Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Klaipēdas turnīra noslēgumā Latvijas izlase zaudē Polijai

Emils Ozerinskis

Klaipēdas turnīra noslēgumā Latvijas izlase zaudē Polijai
Žanis Peiners
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas vīriešu basketbola izlase, gatavojoties Eiropas čempionātam, sestdien, 5. augustā Klaipēdā aizvadīja pārbaudes spēli ar Polijas valstsvienību. Nonākot iedzinējos ar -18, Latvijas izlase pēdējās minūtēs vēl saasināja cīņu par uzvaru, tomēr piekāpās ar rezultātu 76:80.

Klaipēdas turnīra pirmajā cīņā Ainara Bagatska trenētā Latvijas izlase, spēlējot bez Kristapa Porziņģa, Dāvja Bertāna, Jāņa Strēlnieka un Ojāra Siliņa, ar rezultātu 69:73 piekāpās Gruzijas izlasei. Tādējādi gar degunu gāja iespēja cīnīties ar Lietuvu un par trešo vietu Klaipēdas turnīrā bija jāspēlē ar Polijas valstsvienību.

Starta piecinieki:
Polija: Košareks, Poņitka, Vačinskis, Cels, Kuligs
Latvija: Šķēle, Bertāns, Timma, Šmits, Gražulis

Spēli Ainars Bagatskis nolēma sākt arī īso un kustīgo sastāvu, groza apakšā sūtot Andreju Gražuli un Rolandu Šmitu. Ātrā spēle mača ievadā nedeva precizitāti metienos, Latvijas basketbolistiem vairākkārt nerealizējot relatīvi brīvus tālmetienus. Tikmēr poļi ar garām gājieniem centās izdarīt spiedienu uz groza apakšu. Rezultātā pirmajās minūtēs 6:2 pārsvars Polijas valstsvienībai. Spēles rezultāts pirmajā ceturtdaļā auga lēni. Pirmo reizi divu punktu pārsvaru latviešiem izdevās iegūt trīs minūtes pirms pirmā perioda noslēguma, kad Jānis Timma grozā raidīja trejaci, sasniedzot rezultātu 10:8. Iesākoties ceturtdaļas pēdējai minūtei Polija izmantoja ātro pāreju uzbrukumā, Pšemislavam Zamojskim raidot grozā trīs punktu metienu un pārņemot savai komandai vadību. Tikmēr groza apakšā Mārtiņš Meiers jau izpelnījās savu trešo personīgo piezīmi. Savukārt Polijas veiksmes uzbrukumā turpinājās arī ceturtdaļas beigās, kad Tomašs Gjelo līdz ar beigu signālu realizēja trīs punktu metienu 18:14.

Spēles otrajā ceturtdaļā Polijas izlase vēl vairāk palielināja rezultāta starpību, perioda vidū Tomašam Gjelo ar bumbas triecienu grozā no augšas sasniedzot astoņu punktu pārsvaru baltajiem ērgļiem. Latvijas izlases rindās ar enerģisku spēli rezultāta starpību centās samazināt Rolands Šmits, vienatnē gūstot septiņus punktus. Divas minūtes pirms puslaika pārtraukuma Aigars Šķēle pārtvēra bumbu un devās ārtajā uzbrukumā, bet poļi apturēja Šķēli ar piezīmi. Latvijas izlases aizsargam izdevās realizēt tikai vienu no diviem brīvmetieniem. Puslaika pēdējā uzbrukumā atlēkušo bumbu izcīnija un otrās iespējas grozu guva Ārons Cels, tādējādi liekot Latvijas izlasei puslaiku pārtraukumā doties pie rezultāta 31:40.

Latvijas izlases rindās otrā puslaika sākumā punktus izdevās gūt tikai Šmitam, bet pēc latviešu nesaprašanās aizsardzībā Damjans Kuligs brīvi varēja triekt bumbu grozā no augšas, sasniedzot poļiem pārsvaru 49:37. Ceturtdaļas turpinājumā Latvijas izlases rindās valdīja jūtam apjukums, nespējot atrasts spēles pavedienu uzbrukumā un ļaujot pretiniekiem izpausties pie sava groza. Pēdējā uzbrukumā piespēles vietā spēlētājam uz groza apakšu Blūms izvēlējās mests trejaci vairākus metrus aiz tālmetiena līnijas. Kopumā pirms noslēdzošās ceturtdaļas rezultāts optimismu neviesa - 44:59.

Neskatoties uz nonākšanu iedzinējos ar 18 punktu starpību, Rolands Šmits nebija gatavs padoties, ar enerģisku spēli gūstot punktus pats un izkārtojot iespējas partneriem. Jānim Blūmam grozā raidot tālmetienu, septiņas minūtes līdz beigām rezultāts kļuva 52:62. Noslēdzošās ceturtdaļas vidū treneris iespēju deva Artūram Ausējam, kurš ar diviem tālmetieniem pavilka Latvijas izlasi zem desmit punktu starpības. Latvijas ofensīva lielu rezultātu nedeva, jo poļiem izdevās pragmatiski pieturēt bumbu, realizējot metienus uzbrukuma laika pēdējās sekundēs. Divas minūtes līdz beigām Dāvis Lejasmeiers raidīja grozā trīs punktu metienu. Minūti līdz spēles beigām Polijas izlase zaudēja modrību, ļaujot Blūmam realizēt trejaci un Timmam pārtvert bumbu, gūstot divus punktus no groza apakšas. Tādējādi rezultāts pusminūti līdz beigām kļuva 72:76. Timmas kļūda piespēlē neļāva Bagatska vadītajai komandai izmantot uzbrukumu, kurā starpību varēja samazināt līdz minimumam. Mateušs Poņita aukstasinīgi realizēja soda metienus. Spēle noslēdzās ar rezultātu 76:80, tādējādi no Klaipēdas Latvijas izlasei nācās aizbraukt ar divām neveiksmēm.

Latvijas izlases sastāvā labākais bija Rolands Šmits, izceļoties ar 14 punktiem, četrām izcīnītām bumbām un trīs rezultatīvām piespēlēm. Polijas izlasē tikpat punktus guva Mateušs Poņitka.

Pārbaudes turnīrs Klaipēdā, spēle par trešo vietu, 5. augusts

Polija - Latvija 80:76 (18:14, 22:17, 19:13, 19:32)
Polija: Poņitka 14, Slouters 13, Cels 9, Zamojskis 9, Kuligs 8, Gjelo 7, Košareks 6, Čižs 6, Gušeckis 4, Sokolovskis 2, Hricaņuks 2, Vačinskis
Latvija: Šmits 14, Blūms 13, Gražulis 12, Bertāns 10, Šķēle 9, Timma 6, Ausējs 6, Lejasmeiers 3, Peiners 2, Gromovs 1, Meiers

Latvijas izlases sastāvs Klaipēdas turnīram

NrVārds un UzvārdsPozDz.gAugumsKlubs 16'-17'SpēlesPunktiEČ+OK
2Artūrs Ausējs21990192Liepāja/Triobet26
5Dāvis Lejasmeiers11991192Kings (Zviedrija)25
7Jānis Blūms1/21982190VEF Rīga14110466+1
9Dairis Bertāns1/21989193Darussafaka (Turcija)938773+1
10Jānis Timma31992201Zenit (Krievija)382751+1
11Rolands Šmits3/41995207Fuenlabrada (Spānija)1348
12Kristaps Janičenoks2/31983196Ventspils13213535
21Aigars Šķēle1/21992192Ventspils18820+1
22Iļja Gromovs51994208VEF Rīga21
24Andrejs Gražulis41993202Ventspils523
31Žanis Peiners2/31990203PAOK (Grieķija)16831
33Mārtiņš Meiers51991208VEF Rīga815613+1

Komandas vadība

Vārds un uzvārdsAmats
Ainars BagatskisGalvenais treneris
Arnis VecvagarsTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Juris SproģisĀrsts
Raivis AršauskisFizioterapeits
Mārtiņš OzoliņšFizioterapeits
Dinārs KvedovsMenedžeris
Māris JučmanisDirektors

Pārbaudes spēļu grafiks

Laiks un vietaSpēleRezultāts
28. jūlijā Tamperēslēgtā treniņspēle ar Somijas izlasi19:20; 18:12; 26:20; 24:15
29. jūlijā 20:00 Tamperēar Somijas izlasi (LTV7 tiešraide)85:81
4. augustā 16:45 Klaipēdāar Gruzijas izlasi (LTV7 tiešraide)69:73
5. augustā 16:45 Klaipēdāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)76:80
11. augustā 19:30 Arēnāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)
19. augustā 19:30 Arēnāar Lietuvas izlasi (LTV7 tiešraide)
20. augustā 19:30 Arēnāar Rumānijas izlasi (LTV7 tiešraide)
24. augustā 19:30 Arēnāar Čehijas izlasi (LTV7 tiešraide)
25. augustāslēgtā treniņspēle ar Čehijas izlasi

 +19 [+] [-]

, 2017-08-05 18:36, pirms 7 gadiem
Es ienācu šeit tikai palasīt komentārus...

  +8 [+] [-]

, 2017-08-05 18:37, pirms 7 gadiem
nu neko darīt. Saprotu, ka ir tikai pārbaudes spēļu sākums, bet ar joni vajag porzingisu un strēlnieku, a to savādāk mūs pat poļi noper...
šmits ritīgi labi izskatās ir stingri pielicis visā un pat ausējs ir 3 soļus priekša timmam... nesaprotu kas ir ar viņu . tādas kļūdas ka vājprāts...par beigām pat paklusēšu

  +6 [+] [-]

, 2017-08-05 18:38, pirms 7 gadiem
Timma....

 +18 [+] [-]

, 2017-08-05 18:39, pirms 7 gadiem
Latvijas skrienmetēju izlase. Diemžēl basketbola domāšanas līmenis, ieskaitot trenerus, ir izcili zems...

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:39, pirms 7 gadiem
Timmam melnaa diena...sodinji un vinja kljuudas noraka speeli. anyway, taa tikai paarbaudes speele. uz chempui Timma jau buus formaa!

 +11 [+] [-]

, 2017-08-05 18:39, pirms 7 gadiem
Basketbola lielvalsts ar dižtreneri Bagatski pakāsa kaut kādiem poļiem !!!
Bail pat domāt kāds būs rezultāts pret serbiem vai turkiem.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:40, pirms 7 gadiem
Man bija over 149.5... nedomaaju ka izies 4 cet izglaaba

  +6 [+] [-]

, 2017-08-05 18:40, pirms 7 gadiem
Metēju komanda, smiekli nāk. Nedomāju, ka metēju komanda met tālmetienus ar 25% un nevar sodiņus iemest. 3/4 beigās arī, ko Blūms darīja? Peiners skrēja viens pret grozu, bet šis, protams, izmet sasteigtu tālmetienu, kuru neiemet. Timma joprojām traģēdija, pat sodiņus iemest nevar

 +10 [+] [-]

, 2017-08-05 18:40, pirms 7 gadiem
Ausējs viennozīmīgi lielākais pārsteigums. Pat ceru, ka varētu viņu paņemt uz čempionātu līdz.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-05 18:41, pirms 7 gadiem
Sajuutas diezgan beefdiigas,peec shiim divaam speeleem... jaacer,kad veel ir laiks kaut ko glaabt... pluss resursi
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-05 18:41, pirms 7 gadiem
Smieklīgi domāt ka nu atnāks viens Porziņģis un LV izlase būs superstāri...

  +4 [+] [-]

, 2017-08-05 18:42, pirms 7 gadiem
Timma nenormāli izlicies svaru zālē ? un būs episks čempī ? Vai tomēr viņš sevi nepierādīs, un izlasei nav vajadzīgs ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 18:42, pirms 7 gadiem
Ja izlasi komplektētu pēc pārbaudes spēlēs parādītā snieguma, tad Ausējs un Gražulis brauc! Bet tā laikam nebūs...

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:43, pirms 7 gadiem
Neredzu nekādu drāmu, spēlējām bez pg un bez normālas saspēlētības + spēlētāji uzņem tikai formu, tāpēc, tikai mieru...Cita problēma ir tā, ka garie tiek ignorēti

Atsevišķi ir jārunā ar jaunajiem traktējumiem uz aizsegiem utt. tā būs problēma mūsu garajiem...Tāpēc domāju, ka Peiners uz izlasi un kāds garais, jo būs vajadzīgs...Šķēli uz izlasi neņemtu dēļ aizsardzības, regulāri pazuda uz aizsegiem un pretinieks viens palika..

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:44, pirms 7 gadiem
Tante rakstīja: Ja izlasi komplektētu pēc pārbaudes spēlēs parādītā snieguma, tad Ausējs un Gražulis brauc! Bet tā laikam nebūs...
Personīgi domāju, ka vai nu viņš (visticamāk) vai Gromovs tiks paņemts kā 12ais
Slēpts komentārs: hamaleons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:45, pirms 7 gadiem
priecajos,ka sodien nespeleja enkurs-persona,kas savas kludas parmetosi censas novelt uz citiem.janicenok-paliec majas...

  +7 [+] [-]

, 2017-08-05 18:45, pirms 7 gadiem
Trīspunktnieki abās spēlēs kopā 14/62 , zem 25%. Neko citu Bagijs nejēdz , ja tie nekrīt , viss , citu variantu nav . Labi , ka būs iespēja novembrī jau citam trenerim (gan ar pavisam citu sastāvu), ko pamēģināt.

