Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

papildināts "Arsenal" vēl viens skaļš zaudējums - šoreiz 3:4 Blekbērnā, "Swansea" pirmie prieki

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Arsenal" vēl viens skaļš zaudējums - šoreiz 3:4 Blekbērnā, "Swansea" pirmie prieki
Mikelam Artetam pirmie vārti "Arsenal" sastāvā, komanda gan zaudēja
Foto: AFP/Scanpix

Šīs dienas pirmajā spēlē Anglijas Premjerlīgā 5. kārtas ietvaros "Blackburn" savā laukumā ar 4:3 apspēlēja Londonas "Arsenal". Arsēna Vengera komandai piecos mačos tikai četri punkti un vārtu attiecība 6:14... Vēlāk pirmos vārtus guva un pirmo uzvaru izcīnīja līgas jaunpienācēja "Swansea".

"Arsenal", kas sezonu sācis ļoti smagnēji (visiem spilgtā atmiņā 2:8 pret "Manchester United"), šodien kļuva par pirmo Premjerlīgas klubu sezonā, kas neizlaiž pamatsastāvā nevienu angli - bija tikai velsietis Remzijs. Vengera padotie ar debitantu kreisās malas aizsargu Santušu ierindā viesos tikās ar pastarīti "Blackburn", kurai četros mačos bija tikai viens punkts. "Arsenal" jau 10. minūtē iesita, kad Songa piespēli meistarīgi vārtos pārvērta Žervinjo (0:1), taču pēc vēl pāris neizmantotām iespējām londonieši diezgan līdzīgā stilā ielaida 25. minūtē - piespēlēja Hoilets, uzbrukumu teicami noslēdza "Blackburn" debitants Jakubu (1:1).

Un tomēr pārtraukumā vadībā devās "Arsenal", jo 34. minūtē pēc Remzija izrāviena labajā malā no soda laukuma vidus 2:1 panāca Arteta - gan viņam, gan Žervinjo tie bija pirmie vārti "Arsenal" sastāvā. Jāpiebilst, ka lielgabalniekiem 1. puslaikā bija visas iespējas padarīt rezultātu vēl lielāku... Tā vietā nācās nervozēt 2. puslaikā, pie tam pamatīgi. 50. minūtē pēc "Blackburn" soda sitiena no asa leņķa bumba atsitās pret Songa celi un ieripoja vārtos - 2:2! Mājiniekie noķēra iedvesmu un 59. minūtē pat izvirzījās vadībā - pēc stūra sitiena izspēles vārtu priekšā tika aizmirsts Jakubu (3:2)! "Arsenal" izveidoja vairākus nopietnus uzbrukumus, taču prettriecienā ceturtos iesita "Blackburn" - Jakubu puslaukuma robežās tika garām diviem pretiniekiem, noslēgumā piespēlējot vārtu priekšā Koscelnijam, kurš iesita savos (4:2)! 85. minūtē Šamaks vienus vārtus ar galvu atspēlēja (3:4), taču glābiņu tas nedeva. "Arsenal" šodien divreiz iesita savos vārtos un zaudēja ar 3:4, sagādājot pirmo uzvaru sezonā "Blackburn"...

No citām spēlēm jāizceļ "Swansea" pirmie gūtie vārti (četrās līdzšinējās spēlēs bija jāpaliek sausās) un pirmā uzvara - 3:0 mājās pret "West Bromwich". Kaspara Gorkša bijušais klubs QPR pēc sastāva pastiprināšanas izskatās ļoti pārliecinoši un šodien pēc diviem vārtiem jau pirmajās 10 minūtēs izbraukumā ar 3:0 apspēlēja "Wolverhampton". Pirmo zaudējumu arī šodien nepiedzīvoja "Newcastle", viesos nospēlējot neizšķirti 1:1 ar "Aston Villa".

