Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF baisa sagrāve Kazaņā, taču cīņa par "Top 32" turpinās

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

VEF baisa sagrāve Kazaņā, taču cīņa par "Top 32" turpinās
VEF spēka uzbrucējs Kenans Bajramovičs
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

"VEF Rīga" basketbolisti (4-5) trešdien, 11. decembrī, viesos zaudēja 2011. gada Eiropas kausa ieguvējiem Kazaņas "Unics" (9-0) ar rezultātu 51:98, taču saglabāja izredzes iekļūt "Top 32" turnīrā. Lai finišētu trešajā vietā, rīdziniekiem pēdējā spēlē 18. decembrī vajadzēs pieveikt Turcijas vicečempionus "Banvit".

Ramūna Butauta vīriem neizdevās pārtraukt nevienu no Kazaņas kluba uzvaru sērijām. “Unics” basketbolisti turpina bez zaudējumiem cīnīties Eiropas kausa izcīņā, turklāt šosezon uzvarējuši visās deviņās mājas spēlēs. Eiropas kausa nolikums nepieprasa komandām nodrošināt TV translācijas no mājas spēlēm, tāpēc cīņai varēja sekot tikai teksta tiešraidē.

Unics Kazan: Goudloks, Makkī, Kurbanovs, Harangodī, Vujukas
VEF Rīga: Brauns, Strēlnieks, J. Bērziņš, Robinsons, Nikss

Kurbanovs un Harangodī jau pirmajos uzbrukumos iemeta divus trīspunktniekus (6:0), kamēr rīdzinieki divus tālmetienus spēja iemest pusstundas laikā. Cīņā iesaistoties mājinieku centram Janam Vujukas, “Unics” pārsvars pieauga līdz deviņiem punktiem, bet Robinsona veiksmīgā spēle ļāva VEF atspēlēties – 15:13. Ceturtdaļas beigās rīdzinieki neiemeta sešus metienus pēc kārtas, tāpēc mājinieki trīskāršoja pārsvaru – 19:13.

Nākamā ceturtdaļa sākās tāpat kā pirmā. Šoreiz divus tālmetienus iemeta Goudloks, nodrošinot lauvas tiesu 14:0 izrāvienā. Tā beigās “Unics” ieguva 16 punktu pārsvaru – 29:13. Situāciju neuzlaboja VEF amerikāņu kļūdu sērija, bet puslaika pēdējās sešās minūtēs rīdzinieku uzbrukums sāka atdzīvoties. Pirms pārtraukuma VEF pietuvojās trīspadsmit punktu attālumā – 38:25.

Spēle atsākās ar aukstu dušu. Trešajā ceturtdaļā rīdzinieku grozā lidoja septiņi (!) Kazaņas tālmetieni. Goudloks turpināja sēriju, iemetot piecos no pieciem mēģinājumiem, turklāt divdesmit astotajā minūtē pēc kārtējā tālšāviena panāca plus trīsdesmit – 66:36. Tajā brīdī spēles iznākums bija skaidrs, taču ceturtās ceturtdaļas vidū rīdzinieki saņēma vēl vienu tālās artilērijas zalvi.

Septiņas minūtes pirms pamatlaika beigām Janičenoka tālmetiens un Robinsona divpunktnieks samazināja starpību līdz divdesmit punktiem – 71:51. Atlikušās minūtes kļuva par murgu, jo “Unics” spēli pabeidza ar 27:0 izrāvienu. Noslēgumā VEF zaudēja ar 47 punktu starpību. No viena bēdīga rekorda izdevās izvairīties – pirms desmit dienām Kazaņas klubs mājās sagrāva Igaunijas čempionus “Kalev/Cramo” ar piecdesmit punktu pārsvaru.

G grupa, 11. decembris, Kazaņa

Unics Kazan – VEF Rīga 98:51 (19:13, 19:12, 30:18, 30:8)
Unics: Harangodī 16, Goudloks 15 (3p 5/6), Sergejevs 14 (3p 4/4), Vujukas 14 (8ip), Eidsons 11, Zisis 7, Kaimakoglu 7, Makkī 6, Kurbanovs 6, Sokolovs 2, Veremejenko, Koļesņikovs.
VEF Rīga: Bajramovičs 11 (2p 1/6, 3p 1/3, 1p 6/7; 6ab, 2rp, 5ip), Robinsons 11 (3ab), Brauns 10 (4rp, 4ip), Pasečņiks 6 (6ab), Janičenoks 5, Strēlnieks 5, J. Bērziņš 3 (6ab, 2rp, 4ip), A. Bērziņš, Nikss, Jahovičs.
Tiesneši: Sretens Radovičs (Horvātija), Omers Esterons (Izraēla), Jasmina Juras (Serbija)

Statistika. Unics Kazan 98, VEF Rīga 51

Metieni no spēles: 35/57 vs 19/60
2p: 20/33 vs 16/39
3p: 15/24 vs 3/21
1p: 13/18 vs 10/18
AB: 37 (35/2) vs 30 (20/10)
RP: 27 vs 11
Kļ.: 8 vs 13
PB: 7 vs 3
BM: 4 vs 2
Personiskās piezīmes: 20 vs 19
Starta piecnieki: 57 vs 29
Rezerves: 41 vs 22

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

 +23 [+] [-]

, 2013-12-11 18:36, pirms 10 gadiem
Njāāā, un vēl te viens vef fans smējās par Kalev, kad tie Unics zaudēja ar +50. Esam jau vien igauņu līmenī.

 +19 [+] [-]

, 2013-12-11 18:37, pirms 10 gadiem
Tur jau trenerim uzreiz pekeles jākrāmē ,nav ko auklēties arī ar Braunuu-+/- koef. -29 tik pat nospēlētajās minūtēs..

  +7 [+] [-]

, 2013-12-11 18:37, pirms 10 gadiem
janičenokam troikas 1/7

  +8 [+] [-]

, 2013-12-11 18:37, pirms 10 gadiem
Arprāts!!!

  +7 [+] [-]

, 2013-12-11 18:37, pirms 10 gadiem
Skarbi un nezeligi..

 +16 [+] [-]

, 2013-12-11 18:38, pirms 10 gadiem
vo tas ir psec... uz Eirolīgu vēl bijām sataisījušies

 +18 [+] [-]

, 2013-12-11 18:38, pirms 10 gadiem
Tāds ir vef līmenis šogad,diemžēl,tad paliek skumji par Lv klubu līmeni kopumā

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:39, pirms 10 gadiem
''Lai finišētu trešajā vietā, rīdziniekiem pēdējā spēlē 18. decembrī vajadzēs pieveikt Turcijas vicečempionus "Banvit".''

+ vēl jācer uz Macabi uzvaru šodien pār Banvit, jo ja uzvarēs Banvit - tad jau VEF vajadzēs +20 pret viņiem.

  +7 [+] [-]

, 2013-12-11 18:39, pirms 10 gadiem
g77 rakstīja: janičenokam troikas 1/7
būtu 10 no 10, tas neko nebūtu mainījis šoreiz

  +5 [+] [-]

, 2013-12-11 18:39, pirms 10 gadiem
ko tur turpināt?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 18:39, pirms 10 gadiem
kungs rakstīja: būtu 10 no 10, tas neko nebūtu mainījis šoreiz

  -3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:40, pirms 10 gadiem
Janičeļņikam jābeidz karjera, nav ko sevi pazemot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2013-12-11 18:41, pirms 10 gadiem
Nu Jaunup kārtējais pierādijums ka ''esam'' ''tuvu'' Eirolīgai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-12-11 18:42, pirms 10 gadiem
Vecus diez majas ar vedis,jeb uz Rigu par sodu bus jatiek pasu spekiem?

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:42, pirms 10 gadiem
Šogad sastāvs buksē

  +4 [+] [-]

, 2013-12-11 18:43, pirms 10 gadiem
Viens no smagakajiem zaudejumiem- Eirokausu veesture....

 +15 [+] [-]

, 2013-12-11 18:43, pirms 10 gadiem
kāda tur nākamā kārta? vefs nav pelnījis ne nākamo kārtu Eiropā ne Krievijā un pat ne zeltu Latvijā. Apkaunojoši , diemžēl.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-11 18:43, pirms 10 gadiem
nav ko darīt nākamajā kārtā, tepat ar ventiņiem vien jāspēlē šogad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 18:45, pirms 10 gadiem
Labi vien ir ka nebija video translacijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:46, pirms 10 gadiem
Dobleens rakstīja: ventiņi un vef šogad vienādi nožēlojami...
ej tak tu... BKV tādu pazoru nav piedzīvojuši un nepiedzīvos
Slēpts komentārs: lidotajs

     [+] [-]

, 2013-12-11 18:47, pirms 10 gadiem
tomasmuller rakstīja: Super amatieri 8 pt pēdējā ceturtdaļā.

NU ko tagad iesaldēs. Plus vēl viņu melnais paliek uz nulles, super teams 51pt tas tik ir basis.
rokasbumbu viņi spēlēja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:48, pirms 10 gadiem
Nez shodien ar 50% atdevi speleja vai 100%? ja 50% tad piedodams ka taa zaudee,bet ja ar 100 % atdevi tad te kaut kas nav kartiba!!!

     [+] [-]

, 2013-12-11 18:48, pirms 10 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: es dankoju par bomziem. es ir stars!
katram savi dotumi!

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:50, pirms 10 gadiem
maikls19 rakstīja: Nez shodien ar 50% atdevi speleja vai 100%? ja 50% tad piedodams ka taa zaudee,bet ja ar 100 % atdevi tad te kaut kas nav kartiba!!!
Nu un, ja spēlēja ar 50% - tāpēc sevi jāpazemo?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 18:50, pirms 10 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: nu tad aizver redeli.
pareizi, saukājies, izārdies, paraudi, un tev paliks vieglāk

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 18:53, pirms 10 gadiem
50% atdeve jau nenozīmē, ka nevar ielikt 6 no 7 trijniekiem vai spēlēt kā Brauns (pēc statiem). Un tas plikpauris arī, nez, atkal bļa-ojās pārtraukumos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 18:54, pirms 10 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: tev lidzigajiem jau cik gadus nepaliek vieglak. pedejas sezonas tik daudz nacies raudat.
jā tev taisnība, daudz prieka asaras tika izlietas, kad BKV izcīnīja BBL čempionu titulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-12-11 18:57, pirms 10 gadiem
jautājums vafeļu līdzjutējiem-kas ir labāk pakāst eirokausā pa 47,vai cīnīties par 1.vietu grupā eurochalange?

  +5 [+] [-]

, 2013-12-11 18:58, pirms 10 gadiem
BUTAUT ATKAPIES!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:00, pirms 10 gadiem
Bimbambols jau sen ir miris un ne pirmo gadu. Nesaprotu vispar to cilveku velmi teret savu naudu un laiku sim sportaveidam, kurs tikai apkauno vecaa VEF vardu un Latviju kopuma. Vel brinas, ka pa TV nerada, bet nav jau ko radit, ne klubu limeni, ne izlases un ta jau n-tos gadus, plus vel Tagad vai Nekad, piekakatas dusas, naktsklubi un superstars AB.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:01, pirms 10 gadiem
HA,HA,HA..

  +4 [+] [-]

, 2013-12-11 19:04, pirms 10 gadiem
IllaGhee rakstīja: Bimbambols jau sen ir miris un ne pirmo gadu. Nesaprotu vispar to cilveku velmi teret savu naudu un laiku sim sportaveidam, kurs tikai apkauno vecaa VEF vardu un Latviju kopuma. Vel brinas, ka pa TV nerada, bet nav jau ko radit, ne klubu limeni, ne izlases un ta jau n-tos gadus, plus vel Tagad vai Nekad, piekakatas dusas, naktsklubi un superstars AB.
Kas Tev nepatika LV izlasēs šovasar?

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 19:05, pirms 10 gadiem
-50 GANDRIIZ , NU LAI NU KADS IR PRETINIEKS, JANOSPELE CIENIGAAK

  +4 [+] [-]

, 2013-12-11 19:06, pirms 10 gadiem
Nākamajā kārtā labāk netikt, tur vēl Eirolīgas klubi peivienosies, vsp.būs dimbā!

  +4 [+] [-]

, 2013-12-11 19:07, pirms 10 gadiem
PAZORS. NU KA SEIT ARI VISI AR PUSPEKU KAPAJA?

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:07, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kas Tev nepatika LV izlasēs šovasar?
Ka zaudeja finala U20 kaut kadam skrullainam itaalim no biologijas-kimijas olimiaadeem. U18 neko ipasu neparadija un par lielo izlasi vispar nav verts pieminet, varetu pat Tagad vai Nekad vieta, izveidot KA VIENMER
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-12-11 19:11, pirms 10 gadiem
Nu ļoti ceru, ka Turki šodien uzvarēs un VEF vairs nebus cerību tikt tālāk, jo tur vairs nav ko darīt, un pēc spēles ar Banvit Butauts ir jātriec projām, kā arī visi leģionāri, tak jāsāk viss no jauna, nav ko smīdināt tautu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:11, pirms 10 gadiem
Dobleens rakstīja: ventiņi un vef šogad vienādi nožēlojami...
Ventiņi kapā savā līmenī... Pagajušogad zaudēja GazMjazam, šogad Zviedriem!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:12, pirms 10 gadiem
Cik smaga sagrāve!Izskatās, ka algas atkal iesaldēs, ja ne atlaidīs kādu, ja tā turpināsies!!!! Žēl, ka tā...!

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:13, pirms 10 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: jautājums vafeļu līdzjutējiem-kas ir labāk pakāst eirokausā pa 47,vai cīnīties par 1.vietu grupā eurochalange?
Labāk ULEB eirokausā. Nav interesanti skatīties kā basīti spēlē zviedri, piemēram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:15, pirms 10 gadiem
frutto rakstīja: Ar taadu speeli,algas var vispar nemaksat
Pēc tādām sagrāvēm nav runas par meistarības līmeni, bet gan par vnk noskaņošanos spēlei... šausmas

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:16, pirms 10 gadiem
auč...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:18, pirms 10 gadiem
Tiešām,šis tak ir par traku.Tak ir jāsaprot ka Unics neiznāca ar visiem 100%.Bet mūsējie varēja zaudēt un būtu sapratuši to zaudējumu.Tad jau varējam jau visus melnos triekt mājās.Bajramoviču varēja paturēt.Kāda jēga ar melniem močīt?Ja 3 melnie neko nedod.Labāk pa to naudu paņēmuši savējos.

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:18, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Labāk ULEB eirokausā. Nav interesanti skatīties kā basīti spēlē zviedri, piemēram.
basītim nav ne vainas,tev vienkārši tā sakāpis par VEF ka uz ventspilniekiem nevari paskatities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:20, pirms 10 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: basītim nav ne vainas,tev vienkārši tā sakāpis par VEF ka uz ventspilniekiem nevari paskatities
Ventspilij nav ne vainas, bet tās komandas pret kurām viņi spēlē ir vnk neinteresantas...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:21, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Pēc tādām sagrāvēm nav runas par meistarības līmeni, bet gan par vnk noskaņošanos spēlei... šausmas
Aļo?!Par kādu nenoskaņošanās?Ja Tev jācīnās pret līderiem vai čempioniem.Kur nu vēl lielāku motivāciju izdabūt?Ka pierādīt sevi uz Eiropas basketbola skatuves.Tad jau šamējie nav neko vērti.Kam tad maksāt naudu,tam pašam Janičenokam,tak ir milzīga naudas summa,bet ja līderis/kapteinis ir spējīgs iemest 102 grozus un beigt maču zem 10 pt..tas tak nav normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:24, pirms 10 gadiem
ilmis81 rakstīja: Aļo?!Par kādu nenoskaņošanās?Ja Tev jācīnās pret līderiem vai čempioniem.Kur nu vēl lielāku motivāciju izdabūt?Ka pierādīt sevi uz Eiropas basketbola skatuves.Tad jau šamējie nav neko vērti.Kam tad maksāt naudu,tam pašam Janičenokam,tak ir milzīga naudas summa,bet ja līderis/kapteinis ir spējīgs iemest 102 grozus un beigt maču zem 10 pt..tas tak nav normāli.
Ja būtu kapiņš, tad nebūtu -50, bet gan -30... Bet nu protams, meistarības līmeņi arī atškiras.
Nu ko var gribēt, atkal jāatkārtojas - gandrīz visās pozīcijas, salidzinajumā ar pagajušo gadu ir zaudējumi...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:25, pirms 10 gadiem
izskatās, ka Maccabi neko daudz neiespringst pret turkiem. žopa ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:30, pirms 10 gadiem
Metienu precizitāte Kazaņai ir apskaužama, bet VEF katastrofāla! Tur arī atšķiras šis meistarības līmenis un varbūt tikai nedaudz veiksme.

Unics Kazan vs. VEF Riga - ShowGame - Welcome...!boxscore

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:32, pirms 10 gadiem
Tauta,nav par ko cepties,ja mūsējie uzvarēs Banvit ar +1 vai +20,atkarībā kā Maccabi nospēlēs,tad šis zāģis aizmirsīsies,bet izskatās ka Macabi mums atstās grūtāko variantu.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 19:32, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Ja būtu kapiņš, tad nebūtu -50, bet gan -30... Bet nu protams, meistarības līmeņi arī atškiras.
Nu ko var gribēt, atkal jāatkārtojas - gandrīz visās pozīcijas, salidzinajumā ar pagajušo gadu ir zaudējumi...
Tad kapēc jānoslēdz līgumi ar 3 melniem,kuri pat nav spējīgi neko iemest.Hotj viņi spēlē individuāli,bet viņi kļūdās vairāk,nekā ko lietderīgu spēj pienest komandai.Kur Jaunpups,menedžeri skatās..izvelk no kaut kādas pažobeles,ar mistiskajiem cv vai video..Bet reālajā dabā viņi nav ne uz ko spējīgi.Saprastu ja viņiem tās algas būtu zem mūsējiem.Bet viņiem maksā,lai viņi šeit būtu līderi un nestu labumu komandai.+ trenerim ar uz visu nospļauties.Šie ņemti uz ātro.Tev tak visa vasara,pirmsezona ir vaļā-meklē un izvēlies kādu sakarīgu.Tagad tak pilna Eiropa ar melniem.Nav ka būtu jāsēž ASV.Ir tak no kā izvēlēties.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 19:34, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Arī, bet man šķiet, ka Brauns ir fiziskajā bedrē un tā pamatīgi, jo tas jau bija paredzams - pēdējās 8 lkm spēles pa 36 min, tas dara savu, diezgan neapdomīgi neņemt viņam maiņu
Ja ar spēles finālu pret Maccabi nepietika, tad kas nepieciešams? Brauns taču nedradzējas ar galvu, nevis fizisko formu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:36, pirms 10 gadiem
Ilmis,uzdevums ir tikt TOP 32,lai vai kā,bet tas vēl ir sasniedzams,ja to nesasniegs,tad gan ir jābūt kardinālām izmaiņām sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:37, pirms 10 gadiem
a jibal -47

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:39, pirms 10 gadiem
Es tik nesaprotu nah*j visi uzreiz salīdzina kautko ar Ventspili kāds sakars ? katram savs līmenis , katram savi turnīri ! šajos turnīros ir tieši otrādi , jātur īkšķi par savējiem , tobiš , latvijas klubiem ! parazītu bars , j*bal ..

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:40, pirms 10 gadiem
Ja taupās pret Banvit,tad saprotams šis zāģis,bet tad jāgrauž zemi pret Banvit un uzticamības kredīts būs atjaunots.

 +10 [+] [-]

, 2013-12-11 19:41, pirms 10 gadiem
Jaunups laikam nedaudz aizsvilies twiterī par Valtera tekstiņiem, bet šoreiz Valdim piekrītu, nah to Butautu.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 19:41, pirms 10 gadiem
a kā var samest 15/24 3pt?
browns turpina būt miskaste... Izskatās eiropas turnirs beigsies

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:44, pirms 10 gadiem
Ja ne Roulends, tad pagājušogad rezultāti būtu līdzīgi, nu nedaudz labāki. Tas, ka komandas Ģenerālmendžerim nav nekādas sajēgas no basketbola bija redzams jau pirms sezonas redzot kādi spēlētāji tiek nolīgti un kāds tiek veidots treneru sastāvs. Pēdējais laiks atvadīties no GM un treneru sastāva, spēlētāju vaina te ir tā mazākā.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 19:47, pirms 10 gadiem
KaraLis rakstīja: Jaunups laikam nedaudz aizsvilies twiterī par Valtera tekstiņiem, bet šoreiz Valdim piekrītu, nah to Butautu.
nah arī to Jaunupu

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:50, pirms 10 gadiem
Pagaidām Maccabi -15 pēc puslaika.

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:53, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Pagaidām Maccabi -15 pēc puslaika.
Maccabi neko nevajag, īpaši pakaļu viņi neplēsīs

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 19:54, pirms 10 gadiem
Shmidzis rakstīja: Maccabi neko nevajag, īpaši pakaļu viņi neplēsīs
Ko tad Unics plēsa pret Vefiņu?Viņiem vēl vairāk neko nevajadzēja.

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:55, pirms 10 gadiem
Dobleens rakstīja: ventiņi un vef šogad vienādi nožēlojami...
ventiņi par vienu punktu noželojamāki un vienu līmeni zemākā turnīrā rāda nedaudz labāku sneigumu perjodiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 19:56, pirms 10 gadiem
Dzert vajag mazāk. Nezinu gan, kam ko svinējuši...
Mošk treneriem alkometrus izdalīt?...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:00, pirms 10 gadiem
frutto rakstīja: BKV rumaaniem zaudeja Unics ir specigs klubs
Khimki ar Kurkinaiti un stāru sastāvu pameta rumāņiem un tie rumāņi ir stipri nosacīti, viņiem tāpat visu gaisu taisa leģionāri. Labākās rumāņu komandas varētu arī uzšaut uz nabas VEFu.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 20:01, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Ko tad Unics plēsa pret Vefiņu?Viņiem vēl vairāk neko nevajadzēja.
Savas mājas, vājš Vefs, kapēc nē?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 20:02, pirms 10 gadiem
Banvit +24

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 20:02, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: teorētiski varēs, un velns zin kā vef nākamo maču spēlēs, vrb tā kā unics viss kritīs iekšā
Nevis teorētiski,bet gan praktiski,tik vien,kā vajadzēs +20... ja jau var pakāst ar -47,tad ko tur neuzvarēt tikai ar +20

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:07, pirms 10 gadiem
Shmidzis rakstīja: Savas mājas, vājš Vefs, kapēc nē?
Nu tapēc vajadzēja uzvilkt Maccabi,tad arī pret Banvit vajadzetu tikai +1,pietam tad arī Maccabi neatdot šo spēli Banvitam tagad.Ja Butauts uzskata ka varam mājās uzvilkt Banvit ar +20,tad jau viss ok,ja viņš to spēs izdarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 20:17, pirms 10 gadiem
smagi! Laba dāvana Nixam dzimenē

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:18, pirms 10 gadiem
Tulīt Maccabi būs -30...

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:23, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Braunam nav aizvietotāja, ko gribat no spēlētāja, kurš kādas 8 spēles pa 36 min strādā bez maiņas + Bonim īpaši neiet saspēles vadīšana, ko redzējām pret BKV un uz tā pamata rodas kļūdas, nepareizi lēmumi utt.
Laikam neesi lasījis un klausījies nevienu interviju ar baskebolistiem.Paši viņi ir teikuši-kapāt +30 min. gan uzbrukumā,gan aizsardzībā ir neiespējami.Tas tiesa!Bet pasaki ka Brauns vai kāds cits no viņiem hotj 20 min kapā tā,ka pretspēlētājs tiek neitralizēts.Nu nav tak pretī Teletovič,Popovič utml.,kuri tik pļivī.Paskaties kā Brauns kustas aizsardzībā un kā uzbrukumā.Cik bieži viņš saasina spēli ar savu ātro gaitu/driblu laužoties soda laukumā un ar bumbu atmešanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 20:30, pirms 10 gadiem
Šitā VEF visas spēles Zaudēs pat Ventspils VEFu Sagrautu ar +32.Butauts Vispār kautkāds ķēms! Un vispār VEF Fani ko jūs apvainojat Ventspili Ventspilnieki spēle ar 1.leģonaru!Vef 4 legonari .kā vefs šitā varēja zaudēt.

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:30, pirms 10 gadiem
Smagi.

Te gan visiem blāvējiem jājautā kurš un kad ir teicis, ka VEF var spēlēt Eirolīgā? Pag. gada sastāvs vēl varētu cīnīties, bet nejau šis. Pie tam, kāds sakars vai VEF būs pelnījs spēlēt TOP32? Ja tiks, tad būs pelnījis, tas arī viss.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 20:34, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Smagi.

Te gan visiem blāvējiem jājautā kurš un kad ir teicis, ka VEF var spēlēt Eirolīgā? Pag. gada sastāvs vēl varētu cīnīties, bet nejau šis. Pie tam, kāds sakars vai VEF būs pelnījs spēlēt TOP32? Ja tiks, tad būs pelnījis, tas arī viss.
Tu pats to sev jautā??? Par to jau teicu stundu atpakaļ,ja varēs uzvilkt Banvit ar +20,tad arī būs pelnījuši tikt tālāk...visi to bez tevis to saprot.

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:35, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Tu pats to sev jautā??? Par to jau teicu stundu atpakaļ,ja varēs uzvilkt Banvit ar +20,tad arī būs pelnījuši tikt tālāk...visi to bez tevis to saprot.
Kādas būtu iespējas, ka tas notiks?

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:42, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Tu pats to sev jautā??? Par to jau teicu stundu atpakaļ,ja varēs uzvilkt Banvit ar +20,tad arī būs pelnījuši tikt tālāk...visi to bez tevis to saprot.
Man redz bija jāizlasa tavs komentārs, pirms rakstīju savējo? Nē. Sēdi un klusē ute.

     [+] [-]

, 2013-12-11 20:44, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kādas būtu iespējas, ka tas notiks?
Ja nenotiks,tad vienvirziena biļete uz sibīruju,tad būs liela iespēja.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 20:45, pirms 10 gadiem
Uz futbolu, volejbolu, florbolu, regbiju jau tagad nāk vairāk skatītāji nekā uz vafelēm, ja Latvijas basketbola flagmenis tā turpinās, tad lakrosam un frisbijam arī ir reālas izredzes izkonkurēt bimbambolu.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 20:45, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man redz bija jāizlasa tavs komentārs, pirms rakstīju savējo? Nē. Sēdi un klusē ute.
Protams,savādāk vari runāt pats ar sevi jefiņ.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 20:52, pirms 10 gadiem
esnee rakstīja: pfff ventspils vismaz par 3 p zaudēja... nevis tik lielu p skaitu
Te nav ko piebilst,ja var Unics salīdzināt ar zviedriem.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 20:53, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Protams,savādāk vari runāt pats ar sevi jefiņ.
Redz narciss, bez tevis šeit ir vēl vesels bars ņergu, tā kā, es nesaprotu kamdēļ Tu vispār piesējies manam komentāram. Ja tas tevi kkādā veidā aizkaitināja, tad pamatoti.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 20:58, pirms 10 gadiem
Adis-15 rakstīja: Uz futbolu, volejbolu, florbolu, regbiju jau tagad nāk vairāk skatītāji nekā uz vafelēm, ja Latvijas basketbola flagmenis tā turpinās, tad lakrosam un frisbijam arī ir reālas izredzes izkonkurēt bimbambolu.
kad tie sportiņi jauniešu sportā sasniegs basketbola apmērus, tad atnāč un saki "drīz" tikmēr slapji sapnīši.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:01, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Redz narciss, bez tevis šeit ir vēl vesels bars ņergu, tā kā, es nesaprotu kamdēļ Tu vispār piesējies manam komentāram. Ja tas tevi kkādā veidā aizkaitināja, tad pamatoti.
Tu esi šiziks vai?Ja iesaisties sarakstē,tad seko visiem notikumiem līdz kas līdz tevīm bija uzrakstīts,nevis ieraksti kaut ko kas sen jau bija izrunāts un visiem tāpat skaidrs.Mazākā mērā pataisīji sevi par muļķi.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:04, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Tu esi šiziks vai?Ja iesaisties sarakstē,tad seko visiem notikumiem līdz kas līdz tevīm bija uzrakstīts,nevis ieraksti kaut ko kas sen jau bija izrunāts un visiem tāpat skaidrs.Mazākā mērā pataisīji sevi par muļķi.
Es ierakstīju komentāru, savas domas par dažiem, kuri ķērc, par to, ka VEF itkā nebūs pelnījis tikt tālāk, tikt pie LV zelta - mana atbilde bija tāda, ka viņi būs pelnījuši to, ko viņi sasniegs. Un īsti nesaprotu kāda sūda pēc, tu vispār man kko atbildēji. Man īsti vienalga vai es atkārtojos, jo es nevaru izlasīt visus komentārus, un man tas nav jādara. Par muļķi Tu pataisi sevi, no nekā uztaisot kko.

Un parādi kurā sarakstē es iesaistījos muļķi?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:08, pirms 10 gadiem
njaa diezgan bēdīgā situācijā klubs šosezon aizlaists.

bet ja ir vēl kripata pašcieņas tad jāuzvar Banvitu - tas pats Kalev uzvarējis gan Banvitu, gan Unicsu (vtb) - VEF ar savu krietni lielāku budžetu arī vajadzētu spēt!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:11, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Ja būtu kapiņš, tad nebūtu -50, bet gan -30... Bet nu protams, meistarības līmeņi arī atškiras.
Nu ko var gribēt, atkal jāatkārtojas - gandrīz visās pozīcijas, salidzinajumā ar pagajušo gadu ir zaudējumi...
Nez kapec Rigas Dinamo tas netrauce, apspelet klubus ar daudzreiz lielakiem budzetiem un pasaules klases hokejistiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:12, pirms 10 gadiem
kungs rakstīja: būtu 10 no 10, tas neko nebūtu mainījis šoreiz
tas bija domāts, ka viņš šobrīd ir galīgi nekāds..

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:14, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es ierakstīju komentāru, savas domas par dažiem, kuri ķērc, par to, ka VEF itkā nebūs pelnījis tikt tālāk, tikt pie LV zelta - mana atbilde bija tāda, ka viņi būs pelnījuši to, ko viņi sasniegs. Un īsti nesaprotu kāda sūda pēc, tu vispār man kko atbildēji. Man īsti vienalga vai es atkārtojos, jo es nevaru izlasīt visus komentārus, un man tas nav jādara. Par muļķi Tu pataisi sevi, no nekā uztaisot kko.

Un parādi kurā sarakstē es iesaistījos muļķi?
Tu teici ka neko pirms tam nebiji lasījis,te izrādas ka jau esi,un atbildēji viņiem,tad vajadzēja līdz galam izlasīt,tādi te ienāk,ie.kakā un pazūd,nevis uztur objektīvu sarunu.Un šī arī ir sarakste par aktuālo tēmu,un iesaisties ar aktuālu sarunu,nevis ko kāds pāris stundu atpakaļ ierakstījis,tur ir tas muļķa faktors,iesaistīties sarunā jau zinošs par ko iet runa.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 21:16, pirms 10 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nez kapec Rigas Dinamo tas netrauce, apspelet klubus ar daudzreiz lielakiem budzetiem un pasaules klases hokejistiem.
Vo vo,ģinamka mājās uzvilka SKA un viesos tikai bullīšos pakāsa miljonāru klubam.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 21:17, pirms 10 gadiem
kexx rakstīja: Tu teici ka neko pirms tam nebiji lasījis,te izrādas ka jau esi,un atbildēji viņiem,tad vajadzēja līdz galam izlasīt,tādi te ienāk,ie.kakā un pazūd,nevis uztur objektīvu sarunu.Un šī arī ir sarakste par aktuālo tēmu,un iesaisties ar aktuālu sarunu,nevis ko kāds pāris stundu atpakaļ ierakstījis,tur ir tas muļķa faktors,iesaistīties sarunā jau zinošs par ko iet runa.
Izlasīju pirmos komentārus, kur kāds kko smirdina par VEF, un uzrakstīju savu komentru. Un man pajāt vai Tu kko rakstīji vai nē. Tas ir pilnīgi normāli, ka domas atkārtojas. Pie tam, man taču īsti vienalga. Nejau man tas traucē, bet gan tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 21:26, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Izlasīju pirmos komentārus, kur kāds kko smirdina par VEF, un uzrakstīju savu komentru. Un man pajāt vai Tu kko rakstīji vai nē. Tas ir pilnīgi normāli, ka domas atkārtojas. Pie tam, man taču īsti vienalga. Nejau man tas traucē, bet gan tev.
Nu ja tev viss vienalga,tad ko te raksti a? Runā pats ar sevi vai savu suni.Kapēc tev kaut ko rakstīt,ja nevari iesaistīties sarunas aktuālā apritē? Tad neraksti vispār neko,jo citiem arī būs par tevi viss vienalga,nav jēgas tam vai ko raksti te vai neraksti.

     [+] [-]

, 2013-12-11 21:30, pirms 10 gadiem
Labi,cerēsim ka Vefiņs uzvilks Banvit ar +20 un viss būs štokos,auf wiedersehen

  -3 [+] [-]

, 2013-12-11 21:40, pirms 10 gadiem
A-BURTS (HOKEJS PARI VISAM!!! ) rakstīja: bimbambolu spele tikai un vienigi tur,kur iznemot basketa grozus neka cita nav! ja kada lauku rajona skola paraleli groziem ir vismas rokenes varti,neviens basi nerauj,bet gan dod prieksroku minifutbolam ja ir tikls,tad rauj voleju un t.t.... gruti iedomaties,ja katra ciema butu pa maksligai ledusshallei ar bezmaksas hokeja ekipejumiem visam vecuma grupam,kurs gan speletu bimbi?
Tavu hoķi spēlē apmēram padsmit valstīs. Rokasbumbu tikpat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-11 22:37, pirms 10 gadiem
OMG, metienu realizācija vienkārši drausmīga. Pat sodiņi tikai 55% iemesti. Parasti šāds metienu procents ir raksturīgs amatieru komandām.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 22:53, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Ja ne Roulends, tad pagājušogad rezultāti būtu līdzīgi, nu nedaudz labāki. Tas, ka komandas Ģenerālmendžerim nav nekādas sajēgas no basketbola bija redzams jau pirms sezonas redzot kādi spēlētāji tiek nolīgti un kāds tiek veidots treneru sastāvs. Pēdējais laiks atvadīties no GM un treneru sastāva, spēlētāju vaina te ir tā mazākā.
VEFam nav GM!!!! Cik reizes var teikt... Butauts izvēlas playerus.

  -4 [+] [-]

, 2013-12-11 22:54, pirms 10 gadiem
A-BURTS (HOKEJS PARI VISAM!!! ) rakstīja: protams,un tas padsmit valstis ir NOTEICOSAS pasaule!!! varbut vel pateiksi,ka vispopularakais sports pasaule ir krikets,jo par to fano visadi tur 4u4meki, babaji un indusi ,kuri vairojas ka zurkas un tarakani tresas pasaules valstis? pec sadas logikas var ari pateikt,ka vispopularakais kulinarijas izstradajums uz zemeslodes ir SUDS,jo to ed musas,kuru ir visvairak no visam dzivam radibam uz planetas
Tu muļķi, tak visiem skaidrs, ka hoķis ir padsmit valstīs un popularakais ir moš 2 no tām.

     [+] [-]

, 2013-12-11 22:55, pirms 10 gadiem
SK Cesis (sievietes) iemeta 100 :/

     [+] [-]

, 2013-12-11 23:00, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: VEFam nav GM!!!! Cik reizes var teikt... Butauts izvēlas playerus.
Toties ir vismaz 5 vai 6 trenneri... Tur jau tā problēma, ka komandu veido pilnīgi diletanti - galvenajam trennerim savs darbs, GM savs, bet nu 4 trenneri uz soliņa... sorry, tā nav nekur.

     [+] [-]

, 2013-12-11 23:05, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Tu muļķi, tak visiem skaidrs, ka hoķis ir padsmit valstīs un popularakais ir moš 2 no tām.
Mani tomēr pārsteidz, cik reizes hoķis Krievijā ir populārāks par basketbolu, kur šamiem ir lielas tradīcijas un panākumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 23:09, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Tu muļķi, tak visiem skaidrs, ka hoķis ir padsmit valstīs un popularakais ir moš 2 no tām.
tommeer sanaak vairaak nekaa padsmit. Es teiktu vismaz 22-23 valstīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-12 00:09, pirms 10 gadiem
maikls19 rakstīja: Nez shodien ar 50% atdevi speleja vai 100%? ja 50% tad piedodams ka taa zaudee,bet ja ar 100 % atdevi tad te kaut kas nav kartiba!!!
Nu Tu gan greizi pateici... ja komanda spēlē ar 50% atdevi, tad par to vien viņus ir jānoper! Profesionālim jāspēlē ar 100% arī tad, ja viņš vinnē, nerunājot jau par zaudējumu, ko izraisa spēle ar nepilnīgu atdevi. Kādēļ vispār sportot profesionālā līmenī tad?! ...ja nav vēlmes atdot 100%, tad sportam zūd visa pamatjēga, vecīt.

     [+] [-]

, 2013-12-12 00:13, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: a kā var samest 15/24 3pt?
browns turpina būt miskaste... Izskatās eiropas turnirs beigsies
Kā var samest 15/24? ...es domāju, ka liela daļa LBL spēlētāju var iemest 15/24 - nav nekāds cirkus triks, par ko būtu jābrīnās. Jautājums: kā profesionālis, kurš trenējas 2x dienā, var nespēt iemest 12/24!?

     [+] [-]

, 2013-12-12 00:19, pirms 10 gadiem
A-BURTS (HOKEJS PARI VISAM!!! ) rakstīja: vel viens neaptestais reperis uzzimejas man pietiek ar to,ka Hokejs ir top sports LV,Kanada,Skandinavija,viens no top Krievija Baltkrievija 4eho Slovakija Sveice Austrija Vacija Francija vel vairakas Eiropas valstis parejo zemeslodi manis pec varetu kaut fiziski likvidet,nekada ipasa skade nebutu
Kāpēc es esmu reperis?
Tevi vajadzētu likvidēt... Skandināvijā futbols, Vācijā viennoīmigi futbols, Francijā tas pats. Šveicē futbols, FUTBOLS!.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-12 00:29, pirms 10 gadiem
Limpompo rakstīja: Kā var samest 15/24? ...es domāju, ka liela daļa LBL spēlētāju var iemest 15/24 - nav nekāds cirkus triks, par ko būtu jābrīnās. Jautājums: kā profesionālis, kurš trenējas 2x dienā, var nespēt iemest 12/24!?
Nu spēles laikā un treniņos iemest tādu % ir divas dažādas lietas vai ne?

     [+] [-]

, 2013-12-12 00:44, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Tavu hoķi spēlē apmēram padsmit valstīs. Rokasbumbu tikpat.
Un...? Jautājums nav par to, kurās un cik valstīs ko un cik spēlē - runa ir par to, ko un cik spēlē Latvijā (!) Un taisnība vien ir, ka Latvijā basis nī-ku-ļo! Un tie sūdi sākās ar vispārīgu sporta veida tēla sabojāšanu, ko paveica attiecīgie tirliņi no "zelta paaudzes" ar valterēniem priekšgalā un biedriņiem pagaļgalā. Ja kāds sportists / komanda vai viss sporta veids vēlas būt cieņā, tad šo cieņu ir jānopelna, un lai cik paradoksāli tas neizklausītos, šo cieņu nevar nopelnīt ar (labu) statistiku, bet gan ar izturēšanos un attieksmi kopumā: gan laukumā, gan ārpus laukuma. Neviens necienīs basketbolu, jeb kā to šeit nicinoši sauc - "bimbambolu" (un šī pārdēvēšana ļoti labi ataino to, cik ļoti basketbols tiek "cienīts") - kamēr būs tādi mākslīgi uzpūsti varoņi kā VEF, kas laukumā un ārpus tā neradīs nekādu vēlmi viņus apbrīnot... tas pats attiecas uz "zelta paaudzes" valsts izlasi, kas lielākajā mērā ir vainīgi pie visa sporta veida tēla izčakarēšanas.
Un skaidrs ir viens: neviens normāls cilvēks nav radikāls mazohists un neies pazemoties: ja basketbolam (basketbolistiem) pašam tas nav vajadzīgs, tad tas cilvēks ies atbalstīt hokeju vai lakrosu, vai da jebko citu, kur šī sporta veida pārstāvji ciena paši sevi un savus līdzjutējus (ko apliecina laukumā, kā arī ārpus tā).
Ar skeletonu varbūt vispār nodarbojas 12 valstīs, bet tas vispār nekādā veidā nav pamats noniecinājumam tiem panākumiem, ko guvuši latvieši šajā sporta veidā. Un attiecīgi: tas, ka ar basketbolu nodarbojas 100 vai vairāk valstīs pasaulē, tas nav vispār nekāds iemesls, lai šī fakta dēļ automātiski slavētu VEFiešus vai citus basketbolistus Latvijā. Atzinību ir jānopelna pašiem.

     [+] [-]

