Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Pedija Latvijas kandidātu sarakstā Eiropas čempionātam, Šteinbergas nav

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Pedija Latvijas kandidātu sarakstā Eiropas čempionātam, Šteinbergas nav
Latvijas čempione Šeja Pedija. Foto: basket.lv

Latvijas sieviešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Mārtiņš Zībarts ceturtdien, 16. maijā, nosauca 16 kandidātes Eiropas čempionātam, kas 27. jūnijā – 7. jūlijā notiks Latvijā un Serbijā.

Sarakstā nav piecas Pasaules kausa dalībnieces. Kitija Laksa 2018. gada 15. novembrī guva labās kājas ceļgala savainojumu. Gunta Baško 7. jūnijā Rīgā aizvadīs atvadu spēli pret Turciju, bet Anete Šteinberga, Dita Rozenberga un Baiba Eglīte šoreiz netika iekļautas kandidātu pulkā.

Kandidātu lokā būs astoņas spēlētājas, kuras 2017. gada jūnijā Prāgā izcīnīja ceļazīmi uz Pasaules kausu – Ilze Jākobsone, Ieva Pulvere, Kate Krēsliņa, Aija Putniņa, Aija Brumermane, Kristīne Vītola, Elīna Dikeulaku un Paula Strautmane.

Ierindā ir trīs Olimpisko spēļu dalībnieces – Aija Brumermane, Aija Putniņa un Elīna Dikeulaku. Brumermanes rēķinā ir pieci Eiropas finālturnīri, Putniņai četri, savukārt Dikeulaku sacentusies trīs turnīros. Ieva Pulvere un Kristīne Vītola spēlējušas divos finālturnīros.

Šeja Pedija tuvojas pilsonības iegūšanai par īpašiem nopelniem Latvijas labā

Kandidātu lokā iekļauta amerikāņu spēlētāja – TTT saspēles vadītāja Šeja Pedija (Sheylani Peddy). Trīsdesmit gadus vecā aizsardze Latvijas čempionvienībā aizvadījusi divas sezonas, palīdzot rīdziniecēm pirmo reizi kopš 1985. gada iekļūt Eiropas astoņu spēcīgāko klubu vidū.

LBS vēlas, lai Pedija iegūtu pilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas labā. Sporta gadījumā – nākotnes izteiksmē. Lai piešķirtu pilsonību, priekšlikumu divas reizes jāskata Saeimas pilsonības, migrācijas un sabiedrības saliedētības komisijai. Pagaidām Pedijas jautājums skatīts vienu reizi.

Komisija: priekšsēdētājs Andrejs Judins, priekšsēdētāja biedrs Ritvars Jansons, sekretārs Armands Krauze. Deputāti: Dagmāra Beitnere-Le Galla, Raimonds Bergmanis, Jānis Butāns, Jānis Iesalnieks, Nikolajs Kabanovs, Ieva Krapāne, Janīna Kursīte, Regīna Ločmele-Luņova, Vladimirs Ņikonovs, Evija Papule, Artūrs Toms Plešs, Mārtiņš Šteins, Evita Zālīte-Grosa.

Pirmo reizi pilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas labā Saeima piešķīra 1995.gada 27.aprīlī, kad to saņēma literāts un publicists Roalds Dobrovenskis, ērģelniece Jevgeņija Ļisicina un ārsts, politiķis Romualds Ražuks. Toreizējais balsojums attaisnoja ieceri īpašos gadījumos Latvijā pazīstamiem cilvēkiem piešķirt pilsonību ar Saeimas lēmumu.

Pilsonības likuma 13. pants nosaka, ka uzņemt pilsonībā par īpašiem nopelniem Latvijas labā var ar Saeimas lēmumu, kas tiek publicēts oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis”.

Persona iesniedz Saeimai iesniegumu par uzņemšanu pilsonībā, pievienojot autobiogrāfiju un paziņojumu, ka nav faktu, ka uz šo personu būtu attiecināms kāds no Pilsonības likuma 11. pantā minētajiem ierobežojumiem, tai skaitā (11.5) Latvijā vai kādā citā valstī ir notiesāta par tāda noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, kas kvalificējams kā noziedzīgs nodarījums arī naturalizācijas iesnieguma izskatīšanas laikā.

Ja persona tiek uzņemta Latvijas pilsonībā, tā svinīgā ceremonijā (18. pants) dod un paraksta šādu solījumu par uzticību Latvijas Republikai:

"Es, (vārds, uzvārds), dzimusi (datums), kļūstot par Latvijas pilsoni, apsolu būt uzticīga Latvijas Republikai. Apņemos būt lojāla Latvijai un godprātīgi pildīt Latvijas Republikas Satversmi un likumus. Solos aizstāvēt Latvijas valsts neatkarību, stiprināt latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu, godīgi dzīvot un strādāt, lai vairotu Latvijas valsts un tautas labklājību. Apliecinu, ka mana rīcība nekad nebūs vērsta pret Latviju kā neatkarīgu un demokrātisku valsti.”

Mārtiņš Zībarts, valstsvienības galvenais treneris

“Veidojot kandidātu sarakstu, ņēmām vērā spēlētāju sniegumu aizvadītajā sezonā klubos. Diemžēl šogad nevarēs palīdzēt Kitija Laksa un Anete Šteinberga. Kitijai turpinās rehabilitācijas process pēc smagā savainojuma, savukārt Anete šoreiz nepiedalīsies personīgu iemeslu dēļ.

Šeja Pedija TTT sastāvā pierādīja, ka prot palīdzēt komandas biedrēm atklāt viņu labākās īpašības un visai komandai spēlēt organizēti. Viņas meistarība valstsvienības spēli padarītu daudzveidīgāku, piemēram, dodot iespēju Elīnai Dikeulaku spēlēt arī uzbrūkošā aizsarga pozīcijā.