Anglijas Premjerlīga, 5. kārta

Spēle RezultātsVārtu guvēji
Blackburn R. - Arsenal4:3 (1:2)Jakubu 25'; 79'; Songs 50' (s.v.); Koscelnijs 68' (s.v.) - Žervinjo 10'; Arteta 34'; Šamaks 85'
Aston Villa - Newcastle U.1:1 (1:0)Agbonlahors 13' - Bests 57'
Bolton W. - Norwich C.1:2 (0:2)M.Petrovs 64' - Pilkingtons 37'; B.Džonsons 42'
Everton - Wigan Athletic3:1 (1:1)Jagielka 33'; Velioss 84'; Drente 90' - Santo 31'
Swansea - West Bromwich3:0 (2:0)Sinklērs 14' (11m); Lita 24'; Daijers 49'
Wolverhampton - QPR.0:3 (0:2)Bartons 8'; Faurlins 10'; Kempbels 87'
Tottenham H. - Liverpool
Fulham - Manchester C.
Sunderland - Stoke C.
Manchester U. - Chelsea

Anglijas Premjerlīgas tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Manchester United 4 40018:3 12
2.Manchester City 4 40015:3 12
3.Chelsea 4 3107:3 10
4.Newcastle 5 2304:2 9
5.Stoke City 4 2203:1 8
6.Liverpool 4 2116:3 7
7.Aston Villa 5 1406:4 7
8.Everton 4 2116:4 7
9.Wolverhampton 5 2124:6 7
10.Queens Park Rangers 5 2124:6 7
11.Norwich City 5 1225:7 5
12.Wigan 5 1224:7 5
13.Swansea 5 1223:5 5
14.Blackburn 5 1137:10 4
15.Arsenal 5 1136:14 4
16.Bolton 5 1048:13 3
17.West Bromwich 5 1043:8 3
18.Tottenham Hotspur 3 1023:8 3
19.Sunderland 4 0222:4 2
20.Fulham 4 0222:5 2

Anglijas Premjerlīgas rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsVārti
1.V.RūnijsManchester United8
2.E.DžekoManchester City6
S.AgueroManchester City6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sochee

  +6 [+] [-]

, 2011-09-17 16:42, pirms 13 gadiem
Šobrīd jau ir praktiski skaidrs, ka Arsenal lido ārā no Premjerlīgas- zaudējums saviem tiešajiem konkurentiem par izdzīvošanu.

Negribas nevienu konkrēti vainot pie notiekošā, redzams, ka komanda cīnās, diemžēl pietrūkst meistarības un īstas vēlēšanas uzvarēt. Noteikti negatīvu artavu zaudējumu kontā dod arī pilnīgi nevajadzīgā Arsenal mocīšanās eirokausos šosezon. Mēģinājums ar vienu pēcpusi apsēsties uz 2 krēsliem visdrīzāk sezonas beigās noslēgsies uz grīdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-09-17 16:47, pirms 13 gadiem
Izdzīvošanas cīņa par vietu Premjērā būs smaga. Swansea, Norwich un Arsenal šobrīd ir galvenie kandidāti uz izlidošanu, taču teikšu, ka Wigan un tai pašai Blackburn vēl būs pamatīgi jānomokās, lai vietu saglabātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-09-17 16:56, pirms 13 gadiem
pavelsp rakstīja: Neapskaužu Arsenal fanus
Es kā Arsenal fans Tev varu pateikt godīgi - īpaši nepārdzīvoju, jo jau pirms sezonas bija skaidrs, ka šogad prioritāte būs cīņa par palikšanu Premjerā. Pēc Nasri, Febregasa, Klišī un Bentnera aiziešanas, kas tad palika? Intelektuālis Songs, ok, nopirka vēl vienu gudru čali- Žervinjo, ir RVP, bet nekā vairāk jau nav. Fermālens nevar spēlēt, tas arī nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-17 17:01, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Es kā Arsenal fans Tev varu pateikt godīgi - īpaši nepārdzīvoju, jo jau pirms sezonas bija skaidrs, ka šogad prioritāte būs cīņa par palikšanu Premjerā. Pēc Nasri, Febregasa, Klišī un Bentnera aiziešanas, kas tad palika? Intelektuālis Songs, ok, nopirka vēl vienu gudru čali- Žervinjo, ir RVP, bet nekā vairāk jau nav. Fermālens nevar spēlēt, tas arī nepatīk.
Tagad troļļo arī futbola sadaļā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-17 17:05, pirms 13 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Es kā Arsenal fans Tev varu pateikt godīgi - īpaši nepārdzīvoju, jo jau pirms sezonas bija skaidrs, ka šogad prioritāte būs cīņa par palikšanu Premjerā. Pēc Nasri, Febregasa, Klišī un Bentnera aiziešanas, kas tad palika? Intelektuālis Songs, ok, nopirka vēl vienu gudru čali- Žervinjo, ir RVP, bet nekā vairāk jau nav. Fermālens nevar spēlēt, tas arī nepatīk.
Katrā zinā jums, Arsenal faniem, īpaši pārdzīvot nevajag. Skaidrs, ka sezona ir norakstīta, bet tagad ir jāspiež uz perspektīvi, lai nākamsezon Čempionšipā tiktu atpakaļ uz Premjerlīgu. Jums ir daudzi jauni, perspektīvi čaļi- Kosjelnijs, Šamaks, Aršavins, Songs u.c., nav šaubu, ka viņi ir meistarīgāki par vidusmēra Čempionšipa "skrien un sper" spēlētājiem, ar atgriešanos nevajadzētu būt problēmām.
Galvenais šobrīd "nemainīt zirgus uz pārmijām".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-17 17:08, pirms 13 gadiem
Tas jau kluust smiekliigi

