Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

K. Bērziņš: "Nekur neaizbraucu spēlēt, lai būtu vairāk laika sagatavoties izlasei"

K. Bērziņš: "Nekur neaizbraucu spēlēt, lai būtu vairāk laika sagatavoties izlasei"
Kaspars Bērziņš
Foto: Ekrānuzņēmums

31 gadu vecais latviešu basketbolists Kaspars Bērziņš, kurš šovasar netika uzaicināts uz valstsvienības treniņnometni, sarunā ar Sportacentrs.com izteicās, ka būs gatavs palīdzēt izlasei arī nākotnē, ja vien tiks aicināts.

Ar Kasparu aprunāties izdevās sestdien „Arēnā Rīga”, kur risinājās spēle starp Latvijas un Lietuvas izlasēm. Vaicāts par to, vai viņam negribētos būt laukumā, nevis sēdēt skatītāju vietās aiz groza, Bērziņš neslēpa, ka vēlētos būt laukumā. „Mana sirds un dvēsele ir tur, laukumā. Vērojot Latvijas izlases spēli no malas, man ir jocīgas sajūtas. Taču jebkuras pārmaiņas dzīvē nāk par labu.”

Bērziņš bija iekļauts paplašinātajā kandidātu sarakstā, lai gan aizvadītajā sezonā praktiski nespēlēja. Tomēr uz gatavošanās posma sākumu viņš netika uzaicināts. Galvenais treneris Ainars Bagatskis Kaspara neaicināšanu pamatoja tieši ar basketbolista neveiksmīgo sezonu un fizisko kondīciju. „Bija tā, ka es speciāli iepriekšējā sezonā neaizbraucu spēlēt uz ārzemēm, lai man būtu vairāk laika sagatavoties izlasei. Vairāk neko šajā sakarā nekomentēšu,” norādīja Kaspars.

Par nākamo sezonu viņam pašlaik nav skaidrības, bet viņš norāda, ka tāpat kā iepriekšējā sezonā neplāno nekur braukt, kamēr vien nebūs pārliecināts, ka var būt kādai komandai noderīgs. „Pagaidām trenējos individuāli, saudzīgā režīmā. Pēc tam jau būs darbs aģentam, bet tas notiks tikai tad, kad būšu devis signālu. Tuvākajās pāris nedēļās tas nebūs. Tāda ir mana programma.”

„Es pat esmu gatavs beigt karjeru, tomēr pagaidām ar to nesteidzos. Uzskatu, ka man vēl ir iekšā un varu spēlēt vēl labu laiciņu. Vai arī izlasē? Tas nav jautājums man. Varbūt mainīsies treneris un mani atkal aicinās uz valstsvienību. Savu solījumu es devu pirms vairākiem gadiem. Ja vien veselība atļaus, es vienmēr būšu izlases rīcībā, lai kas būtu izlases treneris. Būšu gatavs arī nākamgad un pēc desmit gadiem, taču tad mani noteikti vairs neviens neaicinās,” piebilst Bērziņš.

Vai Kaspars Bērziņš būtu noderējis Latvijas izlasei?