Veiksmīgā līdzdalība TTT palīdzējuši Šejai īstenot viņas sapni – iekļūt WNBA, kur viņa patlaban trenējas. Tagad viņa ļoti vēlas palīdzēt Latvijai cīnieties par olimpisko ceļazīmi. Ieguvējas šajā situācijā ir abas puses. Jo īpaši ņemot vērā, ka pat basketbola lielvalstis jau sen nekautrējas nepieciešamības gadījumā konkrētās pozīcijās pastiprināties, izmantojot naturalizētas spēlētājas.

Gatavosimies, lai visas spēlētājas jūnija beigās būtu labākajā formā un Latvijas komanda spēlētu kolektīvu, gudru un kvalitatīvu basketbolu. Eiropas čempionāts Rīgā ir unikāla iespēja svarīgas spēles aizvadīt savu atbalstītāju klātbūtnē un ceram, ka līdzjutēju emocijas, palīdzēs tuvoties sapnim – līdzdalībai Tokijas spēlēs.”

Pedija 19. martā parakstīja treniņnometnes līgumu ar “Washington Mystics”. Saspēles vadītāju 2012. gada WNBA draftā – maiņas darījumā ar “Indiana Fever” un “Seattle Storm” – ar #23 ieguva “Chicago Sky”.

Čikāga ar #27 izvēlējās 2011. gada NCAA čempioni un citu nākamo TTT pirmo numuru Sidniju Kārteri. Pirmā sadarbība neturpinājās ilgāk par vienu mēnesi – 2012. gada 14. maijā “Sky” paziņoja par Pedijas un Kārteres atlaišanu.

Nākamajā, 2013. gadā, Pedija aizvadīja pāris pārbaudes spēles “Mystics” sastāvā. Aizsardze vidēji 15,5 minūtēs guva 6,5 punktus un uzbruka ar 33,3% precizitāti. Treniņnometnes līgums tika parakstīts 3. aprīlī, bet šķiršanās notika 23. maijā. Pedija spēlēja ar 11. numuru.

Latvijas sieviešu basketbola valstsvienības kandidātes

#SpēlētājaSporta skolaPoz.Augums/Dz.d.KlubsSpēlesPunkti
7Elīna DikeulakuRīdzeneA172/24.04.1989Sleza Wroclaw (Polija)104946
11Aija PutniņaTTPU/C192/15.01.1988DTVK Miškolc (Ungārija)128841
13Aija BrumermaneTTPC191/17.10.1986TTT Rīga114413
15Ieva PulvereCēsisA172/22.07.1990TTT Rīga78446
28Kristīne VītolaJuglaC196/02.06.1991TTT Rīga67396
35Kate KrēsliņaKolibriA/U184/14.04.1996TTT Rīga3491
45Digna StrautmaneRīdzeneU189/18.09.1998Syracuse (NCAA)1545
-Paula StrautmaneRīdzeneU185/23.03.1997Quinnipiac (NCAA)1318
-Ilze JākobsoneRīdzene/ValmieraA168/19.04.1994Freiburg (Vācija)1532
-Zenta MeļņikaKolibri/AsterasC197/06.09.1997San Martino (Itālija)33133
-Luīze ŠepteVentspilsU180/08.10.1999South Florida (NCAA)24
-Laura IkstenaKolibriA173/27.05.1990Siedlce (Polija)39
-Elizabete BulāneJuglaA165/01.01.2003TTT Rīga--
-Shey PeddyTempleA170/28.10.1988TTT Rīga--
-Aleksa GulbeRīdzenePF190/05.02.2000Indiana (NCAA)--
-Laura MeldereTTPC190/01.06.2001Reyer Venezia (Itālija)--

Galvenais treneris: Mārtiņš Zībarts (TTT Rīga).
Treneri: Aigars Nerips (TTT juniores), Matīss Rožlapa (TTT Rīga), Ziedonis Jansons (Jugla).
Fiziskās sagatavotības treneris: Ivars Ikstens (Latvijas Universitāte).
Ārsts: Mārtiņš Pulveris (VEF Rīga).
Fizioterapeiti: Līga Folkmane-Eglīte, Ansis Biedris.
Menedžeris Dinārs Kvedovs.
Ģenerālmenedžere Gunta Baško.
Direktors Edijs Eglītis.

Latvija A grupā spēlēs pret Lielbritāniju (27. jūnijā plkst. 18:30), Ukrainu (28. jūnijā plkst. 18:30) un Spāniju (30. jūnijā plkst. 18:30). Grupas uzvarētājas automātiski kvalificēsies ceturtdaļfinālam. Otrās un trešās vietas ieguvējas astotdaļfinālā 1. jūlijā Rīgā spēlēs pret B grupas (Francija, Zviedrija, Čehija, Melnkalne) otrās un trešās vietas īpašniecēm. Biļetes uz visām spēlēm

Eiropas čempionāta ceturtdaļfināli, pusfināli un spēles par vietām notiks 4.-7. jūlijā "Stark" arēnā Belgradā. Sešas labākās komandas iegūs ceļazīmes uz Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru, kas notiks 2020. gada februārī.

Latvijas sieviešu valstsvienība Eiropas finālturnīrā startēs devīto reizi, tai skaitā astoto reizi pēc kārtas (1999, 2005, 2007, 2009, 2011, 2013, 2015, 2017, 2019). Labākie sasniegumi – ceturtā vieta 2007. gadā, kā arī divreiz izcīnīta sestā vieta (2005, 2017).