  +5 [+] [-]

, 2011-09-17 17:13, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Provokators debiilikis!!!
Kāpēc provokators? Un vēl jo vairāk, kāpēc debiliķis?
Jums, atsevišķiem Arsenal faniem, tāpat kā arī komandas spēlētājiem ir viena kopīga iezīme, kas neļauj gūt uzvaras- katastrofāli zems intelekts un paplāns vārdu krājums.

Futbols tomēr ir intelektuāls sporta veids, nevar pabeigt tikai 3. klasi, apēst banānu ķekaru un noturēties Anglijas Premjerlīgā, tur nepieciešams ilgstoši un mērktiecīgi darboties, tāpēc jums ir laiks šo sezonu mācīties un progresēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-17 17:14, pirms 13 gadiem
Šī sezona būs dziļā di*sā!!! Lai neteiktu vairāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-17 17:29, pirms 13 gadiem
Mēģināšu aizstāvēt Arsenal komandu un tās faneļus.
Šī spēle pret spēcīgo Blackburn komandu parādīja, ka Arsenal komanda ir uz pareizā ceļa un progress pēc spēles pret MU ir acīmredzams (ielaisti tikai 4 goli). Kad Vengers sāks laukumā laist tos 15 un 16 gadus vecos lielmeistarus, ko vasarā pirka pa 10-15 miljoniem, tad visiem pretiniekiem būs pilnas ūzas.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-17 17:34, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Gailis!!!
Vistiņa.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-17 17:36, pirms 13 gadiem
Arsēna kuģis ir nogrimis. Vai tas tiks stipri šaubos. Bet tikmēr neskaitāmā ziemeļlondoniešu armāda turpina cerēt uz brīnumu. To arī novēlam!

     [+] [-]

, 2011-09-17 17:53, pirms 13 gadiem
pašiem jums te neliekas ka pec 4ām kārtām spriest par tiem kads izlidos ir stulbi????
vel visa sezona priekšā un lai ari neesu arsenal fans, bet vini bus top 10, varbut pat top 6 ja paveiksies!
pagajuso gad lidzigi ari liverpool saka, a beigas?????

