Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:217, Did:0, useCase: 3

Aršavins: ''Ja nevajadzētu spēlēt ar Nīderlandi, iespējams, tiktu pusfinālā''

Aršavins: ''Ja nevajadzētu spēlēt ar Nīderlandi, iespējams, tiktu pusfinālā''
Andrejs Aršavins līksmo pēc gūtajiem vārtiem
Foto: AFP

Krievijas izlases futbolists Andrejs Aršavins atzinis, ka, ja Krievijas izlasei ceturtdaļfinālā pretī nestātos Nīderlandes izlase, tad krievi, iespējams, varētu tiktu pusfinālā.

Pēc vakar izcīnītās uzvaras pār Zviedrijas futbolistiem, Aršavins, kuru atzina par Krievijas izlases labāko mača spēlētāju, pēcspēles intervijā atzina, ka viņiem ir trāpījies visspēcīgākais pretinieks. ''Uzskatu, ka šodien mēs spēlējām labu futbolu,'' iesāk Aršavins. ''Mēs daudz kontrolējām bumbu un daudz uzbrukām. Kad izvirzījāmies vadībā mēs nenervozējām, jo mūsu mērķis bija tik tuvu. Pēc tam, kad izvirzījāmies vadībā 2:0, Zviedrijas izlase metās uzbrukumā un daudz riskēja, kā rezultātā varējām gūt vēl dažus vārtus.''

''Nedomāju, ka mums vajadzēja gūt vēl vārtus, jo labāk tos pietaupīt spēlei ar Nīderlandi. Ja ceturtdaļfinālā nespēlētu ar Nīderlandes izlasi, tad mums būtu labas izredzes iekļūt turnīra pusfinālā. Taču liktenis ir lēmis, ka mums jāspēlē ar spēcīgāko šī turnīra komandu. Ceru, ka varēsim paspēkoties ar viņiem kā līdzīgs pret līdzīgu.

Izmantotie resursi:
uefa.com
sports.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-19 10:43, pirms 16 gadiem
A kāpēc vakar Krievijas Zviedrijas spēlē visi skatītāji vienā balsī bļāva "Latvija! Latvija!"? Patīkami protams, ka par mums atcerās.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-19 10:46, pirms 16 gadiem
Andree rakstīja: A kāpēc vakar Krievijas Zviedrijas spēlē visi skatītāji vienā balsī bļāva "Latvija! Latvija!"? Patīkami protams, ka par mums atcerās.....



man arī tā izklausijās, bet tur bļāva RASIJA,RASIJA

     [+] [-]

, 2008-06-19 10:48, pirms 16 gadiem
Rinaldinho rakstīja: hohohoo, ar ko gan tās izlases ir spēcīgākas par Krieviju (īpaši jau Francija, kura ne tikai netika 1/4finālā, bet arī pie uzvaras netika!)? ar to, ka kādreiz ir bijušas čempiones utt? pfe



padomā ar galvu kad raksti... Itālija,kāds sastāvs, visus neintralizēja, un Džainludži nemaz nav tik viegli iesist... Francija, ok, aizgāja Zidans,Bartezs viss, čuš no komandas...

  -1 [+] [-]

, 2008-06-19 10:49, pirms 16 gadiem
Rinaldinho rakstīja: hohohoo, ar ko gan tās izlases ir spēcīgākas par Krieviju (īpaši jau Francija, kura ne tikai netika 1/4finālā, bet arī pie uzvaras netika!)? ar to, ka kādreiz ir bijušas čempiones utt? pfe



Pilnigi piekritu!
Un ka jau teicu, futbols ir futbols un katra chempi notiek vismaz divi brinumi... taka par agru pilnigi norakstit krievus... mosh holandei bus totali neveiksmiga diena... taka neko nevar zinat Bet nu ja Krievi speles ta pat ka pret zviedriem, tad domaju, ka bus ljoti ljoti aizraujosha speele!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 10:49, pirms 16 gadiem
" Ja ceturtdaļfinālā nespēlētu ar Nīderlandes izlasi, tad mums būtu labas izredzes iekļūt turnīra pusfinālā" ===> kur te ir teikts ka " IESPEEJAMS" ? Nekur vinjs nesaka ka nav ceriibu, vienk nav paveicies ka ir niiderlande, pret paareejaam komandaam vienk ceriibas buutu labaakas! Kaarteeejaaa autora improvizaacija, lai piesaistiitu lasiitaajus (Taads nu vinju darbs )
UN redzeesim kaa niiderlande speelees zem spiediena,kad vinji vairs nnebuus favoriiti! Neieteiktu norakstiit krievus, jo tomeer Hidiinks ir izveidojis lielisku komandu + neaizmirsiism ko vinji izsleedza kvalifikaacijas ciklaaa

