Andri Džeriņu ar Gunti Džerinu. Guntis RD nekad nav spēlējis, viņš aizgāja no LSPA un kļuva par vienu no SVK kluba Martin līderiem.
LAČ nav jākļūst uzreiz par līgu kur gatavo spēlētājus KHL un Eliteseries, pietiktu ja no LAČ varētu tikt kaut vai Mestis, SVK, NLB vai Alsvenskan.

     [+] [-]

, 2013-03-23 22:10, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nu, nu. Savickis dikti gribēja un panāca, ka komanda grib izcīnīt Naģezdu.
Tagad izskatās, ka Savickis ļoti grib arī LAČ kausu, jo uz šo play off tiek deliģēti nevis tie spēlētāji, kas spēlēja regulārajā čempionātā, bet MHL A un RD spēlētāji. Turklāt jo grūtāk iet, jo spēcīgāku sastāvu piesaka. Tātad no augšas nāk pavēle, ka kauss ir jādabū.
vai tad savicka vēlmes ir kāda motivācija jaunajiem? Vai būs baigās prēmijas? Vai būs līgumi ar Dinamo uz jauno sezonu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-23 22:28, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Latvijas hokejs nav tikai Latvijas izlase.

Pie tam, būsim godīgi, atskaitot dažus uzvārdus, "Kreditoru" sastāvā spēlē hokejisti, kas savulaik bija tieši tādi paši "atkriteņi", kā tev labpatīkas viņus saukt. Un šiem vecajiem "atkriteņiem", kuriem faktiski vispār nekādu ambīciju par PRO karjeru nav un laikam jau nevar būt samizo ~20 gadīgos, kuriem būtu no ādas jālien ārā, lai parādītu sevi un pretendētu uz ko vairāk kā LAČ (pretējā gadījumā - lai nemokās un iet mācīties/strādāt).
Tur jau tā lieta, ka šī ir viena no retajām iespējām šiem spēlētājiem pierādīt sevi un, iespējams, beidzot tikt kaut kur tālāk par LČ. Tāpēc arī viņiem motivācija iegūt kausu ir liela!

     [+] [-]

, 2013-03-23 22:29, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet doma jau nav slikta, ja 3-4 poļu klubi pievienotos Slovāku līgai, to reģionu tā kā derētu uzkačāt, varbūt kādu ukraiņu klubu paķertu līdzi.
Nav vērts, pārāk lieli attālumi tad būs!

     [+] [-]

, 2013-03-23 22:30, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nejauc Andri Džeriņu ar Gunti Džerinu. Guntis RD nekad nav spēlējis, viņš aizgāja no LSPA un kļuva par vienu no SVK kluba Martin līderiem.
LAČ nav jākļūst uzreiz par līgu kur gatavo spēlētājus KHL un Eliteseries, pietiktu ja no LAČ varētu tikt kaut vai Mestis, SVK, NLB vai Alsvenskan.
Tam es arī piekrītu, jo pirmais solis ir jāsper.

     [+] [-]

, 2013-03-23 22:32, pirms 11 gadiem
Martini12 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka šī ir viena no retajām iespējām šiem spēlētājiem pierādīt sevi un, iespējams, beidzot tikt kaut kur tālāk par LČ. Tāpēc arī viņiem motivācija iegūt kausu ir liela!
Parādīt kam, kurš no ārzemju speciālistiem seko LAČ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 22:39, pirms 11 gadiem
labs, SMS man sāk atgādināt kādreizējos Vilkus, kas man ir visu laiku LV čempionātu favorīti... vecie krabji ieliek skrūvspīlēs jaunos zaļokšņus un no mīksta, pateicīga materiāla izdrāž sev čempionu kausu pēdējās 30 sekundes vispār bija mīkstuma paraugpusminūte - kuslas piespēles uz SMS vīru nūju lāpstiņām, es saskaitīju pa vienai katrās 10 sekundēs