  -2 [+] [-]

, 2011-09-17 17:54, pirms 13 gadiem
Gribaas nedaudz uzmundrinaat savus Arsenal fanus!Nekas traks nau noticis katrai komandai ir gruuti laiki,soreiz mums nau paveicies!Jaapaardziivo ,jaaizdziivo sie laiki un viss buus kaartiibaa!!!Lai puikaam veicaas!Ar so fantastisko futbolu komandu, ar kuru esmu saslimis,neviens mani neizaarstees!Arsenal Arsenal Arsenal

  +1 [+] [-]

, 2011-09-17 18:01, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: pašiem jums te neliekas ka pec 4ām kārtām spriest par tiem kads izlidos ir stulbi????
vel visa sezona priekšā un lai ari neesu arsenal fans, bet vini bus top 10, varbut pat top 6 ja paveiksies!
pagajuso gad lidzigi ari liverpool saka, a beigas?????
ja paveiksies, tad Arsenal nelidos līgu zemāk...

     [+] [-]

, 2011-09-17 18:10, pirms 13 gadiem
gan swansea gan norwich sobrid stabila vadiba!
eksperts
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Izdzīvošanas cīņa par vietu Premjērā būs smaga. Swansea, Norwich un Arsenal šobrīd ir galvenie kandidāti uz izlidošanu, taču teikšu, ka Wigan un tai pašai Blackburn vēl būs pamatīgi jānomokās, lai vietu saglabātu.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-17 18:18, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Kāpēc provokators? Un vēl jo vairāk, kāpēc debiliķis?
Jums, atsevišķiem Arsenal faniem, tāpat kā arī komandas spēlētājiem ir viena kopīga iezīme, kas neļauj gūt uzvaras- katastrofāli zems intelekts un paplāns vārdu krājums.

Futbols tomēr ir intelektuāls sporta veids, nevar pabeigt tikai 3. klasi, apēst banānu ķekaru un noturēties Anglijas Premjerlīgā, tur nepieciešams ilgstoši un mērktiecīgi darboties, tāpēc jums ir laiks šo sezonu mācīties un progresēt.
Povecerovska kungs,tev izsmejot ,aizskarot,provoceejot liekas, kad tavs intelekta staavoklis ir pasaa augstaakajaa pakaapee...

  +3 [+] [-]

, 2011-09-17 18:19, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: gan swansea gan norwich sobrid stabila vadiba!
eksperts
Bet tā jau ir tikai 1 spēle! Tas taču ir stulbi pēc 1 spēles rezultāta spriest, kurš kritīs un kurš nekritīs ārā.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-17 18:25, pirms 13 gadiem
tapec jau rakstiju lai sezonas sakuma te nesak spriest kas un ka, pec vel 10-15 kartam jau vares runat kam draud izkrisana
Povečerovskis rakstīja: Bet tā jau ir tikai 1 spēle! Tas taču ir stulbi pēc 1 spēles rezultāta spriest, kurš kritīs un kurš nekritīs ārā.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-17 18:28, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: tapec jau rakstiju lai sezonas sakuma te nesak spriest kas un ka, pec vel 10-15 kartam jau vares runat kam draud izkrisana
Kāpēc gan? Pēc 1 spēles rezultāta spriest ir muļķīgi, bet pēc 4-5 kārtām jau skaidri iezīmējās galvenie pretendenti uz autsaidera titulu.

     [+] [-]

, 2011-09-17 18:36, pirms 13 gadiem
tev ar lasisanu ir svaki???????? es rakstu ka VEL pec 10-15 kartam, tad jau sezona bus puse un vares sakt spriest par to kas paliks kas ne!

Povečerovskis rakstīja: Kāpēc gan? Pēc 1 spēles rezultāta spriest ir muļķīgi, bet pēc 4-5 kārtām jau skaidri iezīmējās galvenie pretendenti uz autsaidera titulu.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-17 18:40, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: tev ar lasisanu ir svaki???????? es rakstu ka VEL pec 10-15 kartam, tad jau sezona bus puse un vares sakt spriest par to kas paliks kas ne!
Tas tu saki, ka, lai izdarītu spriedumus, tev vajag vēl 10-15 kārtas. Bet tas jau nenozīmē, ka visiem jālīdzinās profānismā tieši tev. Man, kā diezgan atzītam futbola ekspertam, lietas kļūst gluži skaidras jau šobrīd.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-17 18:52, pirms 13 gadiem
tad atzits futbola eksperts, par sezonu spriez pec 5am kartam????
kur tad tu esi atzits futbola eksperts???
sobrid var spriest tikai par to kads kadam sezonas sakums izdevies, bet vairak gan ne!

