Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pasaules čempionātā Maskavā bez Bārtuļa

Jānis Celmiņš

Pasaules čempionātā Maskavā bez Bārtuļa
Oskars Bārtulis
Foto: Vladislavs Proškins/f64

Latvijas hokeja izlasei gaidāmajā pasaules čempionātā nepalīdzēs Vladivostokas “Admiral” kluba aizsargs Oskars Bārtulis. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com viņš atklāja, ka iemesls nespēlēšanai ir savainojums.

Bārtulis aizvadītās KHL sezonas regulārajā čempionātā 52 mačos guva astoņus vārtus un veica 16 rezultatīvas piespēles, iekrājot pozitīvu lietderības koeficientu +10. Savukārt izslēgšanas turnīrā piecos izslēgšanas spēļu mačos izdarīja vienu rezultatīvu piespēli, bet “Admiral” Austrumu konferences ceturtdaļfināla sērijā ar 1-4 zaudēja Novosibirskas “Sibirj”.

Pasaules čempionātā Maskavā aizsargu, kurš savulaik 66 spēles nospēlējis arī Nacionālajā Hokeja līgā, neredzēsim. Kā sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien pastāstīja hokejists, tad iemesls nespēlēšanai ir problēmas ar cirkšņiem. Spēlētājs nevēlas riskēt, lai minētās problēmas ar veselību vēl vairāk nesaasinātos.

Pasaules čempionātos Bārtulis nav spēlējis kopš 2012. gada, bet kopumā Latvijas izlasi pārstāvējis trīs pasaules čempionātos un divās olimpiskajās spēlēs.

Uz pirmo treniņu Latvijas izlases hokejisti pulcēsies 21. martā, un treniņu aizvadīs “Inbox.lv” hallē Piņķos.

Jau iepriekš vēstījām, ka izlasei šopavasar nepalīdzēs arī uzbrucējs Mārtiņš Karsums, kuram pavisam nesen tika veikta pleca operācija.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:12, pirms 8 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Šito lasot sāk likties ka esam Kanāda un mums uz vietām izlasē ir pārprodukcija un milzīga konkurence. Jā, būsim patrioti - uzspļausim katram potenciālam un iespējamam Latvijas izlases spēlētājam. Tikai tad nevajag kliegt ka neesot neviena kas spēlē izlasē, ka neviens negrib, par izlases līmeni un rezultātiem. Mēs paši - līdzjutēji ar savu personīgo attieksmi radām to fonu ka neviens izlasē nespēlē un arī negrib spēlēt. Tu uzspļauj cilvēkam un tad vēl kaut ko vēlies no viņa ?
Kāds bez iemesla viņiem klūp virsū?

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 17:16, pirms 8 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Šito lasot sāk likties ka esam Kanāda un mums uz vietām izlasē ir pārprodukcija un milzīga konkurence. Jā, būsim patrioti - uzspļausim katram potenciālam un iespējamam Latvijas izlases spēlētājam. Tikai tad nevajag kliegt ka neesot neviena kas spēlē izlasē, ka neviens negrib, par izlases līmeni un rezultātiem. Mēs paši - līdzjutēji ar savu personīgo attieksmi radām to fonu ka neviens izlasē nespēlē un arī negrib spēlēt. Tu uzspļauj cilvēkam un tad vēl kaut ko vēlies no viņa ?
Vai tad als viņam uzspļāva?

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:18, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Uz ''špricēm'' pabeigtu sezonu un saārstētu traumas.
Uz "špricēm" spēlē un sezonas pabeidz es nebaidos teikt ka lielāka daļa profesionālie sportisti!

Atceros piemēram dr Kvēpa interviju pēc OS kvalifikācijas turnīra Rīgā kad viņš stāstīja ka Ozoliņam viņš esot špricējis arī starp periodiem!

Jā mēs skatāmies no šī skatpunkta tad izlasē nebūtu neviens hokejist kurš spēlētu!

