Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "Pārbaudes spēlē Polijā gatavosimies nākamajai sezonai"

Agris Suveizda

Kazakevičs: "Pārbaudes spēlē Polijā gatavosimies nākamajai sezonai"
Dainis Kazakevičs. Foto: LFF

Latvijas futbola izlase rītvakar Varšavas Nacionālajā stadionā aizvadīs gada noslēdzošo spēli, pārbaudes mačā tiekoties ar Polijas valstsvienību, kuru martā gaida pārspēles par tikšanu uz "Euro 2024" finālturnīru - pusfinālā, ļoti iespējams, pretī stāsies Igaunija. Latvijas Futbola federācija piedāvā galvenā trenera Daiņa Kazakeviča un Polijā spēlējošā Andreja Cigaņika sacīto pirmsspēles preses konferencē.

Dainis Kazakevičs: "Laikam īpaši nefokusējamies uz Polijas izlases rezultātiem šajā ciklā. Fokusējamies uz savu spēli, gatavojamies nākamajai sezonai. Mums ir savas idejas, ko vēlamies realizēt rītdienas mačā, balstoties uz komandu spēku samēriem. Atsevišķās spēles fāzēs rīt varam pamēģināt spēlētājus, pozīcijas, virknējumus, kurus līdz šim nebijām mēģinājuši. Ņemot vērā pārbaudes spēles fonu, no mūsu puses būs uzstādījums pamēģināt dažas atsevišķas lietas pret spēcīgu pretinieku. Arī iepriekš citās spēlēs to jau mēģinājām."

Jā, esam izpētījuši pēdējās spēles tieši jaunā trenera vadībā. Ņemot vērā viņiem prognozēto sākumsastāvu, redzam lielas līdzības ar iepriekšējās spēlēs redzēto. Varam prognozēt līdzīgus pamatprincipus viņu spēlē. Visas spēles scenāriju grūti prognozēt, jo abas spēles ir atkarīgas no abām komandām, no to parādītā snieguma. Saprotam, kurās laukuma zonās un kurās spēles fāzēs varam pamēģināt iegūt priekšrocības. Skaidrs, ka šajā spēlē gatavosimies nākamajā sezonā gaidāmajiem pārbaudījumiem. Polijas komanda ir nopietns, spēcīgs pretinieks. Jā, viņi nav īsti apmierināti ar savu veikumu šajā ciklā. Domāju, savu skatītāju priekšā viņi būs ļoti motivēti. Viens no mērķiem rītdienas spēlei ir sameklēt savus četrus piecus momentus, lai būtu iespējas gūt vārtus."

Andrejs Cigaņiks: "Jā, spēlēju Ekstraklasē, daudz skatos arī Polijas izlases spēles. Mums nevajadzētu daudz satraukties par uzvārdiem. Tas nav jaunums man un izlases komandas biedriem, ka pretiniekos ir spēlētāji ar lielāku starptautisko reputāciju. Pēc spēles ar Horvātiju jūtos ļoti labi. Man nav problēmu spēlēt ik pēc divām dienām, klubā labi trenējamies. Cik runāju ar pārējiem spēlētājiem, visi ir gatavi. Ne katru dienu ir iespēja spēlēt tik liela skatītāju skaita priekšā, tāpēc cīnīsimies rīt un mēģināsim sevi parādīt no labākās puses. Polijas izlase ir mērķis visiem poļu futbolistiem. Esmu pārliecināts, ka rītdienas spēlē būs daudz skautu. Jā, tā ir pārbaudes spēle, bet katrā spēlē vari parādīt savu līmeni. Pie laba snieguma, laba rezultāta – viss var būt."

Preses konferencē notika arī viedokļu apmaiņa starp žurnālistu Edmundu Novicki un galveno treneri Daini Kazakeviču, kuram nepatika pārmetums par neļaušanu veidot dažas neilgas intervijas ar futbolistiem izlases viesnīcā.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/17237/d-kazake...

1 2 48 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2023-11-20 22:04, pirms 5 mēnešiem
Kā tas jāsaprot? Vai tad Kazakevičs nākamgad turpinās trenēt izlasi?