Povečerovskis rakstīja: Tas tu saki, ka, lai izdarītu spriedumus, tev vajag vēl 10-15 kārtas. Bet tas jau nenozīmē, ka visiem jālīdzinās profānismā tieši tev. Man, kā diezgan atzītam futbola ekspertam, lietas kļūst gluži skaidras jau šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-17 18:53, pirms 13 gadiem
nu tad kurs izlidos sogad, ekspert???
Povečerovskis rakstīja: Tas tu saki, ka, lai izdarītu spriedumus, tev vajag vēl 10-15 kārtas. Bet tas jau nenozīmē, ka visiem jālīdzinās profānismā tieši tev. Man, kā diezgan atzītam futbola ekspertam, lietas kļūst gluži skaidras jau šobrīd.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-17 19:03, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: nu tad kurs izlidos sogad, ekspert???
Hmm, paldies par jautājumu!
Redzi, lai droši apgalvotu par izlidošanu jāņem vērā ne tikai šābrīža sniegums, vēl iespējami dažādi transfēru pārsteigumi janvārī, kā arī treneru nomaiņas. Kaut vai atcerēsimies pagājušo sezonu, kad Liverpūle gāja stabili uz izlidošanu, bet tad pie ruļļiem atnāca Dalglīšs uz izglāba titulēto klubu.
Par šīssezonas izlidotājiem visbiežāk ir jārunā pieminot Wiganu, Norviču, Swansī un Arsenalu. Tomēr uzskatu, ka Arsenalam vēl ir reālas šances noturēties un pat sezonu pabeigt divpadsmitniekā, ja tiktu patriekts Vengers un janvārī iepirkti pāris labi spēlētāji.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:07, pirms 13 gadiem
Hmm.. divi autogoli, kopumā impotenta spēle it īpaši aizsardzībā. Nu par relegation domāt ir smieklīgi, bet eirokausi ies secen, ja vien nepaņems līgas kapu. Bet Koscelnijs gan neder. Aizsardzību būs jācementē ar Mertezakeru un beļģi.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:08, pirms 13 gadiem
nu soreiz es tev saku piekrist, ja palasisi tad augstak ari mineju par liverpool variantu un arsenal sogad! visu sarunu saku tapec ka te dazs labs spriez pec 4am spelem!

Povečerovskis rakstīja: Hmm, paldies par jautājumu!
Redzi, lai droši apgalvotu par izlidošanu jāņem vērā ne tikai šābrīža sniegums, vēl iespējami dažādi transfēru pārsteigumi janvārī, kā arī treneru nomaiņas. Kaut vai atcerēsimies pagājušo sezonu, kad Liverpūle gāja stabili uz izlidošanu, bet tad pie ruļļiem atnāca Dalglīšs uz izglāba titulēto klubu.
Par šīssezonas izlidotājiem visbiežāk ir jārunā pieminot Wiganu, Norviču, Swansī un Arsenalu. Tomēr uzskatu, ka Arsenalam vēl ir reālas šances noturēties un pat sezonu pabeigt divpadsmitniekā, ja tiktu patriekts Vengers un janvārī iepirkti pāris labi spēlētāji.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:17, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: nu soreiz es tev saku piekrist, ja palasisi tad augstak ari mineju par liverpool variantu un arsenal sogad! visu sarunu saku tapec ka te dazs labs spriez pec 4am spelem!
Tur jau tā lieta. Es izsaku prognozi, ja turpinās spēlēt šādā pat garā. Diemžēl šābrīža sastāva izmaiņām īsti nav manevra iespējas, jāgaida janvāris.
Bet tam pašam Arsenalam ir iespēja pietaupīt savus galvenos spēkus uz Premjerlīgas spēlēm, Čempionu līgā un vietējos kausos izliekot otro sastāvu. Ja Vengers tā nerīkosies, viņš ir jāatbrīvo no trenera posteņa. Cita varianta nav.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:25, pirms 13 gadiem
nu ligas kausa tad ja, bet saubos vai Cempionu liga liks otro sastavu, grupa ta speciga bet izklut no grupas tomer ir iespejams!