 +19 [+] [-]

, 2017-08-05 18:45, pirms 7 gadiem
Bagijbols. Luuk rezultats, ka speletaji visi nav kopā. Redzams ka ar sho 50 kandidatu loku neviens nezin savu lomu. Aizsardziba katastrofa bez Beerza soda laukumaa, mums centrs ir shmits, nopietni? Uzbrukumaa neredzu kombinacijas. Nekadas degsmes. Timma ir spilgtakais latvieshu mentalitates paraugs, nespej savakties un laikam vinjam pie bagija ir Lebrona statuss. Auseejs janjem. Pilnigi chalis bez stresa spelee. Bet bagijs novac pec paris izcilam minutem un turpina raustit speletajus. Uz apakshu nekada spiediena, vienigais kas iet garam ir bertans. Pie katra speletaja bumba apstajas, kas ir galvenaa problema. Bedigakais skats kas jebkad redzets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:46, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijbols. Luuk rezultats, ka speletaji visi nav kopā. Redzams ka ar sho 50 kandidatu loku neviens nezin savu lomu. Aizsardziba katastrofa bez Beerza soda laukumaa, mums centrs ir shmits, nopietni? Uzbrukumaa neredzu kombinacijas. Nekadas degsmes. Timma ir spilgtakais latvieshu mentalitates paraugs, nespej savakties un laikam vinjam pie bagija ir Lebrona statuss. Auseejs janjem. Pilnigi chalis bez stresa spelee. Bet bagijs novac pec paris izcilam minutem un turpina raustit speletajus. Uz apakshu nekada spiediena, vienigais kas iet garam ir bertans. Pie katra speletaja bumba apstajas, kas ir galvenaa problema. Bedigakais skats kas jebkad redzets.
atkal Bērza slapjie sapņi, jums neapnīk sapņot?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:46, pirms 7 gadiem
Izskatās bēdīgi, bet vēl jau nāks klāt galvenie spēki - Strēlnieks, Dāvis, Porziņğis

Viss būs čotka - šæds piecienieks izskatās labi - Porziņğis, Dāvis Bertāns, Timma (lai gan māc šaubas viņš sākumssastāvā, vismaz pagaidām), Strēlnieks, Dairis Bertāns, pirmie uz maiņu Rolands Šmits, Blūms, Meiers, Peiners

 +11 [+] [-]

, 2017-08-05 18:47, pirms 7 gadiem
Skats ir bēdīgs un ja zinātu ka tas ir viss no sastāva kas būs pieejams līdz finālturnīram, tad prognozes stipri sūdīgas. Bet visvairāk kaitina trenera bagija pārgudrā " roža" jebkurā spēles situācijā, "es visu zinu, māku un saprotu, bet jūs p.rdaki visapkārt esat tie kas to nemākat īstenot dzīvē"

  +7 [+] [-]

, 2017-08-05 18:48, pirms 7 gadiem
Šmits brīžiem spēlē sakarīgi un brīžiem ir briesmīgāks par briesmīgu,kā lai ar tādu spēli saprot vai'viņš būs noderīgs vai tikai traucēs? Es pat teiktu,ka Gražulis noteiktās epizodēs bija labāks, labi ierāvās uz grozu, noteikti mazāk kļūdījās, kā Šmits. Ausēju, lai saprastu,ko no viņa gaidīt,varēja ilgāk paturēt laukumā, tās epizodes, kur viņš izkapāja bumbas un pārķēra, bija visai labas, iesmestie metieni arī, bumbas it kā stulbi nezaudēja. žani vajag biežāk nostādīt situācijās, kur viņš nevis izdara izvēli mest truli, bet aiziet uz grozu un saasināt.

 +10 [+] [-]

, 2017-08-05 18:48, pirms 7 gadiem
Tiem kam garentēta vieta izlasē vispār bez morivācijas.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:48, pirms 7 gadiem
Bujumbura rakstīja: Skats ir bēdīgs un ja zinātu ka tas ir viss no sastāva kas būs pieejams līdz finālturnīram, tad prognozes stipri sūdīgas. Bet visvairāk kaitina trenera bagija pārgudrā " roža" jebkurā spēles situācijā, "es visu zinu, māku un saprotu, bet jūs p.rdaki visapkārt esat tie kas to nemāk īstenot dzīvē"
Daļēji jau arī tā ir, ka spēlētāji neīsteno labs piemērs OS kvalis, shēmas perfekti strādāja, tikai spēlētāji nespēja trāpīt

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:50, pirms 7 gadiem
KP, DB, Timma, Dairis, Strēlnieks
Meiers, Šmits, Siliņš, Peiners, Šķēle?

Ko ņemt līdz ? vai abus veterānus ?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:50, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šmits brīžiem spēlē sakarīgi un brīžiem ir briesmīgāks par briesmīgu,kā lai ar tādu spēli saprot vai'viņš būs noderīgs vai tikai traucēs? Es pat teiktu,ka Gražulis noteiktās epizodēs bija labāks, labi ierāvās uz grozu, noteikti mazāk kļūdījās, kā Šmits. Ausēju, lai saprastu,ko no viņa gaidīt,varēja ilgāk paturēt laukumā, tās epizodes, kur viņš izkapāja bumbas un pārķēra, bija visai labas, iesmestie metieni arī, bumbas it kā stulbi nezaudēja. žani vajag biežāk nostādīt situācijās, kur viņš nevis izdara izvēli mest truli, bet aiziet uz grozu un saasināt.
Piekrītu par Gražuli, basketbola IQ viņam noteikti augstāks. Viņš zin savu vietu uz laukuma un to izmanto, bet grūti sprast ko treneri ir izzīlējuši un uz kādiem brīnumiem cer garajā galā.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: atkal Bērza slapjie sapņi, jums neapnīk sapņot?
Nu es zinu kaa vinsh trenejas visu sho gadu. Vinjam fiziski jabut izcilaa formaa.

  -3 [+] [-]

, 2017-08-05 18:50, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: KP, DB, Timma, Dairis, Strēlnieks
Meiers, Šmits, Siliņš, Peiners, Šķēle?

Ko ņemt līdz ? vai abus veterānus ?
Veterāni un atmet šķēli, viņa vietā garo vajadzētu

  +8 [+] [-]

, 2017-08-05 18:51, pirms 7 gadiem
drausmīgs basketbols.

  +6 [+] [-]

, 2017-08-05 18:51, pirms 7 gadiem
Es jau dienā nrakstiju,ja bagijs tik pat netalantīgi turpinās vadīt, tad poļiem zaudēs,labs piemērs spēles beigās snaudošos spēlētājus atmosināja Ausējs pārķēra bumbas piespēlēja,pat iemeta spēle atdzīvojās ,bet treneris nomaina viņu ar aizmigušo Šķēli.....
Timmam ar likumu vajadzētu aizliegt mest truļus,ja pat sodus nevar iemest viņam atļaut tikai cīņu pie groza un caurgājienu.Blums lūzers - beigās tie zilie neskaitās
Man žēl ,ka mana pognoze piepildijās...

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:51, pirms 7 gadiem
Es uz tiem akstiem varēju passkatities tikai 5 min. Un tas Timma ar to smieklīgi frizūru izskatās pēc Antiņa no zelta zirga.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:52, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu es zinu kaa vinsh trenejas visu sho gadu. Vinjam fiziski jabut izcilaa formaa.
Tas ir pilnīgi vienalga, ja nav spēļu prakses + esošās spēle, kas bija Ogrē, ļoti nepārliecināja vai ir bijušais līmenis viņam

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 18:52, pirms 7 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Izskatās bēdīgi, bet vēl jau nāks klāt galvenie spēki - Strēlnieks, Dāvis, Porziņğis

Viss būs čotka - šæds piecienieks izskatās labi - Porziņğis, Dāvis Bertāns, Timma (lai gan māc šaubas viņš sākumssastāvā, vismaz pagaidām), Strēlnieks, Dairis Bertāns, pirmie uz maiņu Rolands Šmits, Blūms, Meiers, Peiners
Uz papīra jauki, bet pietrūkst pāris kaulā kodēju, rakstura špīleru, tāds primadonīgs, pamīksts sastāvs.

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:53, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Uz papīra jauki, bet pietrūkst pāris kaulā kodēju, rakstura špīleru, tāds primadonīgs, pamīksts sastāvs.
Domā, ka priekš tā nav vecie kadri? Gan Blūms, gan Janičenoks var labi iedot pretiniekam

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:53, pirms 7 gadiem
m.ruu rakstīja: Trīspunktnieki abās spēlēs kopā 14/62 , zem 25%. Neko citu Bagijs nejēdz , ja tie nekrīt , viss , citu variantu nav . Labi , ka būs iespēja novembrī jau citam trenerim (gan ar pavisam citu sastāvu), ko pamēģināt.
Tevi paklausoties,sāku domāt, ka Bagatskis tos visus 3niekus met. Bet ja ir tīras labas izspēles, tad ko? nemest? Vai tiešām jāiet caurgājienos visiem tiem, kas to nemaz tik sekmīgi neprot? Es,piemēram, visai skaidri redzēju, ka Poļiem ir vairāki individuāli ļoti spēcīgi spēlētāji, par kuriem mums nebija izvēles, viņus nevarēja ignorēt, jo viņi ļoti labi un spēcīgi gāja uz grozu, tāpēc arī radās iespējas mest ļoti labus brīvus trīņus, kurus poļi iemeta ar 50%. Ko darīt, ja mēs metam ar 25%?

  -3 [+] [-]

, 2017-08-05 18:54, pirms 7 gadiem
Porziņğis, Bertāns Dāvis, Timma, Bertāns Dairis, Strēlnieks
Meiers, Šmits, Siliņš, Peiners, Blūms

Janičenoks, Gražulis

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 18:54, pirms 7 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Timmam melnaa diena...sodinji un vinja kljuudas noraka speeli. anyway, taa tikai paarbaudes speele. uz chempui Timma jau buus formaa!
vakar vinam bija baigi gaišā ta diena????????

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:55, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domā, ka priekš tā nav vecie kadri? Gan Blūms, gan Janičenoks var labi iedot pretiniekam
Tikai daļēji. Cerams, Dāvis būs labs palīgs viņiem. Vajag mums tādus ar riktīgām rožām, kuri ņem nost skābekli. Leišiem vienmēr tādi bijuši.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:55, pirms 7 gadiem
Heh visi cer ka atnāks flops Podriņkis un visu nokārtos, bet šis tak spēle pie nigām kur ir pilnīga sētas aizsardzība

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 18:55, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu es zinu kaa vinsh trenejas visu sho gadu. Vinjam fiziski jabut izcilaa formaa.
Tik labā formā, ka aizbraucot uz to tur klubu krievijā viņš tā arī laukumā laikam ne reizi neizgāja?

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:55, pirms 7 gadiem
Breakpoint rakstīja: Basketbola lielvalsts ar dižtreneri Bagatski pakāsa kaut kādiem poļiem !!!
Bail pat domāt kāds būs rezultāts pret serbiem vai turkiem.
un Krieviem

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Čīkstēšana komentāros var sākties
eee,terpila! spele ta zaudeeta un kam ???

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:56, pirms 7 gadiem
Nu kā jau rakstīju Lietuva izvelk a Latvija nē, ar to arī viss pateikts, rakstura nekāda, kad ir uzvarējuši ko reāli saspringtu, praktiski nekad, jo nav prātiņa un rakstura, lai uzvarētu , kad nekrīt (haļavas)

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:56, pirms 7 gadiem
Būs ar katru nākamo spēli uzlabojumi takā līdz čempionātām visam jābūt kartība

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:57, pirms 7 gadiem
chaksis rakstīja: eee,terpila! spele ta zaudeeta un kam ???
eee, terpila! Pārbaudes spēle un sagatavošanās posms

     [+] [-]

, 2017-08-05 18:57, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tikai daļēji. Cerams, Dāvis būs labs palīgs viņiem. Vajag mums tādus ar riktīgām rožām, kuri ņem nost skābekli. Leišiem vienmēr tādi bijuši.
Strēlnieku arī pieskaiti, galvenais, lai Timmam nervi neuzdot vai Meieram, tad tur būs diskvalificējošās piezīmes vēl

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:58, pirms 7 gadiem
BAGATSKIS!

  -4 [+] [-]

, 2017-08-05 18:59, pirms 7 gadiem
Drausmas, ja KP nemetīs pa 40+ katru speli, būs izgāšanās čempī. Bet ko reāli var gaidīt,ja 80% komanda ir no LBL spēlētājiem

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 18:59, pirms 7 gadiem
repilf rakstīja: Piekrītu par Gražuli, basketbola IQ viņam noteikti augstāks. Viņš zin savu vietu uz laukuma un to izmanto, bet grūti sprast ko treneri ir izzīlējuši un uz kādiem brīnumiem cer garajā galā.
Nezinu, kas viņam ar to IQ , bet vispār tāds uz visu pasauli dusmīgs Zaķa variants (līdzīgs Ventspils Bērziņam). Varētu labi izlasē mikroklimatu mēģināt pabojāt.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:01, pirms 7 gadiem
Iedro'šinos minēt,ja spēlētu Bērziņš ,'Zaķis , Rozītis, Freimanis,Jeromānovs,Sisniņš ,Vītols,tad viņi to mūsu sākumsastāvu atstātu jāņos.....treneris Robčiks

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:03, pirms 7 gadiem
norden rakstīja: Iedro'šinos minēt,ja spēlētu Bērziņš ,'Zaķis , Rozītis, Freimanis,Jeromānovs,Sisniņš ,Vītols,tad viņi to mūsu sākumsastāvu atstātu jāņos.....treneris Robčiks
labāk neiedrošinies

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:03, pirms 7 gadiem
Timma ko vinjs vispar izlase dara ne Attiekme ne veleshanas spelet

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: eee, terpila! Pārbaudes spēle un sagatavošanās posms
ja tu maaki kauties jau ,tad nav nekaadu paarbaudes macu,pridurak

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:04, pirms 7 gadiem
norden rakstīja: Iedro'šinos minēt,ja spēlētu Bērziņš ,'Zaķis , Rozītis, Freimanis,Jeromānovs,Sisniņš ,Vītols,tad viņi to mūsu sākumsastāvu atstātu jāņos.....treneris Robčiks
no kurienes tāds sviests? varbūt tikpat labi amatierlīgas Dartija tevis nosauktos arī atstātu pa nullēm? jo tā no tevis teiktā sanāk, jo zemāks spēlētāja līmenis, jo labāk viņš spēlē?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:06, pirms 7 gadiem
chaksis rakstīja: ja tu maaki kauties jau ,tad nav nekaadu paarbaudes macu,pridurak
vienkārši neapgāžama loģika

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vienkārši neapgāžama loģika
sikun

  +4 [+] [-]

, 2017-08-05 19:07, pirms 7 gadiem
Neredzot ieprieksejas speles domaju, ka atkal mazo ekspertu un programmetaju barinsh te savu zhulti splauj ara. Tacu sodien redzetais bik nepatikami parsteidza. protams parbaudes speles kludas medz but stipri vairak ka parasti,bet nu sodien uz aci izskatijas bediigi. Varbut briest Janis timma juniors sievas puncii, vai chalim kadas citas domas nomac, bet nu sodien vins spelet vai nu negribeja vai psihologiski nevareja. Ja bagijs teica ka jaatrod balanss starp truljiem un groza apaksu tad sodien nebij ne visns ne otrs. Saubos vai iznemot Janicenoku un Blumu vel kadu pad metejiem var nosaukt. Garie ar nekadi sodien. Shmits bjj labs otraja pusee, Grazhulis ari patika. Kopuma iespaidi vairak negativi,neka pozitivi. Cerams, ka Bertans ar Strelnieku ieradisies pieklajiga forma, par krisiiti saubu nav. Aiziet damas, jauzvar leishi majas, par poliem nemaz nerunasim, savadak fani nesapratis!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 19:08, pirms 7 gadiem
Ar katru treniņu un spēli,ko pavadīsim kopā varēs uzlaboties sapratne vienam pret otru, un čempionāta manuprāt visam jābūt kartība

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:08, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: no kurienes tāds sviests? varbūt tikpat labi amatierlīgas Dartija tevis nosauktos arī atstātu pa nullēm? jo tā no tevis teiktā sanāk, jo zemāks spēlētāja līmenis, jo labāk viņš spēlē?
Jā sviests ,bet vai tas ,kas tagad notiek laukum,ā nav sviests....