  • 772

  • 233


  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:10, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Ir atšķirība, vai 5 spēlētāji met 3pt vai viens nemet,, ko var atstāt brīvu un iet uz palīdzību, ja kāds iet cauri. Vēl Bērzs ar 2,13m un labāku lēcienu var savākt bumbas, ko Meiers pret leishiem nevarēja, un vēl ir defs, kur arī Bērzs ir labāks dēļ sava kustīguma un auguma. Meiers ir labāks pikenrola uzbrukumā un postā, pārējos elemntos Bērzs ieliek. Tas ir tā pat kā šogad Hārtlijs paņēma Spruktu izlasē. Bet domāju, ka mums par šo nav jāsatraucas, jo tomēr mums ir vadošie KP,Šmits un Bertāns, kas šiem abiem iet pāri visam.
Nu, nevar jau aizmirst, ka Bērzā tomēr, kaut kur pietiekmi dziļi, vēl dus Talants, kas reiz viņu lāva saukt par vienu no talantīgākajiem Eiropā viņa pozīcijā, pat ja tas bija pirms daudziem gadiem. Šad un tad tas talants izpeld virspusē. Tieši šis X faktors manā acīs viņu padara vērtīgu. Meiers ir centīgs čalis, kurš turpina izaugsmi, bet tā talanta viņam nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:13, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, nevar jau aizmirst, ka Bērzā tomēr, kaut kur pietiekmi dziļi, vēl dus Talants, kas reiz viņu lāva saukt par vienu no talantīgākajiem Eiropā viņa pozīcijā, pat ja tas bija pirms daudziem gadiem. Šad un tad tas talants izpeld virspusē. Tieši šis X faktors manā acīs viņu padara vērtīgu. Meiers ir centīgs čalis, kurš turpina izaugsmi, bet tā talanta viņam nav.
Kad tad ir izpeldējis?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:14, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Bērzs jau arī neko īsti iepostot nevar, pamatā viņa izteiktākais pluss ir bijis spēja izlīst ārā un iemest truli, bet šī elementa mums pavisam nekādi šobrīd netrūkst.
Nepiekrītu. Cik bieži viņš metis truļus izlasē pēdējos 5 gados? Nu, nav viņš tāds truļu puļītājs kā KP, vai pat Freimanis. Daudz punktu savāc ar soda metieniem, kas, starp citu, viņam arī ir labāki, nekā Meieram.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 13:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kad tad ir izpeldējis?
Pret Slovēniju 2015- 13p, 5 bloki, 3 piespēles!
Kaspars Berzins's profile |...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:18, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nepiekrītu. Cik bieži viņš metis truļus izlasē pēdējos 5 gados? Nu, nav viņš tāds truļu puļītājs kā KP, vai pat Freimanis. Daudz punktu savāc ar soda metieniem, kas, starp citu, viņam arī ir labāki, nekā Meieram.
Soda metienus nav Bērzs labāks, to nu gan nesāc, pēdējās sezonās Meiers tieši pielicis ir, viens no stabilākajiem soda metējiem LBL bija, bet nu primāri viņa bīstamība bija no tālmetienu līnījas, tāpēc jau skaitījās viens no talantīgākajiem eiropā, jo tad demonstrēja to, ko pašlaik puse kustīgo PF, basketbols iet uz priekšu un attīstās, ja salīdzinām ar mūsdienu jaunajiem PF, tad viņš ne ar ko neizceļas īpaši

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kad tad ir izpeldējis?
Laika posmā starp 2012. un 2015. gadu, pieļauju, ir bijis mūsu izlases vertīgākais kadrs... Visu šo laiku bija vadošais atlēkušajās, blokos, arī punktos Top5.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:21, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Pret Slovēniju 2015- 13p, 5 bloki, 3 piespēles!
http://archive.fiba.com/pages/eng/fa/player/p/pid/38676/sid/9322/tid/2134/_/2015_EuroBasket/index.html
paskatījos statistiku, nekā pārsteidzoša

     [+] [-]

, 2017-08-24 13:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Soda metienus nav Bērzs labāks, to nu gan nesāc, pēdējās sezonās Meiers tieši pielicis ir, viens no stabilākajiem soda metējiem LBL bija, bet nu primāri viņa bīstamība bija no tālmetienu līnījas, tāpēc jau skaitījās viens no talantīgākajiem eiropā, jo tad demonstrēja to, ko pašlaik puse kustīgo PF, basketbols iet uz priekšu un attīstās, ja salīdzinām ar mūsdienu jaunajiem PF, tad viņš ne ar ko neizceļas īpaši
Metiens Bērzam ir krietni labāk izkopts, nekā Meieram. Talants tomēr! 2005. gada U20 čempī ar viņu retais tika gala.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kāpēc mīkstā? Bērziņš bez ilgas spēļu prakses, nezināmā formā + izteiktāka piezīmju problēma kā Meieram, ja gribētu izlasē, tad kā jau minēja, būtu kāda LBL klubā uzspēlējis
A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.