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 17:20, pirms 8 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Izlasē spēlēt ir gods, un tā tas ir katrā valstī. Ir spēlētāji, sportisti, kas pārstāv savu valsti vienmēr un visur, jo viņam tas ir gods. Šajā gadījumā vairāk runa ir par atrunām (respektīvi traumām), kādēļ tev izdomāt tādus stāstus? Pasaki, ka negribi spēlēt un viss. Un atbildot uz tavu jautājumu - jā, ja es būtu profesionāls sportists es pārstāvētu savu valsti jebkurā brīdī. Izņemot svarīgākos notikumus ģimenes dzīvē.
Tātad tu labprāt savā atvaļinājumā tāpat vien būtu ar mieru pastrādāt bez atlīdzības vai par mazu atlīdzību. Malacis. Tās nav atrunas, profesionālā sportā ļoti bieži pārslodžu rezultātā kaut kas iet grīstē un ir jāpietaupa kad var šis orgāns.
Ja kāds spēlēšanas izlasē dēļ sabojā attiecības ar ģimeni vai sabojā savu veselību ilgtermiņā, tev jau tas ir vienalga, tev galvenais, lai spēlētājs būtu izlasē. Tu viņa mūžu nedzīvosi.

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:20, pirms 8 gadiem
IPS rakstīja: Sprukta skola...
Sprukts ja nemaldos ir izlaidis vienu vai divus čempionātus!

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:22, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad tu labprāt savā atvaļinājumā tāpat vien būtu ar mieru pastrādāt bez atlīdzības vai par mazu atlīdzību. Malacis.
Vienam atvaļinājums gadā ir vienu mēnesi (un lai nopelnītu vairāk naudas viņš arī šo mēnesi pavada strādājot papildus darbu), citam četrus mēnešus - ir starpība?

Un spēlēt izlasē un runāt par atlīdzību kkādu ja viņi jau tā ir nodrošināti ir vienkārši smieklīgi!!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 17:22, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad tu labprāt savā atvaļinājumā tāpat vien būtu ar mieru pastrādāt bez atlīdzības vai par mazu atlīdzību. Malacis.
Tātad tu atvaļinājumā sēdi tikai mājās uz dīvāna un neko nedari visu dienu? Jā es būtu gatavs pastrādāt, sakopt dārzu, izremontēt dzīvokli, da velns k-vai pasportot. Un zini, es arī šobrīd pēc darba kādam palīdzu, tā kā tas nav tikai atvaļinājumā.

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:23, pirms 8 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Tātad tu atvaļinājumā sēdi tikai mājās uz dīvāna un neko nedari visu dienu? Jā es būtu gatavs pastrādāt, sakopt dārzu, izremontēt dzīvokli, da velns k-vai pasportot. Un zini, es arī šobrīd pēc darba kādam palīdzu, tā kā tas nav tikai atvaļinājumā.
Runa ir par strādāšanu prom no mājām, ģimenes un vēl ziedojot veselību.

  -3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:24, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vienam atvaļinājums gadā ir vienu mēnesi (un lai nopelnītu vairāk naudas viņš arī šo mēnesi pavada strādājot papildus darbu), citam četrus mēnešus - ir starpība?

Un spēlēt izlasē un runāt par atlīdzību kkādu ja viņi jau tā ir nodrošināti ir vienkārši smieklīgi!!
Pilnīgi nepiekrītu. Spēlēt izlasē arī ir darbs. Spēlēt 2 mēnešus bez atlīdzības ar skaistu atrunu-tu esi patriots patiešām ir smieklīgi.

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:25, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Runa ir par strādāšanu prom no mājām, ģimenes un vēl ziedojot veselību.
Tu lasīt nemāki? Es jau vienreiz teicu, JĀ - ja es būtu profesionāls sportists es savai valstij neatteiktu. Dzirdēt savas valsts himnu, kad tev pretī stāv Krievijas zvaigžņu izlase, kuru tikko mazā LV apspēlēja viņu laukumā ar 3:2, kurš to negribētu? Kurš negribētu dzirdēt himnu stāvot OS uz augstākā pakāpiena? Tiešām esi stulbs vai tēlo tādu?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 17:26, pirms 8 gadiem
Troļļojiet, troļļojiet, bet jāzina arī mazliet mēru. Bārtulis nav jums NEKO parādā. Ne jūs apmaksājāt viņam treneri sporta skolā, ne jūs risināsiet viņa veselības un sadzīves problēmas. Saprotu ir vilšanās, ka "lācis nedejo" ikreiz, kad apsēžaties ar alus kausu pie TV, bet "lācim" ir arī savas vajadzības un prioritātes. Ikvienam no jums ir iespēja "dejot" viņa vietā.
Būsim kaut nedaudz pieklājīgi un saprotoši!