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 10:50, pirms 16 gadiem
Tas nu gan ir nobiidiijis konkreetu tekstu! Iespeejams, ka mees vareetu iekljuut pusfinaalaa, ja vien nevajadzeetu speeleet pret holandieshiem... Te ir jaasaka - mums nav, ko zaudeet, taapeec mees centiisimies nezaudeet, un lai zilaa meele mums paliidz!

     [+] [-]

, 2008-06-19 10:51, pirms 16 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: padomā ar galvu kad raksti... Itālija,kāds sastāvs, visus neintralizēja, un Džainludži nemaz nav tik viegli iesist... Francija, ok, aizgāja Zidans,Bartezs viss, čuš no komandas...


Un ka tur ir sastaavs?
Taadaa gadiijumaa ar taadu sastaavu vinjiem bja jaaiziet no grupas pirajiem ar vaartu attiecibu 10:0!
Bet shajaa chempii vinju sastaavs neko daudz nesola... uzskatu ka Italija shajaa chempi buus vieglaaks pretinieks nekaa parasti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-19 10:55, pirms 16 gadiem
Atradu Aršavina interviju krievu presē.UN līdz ar to liels lūgums esportam lai tulkojumi būtu ļoti precīzi un netiktu sagrozīti-ši nav pirmā reize kad tulko aptuveni un teikums pilnībā maina jēgu. Lūk meģināšu iztulkot precīzi-,,ja mēs spēlētu vienalga ar ko tikai ne ar ,,oranžajiem,, tad mūsu iespējas tikt pusfinālā būtu daudz lielākas. Holande bez šaubām ir visstiprākā komanda šajā čempionātā, bet mēs nebūsim pabērna lomā un noskaņosimies uz pozitīvu rezultātu un tad jauredzēs kas sanāks.,, -lūk Aršavina teiktais.
Kaitina ka netulko precīzi un pie tam vēl šo nepareizo tulkojumu liek virsrakstā-ja nepatīk krievi izsakaties citur, bet šeit lūdzu skatieties no sportiskās puses un cenšaties politiku nejaukt iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 10:55, pirms 16 gadiem
andzix rakstīja: Un ka tur ir sastaavs?
Taadaa gadiijumaa ar taadu sastaavu vinjiem bja jaaiziet no grupas pirajiem ar vaartu attiecibu 10:0!
Bet shajaa chempii vinju sastaavs neko daudz nesola... uzskatu ka Italija shajaa chempi buus vieglaaks pretinieks nekaa parasti!



spēle ar vienu izteiktu uzbrucēju Toni, nekad nevar nest daudz vārtu, Toni nav iesitis nevienus vārtus, kvai viņš ir vienīgais uzbrucējs, visus vārtus(cik nu viņu ir) ir iesituši pussargi, un pat aizsargs... Tas liecina ka Itāļiem spēle uz vienu Toni neijes nekad...vaig vsm divus nominālos uzburcējus un būs arī vārti...

Kā spēlē Galandija...vnk skaisti vārti,spēlē ar 2iem uzbrucējiem, bet uzbruumā iesaistās arī Robens,Šnejders, Holandei ir komandas saspēle, saprotās no pus vārda...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 10:55, pirms 16 gadiem
Labi,ka to apzinās!

un,lai kā negribētos to atzīt,bet krievi rāda diezgan atzīstamu sniegumu!

