Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Viedoklis, jeb pārdomas no 5. banotā kunga,jebšu matrix

Viedoklis, jeb pārdomas no 5reiz. banotā kunga,jebšu matrix

Uzreiz ķeršos pie lietas, un nebūs nekāda garā ievada...
Šodien mani tiešām pārsteidza spēles sākums.Pēc vakardienas spēles biju gaidījis miegainu sākumu, bet komandas uzreiz sāka spēlēt aktīvu hokeju. Tātad tiešām šogad pārbaudes spēļu taktika bija ieslidināties, kā vecam tvaikonim un iegūt ātrumu...
Bet to vai tas tiešām būs Oļegam izdevies mēs redzēsim spēlē pret ASV.

Šodien ļoti labu spēli aizvadīja pirmā maiņa, bet tā tas bija visas spēles kopš viņi spēlē šādā virknējumā. Un tiešām var jau tagad redzēt, ka viņi ir gatavi.Es pat teiktu ka komentētajam mums nebija jāpaziņo, ka laukumā ir pirmā maiņa.To varēja redzēt pēc spēles laukumā. Kā viņi uznācā, tā uzbrukums guva pavisam citus apgriezienus.
Manu prāt Bērziņa maiņa ir atkal jāapvieno.(Bērziņš,Dārziņš,Rēdlihs) Pēc šīs maiņas izjaukšanas vienīgais kurš rādīja labāku sniegumu, bija M.Rēdlihs. Dārziņš vispār nebija redzams, nu vienīgi šodien mazdrusciņ labāk nospēlēja, bet Bērziņs kā jau parasti. Bet tieši Bērziņs, manuprāt, ir labākais uzbrucējs aizsardzība un iemetienos.
No viņa puses kļūdu bija ļoti maz, un ja bija es nepamanīju, tātad lielu kļūdu nebija.

Hokejs ir hokejs un gandrīz katrā spēle tiek ielaisti vārti. Bet mani nomāc tas, ja aizsardzībā ir pieļauta muļķīga kļūda, tad laukumā ir vai nu Sorokins vai Laviņš.
Lai gan man gribas piekrist Jurim Miņinam, ka Laviņš vnk. bieži mēģina labot citu kļūdas un tapēc tiek uzskatīt par vainīgo.Bet es tik vēlreiz gribētu pajautāt vai tiešām Kuldu nevarēja pārbaudīt? Un es beidzot gribētu lai, kāds latviešu žurnālists atmet savu kautrību, un iegūst amerikāņu žurnālistu nekaunīgu un pajautātu to pašam Oļegam... Bet lai nu paliek, jo šo tēmu esam jau daudz pārsprieduši...
Man ļoti gribētos lai uz čempi aizbrauc Ješka, bet šodien mani viņš nepārliecināja, lai gan viņam ir jāparliecina Oļegs nevis fani.

Runājot par Raita kungu. Man ļoti nepatīk, ka var redzēt, jau pret slovākiem, ka pretinieki mūs fiziski neciena. Tad domājot ko ar mus darīs amerikāņi bail paliek. Tādi grūdieni, ķeksējieni un tad kād mūsu fizisko švakos spēlētājus sāk pārāk abižot, tad lielajam aizstāvim ir jābūt Miķeli, kurš pats nemaz nav tik fiziski varens. Bet tajpašā laikā es apbrīnoju, ka mūsējie nemīž , un brīziem paši rāda fizisku spēli.
Šodien tika nomesti cimdi. Širokovs zaudēja, ja būtu Raitis, iespējams, cimdi netiktu nomesti,vai arī slovāks būtu atrijis,bet Alekseja cīņa pozitīvais bija tas, ka fani atdzīvpojās, un hokejisti pārņēma iniacatīvu.Arī tas ir+ Raitim... Bet Bērziņš izlīdzināja rezultātu kautiņos.;)
Bet var jau būt, ka Raitis tiešām neideras. To redzēsim pēc PČ.

Man liels prieks par spēli nevienādos sastāvos. Gan mazākumā , gan vairākumā spēlējam aktīvi,un ir redzami manāmi uzlabojumi. Un tieši spēlē nevienādos sastāvos bija viens no galvenajiem klupšanas akmeņiem. Tātad Znaroks strādā. Un nevajag viņu nepamatoti norakstīt.
Jūs teiksiet, ka es viņu arī aprunāju,bet es teicu tikai to, ka viņš kā treneris neko nav sasniedzis,un nevajag viņu slāvēt tikai tāpēc, kapirms daudziem gadiem viņš mūs ieveda hokeja elitē, jo to viņš izdarīja, kā spēlētājs, nevis kā treneris.

Par vārtuvīriem, manuprāt viss ir skaidrs.

Es mājās uz doto brīdi atstātu-Širokovu,Bļinovu, Jo šie spēlētāji mani visvairāk nepārliecināja. Vispār viņi nekko neparādija. Laikam jau no aizsargiem Sorokinu,Savielu, imesls tāds pats. Vnk nekko neparādija.