  +9 [+] [-]

, 2023-11-20 22:17, pirms 5 mēnešiem
Jā viņš ir neaizvietojams! Pats sevi iecēla par treneri un tikai pats var sevi atcelt. Tāda nu ir realitāte tagadējā LFF.

  +3 [+] [-]

, 2023-11-20 22:24, pirms 5 mēnešiem
Nu anekdotes turpina stāstīt Dainis😆😆😆 Nu Nu līdzjutēji tevi izsvilps🤪

  +2 [+] [-]

, 2023-11-20 22:26, pirms 5 mēnešiem
Pozitīvas ziņas par Daiņa nākotni nāk no Spota studijas raidījuma. LTV1 jau sāk runāt, ka Stipičš gaida ziņas no LFF un pieminēja, ka vai nu Dainis atkāpjas, vai arī LFF viņu atstādina.
Ceru, ka taisnība!🙏

  +2 [+] [-]

, 2023-11-20 22:26, pirms 5 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Kā tas jāsaprot? Vai tad Kazakevičs nākamgad turpinās trenēt izlasi?
Mēs esam vienīgā izlase pasaulē kur treneris ir arī sporta direktors tādēļ viņš atbild tikai sev. Tikai viņš var pats sevi atlaist

  +4 [+] [-]

, 2023-11-20 22:33, pirms 5 mēnešiem
Ar pārliecību šim vīram viss kārtībā. Ja vēl tā būtu ar tiešā darba prasmēm...

  +6 [+] [-]

, 2023-11-20 22:39, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Pozitīvas ziņas par Daiņa nākotni nāk no Spota studijas raidījuma. LTV1 jau sāk runāt, ka Stipičš gaida ziņas no LFF un pieminēja, ka vai nu Dainis atkāpjas, vai arī LFF viņu atstādina.
Ceru, ka taisnība!🙏
Drīzāk Dainis sevi paaugstinās uz LFF prezidenta amatu

  +2 [+] [-]

, 2023-11-20 22:41, pirms 5 mēnešiem
Latvijas izlase,protams, gatavosies, bet ar Dain gan būs "interesanti" notikumi

  +1 [+] [-]

, 2023-11-20 22:59, pirms 5 mēnešiem
erty rakstīja: Pozitīvas ziņas par Daiņa nākotni nāk no Spota studijas raidījuma. LTV1 jau sāk runāt, ka Stipičš gaida ziņas no LFF un pieminēja, ka vai nu Dainis atkāpjas, vai arī LFF viņu atstādina.
Ceru, ka taisnība!🙏
Arī redzēju, cerams būs spiediens no žurnālistiem ar reāliem jautājumiem vairāk un ja tas nelīdz es ieteiktu skatītājiem boikotēt spēles (domāju vairāk par divām nevajadzētu pie tukšām tribīnēm lai treneris kristu).

Stipiča sezonas izskaņa un no tā ko nācies dzirdēt liek kopumā abšaubīt viņa kvalifikāciju, labāk ko citu, mums jau pietika ar vienu daļrunātāju.

  +3 [+] [-]

, 2023-11-20 23:05, pirms 5 mēnešiem
Cilvēks ar ambīcijām un pārliecību- tāds būtu neaizvietojams ne jau krēslā, bet frontē- fiksi uz sboriem

  +1 [+] [-]

, 2023-11-20 23:06, pirms 5 mēnešiem
fall in love rakstīja: Arī redzēju, cerams būs spiediens no žurnālistiem ar reāliem jautājumiem vairāk un ja tas nelīdz es ieteiktu skatītājiem boikotēt spēles (domāju vairāk par divām nevajadzētu pie tukšām tribīnēm lai treneris kristu).

Stipiča sezonas izskaņa un no tā ko nācies dzirdēt liek kopumā abšaubīt viņa kvalifikāciju, labāk ko citu, mums jau pietika ar vienu daļrunātāju.
nevaram paņemt to džeku kas šogad trenēja audu?