Latvijas pārbaudes spēles

DienaPilsētaSpēle
25.05RīgaLatvija – Krievija (aiz slēgtām durvīm)
01.06BurgosaLatvija – Spānija
02.06BurgosaLatvija – Ungārija/Turcija
07.06Rīgas arēnaLatvija – Turcija
08.06RīgaLatvija – Baltkrievija (aiz slēgtām durvīm)
13.06PrāgaLatvija – Čehija
14.06PrāgaLatvija – Ungārija
15.06PrāgaLatvija – Bosnija
20.06OSCLatvija – Ķīna
22.06Rīgas arēnaLatvija – Slovēnija

Latvijas treniņnometne sāksies 20. maijā.

Slēpts komentārs: kristaps30

 +14 [+] [-]

, 2019-05-16 13:51, pirms 5 gadiem
Tālāk par virsrakstu tiki vispār

  +6 [+] [-]

, 2019-05-16 13:54, pirms 5 gadiem
Cerams, ka neiedos! Nevienā spēlē neatbalstīšu Latviju, ja kaut kas tāds tiks izdarīts! KAUNS!

     [+] [-]

, 2019-05-16 13:55, pirms 5 gadiem
Paldies par informāciju, ejiet tirst ar tādu LV izlasi ar naturalizēto mello sastāvā, jūnija beigām plānoju citas vakaru izklaides basketbola vietā.
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +13 [+] [-]

, 2019-05-16 14:02, pirms 5 gadiem
Anete Šteinberga nav iekļauta kandidātu sarakstā? Kas ta nu? Gan jau ka pauda savu nostāju par Pedijas lietu, cita izskaidrojuma vispār var būt?

Tas būtu tas pats vīru izlases kandidātu sarakstā neiekļaut Strēlnieku, Timmu vai Dairi Bertānu.

 +10 [+] [-]

, 2019-05-16 14:03, pirms 5 gadiem
Kāpēc Šteinberga nav kandidātos?

  -3 [+] [-]

, 2019-05-16 14:04, pirms 5 gadiem
Lai Pedijai veicas...
Par Latviju!
Mums ir daudz citzemju speciālistu Valmierā gruzīns, Futenē izlasē jau ntie personāżi....
Krieviem vispār basī ir tikai saspėles.vadītāji/as tik nigeri....

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 14:05, pirms 5 gadiem
Tā vairs nebūs Latvijas izlase ar melno sastāvā.
Nu kādu kaifu ķers lidzjūtēji , apzinoties ,ka svešiniece ir sastāvā?

  -2 [+] [-]

, 2019-05-16 14:06, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: neatbalsti, kaut kā vienalga
Tev, vafeļpāķi, vispār neviens neko neprasa. Gan jau drīz kāds kebabs tev ānusu patīrīs.

Tāda Pedija LV izlasē ir vienkārši kauns. Paldies un uz redzēšanos. Ceru, ka Zībarts/LBS ar šo gājienu aplauzīsies un plāni par Tokiju beigsies jau Rīgā.

     [+] [-]

, 2019-05-16 14:06, pirms 5 gadiem
30 gadi? Nav tikai uz pāris gadiem?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 14:06, pirms 5 gadiem
Kam tas vajadzīgs? Uz vienu turnīru viņu redzēt? Tālāk pazudīs ES ar galiem?

 +10 [+] [-]

, 2019-05-16 14:15, pirms 5 gadiem
Kur ir Štenberga??????

  +5 [+] [-]

, 2019-05-16 14:16, pirms 5 gadiem
Novik? To nebija vērts pieminēt?

  -2 [+] [-]

, 2019-05-16 14:16, pirms 5 gadiem
jbk rakstīja: Tev, vafeļpāķi, vispār neviens neko neprasa. Gan jau drīz kāds kebabs tev ānusu patīrīs.

Tāda Pedija LV izlasē ir vienkārši kauns. Paldies un uz redzēšanos. Ceru, ka Zībarts/LBS ar šo gājienu aplauzīsies un plāni par Tokiju beigsies jau Rīgā.
Par ko tieši kauns? Ka nav vietējo? Tāpēc pārējām jācieš? Un ceru, ka tiksim uz Tokiju....Ar tevi ir skaidri redzams, ar ko mēs atšķiramies no Rietumeiropas

  +5 [+] [-]

, 2019-05-16 14:17, pirms 5 gadiem
ASV izlase arī nav ASV izlase jo tur vispār nav nevienas indiānietes. Globalizācija dara savu. Ja Pedija, kā pati teica, pirmo reizi profesionālajā karjerā atrodas valstī, kurā jūtas, ka iederas un var nest labumu, tad lai spēlē. Iespējams, būs lielāka Latvijas patriote par dažu labu komentētāju šeit.

  +9 [+] [-]

, 2019-05-16 14:20, pirms 5 gadiem
Kas ir ar Aneti Šteinbergu? Viņa taču ir līdere!!!! Kas notiek?????? Žurnālisti beigušies?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 14:32, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: Tas tachu ir FAKTS ka LV izlasee lezbas nenem, lai arii cik labi speletu
apstridesi????
Kuras tad tās būtu? Bez Niedolas un Horelikas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2019-05-16 14:34, pirms 5 gadiem
https://www.delfi.lv/sports/news/ba...