Povečerovskis rakstīja: Tur jau tā lieta. Es izsaku prognozi, ja turpinās spēlēt šādā pat garā. Diemžēl šābrīža sastāva izmaiņām īsti nav manevra iespējas, jāgaida janvāris.
Bet tam pašam Arsenalam ir iespēja pietaupīt savus galvenos spēkus uz Premjerlīgas spēlēm, Čempionu līgā un vietējos kausos izliekot otro sastāvu. Ja Vengers tā nerīkosies, viņš ir jāatbrīvo no trenera posteņa. Cita varianta nav.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:27, pirms 13 gadiem
Arsenalam šodien galīga melnē diena. Ne tikai paši zaudēja, bet, kas pat vēl sliktāk- uzvarēja gan Swansea, gan Norwich, kas ir Arsenal tiešie konkurenti. Tagad būs pavisam smagi. Es tomēr vēl ticu, ka komanda ar tik spēcīgiem resursiem un vēsturi neizlidos.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:28, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: nu ligas kausa tad ja, bet saubos vai Cempionu liga liks otro sastavu, grupa ta speciga bet izklut no grupas tomer ir iespejams!
Bet vai vajag? Kam tad tā Čempionu Līga vajadzīga, ja nākamgad ir reāli izlidot no Premjēra? Spēki ir jāsadala pareizi. Jau tā ir traumas, robi sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:38, pirms 13 gadiem
nu vai vajag vai ne bet tomer prestizs klubs un prestiza lieta ir cempionu liga, bet nu redzes ka bus!
labak jau butu koncentreties premjerligai !
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Bet vai vajag? Kam tad tā Čempionu Līga vajadzīga, ja nākamgad ir reāli izlidot no Premjēra? Spēki ir jāsadala pareizi. Jau tā ir traumas, robi sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:41, pirms 13 gadiem
Piekrītu. Jo tomēr tas būtu pārāk apkaunojoši- nākamgad spēlēt Championship. Un baidos, ka, ja Vengers nespēs sadalīt spēkus, tā ir skarba realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-17 19:46, pirms 13 gadiem
Šodien Milwall-West Ham spēle bija. Nez nebija kādi fanu nemieri?

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:46, pirms 13 gadiem
Sūds ar visu Arsenal. Rīt lielā cīņa - United pret Chelsea

     [+] [-]

, 2011-09-17 19:51, pirms 13 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Šodien Milwall-West Ham spēle bija. Nez nebija kādi fanu nemieri?
Cik dzirdēju nekas īpašs. Tikai viena sadedzināta automašīna un pāris izsisti veikalu skatlogi. Tagad pēc nesenajiem babaju grautiņiem, konstebli ir uzdevumu augstumos.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-17 21:13, pirms 13 gadiem
Man patīk, ka te visi jau runā par Arsenal izlidošanu no līgas un pa to, ka gjau nākamgad izdosies atgriezties . Neesmu Arsenal fans, bet tomēr Liverpool pagājušogad bija 6pt pa 8spēlēm, un lai arī kā man gribētos, lai viņi izkrīt utml., viņi beigās iekļuva top10. Piekrītu ka Arsenal nespīd pagaidām top10, bet par izkrišanu varat aizmirst.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-17 21:23, pirms 13 gadiem
cmon, daļa no jums ir smieklīgi.. jūs tak velk uz zoba par arsenala izkrišanu

     [+] [-]

, 2011-09-18 11:35, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Šobrīd jau ir praktiski skaidrs, ka Arsenal lido ārā no Premjerlīgas- zaudējums saviem tiešajiem konkurentiem par izdzīvošanu.