  -3 [+] [-]

, 2017-08-24 13:22, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Laika posmā starp 2012. un 2015. gadu, pieļauju, ir bijis mūsu izlases vertīgākais kadrs... Visu šo laiku bija vadošais atlēkušajās, blokos, arī punktos Top5.
Tas jau bija viņa maksimums, es teiktu, pēc sevis iegāšanas iekš VEF, viņam tas sniegums bijis diezgan viļņains, gan Spānijā, gan pie Timmas

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:23, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
Galvenais, nejaukt raksturu ar slinkumu...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas jau bija viņa maksimums, es teiktu, pēc sevis iegāšanas iekš VEF, viņam tas sniegums bijis diezgan viļņains, gan Spānijā, gan pie Timmas
Viņam piemīt liksta atslēgties no visas pasaules. Bet kad viņš ir ar visu dvēseli spēlē, tad ir ļoooti vērtīgs.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:24, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
Izlasē jau raksturu kā tādu, kurš kaitē mikroklimatam nevajag, otrkārt, protams, tas ir tikai mans personīgais viedoklis, bet labprāt izlasē redzu, ka pat uz izmēģināšanu paņem reāli spēlējošu, salīdzinoši jaunu kadru, kurš jau tagad neslikti spēlē, kā kadru, kurš ilgstoši nav spēlējis, nav zināms, kāda forma ir un vai to uzņems, kā arī, vienīgā atruna, ka nav spēlējis, jo izlasei gatavojās

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:25, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Metiens Bērzam ir krietni labāk izkopts, nekā Meieram. Talants tomēr! 2005. gada U20 čempī ar viņu retais tika gala.
Piedod, bet kāds sakars 2005. gadam ar mūsdienām? Zaķis arī U-20 savā laikā bija neapturams, bet kur viņš ir tagad?

     [+] [-]

, 2017-08-24 13:26, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Viņam piemīt liksta atslēgties no visas pasaules. Bet kad viņš ir ar visu dvēseli spēlē, tad ir ļoooti vērtīgs.
Diemžēl, cik es redzēju pēdējās spēlēs - gan klubā, gan izlasēs, tad vairs tāds nešķita, pārlieku daudz runāja ar tiesnešiem un izlasē centās pats diktēt, kas jau īsti pareizi nav

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:26, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
Vispār HVZ ar tiem raksturiem... Mums jau tik daudz čempionātu šitie "raksturi" ir norakuši, ir Kemzuras kuģu laikā, ir Krauliņa valdīšanas periodā, ir pie Muižnieka un Bagatska arī... Varbūt tomēr vajag to kolektīvu vispirms, un tad tos bokserus, dušā čurātājus un boteņu aprakstītājus?

     [+] [-]

, 2017-08-24 13:27, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Metiens Bērzam ir krietni labāk izkopts, nekā Meieram. Talants tomēr! 2005. gada U20 čempī ar viņu retais tika gala.
Nepiesauc vēsturi, es tikpat labi varu arī piesaukt Vecvagaru, no traumas atgājis, arī izmēģināt varēja, tomēr Žalgirī spēlējis un u-20 viens no līderiem, bet mēs taču paši ziņām, kas tas loģiski nebūtu, ne?

     [+] [-]

, 2017-08-24 13:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piedod, bet kāds sakars 2005. gadam ar mūsdienām? Zaķis arī U-20 savā laikā bija neapturams, bet kur viņš ir tagad?
Es tikai izgaismoju, kāds viņam talants. Meieram tāda nav. Zaķim tomēr, par spīti tecamam U20 čempim, nebija augums 2.13... Kas vēlāk izpaudās.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepiesauc vēsturi, es tikpat labi varu arī piesaukt Vecvagaru, no traumas atgājis, arī izmēģināt varēja, tomēr Žalgirī spēlējis un u-20 viens no līderiem, bet mēs taču paši ziņām, kas tas loģiski nebūtu, ne?
Kas nebūtu? Tu jau esi Vecvagaru norakstījis? Pārsteidzīgi!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:31, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas nebūtu? Tu jau esi Vecvagaru norakstījis? Pārsteidzīgi!
Ne jau norakstījis, tik tas, ka viņš nav gatavs EČ