  +3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:27, pirms 8 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Šito lasot sāk likties ka esam Kanāda un mums uz vietām izlasē ir pārprodukcija un milzīga konkurence. Jā, būsim patrioti - uzspļausim katram potenciālam un iespējamam Latvijas izlases spēlētājam. Tikai tad nevajag kliegt ka neesot neviena kas spēlē izlasē, ka neviens negrib, par izlases līmeni un rezultātiem. Mēs paši - līdzjutēji ar savu personīgo attieksmi radām to fonu ka neviens izlasē nespēlē un arī negrib spēlēt. Tu uzspļauj cilvēkam un tad vēl kaut ko vēlies no viņa ?
Pārādi man kur es saku, ka es kaut ko vēlos no Bārtuļa vai kur es viņam uzspļauju? Izlasē spētēt būtu jābūt goda lietai nevis kāds būtu jālūdzas, lai tur spēlē! Lai izlasē spēlē tiešām tie, kam tā ir goda lieta! Manis pēc kaut vai Ž grupā varam spēlēt, bet ar čaļiem, kam nebūs jālūdzas, lai šie izlasē spēlētu un kas nekādus attaisnojumus savai nespēlēšanai nemeklēs! Es tādu izlasi atbalsīšu arī Ž grupā! Par to uzspļaušnu runājot.... ir jābūt īpaši aptaurētam vai aklam, lai neredzētu, ka daži kadri pēdējā laikā katru pavasari tieši paši zem dažādiem iemesliem regulāri uzspļauj izlasei, tad vai faniem arī nebūtu vismaz tēlaini šādiem kadriem jāuzspļauj, ja jau viņi pa lielam uzspļauj arī šiem faniem un izlasei? Lai arī kādi baigie meistari viņi nebūtu! Izlase nav armija! Negribi tur spēlēt tad arī nespēlē un pasaki visu godīgi nevis katru gadu gudro kā no viņas smukāk un ticamāk atkratīties...

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:29, pirms 8 gadiem
KHL galiigi sajaajis hokejistu miilestiibu peec hokeja pavasaros, visi izpumpeeti un bez emocijaam shajaa laikaa, paaraak smaga taa sezona. Vieniigais labums no KHL (es ceru) ir ilgeterminja rezultaats - puishiem pieredze tomeer kraajas ar katru nospeeleeto speeli un cerams tas mums paliidzees OS kvalifikacijaas un tamliidziigos turniiros, kur visi varees sabraukt kopaa.

Zeel jau ir - vienmeer gaidu pavasari un PC.

Bet nu cereesim uz to labaako

  -3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:33, pirms 8 gadiem
Apbižotie sportacentra nabadziņi Viņam noteikti kaut kas jums ir jāpierāda. Kāda jēga skriet uz kautkādu trešās šķiras līmeņa turnīru, lai atkal sistos par palikšanu a grupā, ar neizdziedētu traumu? domājiet, ka paši spēlētāji nesaprot, ka tas čempionāts gadu no gada paliek arvien sportiski nesaistošāks? Kāda jēga viņam čakarēt visu savu tālāko dzīvi skrienot sisties un apkaunot sevi pret ASV studentiem? Loģiski, ka sportiskā motivācija uz OS ir pavisam cita. Loģiski, ka pusklibs spēlētājs labāk caur sāpēm sitīsies pret mega zvaigznēm, nevis asv studentiem. Apbižotie

  +4 [+] [-]

, 2016-03-14 17:38, pirms 8 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Tu lasīt nemāki? Es jau vienreiz teicu, JĀ - ja es būtu profesionāls sportists es savai valstij neatteiktu. Dzirdēt savas valsts himnu, kad tev pretī stāv Krievijas zvaigžņu izlase, kuru tikko mazā LV apspēlēja viņu laukumā ar 3:2, kurš to negribētu? Kurš negribētu dzirdēt himnu stāvot OS uz augstākā pakāpiena? Tiešām esi stulbs vai tēlo tādu?
Pārāk tāls tu esi no profesionālā sporta lai spriestu jā vai nē. Profesionālais sports nav tikai himna un ovācijas, kā tev šķiet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:48, pirms 8 gadiem
aigars076 rakstīja: Mīksti. Visa šī hokeja paaudze (ar atsevišķiem izņēmumiem) ir mīksta. Tāpēc arī viņu sportiskie griesti un sapņi nesniedzas tālāk par kolhoza līgas klubu, parasti aiz Urāliem.
Lai veicās. Vecumdienās mazbērniem varēs stāstīt, kā sitās par gagārinu un vienreiz pat aizkļuva līdz 1/4 finālam.
Labi teikts.