Pārējos nebraucējus negribu prognozēt, bet ja mājās tiks atstāts Jekimovs, būšu ļoti pārsteigts, bet ar šodienas gūtajiem vārtiem...
Karsumam,Spruktam ,Skrastiņam būs acīmredzot jātaisa rezultāts, vismaz tā cer latvju fani.

Domāju ka savu viedokli, ne viedokli, bet redzējumu esmu izteicis...
Vienīgi vēl vēlos pateikt, ka šodien redzēju to spēli ar kādu PČ mēs varam tikt 8niekā.

Un saprotu, ka dažiem šis būs pilnīgi lieki, jo visu jau šo zinājuši, bet man tiešām šodien kkāda iedvesma..
Gaidu jūsu kritiku... 

UN VEIXMI PČ.Gan jau tad ar kko uzdrukāšu.:)

     [+] [-]

, 2009-04-17 22:00, pirms 15 gadiem
Par amerikāņu žurnālistiem Tev nepiekritīšu, viņi arī ir baigie liekuļi, kas baidās uzdot neērtus jautājumus.. Gaidam savu Z-amerikas papildinājumu+šodienas spēles kvalitāte=izskatās labi

     [+] [-]

, 2009-04-17 22:01, pirms 15 gadiem
āris spāre rakstīja: Par amerikāņu žurnālistiem Tev nepiekritīšu, viņi arī ir baigie liekuļi, kas baidās uzdot neērtus jautājumus.. Gaidam savu Z-amerikas papildinājumu+šodienas spēles kvalitāte=izskatās labi
Nu man vnk pa vinjiem taads iespaids radies..

     [+] [-]

, 2009-04-17 22:03, pirms 15 gadiem
Paldies par pārdomām.

Jekimovs, manuprāt, tomēr jāatstāj mājās, liels palīgs PČ viņš nebūs. Pret amīšiem viņu ņems priekšā katrā stūrī, bet pret Austriju nebus īpaša nepeiciešamība pēc "mazā nazīša"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: matrix

  +3 [+] [-]

, 2009-04-17 22:06, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Paldies par pārdomām.

Jekimovs, manuprāt, tomēr jāatstāj mājās, liels palīgs PČ viņš nebūs. Pret amīšiem viņu ņems priekšā katrā stūrī, bet pret Austriju nebus īpaša nepeiciešamība pēc "mazā nazīša"
mūsu viedokļi sakrīt! vienīgi Jekimovs ļoti ļoti labu iespaidu atstāja ar savu cīņassparu, ar to arī guva vārtus!Vairāk tādu hokejistu un LV hokejs kļūs baudāmāks! Jekimov,kapā un tiksi uz OS!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-17 22:08, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: sūdīgs tev redzējusm pateikšu īsi.

kārtējo reizi padīci, ka nav Kulda, pamuldēji par Raiti un beigās nod**
Sorokinu un Laviņu.

Apsveicu mr. Deja-vu tu neko jaunu nepateici
Nu visaa visumaa par kuldu ir tikai tas nesparashanaa esmu par vinja neizsaukshanu uz treninjiem vai paarbaudes speeli pret slovaakiem.. Jo kanditaatos viņš iekļauts bija..

Un shodien mees redzeejam Ka raitis tieshaam nodereetu..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:09, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Nu visaa visumaa par kuldu ir tikai tas nesparashanaa esmu par vinja neizsaukshanu uz treninjiem vai paarbaudes speeli pret slovaakiem.. Jo kanditaatos viņš iekļauts bija..

Un shodien mees redzeejam Ka raitis tieshaam nodereetu..
Jā, bet cik labi tas būtu ja Raitis pirmajā spēlē izplūktos un mūsējie paliktu ar mazāk uzbrucējiem?
Slēpts komentārs: matrix

  +3 [+] [-]