"Veidojot kandidātu sarakstu ņēmām vērā spēlētāju sniegumu aizvadītajā sezonā klubos. Diemžēl šogad nevarēs palīdzēt Kitija Laksa un Anete Šteinberga. Kitijai turpinās rehabilitācijas process pēc smagā savainojuma. Savukārt Anete šoreiz nepiedalīsies personīgu iemeslu dēļ," izteicās Zībarts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2019-05-16 14:35, pirms 5 gadiem
Bez Šteinbergas nav aršanas. Viņa ir galvenā cīnītāja un līdere. Dažkārt pārcenšas, bet sieviešu basketbolā bez tā nevar. Kas tad par iemeslu? Ko nozīmē pesonīgu iemeslu dēļ?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 14:36, pirms 5 gadiem
Nesaprotu ko te daudzi brēc, ja izlasē būs viena amerikāniete?
Ka glielākā daļa Latvijas futbola izlasē nav latvieši un saruna valoda LATVIJAS nacionālā futbola izlasē galvenokārt notiek svešvalodā, tas gandrīz nevienu neuztrauc???

  +5 [+] [-]

, 2019-05-16 14:36, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: Mjau, tieshi taa
Kas tieši tā? Nosauc meitenes, bez Niedolas un Horelikas, kuras sex orientācijas dēļ nav paņemtas uz izlasi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 14:38, pirms 5 gadiem
Andzuha rakstīja: https://www.delfi.lv/sports/news/ba...

"Veidojot kandidātu sarakstu ņēmām vērā spēlētāju sniegumu aizvadītajā sezonā klubos. Diemžēl šogad nevarēs palīdzēt Kitija Laksa un Anete Šteinberga. Kitijai turpinās rehabilitācijas process pēc smagā savainojuma. Savukārt Anete šoreiz nepiedalīsies personīgu iemeslu dēļ," izteicās Zībarts.
Paldies par info! SC jau ir dzeltenā lapele, kas nopietnu informāciju nespēj sniegt, tikai visādus ''slimniekus'' kā HMB tiražēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-16 14:40, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: man nepietiks laika lai visas uzskaititu
Sāc ar kādu, ja vispār zini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 14:42, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: Ko doma par sho Pedeni??? Tavuprat Latvijas sporta ir pielaujams shads bezprigels???
Tev mamma nav mācījusi uz jautājumu neatbildēt ar jautājumu?

  +3 [+] [-]

, 2019-05-16 14:46, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: Nee nav
Diemzheel sievieshu baskets ir lezbu sports, skumigi!!!
Tā arī nevaru sagaidīt atbildi! Nosauc kaut 1 uzvārdu (bez Niedolas un Horelikas), kuras savas sex orientācijas dēļ netika iekļauta Latvijas sieviešu basketbola izlases sastāvā?

  +6 [+] [-]

, 2019-05-16 14:48, pirms 5 gadiem
Piekrītu dažiem, futbolisti vispar valsts valoda nerunā, hokejisti pēdējā laikā kļuvuši ļoti latviski, ja Pedija ir iemīlējusi mūsu valsti ,kāpēc,lai nepiešķirtu pilsonību.

Bet kas ar Aneti Šteinbergu? Bez viņas rokas nolaižas...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 14:50, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: Nee nav
Diemzheel sievieshu baskets ir lezbu sports, skumigi!!!
Tur jau tikai tu esi vainīgs, neesi bijis kārtīgs vecis un neizmīlēji visas viņas. Tāpēc arī skatās uz citām meitenēm.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 14:51, pirms 5 gadiem
player7 rakstīja: Piekrītu dažiem, futbolisti vispar valsts valoda nerunā, hokejisti pēdējā laikā kļuvuši ļoti latviski, ja Pedija ir iemīlējusi mūsu valsti ,kāpēc,lai nepiešķirtu pilsonību.

Bet kas ar Aneti Šteinbergu? Bez viņas rokas nolaižas...
Paskaties Jurija Žigajeva vlogus, var redzēt kurš konkrēts urāls un kurš normāls cilvēks. Man bija patīkam pārsteigums par V.Isajevu, ka šis latviešu valodā pilnīgi bez akcenta runā, jo izrādās mācījies latviešu skolās.

     [+] [-]

, 2019-05-16 14:53, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Paskaties Jurija Žigajeva vlogus, var redzēt kurš konkrēts urāls un kurš normāls cilvēks. Man bija patīkam pārsteigums par V.Isajevu, ka šis latviešu valodā pilnīgi bez akcenta runā, jo izrādās mācījies latviešu skolās.
Cauņa jau ar saka, ja nebūtu Rīgā latviešu skolā mācījies, tad ar valsts valodas lietošanu būtu pašvaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-16 14:58, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: taadam fetisham kaa skatities uz mellam shokoladitem NAV attaisnojuma
Tu no sākuma ar savu valsti tie galā! Savām Niedolām un ko tik tu vēl tur nenosauci.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-16 14:59, pirms 5 gadiem
bez Anetes Š. centrā būs vāks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-16 15:00, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu no sākuma ar savu valsti tie galā! Savām Niedolām un ko tik tu vēl tur nenosauci.
Viņš par Niedolas sex orientāciju tik vien zina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: doksnomarsa

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 15:09, pirms 5 gadiem
HMB - PC 2019!!! rakstīja: tu kaa liberasts atbalsti shaadus izgajienus ja???
Es tev saku, ka tu pie tā vainīgs esi, neesi bijis kārtīgs vecis. Tā kā nečīksti te !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 15:11, pirms 5 gadiem
Marcello92 rakstīja: Bez Šteinbergas nav aršanas. Viņa ir galvenā cīnītāja un līdere. Dažkārt pārcenšas, bet sieviešu basketbolā bez tā nevar. Kas tad par iemeslu? Ko nozīmē pesonīgu iemeslu dēļ?
To arī tas nozīmē!

     [+] [-]

, 2019-05-16 15:18, pirms 5 gadiem
Es Domāju Šteinberga nav, jo ir Pedija, ko es uzskatu par farsu.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 15:47, pirms 5 gadiem
Nu,un kāds stimuls vietējām meitenēm trenēties, censties, kapāties, ja ņem un ieliek sastāvā svešinieci, kurai neredzu nekādus īpašos nopelnus, lai piešķirtu pilsonību? Aizveda TTT Eirolīgā līdz necerētiem augstumiem? Ne jau nu vienīgā viņa tur bija, bet visa komanda. Viņa himnu latviski dziedās un saprot latviešu valodu?? Zībarts tagad uz soliņa angliski vadīs pārtraukumus? Sviests pilnīgs. Ļoti kaitinoša globālā tendence tā naturalizēšana. Tātad padodamies bezspēcībā un vietējos kadrus neesam spējīgi uztrenēt? Labi,ja būtu Latvijā piedzimusi melnā un te nodzīvojusi,adaptējusies,tad nekas,savējā,bet tagad? Svešiniece paliks svešiniece...👎🏼

  -3 [+] [-]

, 2019-05-16 15:50, pirms 5 gadiem
Labrāt viņu aprecētu... lai skauż Latvijas izlases lez bietēm!!!
🐇🐼🐇

  -3 [+] [-]

, 2019-05-16 15:50, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: Es Domāju Šteinberga nav, jo ir Pedija, ko es uzskatu par farsu.
Dzīvs pārpratums esi tu, ākst!

  -2 [+] [-]

, 2019-05-16 15:55, pirms 5 gadiem
Es atbalstu.
Jo, pirmkārt, sieviešu basis tāpat nevienam baigi neinteresē, otrkārt, citi arī to dara. Tā, ka sausais atlikums - vieta statistikas ailēs. Pedija noderēs.

Vīriešu izlasei gan būtu pret.

  +6 [+] [-]

, 2019-05-16 16:02, pirms 5 gadiem
Protams, pilnīgi atbalstītu, ja tādu naturalizēšanu aizliegtu vispār. Nav skaidrs, ja reiz ir atļauts tikai viens spēlētājs, kāpēc tikpat labi nevarētu neatļaut nevienu. Farss kaut kāds, katrā izlasē pa kādam amerikānim, sevišķi smieklīgi tas ir Āzijas izlasēs, kur pašu līmenis krietni zemāks. Tad nu spēlē mazi filipīnieši pret maziem korejiešiem, bet reāli galvenā ir cīņa starp diviem melnajiem savā starpā.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 16:03, pirms 5 gadiem
Karlo rakstīja: Nu,un kāds stimuls vietējām meitenēm trenēties, censties, kapāties, ja ņem un ieliek sastāvā svešinieci, kurai neredzu nekādus īpašos nopelnus, lai piešķirtu pilsonību? Aizveda TTT Eirolīgā līdz necerētiem augstumiem? Ne jau nu vienīgā viņa tur bija, bet visa komanda. Viņa himnu latviski dziedās un saprot latviešu valodu?? Zībarts tagad uz soliņa angliski vadīs pārtraukumus? Sviests pilnīgs. Ļoti kaitinoša globālā tendence tā naturalizēšana. Tātad padodamies bezspēcībā un vietējos kadrus neesam spējīgi uztrenēt? Labi,ja būtu Latvijā piedzimusi melnā un te nodzīvojusi,adaptējusies,tad nekas,savējā,bet tagad? Svešiniece paliks svešiniece...👎🏼
Reālā situācija runā par pretējos. Teiksim, ņemsim Holdenu no Krievijas izlases. Pēc viņa tieši pakāpās interese, ā tiekt, īsajā galā un bija sava veida izaugsme tajā nabadzīgajā purvā....

Te Tu saki, ka nebūs vēlmes trenēties, censties utt. Bet tad lūdzu parādi, kura ir tā trenējusies un centusies, lai būtu labāka par viņu? Konkurence rada izaugsmi. Es uzskatu, ka tieši naturalizācija (pareizā vidē) rada vēlmi vietējiem/-ām, pārsist....

Un tagad reāli padomā par Slovēniju, cik reāli cilvēki nebija priecīgi par čempiontitulu dēļ Rendolfa? Atbildi pats sev godīgi, TU nepriecātos par titulu dēļ viena spēlētāja/-as?

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 16:07, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zini ko, pietiks muldēt...Viņas izceltu zeltu, būtu pirmais rindā uz apsveikšanu...

Realitāte ir tā, ka naturalizācija nav nekas traks
Tev ir īsta VEF kluba un "Progresīvo" neokomunistu partijas mentalitāte.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-16 16:12, pirms 5 gadiem
Karlis12345 rakstīja: Tev ir īsta VEF kluba un "Progresīvo" neokomunistu partijas mentalitāte.
Jums tik šaura domāšana? Vai tas jūsu burbulis neļauj neko vairāk ieraudzīt? Un kāds vef sakars? Pilnīga bezjēgas malšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: otins

  +6 [+] [-]

, 2019-05-16 16:29, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Reālā situācija runā par pretējos. Teiksim, ņemsim Holdenu no Krievijas izlases. Pēc viņa tieši pakāpās interese, ā tiekt, īsajā galā un bija sava veida izaugsme tajā nabadzīgajā purvā....

Te Tu saki, ka nebūs vēlmes trenēties, censties utt. Bet tad lūdzu parādi, kura ir tā trenējusies un centusies, lai būtu labāka par viņu? Konkurence rada izaugsmi. Es uzskatu, ka tieši naturalizācija (pareizā vidē) rada vēlmi vietējiem/-ām, pārsist....

Un tagad reāli padomā par Slovēniju, cik reāli cilvēki nebija priecīgi par čempiontitulu dēļ Rendolfa? Atbildi pats sev godīgi, TU nepriecātos par titulu dēļ viena spēlētāja/-as?
Tas,ka gigantiskajā Krievijā viņi tur nav spējīgi atrast talantus starp saviem iedzīvotāju miljoniem vispār neiztur nekādu kritiku,bet tās ir viņu problēmas.

Es runāju par principu, par tendencēm nākotnei. Ja dotajā brīdī nav vietējā talanta konkrētajā Pedijas pozīcijā, tad jāņem tāds,kāds ir, varbūt mazāk talantīgs kadrs,bet savējais,lai nākotnē jaunietēm būtu stimuls trenēties,ka,lūk,varu tikt izlasē dzīvē. Nenotiek lietas pa blatu,uztrenējos,iegūstu praksi un kapāšu par savu valsti izlasē!

Par Rendolfu vispār riebjas kaut ko minēt. Kaut kāds pilnīgs Svešais balkānu (!) komandas izlasē, kur balkānu basketbola skolai tas ir reāls spļāviens sejā. Jā, Real Madrid spēlē, talantīgs ir, visu cieņu un man vienalga, ka melna/balta/dzeltena seja,bet Svešais. Lai spēlē tās valsts izlasē, no kurienes nācis, bet...nekad jau netiktu tajā,jo vēl lielāki talanti priekšā. Nu, nebūtu es pārāk laimīgs ar svešinieku Latvijas izlases sastāvā, nebūtu. Cits draivs, cita atmosfēra. Tas tituls būtu tāds kā FAKE tituls, falšs sasniegums zināmā mērā blēdīšanās.
Tādi pīrāgi...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 16:32, pirms 5 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tā arī nevaru sagaidīt atbildi! Nosauc kaut 1 uzvārdu (bez Niedolas un Horelikas), kuras savas sex orientācijas dēļ netika iekļauta Latvijas sieviešu basketbola izlases sastāvā?
Kāpēc tu domā, ka Niedolaa un Horelika netika iekļauta Latvijas izlasē savas sex orientācijas dēļ? Viņas vienkārši sliktāk spēlē basi kā pārējās.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-16 16:35, pirms 5 gadiem
Karlo rakstīja: Tas,ka gigantiskajā Krievijā viņi tur nav spējīgi atrast talantus starp saviem iedzīvotāju miljoniem vispār neiztur nekādu kritiku,bet tās ir viņu problēmas.

Es runāju par principu, par tendencēm nākotnei. Ja dotajā brīdī nav vietējā talanta konkrētajā Pedijas pozīcijā, tad jāņem tāds,kāds ir, varbūt mazāk talantīgs kadrs,bet savējais,lai nākotnē jaunietēm būtu stimuls trenēties,ka,lūk,varu tikt izlasē dzīvē. Nenotiek lietas pa blatu,uztrenējos,iegūstu praksi un kapāšu par savu valsti izlasē!

Par Rendolfu vispār riebjas kaut ko minēt. Kaut kāds pilnīgs Svešais balkānu (!) komandas izlasē, kur balkānu basketbola skolai tas ir reāls spļāviens sejā. Jā, Real Madrid spēlē, talantīgs ir, visu cieņu un man vienalga, ka melna/balta/dzeltena seja,bet Svešais. Lai spēlē tās valsts izlasē, no kurienes nācis, bet...nekad jau netiktu tajā,jo vēl lielāki talanti priekšā. Nu, nebūtu es pārāk laimīgs ar svešinieku Latvijas izlases sastāvā, nebūtu. Cits draivs, cita atmosfēra. Tas tituls būtu tāds kā FAKE tituls, falšs sasniegums zināmā mērā blēdīšanās.
Tādi pīrāgi...
Rendolfs Slovēnijai, Nīdhems Melnkalnei - svarīgi spēlētāji, kas palīdzēja valsts izlasēm gūt labus panākumus, bet mēs labāk nostāsimies rasistiskā pozā pret naturalizāciju un turpināsim lamāt trenerus, ka nevaram uzvarēt izlases ar naturalizētiem spēlētājiem, lai gan vaina nav treneros, bet mūsu ierobežotajos spēlētāju resursos.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-16 16:47, pirms 5 gadiem
Opiņāāā!!! dzēšam komentārus??? Bija jau plusi salasītu un nesakrita domas ar Sportacentra skribelētājiem? Nav problēmu turpināšu mest to pašu:
Rasisms pilnā sparā nav brīnums, ka te komentāri lielāko tiesu ir no atpalikušiem cilvēkiem, te tas parādās uz visiem 100. Ātrāk tādiem "patriotiem" smiltīs gulēt.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 16:56, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Rendolfs Slovēnijai, Nīdhems Melnkalnei - svarīgi spēlētāji, kas palīdzēja valsts izlasēm gūt labus panākumus, bet mēs labāk nostāsimies rasistiskā pozā pret naturalizāciju un turpināsim lamāt trenerus, ka nevaram uzvarēt izlases ar naturalizētiem spēlētājiem, lai gan vaina nav treneros, bet mūsu ierobežotajos spēlētāju resursos.
Vaina ir gan treneros,gan ierobežotajos resursos,bet vēl lielāka vaina ir tiem treneriem,kas nozīmēti/ielikti no augšas,kuri nav spējīgi veiksmīgi izmantot,saķīmiķot un kopā salikt šos ierobežotos,bet dažkārt ļoti talantīgos resursus...
Nekādas rasisma pozas es te neredzu,ir protests pret globālu tendenci kā tādu un viss.Ļoti negribās šo tendenci arī pie mums ievazāt. Savi talanti jāaudzina nevis apkārt jālūr kaimiņu dārzos...

  +5 [+] [-]

, 2019-05-16 16:59, pirms 5 gadiem
sinajs rakstīja: Nesaprotu ko te daudzi brēc, ja izlasē būs viena amerikāniete?
Ka glielākā daļa Latvijas futbola izlasē nav latvieši un saruna valoda LATVIJAS nacionālā futbola izlasē galvenokārt notiek svešvalodā, tas gandrīz nevienu neuztrauc???
Ko tu tieši nesaproti?
Ka nav latviete, nav nekāda radniecība ar latviešiem, neprot latviešu valodu, nav te dzīvojusi?
Nevajag jau tik zemu nolaisties, kā belariem un kazahiem hokejā.
Un kādi tad būtu tie lielie īpašie nopelni Latvijas labā?
Slēpts komentārs: otins

  -4 [+] [-]

, 2019-05-16 17:03, pirms 5 gadiem
kalnietis rakstīja: Un kādi tad būtu tie lielie īpašie nopelni Latvijas labā?
Rakstu izlasīji? Tie ir paredzēti nākotnē. Problēma tāda, ka mums nav cita veida, kā cilvēku ātri uzņemt pilsonībā, kā vien par īpašiem nopelniem. Kā jau citi agrāk rakstīja un es arī piekrītu, ka sportistus vajadzētu uzņemt pilsonībā citā veidā, prasot arī valodas zināšanas (kaut minimālas) un lai būtu Latvijā pavadījis zināmu laiku, bet tad ir jāpieņem speciāls likums par šādu uzņemšanu pilsonībā.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-16 17:08, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Rakstu izlasīji? Tie ir paredzēti nākotnē. Problēma tāda, ka mums nav cita veida, kā cilvēku ātri uzņemt pilsonībā, kā vien par īpašiem nopelniem. Kā jau citi agrāk rakstīja un es arī piekrītu, ka sportistus vajadzētu uzņemt pilsonībā citā veidā, prasot arī valodas zināšanas (kaut minimālas) un lai būtu Latvijā pavadījis zināmu laiku, bet tad ir jāpieņem speciāls likums par šādu uzņemšanu pilsonībā.
būtu jālikvidē šis novecojušais 1995.gada likums, kas bija paredzēts tiešām priekš tiem, kas jau kaut ko izdarījuši līdz 1995.gadam! Nevis mūsdienās dod pilsonību par īpašiem nopelniem nākotnes vārdā balstoties uz šo likmumu
Tagad pilsonību būtu jāsaņem tikai un vienīgi naturalizācijas kārtībā! Latvijā tas nav ilgi - 5 gadi jānodzīvo legāli un vari pretendēt uz pilsonību!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 17:15, pirms 5 gadiem
Bezjēdzīgs strīds izveidojies šajā sadaļā.
Juridiski, viss kārtībā.
Globāli, gandrīz visi tā dara.
Dvēseliski, protams ka sāpīgi.
1935.gadā puiši pārstāvēja Latviju - zemi, kurā kādreiz gulsimies, gaisu ko elpojam, latviešu mentalitāti, lai kāda tā būtu.
Šodien absolūti visi valstu izlašu čepionāti ir kā parastu klubu čempionāti, Klubiem ir nosaukumi, izlases ir pleķi uz globusa. Tā šodien tas ir.
Tā teikt apmaiņas programma, cik perspektīvās latvju zeltenes tagad ir ārzemēs un nespēlē basketu.... Tagad vienu grib paņemt pretī.
Es arī pieciestu sliktāku rezultātu ar vietējām, bet cik noprotu, šeit tiek cerēts uz olimpiādi.
Lai visiem veicās.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-16 17:19, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Esmu pārliecināts, ja Pedija būtu baltā, iebildumu pret viņas naturalizāciju būtu vismaz 2x mazāk.
Man personīgi ir vienalga kādā ādas krāsā ir cilvēks, un man arī nav nekas pret basketbolisti Pediju. Bet esmu dziļi vīlies, ka mūsu basketbola darboņi uzskata mūsu valsts pilsonību par kaut kādu pērkamu govi, un ka mūsu valstsvīri šādu praksi par normālu. Laiks izaugt no autiņiem, un beigt pārdzīvot par to, kas mums nav. Kā mazi bērni veikalos - gribu to, gribu šito, pabļauj un arī dabū. Fui, LBS.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 17:39, pirms 5 gadiem
Labāk Pedija pilsone, nekā čekists savickis

  +6 [+] [-]

, 2019-05-16 17:44, pirms 5 gadiem
2 sezonas klubā un jau pilsonība par īpašiem nopelniem, pietam 30 gadu vecumā. Ja jau tā, tad vajag arī Kārterei iedot pilsonību, varbūt vēl kādu pozīciju var pastiprināt. ''Izlase nav klubs'' var atstāt vēstures mēslainē un iet uz saulaino tāli, nu gluži kā to dara Baltkrievi vai Kazahi hokejā..

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 18:11, pirms 5 gadiem
Lielākā daļa komentu ir par Pediju. Bet viņa ir tikai emociju līmeņa risinājums. Svarīgākais ir saprast kāpēc izlasē netiek ņemtas līderes- tagad Šteinberga, pirms viņas Niedola. pasaules kausā jau bija nopietns konflikts komei iekšā par ko arī raudilīgi Zibis pavēstīja intervijā. Kāda starpība vai spēlē Peģa, galvenais , ka nevar piesaistīt labākās latvietes. Kāpēc nebija Tenerifē Meļņika? utt. Tik mazā valstī menedžmentam jācīnās par katru spēlētāju kura var pastiprināt izlasi. Bet te atkal nesaprotami, kā arī vīru izlasē komplektācijas lēmumi.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-16 18:30, pirms 5 gadiem
nekādā gadījumā pilsonību , lai mums ir kā ir, bet tie esam mēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 19:42, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Esmu pārliecināts, ja Pedija būtu baltā, iebildumu pret viņas naturalizāciju būtu vismaz 2x mazāk.
Protams un tas būtu tikai normāli! Lettiņiem ir jājūt savu piederību ne tikai savai tautai, bet arī savai RASEI! Te arī parādās tieši tas gadījums, kurā nevajadzētu akli kopēt "progresīvos Rietumus", jo ar patieso progresu un labklājību te vispār nav nekāda sakara! Rietumu pasaules labumi pastāv nevis pateicoties liberastijai, tolerastijai, multi-kulti ideoloģijai, bet gan tiem PAR SPĪTI!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 20:22, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Protams un tas būtu tikai normāli! Lettiņiem ir jājūt savu piederību ne tikai savai tautai, bet arī savai RASEI! Te arī parādās tieši tas gadījums, kurā nevajadzētu akli kopēt "progresīvos Rietumus", jo ar patieso progresu un labklājību te vispār nav nekāda sakara! Rietumu pasaules labumi pastāv nevis pateicoties liberastijai, tolerastijai, multi-kulti ideoloģijai, bet gan tiem PAR SPĪTI!
NJā, viedoklis no pagātnes...smagi valstijs vel kādu laiku būs ar tādu cilvēku vairākumu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 20:36, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: NJā, viedoklis no pagātnes...smagi valstijs vel kādu laiku būs ar tādu cilvēku vairākumu.
Smagumi sāksies tur, kur tādu cilvēku vairs nebūs Tiklīdz kādā no Rietumu valstīm Balto īpatsvars kritīsies zem 50 %, varēs droši teikt ardievas UZ VISIEM LAIKIEM kādreiz attīstītai Eiropas kultūrai un civilizācijai Bez Baltā Cilvēka, kā vadošā ģenerātora, būs KIRDIKT Ar Afromusļikiem galvenajās lomās, ekonomiku, industriju, lauksaimniecību un citas nozares, tādas, kādas viņas ir pašreiz, nesaglabāt, jo tie čorti patstāvīgi ne uz ko nav spējīgi, jo paaudžu paaudzēs to vien darīja, kā parazitēja uz pabalstiem, tirgoja narkotikas, lūdza Allahu lai tādi kā viņi kļūtu vairāk, vairojoties žurku, blakšu un tarakānu tempos, bet kad viņu lūgsnas piepildīsies, paši nezinās ko darīt un sāksies totāla rezņa savā starpā par izdzīvošanu, kā tas allaž ir noticis un arī tagad notiek viņu etnislajās roģinās

  -2 [+] [-]

, 2019-05-16 21:03, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Smagumi sāksies tur, kur tādu cilvēku vairs nebūs Tiklīdz kādā no Rietumu valstīm Balto īpatsvars kritīsies zem 50 %, varēs droši teikt ardievas UZ VISIEM LAIKIEM kādreiz attīstītai Eiropas kultūrai un civilizācijai Bez Baltā Cilvēka, kā vadošā ģenerātora, būs KIRDIKT Ar Afromusļikiem galvenajās lomās, ekonomiku, industriju, lauksaimniecību un citas nozares, tādas, kādas viņas ir pašreiz, nesaglabāt, jo tie čorti patstāvīgi ne uz ko nav spējīgi, jo paaudžu paaudzēs to vien darīja, kā parazitēja uz pabalstiem, tirgoja narkotikas, lūdza Allahu lai tādi kā viņi kļūtu vairāk, vairojoties žurku, blakšu un tarakānu tempos, bet kad viņu lūgsnas piepildīsies, paši nezinās ko darīt un sāksies totāla rezņa savā starpā par izdzīvošanu, kā tas allaž ir noticis un arī tagad notiek viņu etnislajās roģinās
pilnīgas muļķības sarakstīji. Ikviens cilvēks, kurš to izlasa, zaudē IQ punktus. Mani reizēm fascinē tas greizais skatījums uz pasauli un kā var tā šauri vispār dzīvot...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-16 21:14, pirms 5 gadiem
kads zin kapec nav Steinberga???

  +2 [+] [-]

, 2019-05-16 21:28, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: pilnīgas muļķības sarakstīji. Ikviens cilvēks, kurš to izlasa, zaudē IQ punktus. Mani reizēm fascinē tas greizais skatījums uz pasauli un kā var tā šauri vispār dzīvot...
Nu un tā tu te vāvuļo, bet kāpēc Šteinberga nav iekļauta kandidāts, to arī pateikt nespēj. Nu vispār jau Zībertam ir savdabja domāšana.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-16 21:56, pirms 5 gadiem
marta rakstīja: Nu un tā tu te vāvuļo, bet kāpēc Šteinberga nav iekļauta kandidāts, to arī pateikt nespēj. Nu vispār jau Zībertam ir savdabja domāšana.
Tur ir teikts, personīgu iemeslu dēļ. Tur var daudz iemeslu apakšā būt..

     [+] [-]

, 2019-05-16 23:44, pirms 5 gadiem
Es saprotu, ka normāla situācija ir tāda - cik stiprs esi ar saviem spēkiem, tik stiprs arī esi. Ja trūkst rezervju kādā pozīcijā, tad jādomā, kā ar latvietēm ilgtermiņā to aizpildīt. Nevis tjipa "mēs tač tikām uz Olimpiādi, regulāri uz EČ, kā tad tagad slikti spēlēsim, jānaturalizē saspēlniece." Lai spēlē TTT Eirolīgā un tur palīdz latvietēm augt, kāpēc uzreiz jāvelk izlasē?

     [+] [-]

, 2019-05-17 13:27, pirms 5 gadiem
Kāpēc nav Šteinbergas un Rozenbergas?