  +5 [+] [-]

, 2017-08-05 19:11, pirms 7 gadiem
Man vēl tāds jautājums SC.com

Ar kādu nolūku Jūs pie rakstiem liekat ar rakstu nesaistītus video, turklāt, kas paši automātiski palaižas un rij mūsu internetu. Jūs portālu priekš kā esat izveidojuši? Priekš sevis, vai priekš portāla apmeklētājiem, Jūsu tiešajiem maizes devējiem? Regulāri veicat visādu "h****u" ar uzlabojumiem, kas Jums liekas forši, nemaz nepainteresējoties par saviem klientiem, un tas viss jau sākot no esports.lv laikiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:12, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Man vēl tāds jautājums SC.com

Ar kādu nolūku Jūs pie rakstiem liekat ar rakstu nesaistītus video, turklāt, kas paši automātiski palaižas un rij mūsu internetu. Jūs portālu priekš kā esat izveidojuši? Priekš sevis, vai priekš portāla apmeklētājiem, Jūsu tiešajiem maizes devējiem? Regulāri veicat visādu "h****u" ar uzlabojumiem, kas Jums liekas forši, nemaz nepainteresējoties par saviem klientiem, un tas viss jau sākot no esports.lv laikiem.
Tas gan, no telefona sc gandrī znelietojams, kaut kādi random video atveras

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:13, pirms 7 gadiem
norden rakstīja: Jā sviests ,bet vai tas ,kas tagad notiek laukum,ā nav sviests....
var pastrīdēties par tādu lietu, kuri spēlētāji un cik ilgi tiek turēti laukumā, man liekas, ka atsevišķi spēlētāji tiek pārturēti, bet citi pārlieku īsu laiku laisti laukumā, bet mēs nezinam, ar kādu domu tas tiek darīts. Iespējams, treneris jau daudzmaz jau šobrīd ir izdomājis sastāva aprises

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:14, pirms 7 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Metēju komanda, smiekli nāk. Nedomāju, ka metēju komanda met tālmetienus ar 25% un nevar sodiņus iemest. 3/4 beigās arī, ko Blūms darīja? Peiners skrēja viens pret grozu, bet šis, protams, izmet sasteigtu tālmetienu, kuru neiemet. Timma joprojām traģēdija, pat sodiņus iemest nevar
Metēju komanda ta ir, bet neprecīzu metēju. Arī centra nav, par centru spēlē Šmits un Gražulis.Ja nav 3 punktnieku, nav centru, varbūt spiest uz precīziem 2 punktu pustāliem, dažŗeiz Bertāns tādus iemet, arī poļi tādus meta.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:15, pirms 7 gadiem
Skumji. Freimanis ir jāizsauc ...

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:16, pirms 7 gadiem
repilf rakstīja: Smieklīgi domāt ka nu atnāks viens Porziņģis un LV izlase būs superstāri...
Smieklīgi domāt, ka komanda čempī nespēlēs daudz labāk.
Dairis ar Timmu pievienojās pirmdien?! Džeki vēl nav gatavi. Būs.

Totāls rītardisms 90% komentu.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:17, pirms 7 gadiem
nezin,bet man labaak patika,pauadze bgatsaka helmana snepa ,vot vini bij ...a tagad ,kaa nu sanaaaks!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:19, pirms 7 gadiem
Labāk, lai tagad kāš un domā, ka vēl daudz jāstrādā, nevis ar uzvarām sadomājas, ka esam gatavi novākt ražu

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 19:20, pirms 7 gadiem
chaksis rakstīja: nezin,bet man labaak patika,pauadze bgatsaka helmana snepa ,vot vini bij ...a tagad ,kaa nu sanaaaks!
Tā paaudze bija tieši tādi paši truļu piekritēji.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-05 19:20, pirms 7 gadiem
principā šobrīd teiktu,ka divi spēlētāji būtu ļoti labi noderēši un pastiprinājuši mūsu garo galu, Mejeris un Pašečniks. Neko nepārmetīšu, jo abiem ir savi iemesli un izvēle jāciena, tomēr noderējuši viņi būtu ļoti.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:22, pirms 7 gadiem
Domāju, ka visu izšķirs vēl viena, amerikāņa, pievienošanās treneru korpusam. Cik tur vēl trūkst līdz 12, lai uz katru basketbolistu sanāktu pa vienam trenerim? Ja par laukumā redzēto, tad tur pagaidām ir PILNĪGA JĒLGUMIJA.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:22, pirms 7 gadiem
Porzee, Timma, Bertāni, Blūms, Siliņš, Strēlnieks, Šmits, Janičenoks, Meiers, Peiners, Šķēle.

Būs labi, 4daļfināls, tad redzēs.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:23, pirms 7 gadiem
chaksis rakstīja: nezin,bet man labaak patika,pauadze bgatsaka helmana snepa ,vot vini bij ...a tagad ,kaa nu sanaaaks!
nu jā, tur vēl bija arī štelmahers un valeiko, kur štelmahers bija nereāls spridzeklis gan caurgājienos, gan metot no distances, tomēr kopumā mēs bijām jūtami zemāki, jo tobrīd mazāk spēlētāju tika spēlēt lielajos eiropas klubos, spānijā, turcijā. tas ir liels pluss šībrīža paaudzei.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:24, pirms 7 gadiem
Strēlnieks/Dairis/Timma?/Dāvis/Porziņģis

Ar Dāvi un Porziņģi 3p% vajadzētu uzlaboties, laukums atvērsies, jo visi 5 spēlētāji var iemest truli. Porziņģis ar Dāvi pretnieku garos vilks ārā no groza apakšas uz perimetru un parādīsies ļoti daudz opciju. Pace&space (augsts temps ar daudz truļiem) ir labākais variants ar šo sastāvu. Nezinu kāpēc te daudzi noliek Bagiju?

Mani vairāk uztrauc soliņš.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:25, pirms 7 gadiem
te jau dazs labs raxta, ka atnaaks KP6 un nekas nebus - varbut, bet, par ko esmu paarliecinaats, par mulki vins sevi pataisiit nelaus pat tad ja speele neies no rokas. To pashu varu teikt par Bertaaniem un Strelnieku, bet paareejie vienkaarshi netur liimeni un tas arii viss. Mani vairaak biedee tas, ka KP nedabuu traumu glaabjot teevzemi, kaa saka izcilais treneris muuzzigais zaudeetaajs un trullu pulliitaajs Bagatskis.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 19:25, pirms 7 gadiem
Mani vairāk pārsteidz, ka gan jaunie, gan vecie krīt iekšā aizsardzībā un treneris nevar izdomāt risinājumus, lai apturētu pretiniekus(cik gadus jau)!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:26, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Strēlnieks/Dairis/Timma?/Dāvis/Porziņģis

Ar Dāvi un Porziņģi 3p% vajadzētu uzlaboties, laukums atvērsies, jo visi 5 spēlētāji var iemest truli. Porziņģis ar Dāvi pretnieku garos vilks ārā no groza apakšas uz perimetru un parādīsies ļoti daudz opciju. Pace&space (augsts temps ar daudz truļiem) ir labākais variants ar šo sastāvu. Nezinu kāpēc te daudzi noliek Bagiju?

Mani vairāk uztrauc soliņš.
šim var piekrist, pretiniekiem būs mazāk iespēju savilkties ap grozu, tomēr joprojām paliks viena veca smaga problēma, kas mūs visai regulāri piemeklē, mums ļoti bieži nekrīt 3nieki, ko darīt, kad ir tāda diena? Kuri būs tie, kas ies caurgājienos un pelnīs soda metienus?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:26, pirms 7 gadiem
Šausmigi, un hulis vel te stāsta par konkurenci serbiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:27, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: šim var piekrist, pretiniekiem būs mazāk iespēju savilkties ap grozu, tomēr joprojām paliks viena veca smaga problēma, kas mūs visai regulāri piemeklē, mums ļoti bieži nekrīt 3nieki, ko darīt, kad ir tāda diena? Kuri būs tie, kas ies caurgājienos un pelnīs soda metienus?
Pēc trīņiem galvenais būs atlēkušās bumbas, ja garie spēs savākt, tad būs arī sodi pret viņiem

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:28, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: Tā paaudze bija tieši tādi paši truļu piekritēji.
jaa! bet ....,taads bijj taads ..... nu taads ,tip sory ,bet no sirds!ko varam to daram! a tagad? "visu vai ne ko" unn taadaa gaaraa ....

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 19:28, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Smieklīgi domāt, ka komanda čempī nespēlēs daudz labāk.
Dairis ar Timmu pievienojās pirmdien?! Džeki vēl nav gatavi. Būs.

Totāls rītardisms 90% komentu.
Totāls rītardisms ir izlases aizsardzība nevis 90% komenti. Uzlabosies var būt uzbrukums, kombinācijas, bet ja pat tagad nevar saprasties aizsardzībā, kad, kurš pie kura mainās utt, un atdod 20 punktus spēlē prietiniekam iemetot netraucēti, tad kas būs kad pievienosies vēl 3 spēlētāji..Neviens uzbrukums neatsvers aizsardzību, neesam mēs dream team, visiem vienkārši ir par daudz sakāpis galvā ar to ka spēlēs KP un DB. Bez disciplīnas un sakārtotas aizsardzības ir pilnīgi pie vienas vietas, kas spēlēs izlasē, brīnumu nebūs. Uzvārdi neuzvar spēli, uzvar komanda, disciplīna, pašatdeve, saspēlētība, mērķtiecība, pārliecinātība par saviem spēkiem.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-05 19:28, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: šim var piekrist, pretiniekiem būs mazāk iespēju savilkties ap grozu, tomēr joprojām paliks viena veca smaga problēma, kas mūs visai regulāri piemeklē, mums ļoti bieži nekrīt 3nieki, ko darīt, kad ir tāda diena? Kuri būs tie, kas ies caurgājienos un pelnīs soda metienus?
Izlases moto būs vecais labais basketbola teiciens "Live By The Three, Die By The Three"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:29, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Mani vairāk pārsteidz, ka gan jaunie, gan vecie krīt iekšā aizsardzībā un treneris nevar izdomāt risinājumus, lai apturētu pretiniekus(cik gadus jau)!
kādas mulķības? mūsējie pa lielam ar katru gadu labāk spēlē aizsardzībā, bet tu saki, ka aizsardzība ir sliktāka ar katru gadu? Visas mūsu zaudes pamatā nāk no nespējas iemest brīvus metienus un no tā, ka sastāvā ir ierobežots skaits spēlētāju,kas māk labi saasināt spēli uz grozu un ap soda laukumu/. un tur vairs ar aizsardzību vien nepietiek, jo basketbols tomēr ir uzbrukuma sporta veids.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:30, pirms 7 gadiem
fox234 rakstīja: Mierinot bēdas pastalnieki tagad varēs piedzerties Aldarīti un noskatīties filmu par 1937 gadu kad lv triumfēja EČ kurā piedalījās 2 izlases he he he
Tu pat nezini gadu, kad triumfējām EČ, kauns, prasts krievelis vien esi

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:30, pirms 7 gadiem
GreenUprise rakstīja: Izlases moto būs vecais labais basketbola teiciens "Live By The Three, Die By The Three"
nu būs, tā vienkārši šobrīd ir un kā mēs zinam pēc visām mūsu jauniešu basketbola tendencēm, tad arī turpinās būt tuvākos gadus desmit.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:30, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kādas mulķības? mūsējie pa lielam ar katru gadu labāk spēlē aizsardzībā, bet tu saki, ka aizsardzība ir sliktāka ar katru gadu? Visas mūsu zaudes pamatā nāk no nespējas iemest brīvus metienus un no tā, ka sastāvā ir ierobežots skaits spēlētāju,kas māk labi saasināt spēli uz grozu un ap soda laukumu/. un tur vairs ar aizsardzību vien nepietiek, jo basketbols tomēr ir uzbrukuma sporta veids.
Pa lielam tu vari aiziet uz tualeti, bet aizsardzība kā bija vājais punkts tā arī ir palicis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:31, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kādas mulķības? mūsējie pa lielam ar katru gadu labāk spēlē aizsardzībā, bet tu saki, ka aizsardzība ir sliktāka ar katru gadu? Visas mūsu zaudes pamatā nāk no nespējas iemest brīvus metienus un no tā, ka sastāvā ir ierobežots skaits spēlētāju,kas māk labi saasināt spēli uz grozu un ap soda laukumu/. un tur vairs ar aizsardzību vien nepietiek, jo basketbols tomēr ir uzbrukuma sporta veids.
Pašlaik kļūdies nedaudz, dažī mazie spēlētāji, kā Šķēle, pazuda aiz aizsegiem un nespēja maiņas izsekot

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc trīņiem galvenais būs atlēkušās bumbas, ja garie spēs savākt, tad būs arī sodi pret viņiem
pagaidām neliekas,ka mēs varam sekmīgi savākt bumbas, nekas neliecina

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:31, pirms 7 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=dW_...
pamosties - taa ir cita liiga, jaapriecajas ka taads speleetaajs vispaar grib speleet ar taadiem luuzeriem. Te ir atbilde - varbuut vins tomeer miil dzimteni un ir patriots?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:31, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu jā, tur vēl bija arī štelmahers un valeiko, kur štelmahers bija nereāls spridzeklis gan caurgājienos, gan metot no distances, tomēr kopumā mēs bijām jūtami zemāki, jo tobrīd mazāk spēlētāju tika spēlēt lielajos eiropas klubos, spānijā, turcijā. tas ir liels pluss šībrīža paaudzei.
.....,bet kautcik augstaak mees paceelaamies ar kambalu,bet tagata// nu nezinu..