     [+] [-]

, 2008-06-19 10:57, pirms 16 gadiem
[quote bojan_krkic]
spēle ar vienu izteiktu uzbrucēju Toni, nekad nevar nest daudz vārtu, Toni nav iesitis nevienus vārtus, kvai viņš ir vienīgais uzbrucējs, visus vārtus(cik nu viņu ir) ir iesituši pussargi, un pat aizsargs... Tas liecina ka Itāļiem spēle uz vienu Toni neijes nekad...vaig vsm divus nominālos uzburcējus un būs arī vārti...[quote]

Nu es neteiktu, ka Toni viens pats nevar neko izdarit... cik momentus vinsjh ir sachakarejis? vinjam katraa speelee ir vismaz 3 momenti... un ko tas liecina?
Ka nemaz tik slikti ar vienu uzbruceeju nav spelet... vnk nevar realizet savus momentus.. ar visu savu zvaigznju sastaavu.... arii Holande nevares visu chempi tada limeni nospelet...
Kā spēlē Galandija...vnk skaisti vārti,spēlē ar 2iem uzbrucējiem, bet uzbruumā iesaistās arī Robens,Šnejders, Holandei ir komandas saspēle, saprotās no pus vārda...

  +2 [+] [-]

, 2008-06-19 10:58, pirms 16 gadiem
Rinaldinho rakstīja: Parasti padomāju par to, ko rakstu. Un no saviem vārdiem, īpaši šajā komentā, neatkāpšos točna. Ja liekam pēc uzvārdiem komandas, tad, velns parāvis, kur ir Anglija, Skotija, Ukraina teiksim Polijas, Krievijas (jā, tikai kādi 7 purni no viņiem ir UEFA kausu ieguvuši) vietā?



Anglija-> noraka vārstsargs...
skotija->nekas īpašs
Ukraina->Sheva,Varonins, Shovkovskis... tie ir trīs komandas līderi, 2004 gada EURO, neko neparādija Ukraina

     [+] [-]

, 2008-06-19 10:59, pirms 16 gadiem
Hidinks teica ka Aršavins nespēlēs. Spēlēja! Varbūt Aršavins arī teica, to kas virsrakstā minēts, tik esmu pārliecināts ka viņš tā nedomāja. Negatnieks Gūss būs samācijis ķa lielīties nav labi, īstā štelle ir blefs

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:04, pirms 16 gadiem
Arshavinam 100 procentiiga krievu domaashana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-19 11:06, pirms 16 gadiem
Krievija uzvares!

     [+] [-]

, 2008-06-19 11:07, pirms 16 gadiem
andzix rakstīja: Pilnigi piekritu!
Un ka jau teicu, futbols ir futbols un katra chempi notiek vismaz divi brinumi... taka par agru pilnigi norakstit krievus... mosh holandei bus totali neveiksmiga diena... taka neko nevar zinat Bet nu ja Krievi speles ta pat ka pret zviedriem, tad domaju, ka bus ljoti ljoti aizraujosha speele!


Ir jau notikuši vairāk nekā divi brīnumi:
1.Turki spēja īsā laikā atspēlēties čehiem un pat uzvarēt;
2.Krievija uzvarēja Zviedriju;
3.Francija netika 1/4 finālā;
4.Vācija diezgan bezcerīgi zaudēja Horvātijai.
Pieļauj,ka vel kāds notiks???//
Nu,skatīsimies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:11, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir jau notikuši vairāk nekā divi brīnumi:
1.Turki spēja īsā laikā atspēlēties čehiem un pat uzvarēt;
2.Krievija uzvarēja Zviedriju;
3.Francija netika 1/4 finālā;
4.Vācija diezgan bezcerīgi zaudēja Horvātijai.
Pieļauj,ka vel kāds notiks???//
Nu,skatīsimies!


To ka Vaacija zaudeja Horvatiem, tas jau isti nav brinums, jo visi zin ka Horvati var uzvaret jebkuru... un to ka Fra netika 1/4 finala, tas jau skaidrs pec speles ar Rumanjiem... parejiem diviem es peikritu tev... bet domaju vel kadi 1-2 briinumi toch bus...

     [+] [-]

, 2008-06-19 11:16, pirms 16 gadiem
ja būs mačš Nīderlande-Horvātija
tad būs aizraujoša skatīšanās...

jo pagaidām šīs ir stabīlas komandas...+ spānija un Portugāle

  -1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:18, pirms 16 gadiem
andzix rakstīja: To ka Vaacija zaudeja Horvatiem, tas jau isti nav brinums, jo visi zin ka Horvati var uzvaret jebkuru... un to ka Fra netika 1/4 finala, tas jau skaidrs pec speles ar Rumanjiem... parejiem diviem es peikritu tev... bet domaju vel kadi 1-2 briinumi toch bus...