, 2009-04-17 22:12, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: nav uzreiz jaakaujas.. bet tikai likt noprastbishk pagrustiities utt.. nav uzreiz jaakaujas..
Nu nedomā , ka pretinieks nedos pretī zinot, ka tiesneši un komandasbiedri palīdzēs!
un beigās atkal mēs būsim zaudētāji!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-17 22:17, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Nu nedomā , ka pretinieks nedos pretī zinot, ka tiesneši un komandasbiedri palīdzēs!
un beigās atkal mēs būsim zaudētāji!
Dotu,bet vai tiktu nomestii cimdi? Jo tas nebuutu vajadziigs ne Raitim ne pretiniekam..
Un kas tu domaa Raitis baigais psihopaats kurs vnk deelj viena sitiena sejaa saaks aardiities un meetaas cimdus pa gaisu?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-17 22:24, pirms 15 gadiem
PČ neviens neļaus vicinaat duures, tas viens.sodiis bargaak kaa KHL vai NHL
otrs tas, ka Ivanaanu izmantot var tikai vairaakumaa lai staav pie vaartiem un traucee vaartsargam..nav vinjam ne aatruma, ne eiropas hokeja iemaņu.
Kulda tas pats staasts. atceros ka kaut kaadaa 03:? gadaa muuseejie padrisa UKR ar visu Irbi vaartos..pret USA Irbe bija labs, bet pret krievu hokeju- izraustiija kaa puiku...Kulda jauns, viņam viss priekšā...lai kaartiigi nostiprinaas kaut vai AHL sastaavaa, un tad paskatiisimies..
Saviels arii, ja kas Avalanche dažas speeles nospeeleeja un tika uzskatiits par megastaaru...
uz šveici viņš točna neaizbrauks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-17 22:30, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: pazors.. šodien Laviņš bija viens no labākajiem spēlētājiem uz ledus.. Un, matrix, tavs attaisnojums, ka vārti tiek zaudēti kā uz ledis ir Laviņs vai Sorokins ir ļooooti mūļķīgs.. Varbūt jūsu piekasīšanās Laviņam ir attaisnojama ar to, ka viņš spēlē kopā ar Sotnieku.. Domāju, ka Skrasts ir tieši jāliek kopā ar Laviņu, lai ir viens ļoti augsta līmeņa aizsargu pāris, jo visu laiku Laviņam kaut ko kabināja klāt (Sotnieku). Man jau nepatīk nekad vainot spēlētājus, it īpaši, ja viņi aizstāv sarkanbalt sarkanās krāsas, bet es nesaprotu kādēļ tad citu aizsargu kļūdas pat netiek pieminētas? kautvai K Rēdliha? .. Bet šī spēle bija ļoti skatāma un interesantāka par citām.. žēl, ka tik maz skatītāji. Ja kaut viena spēle pirms tam būtu tik aizraujoša kā šī, tad drošvien nebūtu bijis jāuztraucas par mazo skatītāju skaitu, bet labi vien ir, ka pārbaudes spēles pabeigtas uz pozitīvas nots. Gan spēle, gan rezultāts bija uz urrrāa!
es nerunaaju par shodienu... Un vsp shodien aizsardziiba ipashi mulkjiigas kuudas nepielaava.. shodien speele tieshaam bija laba un bija prieks skatiities..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:31, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Dotu,bet vai tiktu nomestii cimdi? Jo tas nebuutu vajadziigs ne Raitim ne pretiniekam..
Un kas tu domaa Raitis baigais psihopaats kurs vnk deelj viena sitiena sejaa saaks aardiities un meetaas cimdus pa gaisu?
Pagājušājā čempī Ivananāns gāja vārtusargu aizstāvēt un nopelnija noraidiju līdz mača beigām!Tiesneši baidīsies un dos sodus visur kur būs kautmazākās dūres vicināšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-17 22:34, pirms 15 gadiem
...Šodien tika nomesti cimdi. Širokovs zaudēja, ja būtu Raitis, iespējams, cimdi netiktu nomesti,vai arī slovāks būtu atrijis,
...


nu, i ka zaudeeeja? Kas mainiitos, ja Shirokova vietaa buutu Ivanaans? Noraidiijums liidz speeles beigaam shaa vai taa + PCh veel diskaabelis uz naakamo speeli arii.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:34, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: katrs spēlētājs PČ ir pa sevi!!! tev izskatījās, ka M Rēdlihs raustijās no slovākiem? tieši otrādi, bet tas, ka visa slovāku izlase sastāvēja no buļļiem neko nelīdzēja iebaidīšanas ziņā. Visas tās emocijas un kautiņi izriet no emocijām un ja emocijas ņem virsroku tev ir po, kas tev nāk pretī. Bet man neticas, ka kaut vienā LV mačā būs kaut kas līdzīgs šodienai.
es jau arii savaa viedoklii raxtiiju, ka vaajo aiztaavis meegjinaaja buut reedlihs.. bet ko liidz vinja centieni ja 100kg onkulis vinju pagruuz un tad ir jaamuuk prom..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:35, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: un pa to tu man ieliki mīnusu?
manupraat es neeiliku.. vsmz es taa domaaju..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:36, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: es jau arii savaa viedoklii raxtiiju, ka vaajo aiztaavis meegjinaaja buut reedlihs.. bet ko liidz vinja centieni ja 100kg onkulis vinju pagruuz un tad ir jaamuuk prom..
Tu pats saproti ko tu raksti ? Neviens nekur nemuka! neizdomā faktus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-17 22:38, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...Šodien tika nomesti cimdi. Širokovs zaudēja, ja būtu Raitis, iespējams, cimdi netiktu nomesti,vai arī slovāks būtu atrijis,
...