  +6 [+] [-]

, 2017-08-05 19:31, pirms 7 gadiem
cereet ka paaraak jaunie KP un Bertaans izvilks chempi,nu nezinu nekas cits neatliek kaa gaidiit briinumu,Bagatska peedeejaa iespeeja, cik var bez rezultaata jau cik gadus,pret Gruziju kaarteejo reizi paraadiija ka ir ljoti vaajsh taktiskajaa zinjaa,ja nebuus chempii rezultaata tad jaaatvadaas un jaapanjem treneris kursh nav miikstais.Timma ? no coment ,eiroliigaa starta pieciniekaa nav ko dariit,ja nu vieniigi uz paaris speeleem,iznjemot fiziskos dotumus nekaa vairs nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:32, pirms 7 gadiem
fox234 rakstīja: Neinteresē!!!
Cik Tev maksā par Latvijas nolikšanu?

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 19:32, pirms 7 gadiem
Vienveidīgs neizteiksmīgs basketbols mūsu izlases izpildijumā. Pašlaik nav pat ko izcelt, bet spēle ar Šmitu centra pozīcijā ir Bagatska meistarības kalngals.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:32, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Pa lielam tu vari aiziet uz tualeti, bet aizsardzība kā bija vājais punkts tā arī ir palicis!
ja, nezinu, kaut kā kaut kur tika cilāta statistika, kur mēs pēc ielaistaajiem punktiem esam ar katru gadu palikuši mazliet labāki. bet tu vari teikt visādas asprātības, ja vēlies.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:33, pirms 7 gadiem
banaans25 rakstīja: cereet ka paaraak jaunie KP un Bertaans izvilks chempi,nu nezinu nekas cits neatliek kaa gaidiit briinumu,Bagatska peedeejaa iespeeja, cik var bez rezultaata jau cik gadus,pret Gruziju kaarteejo reizi paraadiija ka ir ljoti vaajsh taktiskajaa zinjaa,ja nebuus chempii rezultaata tad jaaatvadaas un jaapanjem treneris kursh nav miikstais.Timma ? no coment ,eiroliigaa starta pieciniekaa nav ko dariit,ja nu vieniigi uz paaris speeleem,iznjemot fiziskos dotumus nekaa vairs nav.
Nevajag Timmu vērtēt tikai pēc 2 pārbaudenēm, nu, nav viņš tik slikts...

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:33, pirms 7 gadiem
banaans25 rakstīja: cereet ka paaraak jaunie KP un Bertaans izvilks chempi,nu nezinu nekas cits neatliek kaa gaidiit briinumu,Bagatska peedeejaa iespeeja, cik var bez rezultaata jau cik gadus,pret Gruziju kaarteejo reizi paraadiija ka ir ljoti vaajsh taktiskajaa zinjaa,ja nebuus chempii rezultaata tad jaaatvadaas un jaapanjem treneris kursh nav miikstais.Timma ? no coment ,eiroliigaa starta pieciniekaa nav ko dariit,ja nu vieniigi uz paaris speeleem,iznjemot fiziskos dotumus nekaa vairs nav.
Ak dievs, kā viņš var būs taktiskā ziņā vājš, ja viņa izspēles regulāri sniedz brīvus metienus un aizsardzībā viss strādā līdz brīdim, kad spēlētāji nejēdz nospēlēt aizsegus

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:33, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja, nezinu, kaut kā kaut kur tika cilāta statistika, kur mēs pēc ielaistaajiem punktiem esam ar katru gadu palikuši mazliet labāki. bet tu vari teikt visādas asprātības, ja vēlies.
Vienu gadu spēlē ar Japānu, otru gadu ar Grieķiju un pēc tā izdarīji secinājumus?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kādas mulķības? mūsējie pa lielam ar katru gadu labāk spēlē aizsardzībā, bet tu saki, ka aizsardzība ir sliktāka ar katru gadu? Visas mūsu zaudes pamatā nāk no nespējas iemest brīvus metienus un no tā, ka sastāvā ir ierobežots skaits spēlētāju,kas māk labi saasināt spēli uz grozu un ap soda laukumu/. un tur vairs ar aizsardzību vien nepietiek, jo basketbols tomēr ir uzbrukuma sporta veids.
Kad būs video youtube, ja būs, noskaties spēli un saskaiti cik brīvus, pilnīgi netraucētus metienus iemeta mums pretinieki un cik mēs! Un tie ir tikai Poļi!

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pašlaik kļūdies nedaudz, dažī mazie spēlētāji, kā Šķēle, pazuda aiz aizsegiem un nespēja maiņas izsekot
es nerunāju par šo konkrēto spēli, bet par pēdējo gadu izlases tendencēm, kuras bija visai labā līmenī tieši aizsardzības ziņā. šodien bija tā kā bija

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:34, pirms 7 gadiem
To pašu varētu teikt Polija un Gruzija, arī viņi gatavojas! Drosvien līdzīgi teksti pēc zaudējumiem cimpī būs sagaidāmi no Tevis!
Real Rebel rakstīja: Neredzu nekādu drāmu, spēlējām bez pg un bez normālas saspēlētības + spēlētāji uzņem tikai formu, tāpēc, tikai mieru...Cita problēma ir tā, ka garie tiek ignorēti

Atsevišķi ir jārunā ar jaunajiem traktējumiem uz aizsegiem utt. tā būs problēma mūsu garajiem...Tāpēc domāju, ka Peiners uz izlasi un kāds garais, jo būs vajadzīgs...Šķēli uz izlasi neņemtu dēļ aizsardzības, regulāri pazuda uz aizsegiem un pretinieks viens palika..

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: pagaidām neliekas,ka mēs varam sekmīgi savākt bumbas, nekas neliecina
Būs savādāk, kad mūs forma un daļēji Porziņģis, jo viņš tomēr pie tā ir pielicis, kas atļaus Meieram spēlēt pret relatīvi vājākiem pretspēlētājiem

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:36, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: To pašu varētu teikt Polija un Gruzija, arī viņi gatavojas! Drosvien līdzīgi teksti pēc zaudējumiem cimpī būs sagaidāmi no Tevis!
Bija acīmredzams, ka poļi bija labāk sagatavojušies, katrai izlasei tā sagatavošanās ir savādāka, tās negatavojas pēc viena plāna!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:37, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Kad būs video youtube, ja būs, noskaties spēli un saskaiti cik brīvus, pilnīgi netraucētus metienus iemeta mums pretinieki un cik mēs! Un tie ir tikai Poļi!
tu lasīt māki bērns? kad izlasi tekstu, tu spēj saprast to daļu, kur iekļauta pamatdoma? tur skaidri pateikt, ka es runāju par aizsardzības statistiku iepriekšējos turnīros,kam nav nekāda sakara ar eksperimentālajiem sastāviem pārbaudenēs. Cik no šī sastāva būs pamatā vai vispār aizbrauks uz čempi un kuri tie būs? jau zināms? no tiem šaubīgajiem?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:38, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja, nezinu, kaut kā kaut kur tika cilāta statistika, kur mēs pēc ielaistaajiem punktiem esam ar katru gadu palikuši mazliet labāki. bet tu vari teikt visādas asprātības, ja vēlies.
Varbūt pirms vajag pārbaudīt info? Piemēram, 2015.g. EČ ielaidām vidēji vairāk punktus, nekā tas bija 2013. g. EČ Šoreiz muļķības samuldēji.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:41, pirms 7 gadiem
šobrīd mēs redzam to, ka atmetot visādas taktikas un kombinācijas mūsu komanda tīrajā strītbolā zaudē poļiem, iespējams, ka tieši to arī Bagatskis grib redzēt, cik un kā spēlētāji vinnē un zaudē individuāli? Mēs labi redzam, ka individuāli mēs neesam neko labāki ne par poļiem, ne gruziju. Viņiem visiem bija pa vairākiem individuāli spēcīgiem spēlētājiem,kuri visai brīvi uzvarēja divcīņās. un es te neko pārmetu Bagatskim, mēs visi apmēram varam saredzēt, kāds ir mūsu spēlētāju vidējais līmenis, ja atmet taktikas un stratēģijas.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:42, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Totāls rītardisms ir izlases aizsardzība nevis 90% komenti. Uzlabosies var būt uzbrukums, kombinācijas, bet ja pat tagad nevar saprasties aizsardzībā, kad, kurš pie kura mainās utt, un atdod 20 punktus spēlē prietiniekam iemetot netraucēti, tad kas būs kad pievienosies vēl 3 spēlētāji..Neviens uzbrukums neatsvers aizsardzību, neesam mēs dream team, visiem vienkārši ir par daudz sakāpis galvā ar to ka spēlēs KP un DB. Bez disciplīnas un sakārtotas aizsardzības ir pilnīgi pie vienas vietas, kas spēlēs izlasē, brīnumu nebūs. Uzvārdi neuzvar spēli, uzvar komanda, disciplīna, pašatdeve, saspēlētība, mērķtiecība, pārliecinātība par saviem spēkiem.
Vēlreiz - līdz EČ ir mēnesis laika. Timma šajās spēlēs nospēlēja 10x sliktāk, kā viņš spēlē sezonas laikā.

Nevajag čīkstēt.

Šitās Polijas un GRuzijas var uztraukties, jo viņiem nav tik augsta līmeņa spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:43, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Vēlreiz - līdz EČ ir mēnesis laika. Timma šajās spēlēs nospēlēja 10x sliktāk, kā viņš spēlē sezonas laikā.

Nevajag čīkstēt.

Šitās Polijas un GRuzijas var uztraukties, jo viņiem nav tik augsta līmeņa spēlētāji.
Kam Tu to vēlies ieskaidrot?

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:44, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu lasīt māki bērns? kad izlasi tekstu, tu spēj saprast to daļu, kur iekļauta pamatdoma? tur skaidri pateikt, ka es runāju par aizsardzības statistiku iepriekšējos turnīros,kam nav nekāda sakara ar eksperimentālajiem sastāviem pārbaudenēs. Cik no šī sastāva būs pamatā vai vispār aizbrauks uz čempi un kuri tie būs? jau zināms? no tiem šaubīgajiem?
Pirmkārt es neesmu bērns un otrkārt statistika ir tikai cipari, katru reizi ir pretīm cita komanda un tas nav objektīvs rādītājs. Kāda būs statistika šajā EČ, to mēs vēl nevaram zināt, bet spriežot pēc vakar un šodien redzētā, kad pret viduvējām komandām mēs ielaižam to ko ielaižam, man ir dziļi pajāt uz iepriekšējo gadu statistiku.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 19:44, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Vēlreiz - līdz EČ ir mēnesis laika. Timma šajās spēlēs nospēlēja 10x sliktāk, kā viņš spēlē sezonas laikā.

Nevajag čīkstēt.

Šitās Polijas un GRuzijas var uztraukties, jo viņiem nav tik augsta līmeņa spēlētāji.
pag pag,kas viņiem nav? Nav Pačulijas un tie trīs kuri spānijā regulāri met padsmit punktus spēlē? tiešām? nopietni liekas, ka viņi tik vāji un mēs nepelnīti zaudējām?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:44, pirms 7 gadiem
gaida vinoga rakstīja: priecajos,ka sodien nespeleja enkurs-persona,kas savas kludas parmetosi censas novelt uz citiem.janicenok-paliec majas...
Un vai spēle bija labāka,un ja Timma pašlaik galīgi nav formā, kāpēc tik ilgi turēt laukumā?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:45, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Pirmkārt es neesmu bērns un otrkārt statistika ir tikai cipari, katru reizi ir pretīm cita komanda un tas nav objektīvs rādītājs. Kāda būs statistika šajā EČ, to mēs vēl nevaram zināt, bet spriežot pēc vakar un šodien redzētā, kad pret viduvējām komandām mēs ielaižam to ko ielaižam, man ir dziļi pajāt uz iepriekšējo gadu statistiku.
un kas tad mēs esam? neesam viduvēja komanda, kura spēlē ar eksperimentālu tikko novāktu sastāvu? tā pati gruzijas komanda sastāvēja no ļoti spēcīga ilgu laiku kopā spēlējuša kodola ar daudziem individuāli spēcīgiem spēlētājiem? vāja komanda?

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:47, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Un vai spēle bija labāka,un ja Timma pašlaik galīgi nav formā, kāpēc tik ilgi turēt laukumā?
Timmm, iespējams, tiek dots spēles laiks, lai atgūtu spēles garšu un ieietu ritmā.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kam Tu to vēlies ieskaidrot?
hamocok!pa purnu gribi? a taads gudrs gudrs pat nav uz ka uzkakaat

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:49, pirms 7 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=yP3...
speele aafrikaa ja kaadam interesee

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:49, pirms 7 gadiem
Helmuts Balderis reiz teica, zaudēt pārbaudes spēlēs nav laba tendence, tas psiholoģiski var ietekmēt pārliecību komandai! Ir arī kaut kas jāuzvar pirms dodamies uz čempi! Ja arī fiziski mūsējie ir kaut kādā bedrē, tad mēs labi redzam, ka individuālā meistarība mūsu spēlētājiem nav augstāka kā poļiem un gruzīņiem! Čempis protams visu saliks pa plauktiņiem un redzēsim cik labi šim čempim būs gatavi treneri un spēlētāji! Ceru, ka Bagatskis pratis izmantot KP
Real Rebel rakstīja: Bija acīmredzams, ka poļi bija labāk sagatavojušies, katrai izlasei tā sagatavošanās ir savādāka, tās negatavojas pēc viena plāna!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji jau arī tā ir, ka spēlētāji neīsteno labs piemērs OS kvalis, shēmas perfekti strādāja, tikai spēlētāji nespēja trāpīt
Varbūt vajag tādas shēmas, kuras pa spēkam mūsējo sastāvam nevis superstāriem?

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:51, pirms 7 gadiem
Loģisks iznākums, nepārsteidz rezultāts. Valstī ar tik nožēlojamo čempionāta līmeni, tukšajām tribīnēm, vietējo spēlētāju tizlumu, pārmaksāto nēģerzēnu ākstīšanos, trenera domām par sava konta biezumu, nekas savādāks arī nevar būt nākotnē. Jā, ir Porziņģis, Timma, Bertāns, bet trīs musketieri jau neglābs sapujušo, korumpēto basīša saimniecību šajā malēniešu zemītē.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:52, pirms 7 gadiem
Cerams KP viss buus kaartiibaa tikko ar melno pamatiigi saduuraas un nokrita kaa cementmais uz parketa

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:52, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Helmuts Balderis reiz teica, zaudēt pārbaudes spēlēs nav laba tendence, tas psiholoģiski var ietekmēt pārliecību komandai! Ir arī kaut kas jāuzvar pirms dodamies uz čempi! Ja arī fiziski mūsējie ir kaut kādā bedrē, tad mēs labi redzam, ka individuālā meistarība mūsu spēlētājiem nav augstāka kā poļiem un gruzīņiem! Čempis protams visu saliks pa plauktiņiem un redzēsim cik labi šim čempim būs gatavi treneri un spēlētāji! Ceru, ka Bagatskis pratis izmantot KP
pag, divas spēles tak tika vinnētas? es drīzāk teiktu, ka vajadzēja vairāk labu pretinieku, jo cik noprotu, tad paši nopietntāki mums būtu leiši. bet tas tad arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:54, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: un kas tad mēs esam? neesam viduvēja komanda, kura spēlē ar eksperimentālu tikko novāktu sastāvu? tā pati gruzijas komanda sastāvēja no ļoti spēcīga ilgu laiku kopā spēlējuša kodola ar daudziem individuāli spēcīgiem spēlētājiem? vāja komanda?
Tieši tā, mēs esam viduvēja komanda, un ja nevaram sakārtot elementāri aizsardzību, lai neatdotu vieglos punktus, kad izspēlētas 3-4 pārbaudes spēles un atlikušas tagad ir četras, kur nāks klāt vēl 3 spēlētāji, kuriem arī ir jāiespēlējas, tad jautājums kas būs EČ. Elementāri no visām pārbaudes spēlēm paskaties, citas viduvējās komandas pret kurām mēs spēlējām, atdeva un cik atdeva tādus punktus ko mēs atdodam pretiniekiem. Un viņi arī ir sagatavošanās procesā!