  +2 [+] [-]

, 2023-11-20 23:25, pirms 5 mēnešiem
Nē cienījamais Daini jūs gatavosieties aizpagaišajai sezonai un arī aiz aizpagaišajai sezonai

     [+] [-]

, 2023-11-20 23:47, pirms 5 mēnešiem
Daini, pietiek čakarēt tautu.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-21 00:27, pirms 5 mēnešiem
fall in love rakstīja: Arī redzēju, cerams būs spiediens no žurnālistiem ar reāliem jautājumiem vairāk un ja tas nelīdz es ieteiktu skatītājiem boikotēt spēles (domāju vairāk par divām nevajadzētu pie tukšām tribīnēm lai treneris kristu).

Stipiča sezonas izskaņa un no tā ko nācies dzirdēt liek kopumā abšaubīt viņa kvalifikāciju, labāk ko citu, mums jau pietika ar vienu daļrunātāju.
Kāds spiediens? Pēc spēles ar Horvātiju bija kaut 1 neērts jautājums?

  +6 [+] [-]

, 2023-11-21 01:08, pirms 5 mēnešiem
Tikmer estinji cinisies par EC, iespeja ko musu lielais treneris izlaida no rokam !

     [+] [-]

, 2023-11-21 01:19, pirms 5 mēnešiem
Kazakevič, moš pasaki savējai sapņu komandai lai rīt vismaz vienus vārtus iesit? Vienīgā cerība lai lv izlases spēles būtu skatāmas ir lai pretinieki fiksi sasit 2 vārtus lai mūsu robežsargi beidzot sāk spēlēt.

  +5 [+] [-]

, 2023-11-21 01:34, pirms 5 mēnešiem
Nu taka tāda pautu ute!

  +1 [+] [-]

, 2023-11-21 06:01, pirms 5 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds spiediens? Pēc spēles ar Horvātiju bija kaut 1 neērts jautājums?
izskatās, ka Edmunds šodien mēģināja, bet mūsu sporta skolotājs trenera arodā negrib, lai iespaido spēlētājus no likteņa neaizbēgsi kā saka, agri vai vēlu tas mirklis pienāks. paldies par labajām spēlēm, tādas tiešām bija, bet taisnību sakot, pie katra izlases stūrmaņa bija atsevišķas spēles, kurās tika demonstrēts labs futbols. pēc horvātu spēles jau bija jāatkāpjas, bet nu kurš gan negribētu vēl 3x gadā trennēt izlasi par, cik, 70-80k gadā?

  +2 [+] [-]

, 2023-11-21 07:03, pirms 5 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Tikmer estinji cinisies par EC, iespeja ko musu lielais treneris izlaida no rokam !
Labi būsim reāli, bukmeikeri dod 1000 koificentu ka Igauņi tur tiks, nu netiks, bet jā, iespēja tā bija!

  +2 [+] [-]

, 2023-11-21 08:52, pirms 5 mēnešiem
Zaj ebal tas Dainis savās intervijās, aizvainots pūpēdis ble. Agri, varēji jau atreferēt to dialogu ar Edmundu, nav ko slēpt Daiņa drausmīgās presenes.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-21 10:02, pirms 5 mēnešiem
Kādam ir info, ko paši izlases spēlētāji domā par daiņelu? Tiešām sajūsmā par viņu? Ja tā, tad tiešām nožēlojams lohu bars, novēlu zāģēt arī turpmāk un atpakaļ uz nācijas D izkrist

  +3 [+] [-]

, 2023-11-21 10:16, pirms 5 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Kādam ir info, ko paši izlases spēlētāji domā par daiņelu? Tiešām sajūsmā par viņu? Ja tā, tad tiešām nožēlojams lohu bars, novēlu zāģēt arī turpmāk un atpakaļ uz nācijas D izkrist
es domā kādam viņs patīk, kāds vnk pielaizās, jo ja kritizēs sastāvā netiks. daiņels jau tagad ir kā puķins parašā

  +3 [+] [-]

, 2023-11-21 10:28, pirms 5 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Kādam ir info, ko paši izlases spēlētāji domā par daiņelu? Tiešām sajūsmā par viņu? Ja tā, tad tiešām nožēlojams lohu bars, novēlu zāģēt arī turpmāk un atpakaļ uz nācijas D izkrist
Nu ja tu esi Daiņa sastāva kodolā, tad neatkarīgi no formas un spēļu prakses zini, ka tiksi izsaukts. Baigi ko dumpoties pret tādu treneri laikam nav jēgas. Otrkārt, Dainis = treneru padome = LFF, kas nozīmē, ka pie jauna trenera iecelšanas tāpat vecie aizvainojumi var palikt un pret spēlētaju var tik izvērsta atriebība.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +2 [+] [-]

, 2023-11-21 10:43, pirms 5 mēnešiem
Vajadzēja gan piemeklēt pretiniekos no Polijas kādu no 3.līgas,lai sezonu var pabeigt uz labas nots !!!