nu, i ka zaudeeeja? Kas mainiitos, ja Shirokova vietaa buutu Ivanaans? Noraidiijums liidz speeles beigaam shaa vai taa + PCh veel diskaabelis uz naakamo speeli arii.
Saproti ja kaujas tad gribam uzvaru.. vieanalga kurs kaujas.. un ariii tavaa citaataa bija dalja ar to ka iespeejams cimdi netiktu nomestu..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:40, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Saproti ja kaujas tad gribam uzvaru.. vieanalga kurs kaujas.. un ariii tavaa citaataa bija dalja ar to ka iespeejams cimdi netiktu nomestu..
par kaushanos punktus nedod. Tas ir noteikumu paarkaapums. Un par noteikumu paarkaapumiem ir jaasoda. Jau sen pieturos pie viedoklja, ka kaushanaas hokejaa jaasoda tikpat stingri kaa baskatebolaa vai futbolaa: ar nopietnaam diskvalifikaacijaam un naudas sodiem. Tas nav hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-17 22:42, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: kāds vēl vājo aizstāvis? viņš pats uzprasījās! Tas tikai apliecina to, ka tavs apgalvojums ir šķībs un greizs.. pateiksi varbūt, ka latvieši no slovākiem baidijās?!?!
es vairaak runaaju par vakardienas situaaciju kur jekimovs atduuras pret slovaaku kuili.. un taadas situaacijas buus arii pč..
Un doma ir tāda ka kadam bija jaadara tas ko dara redlihs.. jo nedriixtam paraadiit to ka vnk miižam vienalga cik pretii liels teevainis..
Bet jaatceras ka taads reedlihs lielajiem puishiem neko cieniigu pretii nevar paraadiit.. jo vinji ir citaa svara kategorija..
Mums vsp ir viegli hokejisti.. citaam valstiim vairaak vai mazaak ir fiziski attistiitaki hokejisti..

  -3 [+] [-]

, 2009-04-17 22:43, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Tu pats saproti ko tu raksti ? Neviens nekur nemuka! neizdomā faktus!
fakti netika izdomaati.. tas bija kaa pienjeemums..

  +2 [+] [-]

, 2009-04-17 22:44, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: es vairaak runaaju par vakardienas situaaciju kur jekimovs atduuras pret slovaaku kuili.. un taadas situaacijas buus arii pč..
Un doma ir tāda ka kadam bija jaadara tas ko dara redlihs.. jo nedriixtam paraadiit to ka vnk miižam vienalga cik pretii liels teevainis..
Bet jaatceras ka taads reedlihs lielajiem puishiem neko cieniigu pretii nevar paraadiit.. jo vinji ir citaa svara kategorija..
Mums vsp ir viegli hokejisti.. citaam valstiim vairaak vai mazaak ir fiziski attistiitaki hokejisti..
Eu tu esi speciālists! ej uz Raunas ielu piedāvāties par svarā pieņēmēju!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-17 22:47, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Eu tu esi speciālists! ej uz Raunas ielu piedāvāties par svarā pieņēmēju!
Eu nazi.. Ko nu dir* vnk izsaku savu viedokli, ja nepatiik nepatiik.. bet bez visadiem besakariigiem ko var arii uztvert kaa apvainojumus...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-17 22:48, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Un doma ir tāda ka kadam bija jaadara tas ko dara redlihs.. jo nedriixtam paraadiit to ka vnk miižam vienalga cik pretii liels teevainis..
Kursh no Reedlihiem un kuraa epizodee? ja domaa, to kur Mikjelis 3. perioda beigaas slovaaku pagruuda muguraa (aiz Lashaka vaartiem) un nedabuuja par to sodu, tad tas bija stulbi - chempii taas butu 2 minuutes bez naglaam.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Kursh no Reedlihiem un kuraa epizodee? ja domaa, to kur Mikjelis 3. perioda beigaas slovaaku pagruuda muguraa (aiz Lashaka vaartiem) un nedabuuja par to sodu, tad tas bija stulbi - chempii taas butu 2 minuutes bez naglaam.
es runaaju par visaam epizodeem kur vish nepiekaapas.. un dazreeiz pats uzkasiijaas..

  +3 [+] [-]

, 2009-04-17 22:51, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Eu nazi.. Ko nu dir* vnk izsaku savu viedokli, ja nepatiik nepatiik.. bet bez visadiem besakariigiem ko var arii uztvert kaa apvainojumus...
Es neko nekur nediršu!Tu un citi eSportisti vienkārši visu laiku norādi uz kautko kas mums nav! Augums, ātrums, svars, itkā mēs nemākam kauties.. Taču mūsu komandas visos čempjos pēc noraidijumu minūšu daudzuma ir top vietās!Nu nevar tur neko mainīt viens, divi un trīs ivanāni!Jekimovs skries un atdursies kamēr iemācīsies neatdurties!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:51, pirms 15 gadiem
aj davai me off.. jaaiet guleet.. un sapnjot par 4empi..

  +2 [+] [-]

, 2009-04-17 22:52, pirms 15 gadiem
Katrā ziņā Znars Robčikam pakausi pabužināja un gan jau arī labus vārdus veltija! Vai Jekimovs tiks sastāvā vai nē redzēsim jau pirmdien, kad cik saprotu Znars nosauks sastāvu dalībai PČ... katrā ziņā būšu priecīgs, ja ar savu centību Jekimovs, A. Džeriņš vai arī Brahmanis būs izcīnijuši vietu sastāvā.... katrā ziņā man šie trīs kadri kopumā patika labāk nekā Bļinova vai Širokova iespētais... Tik Jekimovam bez auguma centimetriem ir diezgan nopietni "gaļa"(svars) jāpieliek, lai viņu katrs pretinieks gar bodriem neizlīmētu vai vienkārši no ripas nenostumtu.... tas varētu būt viens no iemesliem kapēc Znars šo vēl šogad varētu arī nepaņemt.... un zinot kāda mums ir kingkongu grupa, tad es arī šo Znara lēmumu saprastu...

     [+] [-]

, 2009-04-17 22:56, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Es neko nekur nediršu!Tu un citi eSportisti vienkārši visu laiku norādi uz kautko kas mums nav! Augums, ātrums, svars, itkā mēs nemākam kauties.. Taču mūsu komandas visos čempjos pēc noraidijumu minūšu daudzuma ir top vietās!Nu nevar tur neko mainīt viens, divi un trīs ivanāni!Jekimovs skries un atdursies kamēr iemācīsies neatdurties!
Un par ko ir noraidiijumu??? Par to ka esam baigie kausli vai tapeec ka pretinieki pret mums speele nekauniigu speeka speeli, jo vinjiem visticamaakk tiek dot noraadijumi, jo zin ka mums ir probleemas ar fizisko.. Bet muusejie hokejisti negrib to pielaut un aizstaavass..

Un vsp lielaaka dallja noraidiijumi vnm mums bijushi Par kjekseehsnau klupinaashanu utt.. nevis par kkadaam rupjiibaam..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-17 22:57, pirms 15 gadiem
Jekimovs ir spalvas svara spēlētājs, palika žēl nabaga Robčika, kad tas milzis ar 3.numuru vakar viņu divas reizes nolika gar zemi. Bet PC viņam jābūt, tehnisks un simpātisks jaunietis!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-17 23:44, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par kaushanos punktus nedod. Tas ir noteikumu paarkaapums. Un par noteikumu paarkaapumiem ir jaasoda. Jau sen pieturos pie viedoklja, ka kaushanaas hokejaa jaasoda tikpat stingri kaa baskatebolaa vai futbolaa: ar nopietnaam diskvalifikaacijaam un naudas sodiem. Tas nav hokejs.
tieshi taa, bet latvijas fani ar "rozaa brillem" to gan nesaprot.

nu izkautos Ivanaans, buutu diskalifikacija bet speeles zinjaa Shirokovam daudz labaaks lietderiibas koeficents (kaut pietureet ripu) nekaa Ivanaanam kursh speelee NHL (3 magiskie burti latvijas fanam) un atrodas laukumaa ap 3-4 minuutes speelee (un lai izprovoceet pretinieku, nevis speeleet hokeeju)...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-17 23:46, pirms 15 gadiem
āris spāre rakstīja: Jekimovs ir spalvas svara spēlētājs, palika žēl nabaga Robčika, kad tas milzis ar 3.numuru vakar viņu divas reizes nolika gar zemi. Bet PC viņam jābūt, tehnisks un simpātisks jaunietis!
Taa nu tas ir... tachu maz mums lielu, kustiigu un meistariigu uzbruceeju.

     [+] [-]

, 2009-04-17 23:48, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: tieshi taa, bet latvijas fani ar "rozaa brillem" to gan nesaprot.

nu izkautos Ivanaans, buutu diskalifikacija bet speeles zinjaa Shirokovam daudz labaaks lietderiibas koeficents (kaut pietureet ripu) nekaa Ivanaanam kursh speelee NHL (3 magiskie burti latvijas fanam) un atrodas laukumaa ap 3-4 minuutes speelee...
Nu es no ivananan nekkaadu brrinumus negaidu.. es gribu normaalu speeka speeli un ciinju pie vaartiem..
un vsp runaajot par raiti šajā viedoklii biju domajis tiiri kaa buutu ja buutu.. izklaastiju savu viedokli nevienam vinju nesupiedu..

Bet runaajot par širokovu... izskataas ka vinja liesminja ir apdzisusi.. jo visu sezonas laiku viņš spēlēja vāji...

Un cik esmu redzeejis Raiti sošezon, tad varu teikt ka savaas 5 minuutees viņš spēja radīt bistamaakus momentus nekaa širokovs 10 minuutees..