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:54, pirms 7 gadiem
Jā, somi tika vinnēti, bet vai tas kaut ko dos pārliecībai? Un tajās spēlēs mēs arī mocijāmies!
tādsnesportists rakstīja: pag, divas spēles tak tika vinnētas? es drīzāk teiktu, ka vajadzēja vairāk labu pretinieku, jo cik noprotu, tad paši nopietntāki mums būtu leiši. bet tas tad arī viss.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 19:54, pirms 7 gadiem
Timmu paņemt uz EČ kā 12.spēlētāju un nosēdināt dziļā rezervē.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:55, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir pilnīgi vienalga, ja nav spēļu prakses + esošās spēle, kas bija Ogrē, ļoti nepārliecināja vai ir bijušais līmenis viņam
Nu varbūt kau zaķi varēja paņemt vai Šeļakovu, jo ko izdarīja Meiers abās spēlēs? Sliktāki jau nebūtu, vismaz aizsardzībā uzspēlētu. Meieris tikai piecās minūtēs 3 piezīmes un čau...Te nu bija garais gals...

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:55, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Varbūt vajag tādas shēmas, kuras pa spēkam mūsējo sastāvam nevis superstāriem?
Spēlētāji var, ko var un tur neko neizmainīsi, protams varam runāt par Meiera pareizu izmantošanu utt., bet kopumā es teiktu, ka tiek izmantots tas, ko viņi vislabāk zin un prot

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:56, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Agrāk Bagatskis prata no Meiers izspiest vidēji 10 punktus spēlē, tagad neko.
Teiksim šajā spēlē, izteikta bija mazo spēlētāju ignorance pret garajiem, tas pats Ausējs vai Šķēle laužas uz grozu un, lai atdotu laicīgi garajam, tiek kaut kur malā atmests utt.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:57, pirms 7 gadiem
brehna

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:57, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Tieši tā, mēs esam viduvēja komanda, un ja nevaram sakārtot elementāri aizsardzību, lai neatdotu vieglos punktus, kad izspēlētas 3-4 pārbaudes spēles un atlikušas tagad ir četras, kur nāks klāt vēl 3 spēlētāji, kuriem arī ir jāiespēlējas, tad jautājums kas būs EČ. Elementāri no visām pārbaudes spēlēm paskaties, citas viduvējās komandas pret kurām mēs spēlējām, atdeva un cik atdeva tādus punktus ko mēs atdodam pretiniekiem. Un viņi arī ir sagatavošanās procesā!
es domāju, ka galīgo spriedumu varēs teikt tad, kad būs viss sastāvs un nebūs nekāda eksperimentāla spēlētāju raustīšana. Ja es ko varētu pārmest, tad tas ir neļaušana spēlēt tam pašam ausējam vai lejasmeierim un žanim peinerim.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 19:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Spēlētāji var, ko var un tur neko neizmainīsi, protams varam runāt par Meiera pareizu izmantošanu utt., bet kopumā es teiktu, ka tiek izmantots tas, ko viņi vislabāk zin un prot
Agrāk Bagatskis prata no Meiers izspiest vidēji 10 punktus spēlē, tagad neko.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:58, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tevi paklausoties,sāku domāt, ka Bagatskis tos visus 3niekus met. Bet ja ir tīras labas izspēles, tad ko? nemest? Vai tiešām jāiet caurgājienos visiem tiem, kas to nemaz tik sekmīgi neprot? Es,piemēram, visai skaidri redzēju, ka Poļiem ir vairāki individuāli ļoti spēcīgi spēlētāji, par kuriem mums nebija izvēles, viņus nevarēja ignorēt, jo viņi ļoti labi un spēcīgi gāja uz grozu, tāpēc arī radās iespējas mest ļoti labus brīvus trīņus, kurus poļi iemeta ar 50%. Ko darīt, ja mēs metam ar 25%?
Iznāk , ka cerēt uz brīnumu, ka varbūt vienu reizi pa gadu iekritīs. Vismaz lai met 2 punktniekus, varbūt tos trāpīs. Labāk mest 2p ar 50%, nekā 3p ar 20%.

     [+] [-]

, 2017-08-05 19:59, pirms 7 gadiem
kauslis77 rakstīja: vakar vinam bija baigi gaišā ta diena????????
Viņš nav galīgi formā, tikai kāpēc tik ilgi turēt laukumā , laikam lai iedzītu mazvērtības kompleksu...

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:00, pirms 7 gadiem
Domāju šīs bija tās spēles, kad treneris varēja iedot vairāk spēles laiku tiem, kas cīnās par vietu sastāvā un šī četrotne noteikti bija pelnījusi uzspēlēt vairāk!
tādsnesportists rakstīja: es domāju, ka galīgo spriedumu varēs teikt tad, kad būs viss sastāvs un nebūs nekāda eksperimentāla spēlētāju raustīšana. Ja es ko varētu pārmest, tad tas ir neļaušana spēlēt tam pašam ausējam vai lejasmeierim un žanim peinerim.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:00, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Agrāk Bagatskis prata no Meiers izspiest vidēji 10 punktus spēlē, tagad neko.
Neskaitot Peineru, tad pārējiem bija problēmas nogādāt garajiem bumbu, vai viņi tika ignorēti un bumba bezjēgā tika izmesta atkal ārā pēc mazo laušanās iekšā

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 20:03, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es domāju, ka galīgo spriedumu varēs teikt tad, kad būs viss sastāvs un nebūs nekāda eksperimentāla spēlētāju raustīšana. Ja es ko varētu pārmest, tad tas ir neļaušana spēlēt tam pašam ausējam vai lejasmeierim un žanim peinerim.
Tam es piekrītu, un Timmu vajadzēja noņemt pēdējā ceturtdaļā, jau pēc sejas izteiksmes izskatijās sabijies un nepārliecināts par sevi, un te es nepārmetu Jānim, vīņš protams uzlabos savu sniegumu, bet vainoju trenerus, kuri to neredz un tur viņu laukumā, Peiners beigās būtu bijis noderīgāks ar saviem caurgājieniem, lai saasinātu spēli, un pa lielam, tie kas varēja iemest un iemeta, tika nosēdināti malā (Ausējs, Lejasmeiers) interesanti, kad tad viņiem dot spēlēt, ja spēle iet, ja ne pārbaudes spēlēs!?

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:03, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Agrāk Bagatskis prata no Meiers izspiest vidēji 10 punktus spēlē, tagad neko.
Vai tad Meiers kādā no kvalifikācijām vai f-turnīriem ir metis tos 10 punktus vidēji spēlē? Man domāt, ka nē.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-05 20:04, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju šīs bija tās spēles, kad treneris varēja iedot vairāk spēles laiku tiem, kas cīnās par vietu sastāvā un šī četrotne noteikti bija pelnījusi uzspēlēt vairāk!
Nē, Bagijs labāk zina, tāpēc vakar iedeva Lejasmeieram 0,3 sekundes

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:05, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju šīs bija tās spēles, kad treneris varēja iedot vairāk spēles laiku tiem, kas cīnās par vietu sastāvā un šī četrotne noteikti bija pelnījusi uzspēlēt vairāk!
par šo varētu noteikti piekrist. Ir jādod puikām pakapāt un parādīt, ko viņi spēj. sevišķi, ja ir iespaids, ka nav vēlmes principiāli iet tikai uz uzvaru ar maksimāli labāko sastāvu.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 20:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neskaitot Peineru, tad pārējiem bija problēmas nogādāt garajiem bumbu, vai viņi tika ignorēti un bumba bezjēgā tika izmesta atkal ārā pēc mazo laušanās iekšā
mazie lauzās iekšā? Izņemot Bertānu neviens cits nelauzās

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad Meiers kādā no kvalifikācijām vai f-turnīriem ir metis tos 10 punktus vidēji spēlē? Man domāt, ka nē.
Man liekas pirmajā EČ bija vidēji 9.8 punkti spēlē vai kaut kas tāds.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, Bagijs labāk zina, tāpēc vakar iedeva Lejasmeieram 0,3 sekundes
Lejasmeiers pa lielam nav nopietns kandidāts uz izlasi, ir divas brīvas vietas, vienu no kurām aizpildīs Peiners un uz otru pretendē Šķēle un kāds no garajiem un redzot piezīmju problēmas, tad es teiktu, ka garais būs

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:07, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Tam es piekrītu, un Timmu vajadzēja noņemt pēdējā ceturtdaļā, jau pēc sejas izteiksmes izskatijās sabijies un nepārliecināts par sevi, un te es nepārmetu Jānim, vīņš protams uzlabos savu sniegumu, bet vainoju trenerus, kuri to neredz un tur viņu laukumā, Peiners beigās būtu bijis noderīgāks ar saviem caurgājieniem, lai saasinātu spēli, un pa lielam, tie kas varēja iemest un iemeta, tika nosēdināti malā (Ausējs, Lejasmeiers) interesanti, kad tad viņiem dot spēlēt, ja spēle iet, ja ne pārbaudes spēlēs!?
mēs jau nezinam īsto situāciju, šobrīd ir tiešām liels jautājums, kā bagatskim iet ar izlemšanu par labu kādam no tiem, kuri būs 2ā saspēlnieka lomā.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:07, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: mazie lauzās iekšā? Izņemot Bertānu neviens cits nelauzās
Ausējs, tas pats Šķēle, kaut ko mēģināja tur veidot, bet kā uzskrēja pretiniekam, tā tik kur bumbu atmest, nevis laicīgi garo pieslēgt + Šķēle vispār sliktu iespaidu atstāj, cerams sezonā labāks būs

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lejasmeiers pa lielam nav nopietns kandidāts uz izlasi, ir divas brīvas vietas, vienu no kurām aizpildīs Peiners un uz otru pretendē Šķēle un kāds no garajiem un redzot piezīmju problēmas, tad es teiktu, ka garais būs
Tāpat gribējās, lai iedot normālu laiku, nav jau oficiālās spēles...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lejasmeiers pa lielam nav nopietns kandidāts uz izlasi, ir divas brīvas vietas, vienu no kurām aizpildīs Peiners un uz otru pretendē Šķēle un kāds no garajiem un redzot piezīmju problēmas, tad es teiktu, ka garais būs
mēs it kā zinam, ka Peiners nav labs saspēlnieks pie ciešas segšanas, kas ir tieši tas, kas notiek nopietnos turnīros, bet viņš ir labs kā saasinātājs ap soda laukumu. kurš tad būs otrs saspēlnieks? Šķēle juniors arī nemīl asu segšanu, viņš ir visai radošs, bet kļūdām bagāts.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:10, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpat gribējās, lai iedot normālu laiku, nav jau oficiālās spēles...
Tas gan, lai gan mēs nezinām to Bagija plānu, varbūt vienkārši iespēlē Timmu, jā slikts sniegums, bet, lai to garšu jūt un, lai gatavojas tam brīdim, kad EČ neies labi

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:12, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: mēs it kā zinam, ka Peiners nav labs saspēlnieks pie ciešas segšanas, kas ir tieši tas, kas notiek nopietnos turnīros, bet viņš ir labs kā saasinātājs ap soda laukumu. kurš tad būs otrs saspēlnieks? Šķēle juniors arī nemīl asu segšanu, viņš ir visai radošs, bet kļūdām bagāts.
Manuprāt, Šķēle ir pārāk avantūristisks. Kad viņš vada saspēli, uzreiz iestājas uztraukums - kā nu būs.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:12, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: mēs it kā zinam, ka Peiners nav labs saspēlnieks pie ciešas segšanas, kas ir tieši tas, kas notiek nopietnos turnīros, bet viņš ir labs kā saasinātājs ap soda laukumu. kurš tad būs otrs saspēlnieks? Šķēle juniors arī nemīl asu segšanu, viņš ir visai radošs, bet kļūdām bagāts.
Domāju, ka otrs būs Bertāns un Šķēle netiks, jo vismaz šajās spēlēs un sezonas beigās, saspēles vadīšana bija liela problēma viņam, arī šodien, kā uznāk Ausējs, tā bumba kustas, pats neko lieku neizdomā, kā Šķēle uznāk, tā kustība sliktāka un man šķita, kā tajā brīdī, kā bumba atpakaļ nonāca pie viņa, pirmais skatiens bija uz grozu, nevis kādu kombināciju veidot + aizsardzībā regulāri krita iekšā, esmu tik bieži atkārtojis, ka paši ziniet kur krita

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas gan, lai gan mēs nezinām to Bagija plānu, varbūt vienkārši iespēlē Timmu, jā slikts sniegums, bet, lai to garšu jūt un, lai gatavojas tam brīdim, kad EČ neies labi
Es netaisos Timmu noliet ar sūdiem. Manuprāt, tas pat bija pareizi, ka Bagijs viņu nerāva nost pēc pirmajām neveiksmēm

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka otrs būs Bertāns un Šķēle netiks, jo vismaz šajās spēlēs un sezonas beigās, saspēles vadīšana bija liela problēma viņam, arī šodien, kā uznāk Ausējs, tā bumba kustas, pats neko lieku neizdomā, kā Šķēle uznāk, tā kustība sliktāka un man šķita, kā tajā brīdī, kā bumba atpakaļ nonāca pie viņa, pirmais skatiens bija uz grozu, nevis kādu kombināciju veidot + aizsardzībā regulāri krita iekšā, esmu tik bieži atkārtojis, ka paši ziniet kur krita
kā saspēlnieks viņš tiešām sevi nekādi neparādīja, bet pāris pieslēgšanās uzbrukumiem bija labas. bet vajag tieši saspēlnieku