  +3 [+] [-]

, 2023-11-21 11:00, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Dainis, Dainis neko vairāk komentāros nedzird. . .
Kā var nesaprast , ka Latvijas futbola zemajam līmenim ir citi iemesli. . .
Ja tiešām viņu nomainīs, tad pozitīvais būtu vienīgi tas, ka redzētu, ka cits treneris ar šiem spēlētājiem nesasniegs neko vairāk un nesitīsim horvātus, turkus, poļus, ungārus, vai jebkuru pat Eiropas vidusmēra komandu. Jā, kādā spēlē var paveikties, bet ne vairāk. . .
Pēdējos 20 gados futbols ir strauji attīstījies daudzās valstīs, par Latviju diemžēl to nevar teikt. Mums nav pat normāls futbola stadions, valsts izlases spēles nerāda valsts televīzija. Ta arī daudz ko liecina par attieksmi pret futbolu Latvijā. Cik viss būtu vienkārši un labi, ja vienīgais grēkāzis būtu Dainis. Jā , vērojot spēles, dažreiz domāju un piekrītu, ka vajadzētu kādu maiņu izdarīt ātrāk, vai izmēģinātu vēl kādu spēlētāju. Bet tās ir nianses, kas būtiski nemainītu izlases rezultātus. Principā vislielākās grūtības ir ar vārtu gūšanu. Nu nav mums patlaban golu sitējs. Krollim ir maza spēļu prakse Itālijā. Latvijas čempionāta rezultatīvākais Regža var iesist, ja saņem kvalitatīvas piespēles. Klubā viņam tomēr bija labāki partneri nekā izlasē.
Vēl ir tāds aspekts jebkurā, pat futbola lielvalstī, ka lielie talanti, zvaigznes parādās ne katru gadu, ir vienkārši talantīgākas paaudzes un mazāk talantīgas. . . talanti vienkārši piedzimst. Protams, treneriem, selekcionāriem tie jāmeklē.
20 gadus atpakaļ Latvijā bija vairāki talantīgi futbolisti, labi Eiropas vidusmēra spēlētāji- Māris, Pahars, Rubīns, Stepanovs. . . .Bija tāda paaudze. . . .
Ja gribam ātrus rezultātus, varbūt jānaturalizē vismaz viens augstas klases uzbrucējs. Tādu ceļu iet daudzas valstis un ne tikai futbolā, bet arī citās sporta spēlēs.
Bet kopumā man šī latviskā komanda patīk, daudz labāk par iepriekšējām un tas ir Daiņa nopelns. Vēl nevajag aizmirst, ka blakus Dainim ir Pahars, Pučinsks , vēl kādi palīgi.
No vienas puses...
"Fasādi nokrāsot", bet sētā atstāt "bomžatņiku" ir stulbi, jā.

No otras puses...
Arī "Fasādē izlikt" "bomžatņiku" un bimbāt, cik viss lielā pak... ir stulbi. Ja "bomžatņiku" gribas savest kārtībā, ar to fasādi varbūt arī ir jāsāk.

Un "fasādē" mums ir džeks, kurš nekad nav profesionāli spēlējis futbolu, neko ievērības cienīgu nav trenējis un tātad - trenēšanu samācījies "pēc teorijas". Tā gluži vienkārši sanāk. Atgādinu - mūsu nacionālā izlase ir viņa pirmā pieredze augsta līmeņa pieaugušo futbolā. Tas vien ir ko vērts

Apzināti pārspīlējot (jo tik traki jau ar nav) - Izlases galvenais treneris ne ar ko nav pārāks par Football Manager datorspēles spēlētājiem
Tas nav normāli. Neesošie rezultāti to parāda.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-21 11:26, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Dainis, Dainis neko vairāk komentāros nedzird. . .
Kā var nesaprast , ka Latvijas futbola zemajam līmenim ir citi iemesli. . .
Ja tiešām viņu nomainīs, tad pozitīvais būtu vienīgi tas, ka redzētu, ka cits treneris ar šiem spēlētājiem nesasniegs neko vairāk un nesitīsim horvātus, turkus, poļus, ungārus, vai jebkuru pat Eiropas vidusmēra komandu. Jā, kādā spēlē var paveikties, bet ne vairāk. . .
Pēdējos 20 gados futbols ir strauji attīstījies daudzās valstīs, par Latviju diemžēl to nevar teikt. Mums nav pat normāls futbola stadions, valsts izlases spēles nerāda valsts televīzija. Ta arī daudz ko liecina par attieksmi pret futbolu Latvijā. Cik viss būtu vienkārši un labi, ja vienīgais grēkāzis būtu Dainis. Jā , vērojot spēles, dažreiz domāju un piekrītu, ka vajadzētu kādu maiņu izdarīt ātrāk, vai izmēģinātu vēl kādu spēlētāju. Bet tās ir nianses, kas būtiski nemainītu izlases rezultātus. Principā vislielākās grūtības ir ar vārtu gūšanu. Nu nav mums patlaban golu sitējs. Krollim ir maza spēļu prakse Itālijā. Latvijas čempionāta rezultatīvākais Regža var iesist, ja saņem kvalitatīvas piespēles. Klubā viņam tomēr bija labāki partneri nekā izlasē.
Vēl ir tāds aspekts jebkurā, pat futbola lielvalstī, ka lielie talanti, zvaigznes parādās ne katru gadu, ir vienkārši talantīgākas paaudzes un mazāk talantīgas. . . talanti vienkārši piedzimst. Protams, treneriem, selekcionāriem tie jāmeklē.
20 gadus atpakaļ Latvijā bija vairāki talantīgi futbolisti, labi Eiropas vidusmēra spēlētāji- Māris, Pahars, Rubīns, Stepanovs. . . .Bija tāda paaudze. . . .
Ja gribam ātrus rezultātus, varbūt jānaturalizē vismaz viens augstas klases uzbrucējs. Tādu ceļu iet daudzas valstis un ne tikai futbolā, bet arī citās sporta spēlēs.
Bet kopumā man šī latviskā komanda patīk, daudz labāk par iepriekšējām un tas ir Daiņa nopelns. Vēl nevajag aizmirst, ka blakus Dainim ir Pahars, Pučinsks , vēl kādi palīgi.
Grūti piekrist, ka nomainot Daini nebūs labāk, jo sliktāk īsti vairs nav kur... Stojanoviču atlaida pēc nostrādāta gada ar tieši tik pat punktiem tabulā, bet viņš vismaz centās rotēt spēlētājus, nevis turpināja izgāztu ciklu spēlēt ar vieniem un tiem pašiem aizbildinoties, ka ir riskanti laist laukumā spēlētājus, nezinot vai viņi nospēlēs labāk par tiem, kas jau labu laiku knapi velk kājas.
Un tieši Dainis, kā sporta direktors, jau 10 gadus(tātad pusi no tiem 20, kuros, kā tu saki, Latvijā futbols neattīstās) ir atbildīgs par futbola attīstību

  -4 [+] [-]

, 2023-11-21 12:01, pirms 5 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: No vienas puses...
"Fasādi nokrāsot", bet sētā atstāt "bomžatņiku" ir stulbi, jā.

No otras puses...
Arī "Fasādē izlikt" "bomžatņiku" un bimbāt, cik viss lielā pak... ir stulbi. Ja "bomžatņiku" gribas savest kārtībā, ar to fasādi varbūt arī ir jāsāk.