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:48, pirms 8 gadiem
IPS rakstīja: Lai to saprastu mēs - kas neesam profesionāli sportisti, var pielietot sava veida analoģiju. Tagad iztēlojamies, ka visu gadu, diendienā, cītīgi strādājiet, tad sagaidiet atvaļinājumu un tā laikā strādājiet divtik daudz, bet bez kādas piemaksas - valsts labā. Cik daudzi, reālā dzīvē, būtu gatavi uz ko tādu?
No tiem, kas šeit komentē, domāju, neviens. Vēl jau ir fiziskais un emocionālais stāvoklis pēc sezonas, kuru zina tikai pats.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 17:51, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Apbižotie sportacentra nabadziņi Viņam noteikti kaut kas jums ir jāpierāda. Kāda jēga skriet uz kautkādu trešās šķiras līmeņa turnīru, lai atkal sistos par palikšanu a grupā, ar neizdziedētu traumu? domājiet, ka paši spēlētāji nesaprot, ka tas čempionāts gadu no gada paliek arvien sportiski nesaistošāks? Kāda jēga viņam čakarēt visu savu tālāko dzīvi skrienot sisties un apkaunot sevi pret ASV studentiem? Loģiski, ka sportiskā motivācija uz OS ir pavisam cita. Loģiski, ka pusklibs spēlētājs labāk caur sāpēm sitīsies pret mega zvaigznēm, nevis asv studentiem. Apbižotie
Tuapciņ, ko tu komentē lietas, no kurām tu neko nejēdz???

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:56, pirms 8 gadiem
Latvijai ir tik mazi resursi ka taja vieta lai iespeletu jaunaku sastavu, gadu no gada cer uz labakajiem un raud kad tie atsaka.

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:56, pirms 8 gadiem
Nav ko rakstīt par šādiem mīkstajiem, jāraksta par tiem kas spēlēs.

  -3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:57, pirms 8 gadiem
Patrioti salāsījušies. Vienā rakstā Latviju sauc par bedri, otrā jau maļ patriotisma pilnus komentārus. Klauni mljin.
Loģiski, ka sportists kuram ir stabils līgums, bet kaut nelielas problēmas ar veselību - neriskēs zaudēt līgumu. Jo vairumam Latvijas hokejistu līguma zaudēšana šobrīd traumas dēļ var nozīmēt slidu kāršanu uz nagliņas.
Kā jau te tika minēts, ko jūs darat atvaļinājuma laikā?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 18:01, pirms 8 gadiem
Visām valstīm ir spēlētāji, kuri atsaka PČ. Starpība tur, ka Kanādai šo spēlētāju kas var spēlēt augstā līmenī ir simtiem, bet mums - labi ja padsmit. Katrs atteikums nozīmē sastāvā pasliktināšanos, turpretī Kanādā ielikt vietā tādu pašu, līdzvērtīgu.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 18:02, pirms 8 gadiem
IPS rakstīja: Lai to saprastu mēs,kas neesam profesionāli sportisti, var pielietot sava veida analoģiju. Tagad iztēlojamies, ka visu gadu, diendienā, cītīgi strādājiet, tad sagaidiet atvaļinājumu un tā laikā strādājiet divtik daudz, bet bez kādas piemaksas - valsts labā. Cik daudzi, reālā dzīvē, būtu gatavi uz ko tādu?
Kira spēlētājiem par spēlēšanu izlasē maksā naudu! Par Kiras motivējošām prēmijām spēlētājiem neesi neko dzirdējis (ja tiksim astotniekā būs tāds cipars, par palikšanu Elitē citads)? Tapēc nemuldi, ka spēlētāji bez kādas piemaksas te tagad strādā (spēlē) valsts labā!