Te Tev var arī piekrist par Franciju un Horvātiju!
Kaut arī man ne pārāk to gribētos,bet jaatzīst,ka Horvātija var būt tas lielais pārsteigums EURO2008 tāpat kā Grieķija EURO 2004!

  -2 [+] [-]

, 2008-06-19 11:20, pirms 16 gadiem
Makao rakstīja: Cerams, ka Holande izņems tos lielīgos krievus visos veidos!


Ceri vien, Nīderlandei nespīd, krievi paņems, bet vsp žēl Nīderlandi, tik labi spēlēja, kā saka" Ja nevajadzētu spēlēt ar Krieviju, iespējams, tiktu pusfinālā''

     [+] [-]

, 2008-06-19 11:20, pirms 16 gadiem
Mani mazie draudziņi, kas uzskata, ka Holande baigie dūži un visus grandus liek pie malas...šogad nav tādu grandu!!!Salīdzinat pagājušā pasaules čempionāta 3 - nieku(Itālija, Francija, Vācija)..viss šitas 3 - nieks, ne tuvu šogad nespēlē tā, kā viņi spēlē pagājušajā pasaules čempionātā..tās vsp ir atšķirīgas komandas!
Protams, ka to spēli ietekmē ļoti daudz faktori, it sevišķi Itālijai un Francijai - savainoti spēlētāji - Canavaro, izlasē, parasti rāda brīnumus, Totti - uzbrukuma spēks un vēl treneris Lippi, kas saliedēja komandu, Francijai viens vārds - ZIDANE, kas vilka komandu..un pasaules čempionāta neveiksmīgākais spēlētājs Trezeguet!

Tā kā nedomāju, ka baigi vajadzētu spriest par Holandi, kā par superman audzēkņiem, protams, pārliecības ir liku likām! Bet Krievija sarūpēs pārsteigumu, cik bieži pārliecība tieši cetrutdaļfinālā ir pievīlusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:23, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir jau notikuši vairāk nekā divi brīnumi:
1.Turki spēja īsā laikā atspēlēties čehiem un pat uzvarēt;
2.Krievija uzvarēja Zviedriju;
3.Francija netika 1/4 finālā;
4.Vācija diezgan bezcerīgi zaudēja Horvātijai.


Nevienu no šitiem neuzskatu par brīnumu.
1. Iespējams, ka favorīti bija čehi, taču spēkus samērs ir visai līdzīgs....jā, varbūt neviens negaidīja, ka čehi pašās beigās noraks visas savas cerības, taču iekviens sevi cienošs futbola līdzjutējs zin, ka spēle beidzas līdz ar galvenā tiesneša svilpi nevis kaut kad agrāk....
2. Tas pats, kas 1. punktā.....2 visai spēkos līdzīgas komandas, pie tam redzot, kā zviedri spēlēja pirmās 2 spēles un kā Hidinks ir izveidojis Krievijas komandu, tad rezultāts bij likumsakarīgs.
3. Jau sen, sen, sen, sen, sen, sen,.....kad kad notika turnīra izlase bija redzams, ka kāds no 3 futbola grandiem (Itālija, Nīderlande, Francija) netiks ceturtdaļfinālā. Piekritīsi taču, ka no apakšgrupas iziet ne vairāk par 2 komandān.
4. Horvātija ir normāla Eiropas vidusmēra komanda un uzvara pār Vāciju nav nekas īpašs....Jau pret Poliju varēja redzēt, ka vāciešiem ir jādot laiks ieskrieties un zaudējums ar 1-2 pret komandu, kura kvalifikācijas turnīrā divreiz pieveica Angliju ir vienkārši likumsakarīgs.... Pats, protams, no vāciešiem biju gaidījis uzvaru, taču zināju, ka horvāti var uzvarēt jebkuru....

     [+] [-]

, 2008-06-19 11:34, pirms 16 gadiem
Deportivo rakstīja: Nevienu no šitiem neuzskatu par brīnumu.
1. Iespējams, ka favorīti bija čehi, taču spēkus samērs ir visai līdzīgs....jā, varbūt neviens negaidīja, ka čehi pašās beigās noraks visas savas cerības, taču iekviens sevi cienošs futbola līdzjutējs zin, ka spēle beidzas līdz ar galvenā tiesneša svilpi nevis kaut kad agrāk....
2. Tas pats, kas 1. punktā.....2 visai spēkos līdzīgas komandas, pie tam redzot, kā zviedri spēlēja pirmās 2 spēles un kā Hidinks ir izveidojis Krievijas komandu, tad rezultāts bij likumsakarīgs.
3. Jau sen, sen, sen, sen, sen, sen,.....kad kad notika turnīra izlase bija redzams, ka kāds no 3 futbola grandiem (Itālija, Nīderlande, Francija) netiks ceturtdaļfinālā. Piekritīsi taču, ka no apakšgrupas iziet ne vairāk par 2 komandān.
4. Horvātija ir normāla Eiropas vidusmēra komanda un uzvara pār Vāciju nav nekas īpašs....Jau pret Poliju varēja redzēt, ka vāciešiem ir jādot laiks ieskrieties un zaudējums ar 1-2 pret komandu, kura kvalifikācijas turnīrā divreiz pieveica Angliju ir vienkārši likumsakarīgs.... Pats, protams, no vāciešiem biju gaidījis uzvaru, taču zināju, ka horvāti var uzvarēt jebkuru....


Komentšu tikai 1!
Neiet runa par to vai turkiem vajadzēja uzvarēt čehus,vai nē,bet runa iet par to kā viņi to izdarija!
Tas arī ir tas brīnums!

     [+] [-]

, 2008-06-19 11:43, pirms 16 gadiem
Tiks tāpat! Krievi paņems čempi, statistikas dati:

04 gadā : Grieķi vinēja eirovīziju, Grieķi vinēja basketbolu, Grieķi vinēja futbolu
08 gadā : Krievi vinēja eirovīziju, Krievi vinēja basketbolu, Krievi vinēja hokeju, futbolu?

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:46, pirms 16 gadiem
Skaidrs ir viens- uzvaru izcīna nevis tas kurš skaitās favorīts, iepriekšējās spēlēs izskatījies labāk, bet gan tas kurš savstarpējājā spēlē iesit vairāk vārtus, nav svarīgi uz meistarības vai veiksmes rēķina. Gaidām ceturdaļfinālus un nepinam iekšā politiku, pseidonacionālismu u.t.t. , bet baudām futeni, šodien jau būs grandioza spēle, vēl Spānija - Itālija,Krievija domājams spurosies pretī Nīderlandei, viņiem tomēr ir iekšā un Gūsam tā ir principa lieta, arī Horvātija - Turcija solās būt labs, lai kas arī notiktu turki skrāpēsies līdz pēdējam

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:48, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Skaidrs ir viens- uzvaru izcīna nevis tas kurš skaitās favorīts, iepriekšējās spēlēs izskatījies labāk, bet gan tas kurš savstarpējājā spēlē iesit vairāk vārtus, nav svarīgi uz meistarības vai veiksmes rēķina. Gaidām ceturdaļfinālus un nepinam iekšā politiku, pseidonacionālismu u.t.t. , bet baudām futeni, šodien jau būs grandioza spēle, vēl Spānija - Itālija,Krievija domājams spurosies pretī Nīderlandei, viņiem tomēr ir iekšā un Gūsam tā ir principa lieta, arī Horvātija - Turcija solās būt labs, lai kas arī notiktu turki skrāpēsies līdz pēdējam

Pilnīgi piekrītu !Žetons !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:54, pirms 16 gadiem
nezinislv rakstīja: Tiks tāpat! Krievi paņems čempi, statistikas dati:

04 gadā : Grieķi vinēja eirovīziju, Grieķi vinēja basketbolu, Grieķi vinēja futbolu
08 gadā : Krievi vinēja eirovīziju, Krievi vinēja basketbolu, Krievi vinēja hokeju, futbolu?


Basī krievi vinnēja 2007 gadā,ja dzerdams vodku nepamaniji!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 11:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu,ka RU šogad ir daudz kur paveicies vai vienkārši sanācis,bet ir dzīvē dažas likusakarības, kurām pat ar veiksmi nevar tikt pāri! Var paveikties vienreiz,otreiz,bet ne visu laiku!


Kāpēc tu esi tik ļoti paranoiski aprobežots cilvēks? Tevi sit regulāri?