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:45, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vispār HVZ ar tiem raksturiem... Mums jau tik daudz čempionātu šitie "raksturi" ir norakuši, ir Kemzuras kuģu laikā, ir Krauliņa valdīšanas periodā, ir pie Muižnieka un Bagatska arī... Varbūt tomēr vajag to kolektīvu vispirms, un tad tos bokserus, dušā čurātājus un boteņu aprakstītājus?
Nu nedomāju, ka Berzs tagad viesnīcā durvis lauztu, tomēr ir gados paaudzies. Nu bet Gromovu Bagijs paņēma kandidātos tikai tāpēc, ka nav jau ko ņemt, bet, ja nav, ko ņemt, tad kāpēc kandidātu lokam neizlaist cauri visus iespējamos? Es jau nu arī domāju, ka Bagijs ir drusku mīkstais, kas nemīl sev apkārt spurainus raksturus. Arī treneru korpusu viņš sev apkārt ir novācis tādu, kas viņam vajadzīgs tikai kā paša ideju izpildītāji, statistikas uzskaitītāji un piekrītoši galvas mājēji - nedod dievs, kāds būs gudrāks par pašu Bagiju.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 13:47, pirms 7 gadiem
Tāpēc jau Bagijs ir izlases treneris, ka izvēlas to sastāvu ar kuru kopā ir gatavs doties uz čempi. Ja pagājušajā EČ Rīgā gan Freimis, gan Bērzs spēles laikā runāja pretī Bagatskim un nepildija trenera norādījumus, tad tikai saprotams ka treneris viņus neņem! Sēdēju aiz soliņa un ļoti labi dzirdēju Bērza sarunu ar treneri spēles laikā. Pilnīgi atbalstu trenera izvēli!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:49, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: Nu nedomāju, ka Berzs tagad viesnīcā durvis lauztu, tomēr ir gados paaudzies. Nu bet Gromovu Bagijs paņēma kandidātos tikai tāpēc, ka nav jau ko ņemt, bet, ja nav, ko ņemt, tad kāpēc kandidātu lokam neizlaist cauri visus iespējamos? Es jau nu arī domāju, ka Bagijs ir drusku mīkstais, kas nemīl sev apkārt spurainus raksturus. Arī treneru korpusu viņš sev apkārt ir novācis tādu, kas viņam vajadzīgs tikai kā paša ideju izpildītāji, statistikas uzskaitītāji un piekrītoši galvas mājēji - nedod dievs, kāds būs gudrāks par pašu Bagiju.
Un tagad padomā, kāpēc laist cauri, tādu, kurš nav spēlējis, kam sazin kāda fiziskā forma ir, ja vispār ciešama ir un runā pretī trenerim! Labāk tad paņemt reāli spēlējošu kadru, kurš spēlē labā līmenī un nākamsezon visticamāk būs savā komandā pamatcentrs un atceries to, ka tās vietas aizņēmējs visticamāk uz EČ nebrauks....Godīgi sev atbildi, kur rīcība ir loģiskāka?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:53, pirms 7 gadiem
Ar ko pie velna vinš sliktāks par Meijeru un Gromovu vai Janičenoku? 7 pēdas garš un var iemest no distances, otrajam pieciniekam būtu ideāli.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:54, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ar ko pie velna vinš sliktāks par Meijeru un Gromovu vai Janičenoku? Ir auguma cm un var iemest no distances, otrajam pieciniekam būtu ideāli.
Tu vēl Bērzu ar Sķēli salīdzini