     [+] [-]

, 2009-04-17 23:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Taa nu tas ir... tachu maz mums lielu, kustiigu un meistariigu uzbruceeju.
Nu ir kā ir.. Janka kaucik mums velk uz to kustiigumu un meistariigumu.. bet paareejie...
Es pat tieshaam nezinu cik daudz mums latvijaa ir kautvai lielu uzrbuceeju..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:17, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Manuprat ljoti labi izjusts shi brizha stavoklis!
Man 99% tadas pashas domas vienigi ja nav tie speletaji tad nav nav ko tur gausties jo treneris taa izlemis.
prieks ka vismaz kaads ir vienispraatis..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:22, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Nu ir kā ir.. Janka kaucik mums velk uz to kustiigumu un meistariigumu.. bet paareejie...
Es pat tieshaam nezinu cik daudz mums latvijaa ir kautvai lielu uzrbuceeju..
Hmm... Sprukts, Beerzinsh, Shtaals, Daarzinsh, Saulietis, Brencaans, Vilkoits, Bajaruuns, A.Ozolinsh, Leitaans, Pavlovs, Purinsh...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-18 00:23, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Hmm... Sprukts, Beerzinsh, Shtaals, Daarzinsh, Saulietis, Brencaans, Vilkoits, Bajaruuns, A.Ozolinsh, Leitaans, Pavlovs...
liela dalja no nosauktajiem ir vnk gari..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:25, pirms 15 gadiem
Un veel kaadi 3 pa kuriem dzirdu pirmo reizi.. vnk LAČ man neliekas tik interesants lai sekotu tam liidz.. tik daudz kaa finaalus paveeroju..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:32, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: liela dalja no nosauktajiem ir vnk gari..
taadus salmus, kaa Danilics es nesaucu - sarakstaa ir tikai taadi, kam ir kaut cik necik svars:

F Lauris Bajaruns 1989-03-31 194 85 R
F Armands Berzins 1983-12-27 192 90 L
F Lauris Darzins 1985-01-28 190 90 R
F Raitis Ivanans 1979-01-03 193 114 L
F Edijs Leitans 1991-07-26 195 91 L
F Arturs Ozolins 1988-06-02 194 92 L
F Vitalijs Pavlovs 1989-06-17 192 94 L
F Janis Purins 1987-06-13 190 100 L
F Kaspars Saulietis 1987-06-12 190 86 R
F Janis Sprukts 1982-01-31 190 104 L
F Juris Stals 1982-04-08 191 90 L
F Raimonds Vilkoits 1990-04-10 192 96 L

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:33, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Un veel kaadi 3 pa kuriem dzirdu pirmo reizi.. vnk LAČ man neliekas tik interesants lai sekotu tam liidz.. tik daudz kaa finaalus paveeroju..
prichom tur LACh??? amatierus un neaktiivos es sarakstaa nesaucu!!! Kuri tad ir Tev tie nezinaamie?

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:36, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: prichom tur LACh??? amatierus un neaktiivos es sarakstaa nesaucu!!! Kuri tad ir Tev tie nezinaamie?
nerunā ar sienu!viņš ir 0 un neko nesaprot vispār no pasaules hokeja un PČ.

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:38, pirms 15 gadiem
Zini kas ir interesanti.. cik viegli ietekmeet esporta lasiitaajus..
Pie pirmaa raxta kur saakaas par to vai vajag Raiti vai nee...

lielaaka dalja blaava, ka vajag raiti..
bet atliek Hokeja expertam izklaastiit savasa doma, ar daudz maz sakariigiem pamatojumiem un vinji maina savu viedokli...

Lielaakai daljai aciimredzot nav patstaaviiga viedokla... un ja godiigi man patiik parunaat ar hokejaa zinoshiem cilveekiem... pat tad ja domas nesakriit...
Bet man besii divkoshi, kuri pashi pirms tam kliedza ka Raiti vajag, bet tagad viņš nav vajadziigs un ir bez maz vai sliktaaks par jebkuru izlases speleetaju..
Un arii sajaa manaa viedoklii esmu atradis saadus cilveekus..
Vot tas ir nozeelojami..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:41, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: nerunā ar sienu!viņš ir 0 un neko nesaprot vispār no pasaules hokeja un PČ.
Tikpat labi es varu pateikt ka tu nekko nesparoti no hokeja tikai tapeec ka muusu domas nesakriit.. attopies.. Kur 2 Latvieshi 3 viedokli..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:41, pirms 15 gadiem
Nožēlojami ir cerēt ka Raitis kādu sitīs PČ!

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:42, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Tikpat labi es varu pateikt ka tu nekko nesparoti no hokeja tikai tapeec ka muusu domas nesakriit.. attopies.. Kur 2 Latvieshi 3 viedokli..
Reāli krīt uz nerva , ka visi cer , ka ieradīsies raitis un nu tik sitīs! Nu tas ir stulbums! Tā nenotiek PČ!!

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:42, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Tikpat labi es varu pateikt ka tu nekko nesparoti no hokeja tikai tapeec ka muusu domas nesakriit.. attopies.. Kur 2 Latvieshi 3 viedokli..
...bet Tu neatbildeeji, kuri tad ir tie 3 Tev nezinaamie speeleetaaji starp tiem, kurus nosaucu.

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:42, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: prichom tur LACh??? amatierus un neaktiivos es sarakstaa nesaucu!!! Kuri tad ir Tev tie nezinaamie?
Bajaruuns un purinsh..nu dzirdeeti ir bet taa redzeejis neesu.. vai vnk neesmu pamaniijis..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:47, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Reāli krīt uz nerva , ka visi cer , ka ieradīsies raitis un nu tik sitīs! Nu tas ir stulbums! Tā nenotiek PČ!!
Eu 100 % taa neesmu teicis un taa arii nedomaaju..
questions ir.. vai tu esi shogad redzeejis raiti?? kaada spelee? es nespriezu tiiri peec statistikas.. kaa lielaaka daljaa..
Un buusim atklaati lielaaka dalja kas diic ka raiti nevajag ir tie kam baigi stingri galvaa iespiedies ma4s pret somiem..ar to nuuju vinjam tieshaam taa nevajadzeeja dariit..
un arii es atziistu to ka lielaaka dalja kas bljauj to ka raiti vajag skataas uz 3 burtiem NHL...
es skatos peec speeles..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:51, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Bajaruuns un purinsh..nu dzirdeeti ir bet taa redzeejis neesu.. vai vnk neesmu pamaniijis..
Bajaruuns sho sezonu speeleeja Latgalee, kaa ari Latvijas izlasee U20 PCh Elites grupaa (kopaa ar Pavlovu). Pirms 2 gadiem bija NHL sarakstaa starp drafta kandidaatiem.
Savukaart, Jaanis Purinsh shogad speleeja Liepaajas Metalurgaa; pirms 2 sezonaam speeleeja ASV otrajaa speeciigaakajaa junioru liigaa - NAHL

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:53, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Bajaruuns sho sezonu speeleeja Latgalee, kaa ari Latvijas izlasee U20 PCh Elites grupaa (kopaa ar Pavlovu). Pirms 2 gadiem bija NHL sarakstaa starp drafta kandidaatiem.
Savukaart, Jaanis Purinsh shogad speleeja Liepaajas Metalurgaa; pirms 2 sezonaam speeleeja ASV otrajaa speeciigaakajaa junioru liigaa - NAHL
Nu paldies par info.. buusim tagad vinjus zinaat..
tad bajaruunu esmu redzeejis jo skatiijos u20 4empi..

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:55, pirms 15 gadiem
matrix rakstīja: Eu 100 % taa neesmu teicis un taa arii nedomaaju..
questions ir.. vai tu esi shogad redzeejis raiti?? kaada spelee? es nespriezu tiiri peec statistikas.. kaa lielaaka daljaa..
Un buusim atklaati lielaaka dalja kas diic ka raiti nevajag ir tie kam baigi stingri galvaa iespiedies ma4s pret somiem..ar to nuuju vinjam tieshaam taa nevajadzeeja dariit..
un arii es atziistu to ka lielaaka dalja kas bljauj to ka raiti vajag skataas uz 3 burtiem NHL...
es skatos peec speeles..
Manas domas ir , ka Raitis bij pelnijis pabūt pārbaudes spēlēs, taču nevicināt dūres..Viņš kautvai ļoti labi ekzaminētu treniņos tur vārtu priekšā padarboties..Un pārbaudītu kāds viņš ir pasaules hokejā.. bet nu tās ir manas domas un acīmredzot tās nesakrīt ar Oļega.. Bet nu pārbaudīt varēja.. Es uzskatu , ka mums nav tik daudz to hokejistu un vajadzēja paņemt visus kas ir spējīgi un kas reāli kapā par vietu...

     [+] [-]

, 2009-04-18 00:58, pirms 15 gadiem
kasirkas rakstīja: Manas domas ir , ka Raitis bij pelnijis pabūt pārbaudes spēlēs, taču nevicināt dūres..Viņš kautvai ļoti labi ekzaminētu treniņos tur vārtu priekšā padarboties..Un pārbaudītu kāds viņš ir pasaules hokejā.. bet nu tās ir manas domas un acīmredzot tās nesakrīt ar Oļega.. Bet nu pārbaudīt varēja.. Es uzskatu , ka mums nav tik daudz to hokejistu un vajadzēja paņemt visus kas ir spējīgi un kas reāli kapā par vietu...
tad es nemaz nesaprotu ko es ar tevi striidos..

  -2 [+] [-]

, 2009-04-18 01:02, pirms 15 gadiem
Un veel man jautaajums vai kaads aceras speeli pret ASV.. Jo tanii speele raitis, manupraat, atdeva 2 piespeeles no izciniitam ripaam pie bortiem, peec kuraam staals vareeja guut vaartus..

Un veel kaa raitis aizstaaveja Edgaru.. lielaakai daljai vnk atminja pa iisu.. atceeras tikai sliktaas epizodes..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-18 14:25, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Paldies par pārdomām.