, 2013-12-12 01:02, pirms 10 gadiem
Jā,kam tas cirks vajadzīgs,ja nu vienīgi naudas mazgātājiem..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-12 01:35, pirms 10 gadiem
Limpompo rakstīja: Un...? Jautājums nav par to, kurās un cik valstīs ko un cik spēlē - runa ir par to, ko un cik spēlē Latvijā (!) Un taisnība vien ir, ka Latvijā basis nī-ku-ļo! Un tie sūdi sākās ar vispārīgu sporta veida tēla sabojāšanu, ko paveica attiecīgie tirliņi no "zelta paaudzes" ar valterēniem priekšgalā un biedriņiem pagaļgalā. Ja kāds sportists / komanda vai viss sporta veids vēlas būt cieņā, tad šo cieņu ir jānopelna, un lai cik paradoksāli tas neizklausītos, šo cieņu nevar nopelnīt ar (labu) statistiku, bet gan ar izturēšanos un attieksmi kopumā: gan laukumā, gan ārpus laukuma. Neviens necienīs basketbolu, jeb kā to šeit nicinoši sauc - "bimbambolu" (un šī pārdēvēšana ļoti labi ataino to, cik ļoti basketbols tiek "cienīts") - kamēr būs tādi mākslīgi uzpūsti varoņi kā VEF, kas laukumā un ārpus tā neradīs nekādu vēlmi viņus apbrīnot... tas pats attiecas uz "zelta paaudzes" valsts izlasi, kas lielākajā mērā ir vainīgi pie visa sporta veida tēla izčakarēšanas.
Un skaidrs ir viens: neviens normāls cilvēks nav radikāls mazohists un neies pazemoties: ja basketbolam (basketbolistiem) pašam tas nav vajadzīgs, tad tas cilvēks ies atbalstīt hokeju vai lakrosu, vai da jebko citu, kur šī sporta veida pārstāvji ciena paši sevi un savus līdzjutējus (ko apliecina laukumā, kā arī ārpus tā).
Ar skeletonu varbūt vispār nodarbojas 12 valstīs, bet tas vispār nekādā veidā nav pamats noniecinājumam tiem panākumiem, ko guvuši latvieši šajā sporta veidā. Un attiecīgi: tas, ka ar basketbolu nodarbojas 100 vai vairāk valstīs pasaulē, tas nav vispār nekāds iemesls, lai šī fakta dēļ automātiski slavētu VEFiešus vai citus basketbolistus Latvijā. Atzinību ir jānopelna pašiem.
Runā par sevi. Man jau basketbols nīstams nepaliks tāpēc, ka desmit pamuļķi pietaisīja Turcijas viesnīcu. Basketbols pie tā nav vainīgs.

     [+] [-]

, 2013-12-12 01:35, pirms 10 gadiem
kāda iespēja k tiks tālāk? labi neteikšu ka nekāda, 5% ja VEFs iekarsīs

  +1 [+] [-]

, 2013-12-12 01:41, pirms 10 gadiem
A-BURTS (HOKEJS PARI VISAM!!! ) rakstīja: diemzel,prieks tevis,hokejs nav tikai mans samierinies labak ar domu,ka tavu uzskatu cilveki ir MAZAKUMS! Latvija jau nu noteikti
Tu labāk salīdzini cik Latvijā vienkāršos pagalmos ir basketbola grozu un cik hokeja vārtu. Basketbols ir pieejamāks sporta veids un vienmēr ir bijis arī latvisks. Personīgi pazīstu labi, ja pāris cilvēkus, kuri pēc darba brauc spēlēt hokeju pilnā ekipējumā (kas ir dārgi, ja kas), toties nepazīstu nevienu, kurš dzīvē nav turējis rokās basketa bumbu. Ne jau Arēnas apmeklētība ir kāds rādītājs.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-12 01:51, pirms 10 gadiem
A-BURTS (HOKEJS PARI VISAM!!! ) rakstīja: protams,un tas padsmit valstis ir NOTEICOSAS pasaule!!! varbut vel pateiksi,ka vispopularakais sports pasaule ir krikets,jo par to fano visadi tur 4u4meki, babaji un indusi ,kuri vairojas ka zurkas un tarakani tresas pasaules valstis? pec sadas logikas var ari pateikt,ka vispopularakais kulinarijas izstradajums uz zemeslodes ir SUDS,jo to ed musas,kuru ir visvairak no visam dzivam radibam uz planetas
Un vēl hoķis (kas man ļoti patīk, ja kas, nepārproti) objektīvi ir tikai Nr. 4 sporta veids ASV pēc NFL, beisbola un NBA. Nevajag pārspīlēt tā nozīmi.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-12 09:14, pirms 10 gadiem
Stulbais lauku veci, pēc šā gada eiropas čempionātiem visās vecuma grupās Latvija ir 4 vietā Eiropā! Nīkulis esi TU, jefiņ!
Limpompo rakstīja: Un...? Jautājums nav par to, kurās un cik valstīs ko un cik spēlē - runa ir par to, ko un cik spēlē Latvijā (!) Un taisnība vien ir, ka Latvijā basis nī-ku-ļo! Un tie sūdi sākās ar vispārīgu sporta veida tēla sabojāšanu, ko paveica attiecīgie tirliņi no "zelta paaudzes" ar valterēniem priekšgalā un biedriņiem pagaļgalā. Ja kāds sportists / komanda vai viss sporta veids vēlas būt cieņā, tad šo cieņu ir jānopelna, un lai cik paradoksāli tas neizklausītos, šo cieņu nevar nopelnīt ar (labu) statistiku, bet gan ar izturēšanos un attieksmi kopumā: gan laukumā, gan ārpus laukuma. Neviens necienīs basketbolu, jeb kā to šeit nicinoši sauc - "bimbambolu" (un šī pārdēvēšana ļoti labi ataino to, cik ļoti basketbols tiek "cienīts") - kamēr būs tādi mākslīgi uzpūsti varoņi kā VEF, kas laukumā un ārpus tā neradīs nekādu vēlmi viņus apbrīnot... tas pats attiecas uz "zelta paaudzes" valsts izlasi, kas lielākajā mērā ir vainīgi pie visa sporta veida tēla izčakarēšanas.
Un skaidrs ir viens: neviens normāls cilvēks nav radikāls mazohists un neies pazemoties: ja basketbolam (basketbolistiem) pašam tas nav vajadzīgs, tad tas cilvēks ies atbalstīt hokeju vai lakrosu, vai da jebko citu, kur šī sporta veida pārstāvji ciena paši sevi un savus līdzjutējus (ko apliecina laukumā, kā arī ārpus tā).
Ar skeletonu varbūt vispār nodarbojas 12 valstīs, bet tas vispār nekādā veidā nav pamats noniecinājumam tiem panākumiem, ko guvuši latvieši šajā sporta veidā. Un attiecīgi: tas, ka ar basketbolu nodarbojas 100 vai vairāk valstīs pasaulē, tas nav vispār nekāds iemesls, lai šī fakta dēļ automātiski slavētu VEFiešus vai citus basketbolistus Latvijā. Atzinību ir jānopelna pašiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-12 11:30, pirms 10 gadiem
"Atlikušās minūtes kļuva par murgu, jo “Unics” spēli pabeidza ar 27:0 izrāvienu."

Nu nav VEF pret Heat, Spurs, Pacers...

Tā liekas, ka tur nevienam pat nemaz negribas spēlēt un tikai "atsēž" savu līgumu komandā.