Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:125, Did:0, useCase: 3

Osipovs: "Futbola līmenis Lietuvā ir neaupšaubāmi augstāks"

Osipovs: "Futbola līmenis Lietuvā ir neaupšaubāmi augstāks"
Preses konferencē Ridigera Abramčika vietā runāja Vladimirs Osipovs.
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

TrioBet Baltijas futbola līgas astotdaļfināla pirmajā spēlē Gargždos vietējā „Banga“ ar 1:0 pārspēja Latvijas čempionvienību „Liepājas metalurgs“. Pēc spēles liepājnieku treneris Vladimirs Osipovs ar nožēlu atzina, ka komanda nespēja izmantot savas iespējas, taču piebilda, ka varēja būt arī 0:2.

„Noteikti jāapsveic pretinieki un personīgi Armins Narbekovs (viens no visu laiku labākajiem Lietuvas futbolistiem, tagad – „Banga“ treneris red.piez.). Pretinieki guva ļoti skaistus vārtus. Tiesa, ja būtu jāskaita bīstami momenti, tad mums bija vismaz sešas iespējas izcelties. Žēl, ka neizdevās tās izmantot, realizācija manāmi piekliboja,“ tā Osipovs.

„Tomēr būšu objektīvs, pēdējā minūtē mūs izglāba vārtsargs, jo varēja būt arī 0:2. Minimāls zaudējums ļauj optimistiski lūkoties nākotnē. Ceru, ka spēsim pabojāt Arminam nervus atbildes mačā Liepājā,“ turpināja treneris.

Preses konferences beigās Osipovs slavēja kaimiņu čempionāta līmeni: „Zinu, ka Lietuvā „Banga“ atrodas sestajā turnīra tabulas vietā, taču Latvijas Virslīgā šis klubs noteikti būtu augstāk. Futbola līmenis Lietuvā ir neapšaubāmi augstāks.“

Tikmēr „Banga“ stūrmanis Narbekovs ar audzēkņu parādīto bija apmierināts, taču par nākamo kārtu vēl nerunāja: „Spēle bija nervoza. Liepājniekiem bija trīs iespējas pirmā puslaika sākumā, bet vēlāk mača gaita izlīdzinājās. Dažās epizodēs mēs pat izskatījāmies labāk. Ar spēles beigu daļu neesmu apmierināts, bija iespējas gūt vēl vienus vārtus. Iespējas ir gan mums, gan latviešiem. Tā teikt 50% pret 50%.“

Atgādināsim, ka spēli Gargždos klātienē vēroja vairāk kā 1000 līdzjutēju. Šajā mazajā pilsētā futbols ir sporta karalis un ielas, kad spēlē pilsētas komanda, ir salīdzinoši tukšas. Komandas mājaslapā atrodams arī mača video apskats.

Izmantotie resursi:
FK Banga

  -2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:26, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Es vispār nekad nesapratīšu tos, kas kaut kā līmeni salīdzina pēc izlases spēka, kas reāli ir tikai viens kritērijs un nebūt tas nozīmīgākais. Tāpat Lv hokeja izlase ir stabili ap 9-12o vietu un uzreiz daudzi iedomājas, ka mums nu ir baigais hokeja līmenis. Atliek paskatīties uz LAČu, lai saprastu, kāda miskaste te patiesībā ir...
tu saproti to, ka hokeju spēlē 6 valstīs?
Slēpts komentārs: NIPEM

  -1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:29, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Klausies čuvak lietuvieti,tavu futbola izlasi mēs mierīgi sasistu,tā kā lieki nesprēgā
loģiski. Tik leiši nekad neuzdrīkstētos ar mums vienu pārbaudes maču uzspēlēt, jo zina kā tas beigtos un tad vairs nevarētu turpināt stāstīt savas pasakas par spēku samēriem!

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:29, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Latvijā mums nu jau 20 gadus ir BK BARONS un BK VENTSPILS. Divi Latvijas līgas flagmaņi, kas visādi tiek mēģināti apspiesti, bet tas nenozīmē, ka viņi ir vāji. Starp citu, kas ir Rytas un Žalgiris??? 7 leģionāru stutētas komandas un NEKAS vairāk. Mums būtu tāds latviešu Žalgiris ar 7 leģionāriem, tad uz tām 5 vietām (kā tas ir Lietuvā) kandidētu 20 spēlētāji. Latvijas basketbolam ir lielāks potenciāls tomēr. Nesen uzbūvētas jaunas halles Liepājā un Jelgavā.
nu tu tak esi galīgs āmurs
Līga Latvieši Lietuvieši

NBA 1 3
Eurolega 0 daudz.
doamāju ka viss ir izteikts!
BKV un Barons flagmaņi
Latvijā ir bijuši tikai 3īs flagmaņi TTT-sievietēm VEF[vecais] un ASK[vecais] - vīriešiem .

mums lielāks potenciāls?
no Latiešiem tuvāko 3 gadu laikā nav neviena kas reāli pretendē uz NBA draftu bet Leišeim ja namaldos
kkadi 5-6 bija!!

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:31, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Es vispār nekad nesapratīšu tos, kas kaut kā līmeni salīdzina pēc izlases spēka, kas reāli ir tikai viens kritērijs un nebūt tas nozīmīgākais. Tāpat Lv hokeja izlase ir stabili ap 9-12o vietu un uzreiz daudzi iedomājas, ka mums nu ir baigais hokeja līmenis. Atliek paskatīties uz LAČu, lai saprastu, kāda miskaste te patiesībā ir...
Tieši par to jau, arī pasmējos. Ja paskatītos mūsu LAČ līmeni, tad mums būtu jāspēlē nevis A grupā, bet būtu jābūt B grupas apakšagalā. Tāpat futbolā - Īslande, maza valstiņa ar zemu augstākās futbola līgas līmeni, bet bieži vien izaudzē spēlētājus labiem R-Eiropas klubiem. Gudjonsens, piemēram. Mūsu Marians Pahars pat savos labākajos gados nebija tik labs, kā Gudjonsens.

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:33, pirms 14 gadiem
H-Side rakstīja: neteiktu, ka mums tris- ir 4, jo Daugava noteikti leišu čempii nebutu pedejas vietas
Par šo sezonu piekrītu, bet Daugavai iet kā pa viļņiem šogad iet labi, bet ir sezonas, ka līderiem nevar iekost, gadas arī zaudējumu ar trīs, četru vārtu pārsvaru

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:33, pirms 14 gadiem
Osipovam es nevarētu piekrist-es nevaru komentēt visas komandas un konkurenci starp komandām,bet dotajā brīdī gribētu teikt,ka Virslīgas top 4 komandas ir spēcīgākas un kā piemēru varu minēt to faktu,ka tagadējais Baltijas čempions ir FK Ventspils un nevis kāds klubs no Lietuvas vai Igaunijas!!!
Iespējams lejasgala komandas ir spēcīgākas Lietuvā,bet kuram interesē kā savā starkā spēlē lejasgala komandas no Lietuvas un Latvijas čempionāta!!!
Slēpts komentārs: NIPEM

  -2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:36, pirms 14 gadiem
Vēl varu piemest klāt to,ka vienīgais klubs šogad eirokausos no Baltijas valstīm kurš izcīnīja uzvaru ir FK Jelgava un vienīgais klubs kurš ir ticis tik tālu eirokausos kā FK Ventspils nav nekur Baltijā!!!
Tas cik liels stadions ir un cik tur naudas ir iemests vēl neparāda līgas spēku!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-11 18:37, pirms 14 gadiem
NANI27 rakstīja: labi par līmeni varēsim runāt kad beigsies šis turnīrs/izslēgšanas spēles!
BET NU ŠAUBU NAV gan Latvija gan Lietuva ir galvas tiesu pārākas par Igauniju
Tikai Igaunijas komandas uzvar visās Baltijas līgas spēlēs un apspēlē Serbiju viesos ar 3:1

  +2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:37, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Kas par muļķībām. Kopš revolūcijas Lietuvas futbola virslīgā tur ir tikai divas vidēji spēcīgas komandas. Rimkus tur ir rezultatīvākais spēlētājs. Par, kādu līmeni mēs runājam ? Tas, ka Latvijas futbols nepiedzīvo labākos laikus ir skaidrs, bet tai pat laikā, kad vēl tik daudz spēlētāji no pamatsastāva ir bijuši arzemju klubos ? Gorkšs, Ivanovs, Kļava, Vaņins, viņi visi spēlē spēcīgās līgās.
Šobrīd Lietuvas izlases spēlētāji spēlē daudz labākos klubos un čempionātos Itālijas, Spānijas, Krievijas, Skotijas augstākajās līgās, Tevis nosauktie mūsu izlases spēlētāji spēlē vājākos čempionātos. Der arī atcerēties Edgaru Jankausi Čempionu līgas un UEFA kausa uzvarētāju FC Porto satāvā, tā kā galīgi Tev nepiekrītu.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-11 18:38, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Tikai Igaunijas komandas uzvar visās Baltijas līgas spēlēs un apspēlē Serbiju viesos ar 3:1
BĻIN MUMS PAGĀJUŠAJĀ ATLASES CIKLĀ NOZAGA BIĻETI UZ PLAY-OFFIEM PAR BRAUKŠANU UZ ATLASES CIKLU. Nedomā, ka tas ir lielāks panākums kā par vienu smagu haļavu tiem ziemeļnieku krieviem, kas spēlē Igaunijas izlasē?

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:40, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Dairis Bertāns, Dāvis Bertāns, Kaspars Cipruss, Ronalds Zaķis, Freimanis, Kambala. Visiem NBA potenciāli. Ja vajag, varu vēl nosaukt!
nu dūd!
ja tie tad Lietuvai!
3 kas jau spēlē NBA
Jasikēvičs,Macijausks,Mačulis,Kalnietis,Kaukens,Katelīns,Javtoks brāļi Lavrinoviči,Jasaitis,Gecēvičs,Motejūns,Valančuns,Janāvičus,Jankūns,
Šiškausks

ja vajag varu nosauk vēl!
bet nu es reāli domāju par 17-20 gadīgus jaunēkļus
un visi manis nosauktie ir ar lielākām dabas dāvanām nekā tevis nosauktie
bet nu lkm pirmā reize mūžā kad es aizstāva kādu citu un nolieku DZIMTENI

  -1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:40, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Infrastruktūra ir visa pamats. Pievilcīgāka infrastruktūra, vairāk ieinteresēts skatītājs. Vairāk skatītāju - lielāks budžets. Lielāks budžets - lielākas iespējas.
šo vispārzināmo faktu var attiecināt uz R-Eiropas klubiem, ne Baltiju. Valmierā skatītāji nāk vairāk kā uz Jūrmalas, Tranzīta spēlēm, bet naudas,kā nav, tā nav un jau kuro gadu spēlē 1. līgā :p
Slēpts komentārs: NIPEM

  -1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:42, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Tikai Igaunijas komandas uzvar visās Baltijas līgas spēlēs un apspēlē Serbiju viesos ar 3:1
1mā apļa!
nu jā bez tā ka uzvarēja Serbiju tgd lk pie visa kā metīs klāt kas saistīts ar Igaunijas futbolu!
tad ko mums pēc uzvarām ar Zviedriju un Turciju vajadzēja būt tāda pat ekstaaze un ari bijām bet nu tgd kurš to vairs atcerās!
A musm Rudņevs hattrick iesita Juvei!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:43, pirms 14 gadiem
St_Germain rakstīja: Lietuvā ir vairāk spēcīgu komandu kādas piecas sešas mums tikai trīs, tā arī galvenā atšķirība, pašas līgas līmenis tāds pats vien ir, kaut vai tāpēc, ka veterāns Rimkus šobrīd ir otrais rezultatīvākais. Lieki pieminēt, ka Lietuva nav spēlējusi EČ, Lietuvas klubs nav spēlējis UEFA grupu turnīrā un arī BFL titulu mums vairāk.

P.S. Taču ir pilnīgi skaidrs fakts, ka Latvijas klubu futbolam pašlaik klājas īpaši slikti, lai neteiktu vairāk.
vo vov, uz haļavu tikām tagad visas, kas nav tikušas vājākas. Mūs apspēlētu ikviena Āfriaks komanda, nerunājot par Āzijas un Okeāniajs izlasēm

  -1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:43, pirms 14 gadiem
St_Germain rakstīja: Šobrīd Lietuvas izlases spēlētāji spēlē daudz labākos klubos un čempionātos Itālijas, Spānijas, Krievijas, Skotijas augstākajās līgās, Tevis nosauktie mūsu izlases spēlētāji spēlē vājākos čempionātos. Der arī atcerēties Edgaru Jankausi Čempionu līgas un UEFA kausa uzvarētāju FC Porto satāvā, tā kā galīgi Tev nepiekrītu.
Jā un sāc runāt par aizgājušā gadsimta spēlētājiem mums arī M.Pahars bija reiz viens no premjerlīgas labākajiem uzbrucējiem, tad tas nozīmē,ka mums futbola līmenis ahujennākais?