Jekimovs, manuprāt, tomēr jāatstāj mājās, liels palīgs PČ viņš nebūs. Pret amīšiem viņu ņems priekšā katrā stūrī, bet pret Austriju nebus īpaša nepeiciešamība pēc "mazā nazīša"
Nepiekrītu. Katru gadu ir bijis kāds viens trakais un jaunais. Savlaik tas ir bijis Miķelis, 2000. gadā tāds "nazītis" bija Sprukts!, ir bijis Daugaviņš, pagājušogad tas bija, manuprāt, Karsums. Vajag vienu tādu ar vēsu prātu, kurš stīsies par katru cenu. Vajag svaigas asinis.!
Un, manuprāt, čalis šo iespēju ir pelnījis vairāk par lielāko daļu izlases. Tīri tikai tapēc, ka tā atdeve laukumā ir nenormāli liela un ir milzīgas darba spējas, gribēšana. Ļoti liels prieks uz čali skatīties, ka viņš visu dara ar sirdi. Šis čalis ir Znaroka lolojums, tā teikt.
Jā, varbūt pret amīšiem viņu saspaidīs no visām pusēm, bet kā čalis pieredzi dabūs?! Kaut gan es domāju, ka tik traki viņš sevi dunkāt neļaus.Viņs ir nākotnes reālākā izredze uz NHL.

Manuprāt Jekimovama ir vieta izlasē, jo vienmēr vajag vienu pārgalvīgo patriotu, kurš sev līdz pavilks arī citus. Kaut vai ceturtā maiņa, bet viņš to vnk ir pelnījis!

     [+] [-]

, 2009-04-18 14:45, pirms 15 gadiem
SAWLE rakstīja: Nepiekrītu. Katru gadu ir bijis kāds viens trakais un jaunais. Savlaik tas ir bijis Miķelis, 2000. gadā tāds "nazītis" bija Sprukts!, ir bijis Daugaviņš, pagājušogad tas bija, manuprāt, Karsums. Vajag vienu tādu ar vēsu prātu, kurš stīsies par katru cenu. Vajag svaigas asinis.!
Un, manuprāt, čalis šo iespēju ir pelnījis vairāk par lielāko daļu izlases. Tīri tikai tapēc, ka tā atdeve laukumā ir nenormāli liela un ir milzīgas darba spējas, gribēšana. Ļoti liels prieks uz čali skatīties, ka viņš visu dara ar sirdi. Šis čalis ir Znaroka lolojums, tā teikt.
Jā, varbūt pret amīšiem viņu saspaidīs no visām pusēm, bet kā čalis pieredzi dabūs?! Kaut gan es domāju, ka tik traki viņš sevi dunkāt neļaus.Viņs ir nākotnes reālākā izredze uz NHL.

Manuprāt Jekimovama ir vieta izlasē, jo vienmēr vajag vienu pārgalvīgo patriotu, kurš sev līdz pavilks arī citus. Kaut vai ceturtā maiņa, bet viņš to vnk ir pelnījis!
Es tā jūtu, ka Jekimovs ar vakardienas vārtiem būs sevi par jauno varoni pataisījis. Mums laikam vajag izlasē vienu tādu jauno, par ko fanot un, uz kuru skatoties, mēs varētu teikt:''Lūk, tā ir Latvijas nākotne!" Daugaviņa kults beidzās, nu laiks Jekimovam.

     [+] [-]

, 2009-04-18 14:55, pirms 15 gadiem
gothz rakstīja: Es tā jūtu, ka Jekimovs ar vakardienas vārtiem būs sevi par jauno varoni pataisījis. Mums laikam vajag izlasē vienu tādu jauno, par ko fanot un, uz kuru skatoties, mēs varētu teikt:''Lūk, tā ir Latvijas nākotne!" Daugaviņa kults beidzās, nu laiks Jekimovam.
Nu cik man saprotams tad lielaaka dalja gribeeja lai viņš tiek arī pirms vārtiem... Tie vaarti tikai palielinaaja vinja fanus..
Runaajot par daugavinju..
Jaacer ka vinja kults atgrieziisies.. jo negribeetos ka sameejais azieitu nebuutiiba...

     [+] [-]

, 2009-04-18 16:10, pirms 15 gadiem
gothz rakstīja: Es tā jūtu, ka Jekimovs ar vakardienas vārtiem būs sevi par jauno varoni pataisījis. Mums laikam vajag izlasē vienu tādu jauno, par ko fanot un, uz kuru skatoties, mēs varētu teikt:''Lūk, tā ir Latvijas nākotne!" Daugaviņa kults beidzās, nu laiks Jekimovam.
Fani ir prasīgi, un cik ilgi var skatīties uz vieniem un tiem pašiem trikiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-18 20:13, pirms 15 gadiem
īstenībā.. Paejot malā no tēmas.. Pēc manām domām to Jekimovu varētu RD paņemt un ielikt kautkādā 2 vai 3 maiņā lai kapājas..