Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvija elitē arī nākamgad!

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Latvija elitē arī nākamgad!
Latvijas U-20 hokejisti
Foto: iihf.com

Ar pārliecinošu uzvaru pār Kazahstānas hokejistiem (7:1) pasaules čempionātu hokejā U-20 izlasēm noslēgusi Latvijas komanda. Kopvērtējumā izcīnīta 8. vieta un saglabāta vieta elites divīzijā arī nākamajā čempionātā.

Teorija un prakse

Pēc lieliskās uzvaras 7:1 pār Vāciju Latvijas komandas mērķis saglabāt vietu A divīzijā likās jau ļoti reāls. Vēl reālāku to padarīja somi, šodien ar 3:1 pārspējot vāciešus. Tas nozīmēja, ka latvieši pat drīkstētu zaudēt ar divu vārtu pārsvaru kazahiem, tomēr tāpat būtu astotie. Ar šādām domāt (par minimālu zaudējumu) gan laukumā nedodas neviens sportists – Latvijas mērķis bija uzvara. Šajā čempionātā kazahiem nebija sekmējies pat necik labi, jo piedzīvotas piecas sagrāves, ar kopējo rezultāta starpību 3:53. Latviju nemaz nevarēja neuzskatīt par favorītu, atlika to pierādīt arī uz ledus.

Latvija izvirzās vadībā un notur to

Spēles pirmās divdesmit minūtes no statistikas viedokļa bija samērā klusas. Katrai komandai pa vienam noraidījuma, metienu attiecība arī līdzīga, bet rezultāts, par prieku mūsu līdzjutējiem bija 1:0 – 13. minūtē no divu Jāņu (Ozoliņa un Straupes) piespēlēm bija atklājis Roberts Jekimovs. Otrajā trešdaļā noraidījumu jau bija krietni vairāk, turklāt Latvijas izlases vārtus krietni biežāk apdraudēja kazahi, nekā mēs viņu. Tomēr rezultāts pēc otrās trešdaļas bija dubultots - 2:0. Precīzs bija Jānis Ozoliņš.

Arī noslēdzošo periodu latvieši iesāka ar noraidījumu (Bajāruns), taču tas netraucēja mazākumā izcelties iepriekšējā mača varonim Robertam Bukartam – 3:0. Šajā brīdī jau bija skaidrs, ka vieta elites divīzijā ir nosargāta un atliek tikai nospēlēt maču līdz galam. Latvijai vēl divus vārtus guva Artjoms Ogorodņikovs, pa vieniem Ralfs Freibergs un Roberts Jekimovs, bet Naurim Enkuzenam sauso spēli izbojāja Konstantīns Saveņkovs, iemetot goda ripu nepilnas piecas minūtes pirms mača beigām. Galarezultāts tāds pats kā pret Vāciju - 7:1.

Mērķis izpildīts

Dodoties uz Kanādu, komandas mērķis bija saglabāt vietu augstākajā grupā, taču maz bija tādu, kas cerēja, ka mūsu hokejisti to paveiks. Grupu turnīrā gan tika piedzīvotas četras neveiksmes (1:4 pret Krieviju, 2:7 pret Slovākiju, 1:10 pret Zviedriju un 1:5 pret Somiju), tomēr atlikušajās spēlēs Vācija un Kazahstāna tika apspēlētas pārliecinoši. Visā turnīrā noteikti jāuzteic kā izlases vārtsargs Nauris Enkuzens, tā arī pārējie puiši. Daļa no viņiem U-20 čempionātā varēs spēlēt arī nākamgad.

Pasaules čempionāts hokejā U-20 izlasēm

Cīņa par vietas saglabāšanu Augstākajā divīzijā

Latvija - Kazahstāna 7:1 (1:0, 1:0, 5:1)
Vārti: 12:53 Jekimovs (Ozoliņš, Straupe) 1:0, 29:10 Ozoliņš, 2:0, 41:34 Bukarts (Cinks, maz.) 3:0, 48:43 Ogorodņikovs (Pavlovs) 4:0, 55:01 Saveņkovs 4:1, 55:15 Freibergs (Ogorodņikovs ) 5:1, 57:58 Ogorodņikovs (Grundmanis, Skvorcovs, vair.) 6:1, 59:49 Jekimovs (Iliško, vair.) 7:1.

Izmantotie resursi:
iihf.com

 +73 [+] [-]

, 2009-01-05 03:47, pirms 15 gadiem
Super!!!! malači puikas, ir pārspējuši paši sevi un prognozēto vietu čempionātā. No sirds apsveicam . LATVIJA ASTOTNIEKĀ.

 +55 [+] [-]

, 2009-01-05 03:47, pirms 15 gadiem
MUMS TAS IZDEVAAS!
Apsveicu visus ar palikšanu augstākajā divīzijā.
Paldies puišiem par uzvarām ,centību .
Un tiem kas neticēja

 +30 [+] [-]

, 2009-01-05 03:47, pirms 15 gadiem
Apsveicu!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-05 03:48, pirms 15 gadiem
puikas labi patrenejas!!

 +12 [+] [-]

, 2009-01-05 03:48, pirms 15 gadiem
malači un mutes ciet visiem pesimistiem

 +24 [+] [-]

, 2009-01-05 03:48, pirms 15 gadiem
Apsveicu Arlabunakti visiem

 +10 [+] [-]

, 2009-01-05 03:48, pirms 15 gadiem
super! Paldies dzheki!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-05 03:48, pirms 15 gadiem
MALACI

  +8 [+] [-]

, 2009-01-05 03:49, pirms 15 gadiem
kas varees speeleet naakamgad?

  +8 [+] [-]

, 2009-01-05 03:49, pirms 15 gadiem
Malači puiki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
APSVEICU VISUS!!!

Latvijas U20 izlases spēlētājus
līdzjutējus
sevi

 +19 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
Jekimovam 7 punkti 6 spēlēs Augstakaja divizija nav slikti!
Bukartam 6 punkti 6 spēlēs

  +9 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
Wohoo.
Apsveicu!
Malači, nenožēloju,ka pamodos
Tagad ar mierīgu sirdi var iet gulēt.

 +19 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
8. vieta, 19 GV, 28 ZV. Ļoti labs rādītājs.

 +13 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
Lūk tā, Latvijā izaugusi hokeja paaudze ir pasaules 8 stiprāko komandu skaitā! Malači!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
saldus sapniishus

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 03:50, pirms 15 gadiem
Esportam - pedejie varti ari vairakumaa

  +7 [+] [-]

, 2009-01-05 03:51, pirms 15 gadiem
Malači!!
Prieks!! Labs darbiņš padarīts!
p.s Veiksmīgu visiem šo dienu!

 +13 [+] [-]

, 2009-01-05 03:51, pirms 15 gadiem
bum-bum rakstīja: Lūk tā, Latvijā izaugusi hokeja paaudze ir pasaules 8 stiprāko komandu skaitā! Malači!
Lai lielā izlase mācās !!!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 03:51, pirms 15 gadiem
Puiši parādīja no kā taisīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 03:51, pirms 15 gadiem
Shenker rakstīja: kas varees speeleet naakamgad?
tie, kas u-20 , ne

  +7 [+] [-]

, 2009-01-05 03:52, pirms 15 gadiem
NAGAMGAD JAPIESMEJ JAPOSKAS BUS

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 03:52, pirms 15 gadiem
Tagad var iet miriigi guleet

  -3 [+] [-]

, 2009-01-05 03:52, pirms 15 gadiem
jeeee

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 03:53, pirms 15 gadiem
Tagad sākas lielā dejošana !

     [+] [-]

, 2009-01-05 03:54, pirms 15 gadiem
hehe, sākumā likās līdzīga spēle. bet tad pienāca 3ais periods

apsveicu!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 03:56, pirms 15 gadiem
metieni 30 -35 kazahu labaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 03:56, pirms 15 gadiem
Tagad tikai Pieaugušo izlasei ir jānostājas vismaz līdzvērtīgi, kā "sīkie" to ir izdarījuši.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 03:56, pirms 15 gadiem
fearangel rakstīja: hehe, sākumā likās līdzīga spēle. bet tad pienāca 3ais periods

apsveicu!
Vnk kazahi nejaši iemeta golu. T.k. paši vien vainīgi... paliktu rezultāts 4:0, nebūtu viņiem 60 ielaisti vārti, t.i. vidēji precīzi 10 ielaisti vārti katrā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 03:57, pirms 15 gadiem
Metienos gan, kazahi prikekšā 35 -30. Tatad, padoties šie nemaz netaisījās... viņus mūsu čaļi piespieda to izdarīt.

 +19 [+] [-]

, 2009-01-05 03:57, pirms 15 gadiem
Mr Kastro rakstīja: metieni 30 -35 kazahu labaa
mēs nemetam, mēs uzvaram

  -3 [+] [-]

, 2009-01-05 03:58, pirms 15 gadiem
Espozito rakstīja: Tagad tikai Pieaugušo izlasei ir jānostājas vismaz līdzvērtīgi, kā "sīkie" to ir izdarījuši.
Jā, pieaugušie būs mīkstie, ja vismaz neatkārtos U20 rezultātu !

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 03:58, pirms 15 gadiem
bum-bum rakstīja: Metienos gan, kazahi prikekšā 35 -30. Tatad, padoties šie nemaz netaisījās... viņus mūsu čaļi piespieda to izdarīt.
Izskaneja tads vieoklis,ka viniem treninos nav vartsargi un vini gluzi instinktivi met uz vartiem kad ieiet zonaa.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 03:59, pirms 15 gadiem
bum-bum rakstīja: Metienos gan, kazahi prikekšā 35 -30. Tatad, padoties šie nemaz netaisījās... viņus mūsu čaļi piespieda to izdarīt.
Viņi met pa vārtiem,bet mūsējie met vārtos. (rock)

 +11 [+] [-]

, 2009-01-05 04:00, pirms 15 gadiem
ideaali peedeejaas 2 speeles, kas izshkjiira buut vai nebuut un abaas 7:1 muusu labaa lieliski atveeraas liideri > Jekimovs, Bukarts, Ozolinsh, Straupe, Cinks, un, protams, Enkuzens ! viennoziimiigi > paldies visiem paareejiem speeleetaajiem, treneriem, utt. Sarauj, Latvija !

  +9 [+] [-]

, 2009-01-05 04:00, pirms 15 gadiem
Mēs paliekam tur, kur mums ir īstā vieta-pasaules hokeja elitē!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 04:01, pirms 15 gadiem
mest pa vārtiem nav malku skaldīt

  +7 [+] [-]

, 2009-01-05 04:02, pirms 15 gadiem
priekšnieks rakstīja: NAGAMGAD JAPIESMEJ JAPOSKAS BUS
Nākamgad Germany un Kazahstan vietā spēlēs Suise un Austria

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 04:03, pirms 15 gadiem
Mana intuīcija nepievīla. MALAČI!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 04:04, pirms 15 gadiem
Nice job!Congratulations

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 04:06, pirms 15 gadiem
valcha rakstīja: starp citu : no shiem chaljiem, kas bija shajaa elites chempii, naakamajaa varees speeleet > uzbruceeji > Roberts Bukarts; Rolands Cinks; Gunārs Skvorcovs ; Edgars Uleščenko ; aizsargi > Alberts Iliško; Ralfs Freibergs ; Jānis Smits ; Gvido Kauss un vaartsargs Raimonds Ermičs !
...Un Enkuzēns varētu sākt skatīties uz piedāvājumiem (nešaubos ka tādi būs vai jau ir) otrpus okenānam....

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 04:06, pirms 15 gadiem
starp citu : no shiem chaljiem, kas bija shajaa elites chempii, naakamajaa varees speeleet > uzbruceeji > Roberts Bukarts; Rolands Cinks; Gunārs Skvorcovs ; Edgars Uleščenko ; aizsargi > Alberts Iliško; Ralfs Freibergs ; Jānis Smits ; Gvido Kauss un vaartsargs Raimonds Ermičs !

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 04:10, pirms 15 gadiem
bij prieks pastiities

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 04:12, pirms 15 gadiem
Labi ja Enkuzens noturesies Riga-2000 , bet lai jau veicas!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-05 04:14, pirms 15 gadiem
Lielisks sasniegums, malači mūsējie Kas ļoti priecē ir tas, ka Latvija ir labākā turnīrā metienu realizācijā attiecībā pret izmestajiem metieniem. Tas tajā sakarā, ka mūsējie parasti hoķī māk izveidot perfektus momentus, bet nemāk iesist, jaunā maiņa - māk. Paldies hokejistiem par šo sasniegumu, malači.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 04:16, pirms 15 gadiem
Ja nebuutu taas paaris sagraaves muuseejiem..tad vispaar buutu ideaali..
Slēpts komentārs: Aciiid

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 04:18, pirms 15 gadiem
pēcvētku nemiegs visiem

Malači jaunie

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 04:24, pirms 15 gadiem
es zinaju ka musejie uzvares, b*e (tm by Roberts Jekimovs)

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 04:28, pirms 15 gadiem
Tagad spēlē Čehija - ASV. Trešajā trešdaļā rezultāts 1:1. Mums šī spēle ir nozīmīga tajā ziņā, ka nākamgad spēlēsim vienā grupā ar šī spēles uzvarētāju. Es labprāt gribēru, lai uzvar čehi !

  +7 [+] [-]

, 2009-01-05 04:33, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: paveicaas! bet tas labi!

neaizmirstiet, Kazaahi pieteica tikai 3 pieciniekus (!) = 15 hokeisti....

vai speleetaaju truukums, vai veel kas, bet gudri tas nav.
to arii aizmirst nevajag. Kazaahu hokeejs nav vaajsh, un kas zinaatu kas buutu , ja chempionaataa speeleetu pilnaa sastaavaa.
Ko varēja, to paņēma. Tagad nevajaga teikt, ka, ja būtu paņēmuši vēl vienu tūristu maiņu, tad rezultāts būtu pavisam cits.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 04:36, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: paveicaas! bet tas labi!

neaizmirstiet, Kazaahi pieteica tikai 3 pieciniekus (!) = 15 hokeisti....

vai speleetaaju truukums, vai veel kas, bet gudri tas nav.
to arii aizmirst nevajag. Kazaahu hokeejs nav vaajsh, un kas zinaatu kas buutu , ja chempionaataa speeleetu pilnaa sastaavaa.
Kazahu hokejs kopumā nav vājš. Bet mūsējie pierāda, ka mēs vismaz neesam vājāki !

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 04:38, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: paveicaas! bet tas labi!

neaizmirstiet, Kazaahi pieteica tikai 3 pieciniekus (!) = 15 hokeisti....

vai speleetaaju truukums, vai veel kas, bet gudri tas nav.
to arii aizmirst nevajag. Kazaahu hokeejs nav vaajsh, un kas zinaatu kas buutu , ja chempionaataa speeleetu pilnaa sastaavaa.
Tad neaizmirsti, ka kazahiem izlasē patīk ņemt Krievijā uzaugušus krievu hokejistus.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-05 04:50, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: paveicaas! bet tas labi!
neaizmirstiet, Kazaahi pieteica tikai 3 pieciniekus (!)
Nu un vāciešiem bija kritiskās dienas, ja?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 04:53, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Tagad spēlē Čehija - ASV. Trešajā trešdaļā rezultāts 1:1. Mums šī spēle ir nozīmīga tajā ziņā, ka nākamgad spēlēsim vienā grupā ar šī spēles uzvarētāju. Es labprāt gribēru, lai uzvar čehi !
Vai tad vienā grupā nakamgad spēlēs
1 3 5 8
un otrā
2 4 6 7

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 04:59, pirms 15 gadiem
juhuu malacisi LIELS FUJ TIEM KAS NETICEJA...
Pesimisti...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 05:53, pirms 15 gadiem
Tagad vismaz ir cerība, ka pēc pāris gadiem vāciešus un kazahus sitīsim arī pieaugušo pasaules čempionātā

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 06:32, pirms 15 gadiem
7-1 Iesaidīgi! Es līdz galam nenoturējos pagājušonakt, bet zinu, ka šodiena ir iesākusies labi!
paldies,džeki!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 06:48, pirms 15 gadiem
Lieliski!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 06:51, pirms 15 gadiem
galvenais uzdevums neizkrist ir izpildīts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:10, pirms 15 gadiem
vot tas ir labs dienas sakums,dereja vel rezultatus kopuma,kadi ir latvijas labakie vartu guvejie,un piespeletaji!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:17, pirms 15 gadiem
malači

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:19, pirms 15 gadiem
prieks!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:19, pirms 15 gadiem
2x būs jau, nav vairs 1x!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:20, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: paveicaas! bet tas labi!

neaizmirstiet, Kazaahi pieteica tikai 3 pieciniekus (!) = 15 hokeisti....

vai speleetaaju truukums, vai veel kas, bet gudri tas nav.
to arii aizmirst nevajag. Kazaahu hokeejs nav vaajsh, un kas zinaatu kas buutu , ja chempionaataa speeleetu pilnaa sastaavaa.
7:1 visu parāda. ja arī viņi būtu pilnā sastāvā, vai kā to šobrīd var nosaukt, mēs viņus tāpat uzvarētu.
ja mēs tagad būtu minimāli uzvarējuši tad vēl ko šitādu te varētu spriedelēt,bet nu sagrāve ir sagrāve.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:29, pirms 15 gadiem
Malacis Freibergs..

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 07:30, pirms 15 gadiem
''...13. minūtē no divu Jāņu (Ozoliņa un Starupes) piespēlēm...''

Starupes

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:30, pirms 15 gadiem
yes!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:39, pirms 15 gadiem
nu tad nākamgad jācīnās par augstajām vietām

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:47, pirms 15 gadiem
Lieliski,malači prieks par jaunajiem...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 07:54, pirms 15 gadiem
Prieks par hokejistiem ! Atkal uzlabota diena.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:02, pirms 15 gadiem
Izpildīts maksimālais uzdevums.Malači!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:09, pirms 15 gadiem
Malači! Nākamgad arī augstākajā divīzijā! Tikai neziņa par čempionāta formātu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:17, pirms 15 gadiem
pieaugusiem,veel liels celsh ejams,lai tiktu 8niekaa, kā to paveica U-20....bet par jauniesiem man bij skaidrs kad tie bus elitee, labaako 8niekaaa jau peec uzvaretas speles ar Vaaciju..MALACHI!!!Cepuri nost U-20....vismaz pozitivs skats hokeja nākotnē!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:18, pirms 15 gadiem
Yes we made it
mūsējie labākie
Slēpts komentārs: maaris57
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:33, pirms 15 gadiem
Nu lūk, jaunieši tomēr pierādīja, ka mēs esam hokeja lielvalsts un nav nozīmes runāt par to, ka mūsu vietiņa ir pie mazajām valstiņām. Malači! Tā turēt!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 08:39, pirms 15 gadiem
Apsveicu! Latvijai tomēr ir nākotne hokejā, lai ar kā to daži speci gribēja noliegt.
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:52, pirms 15 gadiem
maločiki !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 09:14, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: U-20 pārņem pieaugušo izlases tradīcijas! Viena divas uzvaras pasaules A grupā,un visi baigi apmierinātie,jo esam starp pasaules eleites komnandām!
Ivar kādi vēl ir varianti palikšanai spēcīgākajā divīzijā, kapēc gan nepriecāties ja lielākā daļa pseido spečuku mūsējiem paredzēja izkrišanu no elites grupas, jeb tevi kaitina tas ka tavas prognozes hokejā ir izcili kļūdainas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 09:23, pirms 15 gadiem
Priecāsimies par mūsu puišu sasniegtā un negrābstīsimies, Ivar 77, pa mākoņiem!
Slēpts komentārs: Ivars77

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 09:34, pirms 15 gadiem
aaziits rakstīja: Jekimovam 7 punkti 6 spēlēs Augstakaja divizija nav slikti!
Bukartam 6 punkti 6 spēlēs
vinjsh vienakarshi zinaaja ka mees uzvareesim , un mees b.lja arii uzvareejaam!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 09:38, pirms 15 gadiem
Es ceru,esmu pat pārliecināts,ka uz visām spēlēm ,izejot uz ledus mūsējiem bija visaugstākie mērķi.Būsim reāli un apskatīsimies kādas hokeja lielvalstis mums stājās pretī!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 09:54, pirms 15 gadiem
Paldies, čaļi, cepuri nost jūsu priekšā

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 09:56, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es neteicu,ka tas ir slikti,bet gan biju domājis,ka mērķiem vienmēr ir jabūt viss augstākiem!
Ivar esi reāls- cik Latvijā ir profesionālu hokejistu un cik piemēram Zviedrijā, Somijā vai Čehijā.... nemaz nerunāsim par USA vai Kanādu.... 8 vieta ir objektīvs rādītājs un uzvara pār kādu no top komandām protams ir katras mazākas hokeja valsts komandas mērķis, bet ne vienmēr tas ir realizējams dzīvē- šis čempionāts tomēr pierādija lielo atšķirību meistarības ziņā- neviena mazā komanda neiekoda lielajām, bet cieta sagrāves..... ir labi kā ir un tev un mums visiem jābūt lepniem par letiņu sasniegumu!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 10:17, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: ...Un Enkuzēns varētu sākt skatīties uz piedāvājumiem (nešaubos ka tādi būs vai jau ir) otrpus okenānam....
nu jau, nu jau!!! skaisti, protams, ja tā būtu - taču realitātē diezin vai tā būs... šajā sakarā jau kautkur lasīju ZAmerikas expertu komentārus par Enkuzenu - ka šamais ņemto daudz sarežģītus metienus, taču ielaižot vieglos...

  +6 [+] [-]

, 2009-01-05 10:19, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: Ivar esi reāls- cik Latvijā ir profesionālu hokejistu un cik piemēram Zviedrijā, Somijā vai Čehijā.... nemaz nerunāsim par USA vai Kanādu.... 8 vieta ir objektīvs rādītājs un uzvara pār kādu no top komandām protams ir katras mazākas hokeja valsts komandas mērķis, bet ne vienmēr tas ir realizējams dzīvē- šis čempionāts tomēr pierādija lielo atšķirību meistarības ziņā- neviena mazā komanda neiekoda lielajām, bet cieta sagrāves..... ir labi kā ir un tev un mums visiem jābūt lepniem par letiņu sasniegumu!!!!!
Ko tu viņam skaidro elementāras lietas, katrs cilvēks sākot jaunu dienu var skatīties uz augšu bet var kā Ivars atkal meklēt mēslu čupu kur parakāties, viņš to sauc par realitāti, tāda nu viņam laikam ir tā realitāte ka nevar vismaz brīžiem beigt čīkstēt.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-05 10:21, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: U-20 pārņem pieaugušo izlases tradīcijas! Viena divas uzvaras pasaules A grupā,un visi baigi apmierinātie,jo esam starp pasaules eleites komnandām!
Man jau liekas, ka Tu esi padumjš. Cik daudz valstis mūs pasaulē apskauž mūs pare panākumiem, ieskatot vāciešus, kazahus un sābrus baltkrievus, bet redz mums ir Ivars, kam atkal ir slikti. Nezin ko tu dzejotu, ja būtu izlidojuši no elites?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-05 10:22, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: Ivar esi reāls- cik Latvijā ir profesionālu hokejistu un cik piemēram Zviedrijā, Somijā vai Čehijā.... nemaz nerunāsim par USA vai Kanādu.... 8 vieta ir objektīvs rādītājs un uzvara pār kādu no top komandām protams ir katras mazākas hokeja valsts komandas mērķis, bet ne vienmēr tas ir realizējams dzīvē- šis čempionāts tomēr pierādija lielo atšķirību meistarības ziņā- neviena mazā komanda neiekoda lielajām, bet cieta sagrāves..... ir labi kā ir un tev un mums visiem jābūt lepniem par letiņu sasniegumu!!!!!
Jā,Tev visā ir taisnība,bet ir viens liels bet!
Kamēr mūsu izlasēs treneri pirms čempionātiem teiks,ka mūsu galvenās cīņas ir pret tādu un tādu komandu,tikmēr mums izlašu līmenī augstu sasniegumu nebūs! Tas nozīmē,ka treneris ir motivējis un tendējis savu komandu uz to vienu uzvaru,bet pārējām kā sanāks! Tas vairāk gan attiecās uz pieaugušo izlasi!
Teikšu īsi-mūsu džeki uzvarēja tos ko vajadzēja uzvarēt,bet diemžēl uz brīnumu nebija spējīgi,jo pārējās spēlēs kārtīgi dabuja pa muguru!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 10:22, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Slovakija ir 5,5 miljoni iedzivotaji.
...taču ~10x vairāk jauniešu, kas trenējās hokejā...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 10:24, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: pieaugusiem,veel liels celsh ejams,lai tiktu 8niekaa, kā to paveica U-20....bet par jauniesiem man bij skaidrs kad tie bus elitee, labaako 8niekaaa jau peec uzvaretas speles ar Vaaciju..MALACHI!!!Cepuri nost U-20....vismaz pozitivs skats hokeja nākotnē!!!
To pašu (par "pozitīvo skatu nākotnē") kārtējā LHF kongresā teiks arī Kira, piemetinot, ka tas esot rezultāts plānveidīgam LHF darbam ar bērniem un jauniešiem daudzu gadu garumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 10:34, pirms 15 gadiem
Rezultāts ir MAXIMĀLAIS uz ko varēja cerēt. Šoreiz izšķirošajā spēlē ar Vāciju viss perfekti sakrita mums par labu, jo nebūt mūsējiem pēc spēles nebija nekāda pārsvara... bet mūsējiem iekrita gandrīz viss kas varēja un Enkuzens vilka lieliski. Tā, ka ar lielu veiksmi un darbu ir sasniegts maksimums!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-05 10:37, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu (par "pozitīvo skatu nākotnē") kārtējā LHF kongresā teiks arī Kira, piemetinot, ka tas esot rezultāts plānveidīgam LHF darbam ar bērniem un jauniešiem daudzu gadu garumā...
Tieši par to es arī iedomājos. Protams, būt 8 spēcīgākā hokeja izlase jauniešu grupā ir vērā ņemams sasniegums, taču LHF ieguldījums tajā ir ļoti pieticīgs. Lielās izlases turēšanās elitē un pēdējo gadu sasniegumi jauniešu un junioru komandām ļauj LHF izbraukt uz veciem taukiem. Joproojām trūkst mērķtiecīga darba pie bērnu hokeja sistēmas izveides Latvijā ar specializētām hokeja internātskolām, augstas klases speciālistu piesaisti bērnu hokejā un pilnvērtīgu finansiālu palīdzību tām Latvijas hokeja skolām, kuras jau darbojas. Latvijā turpina augt jaunā hokejistu paaudze pateicoties Latvijas iedzīvotāju mīlestībai šai spēlei. Hokejs ir ļoti dārgs sporta veids un zinot, kā tagad taupa ģimenes, mēs palaidīsim garām daudzus talantus, kuru noslīpēšanai "vienkārši" pietrūka naudas.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 10:42, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu (par "pozitīvo skatu nākotnē") kārtējā LHF kongresā teiks arī Kira, piemetinot, ka tas esot rezultāts plānveidīgam LHF darbam ar bērniem un jauniešiem daudzu gadu garumā...
ta tas varetu but un vel ganjau kira piemetinas ari to kads milzigs nopelns saja sasniegtaja rezultata ir vinam

     [+] [-]

, 2009-01-05 10:43, pirms 15 gadiem
kolosāli!

Prieks par puikiem!

     [+] [-]

, 2009-01-05 10:51, pirms 15 gadiem
skaisti, malači džeki! Apsveicu ar palikšanu pie labākajiem!

     [+] [-]

, 2009-01-05 10:54, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: O malacis Artjoms!
Uz priekshu Vilki!
khe, khe, Artjoms ir ASK/Ogre spēlētājs un Vilkiem uz sezonas sākumu tika izīrēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:28, pirms 15 gadiem
Aciiid rakstīja: paveicaas! bet tas labi!

neaizmirstiet, Kazaahi pieteica tikai 3 pieciniekus (!) = 15 hokeisti....

vai speleetaaju truukums, vai veel kas, bet gudri tas nav.
to arii aizmirst nevajag. Kazaahu hokeejs nav vaajsh, un kas zinaatu kas buutu , ja chempionaataa speeleetu pilnaa sastaavaa.
Lūk atbilde :
"All the games in this tournament were difficult for us," said Kazakh head coach Oleg Bolyakin. "We had 11 underaged players, while other teams only have about four. Furthermore, we had only 15 skaters left today due to injuries. That put a lot of pressure on our defence, which was very young and inexperienced." /IIHF.com/

  +3 [+] [-]

, 2009-01-05 11:34, pirms 15 gadiem
Apsveicu Latvijas U-20 izlases hokejistus par izcīnīto 8.vietu PASAULĒ!!!

Un Maksis pateica tīrāko patiesību:

"We still don't fully understand what we have achieved," said Latvian head coach Andrejs Maticins. "We only have like 30 players in the country that can play at this level. The fans back home are going crazy now. In Latvia when results are positive we are made heroes and if things are bad we are losers." /IIHF.com/

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:35, pirms 15 gadiem
malachi apsveicu !!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 11:35, pirms 15 gadiem
ahcagi rakstīja: Lūk atbilde :
"All the games in this tournament were difficult for us," said Kazakh head coach Oleg Bolyakin. "We had 11 underaged players, while other teams only have about four. Furthermore, we had only 15 skaters left today due to injuries. That put a lot of pressure on our defence, which was very young and inexperienced." /IIHF.com/
Kazahu treneris biš pārskaitļojies. Četri underaged spēlētāji bija tikai USA vienībai. Slovākiem bija septiņi, pārējiem (ieskaitot Latviju) bija desmit. Kazahiem 11. Par vienu vairāk. Main vairāk gribētos ticēt, ka tik vāju sniegumu viņi parādīja tikai pateicoties tam, ka uz čempi bija atveduši tikai trīs pilnas maiņas.

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:36, pirms 15 gadiem
Malači!
cerams, ka no kļūdām mācīsies!

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:42, pirms 15 gadiem
Sakaarnis rakstīja: Main vairāk gribētos ticēt, ka tik vāju sniegumu viņi parādīja tikai pateicoties tam, ka uz čempi bija atveduši tikai trīs pilnas maiņas.
Atveduši bija vairāk, bet savainojumu dēļ šajā spēlē bija tikai 15.
"We had only 15 skaters left today due to injuries."
Lūk viss KAZ sastāvs:
stats.iihf.com

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:47, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Atveduši bija vairāk, bet savainojumu dēļ šajā spēlē bija tikai 15.
"We had only 15 skaters left today due to injuries."
Lūk viss KAZ sastāvs:
http://stats.iihf.com/Hydra/172/IHM1720KAZ_33_2_0.pdf
Es i nav dumjš, pats arī māku lietas atrast. Nebūtu to teicis ja nezinātu.
Skaiti kā gribi, bet man nesanāk pilnas četras maiņas. 10 uzbrucēji un 8 aizsargi.

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:48, pirms 15 gadiem
Mūsējie uzreiz aiz TOP 7 pasaules hokeja lielvalstīm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 12:17, pirms 15 gadiem
Gizis rakstīja: Klausies Tu,slimais tirliņ!Vari vienreiz aizvērties!Cik var čikstēt un visur sliktu saredzēt!Cienījamie esporta moderatori-vai nevariet šim mūdzim mūža banu iedot!
Nu kā var tāds jenots visur līst iekšā ar savu milzīgo darvas karoti!
p.s. mūsu komandā tādus vnk patriec,kuri ir klaja negatīvisma pilni.
Patiesībā nesaprotu par ko Tu, Jūs, brūkat virsū tam Ivars77. Nezinu ko viņš agrāk ir teicis un arī neinteresē, kas ir kaut kad bijis, bet tas ko viņš tagad uzrakstīja, tā arī ir īstenībā!!! Tas, ka kāds to negrib saprast vai pieņemt vēljoprojām... tā ir Jūsu problēma. Var kritizēt, ja kritika ir pamatota, un to ir jāmāk pieņemt. Ja tā nav pamatota arī ir jāmāk mierīgi to uztvert un atbildēt ar pretjautājumu, vēl labāk paklusēt un skatīties tikai uz priekšu ar smaidu sejā. Ne vienmēr visi priecāsies un rakstīs pozitīvas lietas, kādam jāpasaka arī kas negatīvs!

     [+] [-]

, 2009-01-05 12:19, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: ...Un Enkuzēns varētu sākt skatīties uz piedāvājumiem (nešaubos ka tādi būs vai jau ir) otrpus okenānam....
Diez vai 2-3 labas spēles neko daudz nedod vienīgais no eiropiešiem kas skautus pārsteidza bija slovāks kurš bija augstā līmenī visu turnīru, Enkuzenam tomēr pret grandiem katrā spēlē bija vismaz pa vienai kļūdiņai.

Avotiņam pie 86. jau arī 2 spožas spēles Elitē neko daudz nedeva.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 12:35, pirms 15 gadiem
Arī nesaprotu par ko brūk Ivars77 virsū. Visu pareizi pateica. Vienā ziņā pat slikti, ka palika, jo tagad visur tiks pasniegts, ka LHF stūrē pareizā virzienā un bernu hokejam īstenībā būs sliktāk. Zinu ko runāju, jo dēls spēlē jau 10 gadus. Šīs izlases spēlētājiem varbūt no tā būs kāds labums, bet bērnu hokejam nē. Vienmēr tiks teikts mēs esam TOP un hokeja attīstībā darīts netiks nekas. Ticiet man.

     [+] [-]

, 2009-01-05 12:41, pirms 15 gadiem
Nu Apsveicu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 12:57, pirms 15 gadiem
ahcagi rakstīja: Patiesībā nesaprotu par ko Tu, Jūs, brūkat virsū tam Ivars77. Nezinu ko viņš agrāk ir teicis un arī neinteresē, kas ir kaut kad bijis, bet tas ko viņš tagad uzrakstīja, tā arī ir īstenībā!!! Tas, ka kāds to negrib saprast vai pieņemt vēljoprojām... tā ir Jūsu problēma. Var kritizēt, ja kritika ir pamatota, un to ir jāmāk pieņemt. Ja tā nav pamatota arī ir jāmāk mierīgi to uztvert un atbildēt ar pretjautājumu, vēl labāk paklusēt un skatīties tikai uz priekšu ar smaidu sejā. Ne vienmēr visi priecāsies un rakstīs pozitīvas lietas, kādam jāpasaka arī kas negatīvs!
Nav vērts ar tādiem cīnīties,jo viņiem kopš bērnības ir ielikts mazvērtības kompleks!
Šoreiz mūsu hokejistus nav par ko debesīs celt,ne arī īpaši nopelt! Bet mani absolūti neapmierina,ka gadu no gada mūsu izlasēm hokejā ir tikai viens mērķis-saglabāt vietu A grupā! Mērķim ir jabūt vienam-pēc iespējas vairāk kvalitatīvu cīņu ar jebkuru pretinieku,un gan jau arī līderiem iekritīs melnā diena!

     [+] [-]

, 2009-01-05 12:59, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nav vērts ar tādiem cīnīties,jo viņiem kopš bērnības ir ielikts mazvērtības kompleks!
Šoreiz mūsu hokejistus nav par ko debesīs celt,ne arī īpaši nopelt! Bet mani absolūti neapmierina,ka gadu no gada mūsu izlasēm hokejā ir tikai viens mērķis-saglabāt vietu A grupā!
Kat tad muusu lielajai izlasei ir taads meerkis bijis - parasti jau Lipmana kantoris nosaka citus meerkus, piemeeram, 10. vietu

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:01, pirms 15 gadiem
to Sahs

Bet ne jau par to Ivars77 splaudiijaas... vinsh gribeeja vienkaarshi sakaitinaat dazhu labu tiineidzheru, nevis nopietni pieiet jautaajumam par to, kaada ir LHF attieksme pret beernu hokeju.

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:06, pirms 15 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: Kat tad muusu lielajai izlasei ir taads meerkis bijis - parasti jau Lipmana kantoris nosaka citus meerkus, piemeeram, 10. vietu
Laikam neesi ievērojis,ka mūsu izlašu treneri pirms čempionāta parasti saka šādu vai līdzīgu frazi-,,galvenokārt koncentrēsimies uz spēli pret ..........!

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:08, pirms 15 gadiem
Jā ar to sagalbāšanu jau arī tā ir, ja saglabā, tad pakaļgalā kuļamies. Bet ko var izdarī ja cilvēkam no dzimšanas jau tas ir ielikts pamatā tiekties uz augstāko, ko viņi arī dara. Un par to viņus vēl vainot, tas ir galīgi aplami.. Tas es domāju par tevis teikto Ivar77. Bet no tās puses ka tie ir mūsu treneru galvenie mēŗķi, te nu gan varētu viņiem pārmest, kad tad būs tā reizi kad vēlēsies ko vairāk sasniegt?!

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:08, pirms 15 gadiem
nesaprotu tavu domu. pat shveices izlase, ar savu normaalo ieksheejo chempi un speeleetaaju resursiem, aarkaartiigi reti iekozh septiitnieka valstiim, tad ko... vinjiem arii ir MAZVEERTIIBAS kompleksi? Vaacijai arii?

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:21, pirms 15 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: to Sahs

Bet ne jau par to Ivars77 splaudiijaas... vinsh gribeeja vienkaarshi sakaitinaat dazhu labu tiineidzheru, nevis nopietni pieiet jautaajumam par to, kaada ir LHF attieksme pret beernu hokeju.
Nē,es vienkārši konstatēju faktu par mūsu U-20 sniegumu PČ,un neko nebiju domājis par mūsu jautnes un bērnu hokeju kopumā!

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:31, pirms 15 gadiem
Augstak nemaz negaidiju , lieliski , baigie malachi izdarija visu ka nakas !

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:31, pirms 15 gadiem
Prieks par čaļiem, kas par spīti skeptiķu ņerkstēšanai un salīdzinoši mazo rocību, spēja parādīt labu spēli visā čempionātā un nostiprināties elites grupā. Tā turpināt!!

     [+] [-]

, 2009-01-05 13:33, pirms 15 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: nesaprotu tavu domu. pat shveices izlase, ar savu normaalo ieksheejo chempi un speeleetaaju resursiem, aarkaartiigi reti iekozh septiitnieka valstiim, tad ko... vinjiem arii ir MAZVEERTIIBAS kompleksi? Vaacijai arii?
Es to mazvērtības kompleksu domāju attiecībā par faniem,kas saka,ka mums 8-7. vieta ir baigais sasniegums!
Par vāciešiem viss apmēram ir skaidrs,ka neskatoties uz vidēja līmeņa vietējo čempi,hokejs ne tuvu nav populārākais sporta veids,un viņiem hoķi spēlē daudz ārzemnieki vai naturalizētie kanādieši!
Nezinu neko par Šveices jaunatnes komandām,bet zinu to,ka šveicieši ir pabijuši pat ceturtā vietā pasaules čempionāta,un regulāri pa PČ astoņnieku grozās!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 13:39, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: U-20 pārņem pieaugušo izlases tradīcijas! Viena divas uzvaras pasaules A grupā,un visi baigi apmierinātie,jo esam starp pasaules eleites komnandām!
Visu laiku mēģini radīt iespaidu, ka hokeju kaut cik saproti, bet nu te tik neadekvāti runā.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 13:53, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Nu mans uzskats visi kas izgajushi Vilku skolu ir vilki taja skaita ari Kerchs.
Uz priekshu Ogres vilki!
Ja tā, tad piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 14:04, pirms 15 gadiem
Mazliet par citu tēmu, bet tomēr... Baltkrievijā sākās kārtējais pensionāru turnīrs, kurā tradicionāli uzvar Baltkrievijas prezidenta komanda. Tad lūk, vienam pat ķivere ir citā krāsā, nekā citiem... ';

  +2 [+] [-]

, 2009-01-05 14:45, pirms 15 gadiem
"Jo mēs esam un būsim tie labākie .. "

Ideāli, lai veicas arī turpmāk!

     [+] [-]

, 2009-01-05 15:01, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu (par "pozitīvo skatu nākotnē") kārtējā LHF kongresā teiks arī Kira, piemetinot, ka tas esot rezultāts plānveidīgam LHF darbam ar bērniem un jauniešiem daudzu gadu garumā...
piedevaam,vismaz pieaugushai izlasei gaidāma kāda laba papildus rezerve ar, no mūsu jauniešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 16:18, pirms 15 gadiem
Malači,Puiki pārliecinoši nokapāja!Apsveicu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 16:29, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es to mazvērtības kompleksu domāju attiecībā par faniem,kas saka,ka mums 8-7. vieta ir baigais sasniegums!
Par vāciešiem viss apmēram ir skaidrs,ka neskatoties uz vidēja līmeņa vietējo čempi,hokejs ne tuvu nav populārākais sporta veids,un viņiem hoķi spēlē daudz ārzemnieki vai naturalizētie kanādieši!
Nezinu neko par Šveices jaunatnes komandām,bet zinu to,ka šveicieši ir pabijuši pat ceturtā vietā pasaules čempionāta,un regulāri pa PČ astoņnieku grozās!
Vācijā DEL ir ļoti populāra - nav futbols, protams, bet visādi citādi tukšu vietu hallēs nav. Šveices iekļūšana četriniekā bija brīnums savā laukumā, ja jau vēl gadu iepriekš B grupā mīcijās. Bet ja paskatās, kā spēlē Šveice pret vadošajām izlasēm, tad nekāda būtiska atšķirība no Latvijas - vieni kāsieni. Tomēr pastāv tāda lieta kā meistarības latiņa... Nu, nevaram ar esošajiem hokejistu resursiem, kas smēlušies māku viduvējās hokeja līgās neko vairāk par belaru reiz iespēto 6. vietu PČ... Te nav runa par mazvērtības kompleksiem... Tas, ko spēlē CAN vai SWE ir hokejs no citas planētas. Slovāki vai amerikāņi ir ņemami, bet arī tad Jupiteram vienā līnijā ar Marsu un Urānu jāsakrīt. Būtu jau labi kādu reizīti Šveici uzvarēt.

     [+] [-]

, 2009-01-05 17:53, pirms 15 gadiem
kur notiks naakoshais chempis?

     [+] [-]

, 2009-01-05 18:40, pirms 15 gadiem
Saskačevanā , Kanādā , 2009. decembrī, šķiet 26.startē .

     [+] [-]

, 2009-01-05 19:10, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: mest pa vārtiem nav malku skaldīt
Piekrītu, malku skaldīt smagāk un atbildīgāk
Slēpts komentārs: Raibais

     [+] [-]

, 2009-01-05 19:50, pirms 15 gadiem
palasi , ko viens fāters saka pie bloga par "pateicoties treneriem ".

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:28, pirms 15 gadiem
Raibais rakstīja: Šajā blogā čaļu fāteri pārsvarā dod tos pozitīvos rakstus, četrus atkodu reāli, tāpēc arī šoreiz viss tik pozitīvi. Mēs, pesimistiskie reālisti šoreiz zaudējām, jo pēc uzvaras viss ir bijis stratēģiski saplānots un ritējis pēc plāna, tā teiks Maksis ar Miļunu, arī satāvā līdz ar to kļūdu nav bijis, jo vairāk lobētās vietas vispār nav bijušas. Veiksme un cūcene šim monstru treneru duetam arī šoreiz bijusi sabiedrotā. Lai tad arī veicas, protams Puikiem paldies, malači ka nesalūza!
Nezinu vai atsauksies uz plaanu treneru duets, bet nevaru noliegt,ka veelamo rezultaatu jau 3. reizi shie treneri kaut kaa panaak.... Nav aizdomiigi? Neaizmirsiisim, ka augustaa vinji pirmo reizi LAT izciiniija arii Zholtoka kausu! Pie mums parasti treneri mainaas aatraak nekaa beidzas turniirs, bet te noturiigs treneru duets un arii panaakumi... Un tas viss ar pilniigi ''garaam'' sastaavu, puskomandu ''blatnjikiem'' un ''klibotaajiem'' uz abaam kaajaam! Nu, vai nav aizdomiigi Raibaa kungs, arii cienijamais Tekilas kungs, kursh pirmais piebljaava esportu, ka ar shaadu sastaavu izlidoshana garanteeta...
Bet par faateriem runaajot - Raibais arii ir nu jau hokeju pametusha puisha teevs, ne?

     [+] [-]

, 2009-01-05 21:54, pirms 15 gadiem
1. Rezultāts jau nu ir, noliegt nevar, tāpēc jau teicu šos veiksme nepameta arī šoreiz, lai jau veicas arī nākamgad.
2. Nezinu vai šie divi āksti vispār ir treneri, Miļunam fizkultūras institūts gan esot, bet Maxim nav nekā. Tādi visi mums treneri ne jau viņi vienīgie.Vai esi redzējis viņu treniņus individuāli, iesaku paskatīties, arī kā spēles vada, interesanti
3. Nē mans puika hokeju spēlē joprojām, arī abežoto sarakstā nav, esmu vienmēr bijis objektīvs, kas daudziem nepatīk, jo varu atļauties tāds būt, pakaļā nevienam nelienu.
4. Par dažiem personāžiem vairs nav jēga diskutēt, jo uzdevums izpildīts, bet Kuplais, Ermičs un Freibergs, nu ko tur diskutēt, ja jau esi zinātājs, tad taču piekritīsi, ka ar šīem uzvārdiem kaut kas kārtībā nav. Tā glužu nav, ka puse komandas klibo. Ir prieks protams par daudziem, ir jau čaļi par kuriem nav vērts diskutēt, jo viņi tiešām ir labi, uz Latvijas fona: Jekimovs, Straupe, Cinks, Iliško, Iepricināja arī Šmits, Ogorodņikovs. Bet vai tad Birziņam, Indrašam un vēl dažiem nevjadzēja tur būt. Protams šobrīd var teikt , ka nē. Tad jau redzēs nākamgad

     [+] [-]

, 2009-01-06 02:09, pirms 15 gadiem
Es prognozēju 7:0, bet 7:1 arī labi! Paliekam tur, kur mums ir jāpaliek.