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 13:56, pirms 7 gadiem
Secinājumus varēsim izdarīt pēc čempionāta, var jau būt, ka Porziņģis, Dāvis un Dairis, Strēlnieks, Timma, arī Šmits un ja vēl Siliņš norullē bez traumām, augstā līmenī un pārējo palīdzība pat vajadzīga minimāli. Un ja vēl tiek pie medaļām, tad izcili un visi slavēs un cels debesīs arī Bagiju!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 14:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad padomā, kāpēc laist cauri, tādu, kurš nav spēlējis, kam sazin kāda fiziskā forma ir, ja vispār ciešama ir un runā pretī trenerim! Labāk tad paņemt reāli spēlējošu kadru, kurš spēlē labā līmenī un nākamsezon visticamāk būs savā komandā pamatcentrs un atceries to, ka tās vietas aizņēmējs visticamāk uz EČ nebrauks....Godīgi sev atbildi, kur rīcība ir loģiskāka?
Beidz pieņemt Bērza NEformu kā aksiomu. To nezini ne Tu, ne Bagijs. To kādā formā ir spēlētājs parādītu sagatavošanās cikls. Iekļaut divus pieredzējušus spēlētājus kandidātu lokā un uzreiz pateikt paldies, ir sava veida necieņa. Ja iemesli, kā te daudzi min, ir raksturs, tad nah vispār vajadzēja nosaukt viņu uzvārdus? Ja sportiskā puse, tad vajadzēja pārbaudīt. Tikai tā varētu noteikt kurš par kuru ir uz doto brīdi labāks.. Tad kura rīcība būtu loģiskāka?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 14:02, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: Nu nedomāju, ka Berzs tagad viesnīcā durvis lauztu, tomēr ir gados paaudzies. Nu bet Gromovu Bagijs paņēma kandidātos tikai tāpēc, ka nav jau ko ņemt, bet, ja nav, ko ņemt, tad kāpēc kandidātu lokam neizlaist cauri visus iespējamos? Es jau nu arī domāju, ka Bagijs ir drusku mīkstais, kas nemīl sev apkārt spurainus raksturus. Arī treneru korpusu viņš sev apkārt ir novācis tādu, kas viņam vajadzīgs tikai kā paša ideju izpildītāji, statistikas uzskaitītāji un piekrītoši galvas mājēji - nedod dievs, kāds būs gudrāks par pašu Bagiju.
Galvenais rezultāts. Būs rezultāts, tātad Bagatskis visu pareizi darījis.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 14:04, pirms 7 gadiem
Joparasate rakstīja: Beidz pieņemt Bērza NEformu kā aksiomu. To nezini ne Tu, ne Bagijs. To kādā formā ir spēlētājs parādītu sagatavošanās cikls. Iekļaut divus pieredzējušus spēlētājus kandidātu lokā un uzreiz pateikt paldies, ir sava veida necieņa. Ja iemesli, kā te daudzi min, ir raksturs, tad nah vispār vajadzēja nosaukt viņu uzvārdus? Ja sportiskā puse, tad vajadzēja pārbaudīt. Tikai tā varētu noteikt kurš par kuru ir uz doto brīdi labāks.. Tad kura rīcība būtu loģiskāka?
Joprojām pirmā, jo Freimaņa gadījumā diezgan lieli konkurenti priekšā, kurus viņam neizkonkurēt no izlases, Bērza gadījumā ir tas, ka pat nezinot formu, lai gan tekstā pateikts, ka trenēja saudzīgā režīmā un šaubos, ka iepriekš, kas savādāk bija, un nav arī spēļu prakses ilgu laiku

     [+] [-]

, 2017-08-24 14:04, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Secinājumus varēsim izdarīt pēc čempionāta, var jau būt, ka Porziņģis, Dāvis un Dairis, Strēlnieks, Timma, arī Šmits un ja vēl Siliņš norullē bez traumām, augstā līmenī un pārējo palīdzība pat vajadzīga minimāli. Un ja vēl tiek pie medaļām, tad izcili un visi slavēs un cels debesīs arī Bagiju!
Top6 un visi būs priecīgi. Medaļas pat nevajag. Taču, ja netiks ceturtdaļfinālā, tad gan būs s..u lietus

     [+] [-]

, 2017-08-24 14:05, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Top6 un visi būs priecīgi. Medaļas pat nevajag. Taču, ja netiks ceturtdaļfinālā, tad gan būs s..u lietus
man personīgi šķiet, ka šim sastāvam jebkura vieta no top8 būs labs rezultāts

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 14:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: man personīgi šķiet, ka šim sastāvam jebkura vieta no top8 būs labs rezultāts
Man gan šķiet, ka tomēr jāsper solis uz priekšu. Bija 8. vieta, tatad vajag vismaz piekto, sesto, nu ok, arī septītā vēl tā... Bet ja būs tā pati vieta vai zemāk, tomēr būs vilšanās.

     [+] [-]

, 2017-08-24 14:07, pirms 7 gadiem
Jēcer uz medaļām! Jāiet pēc tām!!!

     [+] [-]

, 2017-08-24 14:09, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Man gan šķiet, ka tomēr jāsper solis uz priekšu. Bija 8. vieta, tatad vajag vismaz piekto, sesto, nu ok, arī septītā vēl tā... Bet ja būs tā pati vieta vai zemāk, tomēr būs vilšanās.
Pēc būtības tā ir kā saki, bet mani joprojām uztrauc Strēlnieks, ja viņš tiks dzīts nu presēts spēli no spēles, tad var neizturēt, kā iepriekš un nedod dievs ilgtermiņā (ja protams Bagijs paņems) Šķēli laist, tad problēmas lielas būs

     [+] [-]

, 2017-08-24 14:10, pirms 7 gadiem
A kur Vecvagars pekšņi pazuda? Atkal trauma?