Negribas nevienu konkrēti vainot pie notiekošā, redzams, ka komanda cīnās, diemžēl pietrūkst meistarības un īstas vēlēšanas uzvarēt. Noteikti negatīvu artavu zaudējumu kontā dod arī pilnīgi nevajadzīgā Arsenal mocīšanās eirokausos šosezon. Mēģinājums ar vienu pēcpusi apsēsties uz 2 krēsliem visdrīzāk sezonas beigās noslēgsies uz grīdas.
nesaki hop pirms neesi pārlēcis,priekšā vēl janvāra transfēra logs un nu Arsenal,lai kā taupītu,nu nav vienas kategorijas klubs,kurus tu nosauci par tiešajiem izkrišanas konkurentiem,varu pat saderēt,ja sāks degt,Gunneri nopirks vismaz pāris spēlētāju par 30milj nu neviens nepieļaus izkrišanu

     [+] [-]

, 2011-09-18 11:43, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Kāpēc provokators? Un vēl jo vairāk, kāpēc debiliķis?
Jums, atsevišķiem Arsenal faniem, tāpat kā arī komandas spēlētājiem ir viena kopīga iezīme, kas neļauj gūt uzvaras- katastrofāli zems intelekts un paplāns vārdu krājums.

Futbols tomēr ir intelektuāls sporta veids, nevar pabeigt tikai 3. klasi, apēst banānu ķekaru un noturēties Anglijas Premjerlīgā, tur nepieciešams ilgstoši un mērktiecīgi darboties, tāpēc jums ir laiks šo sezonu mācīties un progresēt.
vot es tev piekristu,ja vien nezinātu kas ir Arsenal treneris un kas tas ir par klubu,drīzāk jau tev jāprasa cik klases beidzis,ja neredzi ka tas nav tas klubs kas izkritīs,ok,varbūt iekš CL būs tikai grupu turnīrs,bet nebrīnīšos ja sezonas beigās Arsenal būs ap 6 vai 5 vietu,ja būtu informēts par situāciju labāk,tad novērtētu kaut vai to,ka ar Arsenal vārdu pāris dienas pirms transfēra beigām piesaistīja tādus kadrus kā Benajuns un Arteta

     [+] [-]

, 2011-09-18 11:50, pirms 13 gadiem
Povečerovskis rakstīja: Tas tu saki, ka, lai izdarītu spriedumus, tev vajag vēl 10-15 kārtas. Bet tas jau nenozīmē, ka visiem jālīdzinās profānismā tieši tev. Man, kā diezgan atzītam futbola ekspertam, lietas kļūst gluži skaidras jau šobrīd.
vot pirmais cilvēks iekš SC,kas dēvē sevi par atdzītu futbola ekspertu, laikam piemeneklis tev jāuzcelj,ja vien nebūtu sasodīts demagogs un visu kas ir pret tavām domām nespētu uztvert

     [+] [-]

, 2011-09-18 13:33, pirms 13 gadiem
Arsenal izskatās ar psiholoģīju kaut kas nav kārtībā. Bet kā parasti komanada uz izaugsmi Vengeram salasīta. Tas ka nav pieredzes daudziem ir mīnuss. Bet ko padarīsi visi mācās uz kļūdām un ar laiku mazāk tās kļūdas pieļaus.
Diez vai Arsenal izkritīs no EPL. Nedomāju, ka tā notiks. tas pats kas ar Liverpool pagājušo sezon notiek kaut kas līdzīgs ar Arsenal. Un daudzi domāja ka Liverpool izkritīs, bet kā bija redzams, vēļ pat beigās varēja pretendēt uz EL. Tā kā laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2011-09-19 11:55, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: nu vai vajag vai ne bet tomer prestizs klubs un prestiza lieta ir cempionu liga, bet nu redzes ka bus!
labak jau butu koncentreties premjerligai !
Nu ne jau tikai prestižs, bet arī NAUDA no UEFA - par iekļūšanu nākamajā kārtā, par uzvarām, par neizšķirtiem. Un galu galā ieņēmumi no biļetēm.