     [+] [-]

, 2016-03-14 18:05, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Kira spēlētājiem par spēlēšanu izlasē maksā naudu! Par Kiras motivējošām prēmijām spēlētājiem neesi neko dzirdējis (ja tiksim astotniekā būs tāds cipars, par palikšanu Elitē citads)? Tapēc nemuldi, ka spēlētāji bez kādas piemaksas te tagad strādā (spēlē) valsts labā!
Esi redzējis tos ciparus? Labi ja 1% no spēlētāju sezonas atalgojuma. Derētu atcerēties arī to, ka šis nav spēlētāju lēmums vien. Kamēr spēlētājam ir līgums ar komandu, komandai ir tiesības savā ziņā ierobežot spēlētāja profesionālo darbību. Protams, spēlētājs var pretoties, bet komanda arī var pateikt uz redzēšanos.

     [+] [-]

, 2016-03-14 18:13, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Esi redzējis tos ciparus? Labi ja 1% no spēlētāju sezonas atalgojuma. Derētu atcerēties arī to, ka šis nav spēlētāju lēmums vien. Kamēr spēlētājam ir līgums ar komandu, komandai ir tiesības savā ziņā ierobežot spēlētāja profesionālo darbību. Protams, spēlētājs var pretoties, bet komanda arī var pateikt uz redzēšanos.
Domāts vairāk bija, ka nespēlē par brīvu.

     [+] [-]

, 2016-03-14 18:13, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: pilnīgi piekrītu,ka to Bārtuli vairāk neaicināt uz izlasi un vispār varētu pat par viņu nerakstīt neko ,ne labu ne sliktu,tāds mans viedoklis.
Pašam vien slidas būs jāvelk un jāparāda visiem piemērs, ka ar visu to ka dien dienā sēdi pie PC un pļūti, tomēr nēesi tik noguris, ka izlasei atteiksi!

     [+] [-]

, 2016-03-14 18:14, pirms 8 gadiem
Nu vot, sākās... kā katru gadu, vienam savainojums otrs piekusis. Nu i lai nespēlē, savainotais. Kur tad viņš tā savainojās, klubā spēlēja līdz pēdējam

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 18:19, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: Nu vot, sākās... kā katru gadu, vienam savainojums otrs piekusis. Nu i lai nespēlē, savainotais. Kur tad viņš tā savainojās, klubā spēlēja līdz pēdējam
Ja jūties noguris, tu atnāc mājās un tad atpūties, jeb tomēr darbā jau gulies uz galda un guli?

     [+] [-]

, 2016-03-14 18:35, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Vienam atvaļinājums gadā ir vienu mēnesi (un lai nopelnītu vairāk naudas viņš arī šo mēnesi pavada strādājot papildus darbu), citam četrus mēnešus - ir starpība?

Un spēlēt izlasē un runāt par atlīdzību kkādu ja viņi jau tā ir nodrošināti ir vienkārši smieklīgi!!
nu nav hokejistiem atvaļinājums 4 mēneši + izlase tie vien ir vismaz divarpus mēneši Bārtuļa gadījumā

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 18:36, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Esi redzējis tos ciparus? Labi ja 1% no spēlētāju sezonas atalgojuma. Derētu atcerēties arī to, ka šis nav spēlētāju lēmums vien. Kamēr spēlētājam ir līgums ar komandu, komandai ir tiesības savā ziņā ierobežot spēlētāja profesionālo darbību. Protams, spēlētājs var pretoties, bet komanda arī var pateikt uz redzēšanos.
Ja komanda (darba devējs nelaiž), tad tā ir cita lieta un to jau tad arī spēlētājs var pats pateikt (redz tāda un tāda lieta - komanda neaiž un grib lai laicīgi tagad saārstējos), tad, domāju, pret viņu arī līdzjutējiem nebūs nekādu negāciju.... kas attiecas prēmiju cipariem, tad protams ar sezonas algām viņi nav samērāmi, bet vairāk te tas akcents bija likts nevis uz ciparu lielumu, bet gan uz pašu faktu, ka nav gluži tā kā te daži iedomājas, ka čaļi tagad kā tādā armijā divus mēnešus bez atlīdzības "kalpo valstij" un bendē savu veselību! Dažs labs parastais mirstīgais strādājošais varbūt tik daudz pa to gadu nenopelna cik tas spēlētājs pa tiem 2 mēnešiem izlasē uzspēlējot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 18:42, pirms 8 gadiem
arī Maskavas turnīram tas būs liels zaudējums- kā tad tā bez Admiral caps- vai neiekļāva, nepalaida- what's story?

     [+] [-]

, 2016-03-14 18:43, pirms 8 gadiem
Viss kārtībā - mums tak ir Pujacs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja