Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

EKSPERTS: DIVI LIELĀKIE CILVĒKI LATVIJAS SPORTĀ

LG

Labvakar, mīļie!

Esmu saņēmis informāciju no Sportacentrs.com par to, ka man pienākas divi Burn dzērieni par lieliskākajiem komentāriem kādos no portāla rakstiem.
Lielā Galda misija ir cēla. Ne tikai nest gaismu mazā lietotājā prātā ar pārdomātiem, precīziem komentāriem, analīzēm un prognozēm, bet arī rūpēties par apkārtējiem, sabiedrību, cilvēci kopumā.

„Mūsu ķermeņa centrā ir maza svētnīca lotosa zieda formā,
Un tur ir neliela telpa.
Tur rodama debess un elle; saule, mēness un zvaigznes, uguns, zibens, un vēji- mūsu sirdī mājo visa pasaule.”

Šos burvīgos vārdus teicis Austrumu Gurū Upanišadas. Pārfrāzējot Raini- mēs esam lieli tik, cik mūsu sirds!
Šodien es gribētu atvērt savu sirdi un savus divus Burn dzērienus simboliski un svinīgi dāvāt diviem šībrīža Latvijas lieliskākajiem sporta cilvēkiem valstī.

Savu pirmo Burn dzērienu es atdodu Sandim Ozoliņam. Par to, ka viņš ir labs. Viņš ir par labu hokeju, par labu Latviju, par labu Dinamo! Viņš ir par labiem un godīgiem valstsvīriem, kuri beidzot varētu ieviest kārtību valstī. Sandi, es zināju, ka Tu esi lielisks hokejists, bet nevarēju iedomāties, ka esi arī tik labs cilvēks un iestājies par mūsu visu saulaino nākotni, palīdzot pašiem lielākajiem Latvijas altruistiem, sirds cilvēkiem, kuri ir gatavi atdot sevi visu, visu savu mantu, sadegt liesmās savas tautas dēļ! Viens no viņiem arī savulaik mūs mācīja, lai apgūstam angļu valodu un sakopjam savu sētu. Zinu, ka arī Tu esi šo viedo padomu ņēmis vērā, jo Tavi bērni angļu valodā ir tik lieliski, ka pat nemaz nezina savu valodiņu. Lūk, tā ir ziedošanās cēlu nācijas mērķu vārdā. Sandis savā dzīvē ir piepildījis „amerikāņa sapni”- no nekā kļuvis par augstāko izcilību- no ierindas NHL spēlētāja kļuvis par pašu Labāko Latvieti. Paldies Tev! Lai labi garšo!

Savu otro Burn es atdošu izcilākajam Latvijas sporta cilvēkam ārpus sporta laukumiem- Guntim Ulmanim. Bez viņa mums nebūtu laba Dinamo un labas valsts. Nebūtu arī laba Ozoliņa labajā Dinamo. Viennozīmīgi pats erudītākais un kompetentākais sabiedriskās dzīves vadītājs Latvijā Ulmaņa kungs ir ne tikai kompetents un cēls, bet arī dāsns, dāvājot mūsu valstij tautas klubu „Dinamo”. Kurš gan vēl tik vieglu smaidu uz lūpām spētu aptīt ap pirkstu pašu „Gazprom” un kopā ar labiem patriotiskiem domubiedriem izvilkt no viņu kabatām miljonus? Pateicoties Guntim, vismaz hokejā esam atgriezušies labajā Krievijā un varam baudīt īstus hokeja svētkus plašajā un varenajā Krievzemē. Gunti, dažus malkus no sava Burn Tu varētu atdot arī Jurim Savickim un Guntim Rāvim- abiem, kuri savulaik labi rūpējās par mūsu visu drošību, bet tagad savā dāsnumā iet viens pie Tavas kreisās rokas, bet otrs- pie labās!
Gunti, paldies Tev!

Sandi un Gunti! Rakstiet man ar PM, es pateikšu kodu. Sandi, Tavu vēstulīti gaidīšu uzreiz pēc spēles Omskā, bet Gunti- Tu nesteidzies, var arī rīt. Šodien un rīt dienas pirmā puse Tev noteikti diezgan karsta.

Ar mīlestību un plašu sirdi,
Ādams

Es savu Burn labrāt atdotu

  • 71

  • 11

  • 15

  • 31


Slēpts komentārs: Abrags

  -2 [+] [-]

, 2010-10-01 13:07, pirms 14 gadiem
Runaajot par Ozo (un arii citiem hokejistiem), es arii nebriinotos ka vinjsh iipashi labi nepaarzin LV politiku, kaa nekaa NHL speeleejot LV bija reti...un pro liimenii sportojot maz ir briivaa laika politiku peetiishanai...vai vienkaarshi politika vinju visspaar neinteresee un reaali ir po par to...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: einsteins

     [+] [-]

, 2010-10-01 13:13, pirms 14 gadiem
einsteins rakstīja: durni. joprojām vakaru no dienas neatšķir.
domāju būsi jau nedaudz sapratis savus stulbumus, bet nekā viss paliek ar vien trakāk.
p.s. Biedriņš - NBA policists
Ko viņš nepareizi uzrakstīja? Bez Ulmaņa iniciatīvas un Krievijas naudas nekāda Rīgas Dinamo nebūtu un mums nebūtu par ko priecāties ledus laukumos. Varētu gaidīt reizi gadā maija sākumu ar tradicionālajām 6-7 izlases spēlēm un viss.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-01 13:14, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Runaajot par Ozo (un arii citiem hokejistiem), es arii nebriinotos ka vinjsh iipashi labi nepaarzin LV politiku, kaa nekaa NHL speeleejot LV bija reti...un pro liimenii sportojot maz ir briivaa laika politiku peetiishanai...vai vienkaarshi politika vinju visspaar neinteresee un reaali ir po par to...
Un tieši tāpēc jo augstāki vērtēju viņu drosmi- pat īpaši nepārzinot situāciju Latvijas politikā- mesties pie labiem cilvēkiem un cēli cīnīties par ideju!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:19, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ko viņš nepareizi uzrakstīja? Bez Ulmaņa iniciatīvas un Krievijas naudas nekāda Rīgas Dinamo nebūtu un mums nebūtu par ko priecāties ledus laukumos. Varētu gaidīt reizi gadā maija sākumu ar tradicionālajām 6-7 izlases spēlēm un viss.
dzīvē hokejs ir galvenais un viss pārējais ir otršķirīgs?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:22, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: dzīvē hokejs ir galvenais un viss pārējais ir otršķirīgs?
Sporta fanam noteikti. Vēl alus vajadzīgs. Jau Senā Romas patrīciešiem bija skaidrs, ko vajag plebejiem (prastajai tautai)- "maizi un izpriecas". Romas impērija ar to ilgi noturējās.
Latvija pagaidām tikai 20 gadus turās, tā kā šis resurss vēl ne tuvu nav izsmelts.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:24, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Sporta fanam noteikti. Vēl alus vajadzīgs. Jau Senā Romas patrīciešiem bija skaidrs, ko vajag plebejiem (prastajai tautai)- "maizi un izpriecas". Romas impērija ar to ilgi noturējās.
Latvija pagaidām tikai 20 gadus turās, tā kā šis resurss vēl ne tuvu nav izsmelts.
kā redzi - par to pašu Romu runājot, tai teicienā ir 2 vārdi: bez "izpriecām" arī "maize".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 13:28, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kā redzi - par to pašu Romu runājot, tai teicienā ir 2 vārdi: bez "izpriecām" arī "maize".
Alus ir šķidrā maize. Un šis teiciens jau radies mūsu pašu valstī, tak čto viss štimt. Par šķidro suslu (maizi) pienācīgi rūpējās RD draugs un sponsors "Aldaris", ta kā izbaudi fana dzīves romantiku, nedomā par blakuslietām!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:28, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: cēli cīnīties par ideju!
Domaa vinji tur baigi cinaas, varbuut vienkaarshi lieka nauda netraucee kabataa

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:34, pirms 14 gadiem
Varētu tēlot pārsteigumu, bet diemžēl nesanāks. Nedaudz pat esmu gandarīts par to, kas šobrīd notiek ar Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 13:35, pirms 14 gadiem
par Ulmani 100 % jāpiekrīt. ne tikai izcilākais Latvijas sportā,bet arī politikā. ar lielām cerībām raugos uz šīm vēlēšanām - ja Ulmanis panāca krievijas karaspēka izvešanu, panāks arī samazināto pvn nodokli pienam un maizei!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:36, pirms 14 gadiem
Sandis viennozimigi ir malacis un izdarijis pareizu izvēli. Domāju jebkuram saprātīgam Latvietim ir skaidrs. Alternatīvas, par ko balsot, ir tikai divas - PLL vai Saskaņas centrs. Ne jau par valsts izpārdevējiem vai nacionālistiem balsosim. Valsts ir beidzot jāsakārto! Pats vēl neesmu izšķīries un galejo izvēli izdarīšu tikai rītdien. Gribētu arī dzirdēt sportacentra lietotāju viedokli, kurš iespējams palīdzēs man izdarīt izvēli. Ko Jūs iesakat - PLL vai Saskaņas centrs?
Slēpts komentārs: labdien

  +3 [+] [-]

, 2010-10-01 13:38, pirms 14 gadiem
SC = parex cilveeku nauda
PLL = Skeele, Kalviitis Slesers un citi kadri
Izveelies kuriem labaak gribi atdod valsts naudu (savu un uz priekshu

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 13:40, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Rīt visi uz vēlēšanām! Par Dinamo! Par PLL! Par rožainu un stabilu nākotni!
"Mēs bijām bezdibeņa pašā malā, bet tagad spersim platu soli uz priekšu".

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:42, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: par Ulmani 100 % jāpiekrīt. ne tikai izcilākais Latvijas sportā,bet arī politikā. ar lielām cerībām raugos uz šīm vēlēšanām - ja Ulmanis panāca krievijas karaspēka izvešanu, panāks arī samazināto pvn nodokli pienam un maizei!
Ta gan..Ulmanis.....Bez Ulmaņa jau gan Krievu karaspēks vēl tagad būtu Latvijā......domā, ko runā!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:43, pirms 14 gadiem
Pats_zinu rakstīja: Sandis viennozimigi ir malacis un izdarijis pareizu izvēli. Domāju jebkuram saprātīgam Latvietim ir skaidrs. Alternatīvas, par ko balsot, ir tikai divas - PLL vai Saskaņas centrs. Ne jau par valsts izpārdevējiem vai nacionālistiem balsosim. Valsts ir beidzot jāsakārto! Pats vēl neesmu izšķīries un galejo izvēli izdarīšu tikai rītdien. Gribētu arī dzirdēt sportacentra lietotāju viedokli, kurš iespējams palīdzēs man izdarīt izvēli. Ko Jūs iesakat - PLL vai Saskaņas centrs?
Ušakovs it kā ir ilgi bijis pie varas, bet Latvijas lauki turpina grimt nabadzībā, paskaties uz bezdarba procentu Latgalē... jādod beidzot iespēja tiem,kam tā nav bijusi dota - PLL!!! Zatlers ar Ušakovu mūs ir ieveduši krīzē, Ulmanis no tās izvedīs!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:44, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: SC = parex cilveeku nauda
PLL = Skeele, Kalviitis Slesers un citi kadri
Izveelies kuriem labaak gribi atdod valsts naudu (savu un uz priekshu
Tu te nenirgājies!
SC ir gudri jauni politiki ar simpātisko, pieklājīgo Rīgas mēru priekšgalā. Par blakuslietām saistiībā ar finansējumu neinteresējos. Skatos vīru no cepures, kā teikt.
PLL savukārt ir teju viss Latvijas sporta un kultūras zieds. Ko vērts vien ir Sanda Ozoliņa un Raimonda paula atbalsts. Un tāpat atšķirībā no citiem politikiem vinu līderi savu vārdu tur. Tas ir CIETI!

  -3 [+] [-]

, 2010-10-01 13:48, pirms 14 gadiem
sienaazis rakstīja: Ta gan..Ulmanis.....Bez Ulmaņa jau gan Krievu karaspēks vēl tagad būtu Latvijā......domā, ko runā!!
Bez Ulmaņa mums nemaz neatkarības nebūtu,atmodas laika līderis, kas arī nozīmē, ka joprojām būtu psrs un protams arī Krievijas karaspēks Latvijā. Iesaku pamācīties vēsturi,ja pats neesi tik vecs un neatceries...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 13:48, pirms 14 gadiem
Pats_zinu rakstīja: SC ir gudri jauni politiki ar simpātisko, pieklājīgo Rīgas mēru priekšgalā.
Vinji gana suliigi lamaajas sevishki RD seedees, man ari patiik. CIETI bl..!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:49, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Ušakovs it kā ir ilgi bijis pie varas, bet Latvijas lauki turpina grimt nabadzībā, paskaties uz bezdarba procentu Latgalē... jādod beidzot iespēja tiem,kam tā nav bijusi dota - PLL!!! Zatlers ar Ušakovu mūs ir ieveduši krīzē, Ulmanis no tās izvedīs!
Man lauki neinteresē. Dzīvoju Rīgā un nekur citur braukt netaisos.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 13:50, pirms 14 gadiem
Jebkurš normāls latvietis balsos par vienu no trim politiskiem spēkiem- PCTVL, Saskaņas Centru vai PLL. Šī arī būtu ideālā koalīcija, ja vien, dieviņ dod, PCTVL tiek iekšā. Te es saredzu ideālu komandu- vienu komandas daļu veidotu kārtīgi nacionālisti, tautsaimniecības atjaunotāji ar stingrām valsts un nācijas interesēm (AŠ, AŠ), bet otro daļu- balansējošie, draudzīgie integratori, kuri arī palīdzēs Latvijas ekonomiku pavērst perspektīvajā Austrumu virzienā.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-01 13:52, pirms 14 gadiem
Pats_zinu rakstīja: Man lauki neinteresē. Dzīvoju Rīgā un nekur citur braukt netaisos.
jā un kartupeļus un pienu gatavo Maximas pavārītes. tā jau ir,mums te Rīgā ar laukiem nekāda sakara

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:54, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Jebkurš normāls latvietis balsos par vienu no trim politiskiem spēkiem- PCTVL, Saskaņas Centru vai PLL. Šī arī būtu ideālā koalīcija, ja vien, dieviņ dod, PCTVL tiek iekšā. Te es saredzu ideālu komandu- vienu komandas daļu veidotu kārtīgi nacionālisti, tautsaimniecības atjaunotāji ar stingrām valsts un nācijas interesēm (AŠ, AŠ), bet otro daļu- balansējošie, draudzīgie integratori, kuri arī palīdzēs Latvijas ekonomiku pavērst perspektīvajā Austrumu virzienā.
un par Daugavas racējiem ne?

  +6 [+] [-]

, 2010-10-01 13:55, pirms 14 gadiem
Patiesībā, lai KHL nerastos problēmas ar Latvijas himnas atskaņošanu, kā tas nesen notika pie hantiem un mansiem, Latvija, līdzīgi kā Putinistāna varētu pārņemt bijušo PSRS himnu. Manuprāt, hokeja vārdā tas būtu attaisnojami, jo nekas cits jau mums nav vajadzīgs. Tad varētu sezonas atklāšanās vai noslēgumos visa arēna draudzīgi dziedāt "sojuz ņerušimij". Kā izrādās, nemaz tik tālu tie vārdi no patiesības nav, tas "sojuz" tiešām ir grūti "rušimij", tepat vien vēl esam.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:56, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Jebkurš normāls latvietis balsos par vienu no trim politiskiem spēkiem- PCTVL, Saskaņas Centru vai PLL. Šī arī būtu ideālā koalīcija, ja vien, dieviņ dod, PCTVL tiek iekšā. Te es saredzu ideālu komandu- vienu komandas daļu veidotu kārtīgi nacionālisti, tautsaimniecības atjaunotāji ar stingrām valsts un nācijas interesēm (AŠ, AŠ), bet otro daļu- balansējošie, draudzīgie integratori, kuri arī palīdzēs Latvijas ekonomiku pavērst perspektīvajā Austrumu virzienā.
Par PLL kā "tautsaimniecības atjaunotājiem" pilnīgi piekrītu- vislabāk saremontēt nestrādājošu mehānismu (lasi- izlabot pieļautās kļūdas) var tieši tas, kurš šīs kļūdiņas ir pieļāvis, jo zina, tieši kurā vietā ir jāremontē. Laist pie remontēšanas cilvēkus no malas, kuriem paies laiks, kamēr vispār iepazīs mehānisma uzbūvi, būtu neprāts un avantūra, ko mūsu valsts nedrīkstētu atļauties, tikai ne tagad.

     [+] [-]

, 2010-10-01 13:58, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Jebkurš normāls latvietis balsos par vienu no trim politiskiem spēkiem- PCTVL, Saskaņas Centru vai PLL. Šī arī būtu ideālā koalīcija, ja vien, dieviņ dod, PCTVL tiek iekšā. Te es saredzu ideālu komandu- vienu komandas daļu veidotu kārtīgi nacionālisti, tautsaimniecības atjaunotāji ar stingrām valsts un nācijas interesēm (AŠ, AŠ), bet otro daļu- balansējošie, draudzīgie integratori, kuri arī palīdzēs Latvijas ekonomiku pavērst perspektīvajā Austrumu virzienā.
Taisnība. Biju piemirsis Bites ar viedo Tatjanu Zdanoku priekšgalā. Sis arī ir labs variants, tikai mazliet bail, ka cik saprotu vini var netikt iekšā un tad sanāks ka savu balsi būšu izmetis vējā, līdz ar to atdevis valsts izpārdevējiem. To nedrīkst pielaut!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 13:59, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Patiesībā, lai KHL nerastos problēmas ar Latvijas himnas atskaņošanu, kā tas nesen notika pie hantiem un mansiem, Latvija, līdzīgi kā Putinistāna varētu pārņemt bijušo PSRS himnu. Manuprāt, hokeja vārdā tas būtu attaisnojami, jo nekas cits jau mums nav vajadzīgs. Tad varētu sezonas atklāšanās vai noslēgumos visa arēna draudzīgi dziedāt "sojuz ņerušimij". Kā izrādās, nemaz tik tālu tie vārdi no patiesības nav, tas "sojuz" tiešām ir grūti "rušimij", tepat vien vēl esam.
Pilnībā piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:00, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Patiesībā, lai KHL nerastos problēmas ar Latvijas himnas atskaņošanu, kā tas nesen notika pie hantiem un mansiem, Latvija, līdzīgi kā Putinistāna varētu pārņemt bijušo PSRS himnu.
VArbuut peec 2 oktobra sho "probleemu" kaads atrisinaas

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:02, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Ušakovs it kā ir ilgi bijis pie varas, bet Latvijas lauki turpina grimt nabadzībā, paskaties uz bezdarba procentu Latgalē... jādod beidzot iespēja tiem,kam tā nav bijusi dota - PLL!!! Zatlers ar Ušakovu mūs ir ieveduši krīzē, Ulmanis no tās izvedīs!
Nu jā, Šleseram un Šķēlei izdevības nav bijušas, par maz privatizēja, raušot miljonus. Domā, ko raksti. Kalvītis bija no tās pašas brandžas.

     [+] [-]

, 2010-10-01 14:03, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Bez Ulmaņa mums nemaz neatkarības nebūtu,atmodas laika līderis, kas arī nozīmē, ka joprojām būtu psrs un protams arī Krievijas karaspēks Latvijā. Iesaku pamācīties vēsturi,ja pats neesi tik vecs un neatceries...
nu jā.."mazais", ja esi dzimis ap 93. gadu, tad jau tas tikai normāli, ka nezini, kas bijis pirms tam

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:16, pirms 14 gadiem
sienaazis rakstīja: nu jā.."mazais", ja esi dzimis ap 93. gadu, tad jau tas tikai normāli, ka nezini, kas bijis pirms tam
labs piegājiens - izlasīt,ko es saku un atkārtot to pašu,tikai uz otru pusi. gaiša tev galva. nu neesmu dzimis ap 93.gadu,ko tagad darīsim?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:16, pirms 14 gadiem
tu laikam esi ar 8 klašu izglītību (Max)

Pats_zinu rakstīja: Sandis viennozimigi ir malacis un izdarijis pareizu izvēli. Domāju jebkuram saprātīgam Latvietim ir skaidrs. Alternatīvas, par ko balsot, ir tikai divas - PLL vai Saskaņas centrs. Ne jau par valsts izpārdevējiem vai nacionālistiem balsosim. Valsts ir beidzot jāsakārto! Pats vēl neesmu izšķīries un galejo izvēli izdarīšu tikai rītdien. Gribētu arī dzirdēt sportacentra lietotāju viedokli, kurš iespējams palīdzēs man izdarīt izvēli. Ko Jūs iesakat - PLL vai Saskaņas centrs?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:17, pirms 14 gadiem
Ja Latvieši paši ievēlēs SC vai LPP tad laikam esam to pelnijuši būt banānu republikai...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-01 14:18, pirms 14 gadiem
Pats_zinu rakstīja: Sandis viennozimigi ir malacis un izdarijis pareizu izvēli. Domāju jebkuram saprātīgam Latvietim ir skaidrs. Alternatīvas, par ko balsot, ir tikai divas - PLL vai Saskaņas centrs. Ne jau par valsts izpārdevējiem vai nacionālistiem balsosim. Valsts ir beidzot jāsakārto! Pats vēl neesmu izšķīries un galejo izvēli izdarīšu tikai rītdien. Gribētu arī dzirdēt sportacentra lietotāju viedokli, kurš iespējams palīdzēs man izdarīt izvēli. Ko Jūs iesakat - PLL vai Saskaņas centrs?
SC solīja mums otru valsts valodu, manuprāt kārdinošs solījums katram latvietim. PLL - viņu trumpis savukārt ir pieticība, viņi saprot tautu, jo gan Šķēle gan Šlesera k-gs abi ir diegan trūcīgi cilvēki, kuri nekad nav zaguši un nezags atšķirībā no miljonāra Dombrovska, kurš dzīvo Jūrmalas kāpās. Ā, un tā Jūrmalgeita, tas bija LTV1 safabricējums.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:19, pirms 14 gadiem
smadzeņu vietā laikam tev silikons aug, kā var cilvēks 15 gadu garumā intesīvi apzagt valsti (šķēļe) un kāds par viņu gribēt balsot! Tikai tāpēc ka viņš atkal kautko sola...

labdien rakstīja: Rīt visi uz vēlēšanām! Par Dinamo! Par PLL! Par rožainu un stabilu nākotni!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:21, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu jā, Šleseram un Šķēlei izdevības nav bijušas, par maz privatizēja, raušot miljonus. Domā, ko raksti. Kalvītis bija no tās pašas brandžas.
acīmredzot neesi pietiekami daudz diskusijas skatījies,tāpēc piedošu tev tavu nezināšanu. ja gribi,vari balsot par Zatleru, bet es zinu,ka gribu,lai kāds cieti aizstāv mūsu intereses. tāpat arī nodokļa samazinājumu pienam un maizei. kalvītis pat sarakstā nav. šķēle un šlesers ir jālaiž pie darba - viņi redz,ka viss iet uz grunti,tāpēc ir gatavi palīdzēt. bet tādiem rējējiem kā tev jau nekad nav labi

     [+] [-]

, 2010-10-01 14:22, pirms 14 gadiem
šķiet ka pats nelabais šo cilvēku ir apsēdis!

Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Jebkurš normāls latvietis balsos par vienu no trim politiskiem spēkiem- PCTVL, Saskaņas Centru vai PLL. Šī arī būtu ideālā koalīcija, ja vien, dieviņ dod, PCTVL tiek iekšā. Te es saredzu ideālu komandu- vienu komandas daļu veidotu kārtīgi nacionālisti, tautsaimniecības atjaunotāji ar stingrām valsts un nācijas interesēm (AŠ, AŠ), bet otro daļu- balansējošie, draudzīgie integratori, kuri arī palīdzēs Latvijas ekonomiku pavērst perspektīvajā Austrumu virzienā.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:24, pirms 14 gadiem
Korncreature rakstīja: smadzeņu vietā laikam tev silikons aug, kā var cilvēks 15 gadu garumā intesīvi apzagt valsti (šķēļe) un kāds par viņu gribēt balsot! Tikai tāpēc ka viņš atkal kautko sola...
un cik Zatlers tev maksā par šiem komentāriem??? nabags izmisīgi grib saglabāt varu,pat algo par piecīti šitādus drukātājus. zinam tādus,kas mākslīgi veido sabiedrisko domu

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:28, pirms 14 gadiem
Korncreature rakstīja: šķiet ka pats nelabais šo cilvēku ir apsēdis!
Vai vienkaashi vinjam nav ko dariit

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 14:33, pirms 14 gadiem
Korncreature rakstīja: tu laikam esi ar 8 klašu izglītību (Max)
Kludies draugs.man ir 10 klases un gandriz arii pabeidzu 11, tachu biju speiests sakt stradat un pelnit naudu, tapec ar Diplomu lielities nevaru tachu zinashanas man ir. Bet ja tu nesaproti, ka vieniigie kas muus var izvikt no šīs bedres ir AŠ2 un viņu komanda, tad man Tevis draugs no sirds ir žēl. Punkts. PAR labu Dinamo! Par labu hokeju! Par Labu Latviju. CIETI!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-01 14:40, pirms 14 gadiem
Pats_zinu rakstīja: Kludies draugs.man ir 10 klases un gandriz arii pabeidzu 11
Esi tipisks PLL veleetaajs

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 14:46, pirms 14 gadiem
Tūlīt sāksies kārtējā RD spēle, noteikti jāskatās un īpaša vērība jāpievērš Ozo spēlei. Pilnīgi droši, ka priekšvēlēšanu dienā viņš spēlēs ar dubultu, pat trīskāršu atdevi.
Galu galā uz kārts ir likts tik daudz- labā hokeja, labā RD, labā Ozo un labo latviešu labais vārds un, iespējams, liktenis nākamajiem 4 gadiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 14:47, pirms 14 gadiem
Vai gan jūs mazprātiņi nezinat, ka šodien priekšvēlēšanu aģitācija ir aizliegta, vai jūs tiešām aiz gara laika rakstat šos debilos komentārus un jums par to neviens nemaksā? OMG, patiešām ceru, ka jūs par to saņemat naudu... Muļķu zeme...
Bimbambola sarkasms kā vienmēr izcils!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-01 15:12, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Vai gan jūs mazprātiņi nezinat, ka šodien priekšvēlēšanu aģitācija ir aizliegta, vai jūs tiešām aiz gara laika rakstat šos debilos komentārus un jums par to neviens nemaksā? OMG, patiešām ceru, ka jūs par to saņemat naudu... Muļķu zeme...
Bimbambola sarkasms kā vienmēr izcils!
nu tik skarbi varbūt nevajadzēja, bet man arī īpaši aizdomīgi šķiet Korncreature un Garyll komentāri. noteikti domā vienu, bet raksta otru,jo ir samaksāts. neticu,ka viņi šobrīd ir par Avangard

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 15:24, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: bet tādiem rējējiem kā tev jau nekad nav labi
Tu esi aizmirsies. Rej suņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 15:51, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu tik skarbi varbūt nevajadzēja, bet man arī īpaši aizdomīgi šķiet Korncreature un Garyll komentāri. noteikti domā vienu, bet raksta otru,jo ir samaksāts. neticu,ka viņi šobrīd ir par Avangard
Nu tu ar saviem komentāriem tikai apstiprini manis teikto, un tikai nostiprini manu pārliecību par to, ka pēc augstskolas beigšanas šī valsts ir jāpamet. Lai tev dzīvē veicas, jo ja nav prāta, varbūt vismaz veiksme palīdzēs.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 15:55, pirms 14 gadiem
Zatlets ir prezidents - viņš nekandidē vēlēšanās un nav nevienas partikas sarakstā! Kāds sakars prezidentam ar vēlēšanām?

Labei, neuzskatu ka ir tevi jegās diskutēt.

Swordsman rakstīja: un cik Zatlers tev maksā par šiem komentāriem??? nabags izmisīgi grib saglabāt varu,pat algo par piecīti šitādus drukātājus. zinam tādus,kas mākslīgi veido sabiedrisko domu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 15:57, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Korncreature un Garyll komentāri. noteikti domā vienu, bet raksta otru,jo ir samaksāts. neticu,ka viņi šobrīd ir par Avangard
Par ko tad es agiteeju par Avangardu?!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 15:57, pirms 14 gadiem
Paskaties vel reklāmas! Man žēl par tavu dzīves stāstu, bet tas ir vājprāts balsot par vislielākajiem zagļiem Baltijā... Beidzot Latvija ir uz pareizā ceļa un vai tiešām atkal tā jāpataisa par banānu republiku!

Pats_zinu rakstīja: Kludies draugs.man ir 10 klases un gandriz arii pabeidzu 11, tachu biju speiests sakt stradat un pelnit naudu, tapec ar Diplomu lielities nevaru tachu zinashanas man ir. Bet ja tu nesaproti, ka vieniigie kas muus var izvikt no šīs bedres ir AŠ2 un viņu komanda, tad man Tevis draugs no sirds ir žēl. Punkts. PAR labu Dinamo! Par labu hokeju! Par Labu Latviju. CIETI!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 15:58, pirms 14 gadiem
Korncreature rakstīja: Zatlets ir prezidents - viņš nekandidē vēlēšanās un nav nevienas partikas sarakstā! Kāds sakars prezidentam ar vēlēšanām?

Labei, neuzskatu ka ir tevi jegās diskutēt.
Tas,ka tu neesi nevienā sarakstā,nenozīmē,ka citi arī nav. neesi jau nekāds pasaules centrs

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 16:03, pirms 14 gadiem
Ādams labi pacenties.Ulmanis Burnu protams ir godam nopelnijis,bet Sandim ,domāju par Latvijas politiķiem ir nospļauties.Kuru naudas devējs (kluba īpašnieks )teiks reklamēt,to arī slavēs.Jo intervijās Ozoliņš ir atzinis,ka sevi uzskata vairāk par amerikāni ,kā latvieti.Runājot par rītdienu ,iesaku tomēr aiziet nobalsot,bet ja neiesiet,tad pēc tam neīdat ,ka mums draņķīga valdība .Galu galā ir iespēja mainīt varu ik pa divi gadi (saeima,pašvaldība),tikai prātiņa nepietiek.Un visādiem AŠ2,GU sen bija laiks vēstures mēslainē.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 16:05, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Nu tu ar saviem komentāriem tikai apstiprini manis teikto, un tikai nostiprini manu pārliecību par to, ka pēc augstskolas beigšanas šī valsts ir jāpamet. Lai tev dzīvē veicas, jo ja nav prāta, varbūt vismaz veiksme palīdzēs.
žēl. jo tomēr tas viesa zināmu cerības stariņu,ka tā sauktajā muļķu zemē ir tādi cilviēki kā tu - ar gaišu skatu,krietni virs vidējā,kuri uz visu notiekošo ir cienīgi paskatīties "no malas". Esmu pārliecināts,ka arī jebkurā citā pasaules valstī tu būsi viens no gaišākajiem valsts prātiem. varbūt tomēr padomā un paliec Latvijā - tieši izcilības mūs var izvest no purva.
katrs jau spēj muti atvērt un citus par muļķiem saukt,bet redzu,ka tu esi viens no tiem,kas tiešām nav viduvējība un ir cienīgs teikt šos vārdus. To respektēju

     [+] [-]

, 2010-10-01 16:07, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Par ko tad es agiteeju par Avangardu?!
gribot negribot tā jāsecina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 18:01, pirms 14 gadiem
Es, kā maigā dzimuma pārstāve pilnīgi piekrītu rakstītajam. Par Ozoliņu gribētu piebilst, ka viņš ir arī kārtīgs vīrietis, jo vispirms ir apmierinājis vienu sievieti, kura lai arī ir divu bērnu māte un stāvējusi klāt viņa dzīves smagākajos brīžos...bet, hei, nu kāpēc nepamainīt, ja viņš ir īsts vīrietis un to spēj! Es jau pati sen vēroju, ka Anna tāda nepiesieta ganās! Malacis puika, piesēja! CIETI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-01 19:18, pirms 14 gadiem
Rozmarija Grūbere rakstīja: Es, kā maigā dzimuma pārstāve pilnīgi piekrītu rakstītajam. Par Ozoliņu gribētu piebilst, ka viņš ir arī kārtīgs vīrietis, jo vispirms ir apmierinājis vienu sievieti, kura lai arī ir divu bērnu māte un stāvējusi klāt viņa dzīves smagākajos brīžos...bet, hei, nu kāpēc nepamainīt, ja viņš ir īsts vīrietis un to spēj! Es jau pati sen vēroju, ka Anna tāda nepiesieta ganās! Malacis puika, piesēja! CIETI!
Nedaudz pāršāvi pār strīpu,jeb kā teikts svētajos rakstos :Netiesā un netiksi tiesāts! Un Dievs devis pašam(-ai?),nodzīvot nevienam nenodarot pāri.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 19:44, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Tā kā šeit ir hokeja sadaļa tad cilvēki,partijas būtu jāvertē pec tā kā viņu lemumi ietekmejuši sportu neviss ko piecirtuši.Vadoties no šiem kritērijiem pie "tumšajiem spēkiem" viennozīmīgi ir jāpieskaita ASK Ogre gremdētājus - aizsardzības ministru I.Lieģi(Pilsoniskā savienība/Vienotība) Taupības dēļ AM atsakās no sportam dotajiem solījumiem Taupības dēļ AM atsakās no sportam dotajiem...
noteikti šeit arī savu pirkstu pielicis vīrs "dzelzs žaketē" (JL/Vienotība)
šitie demagogi gan kretinē, protams tik daudz smadzeņu jau nav,lai saprastu,no kā tas viss sākās un kāpēc tā taupība bija nepieciešama. Kalvītis,Šlesers,nasing spešal un co to krīzi tik lielu izraisīja ar savu absolūto nekompetenci un mantrausību. kad nekas cits tiem muļķiem neatliek,kā notīties, tā kādam tas viss jāizstrebj. un vēl nav kauna pārmest, ka kaut kas nogriezts esot. nebūtu treknie idioti pie varas, nevienam nekas nebūtu nost jāņem. bet cilvēki jau pārāk aprobežoti,lai to saprastu

  +3 [+] [-]

, 2010-10-01 19:45, pirms 14 gadiem
Jānis Klimovičs rakstīja: Nu tu ar saviem komentāriem tikai apstiprini manis teikto, un tikai nostiprini manu pārliecību par to, ka pēc augstskolas beigšanas šī valsts ir jāpamet. Lai tev dzīvē veicas, jo ja nav prāta, varbūt vismaz veiksme palīdzēs.
atvaino,bet tu esi vnk muļķis, kā tik aprobežots cilvēks var būt,nesaprotu un vēl mēģina kaut ko par citiem spriest Latvijai būs tikai labāk,ja tādi kā tu aiztīsies. bimbja topikos vienmēr var parēkt par tādiem kā tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-01 19:58, pirms 14 gadiem
Autors labi uzrakstījis ! Izskatās tikai ,ka daudziem šeit ir problēmas ar ironijas uztveri un uzņem visu tekstā rakstīto burtiski ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 20:59, pirms 14 gadiem
Nu tad beidzot Adams ir atgriezies!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 22:01, pirms 14 gadiem
Volx, tieši to bieži pārmet latviešiem - šaura,taisnvirziena domāšana, tā teikt, "neredz aiz kokiem mežu"... tāpec nav ilūziju,ka kaut kas mainīsies uz labu,kamēr vien būs tādi vēlētāji...
vieni uztaisa mēslus,kā rezultātā nav valstij naudas,ir jāaizņemas. bet nē,mēs esam tik "gudri", ka vainosim nevis viņus, bet tos,kas tagad vnk spiesti to visu strēbt ārā.. nesaku,ka viņi dara visu vislabāk un visprasmīgāk, bet nu kamoon - vainot viņus,ka naudas nav, ir vnk idiotisms. nu bet protams,mums jau nav vajadzīgs izcils baņķieris,kuram ir izpratne par lietām - uzvalks nepareizs. tā vietā mums vajag pie finansēm laist visādus "nasing spešalus". bet atmiņa jau par īsu,kas no tā visa sanāca.
nu nav hokejs vienīgā nozare valstī, lai cik tas tev dīvaini neliktos. viss ir savstarpēji saistīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 22:20, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: MaryJane es vēlreiz atkārtoju ka šeit ir hokeja portāls un mēs varam tikai vērtēt to ko viņi ir izdarījuši vai nav izdarījusi šajā lauciņā.Hokejā to sauc par statistiku un daudzi saka ka viņa nemelo
Šeit nav hokeja portāls. Šis ir sporta portāls.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-01 22:33, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: MaryJane es vēlreiz atkārtoju ka šeit ir hokeja portāls un mēs varam tikai vērtēt to ko viņi ir izdarījuši vai nav izdarījusi šajā lauciņā.Hokejā to sauc par statistiku un daudzi saka ka viņa nemelo
paklau,tu lasīt nemāki,vai vnk nesaproti? izlasi kārtīgi manu iepriekšējo komentāru un tā būs atbilde arī uz šo. ko nozīmē "izdarījis hokejā", Latvijas ekonomika ir vienots mehānisms, ja iet uz augšu,būs labi arī hokejam, ja viss ir izšķērdēts,tad naudas nebūs. ko iesaki - pamazināt minimālo algu, noņemt pensionāriem,skolotājiem, lai tikai hokejam vairāk naudas?
kad izdalīsi katram vienu miljonu, par kuru katram uzturēt savu hokeja komandu - TIKAI UN VIENĪGI TAD varēsi salīdzināt, ko kurš izdara,kurš labāk tiek galā utt.
un vēlreiz prasu - no kā tad radās situācija,ka visam,ieskaitot hokeju, naudas nepietiek? a tu te sūti par nasing spešalu runāt uz citu sadaļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 00:19, pirms 14 gadiem
Ādams protams labs kā parasti.Šeit gan lasītāji ir zombēti uz DINAMO un tik dziļu ironiju nespēj saskatīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-02 00:56, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: MaryJane hokeja sadaļā neapspriež starpetniskos,politiskos,fiskālā defīcīta jautājums bet gan jautājumus kas saistīti ar hokeju!Tāpēc es arī vertēju no hokeja skatu punkta.Pensionārs tak arī vērtē no sava skatu punkta notiekošos procesus.Un protams neviens viedoklis nebūs objektīvs jo katrs skatās no sava redzesloka.Šajā gadījumā tas ir Ādama skatījums ap hokeju(sarkastisks).Nevienam te nevajag nekādu politisko analīzi vienkārši savilkām galus kas atiecas uz hokeju un dariet tālāk ko gribat(vēlējiet par ko jums svarīgāk).
bet mīļais cilvēk - jā,katrs skatās no sava skatu punkta,bet ne jau tik ārkārtīgi šauri,kā tu to skaties. ja hokejs,hokejs - tev nepatika,ka taupības dēļ noņēma naudu hokejam,pareizi? nu tad tiešām tik grūti nedaudz ar galvu padomāt un sludināt par vainīgajiem tos,kuru dēļ ir tāda krīze,ka hokejam naudu jāņem nost, nevis tos,kas vnk bija spiesti to darīt?
pazīstu vairākus skolotājus - protams,ka viņi skatās no sava redzes viedokļa,cik liela alga skolotājiem. bet viņi,protams,ir pietiekami izglītoti un domājoši un vaino tos,kuru dēļ valstī ir tāda situācija(kalvītis un ko),ka bija jāsamazina alga,nevis tos,kuri konkrētā brīdī bija pie varas. tiešām vienu nieka solīti tālāk nespēj izdomāt? tas jau ir atbaidoši. nav iebildumu,ka interesē tikai nauda hokejam, bet tad lūdzu arī saproti,kāpēc tās naudas nav. ar tavu domāšanu tieši tiks iebalsoti tie,kuri visus mēslus izraisījuši

     [+] [-]

, 2010-10-02 00:58, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: Ādams protams labs kā parasti.Šeit gan lasītāji ir zombēti uz DINAMO un tik dziļu ironiju nespēj saskatīt.
drīkst pajautāt,kurus tu šeit uzskati par tiem,kas nespēj to ironiju saskatīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 11:01, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: MaryJane beidz te visādas politiskās muļķības rakstīt.Te ir hokeja sadaļa un politiķiem katram sava vieta.Lieģim tā izrādījās tuvāk parašai
nu zini,man gan šķiet,ka tieši tu sāki muļķības rakstīt. džeki te āktījās, a tu atnāc pa nopietno,pie tam pilnīgi garām. neticu,ka esi tik stulbs,domāju,pats labi saproti,ka man ir taisnība. bet vai nu tev partejiskā piederība,vai kas liek gvelzt visādas blēņas. protams,taktika laba - kad nav ko atbildēt, vnk pasaki "beidz rakstīt muļķības"

pēc tavas loģikas - nozagšu naudu cilvēkam, kurš tagad nevarēs nopirkt hokejnūju savam dēlam. kurš ir vainīgs,ka dēls netika pie hokejnūjas - es,kurš naudu nozaga, vai sliktais tētis,kurš nenopirka? tu,protams, esi tik gudrs un saki,ka tētis vainīgs. uz priekšu, tas mums Latvijā tikai trūkst - vēlētāju ar tik tālredzīgu skatījumu

     [+] [-]

, 2010-10-02 11:06, pirms 14 gadiem
un nespēju vien apbrīnot tavu pantiņu par hokeja sadaļu. tiešām tik grūti izlasīt un saprast,ka es arī par hokeju šeit rakstu ar domu - kurš vainīgs,ka hokejam nav naudas. cik reiz jau rakstu,vēl tu nesaproti vai negribi saprast. nja,sportisti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-02 23:54, pirms 14 gadiem
es savu burnu noteikti atdotu andrim, ar noteikumu, ka viņš nopirktu vēlvienu un pacienātu arī savu draugu aināru, jo tās darvas mucas, kas ir lijušas pār šo divu visnotaļ cienījamo kungu galvām - nevienam Bērnu slimnīcas mazajam pacientiņam pat ļaunākajos murgos nerādītos. Cieti džeki cietā valstī! Par labiem ļaudīm un par labu hokeju!