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:44, pirms 14 gadiem
NANI27 rakstīja: 1mā apļa!
nu jā bez tā ka uzvarēja Serbiju tgd lk pie visa kā metīs klāt kas saistīts ar Igaunijas futbolu!
tad ko mums pēc uzvarām ar Zviedriju un Turciju vajadzēja būt tāda pat ekstaaze un ari bijām bet nu tgd kurš to vairs atcerās!
A musm Rudņevs hattrick iesita Juvei!
Tu tak galīgi nemāki argumentēt viedokli. Varēji drīzāk teikt, ka uzvarēt cikla sākumā ne līdz galam motivētu pretinieki ir viens, bet kkas pavisam cits būt pēc atlases cikla 2 labāko komandu skaitā( mēs nebijām, bet ja tiesnesis nebūtu gribējis, lai Grieķija ir Latvijas vietā, tad ļoti iespējams, mēs būtu spēlējuši ..... PK)!!!!

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:44, pirms 14 gadiem
St_Germain rakstīja: Lietuvā ir vairāk spēcīgu komandu kādas piecas sešas mums tikai trīs, tā arī galvenā atšķirība, pašas līgas līmenis tāds pats vien ir, kaut vai tāpēc, ka veterāns Rimkus šobrīd ir otrais rezultatīvākais. Lieki pieminēt, ka Lietuva nav spēlējusi EČ, Lietuvas klubs nav spēlējis UEFA grupu turnīrā un arī BFL titulu mums vairāk.

P.S. Taču ir pilnīgi skaidrs fakts, ka Latvijas klubu futbolam pašlaik klājas īpaši slikti, lai neteiktu vairāk.
BFL titulu mums vairāk.?
Nav gan tur ir 1-1

  -1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:45, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: Jā un sāc runāt par aizgājušā gadsimta spēlētājiem mums arī M.Pahars bija reiz viens no premjerlīgas labākajiem uzbrucējiem, tad tas nozīmē,ka mums futbola līmenis ahujennākais?
Stepānovs Arsenal spēlēja!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:47, pirms 14 gadiem
Klau, vai jums neliekas, ka visvarēnākās lietas Baltijā ir darijuši tieši latvieši???? T.i. Vienīgie spēlējuši EČ un tur jau atkal tiktu apzagti(paldies tiesnešiem), tad Latvijas kluba spēlēšana Eiropas līgā (arī vienīgie) un kautvai pagājušais atlases cikls, kad mēs atkal bijām sagatavojuši SENSĀCIJU, KURA TIKA NOZAGTA!! BRUTĀLI. Izskatās, ka es vienīgais to vēl atceros.......................

  +2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:47, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Dairis Bertāns, Dāvis Bertāns, Kaspars Cipruss, Ronalds Zaķis, Freimanis, Kambala. Visiem NBA potenciāli. Ja vajag, varu vēl nosaukt!
omg paklusē, padomās, ka pamuļķis esi.

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:47, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Tu tak galīgi nemāki argumentēt viedokli. Varēji drīzāk teikt, ka uzvarēt cikla sākumā ne līdz galam motivētu pretinieki ir viens, bet kkas pavisam cits būt pēc atlases cikla 2 labāko komandu skaitā( mēs nebijām, bet ja tiesnesis nebūtu gribējis, lai Grieķija ir Latvijas vietā, tad ļoti iespējams, mēs būtu spēlējuši ..... PK)!!!!

ai mazais es gulēt nekā nerubī bet tgd gudri DIR*
kas Zviedri bija nemotivēti 2003 gadā?
eh

  -1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:48, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: omg paklusē, padomās, ka pamuļķis esi.
nu jau ir padomājuši!
pašaa sākumā gudri teica ka esot Basketbola eksperts
tu jau Pučes līmeni esi

     [+] [-]

, 2010-10-11 18:49, pirms 14 gadiem
NANI27 rakstīja:
ai mazais es gulēt nekā nerubī bet tgd gudri DIR*
kas Zviedri bija nemotivēti 2003 gadā?
eh
runā latviski, lūdzu, tad padiskutēsim. Apsolu.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:49, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Nākamsezon, kad Gorkšs spēlēs EPL, Rudņevs spēlēs Bundeslīgā un Vaņins Leauge1, Lukjanovs būs komandas vilcējs Lechia rindās un Ivanovs turpinās labi kapāt Turcijas čempī - ko tad teiksi?
Es ļoti ceru, ka tā būs, bet pagaidām tie ir tikai tavi pieņemumi

  +3 [+] [-]

, 2010-10-11 18:50, pirms 14 gadiem
St_Germain rakstīja: Šobrīd Lietuvas izlases spēlētāji spēlē daudz labākos klubos un čempionātos Itālijas, Spānijas, Krievijas, Skotijas augstākajās līgās, Tevis nosauktie mūsu izlases spēlētāji spēlē vājākos čempionātos. Der arī atcerēties Edgaru Jankausi Čempionu līgas un UEFA kausa uzvarētāju FC Porto satāvā, tā kā galīgi Tev nepiekrītu.
Ja jau Bērziņš ir tik uzstājīgs, varam paturpināt. Lietuvā ir vienīgā jaunatnes futbola akadēmija Baltijas valstīs, kurā visi talantīgākie jaunie valsts futbolisti trenējas un dzīvo diendienā. Puiši veido jaunatnes izlases kodolu un spēlē jau no saviem 14-15 gadiem valsts pirmajā līgā. Akadēmija ne ar ko neatpaliek no spēcīgākajām Eiropas futbola akadēmijām (izņemot vietu skaitu, kas ir ierobežots). U-19 kandidātos ir astoņi spēlētāji no ārzemju klubiem (Anglija, Itālija, Vācija u.c.). Ja interesē - apskaties ( U-19 rinktinėje – daug užsienyje žaidžiančių... ). Lielākā šo puišu daļa uz ārzemēm tika pateicoties akadēmijai. Piemēram Vilkaitis ir viens no Romas Lazio dublieru līderiem. Jā, rezultāti nāks ar laiku, tā tomēr darbojas tikai divus gadus, taču jau tagad nāk pirmie augļi. Par leģionāriem Lietuvas un Latvijas izlasēs vispār būtu glupi runāt. Bet, ja jau netici

Vartininkai:
Žydrūnas Karčemarskas (Gaziantepo „Gaziantepspor“, Turkija)
Paulius Grybauskas (Baku „Neftchi“, Azerbaidžanas)
Vytautas Černiauskas (FC „Vaslui“, Rumunija)


Gynėjai:
Andrius Skerla (Balstogės „Jagiellonia“, Lenkija)
Tadas Kijanskas (Balstogės „Jagiellonia“, Lenkija)
Ramūnas Radavičius (Panevėžio „Ekranas“, Lietuva)
Marius Stankevičius („Valencia“ CF, Ispanija)
Arūnas Klimavičius (Novosibirsko „Sibir“, Rusija)
Marius Žaliūkas (Edinburgo „Hearts“, Škotija)
Mantas Fridrikas (FBK „Kaunas“, Lietuva)


Saugai:
Deividas Šemberas (Maskvos CSKA, Rusija)
Saulius Mikoliūnas (Kijevo „Arsenal“, Ukraina)
Edgaras Česnauskis (Maskvos „Dinamo“, Rusija)
Mindaugas Panka (Lodzės „Widzew“, Lenkija)
Linas Pilibaitis (Dėro ETO, Vengrija)
Kęstutis Ivaškevičius (Tel Avivo „Bnei Yehuda“, Izraelis)
Dominykas Galkevičius (Panevėžio „Ekranas“, Lietuva)
Vytautas Lukša (Kijevo „Arsenal“, Ukraina)
Deividas Česnauskis (Salonikų „Aris“, Graikija)


Puolėjai:
Tomas Danilevičius (AS „Livorno“, Italija)
Darvydas Šernas (Lodzės „Widzew“, Lenkija)
Robertas Poškus (Baku „Inter“, Azerbaidžanas)
Artūras Rimkevičius („Asteras Tripoli“ FC, Graikija)

+ neizsaukti Rubin otrais vārtsargs Arlauskis un Paļonis (Paderborn 2. Bundeslīga).

  -4 [+] [-]

, 2010-10-11 18:51, pirms 14 gadiem
interesanti, kur nozuda Pauļus. Laikam jau kārtīgu ekspertu viņš nemācēja apvārdot un tāpēc aizlaidās. Var jau saprast viņu. Negribēja tikt līdz galam sakauts.

Laboju: Aizlaidies nav, bet tāpat spītigi cenšas noignorēt inteliģentākos lietotājus.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-11 18:51, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: runā latviski, lūdzu, tad padiskutēsim. Apsolu.
oū!
Pusītim nav kur piesieties tgd kasās klāt vārdiem!
savu cīņu jau esi zaudējis

  -2 [+] [-]

, 2010-10-11 18:54, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: interesanti, kur nozuda Pauļus. Laikam jau kārtīgu ekspertu viņš nemācēja apvārdot un tāpēc aizlaidās. Var jau saprast viņu. Negribēja tikt līdz galam sakauts.

Laboju: Aizlaidies nav, bet tāpat spītigi cenšas noignorēt inteliģentākos lietotājus.
paveirs augstāk kādu memuāru uzdrukājis

  -4 [+] [-]

, 2010-10-11 18:55, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Ja jau Bērziņš ir tik uzstājīgs, varam paturpināt. Lietuvā ir vienīgā jaunatnes futbola akadēmija Baltijas valstīs, kurā visi talantīgākie jaunie valsts futbolisti trenējas un dzīvo diendienā. Puiši veido jaunatnes izlases kodolu un spēlē jau no saviem 14-15 gadiem valsts pirmajā līgā. Akadēmija ne ar ko neatpaliek no spēcīgākajām Eiropas futbola akadēmijām (izņemot vietu skaitu, kas ir ierobežots). U-19 kandidātos ir astoņi spēlētāji no ārzemju klubiem (Anglija, Itālija, Vācija u.c.). Ja interesē - apskaties ( U-19 rinktinėje – daug užsienyje žaidžiančių... ). Lielākā šo puišu daļa uz ārzemēm tika pateicoties akadēmijai. Piemēram Vilkaitis ir viens no Romas Lazio dublieru līderiem. Jā, rezultāti nāks ar laiku, tā tomēr darbojas tikai divus gadus, taču jau tagad nāk pirmie augļi. Par leģionāriem Lietuvas un Latvijas izlasēs vispār būtu glupi runāt. Bet, ja jau netici

Vartininkai:
Žydrūnas Karčemarskas (Gaziantepo „Gaziantepspor“, Turkija)
Paulius Grybauskas (Baku „Neftchi“, Azerbaidžanas)
Vytautas Černiauskas (FC „Vaslui“, Rumunija)


Gynėjai:
Andrius Skerla (Balstogės „Jagiellonia“, Lenkija)
Tadas Kijanskas (Balstogės „Jagiellonia“, Lenkija)
Ramūnas Radavičius (Panevėžio „Ekranas“, Lietuva)
Marius Stankevičius („Valencia“ CF, Ispanija)
Arūnas Klimavičius (Novosibirsko „Sibir“, Rusija)
Marius Žaliūkas (Edinburgo „Hearts“, Škotija)
Mantas Fridrikas (FBK „Kaunas“, Lietuva)


Saugai:
Deividas Šemberas (Maskvos CSKA, Rusija)
Saulius Mikoliūnas (Kijevo „Arsenal“, Ukraina)
Edgaras Česnauskis (Maskvos „Dinamo“, Rusija)
Mindaugas Panka (Lodzės „Widzew“, Lenkija)
Linas Pilibaitis (Dėro ETO, Vengrija)
Kęstutis Ivaškevičius (Tel Avivo „Bnei Yehuda“, Izraelis)
Dominykas Galkevičius (Panevėžio „Ekranas“, Lietuva)
Vytautas Lukša (Kijevo „Arsenal“, Ukraina)
Deividas Česnauskis (Salonikų „Aris“, Graikija)


Puolėjai:
Tomas Danilevičius (AS „Livorno“, Italija)
Darvydas Šernas (Lodzės „Widzew“, Lenkija)
Robertas Poškus (Baku „Inter“, Azerbaidžanas)
Artūras Rimkevičius („Asteras Tripoli“ FC, Graikija)

+ neizsaukti Rubin otrais vārtsargs Arlauskis un Paļonis (Paderborn 2. Bundeslīga).
Tu saproti to, ka mums ir labāks vārtusargs kastē par jūsējo? Reāli skatoties aizsardzība ir vienādā spēkā, pussargos jūs gan esat priekšā, bet uzbrukums man gribētos domāt, ka mums ir labāks, bet teikšu, ka vienāds, jo Rudņevam sevi vēl jāpierāda. Tad ... Ko tu gribēji pateikt, šeit iemetot to lietuviešu spēlētāju sarakstu???

  +6 [+] [-]

, 2010-10-11 18:55, pirms 14 gadiem
tas NIPEM vnm tēlojis ekspertu, jau smējos par šo PK futbolā laikā. Pats nesaprot tikai to, ka neko nesajēdz no sporta, bet tēlot, ka saprot gan ļoti patīk. Nepievērsiet viņam uzmanību, līdzigs kā visi Bimbamboli un Ivari, ar kuriem nav vērts diskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-11 18:56, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Ja jau Bērziņš ir tik uzstājīgs, varam paturpināt. Lietuvā ir vienīgā jaunatnes futbola akadēmija Baltijas valstīs, kurā visi talantīgākie jaunie valsts futbolisti trenējas un dzīvo diendienā. Puiši veido jaunatnes izlases kodolu un spēlē jau no saviem 14-15 gadiem valsts pirmajā līgā. Akadēmija ne ar ko neatpaliek no spēcīgākajām Eiropas futbola akadēmijām (izņemot vietu skaitu, kas ir ierobežots). U-19 kandidātos ir astoņi spēlētāji no ārzemju klubiem (Anglija, Itālija, Vācija u.c.). Ja interesē - apskaties ( U-19 rinktinėje – daug užsienyje žaidžiančių... ). Lielākā šo puišu daļa uz ārzemēm tika pateicoties akadēmijai. Piemēram Vilkaitis ir viens no Romas Lazio dublieru līderiem. Jā, rezultāti nāks ar laiku, tā tomēr darbojas tikai divus gadus, taču jau tagad nāk pirmie augļi. Par leģionāriem Lietuvas un Latvijas izlasēs vispār būtu glupi runāt. Bet, ja jau netici

Vartininkai:
Žydrūnas Karčemarskas (Gaziantepo „Gaziantepspor“, Turkija)
Paulius Grybauskas (Baku „Neftchi“, Azerbaidžanas)
Vytautas Černiauskas (FC „Vaslui“, Rumunija)


Gynėjai:
Andrius Skerla (Balstogės „Jagiellonia“, Lenkija)
Tadas Kijanskas (Balstogės „Jagiellonia“, Lenkija)
Ramūnas Radavičius (Panevėžio „Ekranas“, Lietuva)
Marius Stankevičius („Valencia“ CF, Ispanija)
Arūnas Klimavičius (Novosibirsko „Sibir“, Rusija)
Marius Žaliūkas (Edinburgo „Hearts“, Škotija)
Mantas Fridrikas (FBK „Kaunas“, Lietuva)


Saugai:
Deividas Šemberas (Maskvos CSKA, Rusija)
Saulius Mikoliūnas (Kijevo „Arsenal“, Ukraina)
Edgaras Česnauskis (Maskvos „Dinamo“, Rusija)
Mindaugas Panka (Lodzės „Widzew“, Lenkija)
Linas Pilibaitis (Dėro ETO, Vengrija)
Kęstutis Ivaškevičius (Tel Avivo „Bnei Yehuda“, Izraelis)
Dominykas Galkevičius (Panevėžio „Ekranas“, Lietuva)
Vytautas Lukša (Kijevo „Arsenal“, Ukraina)
Deividas Česnauskis (Salonikų „Aris“, Graikija)


Puolėjai:
Tomas Danilevičius (AS „Livorno“, Italija)
Darvydas Šernas (Lodzės „Widzew“, Lenkija)
Robertas Poškus (Baku „Inter“, Azerbaidžanas)
Artūras Rimkevičius („Asteras Tripoli“ FC, Graikija)

+ neizsaukti Rubin otrais vārtsargs Arlauskis un Paļonis (Paderborn 2. Bundeslīga).
Skaidrs, ka individuāli Lietuvai ir spēcīgāki spēlētāji, tāpat arī infrastruktūra, taču par Lietuvas čempi varu vēlreiz atkārtot, ka ir vairāk spēcīgu komandu, taču pats čempionāta līmenis jeb spēļu kvalitāte ir tāda pati, tur pat jau mēs braļukas vien esam. Piekrīti?