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:15, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: mēs it kā zinam, ka Peiners nav labs saspēlnieks pie ciešas segšanas, kas ir tieši tas, kas notiek nopietnos turnīros, bet viņš ir labs kā saasinātājs ap soda laukumu. kurš tad būs otrs saspēlnieks? Šķēle juniors arī nemīl asu segšanu, viņš ir visai radošs, bet kļūdām bagāts.
Dairis epizodiski var iet pa 1, arī Timma un Blūms

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka otrs būs Bertāns un Šķēle netiks, jo vismaz šajās spēlēs un sezonas beigās, saspēles vadīšana bija liela problēma viņam, arī šodien, kā uznāk Ausējs, tā bumba kustas, pats neko lieku neizdomā, kā Šķēle uznāk, tā kustība sliktāka un man šķita, kā tajā brīdī, kā bumba atpakaļ nonāca pie viņa, pirmais skatiens bija uz grozu, nevis kādu kombināciju veidot + aizsardzībā regulāri krita iekšā, esmu tik bieži atkārtojis, ka paši ziniet kur krita
Bail padomāt par PK kvalifikāciju, kur lielākā dala spēļu būs jāaizvada bez J.Strēlnieka

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:15, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es netaisos Timmu noliet ar sūdiem. Manuprāt, tas pat bija pareizi, ka Bagijs viņu nerāva nost pēc pirmajām neveiksmēm
Es arī tam piekrītu, pamatā tas ir tas pats variants, ko Mazurs darīja, viņš ļāva viņam to pārliecību tā iegūt

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:16, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bail padomāt par PK kvalifikāciju, kur lielākā dala spēļu būs jāaizvada bez J.Strēlnieka
Es lieku lielas cerības uz Vecvagaru, līdz traumai cerīgi spēlēja un Jakoviču, bet pie noteikuma, ka tik tiešām pa vasaru pielicis būs + ceru, ka sezonā Leimanis dominēs Liepājā un vilks viņiem LBL

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:17, pirms 7 gadiem
Domāju, ka visiem kandidātiem ir jādod iespējas, jo sevišķi agrīnajā gatavošanas posmā, jo kad tad viņiem būs iespēja sevi pierādīt? Ja godīgi, tad konandā gribētos redzēt, mazliet vairāk kapātāju, kas tiršām ir gatavs uz visu, lai tikai izsistu vietu sastāvā!
Real Rebel rakstīja: Lejasmeiers pa lielam nav nopietns kandidāts uz izlasi, ir divas brīvas vietas, vienu no kurām aizpildīs Peiners un uz otru pretendē Šķēle un kāds no garajiem un redzot piezīmju problēmas, tad es teiktu, ka garais būs

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:18, pirms 7 gadiem
Jā bet viena lieta ir spēles sākumā, kad viņš uztaisa 3 kļūdas pēc kārtas, bet pavisam cita lieta ir spēles beigas, un Timma galu galā spēlēs Eirolīgā, tas nav kaut kāds puišelis no pagalma, bet profesionāls sportists ar ne mazu pieredzi.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:18, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Dairis epizodiski var iet pa 1, arī Timma un Blūms
varēt jau var, tikai tad dairis zaudē tās citas iespējas, kur viņš ir labs tieši kā metējs un uzbrukuma noslēdzējs.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:19, pirms 7 gadiem
Par Timmu es kaut kā ticu,ka uzticēšanās viņam šobrīd atmaksāsies, viņš ir komandas spēlētājs un viņš vienmēr spēj būt noderīgs, un viņš ir ļoti daudzveidīgs savā pienesumā.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:20, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par Timmu es kaut kā ticu,ka uzticēšanās viņam šobrīd atmaksāsies, viņš ir komandas spēlētājs un viņš vienmēr spēj būt noderīgs, un viņš ir ļoti daudzveidīgs savā pienesumā.
Cerams, ka čempī redzēsim agresīvu Timmu

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:21, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka čempī redzēsim agresīvu Timmu
Es kaut kā nešaubos un ticu, ka viņš daudz būs labāks, kā ir šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:22, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju, ka visiem kandidātiem ir jādod iespējas, jo sevišķi agrīnajā gatavošanas posmā, jo kad tad viņiem būs iespēja sevi pierādīt? Ja godīgi, tad konandā gribētos redzēt, mazliet vairāk kapātāju, kas tiršām ir gatavs uz visu, lai tikai izsistu vietu sastāvā!
It kā jā, bet realitāte ir tā, ka nereti tie rezervisti ir vienkārši, lai aizpildītu vietu treniņos, tas ir tas pats variants, kad LBL komandas jaunos ņem un pievieno treniņprocesam, tur lielākais ieguvums ir tieši tie treniņi, tai pat laikā zināms, ka viņi lielajā komandā nespēlēs tagad

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:23, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es kaut kā nešaubos un ticu, ka viņš daudz būs labāks, kā ir šobrīd.
sliktāks jau nebūs

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:23, pirms 7 gadiem
Strītbolistu Timmu i tuvu nevar laist izlasei, pilnīgs 0

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:25, pirms 7 gadiem
Es vispar tikai pirmo 4 skatijos
Daudz garam aizmet ka vienmer.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:26, pirms 7 gadiem
Nezin, pa laikal liekas, ka prātīgāk būtu vienu no diviem večukiem atstāt aiz borta, paņemt to, kurš fiziski ir svaigāks un ņiprāks. jo pie intensīvām smagām spēlēm palikt ar diviem uzbrucējiem, kuri sēž uz soliņa, ir visai riskanti, jo uzliek lielu slogu pārējai komandai. no otras puses, tieši šie divi penši ilgtermiņā skatoties ir veči ar dzelžainākajiem nerviem un pau+iem,kad jāmet izšķirošie metieni.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:26, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: pag pag,kas viņiem nav? Nav Pačulijas un tie trīs kuri spānijā regulāri met padsmit punktus spēlē? tiešām? nopietni liekas, ka viņi tik vāji un mēs nepelnīti zaudējām?
Viņiem nav tādu progresa iespēju, kā mūsu izlasei... Mūsējie pelnīti zaudēja.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: It kā jā, bet realitāte ir tā, ka nereti tie rezervisti ir vienkārši, lai aizpildītu vietu treniņos, tas ir tas pats variants, kad LBL komandas jaunos ņem un pievieno treniņprocesam, tur lielākais ieguvums ir tieši tie treniņi, tai pat laikā zināms, ka viņi lielajā komandā nespēlēs tagad
var piekrist par šo visnotaļ. ir nepieciešami labākie vietējie pašu spēlētāji, tīri kā sparingpartneri izlases kodolam. pat ja zini, ka viņi netiks, labums ir visiem no tā.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Teiksim šajā spēlē, izteikta bija mazo spēlētāju ignorance pret garajiem, tas pats Ausējs vai Šķēle laužas uz grozu un, lai atdotu laicīgi garajam, tiek kaut kur malā atmests utt.
Un ja mazie nespēlēs uz KP, bet gribēs paši. Vai tāda situācija jau nebija kad mazie stāri negribēja spēlēt uz Kambalu un Biedriņu?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:28, pirms 7 gadiem
Nu nevar salīdzināt klubu ar izlases gatavošanos turnīriem! Ja reiz tādi spēlētāji tiek ņemti, tad jau vajadzēja labāk ņemt jaunos puišus kā brāļus Kurucus, strautiņu u.c jaunos ar skatu nākotnē! Jo Lejasmeijers un Ausejs nākotnē viņus diez vai izkonkurēs
Real Rebel rakstīja: It kā jā, bet realitāte ir tā, ka nereti tie rezervisti ir vienkārši, lai aizpildītu vietu treniņos, tas ir tas pats variants, kad LBL komandas jaunos ņem un pievieno treniņprocesam, tur lielākais ieguvums ir tieši tie treniņi, tai pat laikā zināms, ka viņi lielajā komandā nespēlēs tagad

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:29, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Viņiem nav tādu progresa iespēju, kā mūsu izlasei... Mūsējie pelnīti zaudēja.
nu, viņiem nav iespējams tāds pārsteiguma elements, kā mūsējai izlasei, tomēr, kā vājus viņus nekādi nevar saukt. drīzāk jāsaka, ka katru reizi viņi nospēlē mazliet zem sava reālā līmeņa

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:30, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Viņiem nav tādu progresa iespēju, kā mūsu izlasei... Mūsējie pelnīti zaudēja.
Viņiem vispār nebija tikai garie spēlētāji(kuri jau labi nospēlēja)+ viņiem ir jau naturalizētais, kas spēlēja aizsargu pozīcījā!
Poļiem sastāva dziļums ir krietni plašāks par Latviju(+ vēl naturalizētais par aizsargu), bet nav atkal līderu, kas varētu turēt to uzbrukuma līmeni!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:30, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nu nevar salīdzināt klubu ar izlases gatavošanos turnīriem! Ja reiz tādi spēlētāji tiek ņemti, tad jau vajadzēja labāk ņemt jaunos puišus kā brāļus Kurucus, strautiņu u.c jaunos ar skatu nākotnē! Jo Lejasmeijers un Ausejs nākotnē viņus diez vai izkonkurēs
pag, kāpēc ņemt izlasē Kurucu, ja viņš nupat atteica? es pieļauj, ka abi brāļi atteica dēl kluba iebildumiem, plus, strautiņš nupat nopelnīja smagu potītes traumu. Kā var ņemt izlasē tos, kurus nevar paņemt?

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:31, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par Timmu es kaut kā ticu,ka uzticēšanās viņam šobrīd atmaksāsies, viņš ir komandas spēlētājs un viņš vienmēr spēj būt noderīgs, un viņš ir ļoti daudzveidīgs savā pienesumā.
Tas ir pats par sevi saprotams, ka Timma vēl iespēlēsies un atvērsies, bet ir sajūta ka pašlaik viņš īsti neatrod sev vietu komandā, jo pieradis darboties kā viens no līderiem un mocīt viņu, kad neiet metiens un viņš vēl vairāk sāk satraukties un veic netipiskas sev darbības, kā piemēram nemet brīvus metienus bet nogrūž bumbu citam, turklāt 2 spēles pēc kārtas, es neesmu psihologs, ir dažādi cilvēki protams, bet nedomāju ka tas ka viņu marinēja laukumā tik ilgi beigās nāca par labu viņam vai komandai, es ļoti ceru protams, ka es kļūdos.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:31, pirms 7 gadiem
Tiko nopirdos,ko tu?-

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:32, pirms 7 gadiem
Tas bija vairāk kā piemērs! Domāju, ka izlases kandidātos vienmēr vajadzētu iekļaut kādu no U20 līderiem!
tādsnesportists rakstīja: pag, kāpēc ņemt izlasē Kurucu, ja viņš nupat atteica? es pieļauj, ka abi brāļi atteica dēl kluba iebildumiem, plus, strautiņš nupat nopelnīja smagu potītes traumu. Kā var ņemt izlasē tos, kurus nevar paņemt?

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:33, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Un ja mazie nespēlēs uz KP, bet gribēs paši. Vai tāda situācija jau nebija kad mazie stāri negribēja spēlēt uz Kambalu un Biedriņu?
Uz KP nav jāspēlē, viņam pašam radīsies iespējas + pretinieks daudz uzmanīs viņu un citiem iespējas būs

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:34, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tas bija vairāk kā piemērs! Domāju, ka izlases kandidātos vienmēr vajadzētu iekļaut kādu no U20 līderiem,kuri sogad bija luzeri
Mjaaa

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 20:34, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tas bija vairāk kā piemērs! Domāju, ka izlases kandidātos vienmēr vajadzētu iekļaut kādu no U20 līderiem!
nu nē, ja viņš nav tuvu tam, lai tiktu izlasē uzreiz, tad jāņem tas, kurš ir tuvāk. mazajos turnīros, var, jā, bet te nē, jāņem tie, kuri pie noteiktām sakritībām būtu uzreiz gatavi iestāties izkritušo spēlētāju vietā. Un Kuruci pagaidām neviens pavisam nav tik tuvu, lai ieņemtu vietu izlasē.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:35, pirms 7 gadiem
Šim gan es piekritu, negribētu, lai būtu kā Traikoviča laikos, kad visai uzskatāmi tika spēlēts uz Biedriņu!
Real Rebel rakstīja: Uz KP nav jāspēlē, viņam pašam radīsies iespējas + pretinieks daudz uzmanīs viņu un citiem iespējas būs

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:36, pirms 7 gadiem
Domāju Valdis Valters Tev šeit ļoti iebilstu!
tādsnesportists rakstīja: nu nē, ja viņš nav tuvu tam, lai tiktu izlasē uzreiz, tad jāņem tas, kurš ir tuvāk. mazajos turnīros, var, jā, bet te nē, jāņem tie, kuri pie noteiktām sakritībām būtu uzreiz gatavi iestāties izkritušo spēlētāju vietā. Un Kuruci pagaidām neviens pavisam nav tik tuvu, lai ieņemtu vietu izlasē.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:37, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tas bija vairāk kā piemērs! Domāju, ka izlases kandidātos vienmēr vajadzētu iekļaut kādu no U20 līderiem!
no U20 tieši Kurucs, Strautiņš, Zoriks būtu tie, kuri būtu vistuvāk tikšanai izlasē, neviens no viņiem nebija pieejams. Drīzāk žēl, ka tāds Lomažs nav ticis pie iespējas sevi parādīt izlasē. Bet tur iespējams pie vainas ir viņa nesenā trauma, ceru,ka viņš sevi vēl parādīs .

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:40, pirms 7 gadiem
Gribu kadu ar mačeti atskaldīt!!!
Ko tu???

  +3 [+] [-]

, 2017-08-05 20:40, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju Valdis Valters Tev šeit ļoti iebilstu!
Man ir krietni vienalga,ko saka Valters, viņš teica, ka Bertāni arī nav nekas īpašs, tomēr abi brāļi ir sasnieguši krietni vairāk, kā VV prognozēja. Kāpēc lai es viņu uzklausītu, ja viņa viedoklis ļoti bieži ir balstīts uz antipātijām un nepatiku, nevis kritisku pieeju?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:40, pirms 7 gadiem
tuvakos 100 gadus mums basketbola pasaules cempi un olimpiadi neredzet.....vajadzetu basketbolu uz 100 gadiem Latvija aizliegt ar likumu, lai visi garie iet hokeju spelet...............