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 22:46, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tā jau gluži nav , neskatoties uz to, ka UK 99% treneru ir kānādiesi, kas pārzin tās puses hokeju, LČ Anglijā kotejas samera augstu. Galvenais vai tu saproti trenera uzstādījumus(māki angļu val.) un esi gatavs spēka spēlei.
Latvijas bērnu un jauniešu treneri labi sagatavo hokejistus spēka spēlei, jo cik esmu manījis, tad LV špīleri nelabprāt pielieto spēka paņēmienus, ja arī pielieto, tad lielai daļai sanāk, tā nemākulīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 23:32, pirms 11 gadiem
Spēle tikai pierādīja, ka mūsdienu sportā bez pārliecības un fiziskās sagatavotības nevar. Kā Rīga bija 0 fiziskajā ziņā un slidojumā MHL, tā tagad Juniors Latvijā. Zaudē komandai, kurā tomēr nav daudz profesionālu spēlētāju, kauns par visu ģīmi, izlaist vēl no 4- 1. Tāpēc , ka nav spēciņa. Ne fiziskā, ne morālā. SMS malači.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 23:37, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Runčukiņ , kuri vārti tev vislabāk patika?
paldies.
nu redz, 2. patika, jo tur to spēli SMS aizlauza, pie tam, lauzējs bija Sorokins (Cinks bija īstā vietā pareizā brīdī), kuram joprojām "nav vienalga", lai arī kādā līmenī jāspēlē... savukārt, 4tie jau bija tīri Cinka paša vārti! Undeļa 5tie izskatījās tādi nejauši, paveicās (bet nekādā gadījumā nenoniecinu tos), bet 6tie Pečuras jau bija apliecinājums Juniora bezraksturam un mīkstumam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 23:46, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Paldies par ļoti prof. un konstruktīvu analīzi. Hallē jau atkartojumus nerāda, tāpēc prasu
pēc šīs spēles noskatīšanās TV esmu tā iespaidots, ka nobriedu pirmdien būt Piņķos, lai redzētu kā SMS "izbraukumā" izrēķinās ar topošajām RD zvaigznēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-24 00:31, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tas jau ir īsta sporta galvenais mērķis - "iespaidot" cilvēkus. Klātienē esot, lai kaunā nekristu, ir jāiemacas galvenie kreditoru slogani -"mūsējie ir malači- pretinieki kabači", " cerība(nadežda) jūsu - uzvara mūsu" utml.
šitos es pierakstīšu uz rūtiņu burtnīcas lapiņas, lai pirmdien ir kur pašpikot! nez vai izbraukuma spēlēs arī būs iespēja iegādāties kādu SMS atribūtiku vai arī to var izdarīt tikai viņu mājas spēlēs?

     [+] [-]

, 2013-03-24 09:25, pirms 11 gadiem
Runčuks rakstīja: labs, SMS man sāk atgādināt kādreizējos Vilkus, kas man ir visu laiku LV čempionātu favorīti... vecie krabji ieliek skrūvspīlēs jaunos zaļokšņus un no mīksta, pateicīga materiāla izdrāž sev čempionu kausu pēdējās 30 sekundes vispār bija mīkstuma paraugpusminūte - kuslas piespēles uz SMS vīru nūju lāpstiņām, es saskaitīju pa vienai katrās 10 sekundēs
Par veciem krabjiem viņus grūti nosaukt, komandas vidējais vecums ir 28 gadi, tātad savos labākajos gados.
Daži no viņiem vēl pavisam nesen spēlējuši izlasē un labos ārzemju klubos.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-24 16:50, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Es jau sen teicu, ka jāklapē tas hokejs ciet, skumji skatīties šitos jaunos hokejistus, nevar pensionārus apspēlēt. Smieklīgs ir tas Latvijas hokejs. Grūti pateikt, kam ir nožēlojamāks līmenis Latvijas hokejam vai futbolam.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-24 17:12, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Es jau sen teicu, ka jāklapē tas hokejs ciet, skumji skatīties šitos jaunos hokejistus, nevar pensionārus apspēlēt. Smieklīgs ir tas Latvijas hokejs. Grūti pateikt, kam ir nožēlojamāks līmenis Latvijas hokejam vai futbolam.
Kredītnieki nemaz tādi pensionāri nav ,monarhos tur sastāvs vecāks,un līmenis Latvijas čempjos gan hokejā,gan futbolā ir normāls mūsu iespējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-24 19:21, pirms 11 gadiem
Starp citu cerams, ka eksperti zin, ka nākamsezon Latvija paliek bez profesionāla kluba hokejā. Tas nu arī ir viss priekš Latvijas hokeju, gaismu izslēdzam.

     [+] [-]

, 2013-03-24 19:30, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Starp citu cerams, ka eksperti zin, ka nākamsezon Latvija paliek bez profesionāla kluba hokejā. Tas nu arī ir viss priekš Latvijas hokeju, gaismu izslēdzam.
skatos, maitu lijas jau spieto pirms laika

     [+] [-]

, 2013-03-25 18:01, pirms 11 gadiem
Autor!!!
Varbūt nevajag izmantot vārdus par kuriem nav sajēga!?

Pēc virsraksta sanāk, ka SMScredit klienti spēlējuši šo spēli!

SMScredit ir debitori! Kreditori ir viņu klienti!