Un "fasādē" mums ir džeks, kurš nekad nav profesionāli spēlējis futbolu, neko ievērības cienīgu nav trenējis un tātad - trenēšanu samācījies "pēc teorijas". Tā gluži vienkārši sanāk. Atgādinu - mūsu nacionālā izlase ir viņa pirmā pieredze augsta līmeņa pieaugušo futbolā. Tas vien ir ko vērts

Apzināti pārspīlējot (jo tik traki jau ar nav) - Izlases galvenais treneris ne ar ko nav pārāks par Football Manager datorspēles spēlētājiem
Tas nav normāli. Neesošie rezultāti to parāda.
Trenerim nebūt nav jābūt bijušam izcilam futbolista, tāds angļiem nebija ne Fergusons, ne Vengers un tādu piemēru sporta spēlēs ir daudz. Drīzāk retums ir, ka labs futbolists kļūst par tik pat labu treneri.
Interesanti, ja Daini noņems un tāpat mūsu izlase nekur ātri neuzleks, ko tad lielie rējēji un ņaudētāji teiks? Tagad reti kurš spēj objektīvi paskatīties un novērtēt Latvijas futbola līmeni. Ja neko sakarīgu nav ko teikt, tad tikai neskaitāmas reizes atkārtot Dainis, Dainis ir diezgan smieklīgi!
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -1 [+] [-]

, 2023-11-21 12:07, pirms 5 mēnešiem
mums ir savas idejas - kas ir tie pārējie , dain , tavi gļuki

  +4 [+] [-]

, 2023-11-21 12:29, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Ne Patalainenam, ne Stojanovičam, ne Paharam, kas tur vēl bija-īsu brīdi Andrejevs, Starkovs rezultāti nebija labāki. Bija pat 0-5 Gruzijā, 0-6 ar Holandi un Austriju. Es pat teiktu neviens no viņiem neizveidoja komandu. Saprotu, ka daudzus vienkārši kaitina Daiņa komunikācijas stils, maniere, pat āriene, nav viņš džeks ar baigo harizmu, kā Mourinju, vai kāds cits.
Lūdzu atgādini man cik laiks tika dots Pātelainenam un Stojanovičam? Nevajag aizmirst ka Dainim pie izlases pirmās 9!!!!! spēles bija pret punduriem, kur viņš izcīnija tikai 2!!! uzvaras pret San Marino un Andoru. Vēl lieliskāku iespēju sākt būvēt komandu nav saņēmis neviens. Dainim tie paši 0:5 pret Horvātiem, 0:4 Turkiem, 1:7 Vācijai.

Ja prasi objektivitāti pret Daini, tad lūdzu pats neraksti pilnīgākās muļķības salīdzinot ar iepriekšējiem treneriem.

Loģiski ka kaitina komunikācijas (bez-)stils, tas nav normāli, ka viņš ir Latvijas futbola vizītkarte un nemāk normāli komunicēt pat ar savas valsts žurnālistiem.

     [+] [-]

, 2023-11-21 12:31, pirms 5 mēnešiem
tad jau Starkovs nebija tik slikts?
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +3 [+] [-]

, 2023-11-21 13:02, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Ja ir tādi fani kā vairums komentārus, tad viņi nemaz nav pelnījuši labākus rezultātus no komandas. Salīdzināsim futbolistus un fanus. Jā, futbolisti neuzleca augstāk par galvu, bet fani komandas, vismaz kas te raksta, vispār nekādi- alkaši un bez izpratnes. Tomēr cerams, ka tādi nav visi, vismaz stadionā lielākā daļa atbalsta komandu!
Staigājošs Danninga–Krīgera efekta iemiesojums, jejbogu

  +4 [+] [-]

, 2023-11-21 13:03, pirms 5 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Ja ir tādi fani kā vairums komentārus, tad viņi nemaz nav pelnījuši labākus rezultātus no komandas. Salīdzināsim futbolistus un fanus. Jā, futbolisti neuzleca augstāk par galvu, bet fani komandas, vismaz kas te raksta, vispār nekādi- alkaši un bez izpratnes. Tomēr cerams, ka tādi nav visi, vismaz stadionā lielākā daļa atbalsta komandu!
Tu labāk atbildi cik iepriekšējiem treneriem tika dots laiks? Kārtējo reizi, kad tev argumentē kko tu izliecies, ka neredzi un turpini savu bubināšanu.
1 2 48 komentāri