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:40, pirms 7 gadiem
Ja Lomažs nebūtu satraumējies, domāju Bagatskis viņu būtu paņēmis

  -2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:42, pirms 7 gadiem
Ha-ha rakstīja: tuvakos 100 gadus mums basketbola pasaules cempi un olimpiadi neredzet.....vajadzetu basketbolu uz 100 gadiem Latvija aizliegt ar likumu, lai visi garie iet hokeju spelet...............
Vajaga tadiem bomariem ka tu kimisko kastraciju veikt,lai tadi vairs nevairojas! Stroga Iesaku!

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:46, pirms 7 gadiem
Teikšu godīgi-nākamajās spēlēs Bagijam vajadzētu ļaut uzspēlēt Ausējam nedaudz vairāk ne tikai epizodiski! Čalis vismaz pagaidām ļoti nosvērts,neskrien pa galvu pa kaklu. Aizsardzībā arī strādā labi. Ja runājam par Timmu,viņš vēl ieskriesies. Dāvim vajadzētu iesaistīties, spēļu ritmu tomēr jāuzņem. Tie,kas safanojušies par KP,un gaida 20-25 pts spēles čempī, cmon,nebūs-protams,komanda ar viņu ir labāka. Nba no EU basīša tomēr atšķiras.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:46, pirms 7 gadiem
Taisnība, viņa viedoklis bieži ir balstīts uz PERSONU antipātijām, bet nenoliegsi, ka viņa redzējums uz komandas konceptu ir diezgan profesionāls! Viņš teica, ka komandā 11 un 12 spēlētājam ir jābūt jaunajam spēlētājam, lai viņš pamazām tiktu iesaistīts komandā, lai spēlētāja ienākšana komandā notiek lēnām
tādsnesportists rakstīja: Man ir krietni vienalga,ko saka Valters, viņš teica, ka Bertāni arī nav nekas īpašs, tomēr abi brāļi ir sasnieguši krietni vairāk, kā VV prognozēja. Kāpēc lai es viņu uzklausītu, ja viņa viedoklis ļoti bieži ir balstīts uz antipātijām un nepatiku, nevis kritisku pieeju?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:49, pirms 7 gadiem
nožēlojami, un vel nekautrējās 50 eiro par biļeti prasīt

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:49, pirms 7 gadiem
Impērija rakstīja: Teikšu godīgi-nākamajās spēlēs Bagijam vajadzētu ļaut uzspēlēt Ausējam nedaudz vairāk ne tikai epizodiski! Čalis vismaz pagaidām ļoti nosvērts,neskrien pa galvu pa kaklu. Aizsardzībā arī strādā labi. Ja runājam par Timmu,viņš vēl ieskriesies. Dāvim vajadzētu iesaistīties, spēļu ritmu tomēr jāuzņem. Tie,kas safanojušies par KP,un gaida 20-25 pts spēles čempī, cmon,nebūs-protams,komanda ar viņu ir labāka. Nba no EU basīša tomēr atšķiras.
lūk,kodolīgs un prātīgs kopsavilkums. var tikai piekrist. ar kāda viena spēlētāja individuālajiem centieniem mēs nekur nekad netiksim. neviens mūsu komandā nav Navarro vai Teodosičs vai Spanulis.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:51, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Taisnība, viņa viedoklis bieži ir balstīts uz PERSONU antipātijām, bet nenoliegsi, ka viņa redzējums uz komandas konceptu ir diezgan profesionāls! Viņš teica, ka komandā 11 un 12 spēlētājam ir jābūt jaunajam spēlētājam, lai viņš pamazām tiktu iesaistīts komandā, lai spēlētāja ienākšana komandā notiek lēnām
Nu mums šobrīd viss komandas kodols ir nosacīti pajauns, praktiski visi stipri zem 30, pati labākā vecuma un pieredzes kombinācija.. Un tas pats Kurucs nesastādītu konkurenci šobrīd nevienam no sastāvā esošajiem, kāpēc būtu jāņem? Lomažu, jā, jo viņš jau sevi ir parādījies,kā gatavu veču basītim. Kurucam vēl sevi jāparāda, nav viņš vēl ar savu sniegumu nopelnījis vietu izlasē, būtu labi sevi parādījis U20, varbūt arī būtu vērts izsaukt uz lielo izlasi,

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:54, pirms 7 gadiem
Nekas, zaudēt arī ir jāmāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-05 20:55, pirms 7 gadiem
Es neesmu safanojies par KP, bet viņš ir izlases talantīgāka un labākais spēlētājs un viņš var iemest tos 20 vai 25pts spēlē! Tevis nosaukties spēlētāji tā arī neko neparādīja NBA, teodosičam, gan vēl ir tāda iespēja!
tādsnesportists rakstīja: lūk,kodolīgs un prātīgs kopsavilkums. var tikai piekrist. ar kāda viena spēlētāja individuālajiem centieniem mēs nekur nekad netiksim. neviens mūsu komandā nav Navarro vai Teodosičs vai Spanulis.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:55, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju Valdis Valters Tev šeit ļoti iebilstu!
Tas patiesībā ir koks ar diviem galiem, un viss atkarīgs no daudzdiem faktoriem, U20 nav pieaugušie un pieagušo basketbols no jaunatnes izlašu basketbola stipri atšķiras. Ja spēlētāji kuri spēlē U20 paralēli savos klubos spēlē ar večiem un pietiekami labā līmenī, turklāt rāda vērā ņemamu sniegumu, tad protams viņus uz kandidātiem varētu izsaukt, jo viņi būtu gatavi pieaugušo basim, bet ja tu tagad kaut kādu jauno bez pieredzes iemetīsi pieaugušo basī turklāt izlasē, tad viņš neko nespēs parādīt. Un vēl ir viens faktors, mēs austrum eiropieši nobriestam vēlāk nekā dienvidnieki, tādēļ piemēram tādiem spāņiem uc ir jaunieši kas spēlē pie večiem jau 17-18 gadu vecumā, bet mūsējie vienkārši nespēj pavilkt to līmeni fiziski tajā vecumā, līdz ar to pāreja uz vīru basi sākas vēlāk. Un ja man tagad uz izlasi ir jāizsauc kandidāti, tad loģiski ir dot iespēju tiem kuri ir gatavi tagad, nevis tiem kas būs gatavi pēc pāris gadiem, bet protams ja jāizvēlas starp vienādiem spēlētājiem, tad loģiski ir ņemt jaunākus.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 20:56, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Taisnība, viņa viedoklis bieži ir balstīts uz PERSONU antipātijām, bet nenoliegsi, ka viņa redzējums uz komandas konceptu ir diezgan profesionāls! Viņš teica, ka komandā 11 un 12 spēlētājam ir jābūt jaunajam spēlētājam, lai viņš pamazām tiktu iesaistīts komandā, lai spēlētāja ienākšana komandā notiek lēnām
Zinu tikai to, ka izlasē būtu jābūt tikai tiem, kas ir pietiekami tuvu tam, lai tur tiktu, šobrīd aiz borta nepaliek daudz tādu spēlētāju, kas varētu tikt izlasē. nav tādu supertalantīgo, kurus visi zin, bet nelietis treneris ignorē. es tādus neredzu. ņemt ņemšanas pēc nav jēgas, savulaik tika paņemt Vilde un Haralds Kārlis, vēlak bija skaidrs,ka tas bija bezjēdzīgi.

     [+] [-]

, 2017-08-05 20:58, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es neesmu safanojies par KP, bet viņš ir izlases talantīgāka un labākais spēlētājs un viņš var iemest tos 20 vai 25pts spēlē! Tevis nosaukties spēlētāji tā arī neko neparādīja NBA, teodosičam, gan vēl ir tāda iespēja!
Tu esi laikam jucis? teodosičs ir čemions un medaļu ieguvējs, tieši tāpat Navarro un Spanulis, kas ar viņiem salīdzinot ir KP? da nekas, vienkārši talantīgs čalis, kuram pagaidām viss vēl priekšā. KP pagaidām nav izcēlies ar savas komandas vilkšanu, kad pārējiem spēle neiet. Viņš ir pavisam tālu no tā,lai kļūtu par līderi, potenciāls viņam ir, bet tas vēl ne tuvu nav attīstīts līdz galam.

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:00, pirms 7 gadiem
To gan viņš minēja attiecībā par VEF sistēmu, kur netiek iespēlēta jaunie spēlētāji, bet šo daļēji var attiecināt uz lielo izlasi, ja pieņemam, ka 11 un 12 spēlētājs laukumā izies tikai tad kad rezultāts būs zināms, tad kādēļ neizspēlēt kādu jauno izlasē?nedomaju, ka tas pats Lejasmeijers ir labāks par kurucu, labi, nespēlē viņi vienā pozīcijā
tādsnesportists rakstīja: Nu mums šobrīd viss komandas kodols ir nosacīti pajauns, praktiski visi stipri zem 30, pati labākā vecuma un pieredzes kombinācija.. Un tas pats Kurucs nesastādītu konkurenci šobrīd nevienam no sastāvā esošajiem, kāpēc būtu jāņem? Lomažu, jā, jo viņš jau sevi ir parādījies,kā gatavu veču basītim. Kurucam vēl sevi jāparāda, nav viņš vēl ar savu sniegumu nopelnījis vietu izlasē, būtu labi sevi parādījis U20, varbūt arī būtu vērts izsaukt uz lielo izlasi,

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:03, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: To gan viņš minēja attiecībā par VEF sistēmu, kur netiek iespēlēta jaunie spēlētāji, bet šo daļēji var attiecināt uz lielo izlasi, ja pieņemam, ka 11 un 12 spēlētājs laukumā izies tikai tad kad rezultāts būs zināms, tad kādēļ neizspēlēt kādu jauno izlasē?nedomaju, ka tas pats Lejasmeijers ir labāks par kurucu, labi, nespēlē viņi vienā pozīcijā
nu lūk, tu argumentē pats sev. Izlase nav klubs, tas ir pirmkārt, mēs skaidri redzam, ka izlasē ir visi paši labākie, kas ir dabūjami, tātad, kādas var būt pretenzijas? Izlases mērķis ir cīnīties tadad un šobrīd, klubam ir mazliet cita pieeja, viņš nodarbijas ar savu spēlētāju izaugsmi,, izlasē tam nav ne vieta, ne laiks.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 21:04, pirms 7 gadiem
Tad kādēļ neviens no šiem tā arī nekad nenostiprinājās NBA? Ja Tu sauktu brāļus Gasolus, Novicki, kaut vai to pašu Rubio tad piekristu!
tādsnesportists rakstīja: Tu esi laikam jucis? teodosičs ir čemions un medaļu ieguvējs, tieši tāpat Navarro un Spanulis, kas ar viņiem salīdzinot ir KP? da nekas, vienkārši talantīgs čalis, kuram pagaidām viss vēl priekšā. KP pagaidām nav izcēlies ar savas komandas vilkšanu, kad pārējiem spēle neiet. Viņš ir pavisam tālu no tā,lai kļūtu par līderi, potenciāls viņam ir, bet tas vēl ne tuvu nav attīstīts līdz galam.

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:05, pirms 7 gadiem
Jā, tam gan būs jāpiekrīt!
tādsnesportists rakstīja: nu lūk, tu argumentē pats sev. Izlase nav klubs, tas ir pirmkārt, mēs skaidri redzam, ka izlasē ir visi paši labākie, kas ir dabūjami, tātad, kādas var būt pretenzijas? Izlases mērķis ir cīnīties tadad un šobrīd, klubam ir mazliet cita pieeja, viņš nodarbijas ar savu spēlētāju izaugsmi,, izlasē tam nav ne vieta, ne laiks.

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:05, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: To gan viņš minēja attiecībā par VEF sistēmu, kur netiek iespēlēta jaunie spēlētāji, bet šo daļēji var attiecināt uz lielo izlasi, ja pieņemam, ka 11 un 12 spēlētājs laukumā izies tikai tad kad rezultāts būs zināms, tad kādēļ neizspēlēt kādu jauno izlasē?nedomaju, ka tas pats Lejasmeijers ir labāks par kurucu, labi, nespēlē viņi vienā pozīcijā
Lejasmeiers un jebkurš no tiem, kas šobrīd ir izlasē ir noteikti labāks par kurucu, jo viņiem visiem ir pieaugušo basketbola pieredze,
Kurucs pa lielam šobrīd ir viduvēji precīzi metošs spēlētājs, kurš pārtiek no metieniem,kas tiek izdarīti pēc izspēlēm uz brīvām pozīcijām, vai mums tādu spēlētāju izlasē tŗūkst?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 21:06, pirms 7 gadiem
Ha-ha rakstīja: tuvakos 100 gadus mums basketbola pasaules cempi un olimpiadi neredzet.....vajadzetu basketbolu uz 100 gadiem Latvija aizliegt ar likumu, lai visi garie iet hokeju spelet...............
Tieši tā, Hokejs pāri visam, nost ar pērtiķbolu!!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:11, pirms 7 gadiem
Tad jautājums ar ko Zviedrijas liga ir prestižāka par Spānijas otro līgu, jo kurucs spēlēja pie večiem Spānijas otrajā līgā!
tādsnesportists rakstīja: Lejasmeiers un jebkurš no tiem, kas šobrīd ir izlasē ir noteikti labāks par kurucu, jo viņiem visiem ir pieaugušo basketbola pieredze,
Kurucs pa lielam šobrīd ir viduvēji precīzi metošs spēlētājs, kurš pārtiek no metieniem,kas tiek izdarīti pēc izspēlēm uz brīvām pozīcijām, vai mums tādu spēlētāju izlasē tŗūkst?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 21:12, pirms 7 gadiem
Ha-ha rakstīja: tuvakos 100 gadus mums basketbola pasaules cempi un olimpiadi neredzet.....vajadzetu basketbolu uz 100 gadiem Latvija aizliegt ar likumu, lai visi garie iet hokeju spelet...............
Visus garos jau Hokejā gluži nevajadzētu, 2 metri augums un 80 kilogrammi Hoķim neder, taču visus tos truļu garāmbliezējus varētu likt uz slidām aizsarga pozīcijā ar labo nūjas satvērienu, tolks Latvijai būtu vairāk viennozīmīgi!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 21:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: atkal Bērza slapjie sapņi, jums neapnīk sapņot?
Ko muldi? Neviens no šiem centriem nestāv Bērzam blakus... āksts Bagatskis...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 21:23, pirms 7 gadiem
Blums tak teica ka varot iemest 50 trojakus pec kartas,kur tad ir?un lai beidz spirinaties kad izmet trojaku.pagaidam komanda slikta,bez vadosiem speletajiem.

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:43, pirms 7 gadiem
Leiši ar pakāsa gruzīniem.

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:44, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leiši ar pakāsa gruzīniem.
Gan jau šie ar tagad cepās kā traki

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leiši ar pakāsa gruzīniem.
Nu tad uz tiem Džordžiku Džigitiem, prozīt! https://www.youtube.com/watch?v=Pwr...

     [+] [-]

, 2017-08-05 21:57, pirms 7 gadiem
Timma galīgi nav formā, cerams, ka līdz nākamajam mačam tiks no bedres ārā. Meiers šodien arī nekāds. Patīkami pārsteidza Ausējs, arī Lejasmeijers iemeta, kad vajadzēja, puslīdz normāli bija Blūms un Bertāns, tomēr no viņiem gribētos vairāk. Šmits labs, arī Šķēle puslīdz, bet kopumā izlasei vēl daudz kas darāms, ķīmija jāveido. Tiesa, tas jādara tad, kad visi labākie būs ierindā un būs gatavs izlases galīgais modelis, jo būvēt māju un pēc tam jaukt to nost, lai būvētu jaunu, labāku, nav īsti lietderīgi, maigi izsakoties... Tā kā pagaidām varam piedot lielo kļūdu skaitu un biežo nesaprašanos, tomēr gribētos redzēt labāku individuālās meistarības demonstrējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:02, pirms 7 gadiem
Ļoti labi, ka kāš pārbaudes spēles.

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:07, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Var redzēt, ka cilvēks kko basī saprot, atšķirībā no huļa.
Hokejā, Volk, Hokejā saprot, nevis pērtiķbolā

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:09, pirms 7 gadiem
niknais rakstīja: Ļoti labi, ka kāš pārbaudes spēles.
Kāsīs arī īstajās, jebkurš pērtiķbola zāģis nāk par labu Hokejam!!! Nost ar neBalto subkultūru Latvijā!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-08-05 22:14, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kāsīs arī īstajās, jebkurš pērtiķbola zāģis nāk par labu Hokejam!!! Nost ar neBalto subkultūru Latvijā!!!
Nost ar A-burtu basketbola sadaļā!

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:17, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Hokejā, Volk, Hokejā saprot, nevis pērtiķbolā

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:24, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nost ar A-burtu basketbola sadaļā!
Pērtiķbola sadaļa būs neskarama tikai un vienīgi gadījumā, ja Hokeja tēmās, it sevišķi par DR un KHL, tiks likvidēta līdz šim pastāvoša smirdoņa!!!

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:27, pirms 7 gadiem
Te jau izskatās gluži kā labākajos ģinamas rakstos

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:30, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Te jau izskatās gluži kā labākajos ģinamas rakstos
KHL viskvēlākais un visparanojālākais atbalstītājs ieradies Tev Jelgavas rajona mežos, lasot sēnes, arī Krievu projekts rēgojas? Visur kur parādās Bīskaps, ir Dinamo un KHL, vai tā nav paranoja?

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:30, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pērtiķbola sadaļa būs neskarama tikai un vienīgi gadījumā, ja Hokeja tēmās, it sevišķi par DR un KHL, tiks likvidēta līdz šim pastāvoša smirdoņa!!!
cik franču mīzalu izdzēri, lai tādu tupu niku izdomātu un līstu baša sadaļā?

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:31, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pērtiķbola sadaļa būs neskarama tikai un vienīgi gadījumā, ja Hokeja tēmās, it sevišķi par DR un KHL, tiks likvidēta līdz šim pastāvoša smirdoņa!!!
Hulis smird visās sadaļās

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:32, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: cik franču mīzalu izdzēri, lai tādu tupu niku izdomātu un līstu baša sadaļā?
Niks ir pietiekami vecs, lai varētu par to nediskutēt, par pērtiķbola sadaļu runājot, liekat mierā DR un KHL!!! Tad runāsim tālāk

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:32, pirms 7 gadiem
Leišiem zelts diska mešanā vīriešiem

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:32, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hulis smird visās sadaļās
Ja viņam daudzi idioti neatbildētu, tad nesmirdētu...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:33, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ja viņam daudzi idioti neatbildētu, tad nesmirdētu...
Ir dafiga komentu, kur viņš vienatnē smird, un neviens neatbild...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:34, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Niks ir pietiekami vecs, lai varētu par to nediskutēt, par pērtiķbola sadaļu runājot, liekat mierā DR un KHL!!! Tad runāsim tālāk
KHL un TRTD - kolhozs

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:35, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ja viņam daudzi idioti neatbildētu, tad nesmirdētu...
Reklamētais IGNORE nedarbojas, jo uzreiz parādās pīkstētāji necitēt troļļus Vislabākīs veids ir visu privātdatu publiska pieejamība plus vēl likuma un kārtības sargu neiejaukšanās reālajās razborkās

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:35, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir dafiga komentu, kur viņš vienatnē smird, un neviens neatbild...
muļķības...vienmēr kāds lošara atrodas, tipa vilka kas pamērās ar krāniem ar viņu

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:36, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Reklamētais IGNORE nedarbojas, jo uzreiz parādās pīkstētāji necitēt troļļus Vislabākīs veids ir visu privātdatu publiska pieejamība plus vēl likuma un kārtības sargu neiejaukšanās reālajās razborkās
Cik var šo skandināt?

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:37, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: KHL un TRTD - kolhozs
Kolhoza visspilgtākais piemērs ir Bīskaps Amatieru HK Zemgali vērtē augstāk par DR profiem savu stulbo nozombēto politikāņa aizspriedumu dēļ

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:37, pirms 7 gadiem
Vēl no hokeja faniem te tikai Banss trūkt V-atlētiku neskataties?

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:38, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leišiem zelts diska mešanā vīriešiem
mums diska metēji vispār nav bijuši...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:38, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik var šo skandināt?
Tik ilgi, cik vajadzēs, kāmēr nepieleks!

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:38, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kolhoza visspilgtākais piemērs ir Bīskaps Amatieru HK Zemgali vērtē augstāk par DR profiem savu stulbo nozombēto politikāņa aizspriedumu dēļ
Kamēr DR nav spēlējuši ar Zemgali, tikmēr vēl nevar zināt, kurš spēcīgāks

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:39, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl no hokeja faniem te tikai Banss trūkt V-atlētiku neskataties?
fonā iet pa TV...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:39, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tik ilgi, cik vajadzēs, kāmēr nepieleks!
Tu esi kā veca un sabojājusies plate

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: fonā iet pa TV...
10 000 m man ar īpaši neinteresē

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:40, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 10 000 m man ar īpaši neinteresē
nez sagaidīšu , kā Bolts zaudē vai ne

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:42, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: nez sagaidīšu , kā Bolts zaudē vai ne
Gribi, lai zaudē?

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kamēr DR nav spēlējuši ar Zemgali, tikmēr vēl nevar zināt, kurš spēcīgāks
Volka apgalvojums, kuram pretargumentus nevar pielietot

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:44, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tik ilgi, cik vajadzēs, kāmēr nepieleks!
jau vēls, īstenībā jau tev sen vajadzētu vjetnamas mīzalu uzņēmušam un augšpēdus gulēt....
vai no rīta labi salapījies, ka uz vakaru tik modies

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:45, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribi, lai zaudē?
jā...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:45, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: jā...
Kas ta Tev pret Boltu?

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:46, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kas ta Tev pret Boltu?
nekas...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:46, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kamēr DR nav spēlējuši ar Zemgali, tikmēr vēl nevar zināt, kurš spēcīgāks
Vecīt, neesi takš čaiņiks, saproti, ka amatieri, kuri trenējas divreiz nedēļā un spēlē reizi divās, būtu spējīgi uzvarēt profus, vienalga kā šamiem iet vai neiet regulārajā sezonā Tas būtu apmēram tas pats, ja barikāžu laikā Bauskas miliči likvidētu Rīgas OMON vienību uzbrukuma laikā uz LR iekšlietu ministriju

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:47, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vecīt, neesi takš čaiņiks, saproti, ka amatieri, kuri trenējas divreiz nedēļā un spēlē reizi divās, būtu spējīgi uzvaŗēt profus, vienalga kā šamiem iet vai neiet regulārajā sezonā Tas būtu apmēram tas pats, ja barikāžu laikā Bauskas miliči likvidētu Rīgas OMON vienību uzbrukuma laikā uz LR ikešlietu ministriju
Es taču pajokoju, neiespringsti

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 22:50, pirms 7 gadiem
vieglatalētiku vismaz var pa LTV skatīties, nav ne Rīmeņa, ne Auziņa...
Kreipānu var pieciest...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vieglatalētiku vismaz var pa LTV skatīties, nav ne Rīmeņa, ne Auziņa...
Kreipānu var pieciest...
Patīk Pedera komentēšana.

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:52, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: jau vēls, īstenībā jau tev sen vajadzētu vjetnamas mīzalu uzņēmušam un augšpēdus gulēt....
vai no rīta labi salapījies, ka uz vakaru tik modies
Tagad ir Lucifers, proti grādi ārā tik cik uz polša, tāpēc 33 eksports ar ledu ir vienīgais glābiņš no neizturāmās tveices, labi ka vēl upe ir blakus un kondiška mājā, savādāk būtu kirdikt!

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Patīk Pedera komentēšana.
tāpēc jau skatos, mans kursabiedrs skifā...

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:58, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc jau skatos, mans kursabiedrs skifā...
Pa Eurosport man patīk, ka komentē Tihonovs - ik pa laikam tur uzslēdzu

     [+] [-]

, 2017-08-05 22:58, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tagad ir Lucifers, proti grādi ārā tik cik uz polša, tāpēc 33 eksports ar ledu ir vienīgais glābiņš no neizturāmās tveices, labi ka vēl upe ir blakus un kondiška mājā, savādāk būtu kirdikt!
tev jāārstējas savādāk būs kirdik...

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:01, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pa Eurosport man patīk, ka komentē Tihonovs - ik pa laikam tur uzslēdzu
man Eurosport angliski, neskatos krieviski neko izņemot dažreiz hokeju, kā šie raud kad pakāš

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:01, pirms 7 gadiem
Šitiem tēviņiem var palīdzēt tikai Kurtinaitis. Pie Kurtinaiša tādi tizlumi neietu cauri, Bagatskis ir par mīkstu. Vienīgais pozitīvais šajā spēlē -Bagatskis minūtes pārtraukumā uzsauc restorānu Meieram.

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: man Eurosport angliski, neskatos krieviski neko izņemot dažreiz hokeju, kā šie raud kad pakāš
Futbolā vēl biežāk pakāš

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:06, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu mums šobrīd viss komandas kodols ir nosacīti pajauns, praktiski visi stipri zem 30, pati labākā vecuma un pieredzes kombinācija.. Un tas pats Kurucs nesastādītu konkurenci šobrīd nevienam no sastāvā esošajiem, kāpēc būtu jāņem? Lomažu, jā, jo viņš jau sevi ir parādījies,kā gatavu veču basītim. Kurucam vēl sevi jāparāda, nav viņš vēl ar savu sniegumu nopelnījis vietu izlasē, būtu labi sevi parādījis U20, varbūt arī būtu vērts izsaukt uz lielo izlasi,
Dotajā brīdī pie traumēta Siliņa un Timmas sliktās spēles, Kurucs mierīgi varētu izcīnīt vietu sastāvā. Tomēr Kurucs atkšķirībā no Timmas pat ir spēlējis eirolīgā.

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:09, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Futbolā vēl biežāk pakāš
neskatos krievu izlasi vai klubus futbolā, ir daudz labākas spēles parasti...nepatīk kā krievi spēlē. tizls futbols.

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:11, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: neskatos krievu izlasi vai klubus futbolā, ir daudz labākas spēles parasti...
Krievu klubi vismaz nav tik bezcerīgi kā izlase.

p.s. Es gan PČ vai EČ cenšos noskatīties pēc iespējas vairāk spēļu, protams, visas jau nesanāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-05 23:16, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Dotajā brīdī
Dotajā brīdī par basi neviens neko neraksta, visi skatās vieglatlētiku un spamo šeit

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:23, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tev jāārstējas savādāk būs kirdik...
No kā? Vai tev ir gatava diagnoze? Nu kā, piemēram, eju pie daktera, viņš prasa, par ko sūdzaties, kādas problēmas, ja man par ko sūdzēties nav, tad ko lai es viņam saku?
Ir tāds teiciens, pats Krievu skolā esi gājis, на нет и суда нет! Labāk aizbrauc uz Estiju pie bābastēva terviseksu paveikt!

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:25, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: vieglatalētiku vismaz var pa LTV skatīties, nav ne Rīmeņa, ne Auziņa...
Kreipānu var pieciest...
Jā, Rīmenis un Auziņš reāli besī. Mani tracina arī Koscinkevičs futbolā.
Labi, ka Viasat vairs neatļauj ķēmoties Buļam.

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:41, pirms 7 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: No kā? Vai tev ir gatava diagnoze? Nu kā, piemēram, eju pie daktera, viņš prasa, par ko sūdzaties, kādas problēmas, ja man par ko sūdzēties nav, tad ko lai es viņam saku?
Ir tāds teiciens, pats Krievu skolā esi gājis, на нет и суда нет! Labāk aizbrauc uz Estiju pie bābastēva terviseksu paveikt!
Ķirurģiskās vai cita veida invazīvās iejaukšanās laikā ārstējošajam ārstam bez pacienta piekrišanas ir tiesības veikt iepriekš neplānotu ārstēšanu, ja pacientam sniedzama neatliekamā medicīniskā palīdzība vai ja neveiktas ārstēšanas dēļ var rasties nesalīdzināmi lielāks kaitējums viņa veselībai.

     [+] [-]

, 2017-08-05 23:48, pirms 7 gadiem
Bolts pakāsa beidzot, var iet gulēt

     [+] [-]

, 2017-08-06 00:50, pirms 7 gadiem
FarCray3 rakstīja: Vajaga tadiem bomariem ka tu kimisko kastraciju veikt,lai tadi vairs nevairojas! Stroga Iesaku!
tu esi ne tikai bomars , kad satiksu purnu izdauzisu p i d a r a s............

     [+] [-]

, 2017-08-06 05:21, pirms 7 gadiem
briest auzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-06 13:01, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Dotajā brīdī pie traumēta Siliņa un Timmas sliktās spēles, Kurucs mierīgi varētu izcīnīt vietu sastāvā. Tomēr Kurucs atkšķirībā no Timmas pat ir spēlējis eirolīgā.
ahhah, smieklīgākais koments ever. malacis sīci, ej tagad pie tēta un prasi, lai uzcienā ar konču. Kurucs esot spēlējis eirolīgā...šis bija labs.. vēders sāka sāpēt no smiekliem. Kurucs nespēlēja U20 un tāpēc viņam šogad pie izlasēm nav pat ko tuvumā rādīties.